Diskuze k článku

Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!

Příspěvků 115

28.3.2006 2:54

Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!

Jan Holl 83.?.?.?

Odpovědí může být třeba těch 30 tisíc spálených svazků StB, které estébáci v listopadu 89 za Prahou vehementně pálili.
A to i přesto, že na tuto činnost bylo OF upozorněno, dokonce několikrát. I z kachlikárny. A že nereagovalo? Asi velmi dobře věděli, co se tam pálí!
Estébáci s tím totiž nějak moc nepospíchali a vše dělali v relativním klidu, jako kdyby pálili starý sběr!

100703

28.3.2006 6:31

RE: Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 100703

Fakticky jsou všichni dokonale sehraní, ta jejich sehraná činnost je prostě už dávno nepřehlédnutelná. Mě bylo hned divné, jak ji Motejl v MFD do nebes vychvaluje a Ruml jakbysmet. Hotová světice- a přitom ten její podivný životopis skutečně mluví sám za sebe. Mě v životě za mé názory nikdy komouši nepřipustili ani k lépe placeným funkcím, všechno měli dokonale ohlídané,i takové nuly jako jsem byla já jim vadily. A chudák Jan Palach- v posledních chvílích života ho hlídala Moserová, takže my ani nevíme, co skutečně sděloval národu, než naposled vydechl.

100731

28.3.2006 2:58

Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ona udelala pro komunismus poradny kus zidovske prace na kontrole goyimu,vzdy prosla i pres svuj kapitalisticky puvod ,nebot mela ten tajny ,lidem neznamy puvod ,tak ,jak jej maji dodnes zide se zmenenymi jmeny a s falesnou prislusnosti ke kostelu ,ale stale jsou zide ,jednou zid a na vzdy zid v jakemkoliv rezimu,zejmena v tom zidovskem vynalezu zvouci se komunismus,takze byla ,jak ryba ve vode.Nase Marenka -Albrichtova take obevila svuj zidovsky puvod v dobe az po obdrzeni mista ministra zahranici USA a pri navsteve Cech ,jak si ji tisk a ostatni vazily a dokonce ,drive ji chteli za presidenta Ceske republiky,proc nevezmou rovnou zidovskeho presidenta z Israelu za presidenta Cech ,kdyz by se tim naprosto nic nezmenilo,narod je apaticky,neinformovany a ani nema zajem ,kdo mu vladne,Havel ,co by president je klasickym prikladem.
Pani Robinsovova byla premierkou Irske -katolicke republiky,ale o svem zidovstvi se zminila az po vykonani funkce,kdy za sebou zanechal azakon o potratech ,kteremu se katolick eIrsko branilo cela desetileti,takze ,take odvedla poradny kus zidovske prace na hloupich goyimech.
V Americe jdou od jednoho do druheho skandalu s zidovskou spionazi,kdyz i vedouci CIA jsou zide ,tak ,jak cela vlada,az po vsechny presidentske kandidaty s krestansky znejicimi jmeny,ty ,vsichni bez rozdilu maji dobrou karieru a k tomu jsou velmi dobre placeni z krestanskych kapes za jejich nekrestanskou praci-protikrestanskou praci a je jedno ,jestli zidovka pracuje na zapade a nebo vychode ,v kapitalismu a nebo v komunismu ,tak stale pracuje pro zidovstvo na likvidovani krestanu a jinych nezidovskych obcanu,kdo to nevidi ,tak je uplne slepi,takovy Clark-Nemenovsky se sam podrekl ze pochazi z rabbinske rodiny a co by velitel NATA-take zavratna kariera-tak bombardoval skrestanskymi letci ,krestanskou zemi Jugoslavii.
Zaslepni a myslenim nenaruseni obcane by meli zkusit bombardovat Israel s zidovskymi letci,pro lepsi prokrveni jejich mozku,zejmena u krestanskych politiku.
Takze ,pani,ale ve zkutecnosti soudruzka,zidovka,odvedla poradny kus prace,jako ty ostatni zide ,zakukleni a nebo verejnosti znamy, dobre si zijici a na dobrych mistech,roztrkanych po celem svete v jejich zaskodnicke cinnosti na nezidovske populaci,v organisovani valek ve jmenu ,kdo neni s nami ,je proti nam,tak,jak jinymi slovy Moserova-stein naznacila tem ,je zse nechteli poklonit sionisticke sile na delani otroku,kdyz cele komunisticke vedeni od Slanskeho-Salzmana,az po Bejkovskeho,Bruno Kohler,Anna Baranova,Taussingovou,Boris KOpold, Andre Simon, Evzen Leobl a jiny,ti vsichni zide delali jen svou zidovskou praci,ktera ted presla ke globalnimu reseni s nezidovskou populaci,jak Bush ,zid ,take rekl o preventivnimz zasahu proti komukoliv na svete,tedy ,zidovsky program globalniho chrakteru,Moserove program v mistnim ,narodnim provedeni,ale vse v palnech na jedno jedine ,den ,kdy prevezmou vse pod svou kontrolu.
Nakonec ,stejne lide pujdou k volbam a s nezajmem o svuj vlastni osud jim zase umozni vladnout nad nimi.Jediny Hitler je zviditelnil a tim ukazal nemeckemu narodu ,kde...Kráceno (Editor)

100704

28.3.2006 9:17

RE: Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 100704

jako clovek ktery irsko zna docela dobre bych snad jen rad konstatoval ze irsko a katolicka cirkev uz davno nejsou jedno a to same - vetsina lidi dnes diky prehnane rychle narostle zivotni urovni travi soboty a nedele a vecery pracovnich dnu po nakupech a chlastanim - a to se pak zakon o potratech hodi [smích]

100754

28.3.2006 10:25

RE: Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.

hovado 217.?.?.?

Reakce na 100704

stejne jako pro komunismus udelal mnoho republikan sladek. komunisticky cenzor a patolizal, ktery za bolsevickeho rezimu vystudoval vysokou skolu a potlacoval svobodu projevu. je to zrejme zid. takze, pan, ale ve skutecnosti soudruh, zid, odvedl poradny kus prace, jako ostatni zide, zakukleni a nebo verejnosti znamy, dober si zijici a na dobrych mistech, roztrkanych po celem svete v jejich zaskodnicke cinnosti na nezidovske populaci.

100763

28.3.2006 3:05

Více takových životopisů

Zvdveay 85.?.?.?

Děkuji za krásný životopis naší poslankyně. Domnívám se, že by bylo zajímavé zveřejnit takové životopisy i o dalších politicích této kouzelné republiky. Třeba našeho pana prezidenta. Který v době kdy byl ministrem financí, na dotaz reportéra "Co chcete udělat z praním špinavých peněz?" odpověděl: "Já neznám čisté ani špinavé peníze. Peníze buď jsou nebo nejsou.". Tato věta mě vedla k zamyšlení, kdo něco takového může vlastně říci. ??? Náš ministr financí, promiňte Náš pan prezident. Dobře nám tak.

100705

28.3.2006 4:56

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100705

Paní Moserová je ještě větší klasa než Rita Klímová, rozená Bat. [chechtot]
Dejte ale už pokoj s tím Klausem " neznám špinavé peníze ".
To, že o tom pořáde melou vrtichvosti okolo Havla Vám neni divný?
Nějaký agitátor si to vymyslí, Jan Krauz to omele několikrát v TV a už to jede.
Viz např. Pružinský.

100714

28.3.2006 9:19

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 100705

on ten vyrok ale je pravdivy (i pres zcela jasnou subjektivnost danou navic profesnim zamerenim) - krome toho ho zretelne neznate cely nebo si ho neumite zasadit do kontextu

100755

28.3.2006 11:17

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 100755

Ten vyrok se stal slavnym protoze naprosto presne v nekolika slovech vystihuje cely styl Klausova vladnuti. To ze to Klaus mozna myslel v jinem kontextu je sice pekne, ale nepodstatne.

100769

28.3.2006 13:17

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 100769

takze ja si vas vyrok vysvetlim v kontextu, ze s klausem souhlasite, To ze jste mozna myslel v jinem kontextu je sice pekne, ale nepodstatne.

chlape, vzbud se!

100776

28.3.2006 17:56

RE: Více takových životopisů

Bedrich 212.?.?.?

Reakce na 100776

Jenomze jde o to, ze ten vyrok neni bran jako nejaky dukaz toho ze je Klaus bezpaterni svine, ale proste je lidmi bran jako takovy vtipek, ktery si na sebe cirou nahodou usil sam Klaus. Nikdo nerika ze Klaus byl svine kvuli vyroku kde prohlasil "ze nezna spinave penize". Klaus to ze je bezpaterni svine ukazal svym stylem vlady a jeho vlastni vyrok to jenom cirou nahodou nadherne vystihl. Kdyby ten vyrok bylo to jedine, co poukazuje na jeho pochybny moralni profil, pak potom se muzeme bavit o tom, jak presne to myslel.

100800

28.3.2006 18:37

RE: Více takových životopisů

kema 207.?.?.?

Reakce na 100800

(Pivní řeči, nulová informační hodnota. Zrušeno.)

100806

28.3.2006 21:09

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 213.?.?.?

Reakce na 100806

ja si tedy take nemyslim, ze nazyvat prezidenta bezpaterni svini je ok, pravda je, ze tento nazor je mensinovy, i kdyz stejne tak paroubek a jine opravdove bezpaterni svine taktez opanuji predni pricky vyzkumu popularity..

beru to tak, ze p. Stwora nezrusil vas prispevek z duvodu pivnich reci jen opomenutim, protoze jinak jde o klasicne ctyrkove nadavani

ja jsem byl s vladnutim ODS dosti spokojen, a ty lapsy pricitam nezralosti nasi demokracie a obvyklym korupcnim aferam nutne vyplyvajicich z lidske povahy

100843

28.3.2006 21:55

RE: Více takových životopisů

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 100843

Klaus si často stojí za svým i přes naprosto opačné nálady...viz. třeba naposledy registrované partnerství. A za to si ho vážím, i když s ním velmi často nesouhlasím.

No a když si ho porovnám s lidmi jako Paroubek, Filip...Grebeníček, Škromach...Rath...tak nenám co řešit.

100854

28.3.2006 21:57

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 213.?.?.?

Reakce na 100854

v tom se shodnem...

100855

29.3.2006 6:18

RE: Více takových životopisů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 100854

Klaus je vysoce inteligentní darebák, proto mu tolik lidí naletělo. Nezapomeňte ale, že umí hrát dokonalé šachy- a to nejen v reálu, ale i v životě. Také jsem toho názoru, že je to bezpáteřní svině, která přesně ví, kdy si může dovolit nechat si udělat mediální svatozář- jako v případě registrovaného partnerství.On moc dobře věděl, že to nakonec i přes jeho protest bude tentokrát schváleno- stejně jako já, neboť jsem to na Psu od samého začátku prorokovala. Všichni do jednoho, kdo pochází z Prognostického ústavu jsou svině- bylo to hadí hnízdo KGB.

100909

29.3.2006 7:30

RE: Více takových životopisů

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 100909


>.. prorokovala. Všichni do jednoho, kdo pochází z Prognostického
>ústavu
byli připravování sekcemi KGB společně s CIA. Podobně tomu bylo i s Chartou 77

Co z toho vzniklo a jaké to má důsledky nám ukazuje čas ...

100912

29.3.2006 9:19

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 100912

a byla jina moznost predani funkci?

100928

31.3.2006 4:55

RE: Více takových životopisů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 100928

No v Madarsku v 56 pouzili lampy verejneho osvetleni, tusim. Docela dobry zpusob proti zapradonacum nemyslite?

101283

31.3.2006 9:10

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 101283

a kdo PREBRAL funkce? kovanej svec Franta delal ministra financi? spolehliva baba dymakova ministryni zdravotnictvi? a nebo ti kdo vcas prevlekly kabaty?

101310

29.3.2006 10:46

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 100909

Presne ste to vystihla, Klaus jako spravny populista svymy nazory lovi mezi oveckami. Rekne nekolik radoby-kontroverznich nazoru a vetsina lidi si najde alespon jeden, s kterym souhlasi. A lide jsou nadseni, protoze jsou to casto nazory mensinove, takze si je jini politici nemuzou dovoli pronaset. Tito lide pak tvrdi, ze s nim sice vetsinou nesouhlasi, ale s tim jednim nazorem souhlasi a navic, on si prece tak vzdycky za svymy nazory stoji.
Klause takove "kontroverzni" nazory nic nestoji, protoze on si nimi nijak nemuze uskodit. Jako pozice predsedy ODS byla neochvejna (a v podstate je i doted), jako prezident je neodvolatelny. Vetsina ostatnich politiku takovy luxus nemaji. Dost casto jsou jeho nazory velmi nekonkretne vyjadrene, aby pak mohl tvrdit, ze byl spatne pochopen, napriklad v pripade ze ten konkretni nazor opravdu nebyl dobre prijat a skodi mu. A nijak vyrazne kontroverzni nejsou, jsou kontroverzni jenom tak akorat, obvykle jsou spise mensinove.
To jaky je Klaus chladne kalkulujici clovek se projevilo vyrazne behem volby prezidenta, jedine obdobi kdy si nebyl moc jisty v kramflecich, takze si pomohl u komunistu a prisel s nazory o tom, jak kolaborace s komunisty byla vlastne dobra vec a lide by na ni meli byt hrdi. Jak mu tohle muze vetsina ctenaru tohoto serveru odpustit opravdu nechapu.

100936

29.3.2006 13:31

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 100936

po bitve je kazdy general a kdo chce psa bit si hul vzdycky najde...

klaus je politik - tedy dela veci, ktere mu jako politikovy prinaseji prospech - mireni do kontroverznich veci je nakonec pozitivni - vede ke zmene pokud to lide adoptuji - z vaseho pohledu je idealnejsi rezim osviceneho diktatora - tento system ale CR nema

zeptejte se spise vasich oblibenych politiku, proc napr. casto odmitaji ucast v debate s Klausem, neni to proto, ze proste nedokazi protiargumentovat - coz je mimojine i vas problem - mimo osobnich subjektivnich utoku jsem argument neslysel

lide stojici na barikade rikajici veci, ktere nikdo NECHCE slyset (protoze jsou jim neprijemne) maji z hlediska demokracie jeden neprijemny fakt - nejsou resp. nejsou dlouho

to je proste nedostatek systemu obecne nikoli klause jako takoveho, z vaseho prispevku tedy usuzuji, ze klause obdarujete alespon vysokou inteligenci - casto se definuje jako schopnost se adaptovat novym podminkam a vytezit z nich pro sebe to zadouci

100947

29.3.2006 15:20

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 100947

To by me zajimalo, koho jsem tady na foru osobne napadal. Nebo snad myslite ze bych nemel spatne mluvit o panu profesorovi? I v pripade kdyz jeho osoba je predmetem diskuze?

Po bitve je kazdy general, ale to neznamena, ze se o te bitve nemuze diskutovat a poucit se z ni, obzvlast kdyz puvodni general slepe prohlasuje, ze bitvu vyhral a snazi se vest dalsi bitvy.

100960

29.3.2006 15:41

RE: Více takových životopisů

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 100960

a ja myslel, ze v diskuzi se porad zachovava slusnost ale zrejme je mozne diskutovany subjekt hanobit - vite vy skutecne co je to diskuze?

pan profesor se stal z mizerneho slouhy rezimu prezidentem republiky - to je vyhrana bitva nemyslite?

100969

29.3.2006 19:19

RE: Více takových životopisů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 100969

Já bych to posoudila takhle: lidi typu Klause uvažují globálně a slouží globálním zájmům. Slouží globálním vůdcům, jedno jestli KGB nebo CIA, či oběma dohromady, ale zkrátka a dobře nějaká pitomá zemička plná pitomých čecháčků je ve skutečnosti nijak zvlášť nezajímá ani nedojímá. Protože oni se cítí užiteční v těch službách těch celosvětových zájmů. Pro nás, pro blbce hrají z rozmaru jen to divadýlko. Já když vidím ty fotky, jak třeba Klaus někoho přijímá na kobereček, aby mu vyčinil, jak je to všechno falešný a nakašírovaný- mě prostě ten chlap neoblafne ani náhodou, já to všechno vidím!

101007

29.3.2006 19:53

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 101007

a to nesmite pominout fakt, ze ani CIA neni konecna.. jsou tu jeste nadprirozene bytosti, ty jsou zase rizene ufony, a ti svym bohem, a ten? kdo vi...

zeptejte se ratha procpak tak vyvadel kdyz se taticek vlasti verze 2.0 vzpouzel.. lokalni lide maji lokalni zajmy a lokalni vliv lokalnich prezidentu

101015

29.3.2006 21:23

RE: Více takových životopisů

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 101015

Pazdráth a Klaus si ve skutečnosti nijak neodporují- jak by si domluvené tajné služby mohly odporovat? Jako si ve skutečnosti neodporoval Zeman s Klausem- rovněž to byly jen estébácké hrátky ty jejich oposmlouvy.

Teď jsem před chvílí shlédla Brutální Nikitu- ano, přesně tak to ve skutečnosti ve světě funguje, jak to v tomhle kanadském seriálu ukazují.

101047

2.4.2006 14:18

RE: Více takových životopisů

seda 82.?.?.?

Reakce na 100854

>Klaus si často stojí za svým i přes naprosto opačné nálady...viz. třeba naposledy registrované partnerství. A za to si ho vážím, i když s ním velmi často nesouhlasím.
Klaus je bezcharakterní hovado!!!!! Proti němu jsou Paroubek, Filip,Grabeníček,Škromach a Rath andílci!!!!
[mrknutí jedním okem]

101691

2.4.2006 16:17

RE: Více takových životopisů

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 101691

Tak si nechte své andílky a nerozčilujte se. Vybral jste si opravdu pěkně...

101704

29.3.2006 7:47

RE: Více takových životopisů

LalaLalovic 217.?.?.?

Reakce na 100843

ty lapsy pricitam nezralosti nasi demokracie a obvyklym korupcnim aferam nutne vyplyvajicich z lidske povahy

Aha,takže pane VáclaveK !
Kritika výroku jarmulečky Klause o :"neznalosti čistých a špinavých peněz"
byla,je a bude vždy na místě ! Tato kritika pochází z dob,kdy započal nápor na nemovitosti v K.Varech cizinci,kdy na prvním místě byli kteří uchazeči a odkud ????? No samozřejmě Izrael ! Pak následoval exodus tzv.nových Rusů- Chazárků,kterým se zadařilo,jak všichni víme z pomoci západu Rusku ve výši 180miliard tulárků - vyshalomovat něco přes 120miliard,které Rusko nikdy nevidělo!! Můj známý- v té době ředitel hotelu Thermal- který byl vždy pro vlastnění hotelu naší zemí a nebo alespoň městem(za což ostatně byl Odejit)v té době dost cestoval po Evropě. Vždy když se vrátil z nějaké další země mi sdělil : čóveče v Anglii-Francii-Španělsku-Portugalsku-Itálii-Německu-Belgii-Holandsku-švýcarsku- všude ne že potkáváš Rusy ale přímo o ně zakopáváš! Sem tam zabloudím do aukčních síní- koho nevidím dražit?? - Rusy- sem tam zabloudím do dražeb nemovitostí-koho nevidím v dražebním boji???Rusy!!
Čoveče ti jsou rozlezlí po celé Evropě a skupují co se dá !
A nyní se dostáváme k jádru pudla - V období,z něhož pochází památný výrok jarmulky Klause- se dost silně spekulovalo o tom,že Ruská mafie skupuje ve Varech co se dá a že K.Vary jsou vyhlášené mafií za "Území klidu a míru " pro mafiánské rodinky a bosy. Všem v té době bylo jasné,že tyto nemovitosti skupují za nakradené peníze ,které si Rusko půjčilo a pokud mne paměť neklame,tak dokonce byl i rozhovor s významným poslancem Ruské dumy v naší ČT,který sdělil jednu věc a to : Že se může dost dobře stát,že Ruská prokuratura prokáže těmto podnikatelům rozkrádačky v Rusku a i když byly tyto peníze investovány v ČR,že je Rusko může vymáhat zpět!
Protože vláda v ČR se zavázala smlouvama o " Zabránění praní Špinavých peněz " !!!!! Já osobně v tom vidím zase jen určitou pomoc těm Chazárkům ze strany té oné bývalé Chazarské (rádoby České) vlády !! Mohu to dokladovat i přímou účastí svého bratra na jednání u - Bratra!!- pana Dyby- kdy pan ministr Dyba měl v rukou rozdělování státních zakázek,tak tyto zakázky vyhrával jako Generál.dodavatel bratr pana Dyby a ten je pak za 10% ze zakázky přerozděloval ostatním firmám ! Ovšem že ne jako komplexní zakázky, ale hezky rozdělené - ty uděláš sanitu,ty uděláš hrubou stavbu,ty uděláš vnitřky,ty dodáš zařízení,ty uděláš topenařinu,ty uděláš okna ----- ale všichni mě sem navalíte pěkně 10% ze své zakázky !!
Prostě Židodemokracie jak vyšitá !! A Vy zde chcete polemisovat o kontextech a důvodech kdy a jak to ten Chazarský žid Klaus myslel ??
Jak to myslel ten žid Ježek,když prodal Rakonu Rakovník,do které zrovna v 89 končila investice skoro 2-miliard Kčs - to Kčs píši naschvál,p...Kráceno (Editor)

100918

29.3.2006 14:33

RE: Více takových životopisů

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 100918

vite to jsou veci obtizne dokazatelne a predevsim me ani nezajimaji

pro me obecne plati, ze stat je nejhorsi mozny spravce a ze jestli neco skupuje legalne cista nebo necista firma je z jistych uhlu pohledu zcela jedno - dulezite je, jestli to pak pujde od 10 k 5 nebo od 5 k 10

zidum vycitam vyrazne horsi veci - masove vrazdeni a genocidu- to ale neznamena ze je musim vinit z kazde kradeze pitomych 2 miliard

snad bych vam doporucil obcas zajit do prirody a neprepocitavat vse na penize a nechat sve protivniky tuto chybu delat

100952

29.3.2006 17:30

RE: Více takových životopisů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 100952

Neřekl bych, že nejhorší správce musí být vždy stát, soukromník leckdy podnik zruinuje nebo záměrně zlikviduje z konkurenčních důvodů. Kolika továrnám se to stalo jen u nás ? Nezaměstnaní pak zůstanou na krku neschopnému státu, ale kde na ně má brát, když všechen svůj majetek předal schopným soukromníkům, kteří se do placení berní nehrnou (nebo zisk převádějí do ciziny )? V 50.letech v SRN platili podnikatelé 70 % objemu daní a zaměstnanci 30, nyní je to naopak. Když stát předá svoji funkci soukromníkům, má to kromě ekonomických ztrát často na svědomí i lidské životy, jako např. v Irsku v případě kolapsu zásobování za tzv.bramborového hladomoru. Klaus v inkriminované větě o špinavých penězích řekl, že je nedokáže rozlišit od čistých. Myslím, že americký berňák pár metod zná...

100981

29.3.2006 17:47

RE: Více takových životopisů

VaclavK 217.?.?.?

Reakce na 100981


americky bernak nezna nic - opet plati ze jsou si rovnejsi

v irsku hladomory nezpusobilo zadne predani funkce soukromnikum, nicmene jste se zminil zajimavy bod - otazka je jestli zajistovani zamestnani je funkce statu - domnivam se, ze od nuceneho zamestnavani a prava na praci jsme preci jen uz ustoupili - muj nazor ze nikoli, stejne jako prehnana pomoc pri nezamestnanosti

100985

30.3.2006 22:42

RE: Více takových životopisů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 100985

Ovšemže irský hladomor způsobila bramborová plíseň, ale většinu úmrtí má na svědomí kolaps zásobování, kterým byla státem pověřena soukromá firma. Myslím, že v USA je třeba vyprat peníze důvtipnějším způsobem než se to díky Klausovi dařilo u nás (expert Interpolu se zmínil, že pokud by potřeboval "vyprat" peníze, zvolil by si ČR). Na krku státu zůstanou nezaměstnaní tak jako tak, ať už jako uchazeči o zaměstnání nebo (a)sociální případy.

101253

30.3.2006 23:58

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 101253

a pokud to napisete skutecne ke koreni veci, hladomor byl dusledek cileneho monokulturniho pestitelstvi - zavedeneho UK jako cileny prostredek kontroly iru

USA ma v tomto selektivni pristup - uz jen treba legalizace lobbingu funguje v praci tak, ze pokud je dotycny v politicke milosti je vse ok, jinak kriminal - v praxi tedy musi davat penize obou stranam, aby byl zajisten i po volbach..

ja bych nemel problem s tim, kdyby CR prala penize podobne jako svycarsko

101259

1.4.2006 19:48

RE: Více takových životopisů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 101259

Irové brambory pěstovali prostě proto, že mají vysoké výnosy i z malé plochy . Švýcarsko peníze spíše přechovává díky své neutralitě a bankovnímu tajemství , i když jeho možnosti jsou omezené, jak se nedávno ukázalo po holocaustním nátlaku. U nás se bez problémů legalizovaly výnosy zločinců všeho druhu.

101627

1.4.2006 20:11

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 101627

brambory jsem probiral primo s irskymi farmari [smích], britum by to dneska radi vysvetlili pestne [smích]

pokud se u nas legalizovaly vynosy zlocincu vseho druhu podobne jako ve svycarku, pak je snad CR na dobre ceste - mineno tak, ze zajmy bezneho obcana a zlocince jsou v bankovnich otazkach velmi podobne, pokud dokazeme zabranit prorustani techto veci nad urcitou hranici - a ze kauzy v cr jsou, novinari snad svoji praci splni, pak je vse v poradku

101631

2.4.2006 15:28

RE: Více takových životopisů

seda 82.?.?.?

Reakce na 100918

Stupidum factum!!!
Obohaťte nás! Pane LaloLaloviči! Ale ne takovým pindáním! Nevím jestli jste tady (v ČSR a posléze ČR) žil, ale zdá se, že ne! Prohlášení pana Klause typu: "Neznám špinavé peníze",nebo "...vekslák je vlastně úspěšný podnikatel"; a jim podobné, odstartovaly grunderskou formu privatizace!
Pro laiky: grunderská=zlatokopecká. A ta znamenala rozsáhlé rozkrádání majetku, který tady za cca 40 let nashromáždil ten "proklatý komunismus"...
Nekonečná řada jmen ODSáků by jistě zatížila tento servr a musel bych být krácen. Dyba je jen takovou "vlajkovou lodí" lumpů z ODS, pak by mohl následovat Macek a další, kteří dokázali využít "zhasnutí světel", nebo chcete-li vítězného "prchání před právníky". A tato ZKURVY STRANA má teď
prasidenta a napadá ČSSD za podporu korupce - jakých absurdností se ještě dočkáme!?!?!?

101696

2.4.2006 16:21

RE: Více takových životopisů

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 101696

Vy si opravdu koledujete o srdeční příhodu...takhle se rozčilovat, soudruhu, nemá cenu...jděte ven, mezi lidi, přesvědčujte, agitujte...


>...rozkrádání majetku, který tady za cca 40 let nashromáždil ten "proklatý komunismus"...

Myslíte ten zbytek, co k něčemu byl?

101705

2.4.2006 17:06

RE: Více takových životopisů

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 101705

>>...rozkrádání majetku, který tady za cca 40 let
>nashromáždil ten "proklatý komunismus"...

>Myslíte ten zbytek, co k něčemu byl?

Tak asi rok a pul takova mensi skupina "nadsencu" makame i po sobotach i nedelich a davame dohromady nektere z budov, ktere zbyly po minulem rezimu v totalne zdevastovanem stavu.
Starej Bilek, kteremu vse zabavili byl fachman a je to videt.
Ale kdyz vidime, jakym zpusobem narusili "soudruzi" treba cihlove klenby jen kvuli tomu, aby si ulehcili praci pri natahovani el. vedeni,nebo jak se natahovaly plynove trubky.....neskutecne hovadsky odvedena a zkolaudovana prace to byla.
Nekdy si na stareho Bilka vzpomenem a rikame si, ze se uz prestal otacet v hrobe.
Nikdy vice v duchu ukradeneho "spolecneho vlastnictvi" tak, jak nam to dokazoval bolsevik.

101712

2.4.2006 16:56

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 101696

mate zasadni problem- jde o citove vylevy bez faktu, navic s min. podporou

pri trose snahy jde klausovy vyroky snadno chapat, ja kupr. ten druhy pochopil pri osobnim setkani s uspesnym podnikatelem platicim dane (nic velkeho par cukraren a golfova prodejna), ktery byl predtim vekslak..

problem ceske republiky neni privatizace, problem ceske republiky jsou hloupi obcane volicich na zaklade neznalosti faktu nebo obdarovani ruzemi - s moderni ODS sam mam take problem - je prilis lidova - puvodni fazona byla lepsi i kdyz nevyhravala volby [smích]

diky bohu za tuto *zkurvy stranu

101709

29.3.2006 5:32

RE: Více takových životopisů

kema 207.?.?.?

Reakce na 100806

>(Pivní řeči, nulová informační hodnota. Zrušeno.)

No dobre, literarni dilo to zrovna nebylo. [smích]
Vyraz "pivni reci" ovsem podle meho nazoru patri k poznamce o tom, ze Cesky prezident je "bezpaterni svine" na kterou jsem zde reagoval.

100904

28.3.2006 19:30

RE: Více takových životopisů

Tom 24.?.?.?

Reakce na 100800

>... jak presne to myslel.

http://imgsrv1.ftipky.cz/penize_vitezi.jpg

Tom

100819

30.3.2006 12:36

RE: Více takových životopisů

dfdfdfd 62.?.?.?

Reakce na 100800

Co chcete od křiváka, kterej v rakouské televizi za soudruha vyzvihuje komunismus a jen sotva se to změní holduje pro buržousty - kriminálnický živly. Kdyby ještě dnes nezvolili papeže, tak ten vůl nahradě bude na to místo kandidovat.

101124

30.3.2006 14:00

RE: Více takových životopisů

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 101124

bojuj soudruhu plamenne za lepsi zitrky [smích]

vzdycky jsem si rikal, ze podobna individua maji aspon tu hodnotu, ze je mozne je ovladnout a pouzit pro sve zajmy ale asi prehodnotim i tuto strategii

101129

28.3.2006 9:46

RE: Více takových životopisů

MF 194.?.?.?

Reakce na 100705

No no. A Vy poznáte, která ze dvou tisícovek je špinavá a která ne? Já tedy ne.

100757

28.3.2006 19:38

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100757

Jak vidíte, tak tací experti tu jsou. [chechtot]
Navíc, komentovat výrok který nebyl vyřčen je docela zábavný.

100822

28.3.2006 19:40

RE: Více takových životopisů

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 100822

Já mám pocit, že ten výrok vyřčen byl.

100823

29.3.2006 2:35

RE: Více takových životopisů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 100822

Jo dokonce i MF pardon iDnes to napsal s citaci v clanku, a kupodivu je Klaus nesoudil, lze tomu i v jejich pripade mozna uverit. [mrknutí jedním okem]

100896

29.3.2006 8:34

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100896

Hledal jsem a hledal a nic.
Kdyby to řekl v nějakém rozhovoru, v TV, rozhlasu, existoval by hodnověrný záznam.ČT by to dala jako znělku před TV novinama, raperové by to rapovali.Ale ono fakt nic.
To je stejný případ, jako když bába ukáže v baru nové kecky a druhý den je průšvih. Ukazovala chlapům cecky a určitě si to rozdala s celou hospodou.Prý to otiskly i nějaké noviny a byly tam i nějaké fotky.Po dědině to jede,Veškrnové se činěj a lůza se raduje z "akce".Vzpomeňte si jak po netu jela fáma o Pružinském. [chechtot]
Dneska už nic.
Stačilo, že si MFD nechala udělat Klausův rodopis a žvanilové mají utrum.
Někdo tenhle kec musel vypustit, někdo šířit ...... a nějaký důvod k tomu měl.

100922

29.3.2006 15:03

RE: Více takových životopisů

kurvas kurvas (zavináč) seznam (tečka) cz 202.?.?.?

Reakce na 100922

Podle toho co si vzpominam tak to byla zalezitost nejakech imitatoru

100956

30.3.2006 9:52

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100956

Vůbec bych se tomu nedivil.

101113

31.3.2006 5:03

RE: Více takových životopisů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 100922

Ale ja jsem to cetl, tak nejak by to bylo v rozmezi 1992-1994 tusim. A vubec by me neprekvapilo, kdyby formulace byla takove dvojzacna. Mi pratele z pohledu formalni logiky obdivoavali recnicky projev Klause. No, ja jsem lidovy clovek, takze na takove nuance kaslu ( ja bych jako vidlak rekl jinak,ale... [smích] ) Smysl byl jednoznacny, udelame z CR jednu velkou pracku na spinave prachy, obslouzime i zahranicni za mensi poplatek, domaci maji slevu. Tak nejak by mohl vypadat "reklamni slogan."

101285

31.3.2006 5:05

RE: Více takových životopisů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 101285

Abych to upresnil, ja jsem v te dobe byl takovy vul, ze jsem to nepavozaval za nebezpecne, naivne jsem si myslel, ze nakonec budou stejne vsichni zdaneni. A podle danovych sazeb mel zaplatit nejvic nejprachatejsi. No, byl jsem opravdu neuveritelny vul. [velký smích] [velký smích] [zahanbení] [mrknutí jedním okem]

101287

31.3.2006 9:22

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 101285

Ale ja jsem to cetl, tak nejak by to bylo v rozmezi 1992-1994 tusim.
----------------------------------------------------------------------
To by sedělo, ale četl jste přesnou citaci, nebo komoleninu, kterou někdo dal do uvozovek?
Výrok: " Když jsem byl malej, podělal jsem se ve školce."
má jinou vypovídací hodnotu, než
výrok: " podělal jsem se "

Proto na nuance raději pozor a může se předejít různým trapnostem
[mrknutí jedním okem]

101312

3.4.2006 5:24

RE: Více takových životopisů

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 101312

No pan Klaus je sice velice dobru v dzonglovani se slovicky, ale jeho prezentaci k verejnosti z mediii ohledne "spinavych penez" si pamatuju. Takze i pokud tam byli uvozovky ci jina nejednoznacne formulace, neni podstatne, protoze pan Klaus razil cestu neodporu proti "prani spinavych penez". Rekl bych, ze v tomto pripade to neni o nuancich. Vite oni v USA taky vedi, ze to nejde vymytit, ale spinave prachy lze vyznamne pomoci legislativy minimalizovat, na tom se doufam shodnem. A politik, ktery rika, ze nepozna spinavou tisicovku od ciste stoji jaksi nazorove na druhe strane barikady. [mrknutí jedním okem]

101829

28.3.2006 20:17

RE: Více takových životopisů

Bedrich 212.?.?.?

Reakce na 100757

No ty penize vam nekdo musel dat, samy se v penezence neobjevi. Ta tisicovka, kterou jste dostal ve vyplate za vlastni praci je ta cista. A ta tisicovka kterou vam daroval clovek znamy svymy podvody a za kterou bude chtit jiste protisluzbu je ta spinava. Ta spinava by se vam vubec do penezenky nemela dostat, protoze slusny clovek takovou nevezme. Jak je jednou date do penezenky, tak je samosebou nerozeznate od sebe. Pokud vam ovsem dela problem rozlisit tu cistou a tu spinavou a davate do penezenky obe, tak se tim radsi nechlubte. Kdyz se tim chlubite vy, tak to je vase osobni ostuda, ale kdyz se tim chlubi premier, tak je to pruser.

100830

29.3.2006 8:53

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100830

Jak má trafikantka poznat, že platím za cigára špinavou tisícovkou????
Přece o tohle tady šlo a ty žvásty, že to má poznat, jsou opravdu trapný.
Kupoval jsem v " Malé privatizaci " a poraďte, jak ouřada měl rozpoznat, že na konto došly špinavé peníze.
Nijak.Ani trafikantka to nepozná.Ani pani v drogérii ne.
Peníze nemají pentličku.

100924

29.3.2006 9:07

RE: Více takových životopisů

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 100924

Svého času dávali na ČTV skvělý pětidílný dokument Mafie. Po jeho shlédnutí pak vidí i ten největší naivka hospodářské úspěchy Švýcarska, Monaka, Kajmanek, Bermud, Lichtenštejnska (& many many more...) v úplně jiném světle. [naštvaný]

100926

29.3.2006 9:35

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 100924

No placeni v trafice patri do kategorie cistych penez, protoze za ty penize nikdo neocekava zadnou specialni protisluzbu (protoze ji ani trafikantka ci drogeristka obvykle nemuze nabidnout).
Ourada v male privatizaci to pozna tak, ze ta cast penez, ktera prisla na statni konto je ta cista, to co prislo na jeho osobni konto je ta cast spinava. Sahnuti po odpovidajicim papiru pri vyberu firmy je pak ta protisluzba. Kdo chce, tak ten rozdil pozna rychle. Kdo nechce, tak se bude jenom hloupe vymlouvat.

100931

29.3.2006 14:14

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100931

To jsem nevěděl.
Placení za cigára v trafice - katergorie čistých peněz.Copak nemůžu kupovat cigára z nezdaněnejch příjmů?
Placení za trafiku je už jaká kategorie?
Jak ten ouřada pozná že peníze, za které jsem v malé privatizaci koupil trafiku a poslal na státní konto, jsou čisté? Prozraďte.
Ten pacholek to přece musí poznat. A Klaus taky. [chechtot]

100948

29.3.2006 15:15

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 100948

No je to otazka svedomi te ktere osoby. Z pohledu trafikantky jsou ty penize ciste, protoze ona tu osobu nezna a ona nebude davat zadnou zvlastni protisluzbu. Ano, je mozne ze ty penize kupujici nekde ukrad. Ale potom moralne trafikantka neudelala nic spatneho, protoze nevedela, ze penize jsou spinave (kradene). Kdyby ty penize byly ukradeny pred jejim nosem, potom je muzeme prohlasit za spinave z pohledu trafikantky, protoze ona urcite svedomi ciste mit nebude.
Stejne i ten urednik se urcite dokaze ridit i podle vlastniho svedomi. Bohuzel jistemu bezpaternimum politikovi svedomi umoznovalo vsemozne kousky a rozhodne se nestavelo do cesty prijmu penez od kohokoliv.
Chcete mi snad rici, ze nedokazete rozlisit, kdy je prijeti penez moralni a kdy je to imoralni a spinave? Nebo proste berete penize se zavrenyma ocima od kohokoliv?

100959

30.3.2006 10:06

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100959

Promiťe, ale to je jak v blázinci.
Řešíme údajný výkok Klauze a se svědomím tenhle výrok nemá nic společného.
Když uplacený úředník veme úplatek a půjde si koupit třeba cigára, nebo auto, tak prodavač Vám řekne, že opravdu špinavé peníze nepozná a zboží prostě prodá.Se svědomím to nemá nic společného.
Když tohle ale řekne Klaus, tak je to nemorální.Že jo.

101116

30.3.2006 13:19

RE: Více takových životopisů

Bedrich 192.?.?.?

Reakce na 101116

Proc by ten vyrok nemel mit nic spolecneho se svedomim? Nebo se snad rikate, ze Klaus nema ani naznak svedomi?

No asi to budu muset napsat polopaticky.
Klaus je ten vas urednik, a protoze vi, ze vzal uplatek, tak take vi, ze ty penize jsou spinave. To ze to pak nevi baba trafikantka, od ktere si Klaus za ty penize koupil cigarety je nepodstatne, protoze jak sam rikate, bavime se o Klausovu vyroku, a Klaus vi, ze penize jsou spinave. Teda mel by vedet, ale protoze Klaus si mysli, ze vzit uplatek (ci napr. prijmout specialni dar pro nadaci Lidie a Vaska Klausovych oplatkou za neoficialni prednostni urychleni privatizace toho ktereho podniku) neni nic spinaveho, tak je pak jasne, ze ty spinave od cistych nerozezna. Proste si asi neni schopen predstavit jakoukoliv situaci, za ktere by prijmout penize bylo spinave (tudiz by prijal spinave penize). Pro nej jsou penize jenom penize, at uz je to za cokoliv od kohokoliv.

101127

31.3.2006 9:41

RE: Více takových životopisů

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 101127

No pane Bedřichu, co Vy všechno víte co Klaus ví, co si myslí, co si představuje... [chechtot]
Já, Vy, Klaus jsme trafikanti co prodáváme, kupujeme a nejsme schopni rozlišit, zda klient platí špinavou tisícovkou.
A jestli víte že Klaus vzal úplatek tak s tím něco dělejte.Akce " čisté ruce " pořádě běží a Bublan Vám dá určitě medaili.

101314

29.3.2006 5:02

RE: Více takových životopisů

Sovak 89.?.?.?

Reakce na 100705

Plne souhlasim - to by se lide divili, co to mame za kadry, vcetne toho Klause, ktery se ujal financi v dobe, kdy se delaly milionove podvody.- jen byv.cs. zahr.obchod mel na zahr.kontech u 35 zahr.filialek pres 50 milionu dolaru - kam zmizely???Ten Klaus zduvodnil, ze ho spinave penize nazajimaji.Pokud se tyce Moserove - tak vida ona mela zidovsky puvod a presto se ji vedlo za komunismu dobre, zatimco jini Zide byli i popraveni.
to nemohlo byt zadarmo - mozna, ze na nekeho neco vedela anebo mela styky se Zidy v zahranici a Stb potrebovala informace.Tedy za komunismu se udrzel jen ten, ktery bud byl sam komunista anebo byl pro ne dulezity jako informator.

100900

29.3.2006 7:35

RE: Více takových životopisů

google 84.?.?.?

Reakce na 100900

>Pokud se tyce Moserove
>- tak vida ona mela zidovsky puvod a presto se ji vedlo za
>komunismu dobre,

to sa mi velmi paci tato vasa presmycka. ta s tym presto.
snad nam tym nechcete naznacit, ze kommunizmus bol pre zidov, takym zimnym pokracovanim holohoax-u, kde prave oni mimoriadne trpeli a len Moserova bola vynimkou?

>zatimco jini Zide byli i popraveni.

zopar prikladov by nebolo od veci, len prosim vas neuvadzajte hrdloreza, kommunistickeho zlocinca a priatela Stalina, R.Slanskeho.
a ani o nom, nie je celkom jasne, ze bol popraveny.

100914

29.3.2006 12:08

RE: Více takových životopisů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 100914

>a ani o nom, nie je celkom jasne, ze bol popraveny.
??? Mohol byste to trocha rozviest?

100940

29.3.2006 15:52

RE: Více takových životopisů

google 84.?.?.?

Reakce na 100940

>>a ani o nom, nie je celkom jasne, ze bol popraveny.
>??? Mohol byste to trocha rozviest?


http://www.coldwar.cz/kold26.htm

100970

31.3.2006 12:15

RE: Více takových životopisů (špinavé peníze)

lidoco 213.?.?.?

Reakce na 100705

H.H.:
Vezmeme-li otázky popořadě. Pan Šnyrch se ptal, jestli znáte termín špinavé peníze, když jste je jako ministr financí neznal.

VK: Už jsem unaven na toto odpovídat. A abych si doplnil vzdělání… Chtěl bych tohoto pána ubezpečit a opakuji to po tisící, že jsem nikdy neřekl, že neznám, co znamená slovo špinavé peníze. Že jsem jenom říkal, že je to velmi těžko nalezitelné, protože to na těch penězích není napsané a že ministr financí tak snadno nerozpozná, které peníze jsou čisté a které špinavé. Ale o tom bych mohl hodinu kázat a mám pocit, že to někteří lidé prostě slyšet nechtějí. Skoro rezignuji, nemá to žádný smysl.
http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=NU2FnsOop5ZP

101324

28.3.2006 7:04

"Nikdo, kdo nebyl v KSČ, nemohl vést kolektiv"

qwe 193.?.?.?

toto není pravda.

100738

29.3.2006 22:39

RE:

kavol 85.?.?.?

Reakce na 100738

pšt, to neříkejte na hlas, dnes je moderní plivat na komunisty za každou cenu, tedy i za cenu vlastního ztrapnění [oči v sloup]

jak jinak by mohl autor v perexu napsat:

> Ve studiu a profesní kariéře jim nebránil totáč, nýbrž dle slov
> nebožky Moserové neschopnost být "průrazní a ctižádostiví"
> a neochota "dělat bolševikovi ústupky".

a následně v textu rádobyironizovat:

> Že z fakult museli odejít nekomunističtí profesoři?
> Navině nebylo jejich politické přesvědčení, nýbrž to,
> že už se jim učit nechtělo!

- hm, ale jestliže šlo o jejich politické přesvědčení, pak zcela jistě neudělali bolševikovi ústupek, a tedy výrok je nepravdivý a už vůbec nezáleží na nějaké průraznosti a ctižádostivosti ...

autor by si měl zopakovat základy logiky místo aby zde stavěl na odiv jejich neznalost [naštvaný]

101076

28.3.2006 7:57

Každý má svědomí

Pan.X 212.?.?.?

Být "průrazní a ctižádostiví" a ochota "dělat ústupky" je návod, jak být úspěšný v jakémkoliv režimu. Je sice pravda, že je toho schopen jen bezpáteřní jedinec, ale takových je...
Je otázkou, jak vysokou cenu je kdo ochoten zaplatit, aby mohl dělat práci, která ho baví. Někdo klidně prodá vlastní svědomí a slouží komukoliv, jen aby dosáhl svých osobních cílů. A těmi cíly bývají většinou získání moci, uznání okolí, nebo hmotný zisk.
Tato vlastnost, lidem jako je p. Moserová, umožní prožít pohodlnější život, než jiným. Jenže život je pomíjiný. Ale jak se p. Moserové odcházelo z tohoto světa s jejím svědomím? Vlastní svědomí nikdo neoklame, možná jen dočasně, ale ono se nakonec přihlásí. Protože rozeznání toho, co je dobré a co zlé, je základní lidská vlastnost.

100751

28.3.2006 9:02

Vysvětlení reálií pro nezasvěcené!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Kachlikárna je budova ministerstva vnitra na Letné, která je celá okachličkovaná, proto se jí říká kachlikárna...
A co se týče pálení svazků StB, mám to z první ruky od policajta, který to tam jako řidič vozil a kromě jiného to i na OF sdělil, aby o tom OF vědělo! Jejich reakce? Nezájem! Vše tam do posledního listu shořelo!

Kromě jiného, za manželku se bral jako za redaktorku nakladatelství její autor, partyzán a Slovák bojující s Husákem v povstání, pak byl zaměstnán v 70. a 80. letech na ÚV KSČ... Za manželku několikrát intervenoval, aby mohla dělat kandidaturu věd, byl kvůli tomu až u Husáka, který ho jako kamaráda z povstání kdykoli přijal.
Husákova odpověď byla, aby ona paní vstoupila do strany, když chce budouvat socialismus! A výjimka nebyla... To se pak u jejích autorů opakovalo ještě několikrát, kdy si ji chtěli vzít k sobě na katedry... Ale jakmile došlo na nestranictví... tak to nikdy nešlo! Přitom by byla asi nejmladší profesorkou v Česku!
Tak ať nám nikdo netluče do hlavy, že u jiných šlo vše bez problémů a u jiných to zas nešlo! Modleme se kadiš za paní Moserovou!

100753

28.3.2006 9:48

Jen jestli ten problém není jinde

čtenář 86.?.?.?

Za komunismu byli takoví lidé, kteří stáli v čele vědeckých pracovišť, aniž by byli členy KSČ. Rovněž není pravda, že do Jugoslávie mohli jezdit pouze členové KSČ. Jestli problém celého článku nespočívá spíše v tom, že autor si nemůže dovolit jet do Jugoslávie (tedy do Chorvatska) ani dneska... [smích]

100758

28.3.2006 14:35

RE: Jen jestli ten problém není jinde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 100758

Uhodls, milý čtenáři,
protože já jsem celý komunismus skutečně pas nedostal, a ani nevím proč. Tys ho asi dostal.
A také jsem nejen nemohl stát v čele kolektivu, ani má žena, ale ani jsem do toho vědeckého kolektivu neměl přístup... A nebylo by to tím, že bych na to s ženou odborně neměl!
Vydavateli tohoto magazínu jsem navrhl, že mu přes víkend udělám textologickou analýzu překladů detektivek paní Moserové, jsa na to vzdělán, mohu si to odborně dovolit, a pak ti také sdělím, jakýže to ona paní byla nepostradatelný odborník, že dostala coby nestranička pardon...
A co se týče ježdění do Jugoslávie dnes? Tak tam raději ani ne! Obzvlášť po těch vskutku milosrdných humanitárních bombardováních ze strany NATO.
Vidět, co tam ta rota udělala, bych asi nezvládl. Ty možná ano!

100782

28.3.2006 16:41

RE: Jen jestli ten problém není jinde

čtenář 86.?.?.?

Reakce na 100782

Uhodls, milý čtenáři,
protože já jsem celý komunismus skutečně pas nedostal, a ani nevím proč.

Když nevíte proč, asi to bylo tím, že jste jej možná často ztrácel. Neřekl bych, že za komunismu někdo zcela bezdůvodně nedostal pas, aniž by věděl, proč tomu tak je.

100789

28.3.2006 18:45

RE: Jen jestli ten problém není jinde

kema 207.?.?.?

Reakce na 100789

>Když nevíte proč, asi to bylo tím, že jste jej možná
>často ztrácel. Neřekl bych, že za komunismu někdo zcela
>bezdůvodně nedostal pas, aniž by věděl, proč tomu tak je.

Coz o to, pas jste vetsinou dostal, horsi to bylo s vyjezdni dolozkou.
Moje maminka behala tyden s zadosti o dolozku od certa k dablu, kolek za ctyri stovky koupila a nalepila a dostala tuto odpoved:

Vase zadost se zamita, nebot vase cesta za synem zijicim v zahranici neni v zajmu Ceskoslovenske Socialisticke Republiky.
Proti tomuto rozhodnuti neni odvolani.
Podpis necitelny

100807

28.3.2006 18:56

Vaše maminka, kemo...

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 100807

...zřejmě nebyla dost průrazná a ctižádostivá a nejevila dost ochoty udělat ústupky. Jinak si to neumím vysvětlit. [překvapení]

O mrtvých jen dobré, takže neřeknu už nic. Za ten životopis ale musím poděkovat.

100809

28.3.2006 20:07

RE: Jen jestli ten problém není jinde

68 68.?.?.?

Reakce na 100782

Uhodls, milý čtenáři,
protože já jsem celý komunismus skutečně pas nedostal, a ani nevím proč. Tys ho asi dostal.


Mozna jste pas nedostal, protoze jste se nelibil nejake babe z ulicniho vyboru. I cesty do Jugoslavie musely byt schaveny ulicnim vyborem. Pas nebyl neco, na co by mel radovy obcan pravo. Dalsi problem potom byl s vyjezdni dolozkou. Takze, i kdyz pas clovek mel, to jeste neznamenola, ze muze jet dale nez nekam za humna.

Co se tyce vedoucich pracovniku, kteri nebyli ve strane, tak ti tam byli jenom do te doby, nez se nasel nekdo, kdo mel jejich kvalifikaci a ve strane byl. Protoze 90% clenu KSC muselo byt z delnicke kategorie, tak tam se mnoho vedcu mezi nema nenaslo. Takze to nebylo z duvodu, ze by si komunisti cenili odborniku, kteri ve strane nebyli, ale trpeli je, protoze jinak nemohli. Kdyz dali pravniky do dolu, tak si rychlokurzem za sest mesicu udelali pravniky sve. U inzenyru a takovych to tak rychle neslo.
[pláč] [pláč]

100829

28.3.2006 15:20

"Za komunismu byli takoví lidé, kteří stáli v čele vědeckých pracovišť, aniž by byli členy KSČ."

Martin 147.?.?.?

Reakce na 100758

"Za komunismu byli takoví lidé, kteří stáli v čele vědeckých pracovišť, aniž by byli členy KSČ."

To je fakt. Nestavalo se to ale casto. Mate vsak skutecne pravdu.

100786

28.3.2006 17:49

RE:

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 100786

Jasně, oni nebyli v KSČ, ale zato byli spolupracovníky StB.

100799

28.3.2006 13:22

I na Západ jste se mohli legálně vystěhovat

Pete 213.?.?.?

viz
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005120902

100777

28.3.2006 18:57

RE: I na Západ jste se mohli legálně vystěhovat

kema 207.?.?.?

Reakce na 100777

>viz
>http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005120902

O vystehovani na Zapad jste mohli pozadat. V pripade zamitnuti zadosti jste ovsem byli nuceni zit v zemi kde jste byli na seznamu, kteremu se v anglictine poeticky rika "shitlist".
Na doporucene strance je moc hezky clanek o "upravencich". Ano, tak to bylo.

100810

28.3.2006 18:47

Proč to rozebírat

Dáša 80.?.?.?

paní Moserová to přece jasně vysvětlila sama : "dělat bolševikovi ústupky".

Paní Moserová dělala ústupky a dostala se tam kam chtěla. Tak jako spousta jiných , dnes zasloužilých spoluobčanů.

100808

28.3.2006 20:18

RE: Proč to rozebírat

google 84.?.?.?

Reakce na 100808

pani Dasa,
ziaden bolsewik, ktoremu by Moserova musela delat ustupky, nikdy neexistoval.
ked uz, tak Moserova bol castou toho bolsevika a nie bezvyznamnou.

tato vasa veta:

"Paní Moserová dělala ústupky a dostala se tam kam chtěla."

prakticky zdoraznuje, jej (tak typicku pre to etnikum) rolu obete, zleho (v tomto pripade bolsewistickeho) systemu. aj ked sa podla jej vlastnych slov jednalo o obet dobrovolnu.
v sutocnosti bola Moserova postavou, ktora vtedajsie spolocenske zlo stelesnovala.
su to prave ludia, ako ona, ktori dovedu kazdy system doviest do neznesitelnosti a potom to cele zvalia na imaginarneho bolsevika.
ako by sa Moserovej pacilo, keby to cele, chcel niekto zvalit na zida?

100831

28.3.2006 20:19

RE: Proč to rozebírat

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 100808

Jistě, zejména takoví "prognosťáci".

100832

28.3.2006 20:49

Mimo soutěž?

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

V souvislosti se spojením židobolševismus bych rád popsal Stalinův názor na ono pokleslé etnikum, některé Zvědavce by to docela mohlo zajímat:

Židé nikdy nechápali, co znamená vůdce. Nikdy se neuměli doopravdy podřídit, je to dáno jejich historickým vývojem, v tom je jejich národní tragédie. Všechny národy se podrobily Římu a uchovaly si národní svébytnost. Židé se nepodrobili. Ve všech náboženstvích se bůh vtěluje v člověka: Kristus, Mohamed, Buddha...Jenom u židů neexistuje zbožněný vůdce, jenom židovské náboženství neuznává ztělesnění boha v člověku. Pro ně neexistuje absolutní autorita, proto si také neuhájili svou státnost - nejvyšší moc ve státě má být ztělesněna v nejvyšším vůdci. Židé celou svou historii prohádali, demokracie pro ně znamená možnost se hádat, postavit proti mínění většiny své subjektivní mínění...

Zdroj si s dovolením nechám pro sebe. [mrknutí jedním okem]

100840

28.3.2006 23:17

Jirka Vanku na zapad se vystehoval

jan 64.?.?.?

http://www.freewebs.com/vanek/jakjsemvyjelzakopecky.htm

V praci jsem si vzal nahradni volno a sel na Okresni spravu pasu a viz, kde jsem slusne pozadal o vsechny potrebne papiry. Takova obtloustla madame se me zeptala, jestli jsem nemecke narodnosti. Ne, jsem Cech, odpovedel jsem. Soudruhu, spustila, my nejsme zadny holubnik. Na mou pripominku, ze mi to bylo doporuceno pany z estebe, se odebrala do vedlejsi kancelare, kde s nekym mluvila a papiry mi byly vydany. Samozrejme rubrika, kde byla otazka jestli si zadatel nechava Cs.obcanstvi, byla proskrtnuta. Tak jsem si doma precetl co vsechno potrebuji, abych poprve v mem zivote prejel zapadni hranici. Vypis z trestniho rejstriku, potvrzeni Ceskoslovenske statni banky, ze jsem pred rokem 48, kdy me bylo 5 let, nevlastnil zadne tovarny, vypis o odepsani z vojenske spravy, potvrzeni zamestnavatele, ze nema namitek k memu vystehovani do kapitalisticke ciziny. Zacal jsem shanet vsechny mozne papiry a potvrzeni. Trestni rejstrik mel platnost pouze dva mesice, tak ten jsem si ho nechal na konec. Vsechno jsem mel pohromade, i vojenskou spravu, kde na mne rval jakysi major a skakal jako perak do vzduchu, ale vzhledem k tomu, ze jsem se nikdy pres hodnost vojina nedostal, nakonec me dali papir a byl jsem razem nevojak.

V praci zatukam na dvere reditele, nikdo neotvira, ale slysel jsem hlasy v kancelari, tak jsem vstoupil a zase jsem chtel odejit, reditel a jeho sekretarka se nachazeli v pozici naprosto neprirozene, flaska vodky na stole, bylo me trapne. Do toho vstoupil vyrobni namestek, ktery vse tise komentoval jen slovy, to uz zase .... Tak rido, rikam, potrebuji podpis a stempl, jeho tvar byla bila jak papir. Zmohl se na slova: "Soudruh vyrobni namestek ti to podepise." Ten se ale zdrahal take, tak jsme se dohodli vsichni tri, ze si podam zadost o rozvazani pracovniho pomeru. A bylo to vyresene. Vzhledem k zadosti o vypoved jmenovaneho, vedeni narodniho podniku Sportovni stavby nema namitek k jeho zadosti o vystehovani. Vsechno jsem mel v ruce, jen banka se neozyvala. Ale pri trosce stesti, jde vsechno. Sel jsem v Praze se svym pritelem Charlim Soukupen k nim domu, kde bylo par pratel pani Soukupove. Pani Soukupova se me zacala vyptavat, jak to mam s mou zadosti, tak jsem ji rekl, ze budu muset asi znovu zazadat o vypis z trestniho rejstriku, platnost se chylila ke konci. A jedna jeji kamaradka, se me zeptala, jak se jmenuji, kde bydlim, ze mi to posle expres. Tomu rikam klika. Vsechno pohromade odnasim na Mestky narodni vybor v Karlovych Varech, kde jsem odevzdal obcansky prukaz, zaplatil neco kolem 5 tisicu korun za vzdelani, ktere me strana dala. A pak jsem jen cekal, kdy to prijde.


a tak dale a tak podobne pokracuje vystehovalec Vanku, nyni pusobici v Australii a navzdory teto libe skutecnosti soustavne klepajici neuveritelne nenavistne kokotiny o dnesni i o byvale republice po celem webu anglickem i ceskem.

100880

29.3.2006 5:35

RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval

kema 207.?.?.?

Reakce na 100880

Tak to bylo pane Jan. A vidite, dnes maji komunisti tu drzost nam tvrdit, ze vystehovani bylo mozne. [oči v sloup]

100905

29.3.2006 11:05

RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 100905

>Tak to bylo pane Jan. A vidite, dnes maji komunisti tu drzost nam
>tvrdit, ze vystehovani bylo mozne. [oči v sloup]

Ale pane Kemo, on se ten pan Vaněk skutečně vystěhoval legálně. A těch případů bylo daleko více. Takže to možné skutečně bylo. Netvrdím, že jednoduché...

100939

29.3.2006 16:38

RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval

kema 207.?.?.?

Reakce na 100939

>Ale pane Kemo, on se ten pan Vaněk skutečně vystěhoval
>legálně. A těch případů bylo daleko více. Takže to
>možné skutečně bylo. Netvrdím, že jednoduché...

Mozne bylo v tom sociaaaalismusu skutecne vsechno. O tom taky tenhle clanek je.
Vanka pustili, protoze se ho chteli coby chartisty zbavit.
Muj spolupracovnik se o legalni vystehovani pokusil a jeho zadost byla bez jakehokoliv vysvetleni zamitnuta. Kdyz pak chtel jet za par let na dovolenou do Jugoslavie, soudruzi se mu vysmali. [pláč]

100976

30.3.2006 21:20

RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval

68 68.?.?.?

Reakce na 100976

Mozne bylo v tom sociaaaalismusu skutecne vsechno. O tom taky tenhle clanek je.
Vanka pustili, protoze se ho chteli coby chartisty zbavit.
Muj spolupracovnik se o legalni vystehovani pokusil a jeho zadost byla bez jakehokoliv vysvetleni zamitnuta. Kdyz pak chtel jet za par let na dovolenou do Jugoslavie, soudruzi se mu vysmali.


Ja jsem byl za komunismu vyslan na stredni vychod realizovat jenu akci pro Motokov. Nebyl jsem komunista, ale nemeli nikoho, kdo by umel anglicky a znal ten projekt. Muj pobyt mel byt jeden rok dlouhy. Podle tehdejsich zakonu mel pracovnik, ktery byl vyslan na delsi dobu nez 6 mesicu narok na to, aby mu tam poslali jeho rodinu. Rekli mne, ze at se tam zabydlim, ze rodina prijede asi za tri mesice. Manzelka a nase dve deti si prosly ockovanim proti cholere, a vsemu moznemu, ale pas porad nebyl vyrizeny. Po mnoha urgencich prislo manzelce z ministversva vnitra tohle rozhodnuti: "VASE CESTA ZA MANZELEM DO ZAHRANICI JE ZAMITNUTA, PROTOZE BY BYLA V ROZPORU S OCHRANOU A BEZPECNOSTI STATU. PROTI TOMUTO ROZHODNUTI NENI ODVOLANI." Musim podoktnout, ze manzelka byla s detma v domacnosti a za svobodna pracovala jako planarka ve slevarne, takze nevim, jak by mohla ohrozit stat. Takze ne vsechno za toho komunismusu slo. No, ale vsechno zle je na neco dobre. Ten papir z ministerstva vnitra mne pomohl k rychlemu vyrizeni zadosti o politicky azyl.

[smích] [smích]

101225

31.3.2006 3:45

RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 100976


>Muj spolupracovnik se o legalni vystehovani pokusil a jeho zadost
>byla bez jakehokoliv vysvetleni zamitnuta. Kdyz pak chtel jet za
>par let na dovolenou do Jugoslavie, soudruzi se mu vysmali. [pláč]

No, nevím v kterém roce to bylo, ale obvykle ten důvod sdělili. Já jsem pomáhal sponsorovat jednu rodinu, přes organizaci AFCR, která se v roce 1988 toužila vystěhovat z ČSSR do USA. Oni si to po stránce získáni visa zařizovali přímo v Praze na American Embassy. Na první pokus jim vystěhování Ministerstvem vnitra tehdejší ČSSR bylo zamítnuto s odůvodněním, že prý by jejich vycestováním do USA byla narušena bezpečnost ČSSR a že není tudíž v souladu se státními zájmy, aby vycestovali do USA. Přestože zaplatili všechny (nemalé) poplatky a pohledávky vůči státu. Ale po jejich odvolání přímo Dr. Husákovi jim byla udělena listina o propuštění ze státního svazku ČSSR a vycestovat mohli a žijí a pracují zde.

101271

28.3.2006 23:41

Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

jan 64.?.?.?

http://www.czso.cz/csu/edicniplan.nsf/t/F10021EC23/$File/9203q427.xls


Vidite, ze v roce 2004 cinil pocet zahranicnich dovolenek (cest) obcanu Ceske Republiky neco malo pres 4 miliony!

To je podstatne mene nez pocet dovolenek zahranicnich pred pucem v roce 1989.

Lide dnes uz proste nemaji penize!

Nejvice cest podnikli cesi do Chorvatska a na druhem miste je udane zahranicni Slovensko ...

100883

29.3.2006 5:42

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

kema 207.?.?.?

Reakce na 100883

Opatrne s temi statistikami, pane Jene.
Oni obcane Ceske Republiky uz opravdu nemusi podnikat masove najezdy na prodejny v Polskem Tesine, Gyoru a Drazdanech aby si opatrili kdysi nedostatkove zbozi.
Naopak cest do kdysi exotickych mist po zruseni vyjezdnich dolozek a zavedeni konvertibilni meny jaksi pribylo. [smích]

100906

29.3.2006 10:24

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 100906

Víte, pane kema, těžko říct, co je lepší či horší, ale kupříkladu pro mě se spousta zboží "dostatkového" stala zbožím "prostě nedostupným". Já radši oželím ty banány, hlavně když bude na chleba. Ale to je čistě můj pohled člověka, který živí dvě děti a to, zda může do zahraničí pro něj není až tak stěžejní, jako to, zda bude moci zítra ráno nachystat dětem snídani, i kdyby to měl být pitomý chleba ze sádlem (i taková období občas mívám, hlavně když přijdou vyúčtování).

100933

29.3.2006 12:59

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Reakce na 100933

Milá Bábo Blažková, sdílím podobný názor. Do fronty na ty banány jsem se téměř vždy postavil, tak na stole byly pořád.
Také do ciziny k moři jsme často jezdívali i s dětmi. Cestovali jsme třeba autobusem vždy večer zastavili, rozbalili stany a ráno pokračovali. U moře pak také přebývali ve stanovém táboře, část potravin jsme si dovezli z domova. V Jugoslávii nakoupili nylonové košile (v té době novinka), čokolády či mnohobarevné prupisky. Jezdili jsme tranzitem přes Vídeň, zde byl jeden den na prohlídku, manželka s dětmi po obchodech či památkách, já pak do kina na porno. Měli jsme menší výdělky, tak jsme vybírali ty nejlevnější zájezdy.
Nájemné bylo levné a o děti bylo postaráno ve školce či ve škole. V zaměstnání nám vyvařovali a mohli jsme si vybírat z mnoha menu. Na dovolenou či víkend jsme mohli do závodního rekreačního střediska, zde to bylo zcela zdarma.
Neznali jsme bezdomovce, či neviděli jak lidé hledají v popelnicích.
Do toho Polského Těšína se vyplatí jezdit pořád, kupuje se tam např. máslo, párky, žampióny a podobně.
To jsou mé nostalgické vzpomínky na tu totalitu. Pro ty báby s dětmi to bylo možná lepší.

100946

29.3.2006 14:25

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 100946

To byly časy.
Blbej, chytrej, pilnej i magor... vsjóó rovno.
To se to budovalo.V modrejch košilích, lopaty na zádech, vítr ve vlasech, tvrdo v gatích... jo mládí [chechtot] [chechtot]

100950

31.3.2006 5:10

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 100950

A tedka maji lidi jasat? Neco jako stredni trida zda se podle trendu prerozdelovani prachu ve spolecnosti brzo zanikne. Takze blbej pilnej magor to nejak s pracovityma rukama prezije, uvidime jak si povedou stredni vrstvy. [oči v sloup]

101288

31.3.2006 9:56

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 101288

A tedka maji lidi jasat?
--------------------------
To máte těžký. Někdo jásá, že se mu něco povedlo, druhý zas že se někomu něco nepovedlo, třetí bude řičet blahem až zanikne střední třída...
Ať každý dělá co umí.

101316

3.4.2006 5:28

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 101316

Svata pravda, rekl bych ze tuhle dovednost delat co kazdy umi budeme v budoucnu velmi potrebovat, rekl bych, ze vas pristup je jediny v moznostech realizace, ale idylicka a nejlepsi varianta to nebude. Holt mame na vyber pouze spatne karty.

101830

4.4.2006 19:11

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 101830

A zkončíme se špinavejma penězma.Některým jde už o zdraví. [mrknutí jedním okem]

102058

5.4.2006 2:30

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 102058

No Wolfovitz sice prijel do Prahy, aby nam sdelil stastnou novinu, ze CR uz neni rozvojova zeme, ale tak vam nejak nevim. Furt musim premyslet o stredni tride, ona se totiz v rozvojovych zemich prilis nevyskytuje. Takze optimisticky doufam, ze zarazenim CR mezi vyspele staty nam konecne ta stredni trida, ke ktere by se tolik lidi hlasilo podle statistik, zacne konecne prosperovat. [smích] [mrknutí jedním okem]

102124

29.3.2006 17:11

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

kema 207.?.?.?

Reakce na 100946

Mila babo a byvaly.
Nikdy se nevrati pohadka mladi.
Ja jsem o vyjezdni dolozku do Jugoslavie zadal nekolikrat, lec vzdy nejaka bumazka ci stempl chybely. O tranzitu pres Viden jsem si mohl nechat jenom zdat.Nejspis jsem nebyl dostatecny byvaly antikomunista.
Tak jsem jel alespon s Revolucnim Odborovym Hnutim do Bulharske Lidove Republiky.
Mel jsem stesti, nebot jsem ty tri dny ve vlaku prozil u okna. Pravda, bylo to ve stoje na chodbicce a toalety nebylo mozno pouzit, nebot tam spali tri odborari, ale telesnou potrebu bylo mozno vykonavat do igelitovych pytliku. Obsahem pytliku pak bylo mozno hnojit zirne kolektivni lany Madarske, Rumunske a Bulharske Socialisticke Republiky.
Kdyz pytliky dosly, bylo ovsem zle. [pláč]
Po sociaaaalismusu, levnych dovolenych a zavodnich vyvarovnach se me nestyska, dekuji mnohokrat.
Kdybych si mohl neco prat, tak akorat aby stari komunisti konecne vychcipali a neokomunisti se prestehovali na Kubu.
Do Severni Koreje je neposilam, takovej sadista zase nejsu. [smích]

100978

29.3.2006 17:34

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 100978

>Kdybych si mohl neco prat, tak akorat aby stari komunisti konecne
>vychcipali a neokomunisti se prestehovali na Kubu.

>Do Severni Koreje je neposilam, takovej sadista zase nejsu. [smích]

Zdravím, Kemo.
Že Ti není Kuby líto [smích] To já bych je radši poslal někam právě do té Severní Koreje a nebo nejlépe někam na soustroví Nová Země v Rusku [smích]
Až se Kuba zbaví komunismu, bude to zase ráj jak za starých času a oblíbené letovisko amerických turistů [smích]

100982

29.3.2006 19:04

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 100982

Děkuji, tedy, o kemovi vím dávno, co si myslet, ale Vás jsem si zařadila až nyní.

101004

30.3.2006 9:33

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 101004

.......ale Vás jsem si zařadila až nyní.
Pockejte jeste chvili, .....vzdyt je to jeste dite! [velký smích]
...hodne dite [mrknutí jedním okem]

101111

30.3.2006 18:25

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 101111

Stěhuje moje děti do Koreje (té "zlé" ), to stačí na to, abych to vzala osobně [mrknutí jedním okem] Já bych to třeba nepřála nikomu. Dokonce ani těm sociopatům z Nezvědavce ne. Jo, to bude ta moje nešťastná povaha. [velký smích]

101193

30.3.2006 19:51

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 101193

Stěhuje moje děti do Koreje (té "zlé" )
Ony zcela urcite zle nejsou.
Jen se "hledaji" a k tomu ta revolta patri.
Z neokomunismu vystrizliveni prijde zahy.
Uveri autoritam. Uveri sve mame [mrknutí jedním okem]

101211

30.3.2006 19:54

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 101111

Tak teď nevím, zda mám být ve svém věku uražen či polichocen tím, že jsem ještě dítě [smích]
Já bych řekl, že jsme s Kateřinou přibližně stejně staří (mladí).

101212

30.3.2006 20:03

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 101212

Hele, ...nekontrolujes ted nahodou veledulezitou praci s cisly, kde je mnohomnoho nul?
.....se nerozptyluj,....udelas chybu a muzes znacne ovlivnit prijem mistniho fin.uradu. [velký smích]
A venku na tebe cekaj ty dve modelky. Porad tam stoji. Sem jim rek', ze nemas cas.Vubec me neposlouchaly, potvory [cool] [cool]

[mrknutí jedním okem] , pane editore

101214

30.3.2006 19:50

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 101004

Zdravím Kateřino,
jen se nečertěte. Pokud jsem pochopil, tak máte ještě děti školou povinné. Tak snad z nich jednou nevyrostou neokomunisti [mrknutí jedním okem]
Já se prostě přiznávám, že komunisty v lásce nemám a myslím, že na Kubě je jich škoda. Aji ta Severní Korea si je nezaslouží.
Ale na jednu stranu bych každému příznivci komunismu doporučoval přečíst si pár knížek například od Solženicyna a nějakou ekonomickou teorii porovnávající tržní a centralizované hospodářství [mrknutí jedním okem] Třeba by pak vystřízliveli a bylo by o pár komunistů méně nedrastickou cestou [smích]

101210

30.3.2006 21:29

RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004

kema 207.?.?.?

Reakce na 100982

Taky zdravim, Adapo.
Mas uplnou pravdu, ja mam Kubance rad a vic komunistu bych jim tam rozhodne neposilal.
Nasel jsem ale v atlasu soustrovi Severnaya Zemlya ktere je pro komunisty jako stvorene. Ma rozlohu 37 000 ctverecnich km a krome meteorologicke stanice na ostrove Bolsevik tam zatim nikdo nebydli. Tenhle ostrov a ostrov Rijnove Revoluce maji podle Google Earth rozsahla uzemi bez ledu,takze by tam soudruzi mohli podle Micurinovych metod pestovat zeleninu.
Ostrov Komsomolec je ale zalednen uplne, tam by mohl sidlit stranicky aparat.

101229

31.3.2006 14:21

autor je magor

ok 194.?.?.?

Ja jsem antichartu nepodepsal. Proste jsem se z toho docela obycejne vykroutil, odesel jsem. Nemate presne informace o tom, jak to tenkrat chodilo.

101339

Příspěvků: 115

28.03. 02:54 Jan Holl  Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!
28.03. 06:31 Jarmila  RE: Co nám „práskl“ nekrolog aneb Normalizační zázrak!
28.03. 02:58 Robert Nohejl  Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.
28.03. 09:17 VaclavK  RE: Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.
28.03. 10:25 hovado  RE: Priznacna ukazka dobre prace ,soudruzky,zidovky ,jakoby Jaroslava,Moserove-stein.
28.03. 03:05 Zvdveay  Více takových životopisů
28.03. 04:56 Vratislav  RE: Více takových životopisů
28.03. 09:19 VaclavK  RE: Více takových životopisů
28.03. 11:17 Bedrich  RE: Více takových životopisů
28.03. 13:17 VaclavK  RE: Více takových životopisů
28.03. 17:56 Bedrich  RE: Více takových životopisů
28.03. 18:37 kema  RE: Více takových životopisů
28.03. 21:09 VaclavK  RE: Více takových životopisů
28.03. 21:55 YAMATO  RE: Více takových životopisů
28.03. 21:57 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 06:18 Jarmila  RE: Více takových životopisů
29.03. 07:30 bývalý antikomunista  RE: Více takových životopisů
29.03. 09:19 VaclavK  RE: Více takových životopisů
31.03. 04:55 Rene Bartosek  RE: Více takových životopisů
31.03. 09:10 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 10:46 Bedrich  RE: Více takových životopisů
29.03. 13:31 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 15:20 Bedrich  RE: Více takových životopisů
29.03. 15:41 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 19:19 Jarmila  RE: Více takových životopisů
29.03. 19:53 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 21:23 Jarmila  RE: Více takových životopisů
02.04. 14:18 seda  RE: Více takových životopisů
02.04. 16:17 YAMATO  RE: Více takových životopisů
29.03. 07:47 LalaLalovic  RE: Více takových životopisů
29.03. 14:33 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 17:30  RE: Více takových životopisů
29.03. 17:47 VaclavK  RE: Více takových životopisů
30.03. 22:42  RE: Více takových životopisů
30.03. 23:58 VaclavK  RE: Více takových životopisů
01.04. 19:48  RE: Více takových životopisů
01.04. 20:11 VaclavK  RE: Více takových životopisů
02.04. 15:28 seda  RE: Více takových životopisů
02.04. 16:21 YAMATO  RE: Více takových životopisů
02.04. 17:06 V. Sodek  RE: Více takových životopisů
02.04. 16:56 VaclavK  RE: Více takových životopisů
29.03. 05:32 kema  RE: Více takových životopisů
28.03. 19:30 Tom  RE: Více takových životopisů
30.03. 12:36 dfdfdfd  RE: Více takových životopisů
30.03. 14:00 VaclavK  RE: Více takových životopisů
28.03. 09:46 MF  RE: Více takových životopisů
28.03. 19:38 Vratislav  RE: Více takových životopisů
28.03. 19:40 Jiří Koubek  RE: Více takových životopisů
29.03. 02:35 Rene Bartosek  RE: Více takových životopisů
29.03. 08:34 Vratislav  RE: Více takových životopisů
29.03. 15:03 kurvas  RE: Více takových životopisů
30.03. 09:52 Vratislav  RE: Více takových životopisů
31.03. 05:03 Rene Bartosek  RE: Více takových životopisů
31.03. 05:05 Rene Bartosek  RE: Více takových životopisů
31.03. 09:22 Vratislav  RE: Více takových životopisů
03.04. 05:24 Rene Bartosek  RE: Více takových životopisů
28.03. 20:17 Bedrich  RE: Více takových životopisů
29.03. 08:53 Vratislav  RE: Více takových životopisů
29.03. 09:07 Pavel Bočan  RE: Více takových životopisů
29.03. 09:35 Bedrich  RE: Více takových životopisů
29.03. 14:14 Vratislav  RE: Více takových životopisů
29.03. 15:15 Bedrich  RE: Více takových životopisů
30.03. 10:06 Vratislav  RE: Více takových životopisů
30.03. 13:19 Bedrich  RE: Více takových životopisů
31.03. 09:41 Vratislav  RE: Více takových životopisů
29.03. 05:02 Sovak  RE: Více takových životopisů
29.03. 07:35 google  RE: Více takových životopisů
29.03. 12:08  RE: Více takových životopisů
29.03. 15:52 google  RE: Více takových životopisů
31.03. 12:15 lidoco  RE: Více takových životopisů (špinavé peníze)
28.03. 07:04 qwe  "Nikdo, kdo nebyl v KSČ, nemohl vést kolektiv"
29.03. 22:39 kavol  RE:
28.03. 07:57 Pan.X  Každý má svědomí
28.03. 09:02  Vysvětlení reálií pro nezasvěcené!
28.03. 09:48 čtenář  Jen jestli ten problém není jinde
28.03. 14:35  RE: Jen jestli ten problém není jinde
28.03. 16:41 čtenář  RE: Jen jestli ten problém není jinde
28.03. 18:45 kema  RE: Jen jestli ten problém není jinde
28.03. 18:56 Vodník  Vaše maminka, kemo...
28.03. 20:07 68  RE: Jen jestli ten problém není jinde
28.03. 15:20 Martin  "Za komunismu byli takoví lidé, kteří stáli v čele vědeckých pracovišť, aniž by byli členy KSČ."
28.03. 17:49 Jarmila  RE:
28.03. 13:22 Pete  I na Západ jste se mohli legálně vystěhovat
28.03. 18:57 kema  RE: I na Západ jste se mohli legálně vystěhovat
28.03. 18:47 Dáša  Proč to rozebírat
28.03. 20:18 google  RE: Proč to rozebírat
28.03. 20:19 baba_Blažková  RE: Proč to rozebírat
28.03. 20:49 Pavel Bočan  Mimo soutěž?
28.03. 23:17 jan  Jirka Vanku na zapad se vystehoval
29.03. 05:35 kema  RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval
29.03. 11:05 Zvědavej  RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval
29.03. 16:38 kema  RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval
30.03. 21:20 68  RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval
31.03. 03:45 Zvědavej  RE: Jirka Vanku na zapad se vystehoval
28.03. 23:41 jan  Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 05:42 kema  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 10:24 baba_Blažková  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 12:59 bývalý antikomunista  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 14:25 Vratislav  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
31.03. 05:10 Rene Bartosek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
31.03. 09:56 Vratislav  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
03.04. 05:28 Rene Bartosek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
04.04. 19:11 Vratislav  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
05.04. 02:30 Rene Bartosek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 17:11 kema  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 17:34 Adapa  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
29.03. 19:04 baba_Blažková  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 09:33 V. Sodek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 18:25 baba_Blažková  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 19:51 V. Sodek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 19:54 Adapa  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 20:03 V. Sodek  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 19:50 Adapa  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
30.03. 21:29 kema  RE: Pocet dovolenych zahranicnich podle Ceskeho Statistickeho Uradu rok 2004
31.03. 14:21 ok  autor je magor

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 3

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 227