Diskuze k článku

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Příspěvků 79

1.7.2005 5:49

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Pane Stwora , asi to nezrychlite , me to jede taky dost pomalu , ! To me teda sere , voni tam sou docela zajimavy veci .....

59294

1.7.2005 5:57

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

"v BitTorrents se mi nikdy nepodařilo dosáhnout rychlosti větší než 300kb, tedy asi desetkrát menší. Nevím, čím to je, nastavení mám přesně podle FAQ."

To je ale preci velice jednoduche - muzete za to podekovat prave Vami zminovanym uzivatelum, kteri se snazi "necistymi triky" omezovat rychlost uploadu. Na jedne strane byste sam chtel zazracne "odnikud" dostavat 3 mbit dat za sekundu a na strane druhe, pokud tyto data mate vracet, aby si je uzili i ostatni uzivatele (od kterych v prvni rade vubec data dostavate) hned se o tom zminujete jako o "nevyhode". Komplexnim fraktalovym vzorcem pak skoleny atomovy fyzik rychle prijde na to, ze kdyz vsichni budou stahovat rychlosti 3 mbit za sekundu, ale ostatnim na oplatku vracet data rychlosti 5 kbit za sekundu, velice rychle budete pres BitTorrent stahovat jeden film nekolik mesicu, v tom lepsim pripade. V tom horsim provozovatelum trackeru proste dojde trpelivost a zacnou po vzoru jinych siti udelovat bany kazdemu, kdo toho stahne vic, nez nasdili ostatnim. Tedy, ne ze by jich to uz hodne nedelalo i dnes.

59295

1.7.2005 16:08

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59295

Michale, ale mi přece vůbec nevadí, když si ode mě někdo stahuje. Já jsem to v článku uvedl proto, že to je typická vlastnost BitTorrent. Nenapadlo by mě to omezovat, i kdybych mohl.

59368

1.7.2005 17:55

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 59368

>Michale, ale mi přece vůbec nevadí, když si ode mě
>někdo stahuje. Já jsem to v článku uvedl proto, že to
>je typická vlastnost BitTorrent. Nenapadlo by mě to
>omezovat, i kdybych mohl.
>
Taky jsem se nesnazil naznacit, ze prave Vy muzete za vsechny problemy BitTorrentu.. [vyplazený jazyk]

Jenom rikam, ono je to vsechno v mentalite dnesnich "internetovych mas", stejne jako Vas v clanku napadlo uvest upload jako "nevyhodu", podobna vec napadne i bezneho Sixpack Joe - "proc bych mel ja nekam neco posilat, vzdyt ja si chci jenom stahnout svuj film a je to na tech warez yntrnetech zdarma, tak co jako, at si to lide stahnou od jinych a me at daji pokoj".. V praxi se to pak promitne do toho, ze vsichni omezi upload na minimum a hned jak se jim samotnym torrent stahne, spojeni zaviraji.

Velice lehce si to muzete overit u klientu jako je Azureus, ktery ma relativne detailni prehled prichozich a odchozich spojeni a po chvilce sledovani zjistite, ze i kdyz mate k dispozici 30-60 zdroju na stahovany torrent, ve skutecnosti jste vetsinu dat prijali od jednoho-dvou lidi, kteri soupou do swarmu data rychlosti ve stovkach kilobitu a zbytek vam neposle vic nez 0.5kbit za sekundu, v nejlepsim pripade.

59379

1.7.2005 6:38

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Jen aby Vas pane Stwora brzy nenavstivila policie, kdyz uz jste se k tomu pouzivani Bittorrentu verejne priznal [smích])

59297

2.7.2005 7:53

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59297

Nemalujte certa na zed , podle talmudu , teda toho neprelozenyho pro gojema , si pro sebe kazdej muze ztahnout co chce ....

59451

2.7.2005 10:10

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Cert 82.?.?.?

Reakce na 59451

Ovsem to by pan Stwora musel byt zid a to nepredpokladam...

59460

3.7.2005 7:05

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59460

(Zrušeno. Zbytečná antisemitská poznámka.)

59536

1.7.2005 6:58

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Kaiser Franz 81.?.?.?

Rychlost stahovani nemusi odpovidat rychlosti pripojeni k internetu z duvodu toho, ze rychlost stahovani torrentu zavisi na tom kolik odesilate. Cim vic odeslete, tim vetsi rychlost stahovani.

59300

1.7.2005 7:40

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

peppino 80.?.?.?

Používejte DC+, nebo Strong. Také segmentují, když je dobrý hostitel, dá se vymáčknout i 2Mbit/s. Najdete si ho na stažení přes Google.

59303

1.7.2005 7:42

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

martin 81.?.?.?

taky vas ISP muze snizovat rychlost na vychozich BT portech, pripadne i podle signatury provozu... ale spise si za to muzete sam tim omezovanim.

59304

1.7.2005 8:16

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kru 80.?.?.?

rychlost kterou udava provider je 3 Mbit jsou tri megabity, zatimco rychlost kterou udava BitTorrent 300kB, je trista kilobytu.
Jeden byte je osm bitu, trista kilobytu je 2.4 megabitu.

voala, vot technika

59305

1.7.2005 14:03

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59305

>rychlost kterou udava provider je 3 Mbit jsou tri megabity,
>zatimco rychlost kterou udava BitTorrent 300kB, je trista
>kilobytu.

>Jeden byte je osm bitu, trista kilobytu je 2.4 megabitu.

Ne. Ja jsem to prepocital a uvadim vse v bitech.


59352

1.7.2005 19:33

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 59352

Jenom malou poznámku k překladu.
V prohlášení myslí autor "vodoměr" a ne vodoznak!
Jde o způsob "počítání" spotřeby vody, který může být
komunitní, nebo individuelní na základě vodoměru.

59399

1.7.2005 22:19

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Reakce na 59399

V prohlášení myslí autor "vodoměr" a ne vodoznak!

Z originalu: "I refuse to work on technology to track users, analyze usage patterns, watermark information, censor, detect drug use, or eavesdrop."

"Watermark" zde skutecne znamena vodoznak, coz v pripade elektronickych souboru je vyraz pro steganograficky zakodovany binarni objekt. Da se pouzit k personalizaci zakoupeneho filmu, a nektere typy vodoznaku preziji i znacne transformace, a pak pujde DivX soubor vytrasovat zpet k tomu kdo ho koupil nebo nahral, pokud dodavatel dat nebo hardware bude prislusnou funkci nabizet. Pak se dana signatura vezme, kontaktuje se dodavatel, ziska se cislo kreditkarty, z nej identita, a pak uz jenom vykopavame dvere a jdeme s komandem pro zlocince.

Zatim se to moc nepouziva, nebo se o tom nevi, snad s vyjimkou dobre publikovaneho vkladani watermarku do vysokokvalitnich barevnych kopii a vytisku kopirkami a tiskarnami Xerox a Canon (a pravdepodobne jeste dalsich, ale tihle to priznali).

Az se to rozsiri a bude to bezne zname, objevi se na to detektory a odstranovace signatur. Ale tohle uz je domena tech nejlepsich z nejlepsich, es es, clenu esotericke loze Svobodnych Matematiku.

Podobnost se stinovym svetem kryptografie neni ciste nahodna.

59409

1.7.2005 23:07

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 59409

Děkuji za uvedení na pravou míru.To jsem neznal.

59417

1.7.2005 9:18

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Naprosto se ztotoznuji s manifestem p. Brama Kohena.
Boj proti P2P sitim je demonstrativnim prikladem nerovnosti pred zakonem. Nikoliv tvurci programu pro sdileni dat, ale autori inkriminovanych dat by je meli zajistit, chteji-li je chranit.
Kazdy ma pravo na pristup k informacim.
Veskera autorska prava a patenty jsou pozustatkem stredovekych privilegii.
Naprosto nenaplnuji ochranu "malych" tvurcu proti velkym korporacim.
Jsou brzdou pokroku i ekonomiky.
Kazdy,kdo rozumi technologii (ci nejake "tvrde" vede) by se mel naprosto distancovat od spoluprace ze Statem, byt by se jevila sebevyhodnejsi.
Kazdy ma pravo na soukromi a anonymni platby.
Stat nema nejmensi pravo branit svym obcanum vpravovat do sveho tela libovolne molekuly. Valka proti drogam je kontraproduktivni, vede k rustu kriminality, narustu zisku mafii, stoji spoustu penez a lidskych zivotu. Je prikladem typickeho zlocinu, ktereho se Stat dopousti.
Paradoxy boje proti drogam z ekonomickeho pohledu
http://libinst.cz/clanky.php?id=591

59310

1.7.2005 10:06

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Mel bych dve otazky:

Proc by meli "normalni" zakaznici internetovych provideru doplacet (hlavne snizenou rychlosti stahovani) na piraty, kteri jsou na internetu 24 hodin denne a "full speed" ?

Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu, kdo bude nove filmy a hudbu natacet a financovat ?

59322

1.7.2005 10:31

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

abel 81.?.?.?

Reakce na 59322

Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu
Mylný předpoklad, nikdy tak nebylo, není a nebude, aby určitou aktivitu provozovali všichni. Nejsem matematik ani fyzik, vysvětlit to neumím, ale je to tak.

59332

2.7.2005 4:17

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59332


>Mylný předpoklad, nikdy tak nebylo, není a nebude, aby
>určitou aktivitu provozovali všichni. Nejsem matematik ani
>fyzik, vysvětlit to neumím, ale je to tak.

Takze - ti chytri budou mit ty filmy a muziku zadarmo. A blbi budou platit i za ty chytre.
No - urcitou logiku to ma.

[smích]

59432

1.7.2005 11:18

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Baldwin 62.?.?.?

Reakce na 59322

nemel bych strach, ze se prestanou nahravat filmy a hudba.. na filmech se vydelava hlavne v kinech, hudbou na zivych koncertech. a i tech CD/DVD nosicu se proda dost...
oni si nahravaci giganti nechtej uvedomit, ze kdyby zlevnili, tak se jim zisky zvysej, protoze kdyz bude stat original cd 100czk, tak si to clovek dojde i koupit, kdyz stoji cca 600 czk, tak si to radeji kazdej stahne a radeji zaplati za rychlejsi pripojeni na net. jen hlupak plati horentni sumy za neco, co muze mit za levnejsi peniz, ikdyz je to nelegalni.

59338

1.7.2005 12:43

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Druid 81.?.?.?

Reakce na 59322

>Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu, kdo bude nove filmy a >hudbu natacet a financovat?


Kemo, vyrobni cena CD nosice vcetne masteringu, lisovani, krabicky a obalu je pri cca. 5000ks 15,- nad 10000ks se dostanete hrave pod 10,-. Cena na pulte 600,-. Ty do omrzeni stejne kecy vydavatelu o tom jak je drahe nahravaci studio, reklama, distribuce bla bla bla... tomu veri uz jen dinoauri. 90% hudby kterou posloucham se u nas vubec nedostane na pult. A tech 10% s asi pul az rocnim zpozdenim az se mistni "kapitani" presvedci, ze se toho po dukladne masazi v radiu da prodat alespon 5000ks. Nechapu, koho se to zastavate? Distribuce digitalnich dat po zeleznici a kamionem je nesmysl! Hudbu v dnesni dobe produkuje kde kdo. Stary model, tady je hvezda a vsichni se z ni poserte uz plati jen na burany. Jedine co bude mit hodnotu bude informace o tom, co je v te zaplave vydane hudby opravdu kvalitni.

59346

1.7.2005 19:40

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 59346

Kema je provokatér!
Pozor na něj - on vlastně nechce diskutovat, potřebuje nasírat
a tomto úchylném konání si "léčit" svoje patologické
povahové rysy. Je to stejná parta - Leho,Kema,Dušan, Lojza,
též starý zloduch Řehošek alias Včelička , Ben Hur a jiní
další podivní úchyláci.
Podstatné je , že tito "veleduchové" se stydí za svoje jméno
a používají rozmanitých nicků, které podle svých zvrhlých
potřeb, operativně mění!

59400

2.7.2005 4:31

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59400

>Kema je provokatér!
>Pozor na něj - on vlastně nechce diskutovat, potřebuje
>nasírat
>a tomto úchylném konání si "léčit" svoje patologické
>povahové rysy. Je to stejná parta - Leho,Kema,Dušan,

Vazeni prispevatele a pane redaktore,
kdyz uz mluvime o internetu, neexistuje nejaka moznost zbavit se dusevne vysinuteho cloveka, ktery vam neustale nadava?
A jen proto, ze nemate stejne nazory jako on?
Za odpoved predem dekuji. [oči v sloup]

59435

1.7.2005 19:45

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 59346

Vážený pane Druide,
přesně jste uhodil hřebík na hlavičku!
Tyto lumpárny, kdy někdo drží monopol a vlastně nestydatě
vydírá spotřebitele, není jenom pouze v prodeji CD.
Ale jak donutit takové vydřiduchy k normálnímu způsobu
prodeje a k přiměřené míře zisku neznám!
Potom je asi na místě sice protiprávní,ale asi jediný
způsob nápravy pokřiveného trhu!!

59402

2.7.2005 4:34

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 59402

>Ale jak donutit takové vydřiduchy k normálnímu způsobu
>prodeje a k přiměřené míře zisku neznám!

Velmi jednoduse pane Pelesko, vzdyt o tom je cely clanek. Zacalo to Napstrem a boj pokracuje... da se rici se ze velmi uspesne. [smích] Firma Apple to pochopila prvni otevrela iTunes store a nasadila uz o poznani prijatelnejsi ceny. Obrat predcil ocekavani. Sony Music se spojuje s Microsoftem na konkurencnim projektu. Uvidime s cim prijdou.

59436

2.7.2005 4:24

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59346

Druide, dik za informace.
Zda se, ze jste o cele veci dobre informovan.
Pokud je tohle zpusob presvedcit "kapitany prumyslu" jak snizit ceny, tak to beru.
Ale porad me to bude vrtat v hlave.
Kdyz vezmu film nebo hudbu na kterou ma nekdo autorska prava a okopiruju to zadarmo. Neni to kradez?
Neptejte se me prosim, jestli jsem za vsechny programy na svem computeru zaplatil. Musel bych se cervenat. [mrknutí jedním okem]

59434

2.7.2005 11:46

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 59434

Ono s těmi filmy je to takové zašmodrchané - většina filmů se přes net stahuje ve formě DVD ripu - tedy ve značně snížené kvalitě. Podle mého - zřejmě úchylného - názoru bych autorská práva porušoval, kdybych sdílel kopii 1:1. Je vůbec trestné sdílení, nebo až prodávání sdíleného?

59464

2.7.2005 13:19

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59434

Kdyz vezmu film nebo hudbu na kterou ma nekdo autorska prava a okopiruju to zadarmo. Neni to kradez?
Neptejte se me prosim, jestli jsem za vsechny programy na svem computeru zaplatil. Musel bych se cervenat.
_____________________________________________

Podivejte kemo, to uz je otazka charakteru. Tan kdo podporuje v Iraku a vubec kdekoliv na teto planete, vrazdeni lidi, tak jako vy podporujete "leho", tak o nejake Internetove "kradezi", je smesne si vubec povidat, ze ano .... kemo !




59468

2.7.2005 18:52

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 59434

>Kdyz vezmu film nebo hudbu na kterou ma nekdo autorska prava a >okopiruju to zadarmo. Neni to kradez?

To souvisi s udrzitelnosti autorskeho zakona v jeho soucasne podobe. Muj nazor je ten, ze tento zakon je stary a neodpovida realne situaci . Pri 6ti miliardach lidi na planete je udrzovani zakona o poctu po sobe jdoucich stejnych taktu nebo presneji not hloupost. Kdo a proc ho neustale drzi pri zivote i za cenu nesmyslne represe, to Vam asi nemusim rikat. Ale to tito lide uz davno vedi. Pro udrzeni vetsinove populace v stavajicim radu to zatim staci. Sem tam do hlavnich zprav pronikne informace (vetsinou z USA), ze byl zadrzeny nejaky naprosto bezvyznamny clovicek u ktere FBI nasla 242GB dat muziky a filmu za coz mu hrozi 8-12 let vezeni s ostrahou. BU BU BU! Na druhe strane ti stejni lide uzaviraji smlouvy s prodavaci cukrove vody (coca-cola a pepsi) ve kterych jim poskytuji svoje prava na prodej mnoha milionu tracku ktere muzete ziskat kdyz vybumbate hodne te jejich dobroty. Jinymi slovy, relizuji prodej muziky pres napoje. Budiz. Pochopili situaci a snazi se sveho zbozi ktere klesa na cene zbavit jak se da. Vyrvou si svoje miliardy a budou koukat po necem jinem pokud mozno mene digitalnim. [smích] V prodeji software je situace podobna predevsim v tom, ze kupujete pouze pravo na vyuziti, nikoliv program jako takovy. Tim, ze na zacatku odkliknete disclaimer se stanete dobrovolnou obeti pravnicke litanie kterou sotva nekdo docte az do konce a ktera prelozena do lidskeho jazyka znamena: "Souhlasim s tim, ze jsem blbec a muzu si za to sam". Dobra, ale at se nedivi kdyz si jejich produkt pred tim nez ho koupim, velmi dukladne a na svem pocitaci se vsemi dalsimi naistalovanymi programy otestuji. A to v ostre verzi s plnohodnotnymi funkcemi. Kdyz projde, svoje penize dostanou a navic bezplatnou reklamu v podobe doporuceni jinym lidem. Jenomze na rozdil od muziky kde je situace vice mene rozhodnuta tady se pravnicka klika drzi zuby nehty a navrhuji ruzne idiotske zakony typu software patent nebo ochrana casti zdrojoveho kodu a v opozici stoji Opensource. A pokud by jste sledoval napriklad inzeraty Microsoftu ve kterych se na zacatku Linuxu spise vysmivali tak v dnesni dobe jiz ho musi povazovat za velmi velmi nebezpecneho a zivotaschopneho konkurenta. Jednoznacne pozitivni pro spotrebitele. Ale bez drobneho prestupku na nesmyslnem zakonu by se nedelo nic.

59491

2.7.2005 22:34

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59491

Druide, dik za odpoved.
Ne ze byste me presvedcil uplne, ale vase argumenty beru.
Ja jsem mel nedavno takove moralni dilema - nemohl jsem otevrit nejruznejsi veci ktere me kamaradi posilali ve Word. Zkratka jsem potreboval Microsoft Office a mel jsem moznost ziskat piratskou verzi zdarma. Nakonec jsem to ale vyresil zcela legalne stahnutim Neooffice a fachci to uspokojive.
Jeste jednou dik za info, jen skoda ze se do toho tady serou ti dva pitomci se svymi urazkami. Ale treba kdyz je budeme vsichni ignorovat, tak toho nechaji. [oči v sloup]

59504

3.7.2005 2:44

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 59504

Skoro bych ocekaval, ze Mac s OSX bude otevirat Word i bez instalace specialniho programu. Sice asi ne se zachovanim korektniho formatovani ale otevre to. Stejne jako je v MS systemech intergovany Wordpad, jen na Linuxu to resi Openoffice.

59518

4.7.2005 3:42

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59518

>Skoro bych ocekaval, ze Mac s OSX bude otevirat Word i bez
>instalace specialniho programu. Sice asi ne se zachovanim
>korektniho formatovani ale otevre to. Stejne jako je v MS
>systemech intergovany Wordpad, jen na Linuxu to resi
>Openoffice.

Druide, mate pravdu. OSX otevre vsechno. `Mel jsem to blbe nastaveny.
[zahanbení]

59649

1.7.2005 19:28

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 59322

Proc by meli "normalni" zakaznici internetovych provideru doplacet (hlavne snizenou rychlosti stahovani) na piraty, kteri jsou na internetu 24 hodin denne a "full speed" ?
A oni snad doplaceji? Kazdy muze stahnout jen tolik, kolik mu provider dovoli. A provider mu dovoli tolik, kolik si dotycny zaplati. Proc by tedy nekdo, kdo si zaplati mesicni limit 20GB si tech 20 GB nemel stahnout? Cim na nej ostatni doplaceji? Snad jedine tim, ze oni sami nevyuziji to, co si zaplatili ...

Ale argumentace je to stejna, jako tvrdit: "Kdyz si zaplatim basu piv a odnesu si domu jenom dve, tak doplacim na nezodpovedne jedince, co si po zaplaceni basy piv domu klidne odnesou tu basu celou!"

59396

1.7.2005 22:22

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Reakce na 59322

Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu, kdo bude nove filmy a hudbu natacet a financovat?

Uz se nekomu povedlo zkopirovat zivy koncert? Nemyslim mizernou bootleg audionahravku, ale cely zivy koncert s efekty, atmosferou, a zivymi muzikanty?

59410

4.7.2005 17:34

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

leho 84.?.?.?

Reakce na 59322

>Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu, kdo bude nove
>filmy a hudbu natacet a financovat ?

Kemo, predevsim vsichni piratit filmy a hudbu nikdy nebudou. Myslim, ze kopirovani filmu a stahovani pres Internet dnes neni o nic vetsi problem, nez kopirovani VHS videokazet pred 10 lety. Tady jde ale jeste o neco jineho. Na distribuci DVD a filmu maji v podstate monopol velke firmy, ktere nemaji vubec zajem na vyvijeni novych distribucnich technologii, oni po nas porad chteji abychom chodili do kseftu a platili provize prodavacum a vselijakym prostrednikum, plnili sklady skladist a platili skladnikum, zkratka cely tento neefektivni a skamenely proces mame porad zivit. Podle me tento typ technologii spolu s rychlym pristupem na Internet nam muze dale usnadnit zivot a to, ze RIAA a ruzne dalsi organizace reprezentujici velke firmy se postavili velice razantne proti, znamena v podstate velkou brzdu pokroku pro nove technologie. Proc tedy RIAA radeji nehleda zpusoby jak novych technologii vyuzit ve svuj prospech? Ja tomu dost dobre nerozumim a napriklad take nerozumim tomu, ze napriklad distribuce CD je stale ve starem audioformatu z 80tych let a pouzivani MP3 pro masovou distribuci hudby je stale v nedohlednu. A v neposledni rade, ja si nemyslim, ze lide jako Julia Roberts, Tom Cruise a dalsi si zaslouzi sve stamiliony...

59709

4.7.2005 20:29

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

kema 205.?.?.?

Reakce na 59709

Dik Leho a dik znovu i Druidovi. V tomhle veku digitalniho prenosu dat se zda byt dosavadni system distribuce a hlavne cen opravdu nesmysl.A tem Hollywoodskym celebritam by klidne stacilo par milionu, ne stovky milionu. [smích]
Rad jsem se nechal poucit.

59736

5.7.2005 6:50

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

Reakce na 59709

Leho,

MP3 je znacne kompresovany format. Muzes dat na jedno CD, ktere normalne drzi 74 a nebo 80 minut az 10 hodin zaznamu. Slysel jsem, ze ten kompresovany zaznam znacne snizuje kvalitu. Ja, protoze nemam doma studiove akusticke zarizeni, tak neslysim zadny rozdil v kvalite hudby. Jsou ale lide, kteri tvrdi, ze ten rozdil slysi i v aute jedoucim v hlucnem provozu.

Pomineme-li tu kontraverzi kolem kvality, tak vetsinou je na jednom CD asi 12 skladeb, tak, jak bylo na LP. Delkove to znamena 30 az 35 minut hudby na CD, ktere ma kapacitu 74 minut. Vyroba LP a obaly pro LP, to vse bylo znacne nakladnejsi, nez je dnesni CD. LP se provaly za 4 az 8 dolaru. CD se prodavaji za 12 az 16 dolaru v prumeru. Takze nekde je zakopany pes. CD by melo stat mozna 4 dolary misto tech 16. Nekdo nas bere na hul.

59783

5.7.2005 12:11

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59783

MP3 je komercni ztratovy format, podobne jako nekomercni(open source) Ogg Vorbis. Od nakoupeneho CD ocekavam maximalni moznou kvalitu. Na cem si to prehraju nebo jestli si to zkomprimuju je uz moje vec. Byl to i jeden z protiargumentu pouzivanych muzikanty, kteri investuji do nahravacich studii a vysledny MP3 produkt tu kyzenou kvalitu snizuje. Ja si take poustim hudbu (instrumentalni JazzFusion) v prenosnem CD/MP3 prehravaci, ovsem ja to kompenzuju kvalitou prehravace(iRiver IMP550) a sluchatek(Koss Porta pro), kdy originalni CD zni na mene kvalitnim pristroji casto o dost hur. Problem je v tom, ze lobby Microsoftu ruku v ruce s vyrobci audio hardwaru znemoznuje nastup nekomercnich a kvalitnejsich(vetsi komprese pri zachovani vyssi kvality) kodeku do novych audio pristroju + spatna zpetna kompatibilita. iRiver podporujici OggVorbis a upgrade firmware je svetla vyjimka.
Existuji ale i neztratove formaty jako FLAC , jejich porovnani najdete treba na: http://flac.sourceforge.net/comparison.html Samozrejme komprese je podstatne mensi, okolo 50-60% puvodni velikosti v prumeru (zalezi na hudbe), ovsem i to by casto umoznilo nahrat na CD dve alba v puvodni kvalite, kdyby to jenom bylo krom computeru kde prehrat...

59801

5.7.2005 15:03

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

leho 84.?.?.?

Reakce na 59783

>Leho,
>
>MP3 je znacne kompresovany format.

Ja jsem si prehral vsechny sva cd do mp3 a na kvalite to neni nikde vubec poznat. Ono take zalezi na kvalite "ripu" a "encodingu", ja pouzivam Musicmatch Jukebox, coz neni pry nejlepsi software, ale jak uz jsem napsal, nikde nepozoruji ubytek kvality, ani na Pink Floyd, ktery prave posloucham...

59820

5.7.2005 21:22

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

Reakce na 59820

Ja jsem si prehral vsechny sva cd do mp3 a na kvalite to neni nikde vubec poznat.

Leho, ja take nepoznam nejakou ujmu na kvalite, ale jsou lide, kteri budou prisahat, ze ta kvalita je kompromitovana. A treba jsou to lide, kteri poslouchaji metal music, nebo punk rock, coz podle mne by se hudbou ani nemelo nazyvat. Urcite, kdyz bychom se na tu hudbu podivali pres oscilograf, tak by jsme tam urcite zmeny videli. Nase usi ale podle mne nejsou tak sofistikovane, aby tu zmenu zaznamenaly.

Nicmene, protoze tam urcite bity chybi, ktere jsou pak pri prehravani interpolacne nahrazeny, tak si myslim, ze jakykoliv kompresovany format nema nadeji na to, aby se stal komercnim formatem.

59876

6.7.2005 0:27

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Druid 84.?.?.?

Reakce na 59876

Pouzivani komprimovanych formatu bylo (a prozatim jeste je) pro vetsinu pripojenych na internetu nutnosti. Debata o slysitelne nebo neslysitelne ztrate dat je trochu nad ramec ale i tak je to jen otazka rychlosti pripojeni, schopnosti sveho ucha a tela vnimat veskere frekvence a nakonec kvality pouzivanych reproduktoru a zesilovace. Tyto kombinace jsou temer nevycerpatelne. Prave ale vami zminovane komercni vyuziti predpoklada spise prumerne az podprumerne vykony. Nic vam samozrejme nebrani komprimovany format opetovne rozbalit do "temer" puvodni podoby (velmi ovsem zalezi na stupni a kvalite pouziteho komprimacniho algoritmu). Takze je to jen technicky problem ktery vlastne uz zadnym problemem neni. Pri distribuci pres internet muze byt toto snadno (i financne) zohledneno a zakaznik by si mohl vybrat jakou kvalitu si hodla stahnout.

59911

6.7.2005 2:20

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Jiří Šatánek jiri (tečka) satanek (zavináč) circletech (tečka) net 62.?.?.?

Reakce na 59876

Kdysi jsem udelal experiment s jednim zaslouzilym hifistou, ktery se dusoval, ze ten rozdil pozna.Nepoznal nic [velký smích].

Jelikoz komprese MP3 (a ztratove komprese obecne) pracuji s charakteristikou lidskeho ucha tj. odrezavaji ty casti, ktere lidske ucho neslysi, predpokladam, ze by to melo jit rozpoznat jen pro velke intenzity, kde by se snad mohli projevit nejake nelinearity.

59923

1.7.2005 11:15

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Stwora - mno, omrkl jsem ty hlavni stranky na torrenty, jako jsou:
http://www.mininova.org/ - jede
http://empornium.us/ - jede
http://thepiratebay.org/ - jede
http://datorrents.com/ - jede
http://puretna.com/ - jede
http://deadfrog.info/ - jede
http://isohunt.com/ - jede
...takze zatim zadny problem nevidim [smích] Mozna vas ISP uz blokuje pristup na tyto stranky? [oči v sloup] V tom pripade zalujte ISP za nelegalni omezovani jeho sluzeb a mezi tim pouzijte anon ci neanon (oboji je fuk na tento ucel) proxynu. Viz:
http://ax2.old-cans.com/index.php?include=ip.htm&red=8
(lip to popsat nedokazu, takze estli to nekdo nepochopi, tak si uz nevim rady... :p[smích]

Ad rychlost, tak me prijde, ze BitTorrent network je ten NEJRYHCLEJSI a 300k/sec je vysmech. Asi mate neco hodne spatne. Ja pouzivam eTore of Azureuse (mnohem lepsi nez orginal, musite mit sice runtime Javu nainstalovanou, ale fakt se to vyplati) a vyhody a nevyhody jsem shrnul zde:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=14&t=187&st=0

Strucne receno, na eMule se da nejit vic veci a bez potrebnych torrentu (decentralizace), nicmene kdyz vyjdou SWIII Revenge of the Sith a chce se na to slovek nejvyse se zpozdenim 2-3h podivat, tak jedine eTore: http://azureus.sourceforge.net/

Od uploadu 5k vam to povoli neomezeny DL (eMule od 10k, mod verze i mene...)

ALE! Rychlost UL a DL jsou - jakl vite - v TCP rpovozu dik potvrzovani paketu, svazany. Cize - kdyz stahuji od hodne zdroju, tak davam eMule i 12-16k na UL omezeni, aby to jelo pres tech 100kBy/sec.
U eTore je situace lepsi, tam se da i s 5k dostahnout 130kBy/sec jen to svisti - BT network je nejefektivnejsi na rychlost. Ale zas potrebujete trackery a seedery... A dost serveru vam hlida status aby vas nutili nechavat take uploadovat co jste si stahl. Logicky. Od toho mam DL server, jenz mi jede 24/7 a eMule/eTore na nem vali stale a povazuji to za normalni. Pokud si platim za net, tak ho take hodam vyuzivat.

kema - k FUPu jsem se vyjadril tadyhle:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=10&t=170
...a nemam k tomu moc co dodat. Ze si nevidite na spicku nosu je vas problem. Tzv. "stahovaci" totiz nuti ISP k zlepsenim, lepsi a kvalitnejsi siti a tim i vy dostanete lepsi net. I kdyz platite za neco, co nevyuzivate. Je to nicmene vase volba.
Normalni je na 100% (na 101% kdyz to pujde) vyuzivat neco, za co platime. End of story.

PS: 1MB linka je 128kBy/sec max rychlost (pri burstu modemu to muze byt i 136kBy/se, ale jen narazove). 3MB linka je 3072kBi/sec a to je /8 - 384kBy/sec - cize jestli pane Stwora hovorite v kBy/sec (bit je 1/8 bajtu, udava se kBi - kBy jeou bajty, proto /8 [mrknutí jedním okem] ...a ISP udavaji sve rychlosti v BITECH aby mohli reklamovat VELKA CISLA [mrknutí jedním okem] Realita je, ze /8 je to v BAJTECH, takze 300kBy mi prijde docela slusne - a protoze chybi informace o rychlosti vaseho UL a o tom, kolik ho povolujete - doporucil bych tak 16-20kBy/sec minimalne pro dosazeni saturace vasi linky pri 384kBy/sec - tak je docela dobre mozne, zevam to jede ok [velký smích]

59337

1.7.2005 14:27

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 59337

Jen k té technické části. Ačkoliv se to u operátorů (zahraničních) neuvádí, tak také záleží, kolik lidí "sdílí" tu ADSL linku. U nás je to cca 50 (to víte, banánová republika jak má být, ačkoliv v čistě "banánových republikách" či královstvích to již dávno neplatí, tam to frčí i reálně 1MB/s), u vás to může být tak 10-20 (jo, říká se tomu agregace[smích]). Tedy pokud nemáte garantovanou stálou rychlost, je to jasné. Musíte počítat s tím, že linku nemáte jen sám (pravděpodobně). IMHO těch Vašich 300 kB je velice slušné, jak již naznal p.Trodas, ale netroufám si na žádné závěry, protože neznám kanadské ISPs.

59355

1.7.2005 16:19

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59337

Váš příspěvek je dost složitý na pochopení - samé zkratky a čísla (já jsem jednoduchý člověk), ale tolik jsem vyrozuměl, že podezříváte rychlost pro upload, která je v mém případě opravdu nízká - maximálně mi provideru možňuje kolem 300kilobitu/s. Tam by mohl být zakopaný pes, protože default nastavení u BitTorrent je poměr upload : downolad 50 : 50. Kdesi se to zdá změnit a ve FAQ je dokonce popsáno kde, ale bohužel jen pro Windows. Jak změnit tento poměr u Linuxu - o tom se taktně mlčí. [naštvaný] Grrr.

Jo, ještě něco. Myslím, že jste chtěl říct, že byte je 8 bitů, a ne bit je 8 bytes - poslední odstavec. [smích]

59370

3.7.2005 2:08

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Jarda 85.?.?.?

Reakce na 59370

v linuxu neomzujte BT, ale pouzijte trickle (demon trickled). omezi UL/DL ratio cehokoli.

59514

1.7.2005 22:28

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Reakce na 59337

Mozna vas ISP uz blokuje pristup na tyto stranky?

Bohuzel, to je vysledek Operace Site Down: http://news.com.com/Suspected+file-swappers+arrested+in+global+raid/2100-1027_3-5770035.html

59411

1.7.2005 11:50

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

David 212.?.?.?

Hruby vypocet maximalni dosazitelne prenosove rychlosti lze provest vydelenim hodnoty uvadene providerem 3Mbps (mega bits per seconds)/8 = maximalni prenosova rychlost v MB (mega byte). Ve vasem pripade tedy muzete dosahnout na 375KB za sekundu.
Rychlost pripojeni u broadband se uvadi v bitech, rychlost prenosu v bytech. Jeden byte ma 8 bits.

59341

1.7.2005 19:02

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

JaJa - agregace ovlivnuje majoritne hlavne rychlost odezvy (ping), a jen ve vejmecnych pripadech opravdu trapnych provideru muze ovlivnovat rychlost DL - to kdyby nestacila linka ISP, to by bylo opravdu trapne [chechtot]

Stwora - ok, tak se ptejte na co nevite... DL je download, UL je upload a vase linka je tudiz 3072/300 kBi...?

To neni tak spatne, s tim se da urcite dostahnout vysoke rychlosti. Zminujete nevyhovujici BitTorrent a ja vam rikam - pouzijte eTore alternativu, je i pro Linux ( http://azureus.sourceforge.net/download.php - LinuxGTK je pro vas, pokud nemate AMD64, pak tu AMD64 verzi [smích] ) a garantuji vam, ze s nim budete extra spokojen a jak jsem popsal, jede to jak drak! [velký smích]

Za par minut jede stahovani plnou rychlosti linky, fakt parada. Pomer dejte tak 1/4 ci 1/5 a je to - je to tam primo v menu... [mrknutí jedním okem] [velký smích]

A samo, ze bajt je 8 bitu, ono z meho popisu vyplynulo neco jineho? [překvapení]

"(bit je 1/8 bajtu, udava se kBi - kBy jeou bajty, proto /8" - abyste dostal z bitu bajty, hmmm? Neco jsem prehledl? [oči v sloup]

59392

1.7.2005 21:45

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59392

Děkuji za rady. Stáhnul jsem si azureus, jak doporučujete, nainstaloval. Vypadá moc pěkně, obsahuje řadu informací, krásných okýnek a impresivních statistik. Je paráda se na něj dívat.

Ale... Rychlost, či spíše pomalost je pořad stejná. [naštvaný] Stahovat 600 MB film 6 hodin - děkuji nechci. To si ho za tu dobu nakreslím sám.

http://www.zvedavec.org/images/temp/bittorrent_azureus.jpg

59408

1.7.2005 22:39

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Reakce na 59408

Stahovat 600 MB film 6 hodin - děkuji nechci. To si ho za tu dobu nakreslím sám.

To je problem proc? Vecer pustim, rano vyzvednu.

59413

1.7.2005 23:16

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59413

No, máte pravdu - pokud jde o něco cenného. Spatřuji význam BitTorrent především v tom, že se přes něj dají najít věci, které jinak jsou ke stažení jen velmi vzácně.

Ale stejně mě sejří, že systém, který měl stahování urychlit, překračuje svou pomalostí i výkonnost stahování z doby, kdy jsme mívali dial up modemy 11kBaud.

59418

2.7.2005 11:52

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 59408

Zřejmě máte špatně nastavený program, já mám 0.5 Mbit linku a při stahování torrentu je vytížená na 100%, věřím tomu, že i při rychlejším připojení bych se dočkal tak 70-80%. Vyzkoušejte jiné programy - BitComet, BitSpirit, zkuste i "elitnější" trackery jako FileList nebo TorrentBytes.

59466

2.7.2005 16:30

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59466

No jo, špatně... ale kde? To víte, já tomu moc nerozumím, do počítačů dělám teprve 30 let. Všechno, co jsem mohl z FAQ vykutat, jsem vykutal. Jinak ta dokumentace je dost odfláknuta. Jestli je ještě někde něco navíc, tak to nevím.

Narazil jsem na jednu zmínku možného problému. Totiž že možná můj provider nepovoluje více než jedno spojení z jednoho IP. Ani nevím, kde jsem to v těch materiálech četl. Ale faktem je, že když jdu na Usenet/News, mám stejný problém.Jedno spojení a dost. Ačkoliv program Pan, který používám, umožňuje až 4 spojení najednou. Výsledkem je stejně ubohá rychlost při stahování z News, jako z BitTorrent. [naštvaný]

59483

2.7.2005 16:44

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Reakce na 59483

To nebude providerem samotnym, to bude nastavenim zmineneho NNTP serveru. Ty jsou casto omezovane timhle stylem.

59487

1.7.2005 22:48

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

TS 213.?.?.?

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Neceka. Napster byl closed-source a zavisly na centralni farme serveru, ktera byla zranitelna. (Stejne jako audiogalaxy, tu dostali taky, au au au. Na vzacne tracky nic lepsiho nebylo a doted neni.)

Bittorrent, na druhou stranu, je open-source (takze nelze odstavit projekt zavrenim hlavniho developera, neb na jeho misto mohou prilis snadno nastoupit dalsi), a nema centralni server (trackery nepocitam, a ted je navic jeste trackerless verze), coz z jednoho tucneho nepohybliveho terce pro takticke balisticke pravniky dela mnoho malych pohyblivych a vicemene bezvyznamnych.

Tohle jsou dva nejvyznamnejsi rozdily mezi zminenymi technologiemi. BT je mnohem tvrdsi orisek.

Jeste par iteraci, a P2P site se budou rozkryvat stejne blbe (a stejnymi metodami) jako komunikace mezi bunkami hnuti odporu (doporuciji googlit "network analysis"[mrknutí jedním okem]. Evoluce - donekonecna iterovana mutace-selekce - se porazit neda, a stejne zakonitosti, co ridily vznik prvni autokatalyticke RNA, dnes ridi i P2P site.

59414

1.7.2005 23:47

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Tak jsem rad, ze se eTore libi, je to v soucasne dobe bezkonkurencne nejlepsi BT klient a ja ho mam take rad [smích]

A takze rychlost se vam nedostava pres 32k, hmmm, to je spatne [pláč]
Teoreticky byste mohl jet na 3MB lince az 10x rychleji...

Vidim maly problem v tom, ze dole mate v listu pripojenych uzivatelu 19 useru, nicmene me tam skaci cisla tak 467 218 az 471 003 useru (ted, a byva i lepe) [oči v sloup]

Zacinam chapat, ze mezi 19-ti uzivateli se vam asi tezko najde dost rychlych zdroju, cize te rychlosti stahovani bych se vubec nedivil...
Otazka - co je nastaveno tak, ze pocet pripojenych uzivatelu je udavan tak minimalni? [oči v sloup] [zmaten] To sam nevim, napada me snad jen ze nemate forwardovane za firewallem porty (nebo tak neco), coz zpusobuje ze BT klient bezi jako pasivni a tudiz je zavisly na aktivnich klientech (s primo otevrenym portem na IP) a proto je ten pocet useru, na ktere dosahnete tak maly... [oči v sloup] [zmaten]

Nenapada me momentalne nic jineho... Mate presmerovany port pro TCP provoz spravne a otestovany v eTore? (ten NAT/Firewall test...)

Ten pocet useru se meni v case, a chce to take chvilku pockat, nez se to rozjede (proto mam spesl DL server, jenz se nevypina), ale i tak... [oči v sloup]

PS. ten film uz davno mam a je dobrej, jen na nej nemuzu stahnout nikde titulky, kdyz clovek nestihne prelouskat tu anglictinu tak aby si ji moh alespon precist a nic [oči v sloup] [zahanbení]

59422

2.7.2005 16:38

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59422

>Tak jsem rad, ze se eTore libi, je to v soucasne dobe
>Vidim maly problem v tom, ze dole mate v listu pripojenych
>uzivatelu 19 useru, nicmene me tam skaci cisla tak 467 218
>az 471 003 useru (ted, a byva i lepe) [oči v sloup]

Divné... Moc divné... [zmaten]

>Mate presmerovany port
>pro TCP provoz spravne a otestovany v eTore? (ten
>NAT/Firewall test...)

To bylo první, co jsem udělalt. Otevřel jsem NAT pro porty 6881-6889 a v iptables jsem udělal totéž a to jak pro TCP tak pro UDP. Navzdory tomu, že v dokumentaci BitTorrent se jasně uvádí, že používá pouze TCP. Na druhé straně ta javova aplikace chtěla i UDP. No má je mít. Otestoval jsem to, porty jsou otevřeny a viditelné zvenčí.

>PS. ten film uz davno mam a je dobrej...

To se nikdy nedozvím. Já jsem to stahování po dvou hodinách vzdal.

59486

2.7.2005 19:45

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

peppino - DC flust flust je tedy pekny SHIT. Zlata eMule proti tomu, fujky, fujky [oči v sloup] [zahanbení]


TS - nic noveho pod sluncem. V prvnim releasu Kill Billa byly v cernobile scene s mecem v obrazu pohybujici-se body. Ty se menili podle kina aby se tak dalo zjistit, z ktereho kina byl udelan telecine rip filmiku [mrknutí jedním okem]


Anonym IP 194.?.?.? - ehm, DVD ripy nebyvaji od DVD casto zase tak moc vzdaleny, viz treba 2CD DVD Rip Dodgeballu jenz ma 800 pixelu siroky obraz (DVD widescreen ma po anamorph resizu z 720 pixelu 856 pixelu na sirku) a doslova super kvalitu.
Nebo 3CD Troja, ci 3CD Aviator s excelujicim DiCapriem jako Howard Hugesem? [mrknutí jedním okem] [chechtot]
A vite, kolik uz mam filmu v HDTV kvalite, jenz maji 3DVDcka (obcas 4, jako Black Hawk Down) a maji 1960 pixelu na sirku v pohadkove kvalite? [mrknutí jedním okem] [velký smích] Fuck DVDcka [chechtot]


Druid - ano, o tom to je. Cena casto neodpovida kvalite a program nesplnuje ocekavani, nedaji se vypnout otravne srajdy, etc. Koliduje to s tou ci onou verzi winblows ci jinimy problemy to oplyva... A dejte za crap sve penizky, no, dejte! [smích]


TS - neni nic co by se nedalo omezit a zamezit. eTore i eMule umi sifrovany traffic, takze na vas nikdo neprijde. Ostatne staci v eMule zablokovat aby si nikdo nemohl stahnout list souboru, co sdilite a je to... [mrknutí jedním okem] [velký smích]
Sifrovani totiz zpomaluje...


Stwora - to je divne. Ja chodim na www.news2me.com a pres FlashGet muzu valit klidne 10 souboru 10-ti jety na fajl a v pohode... (preklad - 100 konexi - kazdy z 10-ti souboru stahuji rozdeleny na 10 dilu, takze... je to faaaaaast!) Saturace linky zarucena.
Nikdy jsem neslysel o podobnem problemu a nikdy bych nepodporoval lidi, co blokuji rychlejsi stahovani...
Ovsem typicky stahuji 2 fajly najednou a 1 - 2 jety, protoze to mi nezpomali linku tak, abych nemohl surovat.
Na BT je jsou i vzacne veci? Mylite se. Proti eMule se na nem neda najit skoro nic vzacneho. Same pecko a tak... I kdyz jsem na nem stahl nedavno Zulu [smích] 1964 film o silenych Britech v Africe...

59494

3.7.2005 16:12

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 59494

>Anonym IP 194.?.?.? - ehm, DVD ripy nebyvaji od DVD casto
>zase tak moc vzdaleny

Ale no tak, trodas, pokud máte pořádnou televizi, tak rozdíl mezi DVD a DVD ripem je dost podstatný, a to ani nemluvím o zvuku [mrknutí jedním okem]
A s tou IP adresou - jo, to je holt tak, že v ČR ještě není internet na takové úrovni, aby provideři poskytovali svým klientům pevnou adresu bez příplatku 100 a více Kč za měsíc... [pláč]

59576

2.7.2005 19:55

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://ax2.old-cans.com/azureus.gif

Jak vidite, tak i kdyz mi predchvili vypadl muj "superspolehlivy provider", tak je tam vic jak 400k lidicek [mrknutí jedním okem] [velký smích]

Port mam pro eTore otevreny JEDINY, a to 65351 - mam na vnitrni siti 8 pocalu (a bude vic) a tak mame vyhrazene urcite porty pro urcite pocaly, no, zvrchu, na routeru (NetGear WGR614) [mrknutí jedním okem]
Na server a eTore pripadl 65351, TCP i UDP a jede to pohodove. Neni mi jasne, proc mate pocet konexi tak omezeny, mozna je to nastavenim nekde v linuxu? [oči v sloup]

Zkuste tadyhle si otestovat nastaveni pripojeni:
http://www.dslreports.com/tweaks

Ja mam pocet max. portu nastaven na 16 777 216 registry tweaken ve win, viz:
http://trodas.wz.cz/index.php?act=ST&f=14&t=153

...ale jak to nastavit v Linuxu netusim, tak se snazte.


PS. trosku vice trpelivosti by neskodilo. Nektere vzacne filmy stahuji i mesice [chechtot] [mrknutí jedním okem] Proc byt netrpelivy? Proste mam DL server ktery bezi 24/7 a az to bude, tak to bude a co? [mrknutí jedním okem]
BT je v podstate jen na par veci, novinky a porno. Zbytek taham pres eMule, stejne jako dany filmik. Stah se za 4-5h, nevim presne, neresim to. Vecer jsem ho dal stahnou a rano byl [smích]

59495

3.7.2005 16:19

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 59495

Když už jste u toho eMule - nevíte, proč už zatracené dva dny (!!) stahuju 687 bytů velký soubor? Chápu, fronty, poměr U/D, ale tohle? V DC je možné stáhnout malé soubory bez nutnosti čekání ve frontě, nevíte jestli je to možné i v oslíkovi?

59577

2.7.2005 22:22

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

PS. nahradil jsem screenshot eTore od Azureuse screenshotem, kde je sice min lidicek (jen 380k - proti 19-ti stale pokrok) ale necham jsem stahovat nejake vzacne japonske kreslene pecka aby bylo videt, ze i ty se daj stahovat relativne rychle - rozhodne rychleji nez 30k/sec [zahanbení] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

59503

2.7.2005 23:41

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

(Příspěvek zrušen spolu s návaznými reakcemi. Jste mimo téma, navíc se chcete hádat a nasírat lidi. Editor.)

59508

3.7.2005 4:37

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Lev 68.?.?.?

Drzte se tematu! Tady zadna rec o vrazdeni v Iraku neni. Pan
Stwora by jiste usetril misto ve sve databazi, kdyby takove
prispevky, jako jsou Vase hned mazal. Vy proste chcete
vyvolat "nasiraci" naladu. To je vse.
_________________________________________________________

Poslyste brnaku ( 68 ), vy porad musite zde nekoho napominat a rikat mu, co ma a nebo nema delat. Vcetne pravopisu. Dokonce jste zde zastupoval Travnicka. Vy sam se tematu nedrzite. Pokud mate starosti o p.Stworovu databazi, tak zde prestante psat sve poucky, co lide meji a nebo nemaji delat. Staci ?



59525

3.7.2005 6:25

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

Reakce na 59532

Poslyste brnaku ( 68 ), vy porad musite zde nekoho napominat a rikat mu, co ma a nebo nema delat. Vcetne pravopisu. Dokonce jste zde zastupoval Travnicka. Vy sam se tematu nedrzite. Pokud mate starosti o p.Stworovu databazi, tak zde prestante psat sve poucky, co lide meji a nebo nemaji delat. Staci ?

Budte rad, ze Vas nekdo napomene, aspon si muzete priste dat pozor. "Co lide meji" se spravne pise: "Co lide maji." No, a to vsechno Vam podavam zcela nezistne.
[smích] [smích]
Poznamka editora: Nechtel byste uz konecne s tim vecnym pravopisnym upresnovanim prestat odrazovat ostatni ctenare od diskuze? Pokud ano, potesite nejenom me, a pokud ne, prinutite me k neprijemnym krokum.

59532

3.7.2005 13:34

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59556

Budte rad, ze Vas nekdo napomene, aspon si muzete priste dat pozor. "Co lide meji" se spravne pise: "Co lide maji." No, a to vsechno Vam podavam zcela nezistne.
_____________________________________________

Buráku ( 68-čko ), vy asi nerozeznáte, překlep od pravopisné chyby. Kdybych se měl ja soustředit na vás, tak určité bych něco našel. Ze všeho co zde píšete na Zvedavci číší škodolibost a nadřazenost, což vás dává do kategorie lidí vyvolených, ani bych se vůbec, ale vůbec nedivil.

59556

3.7.2005 16:36

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

Reakce na 59583

Poznamka editora: Nechtel byste uz konecne s tim vecnym pravopisnym upresnovanim prestat odrazovat ostatni ctenare od diskuze? Pokud ano, potesite nejenom me, a pokud ne, prinutite me k neprijemnym krokum.

Pane Editore, asi jste si nevsimnul, jak pan Lev napada urcite prispivajici ctenare. Kdybych napsal cokoliv, tak pan Lev neleni a napadne mne. A napada sproste. To neni odrazovani ctenaru?

Ja Vas k zadnym krokum nutit nebudu. Jsou to Vase kroky, Vy si je udelejte kdy chcete, a jake chcete.
[smích]

59583

3.7.2005 11:29

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ok, mozna to bylo kvuli me - byly 2h nad ranem kdyz jsem pridaval prispevek, prd jsem uz videl a vidim tam tak hodne hrubek, ze se za ne musim omluvit [zahanbení] Prominte [zahanbení]

PS. na BT je zrovna jen 330k lidicek [oči v sloup] [zmaten]

59546

3.7.2005 13:42

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

LenTak 213.?.?.?

Niesom si isti ale niktore P2P obmedzuju uzivatelov ktory ponukaju malo prg. na stiahnutie. U eMule plati cim viac odo mna stiahnu tim mam lepsi podminky.

59557

3.7.2005 16:21

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ano, to je pripad DC++ a eMule [mrknutí jedním okem]

Kredit system na fronty - sdilis/uploadnuls hodne? Predbihas ve fronte lidi, co maj malo kreditu... Sveho casu na to byl patch (rocket fast DL [chechtot] ) pro Kazaaa crap... Uz to ale fixli a tim prestala "Zkazu" pouzivat vetsina useru....

Nicmene tak to v BT networku nefunguje, tam nic tahove neni. Jen par sajt nezpristupni torrenty a banne usery, kteri jen stahouji a nenechaji pak stahle uploadovat dalsim userum - sleduji vase ratio a jak je delsi dobu spatne - ban [mrknutí jedním okem]

Puretna a emp0rnium napriklad [mrknutí jedním okem]

Stale to ale neresi, proc ma pan Stwora jen 19 useru a ja bych tipoval, ze ma neco HODNE spatne v nastaveni poctu max. konexi v linuxu [zahanbení] Ale nejsem linux odbornik, takze tady neporadim...

59579

4.7.2005 12:56

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

chrcfrc 84.?.?.?

proč se dost často píše (třeba i na živě), že:
"vrchní soud rozhodl že...blabla"
a ne: vrchní soud "v USA" rozhodl že...???? [naštvaný]

To jako ten vrch. soud v USA je snad už celosvětový vrchní soud nebo pisatelé (překladatelé vopisovači) zapoměli na svrchvanost vlastního státu?!?! To je rétorika jak za časů Moskvy - ÚV KSS rozhodl že blabla a proto tim budou zákonitě postižení vaší králíci ve vaší králíkárně [velký smích] Tadle rétorika ve mě už od jakživa vytváří značně nasírací náladu a jenom doufám, že aspoň naše děti už nebou mít takové přizdisr*kej pohled na svět a budou vytupovat aspoň tak sebevědomě jako Polsko při vstupu do EU!

Jinak zvědavec.org je fajn a jsou tu pěkné článečky.

59692

4.7.2005 14:44

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59692

>To jako ten vrch. soud v USA je snad už celosvětový
>vrchní soud nebo pisatelé (překladatelé vopisovači)
>zapoměli na svrchvanost vlastního státu?!?! To je
>rétorika jak za časů Moskvy - ÚV KSS rozhodl že blabla

Zajímavá myšlenka. Tohle mě niky nenapadlo. Článek je o USA, "děj se odehrává" v USA, tak jsem si myslel, že každý ví, napíšu-li "nejvyšší soud", míním tím americký Nejvyšší soud. Je v tom i kus lenosti. Psát

Nejvyšší soud Spojených států...

je přeci jenom otravně dlouhé.

59694

4.7.2005 21:23

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

chrcfrc 84.?.?.?

Reakce na 59694

Zajímavá myšlenka. Tohle mě niky nenapadlo. Článek je o USA, "děj se odehrává" v USA, tak jsem si myslel, že každý ví, napíšu-li "nejvyšší soud", míním tím americký Nejvyšší soud. Je v tom i kus lenosti. Psát

Nejvyšší soud Spojených států...

je přeci jenom otravně dlouhé.


Jasně to chápu mám to stejně, ale v poslední době při čtení podobnejch zpráviček ve mě začínal narůstat podobnej dojem. No ale stejně, z článku rozhodně není na první pohled jasné že je o USA a že se odehrává v USA!!! Nebyl jsem si jistej, tak jsem ho projel a kromě obrázku s emerickými znaky (původně jsem četl PDA verzi kde žádnej vobrázek nebyl) se vo nějaký Americe či aspoň "Státech" píše až v ke konci při zmínce o "Picture Association of America"! Takže mám pocit, že můj prvotní dojem byl správný - nezasvěcenému není vůbec jasné kde se nacházíme [velký smích] hmm hmm ... [mrknutí jedním okem] Výbornej článek (spíš fenomenální [velký smích]) na podobné téma napsal nedávno Franta Fuka ve svém FFFilmu - něco o dopisu od těch MPAA nebo jak se jmenou. Měl tam výborné postřehy...vřele doporučuju! Mějte se fajn

59748

4.7.2005 16:02

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Mno, prispevovatel ma pravdu... My anglofilove jsme pochopili, ale jinak ma recht...
Spis nam prozradte, jak pokracuje otevirani vice konexi u vas, ja mam tedka na eTore 436k useru, coz mi stale nesedi s temi vasimi 19-ti [zahanbení] [oči v sloup]
Nekde musi byt chyba... [zahanbení]

59701

5.7.2005 21:47

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

68 - "jakykoliv kompresovany format nema nadeji na to, aby se stal komercnim formatem."

Asi vas zklamu, ale mp3 je komercne podporovana uz roky a vsechny digitalni televize se tlaci cideo pres mpeg2 ci lepsi kodeky, jenz JSOU ztratove [mrknutí jedním okem] To same s audiem, samo [smích]))

A jak leho napsal, slusnou volbou bitrate (160k a vyse) a slusnym kompresorem (jedine lame, to je kvalitka!) a nepoznate nic.

PS. metal chce 320k bitrate, je narocny.


Naopak originalni bitrate a schopnosti CDcka jsou dnes jiz k pousmani a kvalita neni moc velka. Takovy DTS zvuk, vzorkovany na 96kHz a s 760k bitrate, to je teprve neco [velký smích]

59885

5.7.2005 23:26

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

68 68.?.?.?

Reakce na 59885

Asi vas zklamu, ale mp3 je komercne podporovana uz roky a vsechny digitalni televize se tlaci cideo pres mpeg2 ci lepsi kodeky, jenz JSOU ztratove To same s audiem, samo ))

Trodasi, nezklamete, mate muj hlas, ale ja jen rikam, co tvrdi "tak zvani odbornici", kteri ten rozdil v kvalite slysi. Ja osobne mam hodne CD's v MP3, jedinna nevyhoda je, ze tech 150 skladeb se neda vypsat na CD label.
[smích] [smích]

59903

6.7.2005 13:41

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Aha, myslite ty "tak zvane odborniky", kteri pouzivaji zlacene kabely k bednam za 1000$ a zesilovac za milion, aby kdyz jim pred domem projede auto, slyseli ten absolutne cisty zvuk + hluk auta? [chechtot] [mrknutí jedním okem]
To same u pocitacu, jenz vydavaji hluk samy o sobe...

No, vite, ti jsou tak trosku sileni.

Je pravdou, ze horsi kompresni algoritmy + 128k bitrate dokazou udelat z mp3 docela hnusne zvonivy a zahuhlany crap, ale jak rikam - lame (zadarmo!) a 160k a neni co resit - tedy krome toho problemu s 150-ti nazvy, nesmestnatelnymi na obal CD, ze [oči v sloup] [chechtot]

Ale podpora ID3_v1 i v2 tagu tohle take resi. Proste si delejte sbirku tak, ze mate adresare interpreta/alba a pak nazev skladby + ty same infos v tagu a da se v tom urdzet poradek... [mrknutí jedním okem]

Me se libi jedna, dve pisnicky z celeho alba, takze to mam natentovane vse v jednom adresari a nahodny play a podme [chechtot] [mrknutí jedním okem] [velký smích]

59969

Příspěvků: 79

01.07. 05:49 Krakonos CDN  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 05:57 Michal Varga  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 16:08 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 17:55 Michal Varga  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 06:38 Pavel -Čert- Němec  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 07:53 Krakonos CDN  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 10:10 Cert  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 07:05 Krakonos CDN  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 06:58 Kaiser Franz  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 07:40 peppino  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 07:42 martin  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 08:16 kru  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 14:03 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 19:33 Peleška Milan  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 22:19 TS  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 23:07 Peleška Milan  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 09:18 Jiří Šatánek  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 10:06 kema  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 10:31 abel  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 04:17 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 11:18 Baldwin  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 12:43 Druid  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 19:40 Peleška Milan  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 04:31 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 19:45 Peleška Milan  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 04:34 Druid  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 04:24 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 11:46 Karel Infeld Prachensky  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 13:19 Lev  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 18:52 Druid  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 22:34 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 02:44 Druid  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 03:42 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 19:28 Gilhad  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 22:22 TS  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 17:34 leho  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 20:29 kema  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 06:50 68  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 12:11 Pavel -Čert- Němec  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 15:03 leho  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 21:22 68  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
06.07. 00:27 Druid  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
06.07. 02:20 Jiří Šatánek  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 11:15 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 14:27 JaJa  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 16:19 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 02:08 Jarda  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 22:28 TS  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 11:50 David  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 19:02 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 21:45 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 22:39 TS  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 23:16 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 11:52 Karel Infeld Prachensky  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 16:30 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 16:44 TS  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 22:48 TS  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
01.07. 23:47 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 16:38 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 19:45 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 16:12 Karel Infeld Prachensky  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 19:55 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 16:19 Karel Infeld Prachensky  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 22:22 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
02.07. 23:41 68  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 04:37 Lev  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 06:25 68  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 13:34 Lev  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 16:36 68  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 11:29 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 13:42 LenTak  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
03.07. 16:21 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 12:56 chrcfrc  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 14:44 Vladimír Stwora  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 21:23 chrcfrc  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
04.07. 16:02 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 21:47 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
05.07. 23:26 68  RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?
06.07. 13:41 trodas  Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Testování roušek - Jejich nošení vede k toxickým hladinám CO212.08.20 09:40 USA 0

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,33 Kč
Euro
26,17 Kč
Libra
29,09 Kč
Kanadský dolar
16,74 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,29 Kč
100 japonských jenů
20,92 Kč
Čínský juan
3,21 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,44 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 144,13 Kč
1 unce stříbra
537,00 Kč
Bitcoin
253 759,33 Kč

Poslední aktualizace: 12.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 009