Diskuze k článku

Nový pohled na historii

Příspěvků 55

12.2.2021 2:57

Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...

R.E. 37.?.?.?

...ani napadením Polska, ani prvním výstřelem sudeťáckých ordnerů v srpnu 1938 na čs.četníky v pohraničí, ta začala už před "anšlusem Rakouska" obsazením Porýní a neplněním Versailleské smlouvy...

386475

12.2.2021 19:51

RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386475

A co v roce 1936 smlouva o neutočení mezi Německem a Polskem poláci dodnes nevědí jestli se bát Rusu nebo Němcu. At si hodi korunou teda eurem až poslouží proti Rusku budou za zásluhy zameteni ebo spíš smeteni ním milovanym západem mura tké lítá kolem petrolejky až tam spadne Poláci už tam jednou spadli.

386503

12.2.2021 22:46

RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 386503

Sovětský svaz a 3.říše už spolu vedly válku, dnešní řečí tzv. "proxi" už ve Španělsku a proto tvrdit, že má Rusko stejnou měrou odpovídat podpisem paktu M-R za vznik 2.sv.války, může jen opravdový pitomec a hlasovat pro takovou deklaraci v EP.
Polsko by se mělo v první řadě bát samo sebe...
Dnes je Polsko stejný a stejně trapný mrchožrout, jako bylo před sto lety a je jen trapné, že se mu my i naši východní sousedé dnes chceme prostřednictvím svých idiokratických vlad vyrovnat...[oči v sloup]

386514

15.2.2021 15:25

RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...

Petr Beránek 94.?.?.?

Reakce na 386475

Kdo a kdy podepisoval smlouvy s nacisty:
"Hitler - Pilsudsky" Německo - Polsko 26.1.1934
"Mnichovská dohoda" Německo, Francie, Anglie, Itálie 29.9.1938
"Hitler - Chemberlain" Německo - Anglie 30.9.1938
"Hitler - Daladier" Německo - Francie 6.12.1938
"Ribbentrop - Selter" Německo - Estonsko 7.6.1939
"Ribbentrop - Minters" Německo - Lotyšsko 7.6.1939
"Ribbentrop - Molotov" Německo - SSSR 23.8..1939

386634

12.2.2021 9:13

Snahu o přepisování historie

Zdezek 91.?.?.?

lze sledovat již delší dobu,zkuste T.Krystlík Zamlčené dějiny...Obrátky to ovšem nabralo po rozhodnutí Evropské komise dějiny upravit pro potřeby Nové Evropy.
Beneš je terčem ataků dlouhodobě, zjevná snaha jej diskreditovat v očích národa a Evropy s cílem usnadnit prolomení Dekretů.Přiznejme si ovšem,že Benešová politika vůči sudetským Němcům ve 30.letech vedla v konečných důsledcích k Mnichovu a že ani jednu krizi,tedy tu 1938 i 1948, které musel řešit jednoznačně nezvládl a zbaběle couvl.
Generál Gajda byl legionář, schopný voják,spolubojovník Kolčaka, poválečný velitel Generálního štábu.Intriky hradní kliky vedly k jeho degradaci, zneuctěný a zatrpklý vlastenec -válečník tedy zakládá na obranu národa před bolševismem Národní obec fašistickou.Po vzoru italských fašistů,s německým nacismem nemá a nechce v budoucnu mít nic společného což v letech 1939-45 dokazuje.To,že jej hurá vlastenci po roce 1945 poslali klečet jen dokazuje nepochopení úlohy jeho osoby v našich dějinách.
Účast na Židenickém puči mu nebyla přes snahu Beneše prokázána,nevidim sebemenší důvod na něj plivat.

386477

12.2.2021 10:36

RE: Snahu o přepisování historie

Zorro 85.?.?.?

Reakce na 386477

Nicméně, pokud byl Gajda spolubojovníkem Kolčaka, tak byl taky zodpovědný za to, že legionáři Kolčaka podrazili a nechali ho na pospas bolševikům.

386479

12.2.2021 12:03

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386479

to nebyli legionari, nybrz Masaryk.

386484

12.2.2021 16:18

RE: Snahu o přepisování historie

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 386479

No a Kolčak byl kdo ? To měl být nějaký " osvoboditel " ? Také popravoval, vypaloval, loupil, mučil...říkal si Verkhovnyj Pravitel. Financovali ho zejména Britové (srovnej s financováním jiných uzurpátorů dnes či v nedávné minulosti). Na nátlak Amiků, hrozících se ho víc jak bolševiků, ho později hodili přes palubu.
Od čeho osovobozoval ...a k čemu vedla ta jeho " svoboda " ? Aby se Rusko přinutilo znovu vstoupit do války ?
Nebyla to žádná zásluha, že někdo bojoval po jeho boku.
Dobře že nezvítězil, svět (ne tak např. Churchill) nepotřeboval ruského Hitlera hned po válce. Stačil ten německý vzor Gajdův , cca o 15 let později.

Nedejte na hrané filmy - je to také povíceru propaganda.
Vlastně i toto je ukázka solidního užití propagandistických prostředků - jak spolubojovník řezníkův se stává hrdinou....

386495

12.2.2021 19:42

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386495

Pane Cllor ste stejně štipavý a otravný jak plyn srejného názvu.Kolčak byl statečný člověk a byl by Rusko zachránil před bolševismem.Ta válka ze které máte tak panicky strach by rozhodně neměla tolik obětí jako vláda bolševiku v rusku.A že Anglani a Amici jsou podvrataci netřeba diskutovat.Britove dodnes tají dokumenty staré více než dvěstě let. Prám se kdo odřel a vytrpěl Napoleonske války a kdo slízl nakonac smetanu jako vždy..... Snad Rusko.... Myslím tu smetanu.

386502

13.2.2021 17:16

RE: Snahu o přepisování historie

Ľudo 95.?.?.?

Reakce na 386502

Vy ste asi fakt pozerali tých
psudohistorických-hysterických filmov
a rozprávok o Kolčakovi priveľa..

Proste Kolčak otvorene pracoval pre západný nadnárodný korporát,
finacistickú siomafiu. Pletky so skutočným kovaným ďáblem.
Ak si myslel, že ich obohrá, bol podobné nebezpečne neivné tupelo
ako dnešní majdanistickí Ukrajinci a ruskí, či naši ultraneoliberáli.
Ok, ich bossovia to robia vedome, no to by bol už ďalší príbeh..

Bielogardistický teror na civilnom obyvateľstve
zamlčiavate inak podobne "taktne",
ako si okato pletiete boľševizmus so západným židonacistickým marxizmom
a jeho teroristickými bandami BUNDovcov - internacista Trocký a spol.

Práve preto, že Lenin podpísal Brest-Litovský mier
a neexportoval marxistickú revolúciu
(a jej cielené zníženie spotreby)
podľa starého plánu (viď tzv. "rádové republiky" )
do celej mraxistami pripravenej Európy,
dostal od Kaplanovej verejne výhražnú guľku
a do Ruska boli obratom vyslané expedičné zbory hrdlorezov.

I tzv. čs-légie dostali v rámci toho istého deja
(sekvencie riadených udalostí) echo,
čo musia hlavne urobiť, ak chcú vlastný štát..
A to včítane spomínaných tak potrebných zlatých rezerv
- kde ich zobrať, keď Maďari a Rakúšania začali všetko
na území budúcej ČSR metodický podľa
"gentleman-club"-ovských dohôd z Versailles metodicky rabovať.

Celý tento dej, proces trval, sa ťahal niekoľko mesiacov.
A práve tam, vo Versailles začala aj 2.svetová vojna.
I. a II. svetová vojna je jeden proces.
Tie rokovania boli jej prípravou a ona bola ich nevyhnutným dôsledkom.
A ešte presnejšie začala II.svetová vojna v Sarajeve,
resp. keď Briti ekonomickými prepočtami došli v rokoch 1912-13 k tomu,
že ich Nemci pri danom tempe, priemyselných kapacitách uzbroja (hlavne Royal Navy) a vojnu treba začať najlepšie okamžite, dokiaľ existujú zvyšky imperiálneho náskoku.

Ostatne rovnaká bola ich politika svojho času voči Ludvíkovskému a Bonapartskému Francúzsku, Holandsku, či ivanovskému, alexandrovskému, pavlovskému, či prvonikolajevskému Rusku
A áno GLOBAÁLNO-POLITICKÝCH FAKTOROV,
dôvodov globaálnych mannažerov bolo, ako vždy viacero
- v rámci celkovej mozaiky každý so svojou štatisticko-prognostickou váhou..

386554

14.2.2021 20:10

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386554

Super. Výborná analýza.

386604

20.2.2021 8:47

RE: Snahu o přepisování historie

moucha 178.?.?.?

Reakce na 386554

Dohajzlu, druhá priorita, tady sem slabej, první a šestá, to by šlo, mám problémy s pamětí, to mě točí.[smích]

386745

12.2.2021 11:09

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386477

Prestoze Benes udelal urcite chyby, k Mnichovu by bylo doslo v kazdem pripade, ono je vse jinak nez to do nas hustili.Pokud ma nekdo krome Nemecka podstatnou vinu na 1. i 2. svetove valce, byla to Anglie a v pripade 1.valky prilozil podstatne polinko i Vatikan, ktery davno pred valkou daval dohromady polske katoliky s ortodoxnimi Rusy a Anglii s Francii a podstatne prispel k budouci valecne koalici. Gajda byl hrdina ktery v Rusku potiral zidobolsevicky prevrat, financovany zidovskymi bankami v USA a Nemecku a zidy kontrolovanou Rudou armadu, dve tretiny Rude armady sestavaly po 1917 z madarskych a nemeckych komunistu, to mu samozrejme pejzati nemohli odpustit a prestoze byl za Protektoratu veznen Gestapem, udelali z nej zlocince. Take "taticek" Masaryk mel maslo na hlave, cele jeho studium a karieru financovali zidovsti bankeri, hlavne Schlesinger a to byl duvod, proc nechtel aby Legie v Rusku zakrocily proti jeho pejzatym kamosum, Legie byly jedina dobre organizovana vojenska moc v Rusku a spolu s Bilymi by si byly s bolsevikem urcite poradily, jeho umyslna pasivita mela za nasledek 70 lety teror a miliony mrtvych.

386481

12.2.2021 12:50

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 91.?.?.?

Reakce na 386481

Plný souhlas, Mnichov byl predikován Versailles,st.Germain i Trianonem, následně potvrzen Locarnem.Vzhledem k hospodářskemu růstu Německa ve 40.letech byl nevyhnutelný.Velmoci které měly být garanty našich hranic nás obětovaly na politické šachovnici.
O přímé vině Anglie za Versailles by bylo možné diskutovat,Lloyd George se snažil otupit její ostří, Clemenceau i Orlando byli neústupní,Wilson byl postojem Němců znechucený.Takže Němci podepsali Evropě bianco šek na další válku.
Poláci byli v meziválečném období nejagresivnější stát Evropy, válčili se všemi sousedy,v závěru jich taky všichni měli plné zuby.
Masaryk se významně zviditelnil kolem roku 1900 v Polenském procesu kdy byl na "správné straně",proto ta podpora od US bankéřů,proto podpora Wilsonova.
Obávám se, že obsazením Transsibiřské magistrály se vojenské možnosti legionářů vyčerpaly,bouřili se(viz.sebevražda plk.Ševce),šance na pomoc od Britských nebo US intervenčních jednotek pouze teoretická,byli rádi když z Vladivostoku vypadli s minimem ztrát a s carským pokladem v kapse.
- vydání Kolčaka Rudým byla špinavost ale co je na válce etického.Vyneslo nám to Kolčakovo označení " Čechosobaky".No,co je nám po tom,že Kolčak dostal kulku,legie měly volný průjezd na Dálný východ( Medek).
Všichni se jich rádi zbavili...

386485

12.2.2021 21:55

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386485

Masaryk nebyl podporovan zidovskymi bankeri az 1900 , nybrz danvo predtim uz od pocatku jeho studii zhruba od 1867.
Ostatne nemluvil jsem jen o vine Anglie za Versailles nybrz i o priprave 1.valky davno pred jejim zacatkem.
Ano, Polaci byli po 1918 pekny dobytek a snili o Velkopolsku, ted uz si zase koleduji

386510

13.2.2021 20:27

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386510

Ano přesně tak! Bingo. Od roku 1867.
Minimálně. Nicméně je tu dokonce teorie z některých směrů bádání, že ve skutečnosti měl podporu ještě dřív - i v tak tak vzdálené době před rokem 1867, jakým je rok 1849...
Přistoupíme-li totiž na teorii, že Masaryk není biologickým synem svého otce, nýbrž kukačka, dovedně vložená k vychování do venkovské rodiny – po dobu trvání neproduktivního věku... S genetickým původem minimálně od hraběte Nathana Redlicha, ne-li výš... A vyzvednutá z hnízda a rodiny po jeho sedmnáctých narozeninách...

Tak ve skutečnosti nybyl Masaryk podporován až od roku 1900, nebo 1867, ale predestinován, naplánován, vyroben a nasměrován, ke svým studiím ve Vídni a později kariéře poslance, disidenta, exulanta, prezidenta, konizovaného svatého, atd. už v době svého početí...

Hovoří pro to mnohé.

Čili - člověk ve významné řídíci funkci do ní nedospěl, ale byl pro ní vyroben a patřičně vychován a do ní doveden. Jedná se tedy nikoliv o "člověka", ale v zásadě o biorobota, který slouží zájmům těch, kteří ho u geneticky vhodné matky počali, a to buď náhodou, a nebo dokonce promyšleně a záměrně...

O tom, že za ním stál cizí kapitál a zájmy jinak není celkem vůbec pochyb...

386561

13.2.2021 23:20

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 386561

Také jsem cosi zaslechl o Redlich-Masaříkovi a Manchurianském kandidátu.Pokus o diskusi na tohle téma mě před lety stal týdenní ban

386571

14.2.2021 18:59

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386571

Ta to vám věřím... [mrknutí jedním okem] Nedobře se vede těm kdo podrývají státotvorné mýty a bourají oficiální modly...

Apropo dnes jsem k tomu našel v archivu pěkný článek, kdyby jste měl jěště zájem:

...Objevila se vzpomínka na příjezd téměř osmdesátiletého Masaryka do rodné obce, tedy do Kopčan. Ve chvíli před projevy v naprostém tichu předseda místního pohřebního bratrstva vykřikl: "Celej starej Redlich!" ...Mezi pamětníky v Kopčanech se nedal prezidentův původ ututlat....


https://www.kulturni-noviny.cz/nezavisle-vydavatel...

Když už jste se zmínil – že jste se kolem tabu kdysi motal, tak se podělím o zajímavost, která mi před lety, kdy jsem se v tom z osobních důvodů rejpal, unikla...

Pozoruhodná věc.
On by to totiž nebyl jediný "Redlich", který to dotáhnul na významnou pozici. Starej Redlich měl totiž ještě jednoho potomka. Běžného, standarního, právoplatného s oficiální ženskou. A tenhle oficiální potomek – jestli tomu dobře rozumím, se stal ministrem financí Rakousko-Uherska. A posléze i Rakouska...

Josef Redlich – z Hodonína.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Redlich

V tom případě ovšem genetický materiál hraběte a jeho klanu zaskórovali hned několikrát...

Tomáš Garrigue Masaryk už jako president po válce Josefu Redlichovi přiznal, že po celou dobu války čekal na poselství od vídeňské vlády československému exilu, přičemž věci se mohly v takovém případě vyvíjet zcela jinak.

A pak už ta tabu a tajemství minulosti raději necháme spát...
Aby nám zase někdo nedal ban... Třeba v životě..

386595

14.2.2021 20:14

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 386595

Přečetl,děkuji, informace do sebe krásně zapadají.Jenže tohle není puzzle ale trojrozměrný Tetris.
Máte pravdu,jsou informace se kterými není radno šermovat na veřejnosti,může přiletět ťafka jak z praku.
A pokud jste osobně neohrožený,nemusí trefit zrovna vás aby to hodně zabolelo

386606

14.2.2021 8:54

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386561

"Tak ve skutečnosti nebyl Masaryk podporován až od roku 1900, nebo 1867, ale predestinován, naplánován, vyroben a nasměrován,"

tohle je silne pritazene za vlasy, proc by si nejaky monarcha mel planovat a vyrobit kukacku, aby mu pak rozbila monarchii? To nema logiku. Dukaz ze byl kukacka nemame, potomci gen test odmitli.
Spise to bylo tak, ze nekdo vypustil do obehu balon, ze Masaryk je cisarova kukacka , nehraje roli zda je to pravda, a zid si rekl to bude dobra investice, z toho budu profitovat. Ostatne rozbiti monarchii bylo velmi pravdepodobne naplanovano az 1897 na sionistickem kongresu v Basileji.

386583

14.2.2021 15:00

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386583

Díky za odpověď a za úvahu. Speciálně váš argument "proč by si někdo nechal bourat vlastní manarchii, je logická, má hlavu a patu a stojí za zvážení"
Spojme to dohromady, do smysluplného výsledku:

V úvahu připadal otec z vyšších vrstev, ale panovník to nebyl, přijměme to jako záměrnou fámu, šířenou odjinud - souhlasím.

Potomci odmítají test DNA a to velmi zaprutile. To je ovšem bohužel taky ukazatel... Kdyby přeci o nic nešlo – nebo si byli jistí, tak s tím budou v klidu souhlasit. Dokonce si zaspekulujme, že si ten test sami v úzkém rodiném kruhu někteří udělali, takže vědí proč to odmítat...

Odmítněme, tedy Frantu Pepu jedničku, jehož samotný život jednoznačně ukazuje že kolem něj konspirační kruh byl... S ohledem na to, že přišel hned o dva mužské potomky vhodné následnictví. První tzv. spáchal sebevražu v Mayerlingu s patnáctiletou holkou, druhý skonal v Sarajevu...

Kandidáti na biologické otcovství, ve hře byli dva. Pokuď tedy logicky vyloučíme jako nepravděpodobného, chlápka co dorazí stovky kilometrů z Vídně na statek, aby si to rozdal se selkou /když má celej Schonbrun narvanej herečkama dvorníma dámama/. Zbyde nám ten druhý. Místní.

Nathan Redlich. A ten perfektně pasuje jak do vašeho výkladu - tak do teorie kukačky, i do teorie se soukromým protihabsburským a protikatolickým kapitálem. Tak do Basilejského kongresu. Stoprocentně.

Masaryk se narodil sedm měsíců po svatbě, ne deset, ne děvět. Sedm.
Víme stoprocentně, že k jeho početí došlo, dva měsíce před svatbou.

Otec je s urozeným původem – ale nehabsburským a nekatolickým...
Nathan Redlich byl původu židovského. Čili, nikoliv bilogický otec sám, ale "širší rodina" umetá cestičku svému synovi... a pomáhá mu životem. A zároveň na něm nelpí ani stín podezření, že by snad mohl hájit něčí zájmy. Protože pochází de jure z katolického slovácka...

Dělal jsem si běžné antropologické srovnání z dostupných snímků a fotografií – zkuste to taky, a budete překvapen jak dokonale ta podoba sedí...

Pak si vemte vrtulník a vyleťte ještě výš, a podívejte se z ještě vyšší perspektivy. Na opakující se vzorce v rodině. Tragédie na tragédii. Potomci Herberta tragicky zahynuli, Honta si nikdy nepořídil dítě i když měl k dispozici Craneovou.. Atd. Přistupte na to, že se jedná o vzorec. Mrkněte se kde se ten vzorec dnes používá a používal k šlechtění populace a udržení její krevní a náboženské čistoty.

K tomu si vemte třeba fotku sourozenců Havlových – Ivana a Vávlava, postavte si je vedle sebe. Jsou si podobní? Co? A pak si hoďte přes sebe fotku Miloše (strejdy) a našeho Vaška...

Budete poměrně překvapen...

386591

14.2.2021 18:55

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386591

tak fotku N.Redlicha jsem nenasel, pouze syna Josefa, ovsem sranda je ze na Webu MyHeritage.ch ma N.Redlich syna Masaryka uvedenho nar. 1950 ale teprve 1959 uvedeny pomer s T.Kropackovou., tezko rict kdo to tam dal. Pravdu se asi uz nedozvime ale nemuze byt pochyb, ze politiku Masaryka zidi ovlivnovali.

386594

15.2.2021 9:55

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 386594

Ja měl ty fotky z nějakýho papírovýho časopisu typu Týden, nebo Reflex, co vyšel asi před dvěmi lety. Pokuď to někde vyštrachám, tak sem ještě hodím. Mějte se.

386620

15.2.2021 18:56

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386561

myslím,že kniha císařuv presidemt hovoří docela přesvědčivě Masarik byl pod neustálým dohledem a ochranou a použit vždy když to bylo třeba.

386642

14.2.2021 19:33

RE: Snahu o přepisování historie

Ludo2 95.?.?.?

Reakce na 386485

Nezohľadnili ste základnú matematiku globálnej politiky.
Tá diktuje geopolitiku a tá zasa
reálne politické možnosti jednotlivých štátov.
Štáty sú objekty a nie subjekty politiky.

Bez globálno-politického pohľadu,
bez chápania cieľov, medzicieľov
celkovej mechaniky mozaiky tejto šachovnice
stráca akákoľvek analýza nejaký serióznejší zmysel,
hoci by aj boli niektoré jej fragmenty čiastočne
na riešenie konkrétnych úloh dočasne použiteľné.

Preto sa hovorí:
"Mysli globálne - konaj lokálne"

A áno, statiky v sociálnom inžinierstve,
v celom doteraz známom univerze niet, len tzv. "medzistavy"
a teda deje..dejiny sa ešte veľakrát budú musieť prepisovať,
korigovať, dokiaľ je tu hIsTória..
Bo kto kontroluje prítomnosť, mení minulosť
a tým určuje budúCnosť..alebo necnosť.
To je princípom reálneho tzv. "sTroja času".

Tak sú inžiniermi v zákulisí politickej réžie
vyrábané za-zraky a "náhody" na zakázku.
Skutočná náhoda je len odklonom od subjektívneho optima
pri riadení, upozornenie Zhora na konfliktnosť,
objektívnu neadekvátnosť cieľov a metód ich dosahovania.

386599

14.2.2021 20:33

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 37.?.?.?

Reakce na 386599

Děkuji za upozornění,vím o čem píšete ,třeba V.V.Pjakin o této problematice mluví a píše desetiletí.
Reagoval jsem jen ve zkratce na konkrétní body v diskuzi,nemá cenu se rozepisovat.Kdo zná souvislosti ví o čem je řeč,pro neinformované nebo ignoranty pak detailní rozbor stejně postrádá smysl.

386608

12.2.2021 15:50

Lžeš, hnědý havloide!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386481

Nedráždí medvěda holou (_!_) … Teď Rusové nám připomínají, stejně jako V.Putin hyenám Evropy, co vlastně dělali „slavní“ legionáři v Rusku:
https://colonelcassad.livejournal.com/5770352.html
V „Písně Altajských partyzánů“ (1919) se zpívá: „… zlí Češi nás napadli, zapálili naši rodnou vesnici. Otec byl zabit v první bitvě, matka byla spálena zaživa v ohni. Sestra byla zajata, ale zůstal jsem sirotkem.“ Rok 1919!
V roce 2019 Praha nepřevedla 57,5 tis. EUR na opravu a obnovu hrobů československých legionářů v Rusku. Důvodem je neochota místních obyvatel a ruských regionálních správ vidět památky na zemi loupežníků a vrahů ruského lidu. Ačkoli co říct? Na území Ruské federace se již nachází asi dvě desítky památek a pohřebišť československých legionářů.
Snahy Prahy převést historii československé legionářské vzpoury do ideologické roviny jsou však nyní stále znatelnější. Výbor pro záležitosti vojenských veteránů Ministerstva obrany České republiky uvádí, že legionáři bojovali v Rusku „za svobodu československého lidu“. Kategoricky jsou popírána fakta masakrů Čechoslováků proti civilnímu ruskému obyvatelstvu. Ten šmejd "rosco" to dělá také a určitě ne zadarmo.
Plundrování a vraždění se rovná „boji národů Československa proti totalitnímu sovětskému systému“ a sovětského systému s nacistickým režimem. Mezi členstvím poválečného Československa v socialistickém táboře a řáděním Běločechů se vytvářejí umělé chronologické paralely jako zoufalý pokus o záchranu země před „ruským medvědem“. Členství České republiky a Slovenska v NATO je prezentováno jako triumf spravedlnosti, za který před sto lety legionáři položili životy „na dálku“ v Sibiři.
Aktivace Prahy a Bratislavy na takové historické frontě je součástí koordinované propagandistické kampaně proti Rusku. Ta kampaň, kterou žádná pandemie nezastavila a nezastaví – ani skutečná, ani indukovaná médii. A to je třeba mít na paměti.
Vzpoura československého sboru v Rusku: začátek
https://regnum.ru/news/polit/2874181.html
Československý sbor přináší smrt na východ Ruska
https://regnum.ru/news/polit/2874256.html
Krvavé léto československého sboru v Rusku
https://regnum.ru/news/polit/2874251.html
Jen aby nám teď někdo nepřipomněl ukradený ruský carský poklad, vznik Legiobanky a vůbec ČSR, a vůbec Česko jako patologicky nespolehlivého spojence, který před každým ohýbá hřbet…

386493

12.2.2021 20:01

RE: Lžeš, hnědý havloide!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386493

no a co Sborov na ten jsi zapoměl..... A od 14 roku kdy vznikla česká družina Ceši a Slováci pro ruskou armádu vykonaly mnoho cených služeb jako pruzkumníci kdy za carského režimu nemohli bojovat.

386504

12.2.2021 20:41

Historie je Muj Konicek

coinageboy 212.?.?.?

Reakce na 386493

Leckde jsem se doslechl ze ze Cesky Legionari chvali jako prasata.
Jedna historka - kdyz se vlaky mijely na nejakej Rus z protejsiho nemocnicniho vlaku vystrcil na Cesky Legionarsky vlak holou prdel.
Nasi statecni legionari otocili svuj vlak - ten nemocnicni vlak dohnali a vystrileli...

386505

12.2.2021 21:43

RE: Lžeš, hnědý havloide!

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386493

jsi docela zabavny opelichany rudochu, ovsem pokud jde o havloidy asi ti uslo ze ti kopou za svetovy Zidovstan v jehoz rezii byl uz prevrat 1917 financovan, takze zkus stekat pod jinym stromem, ja s nimi nejedu.
Oprasene stare bolsevicke lzi mohou zrat pouze vymydlene mozky, je naprosto logicke ze zidobolsevikum neslo pod nos ze Legie odmitly slozit zbrane, proto rozjeli tuhle propagandu kterou ted jejich pohrobci zkousi oprasit, tuhle polivcicku si samozrejme ohrivali az do 1989 i komousi v CSSR a jak videt v nekterych vodnatelkach zustala viset. Ze jsou Legie havloidy zneuzivany pro propagandu NATO sebranky neni jejich vina, jsou davno mrtvi, tak daleko ovsem tvuj "genialni" rozoumek nedoskace.
[bliji]

386509

13.2.2021 8:06

RE: Lžeš, hnědý havloide!

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 386493

K tamním poměrům je zajímavá kniha C.J.Robertse "Americká invaze do Ruska"

386519

12.2.2021 13:54

RE: Snahu o přepisování historie

Velekněz Ratata 90.?.?.?

Reakce na 386477

Tady ovšem se dotýkáte zádrhele, který se v obdobných diskusích a v hodnocení (nejen) historických osobností vždy znova neúprosně reprodukuje.

Pokud člověk bude chtít být maximálně spravedlivý z pohledu nic není jednom černé nebo jednom bílé, Gajda určitě měl svou pravdu a měl samozřejmě své důvody k zatrpklosti. Převlíkač kabátů to nebyl, spíš střelec a dobrodruh, některé jeho konkrétní skutky nemohou, v rovině, jak říká i nás nový občanský zákoník "obyčejného lidského cítění" nevzbudit přirozené sympatie. Druhá věc, jestli to ospravedlňuje veškeré jeho konání. A třetí věc je pak to, zda a do jaké míry bylo přiměřené ho za to v dané konkrétní situaci postihnout, a případně kdo a proč proti němu vůbec šel. To nás když nic jiného může přivést k lepšímu porozumění tomu člověku pokud možno se všemi klady a zápory a v kontextu té doby.

Jaká to krása. Jenomže opravdu málokdo se udrží a chce se držet v takto ušlechtile nestranné rovině. Většinou jde jen o to, že se prostě vezmou a více či méně šikovně poskládají věci "ve prospěch obhajoby" a naopak se tím začne mlátit po hlavě protistrana a prachsprostě tlačit nějaká "aniteze". Tím nemyslím Vás, Vaše připomínka byla na místě. Když už je tady zmíněn Krystlík, na kterém popravdě oceňuju jen to, že je to aspoň zdá se typ magora důsledného, čitelného, neohroženého a s gulema, tak na něm se to jednoznačně nechá demonstrovat.

Tohle je těžké, protože nějaký hlas rozumu v tom spolehlivě zaniká a chtě nechtě jste tlačeni prostě si jenom vybrat, jestli chcete štěkat na jedné straně, nebo na druhé. A samozřejmě, pokud je v základu sporu opravdový a marketingově nepředžvýkaný konflikt, no tak tím spíš jsou i ty krajnosti ospravedlnitelnější. Ne jen jako. Doopravdy. Například: mohu se mýlit, ale pro mě Krystlík není (jenom) akademický šílenec, ale ložený agent cizího zájmu, nepřátelského zájmům naší republiky (pokud přijímáme tezi, že něco jako naše republika existuje a to něco že je schopno vyjadřovat a hájit své zájmy - leckdo by mohl zapochybovat). Jestli vědomě či nevědomě, je z hlediska důsledků celkem fuk. V mnoha nominálně demokratických, ale autoritativnějších režimech, které si ale hlavně ten státní zájem hlídají, už by byl, no, orvaný jak samice, abych použil rčení své babičky. A abych mu ani touto cestou nepřál nic horšího. Třeba v Turecku. A "nám" by rázem byl opět o kousek sympatičtější, protože by to byl přece jenom disident a slabší strana. Bez ohledu na to, co říká a co hájí ve skutečnosti.

A je úplně jedno, jestli za zlé sudeťáky bychom v tom Turecku museli dosadit hodné Kurdy, a za Krystlíka Gülena, který se spojením s cizí mocí ani nijak zvlášť netají.

S těmi generály je to to samé. Nemám problém s tím, že dejme tomu Guderian, neřkuli Rommel, byli v první řadě ...Automaticky kráceno

386487

12.2.2021 13:54

RE: Snahu o přepisování historie

Velekněz Ratata 90.?.?.?

Reakce na 386477

(dokončení) ... Nemám problém s tím, že dejme tomu Guderian, neřkuli Rommel, byli v první řadě špičkoví vojáci. Eva Braunová byla asi skutečně hlavně chudák naivní ženská a to už nemluvím například o nádherné a inteligentní ženské Leni Riefenstahl, která chtěla hlavně dělat svoje filmy. A samozřejmě, v rámci odsunu bylo zbytečně mnoho nevinných obětí. Ovšem ti, kdo se snaží národ tímhle krmit dnem i nocí horem dolem, nejsou ani naivní, ani chudáci, a hlavně jim ani z mák nejde o nějaký vyvážený pohled a na utrpení odsunutých jim nesejde ani o chlup víc než na syrském chlapečkovi úhledně naaranžovaném na turecké pláži. Bohužel na to naskakuje spousta jinak poctivých lidí.

386488

12.2.2021 15:53

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386488

"Nemám problém s tím, že dejme tomu Guderian, neřkuli Rommel, byli v první řadě špičkoví vojáci. Eva Braunová byla asi skutečně hlavně chudák naivní ženská..."

Proč omlouváte fašisti a jejich činů? Fašisti se mají zabíjet.

386494

12.2.2021 20:46

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 37.?.?.?

Reakce na 386494

Pane Nemo,Noname nebo jak si přejete být oslovován,jen pár drobností:
Generálové Guderian,Mannstein,Keitel,Jodl,Rommel,Kluge,Student,Reichenau..a desítky dalších byli vojáci Wehrmacht-Říšské branné moci,nikoli fanatici od SS Waffen, mimochodem asi nejlepších bojových jednotek WWII.
Byli apolitičtí, fašisté být nemohli protože ofiko filozofie III.Reichu byl národní socialismus,nacismus chcete-li.Nebojovali za Dolfu,pajdavýho Seppa Goebbelse nebo tlustého a mezi Němci mimořádně oblíbeneho Reichsmaršála,ale za vlast,za Německo a toho úkolu se zhostili se ctí.
Výjimkou mezi generaly-feldmaršály byl oddaný nacista Eduard Schörner,ten co mu Pražané bránili v květnu 45 profrčet Prahou a vzdát se v Plzni Američanům.
Generálové Guderian a Mannstein byli v 50.letech důstojníky NATO,akorát nesměli nosit Rytířské kříže z WWII.
Byl na nich zezadu indický symbol slunce....

386506

12.2.2021 22:30

RE: Snahu o přepisování historie

R.E 37.?.?.?

Reakce na 386506

Generál-feldmaršál Erich von Manstein nebyl vlastenec, byl to neobyčejný válečný zločinec v tom pravém slova smyslu a válku a Norimberský proces přežil a důchodu si užil jen z toho důvodu, že pocházel z vyvolených, kterých sloužilo ve wehrmachtu i SS v průběhu 2.sv. války okolo 150.000 a to dokonce kromě toho Mansteina několik na generálských postech a to i ve velení SS divizí...
Celkem 10.139 vojáků z vyvoleného národa se dostalo do sovětského zajetí a to nikoli zběhnutím, ale se zbraní v ruce...[mrknutí jedním okem]

386512

13.2.2021 10:27

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 91.?.?.?

Reakce na 386512

Zajímavá informace i čísla...
Existuje nějaký kompaktní zdroj (kniha) nebo data získána z více zdrojů?
Děkuji.

386528

14.2.2021 9:38

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386512

Na tomto webu se rozmnožili hnusní fašisti typu "rosco". Proč se zde šíří fašistická ideologie?
Podle zákonů Norimberského tribunálu ´1946, kterých (zatím) nikdo nezrušil, je fašismus Zlo. Mediální projekt "rosco" též.

386584

14.2.2021 10:47

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 386584

Zjevně se v problematice fašismu dobře orientujete,zkuste pár větami definovat marxismus, národní socialismus a fašismus.Nebo pokud to nedáte alespoň základní
ekonomicko-politické rozdíly.
Zdá se, že většina zde diskutujících v tom nemáte zcela jasno,budou vám zajisté vděční.

386586

13.2.2021 0:31

RE: Snahu o přepisování historie

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 386506

Trošičku vada na vaši fašousnké kráse - bojovali za Německo : ale v Polsku, ve Francii, v SSSR, v Belgii , v Británii aj. .... zabírali Řecko, Rakousko, Československo, nakonec i tu Itálii a Maďarsko obsazovali .....
No nic, jako politické školení SS dobrý...leštit botky a nosit proviant byste jim mohl.

Předpokládám že např. Jodla popravili neprávem, nějaké živly v žoldu mezinárodního židovstva, ne ? A celé to financoval roscův Fed, že ?

Co se tady jeden všecko nedoví, co všecko neshlédne - ještě zahajlování tu ale nebylo publikováno. Nechcete to napravit ?
(to nemá být výtkou editorovi, snad pochopil sarkasmus)

Douška.
SS už není brána za zločineckou organizaci ?
Už to zas všecko svádíte na Adu a spol. s r.o. ? No , ještě že ne na židy...

386516

13.2.2021 8:20

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 91.?.?.?

Reakce na 386516

Pouze snaha objasnit Noname že němečtí důstojníci nebyli fašisté ale nacisté.Povolaní voják znamená,že bojujete tam, kam vás vaše vrchní velení nakomanduje.Tedy v Polsku,Francii,Řecku....Rusku.
Kdyby byli pekaři,pekli by chleba ale pekaři nebyli.
SS Waffen s jejich nacistickou indoktrinací jsem zmínil jako protiklad Wehrmacht,o jejich bojových ,ne lidských,kvalitách se kladně vyjadřuje řada vojenských historiků, namátkou Liddel Hart, Rupert Butler ,Chris Mann...
Oba v Norimberku popravení generálové tedy Keitel a Jodl přijali odpovědnost za svá rozhodnutí i trest,protestovali pouze proti provazu,jako vojáci žádali o kulku.(Gilbert Norimberský proces).
Omluva za dezinformaci,Heinz Guderian nebyl, oproti Mansteinovi, ve vojenských strukturách NSR.
Němce rád nemám,nacismus ani fašismus neobdivuji ,jen se snažím být na základě načteneho objektivní.
Toť vše...

386521

13.2.2021 11:01

RE: Snahu o přepisování historie

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 386521

Pekař ale může péct jak housky pro obránce vlasti, tak i pro agresora. Může je péct pro ty, kteří brání režim, který průmyslově zabíjí židy, Slovany, cikány, ale může je péct i pro ty, kteří tomu nakonec zabrání.
Ale jako demagogie dobrý, v Norimberku se tato lež (vůdce nám nařídil, my jen poslouchali) taky používala, po shlédnutí záběrů např. z Osvětimi jim ale většinou spadla brada, to ale nevěděli, že se i generace poté najdou takoví " objektivisté" (jde samozřejmě o pouhé raciomalizační svinstvo, tolik dnes ale oblíbené - zejména mezi těmi, kteří popírají universalismus určitých hodnot či práv) jak vy a vám podobní.
Zajímavým ale jste, nicméně ne pro mě. Pro mě budete zajímavým až tehdy, až vás budou zase statisíce. Coby motivace k útěku někam jinam.

Douška , pro rosco a pod., zjevy.
Nejsem žid, mám sudetoněmecké a italské kořeny. Cítím se však být Čechoslovákem. K čemuž však nepotřebuji gajdovské aj. apod. legendy.

Tak ...a limit příspěvků je v hajzlu. Kvůli ničemu (ů).
[velký smích]

386534

14.2.2021 23:24

RE: Snahu o přepisování historie

00 178.?.?.?

Reakce na 386506

To myslíte vážně? Jen plnili rozkazy, že?!!
Prováděli vojenskou agresi v zájmu nacistické říše!
Napadali cizí státy, vraždili civilisty (kolaterální ztráty, že?), ničili cizí země...
Prostě vtrhli do cizí země, ozbrojení, vysláni nacisty.
Jsou to agresoři a vrazi! Omluva není...

386615

15.2.2021 15:00

Fašismus je mutací liberalismu, jeho přirozené pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386615

Vždyť liberál je totéž co fašista.
Sledovat však „naše“ liberály jako je ten zmetek, je zážitek, který bych klidně srovnal s duševním potratem. Přijde den, kdy prozápadní liberalismus se stane těžkou psychiatrickou diagnózou či závažnějším zločinem než popírání holocaustu.
Už nikdo nepochybuje, že liberalismus je jen líbivá politická forma fašismu. Objevují se zmatečné výroky typu:
„Spojenectví liberálů s fašisty by se dalo nazvat smlouvou s ďáblem, ale překáží tomu to, že liberálové samotní mají daleko od andělů“.
Ve skutečnosti je toto spojenectví naprosto přirozené. Liberalismus a fašismus nejsou k sobě navzájem antagonistické: jeden jako druhý, jsou jen různými převleky základního světového společenského systému, který potvrzuje právo jedněch vykořisťovat druhé. Jak vykořisťovat, koho vykořisťovat, jakým způsobem spojit zloděje a okradené v „jedinou entitu“ – to je druhořadý detail. Ale hlavní věc – v zlodějské společnosti diktatury zlodějů jsou liberalismus a fašismus stejné. Naprosto stejné!
Ono osobní absolutní svoboda na prvním místě hezky zní, ale to je tak všechno. V zásadě jde o to roztrhat a zdivočit stádo, aby se šelmám hezky lovilo, obzvlášť v době karantény, a aby si „svobodní“ jednotlivci neuvědomili, že v množství je síla. A pokud se šelmám podaří stádo rozdělit na soupeřící frakce, tak se mohou v klidu přežrat, frakce jim žrádlo dodají na talíř i bez lovení.
Ronald Reagan kdysi prorocky prohlásil: „Přijde-li někdy fašismus do Ameriky, bude se mu říkat liberalismus“. Politická terminologie se časem mění a její záměrně nesprávné uchopení je bičem na ideové odpůrce. Dobro a z něho vyplývající přirozený řád společnosti – a naopak Zlo a na něm vystavěné společenské konstrukty – však nejsou nikdy relativní. Jsou vždy absolutní.

386632

13.2.2021 10:08

RE: Snahu o přepisování historie

Velekněz Ratata 90.?.?.?

Reakce na 386494

No vidíte, a vo tom to je. Jeden to napsal moc vyváženě a ne na plnou hubu, a vy už v tom vidíte obhajobu fašistů.

Takže dobře: fašisti se musejí zabíjet. Nix dagegen. Proto ta byla poznámka: Pokud je konflikt reálný. Fašisti se musejí zabíjet. Pokud je válka, určitě. I pokud válka jen hrozí. Nejenom fašisty, ale i ty, kdo by se k nim mohli přidat nebo jim pomáhat. V letech 1937-1938 se ve Sojuzu zbavili spousty potenciálních pomocníků fašistů. Včetně kolaterálních obětí. A dodnes se štěkají ruští historici, zda to ve válce ublížilo nebo naopak pomohlo. Dobré argumenty jsou i pro tu druhou možnost. Ovšem debata i tam jde pohříchu spíš po linii politického zaměření a představ, co dál tady a teď. My jsme se všech nepřátel preventivně zbavit nemohli, protože jich byly tři miliony, na Českou Sibiř ani Podkarpajdu by se všichni nevešli, a za prdelí měli strejčka Ádu fýrera. Ale kdyby to nějak šlo, tak nepochybně v zájmu republiky by to bylo a sorryjako, Gretchen. Stejně jako pozdější odsun, už posvěcený především Churchillem. Ale ano, bylo by to zásadně správné, i kdyby se na to použily stalinské metody (ony by samozřejmě jiné ani nefungovaly). Na rozdíl ovšem od těch Rusů si zde můžeme opravdu jen zálibně honit tričko a mumlat "fascistas caedere".

Samozřejmě, ve válce se střílí a neptá se, a jenom Švejk,charakteristicky pouze ve filmu, volá "sou tady lidi". Jeden z důvodů, proč přišel na svět onen slavný Hemingwayův výrok, co by bylo správné udělat první den války, za jehož citování už česká justice 21. století soudila našeho spoluobčana. Ale samozřejmě jsou války spravedlivé a nespravedlivé. Pamatuju jednoho neodsunutého dědulu, který měl českou manželku, nicméně v raném mládí coby drnohryz pronikl až ke Stalingradu. Vždycky jsem litoval, že se nepodařilo, dokud byl naživu, s ním hodit řeč a zapsat to (kam by se hrabaly nějaké příběhy století), ale doufám, že správně chápu, proč nechtěl mluvit. On si byl jako slušný člověk vědom toho, na jaké straně bojoval, byť z donucení.

Ve skutečnosti nejde (zatím, to se může změnit s rychlostí, kterou si po pětasedmdesáti letech míru a zrušení prezenční vojny neumíme dost dobře představit ani s nakoukáním do Jugošky nebo na Donbas) o zabíjení fašistů ani jiných protivníků, nýbrž o to, čím nás krmí propaganda, dnes známá nejspíše jako infotejnment, a jaké falešné vědomí se do nás snaží vpravit. A protože akce vyvolává reakci, krajnostem se daří a nejednoznačnost vyvolává podezření. Nic nového pod sluncem. Pouze bychom měli pamatovat i na rčení "rozděl a panuj".

386526

12.2.2021 17:26

RE: Snahu o přepisování historie

Zdezek 91.?.?.?

Reakce na 386488

Jak se snažím o minimalizaci rozsahu a maximalizaci vypovídací hodnoty textu, může docházet ke zkreslení a k následnému nepřesnému vyhodnocení informace.Pana Krystlíka si vážím pro jeho neotřelý přístup k vyhodnocení událostí mezi lety 1918-68.Stejně je pro mne zajímavý pohled V.V.Pjakina na Pražské jaro i když s ním nemusím souhlasit nebo je mi bližší výklad husitských válek potažmo Bílé hory z pera J.Pekaře než stále oficiálně podporovaný bohemo-heroický náhled TGM.
Že byl Kolčak řezník který Britům přerostl přes hlavu stále není omluvou pro jeho vydání bolševikům.Že Buďonného Konarmija neváhala využít pomocí baťky Machna proti bílým aby ho pak z chodu rozšavlovala na hadry vyzdvihuje Issac Bábel jako revolučně taktický počin a ne jako sprostou zradu.Stačí si přečíst Tichý Don ,komunisty dedikovaný Šolochovovi,mazali se bílí -rudí -Kornilov -Briti- Děnikin -kozáci donští -kozáci kavkazští,do toho Číňani ...řezal se každý s každým.
Byla to občanská válka ne vojenská přehlídka s vyhrávající kapelou,kácel se les a těch pověstných třísek byla přehršel.

386498

12.2.2021 15:43

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386477

Že byl Gajda fašistou – to už dnes zřejmě oficiálnímu médiu nevadí a místní havloidní pošuci tomu přitakávají… protože po liberální demokracii nám už ani žádný jiný výběr historie vlastně nenabízí.
To je jako přijít s nápadem pro pomník Heydrichovi v Panenských Břežanech. Pokud se jedná o čs. legie a třeba Čeljabinsk, neměli bychom zapomenout na vrahouna civilistů Radolu Gajdu, grázla a vrahouna civilistů, který právě po takzvaných čeljabinských událostech se stal nejlepším spolupracovníkem a velitelem bělogvardějského admirála Kolčaka. Radola Gajda, rodným jménem Rudolf Geidl, „český“ Sudeťák,se vydával za lékaře, ačkoliv byl prodavačem v obchodě s drogistickým zbožím. Bez jakéhokoliv vojenského vzdělání užíval různé důstojnické hodnosti. Po návratu z Ruska (1920) vystudoval francouzskou Vysokou válečnou školu a stal se dokonce náčelníkem hlavního štábu čs. armády. Pro svoje fašistické smýšlení a odpor proti Hradu byl však degradován a propuštěn z armády. Stal se vůdcem Národní obce fašistické, hnutí organizovaného po vzoru italského fašismu. V roce 1933 dokonce stal v pozadí pokusu o puč příslušníků Národní obce fašistické v Brně-Židenicích. Společně s dalšími organizacemi se v březnu 1939 podílel na vytvoření Českého národního výboru, což měla být podle představ aktérů budoucí vláda protektorátu Böhmen und Mähren. Svině jak vyšitá. Němečtí okupanti však dali přednost dosavadním politickým reprezentantům. Nyní jsou snahy o jeho glorifikaci, jako bojovníka proti bolševikům – vždyť vraždil sovětské lidí a loupil ruské carské zlato, to se cení.
Fašismus je mutací liberalismu, jeho přirozené pokračování.

386492

12.2.2021 19:24

RE: Snahu o přepisování historie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386477

Prosím pěkně nechte Radolu Gajdu v klidu spát byl to statečný člověk a nejen Beneš ale i tatíček ho ze srdce nenáviděl,dokonce se Masarik snížil k napsání anonymu které Gajdu pomlouvaly nenáviděl ho zarputile stejně jako Dr.Karla Kramáře toho jsme pro jistotu z historie uplně vypustili. Kdyby se legionaři v Rusku řídily pokyny Masarika tak jak to upekl s Trockym moc by se jich do vlasti nevrátilo.Trocki Levi se legii opávněně bál kdyby zesáhly v pravý čas bylo by po bolševikovi.Naštěsií mám písemnosti po mém prdědu a tem Masarika znal ještě z doby před válkou kdy dojížděl do Ruska a býval u nich doma. Praděd napsal své poznatky z doby před válkou za revoluce v Rusku a z doby první republiky.T.G.Masrik a naše doba.../psáno pro moji rodinu/ To se nedalo vydat nikdy ani dnes ne a nevím jstli za sto let.

386501

13.2.2021 12:03

RE: Snahu o přepisování historie

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386501

" Kdyby se legionaři v Rusku řídily pokyny Masarika tak jak to upekl s Trockym moc by se jich do vlasti nevrátilo."
Spisy Vaseho pradeda by byly rozhodne zajimave, umim si predstavit co v nich bylo. Tak je to u vetsiny potentatu, postupem casu jejich svatozar masivne vybledne. Rozhodne to nenechte znicit nebo ztratit.
zdravim

386539

12.2.2021 13:33

Sumerské tabulky a hi - storie zcela jinak

j.j. 46.?.?.?

https://celostnivzdelavani.cz/vyhledavani/nalezene...

386486

12.2.2021 14:37

Cesta do pekla je vystavaná „dobrými“ úmyslami!

lubosmat 212.?.?.?

Alebo nech už politici v „dobrej viere“ urobia čokoľvek, povedie to do pekla!

Už vieme, že politické riadenie vedie do pekla, nie toho iracionálneho s princom chaosu v čele prichystaného pre previnilcov svetského života, ale pekla na zemi vo všetkých jeho podobách.

Napriek tomu stále dúfame, že na tieto pomyselné politické hrable opäť nestúpime.

V súčasnosti využíva nadnárodná bangsterská mafia politické aparáty
väčšiny „rozvinutých“ krajín sveta na COVID agendu. Tento tzv. GP rozbehol kampaň na ktorú sa hystericky nachytali pologramotní ľudia (minimálne v SR už je to dokázané), užívajúci si výšiny svojej politickej kariéry.

Politici sú dnes strkaní okrem domácej mini-ekonomiky všade: do liečenia, vzdelávania, kultúry, športu, médií a pravdaže do vykladania histórie, nemôžeme sa potom čudovať, že výklad našej minulosti nebude mať nič spoločné s históriou, ale bude mať veľa spoločné s hystériou.

Mám pocit, že sa pomaličky mení úloha politických systémov, z pôvodného cieľa rozpútavania medzinárodných konfliktov a nezmyselných križiackych výprav, na vyvolávanie akýchsi vĺn spotrebiteľských trendov (rôznych agend tzv. mimovládnych organizácií), ktoré budú démonicky ovplyvňovať naše životy, bez ohľadu na to, čo si o tom pár jedincov bude myslieť.

Pozriem si asi opäť celú sériu "Resident evil" s Millou Jovich v hlavnej úlohe, nech sa z tej reálnej depresie trocha pozviecham.

386489

12.2.2021 17:39

Přepisovat historii se nevyplácí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Historie vás vždy dožene, a to ve vaší přítomnosti. Přesně tehdy, kdy to nejméně potřebujete a čekáte.Ti, kteří historii ignorují, si ji prožijí na vlastní kůži. Pro mnohé to bude velké trauma a šok.

386499

12.2.2021 20:52

Proboha, Lide Bdete!!

coinageboy 212.?.?.?

Masaryk a Benes byl cistej kult osobnosti - tyto lide nebyli zadnymi andely.
Masarykovo syn - blb, barovej pianista, ozrala a fetir a pravdepodobne sebevrah (Sovetska rozvedka vedela ze svuj cas v USA stravil v bordelech a blazincich)- byl dosazen do vlady.
Ten chlap byl tak proflaknutej ze z toho okna asi skocil protoze Rudy Pravo chystalo pravdivou story o jeho akcich v USA a Gottwald ho klidne mohl odvoat (netreba vrazdit) - coz by asi ucinil.

386507

12.2.2021 23:08

Na Gajdu nesahejte.

L.C. 88.?.?.?

Hmm, to se tedy dovídám věci. Tak Gajda byl zakladatelem NOF. Jména Josef Hrachovina, Štěpán Slavotínek, nebo MUDr. Jan Navrátil, či Dr. Vladimír Teyrovský autorovi říkají co? Ano, Gajda byl zvolen vůdcem NOF, ale až v době, kdy ta organizace za sebou měla první krůčky. Nezakládal ji a vedení mu bylo nabídnuto. A kdyby se k němu Masaryk nechoval jak k prašivému psovi, tak by k tomu také nemuselo dojít.

Kdo vychoval Masaryka, tu již padlo, to nemá cenu rozebírat. Kdo „udělal“ Beneše, to asi také ne. Á propos Beneš. To byla taková zajímavá loutka. Mizerný úředníček, který nikdy nepřijal žádné vlastní rozhodnutí a udělal vždy jen to, co se mu řeklo a někdy i nad rámec toho. Nečasova mise autorovi evidentně nic neříká. A to by měla. To by si o panu doktorovi možná dokázal udělat poněkud jiný obrázek, pokud by snesl, že mu padla modla. Už jen za ni měl viset. Takže nejen bezcharakterní člověk, ale i vlastizrádce. A jistě, v době ohrožení vlasti čmajzne zlatý poklad a zdrhne k těm, co nás prodali (byť na jeho vlastní žádost) jen skutečný hrdina a vlastenec.

A co se NOF týká, tak ta měla s německým nacismem společného asi tolik co hodinky a holínky. Některé principy, možná. Rozhodně ne jeho agresivitu, rozpínavost a touhu po jedné vyvolené rase. Na to byli a i dnes jsou experti jinde. Ostatně Gajda ČS odboji za druhé světové války pomáhal a spolupráci s nacisty se nepodařilo prokázat ani prokurátorovi Urválkovi. A že se ten rudej zkurvysyn snažil. Navíc Gajdu ve vězení mučili tak, že prakticky přišel o zrak a nedlouho po propuštění na následky tohoto ozdravného pobytu zemřel.

Kdepak, NOF není problém. Jenže pro stromy leckdo nevidí les. Takže oslavné články a filmové dokumenty na téma nacistických tankových a leteckých es (kterých je jak naseto), pochody bývalých Waffen SS v Pobaltí a oslavy Bandery a Šucheviče tak nevadí. Gajda ano, i když zrovna on byl vlastenec, jakých bychom dnes potřebovali jako soli. Tomuto článku dávám za pět s poznámkou, že je to dokonalá ukázka toho, co znamená, střelit se do vlastní nohy. Autorovi bych doporučil trochu samostudia, aby měl jak o NOF (proč a jak vznikla a na čem stála), tak i o Gajdovi alespoň základní informace. Možná by se nestačil divit.

386515

14.2.2021 5:40

Bola povedana iba pravda

nezalezi 78.?.?.?

Benes bol zlocinec, defraudant, zbabelec, nenavidel generala Stefanika, lebo ten mu vykrical v Parizi na jednej recepcii zdefraudovanie miliona dolarov vyzbieranych na legie medzi americkymi Slovakmi a Cechmi, ktore Benes prehral v kasinach Monte Carla. Benesa volali aj kral kasin...Ako zbabelec hned po Mnichove abdikoval z prezidentskej funkcie a odletel do Londyna, kde sa hral na prezidenta neexistujuceho statu..a potom v 1948 roku pomohol bolsevickym zlocincom k prevzatiu moci po februarovom puci.

Radola Gajda bol jeden z mala ceskych osobnosti, na ktore moze byt Cesko hrde...postavil sa bolsevikom, Mesiarikovi a aj Benesovi.

386579

Příspěvků: 55

12.02. 02:57 R.E.  Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...
12.02. 19:51  RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...
12.02. 22:46 R.E.  RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...
15.02. 15:25 Petr Beránek  RE: Druhá světová válka nezačala paktem Ribbentrop-Molotov...
12.02. 09:13 Zdezek  Snahu o přepisování historie
12.02. 10:36 Zorro  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 12:03 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 16:18 Joseph Chlor  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 19:42  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 17:16 Ľudo  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 20:10  RE: Snahu o přepisování historie
20.02. 08:47 moucha  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 11:09 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 12:50 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 21:55 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 20:27  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 23:20  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 18:59  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 20:14  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 08:54 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 15:00  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 18:55 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
15.02. 09:55  RE: Snahu o přepisování historie
15.02. 18:56  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 19:33 Ludo2  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 20:33 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 15:50  Lžeš, hnědý havloide!
12.02. 20:01  RE: Lžeš, hnědý havloide!
12.02. 20:41 coinageboy  Historie je Muj Konicek
12.02. 21:43 rosco  RE: Lžeš, hnědý havloide!
13.02. 08:06 Qwe  RE: Lžeš, hnědý havloide!
12.02. 13:54 Velekněz Ratata  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 13:54 Velekněz Ratata  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 15:53  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 20:46 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 22:30 R.E  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 10:27 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 09:38  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 10:47  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 00:31 Joseph Chlor  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 08:20 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 11:01 Joseph Chlor  RE: Snahu o přepisování historie
14.02. 23:24 00  RE: Snahu o přepisování historie
15.02. 15:00  Fašismus je mutací liberalismu, jeho přirozené pokračování
13.02. 10:08 Velekněz Ratata  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 17:26 Zdezek  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 15:43  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 19:24  RE: Snahu o přepisování historie
13.02. 12:03 rosco  RE: Snahu o přepisování historie
12.02. 13:33 j.j.  Sumerské tabulky a hi - storie zcela jinak
12.02. 14:37 lubosmat  Cesta do pekla je vystavaná „dobrými“ úmyslami!
12.02. 17:39  Přepisovat historii se nevyplácí
12.02. 20:52 coinageboy  Proboha, Lide Bdete!!
12.02. 23:08 L.C.  Na Gajdu nesahejte.
14.02. 05:40 nezalezi  Bola povedana iba pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 23 čtenářů částkou 4 874 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozvánka na 9.květen05.05.21 23:13 Česká republika 1

Nemyslete si, že základním nezdaněným příjmem od Pirátů něco dostanete05.05.21 19:59 Česká republika 2

Lehmann skončil ve vedení Herthy Berlín kvůli rasistickému vzkazu05.05.21 17:30 Německo 0

Francúzski odborníci bijú na poplach: Je potrebné zastaviť všetky očkovania proti korone!05.05.21 17:20 Francie 1

Další dobrá zpráva: CIA pro diversitu04.05.21 10:41 USA 1

Podvodné okrádání lidí televizí Barandov falešným teleshoppingem04.05.21 00:17 Česká republika 1

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde29.04.21 12:57 Česká republika 2

Zajímavá diplomová práce: Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích27.04.21 23:03 Česká republika 0

Ruské společnosti se bojí dodávat ropu do Běloruska kvůli sankcím USA27.04.21 21:59 Rusko 1

Aliance národních sil nabízí záruku za tři obviněné bojující za Donbas26.04.21 23:02 Česká republika 1

Lubomír Volný 20.4. ve sněmovně k Vrběticím26.04.21 17:13 Česká republika 2

Největší smrtnost má vakcína od Pfizeru24.04.21 10:02 Neurčeno 15

Lidé už pochopili, že si z nich vláda dělá srandu a na náhubky kašlou23.04.21 19:40 Česká republika 6

České karikatury politiků vyhostí další 60 pracovníků ruské ambasády22.04.21 17:53 Česká republika 5

My z vás tu chuť bojovat proti banderovcům a ukronacistům vytlučeme22.04.21 15:04 Česká republika 1

Ruská FSB zveřejnila video z tajného rozhovoru agentů CIA připravujících puč v Bělorusku21.04.21 20:39 Rusko 3

Život vašich dětí a život dětí vrchnosti21.04.21 20:03 Česká republika 2

Češi dávají Rusku ultimátum! Trapnost už nemůže být větší21.04.21 19:29 Česká republika 7

Policista Chauvin shledán vinným ve všech třech bodech obžaloby21.04.21 14:51 USA 2

SÚKL hrozí Právu pokutou až půl milionu za články o ivermektinu21.04.21 11:15 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,50 Kč
Euro
25,80 Kč
Libra
29,87 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,61 Kč
Švýcarský frank
23,52 Kč
100 japonských jenů
19,66 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,63 Kč
100 maď. forintů
7,19 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
28,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 480,97 Kč
1 unce stříbra
570,25 Kč
Bitcoin
1 223 183,24 Kč

Poslední aktualizace: 6.5.2021 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 791