Diskuze k článku

Další ostuda české policie:

Příspěvků 49

30.9.2005 16:49

Česká policie

baba_Blažková 193.?.?.?

Njn, kde jinde, než v naší skvělé republice, se může například stát, že když zavoláte policii, aby odvezla z vašeho bytu opilého manžela, který vám pár okamžiků předtím rozsekal držku na kaši, tak tato vám doporučí ať opustíte byt vy, "když se ho tolik bojíte", a na námitku, že v bytě jsou ještě děti, vám poradí, ať je vzbudíte (v jednu v noci) a vezmete je s sebou. Kam - to už je podružná záležitost.
A když chcete na druhý den podat stížnost, tak ji s vámi všichni svorně odmítnou sepsat. A stěžovat si můžete jít tak leda na lampárnu.
A není to jenom systémem.

Dej pámbu, ať je už nikdy nepotřebuju.

72907

30.9.2005 19:13

RE: Česká policie

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 72907

paní Blažková, proboha, snad to není Vaše vlastní zkušenost?
I když já bych mohla o české policii taky vyprávět! Vloni přepadl nějaký chlap mou dceru a kvůli kabelce ji málem ukopal brutálně k smrti. Zachránila se jen vlastní duchapřítomností. Patrně to byl ten třicetiletý Rumun, kterého pak policajti konečně chytli. Předtím ale takto zmasakroval a i znásilnil x ženských. A policajti? Těm bylo zatěžko sepsat i jen protokol o tom.

Oni totiž poslední dobou mají ve zvyku buzerovat jen slušné lidi, vybírat pokuty, a tak podobně. Ale jakýmkoliv konfliktním situacím a zločincům se pečlivě vyhýbají. A když si vzpomenu, jak nabádali občany, aby příště nedělali hrdiny jako pan Velíšek, tak se mi otevírá kudla v kapse.Asi by jim nadmíru vyhovovalo, aby občané byli k sobě maximálně lhostejní, nic neřešili a i kdyby viděli, jak někdo v parku zrovna podřezává člověka, tak radši odejít a dělat jakoby nic.Kdyby se tímhle řídili ti mladíci, co teď zachránili tu ženskou před tím dalším střílejícím vrahounem, tak by už dneska nebyla mezi živými.

72915

30.9.2005 22:52

RE: Česká policie

jmx josef (tečka) muknsnabl (zavináč) worldonline (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 72907

Domnivam se, ze soucasny stav, kdy policie selhava ve vykonu je podstatnou merou zpusoben pravnim prostredim v CR. Prostredim, ktere omezuje prava policistu a poskozenych a nahrava zlocincum. Prostredim kdy jsou vlivni lide v podstate nad zakonem. Policiste se pak boji razne jednat a vysledky na sebe pak nenechaji dlouho cekat ... nez budou riskovat to, aby je vlaceli v televizi nebo mesice vysetrovala inspekce tak radsi budou delat, ze se nic nestalo vsak ono se to samo nejak vyresi. V horsim pripade pak budou naopak spokupracovat s vlivnymi zlocinci, protoze instinktivne vyciti, ze z toho muzou mit jen a jen uzitek. Toto vse umocnuji ruzne politicke tlaky a vysledek je takovy jaky je. [pláč]

72921

30.9.2005 20:28

Jedine co tu schazi je tvrzeni...

Grovik 84.?.?.?

.... ze za vsechno muzou cikani, zidi nebo proste nekdo dalsi.

Proc se sakra nekdo nerozhlidne a nedojde mu ze si za to muze sam? Pokud si lide tady jen tak placaji jatra nic se nezmeni.
Proste musi neco delat. Treba pri pristich volbach dat hlasy uplne jine strane. Nebo si zalozit vlastni stranu...

Kdo nic nedela nic neskazi se rika. Tyhle clanky jsou presne v tom duchu. Jen kecat, ale skutek utek!

72916

30.9.2005 21:30

Dobře, začneme teda u sebe

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 72916

Já budu volit Národní Stranu. A ty?

72919

30.9.2005 23:16

RE: Jedine co tu schazi je tvrzeni...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 72916

V zemi, kde plati 5% hranice pro vstup strany do parlamentu nema vyznam zakladat vlastni stranu. Clovek, krome komunistu, ma jen dve volby - volit zkorumpovanou CSSD, nebo zkorumpovanou ODS, ktera ukazala, co (ne)umi uz v 90 letech. Nepocitam-li moznost nevolit vubec.

72924

30.9.2005 21:28

Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Nori Kazu norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Pak už je to totiž jen krůček k započetí cesty nápravy.
Stačí, když si vezmu dnešní zprávy:

-nahlédli jsme do reality, kde "přínosní a bezproblémoví" Vietnamci nám tu vytváří gangy, dnes jsme měli tu čest s jedním z těch drogových

-na pozadí příběhu malé postřelené Cikánky bylo možné vidět pár záběru z kterých je zjevné, jak se jim to u nás za naše peníze hezky množí

-bílá většina je ukolébánána různými žvásty, jejichž esencí je "staré dobré" nehas co tě nepálí a je to vidět nejen na celospolečenských závažných problémech provázejících rozklad Západu obecně, ale čas od času to vynese na povrch i opravdové chuťovky jako např. znásilnění šestnáctileté dívky, které se nezastane jediný kolemjdoucí.

Kde to žijeme?
Ve světě společenského ultraliberalismu, kde staré (čti skutečné) hodnoty jsou denodenně pošlapávány, pranýřovány a zesměšňovány ve prospěch utopických vizí. Nejkřiklavější patologické jevy jsou omlouvány jako daň za "svobodu", ty méně křiklavé jsou často propagovány.
Od bezcitného, ale logického a ověřeného "účel světí prostředky" jsme se dostali k ideologii "hlavní je liberální a (zdánlivě) svobodný systém, ikdyby jsme na to měli všichni chcípnout".
(((Koho by náhodou napadla podobnost s heslem "svobodu nebo smrt", toho musím zklamat, jde o diametrální rozdílnost!)))
A z reality je vidět, že k tomu "chcípnutí" nebude už za pár desetiletí nijak daleko.

Já ale věřím ve změnu.
A ta přijde!!!

72918

30.9.2005 22:39

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 72918

Anebo to bude tim, ze bila vetsina jsou ti lide kteri jsou potencionalne aktivne zapojeni do politiky, politici vychazeji vetsinou z jejich rad.
Proto je policie hlavne zamerena na jejich kontrolu. Neustale buzerovani na silnicich, sledovani mineni na internetu atd.
Tim, ze trida politicka, tedy soucasni politikove jsou stale vice odlouceni od reality populace a to jak svym financnim sebeohodnocenim tak jejich neochotou byt kontrolovani temi pro ktere pracuji, viz stale vice extendovane poslanecke imunity.
Policie tudiz neni na reseni drobnych problemu jako kradeze a napadeni, ale slouzi na potlaceni nespokojene populaci.
Jednou davno pred nejmene triceti lety jsem u Prahy na silnici potkal kolonu policejnich vozu lehce obrnenych ktere byly na kontrolu davu. Stejne jako Jihoafricke, americke a vzaklade jako ze zemi ktere tehdejsi komuniste prohlasovali za utlacovatele. Tehdy jsem si uvedomil jake svine prolhane jsou. Samozrejme jsem to tusil ale toto bylo probuzeni. Mozna, nejaky takovy impuls bude probuzenim pro soucasne obyvatele.

72920

30.9.2005 23:06

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 72918

>-nahlédli jsme do reality, kde "přínosní a bezproblémoví" Vietnamci nám tu vytváří gangy, dnes jsme měli tu čest s jedním z těch drogových
<

No a co stejně dealovali ganju a ta bude za pár let legální teda jestli nám do toho nebudou moc kecat ty Národní strany a podobní fašouni.

72922

4.10.2005 7:16

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 72922

No a co stejně dealovali ganju a ta bude za pár let legální teda jestli nám do toho nebudou moc kecat ty Národní strany a podobní fašouni.
------------------------------------------------------------------------
Komu "nám" ?
Píšete zde za feťáky?

73202

4.10.2005 8:03

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

TS 213.?.?.?

Reakce na 73202

>Komu "nám" ?
>Píšete zde za feťáky?

Clovek pokurujici joint bude velmi pravdepodobne pratelstejsi/vstricnejsi nez clovek popijejici pivo (zejmena neni-li to ten den zdaleka prvni) nebo dokonce mavajici pendrekem.

73206

5.10.2005 18:53

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73206

Paroubek nám to vysvětlí
http://www.eportal.cz/images/misc/paroubekanim.gif

73395

5.10.2005 19:10

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73395

Už to má prokonzultované
http://www.obrazovka.cz/realityshow/reality/vypaseni.jpg

73397

5.10.2005 19:16

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73395

A to ze všech stran
http://www.obrazovka.cz/realityshow/reality/je_to_tady.jpg
tedy i s KSČM.

73398

4.10.2005 8:25

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73202

>Komu "nám" ?
>Píšete zde za feťáky?
Inhalovat THC je v CR zcela legalni, stejne jako tabak,ci konzumace alkoholu ( a to je sakra tvrda a silne navykova droga ).
Konzumujete alkohol? Jste drogove zavisly?- budete urcite hledat protiargumenty a vymluvy,...jak uz to konzumenti alkoholu povetsinou delaji. Pokud alkohol pouzivate, OK...ale v mnoha pripadech pouzivani prejde v zneuzivani a pak se podivejte do statistik, kolik obeti na zivotech, rozvracenych rodin, penez na leceni zavislosti, atd...ma alkohol.
A pak muzete porovnat mekkou(THC) s tvrdou(treba destilaty, ktere najdete v kazdem supermarketu).
P.S. A to pouzivani muze byt i deci sektu pri novorocnim pripitku [mrknutí jedním okem]

73211

30.9.2005 23:13

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 72918

"Kde to žijeme?"
Žijeme tam,kde je normální mít v oblibě člověka(?),který se bratří s komunisty(a jak sám řekl,bratřil by se i s mimozemšťany),který stále skáče do řeči(asi nový standart slušnosti),který jen kecá,ale výsledek nula,který všechny obviňuje ze lži,ale sám je falešný...,zkrátka je normální mít rád Paroubka.Je to jen příklad,kterých lze podat mnoho,ale když lidi pozitivně osloví takový člověk,tak co si mám myslet o celém národu [zmaten]

Ono je to celkově o jednom jediném:stát,potažmo politici si vůči lidem dovolí to,co mu sami lidé dovolí.A jak je vidět,tak lidé snesou ledacos(jediné,co by asi nesnesli,by bylo zdražení piva).Překvapilo mě,jak snadno byl dosazen na post polic.prezidenta pan Husák.A ozval se někdo?Ne,proč také.
Celá tahle situace se dá zjednodušeně přirovnat třeba k současným potížím Hypernovy.Prošlé jídlo,myši...a co udělají lidé?Ne,nebudou tenhle řetězec bojkotovat,budou mít sice kecy,ale budou dál nakupovat to prošlé jídlo.Stejné je to se vším.
Nejhorší je,že málo zoufalců,které by chtělo něco podniknout nic nezmůže.V tomhle ohledu platí,že v množství a jednotě je síla.

Nori Kazu,obdivuji vás,že ještě věříte.Já ne,když vidím,jak je většina národa systematicky oblbována a úplácena ze svých vlastních peněz(předtím ukradených státem)a navíc si pošušňává,jakého má dobrého premiéra a vládu.

72923

1.10.2005 15:46

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Martin 217.?.?.?

Reakce na 72918

"Já ale věřím ve změnu.
A ta přijde!!! "

Přijde hovno, samo nepřijde nic a pokud proto něco asiate neuděláš, můžeš věřit do smrti. Po celou dobu Tvé víry tě někdo bude kopat v lepším případě pod koleno.
Navrhuji následující:
1/ Znovuzavedení domovského práva
2/ Veškeré daně a poplatky jsou odváděny obci,obec přerozděluje a vyplácí
sociální a další dávky,finančně se podílí na chodu státu.
3/ Izolace(ne kriminal!) nepřizpůsobivých nebo potenciálně nebezpečných
svému okolí
4/ Agresor nepožívá žádné právní ochrany,svědkové nebo oběť mají povinnost
jednat tak, aby byla agrese ukončena neprodleně,bez ohledu na následky
způsobené agresorovi.
5/ Nedotknutelnost soukromého vlastnictví.
6/ Povinnost občanů starších 21 let absolvovat základní vojenský výcvik na
federální úrovni.
7/ Povinnost občanů starších 21 let vlastnit funkční automatickou zbraň,
povinné aktivní členství v domobraně.
8/ Funkce policie přebírá domobrana, koordinaci na státní nebo vyšší
úrovni zajišťuje federální policie.
9/ Obnovení trestu smrti na federální úrovni za zvlášť závažné zločiny,
podmínkou pro vykonání rozsudku je souhlas obce.
10/Občanství je privilegium,získává se dědictvím, nebo žádostí u
obce,nejdříve však za 25 let bezúhonného soužití.
[vyplazený jazyk]

72987

2.10.2005 6:17

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Sidonius-Zdenek M 216.?.?.?

Reakce na 72987


>Navrhuji následující:
>1/ Znovuzavedení domovského práva
>2/ Veškeré daně a poplatky jsou odváděny obci,obec
>přerozděluje a vyplácí

Souhlasím a jsem pro.

> sociální a další dávky,finančně se podílí na chodu
>státu

No, to by měly, ale vždy to záleží jen na těch, kteří je mají k dispozici.

>3/ Izolace(ne kriminal!) nepřizpůsobivých nebo potenciálně
>nebezpečných

> svému okolí
>4/ Agresor nepožívá žádné právní ochrany,svědkové nebo
>oběť mají povinnost

> jednat tak, aby byla agrese ukončena neprodleně,bez ohledu
>na následky

> způsobené agresorovi.

tady se ocitáme(te) na velmi tenkém ledu, kdo určí, kdo je agresor ?

>5/ Nedotknutelnost soukromého vlastnictví.
>6/ Povinnost občanů starších 21 let absolvovat základní
>vojenský výcvik na

> federální úrovni.

Ale na to byste potřeboval nejmíň referendum, pokud tohle ovšem bude stačit.
>7/ Povinnost občanů starších 21 let vlastnit funkční
>automatickou zbraň,
Myslíte, že tohle by po těch letech převlíkání kabátů, bylo to nejlepší ?

> povinné aktivní členství v domobraně.

Souhlasím, ovšem jen v tom případě, že držitel té zbraně, dostane aspoň deset hlasů pro svoji osobu, od svých známých (nikoliv kamarádů), tuto zbraň vlastnit.
>8/ Funkce policie přebírá domobrana, koordinaci na státní
>nebo vyšší

> úrovni zajišťuje federální policie.

Nerad bych se dožil toho, aby ty verdikty byly totožné s těmi, od milicionářské verbeže, blahé paměti.

>9/ Obnovení trestu smrti na federální úrovni za zvlášť
>závažné zločiny,
V tomto bodě s Vámi nesouhlasím, skončením života nedáváte možnost nápravy provinění, zde na této nemocné planetě, pouze snad možnost určité reinkarnace, ale to už je v moci někoho jiného. Berte to tak, že i ten, kdo je "určitým" způsobem postižen, si možná tento "trest" zasloužil. To, co je velmi zjevné a i samozřejmé s hlediska člověka žijícího zde na Zemi, není dozajista stejné a akceptabilní z hlediska většího zorného pole, to jest vesmírného. Všechno to zápolení o větší hužvu, je jen v očích člověka, žijícího a podřizujícího se zdejším zemským podmínkám, jenže my nejsme zatím schopni absorbovat a pochopit to, co se děje ve Vesmíru. Proto se chováme (jako troubové) tak, jak je nám dáno. Ale pokud přijmete teorii, že člověk má být v prvé řadě "Člověkem" potom je to poněkud o něčem jiném. Ani sebevražda není rešením, jak se mnozí domnívají a domnívali. Pouze se jen vrátíš zpátky (třeba několikrát) abys došel k tomu, že jsi jen nic ale to "nic" musíš splnit, protože "to", je Tvůj úděl.

> podmínkou pro vykonání rozsudku je souhlas obce.
>10/Občanství je privilegium,získává se dědictvím, nebo
>žádostí u

> obce,nejdříve však za 25 let bezúhonného soužití.

Přestaňte trojčit člov...Kráceno (Editor)

73038

3.10.2005 13:36

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Comodor Falkon 147.?.?.?

Reakce na 72987

>Navrhuji následující:
>1/ Znovuzavedení domovského práva
>2/ Veškeré daně a poplatky jsou odváděny obci,obec
>přerozděluje a vyplácí
> sociální a další dávky,finančně se podílí na chodu
>státu.

Bezvýhradně souhlasím...

>3/ Izolace(ne kriminal!) nepřizpůsobivých nebo potenciálně
>nebezpečných
> svému okolí

V jakém smyslu? Mě by se třeba zamlouvala vize určitého území, kam by byli vystěhováváni - a starej se jak umíš (za stejných podmínek jako pro normální občany...)
- oblast by byla rozdělena do pásem podle přizpůsobivosti - kdo by spolupracoval, mohl by požádat o přeložení do vnějšího pásma - ve sředu by sice asi panoval "divoký západ" - ale aspoň by se grázlové vybili mezi sebou a nezabíjeli civilisty...

>4/ Agresor nepožívá žádné právní ochrany,svědkové nebo
>oběť mají povinnost
> jednat tak, aby byla agrese ukončena neprodleně,bez ohledu
>na následky
> způsobené agresorovi.

Tady je to trošku složitější na posouzení, leč zaonačil bych to tak, že "svědkové nebo oběť mají povinnost jednat tak, aby byla agrese ukončena neprodleně, s přihlédnutím k charakteru útoku - tzn, proti výrazné přesile (byť s holýma rukama) - tasím zbraň a případně i střílím, to samé i proti jednotlivci, který na mne útočí ozbrojen... Zároveň by zde však měla být snaha o nezabití agresora...

>5/ Nedotknutelnost soukromého vlastnictví.

Jistě... S tím souvisí i předchozí - obrana majetku se zbraní v ruce by měla být automatickou...

>6/ Povinnost občanů starších 21 let absolvovat základní
>vojenský výcvik na federální úrovni.

Noo... není to zas tak špatný nápad, ale spíše to pojmout jako formu zvláštní dovolené, tzn třeba jen na 3-6 měsíců intenzivního výcviku sebeobrany a střelby z různých typů zbraní (Ano, i třeba z luků a kuší - nikdy nevíte, kde se ocitnete - a pak se vám podobné survivalist techniky můžou hodit), orientace v terénu a dalších metod pro přežití v nouzových podmínkách...
-situace, kdy při povodni nikdo neví co dělat je tragická...

>7/ Povinnost občanů starších 21 let vlastnit funkční
>automatickou zbraň, povinné aktivní členství v domobraně.

Jen to ne... To by ji dostali i grázlové... A narozdíl od kolegy, já nejsem tak naivní - 10 lidí je málo... Aspoň 20 pro povolení zbraně poloautomatické... Pro povolení zbraně automatické pak alespoň 50 + dosavadní služební chování (není myšleno "vzorné" - spíš počet zásahů, jejich efektivita - cennější je člověk, který zastřelil 5 bankovních lupičů, než ten který sice chytil 20 kapsářů, ale při střetu s pistolníkem se schoval a volal posily strachy bez sebe...

To be continued...

73122

3.10.2005 14:11

RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa

Comodor Falkon 147.?.?.?

Reakce na 72987

>8/ Funkce policie přebírá domobrana, koordinaci na státní
>nebo vyšší úrovni zajišťuje federální policie.

Souhlasím..

>9/ Obnovení trestu smrti na federální úrovni za zvlášť
>závažné zločiny,podmínkou pro vykonání rozsudku je souhlas obce.

Souhlasím, při udělování tohoto typu trestu by však spíše měly zasedat komise složené i z odborníků z oborů: Psychologie, Psychiatrie, Etika

>10/Občanství je privilegium,získává se dědictvím, nebo
>žádostí u obce,nejdříve však za 25 let bezúhonného soužití.

Inspirace Švýcarskem? Souhlasím.. Ovšem tu lhůtu bych možná o pár let zkrátil (??? 15 let ???)
Též bych navrhoval zvláštní statut: 1) pro manžele, kde jeden je občan a druhý ne.. (Sice ne plný statut občana, ovšem jistou pojistku aby neobčané měli jistotu, že třeba v případě jimi nezpůsobeného úmrtí partnera bude o ně a případné potomky (občané automaticky) postaráno..)
2) pro vysokoškolsky vzdělané (trestnými činy dle naší země nezatížené) neobčany (zkrácení lhůty až na 10 let - podle dosaženého věhlasu v oboru)

+

Zřízení zvláštních státních vyznamenání - Prvnímu říkejme třeba "Velíškův Řád 1. třídy" - ocenění udělované in memoriam lidem, kteří zemřeli při obraně občanské společnosti - součástí by bylo finanční zajištění studia (včetně kapesného) jejich dětí + zvláštní renta..

Druhému pak "Velíškův Řád 2.třídy" - ocenění udělované občanům, kteří se nějakým způsobem vyznamenali v obraně občanské společnosti a přežili to..
- Jejich děti by měly též finančně zajištěno studium..
- oceněný osobně by získal nějaké bonusy - např. vnitrostátní dopravu zdarma, jídlo ve ve státem podporovaných stravovnách zdarma, etc.

..tyto řády by vedly k tomu, že by si lidé hrdinů začali vážit a zároveň forma výplaty finanční části by byla nastavena tak aby zabraňovala zneužití..

..vyznamenání by uděloval prezident na základě doporučovacího výnosu domovské obce, pod kterým by bylo podepsáno alespoň 70% (?) obyvatel obce včetně představitelů, nebo 10 000 lidí z okolí oceňovaného..

Současně by bylo dobré více medializovat již existující vyznamenání na nižších úrovních.. (Už dnes se oceňuje za lesco.. Za záchranu života, Za záchranu života na silnici,.. etc. - jen to není moc vidět..

= vytvořit podmínky, za kterých by se občan nebál i ve jménu vlasti zemřít, vědouc, že tak případně neohrozí společenskou i hmotnou existenci své rodiny..

Též by se už neměl nikdy opakovat "případ Maxa" (Zpěvák hájil (nejdříve slovně, poté co byl fyzicky napaden, tak i silou) ženu, kterou se na večírku snažil zbít její druh - za což byl obviněn a odsouzen)
- neboť to byl zrovna případ kdy byl člověk odsouzen za svůj smysl pro čest a morálku.. [pláč](

Případné další diskusi se zájemci jsem přístupen zde: www.antialfa.wz.cz

73127

30.9.2005 23:40

Kradeze automobilu per capita

jan 67.?.?.?

http://www.nationmaster.com/graph-T/cri_car_the_cap&int=-1

Map & Graph: Crime: Car thefts (per capita)
View this stat: Totals Show map full screen

Country Description
Definition: Total recorded automobile thefts. Crime statistics are often better indicators of prevalence of law enforcement and willingness to report crime, than actual prevalence. Per capita figures expressed per 1000 population.

Amount
1. Australia 6.92 per 1000 people
2. Denmark 5.92 per 1000 people
3. United Kingdom 5.60 per 1000 people
4. New Zealand 5.45 per 1000 people
5. Norway 5.08 per 1000 people
6. France 4.97 per 1000 people
7. Canada 4.88 per 1000 people
8. Italy 4.19 per 1000 people
9. United States 3.87 per 1000 people
10. Ireland 3.69 per 1000 people
11. Spain 3.33 per 1000 people
12. Finland 3.13 per 1000 people
13. Portugal 2.50 per 1000 people
14. Japan 2.43 per 1000 people
15. Netherlands 2.33 per 1000 people
16. Malaysia 2.33 per 1000 people
17. Czech Republic 2.32 per 1000 people
18. South Africa 2.25 per 1000 people
19. Poland 1.76 per 1000 people
20. Estonia 1.74 per 1000 people
21. Bulgaria 1.51 per 1000 people
22. Mexico 1.49 per 1000 people
23. Lithuania 1.44 per 1000 people
24. Iceland 1.30 per 1000 people
25. Switzerland 1.24 per 1000 people

72925

1.10.2005 2:25

RE: Kradeze automobilu per capita

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 72925

pane jan, pro uplnost teto statistiky by snad bylo take na miste uvest statistiku poctu automobilu na 1000 obcanu urcite se vam bude tezko prirovnavat Australie a Lithuania.....Jinak receno, kde neni co krast ani cert nebere [smích]

72930

1.10.2005 13:25

RE: Kradeze automobilu per capita

Michal 219.?.?.?

Reakce na 72925

K tomu Novemu Zelandu - nedavno mi v Aucklandu u auta rozbili okynko a ukradli co bylo uvnitr (nastesti tam toho moc nebylo). Volal jsem policajty a ti mi rekli, ze jestli na tom trvam tak prijedou, ale ze me upozornujou ze to bude par hodin trvat protoze toho maji moc a ze tam stejne nebudou nic platni, protoze pachatel uz je kdovi kde. A pak se me znova zeptal jestli chci aby prijeli takovym tonem, ktery znamenal "doufam ze jsem ti jasne vysvetlil abys nevopruzoval". Takze nejen v Cesku. Policajti jsou liny leckde na svete.

72977

1.10.2005 14:19

Beznadějné........

Dalibor jossnovv (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Tak nevím k čemu jsou tyto diskuse. Politiku může změnit jen nová politická strana a té se v dnešních podmínkách, kdy dosavadním prasatům je u koryta dobře, hned tak nepovede prosadit. Práce policie je výsledným produktem všech předcházejících vlád. Posuzuji to podle cauzy Unipetrol, Krejčíř, odvolání Grosse, dosazení Paroubka a Husáka, Czechtek, postavičky Kalouska a dorazilo mne, že Berdár? může beztrestně střílet po nevinných lidech. Někdo tady nakousl vznik nové politické strany. Pomohlo by to, ale pokud ji nezaloží Technaři, tak není síla, které by se to povedlo. Vždyť celé politické spektrum tomu bude bránit. Takové pokusy již tady byly ale bez výsledku.
Dalibor.

72981

1.10.2005 14:52

RE: Beznadějné........

Aja 24.?.?.?

Reakce na 72981

A co si slibujete od pripadne nove politicke strany?
Pokud nejaka nova vznikne a podari se ji prosadit, bude se lisit od tech stavajicich, cim?

72982

1.10.2005 17:26

RE: Beznadějné........

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 72982

Novymi lidmi, jeste nezkorumpovanymi, s idejemi? [zmaten] [mrknutí jedním okem]

73000

1.10.2005 18:30

RE: Beznadějné........

Aja 24.?.?.?

Reakce na 73000

>Novymi lidmi, jeste nezkorumpovanymi, s idejemi? [zmaten] [mrknutí jedním okem]
Zakerna otazka: Jak dlouho zustanou ti lide "novi, nezkorumpovani a plni originalnich ideii" ?
Do te doby, nez jim zachutna moc a penize. Soukoli se da do pohybu a semele ty, kteri by, eventuelne, chteli zustat novi, nezkorumpovani atd.

73004

1.10.2005 20:09

Snad není vše tak beznadějné

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 72981

zrovna jsem si před chvílí přečetla email od pana Jiřího Poláka žijícího ve Švédsku a mám velkou radost! Zdá se, že moje práce není marná a není marná ani práce Zvědavce- neboť pan Polák si přečetl mou Reformu voleb a pozval mě na založení strany- Demokracie. Tato strana začne tvrdě prosazovat přímou demokracii a do programu strany zahrne i mou Reformu voleb. Také mi píšou moravští podnikatelé, kteří si rovněž přejí už konečně nějakou změnu v tomto otřesném hnojišti, v kterém momentálně žijeme.[naštvaný]
Že by opravdu svitla nějaká jiskřička naděje? [oči v sloup]
http://www.demokracie.info/index.php

73009

1.10.2005 20:27

RE: Snad není vše tak beznadějné

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 73009

Tak jenom aby to vyšlo. Držím palce. [smích]

73011

1.10.2005 20:57

RE: Snad není vše tak beznadějné

Lev 68.?.?.?

Reakce na 73009

I ja se pridam s troskou do mlyna pani Jarmilo. Jste v zacatcich a Vase idea zni krasne a hlavne lidsky. I kdyz se Vam podari docilit Vasi mety ( budu trochu pesimisticky - prominte ), tak NIKDY bezapomente prosim z ceho jste vzesla a taktez nezapomente, ze slava, publicita a penize, krivi charaktery. Dulezite je vydrzet a byt fer a cestny. K tomu Vam dopomahej - dobra mysl. Preji hodne stesti pani Jarmilo - Lev

73015

1.10.2005 22:26

pane Vladimíre a pane Lve díky!

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 73015

ale mě už na světě nikdy nic nemůže pokřivit- a můj charakter už vůbec ne! Jsem už příliš stará na to, abych propadla nějaké marnivosti a taky nepatřím k těm "vyvoleným", kteří makají až za smrt. Byla jsem svá, jsem svá a budu vždy svá. [chechtot] [velký smích] [chechtot] [velký smích]

73021

2.10.2005 10:47

RE: Snad není vše tak beznadějné

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73015

>Dulezite je vydrzet a byt fer a cestny. K tomu Vam dopomahej - dobra mysl.
>Preji hodne stesti pani Jarmilo - Lev
Dovolil bych si jen trochu upresnit.
Byt fer a čestný ke vsem nechte na poli politickeho deni jen naivnim idealistum, pani Jarmilo.
Byt fer a čestný ano, ale jen k tem, kteri se chovaji stejne k Vam.
Jinak bych radil pouzit jakoukoliv metodu pri vymetani spiny. Nedivat se napravo nalevo.
Vysledek je nejdulezitejsi.
Jinak Vas nillbertci udusi a budou dusit i po Vasi politicke smrti.
....a ze jsou nalezlí vsude neni treba moc pripominat [mrknutí jedním okem]

73047

2.10.2005 7:37

RE: Snad není vše tak beznadějné

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73009

Také se připojuji s pytlem do mlýna, paní Jarmilo. A kladu vám na srdce - hlavně nezapomeňte, až se budou rozdávat prebendy a trafiky, jak jsme tady na Zvědavci, na vás byli hodní. [velký smích]

73040

2.10.2005 9:35

RE: Snad není vše tak beznadějné

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 73040

Tak abyste věděl pane Tome, tak za ten Váš krásný vtipný dopis, co jsem si schovala na památku- ten s tím obrázkem prince Charlese coby jezdce a té jeho Camilly coby bujné kobyly – tak za to máte u mě první trafiku, na kterou natrefím zcela jistou. [chechtot] [velký smích]

73045

3.10.2005 15:49

RE: Snad není vše tak beznadějné

Tom 24.?.?.?

Reakce na 73045

>Tak abyste věděl pane Tome, tak za ten Váš krásný vtipný
>dopis, co jsem si schovala na památku- ten s tím obrázkem
>prince Charlese coby jezdce a té jeho Camilly coby bujné
>kobyly – tak za to máte u mě první trafiku, na kterou
>natrefím zcela jistou. [chechtot] [velký smích]

Neskonalé díky vám, paní Jarmilo! Všechny prebendy, trafiky i kobyly bujné půjdou pochopitelně na konto Zvědavce. Zůstávám v hluboké ouctě. [mrknutí jedním okem]

73139

3.10.2005 14:18

RE: Snad není vše tak beznadějné

Comodor Falkon 147.?.?.?

Reakce na 73009

Nu, pro jistotu si raději každý večer před spaním pročítejte Vladaře od Machiavelliho... Bude se Vám určitě hodit... [oči v sloup]

73128

1.10.2005 17:47

z dnešního mého dopisu MF Dnes

krysa 81.?.?.?

Vážená redakce,

jaksi nechápu nadpis vašeho článku "Češi se ozbrojují. Nahrávají tím
zločincům"

Osobně se domnívám, že zločincům bych nahrával, kdybych se
neozbrojil! Především proto, že zločinci si obyčejně nepořizují na
moje přepadení zbrojní pas, že, takže jediné co jim nahraje bude to,
že oni budou mít zbraň a já ne!
Na to, že by mne chránila policie (ať už kterákoliv), jsem dávno
zapomněl, neb v noci jsem naposledy viděl hlídku někdy před deseti či
více lety! Zvláště pak městská policie ani nos nevystrčí a tak zbývá
jen buď večer nikam nechodit a nikomu neotevírat, nebo se ozbrojit.

Bylo by záslužnější, kdyby policie místo "Kryštofa" dělala ob 14 dnů
noční zátahy po ulicích a hospodách - jinak mi váš titulek připadá
jako něco ve smyslu že se napřed mám nechat přepadnout a přizabít aniž
bych se měl čím bránit a pak to jít ohlásit... to už tu bylo za
komunistů, pokud se dobře pamatuji.

Krom toho mám pořád silnější pocit, že soudy chrání viníky místo obětí!
---
Dodatek: pokud by platilo, že útočník si za cokoli co se mu stane může sám, což je věc pro naše soudy asi neskutečná a nepochopitelná, navíc vylepšovaná "ochránci práv" jako je Uhl (tedy ochránci práv útočníků, nikoli obětí, zvláště pak útočníků z řad "menšin", např. cigánů), asi by nebylo tolik přepadení a pod!
Divíte se pak případům jako teď, že ani JEDEN Z DEVITI lidí nepomohl posléze znásilněné dívce? Já ne! Rukama bych na to nestačil, policie by přijela jako vždy poté, co by jí to stihli udělat tak 3x každý, na soudech a na policii bych strašil já a oběť obviňovaná z toho, zda je "nevyprovokovala" a kdybych někoho střelil, prokurátor by okamžitě vzal do vazby MNE, zatímco útočníka či útočníky by pustil domů na základě bůhví čeho, zato ale zcela jistě!
A závěrem oblíbená rada od příslušníka policie ČR: máte dvě zbraně: jednu legální, druhou ne. Po napadení vystřelíte dvě rány z legální zbraně: první do hlavy, druhou do vzduchu: pořadí nikdo nezjistí. Pak dotyčnýmu utočníkovi dáte do ruky tu nelegální zbraň. Tím se řeší, proč jste na něho střílel a že to byla nutná obrana. Jinak riskujete, že budete prokurátorovi vysvětlovat, proč jste v jednu v noci střílel na chlapa co k vám běžel s nožem, neb on tvrdí, že se jen chtěl optat, zda u sebe nemáte chleba, kolik je hodin či kdy pojede tramvaj k nádraží! Tomu by sice nevěřil ani poloidiot, ale kupodivu tomu věří kdejaký prokurátor! (Zdá se, že každého z nich se denně ptá v jednu v noci řada lidí kolik je hodin či na blízkou pekárnu s nožem v ruce...)

73001

1.10.2005 19:21

RE: z dnešního mého dopisu MF Dnes

Martin 217.?.?.?

Reakce na 73001

"Krom toho mám pořád silnější pocit, že soudy chrání viníky místo obětí!"

To není pocit,je to realita.
Útočník je vždy ve výhodě a moment překvapení je zcela zásadní.Těžko se sám ubráníte třeba i učinnou zbraní v okamžiku,kdy jste obětí razantního ataku a právě jste inkasoval ránu klackem za uši. Prvních 10s vůbec nechápete co se děje a pak je na všechno už pozdě. Pokud použijete úspěšně zbraň jako první, čeká Vás vyšetřování ohledně přiměřenosti obrany,pokud je útočníků víc a navzájem se vykryjí,pak možná i kriminál ve společnosti stejných lotrů kteří Vás přepadli. V případě, že jste svědkem napadení jiné osoby,je situace stejně komplikovaná, protože nevíte o co jde a v čí prospěch vlastně zasáhnout tak,aby Vaše pozice nebyla v rozporu se zákonem.
Domnívám se, že ze strany občanů se nejedná o zbabělost, ale o obavu se do něčeho plést, protože státní moc netrestá pouze nečinnost.
Za současné právní úpravy doporučuji za soumraku nevycházet mimo svůj pozemek, který je střeží zdatní psi dobře vykrmení syrovým masem.

73007

1.10.2005 19:16

K čemu je novinář, kterej je naprosto stupidní.

xy 217.?.?.?

Pokud je někdo tak naprosto mimo mísu, jako autor článku Král, dokáže pomlouvat a kritizovat, ale sám není schopen něco vymyslet, je naprosto zbabělé a trapné, aby se k něčemu vůbec vyjadřoval.

73006

2.10.2005 22:27

co se tyce duvery v PCR,

M. m (zavináč) music-portal (tečka) cz 83.?.?.?

je to v mem pripade velice jednoduche. Mam zbran (legalni) a pokud nastane situace, kdy se nedovolam ucinne a zakonne pomoci, pak ji pouziji. Dulezite je v tu chvili MOJE preziti, ne preziti toho crapa, ktery me napadne.

73073

2.10.2005 23:11

PROČ ?

Samotář 213.?.?.?

Proč já obyčejný občan této země mám platit ze svých daní politiky , kteří jsou neschopní , proč mám platit policii , která je neschopná.Před léty byl náš vzor velký Sovětský svaz , dnes jsou náš vzor Spojené státy . Tak když se opičíme po západu tak se vším všudy . Proč práva vraha jsou nadřazena právu oběti . Proč mám ze svých dání platit doživotní hotel vrahům , kteří nemusí dělat , proč mám mít strach bránit svůj majetek před kdejakým zlodějem . Proč neplatí : MŮJ DŮM , MŮJ HRAD ? ! Proč mám na svůj plot dávat upozorněni , že je střežen psem ? Proč je mi bráněno v užívání mého pozemku , přes 160 cm vysoký plot nelze přepadnout a na krysy a potkany platí jen železa . !!! [naštvaný]

73074

2.10.2005 23:51

RE: PROČ ?

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 73074

>Proč já obyčejný občan této země mám platit ze svých
>daní politiky , kteří jsou neschopní , proč mám platit
>policii , která je neschopná.
Ale oni schopni jsou !
Uz jen ta skutecnost, ze si jedou svuj bussines v pracovni dobe a jeste si berou plat z penez danovych poplatniku.....no reknete, neni to maso?


>Před léty byl náš vzor velký Sovětský svaz
Muj teda urcite ne e

>dnes jsou náš vzor Spojené státy
vsude chleba o dvou kurkach
>Proč práva vraha jsou nadřazena právu oběti .
oběť uz nikdy pravnikum nezaplati a zadne dane do kasy neprinese
>Proč mám ze svých dání platit doživotní hotel vrahům
je jeste nejaka jina dojna krava, nez danovy poplatnik?

...du spaaat...

73078

3.10.2005 13:16

Kdyz uz si policie nevi rady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

tak 'zakaze vstup do lesa'. Viz pretisteny clanek z CN z minuleho tydne. To je k neuvereni!

Policie doporučuje, aby lidé nechodili do lesa u Řevničova

ŘEVNIČOV (Rakovnicko) - Policie doporučila prostřednictvím starostů lidem z Řevničova na Rakovnicku a okolních obcí, aby nechodili do tamního lesa. Důvodem je středeční událost, kdy ženu na parkovišti nedaleko Řevničova postřelil neznámý útočník. Přepadená osmapadesátiletá podnikatelka leží s prostřelenou kyčlí v nemocnici v Rakovníku.
[překvapení]

73118

3.10.2005 13:52

reakce na 72924

john bombardon 82.?.?.?

Věřím že ŠSSD i ODS se nad vaší důvtipnou analýzou tetelí blahem.

73123

3.10.2005 15:45

RE: reakce na 72924

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 73123

A co teprve KSCM [naštvaný]

73138

4.10.2005 19:47

Lubinu chytli 4.října v cca17.30 hodin

Mindy 160.?.?.?

[smích] Bylo na čase. Podle TV Nova na upozornění občanů sledovali policajti Lubinu od nádraží v Řevníčově a drapli ho na okraji Prahy. Viděla sem jak ho vlekli do budovy Policejního ředitelství na Pankráci.Byl zarostlý a hubený.Jinak je to fešák.Hm.Takže tohle by bylo. [cool]

73254

5.10.2005 21:29

Cesko -Slovensko lame EU rekordy v obchodech (kradezich)

Peter Veliky 205.?.?.?

V českých a slovenských obchodech se krade nejvíc z EU

PRAHA - Česko a Slovensko vedou mezi zeměmi Evropské unie v krádežích v obchodech. Informovala dnes o tom Česká televize s odvoláním na studii Britského centra pro výzkum maloobchodu. Pokud budou zloději stejně aktivní jako doposud, odcizí v tomto roce v 25 členských státech EU zboží za 850 miliard korun, vyplývá ze studie.
Na každého Evropana připadají pro letošek krádeže za více než 70 eur, tedy přes 2000 korun, uvedla ČT1. Loni na tom podle televize byla nejhůře Anglie, letos země střední a východní Evropy.

Letos po České republice a Slovensku tratí na krádežích nejvíc obchody ve Velké Británii, Portugalsku a Maďarsku. Naopak nejlíp je na tom Švýcarsko, Rakousko a Německo.

Podle studie ale nekradou jenom zákazníci. Celých 30 procent krádeží připadá na zaměstnance, uvedla Česká televize.

73414

5.10.2005 22:32

RE: Cesko -Slovensko lame EU rekordy v obchodech (kradezich)

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 73414

>V českých a slovenských obchodech se krade nejvíc z EU
>
>PRAHA - Česko a Slovensko vedou mezi zeměmi Evropské unie v
>krádežích v obchodech.

Bohužel stav se u nás bude do budoucnosti zhoršovat a z předního místa poklesneme na nižší příčky žebříčku. V daném směru činnosti naši nejaktivnější spoluobčané vycestovávají provozovat svojí profesi do bohatších států EU a kontroly britských imigračních úředníků na Ruzyňském letišti již nelze obnovit.

Ovšem naše soukromé profesionály v tomto oboru se již snaží dostihnout a předstihnout Kanadská vláda http://pozornazlodeje.blog.cz/

73428

6.10.2005 3:51

Ve skolkach si hraji na 'Vyvolene' !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

PRAHA 23. září 2005 | 10:14 Soutěžící reality show televize Prima VyVolení se stávají hrdiny dětských her. Už malí předškoláci jsou novým fenoménem ovlivněni a na klasické hračky na chvíli zapomínají. Jejich favoritem je v současnosti Regina, jedna z obyvatelek vily.

• Kubelková končí s moderováním VyVolených
• VyVolené sleduje stále více diváků
• Michal z VyVolených měl vozit prostitutky



"Holčičky si začaly vyhrnovat trička a hrály si na Reginu. Pak zase všechny děti zničehonic začaly skandovat: vyvolení, vyvolení," podivuje se nad novou zábavou malých školáků ředitelka malé venkovské mateřinky Jaroslava Smolová.

73451

Příspěvků: 49

30.09. 16:49 baba_Blažková  Česká policie
30.09. 19:13 Jarmila  RE: Česká policie
30.09. 22:52 jmx  RE: Česká policie
30.09. 20:28 Grovik  Jedine co tu schazi je tvrzeni...
30.09. 21:30 Nori Kazu  Dobře, začneme teda u sebe
30.09. 23:16  RE: Jedine co tu schazi je tvrzeni...
30.09. 21:28 Nori Kazu  Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
30.09. 22:39 Karel4u  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
30.09. 23:06 Emma Bovary  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
04.10. 07:16 Vratislav  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
04.10. 08:03 TS  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
05.10. 18:53 Karel z Čech  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
05.10. 19:10 Karel z Čech  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
05.10. 19:16 Karel z Čech  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
04.10. 08:25 Vladimir Sodek  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
30.09. 23:13 Alexa  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
01.10. 15:46 Martin  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
02.10. 06:17 Sidonius-Zdenek M  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
03.10. 13:36 Comodor Falkon  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
03.10. 14:11 Comodor Falkon  RE: Snad nejsem první ani poslední, komu se začíná rýsovat komplexní obraz dnešního světa
30.09. 23:40 jan  Kradeze automobilu per capita
01.10. 02:25 Vcelicka  RE: Kradeze automobilu per capita
01.10. 13:25 Michal  RE: Kradeze automobilu per capita
01.10. 14:19 Dalibor  Beznadějné........
01.10. 14:52 Aja  RE: Beznadějné........
01.10. 17:26 trodas  RE: Beznadějné........
01.10. 18:30 Aja  RE: Beznadějné........
01.10. 20:09 Jarmila  Snad není vše tak beznadějné
01.10. 20:27 Vladimír Stwora  RE: Snad není vše tak beznadějné
01.10. 20:57 Lev  RE: Snad není vše tak beznadějné
01.10. 22:26 Jarmila  pane Vladimíre a pane Lve díky!
02.10. 10:47 Vladimir Sodek  RE: Snad není vše tak beznadějné
02.10. 07:37 Tom  RE: Snad není vše tak beznadějné
02.10. 09:35 Jarmila  RE: Snad není vše tak beznadějné
03.10. 15:49 Tom  RE: Snad není vše tak beznadějné
03.10. 14:18 Comodor Falkon  RE: Snad není vše tak beznadějné
01.10. 17:47 krysa  z dnešního mého dopisu MF Dnes
01.10. 19:21 Martin  RE: z dnešního mého dopisu MF Dnes
01.10. 19:16 xy  K čemu je novinář, kterej je naprosto stupidní.
02.10. 22:27 M.  co se tyce duvery v PCR,
02.10. 23:11 Samotář  PROČ ?
02.10. 23:51 Vladimir Sodek  RE: PROČ ?
03.10. 13:16  Kdyz uz si policie nevi rady
03.10. 13:52 john bombardon  reakce na 72924
03.10. 15:45 Ruda  RE: reakce na 72924
04.10. 19:47 Mindy  Lubinu chytli 4.října v cca17.30 hodin
05.10. 21:29 Peter Veliky  Cesko -Slovensko lame EU rekordy v obchodech (kradezich)
05.10. 22:32 Karel z Čech  RE: Cesko -Slovensko lame EU rekordy v obchodech (kradezich)
06.10. 03:51  Ve skolkach si hraji na 'Vyvolene' !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 584