Diskuze k článku

Tomáš Pitr

Příspěvků 48

25.5.2006 5:38

dobry clanek,

eugen. 160.?.?.?

takovy vecne faktograficky jako pan kral ma pokazde.
na veku pitry bych se zas tak nepozastavoval neb mohu rici,ze ja sice ctyricatnik bych pri nejakem tom stesti a konexich a zejmena pokud bych vedl zcela jiny zivotni styl,jiz davno take mohl byti znacne bohaty. nerikam jako pitr a to tim spise,ze ani nevim kolik on ma ale kazdopadne mohl. v cechach jsou muzi meho veku a i mladsi co se jim to postestilo. jiz zacatkem devadesatych let byl jeden muj znamy,vrstevnik a do te doby i docela zivotem souputnik stastnym majitelem,jen co ja vim,dvaceti milionu,ano jiz tehda jenze pak prisel o vse.
a jinak,ne snad,ze bych se mezi nimi vyznal[smích] ale co tak obcas zaslechnu tak rada ceskych bohacu nejsou zadni starici nybrz muzi stredniho veku.

ke konci clanku bylo neco jako,ze soudy se jiz jedenactym okem snazi....coz nechapu a asi to melo byti rokem,ze?

106954

25.5.2006 5:40

Takze Pitra je puvodni original

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kdyz vezmu v potaz pane Kral, tenhle fakt. Pak mafiana Mrazka jeste mohl sundat tezky profesional, ktery prosel vycvikem rekneme pred 28 lety a drive. Mno, a od mozaiky sametu a "neporadani honu na carodejnice" to zapada velmi presne. A pak, ze nam "stari a novi soudruzi (tzv. demokrati)" neuzavreli zadnou spinavou dohodu. [pláč] [naštvaný]

106955

25.5.2006 5:46

boze muj

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

at je ten pitr zlodej, vrah, ci chytry chlapec, co ma s tim spolecneho vyzdvihovani faktu , ze nema ani fucking maturitu????
no, ze cocksucker patri za mrize big time, to je dalsi fakt!!! jinak ani nevim, co nam basnik rika??? chce nam snad author naznaciti, ze lepe je maturitu miti, bychom , diky vzdelanosti, "trestnou" cinnost
nepachali? [smích] [cool] [chechtot] [velký smích] [naštvaný] [zmaten]

106956

25.5.2006 15:06

RE: boze muj

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 106956

ad: at je ten pitr zlodej, vrah, ci chytry chlapec, co ma s tim spolecneho vyzdvihovani faktu , ze nema ani fucking maturitu????

No zajimavy je to, že normálně bez maturity můžete dělat zametače a to ještě těžko. Řídit něco jako firmy už vubec ne, neb i kdyby byl vexlák a zelinář, furt by o obchodě a jiných věcích věděl "hovno co je v prdeli měkkýho" jak říkala moje bába!
(Ovšem o různých podrazech by toho mohl vědět haldy, že...ale já mluvil o OBCHODE a to je rozdíl jako mezi prodavačem a podavačem zboží!)

Bez maturity se tudíž jeví jako bílý kůň nebo vexlácký ojebávač, nikoli jako obchodník.

Leda že vyjdete z "amerického provedení", kde i idiot může být prezidentem, aniž by to někoho překvapilo... a ke všemu se to i stává...

106984

26.5.2006 0:00

RE: boze muj

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 106984

aha tak to jsem tedy uz asi moc dlouho venku a vidim ze sa ucim ty ceske klasifikace trid???!!!
no nevedel jsem ze vsichni dobri svetovi businessmani musi ci maji mit maturitu???? hehehe to su veci na tom svete, to muze rici zase jen nejjaky cechomil co byl nejdale v ddr a ted na vylete "all included" se specialne upravenem sakem v egypte, by se mu tam ty includy vesly!!! [chechtot]

107002

26.5.2006 8:05

RE: boze muj

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 107002

Krapítek mi připomínáte Ivana Lendla asi rok a půl po emigraci, kdy pronesl na mikrofon památnou větu : "... žiju na maj fárm vit maj dág .. jak se to ržekne čhésky ... phés ..." . Taky sakra rychle zapoměl, odkud přišel. Jistěže maturita není povinné vzdělání pro úspěšného podnikatela, ale dosažené vzdělání je určitým měřítkem schopností člověka ať chcete nebo ne všude na světě. Pokud se veleúspěšným podnikatelem stane člověk sice bez vzdělání, ale z dobrého vrhu a po dobrých rodičích ( navíc si i změní jméno, aby to tak nebilo do očí),je to jev k minimálně k zamyšlení. Vám je to zřejmě fuk - pokud má dotyčný ranec a vydělal ho třeba podfukem, může být blb, gauner , mafián ... hlavně že ty big money má. Tak tam raděj zůstaňte a divte se z dálky, že ten českej plebs má občas jiný měřítka hodnot než Vy.

107018

26.5.2006 9:03

Vzdělání

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107018

>Krapítek mi připomínáte Ivana Lendla asi rok a půl po
>emigraci, kdy pronesl na mikrofon památnou větu : "... žiju na
>maj fárm vit maj dág .. jak se to ržekne čhésky ... phés
>..." . Taky sakra rychle zapoměl, odkud přišel.

To máte určitě pravdu a já znám takových více, ale pořád je to jenom ten "malý, český člověk", který se chce nějak odlišit a vytáhnout nad druhé, nebo je to určitý druh "profesionální deformace". Tady jsou i tací, kteří přímo v naší komunitě, kde se mluví česky a kde například i při vysloveně "české produkci", se nedovedou zbavit přízvuku z angličtiny i přesto že jsou na to několikrát upozorněni.

Jistěže
>maturita není povinné vzdělání pro úspěšného
>podnikatela, ale dosažené vzdělání je určitým měřítkem
>schopností člověka ať chcete nebo ne všude na světě.

V tom s Vámi zase souhlasím, ale ten důraz a důležitost, která se doma klade na vzdělání a traduje se už od starého Rakouska a která je pro mnoho lidí doma Alfou a Omegou, jak se lze lehce přesvědčit i tady na Zvědavci, je v těchto končinách brána poněkud jinak. Například jsem ještě neviděl, že by zde někdo používal titul ing. před jménem, nebo magistr a pod. Většinou tak lékaři, nebo opravdu vědátoři, ale těch zas tak moc není.
Ono to vzdělání a podle toho ta váha, která je mu dávána v ČR, nemusí být nabyté jen ve škole a podložené diplomem, ale třeba jen samoukou.

Pokud
>se veleúspěšným podnikatelem stane člověk sice bez
>vzdělání, ale z dobrého vrhu a po dobrých rodičích (
>navíc si i změní jméno, aby to tak nebilo do očí),je to jev
>k minimálně k zamyšlení. Vám je to zřejmě fuk - pokud má
>dotyčný ranec a vydělal ho třeba podfukem, může být blb,
>gauner , mafián ... hlavně že ty big money má. Tak tam raděj
>zůstaňte a divte se z dálky, že ten českej plebs má občas
>jiný měřítka hodnot než Vy.

Takhle to samozřejmě není, že by to bylo fuk, ona ta Amerika je v podstatě založena na tom, že kdo je chytřejší a mazanější, tak má dostatek příležitostí k tomu, aby je využil. To se teď odehrává v české kotlině a docela chápu, jak to působí na lid zvyklý 40 let platit za kilo cukru stejně, jak v Aši, tak v Prešově. Jenže je tady ještě taková maličkost a to je legislativa, zákonodárství a to Vám tam docela chybělo a snad stále ještě chybí, když mohlo a dochází k jevům, který jste zde popsal. Takže zase je to jen návaznost na ten předchozí řežim a povahové vlastnosti těch Vašich "bezúhonných" spoluobčanů. Stát a jeho vláda je od toho, aby takovouto činnost nedovolil a v přpadě porušení ji stíhal. Ale víme, jak to všechno je, že ano ? Takže to vzdělání s tím asi opravdu nebude mít tak úzkou souvislost. On i dvakrát promovaný doktor může docela pěkná svině. [smích]

107020

27.5.2006 12:38

RE: Vzdělání

atomix 83.?.?.?

Reakce na 107020

Ano ta kvalitní usacká legislativa ten nejkvalitnější systém dovlil podvádět a přivést ke krachu Enron a jiné velké podniky. Pokud dobře čtu a poslouchám tak jsem ještě meslyšel, že by včele velkých koncenrnů stál někdo kdo má jenom základní školu. Většinou má několik universit. Je sice pravda, že uroveň školství ve státech je minimálně o třídu níže než v české kotlině. Pak by to srovnání, že člověk bez vyššího vzdělání klidně může v ŘR spravovat desítky miliard, obstojí.

107075

25.5.2006 6:53

je to na poblyti

Kritik 70.?.?.?

exellent - dekuji panu Kralovi - prosim o vice takovych prispevku.

106958

25.5.2006 9:01

Dalsi poucna informace

AstrAus 203.?.?.?

o pomerech v CR[smích]

Pro ty nejmladsi snad jen odkaz o jaky podnik se jedna a s jakou tradici:
SETUZA, neboli Severoceske tukove zavody je novy nazev.
Pro starousedniky to byla stara "Šichtovka" [smích]
o zakladateli zde:
http://www.hilfsverein-aussig.de/schicht.htm
mozna v Usti existuji informace z posledni doby v cestine.
Je opravdu smutne, ze stare tradicni podniky se dockaly takovych osudu.
Doma sami nejlepe vite, ktere stare"slavne" firmy jiz neexistuji[pláč]
Ne proto, ze se o ne perou gangsteri, ale ze je sametove zlikvidoval TRH.
Ze si jini v zahranici pochaluji jak jim "zmizel" konkuret, jako treba Poldi Kladno, vyroba kvalitnich oceli a dalsi a dalsi [pláč]
Kez by misto clanku o tunelarich, mafianech a spatnych lidech psal p.Kral clanky o znovuzrozeni a uspesich.
Verte ze mnohem smutnejsi nez cist nepratelske komentare a hadky na Ceskem Internetu zde mezi Vami, je setkat se pri navsteve Evropy s nazory,
ze je vyborne, ze se nesplnily obavy a nestaly se Vychodni zeme neprijemnou konkurenci , ale jen zdrojem levne pracovni sily a misto na odbyt nekvalitniho zbozi.
Slyset tohle o sve stare vlasti, verte ze to mrzi[pláč]

106961

25.5.2006 11:54

RE: Dalsi poucna informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 106961

První taková antirestituční akce byla opětovná loupež Rakony v Rakovníce rodině Ottů a prodání Proctoru s Gamblem p.Pithartem. Co se týče podivných privatizací, tak si pamatuji, jak se slavnostně privatizovala každá špeluňka, ale největší samoobsluhu na obvodě získal bez aukce(zřejmě "na kšeft", záhy byla uzavřena) syn posledního rudého premiéra Adamce. Ruské dluhy zase odkoupil mj.mladý Štrougal. Pí.Rázlové to se Sklounionem naopak přiliš nevyšlo...Ale ta kamufláž s jedním vypuštěným písmenkem vážně odpovídá nanejvýš základnímu vzdělání. Inu, může nás utěšovat, že v podobně kvalifikovaných českých rukou se nachází jen zlomeček "národního průmyslového bohatství" r.´89, o zbytek pečuje blahodárný zahraniční kapitál nebo je v ruinách. Rovněž je pozoruhodné, že pravdomluvné sdělovací prostředky země skvělé EU neváhají v zájmu utajení špinavých dohod stavět na čtenáře chatrče o tom, jak zelinář k milionům přišel a továren sobě nakoupil. Asi ta lumpárna měla solidní mezinárodní přesah.

106968

25.5.2006 10:58

Kdepak ptáček hnízdo má?

inziderr honicipes (zavináč) quick (tečka) cz 195.?.?.?

Pitr má sice hrad v Jesenici, ale bydlí tam jeho bratr, tvrdí dobře informovaní soudruzi. On sám vlastní dům na Strahově za menzou s výhledem do lůna Prahy. To jen tak, aby se vědělo, že pan Král také není vševědoucí. [smích])

106964

25.5.2006 13:41

Pitr a Pitra???

Vanguard 62.?.?.?

Popravdě řečeno, informaci o tom, že Tomáš Pitr je syn bolševika Františka Pitry slyším poprvé. Před nějakým časem (cca rokem) uveřejnili v Respektu (což je dost důvěryhodný zdroj) rozsáhlý článek o Pitrovi, Mrázkovi a celé jejich skupině, kde psali, že tito pánové se před rokem 1989 živili jako veksláci a jejich počáteční kapitál v devadesátých letech pocházel právě z této bohulibé činnosti.
Viz také:
http://www.reflex.cz/Clanek22721.html
http://www.fsi.cz/index.php?page=clanek&lang=cz&id=43d93175c2b44

106982

25.5.2006 14:34

RE: Pitr a Pitra???

Stále více rozzlobený 70.?.?.?

Reakce na 106982

Pane, prosím o otevření očí. Respekt patří Havlovu panošovi, židovi a nejdomu z nejbohatších židů v ČR Karlu Schwarzenbergovi. A ten určuje, co se tam napíše. R-PRESSE, spol. s r. o. - vydavatel Respektu. Vlastník Schwarzenberg, předseda dozorčí rady IVAN MEDEK, Havlův poskok. No comment further. Jak můžete čekat od tohoto plátku objektivitu???

106983

25.5.2006 16:07

RE: Pitr a Pitra???

Thomas R. 134.?.?.?

Reakce na 106983

Hmmmm. Respekt tedy prinesl krome hodne kritickeho clanku i nejake dukazy, ale protoze patri havlozidum(!) tak mu verit nemam, kdezto pan kral prinesl svuj arijsky puvod, ale jakekoli dukazy pozapomel a verit mam jemu??? Jste tu fakt takovi magori??? Vzdyt jste blbejsi nez poulicni vyholenci co vyrvavaj nic nez narod a premejslej kde se ozrat, nebo koho by v presile zmlatili...

106988

30.5.2006 10:13

RE: Pitr a Pitra???

sigfrid 62.?.?.?

Reakce na 106988

jak je vidět,tak Český stát je sionis. brloh a je na něm od počátku založen,viz. Masaryk,Beneš,kteří lividovali svobodu ostatních národů a podráželi nohy schopným lidem.

Ten Hitler věděl dobře co dělá.

107284

25.5.2006 16:58

RE: Pitr a Pitra???

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 106983

Už samotné tvrzení že Karel Schwarzenberg, aristokrat s rodokmenem známým od 11. století až dodnes je žid dostatečným způsobem vypovídá o úrovni vašich znalostí a míře zaslepenosti. A pokud se Respektu týká, čtu jej pravidelně, zdaleka ne se všemi názory souhlasím, ale celkově jde o jeden z nejlepších časopisů svého druhu u nás.
A pokud se konkrétně Pitra týká, nevidím, že byste přinesl do diskuse něco nového...

106989

25.5.2006 17:22

RE: Pitr a Pitra???

Žižka 202.?.?.?

Reakce na 106989

Potvrzuji,že Schwarzenberg je žid, aspoň částečně. A dokazuje to jeho angažmá proti demo za Ernsta Zündela a dále to, ja nechal ukrást pomník Národní strany v Letech. Jeho nenávist k národním silám je typická a dlouhodobá.

106990

25.5.2006 20:10

RE: Pitr a Pitra???

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 106990

Na základě čeho potvrzujete, že Schwarzenberg je žid, proboha? Žid má buď židovské předky (což Schwarzenberg prokaztatelně nemá) anebo je židovské víry (což katolík Schwarzenber taky zřejmě nebude). Nepřestanou mně udivovat lidi, kteří vidí žida (komunistu, fašistu) v každém, kdo má odlišný názor...

106993

25.5.2006 20:42

RE: Pitr a Pitra???

Emma 84.?.?.?

Reakce na 106990

>Potvrzuji,že Schwarzenberg je žid, aspoň částečně. A dokazuje to jeho angažmá proti demo za Ernsta Zündela a dále to, ja nechal ukrást pomník Národní strany v Letech. Jeho nenávist k národním silám je typická a dlouhodobá.<

Podle stejné logiky jsou židi i Sváta Karásek nebo senátor Štětina.

106995

25.5.2006 22:55

RE: Pitr a Pitra???

Thomas R. 134.?.?.?

Reakce na 106995

> Jeho nenávist k národním silám je typická a dlouhodobá.<

Pokud k tomu, aby se jeden stal zidem staci nesnaset priblble naziskinheady z narodni strany, vypite prazdne hole lebky a vycurane manipulatory typu pana Sladka, pak jsem se prave stal zidem. Shalom.

107001

26.5.2006 10:25

RE: Pitr a Pitra???

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 107001

tedy je poskok zidu, budiz mu to pricteno ke slave [smích]

107024

25.5.2006 17:42

Také není jediný a je nutné rozlišovat

Prdelka 195.?.?.?

Chci jenom připodotknout, že není jediný.
A mně osobně příliš nevadí, když si rozdělili majetky
lidé,kteří nemají úplně dobré mravy a způsoby,
ale je nutné rozdělit takové osoby na hospodáře a zloděje.
Jsou po roce 1989 podnikatelé, kteří sice přišli
k majetkům trochu mimo rámec práva,ale o majetky se
řádně starají,dávají lidem práci a jsou pozitivním
prvkem v ekonomice a získaných majetků si váží a zvelebují je.
Potom jsou ti druzí, kteří nic neumějí , majetky jenom
nakradli,pro ekonomiku jsou to negativní pijavice,
jejichž jediným nástrojem jsou "tunely" a když
jeden podnik zničí, přesunou se na druhý.
Nevím,ale Pitr spíše patří k těm druhým a jako takový
již měl být dávno v base.Ale hodně špatně se tihle lidé
soudí,protože při míře korupce v Česku se v base ocitnou
jenom příliš křiklavé vyjímky.
Vždy je nutné rozumně posoudit, co takový člověk
s majetkem,kterého se zmocnil, provedl, vzhledem
k obecné prospěšnosti.Jinak pan Král píše zajímavé
věci a není nutné s ním polemizovat ohledně důkazů,
protože jak jinak mohl Pitr alias Pitra ke svým
majetkům přijít, než popsaným nebo podobným způsobem.

106991

25.5.2006 22:54

Zlo zůstane zlem i když si převleče několik kabátů

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 106991

>Vždy je nutné rozumně posoudit, co takový člověk
>s majetkem,kterého se zmocnil, provedl, vzhledem
>k obecné prospěšnosti.Jinak pan Král píše zajímavé
>věci a není nutné s ním polemizovat ohledně důkazů,
>protože jak jinak mohl Pitr alias Pitra ke svým
>majetkům přijít, než popsaným nebo podobným způsobem.

Takže by bylo bývalo na místě, kdyby každý, kdo kupoval, nebo měl zájem koupit nějaký velký podnik, či fabriku, napřed prokázal, jak k těm velkým prachům přišel. Ono do toho 89ého roku zase tak moc "movitých" lidí nebylo, a když už, tak je jasný kdo, jenže je to jak se říká "Catch 22", oni ti, kteří by měli ustanovit a uplatňovat takový zákon, by to vlastně dělali sami proti sobě, nebo proti svým známým a blízkým. Všechno je to jedna pakáž, tak se nikdo nemůže divit, že je to tam tak, jak to je. Ať je u vesla ta, nebo ta strana, vždycky to dopadne stejně, protože je to všechno v lidech a těžko, přetěžko se z toho ten národ vybabrá, pořád je tam krédo co nejvíc si nakrást, oblafnout ty druhý a se vším nějak vysouložit. NORMÁLNĚ NEFUNGUJÍCÍ DEMOKRACIE !
Tudíž lze jen velmi těžko odsuzovat někoho za to, že z takového "Auigiášova chléva" odešel jinam.

Tímto jsem vyčerpal svůj příděl a tak se rozloučím ve stylu Voskovce a Wericha - " Nashledááánóóu v léépšííích čááásech " ! [chechtot]

107000

25.5.2006 21:26

Pane Kral vydrzte 10% to snad chape

ocelovy ptak 72.?.?.?

Velmi lehce nainstalovatelny program TV Nova , ze zaznamu pod nazvy "Obcanske judo"a "Na vlastni oci" Vamm pratele otevre oci neb jinak mate skutecne tak male znalosti ci sami sobe lzete. Neresi tam sice oblibene nase tema Zid ale je tam spousta faktu o tom co se zde snazi pan Kral naznacit. Jak vidim ale je to skoda casu a obdivuji ho za to ze se snazi nevzdelance ucinit vzdelanejsimi. JInak se tomu mezi nami inteligenty rika hazeni perel svinim (pro censora ,to neni osobni alebrz obecne konstatovani). Jelikoz to stejne asi preskrkrta tak nebudu plytvat svym vzacnym casem a budu si radeji cist v buditelove bibliotece zde v archivu.

106997

26.5.2006 10:40

špatně jsme vykročili

Lea 84.?.?.?

to přenechání politické moci za plyšáka,které bylo vykoupeno později při privatizaci miliardami a rozkradeným státem,to nás absolutně demoralizovalo.Nelze na jednu stranu vysílat v TV pořady o zrůdnosti komunismu a na druhé straně každý den kolem sebe vnímat bývalé komunisty-nyní velkokapitalisty.On ten podnik nerozkradl řadový dělník,ale ti,kdo věděli, jak na to. Bývalá vedení. Do fondů nám zase nalezli agenti Stb. A tak to šlo dokola a jde stále. Nemá cenu hádat se o pravici a levici,obě velké strany hájí jedny a ty samé. Ani jedna nesáhne k majetkovým přiznáním,kde by museli majitelé prokazovat původ nabytého majetku.Rozdíl mezi ODS a ČSSD je pouze v tom,že ODS je ještě natolik drzá,že mluví o nebezpečí komunismu. Byť by bylo toto varování pravdivé, lidmi je chápáno jako výsměch. Dochází logicky k rozpolcenosti mezi slovy a bývalými činy. [pláč]

107025

26.5.2006 17:03

RE: špatně jsme vykročili

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 107025

Mě jenom velmi zajímá, jak dopadne skóre Krejčíř versus Gross. Krejčíř, Provod, Mrázek a ti dva další zastřelení podnikatelé evidentně patřili do jiné gangsterské skupiny než Gross, Paroubek, současné bolševické ministerstvo vnitra, či kakaový podnikatel exposlanec Kraus. Dohodne se Krejčíř či nedohodne? Nebo budou další mrtví? Nu, počkáme si.

A neví někdo, jestli ten starý komouš Pitra ještě žije? To mu nevadí, že se synáček tak za něj stydí, že si i jméno pozměnil? Ta podoba mezi nimi je tedy evidentní. A ještě si vzpomeňme na další velké podnikatele z řad svazáků a komunistů: svazák Ulčák, svazák Mohorita, svazák a agent StB Hušák. Co ten miliardář Kellner, co je bohatší než anglická královna a co se všude na nás tak vesele zubí- jak ten přišel ke svým miliardám?

107037

27.5.2006 9:01

RE: špatně jsme vykročili

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 107025

>to přenechání politické moci za plyšáka,které bylo
>vykoupeno později při privatizaci miliardami a rozkradeným
>státem,to nás absolutně demoralizovalo.Nelze na jednu stranu
>vysílat v TV pořady o zrůdnosti komunismu a na druhé straně
>každý den kolem sebe vnímat bývalé komunisty-nyní
>velkokapitalisty.On ten podnik nerozkradl řadový dělník,ale
>ti,kdo věděli, jak na to. Bývalá vedení. Do fondů nám zase
>nalezli agenti Stb. A tak to šlo dokola a jde stále. Nemá cenu
>hádat se o pravici a levici,obě velké strany hájí jedny a ty
>samé. Ani jedna nesáhne k majetkovým přiznáním,kde by
>museli majitelé prokazovat původ nabytého majetku.Rozdíl
>mezi ODS a ČSSD je pouze v tom,že ODS je ještě natolik
>drzá,že mluví o nebezpečí komunismu. Byť by bylo toto
>varování pravdivé, lidmi je chápáno jako výsměch.
>Dochází logicky k rozpolcenosti mezi slovy a bývalými činy.
>[pláč]

Musím Vám drahá Leuše říct, že to, co říkáte se ztotožňuje s tím, co si myslím já sám. Je to přesně tak ! Všichni se diví a jsou zklamáni tím, že se krokodýlovi narodil zase krokodýl, když už přece všechny přesvědčil, že se mu narodí hravé, líbezné štěňátko. Jenže nejhorší je to, že vlastně všichni ti ostatní, nebo aspoň většina z nich, jsou taky krokodýlové. Je velmi těžké a vlastně nemožné, aby se ze smetiště stala z ničeho nic, pěkná a úhledná zahrádka. A než se vůbec stane, že se dostatek lidí začne starat o to, aby se to smetiště zlikvidovalo a začlo se na té "zahrádce" pracovat, to nejspíš taky vezme nějaký čas. No, snad to začne v brzké době. Spíše je to ale jen zbožné přání. [pláč]

107074

26.5.2006 22:02

http://www.cssd.unas.cz/

ocelovy ptak 72.?.?.?

Zajimava uvaha a info.Chceteli zverejnete. Je to tak trochu k tematu,neb vse souvisi se vsim

107049

28.5.2006 14:52

čtenář

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Zajímavé by bylo ukázat, podle jakých postupů a podle jakého vedení tito lidé postupovali. Ono jaksi takto privatizovat, tunelovat, apod. je řekl bych docela sofistikovaná záležitost, alespoň v porovnání s tím, co zde lidé uměli a tito lidé (vedoucí komunisté) tohle nemohli začátkem devadesátých let umět. To muselo probíhat podle nějakých dobře připravených procedur a pochybuji, že by tohle kmow-how tady existovalo. Obnášelo to mezinárodní převody majetku, vyřizování zahraničních občanství, apod. Současně ale to vše muselo probíhat poměrně rychle a hladce.

107117

28.5.2006 18:23

RE: čtenář

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 107117

Lidi v STB pokud nemeli kvalifakace, tak znali takove co ji meli. Kazdy prispel s necim "k uspechu a zisku." Kazdy mel vzajemne co nabidnout nekdo know how, nekdo privazitacni objekty a informace.

107129

29.5.2006 8:52

RE: čtenář

Lea 84.?.?.?

Reakce na 107117

Proč si myslíte,že to nemohli umět? Vždyť měli po ruce právníky,kteří dokázali najít ty pravé díry v zákonech. Příkladů je přehršel. Pád státního podniku/uměle navozený/. Za babku rozprodaný bývalému vedení. Založení např.s.r.o. Úvěr v bance, po domluvě s tím správným člověkem,kdy jako záruku byla složena ruina v hodnotě 2O 000 000. Uvěr nikdy nesplacený,převedený na ČKA. Zánik s.r.o. a založení nového, těmi samými lidmi. Po téhle cestě ke zbohatnutí za sebou tyto společnosti nechávaly navíc spoustu nešťastníků,kterým ještě zapomněly platit a vyvolávaly tak druhotnou platební neschopnost. O kradení na "úrovni" se ale postaraly trochu jiné skupiny. Např. lidé z různých zahraničních podniků. Ti byli vybaveni jazykově a styky.Co vstup fondů? Na založení kampeličky a její vytunelování už jste téměř žádné vysoké znalosti mít nemusel. Stačilo sehnat bílého koně. Jako u Družstevní záložny. V čele stál naprostý primitiv. Mimochodem ,CS fondy byly vytunelovány přes plzeňskou banku. Příkaz k odeslání peněz tam dal člověk s pomocnou školou. A že banka nic neprověřovala? Proč? Byla ovládnuta tuneláři. V této kauze je zmiňováno jméno Tykače.Tykač je sice také registrovaný v STB,ale oproti Kanyzovi vláčen nikde není. Naopak. Nyní si koupil /jeho kyperská firma / půl Mostecké uhelné společnosti.Pravdu máte v jednom. Dělo se to rychle a nikdo se neodhodlá k prověřování těchto majetků. S tím bylo také počítáno.

107174

5.6.2006 16:41

zklamani

rofl 85.?.?.?

Musim vas tady vsechny flamechtive zklamat. Cely tento clanek je naprosty nesmysl [smích] Pribuzensky vztah mezi pany Pitrou a Pitrem neexistuje, i kdyz by se to autorovi asi naramne hodilo do karet. Prvni velke penize z Tuzexu ovsem pravda je, coz autor popira. Autore : misto kachen zkus seriozni clanky, mozna pak budes psat i nekde jinde nez na tomto, s odpustenim, c webu.

107718

5.7.2006 16:52

keci

Jay Jay (tečka) G (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Pitr neni Majitelem Setuzi a Mrázek byl jeho kamarád... Pitr za ní pouze vystupuje... Už mne štve jak si sociální chudá vrsta lidí vybíjí svou zlost na lidech co něco dokázali

109866

12.7.2006 21:36

RE: keci

larry 89.?.?.?

Reakce na 109866

něco dokázali???? blázne

110371

20.1.2009 10:41

RE: keci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 109866

A ke které vrstvě patříte vy? Dle úrovně vaší češtiny vás tipuji na přidavače na stavbě.

181522

9.6.2008 15:01

neznamy

neznámý 85.?.?.?

Chtěl bych jet podotknout, že jméno Pitr a Pitra nemaji žádné rodinné souvislosti. Jsou to zcela odlišné rodiny. A také to, že František Pitra není otcem Tomáše Pitra. Autor tohoto článku si asi dlouho šťoural v uších než vymyslel takovýto nesmysl.

162840

21.9.2008 23:16

Pitr není Pitra.

nalim 89.?.?.?

Otcem Tomáše Pitra je Petr Pitr, který má také problémy se zákonem. Pan Král prostě něco plácne a neověří si to. ???

171204

23.11.2008 19:32

RE: Pitr není Pitra.

Olin 217.?.?.?

Reakce na 171204

Otec Pitra ma 58 let a jmenuje se Petr.

176590

15.7.2011 12:14

RE: Pitr není Pitra.

alcago 88.?.?.?

Reakce na 176590

1.Tomáš byl u nás na návštěvě se svým otcem, strýcem (otcovým bratrem), matkou a bratrem. Jemi 64 let a všichni byli mladší než já a nikdo nebyl ani podobný Františku Pitrovi - politikovi.
2. Když byl můj syn (o rok mladší od Tomáše) ještě dávno mládím k nepoužití, Tomáš už byl nesmírně bystrý, velmi pracovitý a velmi spolehlivý. Co řekl, platilo! Když mohl, pomohl.
3. Také jsem si všimla, že mu maturita vůbec nechyběla. Stejně tak mu nechyběl poznámkový blok, či diář. Někdy mu nechyběla ani kalkulačka.
4. Před "revolucí" býval vekslák. Pokud by jeho tatíkem byl komunistický funkcionář František Pitra, pak jistě by nebyl Tomáš vekslákem. Možná by to neměl zapotřebí a hlavně by ohrožoval životní pozici tatínka.

248032

20.1.2009 10:00

Schengenský prostor

Pitrovo analni dildo 213.?.?.?

19. I. 2009 - Právo - Jakub Troníček - Titulní strana - str. 01, str. 04: Pitr zřejmě jezdí nerušeně domů, policie nic nezmůže
Na seznamu hledaných Čechů mu patří jedna z prvních příček, ale ani to zřejmě odsouzenému podnikateli Tomáši Pitrovi podle zjištění Práva nebrání v tom, aby se čas od času ze zahraničního azylu vracel do Česka. Policie poprvé připustila, že to tak je, zároveň ale tvrdí, že nemá příliš možností Pitra zadržet. Pomáhá mu totiž volný schengenský prostor bez hraničních kontrol a také např. důkladné „opevnění“ jeho domu v Jesenici u Prahy. Tam se podnikatel podle neověřených informací objevil naposledy o vánočních svátcích. „Je to dost možné. My víme, že sem jezdí, ale nemůžeme s tím příliš dělat. Snažili jsme se sledovat místa, kde by se mohl pohybovat, ale je to těžké,“ řekl k tomu Právu dobře informovaný zdroj z policejního prezidia. „On prostě nastoupí do auta a bez zastávky se nechá v autě s tmavými skly odvézt až domů,“ dodal zdroj. Oficiálně se policie nechce k Pitrovi příliš vyjadřovat, mluvčí celorepublikové kriminálky Pavla Kopecká pouze připustila, že určité poznatky tohoto druhu detektivové ze speciálního pátracího týmu, přezdívaného lovci lebek, skutečně mají. „Situaci nám ale v tomto směru komplikuje Schengen i některé další skutečnosti,“ uvedla bez dalších podrobností Kopecká. Jesenický dům, v němž Pitr před svým předloňským útěkem do zahraničí bydlel, policie podle informací Práva z důvěryhodných zdrojů z policejního prezidia od té doby několikrát dlouhodobě sledovala, ke kýženému výsledku to ale nikdy nevedlo. „Kdybychom tam takhle měli být pořád, tak už nebudeme mít prostředky ani lidi na jiné důležité věci,“ řekl k tomu zdroj. Právo už loni na podzim informovalo o tom, že se Pitr skrývá ve Švýcarsku. Do karet mu tam totiž podobně jako v sousedním Rakousku hraje fakt, že trestný čin, za který byl u nás odsouzen, je podle tamních zákonů s největší pravděpodobností promlčen. Právě kvůli tomu Pitra ve Švýcarsku zatím nikdo nezadržel, přestože byl na něj vydán mezinárodní zatykač. České úřady tak nyní tlačí na své švýcarské kolegy, aby Pitra alespoň vypátrali nebo v lepším případě vyhostili.
Skupina českých detektivů za to podle informací Práva dokonce lobbovala koncem loňského roku přímo ve Švýcarsku, ale vrátila se bez úspěchu. „Zatím to k ničemu nevedlo, Švýcaři se pořád na naši žádost tváří poměrně odmítavě,“ popsal situaci zdroj.
Pitrovu stopu zachytili policisté od jeho útěku za hranice postupně v Monaku, Chorvatsku, Itálii a v Rakousku. Odtud už stejně jako na podzim ze Švýcarska přišla do Česka žádost tamních úřadů o informace o případné Pitrově trestné činnosti. Pitr byl v ČR odsouzen za daňové delikty z roku 1994 na pět let do vězení, kam ale nikdy nenastoupil. Nejdříve se trestu...Automaticky kráceno

181513

20.1.2009 10:29

Uprchlík Pitr je na dovolené. Adresa: Jesenice u Prahy

Pitrovo analni dildo 213.?.?.?

Uprchlík Pitr je na dovolené. Adresa: Jesenice u Prahy
http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=627502

181520

23.1.2009 9:58

Jen mě zaráží,

jasmian 212.?.?.?

že nikoho ze zde diskutujících ještě nenapadlo se autora článku (Pitra versus Pitr)dotázat na zdroj z kterého čerpal. Pravděpodobně bude utajovaný, že pane Král? [zmaten]

181872

23.1.2009 10:30

RE: Jen mě zaráží,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 181872

>že nikoho ze zde diskutujících ještě nenapadlo se autora
>článku (Pitra versus Pitr)dotázat na zdroj z kterého čerpal.

Zadejte do Google "Tomáš Pitr", dostanete 43900 odkazů z veřejného tisku.

181874

23.1.2009 10:49

Asi bych tomu i uveril

Obcan posta (zavináč) hrad (tečka) cz 122.?.?.?

... akorat bych pak musel verit tomu, ze je to celostatni spiknuti a vse se kolem piiitra toci
http://domaci.ihned.cz/?m=d&article[id]=20487050
http://www.novinky.cz/clanek/153778-stihani-pitrova-otce-zastaveno-skutek-je-promlceny.html

Takhle mam pocit ze je to pokus manipulovat lzive s lidmi [zmaten]

aneb "paskvil, kravina na kvadrat, vyplod silence !"

181879

24.11.2009 20:39

autor se zblaznil

karel 4 82.?.?.?

kdo veri takovyhle pitomine, tak je pitomec....... [smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

205642

1.9.2010 20:20

češtinář

Frahm 82.?.?.?

Je zvláštní, že někdo, kdo se vysmívá Pitrově nízkému vzdělání, klidně napíše: "Ti starší z nás si jistě vzpomenou na posledního komunistického předsedu vlády ČSR Františka Pitra, člena ÚV KSČ." (jestliže se ten pán jmenoval František Pitra, pak si ti starší z nás nutně musejí vzpomenout na Františka Pitru, nikoliv na Františka Pitra, jen pro tvou informaci autore, je to podle vzoru předseda). Dále tento vševěd pokračuje slovy "V ústředních orgánech KSČ působil od roku 1958, kdy začal ve svých 26 letech kariéru na jihočeském krajském výboru KSČ." Nevadí ti tam ten do očí bijící rozpor: od kdy je krajský výbor ústředním orgánem?

Perlička na závěr: co je to "bezkurpulóznost"?

227284

1.9.2010 21:55

češtinář nesmí projet

Andrew Siddur 85.?.?.?

Reakce na 227284

Takže Krajský výbor, podle Vás, nebyl klíčovou institucí KSČ?
Děkujeme za osvětlení. Nicméně všechny ty dřívější stranické pojmy už jsou přece jenom trochu passé, tak se hned nezlobte, když v nich jiní tápou.

Jinak díky za osvětleníú, že současný podnikradel Tomáš Pitr není příbuzný s bývalým funkcionářem Františkem Pitrou; že jsou to zkrátka dvě rozdílné osoby -
- Tomík Pitrů (podle vzoru Tomík Baťů), denním tiskem familiérně zvaný Pětideko nebo Nitka (nedivil bych se, kdyby byl ještě k tomu praktikující katolík), a nějaký starý morous (neplést s Morozem... leda s Dědou Morozem, ten je taky špatnej) PitrA, budiž mu hrob otevřený a peklo horké, že.

(To bezskrupulózní slovo si každý člověk dokáže převést do spisovného tvaru [pouze ti, co vidí třísku v oku bratra, ale ve svém nevidí trám, to nesvedou].)

227288

Příspěvků: 48

25.05. 05:38 eugen.  dobry clanek,
25.05. 05:40 Rene Bartosek  Takze Pitra je puvodni original
25.05. 05:46 stefan  boze muj
25.05. 15:06 Krysa  RE: boze muj
26.05. 00:00 stefan  RE: boze muj
26.05. 08:05 kubrt  RE: boze muj
26.05. 09:03 Zdenek Matoušek  Vzdělání
27.05. 12:38 atomix  RE: Vzdělání
25.05. 06:53 Kritik  je to na poblyti
25.05. 09:01 AstrAus  Dalsi poucna informace
25.05. 11:54  RE: Dalsi poucna informace
25.05. 10:58 inziderr  Kdepak ptáček hnízdo má?
25.05. 13:41 Vanguard  Pitr a Pitra???
25.05. 14:34 Stále více rozzlobený  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 16:07 Thomas R.  RE: Pitr a Pitra???
30.05. 10:13 sigfrid  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 16:58 Vanguard  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 17:22 Žižka  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 20:10 Vanguard  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 20:42 Emma  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 22:55 Thomas R.  RE: Pitr a Pitra???
26.05. 10:25 VaclavK  RE: Pitr a Pitra???
25.05. 17:42 Prdelka  Také není jediný a je nutné rozlišovat
25.05. 22:54 Zdenek Matoušek  Zlo zůstane zlem i když si převleče několik kabátů
25.05. 21:26 ocelovy ptak  Pane Kral vydrzte 10% to snad chape
26.05. 10:40 Lea  špatně jsme vykročili
26.05. 17:03 Jarmila  RE: špatně jsme vykročili
27.05. 09:01 Zdenek Matoušek  RE: špatně jsme vykročili
26.05. 22:02 ocelovy ptak  http://www.cssd.unas.cz/
28.05. 14:52  čtenář
28.05. 18:23 Rene Bartosek  RE: čtenář
29.05. 08:52 Lea  RE: čtenář
05.06. 16:41 rofl  zklamani
05.07. 16:52 Jay  keci
12.07. 21:36 larry  RE: keci
20.01. 10:41 hestroy  RE: keci
09.06. 15:01 neznámý  neznamy
21.09. 23:16 nalim  Pitr není Pitra.
23.11. 19:32 Olin  RE: Pitr není Pitra.
15.07. 12:14 alcago  RE: Pitr není Pitra.
20.01. 10:00 Pitrovo analni dildo  Schengenský prostor
20.01. 10:29 Pitrovo analni dildo  Uprchlík Pitr je na dovolené. Adresa: Jesenice u Prahy
23.01. 09:58 jasmian  Jen mě zaráží,
23.01. 10:30 Saša  RE: Jen mě zaráží,
23.01. 10:49 Obcan  Asi bych tomu i uveril
24.11. 20:39 karel 4  autor se zblaznil
01.09. 20:20 Frahm  češtinář
01.09. 21:55 Andrew Siddur  češtinář nesmí projet

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 91 čtenářů částkou 11 734 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Poslední Rakušané15.12.17 16:59 Rakousko 0

Tato dětská kniha se vážně prodává: Santa Claus je černý gay a má manžela bělocha.15.12.17 16:39 Neurčeno 2

Rambové provokují v Sýrii, iDnes mlží, jaká je pravda?15.12.17 09:50 Sýrie 1

Konšpirácie na vzostupe. Experti dvíhajú varovný prst14.12.17 23:03 Slovensko 5

Ani kluk, ani holka. Zpěvačka Pink vychovává dceru bezpohlavně. Není jediná!13.12.17 23:29 Neurčeno 11

'Stáli jsme tam a brečeli.' Dokumentaristé natočili hlady umírajícího ledního medvěda, důsledek oteplování13.12.17 19:55 Neurčeno 6

Ďalšia perla z Bruselu: Zákaz otvárania okien? Od roku 2020 vstúpi na Slovensku do platnosti nová smernica EÚ13.12.17 12:24 Evropská unie 3

České šachy budou mít nejmladšího velmistra v historii. Je jim Thai Dai Van Nguyen13.12.17 11:33 Česká republika 4

Tři slepice obvinily Trumpa ze sexuálního harašení. A jiná kráva obvinila Polanského, že ji před 40 lety fotil nahou13.12.17 10:59 USA 2

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 6

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 9

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 4

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,86 Kč
Euro
25,70 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
16,99 Kč
Australský dolar
16,71 Kč
Švýcarský frank
22,06 Kč
100 japonských jenů
19,41 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,79 Kč
100 rublů
37,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 438,02 Kč
1 unce stříbra
350,76 Kč
Bitcoin
385 786,91 Kč

Poslední aktualizace: 16.12.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 14 637