Diskuze k článku

Tragedie tuctu ďábelských mužů

Příspěvků 81

13.3.2007 1:30

Islam proti vsem

texaskycizek 70.?.?.?

Kdokoliv, kdo chce znicit Islamske rezimy s takovymto programem pod jakoukoliv zaminkou, je muj pritel:

Ženy se musi povinne zahalit do burky, nesmi pracovat, rídit auto, chodit do školy a jakkoliv se vzdelávat, nesmi se objevit na verejnosti bez doprovodu mužského clena rodiny
Pro všechny tj. muže i ženy plati: zákaz sledovat TV, video, filmy, poslouchat hudbu, mít internet, zákaz tancovat, zákaz hrát šachy a karty, pouštet draky, zákaz alkoholu, pro muže zákaz se holit a být na verejnosti bez turbanu.
Vzdelání prístupné pouze mužùm bude vsude omezeno na studium Koránu, v zemi budou zavedeny výkony trestu smrti kamenováním a shazováním z výšky, jinými tresty je bicování a usekávání koncetin. Mimo bežnou kriminalitu se trest smrti vztahuje na mj. odpadlictví od islámu, homosexualitu a také tzv. "neveru" (tj. predmanželský, nebo mimomanželský sex)

Clanek ma podtitulek: Americane ztratili svou zemi, ale ja myslim, ze si ji spise chteji ponechat.

Vas, Texaskycizek

130659

13.3.2007 2:45

RE: Nepleťte do toho Islám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 130659

Američani by se raději měli starat o sebe a nechat jiné země ať se také o sebe starají. Jinak, a to se tak jeví z Vašeho příspěvku, to vypadá, že jediná věc co je na Americe lepší je, že není islámská. Mám pro Vás novinu, nikdy nebyla islámská a ani jí to nikdy nehrozilo. Většině světa také ne. Jako náhodou se Islám provozuje jenom v zemích, kterým se z nějakého důvodu říká islámské. Nebojte se už, do Texasu se to nedostane.

130662

13.3.2007 10:40

RE: Nepleťte do toho Islám

ZAJDANus 88.?.?.?

Reakce na 130662

pane Vy jste upad z višně...roku 1638 stalo pred vidni mezi Znojmem 200 000tisic islamskych vyznavacu..nebejt Polskeho generala Sobieskeho...mame namisto Znojma ....hromadu mešit..radeji nic nepište když nečtete historii

130694

13.3.2007 12:39

RE: Nepleťte do toho Islám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 130694

No to je teda hodně dávno, nechcete varovat lidstvo taky před Djingis Chánem? Z historie se máme jenom poučit, ne jí používat k zastrašování.

130703

13.3.2007 17:50

RE: Nepleťte do toho Islám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 130694

techto 200.000 islamskych vyznavacu, stojicich pred Vidni r. 1683(zde jste se lehce zmylil) byli vojaci Osmanske rise-1]

Polsky kral (nikoliv general) Jan III. Sobieski http://en.wikipedia.org/wiki/John_III_Sobieski pomohl Habsburkum,o to neni polemika. Nebyt jeho, uz jsme mohli mit turecke lazne a mesity na kazdem rohu pres 400 let. Pravidelne modlitby, nikoliv bohapusty ateismus spojeny s poloslepym materialismem,vedouci k niternemu vykoreneni a zivotu bez vyssiho smyslu a nahledu,(vcetne poznavani struktur Absolutna) nez je momentalni "uzit si", uplne rodiny, kde otcove mohou vychovavat svoje deti, aniz by se o to museli s manzelkou soudit, almuzny pro ty nejchudsi,alespon jednou za zivot vylet na Blizky vychod do Mekky,ke kaabe osvetlene reflektory,obtekane davy lidi,se kterymi se muzete dat do reci o svete,a poznat jejich zivot, sem tam pust o ramadanu, ktery by nam pomohl uvedomit si, ze 200kg zive vahy je pro organismus pomalou sebevrazdou, nizkourocne pujcky ktere urychluji rozvoj podnikani, za tezke zlociny opratka, nikoliv dozivotni mejdan ve fajnove veznici, omezeni pornografie, abychom "nesukali" jak opice a radeji rozvijeli jistou stridmost a vrele vazby s partnerem/partnerkou vcetne prirozeneho omezeni pohlavnich a pohlavne prenositelnych chorob, intimita zeny chranena satkem (burka uz je pravek, s tou nesouhlasim)aby na ni neslintal kazdy zevloun na ulici, a nasledne ji trebas i neznasilnil, v manzelstvi moznost az 4 zen jako prirozene vyvazeni muzskeho dobyvacne-"kohoutiho" instinktu a nasledne idealni usporadani domacnosti, kdy neni jedna zena na vsechno sama,(vareni,prani,uklizeni,deti) vcetne faktu, ze muslimska zena nedela 3-smennou praci, jako vetsina zapadnich zen(zamestnani, deti, domacnost)-naopak, muslimska zena by se citila timto zapadnim systemem potupena.
Navic a to je hlavni, mohl nas evropsky duch za tech 400 let islam zevnitr reformovat a odstranit z nej kmenove-narodni prezitky z dob pred Muhammadem, jako je kamenovani, obrizka a dalsi neblahe zvyky.
Verim, ze tentokrat se toho ukolu zhostime jako Evropa lepe a patou kolonu, kterou nam sem instaluji sily NWO naopak prebudujeme na nejlepsi spojence, pratele a mozne partnery do rodin.

-1]Mohl byste nam prosim ukazat na nynejsi mape sveta Osmanskou risi? [mrknutí jedním okem]
Budete-li namitat, ze se rozpadla a to co po ni zbylo, je Turecko, pak je vse v poradku. Zvlaste, kdyz je Turecko cekatelskym statem na vstup do EU. Do i z Turecka dnes jezdi stovky vysokoskolskych studentu v ramci vymennych programu. Turci, coby dobra namezdni sila, se uplatnili zejmena v Nemecku.To nam byli dobri. Nyni je chce EU opet, opet jako levnou namezdni silu a rozsireni trhu.Nyni jsou dobri opet. Ale strasak terorismu se nevyhnul nalepkovani kterehokoliv muslima. Verime politicky korektnim mediim a to je casto nase zhouba, protoze predstavuji svet v uplne jine podobe.

Neupadl jste z visne Vy? Nebo stale jeste zijete na konci stredoveku ci na pokraji raneho novoveku? [překvapení] [velký smích]

MedaBeda

130728

13.3.2007 19:12

RE: Nepleťte do toho Islám

Abu Allah 75.?.?.?

Reakce na 130728

Me se pane Medo pri vasem liceni muslimskeho raje udelo natolik nevolno. ze jsem si musel dat frtana. Moje stihla, prostovlasa a pracujici manzelka chce vedet, jestli svym zenam alespon obcas pomuzete umyt nadobi.

130738

13.3.2007 21:41

RE: Nepleťte do toho Islám

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 130738

a co takhle oponovat argumenty? ty jsou Vám cizí? pochopil jste vůbec co jsem měl svým příspěvkem na mysli? nebo tu apriori roztahujete mračna černobílého světa?


k otázce Vaší paní manželky- jistě, v tom nevidím žádný problém, vzájemná pomoc by měla být automatická

130754

14.3.2007 4:48

RE: Nepleťte do toho Islám

Abu Allah 75.?.?.?

Reakce na 130728

Argumenty chcete Medo Bedo ? Tak to prominte, to me po precteni vasich tirad ani nenapadlo.
Ja myslim, ze by to mnohozenstvi moc nefungovalo. Zen je zhruba jen tolik co muzu a tak by zbylo na svete mnoho nadrzenych zoufalcu. Co takovi lide dokazou nemusim snad ani rikat. Netreba hledet na katolicke farare, staci priklad mladych muslimskych muzu obalenych dynamitem.
Je moc krasne, ze se muslimska zena nemuze se svym manzelem soudit, ale pokud se z meho zete stane nasilnicke hovado, budu jako otec sve dcery moc a moc rad, ze zde nemame pravo sharia. Poslyste - verite vy vubec v rovnopravnost muzu a zen? Myslim tim skutecnou rovnopravnost, ne nejaky muslimsky shit. Ja totiz nepotrebuji mit doma nejakou uslapnutou chudinku v satku, ktera me bude slouzit. Neco takoveho potrebuje pouze slaboch. Ja radeji zenu jako rovnocennou partnerku.
Pokud jste nekdy potkal muslimskou pipku, ktera vam tvrdila ze se ji jeji zaprdeny zivot libi, neverte ji. Zviratko ktere vyroste v kleci, nikdy nepozna svobodu a je vdecne svemu panu za kazdou misku zradla by vam reklo to same.

130768

14.3.2007 9:24

RE: Nepleťte do toho Islám

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 130768

"Argumenty chcete Medo Bedo ? Tak to prominte, to me po precteni vasich tirad ani nenapadlo."

na argumentech stojí diskuse. Bez nich se jedná o besobsažné tlachání. Svým prohlášením jste se zařadil do skupiny lidí,s nimiž není třeba ztrácet čas.

S Bohem, Abu Alláhu!

130783

14.3.2007 21:03

RE: Nepleťte do toho Islám

Abu Allah 75.?.?.?

Reakce na 130783

Ano, na argumentech opravdu stoji diskuse. A ja se nemylil, kdyz jsem od vas zadne necekal. Protoze mnohozenstvi je v nasich podminkach takova pitomost, ze obhajit stejne nejde. A ponizovani zen take ne.
Takze taky s Bohem.

130824

15.3.2007 3:10

RE: Nepleťte do toho Islám

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130824

Spravne demokraticka civilazace ma kurvy a milenky. Manzelku ma kazdy slusny clovek pouze jednu, ze ano. To da rozum, ze kdyz ti mohamedani maji za neveru trest smrti, ze musi mit aspon mnohozenstvi. Tedy ti prachaci samozrejme, kde by si nasinec z lidu mohl dovolit kurvu,ze ano? Ponizovat nasi zeny si nedame a ty kurvy to vlastne delaji rady a doprovolne. Omluva pro editora. Jsem vedom, ze existije slovo prostitka, ale ono by to tak nevyznelo jako k.urva.

130840

15.3.2007 6:59

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 130840

>Spravne demokraticka civilazace ma kurvy a milenky. Manzelku ma
>kazdy slusny clovek pouze jednu, ze ano. To da rozum, ze kdyz ti
>mohamedani maji za neveru trest smrti, ze musi mit aspon
>mnohozenstvi. Tedy ti prachaci samozrejme, kde by si nasinec z
>lidu mohl dovolit kurvu,ze ano? Ponizovat nasi zeny si nedame a
>ty kurvy to vlastne delaji rady a doprovolne. Omluva pro editora.
>Jsem vedom, ze existije slovo prostitka, ale ono by to tak
>nevyznelo jako k.urva.

Bartošku, je vidět, žes to zase nějak nepochopil. Nevím, jestli se zastáváš těch mohamedánů a chceš zatracovat naši společnost, ale oni ti mohamedáni taky nemůžou mít tolik žen, kolik se jim zachce, jenom tolik, kolik jich uživí, takže se jich hodně musí "uskrovnit" s jednou. A ty "pudy" mají stejné, jako my v naší společnosti a zase je to ale závislé na charakteru každého jednotlivce, pokud je někdo "kurevník" a darebák, tak je jedno, jestli nosí turban, baret, nebo stetson.
Takže mně připadá ten trest za nevěru (u muslimů) velice krutý. V Evropě se ve středověku sekaly končetiny a upalovalo za podobné prkotiny, ale vyrostli jsme z toho a ty tady ten "středověk" obhajuješ. Copak nestačí to, jakej, s prominutím bordel, už je napáchanej v západní Evropě. Tihle lidičkové utíkají z toho jejich bídného světa, ale chtějí si ho zase zbudovat tam, kde je přijmou a způsobují tím problémy, jak sobě, tak ostatním lidem, kteří s nimi musí sdílet okolí. Docela dobří jsou v tomto směru Vietnamci, sice se živí podloudným obchodem, ale vůbec se nesnaží vydupávat si nějaké zvláštní (svoje) zákony, naučí se dosti rychle řeč, nedělají bordel, jejich děti patří ve škole k nadprůměrným atd. Podobně tak Číňani.
Jinak se tady mluvilo o dobyvačnosti a expanzívnosti muslimů a kdosi to odbyl, že skoro žádná nebyla. Kdyby nebylo Alexandra Velikého a později dalších, jemu pdobných mužů, tak by byla celá Evropa pod jejich područím. Vždyť se jen stačí podívat na území, kde byli dříve Egypťané a Řekové a kdo je tam dnes. A pokud chtějí tyto národy a země být rovnocennými a uznávanými ostatním světem, tak se asi budou muset trošku přizpůsobit. Turci se, jak vidět snaží. My jsme to taky tak udělali, že jsme přijali křesťanství při vzniku Velké Moravy (Mojmír), jinak bysme dneska možná mluvili rusky, nebo maďarsky. Takže to záleží jenom na těch národech samotných, jak a co si zvolí. Jenže dneska vznikají ty konflikty mezi silně religiozními zeměmi a tzv. sekulárními a v tom je asi ten problém. Většina zemí, jejichž vlády nepodléhají církvi, jsou na tom relativně lépe, než ty s cirkevnictvím. Ale i v té naší záp. hemisféře se dají vidět rozdíly. Například celá Jižní Amerika, silně věřící katolíci, ale hospodářství a ekonomie na huntě. Kostely mají pěkné.
W.S. Churchil řekl, že :" Demokracie je nejhorší systém pro vládnutí, ale zatím nic lepšího není "...Kráceno (Editor)

130854

16.3.2007 6:30

RE: Nepleťte do toho Islám

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 130854

To se mylite bratre uciteli. Muceni, habeas corpus, tajne tribunali a jeste ke vsemu lampascke, tajne veznice, Patriot Act... To jsou stredoveke veci, ktere se mi nelibi.

Pouze jsem srovnal to osklive mnohozenstvi, coz je kulturni tradice. S nasi kulturni tradici. My mame sice jednu zenu, milenky a devky, jak me spravne lingvisticky usmernil druid. Doufam, ze i devky, kurvy a milenky patri spolu s dobrymi manzelkami k demokraticky hrdym neponizovanym zenam. Holt mi ukajime nekteri sve pudy zpusobem, za ktery by nas nekde jinde ukamenovali.

A my napr. to stredoveke tmarstvi ocenujeme modernim demokratickym humanitarnim bombardovanim. Kdyz se kaci les litaji trisky, ze ano? Spolu s temi tmari zbomaburdujeme, plebejce s jednou nebo zadnou manzelkou, decka i ty nebohe manzelky. A Churchil a demokracie. Mno, bylo zajimave co by Winston rekl na takovy Patriot Act. On mel Winston to stesti, ze jeste zil v te demokracii. [mrknutí jedním okem]

130915

16.3.2007 9:29

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 130915

>Pouze jsem srovnal to osklive mnohozenstvi, coz je kulturni
>tradice. S nasi kulturni tradici. My mame sice jednu zenu,
>milenky a devky, jak me spravne lingvisticky usmernil druid.
>Doufam, ze i devky, kurvy a milenky patri spolu s dobrymi
>manzelkami k demokraticky hrdym neponizovanym zenam. Holt mi
>ukajime nekteri sve pudy zpusobem, za ktery by nas nekde jinde
>ukamenovali.

Tak tedy pardón, to se omlouvám, mám to chápat tak, že mluvíte o své rodině a blízkém (NE blízském !) okolí ? Druid vám to řekl docela přesně, prostitutka je povolání a "kurva" je povaha a já bych ještě dodal, že bez ohledu na pohlaví. Ale za to se nedá vinit žádný systém, ani zřízení, akorát snad rodiče, škola a okolí. A protože ani to, však mnohdy nestačí, tak je těch "kurev" stále dost. Ať je to za komančů, za kapitálistů, nebo za prvobytně-pospolné. V podstatě je to jen jeden a týž druh lidi. Proto by si ta demokratická společnost, měla vytvořit takové zákony, práva a tresty, aby se takoví, jako jsou uvedeni v těch uvozovkách, nedostali k moci a nezneužili jí. Já vím, to zní skoro jako utopie, jenže tu legislativu dělají "právníci" (dal jsem je taky do uvozovek) a už jsme u toho pramene s tou pověstnou žábou. A pak je to tak, jak to je. Sám Shakespeare řekl, že právníci jsou největší zhouba a nepřátelé lidí a že by se měli pozabíjet.

Ono je docela "pěkné" si tady o všeličems poklábosit, ale já myslím, že se tím zhola nic nezmění. Akorát se sem tam, nějaký horlivý psavec, cítí spokojeněji, když si myslí, jak jim to, nebo jemu, "pěkně natřel". Jen tak dál. [chechtot]

130926

17.3.2007 5:17

RE: Nepleťte do toho Islám

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 130926

Mno o sve rodine jsem nemluvil, ani o okoli. Kupodivu jsem se neptal kurev, pardon prostitutek na starsi typky s perfektni lingvistikou a ucitelskou profesionalni deformaci, kterym to stoji stabilne na pul sestou. Vedi bratre uciteli na hruby pytlicek, pasuje pouze hruba zaplaticka. Pouze jsem rozebiral jak ruzne civilizace resi problem toho chtice. Vy samozrejme muzete uz byt v klidu, nemate problem s prerusovanou soulozi, ale s prerusovanym mocenim. [velký smích] [velký smích] Na prostatu jsou prej dobre dynova seminka.

Asi takhle vy se neserte osobne do me, a do mych pratel ci rodiny a ja naopak vynecham vas, vase pratele a rodinu. Pokud vsak o to stojite, zadny problem. Necham vam to zpapkat slusnou formou, ze vam pujdou bubliny i okolo usi. Radost mi to necini, ale delat si na hlavu nenecham.

Pokud jde o demokracii, tak ta ma v popisu prace jedine udelat zakony, ktere plati pro vsechny. A nechat na svobodne volbe lidi, zda uz budou volit smejdy nebo ne. To, ze media , lobysti podporuji povetsinou ty smejdy je jina vec. To vite na zmrda mate v zasobe informace o jeho lumparnach, kdyby si nahodou chtel nejak vyskakovat. Penezum pokud jde o informace staci naslouchat. A relativne slusny clovek pokud by se nahodou dostal vysoko, nedal se zkorumpovat ani zastrasit, ten byva odstranen. [pláč] [naštvaný] Lincoln, JFK, Palme, Jan Masaryk...

131000

17.3.2007 10:08

RE: Nepleťte do toho Islám

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 131000

>Mno o sve rodine jsem nemluvil, ani o okoli. Kupodivu jsem se
>neptal kurev, pardon prostitutek na starsi typky s perfektni
>lingvistikou a ucitelskou profesionalni deformaci, kterym to
>stoji stabilne na pul sestou. Vedi bratre uciteli na hruby
>pytlicek, pasuje pouze hruba zaplaticka. Pouze jsem rozebiral jak
>ruzne civilizace resi problem toho chtice. Vy samozrejme muzete
>uz byt v klidu, nemate problem s prerusovanou soulozi, ale s
>prerusovanym mocenim. [velký smích] [velký smích] Na prostatu jsou prej dobre dynova
>seminka.

No, vidím, že ta lepidla na podlahy už pomalu začínají vykazovat jakési výsledky. Ovšem zcela určitě tě nechám napokoji a dále se na tebe vy-ignoruju. Velice mi svým stylem připomínáš jednoho svého krajana, který sem taky občas píše a dává si takové zvířecí jméno. Že by to byly ty hutě, nebo to uhlí ? Ale zcela jistě je špatná kombinace těch lepidel a nějaký ten "dope", čehož tady býváme často svědky. [vyplazený jazyk]

131008

17.3.2007 14:40

RE: Nepleťte do toho Islám

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 131008

Bratre ucitele opet se mylite. Krome alkoholu jsem absolutne cistej. Za tech osm let jsem si na narkotika v zemi zaslibene zakouril jednou travu. Pravda deset let jsem se drzel ceskych pivnich norem, ale to bylo jeste v rodne hroude. Dneska se v poho do deseti piv za tyden vlezu. To vite lidi jako ja maji doma treba otevrenou flasku tvrdyho a obsahu se mesice nektnou. Pak si namichaji jednu krvavou marenku a znovu nekolik mesicu nic. [mrknutí jedním okem]

Ja zcela jiste zustanu u vykani, vykam i Arkanovi, ktery shodou okolnosti je taky bratr ucitel a strazce cistoty "czeski lengvidz". Mam pro to prosty duvod. Vas i jeho projev mi ukazuje intelektualni kvality, ktere se mi hnusi. A jam mam vnitrni potrebu distancovat se od neceho takoveho, jehoz jste a zbozne doufam extremnim a netypickym predstavitelem.

Samozrejme vykam i lidem, ke kterym mam respekt, byd se nazorove neshodujeme. Panove jako Zvedavej, Stein nemaji problem s pokytovanim zdroju svych informaci, vyjadruji si se slusne, kultivovane a racionalne. Doufam, ze i gramaticky projev je v poradku a nedrazdi vasi profesionalni uchylku.

P.S. Jsem rad, ze se nebudeme muset uchylovat k osobnim invektivum. Tu osobni narazku, ze bych mel byt narkomanem budu brat jako projev zvetseneho osobniho ega, radujiciho se s polohy tri ctvrte u vaseho jiste cileho hovada [velký smích] v dusledku preplnenoho mocoveho mechyre pred ranim ritualem. [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

131020

16.3.2007 4:00

RE: Nepleťte do toho Islám

Druid 84.?.?.?

Reakce na 130840

Zdravim Vas Rene, dovolim si jen male upresneni. Devka neboli prostitutka (protistudka) je povolani. Kurva, to je povaha. Z toho plyne, ze kurvu si muze dovolit opravdu kazdy. [smích]

130910

16.3.2007 6:30

RE: Nepleťte do toho Islám

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 130910

[zahanbení] Uz jsem si z toho vzal ponauceni. [smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

130916

13.3.2007 3:08

RE: Islam proti vsem

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130659

Kdokoliv poslapava uzasny dokument jako je Ustava USA je pro me nepritel. Zruseni habeas corpus, naruseni domovniho prava, prava na soukromou korespondenci, legalizaci muceni jako tzv. tvrdych vysetrovacich metod, lagr mimo jurisdikci USA na Guantanamu s odpovidajicim poslapavanim individualnich prav a svobod zarucenych v americke konstituci, tajne veznice u brutalnich rezimu, kde byli muceni vezni USA, zneuzivani penez obycejnych lidicek ve forme dani pro financopvani valek za zajmy mocnych skupin.

Ponekud nebezpecnejsi veci, nez ktere uvadite vetsina z nich je soucasti kulturni tradice a plati pro muslimy, pokud si muslim vezme za zenu treba krestanku tak ta pit alkohol muze. Aspon o tom rozhodl soud imamu v Libanonu. Akorat ty sachy, takove blbosti nemuzu uverit, mel by jste kemo cist po sobe, co napisete.

130666

13.3.2007 3:24

RE: Islam proti vsem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 60.?.?.?

Reakce na 130659

Vsechno co si tu napsal, se dodrzuje snad uz jenom v Saudsky Arabii, se kterou sou amici nejvetsi kamosi...

130668

13.3.2007 12:52

RE: Islam proti vsem

jp 62.?.?.?

Reakce na 130668

Neco z toho, co napsal, se jeste dodrzuje v te Saudske Arabii, vetsina vsak jsou zvasty. Asi jako kdyby muslim pomlouval krestany, ze upaluji heretiky...

A ze ziju v jedne arabske zemi, temer v ose zla, uz devaty rok, tak mohu s plnou odpovednosti prohlasit: Texasky cizek je prolhane ho.ado !!!

130705

13.3.2007 13:44

RE: Islam proti vsem

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 130705

Ale i kdyby to vsecno byla pravda a nic nez pravda tak to NIKOMU na svete nedava pravo do te zeme vtrhnout a vnucovat jim nas styl zivota. Maji to, co chteji mit. Tecka.

My take mame vladu, jako chceme mit.

Americane take maji vladu, jakou chteji mit. Kdyby nechteli - jaky je problem zabit par valecnych zlocincu a grazlu?

Reseni - zabit je driv, nez zabiji oni nas... [zahanbení]

130709

14.3.2007 17:08

RE: Islam proti vsem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 130705

Daj’-li mu medajli?

Ten texaskycizek
-neoconům starým
názorově blízek-
věru stojí za rým.

Vždy je na něj spoleh,
odborník je prima,
na diskusních fórech
reguluje klima.

Makkabi ben Čížek
poslání má svoje,
je nám vzorem z knížek,
vzorem šábes-goje.

Zaslouží si plíšek
při odchodu z boje
ten statečný píšek
za tu kupu ... informací,
až se pod ní čtenář ztrácí.

130814

13.3.2007 4:20

RE: Islam proti vsem

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 130659

Mily pane Cizek, v posledni dobe jsem si vsiml, ze lide jako vy, zrejme z duvodu ocerneni Islamu a snahy udrzet valecny ohen vysoce plapolajici se ve svych nizkych tiradach soustreduji prave na prava zen.
Vy vite, jak to v politicky korektni USA resonuje.
Casto je to prehnane. Ovsem, proc se nepodivate na osud zen v USA.
Na prvni pohled, na papire maji stejna prava jako muzi, ale, velke ale, podivejte se na ne.
USA vynalezla dabelsky plan na udrzovani zen na uzde, daleko horsi, nejen pro jejich psyche, ale hlavne pro jejich zdravi. Diky hormonum v potrave a nezdravemu jidelnicku, rafinovane propagovanemu na televizi, Americke zeny jsou tluste jako prasata. Rezim je vykrmuje jako husy a aby je udrzel pri zivote tak jim prodava farmaceutika.
Reknetemi, Pane Cizek, toto nepovazujete za priklad muceni. Kdyz mlada divka je hnusna na pohled? Toto je daleko horsi nez jakykoliv Taliban.

130674

13.3.2007 10:44

RE: Islam proti vsem

ZAJDANus 88.?.?.?

Reakce na 130674

jenze pane....toto neni problem USA ale i treba CR....podivejte se na jidelnicky mistnich lidi....bud to pojida u vietnamcu nudle a nechtejte vedet tu higienu!!! a deti tu sou vykrmovany vselijakejma pamlskama naplnenejma Eckama a vselijakym sajrajtem a nejen zeny ale i deti...Vy jeden velkej problem kterej mate doma svadite jen na USA....otacejte hlavou nejlepe 360stupnu...dekuji

130696

13.3.2007 11:26

RE: Blbost nade vse

guglik 84.?.?.?

Reakce na 130696

OK, snad to tak je i v Cechach, o com silne pochybujem, ale kde je pointa, chlape?
rozumiete vy vobec zmysel prispevku, na ktory odpovedate?

mal by ste zrejme prestat otacat hlavou o 360 stupnov, lebo su ju ukrutite...

130698

15.3.2007 3:07

RE: Islam proti vsem

Kant 88.?.?.?

Reakce na 130674

Pan Čížek asi neví, jaká jsou práva žen v uniformách US Army v Iráku, když se mu hnusí islamistický vztah k ženám.Například jsou vojandy, které tvrdí, že několik jejich spolubojovnic a rozsévaček demokracie v Iráku zemřelo na dehydrataci organismu.Víte proč?Protože při pití dostatečného množství tekutin se stávalo, že musely v noci na záchod a tam často potkávaly svoje nadržené statečné spolubojovníky.Takže aby se takovýmto traumatizujícím situacím vyhnuly, řešily to menší konzumací tekutin.Jedna dokonce tvrdila, že se bály víc vlastních vojáků než Iráčanů. [oči v sloup]

130839

13.3.2007 7:58

RE: Islam proti vsem

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 130659

Čížku, jinými slovy vám v islámu chybí konzum [chechtot]
BTW, vy jste tam byl, že to tak dobře víte, nebo jsou ta zase kecy typu "jedna paní povídala"?

130686

13.3.2007 12:26

RE: Islam proti vsem

Sid 91.?.?.?

Reakce na 130659

Tomuto ja hovorím politicky nekorektné. Multi-kulti ideológom by z toho naskákal opar. Ale bohužial niektorí ludia potrebujú, aby ich sestra bola obesená alebo matka ukameňovaná aby si uvedomili, aký sú ajatolláhovia hajzli a perverzáci. Chomejního spodina už na Peržanoch napáchala dosť zverstiev. Je čas obrátiť stránku.

130702

13.3.2007 13:49

RE: Islam proti vsem

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 130702

Ano, deji se zverstva. Ovsem DALEKO menti nez v tzv. demokracii. Viz Guantanamo. Takze nechte na hlave... [mrknutí jedním okem]

Jinak moc imamu v Iranu je dana tim, ze lide zijici v permementni hrozbe USSackeho utoku se snadno ovladaji. A semkli se v tom jedinem, co je jim spolecne. V Islamu.

Cesky receno pro blbe - pokud se vam nelibi rezim v Iranu v nekterych jeji aspektech, postarejte se, aby se tam lide citili v bezpeci pred svetovym agresorem cislo 1 - USSaky a casem se rezim uvolni. Sami lide si o to reknou a moc imamu se uvolnenim hrozeb USSaku omezi.

Pokud nechapete to, ze tlakem vzbuzujete protitlak tak... nemam co dodat.

130710

13.3.2007 15:31

RE: Islam proti vsem

AlKabir 81.?.?.?

Reakce na 130659

Texaský Kemo, vy jste normální magor (chtěl jsem napsat něco jiného, ale cenzura by to nepustila). Procestoval jsem 7 islámských zemí, ale v žádné neplatilo nic z toho co jste napsal.

Dotaz: dokončil jste alespoň základní školní docházku ?

130719

13.3.2007 15:57

RE: Islam proti vsem

jjj 85.?.?.?

Reakce na 130659

Kdokoliv, kdo chce zničit neocon režimy s takovýmto programem, pod jakoukoliv záminkou, je můj přítel:

1. zájmy žen jsou zastupovány zásadně lesbickými feministkami, takže:
a) jsou zásadně dehonestovány ty ženy, které upřednostňují mít děti před kariérou a matky, které si dovolí zůstat s dětmi doma
b) celý státní aparát je zaměřen na rozbíjení rodiny od zvýhodňování rozvedených žen ("samoživitelky"[mrknutí jedním okem] přes diskriminaci otců až po přímé zásahy státu do rodiny pod záminkami domácího násilí, izolace dětí od rodičů
c) více jak polovina dětí vyrůstá kompletně bez otce (a je to už hodně znát!)
d) fertilita je 1,2 až 1,4 a tedy v každé generaci ubyde jedna třetina obyvatelstva (jinými slovy neocon-civilizace není ani náhodou životaschopná bez gigantického IMPORTU obyvatelstva z těch částí světa, kde jsou lidé ještě racionálně organizovaní jako např. islámské země)
e) morálka je naprosto vyprázdněný pojem a jediným atributem pro lidské chování je oportunita při získání co největšího množství peněz (pro retardované obyvatelstvo neocon společností je naprosto v pořádku, že si malé děti na stánku listují v porno časopisech a třetina studentek (českých univerzit) si přivydělává prostitucí )

(to be continued ...)

130720

14.3.2007 21:31

RE: Islam proti vsem

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130720

Přesně tak! Napsal jste to zcela trefně. Na blízkém východě mají ještě pořád normální a zdravou společnost, zatímco západ je pod vlivem demoliberálních prosionistických režimů zdegenerovaný. Měli bychom si vzít ze zemí blízkého východu příklad a stejně jako oni se bránit vlivům amerikanizace a globalizace. Odsouzenihodné je proto pouze společenské uspořádání západních zemí, jež jsoz zotročeny sionisty a neokony a dalšími demoliberáli kteří ničí západní bílé národy a nastolují NWO. Základní instituce každé společnosti-rodina-je v západních zemích téměř zničena a přirozené společenské rozdíly mezi muži a ženami jsou prakticky smazány. To vše je špatně a to vše(spolu se ztrátou morálky) ničí naši společnost.

130826

15.3.2007 21:59

RE: Islam proti vsem

Sid 91.?.?.?

Reakce na 130826

Môžeš mi potom vysvetliť, prečo keď majú zravú spoločnosť hrnú sa po desaťisícoch k nám a robia tú našu nezdravú? Vedel si napríklad, že časť francúzskych imámov podporuje to, že mladí Arabi predávajú herák mladím belochom ako istú formu džihádu proti neveriacim. A nehovor, že je to len obranná politika proti americkému imperializmu.

130889

16.3.2007 19:50

RE: Islam proti vsem

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 130889

Proč sem přicházejí imigranti? Odpověd je jednoduchá. Z ekonomických důvodů, prostě se v Evropě žije lépe než v Africe. To o těch imánech jsem neslyšel. Ale zásadní je že vytváření multikulti pomáhá Amíkům a sionistům v ničení a zotročování národů a v nastolování NWO. Zatím svoji zhoubnou multikulti a morální úpadek rozšířili "jen" v severní Americe a většině Evropy. Ale není pochyb o tom že chtějí multikulti a dekadenci všířit po celém světě. To je jeden z důvodů proč obdivuju Araby, Srby, Rusy, Iránce, Čínany atd. oni totiž narozdíl od nás nejsou hlupáci a nedovolí sionistům aby u nich nastolili multikulti a rozšířili dekadenci.

130966

13.3.2007 20:09

RE: Islam proti vsem

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 130659

HH co to tady píšeš? koukni třeba na nějakou muslimskou televizi ty blbče,uvidíš že to tak neni.Texasky blbče [chechtot]

130745

15.3.2007 22:40

RE: Islam proti vsem

miropal 84.?.?.?

Reakce na 130659

Páni.čudujem sa Vám,že reagujete na "príspevky p.texaskycizeka". Myslím,že tým ho len podporujete v jeho fantasmagoriách. Nechajte ho nech si píše a nereagujte.Ved on má z toho prču, ako Vás všetkých vytáča. mirop

130894

13.3.2007 3:40

Dobrovolně

juniper 69.?.?.?

Američané odevzdali Ameriku dobrovolně do rukou rusko-polských židů z čisté blbosti a neiformovanosti. Teď ponesou následky, což by bylo vpořádku, ale bohužel se s nima sveze většina světa.Holt za blbost se platí, už teď jsou Čižkovy úspory poloviční než před pár lety. Ale průměrnému Američanovi je to jedno, žije jenom pro dnešek a kašlat na to co bude zítra. A tak do vzhůru do boje, ruku v ruce s židem za zničení všeho jiného než hamburgerů, baseballu a wrestlingu, neboť jen to je pravá kultura a kdo to nechápe dostane tak na držku, že se z toho do smrti nevzpamatuje.

130670

13.3.2007 5:38

Totalita

texaskycizek 70.?.?.?

Vazeni souzi na penzi. Snad ne pan 60. Ale jinak jste vsichni jasni souzi, kteri prohrali zivotni sanci a ted peni u pocitace. Vsimete si jak je Vas malo. Ale jste zde stale. Souzi 69,Bartosek,Karel4u a Juniper. Souhu Bartosku, vite proc se nesmi hrat sachy, nebo karty? Protoze to odvadi myslenky od Leninismu, pardon od Koranu.Samozrejme se nikdy na nicem neshodneme. Mame uplne jine nahledy na zivot. Velmi mne tesi, kdyz Vam mohu neco pekne omaznout o tlamicku. Kdyz Vam trochu zvednu srdecni tep a krevni tlak. Krasne na to reagujete. Tesite mne. Stale se projevujete jako nepruzna individua. Nedokazete se prizpusobit. Melete jedno a to same co jste se naucili ve Vysoke Stranicke. Uvedomujete si vlastne, ze Vy a Vam podobni jste pohrbili tu Vasi Socialistickou republiku? Podivejte se na Cinu. Ne nadarmo se rika, ze asiate jsou chytrejsi. Jak se prizpusobili podminkam a jak jim to jde. Neuveritelne. S takovym policejnim aparatem a armadou jste se nedokazali ani udrzet u moci!!! A ted zde chcete bublat, jak by vse melo byt. Co se tyce me osoby, brzy se mne zbavite. Jiz zde zacina leto. Ve ctvrtek ma byt jiz 29 stupnu. Kseft pojede a na souhy nezbyde cas. Tak se mejte a cesticek!
Vas, Texaskycizek

130681

13.3.2007 10:40

RE: Totalita

Jadawin 194.?.?.?

Reakce na 130681

Ale, ale sedumdesátko, zase nemáš pravdu [smích]. Málo nás určitě nebude. To, že nereaguju na každou porci tvých zvratků, to neznamená, že s nimi souhlasím. A takových tady bude, domnívám se, víc. Čtenářů permanentně lavírujících mezi (u mě už dlouholetou) přízní k jejich oblíbenému servru a zhnusením, které zažívají ještě _před_ otevřením diskuze ke kterémukoliv článku, protože vědí poměrně přesně, co tam najdou.

Ale pán jeskyně je tady p. Stwora, chce to tak, tak mu do toho rozhodně nebudu mluvit. Až pocit č. 2 překoná pocit č. 1 (seš máčka, zatím se ti nepodařilo ani toto), jednoduše sem přestanu chodit. A jakákoliv diskuze o penězích je také samozřejmě pasé...

130693

13.3.2007 11:18

RE: Totalita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130693

Plne súhlasím. Navrhoval by som na príspevky tohto vtáčika úplne ignorovať, pragmaticky zmýšlajúceho jedinca musí pri ich čítaní "podvihovať". Vo mne jednoznačne vyvoláva pocit, že absolvoval veľmi úspešne nejaký druh "braiwashing" terapie

130697

13.3.2007 13:39

Vocílka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 130693

T.Čížek se poměrně výstižně charakterizoval vlastnými slovy. Všemu a všem přizpůsobivý (rozuměj bezpáteřně vyčůraný) hajzlík, kterého baví nasírat a očůrávat druhé, a používá k tomu demagogii nejprimitivnějšího zrna, včetně osobních útoků zcela mimo mísu. Je to ta vocílkovská strana čecháčkovství. Je fajn si ji občas připomenout, a pohlídat si ji sám u sebe - díky pane Čížku, plníte úlohu odstrašujícího příkladu na výbornou.

130708

13.3.2007 23:25

RE: Totalita

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 130693

Nás mnogo,jak praví bratři z Ruska [smích] .Jich je víc,jsou chytřejší,mají železo,mají peníze,spoustu otroků,ale přece si nenasereme do kalhot!Je třeba to říct na plnou hubu:kdo je pro zradar,je vůl.Videli jste uz navrh na Národní knihovnu?To je hnus! [bliji] .Takhle ne,a já čurák volil ODS! [smích] Mejte se

130757

13.3.2007 14:20

RE: Totalita

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 130681

Mily pane Cizek, totalita v posledni dobe prichazi prave z USA. Je to ovsem velmi sofistikovany proces, ktery se priplizi a jako adikce k drogam, ze zacatku je prijemny, pozdeji ovsem zjistite, ze jste hluboce v necem z ceho je tezke uniknout.
Prave ta iluse luxusu, ktera zpusobuje nezdravy zpusob zivota a paralysuje lidi. Tlusty clovek ktery ma televizi a nejake ty pamlsky nepremysly.
Vy stale omilate vzpominky na sedesata leta, ale vsechny nase informace jsou prevzate ze zapadnich pramenu a jsou velmi soucasne. Agresorem v posledni dobe je USA a Israel. To je potvrzeno svetovym vyzkumem. Myslite si, ze lide v GB prosli take Vysokou skolou v Praze?
Vysledek soucasne politiky se odrazi take v kvalite mysleni. Produkuje z velke casti souhlasici narcisisticke blbce kteri maji pocit, ze maji pravo na rozdavani stesti ostatnim lidem. Omilaji poucky z lacinych skol servirovanych jim profesory kteri nikdy nic nedokazali, ale stejne jako za stareho rezimu se snazi zavdecit a tak jen papouskuji.

130715

13.3.2007 17:45

RE: Totalita

texaskycizek 70.?.?.?

Reakce na 130715

Mily souhu Karle4u. Ne nadarmo se rika, ucel sveti prostredky. At jsou cile jakekoliv vlady jake chteji,kontrola sveta, ci vesmiru, podstatne je, zda na ty cile ta vlada ma.(Prosim, odpuste si reci o obrovskem US dluhu.Jak je velky se musi porovnat k velikosti ekonomie) Nejlepsi priklad je Cina. Zjistili, ze socanske theorie jsou idiotstina. Tak se prizpusobili. Povolili podnikani. A to je ten zaklad. Svobodne podnikani. Vse ostatni musi pockat. A pri tom svobodnem podnikani se vetsina bude mit dobre. Kdyz vlada vetsine moc ukradne na danich, tak je vyvoleji z uradu. To je zase ta demokracie.(V te Cine jeste ne) Samozrejme tam budou lzi, vykyvy a extremy. Ale, pomalu a jiste se takovyto system sam sebe upravuje. Jake mam dukazy? Nejlepsi jsou cisla. Ta hovori sama za sebe. V dnesni dobe je ve Spojenych Statech ke 40 milionu lidi, kteri se zde nenarodili. A pravdepodobne je jich vice, protoze spousta je zde nelegalne. A ti vsichni komunikuji se svymi rodinami v rodnych zemich. Tyto rodiny pak nemusi verit, nebo neverit co rika na TV nejaky levicak, nebo pravicak. Podstatne je, jak dobre se lide v USA maji dle ocitych svedectvi a zivota techto emigrantu. TV muze ukazovat zebraka, ktery zije v popelnici jako dukaz bidy. Ano, on je bidak. Dobre mu tak. Kdyby chtel, tak mu spolecnost pomuze. http://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_the_United_States
Vas, oddany Texaskycizek

130726

13.3.2007 21:54

RE: Totalita

lopol01 89.?.?.?

Reakce na 130726

Nemám nic ani proti názorům, které mi připadají stupidní, ale ve Vašem případě doufám, že se v Texasu začnou hýbat kšefty co nejrychleji. Koštěti zdar.

130755

14.3.2007 1:42

RE: Totalita

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 130726

Mily pane Cizek, dlouho jsem premyslel, co vas dela tak nesympatickym. Zijete v US, jste malym obchodnikem ktery se zivi poctive delnickym zamestnani. Kde je tedy problem.
Zda se mi, ze je to v zpusobu kterym pisete. Stale jeste nemuzete pochopit, ze v Cesku je jiz vice nez sestnact let kapitalismus. Lide vi, co je to soukrome podnikani. Sami podnikaji a jsou mnohokrat uspesnejsi nez lide v USA.
Nikdo zde neni proti soukromemu podnikani, ale!
Pamatujete si, kdyz jste prisel do USA, kapitalismus byl schopny slusne uzivit takrka vsechny. Byla jakasi spoluprace a napriklad lide pracujici v automobilovem prumyslu zili na slusne urovni. Kde je ted automobilovy prumysl v USA?
Chtel jsem rici, v soucasne dobe mam pocit, ze urcita trida si prisvojuje pravo na obohacovani se (je to obohacovani casto bez produkovani) na ukor ostatnich, to je normalni, ale, ve svem sobectvi zamezuje tem ostatnim pravo na stezovani si. V normalni demokracii by se delnicka trida spojila v uniich a toto by bylo povazovano za normalni.
V soucasnosti se povazuje a propaguje takrka nedotknutelnost podnikatele. Podnikatel se povazuje za krev a mleko, intelektualniho velikana. To je propaganda. Ve skutecnosti Velke spolecnosti jsou podporovany vladou daleko vice nez si lide uvedomuji. Jsou subsidovany ze vsech stran.
O tom jakoby vy jste nevedel.
Kdyz by vam nekdo stal na noze jiste by jste ho schodil. Proc jste proti tomu aby si tedy lide ktere tizi vaha problemu v kapitalismu zadali o trochu spravedlnejsi udel?
Proc se ma muz divat na svou udrenou zenu ktera dela dvojite smeny nekde.

130762

13.3.2007 14:23

RE: Totalita

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 130681

Cizku Cizecku - nemohu se zbavit dojmu, ze jediny kdo zde vypenil jste byl Vy?

Smutnejsi ovsem je Vase tvrzeni - jak malo nas - no rozhodne vice nez Vas - na Nezvedavci.

Prestante nam tady stale dokola vnucovat neco o teplotach v Texasu a Vasi lopotne praci - tak si ten nick proste jen zase zmente a jedeme dal...... mocalem cernym kolem bilych skal. [mrknutí jedním okem]

P.S. - jo a s tim Leninismem a soudruhy - tak to me bavi nejvice - jakobych cetl porad ty stejne plky na Nezvedavci....

130716

13.3.2007 19:09

RE: Totalita

68 68.?.?.?

Reakce na 130716

Smutnejsi ovsem je Vase tvrzeni - jak malo nas - no rozhodne vice nez Vas - na Nezvedavci.

Ano, je vas hodne. Ale co delate? Jak rikal Kevin ve svem prispevku, placate se po zadech a rikate jak jste dobri. Veskera diskuse zadna. Predhanite se v hanobeni USA. Hodne tech "Vas" odtud odeslo at uz znechucene, nebo z nudy. Nekteri byli vylouceni. Takze jste zbyli vy, kteri si jeden druhemu pochlebujete. Texascizek zde byl zatim ponechan jako "stika v rybnice," aby sem tam podnitil reakce a diskusi. Jinak by jste meli jenom uplacana ramena. Ale i od Texascizka pan Stwora odmitnul penezni prispevek, aby ho mohl kdykoliv ze Zvedavce zablokovat. Jestlize chcete opravdovou diskusi, tak musite jit nekam jinam ze Zvedavce. Budto na D-fens, Nezvedavce a nebo kamkoliv jinam. Podivejte se treba na pana Gejdose, ktery zde byval velmi aktivni. Dnes je na Nezvedavci. Ne, ze by tam se vsim souhlasil, ale da se tam diskutovat. Ja jsem zde take prestal prispivat, protoze jak jenom clovek projevi trochu jiny nazor, tak se na neho vsichni sesypou jako srsni a zacnou ho vselijak zesmesnovat. Ja se sem chodim jenom zasmat.

Takze si hrejte na svem pisecku, delejte si babovecky a honem se zbavte Texascizka, protoze by mohl na nejakou slapnout.

130736

13.3.2007 20:34

RE: Totalita

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 130681

Pane Cizku v tomto máte pravdu,že většina čechů mele co se naučila,vidím to denně na diskusích, většina čechů se neumí přizpůsobit a říká jak by co mělo být,ale ne všichni.Čína,ta má velikou výhodu,že je tam strašně lidí a je to veliká země,hodně velikých firem tam vidí zisky a vláda vidí taky zisky,jo čína holt ekonomicky roste. Už aby tady taky bylo 29stupňů.

130749

13.3.2007 7:55

Tipujte

danbro 172.?.?.?

Prominte ,ze Vas vytrhavam z zabomysich valek .Chtel jsem se zeptat ,jaky je podle Vas scenar na zaminku pro utok na Iran.Ja osobne doufam ,ze to nebude dalsi "utok" na americke pude.Ja bych tipoval neco jako .toto

130685

13.3.2007 15:17

Jak válčit s Íránem

stein55 84.?.?.?

Reakce na 130685

>Chtel jsem se zeptat,jaky je podle Vas scenar na zaminku pro >utok na Iran.

Ahmadínedžád a muláhové též vědí, že jejích vyhrožování o rozpoutání světového teroru je ve většině, možná že i úplně, pouhé kecání. Celý arabský svět Íránce nesnáší, žádný sunnita nechce vidět cizího šíitu nebo Peršana, jak by v regionu získal hegemonii.

Vložený obrázek

nech sa páči - celý článok -> klikni si!

stein55

130718

13.3.2007 16:52

RE: Jak válčit s Íránem

guglik 84.?.?.?

Reakce na 130718

>Celý arabský svět Íránce nesnáší,

zato si zidov nevedia dost vynachvalit.
vsak aj preto musite chodit hrat futbal, basketbal a spievat do Europy,
lebo sa idu vsetci v regione potrhat,
aby si mohli s vami zahrat a ukazat vam,
ako vas tam maju radi...no nie?

>žádný sunnita nechce vidět cizího šíitu nebo Peršana,
>jak by v regionu získal hegemonii.

ano, ziaden arab si nevie ani nechce predstavit, zeby niekto mohol
ohrozit hegemoniu israela???
nebudte smiesny pan stein a nepredavajte nam tu vase fantazie za arabske.

ja osobne si myslim, ze kazdy arab sunita/siita by sa spojil aj so samotnym certom,
keby im ten slubil pomoc proti zidom.
lenze ako aj, vsak pan stein, ked Lucifera uz mate zmluvne zaviazaneho vy?
a toho diabla by som chcel vidiet, ktory sa dokaze vykrutit z zidovskej zmluvy[mrknutí jedním okem]

130723

13.3.2007 17:19

RE: Jak válčit s Íránem

Antonius Block 81.?.?.?

Reakce na 130723

Nevím jestli skutečně Arabové Peršany nesnáší jak tvrdí stein.
Ale Musa-Al Zarqawi (sunni) několikrát tvrdil že sheik Hassan Nassralah a jeho Hezbollah (shia) jsou sionističtí agenti.

130724

13.3.2007 19:47

RE: Jak válčit s Íránem

guglik 141.?.?.?

Reakce na 130724

to je sice mozne, ale pan stein by si mal najprv pozametat vlastny prah, predtym nez sa zacne starat a poucovat kto a ako ma/nema Irancov v laske.

130744

14.3.2007 14:55

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130744

>to je sice mozne, ale pan stein by si mal najprv pozametat
>vlastny prah...

pan guglik,

ja som uz prave tu metlu odlozil - vybavene [mrknutí jedním okem] nemate tiez chut si pozametat vlastny prah? ano? nech sa paci ->

Svedectvá o "blahobyte" Slovenského štátu

Pri nedávnom vyvádzaní neonacistov v uliciach Bratislavy mi nadvihlo obočie konštatovanie hovorcu Prezídia Policajného zboru, že oslavovanie vojnového Slovenského štátu a jeho režimu nespadá pod trestný čin propagácie fašizmu, lebo názor na toto obdobie nemajú jednotní ani historici...

celý článok -> klik.

stein55

130807

14.3.2007 21:13

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 130807

Pan stein55 co poviete na tieto uryvky
"Eugen Šoltýs alias Jenő Schlossmann,
(Erinnerungen an die jüdische Religionsgemeinde Spisska Stara Ves, Zürich 1987)
“slušné a korektné spolunažívanie občanov, národnostných a náboženských skupín na celom Zamagurí sa na nepoznanie zmenilo pod vplyvom vojnového fašizmu... Ľudácky orientovaná dorastajúca inteligencia... vštepovala národnostnú a náboženskú nenávisť, ktorá vyústila v deportáciu Židov z celého okresu. Ani jeden nežidovský občan zo Spišskej Starej Vsi sa nemôže pochváliť tým, že zachránil čo len jedného židovského spoluobčana."


"Mnohí Kežmarčania a ľudia z blízkeho okolia pomáhali pri záchrane Židov. Je však i to pravdou, že si dali za to poriadne zaplatiť - i keď aj to je pravda, že pritom riskovali svoje životy. Medailu Spravodlivý medzi národmi - teda za bezplatnú pomoc pri záchrane viacerých rodín získal napr. kežmarský učiteľ Vladimír Antol a Žofia Lebdovičová z Mlynčekov."

Ale pravda je je len jednam, ta Vasa.

A jeden clanok na pobavenie plagiator
Je asi taky smerodatni ako ten Vas.

130825

14.3.2007 23:00

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130825

>Ale pravda je je len jednam, ta Vasa.

pán anonymný,

slovaci sa nezachovali pocas prenasledovania zidovskych spoluobcanov az tak zbabelo - samozrejme relativne v pomere k inym etniam a podla nasledujuceho zoznamu/prehladu -> spravodliví medzi národmi.

-> pramen.

stein55

130829

14.3.2007 23:51

RE: Jak válčit s Íránem

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 130829

Pan stein55 nejedna sa o to ci zbabelo alebo nie skor sa jedna o to aku pravdu niektori z Vas siria.
Co sa tika deportacii kolko zidovskych spoluobcanov bolo deportovanych z casti slovenska obsadeneho Madarskom a pripisane na konto slovenska?
"Na nátlak Nemecka, ktoré agresiu vopred schválilo, muselo prenechať Maďarom všetko obsadené pohraničné územie, ba aj čosi navyše. Celkovo šlo
o 74 obcí (asi 1 700 km2)
s vyše 40-tisíc obyvateľmi,
a to aj napriek predošlým nemeckým "garanciám" územnej celistvosti..."

A je toho viac co sa zatajuje a prekruca v dejinach slovenska.

130830

15.3.2007 16:01

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130830

>A je toho viac co sa zatajuje a prekruca v dejinach slovenska.

pan lentak,

presne; snad budete so mnou suhlasit, ak na tom trvam, ze spracovanie vlastnych dejin slovenska po pravde by mali v prvom rade zvladnut slovaci sami - osvetou, otvorenou diskusiou atd.

stein55

130876

15.3.2007 20:25

RE: Jak válčit s Íránem

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 130876

presne; snad budete so mnou suhlasit, ak na tom trvam, ze spracovanie vlastnych dejin slovenska po pravde by mali v prvom rade zvladnut Slovaci sami - osvetou, otvorenou diskusiou atd.
Isteze je potrebne snazit sa zistit co najviac o obdoby slovenskeho statu a hladat vinnikov bez ohladu na rasu a nabozenstvo.
Najskor nebudete suhlasit ale najde sa aj medzi zidovskou komunitou zijucou v danom obdoby na slovensku dost kolaborantov a zradcov vlastnej rasy.
Este zopar uryvkov :
"Françoise Ouzanová vo svojej povestnej knihe Ces juifs dont l’Amérique ne voulait pas, 1945 – 1950 (Židia, ktorých Amerika nechcela, 1945 – 1950)1 s rozrušením spomína početné obete nacizmu, ktoré v nespočetných prípadoch zostávali tam, kde zažili to najhoršie – v tých istých koncentračných táboroch. Občas sa stalo, že ich previezli o pár kilometrov ďalej, ako napríklad do Celle pri Bergen-Belsen, kde niektorých umiestnili do maštalí, alebo do Mauthausenu, kde ich jednoducho pozatvárali do väzenia. Všetky koncentračné tábory boli preplnené, členovia rodín boli od seba oddelení, rozmohla sa promiskuita a hygienické podmienky boli žalostné. Ostnaté drôty naďalej zostali na pôvodnom mieste, presne tak ako aj stráže, ktoré tentoraz namiesto nemeckých uniforiem mali americké…"

"Židia tvorili v koncentračných táboroch len 20 % „displaced persons“ (tzv. „DP“)2,Väčšina týchto táborov, teda približne sto, sa nachádzala v zóne okupovanej Američanmi. Medzi židovských väzňov sa zamiešali nacistickí kolaboranti, ktorí dobrovoľne prišli do Nemecka a snažili sa získať štatút utečencov. V Dachau museli poľskí Židia každodenne trpieť násilie zo strany ich pronacisticky orientovaných krajanov. Americká armáda sa vôbec neusilovala odhaliť pravú tvár bývalých pomocníkov nacizmu, a dokonca ich pokladala za „elitných utečencov“. Preto im zverila v táboroch zodpovedné úlohy. Prominentný historik Raul Hilberg vo svojej knihe The Destruction of the European Jews (Zničenie európskych Židov)3 pripomína, že Briti nekonali o nič lepšie, pretože žiadali tých, čo prežili koncentračné tábory, aby zaplatili za to, že ich vyživujú, vlastnou prácou v prospech nemeckej ekonomiky."

130886

15.3.2007 22:03

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130886

>Najskor nebudete suhlasit ale najde sa aj medzi zidovskou
>komunitou zijucou v danom obdoby na slovensku dost kolaborantov a zradcov vlastnej rasy.

pan lentak,

urcite suhlasim; lenze ja sa radsej "vyhybam" zovseobecnovania a snazim sa tie fakty spajat vzdy s konkretnou osobou. ja som rocnik ´46, takze nemam vlastne skusenosti s tej vychrici, ktora preletala cez europu raz tam a spat, ale moji rodicia mi referovali aj o takych situaciach, kde si boli ludia ludom vlkmi. aj medzi vlastnou komunitou. rodicia boli konkretni a menovali aj mena.

neviem, ako by som sa ja v extremnej situacii zachoval, aka v tej dobe vladla - nebudem vas unuvat s dokumentaciou zakonov byvaleho slovenskeho statu, ale ak mate zaujem nachadza sa to na webke - ústavu pamäti národa.

preco to spominam? ak si precitate tie prepisy, ktore sankcionovali nielenze denno_denny zivot zidovskeho oyvatelstva, ale aj krok, za krokom znemoznovali normalny socialny vyvoj a o zarobkovej cinnosti uz nehovoriac; a to vsetko uz v predpoli planovanych a potom aj skutocne prevedenych transportov za ucelom presidlenia.

ale tato debata je na lakte a urcite by teraz prerazila ramec tejto diskusie.

stein55

p.s.: ta situacia po skonceni II. svetovej vojny, ako to opisujete, je znama a nie kazdy vysiel s toho, ako "hrdina". existuje cela rada literarnych diel, kde ludia po rokoch mlcania, lepsie povedane po rokoch spracovavania svojich zazitkov az teraz
boli/su schopni vobec o tom pisat; ak nie oni sami, tak ta druha v mnohych pripadoch az ta tretia generacia vnukov/vnuciek to polozia na papier. v tomto zmysle.

130890

15.3.2007 23:19

RE: Jak válčit s Íránem

LenTak lentak (zavináč) inMail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 130890

Pan stein55 mozno mi nebudete verit ale moji stari rodicia z mamkinej strany boli pocas slovenskeho statu zo strany uradov perzekuovany (dedko Cech babka Madarka).
Od nich viem ako to na vychodnom slovensku bolo.Co sa tika zakonov s tohto obdobia len tolko "Politika je panske huncutsvo" dufam ze to poznate. Vezmite si teraz situaciu v Cechach. Ci sa to vedsine paci alebo nie radar najskor bude.
Ale uz to ukoncime.
S pozdravom LenTak.
ps : niekedy na buduce.

130895

16.3.2007 12:15

RE: Jak válčit s Íránem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 130895

>ps : niekedy na buduce.

pan lentak,

ok!

stein55

130937

14.3.2007 22:21

RE: Jak válčit s Íránem

guglik 84.?.?.?

Reakce na 130807

pan stein, co ma na vas najviac serie, nie je vobec fakt, ze ste zid, aj ked samozrejme pristupujem k zidom inac ako napriklad k nemcom.
to iste mam ale so slovakmi, cechmi alebo ciganmi a dufam, ze vam nemusim vysvetlovat, ze to je najprirodzenejsia ludska reakcia a kazdy narod ma svoje specifika, ktore sa neskor potvrdia alebo nie. ale väcsinou ano.
myslim si o vas, ze ste velmi vzdelany, skuseny, distingvovany, inteligentny stary chlapcisko a myslim si, ze by sme si skutocne mohli dobre rozumiet, keby sme sa stretli osobne.
co ten obraz o vas ale kompletne rusi, je vas neuveritelne chaby, drzy a provokacny styl argumentacie, ked si niekto dovoli skritizovat vyvolenych.
takto je tomu aj teraz.
vy chcete porovnavat vyvadzanie nejakych mladych, testosteronom nadupanych mladencov v Bratislave, ktori takto prejavuju svoj protest proti diskriminacii ich naroda v ich vlastnom state,
s vyvadzanim israelskej soldatesky, ktora vrazdi bezdovodne civilistov, ostreluje z helikopter deti alebo ich berie ako rukojemnikov a pouziva ako zive stity?
vy ste vyhnali miliony palestincov z ich domov a nedovolite im sa vratit uz po desiatky rokov spät
a na druhej strane lobujete v Nemecku za historicke, holohoaxove pravo ruskych zidov sa usadit v Nemecku a poberat tam socialne davky, hoci tito ziadne logicke pravo na usadenie sa v Nemecku nemaju, na rozdiel od vyhnanych palestincov v Palestine.

viete, ze v tom nenavidenom Nemecku sa usadzuje viac zidovskych pristahovalcov ako v israeli?
a viac nez 90% z nich este aj po desiatich rokoch pobera social.
ak chcete linky, musite prestudovat moje prispevky na Zvedavcovi, uz som to tu viackrat uviedol.
clanok bol v spiegel.de z 18. Dezember 2004 a nazyval sa:
INTEGRATIONSPROBLEME
"Bund will Zuzug von osteuropäischen Juden begrenzen"

a vy mi tieto tazke fakty chcete vyargumentovat nejakym vyvadzanim skinheadov v Bratislave.
prosim vas, nebudte smiesny!

130827

14.3.2007 10:50

RE: Jak válčit s Íránem

Bibi 212.?.?.?

Reakce na 130724

Sorry musím reagovať, Hassan Nasrallah sa asi dal dobrovolne k sionistom,,hmm,,to je ale zaujimavé. dobre možno ho prinútili..ale ako...? Nie nie..nebudem podpichovat Nasrallah pochadza z južného Libanonu, V predošlej vojne mu sionisti zabili syna.Ten chlap povedal je to hrozné ale teraz sa viem vcítit do pocitov rodín ktoré prišli o svoje deti. Ten človek nie je vedený zištnými dôvodmi že bojuje proti okupantom. Nie- to je niečo viac skúste uhádnuť čo asi.. ak si to však dokážete predstaviť. Bežný ludia sa až tak privelmi nestarajú či je niekto sunny alebo shia. Tieto rozdielnosti su však vnímané predovšetkým ako odlišný pohlad na dobu po Mohammedovi a samozrejme aj nejaké rozdiely v tradíciach a ich výročiach. V každom prípade však bežný moslimovia bez rozdielu na náboženský smer toleruju viacej ako by boli schopný tolerovať nejakých votrelcov. Čo sa týka kolaborácie s Izraelčanmi k tomu majú veľmi blízko maroniti /krestania/ ich rodinne klany napr..rodina Gemayelov. Dokonca niektorí v období občianskej vojny v Libanone navštevovali Izraelskú akadémiu. Kolaborácia prebiehala vtedy..a pokračuje dodnes. Maroniti by chcely mať tuto oblasť len pre seba a myslia si /alebo maju prislúbené/ ze to tak neskor bude. Z tohoto a aj iných dôvodov boli pri poslednej Izraelsko /Libanonsko- Hizballah/ vojne niektorí clenovia vlady Libanonu na strane Izraela..napr Fuad Siniora,, Saad Hariri..atd..Davali info a suradnice na bombardovanie centier a pozicií Hizballahu. Takže tak...Aj ked Siniora a niektorý su sunniti nie je možne generálne tvrdit že sunnis kolaboruju s Izraelom alebo že sympatizuju. Opak je pravdou. Ale tvrdiť že Zarqawi obvinil Hizballah z kolaboracie a ak aj tvrdil opierat sa o to ako o pravdu je smiešne. Hizballah je jedinou silou ktorej sa podarilo vyhnať Izraelčanov z nejakých teritórií nimi okupovaných.Mimo iného nie sú iba akousi vojenskou organizáciou,,ta tvorí iba časť, podporujú vzdelavanie, ubytovanie, zamestnanosť,finančne aj ináč. Ako inak?..ved sunny boli protežovaný dlho aj počas Osmanskej okupácie Mideastu.Maroniti boli zase velmi silne podporovaný Francuzmi ktorý boli kolonisti danej oblasti,,,takže každý smer ma svoje zložky, svoju armadu security/,,ked každy tak aj šíiti. Moslimský šííti su jedným z mála hnutí ktorý sa židovstva neboja. Skôr je to naopak a všetko býva používane proti nim. aj dočasná vlada v Iraku. Ber alebo neber...Neber budu sunny bere budete vy šiiti ale všetci vas budu nenavidieť..aj o toto tam ide. Ale ešte su tam aj Druzi, hovorí sa že maju dve tváre.neviem posúdiť pan Jumblat ma jednu ale tá je..

130788

13.3.2007 11:50

Tragedie tuctu ďábelských mužů

Bibi 212.?.?.?

Tragedie tuctu ďábelských mužů - dobrý článok žial, chyba veľa faktov ale to nevadí ako stručné zhrnutie to môže byt. Čo sa týka zámienky pre vojnu s Iránom tip by mohol byť Europa. O Izraelčanov sa už nikto nestará /aj ked je to zbožné prianie sionistov/ všetci sú toho presýtení. Jedine že by si urobili akesi veľke samoobetovanie svojich vlastných občanov by snáď pohlo svetovou mienkou.
Čo sa týka "nosenia turbanov" he he musím sa zasmiať, niekto asi veľa čital Alibabu alebo Sindibádové dobrodružstvá. Takže nosenie povedzme šatky u moslimov tzv Kaffia prešlo do islamu prostredníctvov vyznavačov talmudu, ktorí konvertovali na islám. Boli vzdelaní, vedeli písať a tak transformovali niektore tieto prvky do islamu. Treby však podotknúť že to neboli žiadny dnešný chazarskí-aschkenazi/turko mongolský kmeň/ ktorí si uzurpujú právo na Palestínu. Boli to semiti z Arabských kmeňov prípadne neskôr Sefardskí židia /arabsko iránsko kurdsko a ina zmiešanina/. Čo sa týka hidjabu -ženskej pokrývky na hlavu..ja osobne nie som za ale rešpektujem to tak ako ked chce niekto nosiť jarmulku...nech sa páči kolik je libo.

130699

13.3.2007 12:07

www.aljazeera.com

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Tak to to je fakt zábavné:..Israel recalled its ambassador to El Salvador after he was found on the streets of the capital drunk and wearing only bondage gear, a foreign ministry official said on Monday.

According to Israel’s Maariv newspaper, police in the Salvadoran capital found Israeli ambassador, Tsuriel Rephael, on the streets two weeks ago. He was bound and gagged with sado-masochistic sex accessories.....

130701

13.3.2007 13:59

RE: www.aljazeera.com

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 130701

Cesky je to tu:
http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/velvyslane...

> Velvyslanec Izraele v Salvadoru skončil pro opilost a obnažování

> Izrael odvolal svého velvyslance v Salvadoru poté, co jej údajně před dvěma týdny na ulici nalezli policisté opilého a nahého.

> Podle něj v minulosti sice izraelští diplomaté způsobili několikrát své zemi ostudu, nynější případ je ale prý vrcholem. "Aby se ambasador choval neslušně na hlavní třídě, to se ještě nestalo," řekl.

> Tehdy policie našla na ulici opilého a nahého muže. Jeho ruce byly spoutány a v ústech měl gumový míček. I přes opilost, byl muž údajně schopen podat policistům údaje o své totožnosti a postavení.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] To vypada na nejake SadoMaso [chechtot] [chechtot] [chechtot]

No ja myslim, ze od dob objeveni koprofilniho porna na pocitacich v Prazske zidovske skole zobrazujici i nektere zaky a ucitele skoly neni treba mit nejake pochybnosti o zidaccich [chechtot]

Nerikam, ze jsem bez chyby, ale kdyz pan ambasador rad S&M, tak at si to dela za zavrenymi dvermi a at nestrasi obcany v El Salvadoru [chechtot] Povsimnete si toho, ze to neni prvni incident a jen fakt, ze se odehral na hlavni tride zpusobil ze si nekdo stezoval, ze to uz je fakt moc... [mrknutí jedním okem] [chechtot]

130712

13.3.2007 16:50

RE: www.aljazeera.com

rickover 86.?.?.?

Reakce na 130712

"...Tehdy policie našla na ulici opilého a nahého muže. Jeho ruce byly spoutány a v ústech měl gumový míček. I přes opilost, byl muž údajně schopen podat policistům údaje o své totožnosti a postavení..." - mno, mne by spíš napadlo, že velvyslanec, co má spoutané ruce a v hubě míček, prožil něco zcela jiného, než orgie sádlo-máslo a určitě není odvoláván z důvodů sexorientace zvláštního ražení. I když chápu, že levičácké novinky to záměrně presentovaly po svém.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

130722

13.3.2007 20:15

RE: www.foxnews.com

guglik 141.?.?.?

Reakce na 130722

samozrejme, ze sa tu jedna o tazky pripad antisemitskeho utoku na prislusnika vyvoleneho naroda. toho naroda, ktory si musel tolko vytrpiet pocas holohoaxu a teraz musi trpiet take nehorazne prejavy antisemitizmu v Salvadore.
fakt, ze si to pan trodas, svetova aj israelska tlac a israelske ministerstvo zahranicnych veci vysvetlili po svojom, len znova a znova zdoraznuje hlbku problematiky dnesneho nerieseneho antisemitizmu, ktory zuri dokonca uz aj na israelskom ministerstve a v zidovskej tlaci. fuj!!!
pytam sa a urcite nie som sam, kolko si bude musiet este tento, tak tazko skusany narod vytrpiet, kym sa taketo tazke prejavy antisemitizmu prestanu objavovat?
traja zidia vytuneluju cesku vladu na zopar smiesnych miliard a nasledok?
okamzite prejavy tazkeho antisemitizmu aspon v 3% prispevkov na ceskych internetovych diskusiach.
siedmi zidia vymyslia plan, ako sa dostat na iracku ropu, stoji to zivot necelych 600 000 irackych muzov, zien a deti a hned je tu vsade antisemitizmus ako vysity, skrz cely world wide web. nehoraznost!
nosata Korbelova povie, ze 500 000 mrtvych irackych deti su "peanuts" a zurivi, vzdy pripraveni antisemitski psi, znova zacinaju stekat.
kurva cim to asi bude, ze nam ten antisemitizmus zakvitol dokonca aj v Salvadore.
bude s tym treba co najskor nieco urobit.
tak ako za vladnutia Lenina a Kaganovica v Rusku.
kto sa krivym okom pozrie na zida, trest smrti.
kto povie zidovi, ze je zid, trest smrti.
kto nebude ochotny plnit idealy zidobolsevickej revolucie alebo ine zidovymysly trest smrti. ako kulaci na Ukrajine a dalsie miliony ruskych krestanov, iracanov, palestincov, libanoncov.....
najde sa sputany israelsky velvyslanec v SM-habe na ulici, zbombardovat cely Salvador...alebo este lepsie Juznu Ameriku.

shalom bratia a zero tolerancie voci netolerantnym!

130746

14.3.2007 0:14

RE: www.foxnews.com

Osvetár 91.?.?.?

Reakce na 130746

>zero tolerancie voci netolerantnym!

presne tak! [mrknutí jedním okem] klikni si!

130759

13.3.2007 20:34

plk

kuk 213.?.?.?

Přehlíží tu to podstatné, v okamžiku, že do Iránu vpadne někdo cizí, tak všichni muslimové v okolí budou bojovat napřed proti němu a pak teprve mezi sebou, vznikne druhý Irak. [zmaten]

130750

13.3.2007 21:02

USrael proti všem

Zorba 83.?.?.?

Článek je dobrý, ale myslím že v některých věcech příliš zjednodušuju. V prvé řadě USA nevedou své dobyvačné tažení jen proti muslimským zemím blízkého východu, nýbrž proti všem zemím které se jim nechtějí podřídit. Dále je třena zdůraznit že za zločinnou politikou USA nestojí jen neokoni. Američtí republikáni a demokrati jsou jedna a ta samá banda zločinců kteří dělají stejnou agresivní politiku. Clinton byl stejný zločinec a vrah jako Bush a demokrat který patrně Bushe vystřídá v bílém domě bude určitě pokračovat v dobyvačné politice a svět jej bude nesnášet stejně jako dnes Bushe. Stačí když si vzpomeneme na Americké agrese proti Srbům za Clintona a k bombardování Iráku a Sudánu a agresi proti Somálsku a Haity, všechny tyto zločiny byly spáchány Clintonem. A i Bush starší byl stejný agresor(viz agrese proti Iráku(1991) a proti Panamě). Takže je vidět že nástup Bushe a neokonů k moci v roce 2001 a jejich politika nebyla ničám převratným, ale jen logickým pokračováním dosavadní politiky amerických elit.

130752

14.3.2007 2:20

Mluvme o tom, o cem je uvodni clanek

z.a.p 74.?.?.?

a tim je stav soucasneho americkeho naroda. Mluvime-li o ideologii a jejim ovoci - politice muzeme mit znacne ruznice. Z krabicky vyskakujici certik-bertik 'cizek' je toho ukazem velmi pruvodnim. Nez vsak, podivejme se na zalezitosti, ktere ponizuji kazdou spolecnost bezprikladne krute - chudoba. Ano, ne muslimske zeme (pokud jimi jiz nejsou na zaklade americke agrese), ale samy Spojene staty se stavaji zemi chudoby!

Podrobnosti se doctete zde: http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=6174

Pro neaglicke ctenare prelozim jeden odstavec:

"Vysledky (pruzkumu) jsou nemyslitelne. Amerika se radi na posledni misto z 31 prumyslovych zemi v chubobe a chudobe deti, podle Luxembourg Income Study.

Cisla prekvapi i toho kdo zije a pracuje v americkych mestech. Vyzkum podle profesora Mark Rank z University of Wisconsin uzavira, ze vetsina Americanu - 58% - ve veku mezi 20 a 75 prozije alespon jeden rok v chudobe.

Jeden plny rok v extremni chudobe stihne jednoho ze tri Americanu v jeho nebo jejim dospelem veku. Tyto odhady plati pouze pro rodile Americany. Cisla budou horsi, kdyz se zapocitaji 'nedokumentovani' pracovnici zijici ve Satech."
(konec citatu)

Samozrejme nepochybuji ze, se ozvou propagandiste-kriklouni kteri, jedouci na temer praznou nadrz, budou chtit dokazat pravy opak. Nu jsem zvedav s cim prijdou. Asi zas s tim samym.... propagandou, neoverenymi zkazkami a dogmaty. Budu se bavit, jako obvykle.

z.a.p

130766

14.3.2007 10:29

Pane editore, pani editorko

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

prosim Vas, bylo by mozne prispevky ctenaru serazovat on nejnovejsiho k nejstarsimu?

Ja jenom - kdyz se chci podivat na pro mne zajimavou cast Zvedavce, totiz prispevky a vidim pravidelne na prvnim miste toho "texaskehocizka", udela se mi spatne a odvracim se od Zvedavce na nekolik dni. Coz sice muze byt cil "Cizka" ale nikoli Zvedavce.

Uz jsem se k tomuto pripadu nekolikrat vyjadril, vice uz nebudu. Podle mne, by nepritomnost tohoto Cizka podstatne zvysila nejen kvalitu prispevku, ale i navstevnost stranek Zvedavce.

130786

14.3.2007 10:48

RE: Pane editore, pani editorko

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 217.?.?.?

Reakce na 130786

>prosim Vas, bylo by mozne prispevky ctenaru serazovat on
>nejnovejsiho k nejstarsimu?

Všechno je možné, pouze je třeba uvážit, zda to stojí za to.

Vy nemáte rád cížka, zase je tady několik jiných, kteří po něm slintají a jsou nervózní, když tu několik dnů není. Nelze se zavděčit všem.

130787

20.3.2007 14:35

RE: Pane editore, pani editorko

Průchozí 213.?.?.?

Reakce na 130787

Tomu nerozumím Vladimíre.

Je nutné se někomu zavděčovat???

131276

14.3.2007 13:04

RE: Pane editore, pani editorko

Kevin 84.?.?.?

Reakce na 130786

Razeni podle vlaken je IMHO pro diskusi rozhodne lepsi nez casove razeni...

130796

15.3.2007 3:13

RE: Pane editore, pani editorko

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 130796

Taky myslim, protoze lze sledovat logiku diskuse.

130841

Příspěvků: 81

13.03. 01:30 texaskycizek  Islam proti vsem
13.03. 02:45  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 10:40 ZAJDANus  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 12:39  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 17:50  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 19:12 Abu Allah  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 21:41 MedaBeda  RE: Nepleťte do toho Islám
14.03. 04:48 Abu Allah  RE: Nepleťte do toho Islám
14.03. 09:24 MedaBeda  RE: Nepleťte do toho Islám
14.03. 21:03 Abu Allah  RE: Nepleťte do toho Islám
15.03. 03:10 Rene Bartosek  RE: Nepleťte do toho Islám
15.03. 06:59 Zdenek Matoušek  RE: Nepleťte do toho Islám
16.03. 06:30 Rene Bartosek  RE: Nepleťte do toho Islám
16.03. 09:29 Zdenek Matoušek  RE: Nepleťte do toho Islám
17.03. 05:17 Rene Bartosek  RE: Nepleťte do toho Islám
17.03. 10:08 Zdenek Matoušek  RE: Nepleťte do toho Islám
17.03. 14:40 Rene Bartosek  RE: Nepleťte do toho Islám
16.03. 04:00 Druid  RE: Nepleťte do toho Islám
16.03. 06:30 Rene Bartosek  RE: Nepleťte do toho Islám
13.03. 03:08 Rene Bartosek  RE: Islam proti vsem
13.03. 03:24  RE: Islam proti vsem
13.03. 12:52 jp  RE: Islam proti vsem
13.03. 13:44 trodas  RE: Islam proti vsem
14.03. 17:08  RE: Islam proti vsem
13.03. 04:20 karel4u  RE: Islam proti vsem
13.03. 10:44 ZAJDANus  RE: Islam proti vsem
13.03. 11:26 guglik  RE: Blbost nade vse
15.03. 03:07 Kant  RE: Islam proti vsem
13.03. 07:58 Blue  RE: Islam proti vsem
13.03. 12:26 Sid  RE: Islam proti vsem
13.03. 13:49 trodas  RE: Islam proti vsem
13.03. 15:31 AlKabir  RE: Islam proti vsem
13.03. 15:57 jjj  RE: Islam proti vsem
14.03. 21:31 Zorba  RE: Islam proti vsem
15.03. 21:59 Sid  RE: Islam proti vsem
16.03. 19:50 Zorba  RE: Islam proti vsem
13.03. 20:09 Slayko  RE: Islam proti vsem
15.03. 22:40 miropal  RE: Islam proti vsem
13.03. 03:40 juniper  Dobrovolně
13.03. 05:38 texaskycizek  Totalita
13.03. 10:40 Jadawin  RE: Totalita
13.03. 11:18  RE: Totalita
13.03. 13:39  Vocílka
13.03. 23:25 micha  RE: Totalita
13.03. 14:20 karel4u  RE: Totalita
13.03. 17:45 texaskycizek  RE: Totalita
13.03. 21:54 lopol01  RE: Totalita
14.03. 01:42 karel4u  RE: Totalita
13.03. 14:23 SandWalker  RE: Totalita
13.03. 19:09 68  RE: Totalita
13.03. 20:34 Slayko  RE: Totalita
13.03. 07:55 danbro  Tipujte
13.03. 15:17 stein55  Jak válčit s Íránem
13.03. 16:52 guglik  RE: Jak válčit s Íránem
13.03. 17:19 Antonius Block  RE: Jak válčit s Íránem
13.03. 19:47 guglik  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 14:55  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 21:13  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 23:00  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 23:51 LenTak  RE: Jak válčit s Íránem
15.03. 16:01  RE: Jak válčit s Íránem
15.03. 20:25 LenTak  RE: Jak válčit s Íránem
15.03. 22:03  RE: Jak válčit s Íránem
15.03. 23:19 LenTak  RE: Jak válčit s Íránem
16.03. 12:15  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 22:21 guglik  RE: Jak válčit s Íránem
14.03. 10:50 Bibi  RE: Jak válčit s Íránem
13.03. 11:50 Bibi  Tragedie tuctu ďábelských mužů
13.03. 12:07  www.aljazeera.com
13.03. 13:59 trodas  RE: www.aljazeera.com
13.03. 16:50 rickover  RE: www.aljazeera.com
13.03. 20:15 guglik  RE: www.foxnews.com
14.03. 00:14 Osvetár  RE: www.foxnews.com
13.03. 20:34 kuk  plk
13.03. 21:02 Zorba  USrael proti všem
14.03. 02:20 z.a.p  Mluvme o tom, o cem je uvodni clanek
14.03. 10:29 Esmate  Pane editore, pani editorko
14.03. 10:48 Vladimír Stwora  RE: Pane editore, pani editorko
20.03. 14:35 Průchozí  RE: Pane editore, pani editorko
14.03. 13:04 Kevin  RE: Pane editore, pani editorko
15.03. 03:13 Rene Bartosek  RE: Pane editore, pani editorko

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,67 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 904,76 Kč
1 unce stříbra
395,94 Kč
Bitcoin
175 370,44 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 461