Diskuze k článku

Hrozí Evropě občanská válka?

Příspěvků 107

15.3.2005 1:23

Hrozí Evropě občanská válka?

zalozak 202.?.?.?

Plny souhlas s tim panem ve smyslu publikovanych nazoru.

On je to opravdu ponekud "bigotni" katolik a nemyslim ze bych si snim u stolu prilis rozumel :=) Ale ja varujici ze EK nevezme do svych rad cloveka jehoz odlisne nazory representuji presvedceni nemale casti obyvatelstva.

Idea multikulturalismu je skutecne do absurdity dovedeny nesmysl. Jesli neco de fakto brani prichozim migrantum v zacleneni se do spolecnosti tak je to predevsim tento nesmysl. Je fakt ze zabydlet se nekde je tezke a prez vsechny optimisticke kecy se malokdy podari prvni generaci se szit s okolim. Zivot v komunitach byl i pred multikulturalismem ale alespon byl "tlak" na vsechny aby se prizpusobili podminkam zeme do ktere prisli.

Nejhorsi na probihajicich extremech (at uz je to turban clena kanadske jizdni policie ci zabalena postava do hadru v anglii) je to ze ti lide vyzaduji neco co neplatilo kdyz oni na hriste vstupovali. To neni o tom ze nekdo prisel a zakazal nosit turban ci satek, to je o tom ze ten clovek prisel do mist kde se turban ci satek nenosil (s plnym vedomim ze se tak nedeje) a po case se zacal domahat zmeny. Ano, nase neschopnost rict jasne ne nas opravdu znici, prinejmensim povede k tomu ze ta cast (vetsina) ktera toho ma uz plne zubu si to bude vyrizovat po svem pravem ulice. (Coz se stalo treba v Holandsku)

Bohuzel, ten clovek ma pravdu valka hrozi.... minimalne obcanske nepokoje.

46026

18.3.2005 14:00

Ano, ANO!

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 46026

Skvěle napsáno!

Vaše názory se mi líbí, rád bych si předplatil Váš plátek.

[mrknutí jedním okem]

46447

15.3.2005 1:24

Hrozí Evropě občanská válka?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Je zajimave, ze Rocco Buttiglionenovy napady na zachytne tabory jsou oznaceny jako rasisticke a xenofobni, nicmene nikdo se nejak neodvazil napadnou Londyn za filtrovani Cikanu na Ruzyni. [zmaten]
Slysel jsem nejeke chabe prostesty, ale nikdo to verejne neodsoudil.

Opravdu nerad se tohoto etnika zastavam (a Anglicany na 101% chapu), ale neni mozne uplatnovat dvoji metr. Proste to nejde. Bud mame svobodny pohyb (dnes) ci bezvizovy styk (tenkrat), anebo ne. Nejake vyjimky, jako ze nekdo blbe cumi, vypada jako terorista, ci je jen opaleny (jsou holky, co jsem snedejsi nez cikanky a jsou tak opalene a schvalne) ...

Samozrejmne nelze nez souhlasit s tim, ze homoxesualita je mensinova a nedobra zalezitost. Nelze z toho sice vyvozovat, ze homosexualove jsou spatni, ale take neni duvod proc je propagovat. A o to asi dotycnemu slo, to predpokladam, ze mel na mysli a je tak trosku hanbou spolecnosti, ktera se honosi oznacenim "demokraticka", ze je v ni mozne lidi perzekuovat na zaklade jejich nazoru.

A s nazorem na pana domu a navstevnika je nemozne nesouhlasit. Tak to proste je. Kdyz jedeme kamkoliv na navstevu, tak se tam take snazime dodrzovat (nebo alespon po nich neslapat...) mistni zvyky a obyceje, abychom nerusili.

Proc je takovy problem toto pochopit? [oči v sloup]

A proc je clovek, ktery tyhle rozumne veci rika nahlas, diskriminovan?! [naštvaný]

46027

15.3.2005 11:21

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 46027

a je tak trosku hanbou spolecnosti, ktera se honosi oznacenim "demokraticka", ze je v ni mozne lidi perzekuovat na zaklade jejich nazoru.

Jake stesti, ze se k vetsi moci nedostal clovek, ktery by rozhodne persekuoval lidi podle toho, jak se narodili.

46084

15.3.2005 12:18

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Luca 213.?.?.?

Reakce na 46027

Samozrejmne nelze nez souhlasit s tim, ze homoxesualita je mensinova a nedobra zalezitost. Nelze z toho sice vyvozovat, ze homosexualove jsou spatni, ale take neni duvod proc je propagovat. A o to asi dotycnemu slo, to predpokladam, ze mel na mysli a je tak trosku hanbou spolecnosti, ktera se honosi oznacenim "demokraticka", ze je v ni mozne lidi perzekuovat na zaklade jejich nazoru.

trodasi, co je na homosexualite nedobreho? Trochu si odporujete, kdyz tohle napisete, a pak se zminite, ze je hanbou spolecnosti, pokud se v ni lide perzekuuji na zaklade nazoru. Jiste, neni zapotrebi, aby se verejnosti podsouvalo, ze je to to nejlepsi, ale tihle lide maji take sve misto v nasi spolecnosti a pravo zit, proc to tedy skryvat nebo dokonce zakazovat. Tihle lide svou orientaci nikomu neublizuji.
S nutnosti dodrzovat mistni zvyky zeme, kam nekdo imigruje, naprosto souhlasim. Prestoze nemusim jist vepro knedlo zelo denne, asi by mi bylo proti srsti, kdyby tady v Cechach nekdo zacal vykrikovat do eteru, ze ho to urazi. A kdyz si nekde v zahranici pujdu prohlednout jako turista mistni pamatky, taky si obcas musim pred vstupem navleknout hadr na ramena, protoze to mistni zvyky vyzaduji.

46093

15.3.2005 18:12

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 46027

A teď si vemte, že dodnes někteří "uvědomělí" čeští žurnalisté tepou do nás nebohých hostitelů, kteří jsme prý barbaři jen proto, že své návštěvníky nutíme se přede dveřmi zouvat, neboť máme strach ze znečištění koberce. Prý na Západě jsou mnohem dále a tohle nevedou, takže jsme "out" a měli bychom se prý stydět.

46130

15.3.2005 2:08

Hrozí Evropě občanská válka?

zalozak 202.?.?.?

Mimochodem multikulturaliste a politicky korektni prostituti maji take lvi podil na znovuzvoleni George B.

I kdyz svetova priorita bylo chovani neocons a jejich valecne snahy, pro spoustu americanu bylo mnohem dulezitejsi ze je to clovek ktery stoji (ve svetle svych prohlaseni) na strane tech ktery jiz maji plne zuby politicke korektnosti.

46031

15.3.2005 8:42

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 46031

pane zalozaku, Georga Bushe zvolil kostel.[pláč] Ne tedy multikulturiste[smích]

46067

15.3.2005 12:44

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46067

Pan Vcelicka, aj ked su to judeo-kostoly, tie nevolia nikoho. Ani len farara.

Ste asi popleteny roznymi tymi recickami "o bohu a prozretelnosti", ktore pani z pozadia davaju do ust nimi vyvolenemu zastupcovi diabla. Cisto na zmiatnutie verejnosti. Urcite viete, ze prezidenti si prejavy nepisu sami.

"Pracu" okolo tzv. volenia (sic) robia media a lobby na dolezitych miestach. Tak sa to deje uz minimalne od Francuzskej Revolucie 1789.

46096

15.3.2005 19:53

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 46096

pane deu, vubec nerozumim vasemu vmiseni do hovoru se zalozakem a uz vubec tomu, co pisete. Snad jeste trosicku polopaticky. Nejednalo se o "judeo-kostel", ale o znovu zrozene krestany a krestanskou pravici ktera nasadila tvrdou volebni kampan pro presidenta Bushe.
Media v USA je naopak v levo a nikterak se nesnazi masirovat mozky pri volbach presidenta. Lobby toho take moc nesvede, takze nevim o cem pisete.

46137

15.3.2005 22:41

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46137

Pan Vcelicka. Asi nerozumiem rozdielu medzi "rozhovorom" a "verejnym forom". A ked potom este napisete taku volovinu ako "Georga Bushe zvolil kostel", tak sa mi nedalo neozvat. Zmierte sa s tym, ze ste na "fore" a nie napr. na telefone.

Sledoval som tie juda-media v poslednych rokoch dost pozorne a nic ineho ako vyhradnu obhajobu Bushovych zlocinnych, pardon demokratickych, krokov v Iraku som nevybadal. "United we stand" a tak podobne. Nijake delenie nalavo a napravo v JewSA politike uz dlhsie nema nijaky zmysel. Kto nie je pro-juda, tak sa do medii a politiky vobec ani len nedostane.

A nic take ako "znovu zrodeni krestania" neexistuje. Neo-Christians je len dalsia pavucinka zastierajuca skutocnych organizatorov zmeny svetoveho poriadku. A Bushovci su ochotni vykonavatelia. Predstieraju byt krestanmi, ale su v judaistickych sluzbach.

Naozaj tomu verite, ze Bush veri v ucenie Jezisa Krista?

46159

16.3.2005 0:46

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46159

Predstieraju byt krestanmi, ale su v judaistickych sluzbach.


deu -- 66.?.?.?

Zakladni filosofii ameriky je pragmatismus. Co za to maji
od tech zidu ? Penize ? Proboha, vzdyt jim cpou sami
penize do Israele vrchem dolem, aby se Zidove udrzeli
pri zivote. Co kdyby jste proboha zacal premyslet, nez
neco takoveho napisete.
Asi to bude proto, ze Zidove se za ty americany
primluvi panu Bohovi, ze ano ? Pan Buh potom americany
pusti do nebicka, ze ano ?



46166

16.3.2005 1:18

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46166

>Zakladni filosofii ameriky je pragmatismus.

To urcite. Ten pragmatizmus sa prejavil napr. vo WWI, kedy sa Americania dali judaistami nahuckat do vojny, s ktorou nemali vobec nic spolocneho. Vysledkom boli (okrem inych) statisice mrtvych Americanov, narusenie europskej rovnovahy a WWII s desiatkami milionov dalsich mrtvych.

>Co za to maji od tech zidu ? Penize ? Proboha, vzdyt jim
>cpou sami penize do Israele vrchem dolem, aby se Zidove
>udrzeli pri zivote.

Mate to pomylene. Tie americke peniaze do Izraela nepchaju Americania, ale americki judaisti.

>Co kdyby jste proboha zacal premyslet, nez neco
>takoveho napisete.

Od vas to skutocne znie.

46174

16.3.2005 6:10

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46174

>Co za to maji od tech zidu ? Penize ? Proboha, vzdyt jim
>cpou sami penize do Israele vrchem dolem, aby se Zidove
>udrzeli pri zivote.

Mate to pomylene. Tie americke peniaze do Izraela nepchaju Americania, ale americki judaisti.

deu -- 66.?.?.?

No, kdyz si myslite, ze je to tak, tak to tak musi byt.
Vas nikdo prece nemuze presvetcit.

46193

17.3.2005 0:40

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46193

... Lehman Brothers Bank of New York,
Kuhn, Loeb Bank of New York,
Chase Manhattan Bank of New York,
Goldman, Sachs Bank of New York,
...

46271

16.3.2005 7:05

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 46159

pane deu, mate zvlastni ton verejneho foru, ovsem i tak s vasim vtipem nakladam velice spratelene. To snad proto, ze mi neni absolutne jasne, jakou TV "pozerate" no a pokud nerozumite vire ktera se zove nove narozeni kretane, nemohu vam asi vysvetlit jak se dela v kostele politika. Pokud chcete vest debatu, nech sa paci, pokud chcete chytracit a dokazovat me, ze vas nazor je ten pravy a ten jediny jdete se vycpat.

46194

16.3.2005 13:03

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46194

P. vcelicka, priznavam sa, ze svoje nazory na americku predvolebnu atmosferu som si urobil najma zo sledovania takych "nezavislych a objektivnych" zdrojov ako su CNN, FOX, ABC, CBS, NBC. Nech mi je odpustene.

Budte tak dobry a pomozte mi prozumiet viere, ktora sa "zove nove narozeni kretane"? Myslim, ze ste tu chceli napisat "krestane". Nemam ani tusenia.

46221

16.3.2005 14:34

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 46221

To jistě měli být Nově narození kreténi.

Lojza Aloiz Dušan opět bude trvat na upřesnění o koho se jedná, tak pro jeho informaci velká část z těch, co volili Bushe.

46226

16.3.2005 15:46

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46226

To jistě měli být Nově narození kreténi.

Lojza Aloiz Dušan opět bude trvat na upřesnění o koho se jedná, tak pro jeho informaci velká část z těch, co volili Bushe.

Karel z Čech -- 212.?.?.?


Pane Karel, jsem rad, ze me venujete tolik pozornosti.
Ani si to nekdy nezaslouzim. Dekuji vam.

46228

16.3.2005 18:35

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 46226

dekuji pane Karel za zdurazneni pro pana deu, [smích]

46241

16.3.2005 18:31

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 46221

zacinam chapat pane deu [smích] koukate moc na TV [chechtot]
este si skouknete par serialku a budete uplne v obraze o cem ta amerika vlastne je....

46240

4.5.2005 3:54

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

crusoe 69.?.?.?

Reakce na 46159

keby demokrati nepotporovali buzerantov tak by mozno aj vyhrali (co sami priznali teda slusnejsou formou)ale je pravdou ze dokonca aj cierni verici ktori boli vzdy za demokratov dali viac hlasov republikanom tak sa priklanam na stranu "vcelicky"

51483

15.3.2005 14:27

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

zalozak 210.?.?.?

Reakce na 46067

Ahoj volil ho "kostel". a Lide kteri krome jineho meli plne zuby multi-hovadin . Ono to nazyvaji tradicni hodnoty, z casti je to bigotni videni sveta ale z casti je to proste snaha zastavit "politickou" koreknost..(a multikulturalismus)

46105

15.3.2005 2:17

Hrozí Evropě občanská válka?

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Kultura naroda je mimo jine "imunnim systemem" daneho spolecenstvi pred cizim nebezpecim.Natlaky multikulturalni zakonite povedou ke konecnemu kolapsu.Multikulutralni a multirasova spolecnost zakonite podlehnout musi spolecnostem homogenim.

46034

15.3.2005 2:47

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestlize nekdo nekam emigruje ,tak musi dodrzovat zvyky,teto zeme a ovsem jeji zakony,uz jenom z toho prosteho duvodu ,ze mu tato zeme umoznila najit novy domov.Proto vsechny skupiny lidi ruzneho druhu nemuzou pozadovat ,aby se krestanska zeme zmenila muslimskou a nebo zidovskou ,jak se snazi zide prosazovat v USA a jinde ,ze Vanoce jsou urazkou jejich jemnocitu a ukazuji se jako antisemiticke.Zajimave je ,ze v Israelu by o tom vubec nediskutovali a byl byste za hranicemi na to sup!!!
Cikani se neasimiluji,tak jak zide dokazali svetu za 5000 roku,z tohoto duvodu byli cas od casu vyhanni z kazde zeme,protoze prosazovali vyhody a extra zakony jim naklonene a domaci lidi dostat do nevyhodne pozice,kdy vlastne ztratili sve domaci pravo.Dnes Danove utikaji a mnozi se neciti bezpecni v zemi,kde zili po vice ,jak 500 roku,Anglie je na tom stejne,o Francii ani nema cenu mluvit,vsichni politici prosazujici prijem emigrantu a multikulturni spolecnost se sami isoluji vyhradne ve ctvrtich jen pro ne.Jak bude vypadat Evropa za 50 roku si ani neprejte vedet.
Australie zacina celit vaznym problemum rasismu ,ne ze starny bilych ,ale ze strany barevnych,ty se nechteji prispusobyt a jen zadaji socialni vyhody a to same je vsude ,kam prisli lide z ne krestanskych zemi,Kanada uz ma toho take dost i kdyz jejich ministr spolene s britskym oznacovali Cechy za rassistickou zemi,kdes ,uz sice pozde,uz vedi ,co to jsou cikani,takze ,mnozi politici by si radi zachovali ciste ruce,oz vlastni politicke spiny a docela se jim ted hodi holohlavci k projevum nespokojenosti obyvatelstva,rada: trestejte politiky a ne pristehovalce,vymente je v jejich uradech za dovezene barevne a uvidite ten sramot.

46039

15.3.2005 4:13

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46039

Tak premyslim,jakou barvu kuze maji puvodni obyvatele kontinentu
Australia a jaky shit se jim tam roztahuje.
No,...moc nekoukejte, pane[překvapení]
Jste jeden z nich.
Muzete si vybrat,....osobne Vas neznam.
A ani o to nestojim.

46052

15.3.2005 9:13

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 46052

No, trochu mlhavě si pamatuji na jistou větu v knize spisovatelky Betty Macdonaldové - Vejce a já. Zněla asi v tomto smyslu - Všichni Indiáni, které jsem potkala byli hloupí, ožralí, podlí budižkničemové a to, že jsme jim tuhle skvělou zemi vzali, bylo to nejlepší, co jsme mohli udělat.

Třeba Afrika zůstala ( alespoň loutkově ) v rukou původních obyvatel a ty výsledky vidíte sám - na nerostné suroviny nejbohatší kontinent a lidi tam žijí jak ve středověku.

A pak se rozhodujete, kdo a co je větší shit ... [cool]

46070

15.3.2005 21:18

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Druid 62.?.?.?

Reakce na 46070

Kdyz se chce white shit zbavit indiana a zjisti, ze indianovo telo neprodukuje v dostatecnem mnozstvi enzym na odbourani alkoholu tak ho utopi v koralce jako mys. A v Africe se vyuziva stejny postup. Touha belochu po surovinach zabijela a zabiji stale. Jediny kdo dokaze celit jsou arabove kterym chlastat zakazuje koran. S temi to tak jednoduche nebude.

46145

16.3.2005 17:37

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46145

Doporucujem nepozerat na Arabov v africkej historii prilis ruzovo.

Boli to prave Arabi, ktori brali africkych cernochov do otroctva a cez "sikovnych" tzv. "zidovskych" obchodnikov ich predavali do Ameriky belochom. Take klasicke demokraticke "demand and offer".

Dnes ti "sikovni" hadzu celu zalezitost okolo otroctva na belochov, vsak ano.

46233

15.3.2005 21:44

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46070

> Všichni Indiáni, které jsem potkala byli
>hloupí, ožralí, podlí budižkničemové a to, že jsme jim tuhle
>skvělou zemi vzali, bylo to nejlepší, co jsme mohli udělat.

>A pak se rozhodujete, kdo a co je větší shit ... [cool]

A pod to jste se podepsal?
Ikdyz jsme jasni oponenti, neznamena to, ze byste si nemel udrzet
svou uroven. Ne,....tak hluboko nemusite.
Mate na vic.

46152

15.3.2005 2:56

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak emigranti jsou zapojeni k vytvareni nepokoju a rozbijeji statni system ,lze najit na tomto prikladu,jak dostat lidi do valky, narod proti narodu.
Adam Yahiye Gadahn 25-year-old Southern Californian Jew

WASHINGTON — A man wearing dark glasses and an Arab headdress wrapped around his face claims to be an American member of Al Qaeda (search) and promises attacks that will make the streets of America "run red with blood" in a video aired Thursday night by FOX News."The magnitude and ferocity of what is coming your way will make you forget all about September 11th. ... After decades of American tyranny and oppression, now it's your turn to die. Allah willing, the streets of America will run red with blood, matching drop for drop the blood of America's victims," the man, calling himself "Azzam the American," says on the tape.
Cely svet a nejenom Evropa je v neporadku dilem politickych ,korupcnich politiku,ale vinu nese ignorace volicu ,kteri jim svou netecnosti toto umoznuji,pokud zacne problem s obcanskou valkou a nebo revoluci,tak jsou prvni na letisti opustit misto sve zradcovske cinnosti,na to nezapomenta ,malo ktery z nich zaplati za to ,co sam pomahal stvorit.

46040

15.3.2005 2:57

Hrozí Evropě občanská válka?

kema 216.?.?.?

Vono bez ruznych tech mensin by nebyla napriklad v Kanade zadna sranda. Jenom tech etnickych restauraci co vsude je!
Nicmene by nebyl spatny napad dat kazdemu pristehovalci podepsat hned na letisti papir kde by byly vypsane mistni zvyky a zakony.
Pak by napriklad Sikhovi po letech mohli ukazat jeho podpis pod prohlasenim ze se jako policista nebude dozadovat noseni turbanu.
Evropan by zase musel podepsat, ze nebude propagovat nacismus. [velký smích]
Zkratka - pristehovalci by meli respektovat zvyky a zakony zeme ktera je prijala nebo zustat doma.

46041

15.3.2005 21:33

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 46041

>Nicmene by nebyl spatny napad dat kazdemu pristehovalci
>podepsat hned na letisti papir kde by byly vypsane mistni
>zvyky a zakony.
Nápad to není nový. V r. 1968 a 69, když lidé z ČR hromadně emigrovali, tak někteří šli také do Rhodésie a do Jihoafrické republuky. Tam museli podepisovat prohlášení, že mimo jiné nikdy nebyli komunisty a že nikdy nebudou manuálně pracovat.


>Evropan by zase musel podepsat, ze nebude propagovat
>nacismus. [velký smích]
A co fašismus neocons? Ten by byl připuštěn nebo nebyl?

>Zkratka - pristehovalci by meli respektovat zvyky a zakony
>zeme ktera je prijala nebo zustat doma.

Hezká myšlenka. Dodržování zákonů vyžaduje každý stát a má na to i příslušný represivní aparát. Jenomže zvyky (pomaleji) a zákony (rychleji) se v každé zemi vyvíjejí a mění a to i za přispění imigrantů. Čím je imigrantů více, tím víc z jejich zvyků většinová společnost přejímá.
V Srbském Kosovu albánská muslimská menšina postupem času tak početně narostla, že za pomoci bombardérů USA křesťanské Srby z Kosova nakonec vyhnala.
Tak mě napadá otázka, kam asi bude utíkat křesťanská menšina z bušistánu, až dosavadní muslimská, čínská, japonská a další menšiny se stanou většinami?

46148

15.3.2005 21:56

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46148

Tak mě napadá otázka, kam asi bude utíkat křesťanská menšina z bušistánu, až dosavadní muslimská, čínská, japonská a další menšiny se stanou většinami?


Karel z Čech -- 212.?.?.?


Takova otazka opravdu muze napadnout jen a jen pana
Karla .

46154

15.3.2005 22:52

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

deu 66.?.?.?

Reakce na 46154

>Takova otazka opravdu muze napadnout jen a jen pana
>Karla .

Taka otazka napadne hocijakeho normalneho cloveka.


46160

15.3.2005 23:18

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46148

>Tak mě napadá otázka, kam asi bude utíkat křesťanská menšina
>z bušistánu, až dosavadní muslimská, čínská, japonská a
>další menšiny se stanou většinami?

Nebojte [mrknutí jedním okem]
Latinos to vemou do ruky, navic jsou to temer vsichni krestane-katolici
a ti jen mavnou rukou a reknou: jo,...az zitra, zadny spech [cool]

46162

15.3.2005 3:24

Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Nevim, jetli toto pan Modracek pochopi. On tady kdysi
psal, ze Amerika, to je zeme idiotu. Jeden vedle druheho
jsme tady proste zkazeni Zidovstvem, korupcnima politi-
kama, odpornou kulturou a podobne. Velice zasveceny
clanek od opravdu experta na Ameriku. Kdyz jsem si precetl
clanek dalsiho experta na Ameriku nam tak dobre znameho
odbornika na vsechno, pana Krale, kdy pise, ze valka bude
a to protoze Evropa nemuze prijmout multikulturalismus.
Oba dva odbornici, na slovo vzati, vsak zapomeli, ze zde
v zemi idiotu je multikulturalismus veci denni praxe.
Nedovedu pochopit, ze v Evrope, na kontinentu samych
superintelektualu by to byl problem. Ze by na to nasi
Modrackove a Kralove zapomeli ?
Nemeli by se tedy Evropane aspon v tomto bode trosku
poucit od nas idiotu ?



46046

15.3.2005 3:50

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 46046

Dusane,

Amerika nevznikla na principech multikulturalismu (tim myslim USA) ale naopak tim ze nove pristehovali bezvyhradne akceptovali "Americky zpusob zivota". Jiste ze tak obohatili spolecnost svoji svebytnosti ale hlavne byli velice hrdi na to ze jsem americane. Dodnes mnozi to delaji (coz je dobra vizitka PR schopnosti ktere amerika mela).

To ze puvodni americka kultura je mix vseho mozneho je vec jina, take ono se tohodne mlelo (a valcilo) nez si to sedlo.

Naopak od vzniku multi=pristupu se to sere i tam. (Ne nadarmo si sami americani delaji mnoho vtipu na to ze anglictina je jazyk cizinecke mensiny.

Lituji a vy zrejme nechapete o co jde. Nikdo neprotestuje proti tomu aby jini prisli a usadili se. Mohou mit svuj kulturni klub, jak mluvi doma je jejich vec a obchod na rohu muze jiste dodavat jejich koreni. Ale protoze prisli do nejake zeme tak se od nich ocekava ze a) zvladnou jazyk, b) budou respektovat zakony a zakladni zvyklosti te zeme c) nebudou si vynucovat veci ktere v te zemi nejsou zavedeny ... protoze pak opravdu mohli zustat doma.

46048

15.3.2005 6:25

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46048

Lituji a vy zrejme nechapete o co jde. Nikdo neprotestuje proti tomu aby jini prisli a usadili se. Mohou mit svuj kulturni klub, jak mluvi doma je jejich vec a obchod na rohu muze jiste dodavat jejich koreni. Ale protoze prisli do nejake zeme tak se od nich ocekava ze a) zvladnou jazyk, b) budou respektovat zakony a zakladni zvyklosti te zeme c) nebudou si vynucovat veci ktere v te zemi nejsou zavedeny ... protoze pak opravdu mohli zustat doma.

zalozak -- 202.?.?.?


Nechapu nic, ale jsem rad, ze me rozsirujete muj dusevni
obzor. Kdo by kdy rekl, ze s moji emigraci se musim naucit
anglicky, respektovat zdejsi zakon a nevnucovat Kanade
trebas zpivat "Kde domov muj ". Vy jste dar Bozi pro me.
Budu se to snazit vsechno od zitrka rana pochopit, tolik
jako vy. Hned me je lepsi. Napiste me co jeste nechapu,
prosim. Jsem tady 37 let.

46059

15.3.2005 8:40

Multikulkurismus a pozitivní rasová diskriminace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Naprosto souhlasím s článkem. Pokud se k otázce přistěhovalců nepostavíme rázně, dopadne to s naší civilizací velice špatně. Nakonec budeme nosit turbany, držet šábes, černoši budou vraždit naše ženy a my proti nim nebudeme moct zasáhnout.
chcete aby to za pár let dopadlo takhle?

http://narod.mysteria.cz/pics/Futureface.jpg

Já ne.
Nejsem rasista jako takový. Nevadí mi černoši, nevadí mi asiaté, indiáni, inuité, dokonce ani animáci [chechtot]
Nevadí pokud ale jsou zalezlí na svém písečku a nelezou mi do mého. A navíc mi tu začnou dělat bordel a dožadovat se abych JÁ! na svém území respektoval jejich víru a zvyky. Tak to v žádném případě. Oni jsou tu hosté, oni budou dodržovat, nebo budou hnáni holí odkud přišli. Stejně jako byli hnáni a brzy opět budou hnáni židi.

omluvte případnou vznětlivost dnes po ránu, ale už mi vážně dochází trpělivost. stop multikulturismu a pozotivní rasové diskriminaci!

46066

15.3.2005 9:18

Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

No, tož nevím, jak je to s tou USA. Když jsem tam byl před 10 lety, tak se tam v novinách přetřásala zajímavá kauza: Jeden afghánský emigrant byl viděn americkými dítky, an líbal svého asi 3-letého syna na, ehm, pindíka. V Orientu celkem nic zvláštního, sám jsem to v sev. Africe viděl x-krát. Americká dítka si to nenechala pro sebe, vyslepičila to rodičům, a ti, 100%ní Američané konali vlasteneckou povinnost. Onen Afghánec šel před soud a dostal solidní flastr za zneužívání. Když se před soudem hájil, že v jeho kultuře to není nic zvláštního, a nemá to nijaký sexuální kontext, soudkyně mu odpověděla, že teď už je Američan, a musí se držet amerických norem. Tož nevím, opakuju. Napomenout bych ho asi napomenul, ale ten flastr... V podstatě byla IMHO kulturně netolerantní ta soudkyně, ne ten Afghánec, ten by si asi dal říct, kdyby mu řekli, že to tam jaksi není zvykem. Akulturace v některých zemích je bohužel složitější, než v jiných. Konkrétně po 2 měsících práce v kanclu jedné neziskovky jsem pravil své kolegyni, Polce tam vdané, že k Americe by měli ještě v letadle dávat velice tučný návod k použití. Už jenom složitý systém frankování obálek, měli tam já nevím kolik tarifů. Zatímco v té muslimské sev. Africe jsem neměl problémy veškeré žádné. Je fakt, že jako chlap jsem to měl lehčí, což se ukázalo najmě v situaci, kdy známých dcera vylezla ven v průhledné blůzce. Nicméně zároveň tím, že jsem byl cizinec, k tomu nemuslim, jsem měl garantovanou značnou dávku tolerance. A navíc, oni jsou ti Arabové hodně družní. Samozřejmě jim taky přes některé věci nejede vlak, ale v muslimské zemi bych se určitě adaptoval daleko snáz, než v té Americe. Zažil jsem v té Africe Francouzky, které tam žily celý život, a které se tam uměly pohybovat naprosto nenápadně, aniž by přijaly muslimské obyčeje, třeba závoj. Je to všecko složitější, než pár heslovitých tezí, pánové.

46071

16.3.2005 9:10

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel 81.?.?.?

Reakce na 46071

Ježiš, nepřeje, na to má moc velké ego[smích]) To jsem prosím psal já.

46202

17.3.2005 22:58

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 46202

Zajímavé je, že se ve Francii "Francouzi arabského původu" přiliš ve svých sídlištích s bílými teďužtakédomorodci družit nechtějí. A že by se někdo spíš adoptoval v muslimské zemi než v USA...Tomu sám nevěříte, už jen to písmo a pozoruhodné obyčeje, jako třeba líbání na pindíka...Dotyčný Afgánec se mohl přesvědčit napřed, že v USA (a nejen tam) je to závažný trestný čin, jako třeba obracení muslimů na jinou víru za Talibánu v jeho domovině(a nejen tam). A ta historka o nenápadně se pohybujících, leč nezahalených Francouzskách kdesi v Mohamedstánu...Známá byla v Egyptě a šátek začala nosit velice záhy, a muslimští muži to hned ocenili. Ne že nic není jednoduché, většina věcí je ve své podstatě značně jednoduchá a médiím dá dost práce to zamlžit.

46388

17.3.2005 23:44

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel 81.?.?.?

Reakce na 46388

Ale no tak!1/ Ve většině arabských zemí funguje ještě nějaký evropský jazyk jako druhý úřední, veškeré cedule a tabule jsou dvojjazyčné, a btw, to písmo se dá zmáknout za několik dnů. Arabština má pouze 38 písmen, je fakt, že některé mají 3-4 tvary, podle toho, jestli se píšou na začátku, uprostřed, na konci slova nebo izolovaně, ale tohle fakt není problém. Je fakt, že kdo ten problém chce najít, najde ho snadno.
2/Proč by se měl ten Afghánec přesvědčovat o takových pitomostech? Muslimové umí rozlišovat chování na veřejnosti a v soukromí, zatímco Amíci byli obvykle doma stejná prkna jako v práci, akorát doma byli častěji ožralí.
3/Ten Mohamedstán bylo Alžírsko, určitě by i tam ocenili Evropanku v šátku, leč z dob koloniálních byli zvyklí i na Evropanky bez šátku, a bylo jim to šumák. Ovšem Evropanky v průhledných blůzkách, najmě ve věku dorosteneckém, to už bylo poněkud o jiném[smích]
No, prosím, když to vidíte jednoduché, asi Vás o opaku nepřesvědčím. A když se mocí mermo chcete bát muslimské expanze, tak se bojte. Jako se hodně lidí bálo, co se všecko stane 1.1.2000. Už ve stejný den večer si našli strašáky jiné, takže o Vás taky nemám strach.

46394

15.3.2005 10:02

Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Cely problem ma nekolik aspektu.
1)Rasa: S tim ja problem nemam zadny, cernochu znam spoustu a nemam s tim zadny problem. Nemam nic proti rasovemu michani a xenofobii v tomto smeru neuznavam.
2)Kultura:Narod by mel sam dbat na to aby jeho kultura setrvala. Dovezenim kultury od jinud se muze castecne obohatit, ale musi hlavne existovat komunikace mezi kulturami. Pokud se nekdo pristehuje a je ochoten komunikovat s obcany, vytvaret vazby atd., tak zakonite pochopi a castecne asimiluje mistni kulturu, ktera ho uz ve druhe generaci temer pohlti. Problem ovsem nastane jakmile se etnika zacnou zdruzovat do ghet a zit mimo spolecnost. Samozrejmosti je znalost mistniho jazyka.

46073

15.3.2005 10:06

Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

3)Nabozenstvi:Zde musi kazdy akceptovat mistni nabozenstvi a neprosazovat to svoje nad ramec mistnich zvyklosti. Osobne nesouhlasim s tim, aby se u nas stavely ve velkem mesity nebo sinagogy a urcite nejsem sam. U nas sice neni radikalni hnuti jako IRA, ale v pripade socialni nestability se muzou mensiny stat tercem, i kdyby za nic nemohly. Nejlepsi prevenci pred palenim mesit a malovanim hakovych krizu na sinagogy je jejich nestaveni. Tomu se asi ale zabranit neda...

46074

15.3.2005 10:12

Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

4)Pristehovalecka politika statu. To je velmi osemetny problem, ale hlavni je aby se obcane necitili ohrozeni prilivem obcanu odkudkoliv, hlavne pokud existuje alarmujici nezamestnanost a lide nesmi mit pocit, ze pristehovalce nejak nadmerne plati ze svych dani. V tomto smeru se vubec nedivim jak se Britanie tomuto zacla branit. No nechme se prekvapit... Stejne se to to stara byrokratickej aparat. Obcas kdyz vidim v televizi reportaz, jak nejakej dejme tomu ukrajinec maka jak cernej, umi cesky, ma tu dite a hrozi mu ze po vyprseni viza uz nove nedostane, ale tenhle system logicky musi mit sve nespravedlive obeti, neda se nic delat.

46075

15.3.2005 11:28

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 46075

Tady se mýlíte.
Je tu sice dost nezaměstnaných, ale práce, které dělají právě Ukrajinci tu nechce nikdo dělat.
Jediným řešením proti nezaměstnanosti je razantně snížit sociální dávky a podpory v nezaměstnanosti.

Je mi líto, ale mám s těmito "potřebnými" a "nezaměstnanými" své zkušenosti.

P.S. Nedávno jsem četl tři zajímavé titulky v Lidovkách:
1) Na Ostravsku je místy 20% nezaměstnanost, hned vedle
2) Při práci v dole xxxxxx byli zraněni dva POLŠTÍ horníci a ještě
3) Ostravské firmy musí najímat poláky na práci.

P.S.S. Přistěhovalectví s nezaměstnaností vůbec nesouvisí. Pokud ano, (jako třeba v NSR, NL, B nebo F), tak je to důsledek špatně nastaveného sociálního systému.

46087

15.3.2005 12:16

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 46087

>Tady se mýlíte.
>Je tu sice dost nezaměstnaných, ale práce, které dělají
>právě Ukrajinci tu nechce nikdo dělat.
Ano, mate pravdu, ale ja castecne take. Prece zalezi na strukture volnych pracovnich mist a kvalifikaci nezamestnanych. Jiste v Ostrave prijal podnikatel x polskych svarecu, plati jim primerenou mzdu, oni jsou radi, ze si vyrazne polepsili a vsichni jsou spokojeni. Kdyz se u nas podivam na vyvesku pracovniho uradu, tak opet: svareci, soustruznici, atd. atd. A tim se dostavame az ke skolstvi a k tomu, ze neprodukuje dostatecne mnozstvi urcitych profesi. Napriklad o povolani zednika u nas dnesni mladez vubec nestoji. Ale mate nejakou zaruku ze prichozi obcane skutecne zastanou jenom ty pozice, ktere nikdo delat nechce, nebo ty ve kterych nam chybi kvalifikovani pracovnici?
pokracovani...

46091

15.3.2005 12:18

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 46091

...pokracovani: Uvedomte si napriklad, ze v podstate takovej ukrajinec naprosto zdegraduje pomocne prace na stavbe na profesi placenou par korunama a nikdo uz nebude chtit prijmout cecha a zamestnat ho za adekvatni mzdu. Stejne tak jako k nam jezdi na nektere sezoni prace Slovaci. Ti jsou stejny pripad jako ukrajinci, delaji za mzdu, za kterou se nikomu z nas delat nechce. Ale neni to chyba systemu? Nemeli by mit treba zemedelci takove zisky aby si mohli dovolit zamestnat na sklizen "jablek" cechy? Ja myslim, ze na tenhle problem se da divat z mnoha uhlu...

46092

15.3.2005 13:27

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 46092

Tahle věc se netýká jen vztahu čech-ukrajinec-trh práce.
To je celosvětový problém.

Jediným řešením do budoucna je IMHO zvyšování kvalifikace pracovníků, zvyšování podílu vysoce kvalifikované práce (kterou nelze tak snadno přesunout), snížit právní bordel a v neposlední řadě daně.

Pokud to neuděláme, pak již hádky mezi národy nebudou mít smysl, protože veškerá výroba bude v Číně nebo Indii.

46101

15.3.2005 13:16

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 46091

Máte pravdu.

Je třeba hledat a odstraňovat chyby (fuj, už jsem jak stachanovec [smích]) v systému.
Školství neprodukuje dostatek kvalifikovaných lidí, protože nejsou peníze. Peníze nejsou, protože je sežerou "potřební" a potřební se odmítají učit, protože si dost vyžebrají na "tý socyjálce". A tak dále.

Nejvíc se mi líbí nezaměstnaní v hospodě, kde máme chatu [smích]

Cizinci nám berou práci.
A ty bys šel dělat na jejich místo?
Co blbneš, myslíš, že jsem nějakej ukrajinec?

Nebo taky dobré:

Zasr. vláda, politici, cizinci (dosaďte si dle vkusu), nemám práci a jsme chudí.
Aha, tak proč sedíš celej den v hospodě a prochlastáš podporu?
Jdi do hajzlu blbej pražáku.

No a vvvo tom to je.

46099

15.3.2005 10:49

Hrozí Evropě občanská válka?

TraTom 194.?.?.?

Tady se zapomíná na důležitou věc.

Každý stát může být bez problémů multietnický (USA, Kanada, Švýcarsko, dokonce i severské státy), ale nemůže být multikulturní, protože každá kultura s sebou nese svoji civilizaci a právní systém. Tedy nemohou v jednom státě existovat dva zcela odlišné politické a právní systémy (bill of liberty versus šaríja například).

A s tím multikulti už bych dnes nebyl tak žhavý. Multikulti je jedna z levičáckých doktrín, která se hroutí (jako ostatně všechny další). Nevyšlo jim to s Marxem, s pacifismem, se sociálním státem, s kontrolou zbraní, nevyjde to ani s multikulti.
Stačí se podívat na současnou Evropu. Tlak na přistěhovalce sílí už i z levicových stran, neb ti chytřejší již pochopili, že je to blbost.

A ti ostatní levicoví řvouni to pochopí také, ale to už nebudou moci škodit.

P.S. Před deseti lety by vás za pouhý návrh omezení přistěhovalců ukřižovali. Dnes je to součástí politiky EU.

46079

15.3.2005 11:05

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane idealisto ,ja vim ,kde jsem a jsem si vedom ,ze zde bylipo 40 000 roku Aboridzines,ale pred nimi zde byli jini ,kteri jim museli ustoupit.V Ceske historii take Karel IV byl cisarem Polskym ,Nemeckym ,Italskym,takze bychom mohli n aNemce take udelat Nmichov s opacnym ucinekem ,ackoliv oni veri ,ze Ceskoslovensko bylo Weisarskou smlouvou utvoreno umele a na zadne Cesk kralovstvi se nepamatuji.To je historie lidstva,Amerika pomalu vyhubila indiany a dnes muslimove zaplavi Evropu a o to by nam melo jit predevsim.
Nedelejte si starosti s Australii,ta to projede take ,ze abi ten sh... po nas nezustane,pokud to tak povedou dal,uz ted mame okresy vylozene vietnamske,prav eproto ,ze znam historii ,tak chci lidi varovat ,ze bila populace miri do sklenene vitryny musea,kam se budou na nas Asiati chodit koukat,v tom se snad shodnem,co rikate?

46080

15.3.2005 11:26

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 46080

>V Ceske historii take Karel IV
>byl cisarem Polskym ,Nemeckym ,Italskym,



>prav eproto ,ze znam
>historii ,tak chci lidi varovat

Co si mam o tom myslet ?

46086

15.3.2005 15:13

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 46086

>V Ceske historii take Karel IV
>byl cisarem Polskym ,Nemeckym ,Italskym,

>prav eproto ,ze znam
>historii ,tak chci lidi varovat

Co si mam o tom myslet ?

zdenek -- 24.?.?.?


A tak zna pan Nohejl i tu zidovskou historii. Je to
proste expert.


46109

15.3.2005 14:49

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vanguard 217.?.?.?

Reakce na 46080

Pokud máte o dějinách židovského spiknutí stejně brilantní znalosti jako o dějinách českých, můžeme být klidní...jde jen o snůšku několika popletených, vzájemně nesouvisejících faktů.

46106

15.3.2005 22:04

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46080

Pane Roberte

Jako Idealista mam pravo pomyslet na to, ze pozitivni rasismus je to, co muze
lidi sblizit.
Vas rasismus, ktery servirujete kazdodenne, neni pozitivni, ale negativni.
A ten, jako takovy, lidi rozdeluje na skupiny, ktere driv, nebo pozdeji zacnou
mezi sebou valku o preziti.Bily s bilym, zluty se zlutym, cerny s cernym atd.
Vy jste jeden z tech, kvuli kterym se valka zda nevyhnutelna.
Fasouni, sioniste, negativni rasiste.....same shit.
Nemalujte certa a radej hledejte cestu k rasovemu smiru.
Nejen Vy, ale vsichni.
Ale zbytecne ztracim cas,....Vy vite nejlepe, co je dobre pro lidstvo.
Neberu Vam to, nevyvracim.....pouze upozornuji.
Myslim, ze my dva jsme si sve mantinely vymezili.

46157

15.3.2005 11:22

Hrozí Evropě občanská válka?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

A to nevite, ze ten chudak ukrajinec casto musi este platit ruske mafii... [zahanbení] [pláč]

Nejlepsi prevenci pred palenim mesit a malovanim hakovych krizu na sinagogy je jejich nestaveni. Tomu se asi ale zabranit neda...

Nesouhlasim. Podle me by se kultura naroda mela branit a nechat synagogu ci mesitu schvalit v referendu mistnimi obcany. Pokud neprojde - nevydat stavebni povoleni.
A zpetne revidovat timto zpusobem vsechny tyto cizonabozenske stavby na nasem uzemi. Ty, ktere neprojdou, budou na naklady organizaci, jenz je postavily, srovnany se zemi.
Parku mame malo [mrknutí jedním okem] [smích]

...s temihle nazory by me asi v politice ukamenovali, ze? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

46085

15.3.2005 12:03

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 46085

>Nesouhlasim. Podle me by se kultura naroda mela branit a
>nechat synagogu ci mesitu schvalit v referendu mistnimi
>obcany. Pokud neprojde - nevydat stavebni povoleni.
S tim ja plne souhlasim a verim, ze nektere obce by se s tim dokazli vyporadat. Zatim u nas tyto tendence nejsou, ale cim vic se nase zivotni uroven bude zvisovat, tim vic se zacnou muslimove rozlezat po Evrope na vychod a nebylo by spatne myslet uz ted na budoucnost a podobny zakon vytvorit, dokud zde neni silna muslimska komunita. Ale nepochybne se o to boudou muset postarat sama mistni zastupitelstva , protoze podobnej zakon nevznikne. Tezko rict jestli by podobnou mistni vyhlasku napadl ustavni soud, ale nepovoleni nabozenske stavby neni proti svobode nabozenstvi jako takove a obcasne o sve obci maji pravo rozhodovat. Opravdu nechci aby se Cosko dostalo zbytecne do hledacku extremistu tim, ze podobnej problem nekdo dodatecne vyresi molotovem...

46090

15.3.2005 13:23

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 46090

Dokonce pokud se veřejnost, která nesouhlasí s výstavbou čehokoliv (třeba i mešity) přihlásí do stavebního řízení, má velkou šanci prosadit svůj názor.

Je to zcela legální, morální a nikdo je nemůže obvinit z xenofobie.

46100

15.3.2005 21:46

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 46100

>Dokonce pokud se veřejnost, která nesouhlasí s výstavbou
>čehokoliv (třeba i mešity) přihlásí do stavebního řízení, má
>velkou šanci prosadit svůj názor.

>
>Je to zcela legální, morální a nikdo je nemůže obvinit z
>xenofobie.

A zda-li to samé platí i o stavbě židovské synagogy?

46153

15.3.2005 22:03

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 46085

IMHO po zásluze.

46156

15.3.2005 11:29

Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

>mame okresy vylozene vietnamske,prav eproto ,ze znam
>historii ,tak chci lidi varovat ,ze bila populace miri do
>sklenene vitryny musea,kam se budou na nas Asiati chodit
>koukat,v tom se snad shodnem,co rikate?
Globalizace k tomu smeruje, ale nevidel bych to tak zle. Pokud nas nespolkne globalizace a zachovame si vlastni identitu, tak je mi celkem fuk jak bude slozena nase populace. Aspon teda doufam, ze nevznikne novodoba narodnost zvana "zapadni civilizace". Ostatne musi se nechat, ze michani ras, zvlast nekterych, vytvari velmi krasne prototypy lidi, kam se na ne hrabou arijci(ted me snad neukamenujete). A co se tyce asiatu, tak sem velmi rad, ze k nam zavitala jejich kuchyne. Jednotlive restaurace se od sebe navic velmi lisi a velmi casto vari ruzna dusena masa s ryzi a zeleninou, ktera bych minimalne ja uvarit nedokazal(varit umim slusne), nebo by to byla nejaka velmi mastna az jedovata imitace na cesky zpusob...

46088

15.3.2005 16:05

Hrozí Evropě občanská válka?

Max 82.?.?.?

Před časem mě zaujala zpráva v české tv o návštěvě Klause na konferenci v Saudské arábii.Jedna západní novinářka si postěžovala,to je ještě silný výraz,na to,že musí chodit zahalená,že si na ten přehoz stále šlape a nedá se v něm pracovat.Přímo na konferenci byli ženy státníků a novinářky ve zvláštní místnosti s neprůhledným sklem!To se stát v Evropě tak to tady máme demonstrace všech levicově-humanistických spolků a ty samé novinářky by spustily pokřik o ženských právech.Proč my se musíme stále přispůsobovat tam i doma?

46113

16.3.2005 10:05

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 46113

>!To se stát v
>Evropě tak to tady máme demonstrace všech
>levicově-humanistických spolků a ty samé novinářky by
>spustily pokřik o ženských právech.Proč my se musíme stále
>přispůsobovat tam i doma?
A to nam klepou na dvere Turci. Nepochybuji o tom, ze kdyby bylo referendum, jestli chceme do EU Turecko, tak by lidi rekli NE. Mimochodem nedavno jsem na Prime videl ve zpravach kratkej shot, jak na demonstraci zen zasahuje policije, tahaji je za vlasy po zemi a mlati pendrekama, ve zpravach na CT a Nove se to uz neobjevilo, tak nevim co si o tom mam myslet...

46210

15.3.2005 16:18

Hrozí Evropě občanská válka?

Vodník 82.?.?.?

Poněkud bych poopravil líčení situace v Holandsku. V článku to vypadá tak, jako bychom tu byli na pokraji občanské války. Není tomu tak.

Po vraždě van Gogha sa na pár týdnů zvýšilo napětí, několik mešit a kostelů chytlo plamenem (škoda byla většinou zanedbatelná a prozrazovala amatéry, 11ti až 15ti letí byli v několika případech dopadeni), zároveň se ale ukázalo, že je na obou stranách též spousta dobré vůle problémy řešit a největší překážkou - i pro muslimy - je zažraná politická korektnost, která poznamenala Holandsko nejvíc, řekl bych, ze všech evropských zemí, a které se zbavuje jen pomalu a obtížně. Politici se nyní odvažují navrhovat (zatím, bohužel, ještě ne uskutečňovat) řešení, která by se neodvážili navrhnout před 15 lety a tato řešení mají bouřlivou podporu občanů, a to mnohdy i samotných muslimů.

Ovšem pokud si temné síly rozpoutání všeevropské občanské války přejí, tak jim v tom nic nezabrání. V Jugoslávii si to vyzkoušeli...

46116

17.3.2005 2:31

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46116

Pravda valka v Holandsku neni, ale co Vodnikovi unika, je, ze pro multi-kulti ( cti muslimske) zajmy ani neni zapotrebi.

Nejvetsi Holandska mesta (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Haag) maji 50% (mnoha mensi az 70%) 'neholandskou' (cti muslimskou) populaci a prirozeny prirust + tzv. slucovani rodin nebo zakladani novych rodin ( muslimove si vybiraji za partnery prevazne muslimy a navic asi 70% je dovozem z puvodni zeme) zajistuje, ze demograficky profil mest bude v pristi generaci absolutne ne multi-kulti.

Rocne se rodi v Holandsku asi 200000 deti, z toho polovina (100000) je 'neholandske' kultury.
Tento rok byl nejmensi prirust populace v Holandsku: imigrace (prevazne muslimu) > 50000 minus emigrace (prevazne Holandanu) asi 50000.

Nyni je v Holandsku asi 15% neholandske populace, s vyse uvedenymi cisly nenni tezke vypocitat, kdy Holandsko prestane byt Holandskem a stane se kalifatem. Bez obcanske valky.

46283

17.3.2005 16:31

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46283

Velmi bych ocenil, kdybyste svá tvrzení doložil linky!

Sám žiji v Utrechtu a cizinců tu není většina; nejsem si ani jist, je-li tomu tak v Amsterdamu nebo Rotterdamu, ale tam se to bude polovině blížit, ať z té nebo oné strany. "Neholandský" tu ovšem ještě zdaleka neznamená "muslimský": právě v Rotterdamu jsou mraky Antiliánů, kteří jsou mnohem větším problémem než muslimové. Jsou tu i mraky Surinamců, ale ti se považují za Holanďany a to včetně hindustánských muslimů (asi byste se divil, jaké rozdíly jsou mezi muslimy ze Surinamu, Turecka a Maroka).

Vodníkovi uniká lecos, ale pokud je pro Vás "multikulti" totožné s "muslimským", pak máte poněkud indiánské představy o zdejším životě [smích] Ostatně Holanďané se povětšinou ke své kultuře staví tak laxně, že je tato na vymření a není divu, že kulturám jiným (najmě americké) těžko může konkurovat, i když se tyto nijak nevnucují (většina muslimů, hinduisti, židé, pravoslavní Řekové nebo Rusové atd. atd.)

46357

17.3.2005 16:47

Tak jsem si to našel sám.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46283

Tato zpráva http://www.mikado-ggz.nl/artikel.php?artikel_id=53 je z 13. srpna 2003:

Rotterdamské centrum pro výzkum a statistiku (COS) vyčíslilo, že kolem r.2017 bude 57% obyvatel allochtonních. Teď je to 46%. Jedná se najmě o Surinamce, Antiliánce (z těchto dvou skupin se ale druhá generace často stěhuje mimo Rotterdam), Kapverdiánce, Turky a Marokánce.

V Amsterdamu je to 48,1% (mám ale pocit, že jsem zaslechl něco o tom, že dnes už je to přes 50), v r.2020 se odhaduje 57,3%. V Utrechtu to bude v r.2015 33%, zde je to ale relativně víc Marokánců a méně Turků.

Na tomto linku máte pěkné grafy: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/algemeen/index/index1310.pdf. A rovněž zde: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2002/1014k.htm.

46358

18.3.2005 1:56

RE: Tak jsem si to našel sám.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46358

Co se tyce vaseho Utrechtu:

'jen' 31% populace je oficialne alochton. Ale to je jen hra s cisly. Utrecht ma nyni 265000 obyvatel. Kolik je skutecnych (autochtonich) Utrechtanu (se zajmem o Utrecht, o Holandsko) ? Minus 50000 studentu ? Minus 20000 obyvatel nasilne anexovanych Vleuten ? Etc.

Nejde prece o politicko-korektni zonglovani s cisly, ale o skutecnost. Stejne jako v jinych velkych mestech i v Utrechtu uz nyni porodnost a podil 2.generace neetnickych Holandanu prevysuje prirozeny prirust autochtoniho obyvatelstva.
Ne oni, ale vy se budete prizpusobovat.

Prectete si neco o Gemeentelijke herindeling.
[http://utrecht.sp.nl/pers/pers00/20000704.stm]

... De regering gaat in haar onderbouwing van het annexatievoorstel vooral in op de grootste-delijke problematiek. Utrecht heeft het zo moeilijk: een onevenredige bevolkingssamen-stelling, een te laag of verkeerd geschoolde beroepsbevolking, waaronder veel allochtonen met een gebrekkige kennis van het Nederlands, een hoge werkloosheid en een slecht werkende arbeidsmarkt, een verouderd en verwaarloosd woningbestand, verkeerscongestie, vandalisme en criminaliteit. En tot overmaat van ramp, aldus de regering wordt een groot deel van het inkomen dat in de grote stad wordt verdiend, daarbuiten besteed. Tweedeling tussen stad en omgeving wordt het genoemd. ...

46406

18.3.2005 19:04

Pane 62...

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46406

Já jsem taky allochtonní Utrechťan. Můžu Vás ubezpečit, že o Utrechtu vím víc než 90% rodilých Utrechťanů, ač se politických aktivit ani veřejného života prakticky nezúčastňuji.

Utrecht má prý 270 243 obyvatel, ale nevím, počítají-li se do toho i studenti. 20 000 přibylo vskutku anexí Vleuten/De Meern a stavbou satelitního městečka Leidsche Rijn.

Zde máte poměrně vyčerpávající link k utrechtské situaci: http://www2.utrecht.nl/smartsite.dws?id=69549 Mějte stále na paměti, že "allochtonní" neznamená "muslimský" a že pár autochtonních se muslimy stalo (znám osobně dva). Podívejte se na etnický podíl, kde se v kolonce "overig westers" nacházím i já! Mám čtyři děti!! HOLANDSKO - TŘESIŽ SE, TŘESIŽ!!! [cool]

46473

19.3.2005 3:15

RE: Pane 62...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46473

Piseme si tady o ruznych vecech: ja chci informovat o konkretni skutecnosti ( demograficky vyvoj populace a s tim spojenych zmen kulturnich norem ) a vy davate k dobru fraze a odkazujete na upravene informace politicky-korektniho (dale po-ko) stredu, pseudo-socialistickeho establishmentu, ktereho se to, co se deje na ulici za rohem (zatim) netyka.

Cetl jsem sociologicke studie z 80-90tych let, ktere predpovidaly vyvoj a problemy spojene s nekontrolovanou imigraci: negativni dusledky pro Holandany, problemy mezi ruznymi etnickymi skupinami obyvatel, kriminalitu. Mluvit o imigraci a etnicite bylo donedavna tabu ( a po-ko sebevrazdou). Nejenom, ze tyto nazory byly po-ko nespravne, ale byly oznacene za vedecky pochybene. Zavirani oci ( pro problemy druhych) je pro jiste karieristy nejlepsi reseni.

Amsterdam mel pred 30 lety stejne jako dnes asi 800000 obyvatel. Nyni, za 1 generaci, zije v Amsterdamu asi 50% allochtonich obyvatel. Tech 400000 Amsterodamanu nevymrelo, ale odesli z mesta, ktere meli vetsinou radi, ale kde uz nechteli bydlet. Nekteri, stejne tak jako nedavno, byli vyhnani.

Co chcete rici tim, ze vite vice o Utrechtu nez rodily Utrechtan ? Ten - i kdyz mozna zna mene dat - nese v sobe kulturu svych predku, citi se Holandanem, ma rad sve Holandsko a Utrecht a nebude si pravdepodobne prat skoncit v teplych krajich. Pisi pravdeopodobne, protoze prave proto, ze je (dusi) Holandan ztraci kontakt se svym Utrechtem a tak koneckoncu proc ne skoncit ve Spanelsku. Vase abstrakni znalost neznamena nic ve vztahu k Utrechtu. Jestli se tam bude mluvit anglicky nebo turecky je vam jedno, pokud to nenarusi vase denni zvyky - mluvite-li dobre anglicky mozna to privitate. To je i postoj 'novych' Holandanu. Zmeni holandstinu za arabstinu bez problemu a radi. Jejich sen je cesta do Meccy a kdyz budou mit dost penez bydlet a byt pohrben v Maroku. A samozrejme zit podle Koranu.

To ze vy znate dva holandany-muslimy a ze i vy jste holandan-neholandan nema vliv na nic. Dalsi vyvoj zalezi na skutecnych Holandanech.

46490

19.3.2005 13:12

Pane 62...potřetí

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46490

Nezapomeňte taky na to, že Maroko se modernizuje a že místní marokánská komunita v ghettech žije v Maroku šedesátých let. Takže těch mnohdy nečekaných a protichůdných faktorů je ve hře příliš mnoho na to, aby se daly dělat nějaké závěry.

Já jsem si za 22 let vytvořil k Utrechtu opravdový vztah, znám jeho historii i dialekt (přestože ho neovládám) a jeho vývoj ke kosmopolitnímu západnímu velkoměstu mi vadí. Myslím, že k jeho zániku jakožto starého holandského města přispívá mnohem víc rodilý Utrechťan, „duší Holanďan“, který má na sobě completely americký outfit, pracuje v nějakém nadnárodním businessu, ve volném čase pěstuje skating, dělá fitness, sedí před MTV nebo soap a na dovolenou jezdí na Floridu, nežli já, který žiju jeho středověkým duchem, seznamuju s jeho historií a památkami návštěvy (ale mnohdy i ty rodilé Utrechťany).

46505

19.3.2005 13:57

Pane 62...podruhé

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46490

(tento text patří před předchozí)

Píšeme opravdu o různých věcech. Já jsem jen chtěl poopravit temný obraz jak ho líčí článek. Vy jste na to reagoval zprávami o demografickém posunu (který přece nikdo nepopírá) s poněkud přehnanými číselnými údaji. Já jsem na to uvedl linky nikoli na nějakou po-ko propagandu nýbrž na oficiální statistiku.

Sociologických studií je napsáno habaděj a předpovídají věci nejrozličnější. Neříkám, že by se měly ignorovat, ale žádné evangelium to není. Bude záležet nejen – jak píšete – na skutečných Holanďanech, ale právě i na imigrantech všeho druhu, jakým směrem se bude ubírat. 99% z nich nemá na destrukci zdejšího systému zájem, kritizuje po-ko a dost jich podporovalo Pima Fortuyna. Naštěstí už ta po-ko povoluje a problémy se už smějí pojmenovat, lze se tedy nadít toho, že se začnou i řešit.

46506

19.3.2005 13:59

Pane 62...podruhé (pokr.)

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 46490

Z velkých měst se bohatší Holanďané stěhují ven, to je pravda. Ani já bych nedal dítě na školu, kde je polovina Marokánců. Neříkám přeci, že je vše v pořádku a ideální. Incident s vyštvanou rodinou byl zatím ojedinělý a způsobil dost rozhořčení (navrch se jednalo o kriminální mládež, která nemá v sobě kulturu [i[žádnou[/i]). Ale občanská válka? Sice ji samozřejmě v budoucnu vyloučit nemohu, ale momentálně si ji neumím moc představit.

Váš předposlední odstavec by vyžadoval odpověď velice rozsáhlou, na jakou tu není místo. Základním argumentem je, že Holanďani ve své utilitární kosmopolitní progresivitě de facto zavrhli vlastní kulturu jako poněkud obtížný balast a přejímají o stošest americké a jiné „globální“ elementy, przní si dobrovolně jazyk amerikanismy a postupným odcírkevněním a odvrhováním křesťanství se připravují i o jakéhokoli kulturního nositele (utilitární bezvěrectví nemůže být nositelem žádné kultury). Tento proces prakticky nepostihl první generaci muslimských přistěhovalců (a jen ti nemluví holandsky, přejí si cestovat do Mekky a být pohřbeni v Maroku), ale částečně už druhou a lze se domnívat, že bude postupovat nadále.

46507

20.3.2005 1:54

RE: Pane 62...podruhé (pokr.)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 46507

Diskuse skoncila, prednasejici i publikum odesli, sal je prazdny a my si tady jeste povidame. Je pozde, a ja vim, ze nas time is over, nenapsane a nepochopene ztratilo vyznam. Je cas zmizet do noci.

Nase svety nejsou v rozporu. Musim se usmat.

Preji Vodnikovi slunecny weekend.

46530

15.3.2005 16:56

Hrozí Evropě občanská válka?

Martin 193.?.?.?

promiňte, že to píšu sem, ale nevidím příspěvky v rubrice : Zaslíbené 11. září, staré ani nové .... protože u ostatních článků je vše ok, zajímalo by mě, kde je chyba

46121

15.3.2005 17:29

Hrozí Evropě občanská válka?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Pavel -Čert- Němec - podobnej problem nekdo dodatecne vyresi molotovem...
Nebyl bych naivni. Zidaci budou mit synagogu urcite pojistenou, takze utok molotovem nevyresi nic, jen z kames nas, gojimu, zaplati pojistovna Zidakum opravu [smích]
Nijak jinak to urcite nebude [chechtot] ... [naštvaný]

Martin - Me to funguje, zkus F5 [mrknutí jedním okem]

46124

15.3.2005 22:06

Hrozí Evropě občanská válka?

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Ježišikriste, kam jsem to vlez?!

46158

15.3.2005 23:31

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46158


>Ježišikriste, kam jsem to vlez?!
Mezi 66 a 62 [velký smích]

46163

16.3.2005 9:39

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel 81.?.?.?

Reakce na 46158

Já jsem tímhle zoufalým zvoláním reagoval na ty příšernosti ohledně "povolování náboženských staveb", z klávesnice trodase, P. Němce a j. To si pánové fakt myslí, že mohou zabránit občanovi nebo obč. sdružení ve výstavbě zařízení, uspokojující jeho náboženské potřeby? Referendum o mešitě v Teplicích např. je totální ostuda, zvláště pak ze strany tzv. křesťanů, kteří tím jen potvrdili, že svou víru vnímají jako byznys. Protože je to normální boj proti konkurenci, která může "přetahovat duše", anžto pánbíček hodnotí hlavně to, kolik jich která církev má v hrníčkách ve špajzu, že jo? Leč zpátky k předmětu.
Domnívám se, že je to možné akorát v blbém zabedněném Česku. Všude jinde ve světě by měli podobné snahy o referendum ohlas spíše negativní. Samozřejmě jiná věc je, že na podobné stavby se vztahují všechny stavařské a hygienické a nevímjaké normy, ale např. muslimové s tím problém nemají. Hlasité svolávání k 5 denním (i nočním) modlitbám, tzv. adhán není zas tak důležité, aby se bez toho neobešli, v drtivé většině evropských i amerických mešit se neprovozuje. BTW, týká se to nejen muslimů, byl jsem v USA v zenovém klášteře, a taky jsme v 5 ráno nezvonili, i když to nebylo nijak moc zalidněné místo. A zenové centrum v Cambridgi, což je intelektuálské předměstí Bostonu, kvůli tomu, že je v normální zástavbě muselo dokonce změnit předepsaný denní rozvrh, takže se v 5 ráno místo zpěvu súter potichu meditovalo, sútry se zpívaly až tak v 7, kdy se Amíci probouzejí, a já díky nim šel naopak ještě dospávat[smích]
Já jsem v muslimských zemích žil, trochu jsem studoval i arabštinu a islamistiku, a popravdě řečeno se jich zas až tak nebojím. Jednak proto, že se mi tam nežilo zle, jednak proto, že s tou jejich expanzí to nevidím tak horké, a konečně hlavně proto, že když člověk něco pozná na vlastní kůži, tak si z toho prostě nemůže dělat paranoidního strašáka, i kdyby jak chtěl. Takže pánové trodas a spol., do světa, nebo aspoň do knihoven a na internet, anebo taky dost možná k psychoterapeutovi.

46205

16.3.2005 2:25

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tento clanek vysel pre drokem ,ale i tak dokresluje citeni Britu.
EXODUS
As we face a flood of immigrants from Eastern Europe thousands of fed-up Britons like this teacher are making a new life in Spain.
Thousands of hard-working Britions are quitting the UK every year in dispair at the declining state of the nation. ... Teacher Angela Proctor, 33, is typical of those who have joined the exodus. She and her partner Paul, an estate agent, say they have been forced to live in Spain as it is their only hope of a decent standard of living. ... The couple left Hull in 2001, finally driven out by spiralling crime rates, a crisis-hit health service, crumbling schools and soaring council tax bills. Figures show they were joined abroad last year by 100,000 Britions, not just doctors, teachers and care workers but builders, electricians and other craftsmen with skills short in this country. ... Old fashion values mean families and the elderly are able to live more comfortably, children are safe to play in the streets, schools and health care are better and crime is treated seriously. She said: "We'd had enough of living in Britain. We had no standard of living. It was the best decision we ever made to move here."
DAILY EXPRESS - London, February 26, 2004, page 1 and 5

46183

16.3.2005 3:24

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

US warns China over latest challenge towards Taiwan-
China's new "anti-secession" law authorising the use of force against Taiwan has sent ripples of alarm throughout the region and beyond, drawing a stern reaction from the US, and casting new uncertainty on European plans to resume arms sales to Beijing.
If China attacked Taiwan, and the US replied with military force, Australia would consult with the US, as stipulated by the 1951 Anzus treaty. "But that's a very different thing from saying we would make a decision to go to war," Alexander Downer, the Foreign Minister, said in Canberra.
Po teto zprave si udelejte predstavu o zprave z Kanady,kde statisice Cinanu podporuji novy zakon V Cine proti Taiwanu,zde je priklad narodniho ohrozeni pro Kanadu v pripade valky Cina -Taiwan a na vic ,kdyz soused ,USA se do valky vlozi take.Jiste vsichni starsi pamatuji patou kolonu v Sudetech v dobe ohrozeni Ceskoslovenska,takovy Oscar Shindler pracoval pro Canarisuv Abwebr a dodaval plany Cs. opevneni,za coz mel byt odsouzen ,co by Cs. obcan za velezradu,takze ruzne narodnostnicelky muzou mit neblahy dopad na bezpecnost hostujici zeme,provokaci a podvratnou cinnosti muzou a v minulsti zpusobyly ruzne neblahe problemy,nakonec cinnost Mossadu je na tom zcela zalozena i Maxwell pracoval pro Israel i jako clen Britskeho parlamentu,dnes USA ma velke potize s zidovskou spionazi na vsech zivotne dulezitych mistech americke administrativy,vsichni tak zvani neocon maji dvoji statni prislusnost,samozrejme israel je cislo 1.

46186

16.3.2005 4:12

Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Close This Window
Pentagon Says Halliburton Paid Too Much for Fuel
Tue Mar 15, 2005 12:55 PM ET

By Sue Pleming
WASHINGTON (Reuters) - Auditors believe Halliburton paid too much for fuel it brought into Iraq under a no-bid deal and "major" issues with the U.S. defense contractor are still unresolved, the Pentagon said on Tuesday.

A Pentagon spokeswoman said an audit released by Democratic congressmen on Monday that questioned $108 million in costs by Halliburton unit Kellogg Brown and Root was conducted to determine whether "fair and reasonable" prices were charged.
She added that Halliburton's client, the Army Corps of Engineers, was working hard to finalize negotiations on prices charged under the oil contract handed out without competition before the U.S. invasion of Iraq.
The DCAA audit, parts of which were released by Democrats Rep. Henry Waxman of California and Rep. John Dingell of Michigan, questioned $108 million in costs by KBR in 2003 and 2004 for fuel brought into Iraq for civilians.
Halliburton, which was run by Vice President Dick Cheney until he joined the race for the White House in 2000, has said it delivered fuel for the best possible price.Greenhouse's lawyer, Michael Kohn, said he could not provide further details over the next interview's focus.
According to government estimates, Halliburton has the potential to earn up to $18 billion for its work in Iraq, which includes a giant logistics contract with the U.S. military.
Valka ,jsou zidovske zne,rekl rabbin,lide ,pamatujte si to!
Dick Cheney byl jeden z tech ,co dela vse mozne zacit valku v Iraku-kdyz z toho ma horu penez .




46188

16.3.2005 4:51

Hrozí Evropě občanská válka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Thursday, March 03, 2005
Republican Jewish Group Critizes Byrd's Remarks
MyWay-AP: GOP Jewish Group Critizes Byrd's Remarks

Excerpt: WASHINGTON (AP) - A pair of Jewish groups accused Sen. Robert Byrd on Wednesday of making an outrageous and reprehensible comparison between Adolf Hitler's Nazis and a Senate GOP plan to block Democrats from filibustering. A GOP senator called for Byrd to retract his remarks.

Byrd spokesman Tom Gavin denied that Byrd, D-W.Va., had compared Republicans to Hitler. He said that instead, the reference to Nazis in a Senate speech on Tuesday was meant to underscore that the past should not be ignored.

"Terrible chapters of history ought never be repeated," Gavin said. "All one needs to do is to look at history to see how dangerous it is to curb the rights of the minority."

Sen. Rick Santorum of Pennsylvania, the Senate's No. 3 Republican, called for Byrd to retract his comments, saying they "lessen the credibility of the senator and the decorum of the Senate."

V tom to spociva ,kdyz mensina ovladne vetsinu,to si Nemci nenechali libit v tricatych letech a tak komunisty-zidy oddelali,Karl Liebknecht a Eosa Luxemburg s pomoci Leninova -Radek chteli nasilny ,revolucni prevrat v Nemecku,komunisti nikdy nebyli voleni,vzdy v kazde zemi se prevratem zmocnili vlady,pokud se sami nevysplhali do pozic nejvyssich-vis problem USA dnes.

46192

16.3.2005 12:42

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Josef 67.?.?.?

Reakce na 46192

Pane Neznamy!
Senator Robert Byrd se rozciluje, ze zpusob voleb v senatu se vrati zpet tak jak to zada constituce. Robert se totiz nemuze smirit s tim, ze ztratil ctyricetiletou nadvladu demokratu v senatu. Sam byvaly clen KKK pouziva taktiky levice a nalepkuje. Vas asi plete ten nazev demokrati, ale v USA je to koalice vsech levicovych skupin vcetne komunistu lesbicek a homosexualu, kteri vzdy vedi jak si maji ostatni usporadat zivot - oni jsou ti pokrokovy. Musel byste rozumet detajlum to pochopit, ale zmena se vraci zpet k tomu jak je konstituce napsana a demokrati ztraci dalsi kontrolu nad minoritami. Podle jejich formule se totiz podarilo blokovat povyseni vysoce kvalifikovanych soudcu jeden latino a jedna cernoska ze statnich pozic na federalni pozice. Takze skutecnost je prave opacna, nez jak to chapete ve svem komentari. Nehlede na to, clanek je o problemech EU a kdyz chcete mluvit o nacistech, tak si zajedte do byaleho NDR, kde az 18ti % nezamestnanost je zivna puda pro neonacisty. Celkovy pocet nezamestnanych v Nemecku vystoupil v unoru na 12.8%, coz se blizi k cislu, kdy nastoupil Hitler tim, ze slibil vsem praci! Francie sice stavkuje kazdy tyden , ale jaksi take dochazi Eura na vsechny ty socialni vymozenosti, takze treti cesta, kterou vymysleli Schroeder-Chirac-Jozka Fischer-Brusel se stava pro EU jaksi kostrbatou. Osobne doufam, ze Cesi budou mit do tretice stesti a zustanou svobodnou zemi. EU se nerozjede a zustane vse jak to je. Volny obchod svoje mena, svoboda pohybu a statni suverenita v rukou primo volenych representantu statu. Jinak centralni rizeni z Bruselu bude mit stejne vysledky jako melo RVHP. Rozdil bude, ze za komousu bylo hodne penez a nebylo co koupit a v EU bude vse, ale zase nebude penez z duvodu vysokych dani.

46218

16.3.2005 20:37

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Druid 62.?.?.?

Reakce na 46218

Josefe, nazvat pana Roberta Nohejla s jeho k dnesnimu dni 2833ti prispevky na tomto foru Neznamym je necekane osvezeni.

46252

16.3.2005 12:49

Výborně!

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Tak střízlivý, nezaujatý příspěvek (a hlavně bez nenávisti) jsem už na Zvědavci dlouho nečetl.

Skvělé!

[smích]

46219

16.3.2005 22:04

Hrozí Evropě občanská válka?

PINARD 82.?.?.?

Kdyz jsem se pred dvaceti lety usadil v Parizi, neveril jsem, ja vul,slovum jednoho kamarada ktery mi radil odejit s nim do Perthu.
Jiz v te dobe pokladal zdejsi situaci s mensinami za nenormalni.
No, mel jsem a stale mam fain praci, takze otazky jsem si nekladl. Ale ted?
Minuly rok jsme byli cela rodina u neho na navsteve v Perthu, a na konci roku to tu asi zabalime a poletime tam.
Ano, mam takovy pocit, ze to tu blbe dopadne.

46261

17.3.2005 2:15

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,tady jde predevsim o toto:Terrible chapters of history ought never be repeated," Gavin said. "All one needs to do is to look at history to see how dangerous it is to curb the rights of the minority."
To je to ,co dnes mame a jinak se tomu take rika:Kdyz obet se stane vasim panem.
Dnes muzete sledovat zpravy a jakmile je tam neco o zidech,tak zprava neexistuje,prestane jimi ovladanymi medii neexistovat.
V Americe 98% obyvatelstav,co by "krestanska zeme" je v problemu ,protoz ezide ,tedy 2% v te zemi demokracie pozaduji zruseni Vanoc a oznacovat Ameriku za krestanskou zemi,hraci s trenerem byli napadeni ,ze se modli pred utkanim a jine.V Britanii ,kde je rovnez jen par zidu se deje toto;UKIP has members elected to the European Parliament. They voted to a man to support a Jewish-inspired resolution tabled on 27th January ("Auschwitz Liberation Day"[mrknutí jedním okem] condemning, in the name of the "victims of Auschwitz", all "racism", "xenophobia", "nationalism", "historical revisionism" etc., etc., and urging the national parliaments of member states to render all such activities as crimes punishable by long jail terms. Some of those proposed 'crimes' (i.e. "xenophobia"[mrknutí jedním okem] would render the present "get Britain out of the EU" policy of UKIP a criminal offence!!The British people are increasingly fed-up with the continual diet of Jewish "Holocaust" moaning in the mass media which nowadays increasingly suggests that THEY, not just the German Nazis of 60 years ago, were somehow "morally complicit" with and therefore "co-responsible" for the "greatest crime in all human history". Krestansky svet je uplne demoralisovany,0.7 % zidu svetove populace.

46280

17.3.2005 7:54

Hrozí Evropě občanská válka?

Josef 67.?.?.?

Pane Nohejl!
Vyslysel jsem Vase volani o nebezpeci zidoviny a presunul jsem svuj liquid assets do italske banky! Utok na americke krestany vede levice z duvodu leninova uceni, ze nabozenstvi je opium lidstva. Ze jsou mezi levici take zide o tom nepochybujte. Je jich plny New York a Hollywood. V New Yorku pokladaji vsechny lidi zijici zapadne od Hudson River za redneck idioty, kteri navic neumi volit. Hollywood mluvi o tomto teritory jako o flyover country. Jelikoz disponuji velkymi penezi, jsou viditelnejsi. Nastesti president Bush je a mluvi reci redneck tesi se velike popularite a i svetove deniky zacinaji pripoustet, ze s tim Irakem mel asi pravdu. Jestlize Evropane specialne Francouzi nemaji radi kowboje to je jejich problem. Na vsechny prognozy o americkem kolapsu ktere koluji uz co jsem na zivu zacinam byt skepticky. Nejdrive to byli komunisti, ted to tvrdi cela Evropa. Naopak souhlasim s Vasim rcenim o tom , ze kdo zapomene minulost se vystavuje nebezpeci, ze si ji zopakuje, ale to pasuje dnes spise na Evropu.

46316

19.3.2005 6:03

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kazda valka je planovana i ta Evropska by byla planovana,daleko pred tim ,nez vypukne,tak ,jak zastupci olejarskych firem urgovali valku s Irakem,daleko driv nez bylo 11 zari.Churchill mel take sve plany s Evropou,tak ,jak pred tim s Nemeckem,Hess nemohl zastavit zadnou valku,tak jak i prumyslnik Ford z Ameriky.

The British press revealed in early October, the contours of a plan conceived by Winston Churchill, to launch an Anglo-American war against the Soviet Union, after the war in Europe had been effectively ended. Churchill's Chiefs of Staff committee turned down the plan, on military grounds. Excerpts of the plan were published by the Daily Telegraph on Oct. 1, 1998.

According to the Daily Telegraph report by Ben Fenton, Churchill feared that after V.E. Day on May 8, 1945, the Russians could move westwards and threaten Britain. Churchill's view was that an assault against the Soviet Union would be the only solution, and that it would have to be mounted before the Americans withdrew the best of their forces for combat in the Pacific. Churchill ordered his staff to ``think the unthinkable,'' and draft a plan. The report which resulted, named ``Operation Unthinkable,'' was delivered to Churchill on May 22, by his Chief of Staff, Lt. Gen. Sir Hastings Ismay. This was five days after German Admiral Doenitz had formally surrendered. The scenario for this ``Third World War,'' which was to have started on July 1, went as follows:

Pokracovani:http://members.tripod.com/~american_almanac/church.htm

46497

20.3.2005 12:51

Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

> Dalo by se popsat vice hruznych akci, ktere vzesly z islamske kuchyne jenom >z prosteho zajmu expandovat, ale.....
Pane Jiri
Z prosteho zajmu expandovat, a z toho vyplyvajiciho terroru, byste mel obvinit
i zidy, krestany, budhisty...samozrejme jen ty "pretenders",...ty Zle duse [smích]
Islam neni o nic horsi, nebo lepsi, nez Jezisovo uceni.
A navic,...stejny buh, pokora pred bohem.....proc nadavate? [zmaten]
Nechtel bych byt v kuzi cecenskeho muslima, kteremu ruske krestanske tanky
rozstrili treba panelakovy byt se vsemi rodinnymi prislusniky.

46546

20.3.2005 15:29

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel 81.?.?.?

Reakce na 46546

Jo, ty ruské tanky jsou jedna věc. Druhá věc, někde jsem tady četl o tom, že jestli vím, kolik je vlastně v Čečně Čečenců. Určitě tam bude Rusů víc, ale asi hlavně díky tomu, že na Stalinův rozkaz nacpali v r. 1944 Čečence do dobytčáků a vyvezli do stř. Asie, odkud se mohli vrátit snad až za Chruščova. Podobné "demografické experimenty" obvykle nekončívají tím, že se postižená skupina obyvatel rozroste, a má na autora experimentu a jeho krajany ty nejlepší vzpomínky.

46555

20.3.2005 13:58

Podivan konstrukce Evropskych struktur

fpul 212.?.?.?

O to, jak funguji legislativni a rozhodovaci procesy v EU jsem se zacal zajimat v souvislosti s denim kolem smernice o softwarovych patentech. Nechci zde delat "propagandu", material je napr. na

http://www.ffii.org

Pri te prilezitosti me zarazilo, jak maji organy EU daleko k primo volenym zastupcum obcanu a jak muze byt jediny voleny orgran EU (paralment) bez problemu ignorovan, pokud ma jiny, nez "spravny" nazor.

Nesedi mi hlavne tato konstrukce. Lide voli narodni parlamenty. Ty maji zakonodarnou moc a jmenuji vladu. Vlady clenskych zemi jmenuji vyslance (zastupce) v rade Ministru (pripadne ve vyboru COREPER) a ti vytvareji smernice EU, ktere jsou pro clenske zeme zavazne a jejich parlamenty museji prijmout takove zakony, aby smernice EU byla splnene. Do procesu tvorny smernice muze zasahovat parlament EU, ale jeho pozmenovaci navrhy mohou byt ignrovany (viz. deni kolem SW patentu). Vykona moc se tak dostava do zakonodarne role a muze zavaznym zpusobem diktovat narodnim parlamentum, co museji prijmout za zakony.

Pokud se nam v CR nelibi vlada, tak to jedny volby (pri trose stesti predcane) spravi. Co ale kdyz se nam prestane libit rada EU ? Muzeme pockat do voleb a vymenit tam zastupce za CR, coz nema na beh celeho organu vliv. I kdyby volby probehly v cele EU, zastupci se tam budou menit postupne a aparat ma sanci se prizpusobovat.

Pride mi, ze v Bruselu vznika neco jako UV KSC, sbor jmenovanych uredniku, kde je soustredena prakticka moc, jak zakonodarna, tak vykona, kde vladnou aparatcici, kteri nejsou pod primou kontrolou volenych zastupitelu.

46550

20.3.2005 19:42

Hrozí Evropě občanská válka?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Pokr...

Multikulturalismus je v podstatě protimluv, protože ti, co se hrnou do té a té země, tak většinou taky proto, že tamější kultůra měla taky vliv na to, že je ta země na vyšším stupni vývoje a s vyšší živ. úrovní. Ale oni si potom chtějí vytvářet tu svoji kulturu a následně tak vlastně rozrývat základy, na kterých ta určitá země vyrostla. Je to už docela hmatatelné, v celém západním světě. Tak tedy "vzhůru dolů".

46566

20.3.2005 22:41

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 46566

> Ale oni si potom
>chtějí vytvářet tu svoji kulturu a následně tak vlastně
>rozrývat základy, na kterých ta určitá země vyrostla. Je to
>už docela hmatatelné, v celém západním světě.
Priznavam se, ze jsem se stykal v LA s byvalymi Sokoly, jednou jsem i vstoupil do sokolovny a tim asi narusil kulturu severoamericanu.
Dle meho usudku jsem nic nenarusil a odmitam se omlouvat. [velký smích] [vyplazený jazyk] [velký smích]

46576

21.3.2005 4:30

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 46576


>Priznavam se, ze jsem se stykal v LA s byvalymi Sokoly,
>jednou jsem i vstoupil do sokolovny a tim asi narusil
>kulturu severoamericanu.

>Dle meho usudku jsem nic nenarusil a odmitam se omlouvat. [velký smích]
>[vyplazený jazyk] [velký smích]

Asi jsem se nevyjádřil dost přesně. Tak třeba tady v Kanadě se Arabové domáhají toho, aby tady mohli uplatňovat svoji šaríju a kanadská vláda o tom "uvažujue" zda jim to povolit, či ne. Je to tedy zasahování do kultury hostitelského státu, nebo není, když chtějí zavádět jejich "kulturní" zvyky v zemi, která se holedbá demokracií na vyšší úrovni ? Jo, a dejte si ještě přídomek "naivní". [smích]

46598

21.3.2005 16:09

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

abel akonec (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 46598

Ono je to jedno, jestli jim vláda to uplatňování šarí´y povolí nebo ne, protože ve svém náboženském životě se jí stejně řídí. Jiná věc je, že v otázkách např. civilního statusu se i muslim chca nechca musí řídit zákony dané země. Konec konců i v dějinách existují paralely, akorát opačné, v islámských zemích se nemuslimové uvnitř své komunity mohli řídit svým právem, a šarí´a řídila jen jejich vztahy s muslimy. Problém islámu je v tom, že to není tak úplně náboženství, nýbrž v podstatě řídí všechny aspekty života jednotlivce a společnosti, takže v islámské zemi něco jako oddělení "církve" od státu dost dobře nejde, ať si např. Turci říkají co chtějí. To už je poctivější přiznat barvu, a řídit se tou šarí´ou.

46646

20.3.2005 22:09

Hrozí Evropě občanská válka?

Martin 193.?.?.?

EU ... njn, další diktatura pod svobodnou vlajkou demokracie. Kdy už si lidi všimnou, že je to VŽDYCKY stejné, bez ohledu na to, jakou vlaječkou se nad nimi mává ? [smích] Já nevím, ale mě to připadá velmi prosté .... toi co vládnou zneužívají ty, kterým vládnou, vždy a všude. A teorie občánků o tom, jestli zrovna mají komunismus, vojenskou diktaturu či demokracii, na tom nic nemění ... je jim prostě vládnuto a basta. [smích]

46573

21.3.2005 4:05

RE: Hrozí Evropě občanská válka?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 46573

No Martine, stejne to neni. Kdyz se ti v demokratickem systemu nelibi, tak muzes odejit kam chces. Za komunismu jsi bud musel "uteci do emigrace" a nebo v tom zit a drzet hubu.

46595

21.3.2005 4:22

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je a nebo neni stejne,jde o to ,kdo je jak informovany a take zda ma pri vsednich starostech cas sledovat ,jak se veci vyvijeji,bud k jeho prospechu a nebo neprospechu.Multikulturarismus a demokracie ,jsou nekdy otevrena dvirak pro lisku ,navstivit Vas kurnik a prilepsit si na Vasich kuratech.
Kdyz jsou volby ,tak vidime ,kdo plati nasim politickym stranam tento halsny -mozky vymyvajici program,kazdopadne peniz ehraji svoji roli,ma-li nejaka mensina vic penez ,nez domaci vetsina,tak volby dopadnou podle toho a pres noc se stanete cizincem ve vlastni zemi a Vase opravnene nazory se stanou "terrorstickym jednanim" proti"VAMI" zvolene vlade,proto ty nove zakony na potreni domaci oposice proti nastupujicim zakonum "cizincu" ,kteri si to zaplatili.Samozrejme ,ze novy pan ,holduje svym zajmum a svym vydelkum ,ktere muze ze sveho postaveni ovlivnit,takze ,muze zaridit i valku,nebot na te se bohatne nejrychleji,proto dnes Amerika pres zidovsky Washington je v Iraku a pujdou i jinam,dokud se lid nezbouri,pokud jim to nova klika ovsem dovoli a nevymlati je na bojistich sveta,kdyz v dobe prvni svetove valky za dvacet minut akce -utoku z obou stran konfliktu padlo na 30 000 vojaku,zatimco dosazeni ministri valky a valecneho prumyslu se svymi prateli pocitali ,kolik to vyneslo,od bot,ponozek ,bajonet,puska ,az po rakev,pokud mel to stesti hrdina.
proto mame valky,zavrete vsechny ty ,co chteji valku,aby se mlatili mezi sebou a uvidite ,ze okamzite bude po vsech valkach,kdyz z obou stran bratri Warburgove ,zidovsti bankeri zbohatli na hlouposti a korubci krestanskych politiku a tak je to dodnes-poslala "Ceska"vlada vojaky do Iraku ?

46596

21.3.2005 4:28

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Of course the Iraq-War is for the Jews and Israel"

http://www.israelnationalnews.com/article.php3?id=2125?

This War is for Us
Israel-National-News - 26 March 2003
By Ariel Natan Pasko

As I said earlier, of course this war is for the Jews and Israel, and instead of hiding from the accusation, or crying, "anti-Semitic slur", we should gratefully acknowledge what the Master of the Universe is doing to our enemies for us. Saddam Hussein, Yasser Arafat, Bashar Assad, Osama Bin-Laden, and the other dictators, terrorists and mullahs of the region, are the modern day Hamans and Hitlers.
http://www.newsmax.com/showinsidecover.shtml?a=2002/10/7/92650
NewsMax.com, Monday, Oct. 7, 2002 9:28 a.m. EDT

Maureen Dowd: 'Influential Jews' Pushing Iraq War
New York Times columnist Maureen Dowd was on the hot seat Monday morning for a paragraph buried deep in her Sunday column where she seemed to blame "influential Jewish conservatives" for persuading President Bush to go to war in Iraq.

"Israeli Infrastructure Minister Paritzky dreams of Iraqi oil flowing to Haifa"

Haaretz, Israel, April 01, 2003

"Influential Jewish conservatives inside and outside the administration have been fierce in supporting a war on Saddam, thinking it could help Israel by scrambling the Middle East map and encouraging democracy," contended the Irish Catholic liberal.*

Dowd's suggestion that Jews in the Bush administration were putting Israel's interests over the U.S.'s raised eyebrows on the "Imus in the Morning" program.

46597

22.3.2005 2:45

Hrozí Evropě občanská válka?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

At ve svete vypukne kdekoliv jaka valka,tak Evropa se sama zatahne do techto zidama organizovanych konfliktu a krestansky vojaci se prerazi ochotou jim slouzit ,co nejlepe.
America's Agenda for Global Military Domination

CRIMINAL TRINITY: the US, ISRAEL AND HOLLAND

Dutch Special Forces Kill and Destroy for the US

The Netherlands has always secretly and overtly been supporting the illegal US and Israeli wars and armed conflicts. As such the Quislings in the Hague have put the whole country at the disposal of the american neocons, with the Israelis and their Mossad secret service running a contraband 'State within a State' at the main Schiphol airport.

Most of the time the Dutch navy and Air force have (secretly) assisted the illegal US operations, like in the latest US coup in Venezuela. (Now assisting and preparing the next move on the island of Aruba) And by the supply of navy ships the dutch assist in the gathering of intelligence wherever the americans want them to do so.

More dutch commandos and marines will also be deployed in Iraq ''to help US forces seek out al-Qaeda operatives'': the 'kill and destroy' operations which are war crimes.
''Kill and Destroy'': See the live shooting of unknown Afghans here - Url.:
http://www.hk94.com/weblog/index.php?p=62&c=1

''License to kill, License to lie''... - Url.: http://tinyurl.com/6dyxj
Former Secr. of State Madeleine Albright in her comment on half a million dead children in Iraq: "We
think it's worth it" *

46694

7.6.2005 12:27

Hrozí Evropě občanská válka?

Tomas Welz welz (zavináč) fsv (tečka) cvut (tečka) cz 147.?.?.?

Prohlasuji, ze jsem se nenechal ovlivnit jakkoli sugestivnimi nazory vyse uvedenymi. Stacil jen letmy pohled, aby clovek okamzite pochopil , ze diskusi , majici sve pevne zasady , nelze vest mezi hluchymi , nebo alespon temi , kdo jsou ohluseni cinkotem pullitru a predou neustale totez.
Hlavnim prvkem , ktery vede k degeneraci a unifikaci nazorovych hladin , je ta nejvetsi metla lidstva - zvana polovzdelanost. Nejvetsi pomstou je zavest system polovzdelanosti , jako urcujici mechanismus,majici vést ke zvyseni urovne nejsirsich vrstev , protoze plati : Za prve: Nivelizovat lze pouze smerem dolu a : Za druhe : Ten kdo sa snazi delat smysluplne zavery z poloviny fakt ci vedomosti dochazi zcela zakonite nikoli k nazoru blizicimu se objektivnim meritkum ale pouze k problematickym polopravdam. Ano , nasim nejvetsim nepritelem je vse ovladajici stupidita , ktera zuri ve vsech demokratickych spolecnostech zcela svobodne.Ano, nemylime se nasim nejvetsim nepritelem jsou poloblbove , kteri se diky zavadeni anglosaskych typu vzdelavani povazuji za experty na vsechno
Zaverem se uchylim k citatu ( schvalne jestli nekdo odhali odkud:
"Vse co jsem v zivote dokazal , k tomu jsem dospel jako samouk a az na stara kolena jsem pochopil , ze to zase neni tak spatna metoda!"
" To co se nam predklada , jako absolutni vrchol v metodice vzdelavaciho procesu jsme od dob stareho CK Rakouska-Uherska davno zapomeli. O tehdejsim systemu selekce a rozvijeni moznosti vychovy talentu se svetu zatim jenom zda." Vzpominam na doby kdy se to zacalo bourat : z prvni tridy si pamatuji na anekdotu : " Deticky , jestli pak nekdo vi , jaky je rozdil mezi starym a mladym volem???
No prece : Mlady vul je jedly !!!

[smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

54974

17.5.2011 8:16

Válka v Evropě

Lance 46.?.?.?

Přátelé, všichni jsme lidé a jsme si rovni bez rozdílu, ale rozdílné kultury jsou prostě rozdílné kultury a mentality. Tolerance vyznání je třeba, ale neměla by se tím omezovat hostitelská kultura... Rozdílné kultury nemohou spolu vycházet stejně jako rozdílné ekonomiky pod jednou měnou - Euro.

Jsem přesdvědčen, že hrozí válka v Evropě, ale ne občanská. Budeme zapojeni do mezinárodního konfliktu. Nastane další evropské 11. září... USA a kapitalismus padá a bude potřebovat stéblo...

Současně přijde potravinová krize

244228

Příspěvků: 107

15.03. 01:23 zalozak  Hrozí Evropě občanská válka?
18.03. 14:00 Leto_Atreides  Ano, ANO!
15.03. 01:24 trodas  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:21 LG  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 12:18 Luca  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 18:12 Karel Infeld Prachensky  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 02:08 zalozak  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 08:42 Vcelicka  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 12:44 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 19:53 Vcelicka  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 22:41 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 00:46 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 01:18 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 06:10 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 00:40  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 07:05 Vcelicka  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 13:03 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 14:34 Karel z Čech  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 15:46 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 18:35 Vcelicka  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 18:31 Vcelicka  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
04.05. 03:54 crusoe  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 14:27 zalozak  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 02:17 Belveder  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 02:47 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 04:13 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 09:13 Copaallegro  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 21:18 Druid  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 17:37 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 21:44 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 02:56 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 02:57 kema  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 21:33 Karel z Čech  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 21:56 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 22:52 deu  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 23:18 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 03:24 dusan  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 03:50 zalozak  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 06:25 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 08:40  Multikulkurismus a pozitivní rasová diskriminace
15.03. 09:18  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 09:10 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 22:58  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 23:44 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 10:02 Pavel -Čert- Němec  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 10:06 Pavel -Čert- Němec  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 10:12 Pavel -Čert- Němec  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:28 TraTom  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 12:16 Pavel -Čert- Němec  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 12:18 Pavel -Čert- Němec  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 13:27 TraTom  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 13:16 TraTom  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 10:49 TraTom  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:05 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:26 zdenek  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 15:13 dusan  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 14:49 Vanguard  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 22:04 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:22 trodas  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 12:03 Pavel -Čert- Němec  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 13:23 TraTom  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 21:46 Karel z Čech  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 22:03 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 11:29 Pavel -Čert- Němec  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 16:05 Max  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 10:05 Pavel -Čert- Němec  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 16:18 Vodník  Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 02:31  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 16:31 Vodník  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 16:47 Vodník  Tak jsem si to našel sám.
18.03. 01:56  RE: Tak jsem si to našel sám.
18.03. 19:04 Vodník  Pane 62...
19.03. 03:15  RE: Pane 62...
19.03. 13:12 Vodník  Pane 62...potřetí
19.03. 13:57 Vodník  Pane 62...podruhé
19.03. 13:59 Vodník  Pane 62...podruhé (pokr.)
20.03. 01:54  RE: Pane 62...podruhé (pokr.)
15.03. 16:56 Martin  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 17:29 trodas  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 22:06 abel  Hrozí Evropě občanská válka?
15.03. 23:31 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 09:39 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 02:25 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 03:24 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 04:12  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 04:51  Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 12:42 Josef  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 20:37 Druid  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
16.03. 12:49 Leto_Atreides  Výborně!
16.03. 22:04 PINARD  Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 02:15 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
17.03. 07:54 Josef  Hrozí Evropě občanská válka?
19.03. 06:03 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
20.03. 12:51 Idealista  Hrozí Evropě občanská válka?
20.03. 15:29 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
20.03. 13:58 fpul  Podivan konstrukce Evropskych struktur
20.03. 19:42 Sidonius  Hrozí Evropě občanská válka?
20.03. 22:41 Idealista  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
21.03. 04:30 Sidonius  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
21.03. 16:09 abel  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
20.03. 22:09 Martin  Hrozí Evropě občanská válka?
21.03. 04:05 Ruda  RE: Hrozí Evropě občanská válka?
21.03. 04:22 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
21.03. 04:28 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
22.03. 02:45 Robert Nohejl  Hrozí Evropě občanská válka?
07.06. 12:27 Tomas Welz  Hrozí Evropě občanská válka?
17.05. 08:16 Lance  Válka v Evropě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 75 čtenářů částkou 9 619 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ani kluk, ani holka. Zpěvačka Pink vychovává dceru bezpohlavně. Není jediná!13.12.17 23:29 Neurčeno 11

'Stáli jsme tam a brečeli.' Dokumentaristé natočili hlady umírajícího ledního medvěda, důsledek oteplování13.12.17 19:55 Neurčeno 5

Ďalšia perla z Bruselu: Zákaz otvárania okien? Od roku 2020 vstúpi na Slovensku do platnosti nová smernica EÚ13.12.17 12:24 Evropská unie 2

České šachy budou mít nejmladšího velmistra v historii. Je jim Thai Dai Van Nguyen13.12.17 11:33 Česká republika 2

Tři slepice obvinily Trumpa ze sexuálního harašení. A jiná kráva obvinila Polanského, že ji před 40 lety fotil nahou13.12.17 10:59 USA 2

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 5

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 8

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Měnové kurzy

USD
21,81 Kč
Euro
25,69 Kč
Libra
29,31 Kč
Kanadský dolar
16,98 Kč
Australský dolar
16,73 Kč
Švýcarský frank
22,03 Kč
100 japonských jenů
19,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,08 Kč
100 maď. forintů
8,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
37,05 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 333,85 Kč
1 unce stříbra
346,03 Kč
Bitcoin
361 343,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 503