Diskuze k článku

Ještě jednou volby

Příspěvků 90

15.10.2014 0:45

tak nějak:-)

dub 89.?.?.?

.

319111

16.10.2014 7:48

i jinde jsou volby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 179.?.?.?

Reakce na 319111

Ale jak tedy dál Brazilie
Aneb Prezidentka přijatelně Růžová nebo prezident z milosti

poražených ?
Čili

Revoluce zprava doleva, zleva doprava nebo ze středu kamkoliv?

Josef Mikovec

V největší zemi Jižní Ameriky se 5. října konaly volby, které mají význam nejen pro Brazílii, ale pro celou Latinskou Ameriku a nepřímo také pro pohyb na celéVelké šachovnici. Ve volbách mělo jít o více než další 4 roky ztrnulosti nebo změnu, o které se neví kam povede. Protože v prvním kole žádný kandidát neobdržel 50% + 1 hlas bude se 26. října konat kolo druhé, ve kterém jak se očekávalo se pravděpodobně střetnou prezidentka Dilma Vana Rousseff a Maria Osmarina Marina Silva Vaz de Lima.

http://www.czechfreepress.cz/latinska-amerika/ale-jak-tedy-dal-brazilie.html

“Myslím na devastaci přírodních zdrojů a pokračující znečišťování, na tragédii vykořisťování pracujících,“
Papež František ...”Nejsem marxista, ale......”.


“We need the gnostic traditions one aspect. not to fill the whole of life…
Taken realistically, the least clear-headed mysticism, means profound mobilization of emancipatory forces in the human psyche.
A phenomenon
that has nothing other-worldly about it “
Rudolf Bahro, Socialism and Survivel

“Jestliže US nedokáží kontrolovat Latinskou Ameriku, jak mohou dominovat světu?"
Henry Kissinger


http://www.czechfreepress.cz/latinska-amerika/ale-jak-tedy-dal-brazilie.html

Zdá se, že prorokem brazilské přítomnosti i popřítomnosti je odkládaný Rudolf Bahro.
“How can you believe that the working class will liberate humanity? The working class is in many ways the most compromised social group in capitalism.It has an insiatable appetite for the production of capitalist .and has internalized to its very core the values of this system. In so far as it has a class mission it is for greater consumption, not the ending of expolatition. Real emancipation tequires that people rise about their class nature- the only genuine revolutionary subject is humanity”
Rudolf Bahro
Bahro bude citován častěji protože je aktuální a umožnuje sebereflexi a sociální emancipaci. [zmaten] [překvapení] [smích]

319187

22.10.2014 4:43

Nejsem marxista...

favela 113.?.?.?

Reakce na 319187

ale rozkecavam vsude marxisticke fraze z marxistickych prirucek...Pracujici, delnici a rolnici jsou presne takovi jake maji vudce .Jejich osvobozeni jejich od hrubeho materialismu a limitovaneho, jednosmerneho mysleni neni zmenitelne ani vzdelavanim v pritomnych skolach a universitach...Zrovna tak policie jedna presne jak ji naridi elity.

319537

15.10.2014 0:52

Musí to zaujmou a reálně z toho musí cítit že to šikovným jde a nepoleví!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Chce to nápad, třeba práškovací letadlo s letáky by nemuselo stát svět. Na letáku třeba dar z nebes vám zajistí tak a tak protože jste mojí zlatí a nenahraditelní. Vždycky jsem dovedl spískat nečekané a s gustem, jak Archimedés. [mrknutí jedním okem] [chechtot] Dejte mi pevný bod a pohnu vesmírem. Když se rozkročím a trochu nafouknu tak ani nemusím protože to začnou sdílet tvůrčí a ti co se neradi pohybují v tunelech beznadějí. Jsem případně k službám, navíc ochotně, pane. [smích]

319113

15.10.2014 21:59

RE: Musí to zaujmou a reálně z toho musí cítit že to šikovným jde a nepoleví!

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 319113

To neni vubec spatnej napad s tim praskovacim letadlem. Uz jen zbejva zjistit do kterech ulicich hazet letaky a v kterejch sypat DDT aby krysy zahubilo.

319177

16.10.2014 10:42

Daleko lepší nápad:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 319177

1- Večer před začátkem voleb instalovat někým nezávislým /?/ do rámů dveří volebních místností miniaturní elektronická počítadla průchodů.

2- Po vyhlášení statistického úřadu o volební účasti v tom okrsku porovnat údaje s počítadly.

Vsadím se, že uváděná "průměrná volební účast" je tak i o polovinu nadsazená, pokud se samozřejmě nejedná o okrsek, který se nachází u cikánské ubytovny která má vedle taxislužbu, a kšeft běží přímo na ulici, a je realizována pro jistotu po volbách dodatečně naškrtanými voličskými seznamy, kde registrují i "voliče", kteří se nedostavili. Další kontrolou voličských seznamů by se jistě zjistily i desetitisíce případů, kdy v nich figurují lidé již dávno zemřelí, a jiné zajímavé "duše". Samozřejmě že volební lístky se po "kontrole" okamžitě skartují, a do volebních seznamů se to kdo koho volil nezapisuje, "protože jsou volby tajné". Samozřejmě, pokud pak přijdeme do sporu nebo dokonce konfliktu s "naší demokracií", to jestli k volbám nechodíme na nás je neprodleně vytaženo jako jedno s prvních...

Jak správně říkal již starý Pepa Visarionovič Džugašvili: nezáleží na tom, kdo koho volí, ale na tom, kdo počítá hlasy. A existence počítačů posunula manipulace voleb někam úplně jinam.

319194

15.10.2014 2:11

Jeste jednou volby: co jsem dokazal?

A. Dost 194.?.?.?

Dekuji za vse dovolebni, ale uprimne, nechapu tu sebechvalu na vlastni volebni vysledky a vubec: na rozhodnuti kandidovat, ktere jen ne ja sam povazoval za ne zcela dobre promyslene...(ne, ne, neni treba komentare/obhajoby, retoricky trenink se opravdu muze hodit!). Jen smele dal prosim, tesim se na dalsi aktivity, clanky a DISKUZI! Ta mne zde doslova fascinuje (viz. zname: vice hlav vice vi! zde je prukazne dokazovano). Velmi si tohoto ukazu cenim a patrne nejsem sam! A komu asi za to vdecit? [smích]
Preji mnoho nezdolne energie! A pokud opravdu chcete do stavajici politiky a nechcete nas zklamat, dejte vcas vedet, abychom mohli vyznamneji pomoci. Nebo se snad vaznei ctenari mylim? [velký smích]

319115

15.10.2014 2:33

Aha ...

Tom 24.?.?.?

... tak tady je ten zakopanej pes! - z Prahy 1 vás volili jenom čtenáři Zvědavce! (Ty čtenáře Zvědavce z Prahy 1, kteří volili někoho jiného tady důrazně napomínám ... )

Naprdlo mě tak - vytvořit v Praze ještě jeden - virtuální obvod "Praha Z" a s tou sílou 15 - 20 000 hlasů už by se dalo něco dělat.

Jenom pro srandu, šoupněte sem hlasovací anketu ...

319116

15.10.2014 7:11

RE: Aha ...

Erik Sedláček 89.?.?.?

Reakce na 319116

Upřímně řečeno, komu mimo čtenáře Zvědavce asi tak něco řeklo jméno Vladimír Stwora, když ho viděl na hlasovacím lístku? Řekl bych, že nikomu. Dá se tedy předpokládat, že to byly - v drtivé většině - hlasy čtenářů Zvědavce [mrknutí jedním okem]

319121

15.10.2014 13:12

RE: Aha ...

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 319121

Já byl shodou okolností svědkem předběžného výběru kandidátů v jedné poměrně staromódní rodině právě v tomto volebním obvodu. Síto prvotního výběru bylo podle povolání. Nejprve byl vyřazen Bursík, pak všichni "referenti" a "ekonomové" a "novináři" a "manažeři prodeje", "podnikatelé" a podobné společensky nezbytné profese, které lze shrnout pod Adamsovskou kategorii "hygienik telefonů". Žel, spadl tam i jistý "publicista" od Chýně. To vše bez jakéhokoliv bližšího zkoumání, bez googlování životopisů: prostě vyházeli všechny, kteří se podle jejich názoru neživí ničím pořádným, a teprve tím zbytkem se vůbec zabývali.

Jak to nakonec dopadlo, to nevím, ale doporučil jsem jim konzultovat Volební kalkukačku. Pak si ji velmi chválili. [velký smích]

319149

20.10.2014 21:31

RE: Aha ...

hs 82.?.?.?

Reakce na 319121

Ano a pořád ještě za ním byli 3 horší (tedy ti, co měli ještě méně hlasů).

319438

22.10.2014 5:30

A vo co de..?.

favela 113.?.?.?

Reakce na 319121

Snad jeden z nejvetsich uspechu Zvedavce bylo uskutecneni Nezvedavce...Nechci se osemetne,vlezle nebo prechytrale ptat, ale nema volic tak trochu narok vedet od kandidata to proste "vo co de"? Uz jen proto aby si treba nemyslel, ze kandidat asi ma amaterske mezery ve vzdelani a na poucnych hodinach vyuky kandidatury ,kde jini obdrzeli prislusnou a potrebnou ,zakladni profesionalni rutinu v tomto oboru ,chybel...A zaruka je kde a jak potom takovy kandidat bude hajit /jakeho druhu a ci zajmy /a s jakym uspechem...v tezke konkurenci...a vyvazne z nemilosrdne kritickych soudu volicskeho publika...a kolegu politiku.

319540

15.10.2014 5:46

Dabakl.

Jiri Radosta 198.?.?.?

Nezlobte se, ale za takovych okolnosti by bylo slusnym uspechem tak 3-5 misto.
12 misto a 0.62% je debakl prvni tridy.

319119

16.10.2014 11:26

RE: Dabakl.

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 319119

Pane Radosto, vaše nulová schopnost logického uvažování mě vždy dojme. Ještě že se o vás má kdo postarat.

319195

15.10.2014 7:22

Kampaň

lucifuge 95.?.?.?

Nějaké billboardy jsou na nic, je to směšné vyhazování peněz. V tom te tedy není. Úvaha o čtenářích rozesetých po rebublice, ba světě je správná. To mohli být jediní voliči, protože jen ti jméno Stwora znají. Chtělo to tedy ještě trochu delší kampaň založenou na osobním kontaktu a na skutečných či PR rozhovorech v médiích, kde by bylo možno sdělit něco o sobě a svém záměru, zařadit se mezi jinými na svébytné místo.

319122

15.10.2014 9:35

uz ste politik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Tymto zdovodnenim ste sa dostali na uroven klasickeho politika... a to zial nie je kompliment. Predpokladam, ze o mesiac napisete, ze NVO ludia zariadili zle scitanie a Vy ste v skutocnosti vyhrali.

Co keby ste sa zamysleli nad tym, ze svojimy nazormi viete oslovit len uplne marginalnu cast spolocnosti nedosahujucu ani uroven fun klubu star treku a vysledky volieb dopadli podla toho.

Argumentovat poctom citatelov je trochu naivne. Nie vsetci, co to citaju by Vas aj volili. Ja zvedavca citam obcasne pre zabavu pridete mi ako spolok Cimrmanologov argumentujucich bez znamok logiky a absolutne ziadnej sebareflexie - proste zabava.

319129

15.10.2014 11:19

RE: uz ste politik, á pán je učitiel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 319129

Plácáte se rád po zádech? Klidně si fanděte, tady nikoho inteligentního neurazíte ani občasně pro zábavu vážený motáku. [chechtot]

319139

15.10.2014 9:41

Nelitujte

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

České přísloví říká - "Kdo maže, ten jede". Osobně si myslím, že výsledek voleb je dán namazáním na patřičných místech (nemyslím reklamu), nikoli součtem hlasů. Skutečný výsledek je nekontrolovatelný - i to, zda jsem u voleb byl či nebyl, odškrtnutí se dá udělat i "omylem".
Pane Vladimíre, pokud byste byl zvolen a choval se nadále jako slušný člověk, nevydržel byste tam. Byl byste pouze zklamán, rozčarován a nasrán. MUDr. Rath sice není slušný, ale držkoval jim do privatizace nemocnic, tak ho zlikvidovali.

319130

15.10.2014 13:03

RE: Nelitujte

pawman 80.?.?.?

Reakce na 319130

Pan Rath držkoval do privatizace nemocnic naprosto oprávněně - začal držkovat až poté, co mu neveřejně přiskřípli tipec. Do té deoby vesele privatizoval pro své kamarády a rozhodně to nebylo bez odměny, viz. nemocnice v Berouně a stejný majitel má i nemocnici v Hořovicích... Do toho byl pan Rath osobně zaangažován a s jeho tichou podporou (možná i organizací) se tyto nemocnice prodali za naprosto směšné ceny, které jsou výrazně pod tržní hodnotou příslušných zdravotnických zařízení...

319148

15.10.2014 15:12

RE: Nelitujte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319148

"Do té deoby vesele privatizoval pro své kamarády a rozhodně to nebylo bez odměny, viz. nemocnice v Berouně a stejný majitel má i nemocnici v Hořovicích... Do toho byl pan Rath osobně zaangažován a s jeho tichou podporou (možná i organizací) se tyto nemocnice prodali za naprosto směšné ceny, které jsou výrazně pod tržní hodnotou příslušných zdravotnických zařízení..."

Privatizace zdravotnictví skončila r.1976 zánikem Ministerstva pro správu nár. majetku a jeho privatizaci (MSNMP). Schvalování privatizačních probíhalo na úrovních

komise zřizovatele - MZdr plus komise příslušného regionu
interní komise MSNMP
kolečka ministrů vlády

prodejní cena se řídila striktně účetní hodnotou zdrav. zařízení - v případě použití obálkové metody byl možný prodej za zvýšenou cenu - za nižší nikoli.

Pan Ráth nemohl NIC prodávat. Je akorát v různých ekonomických pronájmech - pokud si nekoupil nebo nevystavěl nemovitost sám.

Kde berete ty nesmysly s nemocnicemi v Berouně a Hořovicích???

319152

15.10.2014 16:13

RE: Nelitujte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319152

"Privatizace zdravotnictví skončila r.1976 zánikem Ministerstva pro správu nár. majetku a jeho privatizaci (MSNMP). "

Velká omluva za překlep!!! - jedná se o rok 1996 [naštvaný]

319155

15.10.2014 9:55

Nechtěl bych psát něco nevhodného,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

ale poučil bych se z historie Haškovy Strany mírného pokroku v mezích Zákona. Jeho systémové pocity, kdy seděl za voleb jako kandidát této strany v hospodě Kravín, a byl zvolen jen jedním hlasem za den, a druhý volič vypil volební pivo, a utekl zadem, jsou i dnes zcela autentické...

319131

15.10.2014 10:09

Deluze

coinageboy 98.?.?.?

Tohle byla zpackana, amaterska kampan. Za tohle fiasko jste pane Stwora plne zodpovednej.

Jestli skutecne verite teto pochybene analyze tak rychle prestante jist uklidnujici prasky typu Diazepam, Benzo..., Xanax, Etc...

319132

15.10.2014 10:13

RE: Deluze

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 319132

Poslyšte, už jednou jsem se vás ptal, proč do toho kecáte, když jste 7000 km daleko. Co kdybyste si nechal vaše rozumy pro vaše kandidáty tam v Americe? Co je vám, hergot, po tom? Jak se říká v zemi, kde žijete a kde zítra znamená včera: shut up!

Kampaň nemohla být zpackaná, protože žádná nebyla (a o tom je ten článek), což vám v té vaší Amerikou zpitomělé hlavičce zjevně vůbec nedošlo.

319134

15.10.2014 10:36

RE: Deluze

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 319134

Tady predvadite ze na politiku v zadnem pripade nemate.

Dobry den..

319135

15.10.2014 11:10

RE: Deluze

Esmate 85.?.?.?

Reakce na 319135

Pane Cionageboy, krátce k vám a vaším příspěvkům. Vy se snažíte předvést, že nějakým způsobem myslíte.

Díval jsem se na vašich 104 příspěvku, ten pocit jsem z naprosté většiny vašich výplodu, až na výjimky, nedostal. Spiše naopak. Vaše příspěvky jsou emoce bez logiky. Jestli s tím míníte něco dělat, záleží na vás. Ale měl by jste.

Střílejte si raději i nadále veverky a kočky a jiná zvířata na "vašem" pozemku, když vás to uklidňuje. Snad to bude to nejlepší jak pro vás, tak i pro vaše, jak virtuální, tak i reálné mezilidské kontakty.

319138

15.10.2014 11:22

RE: Deluze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319138

"Střílejte si raději i nadále veverky a kočky a jiná zvířata na "vašem" pozemku, když vás to uklidňuje."

A JAK k tomu ta zvířátka přijdou!!! - pánovi Cionageboy vřele doporučuji aplikaci jím doporučený Diazepam ve zvýšených dávkách včetně dalších výdobytků farmaceutického průmyslu - jak mezilidské kontakty, tak ta zvířátka budou bez pána Coin v pohodě. [naštvaný]

319140

15.10.2014 20:28

RE: Deluze

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 319135

Ja myslim ze ma! Nakonec Ti to uz predved kdyz Ti to dal tak hezky sezrat. I s chlupama ! [chechtot]

319167

15.10.2014 20:48

RE: Deluze

Aja 82.?.?.?

Reakce na 319135

A jak vypadá a projevuje se člověk, který, podle vašich kriterií, na politiku má?

319170

15.10.2014 21:25

RE: Deluze

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 319170

Musi bejt cernoch a bydlet v bily chajde prozrany cervotocem. Taky musi bejt drze voprsklej jak bedna kytu a mit cancu vsude kam prijde jak vopice chcanek co se tyce medical care for all Americans..... Dale musi neustale popirat vopravneny spekulace i narceni ze se narodil jinde nez v USA a dokazovat to novinarum padelanym birth certificate. Jo a taky nesmi bejt homosexual....

319174

16.10.2014 0:32

RE: Deluze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319170

>A jak vypadá a projevuje se člověk, který, podle vašich kriterií, na politiku má?
Nevim, jak podle nejakeho, vseobecne tema [bliji]urvama uznavaneho desatera, ale podle me musi umet predevsim perfektne lhat. A kdyz mu polozena otazka ci tema nesedi, musi umet verohodne mluvit o necem jinem tak, ze to neni poznat, a pritom necuknout ani brvou, nezakoktat se (v pripade sedesatileteho p. Stwory tak, aby nebylo poznat, ze mu kvuli tomu zapracovala prostata), proste herec kazdym coulem.

319178

19.10.2014 5:52

RE: Deluze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319135

Z meho pohledu Vam soupl do pusy cumel, zhasl televizi a poslal Vas na kute.

319335

15.10.2014 10:54

RE: Deluze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 319134

Klídek, jedna prohraná bitva, není prohraná válka. Rozdíl mezi člověkem a jedovatým hadem je ten, že had může být eliminován bylinami, nebo mantrou. Kdežto závistivý a záštiplný člověk nikoli. A vy osobně máte mnoho vlivných a prachatých nepřátel přímo v Praze. Nehledě k tomu, že jste přesně zhodnotil přípravu kandidatury v poslední větě: Kampaň nemohla být zpackaná, protože žádná nebyla. Mimoto, Zvědavec plní funkci osvěty coby nezávislé médium. Takže pokračujme.

Puste to z hlavy. Přeji vám pevné zdraví a dobré nervy.

319136

15.10.2014 20:57

RE: Deluze

Kamil 90.?.?.?

Reakce na 319134

Souhlasím, že na politiku nemáte a jsem z Čech, když s cizincem máte problémy. Běžte si své komplexy léčit jinam /tedy pokud tento server není Váš/. Skoro mi to tak připadá. Je to tu čím dál ubožejší. Začínám litovat svého finančího příspěvku.

319171

22.10.2014 3:59

Relativita uspechu a neuspechu

favela 113.?.?.?

Reakce na 319134

..Uspech je nebyt zvolen do tohoto a jinych proradnych systemu.
Neuspech je se snazit se tam vecpat. Za ucelem ceho /mimo osobnich neukojenych ambici/ mi vsak nedochazi...ani nechci aby mi cokoliv dochazelo.

319533

22.10.2014 4:09

RE: Relativita uspechu a neuspechu

Saša 24.?.?.?

Reakce na 319533

>..Uspech je nebyt zvolen do tohoto a jinych proradnych systemu.

Když oni se najdou idealisté co doufají v předem nastaveném, prodejném systému něco změnit. Je to nenásilná a kupodivu zatím legální cesta.

319534

22.10.2014 5:06

RE: Relativita uspechu a neuspechu

favela 113.?.?.?

Reakce na 319534

...v dobach davno davnych jsme spekulovavali hloupe o moznostech legalne /Vase slovo/ rozvratit bolsevika zevnitr. Potiz je v tom ze kdyz se patlate ve spine vetsinou se umazete . Umyt se ci neumyt a co potom a hlavne jak vycistit a odstranit ty skvrny na dusi je hamletovske tezko resitelne dilema.....a rovnez taky jak se vyrovnat se svym svedomim.

319539

30.10.2014 2:24

Kecy alternativni..

favela 113.?.?.?

Reakce na 319134

a Pozor,Pozor nepritel nasloucha a kdyz umi cist tak taky zase nasloucha...Sedi zajicek v lese a jde kolem liska...a jak se mas zajicku, dobre ale hrozne me sere medved , az ho potkam tak ho zbiju co se do nej vejde....jde kolem vlk a to same ,ze zmlati strasne medveda , prijde medved a rika jak se mas zajicku a slysel jsem ze me chces strasne zmlatit ,tak sem tady...Zajicek na to ..sedim si tady v lese a mam se dobre medvede a taky u toho hrozne k e c a m ! ! !

320027

15.10.2014 10:58

RE: Deluze

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 319132

Takhle blbé kecy jsou na inzultaci.

319137

15.10.2014 12:23

RE: Deluze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 319137

Záleží na tom, zdali jste členem místního bratrstva či nikoli. Pokud ne, můžete obratem dopadnout bídně, bez ohledu na fyzické vybavení a znalost bojových umění. Největším nepřítelem není Praha, ale vždy místní bratrstvo, které má podrobně zmapovaný region. I v detektivkách, na které se občas dívám, byla tato skutečnost popsána větou: Viděli jste někdy odsouzeného mafiána?
Koneckonců i amnestie Havla a Klause hovoří jasně. A madame Rothschild to sdělila ještě přesněji: Zákony jsou pouze pro chudé. Ovšem před volbama je všechno jinak. Hraje se na city a dojmy občanů a jsou použity nástroje manipulace, zvláště ve státech které nejsou suverénní. V tomto čase jsou kroky bratrstev velmi obezřetné.

319144

15.10.2014 11:28

Definovať = obmedziť.

Danielle 178.?.?.?

Kladiem si otázku: Čo keď tie hlasy boli práve vďaka tomu "Kainovu" znameniu?

Ľudia (potencionálni voliči) majú radi kandidátov s minulosťou. A nemusí to byť iba minulosť, ktorá ich doviedla k miliardám. [smích]

Vy ste boli zárukou toho, že aj keď Vás "to" (systém) zomlelo, poučený idete ďalej.

Forma aj obsah sú doležité. Aj keď v politike prevláda forma nad obsahom, (múdry) volič už vie, že drahé ručne šité obleky a pózy nič nezmenia. Rebel hľadajúci pravdu v čiernom tričku a jeansoch je odlišný - možno práve taký je tou "karavánou, ktorá ide ďalej, aj keď psy štekajú". Lebo v politike nie sú vlci. Vlk je samotár. [smích]

-------

— А как же искусство?
— Оно — болезнь.
— А любовь?
— Иллюзия.
— А религия?...
— Распространенный суррогат веры.
— Вы скептик.
— Ничуть! Ведь скептицизм — начало веры.
— Да кто же вы?
— Определить — значит, ограничить.

Оскар Уайльд. Портрет Дориана Грея

319141

15.10.2014 14:27

RE: Definovať = obmedziť.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 319141

A co takhle - Čurilu Plenkoviče, slunéčko jasné, bohatýra vší Rusi v originále by z kapsáře nevylovili? [smích]

319150

15.10.2014 14:46

RE: Definovať = obmedziť.

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 319150

To nebylo o Iljovi Muromcovi. To byl citát z knihy: Oscar Wilde, Obraz Doriana Graye.

Prečo je to v ázbuke, znájet tólko Danielle.
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

319151

15.10.2014 17:17

RE: Definovať = obmedziť.

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 319151

Neviem prečo tí absolventi Harvardu tak ťažko "znášajú" azbuku. [chechtot]

Nabudúce bude hebrejština. [velký smích]

319156

15.10.2014 17:46

RE: Definovať = obmedziť.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 319156

>Nabudúce bude hebrejština.<

Jen do toho! a zažijeme tady zmrtvýchvstání Jirky Táborského [velký smích]

319161

15.10.2014 20:11

RE: Definovať = obmedziť.

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 319156

Já azbuku miluju! A úplně nejlepší jsou ruské fonetické přepisy cizích jmen. Kdopa by například poznal, kdo je to Pifágor? No přece Pythagoras! [velký smích] Ale Oskar Uajlˇd, to je taky pošušňáníčko! (měkký znak se mi v latince nedaří, tak jsem udělala místo něj háček. Jen mi není jasné, jak přišli na to, že tam ten měkký znak patří.) [velký smích] Někdy bývá dost těžké dohledat, jak se vlastně ten dotyčný autor jmenuje v jeho rodném jazyce. Mně se Rusové taky pokoušeli zprznit jméno a vnucovali mi, že jsem Irína. Tůdle nůdle, jsem Jiržína, požálujsta, a basta fidli! [vyplazený jazyk]

319163

18.10.2014 20:14

RE: Definovať = obmedziť.

PaveLLa 94.?.?.?

Reakce na 319163

Dost dobře nechápu, co vidíte na fonetické transkripci do azbuky divného. Jak by to měli dělat lépe? Resp. Vám se nezdá směšné, že se v angličtině slova jinak píší a jinak vyslovují, když tomu ve středověku tak nebylo [mrknutí jedním okem]? Mimochodem, většina lidí na zeměkouli nepíše latinkou a tudíž problém transkripce z ní si jich také týká. Koukněte se třeba na arabštinu nebo perštinu.

Nebo si to zkuste:
http://persky.webnode.cz/perska-kaligrafie/

319318

18.10.2014 21:47

RE: Definovať = obmedziť.

dub 89.?.?.?

Reakce na 319318

což o to, ale prase aby pak dělalo překlady, protože najít někdy z azbukového zápisu původní jméno je práce někdy až nemožná[smích]

319324

19.10.2014 5:19

RE: Definovať = obmedziť.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319163

Vemte si, ze bezne jmeno je Maxim. V Rustine samozrejme Maksim. Jinak by to byl foneticky Machim (analogie se spanelstinou). Havel byl nonstop Gavel. Ukrajina, tedy jejich cyrilika jiz H zna. Nekdy je to nutnost, neda se vse prelozit dokonale.
Proto mi po te dobe prijde uplne prirozene ta jejich zdomacnenost.

U me byl problem v Rusku prijmeni. Mam ho s hackem, v azbuce se pise jinak, nez bez hacku (zde nejde o meky znak, ale cele pismeno). Takze jsem jim musel vysvetlit, ze radeji bude lepsi pouzivat Latinku, bez hacku.

hodne prace v tomto udelal google, kdyz neco pouze hledam, nemusim vytahovat ruskou klavesnici, nebo menit znakovou sadu. Pokud dodrzim jejich specificky zpusob psani latinkou - 'naprimer, iskayu chto to dlya sebya...', google to dobre zvlada, to jeste pred lety byl problem. Nekdy to ihned vyhodi i v azbuce.

319332

30.10.2014 8:52

RE: Definovať = obmedziť.

naiva 91.?.?.?

Reakce na 319332

Nehladiac na "našu" latinku nezabúdajte, že sme všetci " SLOVÄNI" písali AZ , BOGA , VEDAJU ,GLAGOLJU ,DOBRO …(AKO BOHA POZNÁVAM HLÁSAM DOBRO...) teda tím čo potom zmenili na AZ BU-KVU- teda A-Z písmená.

A vaše Ř akrúžok nad U a iné "vychytávky" podobne , ako poľské čiarky nad a pod písmenami či naše Ä a ô sú len "náhrady" pôvodných "ruských" - teda aj našich - mäkkých a tvrdých znakov a množstva iných - ktoré postupne z azbogavedaju vyhodili .
V snáhe zachovať zvukovú hodnotu v písme sme ich nahradzovali …

( Mimochodom- bukvy nereprezentovali len zvuk , ale aj slovo /B - BOG/ ,farbu a číso.Boli vlastne 4-rozmerné..)

https://www.youtube.com/watch?v=w8lShOMFb6E

320040

15.10.2014 17:41

RE: Definovať = obmedziť.

Tom 24.?.?.?

Reakce na 319151

Oscar Wilde já Paní Máju. Já už se lek, že je to "Timur a jeho párty." [velký smích]

http://www.youtube.com/watch?v=xdRgv7kFS1g

319159

15.10.2014 12:42

No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Starej pardál,jako jste Vy,který prošoupal nejedny boty a načetl se a napsal tolik článků,by měl vědět,že chce-li být zvolen,musí si voliče získat,buď předvolebními sliby anebo babišovským útokem na ubohou lidskou nenažranost,rozdáváním koblih,nebo guláše z masa z nuceného výseku....
Vy nemáte prostředky,ani sponzory/mafiány,kteří by do Vás investovali v reklamě,jste do značné míry ojedinělý a mimo-řádný,ale nikoli bez šancí v tomto volebním blbákově,neboť Vaše názory spousta lidí,kteří ani nemusí Zvědavce znát,sdílejí.Musíte své názory presentovat,aby nespokojené voliče oslovily. Spojení s tím Bartošovým spolkem s obskurní nálepkou byla chyba a znamenala značný hendikep, stejně tak,jako ta nesmyslně vybraná Praha 1.
Potenciální voliče,neznající Zvědavce jste měl oslovit s dostatečným předstihem,jako jediný a s okamžitou jakoukoli,třeba i negativní reakcí maistreamu na Vaši kandidaturu, prostřednictvím trestního oznámení na ty banderovce na Staromáku a jejich podporovtele z řad politiků a komediantů....
Byl to vhodný okamžik,jak oslovit spoustu lidí,kteří Vás neznají,ale mají stejný názor a kterým nejsou dnešní poměry lhostejné.
Události na UA a s nimi související je"velké politikum" a stávající vládnoucí strany,ani opozice se k němu nevyjadřují tak,jak by si nejmíň polovina národa představovala a toho jste měl využít....

319145

19.10.2014 6:22

RE: No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319145

Toto je velmi tezke. Nejdrive je potreba oslovit tu kritickou mensinu, pote zabrat vetsi cast.

Ja, ac vylozene levicak, mam a mel jsem vzdy vice pratel napravo.
Perfektni chlapy, v poho a s odstupem casu si uvedomuji, ze mi, stejne jako zena, vlastne dodavaly optimismu do meho kritickeho videni sveta.
Nikdo ze soucasnych nezna zvedavce, alternativni media jsou jim u prdele, jedine, co je zajima jsou nizke dane. Je zbytecne jim vysvetlovat, ze jejich zakaznici nejsou elity a pokud bude nadale pokracovat system "ojebavani jeden druheho" tak brzo bude vydrbano se vsemi.

Jejich odpovedi je (velmi casto), vzdy neco otravovalo, jsem ve fachu jiz 20 let a vzdy jsem se prizpusobil, vzdy nejak bylo. Proc si vubec s tim zatezovat hlavu, nas si sam sobe ublizujes.
Kdyz zajdeme trochu dal, tak prijdou i vycitky. Napr. vyser se na ne, vis kde si ty s tvoji palici dnes mohl byt? Totalne Te to znici. Nevysvetlim jim, ze se nezmenim, ani rodine, ale chapu delsi dobu, ze maji pravdu. Normalni beznou pravdu, ktera v sobe ma vice logiky, nez si oni vubec uvedomuji.
Presto vim s urcitosti, ze mebyt lidi s kritickym myslenim (at nalevo, nebo napravo), tak jeste stavime nejakym debilkum pyramidy pod bicem.
Kazdy prinos se ceni a ja bych to jako spatny zacatek nevidel, tech kritickych hlasu bude pribyvat. Pouze trenovat retoriku.
Napocatku bylo slovo. Jeste porad to plati i kdyz rada lidi muze oponovat dulezitosti cinu. Slovo a spravne voleny i tvrdy, ale bez moznosti napadnuti argument, uzemni kazdeho. I Kalouska, ktery je pomerne kvalitni retorik, ovsem pouze obycejny lhar pouzivajici polopravdy, vlastni scenare udalosti. Na kvalitne polozene argumenty by nemel.

Pokud se nekdo na politickou cestu da, nelze v tezkych dobach predestirat lehka temata.
K tomu, aby hodnotili lide ciny jsme asi jeste evolucne hodne vzadu. K tem cinu, vzdy mi prijdou na mysl 2 lide, kteri v soucasnosti predstavuji trend oligarchizace spolecnosti. Jednim je samozrejme Babis, ktery drzel 20 let hubu a tezil na tomto extremne odpornem korupcnim systemu, pote koupil media a ujal se kresla verejnych financi. Druhym je Slovensky prezident, ktery pres vydelavani na lichve, sam sebe prezentuje jako filantrop.
A Havel totalne znicil to hlavni, co by melo platit - Pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti...

319336

19.10.2014 8:57

RE: No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 319336

Babiš, neměl jsem kupovat mafru ale blesk. [chechtot] [cool]

319347

15.10.2014 12:45

technický dotaz,mimo tema.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Slovutné České dráááhy se nedavno prsily,že mezi nové zastávky patří i CHYNĚ.Mám dotaz na cenu proláklých ČD,jestli je stejná,jako bus?? [oči v sloup] [oči v sloup]

319146

15.10.2014 17:32

Skorovítězství

ra.ri.ta 88.?.?.?

Jsem potěšen pane Stwora,

že se zase zrodilo takový správný český skorovítězství.
Vlastně by to chtělo takovou malou, nebo radši, větší oslavu.

Ještě takový dvě tři skorovítězství a svět bude jeden ráj.

Jen to skorovítězství trošku pokazí vaše CV kde se bude psát: neúspěšný kandidát do Senátu.

319158

15.10.2014 17:41

Souhlas

JarSi 37.?.?.?

Nikdy jeste nevyhral volby kandidad bez masivni kampane. V zadne zemi.

319160

15.10.2014 19:58

Není to dobrý výsledek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Vzhledem k tomu, že jste pro své zvolení nic neudělal, tak je to vynikající výsledek. Ale vzhledem k tomu, co by bylo možné s minimální snahou pro své zvolení udělat, je to ostuda.

Ostatně namísto vlasntí práce a prezentace jste si stěžovat na druhou stranu. Namísto sebereflexe, že se sešlo 5,5 čtenářů na setkání, kde jste dostal nápovědu, jak asi vaše prezentace vypadá, jste si začal stěžovat na nevděk. Tím jste prošvihl i tu poslední nápovědu, že jste se na to vykašlal.

Mimochodem, když budu chtít na zvědavci něco zjistit o Vladimíru Stworovi, nebo dokonce o volebních plánech strany, za kterou kandidujete, tak to budu zcela marně hledat. Nic se o vás pontenciální zájemce nedozvěděl.

Vše jste dokonale tajil až do poaslední chvíle, ačkoli je to právě veřejnost a její známost kandidáta, která vás volí.

Já osobně bych vás také nezvolil. Evidentě s takovou pasivitou je asi jasné, že byste tam byl max. do počtu, ať už z vaší lenosti, pasivity, naivity, to je jedno.

Toto už je několikátý článek o volbách, kdy jen ujišťujete, že namísto toho, abyste se poučil, kde jste udělal chybu, jen obviňujete nepříznivé podmínky a druhé strany, že na vás byli zlí.

Miloslav Ponkrác

319162

16.10.2014 4:43

RE: Není to dobrý výsledek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319162

Zůstal jste dost na povrchu, s tím rozborem. Takže souhlas jen částečný.
Já bych pana Stworu volil, ale jen jako menší zlo, např. místo Bursíka.
Ta chybějící sebereflexe, kterou zmiňujete, je zde ale v mnohem větším rozsahu, a je otázkou jestli to už není nevratné. Už dlouho není schopen rozlišit pochvalu, od pochlebování. Někdy mám pocit, že je na tom dokonce závislý, a že i tento článek je hlavně o tom, aby zvedl vlnu (nezaslouženého) obdivu k autorovi.
Jiný příklad:
Čtete-li pozorně Zvědavce (i mezi řádky), zjistíte u Editora (=Stwory) nedostatek vůle i v tak zásadních otázkách jako třeba prznění češtiny v diskusní části. Místo aby opakované prohřešky, v nichž si jisté nevychované individuum opakovaně libuje, striktně zatrhl, nechává ho pokračovat , až dotyčný nachází i následníky, dokonce obdivovatele. V době, kdy už se to zdá i samotnému Editorovi neúnosné, není schopen akce, jsa „uplacen pochlebováním“.
Není schopen se tomu vzepřít. Minule se dokonce Editor vyjádřil až tak smířlivě, že když dotyčný nebude dávat do příspěvků nic neříkající obrázky, nemá s ním problém.
S češtinou si lze hrát i tvůrčím způsobem a může to být i velmi krásné. Jenže platí minimálně tato zásada jako u vtipů: i ten nejlepší vtip lze opakovat až když upadne v zapomnění. Toto nerespektují lidé spatně vychovaní. Je to jakési opakované vyžadování pochvaly - ocenění za kdysi (prvně) vtipný novotvar, který sice může být i opakovaně užíván pro zkrácení vyjádření určitých komplikovanějších vztahů a vlastností, ale požadavkem je zestručnění bez náročnosti na pochopení i pro první čtení. Příkladem může být slovo - presstituti.
Každodenní opakování dokonce celých myšlenek byť i napoprvé vtipně vyjádřených, je nevychovanost - obtěžování čtenáře, a má kořeny nejspíše v dětství, kdy rodiče jsou opakovaně unešeni vtipnostmi svého potomka a místo aby korigovali nadšení a pochvaly a vychovávali k uměřenosti...
Možná je to jen podle: "Vrána k vráně sedá" a nám nevránám bude doporučeno odsednout, neboli vyměnit voliče...

319183

15.10.2014 20:42

Vsechno bude

ludy 78.?.?.?

[smích]

319169

15.10.2014 21:35

Jeden dvojí pohled...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

No, jedno staré moudro říká: Optimista věří, že naše planeta je tou nejlepší ve vesmíru. Pesimista se obává toho, že je to pravdou. U Vás je to pane Stwora podobné. Vaše optimistická půle ve Vás říká, že to byl naprosto skvělý volební výsledek. A ta druhá, pesimistická půle ve Vás se obává, že je to naprostá pravda…

Nic si z toho nedělejte. Pokud by jste kandidoval do Zvědavce, kamž se sice nekandiduje, tak máte můj hlas. A ve Zvědavci Vám bude líp, než v senátu. V senátu nikomu chybět nebudete. Ale ve Zvědavci, nebo lépe řečeno Zvědavec, by (minimálně občas - zas aby jste si až tak nemyslel…) leckterým čtenářům chybět mohl.

319175

16.10.2014 3:09

Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vlest mezi dnesni politiky,armadu popularistu a korupcniku, to je odvaha.Obycejny clovek zijici z idealu, proste padne do lvi jamy,takovy nema zadnou moznost se prosadit, plno pratel jsou zaroven jeho nepratele, pretvarka dela divy a nese sve uspechy.Moralka neni,sila delnicke tridy zmizela,a jejich odbory jsou korupcni,mnohdy jsou primo i s politiky kriminalniho charaktery,kriti zakonodarci,kriminalniky take.
Byl jsem svedkem jedne udalosti,kdy lide se sjednotili proti nasili pachane na nich a zvedl se dav, ktery sel pesky stovky kilometru,"Pochod na parlament," pozvednou svuj hlas na schodech parlamentu,jejich cile. Protest byl neocekavane popularni,sli,tisice lidi po silnici,ve vetru a upalu slunce, nesli svou silu jednoty,dosli cile,hlasite zaprotestovali,coz bylo slyset az v parlamentu ,zanadvali si,ale, petice zadna ,verejny projev zadny, proste, chybel vudce, mluvci techto lidi, navic, lide se ptali a co dal,odpoved neprisla,nebili organisatori, jednoty jez dosahli, byla k nicemu, jejich zastupce hlasu lidu se neuskutecnil, lide, sli, ale, nevytvorili organisaci z techto tisice odhodlanych lidi, jez povstali za sva prava, v parlamentu bylo klidno, politici-korupcni,se bali, co z toho vzejde,ale, jak se oddechli, kdyz se lide sklamane rozesli s tim, ze dalsi program nikdo nezorganisoval, jiskra byla driv udusena,nez vznikla v plamen, zmizela moznost napravy veci, politici se spokojene vratili do svych kresel s tim, ze to bylo o vlasek a byli by na ulici,dav je mohl vyhazet oknem parlamentu, v pochodu byl nezadrzitelny, rostl, silil, ale, nakonec to zkoncilo uplnym fiaskem.
Takze, lide, meli sveho kanddata s programem lidi jez za nim stali,prosadit svym hlase a svym mnozstvim a svym programem, jez by se takto dal uskutecnit pro dobro obcanu.
Politici se strasne boji okamziku, kdy by ze "stada lidi",jak to vidi oni,povstal lidovy vudce, za kterym by lide sli,to by byl jejich posledni den.
Je jeste treti moznost,referendum,lidove hlasovani,ale, je omezeno tim,ze lide nemaji sve zpravy,sve informace,svuj tisk ke sve informovanosti,k uskutecneni planu, jehoz zakladnou je pravda,coz v dnesnich podminkach je referendum bezzube a muze nadelat vic skody, nez uzitku, nebot je referendum mediema kontrolovane.
Chybi vudce a chybi obcane, jez by mu dali silu zmenit veci v jejich prospech,navrhnout sve lidi a nedat si nastolit jejich kandidaty ke zvoleni, premyslivy obcan,se zkusenosti voleb,by mel dle minule zkusenosti dat prilezitotost prave temto novym kandidatum, jez by byli zarukou dodrzeni slibu obcanum.
Zkorumpolovaneho politika by meli lide pravo odvolat z funkce.
Prani lidu,bylo prekvapive narozene detsko,aby,nakonec ,umrelo.Proste prani lidu je jedna vec,ale,dotahnout veci do konce,je vec druha.
Moznost pristich voleb je jen ukazkou nasi nemoznosti zmenit veci a zaroven je to ukazka starnuti obcanstva,bez,vysledku,nastupujici mlada generace je podvedena tou generaci starsich.

319182

16.10.2014 13:08

RE: Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319182

Místo abyste byl rád, že neuspěl ve volbách a tak nedošlo na následnou opoziční inventarizaci zejména Vašich příspěvků na Zvědavci. Z těch totiž plyne, že jste neopatřil náležitým komentářem prameny, které citujete, mám na mysli nerozlišování mezi sionisty a Ž/židy. Jistě, "Vy jen citujete", ale pro Editora by to byl další smrtící polibek po pěti minutách slávy.
Editor má i sám dostatečnou zátěž, zejména pro veřejný obdiv k dnešnímu politickému zombie, jímž se stal po vyhlášení prezidentské amnestie bývalý prezident. Tehdejší okamžité nedistancování se od něj, dokládá Editorovu neschopnost stát se politikem, další velmi vážné mínusy jsou Editorovy sympatie ke stranám a hnutím bez konstruktivního programu...

319201

17.10.2014 4:29

RE: Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 319201

Ke,ktere konstruktivni skupine patrite Vy?
Ve svem prispevku poukazujete,ze kandidat se svou"spatnou "minulosti,nebo nazorem nemohl se prosatit,v tom mate hlubokou pravdu, nebot system je natolik prohnily a kulata zada tak potrebna v techto novych demokratickych dnech,problem je ten,ze nasledkem poucovani jinych trochu tece krve,co tekla krev mnohem drive,jsou dnes Ti,co kritizuji vsechny jez se vymykaji ze stada,pouzivaji svuj mozek a hlavne,nejsou annonymni,o to vic jsou pro stavajici rezim nebezpecni a nebezpecni i pro tu celosvetovou patou kolonu,ktera se dava slyset,kdo je ten spatny a kdo je ten dobry,ten s temi ohnutymi zady,co se cely zivot nenarovnal a ve sve shrbene posici vzdy vital kazdeho vestrelce s tim,zemu zustane zidle,ze ho nikdo od koryta neodezene,proto, tyto demokraticke volby nemaji uz v zaklade nic v sobe,co by representovalo reckou demokracii,nebot pod bdicim okem sveta i ti Rekove by byli spatni,pokud by nezmenili svoji demokracii v nastroj internacioanlismu,cesky narod tak reckou demokracii oskubal,ze z ni nic nezustalo,je to boj mafii s pytlem penez,proti druhe mafii s pytlem penez.
Dnesni svet ma par trilionaru,kteri uz vlastni 50% vsech prirodnich zdroju sveta a chteji vlastnit i vzduch,dest a pitnou vodu,titolide na zadne volby necekaji,kdyby volby byly ucinne,tak by je zakazali.
Richest 1% of people own nearly half of global wealth,says report.
Jejich penize urcuji,kdo je dobry a kdo zly,na takove lidi,ani VY se svym usudkem na volby ,kde se zucastnil pan Stwora nemate zadny vliv,jen,jdete s proudem,tech,co rozhoduji o nas a bez nas,mel byste kandidovat,urcite byste bez namahy prosel,mate k tomu vsechny predpoklady.

319245

16.10.2014 5:38

POZOR na českou svini.

kik 109.?.?.?

Jo Vladimíre psal jsem to už jednou. A píšu to i podruhé !! Kandidovat za českou černou zvěř často znamená : Být jí sežrán!


Jen se hrozím, aby váš dotek s českou politikou nebyl polibkem kmotra či pohledem do očí Medůzy.

Nezapoměl jste, že s českou sviní musíte žrát z koryta a chrochtat jako ONA. Ale hlavně smrdět jako ONA.

Bůh s vámi.

319184

16.10.2014 13:29

To máte těžký, pane Stworo,

Velekněz Ratata 46.?.?.?

Š&G by řekli: z jedný strany je to neúspěch, a z druhý strany to není neúspěch...a vyber si!

Či dle vzoru anekdoty:

- Miláčku, víš, že na to, že je ti teprve čtyřicet, to dneska nebylo nic moc?
- Miláčku, a víš, že na to, že je ti teprve dvanáct, jsi pěkně drzá ?

Na to, že jste kandidoval, jak jste kandidoval, a neinvestoval milióny ani desítky hodin, to samozřejmě ujde. Být to v našem obvodu, sháním Vám hlasy.

Na to, že jste vůbec kandidoval, a ještě do Senátu, je to spíš rozpačité. O nic nakonec nejde a nemá smysl se v tom vrtat. Jsou kandidáti, kteří ač bez šance na zvolení, využijí kampaň ke zviditelnění nějakého svého tématu. Vy jste daleko cennější jako editor Zvědvace než jako senátor...řekl bych.

319204

16.10.2014 16:12

Troška odbočenia k realite

lubosmat 195.?.?.?

Nedávne prezidentské voľby v SR, po ktorých sa dostal na prezidentský stolec „Modrý anjel“, ktorý ešte nestihol ani poriadne ohnednúť a už sľubuje kade-tade zvýšenie rozpočtu na zbrojenie o 100% a výstavbu cudzích vojenských základní na území nášho milovaného banánystanu.

Nie je dôležité, čo by bolo treba voličom sľúbiť, ale to čo máte schované v rukáve od vašich chlebodarcov, ktorí Vám usporiadajú okolo Vašej kampane taký dokonalý cirkus (pravdaže všetko zadarmo a bez Vášho cteného vedomia), že žiadneho iného klauna už nikto ani chcieť nebude.

Rada´na záver:

„Bez peněz do bordelu nelez!“ Ak predsa, tak len keď si poriadna: „KU_VA!“

319216

16.10.2014 17:47

HE

Trust no One 62.?.?.?

Vyborne zhrnutie v clanku.

Povedal by som, ze v pomere CENA/HLAS ste sa stal jasnym vitazom, pretoze ste minul na ziskanie hlasu najmenej financnych prostriedkov a casu. Tomu sa vravi vysoka efektivita.

Rovnako tak o velkej efektivite sa da napisat o LSNS na Slovensku, ktora v parlamentnych volbach 2012 ziskala 40 460 hlasov a v prepocte na 1 hlas minula nie viac 0,0618 €. Ak by mali podobne financne moznosti na kampan ako standardne mafianske strany a mohli by sa zviditelnit v srackometoch, vysledok by bol radovo inaksi.

Takze p. Stwora, na uvod ste vytlkli z minima maximum. [smích]

319221

16.10.2014 20:05

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319221

A proto tam jsou ty 5% limity, aby se podobnym anomaliim zabranilo...

319228

16.10.2014 20:30

RE: HE

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 319228

Co je samozrejme spinavstvo hrubeho zrna, pretoze:

ak sa voli v parlamentych volbach v ktorych ide aj o zastupenie 150-tich poslancov v NR, tak strana ktora ziska 1,58% z celkoveho poctu platnych volebnych hlasov, by mala mat automaticky NAROK na dvoch poslancov v NR. Ten limit je obycajna spinavost, ktora ma zabezpecit aby velke a skorumpovane strany nedovolili malym stranam pricuchnut k valovu.

Takze ja vravim, do hajzlu s takym mafianskym volebnym systemom! Ak si tiez toto hlupe ovce neuvedomia a nebudu ziadat zmenu, tak nemaju ziadne moralne pravo ziadat aby sa mali lepsie. Sami ten povl dokola volia.

319229

16.10.2014 20:54

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 319229

A ja si zas myslím že tá hranica by mala biť 10% a volič vek od 25 do 65 a vzdelanie min. maturita a volenie povinne. [chechtot] [mrknutí jedním okem]

319230

16.10.2014 22:02

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 319230

Úroveň maturit je dnes tak 6-7 tříd kdysi. Amíci to řeší dnes vysíláním do válek a věznicemi a prý je tam míst dvojnásobek jak v gulazích sojuzu. Dříve generace uklízeli do studentů a to se tady dělo a děje do současnosti u nás. Jinak se dobře vědělo už za totality že každý pekař v itálii má na zdi dva diplomy, kapišto? Obávám se že to jsou dnes skvělí voliči na naládování do kanónů úžerů. Tkz. KANONENFUTŘI co si zvolí své vrahy a ještě si k tomu sami zatleskají. [překvapení] [cool]

319233

17.10.2014 0:25

RE: HE

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 319230

Ty by si chcel povolit volby len ludom s tzv. vzdelanim (tzv. pisem preto, lebo tie znosky indoktrinovanych nezmyslov ktore clovek do seba nasaje, se vacsinou len prisne cenzurovany informacny bordel. Najma dejepis a povymyslane bludy. Cele vzdelanie je len o tom, ze decka v skole sa ucia len to, co mocnarom vyhovuje. Ak si niekto mysli, ze ked do svoje hlavy vstrebe tony textu z nejakej ucebnice, ze je z neho neviem aky vzdelany a mudry clovek, tak je hlupy a klame sam seba. Clovek bez vzdelania, ale so zdravym sedliackym rozumom a usudkom je daleko mudrejsi, ako ten "vzdelany"

Podla toho co navrhujes, by si sa sam suspendoval, pretoze gramaticka chyba BIT (bit, udierat) nie je dielom preklepu. Takze najskor si pozametaj pred svojim prahom, pretoze to vzdelanie u Teba viditelne kriva.

O tej kravine z 10% ani nemam chut pisat. Jedna ci druha hranica je sprosta kradez a parazitovanie. Ak je v NR 150 poslancov, tak ak niektora strana ziska minimalne 0,66% zo 100% platnych hlasov, mala by mat logicky a podla zdraveho usudku narok na jedneho poslanca v NR. Akakolvek hranica a jej posvatenie tzv. zakonom je len sproste spinavstvo a ukradnutie poslaneckeho kresla v prospech inej strany. Tebe asi logika, zdravy usudok a spravodlivost nic nevravi, vsak?

319239

17.10.2014 10:53

RE: HE

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319230

Exponenti současného režimu (demokratůry) se chvástají, že volby máme přímé, rovné, tajné a demokratické. Když odhlédnu od toho, že by se dalo polemizovat s každým výše uvedeným přídomkem, tak volby by měly být především SPRAVEDLIVÉ. Spravedlivé pro VŠECHNY občany země. Tudíž:
1) Pokud politický subjekt dosáhne počty získaných hlasů alespoň na 1 MANDÁT, musí jej obdržet. Jinak se jedná o prachsprostou loupež.
2) Volební právo by měli mít VŠICHNI bezúhonní občané. Protože všichni občané mají nějaký svůj zájem, ať už si to přiznají či nikoliv.
Tedy především i nezletilí, vždyť státní doklad OP dnes může být vystaven od narození. Volit za nezletilého by samozřejmě mohli pouze jeho zákonní zástupci. Jak k tomu v současném systému přijdou mladé rodiny s dětmi? Jsou jasně znevýhodněni, například oproti důchodcům!
V opačném (a horším) případu by totiž bylo spravedlivější, aby bylo volební právo OMEZENO pouze na osoby pracující, a odvádějící státu daň z výdělku.

319259

18.10.2014 3:19

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319259

>Volební právo by měli mít VŠICHNI bezúhonní občané. Protože všichni občané mají nějaký svůj zájem, ať už si to přiznají či nikoliv.
>Tedy především i nezletilí, vždyť státní doklad OP dnes může být vystaven od narození. Volit za nezletilého by samozřejmě mohli pouze jeho zákonní zástupci. Jak k tomu v současném systému přijdou mladé rodiny s dětmi? Jsou jasně znevýhodněni, například oproti důchodcům!
Toto neni rozumny napad.

319288

18.10.2014 9:22

RE: HE

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319288

Argumenty?

319295

18.10.2014 19:14

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319295

>Tedy především i nezletilí, vždyť státní doklad OP dnes může být vystaven od narození. Volit za nezletilého by samozřejmě mohli pouze jeho zákonní zástupci. Jak k tomu v současném systému přijdou mladé rodiny s dětmi? Jsou jasně znevýhodněni, například oproti důchodcům!
>>Toto neni rozumny napad.
>>>Argumenty?

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

1) Princip volby je zalozen na zaklade vlastniho uvazeni. (Jak muze dite uvazovat v dimenzich spolecnosti, politiky, potreb ve zdravotnictvi atd.?)
2) Kdyby volili za ne rodice, myslite, ze kazdy rodic by akceptoval ditetem zvolenou stranu? A co kdyby se deti domluvily ve skole, ze budou volit, jako naschval ci z hecu stranu, jez se podoba nejake potrestenosti, nebo treba takove, ktera by hrozila v premenu ve stranu ... (dodejte si jakoukoliv s nebezpecnymi zarodky nasili), treba?
3) A co romsky otec nejakych patnacti deti pocatymi se svymi sestrenkami? Myslite, ze by treba deti nenutil, aby volili nejakou romskou stranu, kterou by za tim ucelem z toho duvodu ustavili, a ze by nepodvadel?
4) K duchodcum: Ja jim jsem. Pracoval jsem 50 let, prozil jsem valku, emigraci, nekolikrat o vsechno prisel, procestoval jsem trochu svet, vypiplal deti..., myslite, ze nejaky skolak se muze prirovnat k mym zkusenostem, k moji vizi, uvaze a logice?
Mam pubertalniho vnuka. Shodou okolnosti jsme na to tema trochu hovorili. On by volil stranu, ktera by zlevnila lamborghini. [zmaten]
Snad to staci!!! Nebo mam pokracovat?

319314

19.10.2014 10:23

RE: HE

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319314

Vaše námitky jsou, s odpuštěním, typické reakce ukřivděného důchodce. Já jsem otcem DVOU pubertálních synů, a vidím to úplně jinak:
ad1) Samozřejmě, že do 15 let by volili za děti jejich rodiče (zák.zást.). Děti jsou sice závislé na rodičích, ale zároveň jsou PLATNÝMI členy většího společenství - národa, státu. Jinými slovy: Pokud rodiče pociťují potřebu zvolit si svého zástupce XY, jistě zároveň věří, že je to takto prospěšné i pro jejich děti. A jelikož děti jsou pro své rodiče i jistou zátěží, bude to pro tyto rodiče i zřejmá satisfakce (odměna), že mohou jít volit jejich jménem za ně. Zároveň by takto stoupla volební váha rodin - kolik členů, tolik potenciálních hlasů. Řeknu to narovinu, je to jednoduché: Nyní je to podle klíče 2 důchodci = 2 hlasy. A třeba typická rodina se 2-3 dětmi = opět 2 hlasy (nebo taky jen jeden!). To se vám zdá SPRAVEDLIVÉ?! Tady jde přece o JASNÉ ZVÝHODNĚNÍ důchodců.
ad2) Budete se možná divit, ale děti mezi 16-18 rokem jsou VELMI VNÍMAVÉ (pokud už nejsou na drogách či alkoholu, ale takovíhle k volbám nechodí ani dospělí). Pokud se zajímají, mají často lepší přehled, než mnozí dospělí. A pořád platí, že jsou platnými členy společnosti, atd., viz.ad1. Jsou sice manipulovatelnější, což vyplývá z nedostatku jejich zkušeností, ale to je opět věc výchovy a rodiny. Já tvrdím, že kvalitní rodina je základ úspěšného státu. A pokud by děti měly jiný názor na věc? No a co? Mají snad staří patent na rozum? Nebo se jen snaží udržet se zuby nehty co nejdéle u moci a rozhodovat, než budou stejně MUSET své žezlo předat mladším? Dříve či později. Vždyť se podívejte, co a koho si ti "staří a moudří" u nás opakovaně volili za uplynulých 25 let!!! [naštvaný]
ad3) Tuto námitku jsem očekával, je zdánlivě logická. Tady ovšem s vaničkou vyléváte i dítě. Nebo zaměňujete důsledek a příčinu. Kdo nutí společnost, aby naprosto nepřiměřeně a nezaslouženě podporovala exponenciální nárůst počtu jedinců nepřizpůsobivých menšin a jejich často "fantastickou" (pro řadového občana z majoritní společnosti) životní úroveň? Kdo neustále přivírá oči nad jejich vzrůstající agresivitou? Kdo neustále žvaní o jakémsi humanismu a toleranci? Odpovězte si sám. ONI to nedělají z lásky k cikánům či arabským přistěhovalcům, ale aby si vychovali své BUDOUCÍ voliče a mohli definitivně rozvrátit tradiční společnost! Tohle je NUTNÉ zarazit v prvním případu - třeba i tím, že se UKONĆÍ vyplácení jakýchkoliv soc. dávek již od 4 dítěte výš. Tedy - máš-li 4 a více dětí, tak jsi asi v takové příznivé situaci, že "na to" máš a tudíž NEPOTŘEBUJEŠ pomoc od státu (společnosti)!
ad4) Moje odpověď již vyplývá i z výše uvedeného, ale ještě dodám: Nepovyšujete se tak trochu nad ostatní? Podle této vaší logiky by volební právo měli mít jen NĚKTEŘÍ občané, majíc

319350

19.10.2014 10:25

RE: HE

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319350

(ještě dokončím)
ad4) Moje odpověď již vyplývá i z výše uvedeného, ale ještě dodám: Nepovyšujete se tak trochu nad ostatní? Podle této vaší logiky by volební právo měli mít jen NĚKTEŘÍ občané, mající nějaké obecně uznané zásluhy a kvality. Fajn, to je také jeden možný model (viz. např. film "Hvězdná pěchota"[mrknutí jedním okem], ale to opravdu chceme? Bude to pak ještě vůbec demokracie, byť okleštěná? A jaké budou KRITÉRIA zásluh? Je dokázáno, že věk není vůbec relevantní - znám spoustu chytrých mladých a spoustu starých hlupáků (kteří budou svou hloupost vystavovat do smrti). A naopak. Takže co? Počet titulů před a za jménem? Opět: Lidé většinou volí (kroužkují, křížkují) kandidáty s tituly. Aniž by třeba ty kandidáty znali či se seznámili s jejich minulostí. Čím více titulů mají, tím více hlasů získávají. A výsledek - velmi často zvolení zastupitelů, u kterých se jejich morálka blíží NULE. Mohl bych uvést bezpočet příkladů, úplná katastrofa, jen z našeho města. Bezcharakterní jedinci bažící po moci a majetku. Kariéristé a narcisové. Takže ani vzdělání není tou jedinou kvalifikací. Takže co ještě?
Proto tvrdím opět, že volební systém by měl být PŘEDEVŠÍM SPRAVEDLIVÝ, tj. 1 OBČAN = 1 HLAS. To, co tu máme v současnosti je PASKVIL, jako mnoho co jiného.
Přeji vám hezký den. [velký smích]

319351

19.10.2014 12:05

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319350

>ad3) Tuto námitku jsem očekával, je zdánlivě logická. Tady
>ovšem s vaničkou vyléváte i dítě. Nebo zaměňujete
>důsledek a příčinu. Kdo nutí společnost, aby naprosto
>nepřiměřeně a nezaslouženě podporovala exponenciální
>nárůst počtu jedinců nepřizpůsobivých menšin a jejich
>často "fantastickou" (pro řadového občana z majoritní
>společnosti) životní úroveň? Kdo neustále přivírá oči
>nad jejich vzrůstající agresivitou? Kdo neustále žvaní o
>jakémsi humanismu a toleranci? Odpovězte si sám. ONI to
>nedělají z lásky k cikánům či arabským přistěhovalcům,
>ale aby si vychovali své BUDOUCÍ voliče a mohli definitivně
>rozvrátit tradiční společnost!
Hovno! (Pardon, to slovo mi k tematu naramne padne.) Prava demokracie neexistuje a existovat nebude. Existuji totiz Spojene staty, velmoc, ktera je vyzbrojena jako nikdo jiny, ma sve vojaky snad ve vetsine ostatnich statu, a co rekne, to si jednoduse (tak zvane mirovou cestou - to mirovou si predstavte s uvozovkami; ja kdybych je tam napsal, protirecil bych si, tedy vychazeje z vedeni souveti). My cikany protezujeme, protoze pod doslovnym natlakem USA si to nemuzeme nedovolit, a presto vsechno az drze prohlasuji, ze CR cikany diskriminuje. Co delat? Postavit se proti USA? Neprejte si zazit dusledky.

319361

20.10.2014 8:01

RE: HE

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 319361

Teď jste ovšem napsal to, co tady všichni víme. Stejné problémy mají na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku... prakticky všude ve střední, východní a dokonce i západní Evropě. O problému se živě diskutuje ve skutečně svobodných médiích, na internetu, i mezi lidmi na veřejnosti. Pouze politici strkají hlavu do písku a mainstream mlčí nebo mlží. Jako o té cikánce z Ostravy, která minulý týden ve Ždáru n/S., ve škole, brutálně ubodala toho 16letého studenta.
Co se týče USA, to Impérium zvolna slábne, snad se ještě dočkáme konce jeho hegemonie a malé státy a národy si vydechnou. K tomu přispívají všichni, kteří pomáhají šířit svobodné informace. A rovněž i ti, jenž ty informace přijímají. Slovo nebo tužka bývá často ostřejší než meč.
Trochu mě ta situace připomíná jednu dobu mých školních let. Měli jsme ve třídě jednoho přičmoudlejšího spolužáka, který byl silnější než všichni ostatní. Rád to dával všem pocítit - šikanoval, terorizoval, občas vybíral "výpalné". Čím více mu každý ustupoval, tím byl drzejší. Dělal to ovšem tajně, na odlehlejších místech - v šatnách, na WC, na školní zahradě, apod.
Stejně to o něm ale neoficiálně brzy všichni věděli a dobrovolně se s ním už nikdo nebavil. A když jeho agresivita dorostla na neúnosnou mez a všichni ho už měli plné zuby, většina z nás se na něj společně domluvila a dostal od nás takovou "deku", že už si potom na nikoho nedovoloval. Po prázdninách byl "odejít" do zvláštní školy a tím byl od něho definitivně pokoj.

319407

17.10.2014 11:32

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 319230

"A ja si zas myslím že tá hranica by mala biť 10% a volič vek od 25 do 65 a vzdelanie min. maturita a volenie povinne. [chechtot] [mrknutí jedním okem]"

A já si zase myslím - nahodit hranici 50% a voliči se vzděláním pouze BAKALÁŘ a volení povinné [chechtot] [chechtot] [chechtot] [cool] To by byl screening zadarmo - aby bylo kvantitativně a kvalitativně prokázáno, jak daleko debilizace populace ČR pokročila - především vlivem školství.

Alespoň by ty volby k něčemu byly...

Jo to rozmezí věku je OK - třeba se najdou i 65letí BC - např. "odškolení" z Plzně - tím nemám na mysli pivo.

319260

19.10.2014 8:18

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 319260

>A já si zase myslím - nahodit hranici 50% a voliči se
>vzděláním pouze BAKALÁŘ aby bylo kvantitativně a
>kvalitativně prokázáno, jak daleko debilizace populace ČR
>pokročila - především vlivem školství.
Okamzite ve mne vyvolal pochyby o soudnosti lekar, ktery kouri. Takovy clovek stoprocentne vi, ze koureni je skodlive, a presto to dela. Svedci to o nereakci na prokazane vedeni. Lze takoveho cloveka povazovat za smerodatneho? [zmaten] (Vim, ze pan editor je vasnivy kurak..., ta slova nemiri na neho, protoze jeho vedeni neproniklo tak hluboko jako u lekare.)
>Alespoň by ty volby k něčemu byly...
Pochybuji. Chybela by vseobecnost. Zadna spolecnost se nesklada jen z potreb vzdelancu. Ti zase neproniknou do potreb manualne orientovanych jedincu. To uz nakonec v lidske spolecnosti existovalo, a kvuli vseobecnejsimu vyjadreni nakonec muselo dojit k soucasne uprave.

319343

19.10.2014 5:43

RE: HE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319230

Prukazne by musely byt uplne jine hodnoty. Maturitu se dnes kazdy koupi na netu, pro titul se staci nekolikrat objevit v arealu VS, ti nejvetsi fajnsmekri ho maji za 2 tydny. Dnesni system vzdelavani je uplne jiny, nez ten za tech osklivych komunistu.

Ovsem faktem zustava, ze vetsina dnesnich vysokoskolaku by nedokoncila tehdy ani ucnovku.
Firmy si ztezuji, ze maji totalni nedostatek odborniku, bez toho ze by rekly i to za B.

319334

17.10.2014 4:00

Ne no,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

myslim, ze problem je/byl prave v te kandidature za Prahu1.
Tam nelze ocekavat nejaky uspech, kazdy je na nekoho napojeny, dlouholete svazky, znamosti, kontakty, objektivita z zajem na tom, aby se neco menilo nulovy.

319244

18.10.2014 19:50

Jsem z Moravy

Annna 90.?.?.?

A také již nejsem úplně nejmladší, takže když jedu třeba do pár km vzdálené Olomouce, tak si na to dělám téměř horoskop. A tak abych se vlekla do Prahy kvůli čemukoli, fakt nehrozí. Nicméně - kdybych zahlédla vaše jméno u nás na kandidátce, klidně bych vás volila, protože vaši velmi potřebnou práci sleduji už celé věky. A věřím, že by se stejně zachovala i většina vašich čtenářů. Takže to není o nějaké zákeřné a zásadní neochotě lidí, pouze je za tím nutno vidět prostou realitu. A co se týče počtu získaných hlasů: v P-1 je jen pár voličů, z toho jich cca třetina přišla volit - a kolik jich volilo kandidáta bez kampaně, bez bušení do voličů a bez strany za zadkem. Takže dosažený počet hlasů je výsledně opravdu dobrý.

319317

18.10.2014 20:54

no big deal

michald 176.?.?.?

s tím že s republikou to šlo od desíti k pěti a od pěti k jedné a od jedné k 0.3 a od 0.3 k 0.25 vy nemáte moc společného a proto - klid, stresovat se mají ti co v tom mají prsty a ne vy, kdo s tím chcete něco dělat a nemůžete

btw proč smutnit, když http://vimeo.com/25376402

319319

19.10.2014 6:40

RE: no big deal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319319

Ja jsem mu to psal, ze je dokonce do budoucna vyhoda to, ze zvedavec nebyl prospikovany reklamou.

Zadny politik, ani moudry clovek z nebe nepada, nelze cekat uspech po prvnim predstaveni, ale mozna casem jo.

Ma totiz jednu vyhodu. V budoucnu, az bude mainsttream totalne rozcupovany, az lide pochopi (a myslim, ze v soucasnem systemu to nebude dlouho trvat), ze ani oligarcha je nezachrani, prave naopak jim planuje zprivatizovat zdravi, muze se opirat o provoz serveru, ktery na ty veci nonstop poukazoval. Prekladal clanky, ktere zvedaly varovni prst nad soucasnym stavem sveta z mnoha zdroju apod. A neni to jedina vyhoda. Kdyby nemel sanci, tak se zde neobjevi nektere "moudre" hlasy... Jednoduse byl viden, s tim musi do budoucna pocitat.

Ohledne jeho volby strany, je to jeho volba, prezentovat musi sam sebe, pokud si samozrejme jako trubky nenechame rozcupovat termin vlastenectvi pouze tim, ze v budoucnu v EU vymeni kadry, ktere budou likvidovat Ukrajinske fasisticke banderovce a tim prohlasi, ze kazde narodni citeni je spatne. Proto je vhodne rozlisovat vlastenectvi od neonacismu a poukazovat na rozdily.
Tak nejak se mi zda, ze budou pokracovat, az nam elity naleznou "vseholek" na soucasny, take jejich, neoliberalismus.

319337

19.10.2014 8:28

RE: no big deal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319319

Pred chystanym podpisem TTIP by mohl editor (myslim, ze by to radu lidi zajimalo) popsat dopady obdobne smlouvy, kterou mezi sebou ma Kanada, Mexiko, USA. Tedy NAFTA. Jaky vliv to melo na rozhodovaci procesy v Kanade. Jakou suverenitu v rozhodovani v soucasnosti Kanada ma, oproti doby pred podpisem NAFTA.
Zda byly nejake tlaky na podpis atd.

O dopadu na Mexiku zrejme neni o cem mluvit. Katastrofa, ktera by se mohla objevit i ve vychodni Evrope.

Zucastneny pohled by neuskodil.
I pres zverejneni casti TTIP, varovani ohledne nekterych bodu, zadne hromadne protesty politickych stran prakticky neexistuji, tradicne snad pouze pirati.
Ty ovsem moc v budoucnu tezko obhaji dosavadni postoj, zalozeny pouze na subjektivnim pohledu na verejne informace, verejne sdileni vedomosti, znalosti i dat. Porad jsme v kapitalismu a verejny pristup k datum by mel byt zarucen pouze u temat, ktera se tykaji a maji dopad na verejnost. Ja sice sdilim spise jejich nazor, ten internet vidim svobodneji, ale ten pohled je lehce napadnutelny.
Tam lze namitat a logicky, ze ne kazda informace muze byt verejna. Oni v pocatcich zvolili spatny smer, teda spatne formulovany protest.

TTIP ovsem bude mit daleko sirsi dopady, pravomoce korporaci, ktere muzou (a budou, pres vsechny bachorky) narodni stat moci vylozene polozit na lopatky.
Je zajimave, ze nikoho v tom kontextu ani nenapadne popsat aktualni kauzy USA-Argentina, kde nektere fondy vylozene a myslim, ze z normalniho pohledu i protipravne, pres jejich vyklady, zenou Argentinu do bankrotu. Nikdo z politiku o to nezavadi.

319344

20.10.2014 19:07

Z PL

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9312/9312948_d6941ba919f40138f9145e7c083279ae/images/Kalouskovokrdo.jpg?ver=0

20. 10. 2014 18:09:34
Poslal bych mafii příspěvek na benzín, kdyby ho nakopali do prdele a museli ujet.
[chechtot] [překvapení]

319434

Příspěvků: 90

15.10. 00:45 dub  tak nějak:-)
16.10. 07:48  i jinde jsou volby
22.10. 04:43 favela  Nejsem marxista...
15.10. 00:52  Musí to zaujmou a reálně z toho musí cítit že to šikovným jde a nepoleví!
15.10. 21:59 Satanist  RE: Musí to zaujmou a reálně z toho musí cítit že to šikovným jde a nepoleví!
16.10. 10:42  Daleko lepší nápad:
15.10. 02:11 A. Dost  Jeste jednou volby: co jsem dokazal?
15.10. 02:33 Tom  Aha ...
15.10. 07:11 Erik Sedláček  RE: Aha ...
15.10. 13:12 Mareš  RE: Aha ...
20.10. 21:31 hs  RE: Aha ...
22.10. 05:30 favela  A vo co de..?.
15.10. 05:46 Jiri Radosta  Dabakl.
16.10. 11:26 hestroy  RE: Dabakl.
15.10. 07:22 lucifuge  Kampaň
15.10. 09:35  uz ste politik
15.10. 11:19  RE: uz ste politik, á pán je učitiel
15.10. 09:41 WAZARI  Nelitujte
15.10. 13:03 pawman  RE: Nelitujte
15.10. 15:12  RE: Nelitujte
15.10. 16:13  RE: Nelitujte
15.10. 09:55  Nechtěl bych psát něco nevhodného,
15.10. 10:09 coinageboy  Deluze
15.10. 10:13 Vladimír Stwora  RE: Deluze
15.10. 10:36 coinageboy  RE: Deluze
15.10. 11:10 Esmate  RE: Deluze
15.10. 11:22  RE: Deluze
15.10. 20:28 Satanist  RE: Deluze
15.10. 20:48 Aja  RE: Deluze
15.10. 21:25 Satanist  RE: Deluze
16.10. 00:32  RE: Deluze
19.10. 05:52  RE: Deluze
15.10. 10:54  RE: Deluze
15.10. 20:57 Kamil  RE: Deluze
22.10. 03:59 favela  Relativita uspechu a neuspechu
22.10. 04:09 Saša  RE: Relativita uspechu a neuspechu
22.10. 05:06 favela  RE: Relativita uspechu a neuspechu
30.10. 02:24 favela  Kecy alternativni..
15.10. 10:58 WAZARI  RE: Deluze
15.10. 12:23  RE: Deluze
15.10. 11:28 Danielle  Definovať = obmedziť.
15.10. 14:27 Tom  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 14:46 jirzina  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 17:17 Danielle  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 17:46 Tom  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 20:11 jirzina  RE: Definovať = obmedziť.
18.10. 20:14 PaveLLa  RE: Definovať = obmedziť.
18.10. 21:47 dub  RE: Definovať = obmedziť.
19.10. 05:19  RE: Definovať = obmedziť.
30.10. 08:52 naiva  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 17:41 Tom  RE: Definovať = obmedziť.
15.10. 12:42  No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....
19.10. 06:22  RE: No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....
19.10. 08:57  RE: No jo,no jinak to ani dopadnout nemohlo.....
15.10. 12:45  technický dotaz,mimo tema.
15.10. 17:32 ra.ri.ta  Skorovítězství
15.10. 17:41 JarSi  Souhlas
15.10. 19:58  Není to dobrý výsledek
16.10. 04:43  RE: Není to dobrý výsledek
15.10. 20:42 ludy  Vsechno bude
15.10. 21:35  Jeden dvojí pohled...
16.10. 03:09 Robert Nohejl  Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.
16.10. 13:08  RE: Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.
17.10. 04:29 Robert Nohejl  RE: Lide ztratili jedinecnou moznost v osobe pana Stvory, jako sveho kandidata.
16.10. 05:38 kik  POZOR na českou svini.
16.10. 13:29 Velekněz Ratata  To máte těžký, pane Stworo,
16.10. 16:12 lubosmat  Troška odbočenia k realite
16.10. 17:47 Trust no One  HE
16.10. 20:05  RE: HE
16.10. 20:30 Trust no One  RE: HE
16.10. 20:54  RE: HE
16.10. 22:02  RE: HE
17.10. 00:25 Trust no One  RE: HE
17.10. 10:53 ROMAN1  RE: HE
18.10. 03:19  RE: HE
18.10. 09:22 ROMAN1  RE: HE
18.10. 19:14  RE: HE
19.10. 10:23 ROMAN1  RE: HE
19.10. 10:25 ROMAN1  RE: HE
19.10. 12:05  RE: HE
20.10. 08:01 ROMAN1  RE: HE
17.10. 11:32  RE: HE
19.10. 08:18  RE: HE
19.10. 05:43  RE: HE
17.10. 04:00  Ne no,
18.10. 19:50 Annna  Jsem z Moravy
18.10. 20:54 michald  no big deal
19.10. 06:40  RE: no big deal
19.10. 08:28  RE: no big deal
20.10. 19:07  Z PL

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 97 čtenářů částkou 16 271 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Muhammad Ali o smíšených manželstvích20.01.18 23:06 Neurčeno 2

Dva mladíci jižního vzhledu sprejovali návštěvníky obchodu s potravinami pepřovým sprejem20.01.18 22:01 Německo 1

Rakouský ministr vnitra plánuje zavedení jednotky pohraniční ochrany20.01.18 21:46 Rakousko 0

Maďarský ministr zahraničí: Směšovat Ženevské dohody s masovou imigrací je podvodné20.01.18 21:15 Maďarsko 0

Rotterdam: Stovky lidí demonstrovaly proti islamizaci Holandska a diskriminaci Holanďanů20.01.18 20:09 Nizozemsko 0

Drahoš vs. Zeman: Co řekli k migraci? Video 9min19.01.18 21:23 Česká republika 3

Havel má svou lavičku: Platila ji Praha 6 a stála téměř MILION19.01.18 16:25 Česká republika 4

Německo: Urážky a hrozby od lidí, kteří doslova obsadili naše území19.01.18 09:23 Německo 5

Protičernošská reklama z Číny poukazuje na absurdnosť protibielej reklamy z Talianska18.01.18 23:56 Čína 2

Měli jsme vážnou poruchu systému18.01.18 11:07 Neurčeno 2

Pověsti, že německá vláda tajně letecky šíbruje migranty do Německa, se ukázaly být pravdou14.01.18 21:03 Neurčeno 0

Německý federální dětský televizní kanál: Ode dneška budeme Boha nazývat Alláhem. Všechny děti jsou muslimové14.01.18 20:20 Německo 2

Regensburg: Skupina mladých migrantů napadla dva policisty. Jsou s vážnými zraněními v nemocnici14.01.18 19:17 Německo 0

Wurzen (okres Lipsko): Boj mezi Němci a migranty - dva muži vážně zraněni 14.01.18 18:49 Německo 0

Pirát Michálek zcela vážně tvrdí, že Masaryk řekl: Všechno, co najdete na internetu, nemusí být pravda14.01.18 15:21 Česká republika 1

Times: Tusk obvinil Polsko z tajné práce pro Kreml a vystoupení z EU! 14.01.18 13:29 Polsko 0

Václav Havel: Všichni Češi jsou pokrytečtí vychcánkové a všichni kradou - delegovali svoje zlo na Junka (STB agent).To mě na tom sere!14.01.18 12:41 Česká republika 1

Dva slušňáci připíjejí na pokračující spolupráci 14.01.18 12:09 Česká republika 2

Antifa ubila muže železnou tyčí zato, že měl šle v národních barvách14.01.18 11:27 Španělsko 2

Babiš - slizký had - se již vyvléká z podpory Zemana. Doporučil mu zdůraznit orientaci na Západ, nehovořit ve prospěch Ruska a Číny a vyměnit poradce13.01.18 20:08 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
20,78 Kč
Euro
25,40 Kč
Libra
28,81 Kč
Kanadský dolar
16,64 Kč
Australský dolar
16,60 Kč
Švýcarský frank
21,57 Kč
100 japonských jenů
18,75 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,72 Kč
100 rublů
36,64 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 667,17 Kč
1 unce stříbra
353,47 Kč
Bitcoin
240 796,01 Kč

Poslední aktualizace: 22.1.2018 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 456