Diskuze k článku

Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona

Příspěvků 28

3.10.2006 10:03

Clovek by si rekl - at se amici treba...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jenze mam realnou obavu, ze politici v EU si vezmou z fasounskeho policejniho statu USA priklad a budou chtit zavest podobne novoty i v EU. To vite, terorismus! [bliji]

118250

3.10.2006 11:53

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

osd 81.?.?.?

Reakce na 118250

Vidím to podobně, svobody musejí být na prvním místě. Mám však pocit, že si většina neuvědomuje, že zmíněné praktiky USA a geopolitické záležitosti (USA vs Rusko-Čína) jsou dvě různé věci. Připomínám to proto, že zastánci svobod (v tomto případě my, i když na Zvědavci "jen" verbální) jsou (něktrými autory článků, například) nepřímo tlačeni k zastávání proruského/pročínského světového názoru. Myslím si, že to spolu nesouvisí. Osobně jsem pro svobody, avšak na straně Evropy/USA (ačkoliv se mi současné americké praktiky vůbec nelíbí). Koneckonců, v Číně je to mnohem horší (sledování/restrikce komunikace, lidské svobody). Omlouvám se, že polovina mého příspěvku je off-topic.

118254

3.10.2006 11:58

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 118250

No, oni už si ho berou. Ten příklad. Viz "teroristické nebezpečí" v Praze. A hned proběhl průzkum, který mapuje obavy z muslimů v ČR http://hn.ihned.cz/1-10084240-19432250-500000_d-09 Takže hošani z ODS prubli metodu zastrašování a funguje to. 60% obyvatelstva se bojí 400 muslimů, případně státu, který na nás úplně kašle.

Paroubek zase v TV říkal, že ve hře od Shakespeara (nesou tam pytel s hlavami představitelů náboženství, nevím přesně kterých) by se mělo citlivě přistupovat k interpretaci, scénu vypustit, nebo upravit. Revidovat Shakespeara! Chápete to?

Nakonec i celkový vývoj v chápání práva se sune někam pryč od odpovědnosti a svéprávnosti jedince. Např. Silniční zákon trestá "pachatele", který způsobil škodu a zranění jen sám sobě!

Jediná šance, je v zakořeněné nedůvěře Čechů k vrchnosti. Pochází z dob Rakouska-Uherska a jen tak ji něco nezlomí. I když v poslední době mám pocit, že lidí, kteří vnímají vrchnost jako SVÉ představitele, docela přibývá.

118255

3.10.2006 16:09

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

Dale Coopper 64.?.?.?

Reakce na 118255

>Paroubek zase v TV říkal, že ve hře od Shakespeara (nesou tam pytel s hlavami představitelů náboženství, nevím přesně kterých) by se mělo citlivě přistupovat k interpretaci, scénu vypustit, nebo upravit. Revidovat Shakespeara! Chápete to?<

Revidovat Shakespeara chtěla už jedna náboženská a etnická skupina kdysi schválně jestli uhodnete o kterou hru šlo Romeo a Julie to nebyla ale tohle si pletete se zrušenou inscenací Mozartovy opery Ideomeno (jestli jsem to napsal špatně tak se omlouvám) v jednom berlínském divadle. Zřejmě šlo o nějako ultrapostmoderní věc jelikož se tam měla objevit useknutá hlava Buddhy, Krista, Mohameda a potom ještě jakéhosi proroka možná Zahrasutry. Vzhledem k oprávněným obavám z muslimských riotů celé představení intendantka divadla (btw: docela atarktivní dáma) zrušila. No ale je to smutné politická korektnost zase jednou zvítězila.

118266

3.10.2006 17:02

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 118266

Máte pravdu. Byl to Mozart. Nicméně tedy chtěl Paroubek revidovat Mozarta. Slyšel jsem ho na půl ucha v TV v neděli. Omlouvám se za nepřesné informace ale TV vážně není moje hobby. Pokud už ani Mozart (nebo kdo psal libreto) nemá svobodu slova, tak jsme pěkně ...

118272

3.10.2006 20:26

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

gattl 85.?.?.?

Reakce na 118272

Tak vážení, tady se musím Paroubka zastat, i když je jasné, že mu nemůžete přijít na jméno. Na dotaz, co říká na zrušení představení jmenované opery, odpověděl, že to snad ani nebylo nutné, že by snad bylo stačilo, kdyby se upravila scéna s useknutými hlavami, ale že není příznivcem ani takových úprav a něco v tom smyslu, že Mozart to napsal kdysi a to, že by měl každý pochopit. I když nejsem jeho příznivec, jeho komentář byl velmi věcný a uměřený dotazu.

118281

3.10.2006 20:47

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 118281

Hmm, já slyšel:" Scénu vypustit, nebo upravit.(zkráceně)" A mohlo i následovat, že není příznivcem úprav. Jenže úpravu navrhl!

A jak jste přišel na to, komu kdo může či nemůže přijít na jméno, to mi tedy vážně uniká. Zkuste pracovat jenom s tím, co kdo prezentuje a nevkládat nikomu do úst (klávesnice) svoje vlastní představy o něm. Děkuji.

118282

3.10.2006 21:10

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

Aja 24.?.?.?

Reakce na 118272

>Máte pravdu. Byl to Mozart. Nicméně tedy chtěl Paroubek
>revidovat Mozarta. Slyšel jsem ho na půl ucha v TV v neděli.
>Omlouvám se za nepřesné informace ale TV vážně není moje
>hobby. Pokud už ani Mozart (nebo kdo psal libreto) nemá svobodu
>slova, tak jsme pěkně ...

Nevim, zda chtel pan Paroubek revidovat Mozartovu operu Idomeneo, ale rozhodne ji revidoval nemecky scenarista.
"Nechal" useknout hlavy Posseidonovi, Jezisi, Budhovi a Mohamedovi, coz v klasicke puvodni verzi vubec neni.

Chudak Mozart a autor libreta Varesco, asi by se divili, kdyby tusili.....
[zmaten]

118283

4.10.2006 6:22

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 118283

Aha. To ovšem poněkud mění pohled na věc.

118300

3.10.2006 19:17

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

guglik 141.?.?.?

Reakce na 118266

>Revidovat Shakespeara chtěla už jedna náboženská a
>etnická skupina kdysi schválně jestli uhodnete o kterou hru šlo

samozrejme, ze sa jedna o ten vzdy trpiaci, sympaticky, samovyvoleny narod, ktory sa zahniezdil na Blizkom Vychode a ktoremu kazdy len ublizuje.
tetokrat im ublizil W.Shakespeare v diele The Merchant of Venice, Kupec benatsky.

pricom, treba dodat, ze obvinenie originalu od Shakespeara z antisemitizmu je obycajne fraska, pretoze v diele je uplne jasne poukazane, ze Shylockovmu jednaniu predbiehalo nespravodlive zaobchadzanie s zidmi v Benatkach.

z diela pochadza
aj znamy monolog, kde sa zid Shylock stazuje na toto nerovne zaobchadzanie:

"ked nas steklite, nesmejem sa?
ked nas otravite neumierame?
ked nas urazite, nemame pravo sa pomstit?"
(III.1)

118280

3.10.2006 11:05

V USA jsou evidentně dál...

seda 82.?.?.?

...než my (v ČR), ale zřejmě nás do toho kolotoče zástupných problémů (dříve nebo později!?) vtáhnou, a podaří se jim (ve většině z nás) vytvořit dojem, že monitorování (rozuměj špehování!) občanů v neuvěřitelné výši(!) je tou správnou cestou.
Jejich propaganda "obrací kola reality" :
1) Kapitalistický blok od dob svého vzniku zotročuje na koho "narazí". Většinu původních obyvatel genocidně likviduje a tím dokončuje to, co započala "bílá civilizace" v dobách feudálních! Jenže "doba pokročila", teď už došlo k humanizaci i vlastních spoluobčanů-voličů, proto ty prachy vložené do propagandy! Aby zdůvodnila ty "mocenské tahy" amerického kapitálu! Vždyť jim přeci nejde o prachy, ale o demokracii!? Takové blbosti by mohl uvěřit jedině vůl, třeba jako Havel Václav.
Jenže nastává za 2) Někteří obyvatelé Zeměkoule nejsou ochotní americkou agresi strpět, a nezáleží jim tak na svých životech,jako Čechům, a tak dochází k obranným reakcím napadených národů, případně skupiny národů spojených náboženstvím.
Pak nastává 3) Pomlouvání těchto odbojných, jejich označování za teroristy, ale je současně potřeba monitorovat i spoluobčany, aby bylo možno včas eliminovat nesouhlané vrstvy. A k tomu slouží vytvážení nebezpečí s následnou potřebou špiclování celého světa.
A kdo by namítal, ten není správný vlastenec... [bliji]

118251

3.10.2006 11:58

RE: V USA jsou evidentně dál...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 118251

A co když USA opravdu viděj trochu dál.Třebas ty stomilionové hordy hladovejch černochů, asiatů, co se ženou do civilizovaných končin..
V takovém stavu opravdu lze udržet jakýstakýs pořádek jen " policejním státem "

118256

3.10.2006 12:07

RE: V USA jsou evidentně dál...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 118256

Migrace je JEV. Něco jako bouřka, studená fronta a tak. Koukněte, co lidí se utopí ve Středozemním moři. Myslíte, že koho nezastaví moře, ten se zastaví před legislativou? A že je řešení, když už přijdou, strkat je do koncentráků?

Bohužel předpovídat, co tyto jevy způsobí, je jako předpovídat počasí. S tím rozdílem, že o počasí toho víme mnohem víc. A na týden dopředu víme také prd. Nakonec... Jak dlouho ještě budou ty "civilizované končiny" u nás? Já abych se nemusel, na stará kolena, stěhovat třeba do Číny za prací a tam mě rovnou nešoupli do koncentráku.

118259

3.10.2006 12:13

RE: V USA jsou evidentně dál...

osd 81.?.?.?

Reakce na 118259

Právě proto se musíme rozhodnout, jestli a případně jak na takový jev budeme reagovat. Například na bouřku reagujeme stavěním bleskosvodů. V našich končinách v současnosti platí rčení "na světě je alespoň tisíc lidí, kteří jsou schopni a ochotni vykonávat vaši práci za menší peníze". Masová migrace z chudších zemí je něco jako rozšiřování EU ve velkém. Tedy zvýšení konkurence na trhu práce, zvýšení konkurence na odbytových trzích a tedy sbližování cen a odměny za práci. Zkušenost z rozšíření EU ukazuje, že to nejde tak rychle. Důvody lze hledat v přirozených bariérách (jazykové, zvykové, ...) a v souvisejících nákladech (dojíždění či stěhování se za prací). Řekl bych, že vrchol "revoluce lidských zdrojů" nás teprve čeká.

118260

4.10.2006 8:38

RE: V USA jsou evidentně dál...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 118259

Migrace je JEV. Něco jako bouřka, studená fronta a tak. Koukněte, co lidí se utopí ve Středozemním moři. Myslíte, že koho nezastaví moře, ten se zastaví před legislativou? A že je řešení, když už přijdou, strkat je do koncentráků?

----------------------------------------------------------------
Tahle migrační bouřka je jaksi jednosměrná, čitelná a permanentní.
Politická korektnost jí nemůže omezit.Ty hladovějící migranty můžete zastavit tím, že jim v Africe a Asii zajistíte komfort /z Vašich peněz/nebo je necháte svému osudu a "civilizace " se opevní.
Musí každý vylíhnutý/narozený živočich bezpodmínečně žít,když
sám není schopen přežít?
A koncentrační tábory - co si myslíte, že je psí útulek, nebo zoo?

118308

4.10.2006 0:51

RE: V USA jsou evidentně dál...

seda 82.?.?.?

Reakce na 118256

>A co když USA opravdu viděj trochu dál.Třebas ty
>stomilionové hordy hladovejch černochů, asiatů, co se ženou
>do civilizovaných končin..

>V takovém stavu opravdu lze udržet jakýstakýs pořádek jen "
>policejním státem "
Nesdílím Váš optimizmus! USA ledasco vidí, ale fakta hodnotí podle svých specifických aspektů (vlastní prospěch : moc, majetek, neomezená spotřeba)! Např. snižovat produkci škodlivých exhalátů přeci nemohou, mohli by si snížit svou životní úroveň!?
A černochy si tam vozili sami, aby jim mohli dřít na plantážích v podmínkách jako v nacistických koncentrácích. Kolik asiatů zaplatilo životem, aby mohla existovat železnice napříč Severní Amerikou? Nahlédněte do historie...
Z Vaší představy o pořádku udržovaném "policejním státem" mne mrazí v zádech, protože když se tato představa přenese z vnitrostátních poměrů do mezinárodních, tak už je na světě "státní terorizmus"...!! [oči v sloup]

118296

3.10.2006 12:03

RE: V USA jsou evidentně dál...

osd 81.?.?.?

Reakce na 118251

Zkusím reagovat po bodech, ať je to přehledné [smích] .

1) To není kapitalismem, ale tou mocí (snahou ovládnout). Úplně stejně se choval Sovětský svaz a stejně se chová i současná osa Rusko-Čína, akorát to dělá chytřeji a méně viditelně než USA. Koneckonců, chytrost a viditelnost mocenských tahů Ruska a Číny je podobná jako těch, které provádí EU.

2) Jistě, silová agrese vyvolává reakci. Obávám se však, že náboženský a rasový aspekt je jen "pohádkou pro prostý lid". Koneckonců, američanům nijak nevadí Kuvajťané či aliance s Pákistánem. Většina lidí si neuvědomuje, že izraelští židé a palestinci jsou jedna rodina (semité - velmi podobný pokud ne shodný genetický fond).

3) Ano, potlačování svobod je skutečně problém. Proti tomu se stavím. Stejně tak se stavím proti "balamutění" obyvatelstva. Jinak řečeno, řekne-li naše vláda "Navrhujeme postavit protiraketovou základnu NATO na našem území jako obranu před Ruskem a Čínou při případném budoucím konfliktu", budu jistě pro. Pokud však říká "je to kvůli Íránu" (ten má důležitější a bližší cíle a malý dolet) nebo "prostě jsme členem NATO, tak také musíme přispět ke společné obraně" bez přiznání geopolitické příslušnosti bloku USA-EU, těžko vyhraje souhlas prozápadně orientovaných spoluobčanů.

118257

3.10.2006 11:49

Strašné a odpudivé, typicky americké:

rickover 62.?.?.?

Poctivý pracující člověk aby se dneska v té ultratotalitní busho-fašistické kapitalistické Americe snad bál zase unést letadlo a odpálit mrakodrap, protože mu na to přijdou předem a ještě si pro něj klidně dojdou i třeba do Iráku nebo do Afghánistánu. Takhle tu revoluci neuděláme a islám do západního světa nerozšíříme. Honem,honem,honem,kamarádi,humanisté,pomozte nám: demonstrujte, posílejte petice, dělejte kampaně, strašte lidi, že je to porušení jejich základních občanských práv, ať zblbnou a ty hrozné fašistické zákony o našem sledování se zruší. A my ať můžeme házet bomby do kaváren a do vlaků, střílet do lidí na ulicích, upižlávat hlavy rukojmím a unášet letadla v klidu, v pohodě a bez nebezpečí, že nás kdejací fašističtí usáci chytnou a zavřou na Guantanámo. Pryč s Bushistou a světovým imperialisticko-sionisticko-jezuitským spiknutím!!! Ať žije al-Pajdá, Salám Hnusajn a venezuelská kamarád Šavléz!!! Ať žije, soudruzi soukmenovci a bratři v Alláhu, naše permanentní celosvětová revoluce!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

118253

3.10.2006 13:25

RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 118253

Já Vám nechci kazit radost ale doufám, že jste si všiml, že od té doby co se tyhle metody zavádějí, je to ve světě s tím terorismem čím dál horší. A to i s tím skutečným. Že díky "boji proti terorismu" umírají na světě dnes a denně stovky lidí. Toho jste si také všiml?

Takhle ale opravdu tu demogracii nikam neprotlačíme. A asi ani ten terorismus neporazíme. Jó, vlastně ještě zbývají atomofky, že?

118262

3.10.2006 15:25

RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:

qwe 193.?.?.?

Reakce na 118253

No ale co konkrétně děláte Vy pro naplnění svých představ? Doufám, že jen tak nekecáte po hospodách o nebezpečí terorismu. Přihlašte se do US army do Iráku! Nebo aspoň přispívejte na boj proti terorismu polovinou Vaší výplaty.

118265

3.10.2006 16:15

RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:

Dale Coopper 64.?.?.?

Reakce na 118253

Bejvalej Pepiku vítame v klubu do zdejšího panoptika zapadneš i když asi budeš dál za Pepka Vyskoče jako na lidovkách.

118267

3.10.2006 16:26

RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 118253

Víte skutečný terorista, pokud nějaký je, se asi bál dopadení vždy. O co jde je, že dnes se musí bát každý, aby nedopadl jako zde ten kanaďan co o něm RCMP rozšířilo že je nejspíš u alkajdy a američani ho předali Syrii, kde ho dva roky mučili. Dneska se mu omlouvaj kudy chodí a platit se mu bude ze státních peněz. Jestli toto je obrana proti případnému teroru, tak to raději risknu. Je stejně víc pravděpodobný, že na mě spadne přejezd než že mě vybouchne terorista. Někdo holt vidí teroristu za každým křovím a někdo zase Křoví za každým teroristou (přeloženo z časopisu).

118269

3.10.2006 16:23

Trochu OT : Výrok který vstoupí do dějin

Dale Coopper 64.?.?.?

Možná si to Bob Wodward vymyslel

"I kdyby při mne zůstala jenom Laura a Barney (Bushův pes) tak tam zůstanou"

G.W Bush reaguje na návrhy lidí z vlastní administrativy aby stáhl armádu z Iráku

118268

3.10.2006 18:36

RE: Trochu OT : Výrok který vstoupí do dějin

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118268

Mozna by nebylo od veci Bushe poslat do Iraku a nechat Iracany, at si to s nim vyridi. Obavam se, ze let domu by nebylo treba organizovat... [zahanbení]

Jinak ten vyrok vypovida o mnohem. Aneb jak mala hrstka silencu muze zpusobit toliko utrpeni a smrti... [zahanbení] [oči v sloup]

118275

3.10.2006 19:11

Zcela z jineho sudu, ale prece...

Zak 213.?.?.?

Mluvi se zde o navrhu noveho zakona v USA. Tak uz nezbyva, nez cekat, az pan Dabel zavede stanne pravo. To je pravdepodobne to, co chce. Je totalne neuveritelne, co ti obcane v USA asi maji v hlave, nebo lepe, co jim tka uspesne serviruji, ze jsou schopni jeste vbec necemu verit, co vyjde z te zmagorile hlavy nebo Bileho domu vubec...
Ale co jsem chtel, nacnout trochu pravdy z toho jineho sudu. Pohybuji se na Slovensku. Ziji na Slovensku. A neco se tady kurniksopa deje. Chodim casto dalnici mezi Nitrou a Zvolenem. Tedy dosti casto. A nikdy jsem nevidel presouvat tolik vojenske techniky, co se presouva po tehle ceste v poslednich mesicich. Je to na povazenou. Tezka vojenska technika presouva odpalovaci rampy, nakladaky nalozene buhvi cim...a pokaze, kdyz tou silnici jedu, ta vojenska technika se presouva. Jsou to kolony vojenskych vozu. Kolony a kolony. Kam a proc presouvaji ty rampy? A proc jsem se o tom nikde nic nedocet? Co to je? Ze ziji pobliz vojenskeho leteckeho prostoru a nad hlavami nam litaji americti piloti se svymi letouny, o tom sem cetl, maji to povoleno, a vsem, co v teto oblasti bydlime, je nam z toho na [bliji] . Clovek je citi jako kdyby byla valka. Jenze o tom presouvani tezke vojenske techniky, a navic tech odpalovacich ramp, o tom jsem se nikde nic nedovedel. Nechci byt cynik, ale vede se tady spor mezi
ČR a Polskem, kde se budem stavet nejaka zakladna a ona uz mozna stoji uplne nekde jinde...
Jo, u Zvolena je vojenske letiste...kampak to asi jde? Kampak to leti? A leti to vubec nekam?
Mozna by do toho mohli vnest vice svetla Slovaci, co Zvedavce ctou a ziji nekde pobliz.
Mozna to az priliz souvisi s tim clankem...navrh noveho zakona USA plus vojenska technika presouvajici se po SR. Nevim, co to znaci...mozna do toho nekdo vnese vice svetla. Ja jsem jen napsal, co jsem pozoroval. A vubec se mi to nelibi [zahanbení]

118278

3.10.2006 22:14

RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...

gogo 217.?.?.?

Reakce na 118278

Medzi Zvolenom a B.Bystricou je sice letisko (Sliac) to ale nebude to miesto kam sa ta technika stahuje. To miesto je urcite VVP (vojensky vycvikovy priestor) tankodrom Lešť. Lezi na nahornej plosine kam je pristup len 3 strmymi a klukatymi cestami a je to miesto zname ako vycvikovy priestor uz pre generala Rommela - pre specificke klimaticke podmienky: v lete savana, horucavy k zaduseniu a v zime mraz - hotova Sibir. Samozrejme to miesto vyuzivala aj sovietska armada, mali tam cele panelakove mestecko. Dnes sa hojne pouziva vsetkymi vojskami NATO. Je jasne, ze sa o tom nikde nedocitate. Kto bol u tankistov vie o com hovorim

118291

4.10.2006 0:42

RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...

Zak 213.?.?.?

Reakce na 118291

Diky za vysvetleni.
Ted se mi to libi jeste mene nez predtim. Tfuj.

Ja se omlouvam za neznalost, nebyl jsem ani vojne, jsem proste civil.

Myslel jsem, ze to mame jen tady, jak nam ti americti piloti letaji
nad hlavami. Ach jo...

118295

4.10.2006 18:53

RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 118295

Nezbyva aby se provedla ta nevedsi revoluce

118348

Příspěvků: 28

03.10. 10:03 trodas  Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 11:53 osd  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 11:58 DavidZ  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 16:09 Dale Coopper  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 17:02 DavidZ  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 20:26 gattl  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 20:47 DavidZ  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 21:10 Aja  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
04.10. 06:22 DavidZ  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 19:17 guglik  RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...
03.10. 11:05 seda  V USA jsou evidentně dál...
03.10. 11:58 Vratislav  RE: V USA jsou evidentně dál...
03.10. 12:07 DavidZ  RE: V USA jsou evidentně dál...
03.10. 12:13 osd  RE: V USA jsou evidentně dál...
04.10. 08:38 Vratislav  RE: V USA jsou evidentně dál...
04.10. 00:51 seda  RE: V USA jsou evidentně dál...
03.10. 12:03 osd  RE: V USA jsou evidentně dál...
03.10. 11:49 rickover  Strašné a odpudivé, typicky americké:
03.10. 13:25 DavidZ  RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:
03.10. 15:25 qwe  RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:
03.10. 16:15 Dale Coopper  RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:
03.10. 16:26 Antiseptik  RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:
03.10. 16:23 Dale Coopper  Trochu OT : Výrok který vstoupí do dějin
03.10. 18:36 trodas  RE: Trochu OT : Výrok který vstoupí do dějin
03.10. 19:11 Zak  Zcela z jineho sudu, ale prece...
03.10. 22:14 gogo  RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...
04.10. 00:42 Zak  RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...
04.10. 18:53  RE: Zcela z jineho sudu, ale prece...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,21 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,77 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 758,58 Kč
1 unce stříbra
481,67 Kč
Bitcoin
405 834,69 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 145