Diskuze k článku

Pravda o grilování

Příspěvků 56

22.6.2005 23:16

Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

.....a proc je to v sekci "Homor" ? [smích]

57836

24.6.2005 16:46

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 57836

>.....a proc je to v sekci "Humor" ? [smích]

To se může ptát jen ženská.

Dovoluji si nesměle připomenout, že jsme na nekorektním webu, kde by se nekorektní odpověď měla snést. Proto mě prosím nebijte.

58201

24.6.2005 17:53

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 58201

>>.....a proc je to v sekci "Humor" ? [smích]
>
>To se může ptát jen ženská.
>
>Dovoluji si nesměle připomenout, že jsme na nekorektním
>webu, kde by se nekorektní odpověď měla snést. Proto
>mě prosím nebijte.

..jsem malo nedutkliva, skoro nic.
Spolulidi biju jen velmi zridka. [smích]

58213

23.6.2005 1:52

Pravda o grilování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

[smích])))))))) Pane Král! Jestli ještě jednou napíšete něco o tom, co se děje na mojí zahrádce, tak s Vámi zatočím!!! [smích])))

57857

23.6.2005 6:29

Pravda o grilování

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

No jo, na spoustu lidi to sedi, ale bohuzel ja "sam si varim, sam si peru; ze se na to nevyseru..." [naštvaný]

57892

25.6.2005 19:27

RE: Pravda o grilování

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 57892

Pavle-Čerte-Němče!Proč na takovou kravinu vůbec reaguješ!? Ten kdo to psal nebyl (platno aspoň v ČR!) nikdy na grilování. S grilováním je spoustu práce : maso se musí vybrat, musí se ošetřit, pak naložit do láku, a na závěr s citem opékat + polévat směsí koření a oleje a piva. To závěrečné polévání není jednorázová akce! To trvá např. u selete, několik hodin! Zatím jsem nepotkat takového blba a hovado, aby tím obtěžoval ženu, ale ani ženu, která by byla ochotna toto podstoupit!

58394

23.6.2005 7:56

Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

sam si peru, sam si varim, tak si dobre hospodarim[smích]

57902

24.6.2005 16:26

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 57902

>sam si peru, sam si varim, tak si dobre hospodarim[smích]

Tady promluvila pravá životní zkušenost.
Včeličko, jste vdovec nebo rozvedený?

58199

24.6.2005 18:07

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58199

>>sam si peru, sam si varim, tak si dobre hospodarim[smích]
>
>Tady promluvila pravá životní zkušenost.
>Včeličko, jste vdovec nebo rozvedený?

Ale Kajo vy i z hovna dovedete uplest bic, pouze jsem reagoval na "negativni" prispevek SAM SI VARIM, SAM SI PERU, ZE SE NA TO NEVYSERU. To muze byt jeden nahled na zivot, no a pak je ten muj.
Jsem stastne rozvedeny [smích] ale myslim, ze kdyby ma bejvalka byla vseho razeni, ze bych byl vdovec.

[oči v sloup]

58216

27.6.2005 12:13

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58216

>
>Ale Kajo vy i z hovna dovedete uplest bic, pouze jsem

Ale milá Včeličko, proč tak rozhorleně, jsme přece v sekci humor? [překvapení]
>Jsem stastne rozvedeny [smích] ale myslim, ze kdyby ma bejvalka
>byla vseho razeni, ze bych byl vdovec.

Gratuluji. [smích]
Já jsem člověk tolerantní a mírumilovný. Neublížil bych ani mouše. Ženu ani květinou neuhodíš - když už, tak pořádným klackem.
[zmaten]
Ba ne, všiml jste si doktore, že na tomto fóru jsou všechny ženy přemýšlivé, vzdělané, rozumné a tolerantní. Ani jediná žena zde nikdy nepodpořila válečnické a uzurpátorké názory leha či Lojzodušana. Proto si ženy zde zaslouží pouze chválu.

58724

29.6.2005 19:35

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58724

Kajo Mariku, ted je ovsem otazka, ktera z nich je opravdu zena [velký smích]

Vase nazory zasluhuji take cteni a to cteni nekolikate. Vase znalosti o USA jsou primo fantasticke, neco jako Verneofky [smích]
Hodne si vymyslite, hodne primyslite ale opravdove udaje nemate.
Mam pro vas navrh, vyhledejte moznost jak by ste v nasi supervelmoci mohl stravit pet let. Pak si znova poslechnu vase nazory. Pri vasich znalostech bych zustal s nazorama v Cechach...

59046

1.7.2005 12:34

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59046

>Mam pro vas navrh, vyhledejte moznost jak by ste v nasi
>supervelmoci mohl stravit pet let. Pak si znova poslechnu
>vase nazory. Pri vasich znalostech bych zustal s nazorama v
>Cechach...

Milý Včeličko, podle toho, co jsem se na zdejším fóru od některých tamních citizens dočetl, tak po 5 letech v USA nemůže mít člověk o Americe ani ánung, aby mohl objektivně veřejně sdělit jakékoliv své pozorování tamního života.
Protože 50 ani 100 let již v Americe žít nemohu - nedožil bych se, tak rozmlouvám s lidmi, co již 50 let v USA nebo v Kanadě žili. Jsou tamním životem zvláště v posledních letech tak nadšeni, že raději jedou dožít svůj život v bezpečí a klidu do kocourkovské ČR. Tady i nějakou to srandu ještě mohou zažít, aniž by se stali podezřelí ze spolupráce s terotisty. Mají jistotu, že sousedé na ně nebudou nikomu donášet.

59344

23.6.2005 12:28

Pravda o grilování

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Muž se zeptá ženy jak se jí líbil její "den bez vaření" a když vidí její naštvanou reakci, usoudí že nic neudělá ženskou šťastnou.

Svatá pravda. Nic neudělá ženskou šťastnou. [velký smích]

57935

23.6.2005 15:34

Pravda o grilování

Zrzek 147.?.?.?

Ja negriluju - je to moc prace [mrknutí jedním okem]

57969

23.6.2005 20:50

Pravda o grilování

hm brouk (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

To neni mozny, zadny, ani demagogicky naznak strchu z zidu ?

58035

24.6.2005 15:47

RE: Pravda o grilování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 58035

Židé maso nejí...

58193

23.6.2005 21:57

Pravda o grilování

martin Msefik (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

muži si pořáda neuvědomují, jak ženy dřou(vaří, perou, žehlí...)[zmaten]

58057

24.6.2005 16:40

Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

To snad napsala nějaká zapšklá ženská?
Kdo přinese gril?
Kdo roztopí gril?
Kdo vyčistí gril?
Kdo uklidí gril?
Samo se to neudělá a žena to neudělá také!

Ba ne, napsat to musel chlap, protože ženské nemají smysl pro legraci! (Kromě Bubílkové, ale to už není ženská.)

58200

24.6.2005 18:22

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58200

no pokud bydlite v panelaku tak asi musite chodit s grilem[smích] V normalni situaci je gril na stalem "svem" miste u grilu pouze otocite kohoutek zapalite plyn a mate vystarano, to je ovsem ta vase priblbla amerika [smích] Napiste jak je to u vas. [chechtot]
Zapomel ste nejspis dodat, ze nejdriv musi nekdo na kole zajet k zidovi koupit drevene uhli, pak ho nekdo musi mistrne rozpalit v donesenem grilu, pak musi davat pozor aby v tak stisnenem prostoru neco nechytlo atd, no snad nam to tady vypisete do detajlu [smích] Urcite to bude stejne vtipne jako vareni na grilu v Americe [smích]

58219

25.6.2005 19:39

RE: Pravda o grilování

Šeďa 82.?.?.?

Reakce na 58219

Fuj! Nechci mít gril vždy na stálém místě. Grilování je u mne spojeno s příslušným zážitkem. V klempu, v přírodě, nejlépe někde v horách!
V Čechách není problém sehnat cokoliv ke grilování tzn."NO PROBLEMA"!

58397

26.6.2005 5:59

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58397

jo jo pane Sedo, to neni grilovani na BBQ to je opekani burta na ohni [chechtot] To ja take rad.

58518

26.6.2005 16:33

RE: Pravda o grilování

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 58518

>jo jo pane Sedo, to neni grilovani na BBQ to je opekani
>burta na ohni [chechtot] To ja take rad.

Chybi vam tam carka: to neni grilovani, na BBQ to je opekani
burta na ohni [chechtot] To ja take rad.


58582

26.6.2005 21:51

RE: Pravda o grilování

kavol 195.?.?.?

Reakce na 58219

>u grilu pouze otocite kohoutek zapalite plyn

gril na plyn?

Bože, ač v Tebe nevěřím, dej, at umřu dřív, než i mě dostihnou takovéto zhovadilosti ... [oči v sloup]

58629

27.6.2005 12:52

RE: Pravda o grilování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 58219

Včeličko, vždyť vy vůbec nevíte, co je romantika. I u nás můžete koupit elektrický glil s dvěma různými plotýnkami pro různé druhy masa a podobné zhovadilosti. Výběr podobných "vymožeností" je nepřeberný. S takovým grilem můžete grilovat skutečně i v paneláku. Jistě by se dal sehnat i plynový gril, ale takový jsem nikdy nesháněl a jistě by si takový gril nikdy nepořídil žádný pořádný Čech. To se hodí tak do nějakého stánku rychlého občerstvení. Správné tradiční grilování je pouze venku v litinovém nebo plechovém grilu a na dřevěném uhlí. To je přímo obřad.

I u nás u mnoha domků, chat a chalup jsou postaveny stabilní zahradní krby, ve kterých se dá opékat a grilovat. Skládací stavba kamenného krbu se dá koupit za pár šupů. Zatím jsem neměl potřebu žádné takové monstrum si pořizovat a jistě mi to ještě nějakou dobu vydrží.

pokračování

58729

27.6.2005 12:57

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58219

dokončení
K židovi na kole pro dřevěné uhlí se u nás nemusí. Mají ho v každém supermarketu, u každé benzinové pumpy a v dalších obchodech.
Když ve vašem příspěvku doktore čtu ..pak ho nekdo musi mistrne rozpalit v donesenem grilu, pak musi davat pozor aby v tak stisnenem prostoru neco nechytlo atd, tak nabývám dojmu, že vy jste ještě nikdy žádné grilování nezažil. Jen grilování někde v kuchyni (v hale) na plynovém gilu a grilování na dřevěném uhlí znáte pouze z bájného vyprávění starců.
[pláč]
Nechte si své americké grilování v mikrovlnce, my si nadále budeme grilovat na dřevěném uhlí a opékat buřty napíchnuté na klacku (moderně na drátěných vidličkách) v ohni. Není nad karcinogenní opečenou lahůdku. Vy v bušistánu si jistě raději místo toho pochutnáte na vitamínovém doplňku v kapslích.

(Mám IE 6, ale s bídou protlačím v příspěvku tisíc znaků. I tak jsem Mozilu smazal a jiný prohlížeč instalovat nebudu.)

58730

29.6.2005 2:51

RE: Pravda o grilování

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 58730

>Nechte si své americké grilování v mikrovlnce, my si
>nadále budeme grilovat na dřevěném uhlí a opékat
>buřty napíchnuté na klacku (moderně na drátěných
>vidličkách) v ohni. Není nad karcinogenní opečenou
>lahůdku.
Karle z Cech
Ty plynove jsou vetsinou tam, kde bydli hodne lidi pohromade.
Respektují to, ze soused nemusi zrovna cuchat dymy a navic tak drzi hladinu znecisteni ovzdusi dole - symbolicky. To snad pochopite.
Takto jsou vedeni, za to si spise zaslouzi pochvalu.Holt, ...jiny kraj, jiny mrav.

58961

29.6.2005 12:16

RE: Pravda o grilování

kavol 193.?.?.?

Reakce na 58961

> Respektují to, ze soused nemusi zrovna cuchat dymy

opravdu bych nechtěl žít ve vašich krajích - nevím, co používáte Vy, nicméně normální dřevěné uhlí prakticky nekouří; rozhodně silnější čichový vjem by měl být z toho pečeného masa, vůně ohně je k němu již jen takový doplněk, třešnička na dortu ... ale chápu, že když Vám lidé smrdí, nebudou Vám vonět ani jiné přirozené věci - prosím, klidně si žijte ve svém syntetickém světě, ale neprohlašujte to za standard a dobrý mrav! [naštvaný]

> a navic tak drzi hladinu znecisteni ovzdusi dole - symbolicky.

a mohu prosím vědět, na jakém plynu že se to u vás dělá, že z něj nevznikají žádné zplodiny?

pálení dříví je vpodstatě nejčistší zdroj energie, tedy za předpokladu, že za každý spálený strom je vysazen nový - ten totiž bez problémů zlikviduje zplodiny vzniklé spálením svého předchůdce ...

58993

29.6.2005 14:46

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 58993

Zda se az neuveritelne, ze z celkem nezavadneho a mileho vtipu o grilovani se stal tak zavazny problem.
Zda se, ze se pres B-B-Q daji resit tak zavazne otazky, jako zivotni prostredi, zivotni styl, "oblbovani a manipulace lidi" a jeste se narazi na klasickou zalezitost- kdo je blbejsi Cesi ci Americane.
Gratuluju vam, panove. [zmaten]
Jdu si opect kanadsky burt z polske prodejny s francouzskou horcici a zidovskym chlebem.

59007

29.6.2005 18:03

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59007

>a jeste se narazi na klasickou zalezitost- kdo je
>blbejsi Cesi ci Americane.

No to je přece nad slunce jaské samo sebou. O tom není a nemůže být žádného sporu.

>Gratuluju vam, panove. [zmaten]
>Jdu si opect kanadsky burt z polske prodejny s francouzskou
>horcici a zidovskym chlebem.
Smím se jen tak pro zajímavost zeptat, zda na plynu nebo na dřevěném uhlí?

59030

29.6.2005 18:15

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59030

Smím se jen tak pro zajímavost zeptat, zda na plynu nebo na dřevěném uhlí?
..ale to vite, ze muzete, pane Karle, co byste nemohl.
Na plynu.
To vite, stari se priklani k pohodli.
Kdyz jsme v Cechach jezdivali na vodu, byl pro nas "masnak" kazdej, kdo mel u stanu skladaci zidlicku a plynovej varic.
Jo, dneska holt je vsechno jinak. [smích]
...na drevenem uhli, kdyz je pohoda, nalada, kamaradi a tak.

59036

29.6.2005 20:17

RE: Pravda o grilování

Tom 24.?.?.?

Reakce na 59036

>Kdyz jsme v Cechach jezdivali na vodu ...

Kde ty chlupatý vody jsou ...

Kudy ... [mrknutí jedním okem]

59056

29.6.2005 21:39

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59056


>
>Kde ty chlupatý vody jsou ...
>
>Kudy ... [mrknutí jedním okem]

Kudy, kudy cesticka, pro naseho Tomicka?
No Luznici, ale casteji Vltavu (ne z diskriminacnich duvodu, ale byla jistejsi s vodou, na Luznici se nam stalo, ze jsme vic tlacili, nez padlovali).
Vltava..nekdy od Soumaraku a pekne jsme makali i pres Lipno (je, jeste pri vzpomince boli rucicky).Ale zastavka ve Frymburku stala za to, meli tam dobry pivo.
Jeste nejaky dotaz? Jo, burty na klacku nad vohnickem.

59065

29.6.2005 18:32

RE: Pravda o grilování

68 68.?.?.?

Reakce na 59007

(Zda se az neuveritelne, ze z celkem nezavadneho a mileho vtipu o grilovani se stal tak zavazny problem.}

Ajo, to je ta typicka ceska nesnasenlivost. Sousedi se nesnesou, sousedici vesnice se nesnesou, jak potom chcete, aby se cesi snesli s druhymy narody? EU? to je pro cechy utopie.
[smích]

59040

29.6.2005 18:46

RE: Pravda o grilování

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 59040

Ja sem mel spis pocit, ze ti vasi sousedi nesnesou, kdyz nekdo griluje na drevenem uhli misto plynu...

59043

29.6.2005 21:42

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59040

>(Zda se az neuveritelne, ze z celkem nezavadneho a mileho
>vtipu o grilovani se stal tak zavazny problem.}

>
>Ajo, to je ta typicka ceska nesnasenlivost. Sousedi se
>nesnesou, sousedici vesnice se nesnesou, jak potom chcete,
>aby se cesi snesli s druhymy narody? EU? to je pro cechy
>utopie.

> [smích]

Ja bych to az tak cerne nevidela, no mozna proto, ze sama jsem "blbec tolerantni".[smích]

59066

30.6.2005 1:54

RE: Pravda o grilování

68 68.?.?.?

Reakce na 59066

Ja bych to az tak cerne nevidela,

Ja vim. Ale s druhou casti Vasi odpovedi nesouhlasim. [smích] [smích]

59097

29.6.2005 19:52

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59007

pane Ajo, nadherne jste to skoponovala. Ctu si vase prispevky dlouho, ale nikdy mi nenapadlo ze jste jezdila na vodu.
Nevim jestli jste si vedoma, nebo chodite na webku DOMOV TRAMPU V ZAHRANICI tam se dozvite o vodacke vyprave Cechu v zahranici na rece Teslin v Yukonske Teritorry, bude to obdobne vyprave Yukon 2003 ktere se ucastnilo 158 cechoslovaku z domova i ze sveta.
Link zde na stranku neuvadim, pan Stwora ho nema rad, hostuji tam take nezvedavci.

59048

29.6.2005 21:48

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 59048

>pane Ajo, nadherne jste to skoponovala. Ctu si vase
>prispevky dlouho, ale nikdy mi nenapadlo ze jste jezdila na
>vodu.

No tak to vidite; jak jste mohl nepoznat, ze jsem zdatna vodacka, vzdyt to z mych prispevku primo caka. [mrknutí jedním okem]

To vite, ze obcas mrknu na Domov trampu, Nezvedavce preskakuju, ja s nima nemluvim, udelali ze me "stouralku", nebo neco podobnyho; ze me, prosim, z takovyho hodnyho stvoreni!!!!
Ale o trampovani si nostalgicky poctu, to jo.

59068

17.8.2005 17:15

RE: Pravda o grilování

katka vlasta6 (zavináč) email (tečka) cz 199.?.?.?

Reakce na 59048

Ahoj, jen jsem chtela rict, ze jsem se teto akce na Teslinu 2005 ucastnila spolu s dalsim cca 70 cecho/slovako/kanadany/americany a bylo to naprosto uzasne....!

66557

29.6.2005 18:06

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58961

Vy si Idealisto myslíte, že Dr. Včelička bydlí tam, kde je hodně lidí pohromadě? Vždyť je to takový rejpal, že by s ním nikdo nemohl vydržet.
[chechtot]

59031

29.6.2005 20:03

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59031

>Vy si Idealisto myslíte, že Dr. Včelička bydlí tam, kde
>je hodně lidí pohromadě? Vždyť je to takový rejpal,
>že by s ním nikdo nemohl vydržet.

> [chechtot]
Vazeny Kajo, bydlim jako mnozi americane v baraku ktery ma pomerne velky pozemek, gril mame stabilni, postaven z cihel a na plyn. Grilujeme pouze v pripade party kdy se nas schazi povicero.
Prirodu pri stanovani grilovanim nenicime [smích]Mimo jine, drevo pri spalovani voni, drevene uhli pri spalovani smrdi. Dobrou chut.

59054

29.6.2005 23:43

RE: Pravda o grilování

Druid 84.?.?.?

Reakce na 59054

Vcelicko, a vevnitr v tom baraku, varite na cem? Na elektricke plotne nebo na plynu?

59078

30.6.2005 0:48

RE: Pravda o grilování

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 59078

>Vcelicko, a vevnitr v tom baraku, varite na cem? Na
>elektricke plotne nebo na plynu?

Podle posledních zpráv ČTK, převážná většina domácností v USA a Kanadě, vaří na táboráku, který si rozdělají v kuchyni na podlaze. Pouze ti nejmajetnější používají "supermoderní" lihovárek. [vyplazený jazyk]

59091

1.7.2005 8:47

RE: Pravda o grilování

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59091

Pane Zdenku
Dle meho usudku, tady ste se sek [smích]
Ten, kdo rad vari, el.plotnu jaxi nemusi.
Plyn je plyn.
A silny horak nutny [mrknutí jedním okem]

59308

1.7.2005 12:17

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59091

>>Vcelicko, a vevnitr v tom baraku, varite na cem? Na
>>elektricke plotne nebo na plynu?
>
>Podle posledních zpráv ČTK, převážná většina
>domácností v USA a Kanadě, vaří na táboráku, který
>si rozdělají v kuchyni na podlaze. Pouze ti
>nejmajetnější používají "supermoderní" lihovárek. [vyplazený jazyk]

To jsou zprávy zastaralé. Podle nejnovějších zpráv většina američanů vaři u McDonalda a v podobných zařízení a k tomu cucají Colu. Pokud někdo chce něco jiného, musí to mít v papírovém pytlíku, aby jiní neviděli, co pije a nezáviděli mu.

59342

1.7.2005 12:38

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59054

Gratuluji Včeličko, že máte alespoň gril z cihel, když už musíte bydlet v baráku z papíru.

59345

1.7.2005 21:21

RE: Pravda o grilování

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59345

>...že máte alespoň gril z cihel, když
>už musíte bydlet v baráku z papíru.

Preji Karlovi z Cech prozit aspon jedno zemetreseni 5 a vyse.
Dekoval by za barak z papiru, ktery navic stoji na pozemku,
ktery ma hodnotu pro mnoho lidi nedosazitelnou.
To jeho "spickovani" me nekdy mrzi.
Nejste blbec, pane Karle z Cech.

59407

7.7.2005 16:48

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 59407

Zdravím Idealisto,
tam, co bydlí Včelička, se zem mnoho netřese. Možná sem tam nějaký ten hurikán. Prostě trochu foukne vítr a hned bere střechy. Kdyby američané nebyli tak spořiví a střechy si přibily, tak by jim je vítr neodfoukl. Jenže jim je líto peněz za hřebíky. Drží se hesla Kdo šetří má za tři.
Třesení země se spíše dočkáte vy tam na jihu. Tam bych ty papírové domy chápal. Ale mexičané si stavějí domy hliněné nebo moderněji betonové. Asi pro to mají své důvody.
No a že se špičkujeme se Včeličkou, z toho si Idealisto nic nedělejte. Co se škádlívá, to se rádo má.

60164

24.6.2005 20:34

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 58200

>To snad napsala nějaká zapšklá ženská?
>Kdo přinese gril?
Na jare ho prinese muj muz a na konci sezony ho zase odnese
>Kdo roztopí gril?
Muj muz, cvakne gombickem a zapalovacem
>Kdo vyčistí gril?
Ja
>Kdo uklidí gril?
Jak uvedeno, na konci sezony muj muz
>Samo se to neudělá a žena to neudělá také!
>
>Ba ne, napsat to musel chlap, protože ženské nemají
>smysl pro legraci! (Kromě Bubílkové, ale to už není
>ženská.)
Vy jeden feministko.

58244

27.6.2005 13:26

RE: Pravda o grilování

Venca, rovněž z Čech 85.?.?.?

Reakce na 58200

Karle z Čech, při Vaší zmínce o Bubílkové se mi vybavilo tvrzení mého kamaráda, velkého milovníka jazzu, blues a rocku, že ženský v muzice nemá rád, jenom Joplinku, ale to už ani není ženská.

58737

27.6.2005 20:03

RE: Pravda o grilování

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 58737

Shodou nahod i s tim souhlasim. Ale asi podobne jako Vas pritel jenom proto, ze tech klavitnich jazzovych muzikantech je jak safranu. Jenom na misto Joplinky mam rad Floru Purim, zvanou "brazilska kralovna jazzu", asi ne nahodou taktez vokalistku...

58781

29.6.2005 18:00

RE: Pravda o grilování

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 58737

Jsem rád, že jste mě naprosto správně pochopil. Nemínil jsem nijak Bubílkovou shazovat nebo na ni útočit, měl jsem pouze na mysli, že Šimek ji tak dokonale zdecimoval, že už myslí skoro jako muž.
Mně je, baba jedna, sympatická, zvláště jako tetička ze Slovenska. Ke Slovensku mám také dobrý vztah.

59029

24.6.2005 19:26

Pravda o grilování

zap 65.?.?.?

No, ja to s tou roztomilou domaci spolupraci tak docela nevidim.

Spise se mi zda, ze ta image muze motajiciho se kolem grillu ma urcite 'spolecensko-indoktrinujici' poslani. Totiz, vse je treba videt v souvislosti, aby tomu clovek zpravne rozumel. Uvedu zdanlive nesouvisejici priklady.

Inzeruji se automobily a to s urcitym zamerenim. Kuprikladu pro suroveho rabijata(nepochybne MUSI to byt chlap) je k mani pouze nekolikatrovy 'plivac ohne' s kterym MUSI ohrozovat vse zive. Naproti tomu zena a matka MUSI prece(co taky jineho) vozit deti na trenink kopane, tudiz MUSI mit mikrobus. Je to tedy tzv.'fotbalova maminka'. Kdyz reknete, ze jezdite na motocyklu, prvni otazka je: "a to MUSI byt Haaarly!" Atd...

Verim, ze poslanim tohoto vstepovani urcitych roli je naordinovat jiz tak k politovani zhlouplemu obyvatelstvu Severni Ameriky vzory - paterny. Ten kdo uz je tak zmanipulovany ze veri, ze primarnim poslani muze je grilovat, je uz plne v jejich moci. Je z nej totalni debil. Ac videl jsem par vyjimek. Jeden napriklad (politicky nekorektne) prohlasil a to si dovolil verejne, ze primarnim poslanim muze je domaci udrzba....kez by tak lhal!

58230

25.6.2005 2:16

RE: Pravda o grilování

Aja 24.?.?.?

Reakce na 58230

Berete to ze siroka. Ze by atavismus?
Vzpominam, ze jaka mala holka jsem se tesila do babicciny "letni kuchyne" ( na dvorku, pod pristreskem). Babicka varila klasicky a deda zvednul talek a nad otevrenym ohnem nam opekal "neco".
Pochybuju, ze byl indoktrinovanej a zblblej. [smích]

58305

25.6.2005 4:31

RE: Pravda o grilování

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 58230

pane zap, premyslite nad kazdym vtipem takto filozoficky?
Zda se vam, ze pribeh neni patricne pravdepodobny? Proc zrovna
>politovani zhlouplemu obyvatelstvu Severni Ameriky vzory - >paterny.....
Pokud je zhlouple obyvatelstvo Severni Ameriky, kde je to obyvatelsto chytre, v Cechach? No vidite, zase mam na vas spoustu otazek a jednalo se prakticky o HUMOR!

58330

25.6.2005 13:26

RE: Pravda o grilování

zap 65.?.?.?

Reakce na 58330

"pane zap, premyslite nad kazdym vtipem takto filozoficky?
Zda se vam, ze pribeh neni patricne pravdepodobny? Proc zrovna
>politovani zhlouplemu obyvatelstvu Severni Ameriky vzory - >paterny.....
Pokud je zhlouple obyvatelstvo Severni Ameriky, kde je to obyvatelsto chytre, v Cechach? No vidite, zase mam na vas spoustu otazek a jednalo se prakticky o HUMOR!"

Vcelicka -- 24.?.?.?
------------------------------------------------------------------

Mate pravdu, vzal jsem to opet po svem. Ale i z tohoto vidite, kolik je ve me nechuti k tomu v cem se nachazim. Ja nemam rad stereotypy a pretvarku a toho je tato spolecnost plna. Asi jsem skutecne prehnal....





58349

Příspěvků: 56

22.06. 23:16 Aja  Pravda o grilování
24.06. 16:46 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
24.06. 17:53 Aja  RE: Pravda o grilování
23.06. 01:52  Pravda o grilování
23.06. 06:29 Pavel -Čert- Němec  Pravda o grilování
25.06. 19:27 Šeďa  RE: Pravda o grilování
23.06. 07:56 Vcelicka  Pravda o grilování
24.06. 16:26 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
24.06. 18:07 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
27.06. 12:13 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
29.06. 19:35 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
01.07. 12:34 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
23.06. 12:28 Modráček  Pravda o grilování
23.06. 15:34 Zrzek  Pravda o grilování
23.06. 20:50 hm  Pravda o grilování
24.06. 15:47  RE: Pravda o grilování
23.06. 21:57 martin  Pravda o grilování
24.06. 16:40 Karel z Čech  Pravda o grilování
24.06. 18:22 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
25.06. 19:39 Šeďa  RE: Pravda o grilování
26.06. 05:59 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
26.06. 16:33 Pavel -Čert- Němec  RE: Pravda o grilování
26.06. 21:51 kavol  RE: Pravda o grilování
27.06. 12:52  RE: Pravda o grilování
27.06. 12:57 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
29.06. 02:51 Idealista  RE: Pravda o grilování
29.06. 12:16 kavol  RE: Pravda o grilování
29.06. 14:46 Aja  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:03 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:15 Aja  RE: Pravda o grilování
29.06. 20:17 Tom  RE: Pravda o grilování
29.06. 21:39 Aja  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:32 68  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:46 Pavel -Čert- Němec  RE: Pravda o grilování
29.06. 21:42 Aja  RE: Pravda o grilování
30.06. 01:54 68  RE: Pravda o grilování
29.06. 19:52 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
29.06. 21:48 Aja  RE: Pravda o grilování
17.08. 17:15 katka  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:06 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
29.06. 20:03 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
29.06. 23:43 Druid  RE: Pravda o grilování
30.06. 00:48 Sidonius Zdenek M  RE: Pravda o grilování
01.07. 08:47 Idealista  RE: Pravda o grilování
01.07. 12:17 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
01.07. 12:38 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
01.07. 21:21 Idealista  RE: Pravda o grilování
07.07. 16:48 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
24.06. 20:34 Aja  RE: Pravda o grilování
27.06. 13:26 Venca, rovněž z Čech  RE: Pravda o grilování
27.06. 20:03 Pavel -Čert- Němec  RE: Pravda o grilování
29.06. 18:00 Karel z Čech  RE: Pravda o grilování
24.06. 19:26 zap  Pravda o grilování
25.06. 02:16 Aja  RE: Pravda o grilování
25.06. 04:31 Vcelicka  RE: Pravda o grilování
25.06. 13:26 zap  RE: Pravda o grilování

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 2

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 2

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 13

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Měnové kurzy

USD
25,41 Kč
Euro
27,56 Kč
Libra
31,44 Kč
Kanadský dolar
17,95 Kč
Australský dolar
15,42 Kč
Švýcarský frank
26,11 Kč
100 japonských jenů
23,53 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
32,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 022,57 Kč
1 unce stříbra
367,39 Kč
Bitcoin
173 092,30 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 810