Ve zkratce
27.8.07
USA: Za pomocí software WikiScanner byl objeven další zásah do Wikipedie. Někdo ze společnosti American Airlines změnil záznam o tom, že 11. září byla unesena dvě letadla této společnosti.
Původní záznam: 11. září byla unesena a havarovala dvě letadla společnosti American Airlines: Let 77 (Boeing 757) a let 11 (Boeing 767)
Nový záznam: 11. září byla unesena a havarovala dvě letadla společnosti American Airlines: Let 77 (Boeing 757) a let 11 (Boeing 767). Ačkoliv tyto lety se před 11. zářím denně opakovaly a pokračovaly měsíc po útoku, na 11. září nebyl plánovan ani let 11, ani let 77. Podle záznamu Bureau of Transportation Statistics (www.bts.gov/gis/) se žádný z těchto letů 11. září nekonal.
Oprava byla provedena z adresy 144.9.8.21, která patří společnosti American Airlines.
Zdroj: http://www.prisonplanet.com/articles/august2007/260807_b_air...
Klasifikace: politika
Komentáře
čert vie ... (Erricco | 27.08.07 17:52)
Možnože im tiež dochádza,že ludia sa pomaly o túto tému začínajú zaujímať a ked vyjdu s ohnom na biely dom,bude najlepšie vyjsť s pravdou von a ozrejmiť ako to mal terorista č.1 a jeho "Al-Kaida" vlastne rozohraté ...
Toho dna sa neviem dočkať,och ,ako krásne padnú sánky všetkým tým zaslepencom ktorí ešte veria ...
Že by souvislost? (Muchomůrka červená | 27.08.07 20:45)
Americké aerolinie žalují FBI a CIA kvůli 11. září
http://www.blisty.cz/2007/8/9/art35732.html
Já jsem ještě neviděl americkou pojišťovnu (Arkan | 28.08.07 02:36)
vyplatit miliardy na pojistných částkách, kdy se pojistný případ buď nestal nebo byl způsoben velkým pojistným podvodem.
Nejenom Rakušané jsou magoři, jak řekl nedávno český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg, ale podstatná řada přispěvatelů na Zvědavci se jim naprosto vyrovná.
Arkane.. (SandWalker | 28.08.07 13:54)
...vyplatit miliony na nejakem potistenem papiru - tak jste to myslel???
A jinak proc se stale chlape trapite ve Vami tak noblibene spolecnosti zvedavcu - tomu ne - a mozna vlastne jo... rozumim.
A ty, SandWalkere, dostáváš měsíční výplaty (Arkan | 28.08.07 15:19)
ve zlatě či stříbře, nebo v naturáliích? To by pro zdomácnělého sudokopytníka čeledi Bovidae, podčeledi Bovinae, rodu Bos taurus tvého typu bylo docela přijatelné.
Arkane, (SandWalker | 28.08.07 22:36)
uz se ti stalo, ze te nekdo poradne nabral na rohy?
Ne?
Tak jen tak dal...chlapce jsi na nejlepsi ceste k tomuto zazitku
Tomu mému vzkazu jsi patrně (Arkan | 29.08.07 03:31)
neporozuměl (neporozumněl - NPČJPZ), ačkoliv jsem to psal pro vola.
Arkane, (SandWalker | 29.08.07 07:02)
je mi te opravdu lito a ostatnim se dodatecne omlouvam, ze musi cist takove ubohosti. Timto tuto diskusi s tebou koncim - bez dupat dal nozickama na Nezvedavce.
hmm (crovax, crovax (zavináč) post (tečka) sk | 29.08.07 07:51)
je este niekto,kto veri oficialnej verzii?videl som jedno fajn video,kde je na spomalenych zaberoch ukazane,ako boli dvojicky 'odpalene'.chodim sem len obcas,ale vzdy rad,lebo ludia ako arkan,hushush,semtex atd ma vzdy pobavia. ja nepatrim nikam,ale tychto panov,by som sa rad opytal,ci su naozaj taki hlupy,ze veria 'im',alebo aj oni k 'nim' patria,respektive su nimi plateni a pavaju s talmudom pod vankusom
Slováci sme od rodu slovenskému národu (Arkan | 29.08.07 13:06)
nebude z nás ani jeden nikdy na škodu.
Reč a chlieb si chráníme, nikomu sa nedáme, na Slovensku po slovensky smelo hlásáme. Zobuďte sa všeci bratia (Crovaxi) v celej krajine. Smelo vpred, Crovaxi, pod zástavou Andreja Hlinky!!!
Aha :) (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 02.09.07 14:02)
Takze uz ne jen ten, kdo poukazuje na nejake zidacke valecne zverstva ci financni podvody je antisemita a tim padem fasoun. Uz i ten, kdo poukazuje na to, ze 9/11 je prace teroristu z US vlady je fasoun? No super :))) Jen tak dale, Arkane! :-D
Nebojte, my nezapominame na to, ze ten den ridil NORAD zidacek Dick Cheney. Nezapominame na to, ze WTC mel v pronajmu zidacek Larry Silverstein. A uz vubec nezapominame na tech pet zidacku z Mossadu co rekli na plne usta - byli jsme poslani dokumentovat tu udalost ;) A nezapomeneme na jejich fotky, jak zapalovacem jakoby v dali zapaluji horici WTC, to vite, ze nezapomeneme.
A proto jsme vsichni fasouni :))) Jasne, chapu vas.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
26.8.07
Irák: A nádavkem i dvě ženy. Zraněny byly tři děti a další žena. V iráckém městě Sámara zasáhla americká přesně řízená bomba dům, ve kterém měli skrývat iráčtí rebelové, kteří se předtím zúčastnili přestřelky s americkými vojáky.
Smrtí a poraněním nevinných civilistů se Američané vinni být necítí.
Operace Irácká svoboda si žádá obětí.
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/vychod/americka-bomba-zabil...
Klasifikace: politika,krimi
Zprávu vložil/a Mindy
Komentáře
(Pramen | 26.08.07 21:34)
A kolik jich povraždili, když nebyl blízko žádný svědek, nebo novinář.
Budou platit Američané za zvěrstva napáchaná v Iráku i když zase možná ti nevinní! Taková je spravedlnost.Lotři se skryjí a běžní lidé to odskáčí za ně.
Zbabelost (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 21:43)
schovavat se po prestrelce za zeny a deti povazuji od teroristu za vrchol zbabelosti.
(Pramen | 26.08.07 21:54)
Pozor, pan Jirous byl u přestřelky!
Zdali jste také nějakou nekoupil do palice?
Ale on si doma hraje na vojáky! Má jich celou krabici pod postelí a tam si válčí až do roztrhání těla.
Pan Jirous je opravdu báječný taškář. S ním se člověk pobaví. Ani nemusím pouštět televizi, Jirous mně všechno řekne, má to perfektně nacvičené.Říkám, televize hadr!
Pro: pan Jirous (Mindy | 26.08.07 22:19)
Být zlá ženská, přála bych vám, pane, aby jednou titíž vojáci přinesli podobnou "svobodu" do vašeho domu. Ale nejsem zlá ženská, takže "osvobozující mise made in USA" nepřeji nikomu.
uplna hloupost... (pastinak | 26.08.07 23:26)
Vzhledem k tomu ze Amici tvrdej ze tam vbehlo pred tim 30 teroristu,ale bomba nezabila nokoho z nich,pouze deti....Ja tvrdim ze je technicky nemozne hodit bombu na barak,zabit 5 deti a zadneho teroristu.....proste ta zprava musi byt lez a nechapu komu to nedoslo na prvni pohled..!!!
Ja se preptam jeste jednou za Pastinaka (Rene Bartosek | 27.08.07 04:55)
Jak je mozne, ze podle verze Pentagonu pri teto colateral damage nebyl mezi obetmi ani jeden terorista? A muzu vam i odpovedet, velke mnozstvi vzdusnych operaci, ktere sem tam krome civilistu trefi i vlastni rady. Naposledy tri britove v Afganistanu. Stres, strach i jine emoce maji vliv na podavani informaci pro cile leteckych utoku. Lidi ani technika nejsou proste neomylni, a kdyz se to podela vsechno dohromady takovym zpusobem, tak se musi hledat propagandisticka vysvetleni postradajici elementarni logiku.
Ty vysvetleni uz nema cenu ani cist... (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.08.07 22:59)
...ja uz to cirka pul roku ci vic nedokazu ani cist. Podle vysledku/cinu poznate je. To plati cely zivot a lze to uplatnit k jednoduchemu vysvetleni mnoha "zahadnych" veci a deju, 9/11 pocinaji a vrazdenim dalsich civilistu konce... Oni Amici holt obcas strili a pak osetruji, no:
http://www.youtube.com/watch?v=0Py_cMPyku4
Ale vetsinou proste strili do civilu a v pohode je dorazeji:
http://youtube.com/watch?v=uZ-bVDjBaXE
http://youtube.com/watch?v=SaSaDPNkSG8
Ale Paroprase mi napsalo, ze prudce nesouhlasi s tim, abych rikal, ze Amici jsou valecni zlocinci :) Nevim ale, jak jinak chce nazvat lidi, co delaji tohle: http://ax2.old-cans.com/g.php?p=falludja&d=1&v=v2
(Pramen | 28.08.07 00:41)
Islámští vývojáři připravují americkým osvoboditelům každý den překvapení. Litujíc útrapy škvařících se amerických vojáků ve výhni iráckého slunce při obětavé ostraze amerických ropných polí na irácké půdě hlásají heslo, že nejlépe se americký voják v Iráku cítí úplně studený. Ty nejvíc ochlazení se pak šťastně navracejí na rodnou hroudu z mise v dřevěném penálu a jsou uctíváni čestnou salvou při pietním aktu konajícím se in memoriam.
Lamy (Starman | 04.09.07 14:37)
Amici zabili jen 5 dětí? Tak to jsou teda vážně začátečníci. Jen obyčejná chřipka zabije měsíčně více lidí a c o teprve AIDS nebo rakovina?
Amici zabili daleko více (milionu) lidí tím, že dovezli do evropy tabák. Indiáni věděli jak se podlým evropanum pomstít za několik vyhlazených kmenů. Nebyli to takové ubohé lamy jako Aztékové.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
26.8.07
Řecko: Na řeckém ostrově Peloponés a dalších místech zuří již několik dní ničivé požáry. Oheň zatím připravil o život 56 lidí a o obydlí další stovky. Bezprostředně je ohrožena i starověká Olympie, místo konání prvních Olympijských her.
Kolébka evropské civilizace nám mizí před očima v oblacích dýmu. Možná symbolicky.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/olympie-hori-pomozte-nam-0x8-/zahrani...
Klasifikace: ekonomika,kultura,ekologie
Zprávu vložil/a Mindy
Komentáře
(Pramen | 26.08.07 20:19)
Ohně někdo zapálil. Je otázkou kdo a hlavně proč!
A Ceska republika (Aja | 27.08.07 13:29)
posle 1 (slovy: jeden) vrtulnik.
Nejak zbyva vic na "valecnicke vydaje", nez na sousedskou pomoc.:-(
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
26.8.07
Irák: Rumunský ministr obrany a místopředseda vládnoucí Národní liberální strany Teodor Vorel Melescanu prohlásil, že odsun rumunské jednotky z Iráku zůstává prioritním cílem vládnoucí strany. Dodal, že rumunský odchod z Iráku může být realizován jen po dosažení dohody se svými spojenci z NATO. Politováníhodné je však, že proces konzultace byl nejednou odložen.
Melescanu dále řekl, že Rumunsko by mělo z hlediska státních zájmů a finančního stavu posoudit svou možnost podílu na mezinárodních vojenských akcích a zúčastní se pouze takových akcí pověřených zejména OSN, NATO, EU či Organizací pro bezpečnost a spolupráci v Evropě.
Zdroj CTK
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
Budiž však bráno navědomí, (Hugof | 26.08.07 06:52)
že mise jednotlivých členů "protiteroristické koalice" jsou realizovány zcela mimo alianci NATO! Je malou mýlkou občanů inkriminovaných zemí, že akce, jako bombardování Srbska, invaze do Afgánistánu či okupace Iráku, byly realizovány pod mandátem NATO! Jediná současná iniciativa, která dostala mandát velení NATO, je kampaň stabilizace situace v Afgánistánu po "ukončení bojů" USA zorganizované koalice. Ostatní bojůvky, jichž se vojska NATO účastní, však mandát NATO (coby NATO organizované akce) nemají. Pro tyto účely již dlouhodobě USA organizují individuální "koalice spojeneckých vojsk" zcela mimo velení NATO - a to z jednoduchého důvodu - útočné války (ať už pod záminkou preventivních opatření) jsou vrámci aliance NATO striktně zapovězeny již z titulu stanov tohoto přísně obranného paktu! Tedy jakékoliv zmínky o "bombardování Srbska NATO", "invaze NATO do Afgánistánu" či "kampaň NATO v Iráku" jsou zavádějící (zpravidla snad slou
Automaticky kráceno
... dokončení: (Hugof | 26.08.07 06:53)
Tedy jakékoliv zmínky o "bombardování Srbska NATO", "invaze NATO do Afgánistánu" či "kampaň NATO v Iráku" jsou zavádějící (zpravidla snad slouží k ohlupování občanů zúčastněných zemí) nebo přímo lživé...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
24.8.07
Česká republika: Na mírovou a hospodářskou diplomacii nemá současná vláda peníze.
Na vojenských dobrodružstvích, která nejsou v zájmu ČR a podporují agresivní politiku Spojených států amerických v zahraničí, vláda nešetří.
Aktuální situace je nyní v Afghánistánu, kdy se má náš kontingent příští rok přesunout z Fayzabádu do Lógaru. Česká republika by měla být vyznamenána tím, že bude řídit provinční rekonstrukční tým. Ke zhruba 150 vojákům se má přidat desítka civilních specialistů, kteří by se ujali řízení provincie na východě země. To jen ukazuje na to, že afghánská vláda sama není schopna řídit lokální záležitosti v provinciích. Také se tím zvyšuje nebezpečí pro naše vojáky.
Obdobná situace se vyvíjí také v Iráku. Tam už letos nejde o českou vojenskou policii jako instruktory pro irácké ozbrojené složky, ale o nasazení do operací ochrany a dozoru nad iráckou policií atd. V roce 2006 ČR plánovala 1,25 miliardy korun na zahraniční mise.
Ve skutečnosti bylo vyčerpáno téměř 1,4 miliardy korun. A prostředky se budou zvyšovat. Sněmovní zahraniční výbor projednává rušení zahraničních zastupitelských úřadů, protože nejsou peníze na provádění mírové a hospodářské diplomacie, která by pro ČR byla velmi potřebná. Na vojenské dobrodružství, které vůbec není v zájmu ČR, podporuje agresivní politiku USA a pod jejich taktovkou jim přizvukuje celé NATO, na to peníze máme!
Zdroj: Rádio Futura
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
Velmi se mi to nelibi. (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.08.07 21:25)
Neznam nikoho (ok, par zidackych stvacu se jiste najde...) kdo by toto bezbrehe podporovani valecnych zlocinu a illegalnich okupaci pod taktovou USA schvaloval ale vlada na nas ocividne neda a jede si dal po svem. Hlavne ze nejsou penize, je nas treba vic zdanit (snizeni dani spolu s 2x zvysenim danoveho zakladu = zvyseni dani) i na potravinach a pod... To vola po nutne potrebe defenestrace!
(Pramen | 26.08.07 00:10)
Zalézáme do Bushistické řitě čím dál hlouběji a také nás to bude více stát.
A možná by nám poradil Arkan se kterým už se nikdo nechce přít o jeho patologické úchylce a to je KSČ před rokem 1989, tak si na stránkách Zvědavce vytvořil figuru, Josefa Valchaře, za něj píše příspěvky a hádá se s ním.
Předlistopadový komunisté byli paranoici, ale Arkan všechny bolševiky
hravě překoná!!!
(Pramen | 26.08.07 00:37)
Jaká je Klausova ODS
Po revoluci v zápětí, provedla podvod století.
Občan jí sedl na sladké sliby, knížku má, peníze chybí.
Pak rozkradla, co se dalo, zbylo po ní vskutku málo.
Teď se zpátky k moci bere, že si zbytek rozebere.
Chtějí prodat českou půdu, no viděli jste větší zrůdu?
A za zády lidem všem, chtějí prodat českou zem.
Amík už se na to třese, nic dobrého nepřinese.
Přes volání občanů, že tu radar nechtějí,
tahle banda buranů za dolar nás vymění.
Mylite se Pramene (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:29)
Ten Josef Valchar je s nejvetsi urcitosti komunista Peleska. Dukazy pro toto tvrzeni jsou nesporne. Slohovy styl Pelesky je totozny se stylem Valchare. Oba jsou zurivi staliniste, oba cituji z komunistickych zdroju jako je radio Futura nebo Halo Noviny.
Peleska byl odsud uz nekolikrat vyloucen pro nesmirne sproste utoky na ostatni ctenare. Ten zly a dusevne nemocny clovek udela cokoliv, aby se sem znovu pod jinym jmenem vetrel a zasiral zde diskusi.
(Pramen | 26.08.07 13:04)
Slohový styl Valchaře je naprosto totožný s bláboly o KSČ, kterými zde rozeštvává diskuze přispěvatel Arkan! O tom se mohou všichni čtenáři snadno přesvědčit.
Je vidět jak může informace bolet, když ji převezmu z levicového tisku a třeba Haló novin, které i když je vydává KSČM,
tak jsou docela dobrým zdrojem informací,protože "nekdáká" stejně jako ostatní poplatná média, která jsou zavázána a závislá na majiteli a především na velkých inzerentech.
Za bolševika jsme měli několik novin a
bylo jedno, které člověk četl, protože lhali všichni stejně. Dnes je situace podobná. A když se vám nelíbí , co píšou
Haló noviny, prosím je možné argumentovat s jejich názory a ne se mnou. Já jsem jenom informaci vybral a
dal všem čtenářům do placu, aby si udělali sami představu!
Je vidět, že chlapcům z Nezvědavce dochází dech a už se ani nezmohou na docela jednoduchý princip - argument proti argumentu.Jenom budou napadat, rozeštvávat, nasírat a nakonec si i vymyslí přispěvatele Valchaře
Automaticky kráceno
(Pramen | 26.08.07 13:13)
Dokončení -
Nakonec si i vymyslí přispěvatele Valchaře, aby mohli svoje cinty a slinty dostat na stránky Zvědavce a zničit tak přirozenou diskuzi, protože soudný člověk,když si přečte příspěvek Valchaře, tak si akorát uplivne a už dál ve čtení diskuze nepokračuje a to je právě cíl všech rozvracečů a nasíračů
diskuzí zde na Zvědavci.
Oni nemají zájem diskutovat, jejich cílem je ,aby Zvědavce četlo méně lidí, protože jim vadí výměna názorů na Zvědavci a hlavně některé kontraverzní
příspěvky, které nemohou ustát!
Peleska (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 14:16)
Nemate pravdu, pane Pramen. Diskuse je svobodny stret nazoru, ktery nicite prave vy svym neustalym zvanenim o "nasiracich prispevcich", hrubymi nadavkami, urazkami a citaty komunistickych zlocincu.
Jeste jako Peleska ci Prdelka jste nadaval ostatnim ctenarum do kurev, pici, hoven a matku jednoho z nich jste oznacil za "kurvu".
Jste zly a zakerny clovek, vztekly komunisticky ratlik ktery dovede jen skodit.
Vite dobre, ze byste v opravdu svobodne diskusi neobstal a proto si vylevate svou nenavist prave zde.
Byl jste opakovane vyloucen, jen abyste byl pod jinym jmenem ale stejnou IP adresou znovu prijat.
A to uz je ostuda nejen vase, ale i ostuda tohoto webu.
Pravidla by mela byt totiz stejna pro vsechny a komuniste a naciste by nemeli byt zvyhodnovani jako se to deje ve vasem pripade.
(Pramen | 26.08.07 14:34)
Ale to je opravdu dojemné tvrzení pane Jirous. Vy budete asi nejspíše trpět nějakou chorobnou mánií, když ve mne vidíte jakéhosi jiného člověka, ke kterému vám, ale opravdu nemohu nic sdělit.Možná u vás probíhá nástup nějaké schizofrenické ataky, která se také ze začátku projevuje mírným rozštěpem osobnosti.
Vaše expozé je velmi úsměvné a je vidět, že ve své nenávisti ke Zvědavci se neštítíte jakýchkoliv smyšlenek a podrazů!!!
(Pramen | 26.08.07 14:43)
Ale pane Jirous, ještě malý dovětek.
Diskuze se povětšinou skládá ze soutěže názorů a argumentů, kterých vy nejste schopen.Prosím, vyjádřete se ke zprávě, která říká, že rumunská vláda chce ihned stáhnout své vojáky z Iráku a že naše vláda škrtí peníze na sociální programy a na nesmyslné válčení v Afganistánu je peněz dost!!!
Místo argumentů k věci, začnete častovat
přispěvatele za komunisty a nacisty!
Takto diskuze nemůže probíhat.
Tímto způsobem se chovají totalitní režimy, které jiný názor nepřipustí a k
jejichž fandům , asi patříte.
Vidite Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 14:54)
ted uz lzete zcela otevrene. Peleskuv rukopis je naprosto zrejmy. Hrube napadani protivnika, porad stejne paranoidni kecy, nedostatek vlastni myslenky nahrazovany citaty z komunistickych medii, stale stejna uzvanenost ve ktere vas prekonava jen Bartosek.
A hlavne - prazdnota ducha a naprosty nedostatek argumentu.
(Pramen | 26.08.07 15:28)
Vaše užvaněnost pan Jirous je zcela exeletní.Ale prosím , vyjádřete se k článkům, tam máte dostatek příležitosti.
Váš celý poslední příspěvek jsou pouze prázdné tlachy.
Pane Peleska (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 15:39)
prispevky ke clankum jak jste si jiste za sveho dlouholeteho pusobeni na Zvedavci racil vsimnout podlehaji cenzure.
Kdyby nepodlehaly, dostaval byste v nich tak na prdel, jako dostavate zde.
(Pramen | 26.08.07 16:08)
Já se vám pane Jirous divím , ale "duchovní onanie" , kterou zde provozujete , musí být velice vysilující.
Jak říkám , prosím reagujte na příspěvky na argumenty v nich, ať už jsou odkudkoliv a moji osobu prosím nechte celkem v pokoji.Nevím , proč zde používáte nějakých neznámých oslovení, to pak můžete každému říkat třeba Lojzo a každý bude dobře slyšet.
Je opravdu s podivem, kde se ve vás bere ta všechna zloba a nenávist a vidím, že kdyby jste mohl, tak toho Zvědavce i s
panem Stworou dočista zakousnete!
Pane Jirous , (Pramen | 26.08.07 19:05)
a vy potřebujete někomu dávat v diskuzi
"na prdel", jak jste se ráčil "vyslinit".
Ale to je mně vás opravdu líto, protože diskuze nemá být arénou, ale prostou výměnou názorů a především sloužit k zušlechťování názorů jiného účastníka diskuze. V diskuzi "na prdel" si můžete dávat ve zvěřinci , zvaném též Nezvědavec. Tady jste trochu v autu!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 19:34)
vy jste ten pravy ktery muze psat o nejakem zuslechtovani v diskusi a argumentech. Vase neustale napadani ostatnich ucastniku a nekonecne opakovani fraze o nasirani a Nezvedavci tady z toho dela necistou stoku.
(Pramen | 26.08.07 20:31)
Ale pane Jirous, klid. Prostě když přestanete sprostě a neomaleně lhát,bude vše v pořádku. Také dávat někomu "na prdel" v diskuzi, jak jste ráčil poznamenat,je také nepřístojné.
Bohužel vám nevěřím. Přečtěte si po sobě
to mozkové blití, co jste vyplodil a celkem každý zjistí, že jste nasíratel.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 20:51)
na prdel si davate svym sprostactvim a nedostatkem argumentu vy sam. Ja to pouze pojmenoval.
(Pramen | 26.08.07 21:12)
Nemáte ve svých příspěvcích jediný argument. Jenom papouškování oficiálních keců a napadání!
Páni "Jiri" a "Pramen" (Erricco | 27.08.07 17:44)
Neviem ktorý z vás dvoch je ten zlý,alebo dobrý a vonkoncom ma to ani nezaujíma,ale prečítajte si láskavo každý spätne svojich 5-10 príspevkov k tomuto článku ... Ty hento ,ty tamto ... Takto sa správajú deti na ihrisku,alebo jedinci ktorí si kompenzujú malé prirodzenie.Nech je už tým agentom "Nezvedavca" ktokoľvek z vás,evidentne sa mu darí zahlcovať diskusie zo 70% hlúposťami a ten druhý mu v tom slepo pomáha.Venujme sa prosím radšej vždy danej téme a onaniu si nechajme na WC.Za pochopenie obom pánom vopred velmi pekne dakujem.
Dekuji Erricco (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 28.08.07 07:11)
jste bezesporu nesmirne slusny a chapavy clovek. Az si najdete na cteni v mistni diskuzi vice casu, jiste zjistite kdo je zde hulvat a kdo ne. Az do te doby budete kritizovat jak mne, tak Pelesku. Hodne stesti ve vasem usili.
...zavazuji se, ze rypani do tohoto cloveka drasticky omezim... (Pramen | 28.08.07 16:27)
Napsal pan Jirous. Ale to je velmi pěkné a upřímné , takové přiznání oceňuji, že již do mne přestane rýpat a dávat mě v diskuzi "na prdel". To bych také uvítal!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
24.8.07
Neurčeno: Měli by mít na paměti zkušenost (toho charakteru poslední) 3 britských vojáků, kteří se dostali na severozápadě provincie Helmand při hlídce do křížové palby bojovníků Talibánu. Povolali si na pomoc podporu amerického letectva. F-15, jež jim přispěchala na pomoc, je špatně mířenou bombou dostala všechny tři!
Talibánci museli být svým nenadálým spojencům patrně vděčni s mírnými rozpaky...
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/americka-bomba-zabila-...
Klasifikace: kuriozity,politika
Zprávu vložil/a Hugof
Komentáře
A dobre jim tak, okupantum :) (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.08.07 21:25)
Docela me to rozesmalo. Oni se vlastne zabiji sami mezi sebou, s takovou... Pilot to ocividne nezvlad :-) Dalsi dva jsou take zraneni...
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:32)
Myslim, ze by bylo dobre oznamovat i ztraty na strane Al-Kaidy, ktere jsou v posledni dobe katastrofalni.
(Pramen | 26.08.07 13:46)
To máte těžké, když nazýváte Al-kajdou pologramotné obyvatele Afganistánu / negramotnost je cca 80-90% / , kteří pouze
vyhánějí okupanty, a tak jako vyhnali Sověty ,vyženou i žoldnéřské bandy, které zde jsou, aby si chránili kšeft s heroinem.To se blbě válčí s "víkendovými" vojáky z řad obyvatelstva, kteří přes týden pracují na poli a na volné dny si vezmou svoje Kalachy a RPG a jsou si picnout nějakého
okupanta! Taková unavovací válka nemá konec a prohra okupantů bude tvrdá.I naši blbci se za prachy nechali nalejt!
Škoda je, že se k moci mohou opět dostat
militantní islamisté!!!
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 14:30)
Militantni islamiste ktere byste pane Peleska rad videl u moci - to byl nejopresivnejsi rezim v moderni historii. Hlavne tim, jak zachazel se zenami. To by se vam mozna libilo, ale zeny nejsou zver ale lide.
Al Kaida terorizuje lidi jen v nekolika afghanskych provinciich a je povinnosti svobodneho sveta lidem pomoci.
Vase reci o zoldnerskych bandach jsou jako vystrizene z Halo Novin, ktere vlastni zlocinecka komunisticka strana.
Jirka Jirous má problém s tím, že očekává zprávy o ztrátách hnutí, (Hugof | 26.08.07 14:58)
které prakticky neexistuje.Pokud Al-Kaidou pomýleně nemyslí příslušníky a příznivce Talibánu, či členy odboje...
(Pramen | 26.08.07 14:59)
Pane Jirous můj smích sílí!!!
Opravdu si myslíte, že bojovníci v Afganistánu ví, proč a za co jdou vyhánět okupanty? A potom vůbec neposkytujete pravdivé informace. Prezidentovi Karzaímu se posměšně říká starosta Kábulu, jako hlavního města, protože dál jeho pravomoci nesahají!!
A nikoho bych rád neviděl u moci a vůbec už ne předchozí vládu Talibanu.
A člověk , který jde zabíjet jiné lidi za peníze je žoldnéř!!! Nebo snad se slova změnila? Nebo chcete říci, že ti naši páni profesionální vojáci, by šli válčit do Afganistánu, kdyby nedostali pořádně a tučně zaplaceno! Nakonec jsou tam dobrovolně i když tam bude také pár "úchylů", kteří mají zabíjení v lásce.
A když vám docházejí argumenty, prosím neschovávejte se zbaběle za ženy.
Jak se mají ženy v Saudské Arábii a v jiných zemích, které jsou "přátelé" USA, kvůli ropě a jejichž osud vám , jak je vidět nevadí? Nebo vám selektivně vadí osud žen v jedné islámské zemi a v té druhé nevadí. Potom si sám sob
Automaticky kráceno
(Pramen | 26.08.07 15:00)
Dokončení - Potom si sám sobě pane Jirous lžete a asi zaskakujete v rozvracení diskuzí za kolegu Arkana, který je snad na dovolené.
Pramen má zejména problém s tím, (Hugof | 26.08.07 15:06)
že si mylně myslí, že palírny Heroinu na Pákistánsko-Afgánské hranici prosperují pod taktovkou Talibánu! Od svého vzniku byly majetkem CIA pod správou SIS! Z jejich produkce (která na americké i evropské trhy míří zejména přes území ČR - i proto mám pochybnosti o humanitárním účelu bunkrů v Brdech, jejichž prostory se mohou stát ideálními skladištěmi tohoto - pro současnou americkou nomenklaturu velmi důležitého artiklu) byli financováni nejen mudžahedíni v dobách protisovětské kampaně, ale byli z nich financovány i bojůvky UCK v Kosovu a Makedonii, či další "spřátelené" teroristické tábory v Gruzii, Čečně i na Filipínách! Není tajemstvím, že filipínským muslimským radikálům dodávaly zbraně nejen USA, ale i Velká Británie, Francie či Německo...
(Pramen | 26.08.07 15:10)
Haló Noviny sice vydává , jak říkáte KSČM, ale je zajímavé, že když se prokousáte jejich stranickou propagandou a tu si v duchu "odfiltrujete", nezřídka ze čtení těchto novin dostanete informace, které nejsou zase až tak k zahození a docela dobře se hodí, aby si člověk udělal ucelený obrázek o dění ve světě.
Přežvýkaných a někdy naprosto blbých a hlavně bezobsažných informací , kterými nás zahlcují jiná média masového záběru je tolik, že informace Haló Novin je
zurčící potůček, i když je nutno jim také nesednout na lep propagandy.
A hlavně, kde jaká topmodelka se posrala, ožrala a ošukala, vážně vědět nemusím, což je dnes i námětem zpráv IDNES, IHNED a dalších, kdysi relativně
seriozních novin.
Viz: (Hugof | 26.08.07 15:12)
http://www.blisty.cz/2005/6/24/art23851.html
http://www.blisty.cz/art/16670.html
Pane Peleska (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 15:17)
to, jak je v muslimskych zemich zachazeno se zenami je ostuda islamu jako nabozenstvi. Ale Taliban prekonal i ty nejhosi mury, nebot zeny nesmely ani pracovat. Ja se za ne neschovavam, rikam jen, jak to je.
A reci o zoldnerich si strcte za klobouk. Profesionalni vojak je mnohem lepsi a efektivnejsi nez nekdo, kdo byl proti sve vuli odveden.
Profesionalni vojak je dobrovolnik, odvedenec je otrok.
A to se vam za minuleho rezimu asi libilo, ze ?
(Pramen | 26.08.07 15:34)
Pane Hugof máte pravdu. Špatně jsem se asi vyjádřil. Obchod s heroinem provozují státní zločinci, kteří zneužívají tajných služeb a NATA.Když by opravdu byl zájem, obchod a výroba by rychle skončila.
Nakonec při dnešní úrovni sledování i z kosmu nemůže z Afganistánu uniknout nepozorována ani myš!!!
Asi je jiný zájem a také přeci nebudu ničit kšeft za několik miliard USD!
(Pramen | 26.08.07 15:45)
Jak je profesionální voják úspěšný vidíme dobře v Iráku.
Jistě že není sporu o tom kdy lze vůbec pochybovat o účelnosti nebo dokonce morálnosti armády jako takové.
Potom je celkem jedno, zda jsou vrazi
za peníze nebo z donucení.
Vina je na těch,kteří takovou válku, v Iráku však okupaci bez zjevné příčiny , rozpoutali a za masové vraždění tedy ponesou odpovědnost. Válka v Iráku není
u konce a jak tak celou věc nahlížím, hořký konec nakonec zbude na agresorovi, v tomto případě na bushistické vládě USA!
Irák patřil v dobách nejtvrdší saddámovské tyranie (Hugof | 26.08.07 18:07)
spolu s Iránem (a pravda ještě o délku před ním) k nejdemokratičtějším muslimským zemím... V Iráku existovala nejen povinná školní docházka, právo žen na vysokoškolské studium, volbu povolání či rovnoprávné postavení žen v politice (volební právo) rozhodně nekorespondovaly s dnes uplatňovanými zákony šáría. To, co zavládlo v Iráku po příchodu jednotek USA (a vazalských spojenců) předčí dnes i ty nejdusivější islámské režimy, mezi nimiž hraje prim zejména jeden z nejprotěžovanějších spojenců vlády USA - Saudská Arábie...
Ta je ostatně pro vládu USA důležitá už proto, že v ní CIA a vládní "bezpečnostní" bijci mučí své podezřelé...
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 19:44)
jak dopadl boj mezi profesionalnimi vojaky a odvedenci v Iraku vime vsichni. Odpor mnohonasobne vetsi armady irackeho diktatora byl rozdrcen behem necelych dvou tydnu.
Soucasna teroristicka kampan islamistu ve ktere jsou obetmi hlavne nevinni iracane nema uz s valkou nic spolecneho.
Jen dusevne nemocny clovek se muze zastavat zabijeni nevinnych lidi, nebo dokonce nazyvat Irak za Saddama demokracii jako to udelal Hugof.
(Pramen | 26.08.07 20:42)
Technická převaha zvítězila.
A nakonec o "islámských teroristech" si řekneme", až bude muset bushistická klika skládat účty v září před kongresem z okupace Iráku.
A také až potáhne US Army z Iráku domů se schlíplým ocasem, jako z Vietnamu.
Ale to není konec, rozvrat Iráku bude pokračovat i po odchodu okupantů
a může zasáhnout až do Evropy.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 20:53)
nejen technicka prevaha, ale i prevaha moralni a pak ovsem vycvik.
(Pramen | 26.08.07 21:18)
Veliký smích mně zachvátil!!!
Od kdy má US Army nějakou morální převahu, vzláště když tam válčí vemena typu Kulíšek a spol. Vy jste pane Jirous obrovský srandista a mám rád černý humor, ale na účet tisíce mrtvol se nelaškuje. A to na obou stranách.
Američtí vojáci mají také matky, otce,manželky a děti, kteří je budou postrádat. Bohužel Amerika a její voliči sedli na lep gaunerovi jako je Bush a ten je poslal do naprosto zbytečné války!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 21:53)
vojaci demokraticke zeme kteri slouzi sve zemi dobrovolne budou mit vzdy moralni prevahu nad vojaky, kteri slouzi z donuceni sadistickemu diktatorovi. Vsak se to take ukazalo.
Srovnejte si to ve sve rude palici
(Pramen | 26.08.07 22:01)
Ale,ale Jirous a rudá palice? Kdo by to do vás řekl?
A teď zcela vážně. US Army měla morální převahu, ale tu stačilo to prase a gauner z Bílého domu během těch několika let totálně zničit.
Zkuste se mezi mladými lidmi v Evropě poptat na morální kredit US Army.
Výsledek takového průzkumu bude hodně žalostný. U nás v Česku ani nehovořím.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
24.8.07
Česká republika: No koneckonců proč ne. On už ty desítky milionů, za které by se jistě ty stroje daly prodat, někdo zaplatí. Třeba občan ČR.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cesko-preda-afghancum-prvni-vrtulniky...
Klasifikace: ekonomika
Zprávu vložil/a petr sleder
Komentáře
Ten kontrakt je uzavřen přímo s NATO. (Hugof | 25.08.07 00:41)
Jde o vyřazené vrtulníky (tuším) M-18, jejichž repasi hradí v plné výši NATO...
Opoměl jsem dodst, že jejich místo by měly zaujmout (Hugof | 25.08.07 00:44)
M-17 a bitevníky M-24, jež jsou součástí umoření (původně) sovětského dluhu ČSSR. Je pravda, že naopak úpravy těchto vrtulníků (vesměs co do elektroniky a prvků plné kompatibility s výzbrojí NATO) naopak hradí stát...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
23.8.07
USA: Nejvyšší představitelé USA z oblasti zahraniční politiky,výzvědných služeb, Úřadu národní bezpečnosti se shodují,že svět je pro Američany stále nebezpečnější, uvedl list Christian Science Monitor
a časopis Foreing Policy, který zveřejňuje průzkum indexu terorismu,
uvádí, že 84% expertů, prohlásilo válku USA s terorismem za prohranou
a více jak 90% jich označilo tuto situaci jako bezvýchodnou.
Vedoucí představitelé v USA požadují naprostou změnu americké strategie.
Hlavním faktorem má být odstrašení, politika, která na vrcholu studené války zabránila jaderné válce. Jiní požadují Marshallův plán pro Blízký východ, ekonomickou pomoc, která by vedla k rozvoji hospodářství regionu a odstranila odcizení mladé generace.
USA prohrávají válku s al Kajdou. Nejvlivnější lidé na Blízkém východě jsou přesvědčeni, že Spojené státy vedou křižácké tažení proti islámu a muslimům a snaží se podrobit si arabský svět a přizpůsobit ho svému obrazu, a že to dělají brutálně.
Zdroj: http://www.csmonitor.com
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Pramen
Komentáře
Je celkem zajímavé... (leo69 | 24.08.07 12:14)
Je celkem zajímavé sledovat zprávy o tom, jak USA prohrávají válku s chimérou (Al-kajda), kteroužto vypustili sami do světa.
Podle mého názoru nejde prohrávat s něčím, co neexistuje. Leda, že by to byl zase jen podprahový nátlak (na US voliče) na zvýšení paniky že USA něco prohrávají a je tedy potřeba zvýšit rozpočet a dodat další lidi (vojáky)...
Velkou chybou (petr sleder, petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.08.07 12:40)
by bylo považovat USA a jejich zkutečné vládce za jedno a totéž. Ve skutečnosti USA v boji s chimérou prohrávají a ti, co tuto chiméru vytvořili vítězí.
Samo, ze souboj s neexistujicim (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.08.07 13:38)
nelze vyhrat, to je preci jasne, ne? :) Vzdy kdyz vyhraji, tak staci vymyslet neco/nekoho noveho a jeste strasidelnejsiho a jede se dal.
A tak to preci ma byt! Valka musi byt vecna, aby vecne generovala profit a o nic jineho preci nejde. Pokud odkazem na ni lze take oblbovat lidi a brat jim svobody, zavirat je bez obvineni, mucit je a zabijet - idealni stav, ne? Takze zadna prohra. Pro neokonzervatisty je to neuveritelne silne vitezstvi! Cely svet jim skocil na spek teroristu! Dyt premluvili tolik lidi, ze za demolici WTC byli nejaci Arabasi s plastikovymi nozi! A cele to ridi Usama z jeskyne v Afghanu.
Co muze byt vetsi vitezstvi nez presvedcit lidi o tomto? :)
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:37)
Myslim, ze rada zavcas odhalenych teroristickych planu a samotny fakt, ze se teroristum od 11. zari nepodaril v Americe zadny utok svedci o omylu citovaneho clanku.
(Pramen | 26.08.07 14:04)
Chtěl jste snad říci, že se již banda , která zosnovala útok na WTC a která je uvnitř USA a nejspíše sedí na těch nejvyšších místech,se rozhodla zatím žádný další útok zatím nerealizovat.
To jste jistě chtěl říci.Když zde hájíte
oficiální vládní stanovisko a vysvětlení útoku na WTC, nejspíše lžete i sám sobě.
Oficiální vysvětlení je mírně řečeno hodně blbé a dnes pod tíhou různých důkazů, nepřijatelné! / Stejně jako bloudivá kulka, při vraždě JFK/.
Pro úplnost a korektnost prohlásím , že nevím, jak útok na WTC skutečně proběhl a kdo všechno je za tím, ale bulíky na nos můžete věšet nějakým jiným prosťáčkům, anebo lidem , kteří jsou důvěřiví a pro které je pravda, všechno co je v novinách a v televizi.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 14:38)
takzvane "oficialni stanovisko" o kterem mluvite je souhrnem vysetrovani nejruznejsich komisi, vetsinou civilnich, ve kterych sedi skutecni odbornici.
Utok na WTC provedla skutecne Al-Kaida a Osama Bin Ladin se ke svym zlocinum uz nekolikrat priznal.
Existuje rada stranek, kde jsou nesmyslna konspiracni tvrzeni vyvracena. Staci si na Google zadat Debunking 9/11 Myths a ucit se, ucit se, ucit se jak rekl ten vas Lenin.
(Pramen | 26.08.07 15:37)
Pane Jirous, prosím, nebuďte trapný a směšný!Copak asi vlétlo do Pentagonu?
To byl asi nějaký komár bez motorů a dalších součástí. Trapně obhajujete , neobhajitelné.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 19:48)
ten Boeing videly desitky svedku. Casti letadla ktere neshorely (jako treba casti podvozku) byly v troskach nalezeny a identifikovany podle vyrobnich cisel.
Ale to je vsechno na webu. Jen nebyt liny a umet anglicky!
(Pramen | 26.08.07 20:46)
Ty trosky viděl ten , co měl oko z Kašparovy krávy! A nelžete, vždyť se vám zde bude každý smát! A kde zůstaly motory?
Ty jsou perfektně nehořlavé a nějak se odpařily, asi jako při WTC.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 20:57)
jste to vy, kdo lze. Z toho letadla byly identifikovany tisice soucastek. Jen ten, kdo ma na ocich klapky jako kun muze ignorovat vsechny vysledky vysetrovani.
(Pramen | 26.08.07 21:22)
Jasně tisíce součástek, ale nějak se ty motory ztratily!!! A takové jsou to malinké drobečky, několik metrů do délky i šířky. Asi šly motory ke "Glaubicům" na pivo a pan Jirous právě z nějaké krčmy přitáhl,protože jinak by nemohl tak honosně vrdlouhat.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 21:55)
jestli si myslite, ze tryskovy motor prezije naraz do betonove zdi a nasledujici pozar v jednom kuse, bezte vratit skolne.
(Pramen | 26.08.07 22:06)
Motory zbudou vždy z jakékoliv havárie.
Tryskový motor je vyroben z tak dobrých materiálů , že přežije všechno i náraz a požár, pokuď tam někdy byl , jenom nepřežije srážku z blbcem.
Vtipný čtenář si dosadí do textu, kdo je zde blbec!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 27.08.07 07:50)
uz zase urazite, a pletete si pistovy motor ktery ma blok z velkeho kusu zeleza nebo hlinikovych slitin s tryskovym motorem, ktery je nesrovnatelne mensi a zadny blok nema.
Vy jste videl naposledy letecky motor na letadle AN 2 Kukuruznik.
(Pramen | 27.08.07 11:28)
Turbina tryskového motoru musí vydržet mnohahodinové zatížení při vysokém žáru, takže je ještě podstatně odolnější než blok pístového motoru a proto je skoro nezničitelná a vždy se při jakémkoliv leteckém neštěstí , turbínový motor najde i když může být od nárazu pokroucen a zdeformován!!!
Jenomže to pane Jirous dobře víte,jenomže vy potřebuje nasírat a provokovat! Vám nejde o diskuzi a vaše blbá a tupá poznámka o Kukuruznikovi jenom moje tvrzení dokládá!!!
Pan Arkan je na dovolené, takže musíte držet nasírací službu v pohotovosti!!!
Jste opravdu trapný a směšný s vaším ustavičným napadáním, naposledy tvrzení o rudé palici. Vám se opravdu po těch komunistech stýská a asi se před obrázkem paní Švorcové onanujete a potom zde postujete stále stejné nasírací příspěvky.
(Pramen | 27.08.07 13:28)
Pane Jirous, ještě dodávám, že podle právě vašeho příspěvku a hned výpadem s Kukuruznikem jste opravdu pouze podlý a odporný nasíratel!!! Vy nic jiného neumíte. Jenom urážet a kecat blbosti a nasírat, nasírat, nasírat a nasírat!!!
Proč vůbec přispíváte do diskuze, když vaším krédem je jenom pouze zloba a zášť.Co může být vůbec ve vašem nitru? Jenom plno žluči a nenávisti.
Je to holá patologie, nic jiného nenalézám. Člověk, který se ukájí u svého počítače a má "radost", když se mu podaří druhého člověka rozzlobit, rozeštvat diskuzi, je opravdu ubožák a měl by se léčit.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 27.08.07 15:19)
kdyz mluvite o turbine, mate na mysli pravdepodobne jeji hridel. Protoze napr. takove lopatky musi byt co nejlehci a nejtenci.
Jinak je vase odpoved standartni. ty vase zvasty o nasirani a rozvraceni diskuze pisete vsem, kteri s vami jakkoliv nesouhlasi. Nedokazete prijmout zadny nazor, ktery neni komunisticky a ve svych zachvatech vzteku se dopoustite neuveritelne sprostych urazek.
(Pramen | 27.08.07 17:55)
Zcela jistě,a vy když napíšete, že ten druhý viděl naposledy Kukuruznika, jde o
úžasnou zdvořilost! Nechte se léčit.
(Pramen | 27.08.07 18:07)
Ještě k motoru - bude nejlépe, když se podíváte po nějaké havárii a zjistíte, že tryskový motor se zachová jako kompaktní celek.
A co se týče názorů, které jsou ty komunistické? Vaše patologická úchylka dělit názory na ty komunistické a ostatní je zjevným nedostatkem intelektu a určitě jakési žlučovité úchylky.Každý názor je validní, i kdyby byl od kovaného a přesvědčeného komunisty a vy nemáte žádné právo v normální diskuzi, která by zde měla probíhat, takový názor zlehčovat a autorovi spílat do komunistů!
Do takových diskuzí, kde se především napadají účastníci a dává se jim, jak jste řekl "na prdel" se můžete zapojit ve vašem zvěřinci na Nezvědavci.
Nikdy jsem v KSČ ani v KSČM nebyl, takže už konečně zavřete ta svoje nevymáchaná ústa a nechte si už konečně naprosto blbé kecy o komunistech.Když na slušnou diskuzi nestačíte, tak se ji vyhněte.
Vy ale potřebujete stále popichovat a rozeštvávat, nikoliv diskutovat!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 28.08.07 04:11)
na normalnim tryskovem motoru je krome zavesu ktere drzi motor na kridle nabo na trupu jedina trochu solidni a neznicitelna cast hridel, na ktere se vsechny ty kompresory a lopatky toci. To dela tryskovy motor tak lehky a elegantni.
Mozna mate pravdu v tom, ze nazvat nekoho kdo ma komunisticke nazory, komunistickou moralku a cituje z komunistickeho tisku komunistou je nespravne. Nespravne, ale snadno pochopitelne.
Ale jak se postavit k cloveku jako jste vy? Cloveku pouziva vuci svym oponentum ten nejhrubsich nadavek. Ktery v zachvatech vzteku krici cosi o hovnech, onanii a nazve matku ctenare ktereho vubec nezna kurvou?
Ja dokazu pochopit zlobu a nenavist, protoze ani ja k ni nejsem imunni.
Ale kdybych se dopustil nekde takovych zverstev jako jste se pane Peleska dopustil vy, samym studem bych se tam uz NIKDY neukazal.
(Pramen | 28.08.07 12:38)
Pane Jirous, to si můžete říkat co chcete, ale že zde zcela jistě patříte k permanentním nasíračům, si celkem každý čtenář zhodnotí sám! A hlavně vám a dalším podobným vadí Zvědavec sám.A jinak přestaňte tak drze lhát, to vám opravdu nesluší!
(Pramen | 28.08.07 12:52)
A také je pane Jirous vidět jasný zlý váš úmysl, protože se potřebujete zde onanovat a exhibovat nad jakýmsi imaginárním Peleskou a budete do nekonečna otravovat,
s něčím, co nikoho nezajímá! Já jsem Pramen a celkem není o čem hovořit.
Co takhle, že by jste uvedenou skutečnost vzal na vědomí. Možná by se vám ulevilo,protože to, co zde předvádíte má psychiatrickou diagnozu
a jedná se o obsedantní poruchu osobnosti a hlavně je to také důvodem vašeho věčného popichování, nadávání do komunistů a hlavně jednoznačnou nenávist
k samotnému Zvědavci. To si tady bude myslet převážná část čtenářů.
Mohu doložit, naposledy jsem podle vás viděl AN 2 Kukuruznik!
To je pane zdvořilost, ale máte důkaz, já si nic nevymýšlím.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 28.08.07 15:16)
hlavne ze vas i Vladimir Stwora oslovuje "pane Pelesko", ha, ha, ha.
(Pramen | 28.08.07 15:37)
Pane Jirous , jste opravdu trapný, jsem Pramen a také se tak zde objevuji, takže kdyby jste byl tak laskav a vzal tuto informaci na vědomí.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 29.08.07 15:31)
jiste ze jste Pramen, ja vam to neberu. Ale pokud nejste schizofrenik, vite ze jste napred byl Peleska, pak Prdelka, Napoveda a ted Pramen.
Ja vas stejne jako Stwora budu i nadale nazyvat vasim puvodnim jmenem. To, ze jste se pod tim jmenem naveky zesmesnil vas pravdepodobne mrzi, ale to je take vse co proti tomu muzete delat.
(Pramen | 29.08.07 17:33)
Pane Jirous , komu není shůry dáno v apatyce nekoupí. Můžete mně říkat třeba Lojzo, když vám to dělá radost!
Ale myslím, že si ostatní čtenáři udělají obrázek, že opravdu trpíte nějakou obsedantní psychickou poruchou, ale nejsem psychiatr, takže vám pomoci nemohu!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
23.8.07
Česká republika: Pavel Poljanský prý byl ještě před čtyřmi lety neplavec. Letos přeplaval jezero Titicaca v jihoamerických Andách a nyní se rozhodl zkusit i La Manche. Kromě sportovního výkonu chce svou akcí protestovat proti umístění radaru v Brdech.
Pavel respektuje Vladimír Putina a chce svou přeplavbu symbolicky věnovat Ruské federaci.
Podle iDnes laškuje Pavel Poljanský s komunismem. Prý pro rozhovor s Haló noviny řekl: "Nesouhlasím s politikou USA od první světové války, kdy se podílely na rozvracení Sovětského svazu. Jediná cesta k demokracii je socialismus."
Jestli je Pavel Poljanský rudý nebo není, je podle mě vedlejší. Důležité je, že dokáže rozlišit mezi tím, co je dobré a co je špatné.
Článek to ovšem podává tak, jako kdyby nesouhlasit s politikou USA a se stavbou radaru se rovnalo být komančem. Tfuj.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/frezar-od-becvy-chce-kvuli-radaru-pre...
Klasifikace: politika
Komentáře
Podle mého názoru (Arkan | 23.08.07 18:55)
je třeba Pavla Poljanského podpořit nejenom v jeho úspěšné přeplavbě jezera Titicaca ale zejména při jeho pokusu o přeplavbu La Manche při jeho protestu proti umístění amerického radaru v Brdech. U jezera Titicaca jsme si udělali před několika lety se ženou několik snímků před výletem na Maču Píču, kterou objevili slovenští příslušníci armády španělského dobyvatele Jižní Ameriky Francisca Pizarra v 16. století (1531), když se ptali místních indiánek na cestu. Soudruh Putin a celá Ruská federace bude určitě poctěna. Není nad to se zeptat na cestu, málokterý muž to dokáže. Máču píču? Jarmilo, Hynku, Viléme?
Ad Arkan (Vodník | 23.08.07 19:43)
Máte zas manickou fasi? Opravdu nechápu, jak jsem Vás kdysi mohl považovat za normálního a slušného...:-(
Vodníku, copak nechápeš, (Arkan | 23.08.07 21:17)
že normální člověk si nemůže než dělat prču z příspěvků typu Pavel Poljanský. BTW, na jezeru Titicaca a na Machu Pichu jsme opravdu s ženou byli, zbytek jsem si (o Slovácích v žoldu Francisca Pizzaro) pochopitelně vymyslel. Trochu mi to přípomíná pozdní léta šedesátá, kdy Mao-Dze-Tung a jeho nejbližší spolupracovníci podobným způsobem "blbli na kvadrát". Neber všechno tak vážně, budeš zbytečně vystresován.
Co je to "rarad"? (semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 23.08.07 21:24)
Asi radar. Nebo se jedna o nejaky tajny kod?
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:40)
Bohuzel, proti radaru jsou dnes aktivne vedle neonacistu uz jen komuniste. Zbytku populace je to vetsinou jedno, protoze tech 200 techniku a clenu ostrahy radaru nikoho ohrozovat nebude.
(Pramen | 26.08.07 14:16)
Standardní průzkumy veřejného mínění celým průřezem obyvatelstva jasně hovoří o 65% až 70% obyvatelstva , které instalaci radarové základny na našem území odmítá.Nevím, proč lžete, asi jste nová posila rozvracečů diskuzí , zde na Zvědavci. Nakonec, proč se vládní strany tolik obávají referenda?
Už jsme se dostali do stejné schizofrenie moci, jako za bolševika!
Tehdy se také naprosto nehledělo na nějaké i třeba velmi rozumné názory obyvatel. Komunisti rozhodli a bylo po ptákách a každý musel držet hubu a krok!!! Dnes je stejná situace!
Pár blbů především z ODS leze do řitě bushistánské vládě USA a my to máme všichni zdravotně i jinak odskákat. Proč se nepostaví radar v Německu, kde má USA základen ještě dostatek? To je svinská politika současné vlády USA, namířená hlavně proti Rusku a Číně!!!!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 14:45)
veci ktere se tykaji obrany statu lezi na bedrech vojenskych odborniku Ministerstva obrany.
Referendum je v demokratickych zemich jen malo obvykly zpusob rozhodovani.
A je to z duvodu, ktery pochopi i male dite.
Zkuste se v referendu zeptat, jestli chteji obcane zadarmo skoly, zdravotnictvi, v padesati do duchodu a polovicni dane.
Odpoved bude vzdy ano, i kdyz je to uplna pitomost.
Takze tak, Pelesko. Premyslet !!!
(Pramen | 26.08.07 15:51)
Pane Jirous vaše přemýšlení je hodně zdeformované vaší úchylkou vidět věci pouze z jednoho úhlu.
To bychom potom žádnou demokracii nepotřebovali.Jde o umístění a trvalé umístění cizí ozbrojené síly na našem území.
A pro klid duše ještě uvádím, že bych nebyl tak kategoricky proti umístění nějaké americké základny u nás , ale jsem proti tomu, když je zneužíváno řiťolezectví současné naší vládní garnitury pro úmysly současné zločinné
bushistické vládní kliky v USA!!!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 19:58)
nevim proc mluvite o ritolezectvi. Amerika je nas spojenec a spoluprace se spojencem je v soucasne situaci chvalyhodna.
A kdyz pridame vyhruzky stareho KGB Putina a jeho komunistickych generalu, muzeme dokonce hovorit o statecnosti nasi vlady.
Jen nebyt jako kun s klapkami na ocich a necitovat nesmysly z komunistickych novin.
(Pramen | 26.08.07 21:02)
Amerika není špatná země, ale bez idiota Bushe a jeho zločinných poskoků, kam lze směle zařadit i pana Jirouse. A papouškovat oficiální propagandu , vám jde také skvěle, ale zde na Zvědavci sklidíte za podobná blbá slova oficiálních keců, jenom smích!
A to je zajímavé, jak se do Ruska horem dolem hrne zahraniční kapitál!!!
Třeba Škoda auto zde bude stavět automobilku na 200 000 aut ročně! Asi neznají investoři z celého světa a hlavně z USA vaše blbé kecy pane Jirous.
Opravdu vaše trapnost a ubohost už bouchá dveřmi.Jděte si laskavě dát studenou sprchu, třeba se vám uleví
a dobré je též studenou vodou osprchovat pohlaví, prý člověk přestane blbnout.
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 21:58)
proc do toho proboha pletete ekonomiku Ruska, ktera ted funguje diky vysokym cenam za ropu docela dobre?
A ty urazky, ty urazky Milanku. Uz vas to zase chyta?
(Pramen | 26.08.07 22:11)
Ale pane Jirous, musíte na svůj práh.
Jen nebyt jako kun s klapkami na ocich a necitovat nesmysly z komunistickych novin.
Ale to je přeci váš text a zdvořilost sama. Jak říkám studená, je ta správná volba!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
23.8.07
USA: Špionážní satelity vybavené špičkovou technologií, vyvinuté původně pro potřeby studené války a zaměřené na území sovětského bloku, budu z rozhodnutí zpravodajských služeb zaměřeny i na území Spojených států a data poslouží běžným americkým bezpečnostním složkám jako je policie a další.
"Předpokládáme, že tento systém využijeme k ochraně Američanů před průnikem zlých lidí a nákladů do země a že nám pomůže identifikovat naše zranitelná místa," citují americká média Charlese Allena z Ministerstva pro vnitřní bezpečnost, který za tento program odpovídá.
No potěš vás Bůh, Američané, protože od své vládní garnitury moc radosti v příštích letech neužijete.
Zdroj: http://hn.ihned.cz/c1-21873040-americane-zameri-spionazni-sa...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Mindy
Komentáře
(Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 08:42)
Nevim, co je na tom spatneho. Snimkovani pomoci satelitu se provozuje bezne uz hezkych par let.
A kdyz to pomuze v boji proti terorismu, tak jen je to spravne.
Nebo se mylim?
(Pramen | 26.08.07 15:54)
Hlavně , že se jim nepodaří monitorovat
výrobu a dopravu heroinu z Afganistánu, které má nejspíše pod taktovkou CIA!!!
Drogy nevadí, to je dobrý kšeft, ale názory vlastních občanů vadí nejvíce!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 19:59)
satelity snad nemohou monitorovat nazory obcanu. Kde jste na to proboha prisel ?!
(Pramen | 26.08.07 21:29)
Pán Jirous také potřebuje malou násobilku ze špionážní techniky!Nejsem odborníkem, ale špionážní satelity se dnes používají také k hlídání veškeré komunikace v prostoru, nad kterým jsou umístěny. Technika jde dopředu, tu zastavit nelze.
Jenom je otázkou , jak je využita. Když ji bude používat normální demokratická vláda, je vše v pořádku, ale když ji dostane do ruky gauner Bush, který je skoro novodobým Hitlerem , začne mít demokracie na mále!
Pelesko (Jira, jiri (tečka) jirous (zavináč) klikni (tečka) cz | 26.08.07 22:01)
to si snad delate legraci. Na sledovani napriklad mobilu ve Spojenych Statech nepotrebuje snad vlada Spojenych Statu druzice ?!
(Pramen | 26.08.07 22:15)
Jirous, přečtete si nejdřív článek a potom začněte otravovat.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.