Diskuze k článku

Žebříček největších agresorů

Příspěvků 66

28.12.2019 20:17

Sestavuje žebříček největších agresorů,

Gój 46.?.?.?

ale největší mafii ovládající Německo a USA nezmíní. K čemu pak takový žebříček zla je?

375578

29.12.2019 19:34

RE: Sestavuje žebříček největších agresorů,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 375578

Troufneš si na to Ty?

375600

30.12.2019 8:13

RE: Sestavuje žebříček největších agresorů,

enry 46.?.?.?

Reakce na 375578

Germáni a Anglosasové prostě nemusí Slovany, a to je slušný výraz. Hlupákům co se to snaží vyvrátit (různé mediální úderky, kavárna, tvůrci režimní propagandy atd.) se to vrátí jako bumerang a semele je to. Židy v tom najde případně nenajde kdo chce případně nechce. [smích]

375606

28.12.2019 21:46

Možná, Davide,

Erwin 194.?.?.?

až ti někdy dojde, že Rusové mají s bolševiky (komunisty) asi tolik společného jako Čechoslováci s popravou M.Horákové a někde narazíš na informaci, že komunisté mají podle nejstřízlivějších a nejnižších odhadů na svědomí 40 miliónů vyvražděných Rusů a jakmile se ti podaří dostat takové informace do svých úvah, může být ten tvůj nový blog docela zajímavý. Jinak budeš blábolit jednu hovadinu za druhou, stejně jako mnozí podobní "autoři".

375580

29.12.2019 0:32

RE: Možná, Davide,

Rudolf_K 77.?.?.?

Reakce na 375580

David Dvorak sice popravil Miladu Horakovou, ale Jack Rozparovac byl jeste horsi.

Rudolf Kavan
https://voxpopuliblog.cz/author/rudolf_k/

375583

29.12.2019 9:01

RE: a také by mne zajímalo, jak přišel na těch 37 milionů mrtvol 1.světové, ani se španělskou chřipkou to nesedí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 375580

A i těm Skopčákům do té války musel někdo pomoci, svého času se to tu probíralo ...
To vyhlazování méněcených přiliš doloženo není, Heydrich ve svém známém projevu mluvil naopak o tom, že je potřeba eliminovat protivníky dobré rasy coby nejnebezpečnější. Méněcení mohou pracovat na pány, jak tomu bylo v historii skoro pořád ...

375586

29.12.2019 11:08

RE: Možná, Davide,

Marian1 81.?.?.?

Reakce na 375580

Keby Stalin v 37-mom nevymlatil piatu kolonu, tak by dopadol ako CSR, Polsko, Norsko Belgicko,... všetci, ktorých Hitler tak lahko obsadil. Keby slovaci teraz vymlatili piatu kolonu, boli by to tiež zaujimave čísla. A to hovorím iba o krpatom Slovensku. To k tvojim 40 milionom vyvraždených rusov. A to neriešim všetkých židov vo vysokých funkciách, ktorých mal okolo seba.

375588

30.12.2019 9:53

RE: Možná, Davide,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 375588

On je ani neměl v plánu vymlátit. Ve skutečnosti ty čistky spustili trockisti s cílem vyhladit bolševiky a Rusy, přičemž Stalin to MUSEL podepsat, nebo by byl jinak odsouzen za velezradu.
Nakonec se mu ty čistky podařilo obrátit proti jejich pejzatým organizátorům, takže jich tam hodně zařvalo, což Stalinovi pejzatci z celého světa dodnes nemůžou odpustit.

O čem se vůbec nemluví, byly pak popravy a vraždy stalinových spolupracovníků a bolševiků po stalinově smrti, za trockistického chazara Chruščova.

375610

30.12.2019 11:59

RE: Možná, Davide,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375610

prestan zde sirit tyhle bludy kasparku, Trocky a jeho parta sice zpocatku podporovali menseviky pak ale velice rychle presel k bolsevikum a stal se lidovym komisarem a zakladatelem Rude armady, lepe receno rudeho teroru, po prevzeti moci od Kerenskeho, jeho fotr byl ostatne tez zid, se Leninova vlada tzv. lidovi komisari, skladala z 90% z obrezancu, nez Lenin natahl brka a Stalin,potom co z te pejzate mafie dostal bobky, zacal provadet cistky. V dobe obcanske valky se ruda armada skladala ze dvou tretin z nemeckych a madaskych dezerteru, prevazne zidobolseviku, veskere veleni bylo v zidovskych rukach. Zidobolsevik a trockista je jedno a totez sasku.[bliji]

375617

30.12.2019 12:48

RE: Možná, Davide,

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375617

Již jsme to tu rozebírali, v pravém smyslu termínů...

Bolševik = jedinec pracující pro blaho většiny společnosti.
Žid = jedinec vyznávající židovskou ideologii.

Jak oba termíny korelují v realitě?
Spojením na "žido-bolševik" bylo docíleno toho, že termín bolševik je vnímán většinou negativně. Jedná se o operaci na 1. prioritě řízení, evidentně poměrně úspěšné, pokud odpracovává program dodnes.

375619

30.12.2019 17:09

RE: Možná, Davide,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375619

Bolševik = jedinec pracující pro blaho většiny společnosti."

ach vazne? Stalo se ti to po uraze nebo to mas od narozeni?Co tomu rika tvuj doktor?[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

375625

31.12.2019 8:27

BOLŠEVIK / MENŠEVIK / TROCKISTA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 375619

trochu to upřesním:

BOLŠEVIK = hájí zájmy většiny obyvatel kromě menšiny papalášů a buržoazie, prostě elitářů

-proto lze nazvat režim po smrti stalina trockistickým, protože byl založený na elitářském papaláškém systému a masou obyčejných lidí pohrdal a škodil jim jak jen to šlo

MENŠEVIK - hájí zájmy menšinové elity na úkor většiny, zájmy šlechty, buržoazie, intelektuálů, prozápadní kolaborant, často ze západu i placený a podporovaný ale nutně nemusí nenávidět rusy - jen chce zůstat nahoře u koryta, sem spadali bělogvardějci, vlasovci atd, velmi různorodá skupina shodující se jen na tom, že bolševizmus ne

TROCKISTA - horší než menševik, naprostý elitář nenávidící rusy a rusko, s radostí se podílí na jejich likvidaci, většinou žid,

375648

29.12.2019 11:58

RE: Možná, Davide,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 375580

Milada Horáková byla chycena na hranicích s citlivými tajnými dokumenty které se snažila propašovat na Západ. Za špionáž a kolaboraci s nepřátelským státem by dostala provaz i kdekoliv jinde.

Jak že to dopadli manžeé Rosenbergovi kteří předali rusům tajné dokumenty o výrobě atomové bomby?
Prezident USA na ně udělal ty, ty, ty a pak je s napomenutím pustil domů za slib že už nic podobného neudělají?
Houby. Dopadli stejně jako Horáková.

375590

29.12.2019 19:47

RE: Možná, Davide,

jaki 95.?.?.?

Reakce na 375590

Chycena na hranicich? Milada Horáková, bývalá poslankyně strany národních socialistů dostala od bývalého poslance Přeučila zprávy o dodávkách vagonů do SSSR. Tyto uschovala ve své kanceláři ÚNV v Praze 1 do skříně a chtěla je odeslat dr. Ripkovi, který o zprávy hospodářského rázu dr. Horákovou ve svém dopise žádal.
O zatceni MH. pri prechodu hranice jsem nikde nic nenalezl. Zatceni se stalo zrejme v Praze.
Státní bezpečnost sledovala protikomunisticke aktivity odboje. Některým lidem se podařilo těsně před jejich zatčením utéct do zahraničí. Milada Horáková o tomto kroku též uvažovala, stále jej však odkládala, protože byla přesvědčena, že její místo je doma. Podcenila tak nebezpečí a pak již bylo pozdě. 27. září byla zatčena.

375601

29.12.2019 21:01

RE: Možná, Davide,

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375590

Samozřejmě, každé přirovnání kulhá. Nic chytřejšího mě nenapadlo, abych vyjádřil myšlenku, že Rusové nemají s bolševickým řáděním prakticky nic společného a jsou jen obrovskou obětí nenávisti neruských bolševiků.
To autorovi článku zcela uniklo a proto se snaží vytvořit jakýsi nesmyslný žebříček a Rusy uvádí "až" na třetím místě, aniž by tušil či vzal na vědomí, že ruský národ nemá podíl na těch hrůzách, které jim přisuzuje.

375602

31.12.2019 18:30

Služební sejf doktorky Horákové:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 375590

Služební sejf doktorky Horákové bylo kouzelné místo se zajímavými materiály. Ještě že to ale neměla doma. Když byla zatčenav práci na NVP poté, co ji StB hledalo doma, nalezlo se mezi materiály i kompro na budoucího prezidenta Antonína Zápotockého /!!/, kde na fotografiích z koncentračního tábora byl Tonda jak podkopává s rozzářeným úsměvem u šibenice na buzeráku stoličky svým spoluvězňům, a v pozadí usmívající se esesáci v černých vyžehlených uniformách. V písemných záznamech výslechu nějakých spoluvězňů byly i jeho oblíbené výroky, které přitom vyslovoval:

Já vím pane redaktore, že jste slušný člověk, a nic proti vám nemám, ale to víte, rozkaz je rozkaz. Každý hájíme své...

Ještě dnes je to možné vyhledat v archivu.

[velký smích]

375665

2.1.2020 12:23

RE: Možná, Davide,

Jakub Roth Roth (tečka) J (zavináč) seznam (tečka) cz 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 375590

Lžeš![naštvaný]

375716

28.12.2019 22:56

Jiný úhel

Pavel Laskavec 85.?.?.?

Taky je otázka, co po kterých okupantech zbylo. Jestli aspoň nějaká infrastruktura, letiště, elektrárny, nebo spálená země.

375581

29.12.2019 8:23

Autor má medzery....

vladimir7 77.?.?.?

Nevie komu priradí vynález koncentračných táborov, či Stalinovi, alebo Hitlerovi ???
Podivujem sa že nevie, že to boli najväčší demokrati Angličania, počas Búrskej vojny v južnej Afrike.

375584

29.12.2019 15:07

RE: Autor má medzery....

Nyhus 85.?.?.?

Reakce na 375584

Tak pro úplnost: první koncentráky zřídily USA 1838 pro kmen Cherokee. Nejmenovalo se to ale ještě tak.
První oficiálně pojmenovaný koncentrák "Campos de reconcentratión" zřídili Španělé (generál Valmaseda) na Kubě 1868.
Další v řadě byly USA - koncentráky na ostrově Mindanao, 1900.
Pak Britové (Kitchener) v J. Africe 1901.
Pak císařské Německo ve Východní Africe 1904.
Pak Britové, 1914 - 1919 přímo v Británii a ostrovu Main (celkem 11 koncentráků).
Pak Rakousko-Uhersko, 1914, Thalerhof (což byl předobraz vyhlazovadla).
Pak císařské Německo 1915 na vlastním území.
Pak demokratické Německo 1920 - 1933.
A pak už skoro všichni: Polsko, SSSR, Itálie,...
>Nevie komu priradí vynález koncentračných táborov, či Stalinovi, alebo
>Hitlerovi ???

>Podivujem sa že nevie, že to boli najväčší demokrati Angličania, počas
>Búrskej vojny v južnej Afrike.

375595

29.12.2019 11:52

britské a rakouskouherské koncentráky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Nejlepší by bylo kdyby se dotyčný namáhal prostudovat aspoň běžně dostupné zdroje.
Kupříkladu koncentráky zkonstruovala Velká Británie, a během Búrské války je dovedla k dokonalosti tak aby je později mohl použít její chráněnec Hitler.
Jistá obdoba koncentráku byla i v Rakousko-uhersku, což byl zřejmě experiment jak to kromě afrických búrů ověřit přímo v evropských podmínkách, ale o tom se moc neví.

Nehledě na to, že z gulagů se většina lidí vrátila, což nelze říct ani o těch německých ani o "búrských" koncentrácích.

Druhá věc. Ty masakry prováděli chazarští trockisté, bolševici byli ti kteří se snažili jim v tom celou dobu bránit, i za cenu vlastního života.

Trockistická revoluce proběhla v Rusku už v únoru. Ta říjnová byla vlastně kontrarevoluce ve které bolševici převzali část moci zpět ve snaze zabránit chazarské genocidě ruského národa. A životem na to doplatil mj. i sám Lenin, který se na tom podílel, a proto byl pak zlikvidován.

A takových nesmyslů bych ve článku našel víc, kdybych na to měl náladu.
Vycházet z obecně rozšířených blábolů, pravdoláskařských lží a hospodských keců, takhle se nikdy k pravdě nedopracujete.

375589

29.12.2019 15:32

RE: britské a rakouskouherské koncentráky

rosco 185.?.?.?

Reakce na 375589

"Trockistická revoluce proběhla v Rusku už v únoru. Ta říjnová byla vlastně kontrarevoluce ve které bolševici převzali část moci zpět ve snaze zabránit chazarské genocidě ruského národa. A životem na to doplatil mj. i sám Lenin, který se na tom podílel, a proto byl pak zlikvidován.
"
prestan uz to hulit, meles pak jeden nesmysl za druhym.
[chechtot][chechtot][chechtot]

375596

30.12.2019 6:34

RE: britské a rakouskouherské koncentráky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 375589

propánaboha! Zjisti si alespon ZÁKLADNÍ fakta![bliji]

375605

30.12.2019 15:47

RE: britské a rakouskouherské koncentráky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 375605

Nápodobně.

"Význačný představitel bolševické strany Vladimir Iljič Lenin pobýval v době únorové revoluce spolu s dalšími bolševiky v exilu v Curychu. Svržení cara Mikuláše II. v únoru 1917 exilové revolucionáře šokovalo, protože se odehrálo bez nich. Podle Lenina se tehdy moci v Rusku ujala buržoazie. Rozhodl tedy, že se revolucionáři zkusí vrátit do Petrohradu a udělat revoluci socialistickou."

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Anorov%C3%A1_re...

375622

29.12.2019 13:04

Souhlasím s předchozím komentářem

charon 212.?.?.?

Autor původní článek trestuhodně odbyl. Ani se nenamáhal být alepoň trochu průřezový a "shodil" pod stůl strovnávací materiál v podobě již zmíněné Velké Británie, ale i Francie, Španělska, Portugalska, Holandska, Japonska, Turecka, Itálie a nejspíš by bylo poučné zařadit i Izrael.

Čísel a příběhů by se i ve veřejných zdrojích jistě našlo dost. Takhle text vyznívá tak, že se autor chtěl o někoho otřít a nedomyslel dál, než za titulek.

375591

29.12.2019 14:22

Ďakujem autorovi za pekné zhrnutie historie

libertarian 31.?.?.?

A na začiatok pripomeniem, že HISTÓRIU PÍŠU VÍŤAZI . Z tohto tvrdenia vyplívajú aj tie smiešne pripomienky v diskusii.

Na "podporu" diskutérov - kritikov iba doplním ďaľší zločin ktorý opomenul autor spomenúť : V našej dedine ožran Fero zabil sekerou svoju manželku. Autor teda zjavne vynechal mnohé zločiny.
================
Ale vážnejšie na podporu autora :
Pan Dvořák zjavne nenapísal historickú príručku o dejinách zločinu. Autor napísal POLITICKÉ porovnanie zločinov, ktoré v nedávnej histórii spáchali naši najlepší "kamaráti" a spojenci, a naši najväčší politicky "obľúbení" nepriatelia.
Autor napísal o historii AGRESIE. Porovnávať AGRESIU proti milionom civilistov s politicky motivovanou vraždou JEDNEJ osoby (Horákovej) je nielen trápne, ale je to čistá (vlastne HNUSNÁ ) demagogia.

Autor pekne ukázal, že na zločiny spojencov sa politici dívajú inak, ako na zločiny toho, ktorého si vybrali za nepriateľa.

A je smutné, že demagogické reči politikov a ich dvorných demagogov novinárov majú až tak veľký vplyv na uvažovanie bežných ľudí, čitateľov Zvedavca.

375592

30.12.2019 9:27

RE: Ďakujem autorovi za pekné zhrnutie historie

vladimir7 213.?.?.?

Reakce na 375592

Trápnejší príspevok ako toto som na Zvedavci ešte nečítal, s tým Ferom to bolo fakt trápne.

375608

29.12.2019 14:29

Autor

uzivatelll 2a03:x:x:x:x:x

by se měl zabývat kontextem a tím co předcházelo dané situaci, nestačí jen napsat "útok na Polsko" apod., zjistěte si něco o vleklých problémech spojených s odtržením Danzigu a Východního Pruska, vyjednáváním o vrácení Danzigu, ohledně koridoru, postavení menšin v Polsku atd. Autor se snažil namnožit počet zemí v případě Německa jak jen to šlo, ale realita byla taková, že Pobaltí bylo součástí Sovětského svazu (takže logicky jsou zapojeny v německém útoku na Sovětský svaz) a malé státy jako Belgie byly v konfliktu zapojeny ze strategických důvodů a ne proto, že by je někdo chtěl ovládnout, v případě Belgie šlo o nejrychlejší cestu do Francie, která Německu vyhlásila válku. Případ Dánska má zase souvislost s Norskem: Británie v dubnu 1940 v rámci operace Wilfred zaminovala neutrální norské vody aby odklonila transporty surovin ze Švědska Německu (do vod, ve kterých by je mohla zničit) a tím porušila Norskou neutralitu a vyprovokovala Německo, Norsko protestovalo, Německo na tuto hrozbu odpovědělo invazí do Norska, aby zabránilo Británi v její vlastní akci. Británie měla Plan R4, který počítal s Norskou invazí v případě akce z německé strany jako odpovědi na zaminování norských vod. Dánsko pak posloužilo jako most do Norska, čili ze strategických důvodů a kvůli akci, která má kořeny v Británii. Británie okupovala Island v rámci operace Fork, prý z obav aby Německo neudělalo to samé první, ale o této okupaci hádám sotva kdo kdy slyšel, natož o analogii s tím, kdy Německo překazilo plány svých nepřátel v rámci preventivních akcí. Tomu se říká kontext a je velice důležitý, zkuste ho použít i jinde, třeba u Sovětského svazu, Stalin ve svém projevu z 19. srpna 1939 jasně vylíčil, proč je nutné uzavřít dohodu s Německem a ne se západními mocnostmi, aby tím došlo k rozpoutání války mezi kapitalistickými mocnostmi (bez této dohody by Německo do konfliktu s Polskem podle Stalina nešlo), které se vyčerpají bojem a Sovětský svaz, který bude stranou a podporovat Německo k prodloužení konfliktu jak jen to půjde, pak bude moci udeřit a bolševizovat Evropu. O "holokaustu" by měl autor také udělat hlubší studium. Je toho příliš, tak aspoň toto.


Autorovy přešlapy jako obsazení České republiky, nebo polemika o tom kdo vymyslel koncentrační tábory, jen podtrhují celkovou neznalost problematiky.

375593

29.12.2019 18:17

Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle "svobodných" národů

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375593

Stalin chtěl bolševizovat Evropu, jo? Ohlupování jak na stránce ZvídavýVincenc.wordpress.com. Chce se mi napsat něco ...,
ale raději přidám stať z Petershagenovy Vzpuory svědomí. 'Goebbels a Rosenberg zanechali za sebou skutečně dokonalou práci...Poslední velitel Štětína se o vydání města vyjádřil takto: " Přesné provádění všech vůdcových rozkazů je z hlediska vojenské poslušnosti a vojenské cti samozřejmostí, o níž nelze diskutovat. A Hitlerův rozkaz o spálené zemi, který vyžadoval pod trestem smrti pověšením a uvězněním rodinných příslušníků obranu každého města, každé vesnice a každé pídě země do posledního muže, má své plné morální oprávnění, protože dějiny mají ukázat pozdějším generacím heroický zánik německého lidu.." onen hrdina dovedl hrdinsky upláchnout z města za noci a mlhy..i se svým štábem, na západ..'

375597

29.12.2019 18:42

RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle

uzivatelll 51.?.?.?

Reakce na 375597

Jistě, můžete si projev přečíst například zde v anglickém překladu

https://matiane.wordpress.com/2010/06/08/stalin%E2...

375599

30.12.2019 1:06

RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375599

Zase soupis lží od banksterských sluhů. Cílevědomá štvavá propaganda. Moudra typu Evropské paměti z Eurosajůzu. Chudáček Hitler bránil Evropu před komunistickým zlem, že? Americké, banksterské investice na evropském válečném poli nesouvisely vůbec s ničím, nebo nanejvýš s obranou před bolševickou rozpínavostí? Proto Ami dodával zbraně a výrobní zařízení na ně i bolševikům, SSSR?
"Další skupinu válečných zločinců, s nimiž se Američané obchodně i jinak spolčili, tvořili velkoprůmyslníci v čele s Kruppem a Flickem. Pro začátek měli vyrábět žací stroje a bandasky na mléko, a zatím se měly nenápadně opět vybudovat jejich koncerny.
Až pak zase přijde jejich čas, převedou své fabriky na výrobu zbraní a společně půjdou na žatvu. Jenže při té sklizni nepoteče mléko a med, ale krev a slzy. Jim to ovšem vynese miliardy.
...A další půjdou domů na parolu generálové, to je bez debaty! začala jednoho dne landsberská píseň písní ve sklepě. Speidelem už to začalo! Šlo o bratra nynějšího vrchního velitele pozemních vojsk NATO v střední Evropě.
" To je toho při jeho spojení s Američany!"
"Za příštího kandidáta tipuju generála Warlimonta!"
..Warlimont byl zástupcem generálplukovníka Jodla a spolu s ním byl od prvního do posledního dne v armádním štábu vrchního velitelství branné moci u Hitlera. Jodl byl v Norimberku odsouzen jako jeden z hlavních válečných zločinců k smrti a pověšen. Jeho zástupce generál dělostřelectva Warlimont dostal nejdřív 'doživotně', brzy však mu byl trest snížen...Teď bere od Amiho měsíční prémii 500 marek..Ami dělá vždycky to, co se mu hodí do jeho propagačního krámu - jednou váleční zličinci, podruhé špióni...platí jedno: lézt do zadku! " plukovník Petershagen, padesátá léta minulého století, Vzpoura svědomí

375604

30.12.2019 13:48

RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle

uzivatelll 2620:x:x:x:x:x

Reakce na 375604

Už jsem vám řekl, že je to anglický překlad Stalinova projevu z 19.8. 1939, tak ho přestaňte ignorovat a mluvte k věci, jenže vy nevíte co říct.

375620

30.12.2019 17:46

RE: Ohlupování není nikdy dost

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375620

Lze k tomu říct nebo napsat, že oblbujete!
Banksteři vyzbrojovali zbraněmi a propagandou jak Němce tak Rusy. Ve vedení obou armád byli lepšolidé. Němcům Goebbels s Rosenbergem, i Hitler, hlásali štvavě propagandu o rudém nebezpečí, ale i o obrovi na hliněných nohou. Ale ty byly kromě jiného podepřeny dodávkami zbraní a surovin a výrobních celků těmi samými bankstery, kteří investovali do třetí říše a vyvolené árijské rasy. SSSR nezval krysaři zfanatizované německé hordy k hromadnému vraždění svých obyvatel a devastaci svých měst a obcí. Ani sadistické zločince v černých uniformách.
Jako my teď nezveme násilnické hordy z Afriky.

375627

30.12.2019 19:02

RE: Ohlupování není nikdy dost

uzivatelll 89.?.?.?

Reakce na 375627

V čem konkrétně spočívá to údajné oblbování, když jsem odkázal na Stalinův projev jako historický pramen? A k věci prosím, zatím jsou ty vaše komentáře jen nesrozumitelné plky o ničem.

375630

30.12.2019 20:27

RE: Ohlupování není nikdy dost

Gój 46.?.?.?

Reakce na 375630

Pro špatně chápajícího lepšočlověka.
Obě strany, tisíciletou třetí říši i SSSR vyzbrojovali, na válku připravovali stejní banksteři.
Jestli tato zásadní informace někomu nestačí k chápání banksterů a vyzývá k předložení konkrétních důkazů, že nějaký jím udaný propagandistický článek není důkazem o bolševickém plánu na násilné ovládnutí "svobodného" západu, tak je chudák na stejné úrovni jako šiřitelé věčné propagandy ublíženectví jisté mafie. Nebo je ze stejné sekty? To by leccos vysvětlovalo.
Alespoň mně zadarmo přibližuje své lepšolidské uvažování a způsoby oblbování.

Ať mu vydrží ta lepšolidská propaganda, že spasitel Hitler chránil vyvolený německý lid před zlými Francouzy, rasistickými Čechy, útočnými Poláky a dobyvačným bolševismem, protože jinak bych obtížněji rozpoznával propagátora progresivních myšlenek.
Shrnu to i pro absolventy FSV, světové války nebo komunistickou stranou ovládaný stát by bez banksterů nevznikly.

375634

31.12.2019 0:19

RE: Ohlupování není nikdy dost

uzivatelll 51.?.?.?

Reakce na 375634

Psáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno

375637

30.12.2019 20:19

RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375620

Opět jste zde se svým neexistujícím projevem od Stalina na politbyru?

Ten KOBa vám tedy opravdu leží v žaludku. A víte, co je pro vás nejhorší? Na světonázorové úrovni již globalizace dle Ruska porazila Anglosaskou, ostatní úrovně budou následovat. Stačí si analyzovat statistiku informačního pole. [chechtot]

Chodil od domu k domu,
klepaje na cizí dveře,
se starým dubovým panduri,
se svou písní nechytrou.

V jeho melodii a písni,
jako čistý sluneční paprsek,
zněla veliká pravda,
vznešený sen.

Srdce zkamenělá,
bojovat přinutit dokázal,
mnohým probudil mysl,
dřímající v hluboké tmě.

Ale lidé, zapomenuvše Boha,
chránivše v srdci tmu,
plnou číši jedu,
připravili jemu.

Řekli: „Buď proklet!
Pij až do dna…
Tvoje píseň je nám cizí,
a tvoje pravda nám netřeba!

J.V.Stalin (17 let)

375632

31.12.2019 0:24

RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle

uzivatelll 51.?.?.?

Reakce na 375632

Psáno přes TOR nebo proxy. Zrušeno

375638

30.12.2019 16:48

RE: Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 375593

Koukám, že pán je přesvědčený nacista. Řekl jste to skoro jako pan Hitler nebo některý z jeho propagandistů. Jste Sudeťák nebo jen takový český pan Bandera?

375623

30.12.2019 19:05

RE: Autor

uzivatelll 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 375623

Něco je špatně? Jestli ano, předložte argumenty, ale to byste asi udělal kdyby to tak bylo, takže spíš nic.

375631

31.12.2019 11:45

RE: Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 375631

Argumenty k tvrzení, že jste nacista, jste předložil sám. Tedy vlastně jste jen zopakoval argumenty pana Hitlera a jeho pomocníků. Nebo chcete popírat, že obhajujete třetí říši? Jaké další argumenty potřebujete? Jsem si jistý, že jich máte v záloze mnohem více. Ale ten základní, že se Německo muselo bránit tzv. Židobolševikům, jste již řekl a to myslím stačí.

375654

1.1.2020 9:58

RE: Autor

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375654

Místo toho, abyste se nějakým způsobem podílel příspěvkem na diskusi ohledně tohoto projevu, je pro vás nejdůležitější ze všeho dát autorovi uzivatelIII nálepku. Dělá to tak bohužel mnoho lidí, aniž by je zajímal diskutovaný problém.
Čím mocnější nálepka, tím budete asi větší hrdina. Na Zvědavci ovšem za vola.
To, zda je tento Stalinův projev autentický či nikoliv, není naprosto důležité. Komunistická doktrína je všeobecně známá a velela komunistům zmocnit se celého světa. Vůbec se tím netajili.
Každý komunista, který uměl nějakou náhodou psát, psal o tom, jak dobudou svět. Noviny a knihy jsou toho plné. Básníci a skladatelé básnili o způsobu a času, kdy se tak stane. Samozřejmě na komunistických bodácích měli přinést svobodu všem národům. Jak jinak. Říkali to naprosto otevřeně a industrializace a obrovský nárůst zbrojní výroby období prvních dvou pětiletek je toho nesporným důkazem.
To, že existuje záznam projevu, kde se mluví již konkrétně kdy, kde a jak, neznamená, že ten, kdo jej zde předložil, musí zákonitě obhajovat třetí říši, jak píšete. To jsou vaše úchylné úvahy a možná byste se měl zamyslet nad vlastním způsobem argumentace.
Jestliže tohoto dne bylo zasedání, mohlo dojít i k nějakému projevu. Proto komunisté zuřivě popírali byť i jen samotné konání zasedání politbyra 19. srpna. Až tuším v roce 1994 byly důkazy o konání zasedání vyneseny na světlo včetně textu projevu Stalina.

375670

1.1.2020 11:37

RE: Autor

uzivatellll 176.?.?.?

Reakce na 375670

Ano, tohle je klasika, člověk je zvyklý, ad hominem tam kde nejsou argumenty. Před měsícem jsem poskytl důkazy proto, že je projev autentický, ve zkratce:

- projev odkazuje na obsah tajného dodatku k paktu Molotov-Ribbentrop
- Georgi Dimitrov, deník, 7.9. 1939, po setkání zaznamenal Stalinův postoj, který je jako ten v projevu.
- Stalinův text o základech leninismu (1924, pasáže v kapitole I, kapitole VII), ta samá linie jako v projevu.
- Stalinova řeč z 10.1. 1925 (ze zasedání ústředního výboru, poprvé zveřejněno v roce 1947) Stalinova řeč z 10.3. 1939. V duchu projevu z 19.8. 1939.
- Dokumenty Komunistické Internacionály a Moskvy publikované vtisku 26.8. a 8.9. 1939, strategie jako v projevu.
- Zpráva o cestě českých komunistů do Moskvy, kteří po vypuknutí války chtěli vysvětlení ohledně přátelství Stalina a Hitlera, vysvětlení jako to v projevu. (Igor Lukeš, Československo mezi Stalinem a Hitlerem, strana 342, konzul ministru zahraničí, 20.11. 1939).

Autenticita projevu je dokázána několika prameny. Ještě zmíním záznam v deníku J. Goebbelse ze 16.6. 1941, kde ve zkratce popsal právě tuto strategii Moskvy, když psal o nutnosti preventivního úderu proti Sovětskému svazu.

375672

1.1.2020 12:41

RE: Autor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 375670

Tak nějak jsem čekal, že se také zapojíte. Dlouhodobě zde prezentujete stejné názory jako váš kolega, pro jistotu jste si zvolil i německý pseudonym, aby to byla jistota. Co chcete abych k tomu napsal? Jestli věříte národnímu socialismu je vaše věc. Je pochopitelné, že pak historii posuzujete v souladu s vaší ideologií.

375673

1.1.2020 18:06

RE: Autor

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375673

Ale to přece není vůbec důležité, jaké postoje kdo zastává. Pokud se pouštíme do debaty, řekněme na nějaké historické téma, měly by to být především argumenty a důkazy, které budou rozhodovat. A samozřejmě jsou prvořadé pravdivé informace. Nikoliv to, za koho člověk kope. Víme, že se velmi často stává, že člověk, řekněme Slávista, je schopen vnímat, přijímat a prezentovat pouze to, co je pro jeho klub pozitivní. Opačné informace prostě nepřijímá.
Mám strach, že se mi to někdy také přihodí a byl bych rád, aby mě (a nejen mě pochopitelně) Zvědavci upozornili či obvinili z neznalosti, lži a podobně. Nebudu s tím mít problém a pokusím se znalosti doplnit.
Jinak, co se týče mé víry, tuším, že jsem to tu už kdysi psal - mé srdce bije pro naši starou vlast Rakousko. To bylo naposledy, co měl můj národ vlastní sněm a relativní samostatnost.

375684

1.1.2020 9:58

RE: Autor

uzivatellll 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 375654

Takže nerozporujete pravdivost informací, které jsem napsal, to je dobře, jde vám jen o ad hominem. Židobolševik jste napsal vy.

375671

29.12.2019 23:05

Chucpe...

P.A.Semi 79.?.?.?

Neni se co divit, ze zrovna tento pan Dvorak si jaksi nevzpomnel zminit, ze sice i muslimy smime kritizovat, ale kritizovat zidy mame rozhodne zakazano,

nebo ze bolshevici, co vrazdili Rusy, nebyli Rusove, ale zide,

ze americke valky na blizkem vychode vedou neocons, zidovsti potomci trockistu,

ze do druhe svetove valky bylo mirumilovne nemecko natlaceno Velkou Britanii, tedy zido-zednari kvuli naplneni jejich prokleteho cisla 6e6, a FDR (Roosveltem), aby vytahl USA z krize, kde od 30-tych let vezelo, nemohouc se vymanit tak, jako to dokazal Hitler, kdyz vyvlastnil zidovske bankere a zacal tisknout vlastni menu, kvuli cemuz predevsim bylo nemecko zniceno...

https://www.unz.com/runz/american-pravda-the-bolsh...
https://www.unz.com/runz/american-pravda-understan...
http://pialpha.cz/Nikolay_Starikov__Episodes.pdf
https://web.archive.org/web/20140109123654/http://...

375603

30.12.2019 17:02

Mnoho lidí, mnoho názorů...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Současný tzv. civilizovaný svět ovládají peníze. Peníze sice už jen většinou virtuální a podložené jen panickým strachem pánů i otroků z důsledků nevyhnutelného krachu, ale pro většinu otroků jsou to stále peníze. A kdo vlastní FED, největší západní banky, korporace, investiční fondy, média ? Když jdete hódně do hloubky, zjistíte, že je ovládá a vlastní pár desítek stále stejných a zatím nedotknutelných rodinných klanů, vesměs chazarského nebo aristokratického původu. To je ten Deep State v USA, globální elita či jak tomu chcete říkat. Pro ně pracují v docela pěkném žoldu politici, neziskovky, mediální prostituti, manažéři, tajné služby, nadnárodní organizace, think tanky atd. A především kvůli chamtivosti a bezohlednosti samozvaných "elit" světa a také jejich poskoků jsou ve světě války, státní převraty, hladomory, lidé umírají kvůli nedostatku pitné vody, běžných léčiv atd. Na rozdíl od naivních otroků jsou příslušníci "elit" velmi mazaní a lstiví. Ohánějí se na každém kroku demokracií. Tu současnou bych přirovnal k hlasování smečky vlků v rouše beránčím a obrovského stáda ovcí o tom, co bude k večeři. Svoboda je další velmi oblíbená mantra "elit". Tu absolutní svobodu a nedotknutelnost si díky zkorumpovaným či vydíraným zákonodárcům doslova koupili jen oni, pro ostatní je současný systém jen přísný žalář, Disneyland nebo šílené panoptikum. A lidská práva ? To jsou jen velmi falešné zástěry pro šíření strachu, chaosu a paniky. Ve skutečnosti se těmito ušlechtile znějícími pojmy jen kryjí gigantické zločiny,vykrádání, podvody, násilí a intriky zločineckých "elit" Západu. Velmi dlouho. Není už čas učinit řádění psychopatů a zrůd v lidské podobě v 21. století definitivní konec ?

375624

30.12.2019 22:02

USA vojenske intervence - seznam plus zradkyne Horakovic

kvik 2603:x:x:x:x:x

https://sites.evergreen.edu/zoltan/interventions/

Pokud hovorite o "koncetracione lagrech" nezapomente preventivni koncentraci zcela nevinych japonciku v USA pred vstupem do Druhe Svetove Valky.

Milada Horakova se dopustila trestneho cinu vlastizrady a spoluprace s nepritelem republiky.
V obdobi Studene Valky to znamenalo trest smrti.
Horakova se doznala a pozdeji pri soudu opakovane doznala a dokonce cely proces byl vysilan v primem prenosu rozhlasem.
Dobri lide tehdejsiho Ceskoslovenska tehdy naruzive podepisovali petice zadajici smrt pro zradkyni statu a socialismu!

375635

31.12.2019 1:43

Můžou ti pitomci,

R.E. 46.?.?.?

...co tvrdí, že se Stalin chystal napadnout a uchvátit celou Evropu, vysvětlit proč to neudělal hned v tom nejpříhodnějším okamžiku, kdy Dolfek měl "plný ruce práce" s Polskem, Francií a Anglií atd. a nedělala ještě na něj celá Evropa ??!! Vždyť to byl přeci ten správný okamžik, né ??!!
Kdyby měl v plánu na "Drang nach West", přeci by to neodkládal na okamžik, až celá Evropa a její zdroje budou koncentrovány pod jedním velením!!!
On to, na rozdíl od těchto "hysto/eriků, nebyl pitomec a měl zcela jiné názory, než mají dnes oni...[velký smích]

375641

31.12.2019 11:29

RE: Můžou ti pitomci,

uzivatelll 2a03:x:x:x:x:x

Reakce na 375641

Stalinova strategie spočívala v prodloužení konfliktu mezi imperialistickými/kapitalistickými mocnostmi co nejdéle to bude možné, aby se navzájem vyčerpali, s tím že svaz bude stranou a do konfliktu se zapojí až se mocnosti navzájem vyčerpají, teprve pak seměl svaz zapojit a dosáhnout kýžené revoluce. Kdyby jste si přečetl co Stalin v tomto ohledu napsal nebo řekl (např. jeho projev z 19.8. 1939, který je odkazován nahoře), tak byste se hloupě neptal.

375653

31.12.2019 12:32

RE: Můžou ti pitomci,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375653

Nedá mi to a musím ocenit, že jste se k těm pitomcům přihlásil sám....[chechtot]

375655

1.1.2020 9:54

RE: Můžou ti pitomci,

uzivatellll 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 375655

Nic nerozporujete, žádné argumenty, tak to postě ignorujete.

375669

1.1.2020 22:27

RE: Můžou ti pitomci,

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 375669

A co pořád chcete rozporovat? Prostě se zde s kolegou Erwinem zastáváte hitlerovského Německa a tvrdíte, že muselo činit co činilo, neboť jinak by došlo k zabrání Evropy židobolševiky (tento výraz používal pan Hitler, vy jste ho taktně nepoužil). Takže prostě jen pořád dokola opakujete to, co tvrdili nacističtí propagandisté. Historie proběhla tak jak proběhla a kdyby byly v prdeli ryby, nemusely by být rybníky. Co vám na tom není jasné? Jaké další argumenty pořád potřebujete?

375693

2.1.2020 11:36

RE: Můžou ti pitomci,

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 375693

Stalin neodešel do minulosti,
rozpustil se v naší budoucnosti.

Pierre Courtade

To mu nemohou zapomenout. Pokud by Stalin nevyšel metodologicky nad marxismus k bolševismu a nezradil světovou revoluci, dnes by se na západě o něm učilo, jako o nejdemokratičtějším vůdci 20. století.

375712

2.1.2020 15:51

RE: Můžou ti pitomci,

uzivatellll 2a0b:x:x:x:x:x

Reakce na 375693

Rozporovat co jsem napsal není logicky na mně, ale na těch, kteří nesouhlasí s předloženými fakty, k tomu zatím nedošlo, protože chybí argumenty, tak se útočí ad hominem, vy jste udělal to samé, případně to nazýváte propagandou a myslíte si, že tak váš problém zmizí. Předložil jsem fakta pro konání jednotlivých stran a jejich motivaci, dohledatelná a ověřitelná v dokumentech, jestli fakta ukazují někoho ve světle, které se vám nelíbí není můj problém ani problém pravdy, to je váš problém. Jestli nesouhlasíte s předloženými historickými fakty, tak sem s argumenty, ale řekl bych, že to vzdáte jako minule.

375721

2.1.2020 20:41

Fašistický zmrd "uzivatelll" hodlá oblbovat furt?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 375721

Serešovi SSoudruzi fašisti nejen žvatlají debility, že SSoudruh Hitler bránil Evropu před bolševismem, xidovským jakoby komunismem, ale začínají šířit i dojemné mučednické vyprávění, jak chudáci vojáci Wehrmachtu trpěli u Stalingradu, a na vánoce nedostali dárky pod stromeček, a šampaňské... K tomu mám poznámku - Rusové je nezvali, ani si u nich neobjednali hromadné vraždění a spálenou zem. Opakuji i pro toho trottla "uzivatelll"; světové války spáchali xido-banksteři, kvůli chorobnému slintání po růstu zdrojů a moci!

Bankéři podporovali nejen Hitlera a nacisty, ale stvořili rovněž základy komunismu, jenž chtěl německý diktátor zničit. Bez podpory německého průmyslového kartelu I.G.Farben by Hitler zůstal pouze obskurní marginálií v dějinách a miliony lidí by nepřišly o život během druhé světové války. Koncern Farben však nebyl ve svých snahách přivést Hitlera k moci osamocený. Antony C.Sutton uvedl ve své knize ‚Wall Street a Hitlerův vzestup‘:
„Bez kapitálu, jenž dala Wall Street k dispozici by nevznikl koncern I.G.Farben a téměř zcela jistě by nedošlo k uchopení moci Adolfem Hitlerem a k druhé světové válce“.
„Mezi (xidácké) bankéře v dozorčí radě I.G.Farben v pozdních XX.letech 20.století patřili hamburský bankéř Max Warburg, jehož bratr Paul Warburg byl spoluzakladatelem Federálního rezervního systému v USA“.
Idustriální kartel Farben byl vytvořen prostřednictvím následujících bankovních domů na Wall Street: Dillon, Read & Co., Harris, Forbes & Co. a National City.
Ve 30.letech napsal William Dodd, tehdejší americký velvyslanec v Německu z Berlína Rooseveltovi, aby mu objasnil důležitou úlohu, kterou sehráli američtí bankéři a průmyslníci, kteří dali Hitlerovi a nacistům „plnou moc“.
Dodd napsal:
DuPontové mají své spojence v Německu, kteří jim pomáhají v obchodu se zbraněmi. Jejich hlavním spojencem je podnik I.G.Farben”.
Vedle DuPontům to byly společnosti Standard Oil, International Harvester, General Motors a Ford, jež byly kontrolované bankou J.P.Morgan. Všechny tyto společnosti usnadnily vyzbrojení Německa po první světové válce.
Další společnosti, které se na tom rovněž podílely byly International Telephone and Telegraph, General Electric, International Business Machines, Alcoa a Dow Chemical. Mnohé z těchto podniků pokračovaly v podpoře Hitlera i
poté co Spojené státy vyhlásily Německu válku
. Sutton o tom píše:
“Ministr financí Morgenthau byl hluboce znepokojen důsledky tohoto monopolu, jenž měla Wall Street, která tak ovlivnila osud nacistického Německa. Ministr o tom vypracoval memorandum, které poté předložil prezidentu Rooseveltovi.”
Dědeček bývalého prezidenta George W.Bushe, senátor Prescott Bush byl ředitelem a akcionářem podniku, který profitoval na svém podílnictví na finanční podpoře nacistického Německa. The G...Automaticky kráceno

375728

3.1.2020 2:14

RE: Můžou ti pitomci,

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 375693

"Šílenej Joe", jak říkali Stalinovi, tu eskimáckou hru prokouknul a nestál o to dělat jim vola a tak vykopal toho šmejda Trockého i s tou jeho slavnou Komunistickou internacionálou a jejím úkolem a právě proto je dnes všude tak populární...no a když to potřebné nezařídil zevnitř Trockij, vytáhli soudruzi z FEDu z cilindru toho pološílenýho "frajtra z první války" a zkusili to z venčí...
To zřejmě oba ti pánové nechápou a budou tu ze sebe dělat voly až do naprostého zblbnutí...Kromě Stalinova období je úplně jedno, jaký je tam v Rusku režim, neb u vlády jsou tam vždy ti "správní", kteří se ale nechtějí rozdělit se svými bratranci z USA a okolí a to je ten problém...proto je Dolfa jako "suchou větev" dostal za úkol odstranit, což zpackal a proto, že se to opět po odstranění Jelcina & Comp.nepodařilo, schyluje se k repríze, jen namísto 3.říše to má provést degenerovaná EU nakažená vzteklinou mohamedánství...
Tenkrát těm dvěma pánům vadil "ruský židobolševik" a dnes jim vadí "ruský židokapitalista" a nejsou s to pochopit, že se jedná o tutéž osobu...

Pozn.:Jelcin-analog Trockého....

375733

2.1.2020 20:41

RE: Můžou ti pitomci,

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375641

Dovoluji si, coby pitomec, který tvrdí, že se Stalin chystal napadnout Evropu, vysvětlit toto Stalinovo „zaváhání“ ještě jedním argumentem. Vy, Emile, který jste zde za léta psaní ukázal skutečně značné znalosti (bez ironie), si jistě najdete u příslušných autorů informace o početních stavech armád řekněme v květnu 1940, kdy se Hitler otočil ke Stalinovi zády. Pak si vzpomeňte na základy útočných strategií a spočítejte si v procentech šance na úspěch při různých poměrech početní (a nejen početní, co do stavu vojsk) převahy. Vyjdou vám různé pravděpodobnosti.
Klidně pak napište, k čemu jste dospěl. Zajímalo by mě, zda se zde shodneme.
SSSR nařídil všeobecnou brannou povinnost až po zmíněném zasedání politbyra a Nejvyšší Sovět ji schválil 1.9.1939 a do května 1940 tak nemohl mít dost vycvičených vojáků. Tato věta ale nepatří vám, spíše těm, kteří si nejsou jisti početním nárůstem stavu Rudé armády.
Navíc, a to považuji též za důležité - útok na Francii byl překvapivý, rychlý a s brzkým koncem, takže generální štáb Rudé armády neměl dost času reagovat na vzniklou situaci a vypracovat jakékoliv plány, které by zaručily úspěch a aby tak Rudá armáda dokázala využít tohoto výhodného momentu.
Někoho pochopitelně napadne : čisté spekulace. Souhlasím. Ovšem i Emilova otázka je jen spekulace.

375729

2.1.2020 22:56

Erwine, myslete!

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 375728

>útok na Francii byl překvapivý, rychlý a s brzkým koncem
Protože jak německou, tak francouzskou armádu ovládali xidáci, poskoci banksterů!
Po zaplevelení Ruska komunismem vedly uSSa s dalšími vazaly válku proti Rusku, lstivě zvanou „občanská válka“, protože někteří xido-bolševici se nebyli schopni účastnit koncentrákového otrokářského zlořádu podle představ fanatických sadistických magorů talmudistického postižení jakými byli xid Leonid Bronstein nebo xid Naftalij Aronovič Frenkl, agentů xidáckých banksterů z Wall Street a London City.
Co však následovalo? Velký business! Jen na počátku dvacátých let dodaly uSSa do SSSR stroje v hodnotě 37 milionů $, International Electric tam prodal přístroje za 20 milionů $. Standart oil (Rockefelleři) získal právo na těžbu ropy, bylo získáno povolení na těžbu zlata na Amuru. LenaGoldfields těžila zlato na Leně.
Když Stalin na stranickém sjezdu v roce 1925 proklamoval změnu SSSR z agrární země v průmyslový stát, byl tento gigantický podnik zahájen a realizován především pomocí banksterů uSSa. Bez amerických odborníků by první pětiletka zkrachovala. Ford dostal 30 milionů $ na výstavbu sovětského automobilového průmyslu u Gorkého, kde se v roce 1923 vyrábělo 140 000 aut. Ve Stalingradu 50 000 traktorů. Austin-Companie z Ohia zřídila první vzorové bolševické město. Artur McKee Co., Cleveland postavila středisko sovětského železářského a ocelářského průmyslu. Američané postavili ropné rafinerie v Baku, ocelářské fabriky na Uralu…
Banksteři současně terorizovali Němce až do hyperinflace v roce 1923 (15000%), a hladomoru, aby pak budovali fašismus a válečné šílenství v Německu. A také v Itálii nebo v Japonsku. Zoufalí a nevědomí lidé se v davu nechají báječně zdebilizovat!
Stalin prohlašoval, že Angloameričané chtějí, aby se Německo a Rusko vzájemně zrujnovaly. SSpojenci do konce války vyslali do Ruska 2600 lodí. Celkový náklad v hodnotě 11 bilionů dolarů, 15 milionů tun materiálu – 427 tis. nákladních aut, 13 tis bojových vozidel, 35 tis. motorek, přes dva mil. tun leteckého benzinu, 4 mil. tun potravin, 20 000 letadel…
Svoboda, ale korporátního xido-fašismu! Růst moci a zdrojů xido-banksterů, jejich otrokářského zlořádu!
Prezident Roosevelt představil v Teheránu plán „světové vlády“, na rozdíl od dnešního uSSa fašismu se čtyřmi „policajty“ – uSSa a vazalové - SSSR, Čína a Velká Británie!
Sadistický hnusný tlustý xido-zmrd Churchill spatřoval jako hlavní cíl války v zabití co nejvíce Němců!

375732

3.1.2020 14:30

RE: Erwine, myslete!

Erwin 194.?.?.?

Reakce na 375732

Velmi dobře popisujete fakta a statistiky, které se těžko hledají. S vaší první větou ale moc nesouhlasím. Domnívám se totiž, že právě nacistické Německo se té moci vzepřelo.

375743

3.1.2020 18:09

RE: Erwine, myslete!

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 375743

Těžko se dohledává to obrovské množství zboží, válečného harampádí a banksterských kejklů? Jestli vás to zajímá, domnívám se, že mnohá literatura ještě nebyla revolučně zničena (např. Deschner, Moloch) nebo "pokrokově" upravena (zadejte do vyhledávače; I.G.Farben - nyní Bayer a Monsanto). Můžete si dohledat pohyby surovin (hliníku, hořčíku, oceli, pohonných hmot..., ale i potravin, bavlny...) a válečnou výrobu (množství vyrobených tanků, děl, válečných lodí, ponorek, letadel, různých vozidel a zbraní,...). A pak si i poskládat dohromady tu šílenou propagandu, nejlépe podle důležitosti (dle svých hodnot), jednotlivých lží a štvaní.

Připomínám, banksteři spáchali (pod lstivou propagandou francouzské zvůle) v Německu po první světové válce tak šílenou hyperinflaci a bídu (např. viz Golo Mann, Dějiny Německa1919-1945), že lidé umírali hlady!
Pak se účastnili davové a jiné debilizace - pod pařáty banksterů byly sdělovací prostředky hlavního úderu i výlepové plochy, i SA - proti vzpurným. Následně se Němci nechali nahnat do výroby válečného harampádí, a pak i do lidských jatek, zase pod lstivou prolhanou propagandou (schánějte si ta proradná hesla a sliby). Velení Wehrmachtu, SS a podobných zločineckých struktur bylo hojně zásobeno bytostmi "urozenými" - von..., chazary fachidioty nebo dokonce, především u SS, sadistickými talmudistickými bestiemi ("čisticí" jednotky, které v Rusku táhly za Wehrmachtem - ničily a vraždily, co se nepodařilo těm vpředu).
Němci měli asi takovou moc, jako měli po válce, kdy platili xidovsku za zlo zorganizované xido-bankstery, a navíc i za další vylhanosti a podvody (viz Germar Rudolf a další myšlení schopní autoři). Měli takovou vzpurnost a moc jako nyní při dalších banksterských manévrech, likvidaci Němců (Evropanů) zneužitím mohamedánských žoldáků, lstivě pašovaných do Evropy jako uprchlíků! "Inženýrů", kteří dokáží během pár minut vytunit kyjem několik aut k nepoznání nebo "doktorů", kteří jsou takovými přeborníky v "namlouvání", že by jim i xid Domabyl (Sběratel sexu) mohl závidět. Odborníků, z nichž někteří byli schopni pod banksterským vedením a vyzbrojením zdevastovat Sýrii do rujn - a nyní jsou xido-fašistickými pravdoláskařskými šmejdy v Evropě prezentováni také jako uprchlíci, kterým jsme povinni pomáhat. Wir schaffen das??? Spravedlivé je pomáhat až do své záhuby???

375744

1.1.2020 9:11

pre boha ziveho

Golem 176.?.?.?

Amaterizmus skor narodenych autorov uz zacina byt otravny.
Bolsevici nemaju na svedomi ziadne cistky a uz duplom hladomor.
Zistite si nieco predtym ako zacnete pisat kraviny.
Nic v zlom len ma to uz vazne nebavi furt opravovat amaterizmus a hlupost autorov na tomto portale.

375668

1.1.2020 16:32

K úžasné debilizaci šmejda 'uživatelll';

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Od té doby, co se v Evropě stavěly kostely, bylo zde xidácké lupičství a xidácký otrokářský zlořád! Mojžíšismus byl vypracován starověkými lstivými kněžoury podle otrokářských zlořádů a debilizací starověkého Egypta a Mezopotámie. Ježíšismus je otrokářská pobočka pro gojimy. Prostě – celé xidáctví, Hospodin, JHVH, Alláh jsou rozsáhlým myšlenkovým podvodem. Tragickou skutečností pak ale jsou následky řádění této xidácké, talmudistické mafie! Nebudu rozebírat Xidovskou válku za Tita, křižácké, mohamedánské a tatarské války, švédské „osvoboditele“ nebo „spasitele“ Napoleona. Ve stručnosti uvedu pozadí dvou světových lidských jatek s desítkami miliónů mrtvol. A spáchání komunismu, absolutního lupičství v Rusku, které se banksterům částečně vymklo z pařátů.

Světová lidská jatka. Zatímco se Evropané vybíjeli, mnuli si xido- banksteři pařáty. Tonáž zahraničního obchodu uSSa vzrostla za Švejka z dvou miliónů tun na devět miliónů tun. Ceny SSoudruzi z uSSa soustavně zvyšovali. Xido-banksteři zorganizovali válku a xidy ovládané evropské státy od nich nakupovaly předražené válečné harampádí, předražené potraviny, bavlnu a další suroviny. Když nebylo za co nakupovat, SSoudruzi bankstteři zotročeným zničeným státům dodávali na dluh, na lichvu.
Rusko. Carská říše zkolabovala.
SSvatí xido-banksteři vedli válku za světový mír. Podobnou xidáckou idiocii tady prezentuje ten zmrd uzivatelll; „záznam v deníku J. Goebbelse...strategii Moskvy, když psal o nutnosti preventivního úderu proti Sovětskému svazu.“
Komunistické lupičství bylo v Rusku spácháno na objednávku xido-banksterů; Jakob H. Schiff, Kuhn, Loeb & Co. s Warburgy, Rothschildi, Lazar Freres, Speyer & Co., Ginzburg & Co., Walter Rathenau, banka Nye ve Stockolmu. K tomu nám vzkázal SSoudruh Bronstein, Trockij, jehož manželkou byla dcera bankstera Gitowského; „komunistickou internacionálu je třeba označovat za konzervativní podnik, pokud jako srovnání vezmete burzu v New Yorku“. SSooudruh Wilson mluvil o „velké revoluci“ bolševiků a pak o „velkém boji za svobodu“. Jenomže šlo o svobodu korporátního xido-fašismu!
Pod vlajkou uSSa vstoupili banksteři se svými žoldáky do světových lidských jatek v Evropě koncem roku 1917, kdy hrozila smlouva o míru nebo prohra „Dohody“ (Anglie, Francie).
Analýza Spojených národů z roku 1921; „Zbrojařské firmy (xido-zednářské a xido-banksterské) vypracovaly válečnou politiku a přesvědčily své (???) země, aby realizovaly a zvyšovaly zbrojení. Zbrojařské firmy se pokoušely doma i v zahraničí podplácet vládní úředníky. Šířily nepravdivé zprávy o vojenských a námořních programech různých zemí, aby zvedly vojenské výdaje. Kontrolou vlastních a zahraničních novin se zbrojařské firmy snažily ovlivnit veřejné mínění. Zbrojařské fi...Automaticky kráceno

375677

1.1.2020 16:50

K úžasné debilizaci šmejda 'uživatelll';

Pátá Mojžíšova 7:24 78.?.?.?

Reakce na 375677

Kontrolou vlastních a zahraničních novin se zbrojařské firmy snažily ovlivnit veřejné mínění. Zbrojařské firmy vytvářely mezinárodní sdružení, která tím, že stavěla jeden národ proti druhému, podporovala závody ve zbrojení. Byly organizovány mezinárodní zbrojařské trusty, které zvyšovaly cenu výzbroje.“
Wall Street koupil Hitlera. Tytéž kruhy, které v roce 1917 financovaly bolševickou (trockistickou) revoluci v Rusku, vládly i zfetovanou magorskou loutkou Hitlerem, s jediným cílem – aby pod jeho maskou byla zprivatizována moc, a mohly páchat další světovou válku, na které by vydělaly ještě více než na té předchozí. Stejné kruhy po roce 1945 podporovaly studenou válku!
Deutschland So oder Sp? H.R. Knickerbocker, 1932; „Americké investice na evropském kontinentu jsou uloženy na bitevním poli.“
Paul Warburg, bankster; „To patří k xidovské politice sázet na všechny strany, takže jejich zájmy jsou v každém případě zajištěny, lhostejno, která strana bude mít navrch.“
Od antiky bylo pro xidáky běžné vykořisťovat národy zbrojením a válkami. Od Konstantina, prvního "křesťanského" císaře (loutky xidů), do druhé světové války bylo zrůdami spácháno osm set velkých válek, lidských jatek s následným bezohledným odíráním těch, kdo přežili, "pomocí inflačních měnových reforem". A během celého dvacátého století podporovala obrovská hydra mezinárodní finanční moci konflikty doutnající mezi různými státy a štvala proti sobě navzájem více či méně odírané a dušené protivníky. Podílela se na vzniku válek jen a pouze proto, aby svými ledově vykalkulovanými vražednými zásahy získala ještě více, více moci a zdrojů.

375678

1.1.2020 17:15

200 LET TERORISMU USA

r 95.?.?.?

někdo nemá rád špenát, jiný jej miluje. ale oba dva by měli uznat, že je zelený. stejně tak je tomu v tomto dokumentu, který je doposud možný vyhledat na Google- dvě stě let terorismu usa.minulost se dá předělávat,je to však hloué, marné a zbabělé...takže usa+ rusko se drží za ruce.díky tomuto dokumentu, který se dá lehce hstoricky potvrdit,jsem došel k závěru, že nejhorší pakáž co kdy svět nosil,byly, jsou a budou elity USA! GOOGLE: DVĚ STĚ LET TERORISMU USA !!![bliji][bliji][bliji]

375680

Příspěvků: 66

28.12. 20:17 Gój  Sestavuje žebříček největších agresorů,
29.12. 19:34  RE: Sestavuje žebříček největších agresorů,
30.12. 08:13 enry  RE: Sestavuje žebříček největších agresorů,
28.12. 21:46 Erwin  Možná, Davide,
29.12. 00:32 Rudolf_K  RE: Možná, Davide,
29.12. 09:01  RE: a také by mne zajímalo, jak přišel na těch 37 milionů mrtvol 1.světové, ani se španělskou chřipkou to nesedí
29.12. 11:08 Marian1  RE: Možná, Davide,
30.12. 09:53  RE: Možná, Davide,
30.12. 11:59 rosco  RE: Možná, Davide,
30.12. 12:48 vousy13  RE: Možná, Davide,
30.12. 17:09 rosco  RE: Možná, Davide,
31.12. 08:27  BOLŠEVIK / MENŠEVIK / TROCKISTA
29.12. 11:58  RE: Možná, Davide,
29.12. 19:47 jaki  RE: Možná, Davide,
29.12. 21:01 Erwin  RE: Možná, Davide,
31.12. 18:30  Služební sejf doktorky Horákové:
02.01. 12:23 Jakub Roth  RE: Možná, Davide,
28.12. 22:56 Pavel Laskavec  Jiný úhel
29.12. 08:23 vladimir7  Autor má medzery....
29.12. 15:07 Nyhus  RE: Autor má medzery....
29.12. 11:52  britské a rakouskouherské koncentráky
29.12. 15:32 rosco  RE: britské a rakouskouherské koncentráky
30.12. 06:34  RE: britské a rakouskouherské koncentráky
30.12. 15:47  RE: britské a rakouskouherské koncentráky
29.12. 13:04 charon  Souhlasím s předchozím komentářem
29.12. 14:22 libertarian  Ďakujem autorovi za pekné zhrnutie historie
30.12. 09:27 vladimir7  RE: Ďakujem autorovi za pekné zhrnutie historie
29.12. 14:29 uzivatelll  Autor
29.12. 18:17 Gój  Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle "svobodných" národů
29.12. 18:42 uzivatelll  RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle
30.12. 01:06 Gój  RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle
30.12. 13:48 uzivatelll  RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle
30.12. 17:46 Gój  RE: Ohlupování není nikdy dost
30.12. 19:02 uzivatelll  RE: Ohlupování není nikdy dost
30.12. 20:27 Gój  RE: Ohlupování není nikdy dost
31.12. 00:19 uzivatelll  RE: Ohlupování není nikdy dost
30.12. 20:19 vousy13  RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle
31.12. 00:24 uzivatelll  RE: Ohlupování není nikdy dost, aneb vůle
30.12. 16:48  RE: Autor
30.12. 19:05 uzivatelll  RE: Autor
31.12. 11:45  RE: Autor
01.01. 09:58 Erwin  RE: Autor
01.01. 11:37 uzivatellll  RE: Autor
01.01. 12:41  RE: Autor
01.01. 18:06 Erwin  RE: Autor
01.01. 09:58 uzivatellll  RE: Autor
29.12. 23:05 P.A.Semi  Chucpe...
30.12. 17:02  Mnoho lidí, mnoho názorů...
30.12. 22:02 kvik  USA vojenske intervence - seznam plus zradkyne Horakovic
31.12. 01:43 R.E.  Můžou ti pitomci,
31.12. 11:29 uzivatelll  RE: Můžou ti pitomci,
31.12. 12:32 R.E.  RE: Můžou ti pitomci,
01.01. 09:54 uzivatellll  RE: Můžou ti pitomci,
01.01. 22:27 Lovec idiotů  RE: Můžou ti pitomci,
02.01. 11:36 vousy13  RE: Můžou ti pitomci,
02.01. 15:51 uzivatellll  RE: Můžou ti pitomci,
02.01. 20:41 Pátá Mojžíšova 7:24  Fašistický zmrd "uzivatelll" hodlá oblbovat furt?
03.01. 02:14 R.E.  RE: Můžou ti pitomci,
02.01. 20:41 Erwin  RE: Můžou ti pitomci,
02.01. 22:56 Pátá Mojžíšova 7:24  Erwine, myslete!
03.01. 14:30 Erwin  RE: Erwine, myslete!
03.01. 18:09 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Erwine, myslete!
01.01. 09:11 Golem  pre boha ziveho
01.01. 16:32 Pátá Mojžíšova 7:24  K úžasné debilizaci šmejda 'uživatelll';
01.01. 16:50 Pátá Mojžíšova 7:24  K úžasné debilizaci šmejda 'uživatelll';
01.01. 17:15 r  200 LET TERORISMU USA

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 47 čtenářů částkou 11 385 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Chcete se zařadit mezi inteligenty a zvýšit si socioekonomický status ? Nechejte se očkovat 13.05.21 10:59 Česká republika 1

Nový otvorený list - tentoraz aktívnych francúzskych vojakov11.05.21 09:10 Francie 0

Klaus Schwab požaduje globální zdravotní průkaz založený na implantovatelném mikročipu10.05.21 19:57 Neurčeno 1

Oficiální apartheid v Česku vyhlášen!10.05.21 17:46 Česká republika 3

Školy s rouškami zaznamenaly o 37% více infekcí než školy bez roušek!10.05.21 07:54 Slovensko 0

Přestaňte se podílet na testování dětí, vzkazuje učitelka na gymnáziu svým kolegům08.05.21 22:03 Česká republika 2

Vrbětice 2014, po sérii explozí07.05.21 15:46 Česká republika 0

Arenberger07.05.21 13:25 Česká republika 1

Skutečná pandemie vypukne PO očkování06.05.21 16:56 Rakousko 4

Pozvánka na 9.květen05.05.21 23:13 Česká republika 3

Nemyslete si, že základním nezdaněným příjmem od Pirátů něco dostanete05.05.21 19:59 Česká republika 4

Lehmann skončil ve vedení Herthy Berlín kvůli rasistickému vzkazu05.05.21 17:30 Německo 0

Francúzski odborníci bijú na poplach: Je potrebné zastaviť všetky očkovania proti korone!05.05.21 17:20 Francie 1

Další dobrá zpráva: CIA pro diversitu04.05.21 10:41 USA 1

Podvodné okrádání lidí televizí Barandov falešným teleshoppingem04.05.21 00:17 Česká republika 1

Prof. Žaloudík: Covidový bizár pokračuje. Není důležité jaká opatření se dělají, o medicínu tu nejde29.04.21 12:57 Česká republika 3

Zajímavá diplomová práce: Aktéři selhání integrovaného záchranného systému: muniční sklad ve Vrběticích27.04.21 23:03 Česká republika 0

Ruské společnosti se bojí dodávat ropu do Běloruska kvůli sankcím USA27.04.21 21:59 Rusko 1

Aliance národních sil nabízí záruku za tři obviněné bojující za Donbas26.04.21 23:02 Česká republika 1

Lubomír Volný 20.4. ve sněmovně k Vrběticím26.04.21 17:13 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,20 Kč
Euro
25,60 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
19,32 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,62 Kč
100 maď. forintů
7,16 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,41 Kč
1 unce (31,1g) zlata
38 524,66 Kč
1 unce stříbra
573,14 Kč
Bitcoin
1 059 740,56 Kč

Poslední aktualizace: 13.5.2021 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 773