Diskuze k článku

Deset malých černoušků

Příspěvků 38

27.3.2021 0:52

Korona je fér, zabije staré a nemocné, kteří by stejně umřeli

Gój 46.?.?.?

Tak nějak to komentovali pokrokoví soudruzi v počátku koronateroru. Po očkování proti uměle spáchanému viru uměle spáchaným virem se někteří potýkají se zdravotními problémy, možná většina. Ale takový ředitel nemocnice nebo pokrokový „lékař“ vám vysvětlí, že to je, Lůďo, docela noumální. Staří lidé tu báječně vyvolanou reakci na umělý, imunitu přehnaně burcující vir nepřežijí. Zbyde víc peněz na obsluhu státního dluhu, pro bankstery, pachatele koronateroru.
Jak snadno se z lékařů stávají „doktoři“ mengele, užiteční idioti a vrazi.

387616

28.3.2021 13:55

RE: Korona je fér, zabije staré a nemocné, kteří by stejně umřeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 387616

Včera jsem viděl plamenný projev našeho ministra kultury. U nás budeme dětem rozbíjet nosní přepážky při fanatickém testování, cestou z obchodu mne domů bude pronásledovat Hamáčkovo Gestapo, protože na čerstvém vzduchu odmítám nosit na obličeji něco, co mi zabraňuje dýchat, a co může být kontaminováno jakýmkoliv virem či bakterií. Při asertivitě mne udusí nebo zpacifikují. Ministrem zdravotnictví je gauner, který řekne: Nemůžeme rychleji očkovat, protože nemáme vakcíny, ale nepotřebujeme jiné než západní. Antivirotika a antiparazitika nedoporučujeme, protože EMA. Vakcíny s desítkami mrtvými jsou jedinou vstupenkou k aktivitám, jež jsou dnes tabu. Protože EMA. U nás děti za poslední rok neměli ani hodinu tělesné výchovy, sport měli dovolen od června do září, pohyb s rouškou je taky skvělá reklama, aby se odtrhly od elektronických zhovadilostí. Vitamín E a D, jsou podpůrnými látkami při léčbě covidu a pravděpodobnými podpůrnými látkami pro imunitu. Oboje se tvoří za pomoci slunečního záření. Ale Blatný s Hamáčkem zdůrazňují ty jejich opatření. A mrtvé na covid či s covidem zneužívají k tomu jako živý štít. Mne zakazují vidět vlastní rodiče, protože bydlí v jiném okrese. Děti oblbují online výukou. Mohli bychom jim za ten rok naúčtovat plat jen tak online, protože covid?
To je jako v tom vtipu o boji s terorismem nebo proti terorismu.

387654

27.3.2021 0:59

Očkování bylo vždycky problém

siky 181.?.?.?

Rtuť, hliník a další svinstva, útoky na děti a vyvražďování lidí ve starobincích se slyšelo už dávno. Teď je to spíš už extrém a další změna je ta modifikace DNA. Jen idiot si tohle může šlehnout.

A kde je StB teď? Neustálý zájem o lidi a co kdo kde napsal a jak to myslel, ale tyhle masový vraždy jsou asi v pořádku....[zmaten]

387617

27.3.2021 10:43

RE: Očkování bylo vždycky problém

wes 81.?.?.?

Reakce na 387617

Momentalne nejde ani o rtut, ani o hlinik. Jsou asi 2 moznosti. Pojistovny se zbavuji pacientu na prikaz seshora. Protoze dluhy tizi a vydavky tizi, investice cekaji.
Spise ale nastava jeste zakernejsi testovani vakcin na hlavne starsich lidech, bez jejich vedomi a bez naroku na odmenu. Jako pokusni kralici.
Tady muze vzniknout otazka, jestli se takove vysledky nechteji pouzit pro rizenou depopulaci, nebo rizenou zavislost na dodanych farmakach, jako na Windowsu.
Neudelas, nezaplatis, budes vypnut. Snad dobre pro tezke zlocince. Avsak ne pro lidi. Zlocinci jsou ti, co tohle organizuji.
A ty mundury personalu spise svedci o tom, ze jde o vyzkumnou studi podobne te, ve ktere figuroval slovensky ministr, aby meli jistotu, ze za vsemi dusledky jsou pouze ockovaci latky a nic od vedle. Posilam dal.

387623

27.3.2021 2:26

Gibraltar

vvv 185.?.?.?

Do 10. ledna 2021 zemrelo 16 lidi na Gibraltaru na covid podle oficielnich statistic. Od zacatku epidemie.

10. ledna zacalo ockovani. Do 27. ledna zemrelo na covid 70 lidi.

Ale Reuters tvrdi, ze to nema s vaccinou nic spolecneho.

387619

27.3.2021 13:42

RE: Gibraltar

jokij 46.?.?.?

Reakce na 387619

Byl by odkaz na zdroj teto informace?

387631

28.3.2021 17:56

RE: Gibraltar

vvv 89.?.?.?

Reakce na 387631

Napriklad tady.
https://www.chronicle.gi/devastating-weekend-as-gi...
https://www.chronicle.gi/death-toll-rises-to-70-as...

A factcheckers rikaji, ze to s ockovanim nema nic spolecneho.

387661

28.3.2021 20:29

RE: Gibraltar

Kucirek 46.?.?.?

Reakce na 387661

Tyto dva zdroje nevysvetluji vase tvrzeni, ze po ockovani doslo ke zvyseni umrtnosti.
Prikladam link na statistiku umrti v Gibraltar ze ktere je jasne videt jak od zacatku ledna 21 klesa umrtnost a skoro na nulu. Zdroj prosim zde: https://www.google.com/search?q=gibraltar+covid+de...

387662

29.3.2021 8:37

RE: Gibraltar

vvv 89.?.?.?

Reakce na 387662

Pane Kucirku, byly to priklady toho, co se na Gibraltaru v lednu delo. Sam se o tom lehce muzete presvedcit, a ziskat presnejsi informace.

Nevim, co se tam deje ted. Jenom v lednu, primo po ockovani. Ostatne, zpravy o tom letely vsude po sitich... pak se do toho pustili tzv. factcheckers.

A neni to jenom Gibraltar.

387670

29.3.2021 21:35

RE: Gibraltar

janaz 81.?.?.?

Reakce na 387662

Nevysvetľujú? Naozaj? Lenže v nich sa píše práve o tom, že očkovanie už beží a zrazu začali zomierať ľudia v starobinci. Tak ako?

387681

27.3.2021 9:15

Jinak může virus zmutovat do drsnější formy.

omar 46.?.?.?

Mgr. Jan Pačes, PhD. "studuje strukturu genomů" (https://vesmir.cz/cz/o-nas/autori/p/paces-jan.html )

Takúto nehoráznosť môže "vypotiť" len psychopat a šialený "vedec", ktorý vie o očkovaní a imunite človeka veľmi málo. Ale práve takí majú dnes prím. Podobne na Slovensku "vedec" Čekan (Krompáč), či Klempa. Jedného dňa sa musia ocitnúť pred trestným tribunálom ako obžalovaní za zločiny proti ľudskosti.

(Odkaz je z uverejneného článku: Očkujme i děti. Jinak může virus zmutovat do drsnější formy, říká genetik | (28:52) | video: iDNES.tv
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/za-tyden-pribyla-ctyr...)

Vírus môže zmutovať do drsnejšej formy práve vďaka očkovaniu. Je to selekcia, podobne ako pri rezistencii na antibiotiká.

387622

28.3.2021 1:38

RE: Jinak může virus zmutovat do drsnější formy.

slezak 194.?.?.?

Reakce na 387622

k tomu:
http://www.hlavnydennik.sk/2021/03/27/juraj-mesik-...
a: http://www.hlavnydennik.sk/2021/03/27/je-dokazane-...
Nomen est omen...v archaickej češtine Čekan bola šibenica http://www.hrdelnipravo.cz/popraviste/praha.html
Praha tehdy disponovala několika místy, na kterých byly vztyčeny "čekany" a kterým se říkalo "Spravedlnost" (justiciae). To len na okraj pre informáciu. Je zaujímavé, ako našim "odborníkom" nič nehovorí kauzalita...

387645

27.3.2021 11:07

korekce...

wes 81.?.?.?

editor: mozna by bylo lepsi nepouzit spojeni "krasne promodralych", to tam asi veslo mozna omylem. Neni to kritika, jenom na zvazenie

387624

27.3.2021 11:32

RE: korekce...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 387624

To je myšleno samozřejmě ironicky. Nic krásného na tom není. Je to strašné. Ale změním to, máte pravdu.

387628

28.3.2021 8:03

RE: korekce...

Fede 8199 37.?.?.?

Reakce na 387628

Nesmírně inteligentní vstup editora a skvělá reakce autora. Takže pánové, jste neuskuteční frajeři. Ten článek, blog je.. No, řekněme mimořádně burcující. Kdybych totiž napsal třeba " úžasný", bylo tak jak s těma rukama.
Prosím, držte se tu všichni lidé dobré vůle. Opatrujte se, moc si vás vážím.

387648

27.3.2021 11:13

čím boli očkovaní?

Bauer 2003:x:x:x:x:x

Zaujímalo by ma, či môžete zverejniť, čím boli očkovaní...

387625

27.3.2021 11:33

RE: čím boli očkovaní?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 387625

Vždyť to tam píšu. Vakcína Pfizer.

387629

27.3.2021 11:23

"Důchodová reforma"

RomanTička 37.?.?.?

To, co tady teď probíhá se starými lidmi, to je normální vyhlazovací akce. Ve středu jsem přestal sledovat FB, protože to začalo velmi negativně ovlivňovat moje psycho. Ale do té středy jsem sledoval dost bedlivě různé anticovidové stránky a profily anticovid aktivistů a v poslední době se tam doslova začíná roztrhávat pytel se svědectvími z těch starobinců i nemocnic ohledně desítek, ne-li už stovek úmrtí v souvislosti s očkováním. Svědectví jsou pochopitelně anonymní, nedivím se v dnešní době, ale věřil bych jim. Když si poslechnete nějaké nahrávky zděšených lékařek a sester, nevěřím, že je to hrané. Mezi tou zdravotnickou rejžující Mengele-pakáží je pořád pár slušných lidí, jejichž posláním je pomáhat a ne popravovat...

387626

27.3.2021 12:23

Hippokratova přísaha

Bedřich 2a00:x:x:x:x:x

Text přísahy
Přísahám a volám Apollóna lékaře a Asklépia a Hygieiu a Panakeiu a všechny bohy a bohyně za svědky, že budu tuto smlouvu a přísahu dle svých možností a dle svého svědomí dodržovat.
Toho, kdo mě naučil umění lékařskému, budu si vážit jako svých rodičů a budu ho ze svého zajištění podporovat. Když se dostane do nouze, dám mu ze svého, stejně jako i jeho potomkům dám a budou pro mne jako moji bratři. Pokud po znalosti tohoto umění (lékařského) zatouží, budu je vyučovat zdarma a bez smlouvy. Seznámím své syny a syny svého učitele a všechny ustanovené a na lékařský mrav přísahající s předpisy, přednáškami a se všemi ostatními radami. Jinak však s nimi neseznámím nikoho dalšího.

Lékařské úkony budu konat v zájmu a ve prospěch nemocného, dle svých schopností a svého úsudku. Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné.

Nepodám nikomu smrtící prostředek, ani kdyby mne o to kdokoli požádal, a nikomu také nebudu radit (jak zemřít). Žádné ženě nedám prostředek k vyhnání plodu.

Svůj život uchovám v čistotě a bohabojnosti, stejně tak i své lékařské umění. Nebudu (lidské tělo) řezat, ani ty, co trpí kameny, a tento zákrok přenechám mužům, kteří takovéto řemeslo provádějí.

Do všech domů, kam vstoupím, budu vstupovat ve prospěch nemocného, zbaven každého vědomého bezpráví a každého zlého činu. Zvláště se vystříhám pohlavního zneužití žen i mužů, svobodných i otroků. Cokoli, co při léčbě i mimo svou praxi ve styku s lidmi uvidím a uslyším, co se nesmí sdělit, to zamlčím a uchovám v tajnosti.

Když tuto přísahu dodržím a neporuším, nechť ve svém životě i ve svém umění skromně dopředu postoupím. Tak získám si vážnost všech lidí po všechny ty časy. Když ale zákazy přestoupím a přísahu poruším, nechť stane se pravý opak.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Hippokratova_přísa...

Možná by měli doktoři přísahat veřejně tak, aby je každý mohl obvinit v případném porušení. Ale co čekat od systému, který preferuje peníze a tučná osobní konta oproti "jen" takové přísaze?

Mimochodem, kam se hrabe zde zmiňovaný Mengele na japonského lékaře a mikrobiologa, velitele nechvalně známé jednotky 731 - který se jmenoval - Širó Išii !!!
Více např. zde: https://g.cz/jednotka-smrti-z-japonskych-pokusu-na...

Tohle je obrázek "onoho doktora" ze stejného zdroje:

https://g.cz/galerie/jednotka-731/?back=/jednotka-...

387630

27.3.2021 19:30

RE: Hippokratova přísaha

raphusa cucullata 212.?.?.?

Reakce na 387630

Jestlipak je ti bohové budou volat k zodpovědnosti za nedodržení? Například takoví gynekologové, kteří provádějí potraty, se proviňují dnem i nocí...

Podle mě ti (jistě ne všichni), co provádějí očkování, si myslí, že ty lidi chrání. Jsou vychováni hlavním proudem. Neznalost souvislostí samozřejmě neomlouvá.

Zde odkaz na svědectví o podobnosti doby tehdy a dnes od ženy, která přežila holokaust. Ze začátku byli na řadě také staří...
https://otevrisvoumysl.cz/zena-co-prezila-holokaus...

387639

27.3.2021 18:52

tisíce zavražděných seniorů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 18.?.?.?

To co se děje teď, je cílené vraždění starých nemocných lidí. Což je tak děsivé, že si to zbytek populace hystericky odmítá připustit.
Což znamená, že to vraždění bude pokračovat.

A je v podstatě jedno zda to vraždění probíhá ne-vakcínou, ročním dušením rouškou, sociální popravou (rok bez lidského kontaktu), či jen nedostupností ne-covidové lékařské péče a rušením operací.
To jsou vše jen prostředky.
Podstatná je ta agenda v pozadí. Protože po seniorech budou následovat další.

To že je experimentální genetická pseudoléčba vydávaná za vakcínu od firmy Pfizer v podstatě "skutečně funkční Západní novičok" konstatoval i V.V.Pjakin.

387635

27.3.2021 19:10

prof. Žďárský

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Vláda nemá zájem:

https://www.televizeseznam.cz/video/face-to-face/c...

387636

27.3.2021 19:14

Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

G3 37.?.?.?

Není to spíš tak, že v tom domově důchodců řádila nějaká infekce, o které tam nevěděli (ať už chřipka nebo opravdu Covid), která jim oslabila imunitu?
Ostatně, očkování příliš starých a nemocných lidí se nedoporučuje, píše o tom i prof. Hořejší na Novinkách (https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/polemika..., bod 8).

Pokud to ovšem celé není výmysl - utajení totožnosti onoho domova i onoho podivného pisatele by tomu nasvědčovalo.

387637

27.3.2021 19:27

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 387637

Položil jsem si stejnou otázku. Možná se to děje. Ve větší nebo menší míře. Oni se opravdu snaží o tom nemluvit, bagatelizuje se to. Tady jsem měl štěstí na kontakt přímo u zdroje, ale z jiných starobinců nemám kontakty.

387638

27.3.2021 21:07

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

raphusa cucullata 212.?.?.?

Reakce na 387638

Zde článek z aeronet.cz o domově ve Vrchlabí:

https://aeronet.cz/news/americti-lekari-varuji-pre...

A jinak o fungování mRNA vakcín zde:

https://otevrisvoumysl.cz/dr-tenpenny-vysvetleni-f...

387640

28.3.2021 16:37

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

raphusa cucullata 212.?.?.?

Reakce na 387638

Zde odkaz na dnešní vysílání o dění ve starobincích nejen v ČR:

https://proud-narodni-hrdosti.cz/
A tam vysílání ze dne 28.3.2021

2021-03-28-Seniorská apokalypsa II – Jak se činil Anděl S(mrti) od ledna do března 1:19:11

387659

27.3.2021 21:09

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

PaVo 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 387637

G3: Opravdu máš klapky na očích a nevidíš, že se totéž děje i po světě?

A utajení totožnosti je v pořádku, já taky nezveřejňuji, od koho vím, že v Českém Těšíne staří lidé umírali do týdne po vakcínách.

Že jde o genocidu ti musí napovědět, že jde o vnucování vakcín a lhaní, že jde o dobrovolnost! Nestačí ti to?

Přece kdyby to bylo dobrovolné, nejprve by se zjistil zájem a potom se objednávala konkrétní množství dle zájmu a ono je tomu přesně naopak, objednávají se miliony a miliony, lidi vůbec netuší, co v těch lahvičkách, nálepka nic neznamená.

A podmiňování očkováním existence? Co to je, že bez očkování nesmíš učit!!!

Tak se prober, i bez tohoto článku jede viditelná genocida lidstva a ty tomu jen nechceš prostě věřit, namísto abys vnímal realitu a reagoval dle zákona akce a reakce.
Policajti námi placení zaklekávají lidi na ulici jenom proto, že nemají dusítko na obličeji, namísto toho, aby nás bránili a tu teroristickou a mafiánskou vládu pochytali a potrestali. Ani to nevidíš? A co logiku, tu máš? Jak může ti chránit zdraví tatáž věc, která ti ho likviduje? Respirátor proto není nařízen zákonem! Lidi si dobrovolně jen ze strachu ničí zdraví, to taky nevidíš?

387641

28.3.2021 12:49

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

ping789 31.?.?.?

Reakce na 387641

s fízly se nemluví, ale chápu vaši dobrou vůli

387653

27.3.2021 21:17

RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?

fox 84.?.?.?

Reakce na 387637

Děje se to všude, tyhlety zprávy z domu s pečovatelskou službou kde umírají lidi po očkování jak na běžícím pásu už zazněly z různých míst i u nás. jen se to moc nerozmazává.

387642

28.3.2021 0:08

Těch bude víc a dokonce je zmnožují či snad již klonují tlučhuby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Zvykli jsme si i na bludy a lži, tedy jak kdo. Ale faktem je že skutečně kovaní tržníci jsou vrcholoví imbecilové.
https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs

Nikde mi to nebere. Big brother je bdělý, pitomec. A co lidi v trhu?

Tak tohle
byla reakce na jádro a někde se to vyšašilo. Nemám na blbosti, teda malé čas.

387644

28.3.2021 12:29

Inu, testování nabízí netušené možnosti…

Andrew Siddur 77.?.?.?

Asi jim v testování vyšlo něco nepěkného. Tak těm lidem píchli trošku jinou vakcínu, aby to urychlili. Může se to stát i vám.

387651

28.3.2021 14:08

Hledá se právník, advokát...

Pavel Palo 176.?.?.?

To se fakt v této krajině nenajde slušný pravnicky vzdělaný člověk, který by dal lidem pořádně zpracovaný návod, jak se bránit proti svévoli státní moci? Přesně podle zákonů? Prý jich je dost. Děkuji

387655

28.3.2021 15:47

RE: Hledá se právník, advokát...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 387655

Prosím vás, tady vůbec nejde o to, zda se najde právník nebo ne, takových by se určitě našlo několik. Podívejte se, pan doktor Naxera podává jedno oznámení za druhým a má to asi stejný účinek jako zaříkávání.

Problém je, že nežijeme v právním státě. Žijeme v podivném místě, kde se vláda směje do ksichtu Ústavnímu soudu a kde jsou zákony tak pružně napsané, že se hodí nebo nehodí na toho či onoho podle potřeby oligarchů a nadnárodních entit. A soudy buď soudí rychle a tvrdě nebo vůbec ne, podle toho, jaká je objednávka a která strana má víc peněz. Žijeme v neuvěřitelně pokřiveném systému pod vládou zkorumpovaných plutokratů propojených s mafií a podsvětím.

387657

28.3.2021 15:29

Je to velmi zneklidnujici... ale!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Je to velmi zneklidnujici... a nechtel bych mit pribuzne v kteremkoliv zarizeni pro stare lidi. Sam jsem mel mam v okoli dva mile seniory, se kterymi jsem se stykal... co byly umisteny pribuznymi do "domova", ze se jim tam bude darit lepe...
A uz mezi nami nejsou.

Ale... !

Problem je, ze tu mame i nekolik desitek tisic lidi opres osmdesat, co byli ockovani taky... Kteri nejsou v zarizenich a tem se tenhle hruzostrasny pribeh nestal...
Osobne znam taky dva seniory... pres osmde.... Co tu davku vakciny dostali.
A jsou uplne v pohode.

A tim si nevim rady a neumime poradit...


Jedine co me napada:
je, ze problem tech zarizeni je i v tom, ze lide kteri tam jsou, jsou preci jen nemocnejsi skupina lidi, nez ti seniori co jsou venku,
a ti uvnitr tam jsou doopravdy, nebo jen tak okolim bylo usouzeno, ze by meli byt kvuli zhorsenemu zdravi pod dohledem...

Jsou pripady - a opet jeden takovy pred krizi znam, kdy tam ti lide neprezili epidemie, neepidemie, vakcina nevakcina, proste protoze jim to zlomilo psychiku a dokud byli doma tak se citili primerene svemu stavu v poradku...

Cili zda se ze v zarizenich jsou proste osmdesatnici, kteru jsou uz jak fyzicky, tak psychicky nachylnesji a jak se objevi nestandartni situace, tak je to pokosi.
A vypada velmi zrejme ze to muze byj jak koronac samotny... Ktery vybilil kdejaky tzv. pecovatelsky dum. Tak i ta vakcina jejiz druha davka vyvola neprimerenou rekakci organismu, podle nekerych imunologu.
Ty vakciny nebyly testovany na takovychto lidech. Maximalne na zdravych lidech do 64 let...

A zatimco ti stastnejsi a zdravejsi doma ve stejnem veku to daj, tak ti stejne stari chudaci zavreni za zdi dopadnou priserne.

Me se to dotyka osobne, protoze jsem se takto pohadal se sourozencem o pobyt vlastniho rodice, aby byl doma, jak jsem si paral ja i rodic, nicmene byl proti sve vuli prvezen do nemocnice a tam neprezil ani jedinou noc... (Jeste pred koronakrizi) takze vim o co kurva jde...

Problem je, ze tohle je ruska ruleta a vy si nevyberete jestli vas zkosi to ci ono.
A ja mam v okoli jak ty seniory co je sejmul koronac v duchodaku, taki i pribuzne co nedali lekarskou peci ani jeden den...

Me se zda ze v urcite fazi jste proste s prominutim zdravotne rozhaseni ze vas sfoukne jakykoliv zavan vetru. A tim zavanem muze byt cokoliv. V tomoto pripade i ta vakcina nebo i ten koronac, nebo i ta chripka, nebo prujem, nebo zanet zubu (Dusan Vancura ze Spiritual Kvintetu, loni)

Nemuzeme, ale prehlidnout tech cca 100 tisic lidi pres osmdesat - co tu vakcinu dostali a jsou OK.

Ta data zverejnena osobou ze starobince jsou ale alarmujici a kauzalni souvislost s tou vakcinou zda byt a jevi se jako zrejma...

387656

28.3.2021 16:05

RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 387656

Hodně hraje roli psychika obětí. Staří lidé žijící s rodinou nebo doma a starající se o něco mají větší šanci vražedné očkování přežít.

Lidé ve starobincích trpí strašlivě. Na vině je několik věcí.

Jednak dlouhodobý pobyt na společných pokojích s cizími lidmi, se kterými si málokdy sednou, kde jeden druhému páchne, chrápe, pouští nahlas TV, nemožnost chodit ven a něco dělat, dále dlouhodobá izolace, zákaz návštěvy příbuzných, to jim strašlivě chybí, jediný kontakt s lidskými bytostmi v atom-bordelu, dotyk jen přes odporně modré rukavice, dále nuda, dlouhé dny nevyplněné ničím než ležením a televizí, což je pro někoho, kdo byl zvyklý celý život pracovat a být činorodý, trest, nemožnost se o něco nebo někoho starat, i kdyby to byla třeba kočka nebo pes, vědomí, že toto je konečná a že vlastně personál jen čeká na vaši smrt, aby mohl lůžko nabídnout dalšímu chudákovi. To jsou všechno detaily, ale těch detailů je moc a stokrát nic umořilo koně, znáte to.

Neznám hororovější místo než starobinec. Tohle si fakt naši staří nezasloužili.

387658

28.3.2021 17:16

RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 387658

Máte úplnou pravdu. Dohledal jsem k tomu ještě ta čísla...

Nejsou to desítky ale stovky tisíc. Lidí nad osmdesát bylo pročkováno alespoň jednou dávkou téměř třista tisíc (280) , a dvěma dávkami skoro dvěstě tisíc (185). Což je 63% reps. 42% ze všech co tu jsou na osmdesát. Kdyby všichni pomřeli jako v tom ústavu, tak už bychom to věděli...

To ale spíš ukazuje na to že problémem jsou ty starobince, než ta vakcína samotná. Nebo zdravotní / psychický stav těch obyvatel, kteří tam jsou umístěni... Prostě - když půjdeme třeba do hospicu, nebo na onkologii tak se přítomnosti té smrti mezi osazenstvem nevyhneme.

Tím ale zároveň netvrdím že ta vakcína nehraje roli na těch úmrtích zde a v dalších těchto zařízeních.
Naopak se zdá, že ta souvislost je jasná a zřejmá a pro tuto zdrqvotní a věkovou kategorii evidentně nebyla testovaná a jak se ukazuje není vhodná, jako nejsou některé léky vhodné třeba pro řidiče, kojící matky, kardiaky atd. A ti co to odmítli tu ruletu (prozatím) vyhráli. Takže to v téhle demografické skupině osazenstev domovů starých ukazuje i na ni i na to očkování.

Můj vlastní rodič se vzepřel všem prognózám a lékařům a zarputilostí si to dělal po svém, a intuitivně díky tomu to natáhnul a proloužil dobře o víc než rok a ve chvíli kdy se do toho proti intuiici naopak vložily autority, tak bylo hotovo a vymalováno.

Na základě těchto zkušeností, s ohledem na to, že se jedná o skupinu, na které vakcína nebyla testována, by ta vakcína v těchto skupinách a zařízeních měla být vážně podávaná jenom proti reversu a s varováním, že vedlejším účinkem může být konečná a smrt.

Protože když jim na rovinu dáte vybrat jestli chtějí pravděpodobně smrtící injekci hned s účinkem do 14 dnů, nebo jestli si chtějí počkat na koronáč nebo něco jiného řadu měsíců nebo dokonce let, většine se rozhodne že si radši počká....

Zvlášť po tomhle svědectví a článku.

Ale ta čísla demograficky ukazují na ty starobince spíš, než na tu vakcínu jako takovou.

387660

28.3.2021 23:39

RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!

Maxim 1 88.?.?.?

Reakce na 387660

Problém není starobinec, ti nejvíc nemocní stařečkové, kterým už bylo všechno jedno se nenechali očkovat a nezemřeli ...
Problém je aplikace vakcíny, Pfizer se očkuje v očkovacích centrech s mrazáky na uložení vakcíny se zmražením asi 60-80 st.C a po vyndání z mrazáku se v krátké době očkuje. Do domovů seniorů se vakcína převáží a po cestě dojde k větší teplotní změně ..., a je to ..
Vakcína je tak aktivována s účinkem, který nemá po okamžitém očkování z mrazáku, kdy má chemicko technologicky zpožděnou aktivaci až pro účinek po delším čase po očkování ..
O tom účinku se bude diskutovat až po delší době ..

387665

28.3.2021 23:07

Domov důchodců Třeboň

Petr Dohnal 2a00:x:x:x:x:x

Po vakcíně se některým lidem sráží krev a dochází k embólii. Moje teta mi říkala, že po očkování u nich - v domově důchodců - zemřel pán na embólii v nohou. Mluvila o tom, že rád jedl uzené atd..., jakoby to měl z jídla. Já ale viděl fotky dlaní starého lékaře, kde měl modré sraženiny krve právě po očkování. Okamžitě jsem si to spojil. Tetě jsem nic neříkal. Těžko těm lidem něco vysvětlovat. Oni tomu očkování věří...

387664

Příspěvků: 38

27.03. 00:52 Gój  Korona je fér, zabije staré a nemocné, kteří by stejně umřeli
28.03. 13:55  RE: Korona je fér, zabije staré a nemocné, kteří by stejně umřeli
27.03. 00:59 siky  Očkování bylo vždycky problém
27.03. 10:43 wes  RE: Očkování bylo vždycky problém
27.03. 02:26 vvv  Gibraltar
27.03. 13:42 jokij  RE: Gibraltar
28.03. 17:56 vvv  RE: Gibraltar
28.03. 20:29 Kucirek  RE: Gibraltar
29.03. 08:37 vvv  RE: Gibraltar
29.03. 21:35 janaz  RE: Gibraltar
27.03. 09:15 omar  Jinak může virus zmutovat do drsnější formy.
28.03. 01:38 slezak  RE: Jinak může virus zmutovat do drsnější formy.
27.03. 11:07 wes  korekce...
27.03. 11:32 Vladimír Stwora  RE: korekce...
28.03. 08:03 Fede 8199  RE: korekce...
27.03. 11:13 Bauer  čím boli očkovaní?
27.03. 11:33 Vladimír Stwora  RE: čím boli očkovaní?
27.03. 11:23 RomanTička  "Důchodová reforma"
27.03. 12:23 Bedřich  Hippokratova přísaha
27.03. 19:30 raphusa cucullata  RE: Hippokratova přísaha
27.03. 18:52  tisíce zavražděných seniorů
27.03. 19:10  prof. Žďárský
27.03. 19:14 G3  Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
27.03. 19:27 Vladimír Stwora  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
27.03. 21:07 raphusa cucullata  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
28.03. 16:37 raphusa cucullata  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
27.03. 21:09 PaVo  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
28.03. 12:49 ping789  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
27.03. 21:17 fox  RE: Proč se tohle nedělo v jiných domovech důchodců?
28.03. 00:08  Těch bude víc a dokonce je zmnožují či snad již klonují tlučhuby
28.03. 12:29 Andrew Siddur  Inu, testování nabízí netušené možnosti…
28.03. 14:08 Pavel Palo  Hledá se právník, advokát...
28.03. 15:47 Vladimír Stwora  RE: Hledá se právník, advokát...
28.03. 15:29  Je to velmi zneklidnujici... ale!
28.03. 16:05 Vladimír Stwora  RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!
28.03. 17:16  RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!
28.03. 23:39 Maxim 1  RE: Je to velmi zneklidnujici... ale!
28.03. 23:07 Petr Dohnal  Domov důchodců Třeboň

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 30 čtenářů částkou 7 430 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vrbětice 2014, po sérii explozí07.05.21 15:46 Česká republika 0

Arenberger07.05.21 13:25 Česká republika 0

Skutečná pandemie vypukne PO očkování06.05.21 16:56 Rakousko 4

Pozvánka na 9.květen05.05.21 23:13 Česká republika 3

Nemyslete si, že základním nezdaněným příjmem od Pirátů něco dostanete05.05.21 19:59 Česká republika 4

Lehmann skončil ve vedení Herthy Berlín kvůli rasistickému vzkazu05.05.21 17:30 Německo 0

Francúzski odborníci bijú na poplach: Je potrebné zastaviť všetky očkovania proti korone!05.05.21 17:20 Francie 1

Další dobrá zpráva: CIA pro diversitu04.05.21 10:41 USA 1

Podvodné okrádání lidí televizí Barandov falešným teleshoppingem04.05.21 00:17 Česká republika 1

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde29.04.21 12:57 Česká republika 2

Zajímavá diplomová práce: Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích27.04.21 23:03 Česká republika 0

Ruské společnosti se bojí dodávat ropu do Běloruska kvůli sankcím USA27.04.21 21:59 Rusko 1

Aliance národních sil nabízí záruku za tři obviněné bojující za Donbas26.04.21 23:02 Česká republika 1

Lubomír Volný 20.4. ve sněmovně k Vrběticím26.04.21 17:13 Česká republika 2

Největší smrtnost má vakcína od Pfizeru24.04.21 10:02 Neurčeno 15

Lidé už pochopili, že si z nich vláda dělá srandu a na náhubky kašlou23.04.21 19:40 Česká republika 6

České karikatury politiků vyhostí další 60 pracovníků ruské ambasády22.04.21 17:53 Česká republika 5

My z vás tu chuť bojovat proti banderovcům a ukronacistům vytlučeme22.04.21 15:04 Česká republika 1

Ruská FSB zveřejnila video z tajného rozhovoru agentů CIA připravujících puč v Bělorusku21.04.21 20:39 Rusko 3

Život vašich dětí a život dětí vrchnosti21.04.21 20:03 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,08 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,51 Kč
Kanadský dolar
17,36 Kč
Australský dolar
16,57 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
19,42 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,63 Kč
100 maď. forintů
7,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 678,45 Kč
1 unce stříbra
578,13 Kč
Bitcoin
1 210 982,33 Kč

Poslední aktualizace: 7.5.2021 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 563