Ve zkratce
19.8.07
Česká republika: Již před půl rokem byla zveřejněna informace bývalého šéfa Národní referenční laboratoře pro elektrické pole Jana Musila, že s přelomem let 2000/2001 (tj. již po začátku rozhovorů ČR a USA o možnosti umístění radaru) došlo Nařízením vlády č. 480/2000 Sb., které nahradilo vyhlášku Ministerstva zdravotnictví č. 408/1990 Sb., ke zvýšení přípustné hodnoty elektrického pole o frekvenci do 1,8 GHz (kam spadá i americký radar) ze 4,3 V/m na 58 V/m, tj. více než 13krát.
Přitom např. Itálie, Švýcarsko či Polsko mají limit 6,0 V/m. Stejným dokumentem byla též pro obyvatelstvo zvýšena mezní hustotu zářivého toku z 0,25 mW/cm2 na 1,0 mW/cm2, tj. čtyřikrát. Právě odpor proti zvýšení uvedených hodnot měl, podle Musila, být důvodem jeho odchodu z funkce.
Zdroj: Haló noviny
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
To je bezprecedentni zmena... (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 21.08.07 16:17)
...a musi byt fofrem vracena na puvodni bezpecne hodnoty. 13x zvyseni neni jen tak! (ten chlap nevypada jak smrt jen pro nic, za nic!)
Pane Pramen (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:59)
strcte si prosim lzive komentare z komunistickych Halo Novin za klobouk.
Skutecnou situaci nedavno v internetove diskusi vysvetlil novy novy sef Narodni referencni laboratore pro elektricke pole, tak si to laskave najdete.
Pane Jirous, (Pramen | 26.08.07 16:44)
Pane Jirous, (Pramen | 26.08.07 16:51)
strčím si cokoliv a kamkoliv, jenom prosím laskavě osvětlete mně a čtenářům, proč byla náhle tolik změkčena státní norma pro přípustnou hodnotu elektrického zářivého pole? A zrovna, když se začalo jednat o radaru na našem území. Taková náhoda? Nebuďte prosím trapný a hlavně servilní, až běda. Co vám pánové Topolánek a další zloduchové slíbili? Ale to prosím, pro úplnou spravedlnost nešanuji ani politiky ČSSD, třeba blba Tvrdíka, který rozhovory s USA o radaru započal.Ale co chtít od vojáka, důstojníka ČSLA, že. Nakonec Topolánek má také "vojenské" vzdělání.
Tím nechci říci, že by úplně všichni lidé u armády byli trotlové , ale Tvrdík s Topolánkem se museli hledat, až se našli!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 20:49)
ta norma byla zmenena vice nez rok pred tim, nez o radaru padlo prvni slovo.
Byla to reakce na pokrok ve vyzkumech skodlivosti elektromagnetickeho zareni a na rust uzivani mobilnich telefonu
(Pramen | 26.08.07 21:48)
To budete muset doložit, jinak jde opět o blábol a lež, vám podobnou.
A proč mají ostatní státy normu několikrát
přísnější? Ale to bude jistě nějaká náhoda.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 22:10)
mylite se, vy to musite dolozit. Vy jste tu lez uverejnil.
(Pramen | 26.08.07 22:43)
Obraťte se prosím na redakci Haló Novin. Jinak nemohu sloužit.
(Pramen | 26.08.07 22:45)
A možná, že si vysloužíte ostruhy u svých
chlebodárců z Tel Avivu, když dokážete, že Haló Noviny lžou!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
19.8.07
Česká republika: Byl více než dva roky mučen Spojenými státy na základě nikdy nepotvrzených zpráv české rozvědky o kontaktech s M. Attou. Po propuštění musel prodělat jedenáct operací. Na otázku proč nežaluje USA odpovídá zcela logicky -
"Já jsem se do této situace a do vězení dostal díky zprávám českých politiků a českých služeb."
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/iracky-exspion-falesne-ceske-zpravy-m...
Klasifikace: politika,pravo
Zprávu vložil/a VaclavKabat
Komentáře
Tato zpráva mě velmi potěšila! (Hugof | 20.08.07 04:16)
Velmi také někdejšímu členu diplomatické mise jednoho ze současných členů irácké vlády (a mmj. tedy i otce a tchána dvou současných českých novinářů) fandím! Podobné skandály můžou alespoň zčásti otevřít oči naší těžce systematickým brainwashingem zabedňované veřejnosti... ;o)
Mufíd Jazairi (Hugof | 20.08.07 19:41)
byl ministrem kultury první posaddámovské vlády. Býval velvyslancem Iráku v ČSSR a jeho syn žije a pracuje jako novinář v ČR. Vzal si českou redaktorku zpravodajství České televize Pavlu Jazairíovou již před Sametovou "revolucí"...
Mufíd Jazairi hovoří plynně česky a již v prvních dnech americké okupace Iráku byl velmi užitečným dopisovatelem zpravodajství České televize i ČRO.
Mufíd Jazairi je velmi renesanční, vzdělaný a líberální pán. Nevím o žádném důvodu, proč by měl viset, jak naznačuješ ve svém slaboduchém výlevu.
(Hugof | 20.08.07 19:43)
Saddám Hussajn byl oběšen za to, že byl odpovědný za několik politických vražd, zodpovědnost za smrt cca 10 tisíc iránských vojáků a 5 tisíc vzbouřených Kurdů (asi tolik, kolik jich při výbojích a nepokojích zabila turecká armáda) nehumánním zneužíváním chemických zbraní, jež Husajnovi dodával s pomocí třetích subjektů Donald Rumsfeld.
Tedy představitel té moci, jež je v současné době zodpovědná za více, než milion obětí americké okupace v Iráku...
Americká vláda je tedy v Iráku za 4 roky působení odpovědná za 67x více nespravedlivě usmrcených obyvatel, než Saddám Husajn za více než 25 let své "hrůzovlády". Jsem zvědav, budou-li zločinci, odpovědní za tyto zločiny také oběšeni 67x více, než Saddám Husajn...
To dela asi ta reklama na marihuanu (semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 20.08.07 21:09)
Se kterou Zvedavec prodava tricka. Jinak to nedovedu pochopit. V Iraku se naslo mnoho masovych hrobu ze Saddamovy ery. Takze on byl ministrem postsadamovske vlady? A tenkrat byla CSSR? Nejak mi to nehraje. Kdyz byla CSSR tak tam byl Saddam. Nebo drive jeho strycek. Takze si to shrnme: V dobe CSSR byl dobry vztah s Irakem. CSSR dodavala zbrane. A kdyz pak komuniste sli pryc, pryc sly dobre vztahy. Posametove CSFR bojovalo proti Iraku. A pak i CR byla proti saddamovo Iraku. Pan diplomat se stal diplomatem v nepratelske zemi. Takze byl taky spionem. A bylo to naopak: Saddam ma na svedomi asi milion Iracanu. Ne USA. Mozna vam to rikali na stranickem skoleni? Ahhh, spletl jsem si dobu.
(Pramen | 20.08.07 22:51)
Saddam nebyl žádné neviňátko,ale kde jste přišel k milionu obětí. Bohužel americká okupace Iráku má na svědomí již velké množství obětí -
zdroje se různí , kolem 600 000 až 800 000 obětí. Taková je skutečnost a nikdo to již US Army neodpáře.
HUGOFe (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 20.08.07 23:12)
za to co pises saddam nikdy odsouzen nebyl, "po pravu" nebyl odsouzen za nic, loutkovym soudem byl odsouzen za smrt v dudzailu a ja bych rad videl statnika, ktery nezlikviduje atentatniky
a protoze amerika preci uznava presumci neviny, saddam nikdy nezabil zadne kurdy, iranske vojaky apod apod apod
Vaclave K (Hugof | 21.08.07 10:14)
Máte pravdu. Saddám Husajn byl odsouzen za čistky a popravy po atentátu na něj.
Veškeré masové hroby, které se našly z doby Husajnovy diktatury byly z dob Iránsko-Irácké války, pro kterou současná americká reprezentace (zejména Bush starší, Rove, Rumsfeld či Chaney) v té době dodávala Iráckému režimu ZHN!
Máte pravdu v tom, že Husajn byl odsouzen za zlomek svých poklesků, jež (dle odhadu médií a dokonce i současné americké propagandy) měly za následek smrt až (!!! - což je spekulace) 100.000 iráčanů... Dokázanými obětmi jsou pouze oběti persekucí po atentátu na Husajna, potlačení kurdských bouří a Irácko-Íránské války - dle mého odhadu tedy něco kolem 16.000 obětí. Politováníhodné a Saddám si nezaslouží lítost - kam se ale hrabe na současnou okupační moc USA...
SEMTEX to má , koukám, ještě domotanější, než já! (Hugof | 21.08.07 10:45)
A to se rozhodně nepovažuju za znalce historie! ČSSR udržovala s Irákem relativně dobré vztahy snad ještě v roce 1983-4. Můj odhad je vázán na jednoduchou mnemotechnickou pomůcku - v té době totiž ještě byly u nás k dostání výborné irácké cigarety Bagdad.
Docela mi v tom ale falíruje tendence myslet si, že byly dobré vztahy ČSSR s Irákem přerušeny v odpověď na navázání vojenských kontaktů Saddáma Husajna s Reganovou americkou vládou. V té době snad už dávno Husajn udržoval přátelské kontakty s Donaldem Rumsfeldem, na jehož popud byly Iráku dodávány ZHN.
(Hugof | 21.08.07 10:46)
Vztahy mezi ČSSR patrně narušil už konflikt Iráku s Íránem (resp. napadení Íránu Irákem) a nakonec i Saddámovo systematické vyvražďování Kurdů.
Do té doby byl Saddám Husajn pro naše tehdejší papaláše spíše socialistickým vůdcem. Vypovídá o tom i široce zaváděná demokracie v Iráku po odstranění šáha a takřka socialistická ústava, která přinesla iráčanům široké svobody a práva. Není bez zajímavosti, že například povinná školní docházka, politika vzdělanosti a do té doby neslýchaná práva žen na vzdělání i politický život byly najednou na stejné úrovni, jako v tehdejším socialistickém Československu...
(Hugof | 21.08.07 10:53)
Není ovšem bez zajímavosti, že ačkoliv se státy tehdejšího socialistického bloku od Saddámovy diktatury odvrátily v odpověď na Irácko-Íránskou válku a zejména odsoudily Saddámovu genocidu Kurdů, Velká Británie, Německo, Francie ani USA Saddáma Husajna za tyto evidentní zločiny nikdy nekritizovaly - tedy nikdy do roku 2001...
IMHO: SEMTEXI - opět projevuješ svůj vytříbený cit pro dvojí metr! (Hugof | 21.08.07 10:59)
Ačkoliv kritizuješ těhdejší socialistické státy za dodávku konvenčních zbraňových systémů Saddámovu režimu, vůbec ti nevadí, že USA Saddámovi Husajnovi dodávaly zbraně hromadného ničení, dokonce kmeny biologických zbraní (to jsou ostatně ty, které pak po sobě Rumsfeld v Iráku v roce 2003 hledal) a zcela nepokrytě zamlčuješ, že USA dodávaly protizkonně zbraně Iránu v době, kdy z tohoto zisku (a zisku z pašování kolumbijského kokainu) financovaly obě strany konfliktů v Hondurasu a Nikaragui...
Aféra Iran-Contras jest pro tebe patrně také zcela neznámou epizodou kariéry Georgea Walkera Herberta Bushe, Williama Caseye či Donalda Rumsfelda...
Zadny dvoji metr, pouze mozna vzdelani, pane Hugo (semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 21.08.07 21:20)
Jak to bylo s Iran Contra vysvetlovat nebudu. Bylo to trochu jinak nez jak si tu vykladate. Vsechno je historicky dolozeno. Taky USA nelifrovali bakteriologicke zbrane do Iraku. Zrovna tak chemicke. Trochu jinak to bylo a v USA to funguje o hodne jinak nez se tady na Zvedavci prezentuje. Jak, nebudu vysvetlovat. S vami je to totiz ztrata casu.
SEMTEX (Hugof | 21.08.07 21:41)
Jste zářným příkladem totální vypatlanosti následkem absence historiografických osnov na nejen amerických školách. K smíchu je ale tvá fatální neznalost...
Jsem zvědav, co bude dělat SEMTEX, (Hugof | 21.08.07 21:47)
až jej nebude platit NSA... Zvědavec má zaděláno na velmi atraktivního spojence! NSA už má taky notně vyschlé zdroje - i když se zváří, jako bezedná studánka! Nebude-li základna v Brdech, nebude překladiště Heroinu, nebudou prachy pro NSA...
semtex (crystalwind | 21.08.07 22:07)
"vše je hisoricky doloženo" "nemá význam komentovat"
tak tieto formulácie používajú ľudia, ktorých jediná obhajoba súčasných režimov (v USA, Eur...) spočíva v tom, že stále ukazujú prstom na hrôzy v Iraku, Kórei, Rusku či ZSSR.
"Jano je dobrý, pretože zabil 500 ľudí a Fero zabil 700 ľudí, on je zlý." Poviete im - USA napadli cez 40 krajín, podporovali rovanko krutých diktátorov ako boli predošlí, len tí noví boli loajálni USA. A ich odpoveď znie - Stalin usmrtil v gulagoch milióny. Hodnota protiargumentu je nulová, no propaganda ich naučila, že musia z každého kritika USA urobiť obhajcu komunizmu alebo diktatúry. Ľudia ako semtex nemajú v rukách argumenty, preto píše žeto nemá význam komentovať.
... (crystalwind | 21.08.07 22:14)
povedal som známemu: incident v tonkinskom zálive bol zinscenovaný, tak ako aj 9/11 neprebehol celkom podľa oficiálnych vyjadrení... proste zámienka na vojnu, verejná mienka... robí sa to už od čias rímskej ríše. robili to nemci, sovieti aj američania. vysvetľoval som mu, že studená vojna nebola súboj anjela z diablom ale dvohc režimov o hegemóniu. ktorý je lepší a horší je ťažko povedať, v súčasnosti sa ukazuje, že viac škody narobí ten, kto dlhšie vydrží. tzv. demokracie v podstate preukázali rovnakú ignoranciu k ľudskému životu a životnému prostrediu ako aj totality, lenže sa im hrôzy do istej miery podarilo vyviezť za hranice svojich krajín (okrem morálneho úpadku)
Odpoveďou bolo - tí ľudia utekajú z Latinskej ameriky do USA, asi preto že je tam tak zle?
zhodnotte sami, možno vyznievam ako demagóg ale toto sa mi stáva bežne. o tom to je.
... (crystalwind | 21.08.07 22:18)
problém je čierno biele videnie, obhajca radaru v ČR vám nikdy nepovie, v čom je dobrá politika, ktorú presadzuje.
Povie vám len, čo je zlé niekde inde. A voľba menšieho zla je najväčší omyl, chorá zvrátenosť, zmena od zlého k menej zlému neexistuje, nie dlhodobo. môžme chcieť len zmenu k lepšiemu, oveľa lepšiemu a za ňu bojovať. iný čin nemá hodnotu.
Jen na okraj o tom, za co má platit ČR - myslím, že poprávu! (Hugof | 22.08.07 14:57)
Začněme kratším z obou rozhovorů. Exkonzul Ibrahim Al Aní v něm mj. říká na otázku: "Za co konkrétně chcete to odškodnění?" "Za to, že mne kvůli českým informacím o údajných kontaktech s teroristy zatkla americká armáda. Ve vězení mě mučili. Mám silné popáleniny na břiše a nohou. Mám utržený palec na pravé ruce a silné popáleniny na dlaních a předloktí levé ruky." a jinde: "Na svobodu mne propustili 23. prosince 2005. Pak jsem strávil přes sto dní v nemocnici a musel jsem prodělat jedenáct operací. Američané mi řekli, že proti mně nic nemají".
http://www.blisty.cz/2007/8/22/art35927.html
... myslím, že SEMTEX (Hugof | 22.08.07 14:58)
by se zaručeně přiznal!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Česká republika: Slavný český humanista, dramatik a čekatel na Nobelovu cenu Václav Havel se opět projevil. Na open air hudebním festivalu v Trutnově podepsal petici pro radarovou základnu.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/havel-na-festivalu-podepsal-petici-pr...
Klasifikace: kuriozity,krimi
Komentáře
Byl bych překvapen... (Vodník | 18.08.07 23:35)
...kdyby NEpodepsal.
(Hugof | 19.08.07 02:32)
V roce 1998 podepsal Havel "Dopis Osmi", jako prosbu Evropanů bombardovat Srbsko, za "neetické chování" vůči UCK, v jejichž řadách bojovali mudžahedíni z "karet hledaných teroristů" z prvních let "války proti terorismu" v Afgánistánu a Iráku, které tím tedy v Kosově a následně v Makedonii měli Američané chránit i za cenu smrti 6.000 nevinných Srbů, kteří neměli s děním v Kosovu evidentně nic společného... Ačkoliv se mnohem později prokázalo, že důvody vedoucí ke genocidě Srbů byly dokonale vyrobenou manipulací MI6 a CIA a Miloševič byl (post mortem) v haagu omilostněn, nikdo Havlův krok nekritizoval.
(Hugof | 19.08.07 02:32)
V roce 2003 Havel podepsal jiný "Dopis Osmi" - tentokrát prosbu "Evropanů" o neodkladnou invazi do Iráku. Přesto, že se nakonec prokázalo, že důvody, pro něž USA s invazí do Iráku započali a celou zemi rozbili a uvrhli stát do mnohem větší bídy, anarchie a bezpráví, než tam vládly za dob diktátora Husajna a "Koalice" se stala přímo zodpovědnou za smrt milionu iráckých obyvatel a z dalších téměř 4 milionů učinily bezdomovce na útěku, nebyl Havel za svůj krok nikdy kritizován - dokonce ani opozicí!
(Hugof | 19.08.07 02:33)
Tedy - pojďme se tvářit, že to opět Havel myslí dobře a upřímě, když věří nejprolhanější vojenské moci na Planetě a dotřetice se konečně trefí a americká vláda nás tedy vyjímečně neobelhává!
Jinak to bude nakonec svádět k pocitu, že "TŘIKRÁT A DOST!"
Zjevne (Aja | 19.08.07 03:20)
rad podpisuje, doufam, ze nezapomnel ke jmenu prikreslit "jeho srdicko"....laska a pravda vitezi.:-(
Kam to kracime? (SandWalker | 19.08.07 07:18)
"... a vsichni povstali a tleskali a tleskali" - beha mi mraz po zadech.
No a jinak to byla jiste jen nahodicka - urcite nebyl scenar podpisu dopredu peclive dohodnut - prave na teto akci a za ucasti toho "spravnyho staryho undergrandu"....
Jo, porad stejne metody a efekty z nich.
Věnováno náčelníkovi Václavu havlovi (skud | 19.08.07 09:43)
http://www.festivaltrutnov.cz/
Hlavně, že se považuje za náčelníka tohoto "woodstocku" a květinových dětí a hipísáků. Možná tak před těmi 20-ti lety se mohlo jednat o nějaký ten underground a v době bolševika to mohlo mít nějaký smysl, dnes je podle mě tento festival pouze kšeft.Předpokládám, že většina návštěvníků tohoto festivalu jsou spíše proti radaru. Viděl jsem reportáž s festivalu, kde byli přesně ti květináči, hipísáci a jim podobní.Normálně by měli lidi tento festival bojkotovat, když z nich většina ví, že je pro agresivní vojenskou politiku. A třeba by mohl tento fest krachnout a možná by Havel začal přemýšlet proč. Ale nikdo nic, nikdo z humanistů neprotestoval a vesele se bavili s náčelníkem "advokátem radaru".
Konecne procitnuti z kecu o pravde a lasce (Jan X. | 19.08.07 11:17)
Nojo, aspon konecne lidi uvidej, co je to zac tenhle Havel, dokud slo o bombardovani jinejch, tak to zrejme nejak nechapali. Tedka jim to snad konecne bude jasny, co je ten chlapek zac.
dissent to rekl po revoluci docela rychle a jasne (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 19.08.07 12:40)
Vasku, jsi prase a hovado!
Je to otřesná devalvece symbolů (Vodník | 19.08.07 13:10)
"Český woodstock" - ten americký byl symbolel míru a lásky, jakkoli naivním a vykouřeném, revival po 25 letech vyzněl trapně, no a na českém woodstocku se po 20 letech demonstrativně podporuje petice, žádající momentální nejhorší válečné štváče na planetě o umístění svého vojenského zařízení na naše území, které nám mj. přinese první úder amerického protivníka. Kdoví, není-li daleko doba, kdy budou nacistické symboly vzývány jako doba pořádku, lásky a konstruktivního snažení...:-((((
Věchet? (Miroslav Yamato | 19.08.07 14:59)
To je fakt síla, tento Václavův přítel...kupodivu se jim i povedlo ho zastihnout střízlivého, to ho asi museli nějak hlídat či co...ale kecy měl jak obvykle. Škoda, že ho nezachytili taky v jeho standardní pozici, tj. když se přes Trutnov plazí ožralej jak to nejhnusnější hovado. Inu, přítel jak má být...
(Pramen | 19.08.07 16:32)
Hlavní klimatolog Narcis Klausovatý samozřejmě varuje před všemi teplými vlivy planety a vyprávěl nám příhodu,kdy s komunistickým gaunerem Dybou si byli zaplavat v Atlantiku a dali si závod na 100 metrů prsa a servilní šmejd Dyba dal Narcisovi 100 metrů náskok a když Narcis vítězně přeťal pomyslnou pásku tak mu najednou pod vodou někdo ztáhl plavky a začal mu kouřit ptáka.Narcis začal plácat rukama do vody a křičet "To jsi ty Dybo?" a z vody se ozval tenounký hlásek "Kdepak,to jsem já TEPLÝ Golfský proud."Proto Narcis Klausovatý varuje před teplou zimou,teplým jarem a teplým podzimem, protože teplouši jsou nevyzpytatelní a teplé léto by mohlo dokonce ohrozit zlatý poklad Česka protože Češi zblblí horkem by byli schopni vykoupit i Brdské lesy do soukromého vlastnictví a američtí soudruzi by se šíleně nasrali a mohli by dokonce provést i dočasnou okupaci Brd.
Slavný český humanista (trosecky | 20.08.07 11:21)
Asi se jedná o překlep. Pan Havel není slavný humanista, ale slavný český HUMORISTA! Celý jeho život je jeden velký vtip. Ovšem je pravda, že jeho žertíky už stály spoustu lidí život. Asi praskli smíchem.
Havla by nas uz nekdo konecne mohl zbavit. (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 21.08.07 16:30)
Opakovany vtip o humanitarnim bombardovani a sireni demokracie zbranemi prestal byt vtipem a tihle lidi si za vlastizradu zaslouzi jen smrt.
4 Trodas (Pavel Bočan, meskal (zavináč) seznam (tečka) cz | 22.08.07 13:44)
Ne tak docela. Nikdy bych atentátníkům neodpustil, pokud by toho ožralého ksindla zastřelili. Takovou smrt si nezaslouží. Hodit ho sežrat prasatům, nebo utopit v žumpě, to je ovšem něco jiného. Pokud zdechne sám, doufám, že se ožralý utopí ve vaně, nebo spadne z balkónu.
Trodasi a Bocane (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 15:26)
vy jste dnaska nejaci statecni. To jste byli tak statecni v nadavani na statniky (i na ty byvale) i za vlady zlocinnych komunistu?
Pane Jirous, (Pramen | 26.08.07 16:56)
zjišťuji, že zde máte nějakou zvláštní službu na starosti, která spočívá v nasírání účastníků, rozvracení diskuze a jiné nebohulibé škodící činnosti. Nechci vám nic zlého říkat, ale jste již na těchto stránkách dostatečně dobře znám, tak by bylo nejlépe, kdyby jste ráčil jít provozovat svoje kousky někam na jiný web, než je Zvědavec.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Turecko: V v jihotrueckém městě Antalya bylo uneseno dnes ráno civilní letadlo. Většina ze 136 pasažérů je na svobodě, v letadle jich zbylo udajně jen devět. Média zřejmě příliš informací nemají - aktualne.cz se zmohlo na článek o šesti kratičkých odstavcích, z čehož dva pojednávají o únosech v minulosti.
V čem má ale aktualne.cz jasno, je pachatel, kterým není nikdo jiný než všudypřítomná: Al - Kájda
Tato informace se ale mimo výše uvedeného popisku pod obrázkem v článku vůbec nevyskytuje. Únosci údajně mluví arabsky a směřují do Íránu nebo Sýrie. Uvidíme, zda média přinesou o těchto tvrzeních důkazy, nebo jestli je to jen další pokračování "posilování nenávisti k Arabům".
(zahraniční zdroj: Turkish plane hijacked, six hostages held)
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=...
Klasifikace: politika,krimi
Zprávu vložil/a Brixenský vězeň
Komentáře
Mistni tisk (Aja | 18.08.07 21:43)
(Quebec)pise, ze vsichni cestujici byli propusteni a oba unosci (Turek a Syran) se vzdali. Podle turecke policie se ukazalo, ze to, co unosci vydavali za bombu, byla detska plastelina, unos mel byt protestem proti americke politice na blizskem vychode.
Ty unosci asi budou krapet nahlavu, ne? (von_Krebst | 18.08.07 22:04)
jak proboha mohou nevinni turecti cestujici za americkou politiku na blizkem vychode (a to uplne odhlednu od toho zde je nebo neni dobra)? Vzdyt to je jako kdybych ja chytil vola Tamase nebo nejakeho jineho eurolevicaka a pred videokamerou bych mu urizl hlavu pri provolavani hesel Allah Radar -:) A rekl bych, ze je to na protest proti putinove zbrojeni nebo vrazdam novinaru.
Et tu, Brute (Arkan | 18.08.07 23:58)
jenom taková malá "chibička", na Blízkém východě...
To Arkan (Aja | 19.08.07 00:03)
Vam to proste neda, ze? A to i presto, ze jste si zakazal jakoukoliv komunikaci s moji osobou. Posluste sy.
On bude, milý "von Krebste", trochu prob v tom, (Hugof | 19.08.07 02:29)
že od samého počátku oněch široce oblíbených a po Světě populárních "únosů nepřátel Al Kajdá" (respektive již od jejich první oběti) byli unášeni vesměs jen odpůrci a kritici americké vojenské přítomnosti v Iráku! Takže ono v tom patrně logika bude...
Je to ostatně docela zajímavý příklad pro nás - do Iráku USA prý měly přinést svou vojenskou přítomností Iráku stabilitu, pořádek a zákonnost, která tam údajně nebyla. Ergo - co z toho se tedy nepovedlo?
Do ČR má trvalá vojenská přítomnost přinést bezpečnost a prosperitu, jež zde údajně není... Tedy, co se nepovede u nás?
... tedy znovu: (Hugof | 19.08.07 02:31)
V roce 1998 podepsal Havel "Dopis Osmi", jako prosbu Evropanů bombardovat Srbsko, za "neetické chování" vůči UCK, v jejichž řadách bojovali mudžahedíni z "karet hledaných teroristů" z prvních let "války proti terorismu" v Afgánistánu a Iráku, které tím tedy v Kosově a následně v Makedonii měli Američané chránit i za cenu smrti 6.000 nevinných Srbů, kteří neměli s děním v Kosovu evidentně nic společného... Ačkoliv se mnohem později prokázalo, že důvody vedoucí ke genocidě Srbů byly dokonale vyrobenou manipulací MI6 a CIA a Miloševič byl (post mortem) v haagu omilostněn, nikdo Havlův krok nekritizoval.
V roce 2003 Havel podepsal jiný "Dopis Osmi" - tentokrát prosbu "Evropanů" o neodkladnou invazi do Iráku. Přesto, že se nakonec prokázalo, že důvody, pro něž USA s invazí do Iráku započali a celou zemi rozbili a uvrhli stát do mnohem větší bídy, anarchie a bezpráví, než tam vládly za dob diktátora Husajna a "Koalice" se stala př
Automaticky kráceno
... (Hugof | 19.08.07 02:31)
V roce 2003 Havel podepsal jiný "Dopis Osmi" - tentokrát prosbu "Evropanů" o neodkladnou invazi do Iráku. Přesto, že se nakonec prokázalo, že důvody, pro něž USA s invazí do Iráku započali a celou zemi rozbili a uvrhli stát do mnohem větší bídy, anarchie a bezpráví, než tam vládly za dob diktátora Husajna a "Koalice" se stala přímo zodpovědnou za smrt milionu iráckých obyvatel a z dalších téměř 4 milionů učinily bezdomovce na útěku, nebyl Havel za svůj krok nikdy kritizován - dokonce ani opozicí!
Tedy - pojďme se tvářit, že to opět Havel myslí dobře a upřímě, když věří nejprolhanější vojenské moci na Planetě a dotřetice se konečně trefí a americká vláda nás tedy vyjímečně neobelhává!
Jinak to bude nakonec svádět k pocitu, že "TŘIKRÁT A DOST!"
To Aja (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 19.08.07 08:14)
Ajo, budeme si už muset zvyknout. Arkan je v důchodě, nemá co dělat a tak si vybral Zvědavce jako Zeď nářků.
K tomu článku. Nějak to zavání kulišárnou. Jednak jsem jinde četl, že ne únosci, ale pilot si vynutil přistání k dotankování paliva. Další
vykřičník: ministr dopravy tvrdil, že to jsou Iránci. Nakonec mají ti dva hoši ještě štěstí. Nakonec by je při přistání v Teheránu odpráskl agent tajné služby a docela náhodou by se u nich našel iránský cestovní pas.
A stopy opět vedou do darebného státu.
Mirdo šmirdo, (Arkan | 19.08.07 14:55)
jednu věc musím uznat, že jako blbec jsi nezničitelný. Zda jsem v důchodu nebo ještě pár let před důchodem, o tom nespekuluj. Pro příště se snaž následovat rady jednoho převozníka z Bráníku. Ten se jmenoval Kyser, a když ho někdo chtěl sráth, tak vždycky říkal,"Já sem ňákej Kyser a ty se na mně vyser". Zapamatuj si to, Mirdo Šmirdo. P.S. Ti dva únosci, jeden byl Turek a druhý Palestinec se syrským pasem a kapitán se rozhodl pro "technické" mezipřistání v Turecku, jelikož na let do Sýrie či Iránu neměl dostatek paliva.
Bratre uciteli, (Rene Bartosek | 19.08.07 15:56)
nevim jestli skleroza nahlodava vasi pamet? Tuhle branickou historku uz jsme nekolikrat slyseli. Nebyl by v tom vasem vetesnictvi mezi usima nejaky novejsi mene ohrany kousek. To vite my se radi zasmejem, ale holt u starych vtipu to neni vono.
(Pramen | 20.08.07 01:01)
Arkan,velká škoda, že si z toho přívozu v Bráníku nespadl a neutopil se. Velká síla lidí by si oddychla, protože píčoviny,které vyplodíš, se nedají číst.
To Arkan (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 20.08.07 05:52)
Co se mi na tvojí povaze nejvíce líbí je to, že se nepřetvařuješ. Zůstaň takovým, jakým jsi. Takhle ti to sluší, mládenečku. Na nějakého Arkana "slušňáka" bychom si tady asi těžko zvykali.
P.S. Takže do důchodu je to stále ještě dále než do lékárny?
Tak pozor (LACO | 20.08.07 22:15)
Asi hodinu to byla Al-Kájda, po hodině už byli únosci najednou z Íránu..:-)
O tom si, soudruhu Peleško, (Arkan | 20.08.07 23:49)
můžeš detailně promluvit (jako "Pramen") s naším kontaktem z Stb anebo na nejbližší stranické schůzi se soudruhem Dolejším. Zatím zůstávám se stranickým pozdravem - Čest práci!
P.S. Nezapomeň oslavit 39. výročí osvobození ČSSR od kontrarevoluce.
(Pramen | 21.08.07 00:58)
Jakou máš Arkan dojemnou péči o komunisty,asi se ti po nich stýská!Oni už největší práskači za gestapa byli potom největší komunisté a největší udavači komunisté jsou dnes nejhorlivější odpůrci a nesmiřitelní
antikomunisté! Kolik lidí si stačil udat Arkan i v emigraci? Jen se pochlub,kolik
lidí máš na svědomí? Určitě se ti uleví.
A neboj se, souzen už nebudeš, vše je už promlčeno, jenom by jsi mohl dostat takhle zvečera od někoho parádně na držku!
Soudruhu Peleško, (Arkan | 21.08.07 01:50)
pozor na ten "češtin". Podmiňovací způsob, já bych, ty bys (ty by jsi jen NPČPPZ), on by, my bychom, vy byste (vy by jste jen NPČPPZ), oni by. Podobným způsobem kdybych, abych. Jen pro 2. osobu č.j. platí, že následuje-li zvratné si, se, předchází k němu -s. Z.b. Kdyby ses, soudruhu Peleško, dobře učil, udělal by sis pěkný výlet. Základní mluvnice českého jazyka SPN, a.s., Praha 2004. Bližší (blišší - NPČPPZ) na stranické schůzi.
(Pramen | 21.08.07 03:16)
Je vidět Arkan, když dojdou nějaké argumenty k diskuzi, tak už jenom dokážeš blábolit a žvanit o hovně.Co takhle, že by jsi se vrátil do zoologické zahrady na Nezvědavce,odkud jsi přišel, mezi svoje duchovní
bratry, kde si můžeš plácat nesmysly o komunistech od rána do večera.Tam můžete s politrukem Mikinem, Lehem, Ben Hurem a dalším "výkvětem" emigrací poškozených duchovních mrzáčků lakovat situaci v USA
na růžovo a navzájem se ujišťovat , jak jste jako emigranti dobří. Trochu je my z vás špatně, když zde čtu vaše vychloubačné řeči, ale opravdový hrdinové zůstali doma a postavili se bolševikovi čelem.To jste nedokázali, protože jste zbabělci a před komunisty jste docela normálně zbaběle utekli.
Nechci soudit všechny, někdo opravdu musel, ale většina je těch ekonomických, co hlavně potřebovali plnější žlab.
A také proto jsou povětšinou vaše názory prasečí. Ještě, že jste místo řeči nezačali chrochtat i když někteří z vás jsou na dobré cestě, že Arkan.
Soudruhu Peleško, (Arkan | 21.08.07 15:42)
Je velice těžké argumentovat s někým, kdo považuje dobrou znalost jazyka českého za blábol a žvanění o hovně. Mohu ti jedině doporučit, soudruhu Peleško, aby ses (aby jsi se - Nová Pravidla jazyka českého podle akademika Pelešky) věnoval více zlepšení své znalosti češtiny a méně kritizování lidí, kteří odešli do emigrace. Zejména doporučuji se soustředit na podmiňovací způsob(např. by jsi se, ty jsi se a podobné patvory, které tak rád používáš) a zopakovat si správné tvoření a používání 5. pádu, například soudruhu Peleško, nikolik soudruh Peleška. Když čtu na Zvědavci i na Nezvědavci příspěvky lidí - kteří v ČR žijí a denně česky mluví - a vidím (vydím - NPČPPZ) ty hrubky, tak tam je jakákoliv debata úplně zbytečná. Abych parafrázoval jednoho známého skotského básníka, "Člověk, který nemluví a nepíše správně česky, není člověk, se kterým bych chtěl o něčem diskutovat". Nezapomínej na moudrá slova J. V. Stalina, "Jazyk je prostředkem
dorozumění (dorozum
Automaticky kráceno
Pane Pelesko, (Aja | 21.08.07 21:30)
budte tak laskav a nevnasejte binec mezi emigranty a domaci.
Mam se vas poptat, jak jste se "stavel celem" byvalemu rezimu vy?
Je to cele nesmirne trapne, tedy, aby emigranti rozvijeli teorie o tom, ze kdo zustal doma, podporoval bolsevika a naopak, ti co zustali, nazyvali emigranty zradci a zbabelci.
To je uuuroven.....
(Pramen | 21.08.07 22:28)
Jsi trapný.Mluvnice je sice dobrá norma,ale vždy jde přeci o obsah.Nakonec je to tvoje úchylné jednání,když ti schází argumenty,tak je možné nasírat formou!
Kde tě naučili takovým křivárnám? A to se ani neptám,jakým lumpům sloužíš.
A co se týče emigrantů,ti jsou povětšinou v pořádku,ale zrovna ty jsi
emigrantská černá skvrna.Svojí úžasnou zavilostí a pokřiveným charakterem.
(Pramen | 21.08.07 22:59)
Můžeš se Arkan i s Krebstem snažit jak chcete,ale myslím, že zde si celkem každý udělá jasný obrázek, že za těmito přezdívkami se zde prezentují lidé podivného charakteru, kteří nemají zájem diskutovat, ale diskuzi znemožnit,blbými
a nasíracími příspěvky, zaváděním diskuze mimo téma, která je někomu nepříjemná a Zvědavec je jim trnem v oku.Co tě vede k tomu Krebste, že za úplně banálním článkem napíšeš, že za všechno mohou židi.Koho tím chceš vytočit? Jenom dokazuješ svojí ubohost.
Odbojar Peleska (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 15:35)
Mno, me by taky docela zajimalo, jak se pilny ctenar komunistickych medii Milan Peleska postavil celem proti komunismu.
Treba o tom napise samostatny clanek.
Ale opravdu pane Jirous, (Pramen | 26.08.07 17:02)
vaše nasírací činnost na stránkách Zvědavce je kouzelná. Nebo snad mají na Nezvědavci zavřeno a nemáte se s kým hádat, tak jste přitáhl škodit na Zvědavce.A opravdu jsem velice udiven, jaký máte nebývalý zájem o soudruhy komunisty.Zdali jste takhle náhodou nebyl jedním z nich. To mají bývalý soudruzi v náplni práce od svých nových pánů, nadávat na komunisty.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 22:12)
odpovezte na Ajinu otazku a nekrutte se jak slizky uhor.
Jak jste se vy postavil celem komunismu?
(Pramen | 26.08.07 22:56)
Možná se budete velice divit, ale tolik polínek pod kotel s komunisty jako já,přiložil málokdo.Neměl jsem se za bolšána špatně, ale komunista jsem nikdy nebyl, protože mně se z nich dělalo stejně špatně, jako teď z vás. Samé lži a kecy a kdo nelhal a nepodporoval oficiální kecy byl nepřítel. Dříve komunistů, dnes bushistánu! Jak je to ohavně a přitom stále stejné. Z jedněch bolševických sraček jsme vylezli a do dalších pro změnu amerických, lezeme!
A tím , že jste emigrovali, žádnou zásluhu nemáte. Jenom obdivuji všechny lidi, kteří se v emigraci dobře chytli, protože to žádná procházka růžovou zahrádkou nabyla.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Čína: Podle pramene čínského ministerstva obchodu, v prvních 10 měsících letošního roku vývoz čínských automobilů poprvé překročil dovoz automobilů.
Statistické údaje ukazují, že v tomto období Čína vyvezla 135 tisíc automobilů, přičemž dovezla 128 tisíc kusů.
Údaje také ukazují, že trhem takových čínských výrobků jsou zejména rozvojové země v Asii a Africe, zatímco v importu automobilů dominuje Japonsko, Německo, USA a další rozvinuté státy.
Zdroj: Radio China
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
Bic jen na blbe? (von_Krebst | 18.08.07 21:54)
Zajimalo by mne, zda ty uzasne cinske vozy splnuji emisni normy EURO 4, limity na emise CO2 anebo zda na to cinsti soudruzi serou. Asi se podobnyma kravinama a brzdama zvysujicima cenu nasich vyrobku se nechavame buzerovat od nasich moudrych eurouredniku a globalnich oteplovacich apostolu pouze my, ze?
(Pramen | 19.08.07 02:29)
Čínská auta splňují limity a již se též dováží do EU.Čínských značek je víc a některé již mají zastoupení v Itálii.Cena je na 50 - 70% souměřitelné konkurence. A ty bys Krebste potřeboval dlouho bičovat, aby s tebe tu hloupost dostali.
A až těch čínských aut bude dost, tak zavřeme krám a půjdeme se pást, přesně jako se to stalo s textilem. Je to pouze otázka času.
ktere (von_Krebst | 19.08.07 02:43)
Vyjmenujte mi prosim KTERE cinske znacky automobilu se dovazeji pro provoz v Ceske Republice? Nebo je zase dalsi lez?
(Pramen | 19.08.07 02:54)
Žádná lež, zaspal jsi dobu. Čínské SUV stojí přibližně cca 300 000 Kč a to je hodně málo. A má několik druhů motorů - jeden typ používá diesel agregát IVECO, takže tam není o čem mluvit.
I když si nasírač, tak ti piknu odkazy.
(Pramen | 19.08.07 03:00)
Čínská auta dobývají Evropu
Zdroj: Motožurnál
Frankfurtský autosalon letos poprvé představil kromě světoznámých značek i výrobce aut z Číny. Jejich představení se očekávalo celkem s napětím, protože nedávno se objevily zprávy, že by čínská auta mohla udělat revoluci v cenách. V nabídce se údajně mělo objevit malé auto okolo 150 tisíc korun.
Jedním z čínských aut, které autosalon hostí, je vůz značky Landwind. V expozici byl jen off road, který jako by z oka vypadl Opelu Frontera. Pod kapotou se může ukrývat jeden ze dvou zážehových motorů Mitsubishi nebo vznětový agregát Isuzu s cenami od 15 do 20 tisíc eur, tedy od 450 do 600 tisíc korun. Zatím se ale prodává jen v Belgii a Německu. Kdy se tedy dostane i na český trh?
"Doufáme, že ho začneme prodávat v roce 2006. Ceny by měly být srovnatelné s cenami v Belgii a v Německu," říká Peter Bijvelds, zástupce Landwindu v Belgii.
U automobilky Geely, která působí na čínském trhu 8 let a dva roky exportuje, byla nabídka o pozn
(Pramen | 19.08.07 03:01)
U automobilky Geely, která působí na čínském trhu 8 let a dva roky exportuje, byla nabídka o poznání bohatší. Evropskému publiku přivezla poprvé ukázat hned pět modelů, od toho nejmenšího, až po sporťák.
"Rádi bychom naše auta prodávali po celém světě. V současnosti ale exportujeme na střední východ, do severní Afriky a do střední Ameriky, asi do 30 zemí," vysvětluje více prezident automobilky Zhao Jie, který má na vizitce v závorce za svým jménem George. Vyhýbavě se však vyjadřoval k tomu, kdy by se mohly vozy Geely objevit v Evropě.
"Přijeli jsme předvést naše auta evropskému publiku. Zajímá nás, co si o nich myslí a chceme od nich získat rady. Po autosalonu se vrátíme zpátky do závodu a budeme diskutovat o dalším postupu.
Mezi novináři se ale mluvilo o časovém horizontu tří až pěti let, což více prezident nepotvrdil, ale ani nevyvrátil, jen se usmíval. A nechtěl se příliš bavit ani o ceně.
"Cenu ještě nevíme. V Číně se ceny pohybují od 4 tisíc americkýc
Automaticky kráceno
(Pramen | 19.08.07 03:03)
http://motozurnal.centrum.cz/clanek.phtml?id=3599
(Pramen | 19.08.07 03:07)
http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=A050824_181335_automoto_fdv
Tady je dostatečně rozsáhlý materiál , který byl uveřejněn na IDNES.
Myslím, že se již světovým výrobcům aut
začíná pozvolna dělat špatně.
Jeden komentář od čitatele v IDNES (Pramen | 19.08.07 03:14)
Vážení, mě je úplně jedno kdo, kde, kdy, jak a proč vyrobil něco třeba auto. Když mi dá někdo, třeba i číňan za 130 tisíc auto s klimatizací, elektrikou, abs, centrálem je mi úplně jedno co si kdo myslí a pudu si ho s klidným svědomím koupit. Nechci podporovat zloděje ze škodovky který mi daj fábii za 230 tisíc skoro bez volantu. Je mi jedno jestli utratím svý úpeníze u VW-Škoda nebo u číňana. Rozhoduje cena a to co dostanu za svý poctivě vydřený peníze. Já totiž taky nenakupuju u malejch obchodků ale jen a výhradně v LIDLU, MAKRU a podobnejch obchodech, protože tam maj rozumný ceny. Proč podporovat českýho zloděje v maloobchodu, kterej prodává to samý o 40 % dráž ? Já chci podporovat jen sebe a né vyžírky třeba ze škodovky. Českýho toho v česku už moc nezbylo, tak mi je fuk kde to kdo vyrobil. Mě zajímá jen cena a co za svý prachy dostanu ! Už aby tu ty číňany byli. Já se na ně těším.
(Pramen | 19.08.07 03:26)
Milan Smutný: Čínská auta: tvrdá konkurence
HN.IHNED.CZ
18.04.2006
Čína chce do roka exportovat osobní vozy do Velké Británie a do dvou let zaplavit kontinentální Evropu automobily. Tuto zprávu přinesly Hospodářské noviny (Čínská auta míří do Evropy, HN 12. dubna) s odkazem na největší čínskou automobilku Shanghai Automotive Industry. Zatímco právě v Šanghaji začala v roce 1985 vstupem koncernu Volkswagen éra výstavby čínského automobilového průmyslu, po dvaceti letech zkušeností s dnes už všemi renomovanými automobilkami si Čína troufá na Evropu s vozy vlastních značek.
Jestliže se počátkem 90. let v Číně prodávalo nějakých 200 tisíc nových automobilů ročně, dnes je to pětimiliónový trh se skokovým růstem. Bezmála ze dne na den přesedlala Čína z jízdních kol na automobily. Ucpané mnohaproudé magistrály jsou tak běžným obrázkem dopravních špiček nejen v Šanghaji a Pekingu, ale i dalších miliónových městech.
(Pramen | 19.08.07 03:29)
http://auto-moto.ihned.cz/c3-20607950-007000_d-na-evropske-trhy-utoci-automobilky-z-ciny
(Pramen | 19.08.07 03:37)
http://auto.idnes.cz/cung-chua-cinsky-narod-vyrazi-dobyt-evropu-f2y-/automoto.asp?c=2005M078h02A
(Pramen | 19.08.07 03:38)
http://auto.idnes.cz/cinska-auta-se-mozna-budou-vyrabet-v-evrope-fkl-/automoto.asp?c=A061221_152855_automoto_fdv
(von_Krebst | 19.08.07 04:10)
Put Your Money Where Your Mouth Is! Drahy Prameni, ja tu netvrdilm ze cinske znacky automobilu jiz dnes vse plnuji a uz dnes se dovazej do Ceska. Ty jo.
To Pramen (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 19.08.07 08:45)
Nerad se zastávám provokatérů, jako "doplňovače regálů" a různých Krebstů, ale tady má Jurgen Von Krebstík pravdu. Rozhodně také nesouhlasím s komentářem od čitatele na iDNES. Cena vozu převážně odpovídá kvalitě. Nikomu tady nedoporučuji zn."Bentley", ale Čína teprve začíná s produkcí automobilů. To vezme pěkných pár let, než si to vymakají. Mimochodem jsem viděl kritiku na TV zprávách, že jejich čelní demoliční test nesplňuje požadavky zdejšího trhu. Přitom se s tím Číňané přímo chlubili, jak obstál vůz v čelní srážce. Osobně bych nekupoval novou sérii v prvním výrobním roce, ať už se jedná o jakoukoliv značku. A na Ferrari nemám.
(Pramen | 19.08.07 14:16)
Když začínali Japonci nebo Korejci s auty,také všichni ohrnovali nos.Před deseti lety koupil auto z Koreje málokdo.
A čínské auto si dnes mohu bez problémů koupit,jenom zdali jich bude dostatek za tak nízkou cenu.Když se prodává v EU a má potřebnou homologaci, není žádný problém ,takové auto mít.Dnes si někteří lidé
z Česka koupí výrobek ze Škoda auto raději někde v jiné zemi EU, protože je o něco levnější.Třeba na Slovensku a dalších zemích, také jak zde místní prodejci dávají různé rabatní slevy.
Pelesko, (Jiří Koubek, yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz | 19.08.07 14:44)
cinske auto si dnes koupi jen sebevrah. Nejen cena je dulezita, bezpecnost cinskych aut je takrka nulova a navic se mi zda, ze cinska auta nesplnuji evropske emisni limity.
(Pramen | 19.08.07 16:46)
Bez homologace a splnění všech limitů, dnes v EU neprodáte ani tříkolku!
A zcela upřímně, když o problému nemáte ponětí, prosím zdržte se komentářů, protože potom jste opravdu pouze za hlupáka.
Homologační řízení je dnes v EU velice přísné a vezměte jed na to, že právě různé
drobné nedostatky spíše projdou u nějaké renomované značky, než u nového nezavedeného výrobce.Příkladně některé testy / barierový/čínský výrobce nesplnil a musí dotčené části překonstruovat, aby vůbec mohl na trh.
Vy jste ale príma "plkal", Koubek!
po prvnich crash testech (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 19.08.07 16:51)
velmi pruserovych zvysovali soudruzi bezpecnost - privarili traversu na predni naraznik :-)
Nehadejme se s nim. (von_Krebst | 19.08.07 18:34)
Pan Pramen toho nakeca. Kdyz ma ale napsat, ktera Cinska znacka auta se DNES prodava v Cesku, nejak mu dojde rec. Pritom odpoved by se mu vesla na 1 radek, ze? :-)
(Pramen | 19.08.07 23:37)
Evropská unie je jednotný ekonomický prostor a já si nemusím auto kupovat v Česku a této možnosti již mnoho Čechů využívá - koupí si auto v Itálii nebo Řecku, podle toho kde dostanou lepší cenu.
Záruka je všude stejná a je možné takto uspořit i několik desítek tisíc korun.
Takže je jedno, kde je jaké auto v Evropě v prodeji, protože je pro Čecha stejně dosažitelné, jako kdyby ho koupil u nás v republice.
A Krebste můžeš jenom vztekle mrskat nožičkama , jako malé děcko, co nedostalo svojí hračku.
Je vidět , že víš hovno a patříš zde pouze k druhořadým nasíračům a rozeštvávačům diskuzí.
(von_Krebst | 20.08.07 02:22)
O EU placas pekne, skoro jako tajemnik OV KSC. Ale to jmeno cinske znacky automobilu, ktera by tu sla koupit ti tam zase chybi.... :-)
(Pramen | 20.08.07 11:59)
Když budu mít zájem koupit čínské auto,koupím ho kdekoliv v Evropě, když je na trhu! Ty budeš asi trochu natvrdlý.A pokuď se ti stýská po orgánech KSč, přihlaš se v Bohnicích v léčebně pro duševně choré.Tam dostaneš patřičnou péči.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Čína: Podle statistiky čínské Lidové banky, do konce září 2006 měla Čína devizové rezervy 987.9 miliard amerických dolarů, což znamená meziroční zvýšení o 28 procent. V letošním únoru Čína měla nejvyšší devizové rezervy na světě.
Informace čínského úřadu pro administrativu devizových rezerv ukázala, že důležitou úlohou rozvoje čínské ekonomiky bude realizace vyrovnanosti zahraničních příjmů a výdajů.
Zdroj: Radio China
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
Je dobre videt to v souvislostech. (von_Krebst | 18.08.07 21:49)
Hmm, to je sice opticky velke cislo ale je to asi jen 7.5% rocniho produktu Americke ekonomiky, ze? (988/13130=0.0752) Je to srovnatelne s tim, jake procento nas eurosocialisticky stat dava jen na UROK ze statniho dluhu. A "straslive draha" valka v Iraku stala za cely ty roky kolem 400 miliard dolaru, to je taky jen 3%. Takze pad 'velkeho kapitalistickeho satana' a zdroje vseho zla se zase odklada, co?
hmm. (Rene Bartosek | 19.08.07 00:11)
Vsechno slape jedna basen. Zprava o problemech velke realitni spolecnosti v USA, zlehka znervoznela. FED musel intervenovat miliardami dolaru, oni oficialne rikaji tusim cislo 17. Banka EU dokonce napumpoavala do ekonomiky pres 90 mld euro, japonska centralni banka vyhodila na trh jenom vsechna aktiva. Mate recht vsichni jsme desne za vodou, kdyz to rikaji finacni analytici, tak to tak musi bejt. Ja si tak nejak dokazu predstavit obecne "voco gou", analytici si dokazou predstavit tak nejak vice realisticky a plasticky. Priste by nam misto jejich optimistickych ksichtu meli ukazat jejich prdele. Jestli to totiz, takhle bajecne pujde dal, tak mame sanci videt nadsene tleskajici pulky ve freneticky se zrychlujicim rytmu, coz myslim je pohled pro bohy. Neco takoveho nasinec, jen tak neuvidi.
(Pramen | 19.08.07 02:20)
Meziroční navýšení je 28%. To je ten zajímavý údaj!
A Čína je stát, kde ještě před cca 30 lety bývaly pravidelně hladomory.
A hele Krebste, je zde parta nasíračů
a sabotérů diskuzí, ale ty patříš spíše k těm hloupějším.
Čína údajně při minsterstvu hospodářství (Hugof | 19.08.07 02:41)
zřídila institut s jediným úkolem - najít způsoby, jak pokud možno nepozorovaně a bez humbuku upotřebit americký dluh k nákupu progresivních a efektivních technologií, jež tento kapitál zúročí, aniž by to způsobili na trzích propad a znehodnocení dolarových rezerv.
Upřímně řečeno této zkazce mnoho nevěřím... (Hugof | 19.08.07 02:45)
Rusko také Číně příliš nevěří, ač se v rámci "Šangajského paktu" tváří spojenecky... Spíše myslím, že to celé nakonec může dopadnout "poněkud jinak", a poté, co Čína napomůže USA se zvýšením vlivu USA v Asii, použije tohoto bilionového dolarového kapitálu k handlování s územími, neboť čínská ekonomika je v prudkém přehřátí a to, co Čína potřebuje v současné době nejpalčivěji, je nový prostor...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Česká republika: To není vtip. Dopis s podpisem generalisima Bushe předal Paroubkovi velvyslanec USA Richard Graber. Dopis je prý nyní vystaven na stránce ČSSD.
Zdroj: http://pravo.novinky.cz/p191a04f.php
Klasifikace: kuriozity,politika
Komentáře
(Pramen | 18.08.07 04:37)
Při pomyšlení na Bushovo šíření míru mi nějak běhá mráz po zádech.
No jo (G3 | 18.08.07 09:05)
Ten dopis vypadá, jako by ho psal Brežněv před třiceti lety, akorát místo SSSR je tam USA.
Pominu (Aja | 18.08.07 15:46)
obsah, ale preklad "prevzacneho dopisu" je dost desny a to je jiste oficialni; coz mne pripomnelo, jak se tu casto kritizuji preklady, ktere delaji "neodbornici".
(trosecky | 20.08.07 11:24)
Když Bush naposledy šířil mír, stálo to 100 000 lidí život.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
18.8.07
Česká republika: Myslí si to redaktoři iHned, ale bohužel došlo k nežádoucímu poslání testovací zprávy.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/paroubek-se-pos-napsal-server-ctenaru...
Klasifikace: kuriozity
Zprávu vložil/a VaclavKabat
Komentáře
Za tim smrdi zid! (von_Krebst | 18.08.07 00:52)
je jasne videt, ze jde o dalsi dukaz zidovsko-imperialistickeho spiknuti za ucelem posileni nadnarodniho velkokapitalu a zavedeni chipove totality rizene pejzatymi vrahy z jeruzalema.
(Pramen | 18.08.07 01:33)
Pane von Krebst,je hezké , že jste nás
ráčil navštívit ze "Zoologické zahrady"
na Nezvědavci. Váš komentář je naprosto
bezkonkurenčně blbý. Je ho možné přiřadit ke žvanění Arkana a dalších klonů, které občas vylézají z duchovní kanalizace a předvádějí zde svojí "úrověň".Nebo je vaší úlohou odradit
všechny další čtenáře, aby vůbec marnili
čas nad vašimi textovými zvratky.
Pelesko, (Jiří Koubek, yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz | 18.08.07 11:13)
zato vas komentar je vylozene duchaplny. Uz zase mate povoleno psat prispevky?
s paroubkem to sice nesouvisi (tedy ne primo :-))))) (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 18.08.07 22:35)
ale jinak tu pan popsal pejzate vrahy dokonale :-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.8.07
Británie: Rodiče v některých oblastech Británie kupují svým dětem školní uniformy vyrobené firmami specializujícími se na neprůstřelné vesty.
Školní uniformy z jejich produkce nezastaví kulku, ale mají ochránit před bodnutím nožem.
Zdroj: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.htm...
Klasifikace: kuriozity,krimi
Komentáře
To, co (Aja | 17.08.07 20:31)
uvadeli jako ukazku v TV, vypadalo spis, ze material odola rezne rane, nez bodne (svetr s "podsivkou" z uvedeneho materialu).
Jinak je to udes, deti-skola-brneni.
(pm | 17.08.07 20:47)
No, je to prej kevlar, tak to asi odolá i bodnutí. A takhle se řeší příčiny problémů :-)))) Nene, nevěřim, že k tomu NWO jednou dojdeme, lidem prostě ten kalich trpělivosti zase přeteče a pak zas bude tíct krev.. Možná sem naivní, ale co mi jinýho zbejvá :-/
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
17.8.07
Česká republika: Další facku rozumu uštědřila a další vrstvu propagandy dnes vyplivla na své čtenáře iDnes. V článku Americká data přesvědčila Čechy, že radar neškodí píší, že si armáda nechala zpracovat první (první? teď???) odborné vyjádření "k plánovanému protiraketovému radaru v Brdech. Závěry čerstvě zveřejněné zprávy jsou jednoznačné: zdraví osob z okolních obcí radar poškodit nemůže. Studii provedli čeští experti na základě informací poskytnutých Američany", dozvídáme se z článku.
Samotnou zprávu v 6MB souboru pdf o 210 stránkách přidali k článku. Milé. Zběžně jsem tu zprávu prolistoval. Ke každé obci v okolí zamyšleného radaru udělali schématicky obrázek, kde je radar na kopci a jeho myšlený paprsek prochází NAD obci, nebo je obec schovaná za jiným kopečkem, takže VŮBEC, ALE VŮBEC NEŠKODÍ.
A radar má prý maximální výkon jen 170kW. Uf. To se mi hned ulevilo.
Článek ani zpráva o neškodnosti radaru bohužel neodpovídají na řadu otázek, jednou z těch hlavních je, co z toho ti čeští zrádci vlastně mají.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/americka-data-presvedcila-cechy-ze-ra...
Klasifikace: politika
Komentáře
(trosecky | 20.08.07 11:28)
No vida a já očekával, že přiznají pravdu. Jsem já to ale pitomec. Samozřejmě, že ničemu neškodí, dokonce podporuje růst květin a možná, naváděn svatým radarovým paprskem zavítá do dotčených obcí i Santa Claus se spoustou hodnotných dárků. Je snad jasné, že něco tak bezvadného navíc od státu, který vůbec není fašistický, tady prostě mít musíme!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.