Diskuze k článku

Rakouské pokání

Příspěvků 63

5.12.2005 16:41

Vypada to na dobrej kseft

js 200.?.?.?

Ty zidi si budou koledovat tak dlouho, az...
No kdyby se ten holokaust opravdu uskutecnil, naopak tvrdim, ze castky jsou smesne, protoze to proste vykoupit nelze. Ale jsou v tom zidi a jsou v tom ty penize a tim to HASNE! Dalsim duvodem, proc jsou tak agresivni v obhajovani holokaustu je to, ze na te pohadce stoji existence samotneho Israele. Kdyby se to provalilo, svet by ho logicky prestal uznavat, ale nebojte se. Lidska hloupost je (temer?) neomezena a zidi jeste maji na dlouho odkud brat.

81898

5.12.2005 19:09

At si zide Izrael nechaji -

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

- konec koncu, maji pravo na svuj stat, jen se ale budou muset zacit szivat s palestinci a ne na nich pachat genocidu.

A je az neuveritelne, jak holohoaxni lobby dokonale funguje [zahanbení]
Byl na uzemi Rakouska vubec nejaky koncentrak? [zmaten] [zmaten] [zmaten]

Jinak co se tyce odskodneni v pripade, ze by sest milionu opravdu zemrelo - tak s tim bych nesouhlasil.
Historie je totiz plna holokaustu - a to skutecnych a ne jen vybajenych, jako je to v pripade holohoaxu z WW2. Museli by tak Slovane odskodnovat Kelty, jenz pred nimi utekli az do Britanie, belosi v USA rudochy i cernochy z Afriky dovlecene, a tak by se dalo pokracovat donekonecna. A protoze se lidsky zivot penezi vyjadrit neda, tak nic jineho nez omluva a pokus o porozumneni a sblizeni neni na miste.

Cely holohoax zide zdiskreditovali tim, jak nechutne zadaji o penize. Furt a stale. Jako kdyby se lidsky zivot dal zaplatit. Jako kdyby nekdy existovaly nejake dukazy pro plynove komory. Jako kdyby se co chvilku neukazalo, ze nejaky z jejich profesionalnich vypravecu pohade... pardon, holohoaxu pro dospele lze, az se prasi. Jako kdyby se mezi roky 1938 a 1948 zidovska populace zmensila o 6 milionu (realita, nerust o cca. 200k). Jako kdyby existoval jediny nemecky dokument, zminujici plynove komory. Jako kdyby existovalo jedine denni hlaseni velitele Osvietimi, zminujici nejake masove popravy plynem. Jako kdyby nebyli nejhorsimi kapy v koncentracich - zide. Jako kdyby se zide nepokusili nemce uz jednou dostat ekonomicky na kolena a skoupit si vse v nemecku... [zahanbení]

81916

5.12.2005 19:32

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

Reakce na 81916

>- konec koncu, maji pravo na svuj stat, jen se ale budou muset
>zacit szivat s palestinci

Trodasi, zacist se szivat s Palestinci znamena tolerovat jejich lidovy zvyk explodovani v jeruzalemske MHD nebo v nakupnich strediscich?

81918

5.12.2005 20:23

RE: At si zide Izrael nechaji -

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 81918

leho, byla doba (a neni to tak davno), kdy se zide dokazali s palestinci snest. Ono bude stacit prestat jim vyvlastnovat (krasny newspeak pro krast) pudu, buldozerovet domy, strilet deti a upirat pravo na jejich majetek, vlast, stat i zivot.

Za par generaci se to, co zide za poslednich 50 let napachali, smyje a lide budou zase vedle sebe zit v miru.

Neverim tomu, ze normalni lide chteji neco jineho, nez zit v miru. Na obou stranach. Jen bude treba odstranit ty, kdoz rozdmychavaji nasili. Masove vrahy bude treba potrestat, i kdyz jsou ve vlade Israele ci jsou to na druhe strane radikalni Imamove, jenz vykladaji Koran po svem...

A verim, ze mir je mozny.

Jine reseni - vyvrazdit vsechny zidy ci palestince je silene.

Jake reseni mate vy, leho?

> zacist se szivat s Palestinci znamena tolerovat jejich lidovy zvyk explodovani v jeruzalemske MHD nebo v nakupnich strediscich?

A polozil jste si nekdy tu nejpodstatnejsi otazku, a sice PROC tak cini?


Predstavte si, ze mate dceru. Cestou ze skoly nahodou prekroci neoznacenou "hranici" a priblizi se na "nebezpecnou vzdalenost" pro po zuby ozbrojene vojaky a ti na ni zahaji palbu. Vase dcera odhodi brasnu a (logicky) se da na uprk. Na uprku bude ale zastrelena a kdyz vam jeji malicke, 13-ti lete telicko vydaji, tak i v tak chabem tele uvizne celych 17 kulek. Vcetne tech par v jeji hlavicce.
Co by to s Vami udelalo?

81926

5.12.2005 20:51

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

Reakce na 81926

>leho, byla doba (a neni to tak davno), kdy se zide dokazali s
>palestinci snest. Ono bude stacit prestat jim vyvlastnovat
>(krasny newspeak pro krast) pudu, buldozerovet domy, strilet deti
>a upirat pravo na jejich majetek, vlast, stat i zivot.

Pokud si Trodasi, neuvedomis, ze Palestincum nikdo nevyvlastnuje domy, nikdo schvalne nestrili jejich deti, nikdo neupira pravo na jejich majetek, stat a zivot, tak se spolu vubec nemuzeme na danne tema bavit...

81932

6.12.2005 8:50

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 81932

Ty bys ho chudaka hned posilal na lobotomii... [chechtot]

82053

6.12.2005 15:05

RE: At si zide Izrael nechaji -

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 81932

a americke zbrane postupuji vitezne vpred [smích]... a vys (ale ne ke svetlym zitrkum) ale proste do vzduchu po setkani s naslapnou bombou [smích]

82088

8.12.2005 13:13

RE: At si zide Izrael nechaji -

hmm 62.?.?.?

Reakce na 81932

A co tech x tisic palestincu zabitych Izraeslymi ozbrojenymi silami za poslednim 20 let ?

82445

5.12.2005 20:36

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81918

>Trodasi, zacist se szivat s Palestinci znamena tolerovat jejich lidovy zvyk explodovani v jeruzalemske MHD nebo v nakupnich strediscich?<

Palestinský extremismus je reakcí na PC rečeno poněkud nenormální situaci na okupaci jejich uzemí jež je v rozporu s několika rezolucemi OSN. Uvědomte si že Palestinci žijí již skoro 40 let v jakémsi bezprávném postavení. Ruská armáda v Čečně zřejmě zavraždila víc civilistů za poměrně kratší dobu je zde ale jeden kvalitativní rozdíl Čečenci jsou plnoprávnými občany Ruské federace se všemi právy z toho plynoucími (jiná věc je samozřejmě že dnešní Rusko nesplnuje standardy liberální demokracie a má blíž k jakési mírnější formě autoritativní režimu se silnými pravomocemi prezidenta). Už několikrát zde padla otázka proč byl tak vysoký podíl Židů v bolševické straně myslím že ty důvody byly přibližně stejné proč dnes určitá část Palestinců tíhne k extremismu.

81928

6.12.2005 13:47

RE: At si zide Izrael nechaji -

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 81918

Zdravím Leho,
já jsem 4 roky žil s Palestincem na koleji v jednom pokoji a dneska spolu máme již druhým rokem společně firmu.
Myslím, že jsem se s ním hodně sžil, ale jak ho znám, tak by ho v životě ani nenapadlo někoho zavraždit.
Vážně všichni nejsou stejní [mrknutí jedním okem]

82081

6.12.2005 17:52

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

Reakce na 82081

Adapo, verim ti, ja take znam tady nejmene jednoho Palestince. I kdyz to sice nejsou vsichni vrahouni, tak mam dojem, ze v drtive vetsine maji jedno spolecne: Nic co je v jejich zemi spatne je jejich vina. Za vsechno zle muze Izrael a Bush. Videl jsem na CNN v dobe minulych vanoc interview z Gazy, ve kterem docela solidne vypadajici chlapek vinil za tsunami v Asii Bushe. Rekl bych, ze takove nazory v Palestine neni zadny extrem, ale naprosto normalni jev...

82116

7.12.2005 9:11

RE: At si zide Izrael nechaji -

Adapa 82.?.?.?

Reakce na 82116

Ano, Leho, s tím souhlasím. Podle každého Palestince, kterého já znám, za všechno špatné v Palestině může Izrael a USA. Kdybych tady měl citovat některé teorie o spiknutí v Iráku, Malajsii, USA a nebo dalších zemích, které jsem slyšel od Arabů, tak asi většinu zdejších přispívajících jen rozesměji.
Ale to že věří šíleným teoriím, že si ještě šílenější teorie vytvářejí, že ze svých problémů obviňují pomalu všechny ostatní, stále ještě neznamená, že jsou to špatní lidé a že by se chtěli všichni odpalovat v autobusech...

82228

7.12.2005 18:02

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

Reakce na 82228

> Ale to že věří šíleným teoriím, že si ještě
>šílenější teorie vytvářejí, že ze svých problémů
>obviňují pomalu všechny ostatní, stále ještě neznamená,
>že jsou to špatní lidé a že by se chtěli všichni odpalovat
>v autobusech...

Bohuzel tento typ mysleni se vice ci mene odrazi v chovani jejich statu. V takove atmosfere obecne paranoie se pak dari dzihadum a jsme tam kde jsme...

82292

8.12.2005 4:57

RE: At si zide Izrael nechaji -

Klokan 210.?.?.?

Reakce na 82228

To nejsou jen Palestinci,ale na celem Strednim vychode se siri, ze za vse muze Izrael a USA.Vsude,kde jsou jejich potrhli nabozensti vudcove ochotni vyvolavat k Jihadu,se najdou ti, co se ochotne pridaji.Tsunami pry udajne nejak zaridili Americane a hurikan byl Allahovou pomstou na nevericich.
A jestli jste nikdy neslysel neco opravdu veseleho,zkuste si najit stranky Islamic path a prectete si clanek jak muslimove objevili Australii.Nejvetsi sranda byl part,ze kontinent osidlili,zkrizili se s domorodci a postavili novou Meccu na miste,kde je nyni Alice Springs.Pry tam ziji i nyni jejich potomci.No nevim,nezda se mi,ze by Abosi meli hrde orli zobany synu pouste....(teda jako nosy).

82381

8.12.2005 12:43

RE: At si zide Izrael nechaji -

krysa 84.?.?.?

Reakce na 81918

>>- konec koncu, maji pravo na svuj stat, jen se ale budou muset
>>zacit szivat s palestinci
>
>Trodasi, zacist se szivat s Palestinci znamena tolerovat jejich
>lidovy zvyk explodovani v jeruzalemske MHD nebo v nakupnich
>strediscich?

To je demagogie! To jako "sžití se s USA" a být Arab znamená obhajovat napadení Iráku pod falešnou záminkou a řvaní "Ať žije Bush" a "lidový zvyk" napadnout každý (slabší) stát, kde se USA něco "nezdá"????

I když... možná jo!

(he, sorry, oni je "osvobozují a zavádějí demokracii"... asi sem to blbě pochopil stejně jako tamní obyvatelstvo. )





82438

8.12.2005 13:11

RE: At si zide Izrael nechaji -

hmm 62.?.?.?

Reakce na 81918

Rad bych dostal odpoved na otazku.
Co je horsi ?
Odpalit se nekde mezi civilisty v nakupnim stredisku
Nebo odpalit raketu z vrtulniku mezi civilisty v nakupnim stredisku

82444

5.12.2005 21:09

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 81916

>Byl na uzemi Rakouska vubec nejaky koncentrak? [zmaten] [zmaten] [zmaten]<

Mauthausen. Zemřel tam mimo jiné i český skladatel Karel Hašler. Rakušáci si po válce hráli na oběti nacismu přitom byli horší než Němci. Čtyři z šesti velitelů vyhlazovacích táborů byli původem z Rakouska. Ostatně je o tom ten vtip že Rakušanům se podařilo okolni Svět přesvědčit že Hitler byl Němec a Beethoven Rakušan. Denacifikace která proběhla v SRN se Rakouska prakticky nedotkla. Trochu mi to připomíná dnešní postkomunistické Česko a snahy vykecat se zločinů během odsunu Sudetáků.
Seriozní diskusi o vině v Rakousku probíhá cca posledních 15 let. Až budou hrát v některém divadle Náměstí hrdinů od Thomase Bernharda tak zajdi.

>Jako kdyby se zide nepokusili nemce uz jednou dostat ekonomicky na kolena a skoupit si vse v nemecku... [zahanbení]<

Tohle je očividný nesmysl ve Weimar Republik nehráli němečtí Židé v ekonomice nijak výraznou roli. Německé finančnictví ovládala Německá lidová strana Alfreda Hugenberga která byla mírně antisemitská. Jediný vyznamný Žid v politice byl ministr zahraničí Walter Rathenau který byl ale v roce 1922 zavražděn. Faktem ale je že Němečtí Židé měli velký podíl na německé kultuře což nacionalisty a nacisty provokovalo protože věsměs šlo o různé progresivní umělecké směry které měštáky obvykle provokují (v roce 1937 se v Berlíně uskutečnila výstava tzv Degenerate Art čili zvrhlého umění btw zde existuje zajímavá paralela mezi nacistickým odporem k moderní kultuře a stejným odporem který k témuž měli stalinští komunisté i když ti postupovali sofistikovaněji a halili do různých "tažení proti formalismu v kultuře" oficiální umění prosazované za Hitlera v Německu bylo velice podobné sorele v SSSR a u nás v raných 50.letech nebo umění které existovalo za Saddáma v Iráku) a konzervativci a nacisté hájili tzv lidovou "volkisch" kultur. Nicméně i tento progresivní proud v německé kultuře nebyl 100 pro židovská zaležitost. Věsměs šlo o kooperaci mezi Židy a Němci . Brecht byl Němec Kurt Weil Žid. Arnold Schonberg Žid Alban Berg Němec.
Podrobně je celé téma rozepsáno v 3 kapitole Dějin XX.století od Paula Johnsona. K tomu jako doplněk ještě doporučuji

http://www.imdb.com/title/tt0068327/.

http://www.csfd.cz/film.php?2989

81935

6.12.2005 1:20

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 81935

Hugenberg ovládal spíš film, Židé dominovali v bankovnictví a obchodních domech (ty také Hitler odmítl po převratu arizovat s tím, že by vzrostla nezaměstnanost). Banky byly vzhledem ke krizi ještě méně populární než dnes a nacisté sbírali body, když rozbíjeli nucené dražby zemědělských usedlostí. A židovský výsměch německé tradici byl pěkně jedovatý.

81978

6.12.2005 3:20

RE: At si zide Izrael nechaji -

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 81935

Jiste jste zaregistrovala, ze ja do kultury moc nedelam, za to bych si velice rad prohledl vase zdroje ohledne zanedbatelneho ekonomickeho vlivu zidovskeho etnika v predvalecnem Nemecku. [mrknutí jedním okem]

82008

6.12.2005 5:17

RE: At si zide Izrael nechaji -

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 81935

>Seriozní diskusi o vině v Rakousku probíhá cca posledních 15
>let. Až budou hrát v některém divadle Náměstí hrdinů od
>Thomase Bernharda tak zajdi.
Jo, divadla, ta byla vždycky plná neotřesitelných seriózních argumentů. Divadla jsou tím nejlepším zdrojem solidní informace, žejo, paní Bováryová.

82024

6.12.2005 21:14

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82024

>Jo, divadla, ta byla vždycky plná neotřesitelných seriózních argumentů. Divadla jsou tím nejlepším zdrojem solidní informace, žejo, paní Bováryová.<

Fakt Mr Táborský já měla za to že spíš kina ne?

http://www.zvedavec.org/clanky_813.htm

82154

7.12.2005 18:58

RE: At si zide Izrael nechaji -

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82154

>>Jo, divadla, ta byla vždycky plná neotřesitelných
>seriózních argumentů. Divadla jsou tím nejlepším zdrojem
>solidní informace, žejo, paní Bováryová.<

>
>Fakt Mr Táborský já měla za to že spíš kina ne?
>
>http://www.zvedavec.org/clanky_813.htm

Jo, filmy taky a to nejenom v kině. Takovej Švindlerův seznam, to byla studnice pravého poznání, ouplnej skvost Hollywoodu. To málem předčilo Ajznštajna, nebo jak se jmenoval ten otec sovětské historické kinematozmatkie.

82298

9.12.2005 0:49

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82298

>Jo, filmy taky a to nejenom v kině. Takovej Švindlerův seznam, to byla studnice pravého poznání, ouplnej skvost Hollywoodu. To málem předčilo Ajznštajna, nebo jak se jmenoval ten otec sovětské historické kinematozmatkie.<

Pane Táborský nechci vás nijak shazovat ale podle te vaší slavné recenze na Gibsonův krvák se vyjadřujete k tématu o němž máte asi dost mlhavé povědomí ale možná se mýlím. Ono na vašem ryze subjektivním názoru ani moc nezáleží ale jen tak pro zajímavost na největším filmovém servru imdb.com má Schindlerův pardon ehm Schwindlerův seznam rating 8,8 (hlasovalo 110 523 diváků) zatímco Gibsonovo The Passion of the Christ 7,3 (38 924 hlasů) tolik Vox Populi. (Když už zminujete Sergeje Eisensteina tak jeho nejslavnější film jehož slavná scéna s kočárkem na schodišti byla bezpočtukrát parodována má rating 8,1) Stejně irelevantní jako váš je i můj názor. Gibson i Spielberg jsou IMHO velice podobní režiséři kteří točí komerční filmy (patřící spíš k té lepší polovině komerční tvorby i když ten poslední Spielbergův opus podle slavného románu H.G Wellse je prý docela crap) pro masové publikum co sem tam posbírají i nějaké ceny na Academy Awards ale rozhodně ani jeden nepatří k tomu nejlepšímu co současná americká kinematografie nabízí.

82594

9.12.2005 0:59

RE: At si zide Izrael nechaji -

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82594

Sindleruv seznam ma jenom 110 000 hlasu a 8.1 rating predpokladam z 10 bodu maxima. Emmo to je skandal, s tim by se neco melo delat. Zrejme si Spielberg zapomel precist Lechterovu zpravu nez zacal tocit, ale to nebyl takovy propangadisticky trhak. Jo a neni tam tabulka kolik, ktery film vydelal love, omluvte mou lidovou rec, to vite ja jsem takovy primitiv.

82595

9.12.2005 1:06

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82595

Prosím snažně milý René nesnažte se být vtipný když to neumíte. Působí to trochu křečovitě O.K?.

82598

9.12.2005 1:25

RE: At si zide Izrael nechaji -

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82598

To vite madam Bovary na vasi uroven nemam, ja jsem pouze takovy lidovy bavic. [mrknutí jedním okem]

82609

9.12.2005 1:53

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82609

Zase se tak nepodcenujte patříte spíš do té inteligentnější poloviny zdejších přispěvatelů a občas máte i pravdu akorát ten vtip se vám moc nepovedl [mrknutí jedním okem]

82612

9.12.2005 2:40

RE: At si zide Izrael nechaji -

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 82612

Podivejte se Emmo muj osobni kvokaci kvocient mne nedela vubec starost, nekolikrat jsem musel absolvovat testy a patrim do nejvyssi kategorie.Na Spielberkovi mam rad ty uzasne mechanicky pasti ala Indiana Jones, kdy jedna malickost rozbehne spoustu kamennych kouli. Z vaznych veci davam prednost Zachrante vojina Ryana, takovy realny obrazek rezniciny, ktere se hezkym slovem rika valka. Zabijet na dalku je neosobni, nikdy nezapomenu na tu scenu, kdy je nozem zabit mlady vojak Zid plny nenavisti k Nemcum. Neni to pouze scena nazi versus jude, ale taky veteran unaveny valkou a zelenac. Takova smrt je osobni i pro veterana, pokud je lidskou bytosti a ne mentalne vysinutym zviretem. Akorat si myslim, ze vysoka kultura ( a to je pouze otazka verejneho vvkusu nebo nevkusu, ci kulturnich tradic a hodnot)neni ukazatelem niceho vice nez kultury. Eizenstein tocil behem jedne z nejdesivejsich hruzovlad v dejinach lidske civilizace. Vim, ze nemam furt pravdu, stejne jako vy, ale pro me neni problem na zaklade logiky a realnych faktu, zmenit nazor. Treba JAR a Izrael se lisi v tom, ze na JAR se svet dival jako apartheid a na Izrael jako "demokracii". Kdysi jsem zastaval multy-kulty presvedceni, ale to se zhroutilo tvari tvar realite v USA, tady existuje stav tolerance vynucene shora zakonem, stejne tak zdanlive je to v jinych osemetnych oblastech. Zkuste o tom premyslet. Jinak mate pravdu neragoval jsem ani dvakrat rozumne ani vtipne. [mrknutí jedním okem] Na panu Taborskem je vice nez se zda na prvni pohled, a ja mivam velmi dobry odhad. [mrknutí jedním okem]

82619

9.12.2005 1:10

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82595

Říkal, že by to natočil jinak, kdyby znal Schindlerovu ženu a věděl, co to bylo za lumpa. U nás je odsouzen jako vlastizrádce a v Polsku jako válečný zločinec, protože s diverzanty omylem zaútočil na jablunkovské tunely o pár dní dříve než zbytek Wehrmachtu. Údajně celý mýtus povstal z toho, že na vedení továrny kašlal a nechal Židy, ať si soukmenovce zachraňují na komerční bázi. Prý měl největší úmrtnost z přilehlých pracovních táborů a řada zaměstnanců vůbec netušila, že je zachraňovaná.

82600

7.12.2005 18:42

Čtyři z šesti velitelů vyhlazovacích táborů byli původem z Rakouska.

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 81935

A 90% kapu bylo Ukrajinskeho puvodu.
Horsi nez Nemci. Dokonce Nemci byli znechuceni ukazkou Ukrajinske vynalezavosti v krutosti vuci ostatnim veznum. Osobne mi to reklo par tech veznu co meli kliku a prezili to.

82296

8.12.2005 3:04

RE: Čtyři z šesti velitelů vyhlazovacích táborů byli původem z Rakouska.

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 82296

Rasputin:
>A 90% kapu bylo Ukrajinskeho puvodu.
>Horsi nez Nemci. Dokonce Nemci byli znechuceni ukazkou Ukrajinske
>vynalezavosti v krutosti vuci ostatnim veznum. Osobne mi to reklo
>par tech veznu co meli kliku a prezili to.
Tak to máte jen z doslechu, nebo to můžete nějak doložit? V židovských táborech bylo, jak jsem se zase doslechl já, 100% kápů Židů.

82368

7.12.2005 19:30

RE: At si zide Izrael nechaji -

hostující 85.?.?.?

Reakce na 81935

A Adolf Hitler byl Čech ! Tedy, samozřejmě nebyl,ale spousta Němců si to myslela. Dokonce prušáčtí lampasáci měli pro něj hanlivou přezdívku. 'Český kaprál' mu říkali. (Ježíš,leho,omlouvám se,to není na vás!) [velký smích]
A ten Brecht a spol,nebyli to čirou náhodou také komunisté?

82302

8.12.2005 11:44

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 82302

Neslo tam o to, ze si Hindenburg spletl Hitlerovo rodiste Braunau za cesky Broumov? Proto mu posmesne rikal cesky frajtr, nacez se Hitlerovo osloveni celkem zazilo. Po case bylo Hindenburgovi vysvetleno, ze si spletl mesta, lec, stale trval - jiz tvrdohlave a zcela bez fakticke opory - na svem: Je to cesky frajtr!

82432

8.12.2005 14:53

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82302

To, že jméno Hitler je "snad" českého původu, jsem v nějakém dokumentu zahraniční provenience zaslechl v TV. Jiní zase tvrdí, že nějací Hitlerové jsou pohřbeni v Polné na židovském hřbitově. Další, že jeho děda byl psán Hiedler a jméno si upravil. "Český kaprál" mu říkal Hindenburg, který zamlada prošel za války r.1866 Broumovem (Braunau) a spletl si to s Braunau v "Innské čtvrti" /mimochodem rakouská až od 80.let 18.st., předtím Bavorsko/. Pobavil mne překlad na Primě v Nejdelším dni - "bohémský kaprál". Brecht lavíroval dovedně v poválečných vodách - konto ve Švýcarsku, divadlo ve východním Berlíně, plat ve valutách...Ale po červnovém povstání 1953 na základě vládního letáku, který lidu vyčítal, že zklamal důvěru, pronesl básničku s okřídlenou větou(kterou bohužel od r.1965 realizují barevnou imigrací v USA), že si má východoněmecká vláda zvolit nový lid. Levý byl, ale straník ne.

82461

8.12.2005 18:53

RE: At si zide Izrael nechaji -

hostující 85.?.?.?

Reakce na 82461

No,mám pocit ,že jednu chvíli i tím straníkem moh být.Ale hlavu na špalek za to nedám.
Co se týká toho titulku na Primě a před tím na Nově,myslím,že to tak bylo schválně přeloženo - není nad korektnost,že.
Jinak souhlas.

82518

5.12.2005 21:39

RE: At si zide Izrael nechaji -

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 81916

No i kdyby jich zemřelo 60 milionů, tak je to stále skoro nic, proti tomu, o kolik set milionů je třeba snížit početní stav lidstva, aby nebylo přemnožené.

Někde se s potřebným snižováním začít musí. Tak proč ne třeba od sionistů? Konec konců židy nelikvidovalo jen hitlerovské Německo. Británie se během války také snažila a sem tam nějakou tu loďku s židovskými uprchlíky potopila. A nikdo jí za to nijak neodsuzuje.
Prostě neměla tu smůlu, že by prohrála válku. Platit musí jen poražený.

81943

6.12.2005 1:06

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 81916

Koncentráky tam byly, i když ne "specializované" na Židy, třeba Mauthausen. Keltové od nás neutekli do Británie, ale přesně se startem letopočtu se odebrali do Rumunska. Nahradili je Markomané z Germánie vypuzeného Marobuda, tyto pak za 450 let vybili Hunové a pak teprve jsme sem přišli my, povahy holubičí. Za trest teď budeme vykupovat to zařízení na pěstování nečisté zvěře v jižních Čechách, přijde to asi na stejné peníze jako to austrijácká daň, ale v našich korunách.

81972

6.12.2005 3:05

RE: At si zide Izrael nechaji -

HoNzA 69.?.?.?

Reakce na 81916

Jako kdyby se zide nepokusili nemce uz jednou dostat ekonomicky na kolena a skoupit si vse v nemecku...

Tak to pro jistotu vzali pres Ameriku. Nyni mohou provadet jakekoliv nakupy firem, skryti za "americky" kapital.
Ekonomicke ovladnuti sveta timto kapitalem zacina byt dost neprijemne, a to jsem v techto otazkach velice liberalni, a rozhodne ne levicak [smích]

82002

6.12.2005 12:28

RE: At si zide Izrael nechaji -

Patrman 213.?.?.?

Reakce na 81916

Vsechno by bylo mozno pochopit i ty stovky miliard dolaru, ktere plati Nemci do Izraele a vsem, kteri prosli koncentraky, kdyby soucasne na svete neumiraly tisice lidi denne predevsim v Africe.
Nemecko skutecne jde ke dnu - plati ze vsech statu nejvice nejen na obeti koncentraku a na podporu Izraeli, ale take nejvice do poklady EU z cehoz mely staty jako Irsko, Spanelsko nebo Portugalsko a Recko obrovsky prinos a dokonce Irsko predci v zivotni urovni i Nemecko a dohani je Spanelsko.
Nemci plati vzdy na vsechny katastrofy na celem svete
Nyni podobny vzestup ceka Cesko, Madarsko i Polsko - ale ti Nemci musi se jednou ozvat - kdyz na to vse plati vnuci tech, kteri meli nejaky vliv ve valce- dopadne to tak,ze se tam musi najit nekdo kdo rekne a DOST jako to rekl Hitler.

82074

6.12.2005 21:51

RE: At si zide Izrael nechaji -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 82074

Já jsem slyšel, že za vzestup Irska mohou především investice amerických Irů, Irsko je v EU již dlouho (myslím že přes třicet let) a poměrně dlouho třeli bídu.

82163

11.12.2005 18:40

RE: At si zide Izrael nechaji -

google 84.?.?.?

Reakce na 82074

Nemci vyzbierali len na pomoc obetiam Tsunami 670 000 000 Euro, takmer jednu miliardu dolarov a napriek tomu, zostanu az do konca sveta fasistami, alebo az kym neprestanu byt svetove media kontrolovane clenmi najzakernejsieho mafistickeho zdruzenia na svete, proti ktorym vyzera talianska camorra ako diskusny klub dochodcov.
mafistickeho zdruzenia znameho aj s knihy Normana Finkelsteina, Holocaust Industry.

82983

12.12.2005 16:35

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 82983

>Nemci vyzbierali len na pomoc obetiam Tsunami 670 000 000 Euro, takmer jednu miliardu dolarov a napriek tomu, zostanu az do konca sveta fasistami<

Tohle se mi zdá trochu přehnané slyšela jsem názory mnoha Židů at už přímých "holocaust survivors" nebo někoho komu nacisté zavraždili někoho z rodiny a opravdu ani v jednom případě nedával nikdo najevo nenávist k Němcům nebo je obvinoval z fašismu. Mám spíš dojem že antiněmecké resentimenty jsou v důsledku 40 let trvající propagandy o "západoněmeckých revanšistech" poměrně silné v Čechách hlavně u starších lidí a některé politické strany na tom staví svoji retoriku naprosto v extrémní podobě to bylo u strany dr Sládka. S německou kartou hrají komunisté do jisté míry i ODS a někdy i ČSSD.
IMHO dnešní Němci mají s Němci co dostali k moci Adolfa jen velmi málo společného.

83086

12.12.2005 17:05

RE: At si zide Izrael nechaji -

68 68.?.?.?

Reakce na 83086

IMHO dnešní Němci mají s Němci co dostali k moci Adolfa jen velmi málo společného

Ano, nemaji Hitlera. Dejte jim noveho Hitlera a uvidime.

83089

12.12.2005 17:40

RE: At si zide Izrael nechaji -

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 83089

>Ano, nemaji Hitlera. Dejte jim noveho Hitlera a uvidime.

Myslím,že můžete dát Hitlera třeba čechům,vytvořit podobné podmínky jako po krachu na burze v roce 1929 a budete tu mít to samé v bledě modrém.

Není to zkrátka o národech,ale o správných(?)lidech na správném místě ve správném čase.

Na místě Hitlera bych si dokázala docela živě představit Chorche Paroubka a jsem si jistá,že pokud by použil správná slova na lůzu(což on nepochybně umí),tak by docílil stejných,ne-li lepších výsledků jako Führer.

83091

13.12.2005 5:43

RE: At si zide Izrael nechaji -

68 68.?.?.?

Reakce na 83091

Myslím,že můžete dát Hitlera třeba čechům,vytvořit podobné podmínky jako po krachu na burze v roce 1929 a budete tu mít to samé v bledě modrém.

Není to zkrátka o národech,ale o správných(?)lidech na správném místě ve správném čase.

Na místě Hitlera bych si dokázala docela živě představit Chorche Paroubka a jsem si jistá,že pokud by použil správná slova na lůzu(což on nepochybně umí),tak by docílil stejných,ne-li lepších výsledků jako Führer.


Provnavate neporovnatelne. I gulas ma svuj recept, ktereho by jste se mela drzet.

83204

13.12.2005 3:33

RE: At si zide Izrael nechaji -

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 83089

Nemci jsou opravdu dukladni i v denacizaci zeme. Radi by chteli kreslo staleho clena RB OSN, ale jelikoz na mezinarodni mise posilaji doktory, tak z toho nic nebude. A presto, ze Merkelova vyjadrila podporu USA v svatem krizackem tazeni, tak vojaky do Iraku neposle. To by byla politicka sebevrazda, pochybuju ze by Nemci byli ochotni cedit krev za cizi zajmy, obvzlast kdyz trochu polivky si hreje Tel Aviv.

83193

12.12.2005 17:34

RE: At si zide Izrael nechaji -

google 84.?.?.?

Reakce na 83086

pozrite sa, ake role dostavaju od zidovskych reziserov, producentov vo filmoch.

83090

12.12.2005 21:26

RE: At si zide Izrael nechaji -

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 83090

>pozrite sa, ake role dostavaju od zidovskych reziserov, producentov vo filmoch.<

Já těch německých herců a hereček zas tolik neznám nejlepší je asi Udo Kier kterýho do všech svých filmů obsazuje Lars von Trier (nevím jestli je nebo není Žid) a vesměs jsou to role negativní jako třeba ten sadista-námořník v Breaking Wawes nebo aspon bizarní jako kojenec který se narodí jako dospělí v TV seriálu Riget ale pochybuju že to nějak souvisí s národností Kier na to má ksicht. Ale možná znáš nějaké jiné příklady.
P.S V Hollywoodu se asi z germanische schauspilerin nejvíc prosadila nebožka Marlene Dietrich a ta hrála snad všechny možný role.

83123

13.12.2005 8:23

RE: At si zide Izrael nechaji -

google 84.?.?.?

Reakce na 83123

>>pozrite sa, ake role dostavaju od zidovskych reziserov,
>producentov vo filmoch.<

islo mi o to ako su zobrazovani Nemci, nie o role nemeckych Schauspieler-ov.

napriklad vo filmoch najznamejsieho, zijuceho rozpravkara Schwindlera Spielberga.

83220

5.12.2005 20:23

toz,

zdenek 72.?.?.?

kdy byl ten spolek zalozen, 2000 nebo 2001 ?

81925

5.12.2005 23:09

Zlodejska filosofie

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Tento clanek je ukazkou s jakou zlodejskou a protrelou bandou lidstvo jedna na jedne strane vrazi zodpovedni za vrazdy pul millionu Palestincu a tri ctvrte millionu Iracanu od roku !947 do dneska a na druhe strane surove zatceni stejnymi lidmi, Ptam se nojdou slusni a poctivi lide dostatek soudnosti a odvahy rici temto kriminalnikum"
tak a dost?"

81960

6.12.2005 1:19

RE: Zlodejska filosofie

zaplatil 65.?.?.?

Reakce na 81960

"Ptam se najdou slusni a poctivi lide dostatek soudnosti a odvahy rici temto kriminalnikum tak a dost?"
-------------------------------------------------------------------------

Kdo a v jake forme jim to rekne, to chci videt. Vy jim to rikate zde, ale to asi stacit nebude. Bude muset 'zestatecnit' nejaka vlada. Ale ktera? Podivejte se, jak se provadi volby. A jeste hur: jak se provadi politika v mezivolebnich obdobich. Demokracie je jiz dutou dyni - vlady nemluvi za svuj lid. [pláč]

81977

6.12.2005 13:03

RE: Zlodejska filosofie

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 81977

To naštěstí je ošetřené systémově ! [velký smích] prostě jakýkoliv systém, založený na špatných základech, sám sebe dříve nebo později autodestruuje. A pomsta za bezpráví ? Náleží tomu nahoře !

Konec konců, tak jako píši o autodestrukci, tak jsem si jistý a tedy věřím na "autosoud". Takže "komukoliv pomůžeš - pomůžeš mi, komukoliv ublížíš atd... [smích]

82076

6.12.2005 3:10

Vlastne mame stesti, ze jsme svedky,

zaplatil 70.?.?.?

toho co se deje. Je to jako kdyz dalsi (a bude jeste nejake dalsi?) kolo svetove historie kulminuje - a zraje k dalsi vynosne 'sklizni'. Bude to asi pekne krvava sklizen, ale coz, lidstvo to jinak neumi.

Kdyz budu mluvit za sebe, nemohu se dost vynadivit, kolik zvratu a dob te ktere politicke korektnosti jsem uz za tak kratkou dobu zazil. A diky teto posledni ( a diky Bohu za ni) mi vlastne vse dochazi. Zacinam rozumet nackum, rozumim soucasnym i minulym rusum, rozumim arabum i dalsim.....dokonce i tem izraelcum. Jen to s tim rozumenim nechci prehnat, protoze pri 'porozumeni' vlastne clovek i chte-nechte prispiva zlu. A to zrovna nechci.

Ale toho Rakouska je mi lito, byla to takova pekna, trochu konzervativni a mila zeme. Moje druha domovina, dala mi totiz azyl a starala se o me. Tezko se s tou vzpominkou loucit... [pláč]

82006

6.12.2005 3:15

prachy hybou svetem

Rene Bartosek 68.?.?.?

No vida konecne nam nekdo ukazal, kde jsou zasite prachy. Scenar stejny jako se Svycary v 90-tych letech. Zaloby v USA, tlak USA na Svycarsko a Svycari soli jako mourovati.

82007

6.12.2005 3:33

Proc zide vrazdi v Palestine ?Protoze jsou Chazarove ,ktery stoji za vsemi valkami.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz , Henry Ford chtel zabranit dalsi valce a plavil se lodi do Evropy ,tak mu cestu zastoupil zid ,se slovy: Ja vim ,kdo jste a proc jedete do Evropy,ale pamatujte si jedno ,ze my -zide rozhodujem ,kdy akde zacit valky a kdy a kde ji ukoncit.
Takze "palestinsky holocaust" a jejich bezmocnost se branit proti modernimu vyzbrojenemu nepriteli je ocividna.
Historické dokumenty potvrzují, že židé přesto, že měli možnost vycestovat do Palestiny, této možnosti využívali jen málo, a když ano, vrátili se do svých původních zemí a v Palestině nezůstali. Například kolem roku 1820 byly v Palestině jen dvě židovské rodiny. To je údaj z dokumentů OSN. I po oficiálním vzniku sionismu a jeho snaze o nastěhování židů do Palestiny, i přes velké finanční sumy, které byly investovány, zůstal počet židů v Palestině velmi limitovaný. Podle OSN se do Palestiny ročně vystěhovalo kolem 1000-1500 židů. Tok židovských utečenců směřoval do USA, ne do Palestiny. Například roku 1897 bylo v USA 98 600 židů, v polovině 20. let 20. století se jejich počet zvýšil na 4,5 milionu. Takže fantazie o návratu židů do takzvané staré země neexistovala.
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?option=com_content&task=view&id=43&Itemid=57
Nakonec ,zda Rakousko je vinno a nebo ne dava odpoved z clanku 24 brezna 1933 ,kdy zidovsky kongres vyhlasil bojkot a "svatou valku" proti Nemecku
a Ultermayer v USA s pomoci zidy kontrolovaneho tisku,tak ,jak je i dnes ve svete kontrolovan ,tak zvanymi zidy, vyvolal druhou svetovou valku ,ktera stala krestansky svet 50 millionu obeti,kdy ,Stat Israel a zide budou platit odskodne za obeti krestanu v ramci sve spinave politiky ,takove ,jak evedou i ted v Americe?
A ,nebo se stat Israel prejmenuje na Chazarii ,aby nemusel nic platit?
Je to dlouhá historie a ve svých knihách jsem dával hodně příkladů a dokumentů o tom, jak například celý arabský Jemen v 5. století konvertoval na židovství. Toto království bylo zničeno, pak přišel islám a v horách Jemenu zůstala skupina židů. To byli arabové, kteří konvertovali na židovství. Kolem roku 510 konvertovaly na židovství tisíce občanů perské říše ve 127 provinciích, od Indie až po Atlantský oceán. Většina z nich konvertovala ze strachu před vlivem židů, který byl v tehdejší perské říši dost značný; kdo zná historii to ví. Podle historických faktů, ke kterým se může každý dostat, je dokázáno, že převážná většina dnešních židů není v žádném případě potomkem nikoho z národů staré Palestiny a nemá etnický vztah s národy staré Palestiny ani celé této oblasti. Izraelský spisovatel a novinář Israel Shamír napsal krásnou knihu „Galilea flowers“. V ní píše, že dnešní židé jsou smíšeného původu s významným elementem Turků, Chazarů, jižních Slovanů a pobaltských slovanských plemen. Také potvrzuje fakt, že dnešní Palestinci jsou potomky národů staré Palestiny.
Byli to tak zvani zide ,co stril...Kráceno (Editor)

82012

6.12.2005 6:24

WELCOME TO HELL

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Az prilis dlouho to prochazelo bez povsimnuti ci se zavrenyma ocima.Les se kacet bude,a bohuzel budou litat i trisky.

82033

6.12.2005 8:39

rakouske pokani - uz je to tu

Ivo 83.?.?.?

Je to dve minuty co jsem si pridal a pochvalil Vas pane Kral, a uz zase mate slovni prujem. Psal jsem k tem veznum a jejich vanocnim pohlednicim. Berte na to neco na ten prujem, mohlo by Vam to zustat!
Jste zidobijec jak poleno. Za chvilku byste chtel bit i ty co maji ploche nohy, uvazujte a prestante nas primitivne testovat.
Kdyz mate tolik casu na prispivani a vymysleni hovjezin, zkuste vydelat nejake chechtaky navic a zajedte si do Liberie a uzijte si rasismus na vlastni bilou kuzi! Nebo staci mluvit na venkove v jiznim Rakousku cesky. Tam sovinismus opravdu prerusta v rasismus, nebot si po pouhem rozhovoru s Vami jsou temer umyt ruce ..., ale ceská slova pouzivaji radi: z czvestek se tam porad pali slivovitz.
[vyplazený jazyk]

82052

7.12.2005 4:06

To , co zide ukradnou ,tak uz je zidovske ,zapomente na nejakou spravedlnost

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

An essential part of this saga involves the claim that Josef Korbel allegedly stole property that belonged to the family of a German industrialist named Carl Nebrich. [HM note: The Nebrich family didn't want anything to do with the Nazis. Consequently, the Nazis confiscated Nebrich's mansion in Prague, but not the property inside the mansion, which was later allegedly "taken" by Josef Korbel and brought by him to the United States. See also http://www.fpp.co.uk/online/99/03/STimes290399b.html and http://www.jewishsf.com/bk990507/ilondonjta.shtml and about the lawsuit read http://www.sudeten.de/sites./a52.htm.]

After the Nebrich family asked for the return of their property, the Nebrich claim was rejected. It seems that Madeleine Albright never intended to return the alleged stolen property. I am certain that even if Korbel could not be blackmailed before World War Two by the communists, a story like this would have caught the attention of the KGB and GRU after the war. They would then have very substantial compromising data on Korbel that could cost him many years in prison. In this position the communists had the upper hand on Korbel and could've done to him and with him whatever they wanted. Therefore it is not at all surprising that Korbel's daughter, Madeleine Albright, had such a prominent political career in American policy think tanks, like the Soviet section of the American Institute for Strategic studies. And it should surprise no one that she later became U.S. Secretary of State.
Prosim Vas ,kdo muze vyhrat soudni spor se zidy ,kdyz souce bude tajny a nebo prozidovsky soudce a experti ,jakbysmetl?Kdyz Talmud jim rika ,ze goyimove nemaji pravo na majetek.
World communism led by Russia will try to implement a centralized global communist government. Do you think that Russia and the communists would include a socialist America in this government or they would like to destroy America totally once and for all?
"CHERTOF" actually means in Russian: "SON OF THE DEVIL."[mrknutí jedním okem]

HOMELAND SECURITY will truly play the major role UNDER MARTIAL LAW with it's NATIONAL RESPONSE PLAN, to send MILLIONS OF FELLOW AMERICANS AND CHRISTIANS/PATRIOTS TO THEIR DEATHS in the FEMA/MILITARY DETENTION CAMPS already in place for this AMERICAN HOLOCAUST.

WHY do you think that certain Jews in Washington DC such as WOLFOWITZ and RICHARD PERLE (who worked with WA Senator "Scoop" Jackson when HE ORDERED THE 20,000 PRISONER BOXCARS WITH SHACKLES FROM CHINA as a part of the NWO MARTIAL LAW AGENDA) and many OTHERS such as LIEBERMAN...why do you think THEY ARE SO RABID IN THEIR SUPPORT OF THE COMING NEW WOLRD ORDER AGENDA FOR "AMERIKA"???
Take a look at how many governments are occupied by Jews: http://www.jewwatch.com/jew-occupiedgovernments-folder.html

Or just look at your White House, 2000- 2004:

Paul Wolfowitz Deputy Secretary of Defense
Ari Fleischer (2001-2003) White House Press Secretary
Josh Bolten Deputy Chief of Staff
Ken Melman White House Political Director
David Frum (2001-2002) Speechwriter
Brad Blakeman Whi...Kráceno (Editor)

82208

7.12.2005 14:30

Jak ti je Rakousko?

Karel z Čech 212.?.?.?

dnes už zase ......ouzko, ouzko, ouzko. A to nejen z hospodářských důvodů. http://www.blisty.cz/2005/12/7/art26033.html
I kvůli skandálům s jistými nacionalistickými výroky představitelů politických stran, které vyvolaly pobouření nejen u sousedů, ale až v Bruselu. Je třeba ukázat, že rakušané to tak nemyslí. Že jsou hodný a spořádaný národ, otevřený principům multikulturalismu.

82255

8.12.2005 12:02

To je to nejhorsi ,co je kdy v existenci Rakouska mohlo potkat.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je třeba ukázat, že rakušané to tak nemyslí. Že jsou hodný a spořádaný národ, otevřený principům multikulturalismu.

Ten multikulturarismus ,tak propagovany je to co je uplne dorazi a z ceho se Rakousko uz nikdy nevzpamatuje ,to je ta "rakovina " na ucelene a rasove stmelene narody.*Multikulturarismus je internacionalismus v jinem podani,globalismus ,je zvede ke zkaze kazdeho naroda,jeho tradic a JEHO KULTURY, CESTA DO PEKLA.
Multikulturni jsou predevsim nadnarodni prumyslove koncerny jejiz zajmy zcela presahuji zajmy narodu a obcanu techto zemi,jejiz cilem je neomezena moc a naprosta kontrola populace.Kdo podporuje multikulturarismus ,tak pripravuje svym detem a svym vnukum,opravu "raj na zemi".
Nejsem obdivovatelem Bible ,ale i ta rika ,ze prijde cas ,kdy zivi,budou zavidet mrtvym.

82434

12.12.2005 11:34

Udavačský formulář švindlkaustu

Robin 83.?.?.?

Nařízení mezinárodního žida.

Práskni svého popírače ! (stáhněte si formulář)
Přeju příjemné vyplnování.

http://www.holocaust.cz/forms/feedback-denial.html

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

-----------------------------------------------

A tady ho máme pejzatého: chamtivý, vypasený, zbabělý....
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

http://www.skrewdriver.net/ww2p6.gif

83064

13.12.2005 3:37

RE: Udavačský formulář švindlkaustu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 83064

Uz v tom formulari chybi jenom kolonka pro scan duhovky a otisk prstu. Obvzlast pokud nejaky pitomec pozada o zverejneni literatury od Irvinga ci Finkelsteina ohledne pochybnosti, pardon popirani holocaustu. [mrknutí jedním okem]

83195

Příspěvků: 63

05.12. 16:41 js  Vypada to na dobrej kseft
05.12. 19:09 trodas  At si zide Izrael nechaji -
05.12. 19:32 leho  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 20:23 trodas  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 20:51 leho  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 08:50 Pavel -Čert- Němec  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 15:05 VaclavK  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 13:13 hmm  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 20:36 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 13:47 Adapa  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 17:52 leho  RE: At si zide Izrael nechaji -
07.12. 09:11 Adapa  RE: At si zide Izrael nechaji -
07.12. 18:02 leho  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 04:57 Klokan  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 12:43 krysa  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 13:11 hmm  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 21:09 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 01:20  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 03:20 Rene Bartosek  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 05:17 Jiří Táborský  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 21:14 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
07.12. 18:58 Jiří Táborský  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 00:49 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 00:59 Rene Bartosek  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 01:06 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 01:25 Rene Bartosek  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 01:53 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 02:40 Rene Bartosek  RE: At si zide Izrael nechaji -
09.12. 01:10  RE: At si zide Izrael nechaji -
07.12. 18:42 Peter Veliky   Čtyři z šesti velitelů vyhlazovacích táborů byli původem z Rakouska.
08.12. 03:04 Jiří Táborský  RE: Čtyři z šesti velitelů vyhlazovacích táborů byli původem z Rakouska.
07.12. 19:30 hostující  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 11:44  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 14:53  RE: At si zide Izrael nechaji -
08.12. 18:53 hostující  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 21:39 Karel z Čech  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 01:06  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 03:05 HoNzA  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 12:28 Patrman  RE: At si zide Izrael nechaji -
06.12. 21:51  RE: At si zide Izrael nechaji -
11.12. 18:40 google  RE: At si zide Izrael nechaji -
12.12. 16:35 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
12.12. 17:05 68  RE: At si zide Izrael nechaji -
12.12. 17:40 Alexa  RE: At si zide Izrael nechaji -
13.12. 05:43 68  RE: At si zide Izrael nechaji -
13.12. 03:33 Rene Bartosek  RE: At si zide Izrael nechaji -
12.12. 17:34 google  RE: At si zide Izrael nechaji -
12.12. 21:26 Emma Bovary  RE: At si zide Izrael nechaji -
13.12. 08:23 google  RE: At si zide Izrael nechaji -
05.12. 20:23 zdenek  toz,
05.12. 23:09 Pavel  Zlodejska filosofie
06.12. 01:19 zaplatil  RE: Zlodejska filosofie
06.12. 13:03 Petr Gejdoš  RE: Zlodejska filosofie
06.12. 03:10 zaplatil  Vlastne mame stesti, ze jsme svedky,
06.12. 03:15 Rene Bartosek  prachy hybou svetem
06.12. 03:33 Robert Nohejl  Proc zide vrazdi v Palestine ?Protoze jsou Chazarove ,ktery stoji za vsemi valkami.
06.12. 06:24 MedaBeda  WELCOME TO HELL
06.12. 08:39 Ivo  rakouske pokani - uz je to tu
07.12. 04:06 Robert Nohejl  To , co zide ukradnou ,tak uz je zidovske ,zapomente na nejakou spravedlnost
07.12. 14:30 Karel z Čech  Jak ti je Rakousko?
08.12. 12:02 Robert Nohejl  To je to nejhorsi ,co je kdy v existenci Rakouska mohlo potkat.
12.12. 11:34 Robin  Udavačský formulář švindlkaustu
13.12. 03:37 Rene Bartosek  RE: Udavačský formulář švindlkaustu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 9

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 5

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 027