Vydavatel: Vladimír Stwora (Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrovaná nebude], nebo máte-li účet u hushmail.com, pište na adresu zvedavec(zavináč)hushmail.com)
USA: Již druhý týden pokračují tisícové demonstrace v New Yorku bez zmínky mainstreamových médií. Davy protestují korupci a chamtivosti ve finanční čtvrti New Yorku. Policie používá nový protiteroristický tréning obkličování protestantů před zatčením sítí. . O víkendu policie zatkla 80 protestujících, vytvořila bludiště z barikád, odchytává lidi do sítí, používá slzný plyn a všemi způsoby se snaží ulice finančního centra znepřístupnit. Včera je přišel podpořit režisér Michael Moore. Dnes herečka Susan Sarandon.
Od násilí k anarchii už je velice blízko! (Dobroděj | 27.09.11 23:56)
Tak si budou mocní blbci tak dlouho zahrávat, až to na blbce spadne!
Obavam sa, ze dobrodej ma pravdu (AA | 28.09.11 07:23)
smutne je, ze moralne hodnoty upadli na jedny z najnizsich hodnot v historii ludstva samotneho a v tom pripade anarchia pre mna znamena nieco horsie ako to, co tu mame este dnes...
Na mieste financnikov z wall street by som sa ale velmi bal, pretoze ak sa k nim tieto davy dostanu, budu nemilosrdne ubity na smrt, ci v lepsom pripade poveseny na poulicnu lampu.
(Mrkva | 28.09.11 16:07)
Co se Michaela Moora týká, řekl bych že to je tak trochu "polibek smrti" :) Nicméně tohle video je docela síla.
protesty (keduT | 28.09.11 17:43)
a mezitím náš ministr financí nafackoval nějakému mladíkovi
http://www.novinky.cz/ekonomika/245823-svetu-vladn... žádné vlády. Na krizi nejvíce vydělávají velké banky. Trhy čeká krach. Je to prostý přesun peněz od střední vrstvy k multimilionářům, jejich jediným cílem je profitovat.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Dva kongresmani, Debbie Wasserman Schultz a leana Ros-Lehtinen za stát Florida, navrhují doplnit americký zákon o zdravotní péči z roku 1965 o Holocaust Survivors Assistance Act - zvláštní zákon, který by uvolnil více peněz a zdrojů pro agentury a zdravotní zařízení pečující o ty, kteří žijí v USA a přežili holokaust, neboť (cituji) "je nutno vyhovět jedinečným potřebám těchto přeživších a umožnit jim kvalitní, důstojný, komfortní a bezpečný život."
Od druhe svetove valky je kolik? 66 let? Takze nejmladsi clovek, co oficialne "prezil holohoax" bude mit pomalu k sedmdesatce. Kolik takovych je asi v USA?? Spis bych to videl na nejakou tu malou domu pro nejake ty spratelene organizace.
Nedelejte si iluze, ti US zakonodarci nejsou o nic moc lepsi jak ti nasi. Tam na to vyuzili holocaust a tady treba pomoc narodnostnim mensinam...
Ako bol ten vtip: (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 27.09.11 20:02)
"-Kde sú najhlbšie lesy?
-V Československu, lebo aj po 40 rokov po II sv. vojne vychádzajú z nich partizáni."
Len aby sa neobjavila moderná verzia tohoto vtipu o holokauste a o koncentračných táboroch.
Podle mého názoru jde o nějaký "tunýlek" potřebné organizace! (Dobroděj | 27.09.11 20:39)
Pokud budou mít přeživší z koncentráků v pořádku papíry a nebude jich jako u nás po válce partyzánů, kteří by se ani do lesa všichni nevešli, jedná se o několik stovek osob, kteří by mohli dostat nějakou prémii, třeba 100 000 USD na osobu jako odškodnění, což by stát vůbec nepoznal a byl by klid.A pokud odškodnění, tak všichni koncentráčníci, nejenom židé!Proč musí být zákon jenom pro jedny? Ostatní netrpěli, jenom židé!Co Rusové, Ukrajinci, Poláci a další, ale to nejsou ti "vyvolení"! To je rasismus naruby!Hlava mně to nebere!
Budou tam stavět invažidovny (Andrew Siddur | 28.09.11 03:25)
kto vie? (AA | 28.09.11 07:28)
ci pod pojmom "obete holokaustu" nie su mysleny vsetci zidia bez vekoveho rozdielu? Ved holokaustom nas strasia uz viac ako 60 rokov bez rozdielu vcerajsku, dnesku, ci zajtrajsku. Holt za obet holokaustu sa da povazovat aj pra-pra-pra-pra-pradieta :) Dnes sa da prekrutit naozaj vsetko...
tak toto je bomba (KILLROY | 28.09.11 11:33)
prezivsi holokaustu(tm) ma dostavat zo zdravotnictva viac penazi ako priemerny americky robotnik ktory mal 20 rokov ked mu ten koncentrak otvoril v 1945, hoci obaja mozno platili rovnako do zdravotnictva. Toto je znak ze uz sa nic nedeje v skrytosti, ziadna tajna konspiracia nie je. Vsetko sa totiz deje uplne otvorene.
Vojna je mier,
nevedomost je sila,
sloboda je otroctvo,
a pravda je antisemitizmus.
To je zvláštní.. (RomanTička | 29.09.11 15:28)
Není těch, co přežili hovnokaust, nějak čím dál víc? :-)
To je podle vzoru Kolektivní viny (Antiseptik | 29.09.11 19:13)
Takový kolektivní benefit.
FBII archivy predlozily dokument zionistu. (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 05.10.11 08:39)
Cekalo se ,jak vice 60 roku,aby zverejnili zionisticky dokument,ktery mel presny seznam poctu zidu v Evrope pod nacistickou okupaci, je to kolem 2 milionu zidu,tedy, Adolf Hitler nemohl udelat zazrak zionistickych poctech,ale,zionisti jej udelali.Ted je jedno kolik tak zvanych zidu to bylo,odskodneni uz je vyplaceno,"zbozi uz se nevraci".
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Pobřežní hlídky v USA odhalily v Mexickém zálivu u ostrova South Padre blízko mexických hranic ilegálně natažené sítě a v nich asi tři tisíce mrtvých dospělých i nedospělých žraloků. Úřady nevědí, kdo tam sítě natáhl, ale podezřívají mexické rybáře. Ti často proniknou ve svých člunech do amerických vod a loví tam, protože jejich oblasti jsou už úplně vyrabovány příliš intenzivním rybolovem.
Neurčeno: Manipuluje někdo s cenou drahých kovů? Podivné pohyby cen drahých kovů v posledním týdnu to naznačují. V podstatě není důvod, aby cena šla tak prudce dolů, papírové měny nijak neposílily a ekonomická situace se také nelepší.
Na votalitě na burzách se velmi dobře vydělává! (Dobroděj | 26.09.11 13:06)
Zrovna tak skákající cena zlata je velmi dobrý způsob,jak umístit volnou kapacitu pro velké investiční žraloky! Když už je světové hospodářství na huntě a v depresi a nejsou zde rozumné investiční příležitosti, tak zbývá spekulace se všemi komoditami, které jenom ve finále povedou k úplnému kolapsu. Zlata se nenajíme a nevím, co vlastně spekulanti sledují, protože globální krach je velmi nebezpečný i pro ně!
Naopak spatne vyhlidky jsou duvod proc to udelat dokud to jeste lze. Ti co dnes hromadne nakoupi a prodaji driv nez se zjisti, ze je zlatych certifikatu vic nez zlata v trezorech, vydelaji neskutecny balik.
Na Slovensku již přišli na řešení - neberte lidem, seberte bankám! (Dobroděj | 26.09.11 13:59)
http://www.strana-smer.sk/1602/smer-sd-neberte-lud...
Nést ztráty musí ti, kteří krizi svojí nenažraností zavinili!Běžný občan se ekonomicky choval tak, jak mu politici a bankéři vládnutím umožnili!Nebo snad pekař může za krizi, že by pekl menší housky!
(pietroo | 26.09.11 14:13)
víra ve zlato je podle mne hloupost. dá se ale na té víře někdy dobře spekulativně vydělat. ale musí vyskočit z vlaku dřív než lidé začnou masově ve zlato věřit. protože pak cena zlata prudce klesne, protože zlata se nenajím, musím ho vyměnit za peníze, v Bille mi zlato nevezmou, takže vítězem budou nakonec peníze.
jinak viděl jsem že článek o deflaci převzaly oficální weby Komerční banky a České spořitelny, super.
viz Zimbabwe 2009 (Pavel -Čert- Němec | 26.09.11 14:32)
Pokud si nenaryzuji dost zlata, tak nemaji na chleba a umiraji hladem. Zatimco na bankovkach pribyvaji nuly a neda se s nima ani pohodlne vytrit zadek, tak zlato ma svou cenu a da se za nej najist. To, ze v Bille dnes neberou zlato, je naprosto irelevantni. Ten kdo dnes koupi zlato, tak ho nebude mit problem v budoucnu udat a dosytosti se najist. Kdo vsadi na potistenej papir bude v duchodu zrat travu u cesty...
Ale (devaa | 26.09.11 16:21)
To že padá zlato po boku s trhy, to znamená, že to je větší pád.
Pokud trhy padají, a zlato roste. Je to jen mírná korekce.
Pokud padají trhy a zlato snima, tak to je indikátor, že to bude porádná rana.
(MartinSt | 26.09.11 16:46)
Podle mě je to jen korekce po přehnaně hysterickém nárůstu ceny, který proběhl v srpnu. Je klidně možné, že cena zlata půjde ještě dolů, ale nevidím v tom žádnou tragédii. Vzhledem k tomu, že Obama se nedávno nechal slyšet, že chce nechat "natisknout" dalších 450 miliard dolarů jako stimul na podporu ekonomiky a zaměstnanosti, myslím, že zlato je pořád nejjistější investicí.
(Kevin | 26.09.11 23:50)
Ti co vedi to cekali... Ten rust byl zbytece nafoukla bublina, na ktere bylo mozno vydelat za nekolik tydnu 50% investice. A tem hlupakum co investovali ted zustanou oci pro plac, nebo potreba velike trpelivosti, nez se tak za 3-4 roky zase zlato zvedne...
Zaplacou jen nekteri (Pavel -Čert- Němec | 27.09.11 09:53)
A to ti, kteri vrhaji sve penize do investicni rulety. Ti kteri ve zlate spori muzou byt naprosto klidni. A ti kteri neveri zadnym papirkum, ale zaroven sleduji a vyuzivaji gold/silver ratio mohou s klidem realizovat zisk preskupenim casti investic.
když vlci křičí - nakupujte ZLATO (waterfall | 27.09.11 16:31)
Když vlci křičí - nakupujte ZLATO, nebudu s oVcemi nakupovat, abych jim cpal své úspory do chřtánu. Takový hlupák ještě nejsem!
Zkuste to bez emocí, pane Waterfalle (Vojta49, apear (zavináč) atlas (tečka) cz | 27.09.11 17:33)
Výrazy "ovce", "chřtán", i závěrečný vykřičník ukazují na rozbouřené emoce. Když se jich oprostíte, zjistíte následující. Unce zlata stála koncem roku 2007 600 USD. Dolar tehdy stál 18,- Kč. Cena zlata pak stoupala každý rok cca o 200 USD při neměnném kurzu dolaru. Bude-li koncem, letošního roku cena unce jen! 1600 USD, jde při investici do zlata o pětiletý výnos (po korekci o inflaci) ve výši 150%. Neboli roční úrok 30%. Znáte nějaký lepší způsob zhodnocení vlastních úspor?
to Vojta49: (Kevin | 27.09.11 19:50)
Kurz dolaru vuci nektere jine mene (treba CHF nebo JPY) za stejne obdobi vam treba lecos objasni... I kdyz vam asi nemusi, vam je to snad jasne a vas jasavy vykrik je urcen pro ty hloupejsi.
to Dobroděj: (Kevin | 27.09.11 19:58)
Vy si snad delate srandu. Co tak asi myslite, ze udelaji banky?? Dobrovolne se vzdaji poloviny svych zisku a venuji ty penize vlade na rozkradeni, nebo ty penize na novou dan stahnou z tech chudaku co tam maji ucet v podobe vyssich bankovnich poplatku, nizsich uroku na vklady a vyssich na pujcky a hypoteky??
Mimochodem, vite jaka je bankovni dan ve vetsine krajin Eurozony? 0,05%. A vite jakou navrhuje Fico?? 1,35%
Žádná měna dnes není jistá,zlato ano! (Dobroděj | 27.09.11 20:00)
Zcela rozkolísané kurzy měn a komodit jsou předzvěstí pádu a dosažení jiné rovnováhy.
A vykašlete se na výlevy Vojty49, je zcela zbytečné se s ním přít! On má zde jiný úkol, než diskutovat!
to Kevin. (Dobroděj | 27.09.11 20:19)
Banky budou plakat a možná bude ještě hůře, že si lidé vyšlápnou na celý establisment a bankéře také
nemine odplata.Jenom jako příklad uvádím, když rozlobený dav chytil ve Španělsku před parlamentem bývalého ministra financí a jak z něj crčela krev, když dostal pořádně po hubě! Ani to v televizi příliš neopakovali, kvůli návodnosti!
Nechtěl bych být v kůži známých a odpovědných lidí, pokud dojde k nějakému těžkému ekonomickému globálnímu propadu! Kam si myslíš, že se tyhle "Kalouskové" zašijou! Takové místo není, kam se utečou před "divokým" hodně nasratým davem, který bude chtít krev!Ani policajti jim nepomůžou! Nakonec Kalouskovi to řekl mladík, kterého zfackoval, dobře. Že bude viset!Což se může snadno stát! Nejsem zastáncem násilí, ale přepínat strunu veřejné "nasranosti" není bezpečné!Jak skončil Čaučesku a měl armádu policajtů a tajných! Jako prase rozstřílený samopalem u zdi!
smysluplného řešení lze dosáhnout pouze s chladnou hlavou (squire, squire (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.09.11 21:01)
2Dobroděj: já vím, že to myslíte dobře, a právě proto spíš bych to viděl raději bez toho násilí. to je to na co čekají, dobře se na to připravují a počítají s tím. taky se jim dost dobře daří nás všechny na$írat do nepříčetnosti. udržme svůj hněv na uzdě a jednejme jako rozumní lidé, ne s horkou hlavou v afektu, jedině tak máme naději na rozumné smysluplné řešení :)
Vaše poznámka o vývoji kurzu dolaru k některým jiným měnám je bezpochyby správná. Řešíme-li ovšem (panem Waterfallem zadaný) úkol ochrany úspor před jejich inflačním znehodnocením, jsou vztahy dolaru k jiným měnám zcela irelevantní. Zhodnocení korunových úspor ve zlatě je nesporné.
Pánům, kteří mě obdařili nenávistnými poznámkami si dovolím vyslovit politování. Je mi opravdu líto, že se nedokážete správně rozhodovat. Chápu, že upřímně nenávidíte každého, komu se podařilo za pár let více než zdvojnásobit své úspory. Rozumím i vašemu stresu z pomyšlení, že se tak někdo "mohl obohatit svými penězi na váš úkor". :-)
Keď chcete aby Vaše úspory vydržali, kúpte zlaato kým je to "lacné". (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 28.09.11 07:43)
Totiž, všetko skončí ako v Zimbabwe.
2 Dobrodej:
Horúce hlavy časom vychladnú, tak či onak. Ľudia vyberú jednu alternatívu z mnohá, je ich dosť, len nie sú široko známe mimo alterstream.
-ekonomická reforma, základný príjem, rodové statky, permakultúrne farmy atď
Pane Vojta (waterfall | 28.09.11 08:50)
Po bitvě každý generálem. Ano KDYBY. Pokud jste to udělal, přeji vám to. Já investovcal do akcií v roce 2009 a měl jsem roční výnos cca 300% Tam kde jsem neopustil pozice jsem stále v plusu. Ale každý přece investuje dle sebe. Jenže já se nebavím o roce 2007. Říkám, že nyní všichni křičeli kupte zlato! Kdybych to udělal například před pár týdny za 1700 dolarů, tak jsem nyní 100 dolarů ve ztrátě na každé unci... Zkrátka poslouchat makléře se vůbec nevyplatí. V roce 2007 tady nebyly palcové titulky "kupujte zlato". Tak jako nyní nejsou titulky na nákup toho, co bude za 3-5 let v zisku... Prostě informace buď máte a vyděláte, nebo nemáte a je to sázka do loterie...
(Seehund | 28.09.11 10:05)
Vzpomenu si na výplachy v TV ( nakupujte zlato, automaty na zlato a jiné výhodné události), tak zprávy že zlato spadlo ve mne vyvolává usměv, že jsou lidé stále tak naivní a věří médiím.
(Kevin | 28.09.11 20:12)
Citim v kostech, ze se dockame doby, kdy zlate cetky a drahe kaminky budou mit asi stejnou hodnotu jako potistene papirky = zadnou. To co se bude skutecne cenit budou znalosti a dovednost prezit na troskach civilizace. Pak teprve ti nenasytni poznaji, ze penize se nedaji jist...
to waterfall (Alexus | 28.09.11 20:15)
Zapomínáte na jednu podstatnou věc : Zlato se má kupovat jen ve Fyzické podobě a mít ho pod kontrolou, ne pod kontrolou bank. Teď je korekce, velké banky se snaží vycukat malé investory. Ale ani člověk ,který kupoval na 1900 USd nemusí zoufat, protože nevím jak vy,ale já kupuji zlato na období v řádu let a za 2-3 roky bude tato korekce úsměvnou historkou proti tomu, kde se zlato bude nacházet (mnohem výš). Dále v rozhodujícím okamžiku, kdy čím dál tím více investorů bude zjišťovat,že jediná jistota proti znehodnocení je Fyzické investiční zlato, zlato pak je schopno skákat v řádech stovek USD denně,ale na to lidé nejsou zatím připraveni.A to nemluvím o tom,že se jim to nyní daří jen proto, že COMEX nemá podmínku fyzického dodání.Tzn. cca 95% transakcí je jen papírovoou formou a jen zbylých 5% max. je skutečně dodáno, přes to všechno v srpnu 2011 nebyly banky schopny včas dodat přes tisíc kontraktů, které požadovaly fyzické dodání.Proč, zlato prostě nenatisknete....naštěstí.
Ad média (Alexus | 28.09.11 20:24)
V srpnu 2011, jak pomalu každý den, bylo zlato v médiích, tak když jste se podívali pozorně, tak 90% zpráv bylo buď bezcenných ( automaty na zlato, apod.) nebo se skrytou snahou zlato očernit(švejnar, kohout apod. týpci placení bankovní elitou).Tzn. pokud jste se nechaly nachytat a nyní jak tu např. Kevin píše takový nesmysl,jakože, zlato bude mít stejnou hodnotu jako nekrytý papírový shit (každá měna této planety), tak pak vás dostaly a mají vás tam, kde potřebují. PRotože jedině tím, že se budou snažit zlato očernit, nebudete vidět skutečný stav věcí.Zlato je největší nepřítel bank, protože ho nemohou dlouhodobě ovládnout.Zlato ukazuje pravdu.Tzn. na konci tohoto experimentu,tzn. nekrytých papír.peněz, který trvá 40 let a již to dlouho nepotrvá, se opět vrátíme ke zlatému standardu.A až zas uslyšíte rádoby analytiky očerňovat zlato, v klidu se zamyslete nad tím,jestli se ekonomické problémy vyspělé části civilizace zlepšili či vyřešili...máte snad ten pocit ? PRotože dokud ne, tak zlato nemůže dloh
Automaticky kráceno
Ad média doplnění (Alexus | 28.09.11 20:26)
..protože dokud ne, tak zlato nemůže dlouhodobě klesat na ceně. Obzvlášť, když centrální banky mohou kdykoli navýšit peněžní zásobu a taky to dělají a dělat budou.Tzn. znehodnocovat vaše stávající papírové peníze.
To tady již bylo (Kropáč, kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz | 30.09.11 11:58)
Viz Zvědavec: Tajná výměna zlata vystrašila trhy
14.7.2010. Korekce ceny Au potom vydržela necelý rok.
Neslibujme si příliš od doby, která může nastat. Že džber brambor a litr pitné vody nebude možné směnit za zlato. To bude doba, kdy hladoví budou střílet do těch, kteří potravu budou mít. Čili nepomůže ani intenzivní zemědělství bez ochrany vojáky, kterým za to bude třeba dát nejen nažrat, ale i zlato.
(Kevin | 30.09.11 23:39)
... Kevin píše takový nesmysl,jakože, zlato bude mít stejnou hodnotu jako nekrytý papírový shit (každá měna této planety), tak pak vás dostaly a mají vás tam, kde potřebují...
Vam to asi fakt nedoslo... Ale pocitejte s tim, ze pokud fakt dojde k hluboke hospodarske krizi a vetsimu kolapsu, tak zlate tretky budou mit taky hodnotu NULA. S bankovkama si alespod budete moct utrit pr.el, ale zlate tretky vam budou k ho.nu. Kdyby to aspon bylo stribro, tak s autobaterkou a par soucastkami z radia udelate masinu na koloidni stribro, ale zlato je vam fakt na...
To Kevin (Alexus | 02.10.11 16:18)
Nebylo to nic osobního proti vám, ale vycházím z historie a v ní po tisícíletí zpět bylo zlato a stříbro Vždy Hlavním prostředkem směny místo papírků s čísly.Tzn. pokud dojde ke kolapsu, o kterém mluvíte, opět tomu tak bude.Protože vždy tomu tak bylo, lidé se k tomu přirozeně vrátí.Již nyní to tak funguje v Zimbabwe, pak některé lokální US státy opět zavedli platbu zlatem a stříbrem v jejich tržní hodnotě, tzn. můžete zlatem platit v obchodě.A to je jen začátek.Tzn. za svým názorem si stojím, opravdu se mýlíte.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Nebyl jsem si z počátku jistý, zda nejde o hoax nebo provokaci. Po přečtení reakcí čtenářů na článek jsem si potvrdil, že nejsem sám, kdo měl z textu "divný pocit". Opravdu tam některé věci nehrají.
Klasifikace: kuriozity
Komentáře
Souhlas (Vopice | 26.09.11 13:47)
Zvědavec by měl být politicky korektní.
Nic se nema prehanet (Pavel -Čert- Němec | 26.09.11 14:22)
Obhajovat podobne stvave clanky politickou nekorektnosti je stejne hloupe jako obhajovat omezovani svobody projevu politickou korektnosti.
2Vopice (cifix | 26.09.11 14:27)
Stažení článku nebylo o politické korektnosti. Článek byl divný, psal ho inteligentní člověk, určitě ne ten, za koho se vydával. Ačkoliv jednotlivé jevy v článku existují, zasazené do úhlu pohledu článku to byla spíše provokace. Článek samotný tady chybět nebude, nic nového nepřinášel.
Chápu a souhlasím (pje | 26.09.11 17:15)
Zdánlivě autentický příběh má tolik vnitřních nesmyslů a rozporů i k samotné formě textu, že je to s největší pravděpodobností provokace z téhož zdroje, který usiluje o editorovu kůži. Naštěstí pro Vladimíra tu je na jedné straně mučednický a na druhé Dimitrovův syndrom, z čehož jdou na manipulující mrákoty...
kopie (jnx | 26.09.11 22:31)
Je někde k dispozici kopie toho článku? Případně můžete ho někdo hodit třeba na http://pastebin.com/ ?
pje (RomanTička | 27.09.11 12:53)
Mě to po dalším přečtení napadlo taky.
to je ta asiatka (Adrien Arcand | 03.10.11 13:28)
Takže je to tady konečně budou barevní utlačovat lidi...už aby začala válka
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Policejní týmy, které vyšetřují předražené armádní zakázky pandurů a tatrovek, dobrovolně opouštějí jejich vedoucí. V MF se píše, že jde o cílené likvidace nepohodlných detektivů.
On každý nechce skončit sebevraždou s 30-ti bodnými ranami v zádech jako kdysi pan plukovník Janíček.
Dnes je zcela jasné, že se Pandury nechaly koupit za půlku! (Dobroděj | 27.09.11 22:36)
Jenom se nikomu za tyhle jasné a průkazné zlodějny do tepláků a basy nechce, takže budou zkoušet, co lidé vydrží! Jenom,jak říkám, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až dá někdo na pivo! A to pivo může být i hodně krvavé!Lidé jsou schopni zkousnout úspory, ale nikoliv vládní zlodějny na veliko, které jsou zde prezentovány!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Francie: 15. května 2011 vzniklo ve Španělsku hnutí M15 "Democracia Real Ya!" , které vystupuje proti zkorumpovaným politikům a bankéřům a požaduje, aby dopady krize nesli ti, kdo ji způsobili a nikoli obyčejní lidé. Toto hnutí získalo mezinárodní rozměr a vyhlásilo pochod na Brusel.
17.9. pochod dorazil do Paříže, byl nepřetržitě monitorován policií a 19.9. bylo cca 130 účastníků bezdůvodně zatčeno a rozvezeno na různé policejní stanice v Paříži.
"Šli jsme pospolu,když policie zablokovala pasáž a napadla nás slzným plynem. Nechovali jsme se nijak násilně. Sedli jsme si na zem a opakovali, že jdeme do Bruselu, ale oni nás začali bít", říká očitý svědek.
Dovolil bych si poopravit drobnou nepřesnost. Hnutí odporu nevzniklo ve Španělsku, ale v Čechách. Oním průkopníkem, který vyrazil do Bruselu ve své říditelné vzducholodi, nebyl nikdo jiný než sám velký Jára Cimrman. Bilderbergiáni však použili proti Cimrmanovi zákeřný HAARP a vlivem změněných povětrnostních podmínek bohužel Cimran nedošel cíle a po 8-hodinovém letu na Brusel, přistál nedaleko Varšavy
To si Luxor děláš srandu z věcí, (Dobroděj | 22.09.11 20:17)
které jsou spíše smutné. Ale mladí lidé v Evropě se nedají opít rohlíkem. Dobrý nápis ze záznamu:
$ATAN - hovoří za vše!
@Dobrodej (Luxor | 22.09.11 20:28)
Musím kamaráde, musím. Protože kdybych se přestal nutit do toho brát věci s humorem, tak bych se uvolnila stavidla narůstajícího hněvu v mém nitru a dopadlo by to špatně...
Tihle tzv. aktivisté, kteří požadují, aby jim... (unbreakable debater | 25.09.11 18:50)
...všichni okolo odpustili dluhy, které si nasekali, jsou zákonitě pouze k smíchu.
dluhy (jnx | 25.09.11 19:43)
S těmi dluhy je to trochu komplikovanější. Své osobní dluhy by si měl zaplatit každý sám, to je jasné. Ale dluhy které nasekaly vlády? Občas mám takový pocit, že vlády se zadlužují schválně, protože si to finanční magnáti přejí. Už totiž neví co by s prachama dělali a potřebují je tedy někam "investovat" ...
Problém je v tom, že hnutí M15 požaduje i odpouštění... (unbreakable debater | 25.09.11 20:48)
...hypoték, tedy osobních dluhů. Nehledě na to, že státní dluhy nasekali jimi volení zástupci. Škoda, že hlasování ve volbách je anonymní. Možná by se ukázalo, kolik těch dnešních aktivistů volilo PSOE.
dluhy (squire, squire (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.09.11 21:16)
souhlasím s jnx, nicméně je třeba také jednotlivce taky náležitě zaplatit, dle zásluh samozřejmě, aby ty dluhy byl vůbec schopen splatit a ještě při tom žít.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Sýrie: Vysoký irácký úředník potvrdil, že ozbrojení teroristé Al-Kaidy používají hranici s Irákem jako most do Sýrie, aby se připojili k boji proti syrským bezpečnostním silám a armádě. Řekl, že za poslední dva měsíce irácké hlídky zadržely a uvěznily desítky členů Al-Kaidy, kteří se pokusili proniknout do Sýrie. Dále irácké hlídky zkonfiskovaly tři autobusy a jeden nákladní automobil naplněné zbraněmi.
Zajímavý pohled na mapu. (Rene Bartosek | 21.09.11 23:59)
Turecko má nejdelší suchozemskou hranici se Sýrií, plus mínus 500 km. Se severní částí Iráku, kde žije v oblasti Mosulu Kurdové zhruba 200 km. Zatím se turecká armáda musí angažovat v poměrně krátkém úseku hranice. Při pádu v režimu v Damašku to může být zajímavější. Docela dost dobrý důvod, proč je Ankara naštvaná na sionisty v Tel Avivu i na své spojence v NATO. Ono Mexiko jako spojenec je de facto v občanské válce s drogovými kartely. Teď po vládě v Mexiku chtějí, aby s tím něco udělali. Nemožné na počkání, zázraky zítra.
Ako spoznaju, ze je clenom AK? (herbert | 22.09.11 10:15)
To maju ti ludia u seba legitimaciu?
@ Rene (KILLROY | 22.09.11 10:43)
rezim v Damasku nepadne. Rusi do toho pojdu na strane Assada. Dovodov je viac, ruska namorna zakladna operacna v 2012, a toto som nasiel teraz - Syria je ochotna "hostit" rusky raketovy system ako odpoved na "protiraketovy stit" v CR a Polsku: http://rt.com/news/syria-well-host-russian-missile...
herbert (Slayko | 22.09.11 14:55)
Členové Al Kajdy u sebe musi mit od začátku letošního roku legitimaci. USA si totiž stěžovaly, že je nemůžou poznat, proto se vedení rozhodlo, že každý člen proto u sebe musi mit legitimaci.
Neodebrali si (Rene Bartosek | 23.09.11 01:40)
vzorky DNA? Trestuhodná nedbalost. Pokaždé se nestane, že po výbuchu se najdou čirou náhodou nepoškozené pasy nebo něco na ten způsob. :D
Má tam takovou FB rubriku na BL Jiné zprávy. Cituji:
Přesná poloha dopadu satelitu UARS je 30,9° severní výšky 141,1° západní délky, sdělila NASA dodatečně..
Pozn.: Kdyby to byla "nepřátelská střela", je nad tím místem pěkný atomový hřib. Celý NORAD by měli Američané rozebrat a zamyslet se nad budoucností. Je to bílý slon.
V Iráku je stále neklid a Al-Kaida je holá fikce, i když nějaké organizace zde působit mohou! (Dobroděj | 27.09.11 22:48)
Spíše se jedná o hodně "nasraté" příbuzné lidí,kteří byli v Iráku povražděni a umučeni okupanty z USA a vládními jednotkami! Prostě násilí, zase jenom plodí násilí! To je nekonečný uzavřený kruh a to si měli okupanti z USA dobře rozmyslet,co činí!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Ze strany českých politických představitelů a nemalé části české společnosti alespoň nepochybně!
Mezi obyčejnými lidmi Izraele a ČR opravdu může být hluboké a nefalšované přátelství, (Dobroděj | 19.09.11 14:10)
ale nikoliv mezi lidskými potraty typu Vondra, Lieberman a ostatními vládními kreaturami Izraele a ČR!Statisícové demonstrace v Izraeli jasně naznačují, jakou má siofašistická klika, která je ve vedení Izraele, podporu! O "oblíbenosti" našich vládních představitelů a politiků vůbec je celkem zbytečné ztrácet slov, jedním slovem žumpa!
Praha má velký rozsah velmi kvalitních židovských památek, takže každoroční příliv turistů z Izraele bude vždy na vysoké úrovni. Také Izrael je neobyčejně zajímavá země, je zde Svatý hrob, Mrtvé moře a mnoho dalšího,pro českého turistu zajímavá destinace! Bohužel máme smůlu na politickou svoloč v obouch zemích! Ty je nutné odstranit, Izrael také musí změnit vnější politiku a potom není žádná překážka, aby se lidé z Izraele a ČR nefalšovaně přátelili!
Hlas z Izraele: Jsme unavení z toho, že si s Araby nerozumíme a že se vůbec neznáme (Dobroděj | 19.09.11 14:24)
http://zpravy.ihned.cz/svet-blizky-vychod/c1-52893... Být Izraelcem je určitá nevýhoda," říká Janaj, který by se někdy rád podíval do slavných muslimských měst v Íránu či Sýrii. Má ale smůlu, ani jeden z těchto států Izrael oficiálně neuznává. Už při cestě přes Sinaj do Káhiry se mu stalo, že ho lidé odsoudili hned, jak zjistili, odkud pochází.
"Současná nejpravicovější vláda v izraelské historii přivedla zemi do nejhorší možné diplomatické situace," říká vůdkyně nejsilnější opoziční strany Kadima, Cipi Livniová. "Premiér vydává tvrdá prohlášení, ale jeho vláda ve skutečnosti oslabila Izrael natolik, že se nedokáže bránit."
Rozděluj a panuj (Dobroděj | 19.09.11 14:33)
"Už loni, když jsem se o prázdninách vydal s batohem na Sinaj, do Káhiry a do povodí Nilu, mi všichni kamarádi říkali, že jsem blázen a že mě tam určitě zabijí islamisté," vypráví Janaj."Nechtěl jsem navíc předstírat, že jsem někdo jiný, a každému jsem proto řekl, že jsem z Izraele. Reakce Arabů byly různé, někteří říkali, že proti nám nic nemají, ale setkali jsem se i se zlostí," popisuje mladý Izraelec, který se na takovou cestu vydal.V Egyptě ho taxikář bez váhání vysadil uprostřed dálnice, když se dozvěděl, z jaké pochází země. V jedné z jordánských vesnic ho pak místní starosta zavedl mezi školní děti, aby poprvé v životě viděly Žida. Přišli se pak na něj podívat i někteří dospělí. Posléze ale zvažovali, zda ho raději nepředat policii.
vztahovačnost (keduT | 19.09.11 15:06)
Asi bych každému doporučoval zůstat více v klidu. Je to obdobná situace jako mnoho jiných. Slibování věrnosti za 1 republiky francouzům. Budování společné říše s německými fašisty, hluboká koexistence se Sovětským svazem Na věčné časy a nikdy jinak, humanitární bombardování Jugoslávie - Srbska, live výcvik českých žoldáků v Afghánistánu a v tomto kontextu bratření se s tamní drogovou mafií stejně jako v případě Kosova...
Prostě bych vládu a politickou elitu oddělil od zbytku národa. Každý soudný jedinec ví, že Nečas, stejně jako všichni ostatní slovu "národ" a jeho pravému významu nerozumí - nechce rozumět. Stejně jako slovům "společnost" a podobně. Pro tato individua jsou to jen slova.
Otáka (Slain | 19.09.11 15:39)
Chci se zeptat, je tohle vše náhoda nebo je to předem dané? Jak známo a bylo i řečeno, že v politice náhody neexistují a vše co se děje se děje z určitého důvodu a i já na ně obecně nevěřím a proto mě zajímá zda to vzrůstající napětí a čím dál větší nespokojenost s Izraelem není předem dáno, když uvážím vliv Izraele, to jakou mají Židé (nebo mám raději napsat sionisté) moc obecně, ví se přeci jak jich je ve vedoucích politických funkcí podezřele moc vzhledem k počtu obyvatel a pokud tam není přímo takový člověk, je tam minimálně jeho dobrý přítel s "náhodnými" kontakty. Přijde mi zvláštní, že by se toto dělo přirozeně, není zde možnost, že je přímo zájem na tom, aby napětí vzrůstalo a něco se semlelo jako výsledek takového počínání?
nový holokaust (ar_649 | 19.09.11 16:04)
Izrael bude obětován.
Někdo zapomíná, že psychopatům je lepší se vyhýbat (haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 19.09.11 16:17)
Izraelský historik: Izrael by mohl být přinucen vymazat Evropu
http://www.zvedavec.org/komentare/2010/03/3586-izraelsky-historik-izrael-by-mohl-byt-prinucen-vymazat-evropu.htm
Israel míří nukleárními hlavicemi na Evropu
http://www.voltairenet.org/Israel-aims-its-nuclear-warheads
"in order to survive Tel Aviv will be forced to destroy the European capitals with nuclear weapons"
Second Psychiatrist Suicide Rocks Israel
http://legalienate.blogspot.com/2010/06/second-psychiatrist-suicide-rocks.html
Dava psychiatři - osobní psychiatři Benjamina Netanyahu a ministra obrany - během jednoho týdne spáchali sebevraždu.
Jako by se nemohl stát "zázrak" a skončilo vraždění (Dobroděj | 19.09.11 23:15)
a Izrael se stal běžnou demilitarizovanou zemí ve svých původních hranicích. V Izraeli žije cca 7 milionů lidí, kteří již také chtějí mít docela obyčejný klid.Palestina se také dá do klidu.
Konflikt je vyvoláván vznějšku a není vyloučeno, že se ledy pohnou a nastane nějaké běžné uspořádání, jak se mezi sousedními zeměmi sluší a patří.Rány se budou zacelovat dlouho, to je na generaci, ale už je potřeba začít, protože jiná alternativa není. Izrael bude mít bezpečnostní záruky a Palestina samostatnost.Bude to ještě bolet, ale jiné řešení není!
Základní vojenská služba
Povsimnete si prosim kolik statu ma povinnou zakladni vojenskou sluzbu pro zeny.
Také ten idiot Vondra vyhrožoval, že když zde nebude postavena (Dobroděj | 20.09.11 22:33)
americká raketová základna, budou muset opět Češi všichni povinně absolvovat základní vojenskou službu! Taková je to prolhaná a odporná svi@ně Vondra! A máme málo peněz, tak je musíme strkat úplně zbytečně do Afganistánu - každý ví, že jde již o prohranou okupaci / Holanďané, kteří jsou daleko bohatší a mají více demokracie, už z Afganistánu odešli /, jenom my s holou řití musíme lézt stále do nějakých pr@delí, pro změnu teď amerických! Zde není možné uplatnit ve vládě vlastní rozumný názor na mezinárodní záležitosti, jenom se uplatní zkorumpovaní řiťolezci!!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Británie: Více než dvacet tisíc dětí v britských školkách má záznam ve svých kádrových materiálech za rasistickou nebo homofobní poznámku, kterou zaslechla vychovatelka. Podle britských zákonů musí být každý takový incident zanesen do kádrových materiálů pro příslušné dítě. Materiály pak s dítětem půjdou do školy a později do zaměstnání.
Nejlepsi bude instalovat mikrofon primo do matcina luna,je treba dbat na to,aby se predchazelo rozeni xenofobnich obcanu.Pokud dite od narozeni tihne k "bile" perince a kapesnicku,musi se razne zakrocit a dat k prevychove k romske rodine.....
Moudré rady učitelek zůstávají, jenom jejich forma je čím dál víc orwellovská (Andrew Siddur | 16.09.11 13:56)
Já si ze školky (ze zlatého počátku devadesátých let) odnesl ještě vlastně docela moudrá ponaučení – když capart nechtěl být se druhým „v partě“, byl obratem pokárán pí. učitelkou, že „nejsou žádné party“. Vždy jsem si říkal, že na tom něco je. Po dvaceti letech jenom žasnu nad těmi bezelstnými, avšak prorockými slovy učitelek. Party skutečně nejsou, všechno je to JEDNA BANDA.
Taky si nejsem jistý, jestli by si v dnešní době, charakterizované bezmeznou tolerancí k "jedinečnosti", a tím i k trpění vrtochů všech zpovykaných trucovníků a k utvrzování v jejich (ne)pravdě, dovolily učitelky uklidnit uplakánka, nešťastného z toho, že ho na vycházce skropil mírný déšť, lakonickým: "Přece nejsi z cukru!"
Ty britské vychovatelky to nakonec taky dělají pro Vaše dobro – až si v dospělosti vyžádáte svůj svazek, který byl na Vás u
pokračování (Andrew Siddur | 16.09.11 14:00)
Ty britské vychovatelky to nakonec taky dělají pro Vaše dobro – až si v dospělosti vyžádáte svůj svazek, který byl na Vás už od školky veden, spatříte v něm prapůvod svých pracovních nebo osobních problémů. Jako tříletí jste řekli černouškovi, že má na hlavě pěkný květák, a od té doby se to s Vámi táhlo! A Vy tak budete moci zpytovat svědomí a stát se lepším příštím.
Už žádná zdravá opatrnost nebo kritika, nedejbože vtipkování o květáku!
Len mne sa zdá, (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 16.09.11 21:24)
alebo naozaj tak hlboko poklesol priemerné IQ na "západe", či je to len nedostatok zdravého rozumu dôsledkom neustáleho vymývania mozgu politickou korektnosťou, genderizmom a prinútenou toleranciou?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.