Diskuze k článku

Státní teror pozastaven pokračuje

Příspěvků 78

13.2.2021 0:56

V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Rudolf_K 135.?.?.?

V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru: vzniklo to v laboratori, je to podvod, testy jsou "cinknute", cisla jsou zfalsovana, postizeni nezemreli na covid ale s covidem. Statistiky, ktere vykazuji vetsi umrtnost v roce 2020, vysvteluji tim, ze postizeni zemreli strachem. Popiraci covidu zacali sabotovat hygieneicka opatreni. Vysledek byl, ze v poctu pripadu na hlavu je Cesko na 4. miste na svete. Ale dilo zkazy, ktere napachali jim jeste nestaci. Naopak jejich besneni jenom nabira na obratkach.

Za teto situace jedine mozne reseni je plosna vakcinace. A to co nejrychleji, nez virus zacne mutovat. Jenomze popiraci covidu mezitim aplikovali svou paranoiu i na vakciny. Bill Gates vam chce napichnout chip, chce snizit svetovou populaci o 15 %, stanete se sterilnimi, vakcina vas usmrti, zmeni vas geneticky kod. Je to masove silenstvi! Je treba s tim okamzite prestat!!

„Jedna věc je uvědomovat si, že občas probíhají „operace pod falešnou vlajkou". Druhá věc je dospět k názoru, že na světě existují pouze a výhradně operace pod falešnou vlajkou."

- Petr Hampl

386517

13.2.2021 8:16

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

vvv 107.?.?.?

Reakce na 386517

Petr Hampl se taky dal ke Svedkum covidovym. Jsou to poplasne kraviny, a mene a mene lidi je ochotne si nechat zrujnovat zivot koronatotalitou.

Koronaviry mutuji. Uz ted. To vakciny nevyresi. Vzdyt je to davno zname.

A pocitani "pripadu"? Co je to za totalne idiotsky blabol? Lide pozitivni a lide opravdu nakazeni, to jsou dve ruzne kategorie. Vetsina pozitivnich zustava zdrava.

Kolik bylo za rok 2020 nadumrti? Rika se, ze kolem 16 tisic. A z toho jen cast zemrela na virus. Cili podobne silnym chripkam, ze? A kvuli tomu se znicila ekonomika, vzdelavani deti, odmitaji se operace nemocnych, a podobne tragedie ktere budou mit dopad jeste mnoho let. A to ani nemluve o niceni obcanskych svobod a systematickem ponizovani lidi.

DOST!!!!!!!!

386520

13.2.2021 10:27

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 386520

Milý bakteriologu. Až Vás pokouše vzteklý pes, rozhodně se nedávejte očkovat. Žádná vzteklina neexistuje. A jak dobře znáte, viry stejně mutují, takže i kdyby existovala, očkování stejně nepomůže. A navíc by Vám očkování změnilo DNA. Pryč s tím podvodníkem Pasteurem!

386529

13.2.2021 12:36

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 386529

To je od Vás podpásový argument! Nikdo nezpochybňuje očkování v důležitých a otestovaných případech (jako třeba vzteklina), ale něco jiného je si nechat vstříknout experimentální vakcínu, kde podepisujete něco ani nevíte co...možná se časem dovíte, že jste se stal genetickým majetkem firmy "agrofert biotechnology"...a to beze srandy. Bylo by třeba se probudit! Je 21. stol. a cílem rozhodně dnes už není zdraví populace, ale její zotročení na úrovni ekonomické, politické a i... i genetické. Pokrok nezastavíte. Starého Pasteura do toho netahejte, ten kdyby viděl co se děje, tak by byl dnes superkonspirátor.

386542

13.2.2021 15:33

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

qwe 94.?.?.?

Reakce na 386542

Stran vakcín souhlasím, že jde o pořádně nevyzkoušené věci. Osobně bych nejvíc věřil Sputniku, ale i ta vznikla narychlo. Nicméně tu vzteklinu (nebo obrnu, atp.) jsem zmínil úmyslně. Jsou prostě situace, kdy musíme věřit lékařům, nebo myslíte že v roce 1957 bylo lehké pro rodiče se rozhodnout, zda dají dítě očkovat proti obrně? Šlo o také nevyzkoušenou vakcínu, navíc tu byl ten případ v USA , kdy jedna z firem nedodržela technologii a její vakcína místo ochrany děti nakazila.
Ale přesto se tu masově očkovalo na základě důvěry v lékaře. Jestli na kovid nevěříte, je to vaše věc, ale prostě pravdu nemáte. Opravdu není o co stát i když nemáte těžký průběh. Po statistickém vyhodnocení situace jsem rozhodnut se dát očkovat, přestože jsem si určitého rizika vědom. Takže, jak už jsem to tu napsal, vítám všechny aktivity proti očkování - čím víc lidí odmítne, tím dříve se dostane na mě. Takže se určitě očkovat nedávejte! S pozdravem "Světu mír".

386547

13.2.2021 19:07

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 386547

...problém není ve vakcinaci, ale v politizaci vakcinace...tzn. kdo nechce bude občanem 2.kategorie...a to je co se tu řeší. Prostě a jednoduše si musíme zvyknout i na takové lidi, kteří něco odmítají a neřadit je jako outsidery. Ono se totiž brzo může stát to, že nějaci genetici budou šlechtit lidi a vyšlechtí superčlověka....co potom s lidmi?...je to obousečná zbraň.

386558

13.2.2021 19:30

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386547

Podpasove argumenty jsou u Svedku bezne.
Verte doktorum! Ale kterym? No tem, co stat ci socialni site neumlcely!

Jinak budete napadnut jako clovek, ktery na kovid neveri. Cernobile mysleni. Kdo neni s nami, je proti nam. Kupredu leva!

386560

13.2.2021 22:10

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386560

presne tak, kazdy kdo umi nemecky si muze na webu pustit doku Arte TV "Cholesterin der grosse Bluff", tam se lze presvedcit jak zkorumpovani a podplaceni lekari a vedci univerzit desitky let oblbovali pacienty aby farma firmy mohly nerusene prodavat zcela zbytecne leky, a nahrabat miliardy $ zisku,vetsinou nepotrebny sajrajt s vedlejsimi ucinky. Podobne to bylo s holandskymi lekari kterym nasli na kontech statisice euro za studie pro WHO o ptaci chripce.
Uplne stejne je to s komedii klima sekty kde dotace univerzit jsou primo umerne jejich kvileni o oteplovani. Jeden vetsi tunel nez druhy.
Samozrejme ze oponujici lekari se v mediich neobjevi.

386567

14.2.2021 12:17

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 386560

V čem podpásové? Nebo jinak, podle čeho Vy rozpoznáte, která vakcína je dobrá a která ne? A podle čeho rozeznáte, zda nemoc skutečně existuje nebo je to výmysl? Rád se poučím.

386590

14.2.2021 8:43

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Jirka Kusý 77.?.?.?

Reakce na 386547

Příteli, svou vakcine vám daruji, ať máte pro jistotu dvě. Jeden nikdy neví. Nic za to nechci. Pokud podáte info jak jste na tom zdravotně po aplikaci i po delší době, budu vděčný. Není podmínkou.

386582

14.2.2021 17:21

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 386547

Očkování proti tetanu a spalničkám bylo vakcinou vyrobenou v ČSR. Byla pod kontrolou státních orgánů a pokud by se zjistilo jakékoliv pochybení, tak uranové doly byly v provozu a jejich pracovníci byli výstrahou (nikdo si nedovolil neplnit úkoly strany).
Všecny covid vakciny jsou cizího původu (jaké jsou cizí cíle?), drahé, rizikové (mražené, plné RNA) a nekontrolovatelné a hlavně NEPOSTIŽITELNÉ!!!

To chcete srovnávat??? Běžte se pichnout, pro jistotu všemi druhy vakcín, od všech výrobců (protože věda mengeleho pokročila a 6 miliard otroků jsou zbyteční vyžírkové).
A klidně mne označte za šíleného konspirátora, pravdu vám říkal ten šílenec šlégr, ale ne celou - (po očkování na tom budete ještě hůř!).

386592

13.2.2021 14:45

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

a. i. N. 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 386520

logická a správná reakce. souhlasím

386546

13.2.2021 16:16

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Mika 46.?.?.?

Reakce na 386520

vvv přečtěte si text pana Hampla znovu, aby jste pochopil, že se jedná z jeho strany o ironii a sarkasmus na dění kolem kovidu.

386550

13.2.2021 17:38

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386550

Pane Mika, bohuzel se o sarkazmus u pana Hampla nejedna. Znam ho osobne, a dlouho jsme na toto tema debatovali. Neslo to nikam.

On vasnive zastava lockdown a opatreni podobneho razu.

386556

13.2.2021 20:47

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Rudolf_K 2605:x:x:x:x:x

Reakce na 386520

Virus mutuje prave proto, ze se mu nechal volny prubeh. Sprave bylo udelat to, co udelala Cina. Ale i nyni je treba sireni viru zarazit. K tomu napomohou i vakciny.

386562

13.2.2021 21:04

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

vvv 193.?.?.?

Reakce na 386562

Virus mutuje, protoze koronavirusy mutuji.
Anebo se jeste stale snazite porucit vetru desti virum?

386565

14.2.2021 0:33

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Maximus1 37.?.?.?

Reakce na 386562

Kavane, nechte si ty kecy, nejen na Pravém prostoru, ale i tady! Vy jste neskutečný poděs a manipulátor. Když jste tak podělaný, dejte si na hubu hadr a někam zalezte a neotravujte. Ten covid-19 jsem absolvoval rovněž a nepodělal jsem se z toho.
Celá ta lapálie kolem virusu covid-19 přesně zapadá do schématu mocných tzv. "Agenda 21" a není to konspirace, ale bohužel realita! A mafie kolem politiků, farmacie a šéfů ve zdravotnictví si z toho všichni udělali sakra velký kšeft v řádu miliard korun. Babiš je přes jisté firmy nalezlý u testování na pozitivitu virusu a dělá to celých 70% zisku! Info je od poslance Volného, který to řekl naplno v PS.
Zdrav. pojišťovny skončily za r.2020 v mínusu, jak signifikantní!

386575

15.2.2021 14:03

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Frank51 89.?.?.?

Reakce na 386520

Pozitivní a nakažení jsou jedno a totéž. Rozdíl je mezi nakaženými a nemocnými.

386630

13.2.2021 8:58

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

JanN 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 386517

Pane Rudolfe, jste úplně vedle, i s tím Hamplem. Jaké šílenství? Neblázněte. Je to obyčejná hořkosladká tragikomedie. Přes dvacet let konspirační weby přály obyčejným, nevinným lidem krvavou válku. Kvůli jejich údajné zdegenerovanosti liberalismem a konsumerismem. Lidi podle nich měli údajně myslet jen na své ego a na ukájení svých mrzkých potřeb. Válka je měla znovu pochlapit, uspořádat jim životní hodnoty. Pak přišla jedna větší chřipečka. Žádná válka. Žádné utrpení. Žádný Donbas, žádná Sýrie. Pouze nutnost nasadit si roušku v metru a nemožnost se ožrat v hospodě.... A kdopak se z toho psychicky zhroutil? Obyčejní lidé? Nikoliv. Ale ti liberalismem a konsumerismem zdegenerovaní rádoby-hrdinové, kteří jim tu válku z celého srdce přáli. Nechci slyšet ten nářek, kdyby měli 198 dnů trávit v promočených, zavšivených, krysami se hemžících zákopech První světové a čekat na plynový útok nepřítele. Jak říkávali naši dědové - Kdo jinému jámu kopá, sám potom čumí jak vejr. Takže ne. Žádné masové šílenství. Jen syrová hořkosladkost osudu či karmy. Křesťani by to nazvali "boží spravedlnost".

386522

13.2.2021 17:37

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Ludo2 95.?.?.?

Reakce na 386522

Vy JanN ste teda riadne demagóghické
židonacistické übermensch-prasa!!!

Vojnu si želali a nad bombardovaním
"nedostatočne demokratických podľudí"
jasali po-slušní ultraneoliberálni slNiečKári.
S každou ďalšou vojnou, oligarchicko-fašistickým pučom Západu
bolo ich vytrženie a jasot hysterickejší..
Tieto besné psy démonkracie
si pritom mysleli, že im zo stola mocou sfetovaných levov
nejaká tá kosť odpadne,
no jaksi zabudli, že všetko je dávno vyžraté
a Rusi radšej sami skapú v jadrovej vojne
akoby sa mali stať otrokmi vo vlastnej Zemi
a dať posledné zdroje planéty vašim upírom
na ďalší Mejdan..hoci zradcovských genocídnych buzyfetiek
dolárovo-shekelgruberských je i tam nemálo

386555

13.2.2021 9:02

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 386517

Panu Hamplovi nikdo jeho názor nebere, ale není to vševěd. Já jsem přesvědčený, že tohle je válka pod falešnou vlajkou se vším všudy. Je to ještě horší, než nějaká dvojčata nebo Gliwice. Je to součást 3.WW.

386523

13.2.2021 10:01

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Ludo2 95.?.?.?

Reakce na 386517

Démonkrat (=svedok kovidov) pôjde do plynu [smích]

Do svojho vlastné lágru, a v mene zákonov-klackov, clubs..
ktoré on sám, "náci-genderman" vytvoril pre "neveriace opice",

v mene ochrany zvyškov demokracie [velký smích]
A či gule svoje objaví a radšej prezradí,
kto vydieral, tlačil ho ..odzadu
do tých skutkov bezhlavých?

..bo keď už tak vzýva fakle a vidle,
majetok jeho blízkych, známych, rodiny,
bude národu na kompenzáciu jeho neplechy vrátený
a deti na prevýchovu, liečenie,
preč od víru fašistických chúťok svojich rodičov vydané..

Je azda ťažké byť prorokom, dnes, v dobe "po-krokov", metódy salámu??
Veď i jelitá obsahujú vždy len to, čo sa mäsiarovi pod rukou naskytá,
čo levy choré po jatkách svojim psom-honcom besným pod stolom nechajú,
keď to riadene, vlády, mannažeri menia (sa) v otravu..

A samovražedne naivné je veru,
ak hlupák v náhodu verí,
a dúfa, že echo zHóra pyramídy,
mu včas signál na útek zvelí..

386525

14.2.2021 1:14

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 386517

Rudolfe. kupte si pytlík hrachu, pohodlně se usaďte proti zdi a začněte trénovat hod touto luštěninou, když na zeď nakreslíte terč, můžete se časem dobrat i nějakých výsledků, zde však nikoli.
Petr Hampl je chytrý chlap a hlava otevřená. Také jej znám osobně.
Stejně jako tuhle Vladimíra.
Stejně jako exsoudruha Musila, tam je to však o vskutku rozsáhlé diagnóze.

V týdnu hlásil starej Blažek, že kolega z rachoty má v rodině pozitivitu. Nicméně volno si nevzal, proč taky, že. Ještě s ajťákem vzrušeně debatili u ladění kompu. Jo, na test si pak zašel, to on zase jo. Tipuju, že neustál nátlak své feminacistky doma. Na prdeli sedět ale nebude, to dá rozum. Pak dostali befelem od šéfa všichni ostatní dát se otestovat. Ajťák se vzbouřil, že on prostě nikam nejde, že zapře, že kdy s potenciálním nositelem nákazy hovořil - a běda, jestli ho někdo práskne.
Včera dorazil dotyčnému kolegovi pozitivní výsledek.
Starej Blažek se čílí, že se má trmácet kamsi na testy.
Povídám mu, starej, neblbni, zavolej si do doktora, on ti obratem pošle žádanku, nic neplatíš, navíc tady za humny ve Vítkovicích už umí testovat i bez šťourání v mozkovně (zažila jsem - hnus, velebnosti).
Zatím prská.
Já jdu v pondělí volat svému praktikovi, měla jsem tam stejně jít kvůli nepodstatné rutině, tak tam teď nepůjdu šířit potenciální brebery, nechám si vypsat žádanku a hurá na test. Snad to budu mít do čtvrtka. Ve čtvrtek mám totiž jako každý týden na programu péči o jednu těžce invalidní paní, pro kterou by nákaza byla fatální. Pro blbouny nejapné ještě jednou a pomalu, o mě nejde. Já mám tuhý kořínek. Jde o mé blízké - a ohrožené.

Jo, Číňana na vás, holoto. Jestli oni to na nás ty ludry šikmooké nakonec vskutku nevypustily schválně kvůlivá životnímu prostoru. Koukněte na ně, jak si v tom Wuchanu dneska medí. Zatímco tady se žepré bojuje za svobodu. Inu, jak pravil klasik, pěkně, kurva, pěkně.
Jen houšť a větší kapky. Nic jiného si nezasloužíme. Akorát těch děcek je mi líto.

386576

14.2.2021 19:29

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 386576

Jestli se Vám líbí totalita, tak se do té Číny přestěhujte.

386596

14.2.2021 19:33

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

wes 81.?.?.?

Reakce na 386576

Hampl je v jiste oblasti stejny nasilnik, jako vy. Chcete neco resit, ale jeste ani nevite co a jak. Cinane neco vyresili? Je jen otazka casu, kdy se jim dostanou nove verze Covid. Hlavne pokud je opravdu nekdo distribuuje a nejsou to mutace. Je tam chvili klid, stejne jako byl v lete tady, a si tez nemyslim, ze ochromili hospodarstvi podobnym zpusobem, jako tady.
Chci videt, komu sly ty marze z objednavek pojistoven v nouzovem stavu.
Proste je sem nekdo dejte. Jinak se bavime o nicem. Ze pane Hampl.
Bud ten nouzovy stav mame, nebo ne. Pokud mame, tak vsichni, nejenom nekteri.
Ze pane Hampl a pani Blazkova.
Vy snad vite, jak ucinna jsou opatreni? Ja jako znaly prirodnich ved to nevim. Stejne tak jsem sem linkoval seriozni vedeckou praci o ockovani, kterou delal sam strujce vakciny a ze ktere plyne, ze vstup pres ACE2 neni jediny nutny. Takze ani mechanismus tech vakcin neni takovy, ze jiste zabere. A to ani v cislech, jake deklaruji. Proste se to nevi, spis doufa.
Ale vy, humoriste amateri odmitate priznat, ze vam nenalezi znasilnovat zbytek spolecnosti vasim nazorem. Proste si tu mrkev kupte, aniz testujete ty dusicnany. My, co ctime vyrokovou a vedeckou logiku jsme momentalne mnohem opatrnejsi, nez pri hodnoceni vakciny proti besnote. Jsou to nesrovnatelne veci.
Detinske vyroky nejakeho "influencera" neboli spis demagoga Hampla stoji za starou backoru. Nerekl k veci prakticky vubec nic, co by dalo jeho vyrokum nejakou vyssi kvalitu, nez je prumer v televizi. Nelze proto od nej opsat recept, to uz lepe dopadne hod korunou. Nechci se stat rukojemnikem nejakeho hloupeho vudce Hampla, ktery z odborneho pohledu ani poradne nevi o cem mluvi.
Vzdyt jste neumeli nastavit ani ty rousky a provozy. Doted nevite, kudy prevazuje sireni infekce, rozumy berete tak z wikipedie. Hlavneze ale vse bourate a doufate, ze se nekde na ty cesty sireni podobnym zpusobem strefite. Slepy hrdinou a jednooky kralem.
Pritom kdyby jste naslouchali realným lekarum, doslechli by jste se, ze uz i chripka se umi sirit na vzdalenost stovky metru az km proste vzduchem, prachem, ktereho je vsude hromada, staci posvitit ostrejsim svetlem. Casto i kontaktne pres predmety. A tam to jakasi fiktivni kapenkova infekce, kterou zadrzi rousko nebude. Stejne tak si tezko date pri spani respirator.
Tak uz prestante mudrovat a zavadet nikym neoverene a nefunkcni opatreni.
Umoznete proste nemocnym nejprve nejit do prace jak na strane zamestnavatele, tak na strane zamestnaneho. Pak osveta, aby nemocny zbytecne nechodil ven skodit jinym. Nepredhanejte se ve sve dulezitosti a pozici. Jakoby az poslancum nestacil poslanecky plat a kazdy chtel byt navrchu hromady mrtvych kralem.

386598

15.2.2021 0:39

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386576

Pani Blazkova, chodte na test treba dvakrat denne. Pokud je to dobrovolne, preju vam to. Nech sa paci!

Jenom pozor... proslycha se, ze nejlepsi misto, kde chytit vir je tam, kde se polonemocni chodi testovat.

Ja osobne chranim ty kolem sebe tim, ze neblbnu, nechovam se jako ovce, a posiluju svuj imunni system.

386616

14.2.2021 4:17

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

coinageboy 212.?.?.?

Reakce na 386517

Rudolf K anebo Petr Hampl?
Celposne ockovat - UF, UF, to je silnej tabak pane hampl.
Kde je vakcina proti AIDS, kterej zabil hodne lidi??
Proc firmy ktery ty vakciny vyrabej jsou pravne nepostizitelny???
Ja vim ze v Cesku lidi nedostanou nic i kdyz je firma poskodi, ale v zamori mluvime o $melounech za pripad...

386577

14.2.2021 7:45

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

heterosexuál heterosexual (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 386577

AIDS šíří bukvice análním stykem. Pochází od opic které jebou černý bukvice

386580

14.2.2021 19:40

RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 386580

Odjakživa měli lidi sexuální styky se zvířaty (někteří), ale je zajímavé, že se AIDS (HIV) poprvé objevuje v Kongu v 60.-70. letech právě po vakcinačním programu Francie, která vyráběla vakcíny přímo na místě pomocí opic z místního pralesa...a tyhle "sračky" rovnou píchala černochům...už chápete proč černoši z celé Afriky nechtějí žádné lékaře "bez hranic"... (A k těm sexuálním stykům se zvířaty bych jen připomenul, že syfilis má být, podle některých, původem od Indiánu a snad od Lam)... no bukvice bych do toho netahal. Spíš bych řekl, že jsou lidé dodržující hygienu a morální pravidla a ti, kteří je nedodržují.

386600

14.2.2021 20:05

Jaképak konspirační teoorie?

Karlolito 85.?.?.?

Reakce na 386517

On by si někdo musel nejdříve zjistit význam toho slova (konspirace) a nepapouškovat voloviny.

386603

17.2.2021 0:00

ČIPY - už jsou za humny..

člověk 46.?.?.?

Reakce na 386517

Petře Petříčku chlapče rozmilý,
my bychom se...

sakra ...
HAMPL !!!

Prosím Tě používej svůj rozum a srdce !!!


...


Muammar Kaddáfí o vakcínach a farmaceutickom biznise:
https://www.youtube.com/watch?v=rZubjVef3xM
Celý Kaddáfího prejav z roku 2009 v OSN: https://youtu.be/PBRqqa7ZpeQ
Rozprával tam o viacerých témach ktoré trápia svet ako vojny,imperializmus,kolonializmus,migrácia do Európy atď.
Tu je ďalšie video: https://youtu.be/1eDNaDwqet8

ČIPY - už jsou za humny.. MÁME NEJVYŠŠÍ ČAS S TÍM NĚCO UDĚLAT !!!

Prymula naznačil, že je možné označit lidi čipem, kteří prodělali Covid-19
https://www.youtube.com/watch?v=er45HctSoyw



Z MINULÉHO ROKU - Bratislava 7. mája 2019
https://www.hlavnespravy.sk/poslanci-ostali-v-uzas...

Poslanci zůstali v úžasu:
Brusel nám vnucuje novou zákeřnou past. Zanedlouho budeme všichni očipováni

Minulý týždeň zasadal Výbor Národnej rady SR pre obranu a bezpečnosť. Na predbežné schválenie dostal návrh nariadenia Európskeho parlamentu a Rady o posilnení zabezpečenia preukazov totožnosti občanov. Na zasadnutí výboru sa odohral veľmi zaujímavý rozhovor, ktorý vám radšej prinášame v plnom znení.




Poslanec Marián Kotleba (Ľudová strana Naše Slovensko): Aké by mali podľa nariadenia europarlamentu byť technické náležitosti ochrany nových identifikačných dokladov pre občanov?

Ministerka vnútra Denisa Saková (Smer-SD): V prvom rade obidva doklady, čiže národný identifikačný doklad ako občiansky preukaz, a potom doklad o pobyte, by mali mať bezkontaktný čip (dnes máme kontaktný čip) a v tom čipe by mali byť uložené odtlačky dvoch prstov: palca a ukazováka. S tým Slovensko ani Česká republika na pracovnej skupine nesúhlasili, ale všetky ostatné krajiny nás prehlasovali.

Poslanec Milan Krajniak (Sme rodina): Prečo sme nesúhlasili? Logicky to chápem, ale vieme to nejako sformulovať?

Saková: Myslíme si, a tvrdia to aj naši experti, že dva odtlačky prstov netreba, stačí jeden. Ten problém začína už pri tom, keď žiadateľ o pobytovú kartu celkovo odmietne dať odtlačky prstov. Rumunské predsedníctvo EÚ povedalo, že si to máme vyriešiť na vlastnej úrovni, s čím nemali problém ani ostatné členské štáty.

Krajniak: Takto to funguje aj teraz, či nie?

Saková: Áno, aktuálne to tak je. Ale problém je s tým bezkontaktným čipom. Je tu dlhodobo diskutovaný už od roku 2008 a Národný bezpečnostný úrad certifikoval iba kontaktný čip. Budeme sa s tým musieť ako SR vysporiadať a zabezpečiť prijatie bezkontaktného čipu.

Poslanec Anton Hrnko, predseda Výboru Národnej rady SR pre obranu a bezpečnosť (SNS): Tu je teraz otá...Automaticky kráceno

386660

13.2.2021 9:08

Pochybnosti

qwe 94.?.?.?

Kdybych nečetl Zvědavce již léta, byl bych přesvědčen, že pana Stworu platí opozice. Jen tak dál, ať máme po volbách Fialu premiérem! Vystřídá neschopného Babiše, zatímco státotvorná opozice bude místo standardních hygienických opatření léčit kovid vykuřováním a zaříkáním. Ale pardon, on žádný kovid neexistuje, to vše je vymyšleno a řízeno někým – nevím kým – v pozadí. Nemocnice mají JIP prázdné, nebo tam leží simulanti a figuranti. A personál je podplacený, proto si obléká ten PCHOJ. Vláda si lockdown oblíbila a mají z něho erekci. Nechce od koryt. Že to ANO evidentně na preferencích poškozuje nějak nevidíme, že? Takže cui prodest tato situace, kdy chceme všechno uvolnit? Jedině opozici, která se už na ty koryta třese. A to včetně některými adorovaného Okamuru. Možná, že jsem paranoidní, ale podle mě za většinou odmítačů je opozice, která potřebuje kolaps ve zdravotnictví a hodně mrtvých, aby ve volbách přesvědčila voliče, že současná vláda je neschopná. K těmto názorům se nemohu připojit. V mém širším okolí bylo asi devět případů kovidu. Ani jeden neskončil v nemocnici, ačkoliv v pěti případech nešlo o nijak lehký průběh. Rozhodně nebylo o co stát. Ale nevím, proč je tedy do té nemocnice nechtěli, když na ně berou tak těžký prachy. P.S. Osobně bych byl velmi rád, kdyby odmítači měli pravdu, ale bohužel ji nemají.

386524

13.2.2021 10:22

RE: Pochybnosti

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 386524

Vůbec nemáte pravdu, i když to z jistého úhlu pohledu tak může vypadat. V budoucnu nás čeká jakoby náhrada tragédie Covid tragédií Bartoš-Fiala. My si ale nevybíráme mezi těmito možnostmi jako ve volbách. Sice tuhle zvláštní možnost, jakoby výběru, nastolili komunisti, ale takhle se na to nejde dívat.
Covid je jedna věc, Bartoš a Fiala druhá. Nebudu volit ani piráty, ani nějakýho Fialu, ale nebudu proti nim bojovat tím, že popřu rozum a začnu fandit kovidu, očkování, Gatesovi, vakcínám atd. Bohužel tam ten parchant Bartoš stejně bude. Kéž bych věděl, jak tomu zabránit, ale kovid si pro to nevyberu.

386527

13.2.2021 12:06

RE: Pochybnosti

qwe 94.?.?.?

Reakce na 386527

Uvidíte, že pravdu mám. Vy třeba volit ODS nebudete, ale řada jiných ano. Ale nemá smysl se hádat. Chcete pryč Babiše a tuto vládu. Dobrá. Pak ale řekněte jasně a konkrétně, koho byste chtěl místo nich. Nesouhlasíte s opatřeními vlády. Dobře. Pak ale řekněte konkrétně, jaká opatření byste dělal Vy. Jestliže ale řeknete, že žádná epidemie kovidu není, pak jsme debatu skončili. Máte právo myslet si cokoliv, ovšem prostor k diskuzi tu není.

386541

13.2.2021 15:57

RE: Pochybnosti

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 386527

Pane Hanuši, co myslíte by se asi dělo, kdyby ted ve vládě seděl tzv. demoblok. Zaváděli by opatření ještě víc chaotická a horší, rozhazovali by peníze plnými hrstmi hospodským, "umělcům" , podnikatelům neziskovkám a lidi práce by je vůbec nezajímali, natož lidi v důchodu...
To jen ted kritizují všechno od zhora až dolů.
Mám taky k vládě sto výhrad, nedělá to dobře, ale ti za nimi by to dělali daléko hůře.

386548

13.2.2021 16:25

RE: Pochybnosti

Jan Hanuš 193.?.?.?

Reakce na 386548

Máte pravdu, ale to nemění můj názor na Covid. Plně souhlasím s editorem. V politice je to z bláta do louže. Chci normálně žít, s drastickými opatřeními a očkováním nebudu souhlasit za jakékoli vlády. Kdo to uvolní, ten u mě vyhraje.

386551

13.2.2021 18:06

RE: Pochybnosti

JanN 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 386551

Vřelé díky za zcela ukázkové potvrzení toho, co jsem zde ráno napsal. Až budete zase někdy s editorem hledat příčiny pádu starého Říma nebo neschopnosti současné Evropy bránit se nepřátelům, můžete začít s podrobnou analýzou přímo u sebe. U Vaší míry ochoty obětovat své pohodlí a čelit nepohodlí. S Vámi bych chtěl určitě sedět na vazbě nebo stát v první linii. Mějte se.

386557

13.2.2021 16:50

RE: Pochybnosti

jjj 46.?.?.?

Reakce na 386524

Když začnete mít neodbytný pocit, že věříte lžím o přeplněných nemocnicích, jukněte se vždy na https://www.hlidacstatu.cz/kapacitanemocnic#CR.
ECMO jsou už půl roku na 50%, ARO/JIP pětina lůžek volná (předminulý týden to byla ještě třetina volná - asi lidi se zlomeninama ...), atd.
A když by 500 "bezpříznakových covid-pacientů" [smích] umístili vždy do nejbližšího hotelu, protože jim objektivně až na nespolehlivý PCR-test (říká WHO, ne já!) nic není, mají hromadu volných postelí ...

386552

14.2.2021 23:20

RE: Pochybnosti

člověk 89.?.?.?

Reakce na 386552

to je slovo do pranice .. díky

386614

13.2.2021 21:43

RE: Pochybnosti

smutný divák 37.?.?.?

Reakce na 386524

Myslím, že Babiš je z těch špatných možností ještě ten nejlepší. Ale, je to politik jen do dobrého počasí. Jakmile dostane pokyn z blízkého zahraničí, kde má své chemičky na hnojiva, srazí paty a koná. Bohudík, že se zatím brání masivnímu importu inženýrů a atomových vědců. Špatný dojem z jeho vládnutí dělá zejména chaotická statistika nemocných Covidem, nakažení bez příznaků z důvodu neprůkazných testů a "nemoci" bez příznaku onemocnění nikoho rozumného nezajímají. Příkladně test v Německu v pořádku, další test v ČR po dvou dnech z důvodu odletu na rekreaci pozitivní u jednoho člena rodiny. Celá rodina je ale jinak v pohodě a zdravá. Politikaření s nákupem vakcíny, kdy ruský produkt je fuj, fuj, přestože Maďaři vesele očkují a Srbové se pro Sputnik rozhodli také, jako ostatně i více jak 20 dalších států světa. Když on by Andy potřeboval , aby mu někdo řekl: Ber Sputnik taky! Samotná kapitola je "nedostatek" obyčejných léků typu Plaquenyl, Groprinosin( vPolsku bezproblémový nákup). Opět jen výmluvy.
Co se týká budoucí vlády, tak tedy asi bez Pirátů, Topky ,Starostů a ČSSD. Zbytek by se snad nějak domluvil.

386566

14.2.2021 8:28

RE: Pochybnosti

Jirka Kusý 77.?.?.?

Reakce na 386524

To máte těžké. V mém opravdu širším okolí je to podobné i počtem. Jen nijak lehký průběh byl u jednoho. Taky nikdo neskončil v nemocnici. Ostatně přibližně jako je tomu každý rok zpět. Před asi pěti lety jeden v nemocnici skončil s docela těžkým průběhem. Rozdíl je jen v tom, že doteď se tomu říkalo každoroční chřipka. Tak babo raď.
Co se stalo, že lidem jako Bureš, kterému by jste před rokem nevěřil ani to, že se tak jmenuje, najednou věříte, že má obrovský strach o naše životy?
Dokud tito lidé mají na hubě hadr, místo celooblič masky, filtrů a atombordelu, hodí mezi lidi dávat tiskovky a ve své kantíně žerou v rodinném kruhu....největší starost mají o to, aby to jelo bez vyběrovek, byl bych v klidu. Pokud to tady čte Prchal, tak bych byl v klidu i kdyby se bába objevil na TK v tom atombordelu.

386581

13.2.2021 10:32

svědci burešovi a svědci kovidovi jednotně a nerozborně

ping789 31.?.?.?

bylo by to směšné, ale není, ty fekálie typu " bureš spasitel " , nosit senkrovnu mezi ušima je taky svého druhu vyvolenost , a tomu odpovídá i projev kukaček a zuřivé košer nálepkování , však technologie protokolů je věčná a nezklame , buhehe

s editorem souhlasím s výhradou poslední věty

386530

13.2.2021 11:05

Pane Stwora,

Joseph Chlor 89.?.?.?

má otázka se Vám zdála být nevhodná ?
Já vím, limit.....
[velký smích]
Ale bylo by to komické, že ? Kdybyste si takto obsáhle a emotivně stěžoval v osobní poloze na českou realitu.... ale sám žil jinde, až za oceánem.

386535

13.2.2021 12:05

Oni prostě musí zabrzdit z jiného důvodu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 45.?.?.?

GP si stále přeje z lidí udělat otroky. Ale kdyby v současné době úplně zlikvidoval Evropské země, tak potom Rusko zvítězí na celé čáře bez boje jak ekonomicky tak i případně ve vojenské síle.

A strach z prosperujícího Ruska vedle zbídačené Evropy je pro GP ještě daleko palčivější a bolestivější. To by totiž celá Evropa spadla do ruské zóny vlivu jako banánová republika.

Možná hodí přes palubu část farmalobby a předhodí ji na rozrthání davu. U nás se možná všechno svede na arcilotra Babiše a ten bude exemplárně potrestán. A všichni ostatní budou čistí jako lilie. Jen ten státní dluh a veškeré škody budou muset napravovat obyčejní lidé!

386540

13.2.2021 13:23

Budeme bojovat proti smrtelnosti?

Piter 212.?.?.?

Bez ohledu na to, jestli je ten virus uměle vytvořen na změnu společnosti a já se domnívám že ano, umírají na něj lidé, umírají také na chřipku, na rakovinu, na infarkt, na mrtvici a další nemoci. Umírají i zdraví lidé, třeba za volantem, při pracovních úrazech, pádem z výšky, na utonutí v létě apod. Zničíme si proto těch pár dnů, co nám je dáno ( už je to jeden dlouhý rok), zničíme si životy, abychom se ochránili? Proč proti koronaviru nebojovat selektivně, proč ničit celou společnost. Kdo se bojí, ať nevychází, ať zaleze do sklepa a přečká tam těch osm let, každý je odpovědný za své zdraví, proč tuto odpovědnost přebírá to tlusté vyžrané prase v červeném svetru a jemu podobní psychopaté? Oni se prostě rozhodli, že nás zachrání za každou cenu, jak láskyplné!!! Mě tihle zmrdi co za tím stojí zničili normální život.

386543

13.2.2021 13:41

RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?

Franziska Milde 194.?.?.?

Reakce na 386543

Situaci přehledně, srozumitelně a podrobně popsal dr. Čížek dnes v Parlamentních listech. Doporučuji, je to doplněné odkazy na zdroje.

386544

13.2.2021 16:07

RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 386544

Dr. Čížek to podal velmi zajímavě a fundovaně. S něčím se sice souhlasit moc nedá. Ale hlavní výhradu mám k tomu, že se ve své argumentaci opírá o soudy, kteří do celé problematiky vstupují. Nejenom u nás.To je špatně.
Toto je přece věc řízení státu, věc politická a odborná a tam nemají soudy co dělat. To by pak rovnou všechno mohl řídit nějaký ambiciózní krajský soudce...

386549

13.2.2021 17:10

RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?

Franziska Milde 194.?.?.?

Reakce na 386549

Situace dospěla tak daleko, že bez soudů to už nepůjde. Koukněte na video Zločiny proti lidskosti na webu otevrisvoumysl.

386553

13.2.2021 14:38

RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 386543

Přesně tak, kdyby jim na nás opravdu záleželo a nestáli jsme jim jen o statut hospodářských zvířat určených k podojení, ostříhání atd., tak by nebránili, aby měl každý doma v šuplíku Isoprinosin atd., pytlík vytamínů B12, D a C a nevnucovali by vydíráním neověřený, geneticky cinknutý sajrat od nadnárodních korporací s preventivním generálním pardonem na jeho negativní vedlejší účinky!!!
Kdyby měl každý okamžitě k dospozici opravdu účinné léky už při prvních příznacíh kovidu, nemusely by být plné JIPky a doktoři sestry v některých špitálech uhonění, jako psi..., ale oni je k tomu vytváření psychózy mezi hloupými ovcemi v takovém stavu potřebují, neb to je "nepřehlédnutelný argument"...

To Humusáčkovic "vyžrané prase v červeném svetru" posílá své bezmozkové knechty buzerovat lidi, kteří nevědí kudy kam a pořizuje si na ně za miliony, za jejich vlastní peníze vodní děla namísto toho, aby jim umožnili s min. zdravotnictví a min. soc. věcí nějakou smysluplnou a účinnou prevenci, o které mluví např. prof. Beran...
Do kdy to lidi budou trpět a do kdy budou tu blbou propagandu vakcinace výtažky ze žumpy Billa Gatese a jeho kámošů snášet, když ji doprovází každý den nějaký skandál s úmrtími a faktickými selháními celého komplexu opatření??!!

Není vůbec náhoda, že všechna ta idiotská opatření připomínající řízený chaos se naprosto shodují s programem korporátníků typu Schwebe "Great reset" a infantilní přestavy o světě loutky Gréty...a není vůbec žádná náhoda, že Babiš tak submisivně nadbíhá Německu, když ho drží Merklice za pytel přes ty jeho investice v Německu...
To, že je ten pacholek miliardář není vůbec záruka nevydíratelnosti, ale naopak jeho achilova pata v tomto systému, jenž vládne v tom veskrze zhovadolém světě a právě přes takové pacholky držené za koule je svět řízen k obrazu obřezaných majitelů monopolu na emisi pěněz...
[oči v sloup]

386545

14.2.2021 4:27

RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?

coinageboy 212.?.?.?

Reakce na 386543

Perfektne receno, pane Piter.

386578

13.2.2021 20:49

Prostě s námi mávají (podruhé)

Bedřich 2a00:x:x:x:x:x

- na koronavirus - byť jiných "druhu" se umíralo již minimálně oficiálně před čtyřiceti lety. Stačí se podívat na úmrtí a jejich příčiny z tehdejší doby. Co jsem viděl, tak např. tehdy podle jednoho roku celosvětově byl koronavirus (to je přece celá rodina jeho jednotlivých druhů) na třetím místě z virů. První (na třetím místě) byla "obyčejná chřipka", pak o dvě místa dál ještě nějaký virus a teprve za ním s odstupem několika míst byl - tuším na sedmém či osmém místě - koronavirus!
- podle probíhajících výzkumů po celé období této pandemie je jasné, že nikdo z lékařů nevěděl a možná i teď neví, jak se virové onemocnění doopravdy přenáší - viz třeba ty slavné výzkumy v USA a v - tuším - Dánsku, mezi lidmi. Nebo, co jej pak teda způsobuje.
- ať si kdo chce co říká, hospodářská krize v podstatě už začínala těsně před vypuknutím epidemie. Ta "jen" umožnila vytahovat z prázdných kapes další a další finance. Takže se to svedlo a bude ještě svádět na koronavirus.
- "údajní" "iniciátoři" (Gates atd) se hrozně divili, jak to, že v Africe neumírá mnohem více lidí.
- podle "oficiálních" médií (hlavně v zahraničí) již upozorňují na nepříjemné následky vakcinace, mnohem spíše "přidá" nežádoucí "látky" a tím nemoc vyvolávající látky, než vytvoří protilátky.
- myslím si, že Rusko zvítězilo se svou vakcínou Sputnik především proto, že použilo "širokoformátový" záběr vakcíny. Zatímco většina ostatních /především "našich civilizovaných"/vakcín je "jednoúčelová". Jak vytvoříte vakcínu na něco, co nejste schopni izolovat v "dostatečně čistém" stavu, aby jste vyzkoušeli, jestli vůbec to, co použijete, bude fungovat? Kdyby někdo na světě získal tzv. onen "zlatý standart covidu-19" okamžitě by byl celosvětově slavný a věděli bychom to všichni.
- virová onemocnění jsou nedílnou součástí našeho života. Jediná obrana je být neustále v ochranném izolačním obleku, ale pak zahynete na jiné nemoci v průměru mnohem dříve, než dosud. Nebudete mít imunitu prakticky na nic! Protože imunitu si musíte "vypěstovat" a vytvořit sami, opravdu každý sám. Ostatně v našem těle je mnoho bakterií a jiných "minitvorů" (mnohé si troufám říci, že lékaři ještě pořádně neznají), a někteří tvrdí, že naše imunita se vlastně dá zvážit právě hmotností všech těchto "správných potvůrek". Jinak musíme dopadnout jako v tom příběhu, kdy rodiče se starají o své dítě tak, až to ven, mimo domov, vyjde ve dvanácti letech a na místě zemře po překročení prahu domova. A to buď na infarkt, vždyť bylo bez pohybu, a nebo na prudký nápor, pro něj, cizích bakterií a tak podobně ...

Sluníčkáři a spol. by jednali ještě mnohem tvrději a bezohledněji než-li Babiš. A to jej nemám vůbec rád. Jen by to určitě nějakým způsobem navlékli na Trumpa.
Silně zkráceno.

386563

13.2.2021 21:00

Jsme ve valce?

vvv 193.?.?.?

Zatimco se hadame, zda totalitni metody, ktere si nedovolili ani nacisti, jsou jaksi posveceny ucelem, unika nam ten vetsi problem: zda jsme ve valce, zda covid je prvni bitva teto valky.

Vyhlasila ji Cina zavalem propagandy o lidech padajicich na ulici jak hrusky, videa plnych mrtvol valejicich se po spitalnich chodbach, horecnou stavbou polniho spitalu (videl ho nekdo plny pacientu?), hruzostrasne splichani dezinfekce po ulicich, a tak podobne. Prni salvu vyhrali: zeme zapadu, kdysi oporou demokracie, se zacali opicit po cinskem soudruzskem vzoru.

A zachutnalo to elitam. V Melbourne je prave treti lockdown. Ty prvni dva byly neslychane brutalni, ale holt, nestacilo to. Tak znovu opakovat to, co tyra lidi. Co na tom ze virus se tomu posmiva?

Unikl vir z laboratore? WHO rika, ze mozna. A co kdyz neunikl, ale byl vypusten? A i kdyby byl uniknul nahodou, proc jsou po celem svete tajne laboratore, ktere vyrabeji buhvi co, a obcane do toho nemaj co mluvit? A co az ten dalsi "unikne" nahodou, zase zavrem planetu, znicime co zbyva a ekonomiky a lidskych svobod? Je to neco, co se da opakovat jako "vzor"? Anebo je to snaha nicit... ti, kteri profituji z valek, vzdycky maji nasnade ten hrozne lidumilny ucel. Je to finta stara jak sumerska civilizace.

Ja si myslim, ze je pravdepodobne, ze ve valce jsme. Co vy na to?

386564

13.2.2021 23:15

RE: Jsme ve valce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386564

Ano. Jsme. Presne tak to je.

Odkud to pochazi (presne) nevime, vime vsak, ze vedci kteri byli u pocatku uz nejsou mezi nami, zemreli zahy – aniz mohli podat svedectvi. Taze se s vysokou pravdepodbnosti nikdy nic (soudne) nedozvime, zbavovani se nepohodlnych svedku probiha naprosto mechanicky, automaticky s zeleznou pravidelnosti,a je to uz obvykle v prvopocatku soucasti planu...

Delo se to i nás. Vime minimalne o třech lidech v podobnych souvislostech, co byli zlikvidováni.

Věnoval jsem se srovnavacím studiím a celkově to pripomina to puvodni epidemii SARS, z roku 2002 – kdy to probihalo presne jako nyni, sirilo se to z asie z hoteloveho pokoje 911 a vedci co u toho byli postrehli o co jde – zemreli velmi zahy. Rozhodne neprezili dva mesice. Ti vsimavi co nezemreli na nasledky viru měli pozdeji autonehody a pod. Zaneseni do populace probiha obvykle velmi zamaskovanym a konspirativnim zpusobem – aby to vypadalo jako nahoda, nebo nehoda. Ve skutecnosti je ale statisticky vicemene sto procentne vyloucene, ze pacient nula dorazi do HonKongu do mezinarodniho Hotelu a tam to zacal nevedomky sirit. To je proste vyloucene. Museli by byt nemocni kolem nej uz mista odkud vyrazil, to se ovsem nestalo. Muzeme si tedy spekulativne namodelovat, že došlo k vypusteni do inzenyrskych siti, z pokoje v době jeho nepřítomnosti a k záměrnému rozšíření...

Ve chvili kdy likvidacni komando zlikviduje prvotni nositele znalosti,(bez toho, aby asassin vedel proc ty lidi zabiji a jakych znalosti jsou dotyni nositeli (mysli si ze je to nekdo kdo dliuzi prahcy, nebo je politicky nevhodnej)) stopa mizi a je soudne absoulutne neprokazatelne odkud to prislo.

Vypada to na presne zopakovani scenare po osmi letech – akorat ten puvodni virus z roku 2002 byl uz tehdy extremne zabijacky, ale nebyl jeste schopen dostatecne replikace a mnozeni – proto tehdy nedoslo k masivnimu sireni. Cili se na nem zapracovalo v laboratorich dale, aby se tato "nedokonalost" napravila.

Obecne to spis vypada na sireni z laboratori ovladanych zapadem, ktere jsou ovsem rozesety z duvodu kryti puvodniho zadavatele, nejen u nich, ale po celem svete – typicky Ukrajina (kvalifikovany personal, a levny), nekdy afrika apod. A to z toho duvodu, ze centerm sireni byla vzdy Asie a Cina – ktera lezi zapadu v zaludku.

Doporucuji sehnat si v knihovne nebo bazaru knihu "Proces s tvurci japonske bakteriogicke valky" cca z roku 1949-53. Lekari kteri nebyli chyceni a souzeni v Murmansku v pohode presli linii a byli jako vysoce kvalifikovani odbornici bez potrestani v klidu zamestnani za oceanem. Tohle vede hodne daleko...

Pokracovani...

386570

13.2.2021 23:37

RE: Jsme ve valce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386564

Dokonceni

Ta podobnost s puvodni epidemii SARs z roku 2002 je primo do oci bijici. Jedná se velice pravděpodobně, o třetí sérii pokusů – z těch veřejně známějších.

Krome SARsu, je původni epidemie HIV z osmdesýtých let naprosto jednoznačným prvotnim laboratornim kandidatem... Iniciovanou, vyvinutou a sirenou zapadni vědeckou (nabozenskou) komunitou.

Je statisticky absolutně vyloučené, aby se to šířilo primárně mezi homosexualy. To proste neni možné a je vysvetlitelné jen záměrnym nakaženim komumity. (jakkoliv nejsem duhový, tak tvrdá data jsou data a prostě s nima nejde vyjebat) Nejde to namodelovat tak, jak to proběhlo, bez toho aby tomu někdo pomáhal.

Totéž Afrika. Všimněte si jak se tam teď ten virus nešíří... Ale v omdesátkách a devadesátkách tam měli epidemii. To je vyloučené. V těchto případech se nakonec našli lidi kteří promluvili... Než je zabili. Nebo jejich příbuzní potom co je zabili.

Velmi každému doporučuju předloňský Švédský investigativní film:

Cold Case Hammarskjoeld
https://uloz.to/hledej?q=Cold+Case+Hammarskjoeld,
který sice primárně pátrá po případu, švédksého občana, ale nakonec nečekaně narazí na šokující stopy ve věci tajných bilologických laboratoří...

Mnou výše zmíněná kniha z roku 1951:

Proces s japonskými strůjci bakteriologické války
https://www.databazeknih.cz/knihy/proces-s-japonsk...

Jo a p.s. ještě futuro vizi Gataca z roku 1997:
https://uloz.to/hledej?q=Gattaca

386572

14.2.2021 0:28

RE: Jsme ve valce?

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 386564

Mrkněte na tohle, pokud budete mít náladu:

https://www.topcz.net/tato-dve-videa-byla-nahrana-...

386574

13.2.2021 22:47

Kokotavirus.

zdeněk412 2a00:x:x:x:x:x

No ona hlavně žádná pandemie není, je to celosvětový podvod. Čísla zemřelých jsou lživá, vzpomeňte na Blatného jak to ve chvíli bezvědomí přiznal. MZCR :
"Počet úmrtí v souvislosti s Covid-19 po jednotlivých dnech zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na Covid-19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí.

V roce 2020 zemřelo cca 127 tis.lidí, v předchozích letech slabých chřipek zemřelo cca 110 tis.lidí, prý to dokazuje 17 tis. na Covid. Jenže v roce 1995 kdy byla podobně silná chřipka jako letos zemřelo 135 tis.lidí. To už nám zatajili.

Počty lidí v nemocnicích jsou manipulovány mnoha způsoby. Sociální hospitalizace, doléčování pozitivních PCR pacientů kteří ale mají jiné choroby, zbytečné či dlouhé hospitalizace díky vysokým úhradám (až pětinásobek) za PCR pozitivní, kteří ani Covid nemusí mít protože PCR test ukáže co laboratoře chtějí (kdopak je asi řídí). PCR test neukazuje nakažené ale jen přítomnost kousku bílkoviny RNA nějakého koronaviru (je jich asi 12) ve vzorku (jestli je vir aktivní či pasivní test neukáže) a ani nemůže, protože údajný Sars-Cov 2 nikdy nebyl pořádně definován podle Kochových postulátů takže není z čím porovnávat.

Nemocnice jsou kriticky přetíženy a na MZCR dnes píší že covidová lůžka jsou vytížena na 76% a JIP na 82%. A to na JIP leží i infarkty, mrtvice i úrazy. A nemocnice v Letňanech se ruší že není personál. A když se stavěla za stovky milionů tak personál byl ?? !

386569

14.2.2021 0:08

RE: Kokotavirus.

vvv 193.?.?.?

Reakce na 386569

Sleduju statistiky uz delsi dobu, a uplne souhlasim. Je to jako silnejsi chripka. Cili cile jsou uplne jine, nez zdravi lidi a zdravi spolecnosti. Spis hadam, dlouhodobe niceni obou.

A dlouho se uz ptam tech, co siri propagandu za to abysme to delali jako Cina (oni jsou ti cinsti bolsevici tak dojemne pravdomluvni), zda to budem delat taky lockdownem, az prijde dalsi vir... a dalsi.... ale odpoved zatim nemam.

386573

14.2.2021 21:14

RE: Kokotavirus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386573

Statisticky to je jako silnejší chřipka... Obecným počtem úmrtí.

Ale samotným průběhem nemoci a jejími následky to není jako chřipka.
V tom je ten rozdíl. Chřipka vám nevyvolá prudkou imunitní reakci a cytotoxinovou bouři, kdy vás vlastní odezva imunitního systému zabije. Chřipka nesejme 34 letýho chlapa, kterej byl v pohodě. A nepošle na JIPku čtyřicetiletýho že se nemůže nadechnout. Ale to v tý statistice vidět není. Protože eviduje 13letýho jako osmdesátiletýho, Úmrtí jako úmrtí. 135>100.
Jenže tak to není.

Pravda ze začátku se nevědělo jak na to a nebyly ty léky.
Chřipka se taky pozná na první pohled, takže nosiče necháte doma, ale tady vám běhá bezpříznakovej šiřitel...

Číselně ty hlavní řady v makro samozřejmě souhlasí, to máte úplnou pravdu. Ale v detailu se to kurva liší.


Druhá věc co nevidíte při svém sympatickém a zábavném sarkasmu vůči Číně – a v tom nejste jediný, spíš je to tu norma že ten Číňan má možná větší svobodu než vy. Nebo si takovou otázku nekladete. Nebo to svým a zdejším západním nadřazeným pohledem ze západu a země co se Bolševika zbavila neumíme pod tíhou propagandy ani představit.

On sice Bolševik udělal tvrdej Lockdown, a všechny "omezil", jenže taky ten problém rychle a efektivně vyřešil, protože ten vir vyhubil, jako jsme u nás v padesátých letech vyhubili záškrt, obrnu apod.
A teď když maj vyřešeno, tak má ten váš Číňan ve Wuhanu daleko víc pohody a osobní svobody než my tady. Chodí do krámu, na koncerty atd. A vir nikde....

Všichni se semkli zatáhli za jeden provaz, (pod nátlakem) a ochránili i ty svý cenný sedmdesátliteý a další občany, místo aby je odepsali. A teď z toho společně těží...

Obdobně se zkuste zeptat Číňana v Číně - jestli se cítí nesvobodný. Vůbec vám nebude rozumět! Bude si myslet že nesvobodný jste vy a ne on... A oprávněně – jeho pohledem. Jednak má všechny ty krámy co máte vy... iPhony atd, zadruhý může jezdit po světě, klidně studovat na Harwardu ve státech. Může si klidně založit koncern a bejt majitelem alibaby, amazonu a bejt miliardářem...
Ale co vám řekne - a vy neuslyšíte, a nepochopíte, že on maká ve fabrice Huawaei, ve který je akcionářem, zatímco vy děláte ve firmě co jí zejtra Japonec, Němec nebo Francouz zavře a řekne vám ať se do toho neserete, protože rozhoduje majitel... a táhnete na pracák...
Myslíte si že Číňana sere a připadá si nesvobodný, protože si nemůže založit pirátskou stranu? Nebo že nemůže vstoupit do TOP 09? Dovolte abych se zasmál. A bude tak svobodnější?
Pokud by snad chtěl dělat politiku, a tím vyjádřit svobodu, tak prostě vstoupí do strany a bude ji dělat tam... /pokračování.../

386610

15.2.2021 1:01

RE: Kokotavirus.

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386610

" Chřipka vám nevyvolá prudkou imunitní reakci a cytotoxinovou bouři"

Ale dete. Jednoduche rozhlednuti potvrdi, ze je znamo, ze tato boure je zpusobena chripkou (mezi jinymi virovymi a bakterialnimi a j. nemocemi) a dokonce se spekuluje, ze zapricinila to vysoke umrti na chripku po prvni svetove valce.

Ale covid je trochu jiny, napr. se vyhyba detem a pousti se nejcasteji do chronicky nemocnych, obeznich a starim zeslablych lidi. Mohlo by to byt horsi.

Co se Ciny dotejce, to tu propagandu delate ze svazackeho nadseni? Bejt vama, tak si to necham pekne zaplatit. A az se tam odstehujete, pozor na nejake vykviknuti na internetu, abyste pak nebyl jeste rad, ze vam ukradli jen jednu ledvinu. [oči v sloup]

386617

15.2.2021 10:54

RE: Kokotavirus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386617

Argument by nebyl? Místo napadání do svazaků? Čím jste svobodnější?
Za a) za B) Za c)

Slyším co říkáte:
můžete psát do blogu na internet. A Číňan ne. Dobře. Souhlasím.
A domníváte se ovšem: že vás nikdo nešpehuje. Zatímco jeho ano. Dobře.

Zvláštní zrovna tady kdy vydavatel skončil za psaní na internet před soudem a trestní oznámení za publikování na FB tu jen lítaj... Případ tykadla. Schvalování atentátu. Případ vydavatelů knížek... Ohendá uhořel mladý odsouzený ve věznici, Bývalý pol. prezident nedorazil před soud, protože zemřel ve vazbě, novinář byl zatřelen ve svém domě, režisér spadnul z 30 patra tak nešťastně, že se zabil, dramaturg a autor knížky vypadnul z okna české Televize, právník vypadnul z okna na Senovážném náměstí... Těm ledvina (po smrti) nechybí?

Ale připouštím, že je to tu lepší než tam a ideopolicie zasahuje v menší míře a špehuje jen menší část obyvatel. A když se bráníte u soudu nebo úřadů, je to lepší než za vlády strany.

Netvrdím že Číňa má extra svobodu, tvrdím, že je otázkou: jestli VY jí máte víc než on. A ptám se jestli to není iluze.

Zajímají mě argumenty a fakta ne útoky ad hominem, a nějaký ideo nadšení.
Takže ještě jednou, zkuste to jinak:

Jsem svobodnější než Číňan...:
v Tom,
tom
a tom...

Jsme svobodnější... protože...

386623

15.2.2021 12:21

RE: Kokotavirus.

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386623

Ach jo. Propagandista pro totalitu chce argument. To si delate sprtouchlata, ze jo.

A jeste ze mne delate blbecka. Vim, ze nas vsecky spehuji. Podle totalitniho modelu. Ale tady se jeste muzem branit. VPN. ProtonMail, a pod.

Ten cinsky model je spehovat na kvadrat. Co mne zarazi, jak to tady lidi propagujou.

Jestli je korona biologickou valkou, tak cim vic se zapad opici po Cine, a snazi se ji dohnat v buzeracnich opatrenich, tim vic vyhrava.

Vase priklady.... Do jiste miry je tu bordel po bolsevickem mafianskem vzoru. A "opatreni" proti virum tomu pomaha. Za chvili nam zavrou bankovni ucty, kdyz nebudeme poslusni ovcane...

Kdyz se vy ze mne delate sprtouchlata, proc ja vam mam brat vazne? Je to fer? Neni. Ferove je delat si sprtouchlata taky z vas. Ale odpovim.

Jsem svobodnejsi, protoze nemame socialni kredit. Protoze jeste nas nespicluji docela. Protoze si muzem dovolit kritizovat ty zkurvysyny ve vlade, a nikdo nam neprijde za to vylomit dvere. Protoze nemame prevychovne tabory. Protoze nabozenska vira neni pronasledovana. Protoze disidentum nekradou organy. Protoze nase studenty v zahranici nespehuji politruci. Protoze je tady cenzura jeste v plenkach oproti Cine. Protoze svoboda jeste neco znamena, i kdyz ta sebranka nahore by byla rada, kdybychom to vzdali. A protoze nam Mao nevisi na krku jak mrtvy albatros, ktereho se nikdy nezbavime.

No a ted mi to oplatte, a reknete mi, proc proboha propagujete cinsky system? Mate li odvahu rict pravdu.

386627

16.2.2021 21:41

RE: Kokotavirus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386627

Děkuji vám za odpověď a vážím si vašeho času a námahy , že jste to sepsal. Všechny vaše odpovědi jsem si sepsal a uložil, abych nad tím mohl přemýšlet.
I já zkusím na oplátku odpovědět na co se ptáte.... Ale je toho hodně. Nějak to musím zkrátit.

Především naše rodina má velmi osobní zkušnost s bolševickým systémem a tím co jste nazval převýchovné tábory, kdy nám byli odvedeni dva živitelé rodiny v roce 1955 do TNP. Nedostali trest absolutní, pro jednoho z nich - a nabylo mu ani 40 to ale bylo osudné. Nikdy se nevrátil a přišlo jenom parte, taky došlo k vyvlastnění, zbavení práv a vyhnání z obce.
Takže o tom jak funguje totalitní režim, víme z osobní zkušenosti svoje a víc, než běžná populace.
Zároveń mám ale i mnohaletou osobní zkušenost s životem na západě.
A zároveň někteří lidé z naší dělali pro zádpad...

Máme rozhled jiného typu, co nám umožnil nahlédnout pod pokličku některým věcem, co nebyly zrovna hezký.

Abych vás hned nenamíchnul souhlasím mnohým co jste uvedel, ale taky napíšu že lecčems už jste mimo, protože máte málo informací - naštěstí pro vás, takže máte růžové brýle. Kdo nezažil neuvěří. Teprve když se stanete svědkem jak současný režim v pozadí beží kompletně jako za bolševika a někdy a hůř, pootevřete oči.. Osobím zážitkem.

Kde jste se třeba namátkou úplně spletl je: "Protoze nase studenty v zahraničí nešpehují politruci.". Buďte ujištěn, že se u nás děje přesně toto a školy, fakulty, mládežnické organizace a konzuláty jsou prolezlé fízlama od shora dolů, lidma kteří nědělají nic jiného něž že politicky kádrují a fízlují na studenty - a to speciálně při jejich pobytu v zahraničí. Byl jsem toho osobně mnohokrát svědkem a snad bychom to mohli raději do detailu probrat někde u piva, ale buďte ujištěn že se to děje vždy a všude. není jediný student, který by tomu utekl. A na každého se vede (tajná) složka. Česká restaurace v zahraničí - rezidentura tajnejch, kulturní akce konzulátu s pozvánkou pro studenty - rezidentura tajnech, kancelář pobytů studentů v zahraničí (ala Erasmus) - rezidentura tajnejch, kancelář pro studenty z ciziny - prolezlá typařem od tajnech pro verbovku. Je to daleko horší než si umíte představit.
Jinak jsou vaše zbylé argumenyt validní a platné a já je uznávám.

Ale pojďme ke srovnání režimů, jen letmo.
Spousta lidí kterým se stalo, že byli poškozeni minulým, nebo předminulým režimem, má nyní problém v tom, že jim to brání v odstupu od situace a analytického rozhledu - protože mají radost, že když jsme to bolševikům nandali - a pomstili se, skončil jeden režim – znamená to, že nový co přišel místo něj - je automaticky dobrej. Nebo dokonce ten nejlepší.

Může - ale taky vůbec nemusí být pravda.Pokr...

386658

18.2.2021 0:28

RE: Kokotavirus.

vvv 108.?.?.?

Reakce na 386658

Taky dekuji. Nevim, zda jste si vsiml, ze se to automaticky useklo. Tesim se na druhou cast.

386683

14.2.2021 21:43

RE: Kokotavirus.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386573

/...dokončení/ Jak naprosto geniálně řekl jeden tajemník městského výboru strany v roce 1988, jednomu mladému aspirujícímu soudruhovi:

"Rozdíl mezi sytémem na západě a systémem u nás je v tom:
že na západě spolu bojují dvě skupiny v různých stranách .... ",

"Zatímco u nás spolu bojují dvě skupiny v jedné straně..."


Budiž mu země lehká, ani tenkrát netušil – rok před Listopadem,
jakou politologickou pravdu a historickou perlu v té chvilce pronesl...
A že jí někdo zaznamená pro historii.
Vydal dvakrát za dvacet prognostiků...

Do kamene by se to mělo tesat, pro další generace na věčnou paměť...

(neměl jsem ho vůbec rád a nesnášel jsem ho, ale )
Tímto ho zdravím do nebe...


Číňan má plnou svobodu žvanit si co chce a kritizovat co chce... pokuď bude prát špinavý prádlo doma, a ne na veřejnosti a tu svobodu slova užije ve vnitrostranické (vnitrostátní) diskuzi, aby to proti nim nepoužívali borci za zahraničí...

Schválně mi řekněte v čem jste svobodnější než Číňan, zamyslete se a vyjmenujte mi jedinou věc... Možná máte víc peněz a můžet na dovču do Itálie...
I když..., onehdá jsem mluvil s jednou mladou ruskou na recepci pražského hotelu a stěžovala si, jak jí leze na nervy, že číńani všude jezdí a mají na to peníze.

To jsem se ale rozepsal... Jen mě zaujalo to vaše srovnání s bolševikem verze 1917. Nebo verze 48 nebo 88. Ale ten už tady 30 let není. Dnešním bolševik chce aby jsi založil úspěšnou fabriku, a aby sis koupil klidně ferari, a zlatej kohoutek do vany a klidně druhej byt v Pekingu, a třeba i lajnu koksu, pokud na to máš, ... pokud jsi to zdanil... A pokud tvoje národní firma prosperuje. Ale nesmí mít sídlo v Lichštejnsku a na Bahamách...

Zpět ale k základu vašeho příspěvku. Statisticky máte úplnou pravdu a ty křivky víceméně sedí... samozřejmě sedí, jako by šlo o chhřipku. S tím souhlasím.
Akorát že u chřipky víte že ji v pohodě překonáte, pokud jste ve středním věku, nebo mladej. Kdyžto tohle je sázka do loterie...

Jo a pak je dobrý se jít podívat kolem hřbitova a krematoria. Já tam chodím často, protože kladu výroční a čerstvý květiny rodině na památku (ne covid)...

A vlastníma očima na první pohled vidíte, že je kurva něco jinak.... Stačí se podívat na nástěnku s oznámením, aby jste viděl že vypadá jinak, než před rokem a posadit se na lavičku a poslouchat hučení komínů, který hučej i ve dnech a hodinách, kdy dřív rozhodně nehučely...

V excelu asi ta křivka vypadá OK... Že jo.

Nic ve zlým...

P.S. Pokud vás vážně napadne něco co máte vy a Číňan ne, rád si to poslechnu, Možná jsem na něco zapoměl... Něco mi uniká.

386611

15.2.2021 20:37

RE: Kokotavirus ? ó nikoliv jen košer dialektika

ping789 31.?.?.?

Reakce na 386611

chřipka zcela zmizela, jelikož lidé dodržují pravidla, kovid se šíří, protože lidé pravidla nedodržují...

tabulky ukazují, že s růstem šikany lidí se situace zhoršuje, což svědci kovidovi prohlašují za důkaz funkčnosti šikany...

třetí komora parlamentu složená z hejtmanů přehlasovala parlament - aneb jak pravda a láska podpálila rajchsták hezky plyšově...

Nepoučili jste se od Indiánů, proto skončíte stejně, po redukci stavu v rezervaci.
A urozený guvernér si koupí Jižní Čechy jako ostrov Manhattan za 24$ [chechtot]

386645

14.2.2021 10:03

Laboratorně upravené koronaviry jsou součástí války "elit" Západu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

za vytvoření globálního koncentráku v jejich režii, kterému se říká Nový světový řád. Pokud by "elitám" skutečně šlo o zdraví lidstva, pak by ta svinstva nedala vůbec z biohazard laboratoří vypustit. Navíc to vypadá, že to co WHO vydává za nové nakažlivější mutace, jsou spíše zcela nové a účinnější "výrobky" laboratoří. A že jich po světě "elity" mají a štědře financují z krve a z potu zadlužených otroků. Proto věřit, Gatesovi a dalším "filantropickým elitářům", že jim jde o blaho a zdraví lidstva, je hodně naivní. Faktem je, že to svinstvo zabíjí a nemocní s těžkým průběhem nemohou dýchat a plíce mají v jednom ohni. Vakcína je pro ohrožené skupiny lidí jistou nadějí. Osobně věřím více vakcínám dělaným klasicky než těm experimentálním, obsahující syntetickou m RNA. Čísla ve statistikách jsou zcela jistě přifouknutá, protože cesta ke globálnímu koncentráku vede přes chaos, paniku, strach, krize a konflikty. Proto je "elity" a jejich poskoci šíří jako požár všude tam, kam až sahá vliv jejich médií a moc jejich politických poskoků. A co z těch výše uvedených průšvihů nezpůsobí koronaviry a jejich četné mutace, to dodělá ekologická a klimatická hysterie. Napadlo už mnohé, proč zrovna "elity", které více než sto let měly pod palcem těžbu a zpracování ropy a fantasticky na tom vydělaly, prosazují nyní elektrické a hybridní vehikly. Dojezd těch čistě elektrických v nynějších mrazech bude cca poloviční než udávají výrobci.To zatím nejde očůrat. Přitom nejlepší alternativou k benzínu a naftě je vodík. A klimatické šílenství ? Výkyvy v teplotách vod a atmosféry Země jsou alarmisty přisuzovány především lidské činnosti. Produkce CO2 člověkem rozhodně není zanedbatelná, ale sluneční aktivita rozhoduje o teplotě na povrchu Země daleko více a nelze ji ovlivnit.Vůbec nijak.

386585

14.2.2021 10:51

Kovidní politika

svatoslav.butora 2a00:x:x:x:x:x

Přeji hezký den. Obsah komentovaného článku nemá chybu. Když se to všechno kolem kovidní politiky tímto způsobem zhodnotí a informačně propojí, tak z toho masivně vystupuje výsledek, že celou základní úlohou kovidní politiky je dosáhnout masivní zadlužení států ve jménu čerpání "výhodných půjček" které kvůli kovidním ztrátám ve jménu tzv.EU a za tzv.EU (vy)řešila v loňském roce bába Merkelová a spol. Naši kovidní vystrašení státní úředníci slepě a servilně ve jménu "obecného blaha" tyto ďáblovy "půjčky" akceptovali. Navíc si pamatuji (info z tisku), že dle dohovoru s ďáblem tj. s jeho mluvčí bábou Merkelovou nelze tyto "výhodné kovidní půjčky" splácet ze státních rezerv (kupř. ze zdrojů z privatizace) z minulých období. To samé co u nás ďáblova mluvčí nasmlouvala v celé tzv.EU. Nesmírné kovidní zadlužení spojené s únikem životní síly evropských států a národů přes ďábelskou "lidskoprávní" politiku imigrace řízené z OSN a přes tzv. EU by mělo všem ukázat, do jakého spolku nás naši servilní politici vč. presidenta vehnali.
Získávat "body" za služby ke prospěchu světovládního vše požírajícího věčně nenažraného kovidního Monstra si žádá nikdy nekončící lockdowny, nekončící očkování nic neřešícími západními vakcinami, nekončící plošné testování a nikdy nekončící "nouzový stav".
Přeji všem odpovědným politikům na Evropském území, aby kovidní spolek tzv. EU rozpustili. Dobré sousedské vztahy mezi státy a národy a lidmi jsou možné i bez světovládního kovidního Monstra.

386587

14.2.2021 10:55

Říp národní "kulturní" památka

ping789 31.?.?.?

zatímco se zde herzlovi podřadní intelektuálové dohadují , jestli si špejli maji gojové strkat do mozku celou nebo pulku a kolikrát denně, jako by už nebyly ještě jiné info zdroje o té vražedné blahodárnosti, případně kolik vakcín lze přežít bez zráty gojské končetiny, objevily se na síti zprávy, že zachránce cz gojů svatý andrej a jeho stát jako firma darovali horu Říp nějakému feudálovi, aby prý bylo vráceno, co bylo ukradeno - což o to, celkem zajímavý je dějepisný onen tzv. nabývací titul [mrknutí jedním okem]
zdá se , že proběhl impíčment Řípu, zdařileji než za atlantikem , kde tamní chazaři lehce zmatkují , tak jo , už jen dát na rotundu sauronovo oko a bude líp [velký smích]
a tak by mne zajímalo, může-li tuto věc nějaký zvědavec potvrdit nebo vyvrátit

386588

14.2.2021 11:59

Bludy obludy a masomlýnky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 135.?.?.?

https://pravyprostor.cz/soudruh-rychetsky-a-hlava-...
14.2.2021 11:45:43

386589

14.2.2021 18:08

Už jsem se lekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Že bestie bude zastavena. Věděl jsem moc dobře že ta šílenost zastavena nebude. Ještě není dokonáno, ještě není čas na jakoby osvobození zbídačených lidí...mír a bezpečí nemůže být vyhlášeno dříve než si sáhnou všichni lidé na dno. A opravdu budou rýt drrrržkou v zemi. Změna nadpisu článku hovoří o tom že lidé mají pořád naději ale protože se na Boha vyflákli a věří těmto psům co nás vedou údolím smrti, začnou vrtět ocáskem když jim spadne ze stolu nějaký drobeček, v tomto případě ,,naděje,, na ukončení tyranie. Zapomeňte na to. Chystá se něco mnohem horšího. Až bude vyhlášen mír a bezpečí nastane takové soužení jaké svět nezažil a jaké již nikdy nezažije. Tak až zase nějaký dilino z vlády nebo z meinstreamu vypustí z huby slibné kecy tak mu zase můžete lidičky naletět.

386593

14.2.2021 20:11

Cílem je chaos,

Jan Hanuš 193.?.?.?

a to se daří. LGBT selhalo, multikulti už skoro taky, tohle ale frčí. Ti, co to zařídili, se asi radují. Soudím, že ještě přidají něco navíc. To není konec.

386605

15.2.2021 1:07

RE: Cílem je chaos,

vvv 45.?.?.?

Reakce na 386605

Taky si myslim. Sotva si lidi oddychnou od minuleho strachu, prijde jeste kovanejsi. Proc ne, kdyz to tak pekne funguje? Baaaaaa....

386618

15.2.2021 15:07

RE: Cílem je chaos,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 386618

...tak teď už jen útok UFO.

386633

14.2.2021 21:01

Parlamentní demokracie

zdeněk412 2a00:x:x:x:x:x

dnes v České republice skončila protože se vláda vymkla kontrole PČR a dělá si co chce. Za 14 dní bude Babiš sněmovnu žádat o prodloužení něčeho co parlament již jednou zamítl ?? ! Hlava mi to nějak nebere ..

386609

14.2.2021 22:06

Žádný hňup, to Angelka prostě zavelela...

Teoretik64 2a00:x:x:x:x:x

Stěžovat a obviňovat vládu ČR je stejně nesmyslné, jako vinit lži prezidenta - figurku Bidena za to, když (se) třeba rozpoutá ozbrojený konflikt s Íránem. Nebo si opravdu myslíte, že si můžeme dělat co chceme? Kdyby se náhodou stalo, že by k dohodě s hejtmany nedošlo, nouzový stav by se (plánovaně) rozvolnil na cca 10-14 dnů, údajných nemocných a mrtvých by 3x - 5x přibylo, a dostali bychom se někam do situace Izraele. Nemoc zmizí (nebo se možná objeví další mnohem agresivnější 'mutace'[mrknutí jedním okem], až globální prediktor zavelí. Tohle všechno nese jasné stopy multifunkčního sofistikovaného plánu, na kterém se pracovalo léta. Dovedu si představit, že fungují i počítačové modely 'co by, kdyby'.

386612

14.2.2021 22:11

Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU

Gój 46.?.?.?

Soudruh Grolich v zájmu banksterů, ale jakoby pro zdraví obyvatelstva hlásá;

„Zajistit testování přímo na školách,“ snad ještě dodá, že dobrovolně povinné opíchání, trasování a čipování učitelů i dětí.

„Pandemie prokazatelně dosahuje značného rozsahu, což je zákonný limit, kdy jsem povinen požádat Vládu České republiky o vyhlášení nouzového stavu. Epidemickou situací jsou zcela prokazatelně ohroženy životy a zdraví občanů trvale žijících a pobývajících na správním území Jihomoravského kraje.

NS je výjimečný nástroj krizového řízení, proto AKČR vyzývá Vládu ČR k urychlenému projednání návrhu nového pandemického zákona v co nejkratší možné legislativní lhůtě,“ píše soudruh hejtman Grolich v dopise směřovaném Burešovi Bakšišovi.

Epidemickou situaci prý zhoršují nové mutace. Britská, jihoafrická, někde dokonce brazilská.
Kde jsou slibované pandemické haldy mrtvol, i přes tragicky ochromenou dostupnost zdravotní péče? Kolik „mutací“ mají banksteři v zásobě? A kolik ovládají takových „ochránců zdraví“ Grolichů?

386613

15.2.2021 15:50

RE: Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 386613

Podobnosť čisto náhodná. V slovenskej Gubernii (SG) má v školstve na starosti COVID agendu "študovaný" kaderník B. Gröhling.

Slovenský akože premiér Krekot Blekota (kreatívny kok.. čo zaviedol v SG black out) stále obviňuje zo zhoršujúcej sa situácie nespolupracujúcich Slovákov.

Dokonca akože poslanec, bývalý humorista Rasťo Piško počas parlamentnej rozpravy verejne obvinil zo šírenia nebezpečnej choroby babky, ktoré si na rozbalenie mikroténovej tašky v obchode s pečivom vypomáhajú naslineným prstom.

Keby boli vyššie spomenutí profesionálni šašovia z parlamentných a mimoparlamentných pódií schopní elementárnej analýzy, pochopili by, že za zhoršujúcou sa situáciou v SR nestoja nezodpovední "roznášači" ochorenia, ale ich vlastné prihlúple nápady s celoplošným testovaním, ktoré ako na potvoru prebiehali vždy za totálne nevhodného počasia.

Ku krátkemu záblesku zdravého rozumu a uvoľneniu situácie v ČR Vám Gratulujem a závidím.

Babišova spanilá jazda za hlasmi hejtmanov pre COVID agendu je zrkadlom podobných manévrov slovenskej vládnej moci, len čo sa ozvalo zopár starostov s iniciatívou odmietnuť plošné alebo regionálne testovanie, začala sa mediálne pretriasať otázka budúceho prerozdeľovania dotácií z eurofondov, určených nielen na sanáciu škôd po vládnych black-outoch a lock-downoch.

Ak si sa vládnej moci vzoprel, na dotácie môžeš zabudnúť!!!

386635

15.2.2021 21:20

RE: Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU

lubosmat 193.?.?.?

Reakce na 386635

Musím sám na seba reagovat, v tom parlamente hanobil babky Jožo Pročko, ten Rasťo Piško sa tam ešte nedostal.

386646

Příspěvků: 78

13.02. 00:56 Rudolf_K  V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 08:16 vvv  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 10:27 Qwe  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 12:36  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 15:33 qwe  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 19:07  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 19:30 vvv  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 22:10 rosco  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 12:17 Qwe  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 08:43 Jirka Kusý  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 17:21  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 14:45 a. i. N.  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 16:16 Mika  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 17:38 vvv  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 20:47 Rudolf_K  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 21:04 vvv  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 00:33 Maximus1  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
15.02. 14:03 Frank51  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 08:58 JanN  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 17:37 Ludo2  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 09:02 Jan Hanuš  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
13.02. 10:01 Ludo2  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 01:14 baba_Blažková  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 19:29  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 19:33 wes  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
15.02. 00:39 vvv  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 04:17 coinageboy  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 07:45 heterosexuál  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 19:40  RE: V Cesku se rozmohly konspiracni teorie o koronaviru
14.02. 20:05 Karlolito  Jaképak konspirační teoorie?
17.02. 00:00 člověk  ČIPY - už jsou za humny..
13.02. 09:08 qwe  Pochybnosti
13.02. 10:22 Jan Hanuš  RE: Pochybnosti
13.02. 12:06 qwe  RE: Pochybnosti
13.02. 15:57 Heriot  RE: Pochybnosti
13.02. 16:25 Jan Hanuš  RE: Pochybnosti
13.02. 18:06 JanN  RE: Pochybnosti
13.02. 16:50 jjj  RE: Pochybnosti
14.02. 23:20 člověk  RE: Pochybnosti
13.02. 21:43 smutný divák  RE: Pochybnosti
14.02. 08:28 Jirka Kusý  RE: Pochybnosti
13.02. 10:32 ping789  svědci burešovi a svědci kovidovi jednotně a nerozborně
13.02. 11:05 Joseph Chlor  Pane Stwora,
13.02. 12:05  Oni prostě musí zabrzdit z jiného důvodu
13.02. 13:23 Piter  Budeme bojovat proti smrtelnosti?
13.02. 13:41 Franziska Milde  RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?
13.02. 16:07 Heriot  RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?
13.02. 17:10 Franziska Milde  RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?
13.02. 14:38 R.E.  RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?
14.02. 04:27 coinageboy  RE: Budeme bojovat proti smrtelnosti?
13.02. 20:49 Bedřich  Prostě s námi mávají (podruhé)
13.02. 21:00 vvv  Jsme ve valce?
13.02. 23:15  RE: Jsme ve valce?
13.02. 23:37  RE: Jsme ve valce?
14.02. 00:28 R.E.  RE: Jsme ve valce?
13.02. 22:47 zdeněk412  Kokotavirus.
14.02. 00:08 vvv  RE: Kokotavirus.
14.02. 21:14  RE: Kokotavirus.
15.02. 01:01 vvv  RE: Kokotavirus.
15.02. 10:54  RE: Kokotavirus.
15.02. 12:21 vvv  RE: Kokotavirus.
16.02. 21:41  RE: Kokotavirus.
18.02. 00:28 vvv  RE: Kokotavirus.
14.02. 21:43  RE: Kokotavirus.
15.02. 20:37 ping789  RE: Kokotavirus ? ó nikoliv jen košer dialektika
14.02. 10:03  Laboratorně upravené koronaviry jsou součástí války "elit" Západu
14.02. 10:51 svatoslav.butora  Kovidní politika
14.02. 10:55 ping789  Říp národní "kulturní" památka
14.02. 11:59  Bludy obludy a masomlýnky
14.02. 18:08  Už jsem se lekl
14.02. 20:11 Jan Hanuš  Cílem je chaos,
15.02. 01:07 vvv  RE: Cílem je chaos,
15.02. 15:07  RE: Cílem je chaos,
14.02. 21:01 zdeněk412  Parlamentní demokracie
14.02. 22:06 Teoretik64  Žádný hňup, to Angelka prostě zavelela...
14.02. 22:11 Gój  Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU
15.02. 15:50 lubosmat  RE: Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU
15.02. 21:20 lubosmat  RE: Soudruh Grolich, hetman Jihomoravského kraje za sudeťáckou KDU

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 30 čtenářů částkou 7 430 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vrbětice 2014, po sérii explozí07.05.21 15:46 Česká republika 0

Arenberger07.05.21 13:25 Česká republika 1

Skutečná pandemie vypukne PO očkování06.05.21 16:56 Rakousko 4

Pozvánka na 9.květen05.05.21 23:13 Česká republika 3

Nemyslete si, že základním nezdaněným příjmem od Pirátů něco dostanete05.05.21 19:59 Česká republika 4

Lehmann skončil ve vedení Herthy Berlín kvůli rasistickému vzkazu05.05.21 17:30 Německo 0

Francúzski odborníci bijú na poplach: Je potrebné zastaviť všetky očkovania proti korone!05.05.21 17:20 Francie 1

Další dobrá zpráva: CIA pro diversitu04.05.21 10:41 USA 1

Podvodné okrádání lidí televizí Barandov falešným teleshoppingem04.05.21 00:17 Česká republika 1

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde29.04.21 12:57 Česká republika 3

Zajímavá diplomová práce: Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích27.04.21 23:03 Česká republika 0

Ruské společnosti se bojí dodávat ropu do Běloruska kvůli sankcím USA27.04.21 21:59 Rusko 1

Aliance národních sil nabízí záruku za tři obviněné bojující za Donbas26.04.21 23:02 Česká republika 1

Lubomír Volný 20.4. ve sněmovně k Vrběticím26.04.21 17:13 Česká republika 2

Největší smrtnost má vakcína od Pfizeru24.04.21 10:02 Neurčeno 15

Lidé už pochopili, že si z nich vláda dělá srandu a na náhubky kašlou23.04.21 19:40 Česká republika 6

České karikatury politiků vyhostí další 60 pracovníků ruské ambasády22.04.21 17:53 Česká republika 5

My z vás tu chuť bojovat proti banderovcům a ukronacistům vytlučeme22.04.21 15:04 Česká republika 1

Ruská FSB zveřejnila video z tajného rozhovoru agentů CIA připravujících puč v Bělorusku21.04.21 20:39 Rusko 3

Život vašich dětí a život dětí vrchnosti21.04.21 20:03 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,08 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,48 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
16,53 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
19,41 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,63 Kč
100 maď. forintů
7,15 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 599,78 Kč
1 unce stříbra
578,54 Kč
Bitcoin
1 236 263,04 Kč

Poslední aktualizace: 9.5.2021 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 783