Diskuze k článku
Když je odpor nahrazen zbožným přáním...
Příspěvků 28
V Iráku probíhá dlouhá a unavovací válka, ve které nemohou
Spojené státy zvítězit.
Co ale v současné situaci USA získá napadením Iránu?
Na pozemní válku proti Iránu již dnes USA nemá kapacity
a zaútočit ze vzduchu a rozbít Irán nebude žádným přínosem.
A dalším argumentem je hodně neutěšená politická situace
neokonzervativců, kteří jsou pod velkým tlakem i z vlastních řad republikánských politiků.
Tětiva luku se může natahovat jenom do mezní hodnoty, potom
praskne a poraní i lučištníka.
obavam se, ze ac mate pravdu z hlediska ameriky (cit.:rozbit iran nebude zadnym prinosem), tak z hlediska proizraelskych lobbistu je to jinak: je jim vicemene lhostejne, jak moc ci zda amerika utrpi. podstatne pro ne je, ze valka zlikviduje jedineho zbyvajiciho vojenskeho konkurenta izraele v regionu. po likvidaci iranu se izrael stane hegemonem cele oblasti. a v- v- v- vo tom to je, jak rikal popularni komik.
Po pravde Amerika z toho bude mit jen vetsi dluhy. Protoze napadenim Iranu vzroste cena ropy pres 100$ za barel (pocitam s tim ze Iran v tu chvili prestane ropu nejen exportovat, ale pokusi se znicit i kapacity v sousednich statech, napr. poskozenim ropovodu, mimochodem k tomu by pravdepodobne mohli pomoci i ruske specialni oddily, protoze Rusko bude ze situace velice profitovat). Je docela mozne, ze za takove situace pozastavi sve dodavky ropy a plynu i Rusko a to pozene cenu obou komodit jeste vysse. Rusko pak zacne prodavat rekneme za dvojnasobek dnesni ceny a zaroven zacne prodavat Iranu velke mnozstvi protiletadlove a protilodni techniky.
Secteno podtrzeno na tom vydela Rusko.
Ale berte to spis jako zert
Zveřejňuji zde dopis pana Chromíka adresovaný r.2005 Paroubkovi. Jeho zajímavý web jsem umístila do Zajímavých adres.
Vážený pane premiére,
žijeme v době, kdy se před našima očima na současné světové politické scéně odehrává řetězová reakce, která až jednou skončí, svět už nikdy nebude vypadat, jaký ho nyní známe. Rozbuškou pro nastartování této řetězové reakce byla nešťastná okupace nám vzdálené země Iráku, která byla provedená v rozporu s mezinárodním právem, s rozhodnutím BR OSN a všemi právními normami bývalých koloniálních mocností. Šlo o loupežné přepadení nám cizí a vzdálené země, na vzdáleném kontinentě za účelem neustálého podrobování a zotročovaní celého světa. Celý svět se stále více ocitá v obrovském nebezpečí, že vládnoucí garnitury velmoci (v které se prezidenti dostávají moci nezřídka i podvodem), po pádu SSSR si chtějí udělat z celého zbytku světa svůj vlastní pašalík. Neuznávají žádné právní normy a postrádají jakoukoli lidskou mravnost a slušnost, vrhají celý svět stále hlouběji do obrovského konfliktu, jaký ještě neměl v dějinách obdoby. Vy, jakmile jste se stal premiérem, pospíchal jste se do Londýna poklonit jednomu zločinci s dárkem (jak tři králové do Betléma) celým českým národem, aby jste ho obětoval pro loupežné zájmy okupantů v zotročování nevinného iráckého lidu, který nám nikdy neublížil. Tím jste vstoupil do dějin jako zrádce českých národních zájmů. Tak hanebný čin z Vás už nikdo nesundá! Zamyslete se nad tím a snažte se všechno, čím dřív tím lépe uvést na pravou míru. Myslíte, že zakladatel tohoto státu TGM by měl z Vaší práce radost?
Pane premiére, zamyslete se vážně, prosím Vás, kam to všechno povede. Český národ za celých 12 – 15 století svých dějin nikdy nebojoval a ani se nikdy nezúčastnil žádných imperialistických loupežných válek po cizích kontinentech. Ani v době, když jsme byli ve velmoci Rakouska – Uherska. Habzburgové ať byli jací byli, ale nikdy by se do takových hazardních akcí ani ve zlém snu nebyli odvážili. Celá tato doba bude jednou historií zhodnocená, jako nejhanebnější část českých dějin a bude připsaná na vrub ČSSD. Do čeho náš český mírumilovný národ zatahujete? Přestaňte z nás dělat banánovou republiku a z českého národa kanónenfutr cizím loupežníkům. I když jste předseda vlády, na to nemáte vůbec právo, ani mandát! Celá tato dobrodružná akce skončí obrovskou katastrofou. Všichni koaliční partneři, kteří do toho hanebně vlezli jako poslušní čokli, ponesou plnou odpovědnost se všemi z toho vyplývajícími důsledky. My jsme byli v minulém století okupování 2x (Hitlerem a Brežněvem), ale ani jeden z těch okupantů nevydováděl takové hrůzné zločiny s našim národem, pokud jde o mučení až k úplnému umučení a masového mordování našich vlastenců, co provád
co provádějí Amíci v Iráku a jinde. Bolest a hněv všech muslimů (a už nejen muslimů) vůči Amíkům (a nejen Amíkům) nebude zahojená ani za tisíc let. Proč i my se máme podílet na tak hrůzných zločinech? Vždyť hrozba nelítostného trestu visí už i nad celým českým národem. Ani analogie z metra v Londýně či Madridu není zanedbatelná. Dokonce podle denního tisku možná je už v bezprostřední blízkosti. Kdo píchá do vosího hnízda, nesmí se divit, že ty vosy se na něj vrhnou. Tak to platilo od počátku světa, jen takoví loupežnici, jako Blaire neb Bush to neumí pochopit a ještě se tomu diví. Neváhejte ani chviličku a začněte rychle konat. Když už i nejzaslepenější čokl Amíků - Berlusconi se vystrašený probudil a začíná promptně stahovat své jednotky z okupovaných zemí, když Bush začal s vyhrožováním ještě i Iránu. Řetězová reakce tohoto druhu se může stát osudem celému světu, nejen pro nás. Už na nic nečekejte.
Pokud cítíte trochu zodpovědnosti za celý český národ, dejte příkaz ihned stáhnout všechna naše vojska z Iráku a Afganistanu, vyjádřete hluboké politování nad americkou agresi vůči Iráckému a Afgánskému lidu, jako obětem agrese. Čím dříve, tím lépe. Nejlépe vyřešit všechno dohromady koncepčně najednou. Vypovědět členství z vojenské aliance NATO, jako aliance loupežné, agresivní, zločinné a škodlivé všem jeho členům, včetně samých USA. Uvědomte si pro Boha, že třeba Německo ani Francie se nedaly zatáhnout za žádnou cenu do tak špinavých a loupežných piklů proti Iráku na falešných, vylhaných důvodech jednoho nebo dvou zlomyslných dobrodruhů. Pokud nezačnete konat ihned a zaváháte, je to hra s ohněm, kterou zaplatí celý český národ, ale i Vás osobně odplata podle zásluh nemine. Navíc na Vás osobně zůstane provždy viset stigma, že jste nedokázal překročit stín (kůň pasáka Libuše Bárkové).
Zlatý Vasil Biľak, zlatá Warszavská smlouva. Ten nikdy ani ve zlém snu by se nebyl pokoušel dělat z našich národů laciný KANONENFUTR za imperialistické zájmy SSSR. Uvědomte si pro Boha kam, do jaké záhuby celou tu káru tlačíte.
Po českých zemích se šíří info, že po každém socanském premiérovi následuje stále jen horší a horší. Viz Zeman, Špidla, Gross a nyní Vy. V celé ČSSD není jediná slušná, zodpovědná a především silná osobnost. To dokázal letošní brněnský sjezd, když celou českou vládní krizi jen prohloubil a zakonzervoval. Důsledky, že Gross zůstal předsedou ČSSD i všech kotrmelců obou Vašich předchůdců, nemohou nemít obrovský vliv na výsledek budoucích voleb. V r. 2002 voliči ČSSD volili stranu Miloše Zemana, ale Špidla (zrádce jeho i celé ČSSD) to bral, že všechny ty hlasy získal on na ten svůj skleněný „kukuč". Máte zde důvod k zamyšlení i hlubokému zpytování svědomí. Tak jste se ocitl před programem otestovat si silu své osobnosti i rozměr ...Automaticky kráceno
i rozměr vlastní totožnosti, zda nakládáte se svým mandátem zodpovědně a důstojně, anebo jen jako pudl cizích zlodějů a loupežníků. Někde až za Vasilem Biľakem.
K tomu všemu Vám přejí hodně síly, odvahy, ale především skromnosti a pokory, které Vy osobně budete ještě hodně potřebovat. Vaše všechny dosavadní aktivity jsou pro to dostatečným důkazem.
V Havířově 25. 8. 2005.
P.S.: ještě jedna zajímavost na konec-Svaz mužů doporučuje na svých stránkách Zvědavce, má tam jeho logo.
Tak je to, Jarmilo, správné!
Svaz mužů je velice potřebná organizace s extrémně rozumným postojem k životu, pravdě, informacím.
ZROVNA TAK JAKO ZVĚDAVEC!
ziadny utok v sucasnej situaci nebude. V predchadzajucom clanku bol horizont utoku pol roka, je to na smiesne.
Boli by sme mnohí radi keby ste mali pravdu. Američanom je ale teraz ťažko dôverovať. Ich stratégovia sú šialení a podliehajú tlaku Izraela kde si 71 percent ľudí praje aby bol Irán čo najskôr napadnutý.
Nevim a jen tezko muze nekdo z beznych lidi do veci videt v pravde tak dalece, ale neco mi rika, ze neni mozne aby opravdu 71% lidi v Izraeli bylo pro napadeni Iranu.
Obycejni lide kteri tam ziji vidi veci realne a z prvni ruky - nemyslim, ze by chteli nasadit v takovem mnozstvi svoji kuzi za darbujany ridici tohle tragicke panoptikum bezohledne nekde z tepla a daleka.
Snazme se hledat za kazdou cenu v lidech lidstvi - spise to dobre ale o to vice bychom pak take meli umet otevrene pojmenovat a vyporadat co nejrychleji pokud je jeste cas tu relativne malou partou grazlu a jejich prespolnich prisluhovacu v roli uzitecnych idiotu.
Pokud je jeste cas.......
Rasizmus a netolerancia v Izraeli
Etiópčan, Arab, žid ruského pôvodu, striktne ortodoxný žid, aškenázi a šefardský žid v približne rovnakom veku - takáto pomiešaná skupinka sa v Izraeli podujala na prieskum a každý z nich sa pokúšal nájsť si zamestnanie, prenajať si byt a zapísať dieťado materskej škôlky. S týmto nápadom prišiel izraelský denník Yediot Ahronot. Išlo o to, či ešte aj v roku 2007 narazia pritom na predsudky kvôli svojmu etnickému pôvodu alebo farbe pleti. A odpoveďou je jednoznačné "áno".
Týchto šest vybrali tak, aby reprezentovali rôzne sektory izraelskej spoločnosti. Zúčastnení sa skontaktovali s približne 400 reštauráciami, kaviarňami, voľnými bytmi a škôlkami v 22 mestách - od Kiriját Šmona po Eilát - a v konverzácii buď priamo alebo nepriamo spomenuli svoje pozadie.
Aškenázi Itai Unger dostal najviac pozitívnych odpovedí a nikto voči nemu neprejavil rasizmus. Šepardický žid Jehuda Perec sa ocitol na druhom mieste, ortodoxný žid na treťom a ruský židovský imigrant na štvrtom mieste. Ale viac ako polovica návštev etiópskeho reprezentanta Senbata Tamanua si vyslúžila odmietnutie a v desiatkach prípadov ho sprevádzali aj urážlivé poznámky. Tesne po ňom nasleduje Arab Saíd Hanín, ktorý dostal viac než 70 % negatívnych odpovedí a nahnevaných skladaní telefónov. ...
Juval Kinár, Y Net News ..... Překopíroval jsem Vám to sem jen z toho důvodu,aby jste si udělal přehled,kteří že židé to v Israeli vládnou !!!!!!!!!
(Pevně doufám, že jste přeložil nebo přepsal, zmiňovaný zdroj je v angličtině, vzhledem k autorským právům není dovoleno doslovně kopírovat. – Moderátor)
12.9.2007 9:51
RE: Rasismus v Izraeli
Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?
Reakce na 143565
V zájmu vyvářenosti bych chtěl uvést tuto informaci: The Economist z konce srpna vydal článek o migraci Dárfurských uprchlíků z Egypta do Izraele. Podle článku byli Sudánci vystaveni v Egyptě rasistickým nadávkám a diskriminaci, naopak v Izraeli se o ně lidé postarali. Článek dále uvádí, že izraelská pohostinost se rozkřikla mezi egyptskou komunitou uprchlíků z Dárfůru a ti teď ve velkém proudí do Izraele.
Zda se, ze vase informace o prijeti uprchliku v Izraeli je nepresna.
http://www.haaretz.com/hasen/pages/rosnerBlog.jhtm...
Co se má stát, stane se. Svět se za poslední čtvrtstoletí rychle mění. Proč je pozornost tolik zaměřená na oblast středního výchdu? Je to kvůli ropě? Proč mohly a mohou téměř bez zájmu světa probíhat jiné války v Africe i jinde, ale konflikty na středním východě jsou ostře sledované? Je to opravdu všechno kvůli ropě? A proč jsou lidé v západní civilizaci tak málo ochotní angažovat se za věci veřejné zatímco lidé v islámské kultůře jsou naopak ochotni nasadit vlastní životy za společné hodnoty. Je to jen chudobou a pocitem bezmocnosti? Vždyť Irán i Irák byly a znovu mohou být pohádkově bohaté země? Jaký zájem by měly na válce?
Právě z apatie západního člověka lze vidět míru jeho ekonomického a psychologického zotročení. V zemích na středním východě umírají násilnou smrtí denně desítky možná stovky lidí, ale západní člověk umírá také, ač živa a relativně blahobně zajištěn, je na pokraji smrti jak se o tom píše na několika místech v Bibli. A přitom to mnozí z nás ani netuší. Nevidím proto největší nebezpečí ve zlu viditelném jako je válka (ať je kdekoliv jde o nejviditelnější formu zla), ale ve zlu neviditelném, které nás tiše a nenápadně škrtí a zbavuje vnitřní svobody a chuti žít nejen pro hodnoty snadno a hmatatelně dosažitelné, ale i pro hodnoty vyšší, etické. Proto jsem napsal: "Co se má stát, stane se."
...Vždyť Irán i Irák byly a znovu mohou být pohádkově bohaté země? Jaký zájem by měly na válce?
Naprosto jednoduse a presne receno.
Tady je zásadní problém. Co dělat s jevem, který se jmenuje
kumulace petrodolarů.Je několik států na světě, které mají na svém
území,prostě od Pána Boha energetická ložiska.
A teď nastává ten rozpor v názorech. Mají tyto státy mít nárok
na všechen zisk z prodeje energetických surovin anebo se mají
také s ostatním světem trochu podělit? A do jaké míry?
A když se budou zisky hromadit jenom do jednoho bodu , vznikne
obrovská nestabilita, která vyvolává pnutí na valutovém trhu.
Co si mají potom takové země za tu horu zelených papírků nakoupit.
A budou ještě platit?
Budeme nuceni se prizpusobit situaci. Ropy je omezene ,mozstvi a nase zavislost obrovska. Sedlak vi, ze prijde zima a musi se na ni pripravit. Nevezme vidle, aby zime vyhlasil valku? I my se budeme muset prizpusobit a predevsim v oblasti energetiky zmenit orientaci. Bud to nechame udelat "trh", ktery bude do posledni mozne chvile fungovat na rope, protoze volny trh je deformovan vlivem mocnych elit, ktera vazou svou moc na papirove bankovky a ty jsou svazane s ropou, to nemuze skoncit jinak nez kolapsem a teprve pak nachazenim novych alternativ. Anebo zacneme racionalne na urovni vlad menit struktury v ekonomice a pracovat na "relativne mekkem pristani."
Tak mozny je vsechno , ale to by Americe i Israeli do kteryho USA z popudu sionistu cpe miliardy dolaru zlamalo krk a neudrzeli by ani ten dojnej rezim v Saudi Arabii , Kuvaitu a dalsich zemich kde z jistych duvodu miluji americany a zidy jak pazdero v (_!_) !
se nebude vazat pouze na siity
jiste by to vyprovokovalo sice ojedinele ale o to nebezpecnejsi akce beznych lidi - cilem bude urcitym skupinam osob ucinit pohyb mimo zelene zony (ale i tam viz baghad) dobroduzstvim a to po celem svete
jak ostatne kazdy vi mnohem nebezpecnejsi nez islamsky "terorista" je bily drzitel titulu s kudlou, IQ a moralnim presvedcenim
10.9.2007 21:53
Dovolím si navrhnout trochu jiný pohled, přestože očekávám nesouhlas některých diskutujících:
Na vítězství "islámské revoluce" má značný podíl viny demokratická US administrativy z doby presidentování J. Cartera (pominu-li ještě větší hroudu másla na hlavě francouzských levičáků). Bez levicové podpory a doslova podrazu na šáha Pahlavího by byli islámští revolucionáři (navíc většinu špinavé práce, včetně cca 20 000 vražd provedli do Íránu importovaní Palestinští Arabové) neměli moc šancí zvítězit a podporu společnosti také neměli zcela jednoznačnou. Protiislámské síly se v té době mohly opírat jako o inteligenci, tak o střední stav (tyto sociální skupiny "revoluce" zdecimovala a zčásti vyhnala do emigrace).
Vymetení mullů a imámů z Íránu by tedy bylo jen a jen uklizením svinčíku, který tam levičáčtí demokraté nadělali. Bush a jeho suita ovšem neskýtají sebemenší záruky, že to bude provedeno natolik inteligentně, aby z toho něco bylo.
11.9.2007 14:18
RE: Dovolím si navrhnout trochu jiný pohled, přestože očekávám nesouhlas některých diskutujících:
Reakce na 143529
Jistě, pane Pergille. Feudální magor Pahlaví byl podle vás bojovníkem za svobodu a demokracii a levicoví darebáci ho zločinně svrhli. A že byste nikdy neslyšel o Mossadekovi a roce 1953 ?
11.9.2007 22:33
RE: Dovolím si navrhnout trochu jiný pohled, přestože očekávám nesouhlas některých diskutujících:
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?
Reakce na 143581
Myslíte pučistu a agenta KGB Mossadegha, který tehdy neúspěšně svrhl šacha?
Ono to vše už běží delší dobu. A co se děje, to se již neod-děje ...
Popsal jsem to zde již několikrát. Většina se tomu srdečně zasmála - co že mohl vědět Nostradamus !!
Takže - ano. Lidi jsou naprosto apatičtí, myslím ty západní. A čím západněji, tím více. Celý ten uzel se ale brzy rozuzluje. Je zde jeden naprosto spolehlivý prostředek, který způsobí, že lidé přestanou být apatičtí - HLAD ! A ten už kráčí - středověké hladomory budou proti tomu, co brzy bude, dětskou pohádkou s velmi dobrým koncem.
PS - lidi budou se slzou dojetí na dnešek vzpomínat, jak dobře nám bylo. Použiji cítát ze Saturnina - "Lidé nadávají na kamna, že kouří a nevšímají si, že hřejí !"
svým způsobem článek podporuje mé vidění situace. Vnější apatie lidí, podporovaná vázaností na zaměstnání a "vlastní klid" má svou opačnou podobu v hladině globálního podvědomí, kde stoupá "obecná nasranost". Spuštění další akce proti libovolné zemi i stále se utahující vazby účelových informací na příjem mzdy vede spor mezi všdomím a podvědomím do stavu, kdy se mocní budou stávat směšnými figurkami (nahými císaři). A lidé si postupně budou nacházet cestičky, jak podříznout větvičku, na které sedí celá tato struktura strachu. Budeme před rozhodnutím buď a nebo. Všichni.
A to nemůže být dříve, než se hladina globální nasranosti dostane na nadkritickou mez.
Zbožné přání tak dostane konkrétní podobu, běžnými prostředky neměřitelnou.
Až se internet dostane do nadkritické většiny domácností.
Jestli jste si nevšimli, tak žijete ve virtuální realitě, která nám popisuje pouze špičku ledovce, zvaného Třetí světová válka, jež zuří mezi sionisty a antisionisty otevřeně od 11.9.2001!Protože víme, že nacistické Německo nebylo nikdy antisemitské a tudíž Hitler byl antisemitou pouze na papíře, tak také víme, že Bush je světový antisionista č. 1!K útoku na Írán ze strany USA NIKDY NEDOJDE!Jde přece o to, jak židovi FEDsteinovi zarazit jeho podvod s tištěným papírem a donutit jej, aby vrátil zlato, které tímto ohavným činem získal.
Obávám se že silně přeceňujete mentální schopnosti Bushe a virtuální je jenom váš optimismus.
Nemyslím si, že by arabský svet tak zbožňoval ajatolláhov. Predsa len šiítov nemajú až tak radi. Saddám Husajn im bol sympatickejší, a aj tak Arabi úplne neexplodovali.
Rusko môže štekať, ale nepohryzie. Čína tiež nebude riskovať vojnu. Veď USA sú pre ňu obrovským trhom.
Čo sa týka teroristických buniek, aspoň autor priznal, že sú napojené na Irán.
A zvyšok sveta sa môže tešiť na pád zvrhlého totalitného režimu.
Takze Cina se bude jen tak divat, jak jeji hlavni dodavatel ropy jde ke vsem certum a to v case, kdy hurikan s moznosti devastace ropnych technologii v Mexickem zalivu vytlaci cenu na rekordni nominalni hodnotu. Rusku jiste vysoka cena ropy neuskodi, Ale EU, Japonsko, koneckoncu i USA. Jsme vicemene v sachove situaci, kterou by sergant Tracnik nazval "prd".
Nejde o to, kdio je na koho napojeny a co realne byt ilegalne dela, nejde o zbozna optimisticka prani. Jde o realne politicke usporadani figur a to lidove receno stoji za hovno. Jedinym, kdo by z toho kratkodobe mohl mit velky zisk je Rusko, ale to k vseobecne uleve ve svete, vsadilo na dlouhodobou strategii. Pravda par pitomcu, kteri z Ruska nechteji partnera, ale protivnika se najde vzdycky. Kupodivu jich je vice v CR nez v USA.