Diskuze k článku

Prostě jim jeblo

Příspěvků 57

1.2.2021 1:15

Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

Gój 46.?.?.?

Největší dezinfo bomby jede na svém facebooku zpěvačka Ilona Csáková. Je tam všechno. Spiknutí Billa Gatese, WHO, antivaxx... pic.twitter.com/iyn7VdjEFS

— Michal Pur (@michalpur) October 12, 2020 (šéf info.cz)

To mají ty devadesátkový celebrity se zašlou slávou nějaký pořadník na debilní kecy, do kterého se zapisují? #ledecky #basikova #csakova

— Milos Gregor (@anselmoCZ) October 12, 2020 (popletolog)

„Paní Csáková se rozhodla mnoha slovy sdělit, že se jí hlavou nehoní vůbec nic...“ komentoval zpěvaččina slova cestovatel Daniel Přibáň

CNN vysílala globálně o počtech nakažených v Evropě, totéž agentura AP. Financial Times zdůraznily počty mrtvých v Polsku a u nás, ovšem věnovaly se výhradně situaci v USA. Odessa American napsala také jen o počtu nakažených v České republice, obdobně Bloomberg, U.S. News nebo Reuters. Pouze stanice 9NEWS z Denveru vysílala reportáž o „ostrém počtu nakažených v Česku“. (PL.cz, 10/2018)

„Podpora spolehlivých zdrojů, kontrola faktů, podpora kvalitní žurnalistiky a vzdělávání jsou opatření, která musíme zavést,“ hlásala růžová pirátská fetka Gregorová v Evropském parlamentu, v souvislosti s „dezinformacemi“ odmítačů a popíračů v banksterské akci Covid-19.
...

Gojimové podle satanistů potřebují mít denně naservírované porce řádně prověřené pravdy. Pravda může být cokoli. Jediné spravedlivé agentůry si jí vzájemně potvrdí .

386158

1.2.2021 2:32

RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

neřeknu 90.?.?.?

Reakce na 386158

",,,A hle,
z úst draka
i z úst dravé šelmy
a z úst lživého proroka
vystoupili tři nečistí duchové - podobní ropuchám.
Jsou to duchové ďábelští, kteří činí zázračná znamení.
Vyšli ke králům celého světa, aby je shromáždili k boji v rozhodující den všemohoucího Boha."

/Apokalypse Janova cap. 16. v.13n./

386160

1.2.2021 17:53

RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

Martinik 31.?.?.?

Reakce na 386160

Amen..

386190

4.2.2021 14:02

RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

toraco 85.?.?.?

Reakce na 386190

raději bych napsal AWomen, Amen je příliš sexistické!

386293

1.2.2021 3:19

Zid vede valku proti zidovi- AE NEWS

Ajajaj 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 386158

Pane Goj proc nejdete psat na aeronet? Tam byste se vyradil a byl byste velmi ocenen,

386161

1.2.2021 7:48

RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

eda521 193.?.?.?

Reakce na 386158

Hroutí se jim ten svět Jednotné pravdy. Sahají k mocenským opatřením, které signalizují jejich konec.

Первое. У человека должна быть комфортная среда для жизни. Это жильё и доступная инфраструктура: транспортная, энергетическая, коммунальная. И конечно, экологическое благополучие, об этом никогда не нужно забывать.

Второе. Человек должен быть уверен, что у него будет работа, которая даст устойчиво растущий доход и, соответственно, достойный уровень жизни. Он должен иметь доступ к действенным механизмам обучения в течение всей своей жизни, сегодня это абсолютно необходимо, позволяющим ему развиваться и строить свою карьеру, а после её завершения получить достойную пенсию и социальный пакет.

Третье. Человек должен быть уверен, что он получит качественную, эффективную медицинскую помощь, когда это требуется, что система здравоохранения в любом случае гарантирует ему доступ к современному уровню услуг.

Четвёртое. Независимо от дохода семьи дети должны иметь возможность получить достойное образование и реализовать свой потенциал. Такой потенциал есть у каждого ребёнка.

Kdo asi vyslovil tyto cíle společného úsilí? Dejte si to do gůglu pro překlad, pokud nerozumíte.

386168

2.2.2021 17:49

RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů

Zdezek 91.?.?.?

Reakce na 386168

Vovka Uljanov nebo Koba Džugašvilli?Genrik Jahoda nebo Ježov těžko.
Dokázal bych si ale jako autora představit i Lavrentije Beriju někdy začátkem 50.roků,ne všechny svinstva,co na něj nakydal Nikita Sergejevič když se vnitrostranickým pučem dostal k moci,se zakládají na pravdě.

386218

1.2.2021 3:35

Paranoia

Rudolf_K 2a02:x:x:x:x:x

„Jedna věc je uvědomovat si, že občas probíhají „operace pod falešnou vlajkou". Druhá věc je dospět k názoru, že na světě existují pouze a výhradně operace pod falešnou vlajkou.

Když člověk tomuhle paranoinímu myšlení propadne, dělá jedno chybné rozhodnutí za druhým. A neví o tom, protože nemá kontakt s realitou. Když má dost informací o probíhající epidemii, je jeho závěrem, že žádná epidemie neprobíhá. Kdyby přibývalo známek, že epidemie skončila, velmi snadno se nechá přesvědčit, že ve skutečnosti umírají desetitisíce lidí, a kdosi to zakrývá. A co horšího, začne nenávidět všechny, kdo připomínají realitu. I oni přece musí být součástí toho spiknutí."

https://pravyprostor.cz/co-tyden-dal-a-hampl-napsa...

386162

1.2.2021 6:11

RE: Paranoia

Maximus1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386162

Jenže to je starý prověřený a používaný systém, záměrně veřejnost totálně zblbnout doslova emisí roztodivných zpráv a informací, že pak už lidé nevěří vůbec ničemu. Je známo, že např. CIA schválně na sebe nechávala ve zpravodajství plivat špínu a ještě to podporovala, lidé pak zcela otupí a nedovedou se ve změti zpráv a třeba protichůdných informací vůbec vyznat. Chytrá taktika!
Jste schopen si to vy Velký mysliteli uvědomovat? No a vámi citovaný PP pane Rudolfe Kavane, je také v poslední době pěkná špína, nadávat se tam smí, snad na všechno, ale jakmile někdo trochu vice zajede do chazarského kaganátu, je mazán a je mu vyhrožováno tamním cenzorem a majitelem portálu.

386166

1.2.2021 16:25

RE: Paranoia

Rudolf_K 2620:x:x:x:x:x

Reakce na 386166

Nevim, co Vam vymazali.

386183

1.2.2021 18:26

RE: Paranoia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386162

Pane se vší omluvou musím říci TY VOLE

386194

1.2.2021 5:55

Epidemii, tu uz bolo vela

eli 58.?.?.?

Ak na chvilu odlozis bokom ten chaos, okolo toho virusu a venujes trosku viac pozornosti jemu samotnemu, tak zistis, ze je skutocne pre ludi starsich a chorych so znizenou imunitou, velmi nebezpecny. Pred niekolkymi tyzdnami zomrel jeden
z mojich pribuznych, vo veku 66 rokov na tento virus. Priebeh ochorenia bol velmi rychly. Priznaky typicke, pre virusove ochorenie, ako vysoke teploty, nevolnos, bolesti hlavy a celeho tela, slabost, problemy s dychanim. Po kratkej dobe upadol do bezvedomia. Po prevoze do nemocnice bol napojeny na ventilator a po piatich dnoch skonal. Tento virus sa objavil v case, ked zapadny svet prechadza do velkej
hospodarskej krizy, ktoru budu sprevadzat vazne socialne problemy. Tato skutocnost vzbudzuje vazne podozrenie, ze tento virus bol implantovany vladnucou mocou, za ucelom depopulacie.
Ja osobne sa tiez priklanam k moznosti takehoto pokusu zo strany elit, ale riziku moznych dlhodobych nasledkov, by sa nevyhlo ani ich potomstvo. Pravdepodobnost, ze by tento negativny dopad na svoje rodiny riskovali, je mala. Snaha, zbavit sa starsej generacie, ktora vymiera normalnym prirodzenym sposobom, nedava zmysel. Bol by tu jeden dovod ciste financneho
charakteru, ktory by umoznil vlade presunut usetrene prostriedky na dochodkove zabezpecenie, na podporu masivnej nezamestnanosti. Tieto prostriedky zdaleka nebudu stacit pokryt potrebne vydaje, aj ked komunita "baby boomers,"nie je zrovna mala. Virusove pandemie, tu uz boli velakrat. Prva bola dokumentovana asi pred 5000 rokmi, zhodou okolnosti tiez v Cine. Do dnesnej doby bolo tych velkych zaznamenanych asi 20. Poslednou bastou virusovej epidemie(Zika virus),
bola juzna Amerika v roku 2015. Je mozne, ze okolnosti okolo tejto nakazy, su zneuzivane vladnucou mocou, na prevzatie plnej kontroly nad populaciou. Prilezitost robi zlodeja.
Ci sa im to podari, zalezi len na nas.

386164

1.2.2021 16:14

RE: Epidemii, tu uz bolo vela

Lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 386164

Česť jeho pamiatke, toho vášho príbuzného myslím. Mám k Vašej správe pár otázok:

1) Zúčastňoval sa váš príbuzný celoplošného testovania v SR?
2) Testovali ho rovnakým spôsobom aj pred prijatím do nemocnice?
3) Mal diagnostikovaný pred napojením na dýchacie prístroje na 100% COVID-19?

Pýtam sa z dvoch dôvodov:

A) Podľa niektorých imunológov "neodborné" špáranie tyčinkou v nosohltane môže poškodiť - preraziť tenkú ochrannú vrstvu hlienu, ktorá pokrýva ganglia čuchových neurónov, ktorá je jedinou bránou medzi vírusmi, ktoré sa v nosohltane nachádzajú a vnútorným prostredím nervov, mozgových blán a lymfatických ciest! Z uvedeného dôvodu považujem takýto spôsob testovania za veľmi nebezpečný s vysokým potenciálom priameho infikovania organizmu vírusmi, a preto ma zatiaľ podrobiť sa uvedenému testovaniu nikto nedonútil.

B) Opäť podľa niektorých lekárov ak nie sme si na 100% istí, či sa jedná o COVID-19 alebo o tzv. "obyčajnú chrípku", v prípade akútneho chrípkového ochorenia nemusí kyslíková terapia pacientovi pomôcť, ale priamo ho zabiť.

Bolo by potrebné zvážiť, v prípade úmrtia pacienta po poskytnutí kyslíkovej terapie na "COVID-19", podanie žaloby na zdravotnícke zariadenie z dôvodného podozrenia na zabitie z nedbanlivosti.

Takže celoplošné testovanie pravdepodobne spôsobilo pri veľkom počte ľudí infekciu PCR metódou a následná nevhodná kyslíková terapia aj zbytočnú smrť.

Záverom už po niekoľký krát upozorňujem na fakt, že za ideálnych podmienok je úspešnosť testov 99%, takže ak sú reálne výsledky hromadného testovania osôb v slovenskej gubernii na úrovni okolo 1%, a teda na úrovni chybovosti testov, o žiadnu pandémiu sa tu dávno nejedná.

Politici sa zamotali do osídiel vlastných klamstiev a všetko momentálne vsádzajú na vakcináciu, kedy budú môcť po 60% účasti pokusných králikov vyhlásiť, že hnusoba je porazená.

Majú však veľký problém, vakcinovať môžu len odborníci a tých je ako vieme v slovenskej gubernii žalostne málo. Naviac s časťou zisku z vakcinačného podvodu s tými, čo tú vakcináciu budú vykonávať, sa budú musieť očkovací demagógovia podeliť.

386182

1.2.2021 17:29

RE: Epidemii, tu uz bolo vela

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 386164

Byl to blízký příbuzný? Měl jste nárok být informován o jeho zdravotním stavu? Podali vám informace, jaká je diagnóza a jak jej léčí? Proč se (tak blbě) ptám?

V mém kraji mají totiž všichni obvoďáci "zatlučené dveře ordinací fošňama."
Nevěřím, že mají jasnovidecké schopnosti, přesto "vyšetřují" a stanovují diagnózu po telefonu. Bez odběru vzorků a bez důkladného osobního vyšetření. Vzniká logický závěr, že pokud nelze určit nemoc, nelze nasadit správný lék.
Navíc, pokud se u pacienta zjistí kovid, žádné léky se nepoužívají. Naopak, často do něj pouze strčí kompresor. Když toto pacient nějakou náhodou přežije, nedokáže ho už zabít následně ani Tatra 813.

Existuje prý 4-5 účinných léků mj. proti chřipce a jejím variantám (samozřejmě dnes zakázaných), kdy po podání se doslova po hodinách pacientům ulevuje a problémy ustupují. Špitály je nepoužívají, ačkoliv je nepochybně mají.
Proto ta otázka, jestli jste jako rodina nemohli udělat ve špitále bugr a nevynutit si, aby byl váš nebohý léčen jak se sluší a patří s využitím všech dostupných možností.
Pokud je i vám jasné, že je to celé podvod a šílenství a že vystrašení lékaři se alibisticky bojí učinit cokoliv bez rozkazu či navzdory "novým předpisům" na opravdovou účinnou léčbu, mohli jste to tak trochu předpokládat. Nechci se vás dotknout, vím, že po boji je každý generál.

386186

2.2.2021 0:48

RE: Epidemii, tu uz bolo vela

eli 58.?.?.?

Reakce na 386186

Podrobnosti o jeho diagnoze nepoznam. Ozenil sa v Cechach, kde sa aj usadil. Jeho zdravotny stav bol dobry, ziadne vazne choroby v minulosti neprekonal. Obcas sme sa kontaktovali cez internet, nikdy sa na ziadne zdravotne problemy nestazoval. Jeho nahly odchod sokoval celu rodinu. Je celkom mozne, ze prevenciu proti tomuto virusu podcenil. Na chripkove ochorenia, sa nikto nikdy nejak specialne nepripravoval.
Prebiehali pravidelne kazdy rok, obycajne v jarnych mesiacoch, casto bez vaznych komplikacii.
Tento virus, je iny. Ochorenie u niektorych ludi prebieha velmi pozvolne a priznaky su mierne.
Pre niektorych hlavne starsich a tych s podlomenym zdravim, sa stava osudnym. Tuto skutocnost, je nutne brat na vedomie a adekvatne preventivne opatrenia, su nevyhnutne. To, co teraz vidime takmer v kazdej krajine vo svete, nie je nic ine, ako organizovany humbuk, za ktorym je pravdepodobne skryta agenda vladnucej moci. Autor clanku tento proces zachytil velmi vystizne.

386198

1.2.2021 6:08

Zdroje

JindraS 93.?.?.?

V článku o tabulce je uvedeno "Pokud vezmeme v potaz zahraniční i tuzemské zkušenosti jsou to .." - takže je možné, že čerpali i ze zahraničnícj zdrojů, kde školy zavřené nejsou.
Bohužel, neuvádí se, ze kterých zdrojů a jak čerpali, takže celá tabulka mohla být sestavena jen-tak u kafe za 5 minut nebo vypocena několikaměsíčním statistickým vyhodnocováním.

386165

1.2.2021 6:39

Za ty prachy

Mika 46.?.?.?

Úmyslně šířená demagogie a lži vládnoucích zapadnich elit a jejich novinářských kurev je také úzce spjata s bohatými odměnami - podrbanim za ouškem poslušněho pejska - politika a jeho noshledů .

Ne nadarmo EU na boj s pandemii rozhazuje miliardy eur. Ze začátku si naivní občané mysleli, že tyto finance půjdou na jejich pomoc. Ano něco šlo, ale většina peněz nakonec jde na černé kovidove kšefty vlády - výplaty nemocnicim za předražené účtování kovid-pacientů, nákup lékařských pomůcek(malá domů), pronájem prostoru v Letňanech na polní nemocnici, miliardy vyhozené za nekvalitní testy a nákup nevyzkoušených a nekvalitních vakcín. Vláda nesmí zapomenout i na sebe, ve formě mimořádných prémií a vysokých platů, které si po dobu celého trvání tzv. pandemie, ani jednou nesnížily!

Ano, naše vláda je banda kretenů, debilů a psychopatů, kteří se řídí heslem po nás potopa. Oni totiž vůbec neháji zájmy ČR a jejich obyvatel, ale plní pouze příkazy svých pánů zhora a počítají s tim, že národ jim ty lži bude žrát do nekonečna.
Jsou to právě ONI kdo nejvice rozdělují společnost a taky jejich práva ruka - prolhana veřejná média.

V kampani na očkování, která teď probíhá, uplatňují formu cukru. Aby lidi motivovali k vakcinaci, vymýšlejí si různé fígle - od ,,předbíhání "ve frontě známými osobnostmi, až po super pozitiva samotné vakcíny. Jejich propaganda trochu zafungovala,ale ne zas moc. Až selže cukr, pak teprve nastoupí bič.

Obávám se,že tim jak rozdělují národ na kovid-vyznavače a antikovid-spiklence, nás vedou ke vzájemné konfrontaci, kterou ONI budou z povzdálí pozorovat a korigovat.
Jejich pes na hlídání stáda budou silové složky - armáda a policie. Možná vzniknou i nějaké kovidove hlídky, které budou kontrolovat a pokutovat neposlušné ovce.

386167

1.2.2021 8:09

RE: Za ty prachy

eda521 193.?.?.?

Reakce na 386167

Nahoře dal Gój odkaz na twitr, díval jsem se na ty diskuzní příspěvky. A nevím co si o tom mám myslet. Tolik "lidí" neváhá kopnout si do jiného člověka hrubým či velmi hrubým způsobem s jasným efektem posilování vlastního neomylného ega ? Ještě tolik lidí tady žije ve slepotě ke skutečnému fungování aktuálního mocenského systému?
Máte pravdu, Miko. Ono totiž je jen jediná cesta jak mohou organizátoři tohoto chaosu zvítězit: rozdělit a poštvat proti sobě. A taky linie Více chaosu! Taktika opřená o statistiku: Máme-li v ruce média, nikdy se nestane, aby Naši pravdu nehlásala většina, nebo aspoň podstatná část obyvatel. A nějakou tou rozbuškou už máme bohaté zkušenosti z minulosti, tolik nekonečných úspěchů!
Je šance, aby jim to selhalo? Záleží na každém z nás. Ve vteřině svého vrcholného vzteku nezapomeňte na jejich záměr. Vaše ochota k fyzickému i jen verbálnímu násilí je jejich vítězství.

386169

1.2.2021 8:51

Mně taky snad jebne :)

jjj 46.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=pIwmpvDxZx4

386170

1.2.2021 9:31

Pokud jsou testy nevalidní

Joseph Chlor 89.?.?.?

...kdy se hovoří dokonce až o 90 % -ní nespolehlivosti, tak nemá ceny o takovýchto tématech vůbec diskutovat.
Viz např. : https://cnn.iprima.cz/lidi-kteri-maji-ve-stejny-ca...
Samozřejmě, může jít jen o místní šlendrián.
No, hlavně že Prymulovi sedí ta jeho čísla....
[velký smích]

386171

1.2.2021 11:14

Pravdu definuju (ne)moznosti.

AntePortas 109.?.?.?

Ake ma dnes bezny clovek moznosti overit si to, co prinasaju media? Na to nech si odpovie kazdy sam.
Media ludi neustale zahlcuju informaciami o viruse a chorobe nim sposobonej. A ako si to clovek overi? Nijako. Virus je mensi ako vlnova dlzka svetla, teda volnym okom ho neuvidi. A co klasicky mikroskop? Zbytocny, virus v nom nevidno. Takze na to, aby clovek uveril, potrebuje vieru alebo si moze urobit vlastne laboratorium. Pekne sa o tom pise, ale laboratorium stoji nielen vela penazi, ale vzhladom na jeho ucel, pracu s mikroorganizmami, je spolocensky nebezpecne. Takze k tomu treba povolenie. A sme doma. Vlastne laboratorium je tak utopiou. V pripade, ze by si ho clovek zriadil na vlastnu past, tak by musel zistenia vyskumu drzat v tajnosti, inak by ho zasili za verejne ohrozenie. I keby na to zasitie nedbal, vysledky nema kde masovo prezentovat. Zhasla fajka. Clovek tak dostane na vyber ci uveri alebo nie. Moze sa s vierou obratit na lekarov. Ma lekar vhodny mikroskop alebo labak? Nema. To znamena, ze tiez stoji v rade veriacich. A co tak ist za patologom? Da sa, ale zbytocne, lebo sa bud nepitve alebo tam moze napisat hocico, lebo pitva je neverejna, kedze clovek by sa pri nej mohol nakazit. Patolog je tak utrum. A co ist do spickoveho laboratoria? Dnu sa nikto nepovolany nedostane. Zasa len spolah na papier.
Cize labak vyda spravu, ze existuje virus. Media roztocia kolotoc. Politici svorne pritakavaju. Lekar sa oprie o vieru, ze je to pravda a patolog si moze do spravy napisat , co chce. Kruh je uzavrety a pravda definovana (ne)moznostami si ju priamo overit.

386174

1.2.2021 12:17

Přečtěte si článek na D-Fensu, lidé začínají být opravdu nasraný

F&T 45.?.?.?

Současný koronateror je možné udržovat jen díky pomoci udavačů. Policie už nemá čas řešit zloděje, dnes řeší nelegální restaurace a nelegální kadeřnictví.. A papaláši včetně Prymyly dělají přesně to, colidem zakazují. Tím sami ukazují, že nařízení nemají žádný smysl.
https://dfens-cz.com/male-ryby/
Na udavače dříve či později dojde. Až u lidí opadne strach, tak se hněv lidí proti nim může obrátit.

386176

1.2.2021 18:40

RE: Přečtěte si článek na D-Fensu, lidé začínají být opravdu nasraný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386176

Tak potom zbývá popsat tu PANDEMII v Bělorusku tam už nestačí krematoria a společné hroby hrabou na polích buldozery........ Cha cha cha Určitě by to někdo už vyfotil a nafilmoval aby ten dábel Lukašenko přestal podrývat kovdovu autoritu......

386195

2.2.2021 6:13

Kdyby lidé v Bělorusku tušili, že kdyby uspěla barevná revoluce

F&T 45.?.?.?

Reakce na 386195

Kdyby lidé v Bělorusku tušili, že kdyby uspěla barevná revoluce, zavládl by v jejich zemi (nejen korona) teror.

Možná to tuší, protože na Ukrajině, která sousedí s Běloruskem už je hotové peklo a trvá od Majdanu.

Něco podobného platí i na Svédsko, tak to take se šikanou lidí nepřeháněli. Ti přistěhovalci z Afriky by totiž takovou šikanu nelibě nesli. Ale v něčem jsou Afričané lepší, nenechají se šikanovat jako místní obyvatelé a vyrazí do akce.

386200

1.2.2021 17:43

Tech par luciferianu, tedy...

Martinik 31.?.?.?

...Babis, Prymula, Hamacek, Havlicek a ci Blatny vubec, opakuji, vubec nejsou debilni blbci. Oni moc dobre vi co delaji, pro koho to delaji a PROC to delaji.

Celosvetova hysterie nazvana COVID je jen zasterka na neco mnohem, mnohem obludnejsiho co prichazi....ale to byste museli vzit do ruky Bibli a cist.

Lepe nebude, naopak. Neni cesty zpet. Tyranie bude gradovat a lide se nakonec postavi statu ozbrojenym zpusobem. Zlo bude potreno jeste vetsim zlem a budeme tu mit dystopicky scenar jako ze sci-fi filmu. Drakonicka opatreni, zadna svoboda, vsude a armada a policie po zuby ozbrojena a vse na povoleni.

Ve finale bez ockovani ci cipu neexistujes, neprezijes.

Tak bylo zvestovano, tak se stane.

Finalni boj satana se skutecnym Bohem, Panem Jezisem, nasim spasitelem prave zacal.

Hledejte praveho Boha, naseho Otce na Nebesich, dokud ho muzete nalezt!

Cinte pokani a smirujte se s Bohem! Nicnedelani vas donese rovnou do mista zvane PEKLO. Je to misto, kde urcite nechcete byt.

Nyni uz nejde o vase tela...

386188

1.2.2021 17:59

RE: Tech par luciferianu, tedy...

R.E 37.?.?.?

Reakce na 386188

No, tak co se týče duše, tak to bychom měli, ale těm co jim jde i o těla, nebo jejich zdevastované zbytky, tak těm bych doporučoval obstarat si vlastními silami tyhle léky, nebo spíše jen některé z nich pro všechny případy a to v tomto pořadí, neb systému zdravotnictví se už nedá věřit, neboť namísto běžných a ověřených léků je tendence tyto znepřístupnit, ale doslova za každou cenu do lidí rvát vší silou neověřené a rychlou jehlou šité vakciny z žumpy farmakorporací, jejichž akcionářem je mj.gaunerů a "filantropů" i masový vrah deBill Gates:

ISOPRINOSIN, KOLCHICIN/COLCHICIN, NEOSIN FORTE, IVERMEKTIN/IVERMECTIN,
HYDROXICHLOROCHIN...

386191

2.2.2021 12:11

RE: Tech par luciferianu, tedy...

10MOhm 2a01:x:x:x:x:x

Reakce na 386191

Prosim Vas, k cemu je dobry neuveritelne jedovaty Kolchicin alkaloid z Ocunu jeseniho? Pokud je mi znamo, tak se pouzival pouze jako lek na zachvaty DNY.
Je to bunecny jed a mutagen, neradno si zahravat - a mam i pocit, ze nejni protijed. (jenom symptomatologicka lecba a elektrolyty)

386207

2.2.2021 13:15

RE: Tech par luciferianu, tedy...

R.E. 37.?.?.?

Reakce na 386207

Kolchicin má při potlačování kovinaviru působit jako i např. Isoprinosin protizánětlivě stejně, jako ostatní léky proti artritidě, u kterých byla také potvrzena jistá účinnost proti viru.
Tady v odkazu je to podrobně:

https://www.mix24.cz/mame-prvni-opravdu-ucinny-per...

386211

1.2.2021 20:29

RE: Tech par luciferianu, tedy...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 386188

nechcete to zkrátit ? a rovnou si všichni praví křesťané (dle Jardy budou hlavne v Brně) natáhnout na hlavy igelitové pytlíky a myslet při té intoxikaci CO2 na Ježíše až se posunete ? pujdete rovnou po Jakobově štaflích do nebe ne ? tak na co furt čekáte ? že by budování multilevel týmu ? bezpochyby i hříšná zlá myšlenka na trest vrahům by vám tedy pošpinila lemroucha a nedej šéfe nějaký odpor, jak shora uvádí další poturčenec, zdá se , že si tu dává dostaveníčko ekumenická partička suicidiálních adamitů, jako musím uznat, že ty neziskovky perlí čím dál třpytivěji [mrknutí jedním okem]

386196

2.2.2021 10:32

RE: Tech par luciferianu, tedy...

Martinik 31.?.?.?

Reakce na 386196

ping789

Proc to co pisi zesmesnujete? Jste tak omezeny, ze nevidite, ze tu vubec nejde o nejakou pandemii? Kdyz se neco takoveho zacne dit, vsichni radi cituji z Bible ci Zjeveni. Proc si myslite, ze tomu tak je? Proc by nejbohatsi sveta meli zaminku zabijet lidi po miliardach? Pane ping, pri vsi ucte....nevidite, nechapete, protoze vam Buh nedal dar videni. Tot cely problem, ktery zacina a konci jenom u vas.
Ten kdo videt nema, neuvidi, ten kdo slyset nema neuslysi. To cipovani skrze vakciny o kterych se v Bibli pise je jiste jen nahoda. Vubec tu neni zadna souvislost s varovanim Jana....ze ne?
Nechci rict, ze jste hloupy, ale co vim urcite je to, ze nemate PRAVDU. Pravda totiz neni vyjeven kazdemu. Mozna, ze kdyz budete o poznani PRAVDY prosit Boha, treba vam bude dano prohlednout. Toz bojujte dal predem prohranou valku. Jedine vitezstvi je totiz skrze prijeti Jezise Krista jako spasistele duse. I kdybyste byl nejmocnejsi na svete, bez Jezise jste davno prohral.
Co se tyce odporu. Kde jsem napsal, ze se lehce vzdam, ci nasadim si igelitovy pytlik na hlavu? Proc pisete takove detinske nesmysly. Ja i kazdy krestan se bude branit, bude branit svuj zivot a zivoty blizkych. Krestan nikdy nezacne jako prvni, ale branit se bude.
Dejz Boze, aby ping789 prohledl...

386205

2.2.2021 20:21

RE: Tech par luciferianu, tedy...

ping789 31.?.?.?

Reakce na 386205

protože jste směšní , kompletně, kdy začnete s tou obranou ? úplně jste se podělali, pod sebe i kolem dokola - zavřené kostely dosvědčují tu vaši směšnost , a vskutku můj bůh ten váš není , můj se totiž nebojí u zdi, pá pá na kometě šašci

386224

4.2.2021 14:07

RE: Tech par luciferianu, tedy...

Martinik 31.?.?.?

Reakce na 386224

ping789
kostely me nezajimaji, ty zde maji uz jen odpadlici od viry...ja jsem znovuzrozeny krestan...nepotrebuji svetskeho prostrednika, abych byl spasen, protoze muj spasitel je Jezis Kristus.....Buh si sam voli, kdo videt bude a kdo ne...nekomu to nebude doprano...mozna proto se smejete vlastni hlouposti...az budete jednou stat pred Bohem, vzpomenete si na me...dale bych jiz hazel ty povestne perly...no znate to....budte zdrav!

386294

3.2.2021 15:33

"Věř a víra Tvá Tě" Co? Posune? Zmanipuluje? Naprogramuje?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 386205

Dobrý den, pane Martinik.

Jsem laik v oblasti víry podle přírůčky či jaksi na povel. Ledva jsem jí párkrát prolistoval a byl spíše (záměrně?) zmaten některými příběhy. Obrátil jsem se tedy na povolaného jedince, který příručku mnoho let studoval a výsledkem jeho studia jest papír, přesněji diplom a ten mi sdělil, že mám začít studovat od nového zákona až pak přejít k tomu starému, že prý to dává většího smyslu, lépe se čte a celkový dojem je takový, no..., prostě lepčejší.

Inu řeknu Vám, že nevím. Tuhle jsme tam četl, že prý kamsi šli a kohosi vyhladili. Jakási kmenová potyčka. Tak sem si říkal, že se asi hladili po hlavách tak usilovně a láskyplně, až se vyhladili. No, co už. I tak se dá vštěpovat láska k Bohu. Jen nevím, který z nich pak šel do nebe, který do pekla a kdo hodnotil kvalitu onoho hlazení.

A zde pro dokreslení slovo jiného odborníka. Otázkou jest, zda by si o sobě dovolil tvrdit, že je obdařen od nejvyššího. [mrknutí jedním okem]

Nyní k Vám pane Martinik, kterýžto se počítá mezi ty, jež bůh obdařil.

Popište mi prosím jak to peklo vypadá. Na jakých principech funguje. Běžný denní režim pekelníků. Zda je to onen tolik v médiích propíraný a uctívaný digitální koncentrák se sociálním kreditem nebo oldschool verze s kotly, ohínky a řevem v podzemí.

Ať víme do čeho jdeme.

Konkrétně (str. / verš) napište ve které části se hovoří o čipování, vakcinaci etc.

Dále nás seznamte co je to ta duše, kde sídlí. Jaký je její účel, jak souvisí s univerzálním vědomím a proč jsme stále zde i když se po staletí pokoušíme o kolektivní sebevraždu.

Děkuji.

P. S.: Zamyslel jste se někdy nad tím, že jsou třeba Bible, Orwellův 1984 či Huxleyho Brave New World jen jakési programovací příručky virtuální reality v níž existujeme (žijeme), které ji skrze mysl (podvědomí) programují?


"Kdo trpí ten roste" Kam až jest třeba vyrůsti?

386262

4.2.2021 14:10

RE:

Martinik 31.?.?.?

Reakce na 386262

Proc mam polezimovat o Bibli, tedy Bozim slovu s nekym, kdo se mu vysmiva? Kdo v nej neveri? Jakakoliv debata s Vami nikam nepovede. Pokud jste nepochopil evangelia z NZ, zrejme je chapat nemate...nemate vedet, co ze to prinasi za dobrou zpravu.
Hodne stesti.

386295

4.2.2021 17:49

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 386295

Máte naprostou pravdu. Ve všem. Jste Vyšší level. Vyvolený. Již jste prohlédnul a uzřel onu Bestii. Dokonce jste přešel na koncept "diakritika není potřebná".

Zajisté budete sedět v první řadě. Přeji Vám příjemnou podívanou.


"Nekdo vidi, nekdo ne. Ja se napr. divim, ze treba tady na zvedavci snad nikdo nevi, ze nase Zeme je placata. Proste Flat Earth. Vsichni se tomu smejou, ale nikdo se tim ani nezabyval....okamzite to odvrhnou jak nesmysl. A to si rikaji otevrene hlavy. Skoda mluvit...
Opatruj vas Otec Nebesky..."

386302

3.2.2021 21:40

RE: Tech par luciferianu, tedy...

Jarda z Brna 89.?.?.?

Reakce na 386205

To čipování skrze vakcíny o kterých se v Bibli pise je jiste jen nahoda. Vubec tu neni zadna souvislost s varovanim Jana....ze ne?. Bible neříká nic o čipech na ruce nebo na čele. Mluví pouze o znamení šelmy. Řeknu to z hlavy. "A donocuje všechny osoby, malé i velké, chudé i bohaté, aby přijaly označení divokého zvířete na ruku nebo na čelo, a aby nikdo nemohl kupovat ani prodávat, pouze ten kdo bude mít toto označení". Není tady žádná spojitost s vakcínou. Je tu pouze spojitost s možností nebo nemožností obchodovat, čili nakupovat nebo prodávat. Ještě mi vysvětlete, jak může malé dítě, které je násilím naočkováno a nemůže se bránit a stejně tak i starý člověk v domově důchodců nebo člověk v nemocnici upoutaný na lůžko bez možnosti bránit se, jak je tento člověk odpovědný za naočkování vakcínou ? Přijmutí označení divokého zvířete na ruku nebo na čelo se netýká vakcinace ale pouze a jedině možnosti nakupovat a prodávat. Co se týká vašeho postřehu že se budete bránit, proti gustu žádný dišputát. Ale Petr také usekl setníkovi ucho když bránil Ježíše a Ježíš mu řekl že: " Každý kdo bere meč do ruky bude mečem zabit". Praví křesťané budou mít obranu v nebesích... ale nezapomeňte že Zjevení popisuje, že křesťané budou zatýkáni, zavíráni a zabíjeni, někteří se prostě smrti nevyhnou. I na jiném místě se Bible vyjadřuje že kdokoli si život bude zachraňovat že o něj přijde a kdokoliv o něj přijde bude zachráněn což znamená, že bude vzkříšen. Jeden Žalm nebo přísloví mluví o tom, že chytrý viděl neštěstí a šel se skrýt, ale nezkušený šel dál a musel trpět trest, viz prorocké varování pro křesťany aby utekli do hor až uvidí neštěstí, nebo jiné ujištění, že máme vejít do nejvnitřnější místnosti a zavřít za sebou dveře, a počkat až přejde otevřené odsouzení. Nejvyšší má zcela jistě mnoho způsobů jak ochránit své vyvolené, další citát z Bible říká: "Po tvé levici jich padne tisíc, po tvé pravici 10.000 ale tebe se to nedotkne". No a nevěřící kteří se tady vyjadřují a pochybují, pro ty mám také text: "A říkají horám..Padněte na nás (skály) a skryjte nás před tím který přichází, protože kdo může obstát před tváří Boha ". Až lidé prožijí všechny ty hrůzy ve velkém soužení, i přesto budou doufat v politické systémy a budou toužit po jejich ochraně, nikoli po ochraně od Boha protože předtím se prokázali, že na Boha kašlou a mají raději politické tanečky nežli Boží království, o které se ale modlí v modlitbě otčenáš a nevědí co říkají. Tím myslím falešné denominace v Babylonu, které zpívají hallelujah což znamená chvalte JHHV, a modlí se "ať je posvěceno tvé jméno ", ale Božího jména se bojí a jeho ctitele haní. Ještě bychom se měli dobrat časového nastavení splnění označení číslem divokého zvířete na ruku nebo na čelo...Automaticky kráceno

386274

3.2.2021 21:45

RE: Tech par luciferianu, tedy...

Jarda z Brna 89.?.?.?

Reakce na 386274

Pokračování... Ještě bychom se měli dobrat časového nastavení splnění označení číslem divokého zvířete na ruku nebo na čelo. Toto období by mělo být již v době soužení nikoli po něm nebo před ním. Vředy které se objeví na lidech, kteří toto označení přijali, jsou božím trestem. A velké soužení - trest - začíná pro národy, které podporují politický systém v období, ve kterém bude vyhlášeno celosvětové bezpečí a mír. Jak toho dosáhnou toť otázka ale Bible to predikuje. Praví křesťané jsou bdělí a mají dostatečnou zásobu duchovního oleje ve svých lampách. Proto je tak propastný rozdíl mezi ovcemi a Kozly, kteří budou pastýřem odděleni od sebe. Ježíšovo znamení na nebi se objeví také až po soužení jak učí Bible. určitě ne dříve, protože Ježíš varoval že taková znamení budou ohlašovaná a že se objeví falešní Kristové. Nevěřícím může být zcela fuk co Bible učí nebo ne protože ti tomu stejně nevěří. Ti budou oddělení jako kozli úplně stejně jako falešní křesťané - bez výbavy.,oleje v lampách.

386275

4.2.2021 14:26

RE: Tech par luciferianu, tedy...

Martinik 31.?.?.?

Reakce na 386275

Jardo, dekuji za prispevek.

Ja Zjeveni znam, vim, ze se tam pise o "znameni" a nerika se primo o cipu. Tenkrat tezko mohli vedet co cip je.
Tyhle mRNA vakciny, dle meho poznani, zmeni Bozsky genom cloveka, tudiz tem, kteri se nechaji ockovat bude znemozneno vykoupeni. Zatim se vsichni rozhoduji svobodne, nikdo nikoho do niceho nenuti. Kazde rozhodnuti na sve konsekvence. tedy uvidime, co tyto nove vakcny zacnou s lidma delat. Ja ocekavam promenu v nelidskou stvuru. I Elon Musk rekl v rozhovoru, ze pokud pouzijeme mRNA vakcinu s presnym paternem, jsme schopni doslova promenit cloveka v motyla. Verim tomu, protoze znam jejich plan a jsem stoprocentne presvedceny, ze ockovani na to ockovani zemrou....nebo pro ne nastane takove trapeni, ze budou doslova hledat smrt, ale ta se jim vyhne.
Pokud se budeme o tech cipech, staci se podivat na ID2020 popr. zadat do google paten 060606 od B. Gatese.
Popravde receno, uz ted nas zacinaji strasit, ze pokud nebudeme ockovani, nebudeme moci cestovat, do prace a ve finale prijde i ta nemoznost nakupu a prodeje. O tomhle tematu se da dlouho debatovat. No pockame si a cas ukaze co na nas luciferiani vytahnou.
Nekdo vidi, nekdo ne. Ja se napr. divim, ze treba tady na zvedavci snad nikdo nevi, ze nase Zeme je placata. Proste Flat Earth. Vsichni se tomu smejou, ale nikdo se tim ani nezabyval....okamzite to odvrhnou jak nesmysl. A to si rikaji otevrene hlavy. Skoda mluvit...
Opatruj vas Otec Nebesky...

386296

1.2.2021 17:47

Vyhodnocení roku 2020

Erwin 194.?.?.?

Jaksi jsem si zvykl během loňska vyhledávat články pana Branda, kde podrobně a zasvěceně píše o tomto probíhajícím šílenství.
A protože jsem člověk od přirození líný a nechce se mi to pracně vyhledávat, čekám, že nám napíše něco ohledně úmrtnosti v roce 2020. Na toto téma se v průběhu roku několikrát rozepsal a chybí mi jen celkové shrnutí. Zvláště by mě zajímal ten nárůst úmrtí těsně po 39. týdnu, který trval asi další 3 týdny a zemřelo v těchto týdnech více lidí, než je bežný průměr. Napadají mě různé možnosti, proč k tomu došlo, ale nechci spekulovat. Raději bych si počkal na nějaký fundovaný rozbor. Jen doufám, že nejsem sám, koho by to zajímalo.

386189

1.2.2021 22:46

RE: Vyhodnocení roku 2020

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386189

K podrobnému rozboru nejsou zatím údaje

Ale podle mého názoru jde o kombinaci několika faktorů:
- sezónnost (období viróz, které byly nyní všechny přejmenovány na covid kvůli marketingovým účelům vládní firmy Strach s.r.o.)

- efekt odložených operací a vyšetření za celé období od jara až do podzimu

Další příčiny:
- vytvoření atmosféry strachu, paniky, deprese
- nárůst počtu sebevražd
- umírání na jinak zvládnutelné nemoci vlivem ztráty chuti žít
- oslabení imunity vlivem uměle vytvářené paniky a strachu
- zanedbání zdravotní péče v hysterii vyhnané na max (lidé ve strachu před nákazou covidem nejdou k lékaři s jinou nemocí - a pak umřou třeba na zanedbaný slepák nebo zánět pohrudnice; nemocnice se zákazem poskytovat ne-covidovou zdravotní péči kromě super akutních případů apod)

- nástup silných válečných ročníků do věku dožití (které se samozřejmě neprojeví rovnoměrně v celém roce, ale v zátěžových obdobích roku)

A jedna spekulativní úvaha
- v ČR i na Slovensku se ukazuje velice silná korelace mezi počtem denně provedených testů a podílem pozitivních, počtem hospitalizovaných a počtem ve vážném stavu

Jako kdyby se lidé buď nakazili silnou virovou náloží ve frontě na test nebo přímo ze špejle zastrkávané do nosu

Markantní to je u nás - září, Prymula začíná masově testovat, následně dramaticky roste počet hospitalizovaných i úmrtí

Na Slovensku - naprosto v pohodě až do konce listopadu. Na začátku listopadu dvě kola plošných testů, pak o 10-14 dní později enormní počty hospitalizací, vážných stavů, úmrtí. A přesně od těch veleúspěšných plošných testů, které měly být spásou před covidem, se to na Slovensku naprosto podělalo, hroutí se jim nemocnice i krematoria.

Btw, testovací sady na covid byly v USA v květnu prokazatelně nakažené virem SARS-CoV-2. Psaly o tom MSM noviny v USA.

A nikdo nebyl potrestán. Jak to? Za šíření nakažlivé nemoci v době ohrožení státu nebyl nikdo potrestán...

386197

2.2.2021 10:26

RE: Vyhodnocení roku 2020

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 386197

Pozor na "post hoc, propter hoc".

386204

2.2.2021 13:34

RE: Vyhodnocení roku 2020

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386204

Ano, na to je potřeba dát pozor

Ale řada věcí, které jsem zmínil, je neoddiskutovatelná

Stres razantně snižuje imunitu - jsou na to i stupnice míry stresu podle typu "krizové situace"

Nárůst sebevražd je razantní - v řádu desítek procent.
Jen pro ilustraci - moje známá notářka: "vyřizujeme jen samé pozůstalosti po sebevraždách, něco takového nikdy nepamatuji"

Odložené operace a vyšetření jsou také fakt - např. v UK odhadují 100 000 zbytečných úmrtí na rakovinu kvůli zanedbané prevenci a vyšetřením v příštích dvou letech;
u nás je to totéž
Nedávno byl rozhovor na cnn.prima s primářem plicního - měli tam 15 pacientů ve vážném stavu, nikdo z nich covid, ale zanedbané nemoci lidí, kteří se kvůli covid-hysterii báli jít k lékaři a slovy primáře "teď někteří z nich asi zemřou"

Chřipka prý zmizela. Tedy - ze statistik.

Rouškami ničená přirozená imunita (de facto život v "inkubátoru" - při první zátěži pak ale dochází k brutálnímu nástupu infekce)

atd atd atd

386212

2.2.2021 18:16

RE: Vyhodnocení roku 2020

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 386212

Zdá se, že většina z nás to chápe podobně. Je též docela možné, že úmrtí bude kvapem přibývat v porovnání s předešlými roky. Z důvodů, o kterých píšete.
Mě ovšem zaráží ten nárůst po 39.týdnu, vyskočilo to na těch pár týdnů poměrně strmě.
To až po 39.týdnu došlo k sebevraždám?
To až po 39.týdnu docházelo k odmítání péče pacientům?
To až po 39.týdnu se projevily následky dýchání do roušek?
Neumím si to vysvětlit. Napadá mě pouze, že si vzestup úmrtí vycucali z prstu. Lžou nám už rok způsobem, jakým nikdy nelhala žádná vláda svým občanům. V době do očí bijících volebních megapodvodů je trochu upravená statistika pouze drobná lapálie.

386220

3.2.2021 11:15

RE: Vyhodnocení roku 2020

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386220

1. Zfalšovaná data zcela určitě mohou být část vysvětlení

Možná zase čas od času na staťáku praskne vodovodní potrubí nebo je výpadek serveru, jako když bylo potřeba TOP09 dotat do parlamentu, i když ve volbách propadla [chechtot]

Ale dělal jsem si rozbor dat i z jiných zemí

A ukazuje se, že k nárůstu počtu úmrtí zřejmě došlo
ALE
Když jse msi prošel třeba data z UK, duben 2019, úmrtí v domech pro pacienty s Alzheimerem a stařeckou demencí - nárůst cca o 100%, ale dvě třetiny nárůstu vůbec nijak nesouvisející s covidem, ani pozitivní test.
ALE
Když je počet úmrtí normálně 100 a z toho třeba 20 na respirační onemocnění. V dalším roce je počet úmrtí třeba 200 a z toho třeba 30 na "univerzální" respirační onemocnění zvané covid. Pak nárůst úmrtnosti vlivem covidu je o10 (o 10% ze základu normálního roku 100) a nárůst vlivem stresu, zanedbání péče atd je 90 (90% ze základu nromálního roku).


2. Sezónnost
Ano, sezónnost a další faktory mají svůj nezanedbatelný vliv.

2a.
Oslabená imunita má svůj vliv hlavně v období infekcí - podzim
Sebevraždy
- vliv zkracování dne
- vliv strašení v TV mrazáky na mrtvoly v ulicích atd
- vliv pocitu bezvýchodnosti
(velká změna proti jarnímu lockdownu "zvládneme to", na podzim nová komunikační strategie moci: "držte hubu, zmrdi, a koukejte poslouchat a třást se strachy"[mrknutí jedním okem]
- řadě lidí došly finanční rezervy, skončily odklady splátek atd

Podzim - Cíleně zastrašující a nenávistná komunikace vlády, médií a flégrovských proroků apokalypsy - mnohem silnější dopad na imunitu, psychiku, vůli a chuť žít
(Na podzim šlo o jasné manipulování psychiky lidí do pasivity, rezignace, strachu, paniky)

Vzpomínáte na jaro? Na Kramářově vile svítilo "Zvládneme to!"
Na podzim by tam mohla tahle vláda a flégrovci a média rozsvítit leda tak nápis:
"Všichni chcípnete zmrdi! A než chcípnete, držte huby a poslouchejte, nebo na vás budeme ještě větší svině."

386243

3.2.2021 11:15

RE: Vyhodnocení roku 2020

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386220

3. Troufám si odhadnout, že ještě větší nárůst úmrtí bude na podzim

Samozřejmě - Buď bude "proočkovanost příliš nízká",
nebo bude nějaká "nová mutace",
nebo se zjistí u té bezva vyzkoušené vakcíny, že se vlastně musí dávat dávek 8 a to v odstupu 4 měsíců (návod, jak správně očkovat Pfizerem se mění častěji než listy v kalendáři),
nebo bude PES na stupni 248 a tři čtvrtě,
nebo vláda opět změní kritéria, nebo cokoli jiného - ale důvod k tomu vše zavřít se jistě znovu najde.

A pocit naprosté beznaděje zabije další velké množství lidí.
Ironií je, že hlavně loajální ovce, které žerou propagandu.
Navíc možná dorazí efekt zničené imunity mRNA vakcínou (tuto Darwinovu cenu si vyzvednou opět především loajální ovce)
Samozřejmě řada lidí z loajálních ovcí radostně mašírujících na vlastní porážku bude vinit nezodpovědné, kteří když sedí doma, tak nemají čtyři roušky apod.
Ale jejich stres to nezmenší, naopak zvětší. Takže je to bude zabíjet i tak.

386244

2.2.2021 22:45

RE: Vyhodnocení roku 2020

wes 81.?.?.?

Reakce na 386197

Mozna slo o tohle, kontaminovane testy:

https://www.msn.com/en-us/news/us/cdc-coronavirus-...

386228

3.2.2021 11:37

RE: Vyhodnocení roku 2020

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386228

http://www.zvedavec.org/komentare/2021/01/8560-koronavirus-a-korelace.htm


Podívejte se na Slovensko:

1. Až do druhé poloviny listopadu zcela v pohodě
Desetina počtu úmrtí proti ČR na počet obyvatel

2. První dva víkendy v listopadu - plošné testování
Prý aby se zabránilo šíření koronaviru

3. Od konce listopadu prudký nárůst počtu případů, počtu hospitalizací, počtu vážných stavů, počtu úmrtí

Takže Slovensko zcela v pohodě, pak dvě kola masového testování a hned poté prudký nárůst poču případů i počtu úmrtí.
A dnes už slovenští ministři mluví o hrozícím kolapsu zdravotnictví, o přeplněných JIPkách, o přeplněných krematoriích

Zvláštní, že?


A ČR totéž - masívní tetování od září následováno prudkým nárůstem počtu případů, hospitalizací i úmrtí

Pak před vánoci mediální kampaň "nechte se testovat", masívní testování a hned po 10-14 dnech od testů masívní nárůst počtu případů, počtu hospitalizací a počtu úmrtí



[mrknutí jedním okem][mrknutí jedním okem][mrknutí jedním okem]

386245

3.2.2021 16:19

RE: Vyhodnocení roku 2020

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 386245

Bezpodmínečně museli vyhnat čísla nahoru. Kdyby nebyla čísla, nebyl by důvod žvanit o vakcíně.
Možná, že se vyplní následující předpoklad:
Jakmile bude proočkováno cca 10-20% dobrovolníků, začne číslo klesat. Tedy nechají číslo klesnout. Zatím ale musí držet číslo zuby nehty vysoko. Palcovými titulky pak bude vytrubováno, že číslo klesá z důvodu účinků supervakcíny.
Tím nalákají další sebevrahy.
Pak to zase půjde nahoru z důvodu "mutací". Začnou totiž umírat ti, kteří se nechali přiotrávit vakcínou/vakcínami. Zabiják bude nalezen a usvědčen. Zabijákem nebude pochopitelně nikdo jiný, než úplně nový, smrtelně smrtelný Koronavirus 21 nebo 25.
Jistý čas jsem se snažil vysvětlovat lidem ve svém okolí, že jejich nářky, kdy už to skončí a ať už to konečně skončí, nenajdou naplnění. Už nemám sil. Nikdo nechce nic slyšet. Všichni se těší na uvolnění. Víra hory přenáší.

386263

3.2.2021 18:17

RE: Vyhodnocení roku 2020

moucha 178.?.?.?

Reakce na 386189

Během minulého roku jsem zahodil prsten, možná dva, nejsem si úplně jistý, mám problémy s pamětí, orientací v čase a vůbec, jsem chodící problém. Rok 2021 bude zdá se nudný.[smích]

386269

1.2.2021 18:25

Toto už je nevyhlášená válka proti lidstvu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

kterou ve Wu-chanu zahájily zločinecké "elity" Západu proti naivním otrokům celého světa jen proto, aby uskutečnily svůj patologický světovládný sen. Virus spatlaný v "elitách" financovaných laboratořích ze SARS a 4 sekvencí HIV je právě onou neviditelnou zbraní, která má vyvolat globální strach, paniku, úbytek a úpadek miliard otroků a ekonomik celých kontinentů. Chaos, panika a krize je přesně to, co neviditelní zločinci v drahých oblecích a s noblesními adresami potřebují k nastolení novodobého otrokářského řádu v 21. století a co umí dokonale využít k posílení své moci a k astronomickým ziskům. Samozřejmě jen z krve, potu a naivity novodobých otroků. V této souvislosti mě napadá několik otázek :
1. Jak dlouho si ještě bude zlomek promile zločineckých psychopatů dělat s miliardami otroků, co se jim zlíbí ?
2. Kdy už politici a mediální prostituti pochopí, že jsou taky jen "lepšími" otroky superzločinců ukrytých v bezpečí svých rezidencí, kteří můžou být kdykoliv obětováni zájmům superzločinců ?
3. Jak dlouho budou superzločinci ještě všemožně i nemožně hájeni, chráněni a obhajováni ? Proč ? Jejich zločiny a fígle jsou už docela známé.
4. Proč vláda ČR nedotovala vývoj české vakcíny proti Covid 19 ? Chytrých a schopných lidí je v této malé zemi opravdu hodně. Místo toho jsme odkázáni na dovoz jen bůh ví čeho.
5. Kdy už otrokům konečně dojde trpělivost se superzločinci a s jejich poskoky ?

386193

2.2.2021 13:53

RE: Toto už je nevyhlášená válka proti lidstvu,

Mike7 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 386193

Imho to začalo v USA, někdy na jaře až v létě 2019 poté, co v top bio laboratoři Fort Detrick nefungovalo více než rok dekontaminační zařízení

Pak měli v US veliké množství případů "záhadné" nemoci s příznaky zcela přesně odpovídajícími covidu.

Ale USA to označily za nemoc z elektronických cigaret, která se jednak nikde jidne na světě nidky nevyskytla, a jednak náhle zmizela na podzim 2019, kdy nejprve americké tajné služby varovaly, že na konci října vypukne ve Wuhanu epidemie virového onemocnění a hned po světových armádních hrách za účasti USA ve Wuhanu na konci října k té epidemii ve Wuhanu také došlo [cool][cool][cool]

A s tím hned zmizela záhadná nemoc z elektronických cigaret, která byla hbitě přejmenována na "čínský virus"

Je to stejný příběh jako "španělská " chřipka Made in USA
Španělská chřipka se do celého světa rozšířila z Fort Ridley, kde americká armáda zkoušela na amerických vojácích zbrusu nové prima očkování.
A tito vojáci pak "španělskou" chřipku rozšířili nejprve na bojištích Evropy, následně se pak "španělská" chřipka rozšířila po celém světě a zabila podle odhadů 20 až 100 milionů lidí.

Najděte si, pokud chcete, na netu moje články
KORONAVIRUS NCOV19 / COVID19 – STRUČNÁ CHRONOLOGIE
KORONAVIR US
AMERICKÉ TAJNÉ SLUŽBY VĚDĚLY, ŽE VE WUHANU VYPUKNE EPIDEMIE KORONAVIRU DŘÍVE, NEŽ TAM ONEMOCNĚL PRVNÍ ČLOVĚK

Je tam podrobný přehled i s odkazy na zdroje

386213

2.2.2021 14:25

Vylhaná statistika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Ke statistickým údajům ČSÚ k úmrtnosti obyvatel ČR.

Sleduji to od začátku kovidu. Stáhl jsem data tabulky v 43 týdnu a udělal grafy průběhu a stanovil průměr týdenních úmrtí za roky 2012 - 2020, což činí 2149,14 probanda týdně, pak týdenní průměry za jednotlivé roky kde minimum v roce 2014 činí 2061,65 probanda za týden a maximum v roce 2015 činí 2215,17 probanda za týden. Roční odchylka průměru činí 153,52 probanda, což je 7,14%.
Hnusné překvapení nastalo, když jsem tabulku stáhl v 46. týdnu a zjistil, že data za 40 až 46 týden jsou jiná než byla původně zveřejněna a to o stovky případů týdně.

Asi si páníškové uvědomili, že pro pandemické šílenství nemají srovnatelná statistická data a konali (podváděli v oficiální statistice).
No a dnes jsou upravená data za listopad a prosinec 2020 naprosto šílená a ČT je může v klidu používat k vyděšení tupých gojů, kteří ani nevědí, že stát statistiku vytváří, podvádí a vyhrožuje.

Fuj, hajzlové chazarského kaganátu. Otrnulo jim po protlačení bidetovského podvodu a domnívají se, že teď mohou zotročit strachem posrané gojimy.

Lituji, že nemohu svá tvrzení doložit tabulkami a grafy, ale nedaří se mi je vložit jako příspěvek, to by byla bomba.
Ďuro Trulo

386215

2.2.2021 23:59

unorova vlastovka z vychodu

wes 81.?.?.?

starosta u sousedu si prave uvedomil, co znamena SAMOsprava, a nechce si nechat libit vsechny nesmysly aranzovane vladou:

https://www.youtube.com/watch?v=atkn81b06-o
Snad budou i dalsi.

386230

3.2.2021 9:45

Co je za tím...

L.P. 37.?.?.?

Zdravím. V záplavě informací se dá leckdy těžko orientovat. Mě osobně vnesla více světla do celé záležitosti s Covidem debata s ekonomkou Markétou Šichtářovou.

https://www.youtube.com/watch?v=CstQdoPmG6w

Mějte se.

386238

3.2.2021 21:55

RE: Co je za tím...

rosco 185.?.?.?

Reakce na 386238

tak pani Sichtarova ma jiste na ceske pomery celkem dobry rozhled, ovsem v necem se myli.
1. cinsky system ma s kapitalisme stejne malo spolecneho jako Zapad, tiskarska rotacka jejich centralni banky je prubezne prehrata, stejne jako na Zapade.
2. pokud tvrdi ze banky jsou obeti, muze to platit maximalne pro ty ceske, protoze jsou pouze dcerine spolecnosti te zapadni bankovni mafie

Zaroven jeji tvrzeni ze euroatlanticke banky jsou vetsinove v poradku je naprosty nesmysl, neuvedomuje si ze prave corona saskarna byla vyuzita v prve rade k ozdraveni bankovnich bilanci na ucet danoveho poplatnika, system byl uz pred 2019 na pokraji kolapsu a podobal se hrbitovu financnich mrtvol, a bylo bezpodminecne nutne vytvorit biliony novych, udajne kvalitnich statnich dluhopisu s AAA ratingem, ktere nasledne ale jen docasne ozdravily bankovni bilance, takze pomer financnich mrtvolek a "kvalitnich" papiru se podstatne zlepsil. Pokud nekdo nevi, ze soucasny monetarni system, neboli letadlo neboli financni pyramida , je zalozen vylucne na dluhu a ukoncenim dluhoveho rustu nevyhnutelne kolabuje, mel by se urychlene dovzdelat, od 1971 neexistuje jediny dollar, ani jina menova jednotka ktera by nevznikla dluhem.Toto legalizovane padelatelstvi bezi od 1913 a tvorba novych asi 7-10 billionu $ AAA dluhu byla posledni moznosti jak kolaps oddalit. Politicti tajtrlici naprosto nechapou, ze nove dluhy sice docasne banky podrzi, zaroven se to ale jako boomerang nasledkem zruinovani jinych casti ekonomiky, ktere pujdou do krachu, zadnimi vratky vrati.
[smích]

386276

3.2.2021 10:10

Poznaj svojho psychopata (MUDr. František Koukolík, DrSc.)

Lekno 88.?.?.?

https://www.facebook.com/strazcapoznania.marioolah...

386241

4.2.2021 10:57

RE: Poznaj svojho psychopata (MUDr. František Koukolík, DrSc.)

Lekno 88.?.?.?

Reakce na 386241

fb sa nejako zablokoval, tak:
https://www.youtube.com/watch?v=03Ycmfb_UvE
https://uloz.to/file/CA6p9YlxQGjm

386284

Příspěvků: 57

01.02. 01:15 Gój  Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
01.02. 02:32 neřeknu  RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
01.02. 17:53 Martinik  RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
04.02. 14:02 toraco  RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
01.02. 03:19 Ajajaj  Zid vede valku proti zidovi- AE NEWS
01.02. 07:48 eda521  RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
02.02. 17:49 Zdezek  RE: Pátá kolona jede podle globalistů satanistů
01.02. 03:35 Rudolf_K  Paranoia
01.02. 06:11 Maximus1  RE: Paranoia
01.02. 16:25 Rudolf_K  RE: Paranoia
01.02. 18:26  RE: Paranoia
01.02. 05:55 eli  Epidemii, tu uz bolo vela
01.02. 16:14 Lubosmat  RE: Epidemii, tu uz bolo vela
01.02. 17:29 Erwin  RE: Epidemii, tu uz bolo vela
02.02. 00:48 eli  RE: Epidemii, tu uz bolo vela
01.02. 06:08 JindraS  Zdroje
01.02. 06:39 Mika  Za ty prachy
01.02. 08:09 eda521  RE: Za ty prachy
01.02. 08:51 jjj  Mně taky snad jebne :)
01.02. 09:31 Joseph Chlor  Pokud jsou testy nevalidní
01.02. 11:14 AntePortas  Pravdu definuju (ne)moznosti.
01.02. 12:17 F&T  Přečtěte si článek na D-Fensu, lidé začínají být opravdu nasraný
01.02. 18:40  RE: Přečtěte si článek na D-Fensu, lidé začínají být opravdu nasraný
02.02. 06:13 F&T  Kdyby lidé v Bělorusku tušili, že kdyby uspěla barevná revoluce
01.02. 17:43 Martinik  Tech par luciferianu, tedy...
01.02. 17:59 R.E  RE: Tech par luciferianu, tedy...
02.02. 12:11 10MOhm  RE: Tech par luciferianu, tedy...
02.02. 13:15 R.E.  RE: Tech par luciferianu, tedy...
01.02. 20:29 ping789  RE: Tech par luciferianu, tedy...
02.02. 10:32 Martinik  RE: Tech par luciferianu, tedy...
02.02. 20:21 ping789  RE: Tech par luciferianu, tedy...
04.02. 14:07 Martinik  RE: Tech par luciferianu, tedy...
03.02. 15:33  "Věř a víra Tvá Tě" Co? Posune? Zmanipuluje? Naprogramuje?
04.02. 14:10 Martinik  RE:
04.02. 17:49  RE:
03.02. 21:40 Jarda z Brna  RE: Tech par luciferianu, tedy...
03.02. 21:45 Jarda z Brna  RE: Tech par luciferianu, tedy...
04.02. 14:26 Martinik  RE: Tech par luciferianu, tedy...
01.02. 17:47 Erwin  Vyhodnocení roku 2020
01.02. 22:46 Mike7  RE: Vyhodnocení roku 2020
02.02. 10:26 Qwe  RE: Vyhodnocení roku 2020
02.02. 13:34 Mike7  RE: Vyhodnocení roku 2020
02.02. 18:16 Erwin  RE: Vyhodnocení roku 2020
03.02. 11:15 Mike7  RE: Vyhodnocení roku 2020
03.02. 11:15 Mike7  RE: Vyhodnocení roku 2020
02.02. 22:45 wes  RE: Vyhodnocení roku 2020
03.02. 11:37 Mike7  RE: Vyhodnocení roku 2020
03.02. 16:19 Erwin  RE: Vyhodnocení roku 2020
03.02. 18:17 moucha  RE: Vyhodnocení roku 2020
01.02. 18:25  Toto už je nevyhlášená válka proti lidstvu,
02.02. 13:53 Mike7  RE: Toto už je nevyhlášená válka proti lidstvu,
02.02. 14:25  Vylhaná statistika
02.02. 23:59 wes  unorova vlastovka z vychodu
03.02. 09:45 L.P.  Co je za tím...
03.02. 21:55 rosco  RE: Co je za tím...
03.02. 10:10 Lekno  Poznaj svojho psychopata (MUDr. František Koukolík, DrSc.)
04.02. 10:57 Lekno  RE: Poznaj svojho psychopata (MUDr. František Koukolík, DrSc.)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 52 čtenářů částkou 12 058 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Tisíce Čechů hlásí zdravotní problémy po očkování, 65 úmrtí a jede se dál13.05.21 20:49 Česká republika 0

Otevřený dopis lékařů VLÁDĚ A PARLAMENTU ČR. Rozhodujme pro SVOBODU! (20. 3. 2021)13.05.21 18:36 Česká republika 0

Chcete se zařadit mezi inteligenty a zvýšit si socioekonomický status ? Nechejte se očkovat 13.05.21 10:59 Česká republika 8

Nový otvorený list - tentoraz aktívnych francúzskych vojakov11.05.21 09:10 Francie 0

Klaus Schwab požaduje globální zdravotní průkaz založený na implantovatelném mikročipu10.05.21 19:57 Neurčeno 1

Oficiální apartheid v Česku vyhlášen!10.05.21 17:46 Česká republika 3

Školy s rouškami zaznamenaly o 37% více infekcí než školy bez roušek!10.05.21 07:54 Slovensko 0

Přestaňte se podílet na testování dětí, vzkazuje učitelka na gymnáziu svým kolegům08.05.21 22:03 Česká republika 2

Vrbětice 2014, po sérii explozí07.05.21 15:46 Česká republika 0

Arenberger07.05.21 13:25 Česká republika 1

Skutečná pandemie vypukne PO očkování06.05.21 16:56 Rakousko 4

Pozvánka na 9.květen05.05.21 23:13 Česká republika 3

Nemyslete si, že základním nezdaněným příjmem od Pirátů něco dostanete05.05.21 19:59 Česká republika 4

Lehmann skončil ve vedení Herthy Berlín kvůli rasistickému vzkazu05.05.21 17:30 Německo 0

Francúzski odborníci bijú na poplach: Je potrebné zastaviť všetky očkovania proti korone!05.05.21 17:20 Francie 1

Další dobrá zpráva: CIA pro diversitu04.05.21 10:41 USA 1

Podvodné okrádání lidí televizí Barandov falešným teleshoppingem04.05.21 00:17 Česká republika 1

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde29.04.21 12:57 Česká republika 3

Zajímavá diplomová práce: Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích27.04.21 23:03 Česká republika 0

Ruské společnosti se bojí dodávat ropu do Běloruska kvůli sankcím USA27.04.21 21:59 Rusko 1

Měnové kurzy

USD
21,09 Kč
Euro
25,49 Kč
Libra
29,62 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,28 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,63 Kč
100 maď. forintů
7,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,47 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 432,00 Kč
1 unce stříbra
567,97 Kč
Bitcoin
1 039 551,46 Kč

Poslední aktualizace: 14.5.2021 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 055