Ve zkratce
8.6.07
Česká republika: Stala se neslýchaná věc a "kauza Čunek" byl odebrán těsně před vznesením obvinění okresnímu zastupitelství v Přerově a předán zastupitelství v Jihlavě.
Tento případ dále povede bývalý kovaný komunistický právník, nyní státní zástupce Arif Salichov. Tento státní zástupce je prověřený kovaný kádr, tak to už by bylo, aby p.Čunek vyšel ze své kauzy po novém posouzení čistší než nejčistší křišťál a Topolánkova vláda mohla dál páchat v plném složení ty svoje deformy a čistky...
Arif Salichov není jen právník, ale také básník a spisovatel. Přesto, že podle stránek P.Cibulky tento z poloviny po otci Bulhar vystudoval v roce 1974 práva, pronásledoval tvrdě za totality Chartu 77 a její stoupence, píše v současnosti nejen povídku do společné knihy s kolektivem autorů - Petr Šabach, Ladislav Pecháček, Ivan Binar, Daniela Fischerová, Hana Bělohradská, Josef Moník, Ivan Klíma, Arif Salichov, Eva Kantůrková - knihu "Tenkrát za totáče". V jeho povídce ovlivňuje život mladého prokurátora všemocná komunistická strana a její místní představitelé mnohem víc, než je mu milé...
Podle mého je to zase jeden z té již za komunistů připravované bandy k převzetí věcí příštích a prověřený kádr vydíratelný zahraniční (i naší ) Langerovou tajnou službou...
Další odkazy:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1996/nn1596/obsah/4.htm
http://www2.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE01298276
Zdroj: http://www.novinky.cz/domaci/vesecka--v-kauze-cunek-chyboval...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a leo69
Komentáře
Hmmmm, (Rene Bartosek | 09.06.07 03:12)
to je nahodicka rikate pred vznesenim obvineni, doslo ke zmene statniho zastupce? A vidite nahodou taky ministr zahranici rekl, ze pokud bude Cunek obvinen, tak opusti vladu. Mozna by pan Svarzenberg ctici evropske tradice "politicke kultury" mel zjistit, jak treba je se strvanim ministru v Londyne pokud jsou vysetrovani policii? Zda se to slucuje s evropskou tradici, kdyz se rekne A je odbre rict i B, pane ministre zahranicnich veci. Vypada to, ze pani Vesecka je rozeny pragmatik, na nejvyssi post ve Statnim zastupitelstvi sice pomohla CSSD, ale kdeze lonske snehy jsou. Koho chleba jis, toho pisen zpivej. Zajimavy je, jak ctu vyber noveho statniho zastupce. Prokuratorem v normalizacnim obdobi mohl byt vskutku jenom disident.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
8.6.07
Německo: US prezident Bush má žaludeční potíže. Buď jeho zažívací trakt zmohly různé krajové speciality, nebo přichází na pořad dne odhalení předpovídaného teroristického spiknutí s pokusem otrávit US prezidenta s okamžitým nastolením stanného práva???
m,:-)
Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/prezidenta-bushe-pos...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a leo69
Komentáře
Chudák nemůže strávit Putinův návrh (Karel z Čech | 08.06.07 16:39)
na radar v Azerbadžánu.
Zlé jazyky tvrdí, že je to všechno jinak, že je to následek poslechu CD od Hvězdné pěchoty http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007060503
Nechtnala mu svickova? (Hastrman | 09.06.07 19:10)
Nebo cim ho v Praze nakrmili?
Z te pisne se mi ale take udelalo spatne :-))
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
8.6.07
Neurčeno: "Nejlepší český zpravodajský server", jak se rád sám nazývá, iDnes, přinesl článek Bush přesvědčil Putina, aby spolupracoval na štítu, kde se uvádí, cituji : Rusko je ochotné spolupracovat s Amerikou na budování protiraketového systému v Evropě. Na summitu G8 v Heiligendammu to prohlásil bezpečnostní poradce Bílého domu Stephen Hadley. Ruský prezident Putin prý Georgi Bushovi navrhl, aby USA umístily plánované části štítu do Ázerbajdžánu.
Jak mohou uvést zprávu tím, co řekl Stephen Hadley, když ten jen reagoval na to, co vyslovil Putin? A v titulku jdou ještě dále. Bush že přesvědčil Putina? A nebylo to náhodou tak, že Putin přesvědčil Bushe?
BL v článku Putin Bushovi: Použijte radaru v Ázerbajdžánu tu schůzku komentují takto: Putin Bushovi na jednání G8 navrhl, aby Rusko i USA používaly radarový systém v Ázerbajdžánu a na jeho základě vybudovaly raketový obranný štít nad celou Evropou.
Fuj, "nejlepší zpravodajský servere", je mi z tvého rektálního alpinismu skutečně na blití.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/bush-presvedcil-putina-aby-spolupraco...
Klasifikace: kuriozity,politika
Komentáře
Chybicka se vloudila. (Rene Bartosek | 08.06.07 03:24)
Ted je 8:25 casu v Chicagu, jsem zvedavy za jak dlouho to bude opraveno, pokud to vubec bude opraveno.
(canakja | 08.06.07 06:12)
Zatim nikdo nepřesvědčil nikoho.. ale jistě to nebude Bush kdo někoho přesvědčí :-)
Sem zvědavej, tuhle nabídku přijmout skutečně nemůže.. a kdyby čirou náhodou jo, tak ten svět bude zase o malinko míň černej, než si myslim. Dobrej tah.
Ten tah byl výbornou strategií Putinovou (Hugof | 08.06.07 08:02)
Je ovšem nanejvýše pravděpodobné, že tu nabídku Bushova administrativa nemůže přijmout již jen z principu a napozadí Bushových vyjádření o Putinově zhoubném vlivu na bezpečnost Světa, jak jej definoval již v úvodu pražské návštěvy. Těch několik vět o "ztroskotání demokratického vývoje v Rusku" je bohužel klíčem k následnému dění.
Odmítnout Putinovo řešení šmahem, bez příslibu, že bude o věci uvažováno, by bylo velkou chybou administrativy USA již jen proto, že by se Bush a jeho vláda příliš demaskovali v otázce "zajišťování bezpečnosti" v Evropě a USA.
Proto očekávám, že Putinův návrh bude odmítnut, jen co americká vláda vypracuje dostatečný ideologický podklad k tomu, proč je Putinova snaha zákeřná a pro USA a Evropu nebezpečná a zhoubná.
To, že Hadley odpověděl ve smyslu, že musí býti "nabídka zvážena" vypovídá o tom, nakolik byla americká strana zaskočena, fakt, že bylo vůbec připuštěno, že by se Putinovým návrhem mohla americká str
Automaticky kráceno
Doplnění: (Hugof | 08.06.07 08:03)
To, že Hadley odpověděl ve smyslu, že musí býti "nabídka zvážena" vypovídá o tom, nakolik byla americká strana zaskočena, fakt, že bylo vůbec připuštěno, že by se Putinovým návrhem mohla americká strana zabývat napozadí "ohně a síry" dštěné na Putinovo Rusko u nás Bushem, zase vypovídá o současném americkém doublespeaku...
Jinak goebbelsovsky propagandistická MfD skutečně "majstrštykuje"! (Hugof | 08.06.07 08:31)
Ono tak dokonale nepokryté otáčení zásluh ze zjevného zdroje na oslovené je dokonalým opisem toho, jak v dobách nejtužšího socialismu komunikovalo s "lidem" Rudé Právo a podobné tehdejší propagandistické plátky. Mladá fronta Dnes navazuje na velmi výraznou tradici!
Velmi by mě zajímalo, jak vlastně skutkové ty vazby pracují:
Diviš s Koláčkem dostali Appian Group prakticky darem (i s "dobrou americkou pověstí") od amerických vlivových skupin - to, že Appian Group patřila někdejším militaristickým a zpravodajským "řídícím důstojníkům" v USA je vcelku známý fakt. Díky Appian Group pak Koláček a Diviš (spolu se svým "belgickým společníkem") postupně skoupili zásadní energetické a strojírenské podniky v ČR a současně vstoupili do ČEZu. V této souvislosti mi nikdo nenamluví, že celý tento konglomerát není po faktické stránce majetkem amerických loutkářů maňásků Diviše a Koláčka.
Newton IT je součástí Appian Group (Hugof | 08.06.07 08:32)
Newton IT je součástí Appian Group, jíž má Appian zásadní vliv na média v ČR - nejen servisem přímo ČTK, ale i v přímých vazbách na Právo, MfD či Vondrův Respekt, Český rozhlas a Profit, kde PR klub, Ewing PR či Ogilvy PR budou spíše servisní složky pracující pro Newton a Appian.
Jak se na chování Newton IT a souvisejících PR složek i informačních médií podílí "nadace" VIA by napověděla obeznámenost se skratou agendou subjektů: Open Society Fund, National Endowment for Democracy, Ford Fundation či German Marchall Fund (například zajímavě popsáno v článcích "Duhové peníze" či "Tvorcovia revolúcií" nebo "Open Society Fund korumpuje novináře, zavádí "nové principy do praxe policie" a ještě se tím chlubí" v tolik zatracovaných Britských listech).
i "Jeho Excelenci" Mirdu Topču (Hugof | 08.06.07 08:33)
Prostřednictvím jiné pod vliv Appian spadajícící společnosti - Vyšehrad - má opět podivní dvojka Koláček-Diviš již prokázaný vliv nejen na někdejšího ministerského předsedu Špidlu, ale zžejmě i přímo na Václava Klause (a to bez ohledu na to, že sdílí s jeho nadací bezprostřední fyzický prostor) i "Jeho Excelenci" Mirdu Topču, za jehož prosperitu se modlí celá plejáda pákistánských muslimských věřících, bylať k tomu vyzývána transparenty a billboardy při jeho nedávné "kostkované" návštěvě Islámabádu...
Vidím to na slušně otevřenou "druhou zpravodajskou frontu", jejíž první línie je již prostřednictvím Alexandra Vondry již delší čas přímo ve Vládě ČR.
Něco podobného se odehrálo včera na ČT2... (leo69 | 08.06.07 09:25)
Něco podobného jsem včera zaregistroval ve zpravodajství na ČT2 ve 21hod. Reportérka hovořila telemostem kamsi s hlavním koordinátorem podpory US radaru v ČR (nejsem si jistý jménem, ale tuším Klvaňa?). A tento zcela bezostyšně několikrát během rozhovoru přešel ke slovům V.Putina v překroucené proradarové masážní interpretaci ve smyslu, jak se konečně podařilo zastáncům "radaru" přesvědčit Rusko o jeho nepostradatelnosti, jak Rusko konečně souhlasí s jeho umístěním a vybudováním,atp... Vyznělo z toho, že už je v podstatě vyhráno a ten, koho trápil odmítavý ruský postoj k této věci (vybudování US základny ve střední Evropě), může klidně spát... To, že Putin nabídl společný projekt radaru v Azerbajdžánu s kontrolou obou velmocí, bylo odsunuto kamsi do informačního pozadí.
Bylo to tak průhledné, že na ty kecy doufám nikdo neskočí (i když kdoví, do méně informovaných hlav to bohužel asi určité semínko propagandy zaseje).
m,:-)
pry nevi jestli by to v azerbajdzanu fungovalo (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 08.06.07 09:44)
http://zpravy.idnes.cz/usa-nevedi-zda-by-radar-v-azerbajdzanu-fungoval-fr1-/zahranicni.asp?c=A070608_074809_zahranicni_adb
ten system je zavisly na konkretni lokaci a bohuzel to vyslo do brd... jeste snad muzeme byt radi, ze to nevyslo na misto svatovitske katedraly to by se musel nasimulovat teroristicky utok a-la 11.zari
(canakja | 08.06.07 10:25)
tenhle tah by měl odpovědět kždýmu, kdo má do prdele díru, jak to vlastně naši přátelé (prapor hvězd a průhů) ve skutečnosti s tim deštníkem myslí..
A když to nakonec "usáci" odmítnou a radar stejně postaví u nás, tušim, že Honzovi a Vlastičce to stejně nedoteče :-D
kde nic neni, ani smrt nebere..
strýček Sam
(canakja | 08.06.07 10:27)
tak sem zvědavej, jestli to v tom azerbajdžánu bude vyhovovat nebo ne, to víte, je tam jiné klima, je to o hodně dál k íránu a ke koreji.. nevim nevim, brdy sou prostě brdy :-)
Člověk může člověka přesvědčit i záměrem něco udělat. (anti-anti | 08.06.07 15:09)
Záměrem vybudovat protiraketovou základnu přesvědčil Bush Putina k nabídnutí "lepšího" místa.
Bush chce ochránit USA před "zlotřilými státy" a Putin si uvědomil, že v Evropě může protiraketová obrana sestřelit i ruské rakety. Putin tedy nabídl USA pomoc se štítem na jiném místě, kde jim nebude vadit. ČR a Polsko je jako základna pro USA pro Rusko nevhodná i tím, že to byla kdysi sféra sovětského vlivu. Azerbajžán může být kompromisní řešení. Bush každopádně z nabídky Ruska vychází jako vítěz. Může postavit (modernizovat) se svolením Ruska radar v Azerbajžánu (ale nemusí). Na nadpisu není nic špatně! Amerika se k nabídce Ruska zatím nevyjádřila!
Aha nadopis je spravne. (Rene Bartosek | 08.06.07 15:23)
Mno, vite ja jsem clovek z lidu. Tak mi hlava nebere, proc svetovy tisk pise, ze americka strana je zaskocena navrahem presidenta Putina. A pokud to neni iniciativa ze strany Ruska, tak k cema vlastne potrebuje Bily dum, cas aby prozkoumal ruskou, pardon svou vlastni iniciativu a mohl na ni reagovat?
Je to reakce na návrh USA stavby protiraketové obrany v Evropě. (anti-anti | 08.06.07 15:45)
Amerika není zaskočena a stále připravuje radar v ČR a rakety v Polsku.
Iniciativa postavit radar v Azerbajžánu je Ruská iniciativa protože Rusko chce mít vliv na Evropu a naznačit USA, že bez nich si v Evropě neškrtnou. Nikdo netvrdí, že to není iniciativa Ruska, ale možnost používat radar v Azerbajžánu může být pro USA lákavá.
Chapu (Rene Bartosek | 09.06.07 03:17)
oni by chteli mit "sicher" proti tem darebackym raketam, takze by brali oba radary a navrch by jeden mohli postavit treba na severnim polu, jenom tak pro "sicher".
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
7.6.07
Česká republika: Iniciátorka agitační písně "Dobrý den, prapore hvězd a pruhů" a neschopná ministryně Vlasta Parkanová svůj patolízalský exces, dle aktualne.cz, dnes obhajovala v České televizi. A ve své reakci na průzkum agentury STEM, "podle kterého považuje 67 procent lidí účinkování Parkanové v písni za nevhodné", opět prokázala notnou dávku trapnosti a hlouposti ... těžko říct, jak to vlastně nazvat. Parkanová si totiž myslí, že "české společnosti chybí nadhled a schopnost tolerance v širším slova smyslu".
Aha, takže více než dvě třetiny národa nemají nadhled a schopnost tolerance, a to jen díky tomu, že se jim nelíbí umělecky i obsahově hluboce podprůměrná píseň v podání zpěváka s výraznou vadou řeči - to se vám zase povedlo, paní Vlasto, jen tak dál! I když možná byste mohla spíše pouvažovat nad tím, co chybí vám - a nebude to jen soudnost...
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=4...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Brixenský vězeň
Komentáře
Anticharta... (Grovik | 07.06.07 21:10)
...Vycital... aneb za kazdou cenu bejt nahore.
Ted si rejpe, kdyz mel rejpat tak nerejpal.
Mimochodem tuhle znáte? To je teprve píseň!
http://www.dragon1.wz.cz/DRAGON%20-%20Kus%20pane%20Bush%20CD.mp3
Ad "Potrefene husy..." (Brixenský vězeň, brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz | 07.06.07 21:45)
I kdyby záměr dua Parkanová-Vyčítal byl skutečně takový, jak píšete - čemuž ale komentáře obou zmiňovaných nenasvědčují, co to mění na skutečnosti, že Parkanová znevažuje názor většiny české populace?
Drobení (IVAn | 07.06.07 23:04)
Ano, paní pěvkyně dokonce své oponenty rozmělnila na: A. ty, kteří budou proti ní (tedy proti Americe) stále a B. ty ostatní, kteří ji upřímně mrzí (asi ji přes své kotlíkové kamarády nepochopili a ošidili se tak o možnost dobře se bavit).
rypani do komunistu je dobre (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 08.06.07 00:58)
ale proc to delat dementnim textem..
kamosi usarnou mavali je proste insult inteligenci
hushhush (Anonymouse | 08.06.07 00:58)
Fakt nechápu, jak by takovou sračkou mohli "rejpnout do komunistů"...
Ach tak (Rene Bartosek | 08.06.07 03:34)
oni mysleli. Tak to mi spadnul sutrak od srdce, ja uz jsem se lekl, ja kdyz jsem videl text a zjistil jsem, ze hvezdou, ktera ho interpretovala byla ministryne obrany CR, ze pan Vycital prilis nemysle a pani mynistrine mela nejaky vypadek. S komunistama nic spolecneho nemam, avsak pointa tohoto kabaretu mi unikla, v kazdem pripade ve svete se pobavily na ucest zbytku prestize Ceska skvele. Takzy zrejme nemaji "dostatecny nadhled a miru tolerance". Bylo by mozna dobre, dokud bude pani Parkanova ve vysokych verejne cinnych funkcich, aby se chovala rekneme trochu konzervativneji. Nechci se domyslet do jake miry jsou na tom se schopnosti empatie podrizeni dustojnici a vojaci ceske armady. Nedej Boze, aby se ze sve po presidentu republiky nejvyssi sarze vzali priklad.
Ad "Potrefene husy..." (canakja | 08.06.07 06:15)
Myslim si, že teď se smějou úplně všichni, jen ne Parkanová a Vyčítal..
ad hushhush (Dáša | 08.06.07 07:31)
tak to gratuluju. Není moc lidí, kteří se umí pobavit vlastní blbostí.
Nic nového. (J. H. | 08.06.07 10:18)
"Já umírám touhou
touhou mojí dlouhou
je být umění slouhou
zkusil bych i tančit
(Honzo, Honzo nechej toho)
mám umění rád."
Prostě stačí si pamatovat.
J. H.
Usárna (DavidZ, zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz | 08.06.07 11:52)
Tenhle detail mi také nejde moc na rozum. Jak se dá mávat usárnou, když je to (kam až mé znalosti sahají) druh batohu? Nebo mne něco minulo a usárna se říká mávátkům?
kdyz on ten vycital (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 08.06.07 12:10)
usarnu v zivote nevidel, ale psat o ni umi tak hezky :-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
6.6.07
Česká republika: Upozornil mne na ten článek Jiří Mašek na svém serveru. On sám jej použil jen jako ilustraci totalitních praktik a strachu amerických občanů z represe pro názory, jaké jsme znali snad jen v dobách stalinismu, či normalizačních létech po opatrném demokratizačním nadechnutí z konce let 60.
Ve zmíněném článku se iDnes podivuje, s jakým strachem se zodpovídá poměrně movitý občan z Floridy zpravodajskému důstojníkovi z doprovodu prezidenta Bushe z poklesku "držení aktivistického letáčku NE základnám", ač sám se jen chvíli před tím choval více než patrioticky, když personál hotelu Hilton usvědčoval z lajdáctví v případě nefunkčnosti bezpečnostních signalizačních rámů u vchodu do hotelu.
Mne ovšem udivila jiná okolnost. Mnozí víte, že prostřednictvím společnosti Newton IT a Newton, ovládající informační selekcí přímo nejen periodika Respekt, Právo, či dokonce mající vliv i na takřka jediný oficiální zdroj zpravodajství u nás - ČTK, Viktor Koláček, s patrně "darovaným" či možná jen "propůjčeným" vlivem v rámci Appian Group, do jejíž zájmové i finanční sféry společnosti okolo Newton IT patří, ovládá mocně i redakci listu Mladé fronty Dnes a tedy i jeho internetovou podobu iDnes.
Co to, že si najednou iDnes hraje na ochránce občanských svobod popisem scény, jako vystřižené s dob nacistického Německa či stalinistického socializmu? Že by se hledala změna mocenského kurzu? Vstupuje tímto vliv Velkého bratra do levicové politiky?
Nebo jde jen o selhání redakčního týmu? :OD
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/scenka-v-hiltonu-takhle-chranite-meho...
Klasifikace: politika,polit.korekt,pravo,finance
Zprávu vložil/a Hugof
6.6.07
Belgie: Jako reakce na nerealizovatelné sliby velkých belgických politických stran, že po volbách (pokud vyhrají) vytvoří 400.000 nových pracovních sil, vytvořila mladá pohledná politická reprezentantka z menšinové strany NEE zajímavou politickou nabídku. Provede orální sex 40.000 mužům, kteří se přihlásí na webu jejich politické strany. Plánuje denně 80 takovýchto pracovních procedur po dobu 500 dní. Kondom musí mít ale zájemce svůj....
Zdroj: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm
Klasifikace: kuriozity,politika,sex
Zprávu vložil/a Vladimír Bílý
Komentáře
Situace v ČR (21st_Century_Deviant | 06.06.07 16:05)
Jen tak pro zajímavost, kolik je v českých politických stranách hezkých političek (samozřejmě krom Vlastičky a Saši)? Možná by se mohly politické strany trošku inspirovat. Volebními výsledky by to určitě zamávalo.
to by nam este chybalo (google | 06.06.07 16:25)
nech Parkanova radsej spieva.
Google, že vy tu naší (Karel z Čech | 06.06.07 18:20)
nejoblíbenější kandidátku na prezidenta nemáte rád. Vždyť ona se přece tak snaží. I poslancům bude pět svojí častušku. A jistě by ráda zvládla i víc než 40.000 mužů, kdyby o ní měli zájem.Napište o ní něco popzitivního. Třeba jí pochvalte, že rozhodně zpívá líp, než krákorá vrána. No a k TOP modelce také nemá daleko. Jistě na nějaké vesnici, kde budou jen dvě stoleté babky, by mohla obsadit i první místo v soutěži krásy, kdyby jí štěstí přálo.
Spíš třetí místo... :-) (IVAn | 06.06.07 23:38)
Paní ministryně (Karel z Čech | 07.06.07 16:14)
není přespříliš ambiciózní a tak by určitě i bronzovou medajli brala.
Daj-li ji medajli či nedaj-li jí medajli.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
4.6.07
Česká republika: Text složený J. Vyčítalem nepřekračuje obvyklé zidealizované představy o USA, ovšem pojetí písně jako oficiálního daru Bushovi od ministryně české vlády je tím pádem o to děsivější. Asi není náhodou, že tato píseň byla napsána na melodii známé písně Dobrý den, majore Gagarine.
Dobrý den, prapore hvězd a pruhů
Celý svět listoval denním tiskem,
celý svět zanechal hovorů,
já jsem Vás uvítal ruky stiskem
a zvedl pohled svůj nahoru.
Dobrý den, prapore hvězd a pruhů,
tak už ses rozvinul nad náma,
dobrý den, prapore našich druhů,
co jsme je vítali s džípama.
[: Dobrý den, radare, prostě welcome,
tak jsme se konečně dočkali,
dobrý den, radare, já ti tleskám,
kámoši usárnou mávali.:]
Vyřiď tam prosím do vesmíru,
vyřiď tam mezi hvězdama,
že chcem žít nadál s každým v míru,
radši však šijeme U Sama.
Vyřiď tam prosím, že my víme,
kdo nám kdy přines svobodu,
kde Masaryk s prezidentem Wilsonem
pomoh našemu národu
Zdroj: http://www.novinky.cz/koktejl/vlasta-parkanova-nazpivala-pro...
Klasifikace: kuriozity,kultura
Zprávu vložil/a VaclavKabat
Komentáře
to sa mi (dharma | 04.06.07 19:33)
to sa mi snad iba zly sen
Bohužel nezdá... (Miroslav Yamato | 04.06.07 19:42)
Pan V.K. mě předběhl o minutku. Je to neskutečné...nemám slov...a to jsem byl kdysi pro radar? Propaganda dělá vše pro to, abych radikálně změnil názor. Nu, funguje to. Havel, Vondra...už jsem si myslel, že to nejde překonat a vida, Vlasta přeskočila tu laťku s neuvěřitelnou grácií. Co přijde příště?
M.Yamato (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 04.06.07 20:47)
že jsem Vás předběhl? To jste byl v šoku tedy o něco déle než já, protože já tomu hodně dlouho nevěřil.
uz som to tu neraz napisal (google | 04.06.07 21:46)
ze pri moci su psychopati.
nie ako nadavka, ale v klinickom slova zmysle
Blil bych... (Grovik | 04.06.07 22:02)
http://grovik.net/view.php?cisloclanku=2007060001
Naše ministerská hvězda šoubyznisu (Karel z Čech | 04.06.07 22:58)
Na stránce http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=439107
u záznamu z 18.28 hod. si lze zlatého slavíka živě poslechnout a kdo umí i stáhnout.
aktuálně (Karel z Čech | 04.06.07 23:11)
Vyhnali jsme bolševiky, nechcem ani busheviky,
ať ten Bush táhne v buš.
http://aktualne.centrum.cz/video/?id=90614
No nazdar (Hastrman | 05.06.07 02:40)
to je ukazka tradicniho ceskeho talentu.
Jestlipak Jirik vi kdo byl Masaryk?
Tebuch (Hastrman | 05.06.07 02:49)
Von u toho nadherne rackuje!
Začínám se za ČR opravdu stydět.. (LACO | 05.06.07 06:26)
A zvažovat emigraci. Ale kam..
Vítěz (DavidZ, zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz | 05.06.07 06:52)
Nerad bych se mýlil, ale tohle je zlatá medajle za rektální speleologii. Ale věřím, že jen pro tentokrát. Příště už tuhle velepíseň zapějí děvčátka v růžových šatečkách rovnou na letišti. Až přiletí první Herkules.
Se Spojenými státy na věčné časy a nikdy jinak!
Hm (Kingskid | 05.06.07 07:15)
Kéž by to byla novinářská kachna...
(canakja | 05.06.07 07:16)
ty pičo, tak teď už zvažuju emigraci i já.. kam ale?
Taky jsem nemohl uverit. (Rene Bartosek | 05.06.07 07:16)
Nemam valne mineni o diplomatickych schopnostech knizete Svarzenberga, ale jak vidim, tak mohlo byt hur. Tragedii je, ze tato dama si stabilne udrzuje vysokou oblibenost mezi obcany. Co si o tom mysli skutecne president Bush by mohlo byt pro pani Parkonovou sklicujici, protoze to USA diplomaticky stavi do horsi pozice. Zajimave zda zahranicni media daji dohromady jedna a jedna, to jest odpor ceske verejnosti vuci radaru a servilnost ceskych politickych spicek, ktera "v hvezde soubyznusu" Parkanove prekrocila veskere meze unosnosti. Nepochybuju, ze diplomatum ve svete, to neni treba prekladat. V kazdem pripade pani Parkanova pred sumitem G8 presidentu Bushovi dvakrat nepomohla.
Jak to tak vypadá (Dáša | 05.06.07 08:00)
tak naše paní ministryně obrany je pro nás daleko větší nebezpečí než Bush.
Oblíbenost Parkanové (IVAn | 05.06.07 08:05)
je samozřejmě další z řady manipulací - dokonce sama zpěvačka se v rozhovoru pro spřátelené Právo vyjádřila na přímou otázku redaktora Kramera, že neví, z čeho ta její popularita plyne, a bezelstně dodala, aby se na to šel pan redaktor zeptat agentur, které průzkumy vyrábějí. :-)
Gustav Brom - pozdrav astronautovi (V. Sodek | 05.06.07 08:29)
toto neslozil dle sveho Gusta, ale na objednavku. Treba si Vycital s Parkanovou preji, aby "oslavenec" taky zustal na veky veku "mezi hvezdami". Sorry, Gagarine,...takoveho spolecnika ti nepreji. Radej bych za tebou poslal nejakou tu s peknyma dvojeckama pod bluzkou ;)
Názor (IVAn | 05.06.07 08:56)
Obvykle to nedělám, ale nemohu si pomoci a kopíruji názor z BL:"No, já bych Parkanovou bral jako velmi odvážného člověka, která si dokáže udělat si veřejně naprostou prdel i z nejmocnějšího vládce celého našeho světa, míní Martin Gřeš" :-) :-)
(canakja | 05.06.07 09:57)
- parkanová si srandu nedělá, myslí to naprosto vážně..
- kdysi lidi měli radost z úspěchu Gagarina a byl upřímně oblíbenej, což se o žoržovi říct ani zdaleka nedá
A poví Parkanová Bushovi (Hugof | 05.06.07 10:07)
o historii písně, co mu zpívá? A nechá ji Bush svobodně žít po "záboru"? ;o)
Top modelka Parkanová (Karel z Čech | 05.06.07 10:12)
trochu zaspala dobu festivalů politické písně. Tam by s takovou častuškou určitě byla hvězda.
No jo, co se v mládí naučíš, ....
bude pokracovani? (Hastrman | 05.06.07 18:00)
Mohla by se take predelat pisen "Komandir geroj, geroj Capajev"
komandir geroj, geroj Capajev byl vsjo vremja v peredi. on komandoval svojim otrjadam, veselil svojich rebjat....
emigrace do irska (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 05.06.07 21:36)
zahranicni politika je sice mirne pro US - nechaji jim tu tankovat letadla ale jinak jim schazeji zdroje na okupaci, politicie a stat tu vlastne neexistuje, osobni svobody velike, po zidech defacto ani pamatky, lide jsou velmi (diky vlastni zkusenosti) citlivi na svobody a silne pro-palestinsti
...a aby (Aja | 05.06.07 21:59)
ta saskarna byla k neprehlednuti, bude "hit" Parkanova-Vycital-Gagarin-hvezdy-pruhy-radar,jednim z bodu jednani snemovny.
Vskutku Kocourkov.
hm (geocz6 | 07.06.07 01:53)
na stránkách hnutí nezakladnam.cz je taky pisen pro George od dragonu. Mrknete, zajimave srovnani.
Mate pravdu, (Rene Bartosek | 08.06.07 03:40)
zajimave srovnani. O kapele Dragoun jsem jeste pred par okamziky nevedel, pokud by vsak jeji clenove sedeli jako ministri ve vlade, nelibilo by se mi jejich pocinani stejne jako pocinani ministryne Parkanove. To totiz neni o tom jaky nazor tlacim kupredu, ale o necem cemu se rika uroven. Pokud pani Parkanova nema dostatek elementarni politicke kultury, pak at tedy nedela Cesku ostudu jako ministr ceske vlady.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
4.6.07
Česká republika: Podle článku v iDnes zaplatí čeští daňoví poplatníci za rozkoš dýchat stejný vzduch s Vůdcem a být přitom v zaměřovačích ostřelovačů 10 milionů korun. Tolik si podle Marty Semelové z pražské KSČM vyžádá ochrana Vůdce za jeho
24hodinový pobyt v naší malé zemičce.
Dlužno připomenout, že přijel jen proto, aby ji použil jako rohožku pro své megalomní plány.
Deset milionů na 24 hodin - to je 417 tisíc na každou hodinu a 7 tisíc každou minutu. Co všechno by se dalo za ty peníze koupit...
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/stovky-odpurcu-demonstruji-v-praze-pr...
Klasifikace: kuriozity,politika
Komentáře
Čo asi? (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 04.06.07 20:40)
Nový prezident USA, tento nestojí ani za deravý groš.
A co takhle (Blue, litr (zavináč) seznam (tečka) cz | 05.06.07 07:07)
ty prachy dát třeba na dětskou onkologii?
(Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 05.06.07 09:10)
Bezva napad
tolik penez (Hastrman | 05.06.07 10:13)
a v v americke televizi ani zminka, ze v Praze je.
Mýlíte se, soudruhu, v americké televizi, v BBC a francouzské TV (Arkan | 06.06.07 02:26)
se o návštěvě prezidenta Bushe v Praze "píše" a nejenom v TV ale i ve všech zpravodajských organizacích. Někdy s chybami, např. CNN se zmiňovala o tom, že se prezident Bush sešel (sejde) s prezidentem České republiky Klausem Topolánkem, popletla jména pod fotografiemi, ale alespoň se o celé záležitosti detailně zmínila. Nakonec jakýpak rozdíl - Slovensko nebo Slovinsko, Dalmácie nebo decimálka?
To by bylo piv (Kubyk | 06.06.07 05:03)
a v v americke televizi ani zminka, ze v Praze je.
***
Ale je a cely den. A nejen na televizi, ale na vsech public radiich. Rano jsem v aute zachytil na public radio Interwiew s Vaclavem Havlem. Havel celou dobu odpovidal reporterovi anglicky.
***
Deset milionů na 24 hodin - to je 417 tisíc na každou hodinu a 7 tisíc každou minutu. Co všechno by se dalo za ty peníze koupit...
***
To je fakt. To by bylo piv.
havel anglicky (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 08.06.07 10:10)
jak on vlastne mluvi? Pokud mluvi anglicky jako cesky tak bych si dovolil radit vyuzit sluzeb prekladatele
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
4.6.07
Norsko: Norsko jako první západoevropský stát neformálně uznalo palestinskou vládu vedenou hnutím Hamás a přislíbilo uvolnění blokované finanční pomoci palestinskému státu.
Klasifikace: politika
Komentáře
Podivne (Kubyk | 04.06.07 08:18)
To se dost divim. Zrovna, kdyz palestinska vlada s Hamasem tvrde bojuje, a kdyz cast clenu parlamentu kteri jsou teroristy hnuti Hamas skoncila v Izraelskem kriminale. Jak chce Norsko uvolnit penize zablokovane teroristum, to uz je opravdu zahada. Tak se mi zda, ze tu zase nekdo pekne blbne.
kubyk (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 04.06.07 18:59)
ale kdeze by pal. vlada bojovala s hamasem. to jen nektere jednotky pod kontrolou, vycvikem a vyzbrojenim Izraele/USA, ktere legalizoval palestinsky Hacha - Abu Mazen... to ale neni pal. vlada natoz palestina ze...
Jóóó, Kubyk, to už abyste začali organizovat (Hugof | 05.06.07 10:09)
další atentát, jako na Palmeho! To už přece znáš!
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
3.6.07
Neurčeno: Ministři vnitra zemí G8 podpořili návrh na vytvoření globální databáze biometrických údajů, do které budou mít přístup represivní orgány jednotlivých zemí. Takovou databázi navrhuje Interpol už delší dobu, nyní se zdá, že konečně bude vyslyšen.
Jaké údaje bude tato databáze shromažďovat a kdo bude mít tu čest v ní být, není ze zprávy jasné. Budeme tedy předpokládat to nejpravděpodobnější, totiž že snahou globálních elit je, aby v databázi byly DNA vzorky všech lidí planety. Nebo co nejvíce z nich. Něco ve stylu Británie.
Pilotní projekt zahrnující zatím tři země G8 (Německo, Británie a Kanada) se rozběhne před koncem tohoto roku.
Zdroj: http://iraqwar.mirror-world.ru/article/130227
Klasifikace: politika,krimi
Komentáře
No nazdar. (Rene Bartosek | 04.06.07 00:08)
To nam jeste chybelo, vypad to, ze je treba otestovat otupelost stada, zda uz situace uzrala ci ne.
Co je na tom špatného? (DavidZ, zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz | 04.06.07 08:10)
Nějak nám tu schází bušistánská propaganda, tak já zaskočím.
Pomůže to v boji proti teroristům, a kdo má čisté svědomí, nemusí se ničeho bát. Tak co je na tom špatného?
mozna se nemam ceho bat ale demokraticke to neni (VaclavK, vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net | 04.06.07 21:08)
vice brzy muj clanek
mimozemšťani (Starman | 07.06.07 13:25)
Za to můžou mimozemšťani.
-Rimmer
No bude fajn, že za sto jet budeme moct udělat supervojáka poskladaného z DNA všech vrahů/teroristů a dalších nepohodlných lidí pro ty s přístupem do "databáze".
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.