Diskuze k článku

RE: Nebudu platit!

Příspěvků 46

15.9.2005 3:36

V dnesnim svete je jedna vec rozhodujici nad mnoha jinymi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Stwora ,zde podotyka jednu pro nas ctenare dulezitou vec , dalo by se rici, zivotne dulezitou vec a tim je ,jak mame ucelne zdorovat nepodstastnym vecem.kazdy dnes na Internetu muze obdrzet 'Balik zprav" , ale po pravde receno z tech stovek zprav , mozna jen dve ,tri jsou ty nejpodstatnejsi ,ostatni zpravy jsou jen k tomu , aby nas nesmyslne zamestnaly a okradli nas o ty dulezite , podstane.
Prikladem je radio, rano, kdyz vetsina lidi jeste spi, tak daji zpravy , ktere neopakuji, kdyz lide jsou vzhuru , aby je mohli slyset, pokud se nekdo ohradi , tak media reknou, "My jsme to uz vysilaly", ovsem , tak , aby to nikdo neslysel, cenzuru nemaji,ale voli jinou taktiku.
To same je s novinarenim, cele stranky zprav , prakticky nic nerikajicich, tak ,jak Rude pravo, kde nam vzdy barvite rekli ,co delali, jak se usmivali, rozhovor v pratelskem duchu , plnem porozumeni, ale to hlavni o cem hovorili jsme se nikdy nedozvedeli.
Takze , dokud jeste muzem vyuzivejme Zvedavce a laskavost pana Stwory, ktery na sebe bere velkou cast zotpovednosti , coz mnohy z kritiku by nevzal ani pul toho, co ma on.
Bojujme informovanosti a pravdou a vyberem zprav k tomu , abychom se samy vzdelavali v tom zmatku a prehrsle nedulezitych zprav, nakonec v New Orliansu muzem videt , jak mnozi Americane za palcive bolesti procitli e sveho "americkeho snu" a hledi pravde do oci , kdyz vidi plovouci mrtvoli ve vode.Jeden z nich ,co se pozde , ale prece probral napsal toto;A Nation of Fools

By Charles Sullivan

09/10/05 "ICH" -- -- My entire family is being played for fools by the power brokers in Washington; and they don't even have a clue about how they are being manipulated. I am embarrassed for them. The truth is out there; but no one is bringing it to our door step. You have to look hard. You have to want to know the facts. You have to care about social justice; and that requires effort; it requires living with a troubled conscience and trying to set things right. It requires that you inform yourself and make an effort to change things. The trouble is that most Americans don't want to know the truth because it would make them uncomfortable. So they turn their heads the other way and allow themselves to be distracted from their civic and patriotic duties. It is easier to display the flag and plaster their cars with 'Support our troops' stickers. This mode of being requires no real effort; nor accountability.
Most of my fellow citizens would be as angry as I am about all of this if they knew what I know. But they don't want to know, damn them! It would threaten their comfortable existence. It might even activate some spark of hidden conscience that would force them into action.
While this is going on they are concerned only about shopping, mindless consumption, and watching American Idol. As citizens, they have been rendered totally useless. Fascism flourishes where citizens are inactive and uninformed. Where there is apathy there is fascism.
When will the people learn that the interests of big business and multinational corporations; the interest...Kráceno (Editor)

70751

15.9.2005 4:37

Optimisto.

TS 213.?.?.?

>Právo na neomezenou zábavu a neomezený konzum zcela jistě v NWO bude.
>Budou to jediná práva, která budete mít.

Optimisto.
http://slashdot.org/article.pl?sid=05/09/14/1440252

70756

15.9.2005 6:35

Osvoboď svou mysl!

Upasaka 212.?.?.?

Pan Stwora se stylizuje do role ochránce starého pořádku... Z toho důvodu je důležitá finanční podpora... Něco vám povím. I tohle je manipulace. Podle mého názoru si pan Stwora finanční odměnu za tuhle práci rozhodně zaslouží. Je to velmi dobrý web a pan Stwora se zdá být jedním z mála lidí, kteří svou práci dělají rádi a upřímně. Zaslouží si svobodu, nebo alespoň mít možnost ji získat. Jen málo lidí má rádo svou práci jako on a koná tuto práci upřímně jako on. Přesto tak, jako ostatní média, nechtíc nebo chtíc svými čtenáři manipuluje a snaží se je dostat do vlastního myšlenkového světa. Bohužel je to jev naprosto logický, jak vysvětlím níže.

Vím, o co tady jde. Nejde tady o NWO. Jde tady o Vaše myšlení, které je z principu, ať si kdo chce přizná nebo ne, chorobné. Většina lidí svoje myšlenky nedokáže ovládnout - a to je základ problému. Je to nemoc. I Gándhí řekl, že nejtěžší ze všeho je ovládnout naši mysl, je to těžší jak zkrotit divokého koně nebo bouři - třeba zrovna Katrinu. V případě, že by Vaše mysl byla ovládnuta a pod Vaší kontrolou, nikdo - nikdo by Vás nemohl manipulovat a žádné nebezpečí by Vám nehrozilo. Byli byste se vším vyrovnání a za každých okolností byste konali správně. Strach a nebezpečí pouze pochází z představ Vaší mysli. To je brána, firewall, kterým vytváříte své pozice k tomuto světu.

Největší komoditou nejsou peníze, ale čas, energie a vůle konat. Pokud máte tyto základní svobody, můžete v přeneseném smyslu slova osvobodit Vaši mysl. Většina lidí tyto svobody nemá. Celý systém je nastaven tak, abychom jeden druhého svazovali - svazovat znamená brát druhému jeho energii, čas a vůli konat. Takto se navzájem udržujeme v nevýhodném postavení. Internet jako celek tuto roli zvládá velmi dobře. Váš život uplyne, aniž byste se svým stavem něco podstatného udělali. Nikdy vnitřně nepochopíte, proč přišlo stáří, nemoci a smrt.

Nikdo z lidí, jejichž mysl je neovládána, nevidí rád, když jiný jedinec,
získá výše popsané svobody. Udělá proto vše, aby je opět ztratil. Tohle je základ problému. Překonejte sami sebe a osvoboďte se. Staňte se nezávislými! Celá tržní ekonomika je nastavena tak, aby Vás pohltila. Pomalu přestáváte být vlastními pány, možná jste jimi nikdy nebyli.

Ještě jedna věc - pokud se pokusíte usilovat o výše popsané svobody, připravte se na to, že systém začne pracovat proti Vám. Můžete přijít úplně o všechno, na čem jste byli závislí. Bude to náhlé, nebo pomalé, a hlavně, bude to naprosto bez logiky, aniž byste tomu dali zjevný impuls.
A bude vás to bolet. Lidé Vás budou očividně stahovat a věci pokoušet. Svět kolem Vás se začne chovat jako pavučina, která nechce ztratit mouchu chycenou do lepivých vláken. Tohle je důkaz mé teorie. Není to v jednotlivcích, ta past je zakódována do celého světa, do všech věcí, do s...Kráceno (Editor)

70771

15.9.2005 10:16

RE: Osvoboď svou mysl!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 70771

>Největší komoditou nejsou peníze, ale čas, energie a vůle
>konat. Pokud máte tyto základní svobody, můžete v
>přeneseném smyslu slova osvobodit Vaši mysl. Většina lidí
>tyto svobody nemá. Celý systém je nastaven tak, abychom jeden
>druhého svazovali - svazovat znamená brát druhému jeho
>energii, čas a vůli konat. Takto se navzájem udržujeme v
>nevýhodném postavení. Internet jako celek tuto roli zvládá
>velmi dobře. Váš život uplyne, aniž byste se svým stavem
>něco podstatného udělali. Nikdy vnitřně nepochopíte, proč
>přišlo stáří, nemoci a smrt.

Ve smyslu zachování a budoucnosti lidstva, by se ta Vaše teorie mohla zdát poněkud "dekadentní", ale budiž, možná jsem to nepochopil v plné míře.

>
>Nikdo z lidí, jejichž mysl je neovládána, nevidí rád, když
>jiný jedinec,

>získá výše popsané svobody. Udělá proto vše, aby je opět
>ztratil. Tohle je základ problému. Překonejte sami sebe a
>osvoboďte se. Staňte se nezávislými! Celá tržní ekonomika
>je nastavena tak, aby Vás pohltila. Pomalu přestáváte být
>vlastními pány, možná jste jimi nikdy nebyli.

>Ještě jedna věc - pokud se pokusíte usilovat o výše
>popsané svobody, připravte se na to, že systém začne
>pracovat proti Vám. Můžete přijít úplně o všechno, na
>čem jste byli závislí. Bude to náhlé, nebo pomalé, a
>hlavně, bude to naprosto bez logiky, aniž byste tomu dali
>zjevný impuls.

Ano, potkal jsem kdysi dávno jednoho dentistu, který se na všechno vykašlal, neměl nic, všechno pozbyl a bydlel pod mostem. Říkal, že lituje těch let, co ztrávil předtím, jako zubař. Nyní že se cítí svobodný a spokojen. Ale bohužel, on se k tomu musel dostat přes ty všechny peripetie, které mu vlastně kontradiktně umožnily si tohleto všechno uvědomit a k tomuto dojít.
Spíš bych se přiklonil k tomu, že člověk má mít velice "střídmé" nároky a požadavky, potom může být spokojenější, štěstí je jen "muška zlatá" a trvá velmi krátce.

>A bude vás to bolet. Lidé Vás budou očividně stahovat a
>věci pokoušet. Svět kolem Vás se začne chovat jako
>pavučina, která nechce ztratit mouchu chycenou do lepivých
>vláken. Tohle je důkaz mé teorie. Není to v jednotlivcích,
>ta past je zakódována do celého světa, do všech věcí, do
>s...

Spíš bych řekl, že člověk se stane otrokem svých věcí, kterými se obklopuje, protože je chce a touží po nich, a až je má, chce další. No, je to pěkně zašmodrchané.
[zmaten]

70797

16.9.2005 14:28

RE: Osvoboď svou mysl!

Had 81.?.?.?

Reakce na 70771

>Tohle je důkaz mé teorie.
Hm, a praxe?
Teorií a řečí a slohových krasopisů je dost, odkazů na praktické kroky a příklady velmi poskrovnu...

71000

17.9.2005 0:12

RE: Osvoboď svou mysl!

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 70771



>Vím, o co tady jde. Nejde tady o NWO. Jde tady o Vaše
>myšlení, které je z principu, ať si kdo chce přizná nebo
>ne, chorobné. Většina lidí svoje myšlenky nedokáže
>ovládnout - a to je základ problému. Je to nemoc. I Gándhí
>řekl, že nejtěžší ze všeho je ovládnout naši mysl, je to
>těžší jak zkrotit divokého koně nebo bouři - třeba zrovna
>Katrinu. V případě, že by Vaše mysl byla ovládnuta a pod
>Vaší kontrolou, nikdo - nikdo by Vás nemohl manipulovat a
>žádné nebezpečí by Vám nehrozilo. Byli byste se vším
>vyrovnání a za každých okolností byste konali správně.
>Strach a nebezpečí pouze pochází z představ Vaší mysli. To
>je brána, firewall, kterým vytváříte své pozice k tomuto
>světu.

Pokusím se k tomu přidat pár sentencí, pocházejících od samotného Alberta E., který se údajně měl zeptat : " Is the universe friendly ?" "Je vesmír přátelský (vlídný) ?"
"Think of that for a moment. How would you answer ? Whether you answer friendly, or hostile, this obviously has a huge effect on your perceptions and behaviour".
Volně přeloženo :
"Zamysli se chvíli nad tím. Jak bys odpověděl ? Zda-li odpovíš přátelský, či nepřátelský, v každém případě to má obrovský vliv na tvé vnímání (chápání, citlivost) a chování (způsoby)".

Takže by se podle toho možná dalo posuzovat chování lidí, ale to vlastně nic neřeší, protože znám i takové, kteří budou nespokojeni Á-priori, i kdyby se jim vedlo sebelíp. Takový velmi zjednodušený příklad je třeba v odpovědích na dotaz "Jak se máš ?" Většina česky mluvících odpoví "Ále, stojí to za hovno", přestože mu skoro nic nechybí a má se dobře. Naproti tomu, co jsem si všimnul tady v severní Americe, většina tázaných odpoví, řekl bych, že taky né docela po pravdě, " I am fine, or great", i když má skoro hlavu v podpaždí, nebo nějaký těžký průser. No, to jen tak, aby řeč nestála.

71120

17.9.2005 0:36

RE: Osvoboď svou mysl!

zap 65.?.?.?

Reakce na 71120

Ucelem toho pozdravu, mily Sidonii

neni se ptat (odpoved nikdo neposloucha - mam to vyzkouseno), ale DAVAT na vedomi svoji vlastni FALESNOU predstavu o sobe. Jaci by jsme radi byli, ale nejsme. Ve svych ustech jsou 'great' v srdcich 'miserable'. Ale tak to tu je a to je podstata Severoamerickeho zivota: pretvarka stale a za kazdou cenu!

71122

17.9.2005 0:59

RE: Osvoboď svou mysl! A ty trovna tak !

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 71122

>Ucelem toho pozdravu, mily Sidonii
>
>neni se ptat (odpoved nikdo neposloucha - mam to vyzkouseno), ale
>DAVAT na vedomi svoji vlastni FALESNOU predstavu o sobe. Jaci by
>jsme radi byli, ale nejsme. Ve svych ustech jsou 'great' v
>srdcich 'miserable'. Ale tak to tu je a to je podstata
>Severoamerickeho zivota: pretvarka stale a za kazdou cenu!

Opravdu si myslíš, že to tak dělají absolutně všichni ? Asi si myslíš, že ano.
No, tak aspoň vidím, kam tě můžu zařadit. "Hostile" ! Ono se to dá poznat i jinak. Adios ! [smích]

Jinak ten pátý pád by snad měl být "Sidonie". [zmaten] Ta latina je prevít, což ? [velký smích]

71123

15.9.2005 7:39

Doplnění.

J. Hruška 62.?.?.?

Pana Stworu bych rád doplnil v tom, že poměry jím předpokládané budou fungovat jen tak dlouho, dokud budou vládcové potřebovat "veřejné mínění", které řeší jimi nadhozené zástupné problémy. Pak budou "mouřeníni" odstraněni. Který vládce by zbytečně živil a opečovával mrzáčky s vyduněnou hlavou, když je na nic nepotřebuje.
J. H.

70779

15.9.2005 8:22

RE: Doplnění.

TT 62.?.?.?

Reakce na 70779

Ja zas myslim, že akce typu xxxTek budou naši vládci (nebo bohové) potřebovat pořád. Každému režimu jde o to získat co největší moc za co nejmenší cenu a navíc na co nejdelší dobu.

Tzn. že nás opravdu budou pořád opájet rohlíkem a udržovat v domění, že máme svobodu, když se můžeme naprosto bezdůvodně srocovat v naprosto zbytečných akcích jako jsou tyhle feťácký párty. Energii vynakládáme na píčoviny a tam kde by se měla vynaložit (třeba defenestrace, apod.), tam mlčíme.

Režimu jde o to mít stádo šťastných a mlčících oveček, a to se daří čím dál tím líp. Kdysi se aspoň občas změnil režim (ikdyž vždy v neprospěch obyvatel), ani TO už se dneska neděje. Za chvíli budeme mít čip v občance, budem za ní nakupovat, jezdit přes hranice, v MHD, chodit k doktoru, atdatd., ale to nám nebude vadit, protože máme technopárty..

Ach jo...

70781

15.9.2005 9:23

RE: Doplnění.

TS 213.?.?.?

Reakce na 70781

>...když se můžeme naprosto
>bezdůvodně srocovat v naprosto zbytečných akcích jako jsou
>tyhle feťácký párty.

Zkuste zmenit uhel pohledu. Kdyz v tom uvidite tu spetku vycviku pro nekolik tisic lidi v konspiracni komunikaci, spolu s emergentni samoorganizovanosti, uz to nevypada tak cerne.

>Režimu jde o to mít stádo šťastných a mlčících oveček,
>a to se daří čím dál tím líp.

Ne zase az tak uplne. Bohati bohatnou a chudi chudnou a postupne prestavaji mlcet. Nova sice vetsinu lidi jeste porad zpacifikuje, ale na okrajich se jim to uz rozpada.

>Za chvíli budeme mít čip v občance, budem
>za ní nakupovat, jezdit přes hranice, v MHD, chodit k doktoru,
>atdatd., ale to nám nebude vadit, protože máme technopárty..

Bude. Ale jenom cast si toho bude vedoma, a jenom cast casti bude rozumet technologii natolik, aby v ni dokazali najit mezery. Ve veku Internetu a okamziteho publikovani ale na te nejkritictejsi urovni - objeveni reseni - staci i jenom jeden.

Navic je to jenom technologie. Vyrabena masove a s pokud mozno co nejnizsi cenou. A tedy nespolehliva.

>Ach jo...

Dokud vidime nadeji, mame sanci.
Protivnik bude moc potesen, pokud ji ztratime.

70791

15.9.2005 13:35

RE: Doplnění.

J. Hruška 62.?.?.?

Reakce na 70781

Zapomínáte, že časy se mění. Vzpomeňte na londýnské demonstrace proti válce v Iráku. Jak vláda předvedla, že si může dovolit srát na vlastní občany jak na placatý šutr (editor promine). A zrovna v Anglii. A to byl teprve začátek. Ach jó.

70830

16.9.2005 4:51

RE: Doplnění.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70830

Anglie je dulezita, ale zeme kde se bude lamat chleba budou USA, bez ovladnuti USA neni zadny NWO. V tiche valce se taky do Amiku radne obuli snizovani urovne vseobecneho vzdelani, multi-kulty a pozitivni diskriminace, vytunelovani bohatstvi zeme a prohlubujici zadluzovani, preneseni danoveho zatizeni na nebohate obyvatelstvo, osekavani ustavnich zakonu a totalizace legislativy, medialni vyplach mozku a "barbarizace" naroda prostrednictvim stupidnich show utocicich na mravnost, intimitu a humanitu spolecnosti. Militarizace zeme. A deje se to uz dlouho desitky let, vzhledem k casovemu horizontu se Amici nepodavaji tak snadno, z techto duvodu jsem se vlastne naucil mit k Americanum respect, i kdyz to vetsina z nich komplexne nevidi tak se instiktivne stavi proti. Doba kdy se to vyhroti se blizi, pak bude zalezet jak se zachovaji Americane v ozbrojenych slozkach. Lidske bytosti nejde tak snadno prinutit, aby zabijeli jine lidske bytosti sveho naroda. Proto musi padnout narod i humanita a nahrazena ma byt sedivou multisrackou bez patere a moralky!!

70936

16.9.2005 19:10

RE: Doplnění.

Jan Hruška 83.?.?.?

Reakce na 70936

Doba kdy se to vyhroti se blizi, pak bude zalezet jak se zachovaji Americane v ozbrojenych slozkach. Lidske bytosti nejde tak snadno prinutit, aby zabijeli jine lidske bytosti sveho naroda.

Víte, tohle měli vyřešené už staří Římané. Do blízkosti Říma poslali legie naverbované v Germánii nebo Judei, do Judeje Skýthy atd. Myslíte, že když budou do USA poslány jednotky rychlého nasazení z Koreje, Vietnamu, Iráku, Jugoslávie a podobně, že budou váhat nadělat z místních náplň do hamburgerů? Že si uvědomí, že bojují sami proti sobě?
Jediná naděje je, že ti, kteří si mezi sebou rozdělují svět se nakonec porvou. Jenže pak nastoupí Čína, Indie, Rusko. Čekají nás tvrdé časy.
J. H.

71061

17.9.2005 3:25

RE: Doplnění.

zap 65.?.?.?

Reakce na 70936

Vsimnete si, co napsal o Anglii Anglican zijici v Rusku. Nazyva Anglii fasistickou a Rusko svobodne a normalni. Uzasne zjisteni...

www.savethemales.ca (H. Makow)

71166

17.9.2005 4:24

RE: Doplnění.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 71166

Pamatuju jednoho anarchistu z Anglie z obdobi sametoveho prevratu, mel nazory ponekud vice nalevo od nas, asi jsme ho dost zklamali. [velký smích] Vsechno je ale relativni, treba pro sergu jsem pro zmenu malo napravo a pro jine jsem uplne extremne napravu neni nad socialni paradigma, ze jo? [mrknutí jedním okem]

71182

17.9.2005 20:48

RE: Doplnění.

google 84.?.?.?

Reakce na 71166

>Vsimnete si, co napsal o Anglii Anglican zijici v Rusku. Nazyva
>Anglii fasistickou a Rusko svobodne a normalni. Uzasne
>zjisteni...

>
>www.savethemales.ca (H. Makow)

pan Zap, ak sa nemylim, dr. Henry Makow je kanadský publicista židovského pôvodu.

nejake clanky od neho su aj na www.prop.sk

71267

18.9.2005 3:16

USA pred rozpadem

Belveder 64.?.?.?

Reakce na 70936

lamat chleba se tam muze dolova,oni ty velike zadluzene staty nemusi byt navzdy spojene,je to zeme hodne velika a je tam prevelice rasovych,tridnich,nabozenskych a kulturnich trenic

podivej te se na Stalinovo neporazitelne Rusko,zhroutilo se ,velika Rakouska rise cisare pana Josefa sla taky do haje a vse to prislo pomerne rychle a necekane,prislo to rychle a necekane jako krach wall streetu,jeden den behali panove do banky s plnym pytlem penez a druhy den se mnozi z nich zhoupli na spagatu,ono to vzdycky prijde rychle jako krupobiti a pak neni ani vidu ani slechu po tech vsech expertech a vedatorech,kteri melou pantem od rana do vecera,dobre jim ta huba tancuje a sikovne si tak ti politruci a radilove zaridili zivnost,ale ani jeden z nich svet jeste neubranil od hrozeb zavratnych zmnen,valek a revoluci,proto se ridim starym bolsevickym heslem VZDY PRIPRAVEN nebo jak se rika tady v anglosaskem svete BE READY FOR THE RAINY DAYS ,protoze panove prset bude a kroupy budou padat k tomu

71329

15.9.2005 8:29

Ale Vladimíre ....................?

Robin 83.?.?.?

Techno není zábava ale nonkonfofmita.

Konzum a Techno ?? Proboha víte co jste to vypustil z huby za nesmysl.
Technaři zásadně se konzumní společnosti vyhybají, jak čerti kříže.

Nový světový ordnug, se snaží Techno poněkud omezit.
Apropo, je to spíše Evropská specialita.
A je tam minimum černoušků a pejzatých, tak asi 1 promile.

Teda Vladimíre [zmaten]

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

70782

15.9.2005 8:49

jsme nepoucitelni....

SandWalker 80.?.?.?

Jde prece porad o jeden a ten stejny jednoduchy princip, vzdy to fungovalo a bohuzel fungovat bude .... CHLEB A HRY ....

70787

15.9.2005 10:12

Nebudu zde platit za nebetyčné bláboly

skud skud (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

A to ani náhodou. [velký smích] Pokud referujete o věcech, o kterých nevíte vůbec nic a budete v tom zarputlile pokračovat, ztatíte tím čtenáře a to bude pro Váš web znamenat, že vaše kázání nebude nikoho zajímat. Ostatně si myslím, že poslední dobou už Váš web nemá co říci, spousta nezajímavých a nudných článků, tendečně populisticky laděné.Informujete o jevech, které už dávno znám a pro mě to jsou banality.A technoproblémem jste tomu dali poslední kapku aby Váš web nikdo nečetl.
Technoparty, ne ty oficiálně komerčně laděné, které jsou v soukolí NWO, byly právě nepřítelem NWO, protože se snažili dělat něco samostantně, decentralizovaně, udělatr si věci sám a ne svěřovat své záměry nákém pochybnému NWO. Techno byl určitý protest právě proti organizovanému státnímu komerčnímu soukolí.Tekno nikdy nestálo o medializaci, nás nezajímala oficiální gesta a oficiální kulturní akce, kde je fetáků a asociálním cucáků více.Vás ale stejně nezajímají argumenty a stejně budete plácat nesmysly o teroristických fetácích s židovskozednářskou základnou.

70796

15.9.2005 11:07

Budu platit!!:-)

LACO 62.?.?.?

Myslím pane Stwora, že jsem se včera k onomu tématu vyjádřil až dost a ne v jednom článku a už bych se opakoval. Jen bych rád dodal, že právě toto postupné "ukazování zubů" pomocí preventivního používání pendreků je dost konkrétním projevem stále těsnějšího utahování šroubů, které neodvratně spěje totální kontrole jednotlivce státem, což Vy jste v tomto případě zjevně ne zcela pochopil. A toto se dá vztáhnout i na "nezávadnou zábavu", ze které má stát finanční profit, což z CzechTeku nemá.
Spíše bych řekl, že na špatný strom štěkáte Vy. Proti "12-ti Židům v New Yorku [chechtot] ", kteří vlastní měnu zvanou US dolar a tím pádem světovou ekonomiku a tím pádem i Vás, toho štěkáním moc nezmůžete. Ale zmůžete alespoň něco málo štěkáním na jejich lokální loutky.

70805

15.9.2005 11:18

Vzpominam si...

Vladimir Sodek 62.?.?.?

V r.73 jsem jezdival vlakem , kde jsem pravidelne potkaval particku trampu, prosaklych vuni taboraku, lesa a taky pachem cigaretoveho koure a piva. Placacku s tvrdym alkoholem meli taky vzdy sebou.Hrali na kytary dosti hlasite.
Typnul bych tak rocniky 52-55.
Mozna, ze nekdo z techto lidi dnes chodi do prace, kde rozhoduje o tom, jestli rostlina v kapse zadrzeneho neni, ci je v mnozstvi vetsim, nez malem.Semtam si prihne z placacky, kterou vzdy nosi v kapse saka a jednou za rok se ukaze na Porte, kde vse jede v lese za ucasti zesilovacu a reprobeden.
Chytnete se za nos. Jste daleko, siroko. My to tady zijeme, nak nestourat. Dnesni mladez to ma v hlave podstatne lepe sporadano nez nase generace.Budme radi,
V.S. rocnik 1958
Peace, homeboyzzz....

70808

15.9.2005 11:30

Vy predsa tiez stekate!

Rastík r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) sk 195.?.?.?

Pan Stwora, ale vy predsa tiez stekate na ten nespravny strom!!! Od zasahu na CzechTeku ste napisali a uverejnili uz x clankov, v ktorych ste nespominali nic o nejakej manipulacii zo strany tych, ktori vladnu, ale len utocili na ucastnikov technoparty v style oficialnych medii a politikov. Hned pred tymto clankom mate pindy pani Mindy. A teraz zrazu, aby ste nestratili tvar, tak sa to snazite zabalit do konspiracnych teorii. Ak ste to povazovali za nepodstatne, tak ste sa nemali tejto teme venovat vobec. Tak uz prosim Vas Zvedavca zbytocne nestrapnujte a prestante uz uverejnovat prispevky typu "Tanecky".

70812

15.9.2005 11:40

Jsme jen loutky...

ego 194.?.?.?

Právo na zábavu bude to jediné, co nám zbyde, říká pan Stwora. A to je špatně, dodává, a hned navrhuje řešení: sebrat nám i to. Není to trošku blbost?
K výtce, že ve všem ostatním podstatném "dnešní demonstranti" mlčí, bych řekl jen tolik: Už jsem protestoval proti spoustě věcí, které se mi nelíbí (GMO, sw patenty, vraždění pro ropu atd.). Věci, o kterých jsem přesvědčen, že jsou užitečné a správné, se snažím podporovat (posíláním příspěvků a/nebo aktivní prací dle svých schopností). Zásah proti CzechTeku se řadí do stejné kategorie špinavostí, jako bombardování Bagdádu, proto protestuji i proti němu -- tento postoj považuji za poměrně konzistentní. Za ostatní samozřejmě mluvit nemůžu, ale důvodem jejich občanské pasivity v "ostatních podstatných záležitostech" je podle mého názoru nízká (nulová) informovanost, ne nějaká přítulnost k establishmentu. Osmnáctiletému klukovi je ovšem těžké říkat "nechoď za holkama, sežeň si někde přístup k internetu (na který doma nemáte peníze a ve škole tě k němu nepustí) a začni se aktivně zajímat," je třeba mu ty podstatné informace nějak poskytnout (a to vhodnou formou, bez vzletných slov, která mu připadají nedůvěryhodná, protože "tak mluví politici", s dostatečným množstvím neotřesitelných faktů). A to se zatím nedaří ani vám, pane Stworo.
Mimochodem: Proč (opravdové) smažky z Rolling Stones můžou v klidu hrát do noci uprostřed Prahy, zatímco (údajné) smažky někde u dálnice je třeba zmlátit, aby nerušili lesní zvěř, která z toho může zešílet (říkal zoopsychiatr Paroubek)? Protože ti jedni vybírají vstupné, platí promotéry a daně a poplatky OSA a mají sponzory a reklamy a značkové oblečení a ochranku, která kontroluje batůžky a zakazuje lidem přinést si vlastní minerálku -- prostě jsou součástí světového byznysu. Ti druzí nejsou zastupováni OSA, nikoho hned u vchodu nešacují a najednou se ukazuje, že peníze na záchody a odvoz odpadků můžou mezi sebou vybrat samotní vystupující (ano, na CzechTeku platí vystupující, ne návštěvníci) -- a to by přece mohlo způsobit v hlavách našich mladých zmatek. Dneska by měli zadarmo hudební festival -- zítra by chtěli mít zadarmo něco dalšího, třeba software... Dneska by se dělili o minerálku s neznámými lidmi na festivalu, zítra by si mysleli, že irácká ropa patří Iráčanům...
Takováhle Sodoma se přece musí potlačit hned v zárodku!

70816

15.9.2005 11:43

Opijeni rohlikem?

fallout 194.?.?.?

Opijeni rohlikem? Podle me ani nahodou.. Pokud dokazeme vybojovat pro Vas pane Stwora zdanlive nepodstatnou vec, je to dukaz, ze je mozne bojovat i ve vecech vice dulezitych.
Pro me teda svoboda projevu a pravo shromazdovat se zas takovy "rohlik" neni, pro me je to v tomto kontextu spise jablecny zavin [mrknutí jedním okem]

70818

15.9.2005 16:42

RE: Opijeni rohlikem?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70818

>Pokud dokazeme vybojovat pro Vas pane Stwora zdanlive nepodstatnou vec,

hm, ještě jednou - co jste vybojovali?

>je to dukaz, ze je mozne bojovat i ve vecech vice dulezitych.

ano? - tak si to zkuste ...

70848

16.9.2005 13:47

RE: Opijeni rohlikem?

fallout 194.?.?.?

Reakce na 70848

1. co JSME vybojovali
2. takto ZKUSME

70994

19.9.2005 14:27

RE: Opijeni rohlikem?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70994

>1. co JSME vybojovali

já opravdu nevím, co jste si vybojovali - můžete mi odpovědět na dotaz?

>2. takto ZKUSME

no, jako heslo to zní pěkně, skoro bych řekl i úderně, kdyby se to řádně skandovalo ... tak mi prosím dejte vědět, až to budete zkoušet, ať mohu ty výsledky pozorovat ...

71541

15.9.2005 17:33

Pane Stworo,

Aja 24.?.?.?

jsem mimo, ale kdo je to Krysatec (verse dole na strance)? Dekuju.

70856

15.9.2005 17:55

RE: Pane Stworo,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70856

Já ho neznám. Poslal mi to emailem. Občas píše i do diskuzí. Proč se ptáte? Chcete mu taky vynadat?

70859

15.9.2005 18:09

RE: Pane Stworo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70859

>Já ho neznám. Poslal mi to emailem. Občas píše i do
>diskuzí. Proč se ptáte? Chcete mu taky vynadat?

No ptam se, protoze se mi to libi. Dik za informaci.
Jak to vynadat a jak to taky? Uz mu nekdo nadaval?

70862

15.9.2005 18:33

RE: Pane Stworo,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70862

Jemu ne. Ale jiným ano. A hnusně.

70866

15.9.2005 18:43

RE: Pane Stworo,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 70866

>Jemu ne. Ale jiným ano. A hnusně.

Jezismarja, ja jsem asi uplne mimo. Ted jsem vyrozumela, ze jsem nekomu hnusne vynadala. [zmaten]
Komu, kdy, za co?
Koza, kun nechapu.
Jestli je neco spatne, muzete mi to mejlovat, at to tu neroztahuju, ale jestli se to hodi, napiste mi to, prosim, i tady.

70870

15.9.2005 18:51

RE: Pane Stworo,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 70870

Ježíšmarja, Ajo, vy ne!!! Zlatá mládež. Jen se podívejte na komentáře u Tanečkářů.

70872

15.9.2005 19:34

RE: Pane Stworo,

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 70872

Pane Stwora, docela rád čtu Zvědavce a v mnoha ohledech s tím co píšete souhlasím. Přesto si kladu otázku, proč je zrovna tohle nutné. Myslím že v současném světě je dostattek událostí o nichž stojí za to napsat a hovořit. Jistě už jste si všiml, že diskutující pod určitými články mají přímoý vztah k obtížností daného tématu. Čím blbější téma tím blbější .....(reakce). A diskuze s technaři na téma lidskost mi připadá jako naprosto zcestná. Chci říct, že tím tak trochu snižujete úroveň svého webu. Občas jsme s kamarády přispívali do podobných diskuzí nasíracími příspěvky a s trochou alkoholu to byla docela zábava. Ovšem určitě bych to nebral jako téma obsahující byť jen tušenou úroveň. Otázka jaká je naše mládež a co nás v budoucnu čeká s tím má pramálo společného. Nedávejte prostor k vyjadřování lidem, kteří mezi hanlivá označení lidí počítají stáří, ti mají své vskutku pozoruhodné stránky. No, asi jsem zašel daleko v přáních, ale to je tím, že tu není zrovna o čem diskutovat. [velký smích]

70879

15.9.2005 21:47

RE: Pane Stworo,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 70879

No, asi jsem zašel daleko v přáních, ale to je tím, že tu není zrovna o čem diskutovat.

Já bych dokázal "naroubovat" Nostradama a Sibylu na libovolné, tedy i toto tema a dokonce by to dávalo jasný smysl a bylo by to k nějakému vážnému problému. [velký smích] Je ale otázka, zda je to třeba. Co ale si myslet člověk má, když čte 3000 let starý text a v něm je psáno o této naší době, že v ní bude žít pokolení převrácených - že půjde o dobu kdy:
- lidé u plných obilnic hladem umírati budou,
- ženy počnou mnohým mužům vládnout,
- celý svět železem a drátem obepjat bude,
- lidem rychlost gazely a let orla stačit nebude
- člověk hvězd by dobýti a opanovati chtěl... atd. atp. ..

Tehdy příjdou znamení, zlá znamení, jež lidstvo varovati bude. Hm.. to kdysi dávno pravila Sibyla.. [velký smích]

70891

15.9.2005 22:42

RE: Pane Stworo,

TS 213.?.?.?

Reakce na 70891

>Já bych dokázal "naroubovat" Nostradama a Sibylu na libovolné,
>tedy i toto tema a dokonce by to dávalo jasný smysl a bylo by
>to k nějakému vážnému problému.

...a neni to nahodou tim, ze jejich vyroky se daji interpretovat cestami vszelikymi?

Nemohli "proroci" byt tak trochu nahodou kritici sve vlastni doby, podobne jako ve svych dilech o vzdalene budoucnosti kritizuji jevy ze soucasnosti mnozi autori science fiction?

70905

17.9.2005 7:47

RE: Pane Stworo,

Blahnik zblaha (zavináč) sbcglobal (tečka) net 70.?.?.?

Reakce na 70891

>Já bych dokázal "naroubovat" Nostradama a Sibylu na libovolné,
>tedy i toto tema

Jo vy byste je dokazal naroubovat i na kedlubnu.

71197

16.9.2005 4:58

RE: Pane Stworo,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70879

Skvely postreh, myslim pane Stwora, ze tenhle uhel pohledu je zajimavy, jak ukazuje Gdosy.

70937

16.9.2005 6:19

RE: Pane Stworo,

Lev 68.?.?.?

Reakce na 70879

>Pane Stwora, docela rád čtu Zvědavce a v mnoha ohledech s tím
>co píšete souhlasím. Přesto si kladu otázku, proč je zrovna
>tohle nutné. Myslím že v současném světě je dostattek
>událostí o nichž stojí za to napsat a hovořit. Jistě už
>jste si všiml, že diskutující pod určitými články mají
>přímoý vztah k obtížností daného tématu. Čím blbější
>téma tím blbější .....(reakce). A diskuze s technaři na
>téma lidskost mi připadá jako naprosto zcestná. Chci říct,
>že tím tak trochu snižujete úroveň svého webu. Občas jsme
>s kamarády přispívali do podobných diskuzí nasíracími
>příspěvky a s trochou alkoholu to byla docela zábava. Ovšem
>určitě bych to nebral jako téma obsahující byť jen tušenou
>úroveň. Otázka jaká je naše mládež a co nás v budoucnu
>čeká s tím má pramálo společného. Nedávejte prostor k
>vyjadřování lidem, kteří mezi hanlivá označení lidí
>počítají stáří, ti mají své vskutku pozoruhodné
>stránky. No, asi jsem zašel daleko v přáních, ale to je
>tím, že tu není zrovna o čem diskutovat. [velký smích]
____________________________________________________

Presne tak pane Gdosy. Mate muj 100% souhlas. My jsme byli sice mladi taktez. Drogy se nepouzivaly v takovem meritku i doba byla jina, hlavne totalitni a izolovana od Zapadu. No a ta starsi generace od nas, tehdy taky reptala, ze nejsme, jako "oni" za mlada. Mozna, ze i nasi Technari ( pokud nektere, drogy neoddelaji ) budou za takovych tricet let ( pokud bude jesta tato planeta existovat - podotykam ! ), reptat, ze oni, Technari, pred triceti lety, byli ta spravna mladez, ale podivejte se na ty dnesni desetilete vyrostky s tema naklonovanyma dvema hlavama, jak oni tanci, ze se zahrabavaji za podivneho rytmu do hliny ..... [chechtot] Takze si jeste pockejme na tech dalsich tricet let a pak se budou divit i dnesni Technari ... [cool]

70947

15.9.2005 19:19

Nebudu platit....?

seda 82.?.?.?

>Právo na neomezenou zábavu a neomezený konzum zcela jistě v NWO bude!
Je to přesně řečeno! Ale není to nic nového - viz římské "chléb a hry". Vidíte, pokud jsem si správně přeložil NWO jako:"Novou Světovou Organizaci", pak zcela jistě není nová! Nové jsou jen postupy a technologie - jako světového giganta manipulace a oblbování nelze přehlédnout HOLYWOOD! Jejich produkce je směsí krásné fantazie a účelové manipulativní sračky...hlavně, že to sype!?
Nicméně, Vladimíre, nedejte se našvat. Jsem rád, že existuje "zvedavec"! A já Vám určitě něco pošlu tzn."budu platit"..., i když se musím přiznat, že s řadou přispěvatelů zásadně nesouhlasím, ale o tom je diskuze...! A ta není snad jen v katolickém farním kroužku...! Vydržať!!! [smích]

70875

15.9.2005 19:28

Jen se podívejte na komentáře taneckaru..

Peter Veliky 205.?.?.?

Podival jsem se a zjistil ze vtsinou ty komentare obhajujici prava fetaru jsou podepsany nicky, ktere se zde v minulosti neukazovaly.
Oni si ti fetaci reknou mezi sebou (asi emailem) ze je nejaka web site kritizuje a sjedou se sem jako srsni.
Proc jste tu fotku naheho technare stahl? Ja ji chtel poslat me segre ktera ma kluka technare v Cesku aby videla kam on vyrazi za zabavou..
Nemuzete me ji poslat alespon emailem?

70877

15.9.2005 20:34

RE: Jen se podívejte na komentáře taneckaru..

Gdosy 85.?.?.?

Reakce na 70877

Take jsem si všiml. [smích] To bude asi tím, že se s nima už jinde nikdo nechce bavit. [oči v sloup] To je ostatně i dobrá rada pro pana Stworu, jak se napříště vyhnout zaneřádění Zvědavce. [mrknutí jedním okem] Čtenáři jsou důležití, ale zcela jistě ne všichni. [velký smích] Po přečtení této diskuze chci vskázat páně Lehovi, že co se demagogie týče, má vskutku co dohánět. I taťka Brežnev by musel zmodrat. [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

70886

16.9.2005 21:51

Davam za pravdu

js 200.?.?.?

Jine vysvetleni pro mydleni technaru nenachazim. I kdyz mi vadila jejich kritika, dodatecne davam za pravdu.

71088

17.9.2005 3:53

policejni cviceni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

policajti si obcas musi vybit na nekom zlost,stat si kliftony musi udrzovat v dobre forme pro budouci akce az pujde opravdu do "tuheho"

71172

Příspěvků: 46

15.09. 03:36 Robert Nohejl  V dnesnim svete je jedna vec rozhodujici nad mnoha jinymi.
15.09. 04:37 TS  Optimisto.
15.09. 06:35 Upasaka  Osvoboď svou mysl!
15.09. 10:16 Sidonius Zdenek M  RE: Osvoboď svou mysl!
16.09. 14:28 Had  RE: Osvoboď svou mysl!
17.09. 00:12 Sidonius Zdenek M  RE: Osvoboď svou mysl!
17.09. 00:36 zap  RE: Osvoboď svou mysl!
17.09. 00:59 Sidonius Zdenek M  RE: Osvoboď svou mysl! A ty trovna tak !
15.09. 07:39 J. Hruška  Doplnění.
15.09. 08:22 TT  RE: Doplnění.
15.09. 09:23 TS  RE: Doplnění.
15.09. 13:35 J. Hruška  RE: Doplnění.
16.09. 04:51 Rene Bartosek  RE: Doplnění.
16.09. 19:10 Jan Hruška  RE: Doplnění.
17.09. 03:25 zap  RE: Doplnění.
17.09. 04:24 Rene Bartosek  RE: Doplnění.
17.09. 20:48 google  RE: Doplnění.
18.09. 03:16 Belveder  USA pred rozpadem
15.09. 08:29 Robin  Ale Vladimíre ....................?
15.09. 08:49 SandWalker  jsme nepoucitelni....
15.09. 10:12 skud  Nebudu zde platit za nebetyčné bláboly
15.09. 11:07 LACO  Budu platit!!:-)
15.09. 11:18 Vladimir Sodek  Vzpominam si...
15.09. 11:30 Rastík  Vy predsa tiez stekate!
15.09. 11:40 ego  Jsme jen loutky...
15.09. 11:43 fallout  Opijeni rohlikem?
15.09. 16:42 kavol  RE: Opijeni rohlikem?
16.09. 13:47 fallout  RE: Opijeni rohlikem?
19.09. 14:27 kavol  RE: Opijeni rohlikem?
15.09. 17:33 Aja  Pane Stworo,
15.09. 17:55 Vladimír Stwora  RE: Pane Stworo,
15.09. 18:09 Aja  RE: Pane Stworo,
15.09. 18:33 Vladimír Stwora  RE: Pane Stworo,
15.09. 18:43 Aja  RE: Pane Stworo,
15.09. 18:51 Vladimír Stwora  RE: Pane Stworo,
15.09. 19:34 Gdosy  RE: Pane Stworo,
15.09. 21:47 Petr Gejdoš  RE: Pane Stworo,
15.09. 22:42 TS  RE: Pane Stworo,
17.09. 07:47 Blahnik  RE: Pane Stworo,
16.09. 04:58 Rene Bartosek  RE: Pane Stworo,
16.09. 06:19 Lev  RE: Pane Stworo,
15.09. 19:19 seda  Nebudu platit....?
15.09. 19:28 Peter Veliky  Jen se podívejte na komentáře taneckaru..
15.09. 20:34 Gdosy  RE: Jen se podívejte na komentáře taneckaru..
16.09. 21:51 js  Davam za pravdu
17.09. 03:53  policejni cviceni

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 502