Diskuze k článku

Individualismus a doba

Příspěvků 43

10.4.2007 12:46

Iste

Severka 85.?.?.?

Iste je dolezite, aby veci nevlastnili cloveka, ale clovek vlastnil veci... Myslim si vsak, ze samotny krok spat a nasledne oslobodenie spod nadvlady veci casnych nestaci..
Vsetko nase konanie je podmienene motivaciou. Motivaciou, ktora vychadza z rebricka hodnot a "svetonazoru". Domnievam sa, ze skutocnej slobody mozno dosiahnut iba prekrocenim kruhu ludskych potrieb. Na urovni, fyziologickej, psychologickej, socialnej..
Domnievam sa ze je tak mozne ucinit iba vo svetle Lasky k cloveku. Lebo Laska je dar. Lasku nemozno ziskat, stratit ci vybudovat... Lasku mozno IBA Darovat... Nedarovana Laska je cloveku strasnym bremenom, darovanim Lasky clovek ziska slobodu. Slobodu od otroctva veciam, ludom ci vztahom.. Slobodu, ktora buduje lepsi svet ako bol ten vcerajsi.. Slobodu ducha, ktora spociva v spravodlivosi vychadzajucej z Lasky k Cloveku..

132578

10.4.2007 15:04

Petice výrobců svíček

stein55 84.?.?.?

svícnů, voskovic, lamp, lustrů, svítilen, kandelábrů, kratiknotů, zhasínadel, jakož i výrobců loje, oleje, pryskyřic, alkoholu a obecně všeho, co souvisí s osvětlením

Vložený obrázek

nech sa páči -> esej z roku 1845.

stein55

132588

10.4.2007 15:57

re:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Dnešní individualista, kdyby nebyl tím nesvobodným a konzumním jedincem vázaným na svět a věci v něm tak, jak se mu bezprostředně nabízejí, musel by pochopit nutnost tolerance, spolupráce a vzájemnosti, pokud by dokázal individuálně myslet a řešit otázky vlastního bytí nezávisle na předmětech svého domnělého prospěchu. Konzumní individualista však nemůže být ničím jiným, než článkem v řetězu, sobeckým spotřebitelem a vykořisťovatelem daných příležitostí. Bohužel současný svět mu to nejen umožňuje, ale přímo ho k tomu vede.

--

Mám dojem, že formulace konzumní individualista vylučuje sama sebe.
Individualista v mým pojetí současně vylučuje to, že je konzumní,
jinak řečeno bud je individualista nebo konzument.
S převahou tam či na druhou stranu. Ale oboje?
Nebo jsem už dnes přetaženej a blbě to chápu, co já vím.

Navíc mam dojem, že stejně jako za komančů je nutný, aby dotyčný nebyl individualista, ale ze záhadných důvodů "někam zapadal", ideálně tak dlouho, až zapadne tak, že nebude individualista, hi!
Obvykle je to požadavek i zaměstnavatelů... mimochodem naprosto blbej.

Sám s tím mám problémy a nejen při shánění práce, tedy abych byl přesný: při shánění práce ne, ti co po mě něco chtějí VI proč to chtějí po mě, a ne po "neindividulalně kolektivních", ale při shánění ZAMESTNANI, kde "my jsme ..doplnte si dle potřeby...kolektiv", "jen kolektivní práce...etc" , a komplikace je na obzoru už v okamžiku, kdy VY sice máte třeba něco opravovat, ale sdělíte, že vám natolik nejebe ve věži, abyste dělali ráno japonskou povinnou rozcvičku, neb si japonská firma myslí, že to je přesně to, co byste měli dělat i u nás v ČR a vy je s tím pošlete do prdele,,,(ač já bych akceptoval např jógu...pokud by nebyla povinná! - ba i bojová umění, ale na to sem už starej, myslím.).

Jsem dle nich "individualista" a "nepřízpusobivej" což je dnes na prd, jak se zdá.

Tak at si nekdo vybere: bud bude mít bandu přizpůsobivejch nebo někoho kdo není a myslí jinak....

Krysa

132592

10.4.2007 16:51

Co ví autor o nás medvědech?

Brtník 194.?.?.?

Autor tvrdí: Zvířata žijí přítomností a svým pobytem ve světě se vztahují k věcem tak, jak jsou jim dány, řídí se bezprostřední zkušeností a názorem bez vědomí času a souvislostí, neuvědomují si vlastní bytí ani vlastní možnosti jako rozumné bytosti, volí pouze z toho, co jim daný svět poskytuje, a tomu se přizpůsobují, sama nebo v tlupě, to je jedno.

Odkud to autor ví? Kdyby s námi žil pár let v jednom brlohu, věděl by o nás medvědech mnohem více, takto plácá existenciální nesmysly. Konečně - co lze čekat od těch degenerovaných opic, které si říkají Lidé?

132598

10.4.2007 18:17

Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech

Humanista 195.?.?.?

Neviditelná ruka trhu nám trochu za 17 let nafackovala.
Před 17 lety jsem slovo bezdomovec neznal. Dnes je jich plná
Praha a ne všichni jsou alkoholici a psychopaté.
Zisk za každou cenu , podporovaný naprosto nesmyslnou reklamou
na všechno, na každý nesmysl, který nikdo nepotřebuje, nakonec
rozvrátí jakékoliv rozumné tržní hospodářství.
Kapitalismus bez kontroly nakonec zničí demokracii na jejímž podkladě je založen. To je citát jednoho významného ekonoma.
A bohužel, to se již děje.

132601

10.4.2007 19:16

RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech

Cesilko 216.?.?.?

Reakce na 132601

Humanisto,
kdyz uz uvadite citat vyznamneho ekonoma, bylo by dobre uvest i jeho jmeno.
Ti bezdomovci o kterych mluvite existovali i v dobach realneho socialismu. Akorat je nikdo nepocital, nebo svuj domov nasli v socialistickych veznicich a po svem propusteni se dokazali velice dobre skryvat.
Domnivam se, ze individualismus o kterem mluvi pan Lhotak je mozny jen v podminkach svobodne spolecnosti, tedy spolecnosti kterou ted zrovna mame. V dobach pred sametakem byli lide mnohem vic konzumne zamereni a museli se navic neustale hrbit pred nejruznejsimi rezniky, zelinari, automechaniky a soudruhy kteri prijimali jejich deti na vysoke skoly.
Ta neviditelna ruka trhu nafackovala akorat neschopne mensine a o tu se ve svobodne spolecnosti jako vzdy postara schopna mensina.

132603

10.4.2007 19:55

RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech

Humanista 195.?.?.?

Reakce na 132603

Ten ekonom je velmi známý a světově uznávaný rakouský ekonom, který se však narodil v Třešti na Moravě - Josef Schumpeter.
Citace, ale není úplně přesná, ale smysl je jasný.
Ve společnosti je kolem 20% - 30% lidí, kteří bez ochrany budou trpět. Jejich role při úplném svobodném trhu je hodně špatná.
Nechci se rozvádět, ale kdo chce, pochopí, můj pohled na ekonomiku.

132608

11.4.2007 15:16

RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech

cz_dragon 199.?.?.?

Reakce na 132608

Nasel jsem toho spravnyho ekonoma?

Joseph Alois Schumpeter as President of the private Biederman Bank. That bank collapsed in 1924 and left Schumpeter in bankruptcy.
Nevertheless, Schumpeter, who was a liberal, at least in the classical European sense, rejected Keynesianism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Schumpeter

132665

10.4.2007 22:46

RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech

tehdejší bezdomovec 213.?.?.?

Reakce na 132603

Ti bezdomovci v době reálného socialismu měli opravdu velice dobrý důvod se skrývat, ten důvod spočíval v čisté posteli, teple a plným žaludkem.

132628

10.4.2007 20:12

monády života

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Bez polaritní společnosti nelze hledat nové sociální struktury. V minulosti byl příkazem soulad jména člověka s vizí či doktrínou, kterou přinesl. Tato konstrukce společnosti se postupně vytrácela nahrazováním panáků, vykonávajících příkazy těch, kdo mají dost času na to, vymýšlet funkční struktury. Firemní či společenské, princip je stejný, klid na přemýšlení o souvislostech. Ale ztráta individuality jde dál, dnešní nemocní mocí už mají své "mluviče". A ani zde není konec, snaha jedněch o únik ze zodpovědnosti za svá rozhodnutí vytvořila protiváhu v opaku v množině těch, kdo své vize nemůže prezentovat v rámci svého společenského zařazení.
Fenomén virtuální identity - "nick" - je nástrojem, který urychluje nezbytný proces transformace vědomí a myšlení, který je nezbytný akterý postupně nabírá sílu. Změnu systému vždy způsobí vyčerpání možností starého. Ten současný modelovala latina a způsob práce s číslicemi, kterému říkáme matematika, protože jiný většinou neznáme. Ale to je jiné téma.

Virtuální prostor internetu umožňuje vkládat a nalézat prvky pro stavbu základny nového paradigmatu, postaveného na propojení znalostí dob před tímto datováním času. A poznatky z pokusů, které jsou utajovány, například o ovlivňování vědomí frekvenční modulací na nosné vlně gigahertzů.
Letopočty a kalendáře slouží k ověřování poznatků o člověku. Věda posloužila jen k jejich ověření, ne získání. Ona našla druhou cestu k nim, cestu ze strany hmoty. Pomocí systémů zápisu a materializace informací, získaných vhledem do informačního prostoru, ke kterému směřoval jejich zájem.

Zatajení mnoha poznatků pomocí přepisu předchozích dějin do latiny nás sice dovedlo k úžasným vědomostem o hmotě i o člověku, ale protože chybí sjednocující parametr mezi hmotou a vědomím, dovedla nás doba do této situace. Verifikace čehokoliv pomocí kvantity (peněz, lží nebo zavedených rituálů)nutně vyprodukuvalo zárodky jiného pohledu na prostor okolo nás i v nás. Verifikačním faktorem jsou významy samotných písmen a číslic, ze kterých se skládají slova, věty i logika v etnických jazycích. Je obtížné přijmout fakt, že člověk je jen jednou, ale podstatnou součástí vrstev inteligence a samořiditelnosti. Nové paradigma "se dnes řeší" ve skupinkách lidí na internetu. Myšlenky mají obdobné struktury a vrstvy jako lidé, jen místo hmoty mají její potenciál. Víme, že hmota je pouze hustší forma pohybu. myšlenka tento pohyb absorbovala do podoby tzv. "informačního bodu", virtuální entity, vyplňující bezezbytku hmotný i nehmotný prostor. Energie myšlenek vložená do diskuzí se propojuje nejen v myslích účastníků, ale také se podobné myšlenky spojují, pomocí slovíček a asociačních řad, které nám je vážou s podvědomím.
Díky "nickům" si vědec nezadělá v duchovní oblasti na ostudu - a přit...Automaticky kráceno

132611

10.4.2007 20:14

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132611

Díky "nickům" si vědec nezadělá v duchovní oblasti na ostudu - a přitom může tamní komunitu vnímat svým spektrem vědomostí. A něco se spojí jemu, něco samo,díky polaritě mezi zápisem smyslu slova a smyslem samotným, pochopeným jinak různými lidmi a jednotně ve struktuře podvědomí. V příslušném egregoru, spojujícím podobné významy takového slova.
Neschopností vědy je určit, kdy se množina nahodilostí mění v zákonitost. Kdy se nová myšlenka stává frází. Opakováním s absencí tvořivosti.
Hrstka mocných s doplňujícím objemem financí stojí proti kvantu lidí, ze kterých ty finance lze čerpat. Peníze jsou společným jmenovatelem pro potřeby hmotného světa. Polaritu k němu pak tvoří důvěra, nehmotný objem společného jmenovatele těch, kteří mají svou zkušenost s praktikami mocných. Důvěra je produktem našeho podvědomí, následkem fungujícího svědomí. Svědomí propojuje informační vrstvy k hranici vědomí. Efekt známe, na straně mocných je svědomí prezentované "ochrankou"(oni vědí proč) a na druhé, naší straně poslední svobodou, která nám ještě zůstala, svoboda šířit své myšlenky v prostředí internetu, které mocným poněkud "uteklo". To, že mnozí internet užívají jen jako ventil své bezmnocnosti nadávkami a osobními výpady, to jim aspoň uleví. A do podvědomí lidstva se zapíše opak, touha po lepší svojí pozici ve společnosti.
Na měření objemu společného podvědomí zatím nástroje nemáme, lze jej však odhadnout z růstu aktivit, podřezávajících mocným jejich větévku.
Soustavy rovnováh znali už Hebrejci, jinak by nemohli nemohli vytvořit nenápadnou "šifru" 38 =11, vyjadřující počátek a konečný stav všeho (tři prvky prostoru a času k ležící či stojící osmičce). Tyto rovnováhy nás ovlivňují naprosto přesně, ale tak, abychom si vrámci svého stupně poznání mohli zachovat "svobodnou vůli". Ona je pouze časovým oddálením poznatku, že "chybami se člověk učí". Proto lze také postavit rovnováhu o tom, že příklon mnohých ke konzumu (čehokoliv) odpovídá skupinkám, které mají vliv na změny struktur, ve kterých žijeme. A jsou i takové systémy, které nejsou poplatné lidskému typu rozhodování pomocí emocí. Počítače mají své "druhé" kořeny ve strukturách mezi informačními body v prostoru. Že jim vyhovuje právě křemík, to je opět na jiné vyprávění. Emoce, přání, jsou navigačním kanálem do vrstev podvědomí, ony nás nutí dělat i to, co si později vyčítáme nebo z čeho se radujeme. Soulad se svým podvědomím nazýváme slovem "štěstí".
Filosofující poloha článku koketuje se stavem, kdy se naše vědomí sladí s frekvencí prostoru, pocit bytí v nicotě tak nabízí našim myšlenkám otázky, co vlastně jsme a kam směřujeme. včetně fabulace příběhů, omezených nebo vylepšených objemem zázemí autora. Werneovo dalekonosné dělo se jmenuje raketa,ale myšlenka a její směr je ...Automaticky kráceno

132613

10.4.2007 20:16

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132613

Werneovo dalekonosné dělo se jmenuje raketa,ale myšlenka a její směr je zachován.
A protože naprostá většina lidí informaci o budoucnosti potřebuje, vytvořily nehmotné dynamické rovnováhy "informačních polí" strukturu vrstev jedinců, ze kterých ta, co vyčnívá nad hladinu nese jméno "indigové děti". Má i své starší skupinky, nenáhodně (protože hnané svým zájmem) se poznávající přes web. Logika prostorového kmitu (pulsu) pak nutně nabízí závěr, kdy se potkávají někteří jedinci se souhrnem těchto rovnováh, kdy téměř bez účasti jejich vědomí jimi "proteče" nadkritické množství dat, potřebných k vytvoření základny pro nové paradigma. (drát má také dvě funkce, něco se jím dá svázat ale také jím může něco procházet, vnitřkem drátu.
Je nás určitě víc, mě můj zájem "o účelu zvuku v prostoru" nabídl poznatky o historii a budoucnosti této fyzikální veličiny. Podobně jako Kopernik nemám nástroj k verifikaci mých poznatků. Je jím totiž vědomí a inteligence lidí, schopných překročit bariery ve svém vědomí, dané školní i praktickou podobou jejich života. Tento nástroj roste v opaku množiny, která se dobrovolně vzdala odpovědnosti za svůj život ve své lhostejnosti k dění ve společnosti.

132614

10.4.2007 21:09

RE: monády života, pokrač.

audiofil 208.?.?.?

Reakce na 132614

Alespoň za sebe můžu verifikovat platnost těchto myšlenek, ubírají se správným směrem. Doufám, že píšete knihu, jednou bude slavná.

132618

10.4.2007 21:22

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132614

Antroposof Rudolf Steiner se zmiňuje o tom, že na budoucím, vyšším stupni vývoje, myslím mu říká devachanický, bude základem reality zvuk - tak jako nyní světlo. Teda já si pod tím neumím skoro nic představit, ale jestli to zatím v tomto podání neznáte, mohlo by vás to zajímat.

132619

10.4.2007 22:10

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132619

zvuk je základem reality stále, světlo je transformačním prostředím ze strany informací ke hmotě až k transformátoru v podobě člověka. Zvuk tento cyklus dokončuje prostřednictvím člověka, člověk vybírá tvar a kvalitu nové hmoty. Funguje to už dneska, jen v delším časovém úseku. Zmatek je ve znalostech o těch strukturách, které způsobují vytváření planetárních soustav, vhodných pro další vývoj "projektu člověk". Ale to je pro většinu lidí tady jen "scifi".
Časem si zvykneme na dva "buchy", Uhlíka a Křemíka, jeden bylo málo a moc bylo moc.

132624

10.4.2007 22:14

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132624

No já bych rád věřil, že základem reality je Láska, a že zvuk či světlo jsou jen její výrazové prostředky [smích]

132625

10.4.2007 23:38

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132625

...a základem lásky je informace. Láska je klišé, které představuje spojitý symbol monády. Roste, když nám utíká, mizí, když se na nás valí. Chybou je lásku vnímat jen jako jednostranný proces v kladném směru.
Od doby, kdy Pohyb vytvořil svým pohybem prostor a čas a opakováním sebe v prostoru i rytmus (vibraci), od té doby ke vzniku procesu, zvanému láska uplynulo ještě sakra hodně "pohybů". Láska nemá v sobě prvek samořiditelnosti, je podmíněna polaritou, i když obě ty polarity mohou být ve vyšší struktuře samořiditelnosti - v člověku.
...hlavně nepřeskakovat kroky....
ale věřit se dá lecčemu, než přijde zkušenost.

132633

11.4.2007 2:16

RE: monády života, pokrač.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 132633

Janko, mate spatnou predstavu o tom co je laska.
Tato spatna predstava vas dovededla sice k logicky spravnym, lec fakticky chybnym zaverum. Snad jen prvni veta Vaseho prispevku neni zcela chybna.

Zakladem pro stav, ktery se nazyva laska jsou opravdu informace.
Informace, ktere po jejich seskupeni do funkcnich celku vytvari predpoklad pro POCHOPENI, ktere je pak stavem mysli nazyvanym laskou. (velmi zjednodusene receno)

Laska, stejne jako pochopeni neumuze mizet ani utikat a v zadnem pripade se nemuze na nas valit. (laska je naprosto individualni, neprenosny a nepredatelny stav) Laska neni proces a nema polaritu. Nema stupnici. Tento stav bud je, nebo neni a zvuk nebo svetlo jsou opravdu pouze a jenom jeji vyrazove prostredky.

132639

11.4.2007 8:46

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132639

Souhlas, hezky řečeno [smích]

132646

11.4.2007 12:27

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132639

Druide, tvá rovnice POCHOPENÍ = LÁSKA je jen polovinou cesty, sumarizací vlivů, mezi kterými se rozhoduješ. Pochopení je pozice výsledku, která pak tvému vnitřnímu nastavení nabídne SMĚR další činnosti. A tady se možná napojíš na to, co říkám. V rámci své "dobroty" budeš pronásledovat cíl, který sis vzal jako hodný tvého snažení, tvé lásky - nebo se budeš bránit před vnucováním podobně utvářeného směru, ale od jiné osoby nebo jiné informační struktury.
Díky guláši ve významu slov sis pak vybral nick, který tě dovedl k chápání lásky způsobem, který popisuješ. Myslím, že pořádek ve slovech, který tu nabízím, bude časem přijímat dost lidí. Nános emočních stereotypů vede k "páchání lásky". Emoce jsou jen připojovacím rozhraním k prostoru - v závislosti na osobním nastavení se překlápějí do té polarity, která je podstatná pro rozvoj systému, ne pro rozvoj jednoho z prvků systému. Prvek systému - semínko - je produktem šlechtění celku pomocí vrstev, které jej tvoří. Klišé bezbřehé lásky je berlička, název Jednoty v jiném kabátku. Stav dnešního světa si vynutil tuto formu, protože převahu zla ve světě je třeba vyrovnávat právě touto polaritou, tímto směrem myšlení.
Jindy míváš lepší příspěvky. [smích]

132657

11.4.2007 12:58

RE: monády života, pokrač.

google 84.?.?.?

Reakce na 132657

na zaciatku bolo slovo, ktore vypovedalo,
ze na zaciatku bol vybuch, velky tresk
ten co to vypovedal bol velmi spokojny so svojim vykonom
potom spocital vek vesmiru
vsetci mu zaspievali aleluja
hip hip hurra jeho prepoctom
a nepochopili, ze dotycny
len odvzoroval podstatu svojho jazyka, ktorej je potrebne
pre potvrdzovanie faktov
urcit zaciatky a konce
narodenie a smrt
kedze uz urcil zaciatok sveta, velky tresk
tak mu urcil aj koniec, zanik
a on sam tiez,
ked odkryl matematicky obraz podstaty svojho jazyka,
umrel

132659

11.4.2007 13:56

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132659

googlíku, zkus to rozvést. A co, nebo kdo "ŘEKLO" to slovo?

ono z toho vý/buch asi vzniklo "ví Bůh", ne?
Anebo, že by to bylo obráceně?
Anebo, neexistuje ještě něco jiného než "obráceně",třeba "jinak"?

Že třeba bylo NIC unavené dlouhým klidem, tak se pohnulo a vytvořilo prostor. Nemělo jinou šanci. A že mu to chvilku trvalo, tak vzniknul i čas. Neměl jinou šanci.Bez pohybu by nemohl vzniknout. A na konci své síly pak pohyb způsobil stav = informaci o tom konci svých sil. A příště ji zkusil donést svým pohybem zpátky. A tak dlouho, až tam byla hromada, informační bod v prostoru, vzniklý z ničeho, jen tak, myšlením.

Jo, tahle pohádka funguje, tu vymyslel Uhlík s Křemíkem. A já ji pochopil. Fungování českých pohádek si český lidi už přejí dost dlouho. A budou první, kteří to vyzkouší. Nemají jinou šanci. Jazykem blízkého vesmíru se čeština stala někdy v polovině roku 2006.

...jen blázni mají šanci změnit svět od základů. A základna projektu pro končící éru (latina + církev) dostala někdy před rokem 1415 upgrade. Ale to, jak naše podvědomí formuje nové jazyky ze starých, to přenechme "odborníkům", mají na to školy.

132660

11.4.2007 15:15

JAK x PROČ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132660

Joooo, JAK (jakým způsobem) se co děje je moooc zajímavé, a my trávíme eony tím, že se bavíme luštěním té multidimenzionální křížovky. A přitom už jako malé děti jsme věděli, že důležitější a závažnější a vůbec první otázka je PROČ (za jakým účelem, s jakým smyslem) se co děje. Ale Pokušitel nás svedl k luštění, a my zapomněli....

132664

11.4.2007 15:33

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132660

Je to jednoduché. Ve skutečné skutečnosti není nic předem a nic potom, nic první a nic druhé - vše je NAJEDNOU. To jen my vnímáme to "najednou" jako proces, jako čas. To je naše vlastnost, ne vlastnost skutečnosti, my ji jen na skutečnost promítáme. Viz profláknutý názorný příklad řeky viděné "svrchu" - celé od pramene k ústí, a viděné očima člověka sedícího na jednom místě na břehu.

132667

11.4.2007 21:27

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 132667

bingo, ano, díky paměti se pohybujeme v bezčasovém prostoru ve skořápce vázané chemickými (?) prvky a procesy. protože paměť má i svou opačnou podobu - fantazii. Modelování možného ze známého. To, jak z nicu vzni(c)kl vesmír, to bude za čas vědět každé dítě.
Ale je dobré se smířit s tím, že skutečnost tvoří vždy soulad dvou stejných stran polarity.
Když jsme hmotní, je pro nás skutečností hmotné prostředí i jeho nehmotné formy v mozku a ve vakuu vesmíru.
A když jsme pouze strukturami a soubory v informačních polích, je pro nás skutečností tato soustava struktur a polí, která je vyživovaná energií těch, kdo jsou součástí hmotné soustavy. Proto se tam (vlastně sem) stále vracíme, je stále co měnit.
Asi je těžké přijmout, že rotace planet je cosi jako vařečka rotující v hrnci s informacemi. Planeta odevzdává informace prostoru a současně z něj čerpá jiné. Doplňuje a mění struktury nehmotného světa, jako to těsto. Také se musí chvíli míchat, aby lépe chutnalo. A to je jen jeden "orgán" galaxie. Podobně jako horninám nepřipisujeme vlastní inteligenci, tak existuje opačná poloha, inteligence prostoru, která si vytváří silová pole, která se směrují do různých stupňů a forem "hvězd" a planetárních systémů. Mnohdy vybavených vrstvou samořiditelnosti,které říkáme příroda. Ale i ona se svým dovednostem učila. A učí sebe i nás stále.
Jen nemáme potřebný časový odstup pro pochopení opaku velkého třesku. Nekonečnou dobu, než došlo k prvnímu pohybu ničeho.
Protože pohyb ničeho je stejná pitomost jako mocnina nejvyšší možné rychlosti. Ale té nás naučili věřit. A prý má světlo i rychlost. Není tou rychlostí hranice "taktovacího kmitočtu" našeho oka? Zcela náhodou? A světlo tak dostane roli prostředí, statického prostředí, propojeného zářiči jako sítí pro hladinu soudržnosti informačních polí, přenášených těmito zářiči? Jako křemíková destička s tranzistory je polem pro ukládání záložních informací?
Není náhodou příroda (i my) závislá na informacích z obou typů polí? Zářič i tranzistor mají společnou podstatu, směrují energii. Ale každý jinak. Všemi nebo jen jedním směrem. Opět model monády.
Jo,jo, to bude fuška tenhle příběh si nacpat do hlávek. Nejpevnější jsou bariery ve vědomí. Zocelené, ale i unavené opakováním kdysi nových pravd.
Tahle se také opotřebuje, přesně v nekonečnu. Tam totiž sídlí věčnost. Věčnost pohybu myšlenek od nástrojů, které si zatím nepřejí ten pohyb zastavit. Lidi jsme jen jednou z vrstev inteligence. Ta ale nekončí "buchem", ale dvěma buchy, Jedním je Klid, druhým Pohyb. Jsme součástí toho druhého. Po smrti zas toho prvního. A ten katolický už konečně může do penze.

132686

11.4.2007 21:59

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 132686

Nevím, jaká je Vaše osobní životní zkušenost (protože konec konců jen kvůlivá té se tu trápíme a občas i radujeme), ale příběhy do hlávek se odjakživa cpou samy, a téměř vždy cestou přes břicho a srdce. A my lidi opravdu jsme jednou vrstvou inteligence, a to povýtce hlavně emocionální a sociální. A jsme živí, stejně tak jako ona prvotní Láska, nejsme mechanická a mrtvá informační pole, transformátory, zářiče, vysílače přijímače (i když i tak umíme fungovat)... to je to nejdůležitější, ten Život...

132689

11.4.2007 23:09

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132689

bať, bať, správně, přes břišní orgány dovnitř hlávky a pak ven od blízka a ven do dálky.
Jen mi chybí vaše definice "živosti". Obávám se, že tam máte mezírku v tom, jak se z neživosti postupně stávala živost, (sebereprodukce v hmotných i v nehmotných struktuách). A tam já mám nasyslíno. Proto se tak vytahuju, protože mě to omílání dnes už vyšeptalých slovních spojení štve.
Tím se vás nechci dotknout, vztek je vždy jen problém osoby, která se vzteká, tedy můj.
Vy si zkrátka zatím ještě nedovadete představit to, že někdy v hodně vzdálené budoucnosti budete třeba atomem repliky karburátoru, nebo vzdechem, prchajícím do prostoru. Já si to už vyzkoušel, na ostatní to čeká. Budeme se za čas učit jiný obsah známých pojmů. Už to začalo. Za demokracii nám nabízejí konzum, totalitu v lákavém kabátě. A současně omezují schopnost sebeléčení nabídkou záplat, umrtvujících schopnost organizmu vyrovnat svou nerovnováhu. Ta začíná v psychice, teprve později se projeví i v orgánech. Rakovina je nemoc nedostatku vzájemné lásky. Ale takové informace by snížily tržby za léky. Je proto třeba zlikvidovat i policajta v podobě bolesti, pak už budou lidi jen hadrem v rukou médií.

132692

12.4.2007 9:04

RE: monády života, pokrač.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132692

Vy jste si vyzkoušel to, co jste si přišel vyzkoušet, a já taky. Právě proto se ta Jednota rozdělila na nás kousky, aby si každý vyzkoušel to své - a nakonec se to sečte. Vy zkoušíte zástupně za mne, já za Vás. Není třeba (a není zdravé [mrknutí jedním okem] ) chtít vyzkoušet najednou všechno, či nutit lidem svůj osobní plán zkoušení. Myslím, že jsme celkem a zhruba zajedno v tom, o co jde - kam jdeme. Nebraňte se tolik tomu (nevztekejte se [mrknutí jedním okem] ), že tam každý jdeme svou cestou, na které každý máme svou vlastní nutnou porci přesných i chybných zásahů.

132710

12.4.2007 9:33

PS - Život

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132692

Jak už jsem psal, nezajímá mě tolik, JAK se co děje (jak se z neživosti stává život - třeba), ale PROČ se to děje, co je toho smyslem. A chcete-li mou definici, smyslem a taky výrazem života je hlavně soucit. Co je mrtvé, ne(sou)cítí, co je živé (sou)cítí. To je hlavní kvalitativní rozdíl mezi mrtvou (mechanickou) a živou inteligencí.

132716

12.4.2007 15:24

RE: PS - Život

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132716

...ale abys zjistil další vrstvu PROČ, tak musíš u té předchozí znát JAK. A to vše směrem dozadu, do historie. A dostaneš se k faktu, že nový bůh jsou dva. Klid nebo Pohyb. A že klid je obalem okolo pohybu uvnitř. A že atom je blbost, protože základním pohybem je všesměrový kmit = puls. Vibrace. A rotace mohla vzniknout až později. A že náhoda je jen neschopnost najít soubor příčin pro vznik nějakého efektu.

Proto můj "informační bod" nahradí stávající model atomu a velký třesk jiným příběhem, který si každý bude moci ověřit na svém těle a na svých reakcích. Doba k tomu zraje.

132739

12.4.2007 16:36

RE: PS - Život

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132739

Zrovna tak lze říci, že abys zjistil jak, musiš vědět proč. Platí prostě oboje najednou, oběma směry současně. A někdo je tady halt spíše specialista na jak, a jiný zase na proč. Jak jsem napsal, ono se to nakonec promísí a sečte.
A jenom bych rád podotkl, že různých vehementně prosazovaných teorií, podobných či zcela odlišných od té Vaší tu už bylo více, konec konců nejste první a jediný schizofrenik na světě (bez jakékoliv urážky, naopak s respektem). Ta Vaše je fajn, ty ostatní, se kterými jsem se mohl seznámit, byly taky fajn, každá ale fungovala hlavně pro svého autora. To už je tak povaha teorií a víry v ně, že každému se dostane podle jeho víry, každému se dostane "nezpochybnitelného" potvrzení toho, v co věří. To není nic proti ničemu, taková je povaha této pozemské "reality", je prostě tvořena naší vírou .. [smích]

132749

12.4.2007 20:27

RE: PS - Život

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132749

...jo, sem tam se některá "teorie" ujme. Kopernikova, Newtonova, Einsteinova.
A moje.
Protože je dokazatelná pomocí našich reakcí a jejich projevů v nižších vrstvách samořiditelosti. Navíc ji potvrzuje samotný obsah číslic a písmen. A stav prostoru okolo nás i v nás.Je neustále dokládaná trojím způsobem, který ale zatím neumíte "číst".

Zkuste i uvědomit situaci, kdy Mendělejev spáchal svou tabulku prvků a svět o tom ještě nevěděl. Tohle je obdoba.
Nejsem zas takový blázen, abych tvrdil něco, co nemohu dokázat. Jen se ty důkazy realizují ve změně myšlení. Písmena i číslice jsou jednotky myšlení, to asi leckomu uniklo. Jejich vazby na zvuk (vyslovení) pak umožňují variovat výdej i příjem zvuku (vnímání vydaného zvuku). Pochopení správného nebo jiného významu těch zvuků, U zápisu je to ještě horší, nemáme podporu v živém podání, které usnadňuje chápání. (Většinou)

A protože vím, že se už mnoho problémů řeší v úrovni našeho "skupinového podvědomí" (něco jako davová psychoza, ale s pozitivním vývojem), nenamáhám se tolik s formulacemi důkazů. Ty každému přijdou do hlavy v čase, kdy bude připravený, kdy bude mít v hlavě rozklížené stávající paradigma.
Takže zachovejme klid a přijímejme, co umíme. Každý systém se po čase nasytí a unaví. Ten můj (vlastně náš, protože já si ho jen všiml mezi mnoha dalšími) je připravený a postupně nahrazuje povídky vědců.
Jsme na konci období, konstruovaného pro ověření možností "programu člověk". Ten program může realizovat další generace, ale také třeba další civilizace, záleží na tom, jak se zachovají ti, kdo se snaží dokončit projekt v původní, židovskocírkevní verzi. Všichni jsme pěšáci. Rovnováhy, které určují další vývoj, jsou zcela mimo dosah libovolné skupinky tady na Zemi. Včetně těch, kdo zdejší dění sledují z dalších obydlených systémů. Pokud je někdo tak naivní, že si nedovede představit obdobu technologie, kdy ze satelitu umíme číst knížku a poslouchat řeč, ten také nepřijme tezi, že spojitý prostor, kterého jsme součástí umožňuje totéž z libovolného místa v galaxii. Jen je třeba pojmům "červí díry" a doplnit možný obsah. Co takhle si uvědomit, že "roura", (nosný kmitočet pro FM radio) může mít vyspělejšího bratříčka...
Praxe abecedy lidštiny využívá sice velmi vzdálených, ale zcela přímých nápodob mezi dnešním stavem vědomostí a psychiky člověka - k období, kdy vznikal vesmír procesem učení. Kdy se Pohyb naučil dělat hmotu. Kdy nekonečno trvalo jen tak dlouho, než se Klid pohnul. Protože vše je následkem pohybu, i my. Tak stačí se vrátit na ten začátek, jak se Klid a Pohyb pojmenovali jádro a elektron vodíku. A někdo si nevšiml, že rotace vzniká až ze všesměrového kmitu, ne jako první. Takže model "atomu" je vibrační, ne cyklický.
Protože učení funguje směrem k růstu. A třesky a ...Automaticky kráceno

132763

12.4.2007 20:29

RE: PS - Život

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132763

Protože učení funguje směrem k růstu. A třesky a jiné výbuchy směrem k destrukci. Až si lidi uvědomí, co je to za kravinu, že vše vzniklo do tří vteřin, tak jim dojde, že ta praxe, která jim dopřeje znalost cizího jazyka nebo nové dovednosti, že je přeci jen asi pravděpodobnějšíi pro ten počátek všeho. kdy bylo jen NIC. Protože bylo buď nic, ze kterého vznikne všechno, anebo bylo všechno a my jsme tu zbyteční. A protože podle vědců to "všechno" stále roste, je ta moje verze vývoje užod základu pravděpodobnější, stále ověřovaná dalším učením se souvislostem.
Evoluční řada je zkrátka bezchybná, pokud ji dovedeme zacyklit, aby fungovala v okruhu dat v prostoru. A to jsem si ověřil.
A ostatní to čeká.
Howgh.

132764

24.6.2007 13:21

RE: PS - Život

code69 89.?.?.?

Reakce na 132764

jsem rád, že se setkávám s lidmi na stejné vlně myšlení. je to vlastně důkaz sám o sobě toho co je v tomto článku psáno. vážím si takové mysli, s pozdravem M.

138268

11.4.2007 16:37

RE: monády života, pokrač.

google 84.?.?.?

Reakce na 132660

>googlíku, zkus to rozvést.

ok janko, tak ja to teda skusim. [mrknutí jedním okem]

>A co, nebo kdo "ŘEKLO" to slovo?

DNA a bozie meno YHVH (Yod-Heh-Vav-Heh)?

>ono z toho vý/buch asi vzniklo "ví Bůh", ne?
>Anebo, že by to bylo obráceně?
>Anebo, neexistuje ještě něco jiného než "obráceně",třeba
>"jinak"?

samozrejme, o to jinak, mi islo mojim prispevkom
mimo tohto vesmiru, existuje program/sila/boh/kreator ktory riadi funkcie a zamery tohto vesmiru.
aby som poznal (domaca uloha), musim do seba.
ked citam tvoje riadky, tak citam vlastne vo svojom vlastnom byti a v zriedle toho bytia.
mozno aj preto mi tie tvoje veci pripadaju niekedy tak zmätene.

>Že třeba bylo NIC unavené dlouhým klidem, tak se pohnulo a
>vytvořilo prostor.                                                   

no, cas este neexistoval, takze Langeweile (dlouha chvile)
asi tym prvotnym motivom byt nemohla:

>Nemělo jinou šanci.

snad,
nech uz bol prvotny impuls akykolvek;
pomyslelo o sebe

>A že mu to chvilku
>trvalo, tak vzniknul i čas. Neměl jinou šanci. Bez pohybu by
>nemohl vzniknout. A na konci své síly pak pohyb způsobil stav
>= informaci o tom konci svých sil. A příště ji zkusil
>donést svým pohybem zpátky.
>A tak dlouho, až tam byla
>hromada, informační bod v prostoru, vzniklý z ničeho, jen
>tak, myšlením.

ten dej, "doviest informaciu spät", je neustaly proces, je zmyslom bytia,
je to dosledkom toho, ze nieco ur-p rve si o sebe pomyslelo.
COGITO ERGO SUM
ludia si to casto zamienaju s:
DICO ERGO SUM

len v dimensii casu moze existovat rovina vnimania.
nad nou je ale rovina/uroven myslienkovych struktur - matrix
cas je podla Burkharda Heima X4-dimensia, ktorej vojvodi nulovy cas, tzv. "pernamentne teraz",
kde sa nachadza ten informacny bod, o ktorom ty pravis.
je tam zaznamenane vsetko, az naveky vekov amen.
mozes sa napojit a cerpat, staci vediet ako.

>Jo, tahle pohádka funguje, tu vymyslel Uhlík s Křemíkem.
>Fungování českých pohádek si český lidi
>už přejí dost dlouho. A budou první, kteří to vyzkouší.
>Nemají jinou šanci.
> Jazykem blízkého vesmíru se čeština stala někdy v polovině roku 2006.
>...jen blázni mají šanci změnit svět od základů. A
>základna projektu pro končící éru (latina + církev) dostala
>někdy před rokem 1415 upgrade. Ale to, jak naše podvědomí
>formuje nové jazyky ze starých, to přenechme "odborníkům",
>mají na to školy.

nemam ani sajnu o com pravis, ale ked tomu tak je, tak ma to tesi,
cesky umim. [chechtot]

-----------
hoci polarita je nevyhnutna pre poznanie, ako vravi Mefisto:

"Ich bin ein Teil der Kraft, die stets das Böse will und stets das Gute schafft."

Ja som castou tej sily, ktora vzdy chce zlo a vzdy vytvori dobro.

laska je zanik polarity, postup na uroven, kde sa vsetko zrkadli 1:1
tuto uroven sa da nazvat laska, nulovy bod medzi polaritami, oslobodenie z matrixu

132672

11.4.2007 18:09

RE: monády života, pokrač.

Humanista 195.?.?.?

Reakce na 132660

Na stránkách Hublova teleskopu jsem viděl , asi ve vzdálenosti
14 miliard světelných let v souhvězdí Krabí mlhoviny ,
jak vznikají z kosmického prachu nové hvězdy - nová slunce,
takže si můžete ty kecy o tom jak někdo přišel a řekl , budiž světlo, strčit za klobouk.
To jsou už hodně přokonané bláboly , i když tím vůbec nevysvětluji jak celý ten bordel, který se jmenuje Vesmír vznikl a co , nebo kdo ho řídí!
Musíte pánové hodně usilovně sledovat technický a hlavně fyzikální a astrofyzikální pokrok a s ním měnit své pohledy na ten náš Vesmír!
Byla doba , kdy ten svět byl placatý a nesli ho sloni!
Opravdu se poslední výdobytky vědy začínají podobat
náboženství. Třeba bych chtěl vědět, jak a na jakém fyzikálním základě ve Vesmíru funguje "černá díra" a kam ústí.
Třeba do jiného Vesmíru. Potom je třeba možné i na základě
Minkowského časoprostoru, že uvnitř Zeměkoule je ještě jedna
a ta je větší ,než Zeměkoule, jak ji známe.Jde pouze o úhel pochopení.
Vesmírná astrofyzika takové jevy nevylučuje!Dodnes je teorie relativity pro 99% lidí naprosto nepochopitelná!
Prostě, to když vidí Pán bůh, tak se mu musí rosit čelo, z toho ,
co vlastně stvořil. Anebo je všechno úplně ještě jinak!
Jsme hoši na začátku něčeho, kde vůbec nevíme , jaký bude konec!

132674

11.4.2007 15:23

Zrcadlo, pověz mi...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132659

Když se vyjadřujeme k takovým a podobným (obecným" ) věcem, jsme v podstatě omezeni a vymezeni dvěma hlavními zásadami:

a) řeč sama je duální, "rozdělená", a nemůže proto uchopit a vyjádřit "opravdovou" skutečnost (která je z definice "jedna" - "celá" ) "najednou". Vždy můžeme říci v jednu chvíli jen půl pravdy

b) člověk na tomhle konci reality nemůže vidět a vnímat celek takový, jaký je, vidí jej výhradně skrze brejle své subjektivity, čili konec konců vyjadřuje-li se o "celku", popisuje nakonec vždy jen sám sebe...

132666

12.4.2007 2:34

RE: monády života, pokrač.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 132657

Janko, ta zjednodusena rovnice mela slouzit jen jako pomucka lepsiho pochopeni vyznamu slova laska. Protoze narozdil od stavu lasky ktery zazil jen malokdo a kdyz, tak jen na velmi kratkou dobu, stav pochopeni (cehokoliv) zazil kazdy a muze srovnavat jiz zname - prozite. (individualni, neprenositelny a nepredatelny) Nelze jej vnutit ani si ho vyprosit, vybrecet, vymlatit... atd.

Laska stejne jako pochopeni nemuze byt castecna, vetsi nebo mensi je to proste binarni stav. 1 nebo 0. Nic mezi tim. Jen mnozstvi sepnutych jednicek muze slouzit jako jakasi "mira" lasky ktera ale nema konec. Stale je kam pokracovat.
Ten stav 1 nema zadnou polaritu. Neni to dobro ani "dobro" nic z tohoto ranku slov nema s laskou co delat.
Laska nejsou emoce, nejsou to pocity, dojmy, zazitky. Nic takoveho to neni.

Snad kazdy uz zazil stav, kdyz mu tkz. "neco sepne v hlave" - pochopi (cokoliv) a ta milisekunda pote se kvalitou blizi mnou popisovanemu stavu lasky. Ted si zkuste predstavit jak vypada tento "okamzik" kdyz pochopite vse, co jen pochopit lze.

>Prvek systému - semínko - je produktem šlechtění celku pomocí vrstev, které jej tvoří.

opet nesouhlas, prvek systemu - slechti celek a to pouze pomoci sveho chteni (zameru, cile, snahy) a tim se radi do vrstvy ktera je obdobne kvality (pripadne nekvality)
to cele se deje pomoci in-formaci (formovani neceho v necem - konkretne spojovani nesourodych pametovych fragmentu do funkcnich celku neboli pretvareni chaosu do struktury - informace)

>Jindy míváš lepší příspěvky. [smích]

Zlepsim se, slibuji. Ty nejlepsi teprve prijdou. [mrknutí jedním okem]

132696

12.4.2007 15:11

RE: monády života, pokrač.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 132696

Druide, souhlasím. říkáš totéž svými slovy. Používám techničtější výrazy proto, aby bylo zřejmé, že ve vyšších, nehmotných vrstvách už emoce nefigurují, jen dynamické rovnováhy. Ty se přelévají a vlévají do hmotnějších struktur (elmag. vlnění, dále do počasí, do přírody včetně lidí).
Formování ale probíhá oboustranně, popisuješ jen směr od semínka. Ono svými impulzy mění ta příslušná informační pole - a souběžně ta informační pole mění vývoj toho semínka. My fungujeme stejně, jen o pár oktáv jinde. Monáda to dokladuje celkem přesně. Jen je třeba některým pojmům dát trochu jiný obsah.

ad pochopení či láska: tady je třeba vnímat svoji časovou existenci, v hmotné podobě každé úplné pochopení i každá úplná láska je vždy částečná, přiměřená vrstvě poznání, kterou kdo má. A je možným vstupem do další. Máš-li mail, můžeme o tom poklábosit.

132737

12.4.2007 16:21

RE: monády života, pokrač.

Druid 84.?.?.?

Reakce na 132737

>Máš-li mail, můžeme o tom poklábosit.

mailovych adres mam asi tak dvanact [smích] z jedne se ozvu.

132748

11.4.2007 8:57

Láska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132633

Láska s velkým L je jenom jiné slovo pro Tao, Bůh, Zákon ... dosaďte dle ctěné libosti. Jestli ji chápete jako klišé, je to jen Váš problém. Jestli si mohu dovolit podotknout, nepodsouvejte spoludiskutujícím svou představu o tom, jak oni chápou pojmy, snižujete tím hodnotu svých jinak zajímavých příspěvků.
K tomu, jak Lásku charakterizoval Druid, jen přidávám, že in-FORM-ace, jak už slovo samo napovídá, jsou něco, co "nehmotnou", původní, celistvou ideu strukturuje, "dostává DO FORMY", zhmotňuje, realizuje. LOGicky jsou tedy druhotné. Na počátku (projeveného, stvořeného, časného) světa bylo SLOVO, LOGOS, in-FORM-mace. Ale vydělilo se ze světa neprojeveného, nestvořeného, bezčasého - z Lásky.

132647

11.4.2007 9:05

Láska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 132633

PS
Jen chci dodat, že má charakteristika Lásky se liší od té druidovy jen zdánlivě. Druid popisuje lásku - tj. ten kousek Lásky, který je uvnitř každého z nás, jen se k němu prokopat těmi nánosy, kterými je často zavalen... [mrknutí jedním okem]

132648

10.4.2007 22:06

RE: monády života, pokrač.

Gutbayer 85.?.?.?

Reakce na 132614

Nebyl chudák starej Jules spíš Verne než Werne? By z toho pogermanizovaného příjmení patrně neměl radost...

132623

Příspěvků: 43

10.04. 12:46 Severka  Iste
10.04. 15:04 stein55  Petice výrobců svíček
10.04. 15:57  re:
10.04. 16:51 Brtník  Co ví autor o nás medvědech?
10.04. 18:17 Humanista  Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech
10.04. 19:16 Cesilko  RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech
10.04. 19:55 Humanista  RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech
11.04. 15:16 cz_dragon  RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech
10.04. 22:46 tehdejší bezdomovec  RE: Příliš složité pojednání o jednoduchých věcech
10.04. 20:12 janko  monády života
10.04. 20:14 janko  RE: monády života, pokrač.
10.04. 20:16 janko  RE: monády života, pokrač.
10.04. 21:09 audiofil  RE: monády života, pokrač.
10.04. 21:22  RE: monády života, pokrač.
10.04. 22:10 janko  RE: monády života, pokrač.
10.04. 22:14  RE: monády života, pokrač.
10.04. 23:38 janko  RE: monády života, pokrač.
11.04. 02:16 Druid  RE: monády života, pokrač.
11.04. 08:46  RE: monády života, pokrač.
11.04. 12:27 janko  RE: monády života, pokrač.
11.04. 12:58 google  RE: monády života, pokrač.
11.04. 13:56 janko  RE: monády života, pokrač.
11.04. 15:15  JAK x PROČ
11.04. 15:33  RE: monády života, pokrač.
11.04. 21:27  RE: monády života, pokrač.
11.04. 21:59  RE: monády života, pokrač.
11.04. 23:09 janko  RE: monády života, pokrač.
12.04. 09:04  RE: monády života, pokrač.
12.04. 09:33  PS - Život
12.04. 15:24 janko  RE: PS - Život
12.04. 16:36  RE: PS - Život
12.04. 20:27 janko  RE: PS - Život
12.04. 20:29 janko  RE: PS - Život
24.06. 13:21 code69  RE: PS - Život
11.04. 16:37 google  RE: monády života, pokrač.
11.04. 18:09 Humanista  RE: monády života, pokrač.
11.04. 15:23  Zrcadlo, pověz mi...
12.04. 02:34 Druid  RE: monády života, pokrač.
12.04. 15:11 janko  RE: monády života, pokrač.
12.04. 16:21 Druid  RE: monády života, pokrač.
11.04. 08:57  Láska
11.04. 09:05  Láska
10.04. 22:06 Gutbayer  RE: monády života, pokrač.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 11

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 449