Diskuze k článku

Test svobody projevu

Příspěvků 96

10.2.2006 3:54

Co ocakavate, ze sa stane?

Rado 24.?.?.?

A co urobite, ak sa nestane vobec nic?

Odporucam napisat uvod po anglicky a spropagovat sa na blogoch atd.

92639

10.2.2006 7:44

Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.

leden 203.?.?.?

a ani kvůli jednomu bych nešel pálit vyslanectví nebo vlajky.

92649

13.2.2006 2:57

RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92649

To je fakt lepsi je jit k soudu a vytriskat nejake prachy. Holt kazdy ma jinou mentalitu.

93144

13.2.2006 20:07

RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 93144

co třeba takto :
http://www.prop.sk/vym6.gif

93237

14.2.2006 3:11

RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 93237

Kolik to muze hodit 100 mld $ Nemci, minimalne 10 mld $ Svycary. Jo to byli ty lepsi casy, kolik miliard jen tak pomalu nakapalo? [mrknutí jedním okem]

93302

10.2.2006 8:08

Konečně.

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Už jsem myslel, že tady bude jen hlas primitivů pištících "Nemělo se zveřejňovat...". Na "politicky nekorektní webzin" mi totiž tyto hlasy připadají až příliš politicky korektní.


92652

10.2.2006 9:22

Je velka skoda, ze Iran zrusil soutez o nej. hollycost karikaturu.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Te je myslim zasadni chyba, protoze by me moc a moc zajimalo, ktere evropske deniky by karikatury holohoaxu otiskly. Specialne na ty bych se zameril, ktere rvou ted nejvice o svobode projevu - by se ukazalo, jak to s tou svobodou projevu vlastne je, ze... [chechtot]

92660

10.2.2006 9:45

zopar karikatur z druhej strany

google 84.?.?.?

http://www.heretical.com/holohoax/hoax07b.gif
kliknutim zväcsit

http://www.heretical.com/holohoax/hoax13.html

92664

10.2.2006 10:15

Je to test svobody projevu?

bývalý antikomunista 193.?.?.?

V náboženství přikláním spíš k výrokům jednoho z posledních materialistických filosofů Karla Marxe, který náboženství plným právem označuje za skutečné opium lidstva. Říká, že vládnoucím třídám se totiž vždy hodilo a hodí, že náboženství odvrací pozornost člověka od věcí tohoto světa do neexistujícího, pomyslného a tedy vylhaného světa nadpřirozeného. Vládnoucí třída záměrně široké masy v této situaci ponechává, neboť náboženství ztěžuje správné a pravdivé poznání a otupuje pozornost a aktivity lůzy v boji za lepší život.

Přesto se dovedu vžít do duše věřícího, pro kterého je zveřejňování karikatur jeho proroka nejvyšší urážkou. Zveřejnění karikatur není testem svobody projevu, ale urážkou větřicích. [pláč]

92667

10.2.2006 13:23

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92667

>V náboženství přikláním spíš k výrokům jednoho z posledních materialistických filosofů Karla Marxe, který náboženství plným právem označuje za skutečné opium lidstva...

A necháte se jím tak doslova oblbovat neboť sám Marx byl věřící křesťan ještě za gymnaziálních studií. Posléze u něj došlo ke zlomu a obratu a stal se satanistou. Dotáhl to až na sanského kněze (zřece) a dělnickou třídu využíval a zneužíval ve svém náboženském boji.
Nehledě na to, že je naprostým nesmyslem bojovat proti něčemu, co neexistuje, Marx nebyl žádný blbec a moc dobře věděl, že Bůh existuje a bojoval proti Němu. Někteří jeho pohrobci ovšem bojovali a bojují proti něčemu nebo někomu o němž tvrdí, že vlastně neexistuje. [překvapení]


>...náboženství odvrací pozornost člověka od věcí tohoto světa do neexistujícího, pomyslného a tedy vylhaného světa nadpřirozeného.

Jak které. O tom komunistickém to vpodstatě platí, neboť slibuje ráj na Zemi, ale až...


>Vládnoucí třída záměrně široké masy v této situaci ponechává, neboť náboženství ztěžuje správné a pravdivé poznání a otupuje pozornost a aktivity lůzy v boji za lepší život...

V případě marxismu souhlasím. Zažili jsme to v éře socialistického náboženství postaveného na marxistických dogmatech 40 let. A žel zažíváme v ČR dodnes... [pláč]


>Přesto se dovedu vžít do duše věřícího, pro kterého je zveřejňování karikatur jeho proroka nejvyšší urážkou. Zveřejnění karikatur není testem svobody projevu, ale urážkou větřicích.

Spousta lidí si velice rádo osvojuje slovo svoboda, ale zapomíná, že její rodnou sestrou je zodpovědnost.
Takovéto a jiné karikatury vypovídají o nitru autora i společnosti. Nejen, že jsou naprosto zbytečné a urážlivé, ale stálo by za rozbor, proč se takto musí někteří lidé projevovat a jaké mindráky nebo vnitřní nepořádky si tím uvolňují a masírují...

92711

10.2.2006 13:46

RE: Je to test svobody projevu?

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92711

>Spousta lidí si velice rádo osvojuje slovo svoboda, ale
>zapomíná, že její rodnou sestrou je zodpovědnost.

>Takovéto a jiné karikatury vypovídají o nitru autora i
>společnosti. Nejen, že jsou naprosto zbytečné a urážlivé,
>ale stálo by za rozbor, proč se takto musí někteří lidé
>projevovat a jaké mindráky nebo vnitřní nepořádky si tím
>uvolňují a masírují...

Souhlasím s vámi, svoboda je velmi úzce semknutá se zodpovědností. Myslím, že Nietzsche něco takového říkal.
O motivech oněch karikaturistů bych já osobně ani nepochyboval: Peníze hýbou Západem a asi ještě chvilku budou.

92713

10.2.2006 13:57

RE: Je to test svobody projevu?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 92711

>>V náboženství přikláním spíš k výrokům jednoho z
>posledních materialistických filosofů Karla Marxe, který
>náboženství plným právem označuje za skutečné opium
>lidstva...
>
>A necháte se jím tak doslova oblbovat neboť sám Marx byl
>věřící křesťan ještě za gymnaziálních studií. Posléze
>u něj došlo ke zlomu a obratu
Tomu docela i věřím podle vlastní zkušenosti. Byla doba, kdy jsem neuměl psát, číst ani počítat, pak mě dali do školy a tam jsem se to naučil.

>Nehledě na to, že je naprostým nesmyslem bojovat proti
>něčemu, co neexistuje,
Že by náboženství - opium lidstva - neexistovalo? Toto své tvrzení určitě nemyslíte vážně. Proč tedy stát vynakládá peníze na platy farářů?

>Marx nebyl žádný blbec a moc dobře
>věděl, že Bůh existuje a bojoval proti Němu.
Nezaměňujete tak náhodou Boha, cirkev a náboženství? Každé znamená něco trochu jiného.

>Jak které. O tom komunistickém to vpodstatě platí, neboť
>slibuje ráj na Zemi, ale až...
až si ho lidé svojí prací vybudují.
A na kdy ráj slibuje katolická církev?

>Takovéto a jiné karikatury vypovídají o nitru autora i
>společnosti. Nejen, že jsou naprosto zbytečné a urážlivé,
>ale stálo by za rozbor, proč se takto musí někteří lidé
>projevovat a jaké mindráky nebo vnitřní nepořádky si tím
>uvolňují a masírují...
nebo jen obyčejně a prostě zvyšují prodejnost novin a tedy zisk vydavatele.

92714

10.2.2006 15:22

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92714

>Tomu docela i věřím podle vlastní zkušenosti. Byla doba, kdy jsem neuměl psát, číst ani počítat, pak mě dali do školy a tam jsem se to naučil.
Takže jste se stal taky satanistou? [mrknutí jedním okem] V tom kontextu to bylo myšleno a napsáno.

>Že by náboženství - opium lidstva - neexistovalo? Toto své tvrzení určitě nemyslíte vážně.
Marx bojoval proti Bohu, nejen proti náboženství, to byla jen zástěrka. Samozřejmě, že může náboženství fungovat jako "opium". U mnoha sekt jsme toho svědky. Nehledě na to, že sám marxismus je "náboženství", které toto dosvědčuje.

>Proč tedy stát vynakládá peníze na platy farářů?
Co se týče ČR, tak proto, že se k tomu kdysi zavázal po krádeži církevního majetku, který dodnes nevrátil. Nehledě na to, že za takový "plat" by u nás patrně žádný vysokoškolák nedělal...

>Nezaměňujete tak náhodou Boha, cirkev a náboženství?
>Každé znamená něco trochu jiného.

Z mé reakce to tak může vypadat, ale nezaměňuju.
Marx bojoval proti Bohu, ne že nevěřil v Jeho existenci. Celý vědecký atheismus je zase jen zástěrka podstaty marxismu a oblbování lidí. Pojem náboženství jakožto opia je polopravdou, s jejímž osvětlením se už téměř nikdo z "papoušků" nenamáhá.
Jeho pohrobci nejvíce bojovali proti křesťanství (náboženství), jiná jim už tolik v žaludku neležela.
Co se týče církví, tak největší boj se opět soustřeďoval na církve křesťanské. U nás pak na Katolickou církev, v Rusku na Ortodoxní. Nejde tedy jen o jakýsi obecný boj proti náboženství...

>až si ho lidé svojí prací vybudují.
Což je samozřejmě utopie na n-tou. I když je neustále hodně "věřících", kteří to po těch krvavých experimentech minulého století nevidí nebo vidět nechtějí... [pláč]

>A na kdy ráj slibuje katolická církev?
Katolická církev ráj na Zemi, narozdíl od komunismu neslibuje. Hovoří o odměně nebo trestu po odchodu ze Země v pokračujícím životě. A ten je, jak jistě víte, závislý na tom, jak se člověk ve skutečnosti chová a jaký je, nikoliv na tom, jak si myslí, že se chová nebo jaký je. A už vůbec není závislý na mínění ostatních.


>nebo jen obyčejně a prostě zvyšují prodejnost novin a tedy zisk vydavatele.
Ano i to s tím patrně souvisí. Ovšem když se zamyslíte nad psychikou a hodnotovým systémem člověka, který takto slouží a za korunky udělá cokoliv, pak se dostanete k motivům a případným mindrákům či duševním zraněním. [mrknutí jedním okem]

92724

10.2.2006 22:05

RE: Je to test svobody projevu?

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 92724

Co se týče ČR, tak proto, že se k tomu kdysi zavázal po
krádeži církevního majetku, který dodnes nevrátil.


Teda nejsem v tom odborník, ale neměla by církev náhodou žít v chudobě?

92781

11.2.2006 0:18

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92781

>Teda nejsem v tom odborník, ale neměla by církev náhodou žít v chudobě?

Záleží na tom, co si kdo pod pojmem chudoba představuje. Chudý může být člověk, který nic nemá, ale také ten, co má mnoho hmotného, ale není tím spoután a ovládán a využívá to ku prospěchu jiných.
Některé církevní řády bývaly dost bohaté, ale z toho majetku zakládaly, podporovaly a dotovaly školy, špitály i samotné chudé v pravém slova smyslu. Sami mniši (až na výjimky) žili chudě. V tom je asi podstata.
Nehledě na to, že je třeba z něčeho zajistit základní fungování celé struktury Církve - platy kněží, zaměstnanců, opravy a chod budov, kostelů, atd.

Ze současnosti je jeden z mála pěkných článků o řádovém podnikání Benediktinů zde: http://lidovky.zpravy.cz/ln_nazory.asp?r=ln_nazory&c=A060124_114933_ln_nazory_bat

92810

11.2.2006 10:14

RE: Je to test svobody projevu?

Vasek flanker (tečka) 27 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 92810

Samozřejmě nezpochybňuji mnoho zásluh církve v péči o chudé a potřebné, na druhou stranu jiní členové církve měli z "šíření slova božího" osobní prospěch, stejně tak často sloužilo náboženství k ovládání mas a církev v historii mnohokrát vystupovala spíše jako mocenský a politický subjekt. V současné době na poli dobročinnosti nevidím rozdílu mezi církví a jakoukoli dobročinnou nadací a nechápu, proč bych na církev měl přispívat ze svých daní, když sociální politika je záležitostí státu (neříkám, že by ji plnil zrovna optimálně, jenže stát tvoří občané, kdežto mezi církví a člověkem obecně žádný původní vztah neexistuje).

92852

11.2.2006 20:04

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92852

>Samozřejmě nezpochybňuji mnoho zásluh církve v péči o chudé a potřebné, na druhou stranu jiní členové církve měli z "šíření slova božího" osobní prospěch, stejně tak často sloužilo náboženství k ovládání mas a církev v historii mnohokrát vystupovala spíše jako mocenský a politický subjekt.

To by bylo asi na delší debatu. Nedá se to takto paušalizovat. Tohle je masáž víceméně od osvícenecké doby, tedy od Velké francouzské revoluce, která je vzorem všech demokracií a přitom katolíky popravovala jak na běžícím páse. A nebyly to desítky, ale stovky tisíc obyčejných lidí...
Taky jsem si myslel, kdovíjak nebyla Církev v dějinách špatná než jsem se dějinami začal aspoň trošku prohrabávat a začal si uvědomovat kdo a proč mě takhle tahá za fusekli. [velký smích]
Samozřejmě, že se vždy objeví jedinci, kteří se snaží udělat si z čehokoliv "dojnou krávu", Církev nevyjímaje. Stačí příklad Jidáše, kterého si Ježíš vyvolil. Jestliže on byl 1/12 povolaných, kolik jich asi bude v dějinách? Ale v tom jádro není. Ono jde "trošku" o optiku. Neustále jsou nám předkládány už 2 století o Církvi jenom negativní věci, a o těch pozitivních už lidé dnes ani nechtějí slyšet. Je to pohodlnější než se těmi lžemi prokousávat a měnit své postoje v životě. Pravdu se, holt, dozvíme až při umírání...


>V současné době na poli dobročinnosti nevidím rozdílu mezi církví a jakoukoli dobročinnou nadací
Já ano. Před lety jsem se zamýšlel nad strukturou společnosti, kdy v minulosti ve špitálech byly pouze řádové sestry. Ty si tuto službu zvolily jako poslání a službu Bohu a bližnímu a svůj čas tak dělily mezi modlitby a službu bližním. Byly tedy maximálně disponovány, snášet obtížnost této služby a vrtochy nemocných. Dnešní zdravotní sestra, která má rodinu a např. 3x za noc vstává k dětem asi bude mít "práh trpělivosti" vůči "rozmarům nemocných" značně posunutý. A to pomíjím "nadpozemské" motivy. Neříkám tím, že by mezi řeholnicemi byly samé světice, jde mi o systém, který, dle mého skromného mínění a toho, co jsem měl možnost poznat, fungoval a musí fungovat daleko lépe než současný převažující světský model. A to nejen na poli zdravotnictví...

>a nechápu, proč bych na církev měl přispívat ze svých daní, když sociální politika je záležitostí státu...
Taky nechápu, proč ze svých daní mám přispívat na zabíjení nenarozených, na rozkrádání státu mocnými, na prohrané arbitráže, na dluhy bolševiků,... A taky "nechápu", proč při restitucích vrátili majetek kdejakému bolševikovi, který "proklel" své "kulacké předky" až do 10. pokolení a s prokazatelně ukradeným majetkem Církve je najednou PROBLÉM! Při stejném metru byste nemusel ze svých daní na Církev přispívat. [mrknutí jedním okem]

92920

11.2.2006 21:56

RE: Je to test svobody projevu?

oji 194.?.?.?

Reakce na 92920


>Pravdu se, holt,
>dozvíme až při umírání...

Tím si nemůžeme být jisti.

>Já ano. Před lety jsem se zamýšlel nad strukturou
>společnosti, kdy v minulosti ve špitálech byly pouze řádové
>sestry. Ty si tuto službu zvolily jako poslání a službu Bohu
>a bližnímu a svůj čas tak dělily mezi modlitby a službu
>bližním. Byly tedy maximálně disponovány, snášet
>obtížnost této služby a vrtochy nemocných. Dnešní
>zdravotní sestra, která má rodinu a např. 3x za noc vstává
>k dětem asi bude mít "práh trpělivosti" vůči "rozmarům
>nemocných" značně posunutý. A to pomíjím "nadpozemské"
>motivy. Neříkám tím, že by mezi řeholnicemi byly samé
>světice, jde mi o systém, který, dle mého skromného
>mínění a toho, co jsem měl možnost poznat, fungoval a musí
>fungovat daleko lépe než současný převažující světský
>model. A to nejen na poli zdravotnictví...

To je pravda, řádová sestra by byla snad výkonnější v oblastech které souvisí se "servisem" pro nemocného. Ale neumím si ji představit na operačním sále nebo na oddělení ARO.
Návíc určité nebezpečí vidím v jejich "ideologické" ovlivnitelnosti.


>Taky nechápu, proč ze svých daní mám přispívat na
>zabíjení nenarozených,

Odsouzení potratů je Vaše volba. Pokud uznáváte demokracii, tak by jste se měl být schopen podřídit volbě většiny.

oji

92930

11.2.2006 23:34

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92930

>Tím si nemůžeme být jisti.
No, přinejmenším je to jediná opravdová jistota zde na Zemi. V základu je to otázka víry, zda je něco za "zdí" nebo ne. Já už nejsem věřící v tomto smyslu, u mě je to už "gnosticismus". Ale v jádru věci - jestli tam nikdo není, tak nám to může být jedno, jak jsme žili. Pokud tam ale Někdo je a já se na to tady vykašlal a budu se Mu jednou zodpovídat za dar života, který mi dal...

>To je pravda, řádová sestra by byla snad výkonnější v oblastech které souvisí se "servisem" pro nemocného. Ale neumím si ji představit na operačním sále nebo na oddělení ARO.
A proč? Nepotkal jste v životě ještě věřícího MUDr. nebo (řádovou) sestru, řádovou lékařku (MUDr., Doc...)? Myslíte si, že katolíci jsou nestudovaní a nezodpovědní blbci, kteří věří pohádkám? Asi byste se hodně divil. Já jich pár znám. A jsem spíše v opačné situaci. Apriori mám problém s pyšným lékařem, který o sobě tvrdí, že to on je bůh, který mě uzdraví a ne ten můj Bůh. A to doslova, jak jsem napsal. [pláč] Posléze něco zkurví a svede to na kdekoho, jen aby se z toho vylhal. A není to žádný vesnický felčar, ale uznávaná kapacita. Pro něj nejsem bytost. Jen číslo nebo experiment jeho slavné vědecké práce. A, žel, není sám.
Narozdíl od jiného lékaře, primáře, s kterým jsem se vídávál pár let v kostele v bývalém bydlišti a který je schopen se mnou mluvit jako s člověkem a přiznat hranice a omezení medicíny i své, lidské...

>Návíc určité nebezpečí vidím v jejich "ideologické" ovlivnitelnosti.
Ano. Jisté nebezpečí tu je. Že vám pomůžou nad rámec svých povinností a zapojí do toho i duchovní svět, jen aby zachránili váš pozemský život. Neboť si jsou příliš vědomi, kolik toho dluží Bohu a toho, že nic nezůstatne skryto...
A to pouze neteoretizuju. Za bolševika byl v našem městě velice vážený a úspěšný chirurg. Jen malý okruh lidí věděl, že je to katolík a jezdí do malé, vzdálené vesničky na bohoslužby. Teprve po převratu se veřejně "přiznal", že za celou jeho kariéru několika stovek operací nebyla jediná, při které by se nepomodlil a neprosil Boha o vedení a správná rozhodnutí...

>Odsouzení potratů je Vaše volba. Pokud uznáváte demokracii, tak by jste se měl být schopen podřídit volbě většiny.
Většina nemusí mít vždy pravdu. I tak respektuji volbu většiny tím, že daně platím. Neznamená to ovšem, že s touto volbou souhlasím. Pouze nemám až tak moc na vybranou...

92952

12.2.2006 19:39

RE: Je to test svobody projevu?

oji 194.?.?.?

Reakce na 92952

Já Vám také odpovím parafrází.

Víra je jako lano natažené přes propast. Může nás dovést na druhý břeh, a nebo shodit do pekel.

93071

13.2.2006 16:25

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 93071

>Já Vám také odpovím parafrází.
>
>Víra je jako lano natažené přes propast. Může nás dovést na druhý břeh, a nebo shodit do pekel.

Pěkné. A právě proto záleží na tom, jaké to lano je. [mrknutí jedním okem]

93217

12.2.2006 14:33

RE: Je to test svobody projevu?

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 92810

Teď ale matete docela nebezbečně. Chudoba je chudoba a není si potřeba představovat něco jiného. Podle vašeho názoru by snad i Bill Gates kvalifikoval jako chudej, on taky dává na všelijaký prospěšný věci. Já si myslím že kdykoliv kdokoliv dává na dobročinost, nejsa to jeho zvolenou profesí, dělá tak proto že se uvnitř sám stydí jak lidi okradl, ale na to aby je přestat okrádat se zase nestydí dost. Mluvíte o církvi a zní to jako každej jinej byznys, ti nahoře se maj, hromaděj majetky a ti co pro ně po ulici provozujou byznys jsou v chudobě. Náboženství je jenom největší nadnárodní koncern co kdy byl. Za feudálismu se choval feudálně a teď v kapitalismu by se pomalu mohl zaregistrovat jako společnost s ručením omezeným. Akorát že to nepotřebuje, protože si nikdo nikdy nemůže přijít stěžovat, že ho obrali nebo oblbli, chytře je to postavený, to jim musí každej kapitalista závidět.

93019

12.2.2006 16:48

RE: Je to test svobody projevu?

Janek jaatu (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 93019

>Teď ale matete docela nebezbečně. Chudoba je chudoba a není si potřeba představovat něco jiného...

Nemáte pravdu. V tomto hmotném smyslu pojmu chudoba budete chápat biblické výroky o chudobě po svém a budou vám připadat jako absurdní nebo budete potřebovat vysvětlení typu - "chudí v duchu jsou mentálně retardovaní" apod.
Chudoba nemusí nutně znamenat "bezmajetnost". To je pouze jeden výklad pojmu. Chudý je ten, kdo nic nemá. Ano, ale tento člověk v biblickém slova smyslu může být "boháč, který nevejde...". Pokud bude mít jediný kabát a na tom bude lpět v srdci (v duchu) takovým způsobem, že se ho nebude ochoten za žádných okolností vzdát...

Naopak člověk, který vlastní spoustu majetku a je v pozemském smyslu bohatý, může být "chudý v duchu", pokud na tomto majetku vnitřně nelpí a je schopen ho využívat a využívá ku prospěchu bližních a kdykoliv se ho vzdát. A to není zrovna jednoduché. Dokonce si myslím, že jen velice málo lidí to dokáže. A nemusí jít zrovna o milióny nebo miliardy USD...

>Podle vašeho názoru by snad i Bill Gates kvalifikoval jako chudej, on taky dává na všelijaký prospěšný věci.

Nesouhlasím. [mrknutí jedním okem] O takto bohatých přemýšlím už hodně dlouho, jak je to s nimi ve vztahu k biblickému "vdovinu haléři". Nevidím do nich a neznám jejich motivy, takže se neodvážím je soudit. Ale to, že někdo ze své hromady přesype "občas něco málo" na charitu, ještě neznamená, že je vše O.K. Je dobře, že to "boháči" dělají, ale zároveň platí i zde ono biblické - "kdo hodně dostal, od toho se bude hodně požadovat", takže nakonec bude v mnoha případech platit "první budou posledními a poslední budou prvními..". [mrknutí jedním okem]
Zrovna nedávno jsem o tomto pánovi přemýšlel ve vztahu k Jeanu Gabenovi, o kterém dlouho nikdo nevěděl, že velká část jeho honorářů jde na podporu domova pro postižené děti...

>Náboženství je jenom největší nadnárodní koncern co kdy byl. Za feudálismu se choval feudálně a teď v kapitalismu by se pomalu mohl zaregistrovat jako společnost s ručením omezeným. Akorát že to nepotřebuje, protože si nikdo nikdy nemůže přijít stěžovat, že ho obrali nebo oblbli, chytře je to postavený, to jim musí každej kapitalista závidět.

No jak které náboženství. Máte-li na mysli Katolickou církev, tak je to váš názor, který je podložený patrně "osvícenskou propagandou" posledních 2 staletí. Už jsem tu dával link na tento článek, který se zdá být po dlouhé době jeden z mála seriózních. http://lidovky.zpravy.cz/ln_nazory.asp?r=ln_nazory&c=A060124_114933_ln_nazory_bat Kdyby se aspoň tak jak tito benediktini chovali nynější kapitalisti, asi by se nám všem vedlo daleko lépe... [mrknutí jedním okem]

93032

10.2.2006 19:37

RE: Je to test svobody projevu?

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 92667

Pan Marx sa cistou NAHODOU volal Mordechai.Povodom typicky finske meno.
S uctou Viktor

92757

10.2.2006 10:15

Dánští karikaturisté

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Dánští karikaturisté aasi mají trochu odlišný smysl pro humor. Mně osobně jejich karikatury nějak vtipné nepřišly, ne proto, že jsem muslim a karikatury mě pobuřují, ne proto, že se cítím být politicky korektní, ale prostě proto, že je neshledávám vůbec vtipné. Asi mám příliš náročný (nebo snad nenáročný) smysl pro humor. Upřímně řečeno, divím se, že se kvůli těmto "obrázkům" mohl strhnout takový povyk.
Na jedné internetové diskuzi jsem zaslechl, že dříve se bez problémů vyprávěly vtipy o holocaustu, tehdy prý na to nebyl žádný zákon. Mohl by mi to někdo dříve narozený potvrdit, popřípadě nějaký přihodit?

92668

10.2.2006 19:49

Velmi kratko a strucne:

Stehno vondris (zavináč) earthlink (tečka) net 69.?.?.?

Reakce na 92668

Horolezecka vyprava zidov stupala hore kominom.
Ak mate zaujem mam este par.
S uctou Viktor

92759

12.2.2006 17:00

RE: Velmi kratko a strucne:

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 92759

No zájem mám, jen doufám, že tím nepohoršuji zdejší přispěvovatele.
přihodím taky jeden, co jsem četl:
Židé se opalují na střeše v koncentračním táboře. Zezdola na ně volá SS-man:
"Co tam děláte?"
"Chytáme bronz."
"Tak slezte, budete chytat olovo."

93034

12.2.2006 17:31

RE: Velmi kratko a strucne:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93034

Roubicek si rika,ze kdyz je zima,spousta snehu,tak by si mohl jeho maly Izak zasankovat. Jelikoz ale zadne sane nema, jde za Kohnem,aby mu je pujcil. Kohn bydli v triposchodove vile. V prvnim patre si Roubicek rika,no jo!,von ale Kohn je dost zazobanej,to nebude jen tak,on za to neco bude chtit! Ve druhem si rika,no,kdyz nedam najevo,ze o ne moc stojim,tak za pujceni urcite chtit nic nebude. Dojde do tretiho patra,zvoni na Kohna,Kohn mu otevre a Roubicek vybafne:"Hele,Kohn,ja se Ti na ty sanky muzu vys...!"

a co vtipy i na dalsi skupiny a narody? [mrknutí jedním okem]

Vyrok nejmenovaneho Roma: "Slovaci robia peniaze a Romovia Slovakov."

Vite co se stane kdyz bouchne Temelin? Cesi zacnou zpivat "Kde domov muj" a Slovaci "Nad Tatrou sa blyska".

Homosexual jde do nebe,a u brany ho zastavi sv.Petr a rika,hele,ty ses teplej,tebe tady nechceme.Musis do pekla,pachal jsi sodomii.Homosexual jde tedy do pekla,a brany se zavrou. Po nejake dobe si Petr rika,ze by se mohl podivat jak si v pekle vedou. Dojde dovnitr,otevira mu promrzly cert. A Petr se ho pta: Proc tady mate sakra takovou zimu? A cert mu rika: No zkus se ohnout pro polinko.

Aranka nacerno cestuje s peti deckama v MHD, a jde zrovna revizor. Aranka je zacne mlatit hlava nehlava,decka placou a kdyz se ji revizor zepta: Proc je tak bijete? No vcil zrovna me ty potvory sezraly jizdenky.


[velký smích]

93038

12.2.2006 23:39

RE: Velmi kratko a strucne:

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93038

To je blbě, ten s tou jadernou elektrárnou - sorry, ale má to být takto:

"Víte co se stane, až bouchnou Jaslavké Bohunice?"
"..."
"No - přehodíme si státní hymny, Slováci budou zpívat 'Kde domov můj' a Češi 'Nad Tatrou sa blýska'"

nezlobte se [mrknutí jedním okem]

93114

30.3.2006 14:53

RE: Velmi kratko a strucne:

kurvas kurvas (zavináč) seznam (tečka) cz 202.?.?.?

Reakce na 93034

slysel sem stejnej ale hlavni roli hrali cernosi[:cti nyga:] ci romove [:cti cikani:] ...ale to je zrejme jen otazka stoleti ci strany barikady

101134

13.2.2006 10:02

RE: Dánští karikaturisté

kavol 193.?.?.?

Reakce na 92668

>Na jedné internetové diskuzi jsem zaslechl, že dříve se bez
>problémů vyprávěly vtipy o holocaustu, tehdy prý na to nebyl
>žádný zákon. Mohl by mi to někdo dříve narozený potvrdit,
>popřípadě nějaký přihodit?

no nevím, jak je to se zákonností, nicméně já znám tento:

Kouká eSeSáček do studny, u které je fronta židů, a každémů postupně velí: "Předpažit! Skočit! ... Předklon do pravého úhlu! Skočit! ... Natáhnout ruce, pořádně, narovnat se! Skočit! ..." Vykoukne z okna kuchařka a volá "Herr fírer, stydne jim oběd, přestanou už hrát ten Tetris ..."

93193

10.2.2006 10:31

Nic moc

LK 82.?.?.?

Přiznám se, že mi uniká řada věcí. Za prvé mi nepřijdou vtipné ani ty dánské, ani perské karikatury. Jediná jakž takž vtipná je ta s Mohamedem s bombou na hlavě.
Za druhé nechápu, proč si peršané jako téma karikatur vybrali holokaust a nikoliv karikatury křesťanského Boha nebo aspoň Ježíše. Připadá mi, že jim opravdu Židé leží v žaludku podstatně víc než cokoliv jiného.

92673

10.2.2006 16:09

RE: Nic moc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 92673

Vcelku vtipné vesměs jsou, i ta, v které se zřejmě multikulturní levák vyvlékl vtipně z redakční "zadáči"(homework) a nakreslil dánsko-muslimského kolonistu školního věku , který kolegy nápisem v pársí označuje za reakční škrabaly. Jinak zřejmě "with a little help of their friends" svému úkolu dostály, ať už byl jakkýkoli. Nejlepší a aktuální je zřejmě ten s pannami.
Ty další karikatury nejsou perské a ani tak vtipné, vyvolají spíš trpké pousmání (snad kromě posledního s těmi papoušky). Jednak zobrazují už v řadě zemí aktuální hrozbu svobodě projevu, druhak i zneužití milionů židovských obětí (myslím, že se počet revizionistům nepodaří přiliš stlačit pod 3 miliony) ke škodě západní civilizace, která zachránila alespoň jejich "zbytek". Kdosi vcelku správně poznamenal, že Židé by měli spíše uctívat ty, co je svým bojovým nasazením zachránili, než nás nutit uctívat posvátný počet jejich mrtvých, v součtu obětí 2.světové cca 10 %.
Abych reagoval i na výše uvedené příspěvky, vtipy o Židech a koncentrácích se povídaly asi hned od války (už dědečka se ptali jeho druzi se zeleným trojúhelníkem, proč ho jako politického neprotáhli komínem), ale jako "politické" pochopitelně jen v soukromí.
Opim bylo v době Karla Marxe pokládáno za lék a ne za drogu, takže výrok o "opiu lidstva" nebyl vnímán tak příkře.

92729

13.2.2006 3:02

RE: Nic moc

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92729

Tema holocaustu bylo zvoleno jako velmi bolestive pro Zidy, vice bolave nez tema nabozenstvi no muslimove jsou jini nemaji pamatnik v Deir Jasin a nejezdi tam pokladat vence.

93146

13.2.2006 17:17

RE: Nic moc

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93146

asi proto,ze holocaust je pro ne vic nez nabozenstvi... [zahanbení]

93223

10.2.2006 11:10

uspořádání

kavol 193.?.?.?

nu nevím, též mi to nepřijde nijak vtipné, snad trošku ten s nedostatkem panen ...

nicméně, považoval bych za vhodnější dát obě sady na stránce vedle sebe, ne každý se namáhá číst komentáře (či vůbec umí česky, že ...), takže je zde riziko, že jistá část zbloudivších browsičů druhou sadu neuvidí, neboť se nebude namáhat odrolovat dolů (s tím, že tu první sadu už viděl, či ho rovnou pobouří a vyhlásí svatou válku nevěřícímu Stworovi [mrknutí jedním okem])

92686

10.2.2006 11:12

Svoboda tisku jen pro nekoho

Vysocky 213.?.?.?

Jak se to nyni projevuje - to nebyla nahoda, ze danske noviny uverejnily kariakatury - to byl umysl vyprovokovat nenavist vuci muslimum a ti nato skocili- znama lobby v USA pripravila tuto komedii a zatim se jim to dari nenavist vuci muslimum a tim i vuci Palestincum a dalsim byla dobre naplanovana -
Zkuste uverejnit dotaz jak to bylo s temi letadly na New york jak nasleduje
a/ lze pri dnesnim technickem vyvoji ridit letadla ze zeme
b/ lze tak vypnout ridici pristroje a navezt letadla na jakykoliv cil
c/ kdyby tuto akci organizoval Bin Ladin tak to by musel byt genius,

92687

10.2.2006 12:54

Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Jarmila 85.?.?.?

a je to jasně vidět ze všech různých úhlů pohledů- všechny ty dokonalé „náhody“ jsou až příliš dokonalé. Pálení dánské vlajky s křížem, „spontánní“ protesty muslimů, které jsou ve skutečnosti také pečlivě řízené. K čemu to vše má sloužit? No asi se skutečně Bush chystá na Irán, takže potřebuje u Evropanů probudit nenávist k muslimům. Jenže se velmi obávám toho, aby se nesplnila proroctví zdejšího proroka Petra Gejdoše a neodstartovala se ta dlouho pečlivě připravovaná válka nějakým masakrem na olympijských hrách. [naštvaný]

92708

10.2.2006 15:05

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 92708

No toto ? ... aby se nesplnila proroctví zdejšího proroka Petra Gejdoše ...

Jinak máte pravdu, příliš mnoho náhod, aby to fakticky mohla být náhoda. Protože ... chtěl jsem taky "od zlosti" nějakou vlajku Dánska spálit a nejen, že jsem měl problém s tím, jak skutečně vypadá, ale ani nevím, kde bych ji nahonem sehnal. V Pakistánu a v "Bangladežo" nemají co do huby, ale zásoby všelijakých vlajek mají asi ve velkém.

Potom taky, že se ty nejdramatičtější protesty dějí tak pěkně synchronizovaně po světě, zajímavé... A aniž bych viděl nějaký smysl v té "násilné prudérnosti" - myslím, že kdyby se třeba v Karači, Dhace, Jakartě nebo v Teheranu sešlo milion "nasraných muslimů" a mlčky se zvednutou pěstí by demonstrovali - mělo by to mnohem větší morální sílu a dopad. Ale takhle ? "Prisambaťku" - USA už neumí pořádně zorganizovat ani blbou spontánní srdečně živelnou demonstraci !! A to chtějí vládnout světu, hm...

No a ta olympiáda - to jsem si Bohu žel nevymyslel já - o tom se zmínil Nostradamus. Já dobře vím, že vykládat Nostradama nebo vylít kafe na bílý ubrus a pak vykládat budoucnost podle toho fleku je skoro stejné - [smích] !! Jenže .. zpětně je jaksi vidět příliš hodně nenáhodných shod toho, co Nostradamus tak nějak zdánlivě nesmyslně utrousil a toho, co se pak ve skutečnosti stalo.

Čili já dobře vím, že - "hry smrti" budou - ovšem jestli to bude teď Torino, nebo třeba někdy jindy někde jinde - to pro změnu zase ví jen pán Bůh a Nostradamus. Tady na tom bych ale mohl dobře demonstrovat svou metodu výkladu Nostradama.

Moje metoda: (Bohu žel nepříliš uznávaná, ani známá a ani moc úspěšná, jak vidno)

Hodně jsem toho přečetl, hodně jsem toho promyslel - nicméně stejně nevím skoro nic. Ale zato mám hromadu možností, jak by to mohlo být a v okamžiku, kdy to začne někam podezřele dobře pasovat, začnu to precizovat dalšími informacemi. Ty hry smrti mi původně vyšly na rok 2004 do Athén - no a vida ! Nebyly ... A to ačkoliv všechny možné povinné ukazatele na to ukazovaly. Prostě, proroci mají těžký život a lidi jsou nevděční !! Prostě ještě to musím pilovat, než se tím začnu žvit.. [smích]

92723

10.2.2006 15:24

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 92723

Obávám se že jako prorok se Pane Gejdoš neuživíte. Uživěj se jenom ti co prorokujou který akcie je dobré koupit, koho si vzít a hlavně že všechno dobře dopadne. Totální kolapsy nejsou populární, a až by vám dali za pravdu, neb se to stalo, tak už zase nejsou peníze. Komunistický peklo, jednou nejsou prkna, podruhé hřebíky. [velký smích]

92725

11.2.2006 8:52

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92723

Souhlasím s Vámi pane Petře Gejdoši. Přesně tak jak jste to napsal, tak to cítím i já. Tu koordinovanost a sehranost pozoruji i u našich politických špiček, napříč všemi stranami. Proto já už v novinách vůbec nečtu, co kde jaký tajtrlík říká, nesleduji již prostě slova, dokonce ani jejich činy- sleduji pouze VÝSLEDKY jejich politické činnosti. A když ty výsledky jsou v neprospěch nás občanů, tak vím, že nám vládnou domluvení bolševici, kteří nám jen předvádějí svá divadýlka při svých estébáckých hrátkách.
Dám příklad: jestliže bolševik Klaus se teď naoko vzpouzí podepsat zákon o registrovaném partnerství, tak je to proto, že mu do prezidentské kanceláře přišlo 450 vášnivých protestů, ale jen 8 souhlasných dopisů. Čili přes veškerou masáž mozků a manipulaci davů médii jsou stejně lidé proti registraci. A tak Klaus naoko protestuje a je to přitom z jeho strany pouhá póza, divadýlko pro davy, protože moc dobře ví, že ten zákon nakonec stejně bude schválen. A takhle je to úplně se vším.
A proč ho nazývám bolševikem? Protože chce zpátky instalovat komunistu Bureše do Nejvyššího soudu a tímto VÝSLEDKEM nám jasně prozrazuje svou pravou tvář, přesně ukazuje pro koho těch 16 let vlastně pracoval, na čí straně od samého začátku stojí – žádný pravičák to není, kope za komunisty. Žádnou skutečnou pravici zde totiž nemáme, takže i Topolánek je jen převlečený bolševik. [zmaten]

92843

11.2.2006 13:17

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92843

Pani Jarmilo, chtela jsem se vas na neco poptat (jsem off topic, snad projdu).
K politikum mam vztah prazvlastni, nekdy se za ne i stydim, ackoliv je neznam,
viz http://hn.ihned.cz/1-10065240-17803130-500000_d-80 , ale reknete mi, prosim, jak se mel zachovat Klaus v situaci, kterou popisujete? Bude kritizovan at zakon schvali bez namitek, stejne, jako kdyz ho odmita podepsat, jak rikate, naoko. Kudy, kudy cesticka?

92868

11.2.2006 14:52

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92868

Kudy, kudy cestička? Jde o to paní Ajo, že jsem za ty roky od revoluce vypozorovala, že u nás neexistuje autentická pravice (protože ta byla rozprášena hned na začátku)- jen pouze samí bolševici. A ti, aby zmátli občany, tak si hrají na pravici a levici. Jenže už dopředu mají cokoliv dobře matematicky propočteno,takže i v případě registrovaného partnerství je už vlastně dnes rozhodnuto. Čili bolševik Klaus zde nemá předvádět ohromné mediální divadýlko, jak je proti a teatrálně zdůvodňovat proč, když už je to stejně zbytečné a je vše dávno dohodnuto. Daleko poctivější by od něj bylo, kdyby dvěma větami vysvětlil, že je bezmocný, a že i když to zamítne, tak je mu to prd platné.

V podstatě se vládnoucí papaláši rozhodli rozbít rodinu a registrované partnerství je už asi tak desátý krok k jejímu rozbití. Atomizované společnosti se totiž mnohem lépe vládne. A že přidali 7000 Kč na mateřské? To je ten nejhorší krok co mohli udělat- ale to je na dlouhé povídání, a navíc je to OT.

92878

11.2.2006 14:55

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92878

Dekuju, Jarmilo.

92879

12.2.2006 17:13

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 92878

Předložím vám teorii Jarmilo, představte si to takto. Pravičáci a komunisti jsou dvě strany falešné mince, kterou se někomu úspěšně podařilo světu prodat a teď se baví, jak se tyto dvě strany stejného podvodu na lidskosti, spolupráci a dobrém úmyslu, statečně a zbytečně hádají.

93036

12.2.2006 17:34

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93036

roztavit a vyrazit novou menu [smích]

93040

13.2.2006 15:32

RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná

Marek 85.?.?.?

Reakce na 92723

Aha, takže to mám chápať tak, že tí moslimskí klerici v mešitách sú vlastne agentami CIA? Lebo on nich to tí radoví ľudia majú, žiadny z nich tie karikatúry na vlastné oči nevidel.

93210

10.2.2006 15:04

Hmmmm

Aja 24.?.?.?

z pohledu bileho cloveka/ clovekyne, jsou obrazky z jedne i druhe strany pravdepodobne chapany, jako nezavadne.
Kdyz na chvili zapomeneme na to, ze jsme nejvetsi, nejlepsi, nejchytrejsi a vzijeme se (nebo se alespon pokusime) do mysleni tech druhych, mohlo by nam eventuelne, kdybychom se hodne snazili, dojit, ze se muslimu mohou dotknout maluvky Mohameda (prehnana reakce na ne je jina pisnicka a kdo vi, proc k ni vubec doslo a s takovym zpozdenim) a karikatury o holocaustu Zidu (zcela bez ohledu na to, kolik, ze jich za valky zahynulo a jakym zpusobem).
A kdyz uz se mava praporem svobody projevu, je vseobecna?
Jaka je to svoboda , kdyz plati jen pro nekoho? Kdyz se neco muze a neco ne? Je s tou svobodou neco v neporadku, je-li delitelna, odstupnovana a ne pro vsechny. Ze by selektivni autocenzura?
Jak dlouho by trvalo, nez by v Americe vysli do ulic cernosi, kdyby nejake noviny zverejnily zesmesnujici karikatury z dob otroctvi?
P.S. Tenhle tyden v Montrealu nekdo vandalizoval dve mesity, na zitrek je planovana demonstrace muslimu pred danskym konzulatem. Congres kanadskych muslimu vyzyva k bojkotu akce, marocky imam v Montrealu naopak vybizi k ucasti a hodla predvest, jak lze demonstrovat v poklidu.

92722

10.2.2006 16:32

RE: Hmmmm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 92722

Myslím, že v USA díky 1.dodatku o svobodě projevu (který byl přijat proto, že vládní strana měla tendenci kriminalizovat opozici třeba i za kritiku rozpočtu) jsou v USA zveřejňovány karikatury černoušků denně a pokud nenabádají k násilí, je to v rámci svobody projevu. Ovšemže nikoli v mainstreamu. Pokud se dánští karikaturisté projevili opravdu z důvodu svobody projevu, mělo to určité opodstatnění v tom, že islám opravdu zobrazování živých bytostí zakazuje (většinou jsou tolerovány film a fotografie) a pokud budeme ustupovat i dalším cizím skupinovým strategiím, bude naše svoboda, už tak otkrojovaná, vůbec vepsí. Dánský premiér, podobně jako naši činitelé mohl sotva na naléhání muláhů či imámů reagovat jinak, než že vláda nemůže zasahovat do publikační politiky sdělovacích prostředků, pokud neporušují zákon.
Americký 1. dodatek je nyní zhusta zneužíván liberály jako klacek na náboženství (Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství...), ačkoli Kongres v době jeho zavedení měl na mysli, že nesmí vzniknout "státní církev" na způsob "jednoty trůnu a oltáře" praktikované ve většině Evropy.

92733

10.2.2006 16:59

RE: Hmmmm

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92733

Pokud se dánští karikaturisté projevili opravdu z důvodu svobody projevu, mělo to určité opodstatnění v tom, že islám opravdu zobrazování živých bytostí zakazuje (většinou jsou tolerovány film a fotografie) a pokud budeme ustupovat i dalším cizím skupinovým strategiím, bude naše svoboda, už tak otkrojovaná, vůbec vepsí

Jak nase svoboda? Zni to uz dute a prazdne, moc z ni nezustava. Nepristoupil jste na zemesnujici karikatury cernosskeho otroctvi, zkuste tedy zverejneni fotografie vaseho naheho, nekolikamesicniho potomka.

Dánský premiér, podobně jako naši činitelé mohl sotva na naléhání muláhů či imámů reagovat jinak, než že vláda nemůže zasahovat do publikační politiky sdělovacích prostředků, pokud neporušují zákon.

Ale vzdyt je to porad dokolecka, dokola. Dansky premier ma doma multi-kulti, na misto asimilace mensiny s vetsinou. Tak se musi rozhodnout, bud respektovat multikulturalismus se vsim vsudy a nebo ho zrusit (oooo, ta hruza, politicka korektnost nedopusti).

Americký 1. dodatek je nyní zhusta zneužíván liberály jako klacek na náboženství (Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství...), ačkoli Kongres v době jeho zavedení měl na mysli, že nesmí vzniknout "státní církev" na způsob "jednoty trůnu a oltáře" praktikované ve většině Evropy.

Vskutku nic neni dokonale, ani dodatek k americke ustave.
Pozvolna se rusi Vanoce, jako krestanske svatky (ten zvlastni pocit deja vu), aby se to, nedej boze, dotklo jinych nabozenstvi, nicmene prezident ma primo osobni vztah (nechci rict styk, mohlo by to byt zavadejici) s Bohem a dostava od nej pokyny co a jak.

92734

10.2.2006 17:04

RE: Hmmmm

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 92722

Prosimvas karikatury o otroctvi by byly nesmyslne hlavne proto, ze otroctvi bylo davno zruseno, ergo nejake verejne diskuze o jemnostech vztahu pan-otrok nemaji zadny rozumny obsah a mohou byt vedeny doopravdy pouze s ucelem nekoho urazit. Na druhe strane ty karikatury v JP se z valne casti tykaly problemu, ktere jsou pro Dany zcela aktualni (jako kresba maleho Mohameda ve tride 7.A s napisem "Budoucnost" na triku) a o kterych se Danove budou bavit, at tomu nejaky muslim chce nebo ne.

Svoboda je vzdycky odstupnovana a delitelna, a vzdycky se neco muze a neco ne. Doufam ze jsem vas timhle nijak neohromil.

92737

10.2.2006 17:28

RE: Hmmmm

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92737

>Prosimvas karikatury o otroctvi by byly nesmyslne hlavne proto,
>ze otroctvi bylo davno zruseno, ergo nejake verejne diskuze o
>jemnostech vztahu pan-otrok nemaji zadny rozumny obsah a mohou
>byt vedeny doopravdy pouze s ucelem nekoho urazit. Na druhe
>strane ty karikatury v JP se z valne casti tykaly problemu, ktere
>jsou pro Dany zcela aktualni (jako kresba maleho Mohameda ve
>tride 7.A s napisem "Budoucnost" na triku) a o kterych se Danove
>budou bavit, at tomu nejaky muslim chce nebo ne.

>
>Svoboda je vzdycky odstupnovana a delitelna, a vzdycky se neco
>muze a neco ne. Doufam ze jsem vas timhle nijak neohromil.

Takze zesmesneni otroctvi je nesmyslne, protoze davno zrusene, zatim co Mohamed je zalezitost celkem nedavna. Tusim, ze se narodil loni, ci predloni.
Svoboda ma jiste svoje mantinely, kdyby nemela, nebyla by svobodou, ale chaosem, na tom se muzeme shodnout. Delitelnost? Ne.

Ne, vskutku jste me neohromil.

92741

10.2.2006 18:50

RE: Hmmmm

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 92741

Takze vy si myslite, ze ty karikatury byly o Mohamedovi? Ja vam prozradim, ze byly o spolecenskejch problemech spojenejch s privalem muslimu a jejich kulturnich zvyklosti mj. do Danska. O vecech dnesnich.

92747

10.2.2006 20:51

RE: Hmmmm

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92747

>Takze vy si myslite, ze ty karikatury byly o Mohamedovi? Ja vam
>prozradim, ze byly o spolecenskejch problemech spojenejch s
>privalem muslimu a jejich kulturnich zvyklosti mj. do Danska. O
>vecech dnesnich.

Dobra tedy, nebyly o Mohamedovi, byly o soucasnych problemech.
Kde se pak vzala ta potreba, nenazyvat veci pravymi jmeny (vubec vseobecne nejak slova ztraceji svuj puvodni obsah)? Proc ta oklika?
Je-li to, jak rikate, pak se tahle "svoboda slova" dotkla zbytecne vsech muslimu (a tady je prvni problem se slovy... povetsinou lide vnimaji : muslim= terorista).
Spolecenske problemy s privalem imigrantu...ale na ty jsme si zadelali sami s tim stokrat dokola opakovanym multi-kulti. A jde to dal a dal.....
Nedavno se resil v Montrealu "problem", muslimsti studenti se na univerzite domahali dustojneho mista k jejich modlitbam (modlili se na unikovem schodisti) a poukazovali na to, ze krestansti i zidovsti studenti maji vyhrazenou malou "kapli" a malou "synagogu".
Na byvalem montrealskem letisti Mirabel, byvala pro cestujici kaple, dnes je letiste prestehovano na Dorval a pokud jsem si dostatecne vsimla a neco neprehledla, kaple se nekona. Co kdyby se to, v prevazne katolicke zemi, dotklo nekatoliku. Ten des a hruuuza.
P.S. Dekuji za prozrazeni sladkeho tajemstvi. [chechtot]

92763

10.2.2006 22:44

RE: Hmmmm

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 92763

Chcete rict proc (v temer vsech tech karikaturach) byl Mohamed pouzity jako symbol? No to je prece zakladni rys karikatury, ze pouziva zkratky a symboly, a Mohamed se proste nabizi. Ja s vama souhlasim, ze ty obrazky zbytecne ryly do citlivejch mist, ale myslim si ze nejni mozny se podelat pred davama zmanipulovanejma certvi kym, co si stejne jen vybijej komplexy z nezamestnanosti a chudoby. A myslim si, ze to cely ma na svedomi dlouholeta nesvoboda slova v muslimskejch zemich. Videl sem jednoho Malajce na fotce, mel plakat "Neuctive zobrazeni proroka je vyhlasenim valky islamu". Ja myslim ze kdyby ty vobrazky dovopravdy videl tak by zaplakal a plakat bystre zahodil. Valka islamu, blb.

Ja proti mesitam na letistim nic nemam, jinak tam ty lidi vklece na kobereckach prekazej a nejni to mily ani jim ani mne. I tu kapli a synagogu snesu. Jak to skoncilo vonehda s tema americkejma veznema co se domahali satanistickyho kneze a zvirat k nabozenskejm vobetem?

92792

11.2.2006 9:00

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92722

Díky paní Ajo za tu člověkyni. [smích] Je vidět, že má osvěta v kyberprostoru není marná a zbytečná. Ano, všichni lidé by si měli uvědomit, že my ženlidé jsme také lidé. [velký smích]

Člověkyně a ženlidé jsou dva termíny, které jsem vynalezla, a které tímto věnuji českému jazyku k trvalému užívání. [oči v sloup]

92844

11.2.2006 9:17

RE: Hmmmm

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 92844

Člověkyně a ženlidé jsou dva termíny, které jsem vynalezla, a které tímto věnuji českému jazyku k trvalému užívání.

Připomíná mně to seriál F. L. Věk. Toho zvláštního jazykotvůrce, vynálezce slov čistonosoplena, knihovtipník a sestromuž.

Každopádně vašim novým výrazům přeji mnoho úspěchů a delší životnost, než jakou disponuje tento živočich: [mrknutí jedním okem]
http://volny.cz/muddler/800x/hunting/insect/dun1.htm

92845

11.2.2006 14:59

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92845

čistonosoplena nemohlo uspět, je to příliš dlouhé slovo. Ale stačilo slovo čistonos- a bylo by výstižnější než slovo kapesník. Člověkyně a ženlidé nebudou mít osud jepičí, naopak mě proslaví, protože už dnes mi píší lidé i ženlidé a nabádají mě, že bych svou internetovou knihu měla vydat knižně. Chechéé, ještě tak dva roky usilovné práce a budu slavná člověkyně. [velký smích]

92880

11.2.2006 15:06

RE: Hmmmm

Aja 24.?.?.?

Reakce na 92880

Koncim OT, nez bude pozde, ale docela jste me, Jarmilo, pobavila, mam silny dojem, ze si z nas delate legraci.
P.S. Premyslim usilovne, jestli zensky rod od "ten prujem" je "ta sracka".
Omlouvam se za neslusne slovo, ale ne zas tak moc.

92882

11.2.2006 15:11

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92882

Ano, přesně tak paní Ajo, trefila jste do černého, tedy spíš do hnědého.[velký smích] Ale to víte, ženský rod od slova člověk není žena- proto je zde mé nové slovo člověkyně. [vyplazený jazyk]

92885

11.2.2006 9:49

RE: Hmmmm

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 92844

>Díky paní Ajo za tu člověkyni. [smích] Je vidět, že má osvěta
>v kyberprostoru není marná a zbytečná. Ano, všichni lidé by
>si měli uvědomit, že my ženlidé jsme také lidé. [velký smích]

>
>Člověkyně a ženlidé jsou dva termíny, které jsem
>vynalezla, a které tímto věnuji českému jazyku k trvalému
>užívání. [oči v sloup]

Výborně paní (člověkyně) Jarmilo. Já bych si ještě nesměle troufnul navrhnout "opoženu", když už se používá taky opočlověk, nebo byste radši měla "opočlověkyni" ? [velký smích]

92849

11.2.2006 12:27

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92849

Pochopitelně, že z češtinského hlediska je správné slovo opočlověkyně, to dá rozum pane Zdenku. K opoženě přináleží opomuž, nikoliv opočlověk. [velký smích]

92863

11.2.2006 12:48

RE: Hmmmm

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92863

Ach, ten feminismus [velký smích] .
Což takhle používat slátaninu s latinou "opohomo"? To je dostatečně bezpohlavní...

92865

11.2.2006 13:19

RE: Hmmmm

google 84.?.?.?

Reakce na 92863

pani Jarmila, ak by ste si precitali nejaku aktualnu teoriu vzniku reci (dobre vysvetlene napr. u S.Pinkert, "Instinkt reci" ) prestali by ste sa zaoberat takymi nezmyslami.
na zaklade (nielen) studii kreolskych a pidginskych "reci", sa prislo k zaverom, ze ludska rec ma svoj biologicky povod, ma svoje "centrum" v mozgu a ma presne vytycene grammaticke pravidla, vlastne kazdej a jednej pozemskej reci (Chomsky, Universal Grammar), ktore nedovolia vzniknut umelym vytvorom, ako bolo napriklad Esperanto.
nejednalo sa o nejake politicke rozhodnutie, ze sa Esperanto nerozsirilo po celom svete, jednalo sa o odvrhnutie cudzieho elementu ludskym mozgom. tak ako sa imunitny system zbavi cudzieho telesa, s jemu neznamou strukturou, tak sa mozog brani proti umelym zasahom do reci, ktore nie su v sulade s univerzalnou gramatikou.
nemusite viest so mnou nejaku rozsiahlu diskusiu na tuto temu, pretoze by to hlavne bolo OT a za druhe je to neuveritelne rozsiahla zalezitost, ktora predpoklada znalosti aspon zakladnych realii, staci len ked si uvedomite, ako cudzio vam samej, znie v usiach to "slovo" clovekyna. to nie je len zalezitost navyku.
vy si svoj mozog mozete naturalne, v ramci svojej ideologie, znasilnit a presvedcit ho, ze to je slovo ako kazde ine, ale masa ho tak ci onak nikdy neprijme.
proces zavadzania novych slov prebieha instinktivne, masovo a takmer nikdy neexistuje autor a slovo musi byt aj masou instinktivne prijate. na druhej strane existuje neuveritelne mnozstvo navrhov od jazykovedcov, ktore len zaplnuju regale v Akademiach vied, ale nikdy nenasli cestu do ludskej dusi a tym padom ani do ludskej kommunikacii.
vase navrhy, porusuju hned niekolko pravidiel univerzalnej grammatiky a tym vyvolaju v podvedomi negativne pocity, asociovane s temou spojenou s tym vasim novotvorom a tym padom averziu voci celej teme. vo vasom pripade s feminizmom.
takze takto prekazujete feministkam tzv. medvediu sluzbu. [mrknutí jedním okem]

92869

11.2.2006 15:07

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92869

pane google, však víte- pan Karel Čapek vymyslel slovo robot (od slova robota) a chytlo se v celém světě. No a já jsem vymyslela člověkyně, protože to klíčové slovo pro ženy prostě chybí. To už jsme si všechno vyříkali v diskusi pod Malou mořskou vílou. Medvědí služby dělám kdekomu,nejen feministkám, neboť moje přezdívka od dětství je medvěd. [velký smích]

92883

11.2.2006 15:22

RE: Hmmmm

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92883

Paní Jarmilo, mýlíte se. Slovo "robot" nevymyslel Karel Čapek, nýbrž jeho bratr Josef.
"Člověk" je pro mě dostatečný popis živočichů rodu homo, žádné zvrácenosti není třeba vymýšlet. Vezměte si třeba takovou "myš". Je to rodový popis pro tyto hlodavce, jak pro samce tak pro samice. ještě jsem neslyšel, že by si nějaký "myšák" stěžoval, že slovo "myš" ho popisuje způsobem ne vyšším než nedostatečným. A takto bychom mohli pokračovat. Třeba z druhé strany: jak byste nazval samici od hada?
Proto prosím, už žádné zvrácenosti (a pokud ano, tak jen s velkou nadsázkou, dům vám kvůli tomu nevypálím). [velký smích]

92887

11.2.2006 15:30

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92887

musíme toho zanechat pane Jiří, nebo na nás pan Stwora vylítne, že se nebavíme k tématu. Vidíte pan myšák jméno má- myšák. Takže já jsem člověkyně a basta! Pokud vás tahle problematika zajímá, najděte si diskusi pod článkem Malá mořská víla. Tam již bylo vše k tomu řečeno. [smích]

92889

11.2.2006 14:32

RE: Hmmmm

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 92863

Mimochodem, dobře se bavím přístupem feminacistek k pojmenování členů sportovních týmů. Opakem mužstva v mužských ligách by mělo být logicky ženstvo - v ženských soutěžích. Ale kdepak! Dle feminacistického jemnocitu by něco takového de iure znamenalo přiznání zřetelného výkonnostního rozdílu obou pohlaví, což feminacistky nemohou připustit. Takže místo mužstev (a ženstev) budeme mít hezky neutrální družstva. [oči v sloup]

92877

11.2.2006 15:18

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92877

To mě zajímá pane Pavle- mohl byste mi konkrétně vyjmenovat nějakou feminacistku? Pořád se o nich všude obecně dočítám, jak rozbíjí rodiny, jak jsou hrůzostrašné- ale nikde ani jediné jméno. Proč jsou čeští muži tak útlocitní? Ať ty feminacistky pěkně jmenovitě vyjmenují, které v Česku dělají takové peklo. Vždyť já se s tím taky neštvu a kdo mi v politice vadí, hned ho vyjmenuju a klidně nazvu bolševikem- viz Klaus. [oči v sloup]

92886

11.2.2006 15:39

RE: Hmmmm

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 92886

Pokud vás zajímají jména českých feminacistek, rád vám posloužím: Saša Berková, Eva Hauserová, Michaela Marksová-Tominová, Olga Sommerová, ent meny meny mór... [mrknutí jedním okem]

92890

11.2.2006 19:10

RE: Hmmmm

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 92890

No toto! To si snad děláte srandu Pavle, ne? Nejprve vám ale musím objasnit, že české feministky se dělí na pravé a nepravé. Ty pravé jsou intelektuálky, jsou solitéry, nejsou nikde oeganizované a mluví samy za sebe. Mluvit o režisérce Sommerové jako jako o feminacistce je zvrhlost, podlost a nehoráznost! Stejně tak o spisovatelce Berkové či spisovatelce, bioložce, a ekoložce Hauserové.

Nepravé feministky jsou ve skutečnosti soudružky skrývající se za feminismus, ale jinak jsou patrně přímo napojeny na KSČM a odtamtud i financovány. Jsou organizované a vyskytují se na Feminismus.cz. K takovým právě patří Tominová. Těm můžete klidně do nacistek nadávat, ale bez předpony femi, protože to vážně žádné feministky nejsou.

Já být Vámi, tak bych spíš nadávala na manipulátory davů, kteří v téhle společnosti skutečně dělají velké zlo. Takovými manipulátory jsou Uzel, Weiss a i evolucionisti, kteří po celém západním světě rozšířili lživou evolucionistickou ideologii a tím velmi vydatně napomohli k rozbití rodiny.

92913

11.2.2006 19:20

RE: Hmmmm

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 92913

>Já být Vámi, tak bych spíš nadávala na manipulátory
>davů, kteří v téhle společnosti skutečně dělají velké
>zlo. Takovými manipulátory jsou Uzel, Weiss a i evolucionisti,
>kteří po celém západním světě rozšířili lživou
>evolucionistickou ideologii a tím velmi vydatně napomohli k
>rozbití rodiny.

Na toto musím reagovat já. Nesouhlasím, že k rozbití rodiny vedly názory takovýchto lidí, spíš se klaním k názoru Dr. Plzáka, že k rozbití rodiny výrazně napomohl romantismus a mýtus "životní lásky". Žena prostě před manželsvím (ale teď nemůžu vše házet na ženy, muži to dělají taky)...takže tedy, nastávající manželé očekávají onu "celoživotní lásku", která je tak vehementně prezentována všude...a ona jaksi nepřichází a po pár letech si leckterý pár může jít po krku...tak vznikne nevěra...opět velká zamilovanost, rozvod, svatba atd.

92914

10.2.2006 15:43

Moc krasne srovnani

jozin z bazin 128.?.?.?

Ja taky srovnam. Zatimco Danove karikovali neco, co se jich primo dotyka, jako napr. postaveni zen v domacnostech lidi ktere do Danska prijali, pripadne vybuchy nalozi v dopravnich prostredcich, Iranci se statecne pustili do karikovani neceho, po cem jim nic neni. Zatimco svoboda projevu v Evrope je sice oproti USA limitovana, ale existuje, v muslimskych zemich neexistuje--v Malajsii neni legalni (dle explicitniho vladniho vynosu prosim) dotycne karikatury ani vlastnit, samozrejme proto aby malajsti obcane nemohli zjistit o jakou picovinu jde. Zatimco po publikovani danskych karikatur se na mnoha mistech vyrojily nasilne davy, ktere nikdy ty karikatury ani nevidely, palily, vyhrozovaly teroristickymi utoky, po publikaci tech iranskych se nestalo zhola nic.

Pane Stwora, muz ktery publikoval karikaturu s bombou v jordanskem listu s otazkou "Co vic skodi obrazu islamu, tahle karikatura nebo video s urezavanim hlav, nebo sebevrah ktery vyhodi svatbu v Ammanu do povetri?" hnije ve vezeni. Vy chodite po svobode.

Srovnavame vsichni, ze?

92726

10.2.2006 19:06

RE: Prirovnani

Peter veliky 205.?.?.?

Reakce na 92726

Vsadim se ze kdyby CNN, FOX, CBC, promitali dokumentarni zabery urezavani hlav rukojmim v Iraku, normalni lide by nesli do ulic bombardovat molotovymi koktajli jejich ambasady a palit jejich mesity.
Arabsky svet ma co dohanet co se tyce zakladni lidske slusnosti.

92751

10.2.2006 22:06

RE: Prirovnani

hostující 85.?.?.?

Reakce na 92751

Co vy 'lehovisti' máte pořád s tím řezáním hlav?
Prostě se toto okupantům občas stává.Před časem jsem vám zde citoval , co se přihodilo nacistickým okupantům na moravském zámku Hoštice.
Můžu přihodit,máte li zájem . Tentokrát třeba muslimské okupanty držící pevnost Hatvan , někdy roku 1594,tuším.
Slovo má kronikář Marek Bydžovský z Florentina :'...pan Kryštof z Tejfenbachu do tisíce tureckých hlav na zvostřené kolí strkati a u Hatvanu nad příkopy postaviti dal...'
[oči v sloup]

92782

10.2.2006 22:55

RE: Prirovnani

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 92782

Dost pochybuju ze by se ten redaktor toho jordanskyho listu kdy setkal s lehem. Presto mu zjevne nafilmovane a siroce medializovane (no kupodivu) rezani hlav muslimy vadilo vic nez karikatury s zackem Mohamedem. Vadilo mu tak, ze dal za to v sazku svoji budoucnost i zivot.

92793

10.2.2006 17:25

Pane Stwora, ale pravdu...

Jiří Barták acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

...Vy jste přesvědčen, že Holocaust nebyl? Že nebylo nacisty plánovitě vyvražděno - co já vím - "alespoň" milion Židů..? Co všechny ty koncentráky? Co lidé, kteří byli deportování se prostě po válce nevrátili domů? Moje babička znala jednoho takového moravského žida a jednoho slovenského komunistu...

Některé z karikatur na Muhammada považuji za docela vtipné, ty na Holocaust spíše nechutné, ale je to otázkou vkusu. Svobodu každopádně neomezovat. A muslimům, krásně po slovensky: "Boskajtě ma v riť." Ale nebojte, nejste v tom sami. Nekřižuji se ani o štědrovečerní večeři a občas nakreslím karikaturu soudruha Paroubka. Nejsem povinen a NEBUDU se řídit nařízeními víry/ideologie někoho jiného. Kdo mne k tomu bude nutit, zcela právem se dočká adekvátní reakce.

92740

10.2.2006 18:44

RE: Pane Stwora, ale pravdu...

Crystal Sphere 84.?.?.?

Reakce na 92740

Náhodou ta s těma papouchama je good [velký smích]

92744

13.2.2006 3:12

RE: Pane Stwora, ale pravdu...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92740

A pokud jsme u logiky Mohamed byl ci nebyl? Na druhou strnu achilovou patou u muslimu jsou aspekty viry, u jinych misto boha Holocaust. Pokud na zaklade svobody projevu tvrdim, ze neexistuje hranic na zaklade moralniho soudu, o tom co lze anebo nelze publikovat, pak to musi platit pro vsechny padni komu padni. Nemuze to byt pouze urazlive, nechutne a bezohledne pro urcity seznam vyvolenych.

93149

10.2.2006 19:52

Omluva za zveřejnění karikatur

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Teletext ČT 10.02.
NORSKÝ DENÍK SE OMLUVIL
OSLO - Šéfredaktor norského křesťanského listu Magazinet se v pátek omluvil za to, že otištěním karikatur proroka Mohameda urazil deník muslimy. Za zveřejnění samé se ale výslovně neomluvil. "Jako šéfredaktor jsem si zcela neuvědomil, jak je přetištění (karikatur)
urážlivé," řekl.
Magazinet publikoval karikatury v lednu jako jeden z prvních evropských listů. Kresby převzal od dánského deníku Jylands-Posten, který je otiskl již v září. Ten se za urážku muslimů sice také omluvil, ale za publikací kreseb si stojí. Odvolává se přitom na svobodu slova.
dš STRÁNKA 132

VÝZVA TISKU K RESPEKTU NÁBOŽENSTVÍ
BERLÍN/BRUSEL/NEW YORK - Největší německý list Bild a list Hürriyet, který vychází v Německu v největším nákladu v turečtině, ve čtvrtek zveřejnily společnou výzvu žádající křesťany a muslimy, aby si ukázali vzájemný respekt a vyvarovali se provokací v záležitosti karikatur proroka Mohameda.
Místopředseda Evropské komise Franco Frattini popřel, že by kdy prosazoval povinná pravidla chování pro média při psaní o náboženských tématech.
Generální tajemník OSN Kofi Annan kritizoval média, že dál zveřejňují karikatury proroka Mohameda. Média by podle něj měla jednat odpovědně.
lm STRÁNKA 133

Česko se chystá k boji:
ÍRÁN ZASLAL ČR PROTEST KVŮLI KRESBÁM
PRAHA - Íránské velvyslanectví si oficiálně stěžovalo na zveřejnění karikatur proroka Mohameda v Hospodářských novinách a MF Dnes. Ministerstvu zahraničí zaslalo diplomat. protestní nótu.
Íránský chargé d'affaires byl přijat na ministerském odboru Blízkého východu. Čeští diplomaté mu sdělili, že úřady nezasahují do obsahu novin, dokud nejsou porušeny zákony. Ministr Cyril Svoboda míní, že noviny musí mít právo rozhodnout, co budou tisknout. Ambasáda požádala o omluvu, což listy odmítly s tím, že obrázek byl jen ilustrativní.
BIS zatím nemá informace, že by muslimové v Česku chystali násilné akce.
lm STRÁNKA 112

92760

11.2.2006 1:05

Budme na chvili "v botach muslimu",tak ,jaka je jejich zkutecna posice a ne ,jak tisk pise.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Musime si uvedomit ,cele to pozadi od toho 11 September,ze vlasten zacal podle Ameriky celosvetovy utok na muslimy,ackoliv dodnes Americky obcan vubec nema poneti ,co se vlatsne toho 11 Septembra stalo,kdyz muzou udajni terroristi byt nazivu a nikoho to nezajima ,zejmena v Americe ,ty jsou tak super ,ze se nenamahaji neco vysvetlovat a na vic Hollywood chrli jeden serial za druhym i detektivni omackou ,kde vzdy zlocinec je holohlavy,do sneda opaleny a vynika "asijskou krutosti" a ovsem na zvolani o Alahovi nezapomenou.Jen si kazdy z Vas uvedomte kolik takovych kulturnich del uz jsme meliza tu dobu v mediich a co clanku v novinach,to je roky a roky stale ocernovani a znelidsteni techto lidi a nahle do neustaleho tlaku,policie v ulicich ,kontroli,podezrivani na pracovistich,mnohdy i napadani fysiscke a stale ze vsech stran slysi ,ze jen to spatne a najednou do toho prijde velice citlive ,ale zamerne karikatury ,dobre casovane ,po bourich ve Francii a jinde ,kdy uz se hladina vasni uklidnila,tak dostane novou podobu k vyprovokovani dalsich bouri.
Jestlize se tak zvane krestanske noviny v Norsku omluvily,tak ,jestli opravdu jsou vedeny krestany,tak by neco meli vedet z bible o lasce k bliznimu a nemeli by na bazi nabozenstvi provokovat a zneschopnovat jiny druh vyznani,urcite by neotiskli popudive karikatury o zidech,to by si ,asi dvakrate rozmysleli,i kdyby cele osazenstvo redakce bylo jen rize krestanske,bez zidovske kontroli,pate kolony,tak ,jak je to v USA.
International Fellowship of Christians and Jews,
Director: Rabbi Yechiel Eckstein
(Note: this organization is a noteworthy exploitive scam. Rabbi Eckstein has sucked tens of millions of dollars from innocent Christians for brutal, racist Israel -- a country that has contempt for them.)



The Center for Catholic-Jewish Studies,
Director: Michael Cooper

The Center for Christian-Jewish Understanding,
(Sacred Heart University - Fairfield, Connecticut)
Director: Rabbi Joseph Ehrenkranz

The Ecumenical Institute for Jewish-Christian Studies,
(Southfield, Michigan)
Executive Director: David Blewett

Jay Phillips Center for Jewish-Christian Learning,
(University of St. Thomas - St. Paul, MN)
Director: Rabbi Barry D. Cytron

Chrétiens et Juifs pour un Enseignement de l’Estime,
(Belgium),
Managing Director: Menahem R. Macina

Centre for Jewish-Christian Relations,
(Cambridge University - Great Britain)
Executive Director: Edward Kessler

The Elijah School for the Study of Wisdom in World Religions,
(Jerusalem)
Director: Rabbi Alon Goshen-Gottstein

Interfaith Encounter Association, IEA,
(Jerusalem)
Director: Yehuda Stolov

Koordinierungsausschusses für Christlich-Jüdische Zusammenarbeit,
(Coordinating Committee for Christian-Jewish Cooperation)
(Austria)
Director: Markus Himmelbauer

Interreligious Coordinating Council in Israel,
(Jerusalem),
Director: Rabbi Ron Kronish

"[Chris] Gersten, a Reform Jew, president of the Institute for Religious Values

92819

11.2.2006 1:33

Co vy 'lehovisti' máte pořád s tím řezáním hlav?

Peter Veliky 70.?.?.?

Jo kdyby tomu panovi co dal tuhle otazku muhamedi urezali jeho synovi hlavu a pak celej ten obrad reazni hlav davali s pychou na televizi, chtel bych ho pak slyset co on nato.
To jsou zde ale z odpustenim volove. On ten Ceskej narod '''ale co, skoda mluvit!

92823

11.2.2006 12:13

Za všechno můžou « Dánové »

Výletník vyletnik03 (zavináč) yahoo (tečka) ca 85.?.?.?

1. Není pravda, že islám kategoricky zakazuje vyobrazení Mohameda.
2. Velká většina těch, kteří proti karikaturám protestují, vůbec nevědí, co to karikatura je.
3. Největší masové protesty se konají zrovna v zemích, které neznají ani svobodu shromažďování, ani svobodu slova.
4. Karikatury byly zveřejněny v září, vlna protestů začala o více než 4 měsíce později.
5. Jejím pravým popudem byla až koncem ledna podniknutá cesta delegace dánských muslimů do Egypta, Libanonu a jiných zemí, kde příslušným „orgánům“ islámských radikálů předvedli oněch 12 karikatur.
6. Ovšem největší hněv nevzbudily tyto obrázky, nýbrž fotografie bradatého chlapíka v prasečí masce, která byla prezentována jako urážka Mohameda. Tato fotografie byla pořízena vloni na jakési národohospodářské výstavě v jižní Francii, v jejímž rámci se konala soutěž o nejpovedenější prasátko.
7. Kdo umí německy, ať si přečte další podrobnosti v renomovaném švýcarském deníku Neue Zürcher Zeitung: http://www.nzz.ch/2006/02/10/al/newzzEJIA5483-12.html


92859

13.2.2006 21:08

RE: Za všechno můžou « Dánové »

Jerry 194.?.?.?

Reakce na 92859

Ačkoli bohužel tyhle věci očividně nikdo nemá zájem číst a radši si obhajuje svoje závěry založené na kusých a nepřesných informacích, přidám sem ještě odkaz na podobný článek v češtině, snad si toho alespoň někdo všimne:
http://glosy.info/texty/muhammadovy-karikatury-respekt-versus-svoboda-slova/

93245

11.2.2006 13:30

Nechoďme daleko od baráku..

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Když pan Izer u Mountfieldu točil kolem štěstí,
tak mu chlapci izraelští málem dali pěstí.
Stěžoval si velvyslanec proč, že tomu satanu,
nezabrání zesměšnění židovského kaftanu.
Tak pan Izer rychle seknul s kaftanem i kloboukem,
jinak by snad asi vylít pěkně velkým obloukem.
Ve firmě se domluvili a nebo se báli,
že by potom žalobami peníze z nich sáli.
Je to vždycky k popukání,až zas pustí z pysku,
že tu máme lidský přístup a svobodu tisku. Nafťák

PS. Někdy si to, (je to pravda)trochu více beru.
Jinak se tu všichni mějte, vždyť já na ně s..u.
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

92871

11.2.2006 14:13

RE: Nechoďme daleko od baráku..

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 92871

Opět pěkné veršování, Nafťáku! [velký smích] Mimochodem jak dlouho to trvalo od podání té israelské stížnosti než ta reklama zmizela?

O ilusornosti svobody tisku a dvojího metru, jež autocensura na Západě používá podal důkaz sám Jyllands-Posten: stáhl slib šéfredaktora, že otiskne ty íránské karikatury o holokaustu, a šéfredaktora samého poslal na nucenou dovolenou... [pláč]

92875

11.2.2006 23:31

RE: Nechoďme daleko od baráku..

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 92875

Vodňajsi, když oni je všechny drží za koule penězma. Panáčci mají půjčky a hypoteky a tak musí tančit jak šéfové pískají a psat co jim řeknou. A tak se fakt bojí až jsou posraní, takže na nějaké hrdinství nemají čas, poněvadž jinak by je tak nechali napsat na hajzlu akorát SERVIT JE VUL, a to by to ještě museli zkontrolovat tajné služby, jestli to není kryptogram, Ahoj jdu chrápat, abych načerpal síly na zítřejší den a mohl s plným elánem podkopávat bojovníky za "demokracii a svobodu". Teď jsem si vzpoměl, možná, že to znáš:

Nehledejte spravedlnost jako červa v mouce,
neplaťte si advokáta, ale rovnou soudce.
[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] Ahoj NFT.

92950

13.2.2006 3:14

RE: Nechoďme daleko od baráku..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 92875

Takze nic se pretiskovat nebude? No, uz se tesim na reakce bojovniku za svobodu slova! [mrknutí jedním okem]

93150

13.2.2006 3:37

K cemu politicky smeruje ,tak zvane svobody projevu v nasich politickych stranach.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ted,ted pisu to,co vidime ,tady v Australii,kdyz vidite zpravy,tak matedojem ,ze reportaz z parlamentu probiha ve velmi bouriv ediskusi,kde se obcas nevybirave utoci,ze jedne strany na druhou a obcan ma pocit,no ,ten mu teda dava zabrat,tam je horka puda,od toho by pes kosticku nevzal,ale ,jak je zkuttecnost.
Prakticky v nasledcich debaty ,vysledek ne moc slavny,vlk se nazral a koza zustala stejne ,vedouci politicka strana,ma sve primy,o neco min "opozicni strana",ktera nahrava te vedouci,tedy ,bojuje se diskutuje se,ale naprava zadna a kdyz reseni,tak ,jedine ,ze se obcanum zvysi dane a zde nasleduje jednota hlasu,rovnez tak na zvyseni platu poslancu,jednota hlasu,naprosto zadna oposice.Mame malo nemocnic,malo dokrotu,ale nejsou na to penize,pokud je nevemou novou dani poplatnikum ,naopak ,zavedeni noveho kontrolniho systemu ,milionu habadej.
Valka zuri v lavicich parlamentu,rezou se ,zerou se ,ale prijde prestavka a vsichni jsou "dobri rodaci" ,kdyz jsou vlastne na jedne lodi,vzdyt je to politicky fobal ,ja na Frantu-oposici a Franta zas kopne mic na mne,jednou ja lepsi plat a podruhe Franta,tak je vlastne ten dvoustranny system provadeny v praxi,ze by poslanci zastupovali lidi z ulice ,ale lide z ulice neplati dary na znovuzvoleni,ty na to nemaji penize ,tem dane berou ,kde jen muzou,naopak ,ti ,je zplati malo a nebo nic ,tak ty maji na "vsimne" pro politiky,ale to prece neni jen Australsky problem ,to je problem vsemoznych a i tech nejvyssich celosvetovych admonistrativnich celku jez si osvojuji rizeni teto lidske spolecnosti a vsude se krade,podvadi ,falsuji dokumenty a jdou od jednoho skandalu k druhemu ,ale v podstate se stale nic nedeje,tedy ,zaverem,neproduktivni masivni byrokracie ,at uz v jakemkoliv rezimu VLADNE HRSTCE PRODUKTIVNICH LIDI ,JEZ JIM MUSI ZAPLATIT VSE ,CO ONI POZADUJI,TO JSME SE UCILI VE SKOLE ,ZE TO BYL OTROKARSKY SYSTEM,ZE ANO?
Nakonec ,na tuhle nepolitickou nemoc se rozhodl prognosticky ustav zmenit nazev firmy ,nebot to nemakacenko bylo uz tak viditelne,ze uz zadna propaganda nemohla zakryt prizivniky,jez jenom chodili do zamestnani,ale nic nevykazovali,ale byli dobre placeni,oproti jinym,jemz normovac kontroloval ,jak dlouho je na VC,kdyz si odskocil od soustruhu,zatimco v PATEK RANO ,UZ BYLA DALNICE Z pRAHY PRETIZENA AUTY UJIZDEJICIMI BYROKRATY NA JEJICH WEEKENDOVE CHATY.
Neco ,takoveho se dnes deje celosvetove k provedeni novodobeho otroctvi,proto neni zadneho divu ,ze si byvaly komunisti podali ruce i s temi nejtvtsimi kapitalisty,vzdyt maji jeden a ten samy spolecny cil,at uz se politicky jmenuje jakkoliv,oni budou ridit a nas hrstka -pracovat.
Kdyby ,clovek ,vyrobniho zamereni sel stavkovat,tak by vic,jak dve tretiny sveta nevyrobnich sil umrela hladem,proto musime upevnit vladu a to jakymkoliv zpusobem nad lidmi,treb ai pomoci toho boje proti terrorismu za pomoci vladnoucich terroristu,nebot tisice novych zakonu ,jen a jen obcana terrorisuji.

93153

13.2.2006 18:42

Nejlepší je"panny došly.."

Schumacher 194.?.?.?

O holocaustu jsem viděl drsnější ve Fámyzdatu SORRY. Ostatní je takové "hlubokomyslné" na úrovni někdejšího Dikobrazu. Navrhuji uspořádat demonstraci před íránskou ambasádou a podat protestní nótu požadující pořádný humor. Měli by angažovat Kantorka.

93233

14.2.2006 1:12

iranske karikatury

google 84.?.?.?

jedna z prvych karikatur, z iranskej sutaze o zlatu americku bombu...

http://www.iranian.com/Quiz/2006/February/Images/cartoon.jpg

93290

14.2.2006 4:59

Ameriku ridi kriminalnici,tedy , clen kongresu-zena,rekla neco,co uz davno vime.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Congresswoman Says America Run By Criminal Syndicate
McKinney: American citizens could be put in forced labor camps
Cynthia McKinney, the only House Representative to stand up to the Bush White House crime syndicate, has gone further than ever before in her efforts to warn people about what the Neo-Cons' ultimate goals actually entail for freedom in America.

During a recent radio interview on the Alex Jones Show, McKinney illustrated the nature of a corrupt occupational government, stating that the administration was "stolen in 2000 and stolen again in 2004." McKinney said that it was doing the government a favor to describe them as a "criminal syndicate."

"It appears to me that our country is literally being hollowed out....our economy is being hollowed out," said McKinney.
McKinney shared Alex Jones' fears and those previously voiced by Republican Congressman Ron Paul, that Americans may be arrested and taken to forced labor camps in light of recent developments confirming Kellogg Brown and Root have secured a government contract to build the camps.
--------
Takze,ted jde jeno to ,kdy se to naplno provali,samozrejme ,ze kdyz "vyhraji" ,tak ta jedna svetova vlada bude slozena z vykvetu svetovych kriminalniku,takze si obcan prijde na sve,ze vezme zcela za sve svoboda projevu siuz ani nemusime rikat,na to se udela zakon ,jako za bolseviku,paragraf o protistatni cinnosti a podle toho bud ei "odmena". ale to jeste dnes mnohe lidi vubec nezajima,maji jine starosti,kdo ,co vyhraje na Olympiade.
Takze v tom osvicenem jednadvacatem stoleti zazijeme obdobi temna,novy Konisove se zmocni vlady a Inquice bude radit mezi obcany, ta nebude mit cas koukat na nejakou Olympiadu,bude mit na pilno,tak ,jak kdysi NKVD za Stalina,jejiz nekteri slenove jsou ted ve sluzbach "Ameriky",ala Chertov.
Den ,ode dne se blizime nezadrzitelne k vysnenemu cili,dekovat muzem jen sami sobe.

93314

15.2.2006 4:25

Hlas lidu,hlas Bozi a jak je to s jeho pranim?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tuesday, February 14, 2006 1:14 PM EST

DEAR VICE-PRESIDENT CHENEY:
The next time you go hunting, I hope you go with President Bush!
-- Hal Turner
1906 Paterson Plank Road
North Bergen, NJ 07047
Pane,zastupce presidenta,pane Cheney:
Priste,az pujdete na lov tak doufam,ze pujdete s presidentem Bushem !
Tohle jsem s chuti prelozil.

93465

16.2.2006 2:10

Test svobody projevu

Emma 84.?.?.?

http://www.teckacz.cz/index.php?clanekid=26

93569

16.2.2006 3:26

Jednostranna svoboda projevu,zide proti muslimum s ucelem udelat z krestanu kanonfutr.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The Hypocrisy Of
Canada's 'Tolerance'

By Henry Makow PhD
2-15-6

The current rhubarb about the caricatures of the prophet Mohammed exposes the hypocrisy of Canada's claim to espouse "tolerance."

When Ernst Zundel questions the character and dimension of the Jewish holocaust, he is thrown into jail, tried and deported. That's "hate speech" because it offends Canada's 300,000 Jews.

But when a Jew, Ezra Levant, publishes cartoons that incense Canada's 600,000 Muslims and touch off demonstrations, well that's "free speech."

Newly minted Prime Minister Stephen Harper said Wednesday that while he regrets the cartoons' publication, he defends the right of free speech.

http://www.theglobeandmail.com/servlet/story/
LAC.20060215.CARTOONS15/ TPStory
http://rense.com/general69/levant.jpg

Obviously "tolerance" and "free speech" are whatever the New World Order , or Zionists, determine them to be.

Right now the NWO is setting the stage for a third world war between "Zionists" and Islam predicted in 1871 by their prophet Masonic Grand Commander Albert Pike.

(He was right about World War One and Two. See my "Countdown to World War Three" http://www.savethemales.ca/000546.html)

And right on schedule, you have Zionists like Levant in Canada and Fleming Rose in Denmark fueling the flames of this conflict.

Levant is an old political ally of Harper's who gave up his safe seat in 2002 so the fledgling leader could enter parliament.

He is now publisher of Canada's only staunchly conservative magazine, "The Western Stabdard." But his intolerant actions reveal he is a Zionist stooge.

A true conservative would have respect for venerated figures like Jesus or Mohammed and for the religious sensibilities of others.

Levant illustrates how the Zionist movement (a.k.a. Neo Conservatives) co-opts conservatives by paying lip service to their social issues while roping them into the NWO's geopolitical agenda.

I don't agree with Ernst Zundel either. I think Jewish extermination was a deliberate Nazi policy. Zundel should be answered with evidence not imprisonment.

There is nothing wrong with principles like toleration and free speech so long they are not used selectively to promote one agenda, in this case, the New World Order

Rozumny clovek by se nemel nechat vtahnout do tohoto programu ocernovani a nenavisti,zejmena politici v krestanskych vladach pokud jeste ,aspon trochu maji soudnosti o co ,asi tak zidum jde?
Kazdopadne by se mel clovek poucit z historie ,nebot ,kdo nezna svoji minulost nemuz evytvaret ani svou budoucnost a minulost byla pro krestany dost krvava ,jestli si vubec nekdo pripusti 60 milionu obeti.
N astrazi by meli byt predevsim male narody,aby se v mocenskem zapoleni neoctli uprostred bojiste,ale chtejte ,aby politici mysleli,oni mysli ,ale jen a jen na vsimne,koukaji z ktere strany nejaky ten dolar padne.

93580

17.2.2006 9:18

RE: Jednostranna svoboda projevu,zide proti muslimum s ucelem udelat z krestanu kanonfutr.

Sidy 193.?.?.?

Reakce na 93580

>... a minulost byla pro krestany dost krvava ,jestli si vubec nekdo >pripusti 60 milionu obeti.

>Na astrazi by meli byt predevsim male narody,aby se v mocenskem
>zapoleni neoctli uprostred bojiste,ale chtejte ,aby politici
>mysleli,oni mysli ,ale jen a jen na vsimne,koukaji z ktere strany
>nejaky ten dolar padne.

Příkladem může být křesťan, náš ministr zahraničí Cyril Svoboda, ten chce dokonce žádat EU, aby finančně pomohli Dánsku.

Nebyl lepší z té jejich partaje dřívější náš minstr Války a astrolog Antonín Baudiš. Ten se alespoň řídil postavením hvězd. Dokázal vyčíst z hvězd, že si může v líticím letadle zastřílet z pistole a nic se nestane. [smích]
http://www.baudys.cz/
..a ty dolarky mu také padají

93729

Příspěvků: 96

10.02. 03:54 Rado  Co ocakavate, ze sa stane?
10.02. 07:44 leden  Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.
13.02. 02:57 Rene Bartosek  RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.
13.02. 20:07 Karel z Čech  RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.
14.02. 03:11 Rene Bartosek  RE: Některé obrázky se mi zdají vtipné, jiné považuji za hloupé.
10.02. 08:08 milo  Konečně.
10.02. 09:22 trodas  Je velka skoda, ze Iran zrusil soutez o nej. hollycost karikaturu.
10.02. 09:45 google  zopar karikatur z druhej strany
10.02. 10:15 bývalý antikomunista  Je to test svobody projevu?
10.02. 13:23 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 13:46 Jiří Koubek  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 13:57 Karel z Čech  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 15:22 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 22:05 Vasek  RE: Je to test svobody projevu?
11.02. 00:18 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
11.02. 10:14 Vasek  RE: Je to test svobody projevu?
11.02. 20:04 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
11.02. 21:56 oji  RE: Je to test svobody projevu?
11.02. 23:34 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
12.02. 19:39 oji  RE: Je to test svobody projevu?
13.02. 16:25 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
12.02. 14:33 Antiseptik  RE: Je to test svobody projevu?
12.02. 16:48 Janek  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 19:37 Stehno  RE: Je to test svobody projevu?
10.02. 10:15 Jiří Koubek  Dánští karikaturisté
10.02. 19:49 Stehno  Velmi kratko a strucne:
12.02. 17:00 Jiří Koubek  RE: Velmi kratko a strucne:
12.02. 17:31 MedaBeda  RE: Velmi kratko a strucne:
12.02. 23:39 baba_Blažková  RE: Velmi kratko a strucne:
30.03. 14:53 kurvas  RE: Velmi kratko a strucne:
13.02. 10:02 kavol  RE: Dánští karikaturisté
10.02. 10:31 LK  Nic moc
10.02. 16:09  RE: Nic moc
13.02. 03:02 Rene Bartosek  RE: Nic moc
13.02. 17:17 MedaBeda  RE: Nic moc
10.02. 11:10 kavol  uspořádání
10.02. 11:12 Vysocky  Svoboda tisku jen pro nekoho
10.02. 12:54 Jarmila  Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
10.02. 15:05 Petr Gejdoš  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
10.02. 15:24 Antiseptik  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
11.02. 08:52 Jarmila  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
11.02. 13:17 Aja  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
11.02. 14:52 Jarmila  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
11.02. 14:55 Aja  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
12.02. 17:13 Antiseptik  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
12.02. 17:34 MedaBeda  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
13.02. 15:32 Marek  RE: Činnost světových tajných služeb je koordinovaná
10.02. 15:04 Aja  Hmmmm
10.02. 16:32  RE: Hmmmm
10.02. 16:59 Aja  RE: Hmmmm
10.02. 17:04 jozin z bazin  RE: Hmmmm
10.02. 17:28 Aja  RE: Hmmmm
10.02. 18:50 jozin z bazin  RE: Hmmmm
10.02. 20:51 Aja  RE: Hmmmm
10.02. 22:44 jozin z bazin  RE: Hmmmm
11.02. 09:00 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 09:17 Pavel Bočan  RE: Hmmmm
11.02. 14:59 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 15:06 Aja  RE: Hmmmm
11.02. 15:11 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 09:49 Sidonius Zdenek M  RE: Hmmmm
11.02. 12:27 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 12:48 Jiří Koubek  RE: Hmmmm
11.02. 13:19 google  RE: Hmmmm
11.02. 15:07 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 15:22 Jiří Koubek  RE: Hmmmm
11.02. 15:30 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 14:32 Pavel Bočan  RE: Hmmmm
11.02. 15:18 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 15:39 Pavel Bočan  RE: Hmmmm
11.02. 19:10 Jarmila  RE: Hmmmm
11.02. 19:20 Jiří Koubek  RE: Hmmmm
10.02. 15:43 jozin z bazin  Moc krasne srovnani
10.02. 19:06 Peter veliky  RE: Prirovnani
10.02. 22:06 hostující  RE: Prirovnani
10.02. 22:55 jozin z bazin  RE: Prirovnani
10.02. 17:25 Jiří Barták  Pane Stwora, ale pravdu...
10.02. 18:44 Crystal Sphere  RE: Pane Stwora, ale pravdu...
13.02. 03:12 Rene Bartosek  RE: Pane Stwora, ale pravdu...
10.02. 19:52 bývalý antikomunista  Omluva za zveřejnění karikatur
11.02. 01:05 Robert Nohejl  Budme na chvili "v botach muslimu",tak ,jaka je jejich zkutecna posice a ne ,jak tisk pise.
11.02. 01:33 Peter Veliky  Co vy 'lehovisti' máte pořád s tím řezáním hlav?
11.02. 12:13 Výletník  Za všechno můžou « Dánové »
13.02. 21:08 Jerry  RE: Za všechno můžou « Dánové »
11.02. 13:30 NAFTAK  Nechoďme daleko od baráku..
11.02. 14:13 Vodník  RE: Nechoďme daleko od baráku..
11.02. 23:31 NAFTAK  RE: Nechoďme daleko od baráku..
13.02. 03:14 Rene Bartosek  RE: Nechoďme daleko od baráku..
13.02. 03:37 Robert Nohejl  K cemu politicky smeruje ,tak zvane svobody projevu v nasich politickych stranach.
13.02. 18:42 Schumacher  Nejlepší je"panny došly.."
14.02. 01:12 google  iranske karikatury
14.02. 04:59 Robert Nohejl  Ameriku ridi kriminalnici,tedy , clen kongresu-zena,rekla neco,co uz davno vime.
15.02. 04:25 Robert Nohejl  Hlas lidu,hlas Bozi a jak je to s jeho pranim?
16.02. 02:10 Emma  Test svobody projevu
16.02. 03:26 Robert Nohejl  Jednostranna svoboda projevu,zide proti muslimum s ucelem udelat z krestanu kanonfutr.
17.02. 09:18 Sidy  RE: Jednostranna svoboda projevu,zide proti muslimum s ucelem udelat z krestanu kanonfutr.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 672