Diskuze k článku

Vlk navštívil prezidenta Bushe, aby se poradil, jak zachránit ovci

Příspěvků 41

4.7.2007 8:41

Spoločný štát- sprostosť

Sid 91.?.?.?

Pokiaľ ja viem, mier by tam nebol tak či tak. Nenávisť k Židom začal propagovať Muftí Amin Al Huseini ešte v 30tych rokoch, keď tam Židia utekali z nacistického Nemecka.

Aj tesne po skončení vojny Arabi útočili na Holokaustom zdevastovaných Židov, ktorý si preto museli vytvoriť obranné oddiely ako napr. Hagana. Existencia ich štátu sa stala nutnosťou.

V prípade, že by existoval spoločný štát Židov a Arabov, Židia by na to doplácali. Museli by Arabov živiť, čo by spomalovalo ich hospodársky rast a ich západný spôsob života by ohrozoval islam.

139162

4.7.2007 13:13

RE: Spoločný štát- sprostosť

Choronzon alda69 (zavináč) gmail (tečka) com 81.?.?.?

Reakce na 139162

e? Trepes kktiny dmnte! Chazarsti Zidi jsou znami svym "zapadnim" stylem zivota.. [velký smích]

139182

30.8.2009 9:56

RE: Spoločný štát- sprostosť

Choronzon 85.?.?.?

Reakce na 139182

???

Nějak nechápu. Copak tu mohou být dva uživatelé se stejným nickem? Toto jsem opravdu nepsal já. [překvapení]

199000

30.8.2009 10:17

RE: Spoločný štát- sprostosť

Saša 74.?.?.?

Reakce na 199000

> dva uživatelé se stejným nickem?

Obraťte se na editora. Příspěvek je z jiného počítače/jiné IP, přihlásil se však jako Vy.

199001

4.7.2007 13:38

RE: Spoločný štát- sprostosť

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 139162

>V prípade, že by existoval spoločný štát Židov a Arabov,
>Židia by na to doplácali. Museli by Arabov živiť, čo by
>spomalovalo ich hospodársky rast a ich západný spôsob života
>by ohrozoval islam.

Asi tam měl být trpný rod >"západný sposob života by bol ohrozovany islamom". Takhle jste omylem napsal pravdu.

139185

4.7.2007 21:13

RE: Spoločný štát- sprostosť

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139185

Áno, mal tam byť trpný rod ale aj tak to musí byť všeobecne jasné. Palestínci nemajú čo stratiť (v rámci kultúry a hospodárstva) a spojením s Izraelom by len získali.

139224

4.7.2007 13:38

RE: Spoločný štát- sprostosť

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 139162

Jen bych připomenul, že v oblasti po dlouhá staletí klid byl, soužití Židů a Arabů probíhalo poměrně bezproblémově. Dokonce v období křižáckých válek, kdy křesťané opakovaně "osvobozovali" Jeruzalém, tak vždy po zpětném dobytí Jeruzaléma Araby byl vždy umožněn křesťany vyhnaným Židům návrat do tohoto města.
Třenice mezi Židy a Araby nastaly poté, co sionističtí Chazaři začali vyhánět Araby z jejich půdy a násilně zabírat jejich majetky. Dá se v celku pochopit, že Arabové - Palestinci se začali proti násilí bránit.

139186

4.7.2007 21:42

Dnes rano...

WICTORIUS wictorius (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Mam kamarata. Vola sa David a je z anglicka. Tri roky bol v Izraelskej armade ako dobrovolnik (!) a bojoval z presvedcenia ze vsetky "zle staty" chcu ublizit ubohemu Izraelu tak sa rozhodol dobrovolne ochranit ne-agresivny stat...

Po dlhych rozhovoroch s nim o situacii v Izraeli som usudil ze uz sa s nim ani nemusim viac bavit na tuto temu, lebo mi uuuplne staci ked si precitam mainstreemove media...

A kde je pointa???

Dnes rano som bol zobrat autom na letisku jeho najlepsieho kamarata z armady - rodeneho izraelcana. Ked sa stretli, tak ako prve sa kamarat opytal:
Tak kedy ideme naspat do armady???
A prekvapeny David na neho pozera a hovori: Ale preco???
Odpoved:
Izrael uz povolal vsetky zalohy a trenuje sa ostry boj...
Bude dalsia vojna...
Tak CO??? IDEME???

139227

5.7.2007 8:57

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139227

No ja som o tom dobrovoľníctve tiež rozmýšľal ale neviem na základe akých kritérií tam berú. Nebolo by odveci to zistiť.

139246

5.7.2007 23:40

RE: Dnes rano...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 139246

Kritéria? Určitě důkladně vypláchnutý mozek, kde myšlenka a přirozená schopnost empatie je nahrazena militantním fanatismem. Já zase po shlédnutí videodokumentů se stydím, že jsem součástí světa, který něco takového podporuje, i kdyby jen svýma zavřenýma očima a lhostejností! [bliji]

http://www.youtube.com/user/ZionistBastards

139260

6.7.2007 7:07

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139246

Ideologicky urcite projdete, ale... Mno, kdyz uz jsme u tech doprovolniku. Tak kamos meho velmi dobreho pritele tam je. Narukoval a veril. Pokud jde o parametry, tak primo elitni material. Mimochodem sve o nekolik mladsi bratry ve zbrani pokladal za ponekud "zmekcile".V bojovem nasazeni, prestoze zatim vse ve zdravi prezil dosel k nazoru, ze zas tak vojakovat nechce.

Pokud vam chybi ve vojakovani presvedceni a moralka, pak vam toho chybi hodne. Takze prihlaste se, bojove dovednosti uz do vas nejak dostanou. Armada sazi na osvedceny zpusob, ktery se jmenuje dril a k tomu neodlucne patri serganti. [mrknutí jedním okem]

139269

7.7.2007 7:10

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139269

René, máme jenom dva druhy padlých vojáků. Jedni jsou ti,
co padli za vlast a ti druzí jsou už jen padlí na hlavu.
Ať si tohle Sid vytetuje na rameno, hed vedle té šesticípé hvězdy.

139294

6.7.2007 7:22

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139246

Názorově se snimi shodneš. Tam nevidím žádný problém.
Jen pozorně sleduj, jak střílí do civilistů a jejich dětí.
Nikdy si nepřipusť, že by to mohly být tvoje děti a nebo
tvoji rodiče. Při střelbě si vždy představ,
že to je někdo jiný, kdo drží zbraň
a mačká kohoutek.

Za nějakou dobu si zvykneš a bude ti to dělat potěšení.
Side, hlavu vzhůru...já věřím, že ty to zvládneš.

139272

6.7.2007 11:41

RE: Dnes rano...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 139272

Míšov,dva km od je kota 718,cirka půl km od je zřícenina kláštera(nepodařilo se mi vygooglit jakého).Bude třeba hodně dobrovolníků.Sidovi přeji mnoho štěstí a zdaru,on to jistě zvládne [smích] .

139278

7.7.2007 7:33

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139278

Sid se tady již neukázal.
Buď mé poučení vzal vážně a narukoval, což vlastně i mně dává pečeť vraha a nebo se jenom schovává a machruje tady, jako ti tři fešáci na golfovém hříšti? [mrknutí jedním okem]

Mirda

139295

7.7.2007 11:24

RE: Dnes rano...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 139295

Kdo chce kam....Vzhledem k tomu,že "vyvolený" národ je pod patronací Saturna a Sid má problém s Uranem,zpátky domů by se zřejmě nepodíval.
Ještě k tomu klášteru:Teslínský k.,benediktíni,pobořili husité [smích] .

139305

7.7.2007 13:05

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139272

Stačí si spomenúť na všetky svinstvá, čo postvárali, a ten kohútik bude páliť sám od seba.

A moji rodičia a deti by s koránom a kalašnikovom určite nebehali, preto si to určite nepredstavím.

139306

7.7.2007 15:44

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139306

Pokud jde o svinstva, tak Deir Jasin a jmena vesnic, ktere sionisti vymazali z map mluvi za sve. Na starych treba britskych mapach ta jmena muzete najit, a taky je najdete v myslich a srdcich Palestincu. A pokud jde o to, co delaji jini lide nikdy nerikejte nikdy. Ja bych sebejiste netvrdil, co budou a neboudou delat mi rodice nebo deti. Ja to totiz nemuzu na 100% rict u sebe, kdyz se totiz "lame chleba", tak se borti casto i osobni presvedceni.

139311

7.7.2007 15:57

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139311

Prečo sa všade omiela Deir Jasin, keď Palestínci zabíjali židovských prisťahovalcov už od dvadsiatych rokov? Myslím, že počet zabitých sa vyrovná počtu Palestíncov zabitých v roku 1948. Židia preto vytvorili Haganah alebo Irgun. Bola to len ich odpoveď.

A čo masakry Izraelských civilistov v období 1978-1982 a 1994-1996? Na tie ani Izrael adekvátne neodpovedal, aj keď mohol.

Druhá svetová vojna dokazuje, že odboj sa dá viesť aj civilizovanejším spôsobom. Aj keď v prípade Palestíncov sa dá o odboji hovoriť iba vo veľmi málo prípadoch.

139313

7.7.2007 16:27

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139313

Nelzete furt clovece, mne furt nebavi uvadet fakta o tzv. "kolonizaci" Palestiny. Kdyz uvedu konkretne udaje, tak ta vase rychla rota drzi bobrika mlceni. A pokud jde o civilizovanost, tak konkretne deir Jasin a desitky jinych vesnic ukazuji, ze civilizovanost nacistu a sionistu je na stejne urovni.

Akorat s tim rozdilem, ze v Evrope je takove pojeti civilizovanosti neprijatelne a Nemci se s nim tvrde vyrovanali, kdezto sioniste si mysli, ze to je v poradku. Pokud se sioniste tu svoji civilizovanost pokusi do Evropy vyvezt jako obchodni artikl, tak jim Evropa nakope prdel, ze budou ryt hubou v zemi. Nenechte se mylit priposranosti, nekterych politiku, vzdycky kdyz slo opravdu do tuheho, tak si lidi vybrali do cela politiky, kteri si nenechali srat na hlavu. Kdo seje vitr, sklizi bouri.

139319

7.7.2007 16:41

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139319

Pokiaľ nacistov a Izraelcov porovnávali moslimovia, dalo sa to pochopiť, lebo o Druhej svetovej vojne hovno vedeli. Ale Európan ktorý pozná históriu priemyselného vyvražďovania a detailného rasového zákonodárstva by také debiliny vypúštať nemal. Môžete snáď porovnať zastrelenie nejakého chumaja čo hádzal molotovove koktejly so splynovaním 300 detí pol hodinu po príchode do tábora?

Ináč o vzájomnej náklonnosti nacistov a islamistov som tu už popísal dosť. Stačí viac čítať.

PS1: Som si napríklad istý, že od roku 1948 po súčastnosť zomrelo menej Palestíncov ako ľudí za prvé dva roky vlády mullahov v Iráne.

PS2: Hovoríte o kolonizácii ale všimnite si, že pri čítaní historických kníh sa z územím Palestíny stretávate ako:
- s Izraelským kráľovstvom
- so židovským územím pod rímskou správou
- so židovsko-kresťanským územím napadnutým moslimami.
O nejakých Palestínskych Araboch sa dozvedáte až v dvadsiatom storočí.

139323

7.7.2007 18:32

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139323

Nejsem muslim, a na to abych videl vyrazne podobne rysy mezi nacismem a sionismem nemusim byt zadny velky myslitel. Sionisticka ideologie Jabotinskeho vyhovovala Pepovi Goebellsovi jako vysita. Taky Zidy spolu treba s Heydrichem, Mussolinim a jinymi fasistickymi spickami delil na ty spravne se spravnymi nazory a na ty druhe, pro ktere byly vytvorene norimberske zakony. Podobna diskriminacni ideologie postavena na rasovem principu, podobna demagogicka retorika, podobne "metody" v reseni "palestinske otazky", vysoka militarizace, vyznamny vliv armady, policie a tajnych sluzeb ve state. Sionismus je odnozi fasismu, tak jako pro Nemce to byl nacismus. Nemci vsak s nacismem dukladne zametli.

Na vase jistoty kaslu, takze mi laskave dodejte zdroje vasich informaci o umrti Palestincu, a dodejte mi laskave pocet Izraelcu zabitych Palestinci. Mrtvy v Iranu totiz maji pramalo spolecneho s mrtvymi v izraelsko-palestinskem konfliktu. Nerozptylejte tedy zbytecne svou pozornost a neobracejte ji na jina temata. [velký smích]

Pokud jde o ceskou kotlinu, tak zde vice jak 2000 let zpet v case zili Keltove. Mimochodem byli kdysi rozsireni po cele Evrope. Pak tu byli Markomani a Kvadove, a pak teprve dorazili slovanske kmeny. O uzemi Moravy se Premyslovci servali s Polaky jen par stoleti zpet. Ted tady vsak zije 10 000 000 Cechu. Co by se asi tak stalo, kdyby dorazili potomci Keltu a rekli, ze my Cesi si mame sbalit svych 5 svestek? [překvapení] [zmaten] [vyplazený jazyk]

139334

7.7.2007 19:12

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139334

Myslel som to inak. Behom prvých dvoch rokov vlády mullahov v Iráne bolo popravených asi 8000 ľudí. Bolo toľkoto Palestíncov zastrelených od roku 1948? Asi nie. A vy prezentujete Izrael ako nejaké extra zlo a o mullahoch nehovoríte nič? To je nejaká obmedzená humanita.

139336

8.7.2007 1:10

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139336

Este jednou jakou souvislost maji zverstva v Iranu s palestinskou otazkou? Sachova oblibena "poprava zaplavani v slane vode" a beztrestnost US vojaku se netesila popularite, proto i pres americkou pritomnost a pomoc sachuv rezim padl.

Ja neprezentuju Izrael jako extra zlo, ja pouze tvrdim, ze rezim, ktery je povazovan za demokracii je na tom velmi podobne jako hitlerovske Nemecko, dokud Hitler nerozpustil risky snem. Pouze formalni demokracie s realnou totalitou.S tim rozdilem, ze Nemecko se ze snu "o narodu vyvolenem" tvrde probudilo, a bylo donuceno velmi tvrde zaplatit. O tom zda to bylo bez krivd, to uz je druha vec.

Sioniste maji kontinuitu az do dnes ve sve forme fasismu a drzi pevne moc. To je duvod, ktery brani po 60-ti letech skutecnemu uzavreni miru mezi Palestinci a Zidy. Navic tento rezim, ktery ze sve ideologicke podstaty nedokaze pouzivat nic jineho nez silu ( viz treba Jabotinskij) destabilizuje cely region. A pokud si uvedomime jaky vliv ma sionisticka loby na politiku USA, pak se jedna o problem globalni bezpecnosti.

Jestli chcete diskutovat o Iranu zadny problem, ale dopadne to jako obvykle. Ja najdu informace, ktere se vam nebudou libit a jsou pricinou vitezstvi teokracie v Iranu a vy to budete "myslet jinak". Ja si uvedomuju, kdo je Talibam a extremni pojeti islamu a nesympatizuju s nim, avsak v jejich rodne hroude je neminim omezovat intervenci, protoze to nefunguje. Jsem realista a ne snilek, nehodnotim kdo ma vladnout podle mych zboznych prani, ale kdo ma silu skutecne udrzet moc a stabilitu.

Taky si uvedomuju, ze jsou velmocemi tolerovani a podporovani ruzni reznici, pokud maji ten spravny nazor na vec. Kde si myslite, ze CIA nechala vyslychat sve specialni vezne? Mohu vam jich jmenovat celou radu. Jinak receno kulove jde o postaveni obycejnych lidi v ruznych zemich sveta, jde pouze o realizaci tzv. narodnich zajmu! Nemusi se mi to libit, ale jsem nucen to repektovat.

Nedelim politiky na leve nebo prave, ale na profesionaly a bridily. Pokud jde o skutecnou mocenskou elitu ve stinu, tak tam se vyskytuji pouze zraloci. Tvrdy vyber, neschopni pitomci proste nemaji sanci. Sem tam nekdo vymekne a jeho klan je nahrazen, sem tam se prosadi nove skupiny lidi. Momentalne vsak prestava fungovat vliv bankovek na skutecne realne zdroje. To znamena jedno. Radikalni zmeny v soucasnem mocenskem usporadani a decentralizace moci. A ja bych chtel pouze jedno, aby to probehlo bez nuklearnich inferna. Na rozdil od sionistu a neocons nejsem takovy magor, abych se snazil o strategickou prevahu, ktera ma vyhrat nuklearni valku.

Tahle predstava je nebezpecna chimera, ktera vystupnuje napeti. Protistrana vzdy bude podnikat protiopatreni a ve chvili, kdy by mohla v blizskem case dosazena prevaha, tak znici ty prvky, ktere ohruzuji jeji vojenskou suverenitu. A to tvrde a nemilosrdne, protoze nebude mit ten luxus vyberu. A prestoze to bude reakce na hrane atomoveho pekla, kdyz nemate vyber, tak proste nemate, co ztratit. [pláč] [pláč]

139347

8.7.2007 12:37

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139347

Ja si aj tak myslím, že tam demokracia je. Napríklad v roku 1982 musel Sharon odstúpiť z postu veliteľa jednotiek v Libanone, kôli zabíjaniu v Palestínskych táboroch, s ktorým nemal nič spoločné. Bolo to čisto kôli tlaku verejnej mienky, lebo komisia zriadená najvyšším súdom dokázala jeho nevinu.

Alebo napríklad Najvyšší súd zakázal niektoré vyšetrovacie praktiky Schin Beth. Považoval ich za nehumánne, aj keď mohli od teroristov získať dôležité informácie.

Navyše, v Izraeli sú slobodné voľby a obyvateľstvo si môže zvoliť aj strany, ktoré by sa od Palestíncov nechali fackať a robili im všelijaké ústupky. To že to nerobia je vďaka ich inteligencii.

Žijú tam Aškenázi, Sefardi, Etiópania a aj Araby majú svoje práva. Bolo toto všetko v Nacistickom Nemecku?

139359

8.7.2007 17:07

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139359

Nacisti meli s Dimitrovem taky proces a dokonce spravedlivejsi, protoze v soudnictvi sedeli povetsinou lidi, co s nacismem nemeli jeste prilis spolecneho. Ono chvili trva nez probehnou vymeny v byrakratickem aparatu statu, pokud samozrejme neni pouzita v masovem meritku radikalni metoda "revoluci". Nekde ji rikali gilotina nekde Ceka.

Pokud jde o vyroky nejvyssi soudu Izraele, tak jsou zrejme pro Mossad a IDF pouze carem papiru, protoze jsou opakovane porusovany a to beztrestne. Pouze formalni pravo na papire. A samozrejme drtiva vetsina pripadu porusovani vynosu nejvyssiho soudu vubec nevyplave na verejnost.

Pokud jde o Sharona, tak ten z duvodu libanonskeho masakru nemohl jako premier ani navstivit EU, protoze mu hrozilo obvineni u soudu v zemich EU. Jakou ma v teto souvislosti tedy vahu rozhodnuti izraelskeho soudu? O masakry z padesatych let na palestinckych civilistech, kdy Saron velel komandu 101 ani nemluvim, tyto zverstva jsou z pravni stranky zrejme napadnutelne kvuli promlceni. Neni to zdaleka prvni ani posledni reznik v uradu premiera Izraele.

Mate pravdu je rozdil mezi hitlerovskym Nemeckem, v obdobi vudcova kanclerstvi. Hitler mohl bez obav ze soudniho stihani cestovat po Evrope, jeste neexistovali takove veci jako Lidice i nepratelum nacistu jako Dimitrov byl umoznen spravedlivy soudni proces. Naciste pouze nebyli tolik chytri jako sioniste, takze pri norimberskych zakonech diskriminovali nemecke Zidy prilis okate, pravda sioniste si pocinaji vuci Palestincum mnohem mnohem sofistikovaneji, ale s podobnymi dusledky. Podobna zarizeni, akorat jinak pojmenovana. Utecenecky tabor-koncentracni tabor, ghetto-bezpecnostni zona, vyvrazdovani inteligence-bezpecnostni operace....

A nechce se mi prilis mluvit o kastovnim systemu primo mezi Zidy. Jakmile totiz nekdo veri na teorii o vyvolenosti, pak jeden nevi, kde s tim prestat. Koneckoncu jste to ve svem prispevku sepsal ve spravnem poradi od nejvice vyvolenych k mene vyvolenym, vcetne podlidi, kteri maji taky nejaka prava. Dokonce i dobytek ma sva prava, dana moralni urovni jeho majitelu.

139365

8.7.2007 19:21

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139365

Čo sa týka Ariela Sharona, myslím si že spolu s Mohamedom Rezom Páhlavím to boli asi najvýznamnejší a najinteligentnejší politici 20-teho storočia.
Na zabíjaní v Sadre a Šatile sa nepodielal. Zorganizovali to kresťanskí Arabi a mali na to dôvod. Palestínci totiž rozpútali v Libanone občiansku vojnu ktorá zničila tento vyvíjajúci sa štát a navyše zavraždili kresťanského prezidenta Bašíra Djamaila. Palestínci nikdy neboli vďační štátom, ktoré ich prichýlili. Kráľ Husajn ich musel z Jordánska vyhnať lebo sa pokúšali o prevrat a to čo robia teraz v Libanone tiež niečo o nich hovorí.
To čo Sharon robil ako vojenský veliteľ sa nejako nelíši od činnosti jeho kolegov v armádach USA, Ruska alebo Francúzska. A čo stvárajú moslimovia proti svojim menšinám (Kurdom v Iraku alebo Bahájcom v Iráne) ani netreba rozprávať.

Inak som rád, že ste pripustili svoje sympatie k nacistickému Nemecke v období 1933-1934. Všimol som si, že ľudia so sympatiami k nacistickému Nemecku majú zároveň sympatie aj k Palestíne.

139371

9.7.2007 2:36

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139371

Pak jste "me udajne sympatie" spatne pochopil. Pro me nacista nebo sionista, ci fasista jedna prasiva verbez, to vite lidi jako ja na Lidice ci Deir Jasin nezapominaji. A pokud jde o vojenske velitele, ti byli souzeni i v norimberskem procesu. Je rozdil mezi masakrovanim civilistu a bojem s ozbrojenci. Myslim, ze by jste mel problem, zaskatulkovat vojaky co maji v tele cest do jedne party s rezniky jako Saron, pravdepodobne by si prilis nerozumeli.

Takze jeste jednou fasisti i v hitelrovskem Nemecku, i Gajdovci v Ceskoslovensku a kdekoliv jinde na svete, tj. i sionisti jsou pro me jedna prasiva lidskemu rodu nebezpecna verbez!!! Doufam, ze ted jsem to podal jasne a srozumitelne! [velký smích] [mrknutí jedním okem]

139381

8.7.2007 19:59

RE: Dnes rano...

Mossad_rezident_Košice 84.?.?.?

Reakce na 139365

>Pokud jde o vyroky nejvyssi soudu Izraele, tak jsou zrejme pro
>Mossad a IDF pouze carem papiru, protoze jsou opakovane
>porusovany a to beztrestne.

>Neni to zdaleka prvni ani posledni reznik v
>uradu premiera Izraele.

>Naciste pouze nebyli tolik chytri jako sioniste, takze
>pri norimberskych zakonech diskriminovali nemecke Zidy prilis
>okate, pravda sioniste si pocinaji vuci Palestincum mnohem
>mnohem sofistikovaneji, ale s podobnymi dusledky.

>A nechce se mi prilis mluvit o kastovnim systemu primo mezi Zidy.Jakmile totiz nekdo veri na teorii o vyvolenosti, pak jeden nevi, kde s tim prestat.

Dovolim si Vas citovat a sucasne Vam to odporucam a sice DOSLOVA ! Takze bud dejte link na overeni tech vasich blabolu nebo nechte bejt.

139372

9.7.2007 2:27

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139372

[velký smích] [velký smích] Dekuju za ohodnoceni, vidim ze jsem tal do ziveho.

139379

9.7.2007 11:13

RE: Dnes rano...

Mossad_rezident_Košice 84.?.?.?

Reakce na 139379

Omyl krasavec, Vy sa diskreditujete sam! Na to nepotrebujete ziadne "ohodnotenie"; z mojej strany uz vobec nie [cool]

Vyrukujte radsej s tymi linkami!

139409

9.7.2007 23:02

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139409

O sionistech jsem uz sve mineni napsal, plati i pro ryzi skromne chlapce z firmy momentalne na "vychode", takze si cenim zajmu a jsem si vedom, ze to moje vysvedceni. Nevedu si veru spatne, kdyz dokaza nadzdvihnout sionisticky ksindl ze zidle. [velký smích] [velký smích] Pokud jde o linky mam lepcejsi napad. Napisu na tema palestinska otazka clanecek, bez tak uz jsem to kdysi slibil. Od te doby, co se zmenili majitele vyhledavacu internetu by mel jeden na dobre linky opatrnej. Kdyz uz si to budu muset znovu dohledat, tak at to stoji za to. Bude se tesit na "Kubu Bonda" po sionisticku v diskusi. [mrknutí jedním okem] [velký smích] Mimochodem, ten zbytek toho co jsem napsal, na ktery jste nereagoval byl ideologicky v poradku? [vyplazený jazyk]

139456

7.7.2007 16:31

RE: Dnes rano...

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 139313

No tak Side???

A na co tento národ reagoval například tímhle:

V dávné minulosti předkládal národ vyvolených svému Bohu oběti. Jejich smyslem bylo, uctít jej ve smyslu základních hodnot existence. Tedy, aby Bůh žehnal tomu, co je pro člověka důležité.
Člověk vlastnil například zvíře, ale aby neupřednostnil potřebu před Bohem, musel nejprve přinést oběť a teprve potom uspokojit sám sebe.
Obřad uctívání zprostředkovávala skupina kněží, vyvolených Bohem. Levité. Těch jenž musí dodržovat princip jak tělesné tak duchovní čistoty, aby mohli předstoupit před tvář boží. Nikdo jiný oběti předkládat nemohl.
Tedy teprve převzetím zvířete touto skupinou kněží, se z něj stávala oběť. Této oběti se již nesměl žádný člověk dotknout, aby ji neznesvětil, a aby nevzal z toho, co je určeno Bohu, čímž by upadl do věčného zatracení.
Pře dvěma tisíci let, přišel Ježíš.....
Pak přišli pokrytci. Aby se člověk od moci a nadvlády neosvobodil, bylo nutné přizpůsobit dogma tomuto novému učení. Tak vznikl Nový zákon. Všechny svobodné a nepřizpůsobivé větve nového učení byly systematicky odřezávány a umlčovány. Postupně do něj byly vkládány odkazy na Starý zákon, a výroky jenž vedli k uchování moci vyvolených. „Odevzdej prachy tomu, kdo ti je dal“ a pod.
Dalším důležitým krokem bylo uvalení klatby. Tak aby nikdo netušil, že se staví proti Bohu a současně to činil dobrovolně. Tak se zrodil krok jedna i dvě. Krok jedna je křest. Přijetí otroctví.
Krok dvě je zneuctění oběti.
Ať už sám za sebe, nebo činem svých vrahů, stal se Ježíš obětí. Jeho tělo bylo odevzdáno Bohu a tím se stalo nedotknutelným. Proto je součástí bohoslužeb přijímání podobojí. Tím je znesvěcena Ježíšova oběť, a ten kdo ji přijímá se stává prokletým. Tj. zatraceným v očích Boha. Vztahuje ruku na to co je odevzdáno Bohu. Pokud jste tedy někdy přijali podobojí, vězte, že jste dle židovské tradice, jenž je ve smyslu Ježíšova odkazu, že přišel potvrdit zákony otců, tj. Starý zákon, nedotknutelná, vyvrženci. Stali jste se zatracení a nemůžete předstoupit před tvář Boha, jehož jste urazili znesvěcením.

Toto je ona znesvěcující ohavnost na místě svatém. Proč se židé museli dopustit takové zrůdnosti? Z mého pohledu se o lásku k bližnímu nejedná. A tím to teprve začalo.
Side takto se chovají jen totální magoři, víte.

139320

7.7.2007 17:03

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139306

Side, kdopak tobě ublížil, že máš takové vražedné sklony?
Stačí se podívat na mapu ilegálního státu Israele z roku
1948 a jak vypadá nyní.
To ti jasně odpoví, kdo se jen brání a kdo se roztahuje!

Víš jak se vycvičí sebevražedný útočník? Řeknu ti to, ale
to si nechej pro sebe a ne, abys to tam u vás zkoušel!
Dva vrazi v uniformě IDF (nikoliv v uniformě Hamaz, což i tohle dělají) vpadnou do vyhlédnutého palestinského obydlí a zákeřně zastřelí oba rodiče a to před očima jejich syna. Toho nechají naživu. Organizace Mossad, pod rouškou Hamaz na pomoc syrotkům,
si tyto děti podchytí a systematicky v nich provokuje nenávist
vůdči Israeli.
Až jsou dostatečně vycvičeni do role sebevraha, tak je pošlou odpálit se v arabské části Jerusalema, ať už v autobuse a nebo
v restauraci. Především však, kde zahyne více Arabů, než židů.
Je zajímavé, že televize je ihned na místě, aby tohle zaznamenala. Jak asi věděli, že se tento atentát stane a ve kterém místě?
Máš na tohle odpověď?

139325

7.7.2007 17:27

RE: Dnes rano...

Sid 91.?.?.?

Reakce na 139325

A pri koľkých atentátoch od roku 1994 zahynulo viac Arabov ako Židov? Pokiaľ ja viem, nejakí Arabi zahynuli akurát pri atentáte na reštauráciu v Hajfe v roku 2001. Ale to je len jeden z mnohých.

139328

7.7.2007 18:10

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139328

>...Ale to je len jeden z mnohých.

Máš pravdu...je to jen jeden z mnohých, ale kolik jich ještě bude!
Už tady v této diskusi končím. Vzdávám to. Prohrál jsem!
Myslel jsem si, že je v tobě ještě něco lidského, jako svědomí a nebo soucit. Talmud má však větší sílu a tak tě pouštím zpátky do džungle. Možná někdy v životě poznáš, co je to utrpení a bolest!

Mirda

139331

7.7.2007 17:33

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139325

Oprava: vloudila se mi tam hrubka. "...osranizace Hamaz na pomoc syrotkům..." Má být sirotkům - omlouvám se.

Side, co jsem napsal, tohle neokecáš. Je to vidět v televizi na zprávách v živém vysílání. Z restaurace vynášejí na nosítkách zraněné a mrtvé a to těsně po výbuchu. Pochybuji, že by čekali, až na místo přijede televizní štáb? Ti už tam jsou a čekájí na akci, jen ať to svět vidí!

139329

7.7.2007 18:35

RE: Dnes rano...

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139329

Hmm, opravdu jsou tak rychli?

139335

7.7.2007 23:32

RE: Dnes rano...

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 139335

>Hmm, opravdu jsou tak rychli?
------------------------------
René, sledujte CNN i jiný mainstream. Z vaších příspěvků a z vaších vědomostí vím, že vy jste imunní proti propagandě a vymývání mozků. Na vás to nemůže působit a vytvoří vám to jiný obraz. Jenom vědět, čeho si všímat a víte, co se děje.
Ta rychlost televizních štábů se nevztahuje jenom na území Israele, to lze pozorovat i v Iráku. Na tržišti bouchne bomba a než se usadí prach a kouř, už tam pobíhájí reportéři s kamerou a slyšíte houkající sanitky. Potom rychle odnášejí zraněné a mrtvé na nosítkách a svět a také Sid jen vrtí hlavou. Ty záběry jsou profesionální. Žádný mobilní telefon s kamerou.

Stejně tak, jako částečná spolupráce tajných služeb, existuje spolupráce služeb zpravodajských. Ti si navzájem předávají nejnovější "trháky". Zkrátka to, co bude lidi zajímat a co se dá dobře prodat. Nejraději sleduji ta živá vysílání a budete se divit, co jim takhle unikne mezi lidi. Tohle se už později a nebo druhý den na zprávách neobjeví. Jak očití svědci zděšeně zastavují před kamerou a se slzami v očích prohodí několik vět, to je cennější, než pozdější učesané zprávy. Bylo to vidět 11. září 2001 v New Yorku a také v New Orleans, když se tam přehnala Katrína. Poslední dobou sleduji, jak CNN a mnoho jiných vlivných lidí, začínájí chytat ten správný směr. Už je načase. Jak si usteleš, tak si lehneš.

Jinak, díky přátelé (René, micha, Gdosy a jiní) za podporu
v tomhle nerovném boji. Zkrátka jsme podcenily sílu Talmudu.
Tam už žádná osvěta nepomůže.

139344

9.7.2007 1:05

RE: Dnes rano...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 139344

"Zkrátka jsme podcenily sílu Talmudu. "

Už asi půlrok o žádné nevím, Mirdo. Talmud prohrál. Hmota má ale jistou setrvačnost, takže to ještě není příliš vidět. Trpělivost a nepolevit v sebezdokonalování a hledání informací, v pravý čas bude výsledků obého třeba.

139376

7.7.2007 20:27

Zajímavý odkaz

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Sice to nemá s návštěvou Bushe co dělat, ale zkuste to.

http://news.independent.co.uk/uk/this_britain/arti...

139340

Příspěvků: 41

04.07. 08:41 Sid  Spoločný štát- sprostosť
04.07. 13:13 Choronzon  RE: Spoločný štát- sprostosť
30.08. 09:56 Choronzon  RE: Spoločný štát- sprostosť
30.08. 10:17 Saša  RE: Spoločný štát- sprostosť
04.07. 13:38 Robocrep  RE: Spoločný štát- sprostosť
04.07. 21:13 Sid  RE: Spoločný štát- sprostosť
04.07. 13:38 Karel z Čech  RE: Spoločný štát- sprostosť
04.07. 21:42 WICTORIUS  Dnes rano...
05.07. 08:57 Sid  RE: Dnes rano...
05.07. 23:40  RE: Dnes rano...
06.07. 07:07 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 07:10 Mirda  RE: Dnes rano...
06.07. 07:22 Mirda  RE: Dnes rano...
06.07. 11:41 micha  RE: Dnes rano...
07.07. 07:33 Mirda  RE: Dnes rano...
07.07. 11:24 micha  RE: Dnes rano...
07.07. 13:05 Sid  RE: Dnes rano...
07.07. 15:44 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 15:57 Sid  RE: Dnes rano...
07.07. 16:27 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 16:41 Sid  RE: Dnes rano...
07.07. 18:32 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 19:12 Sid  RE: Dnes rano...
08.07. 01:10 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
08.07. 12:37 Sid  RE: Dnes rano...
08.07. 17:07 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
08.07. 19:21 Sid  RE: Dnes rano...
09.07. 02:36 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
08.07. 19:59 Mossad_rezident_Košice  RE: Dnes rano...
09.07. 02:27 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
09.07. 11:13 Mossad_rezident_Košice  RE: Dnes rano...
09.07. 23:02 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 16:31 Gdosy  RE: Dnes rano...
07.07. 17:03 Mirda  RE: Dnes rano...
07.07. 17:27 Sid  RE: Dnes rano...
07.07. 18:10 Mirda  RE: Dnes rano...
07.07. 17:33 Mirda  RE: Dnes rano...
07.07. 18:35 Rene Bartosek  RE: Dnes rano...
07.07. 23:32 Mirda  RE: Dnes rano...
09.07. 01:05 MedaBeda  RE: Dnes rano...
07.07. 20:27 Kropáč  Zajímavý odkaz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 2

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 2

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 13

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Měnové kurzy

USD
25,41 Kč
Euro
27,56 Kč
Libra
31,44 Kč
Kanadský dolar
17,95 Kč
Australský dolar
15,42 Kč
Švýcarský frank
26,11 Kč
100 japonských jenů
23,53 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
32,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 022,57 Kč
1 unce stříbra
367,39 Kč
Bitcoin
173 092,30 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 693