Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané baba_Blažková

Nalezeno 2247 příspěveků, 40 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.10.2005 16:40

Svoloč tohoto světa

RE: Pane Oji,hezký článek,

baba_Blažková 193.?.?.?

Jaktože chlapi nemohou manipulovat? Vy jste neviděli film Noci s nepřítelem?

74277

14.10.2005 16:48

Aura reality show

RE: Mno... děs na mne sedá...

baba_Blažková 193.?.?.?

No, asi o tom "zeleném potěšení" začnu uvažovat, ale... víte, jak to je, Alexo. Někdo mě uvidí, jak se tlemím, když jdu s košem, a hned mám doma houfy sociálních pracovnic. Jo, kdybych měla doma manžela, co chlastá a tříská mě, tak si mě nikdo ani nevšimne, ale jelikož jsem sama, musím dávat majzla. [pláč]

74280

14.10.2005 16:52

Svoloč tohoto světa

RE: Pane Oji,hezký článek,

baba_Blažková 193.?.?.?

>Já měla na mysli manipulaci za pomocí tělesných partii [chechtot]

Myslíte takovou, jako když já jsem letos vymalovala obývák, a pak jsem zadkem vmanipulovala skříň do rohu? [chechtot]

74281

14.10.2005 18:04

Byli jsme v kanadské restauraci...

RE: Když už je řeč o hospodách

baba_Blažková 193.?.?.?

Sedí tři managoři pivovarů v hospodě. Jeden z Plzně, druhý z Českých Budějovic, třetí z Nošovic. Přijde číšník a ptá se, co si dají. Manažer Pilsneru si dá samozřejmě Pilsner, manažer Budvaru si dá Budvar a manažer Radegastu si dá kofolu. Ti dva na něj koukají, že prý proč kofolu, a on jim povídá "No, když vy dva si nedáte pivo..."

74291

14.10.2005 18:49

Svoloč tohoto světa

RE: Tedy svoloc

baba_Blažková 193.?.?.?

Jestli konkrétně ženy v Německu odvádějí horší práci, nevím... já jsem se spíše setkala s "kradením" nápadů, zlepšováků, zásluh ženským mužskými.
Co se nemocnosti týče, tam to tak horké nebude, spíš ty paragrafy, ty paragrafy. BTW - byl někdy někdo z pánů tvorstva tak chytře tady diskutujících na paragrafu?

To by mě fakt zajímalo.

74299

14.10.2005 19:20

Svoloč tohoto světa

RE: Vidíte to trošku zkresleně oji

baba_Blažková 193.?.?.?

>Nebo si nemyslíte, že mít volbu navíc je dobré?

Bohužel, oji, ta volba není tak snadná, zejména když zvážíte možnost, že jedna z těchto voleb vás v budoucnu může srazit až na dno, tedy finanční. Být finančně na dně se dá přežít, ale není nic horšího, než když jsou v tom děti. Člověk sám si může říct, že teď to nějak přežije, však ono bude líp, ale vysvětlete to dětem. Kterých kdyby nebylo, nebylo by to dno... a tak pořád dokola.
Zní to hnusně, zejména vezmu-li v potaz fakt, že jsem už na sebe několikrát práskla, že jsem sama matka. Ale jsem taky realistka, s realitou se peru denodenně. Vezměte si třeba to, jaká zátěž pro organismus je pitomé těhotenství. Páteř jde do háje, odvápňují se kosti, trpí tím hlavně chrup, nemluvě o křečových žílách. Dopady na estetickou stránku nechám protentokrát stranou. A roky za počet porodů se dnes už z důchodového věku přesto neodečítají.

Volba navíc... jo, děti jsou fajn, jsou smyslem života, možná bych už sama někde visela, kdybych je neměla, ale řadě mužů bych to přála. Nejen to těhotenství a porod. I ten zas*aný pocit zodpovědnosti. Tenhle danajský dar. Navíc - řada mužů nesnese ani POHLED na porod.

Není to až tak dobrý.

74303

14.10.2005 19:24

Svoloč tohoto světa

RE: Tedy svoloc

baba_Blažková 193.?.?.?

Lve, oni si fakt nedaj pokoj. Co té ženě políbili, že dostali paragraf natvrdo? [chechtot]

74304

14.10.2005 20:27

Romský holocaust do škol

RE: Školní osnovy

baba_Blažková 193.?.?.?

České dráhy přijmou nového strojvedoucího. Je to takový týpek v zelené bundě s oranžovou podšívkou, těžký boty má až nahoru zavázaný, hlavinku dohola. Nicméně všechny zkoušky na výbornou, tak co. I vyjede nový strojvedoucí. Poprvé - a hned průser. Přednosta stanice jej již netrpělivě vyhlíží, avšak vlak má zpoždění. Hodinu... dvě hodiny... náhle vlak přijede na nádraží, avšak je celý od trávy, od hlíny. Přednosta běží k lokomotivě a křičí, "Kdes byl, proboha, tak dlouho? A od čeho máš ten vlak tak špinavý?" Týpek se vykloní z okna s omluvným výrazem ve tváři a povídá: "Víte, jedu vám takhle po náspu, a najednou vám vidím, jak v dálce na kolejích sedí cigán. Zaběhnul, svině jedna, do kukuřice. Ale nakonec jsem ho dostal."

Ten vtip je starý, vzpomněla jsem si na něj, když jsem viděla tento obrázek:
http://ftipky.cz/obrazky/spatne_odbocil.jpg

74306

14.10.2005 20:38

Romský holocaust do škol

RE: Proc porad ten holocaust?

baba_Blažková 193.?.?.?

Nedá mi to, musím se zeptat.
[překvapení] Yourfucker jste taky vy, nebo jenom chodíte do stejného internet caffé? Nebo že by ten nick byl až tak oblíben...

74307

14.10.2005 20:53

Romský holocaust do škol

RE: Proc porad ten holocaust?

baba_Blažková 193.?.?.?

Já naopak bych vám přála platit nájem a inkaso v bytě 2+1 cca 5.000 ká, kdy inkaso je velmi vysoké vzhledem k tomu, že se jedná o byt II. kategorie, přičemž vláda ve svém zákoně o regulovaném nájemném toto v žádném případě nezohledňuje, nájem se platí z plochy a bastafidli, chceš být v teple, tak si to obstarej a zaplať, jak chceš, taky bych vám k tomu dala minimální mzdu a přihodila své dva pitomky i s výživným 1.300 káčé, které beru na oba dohromady, a přídavkama.
Pokud vím, tak na ostravsku je přinejmenším jedna z nejvyšších nezaměstnaností v republice, a TO je důvod, proč jsou zde jedny z nejnižších mezd. Nic jiného.

74310

14.10.2005 22:25

Romský holocaust do škol

RE: Proc porad ten holocaust?

baba_Blažková 193.?.?.?

Když si kliknete na IP, tak vyskočí všechny nicky z tohoto IP používané, že. Týpka, který prudí po netu s nickem mnou výše jmenovaným znám, ale vaše názory mi k němu nepasují, a když mi něco není jasné, tak se zeptám, za to nic nedám, že.

74315

14.10.2005 22:44

Svoloč tohoto světa

RE: Tedy svoloc

baba_Blažková 193.?.?.?

Vy DOBŘE VÍTE, o čom tu hororím!!!

74318

15.10.2005 00:06

Romský holocaust do škol

RE: Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

baba_Blažková 193.?.?.?

Náhoda to asi bude, vždyť to říkám, že toho týpka znám, a že s názory pana Sodka mi to nejde dokupy, a já tu jsem déle než dva měsíce, jenom jsem v průběhu měnila providera. Když už vy mě chcete poučovat o technice, Vladimíre.

74325

15.10.2005 01:49

Romský holocaust do škol

RE: Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

baba_Blažková 193.?.?.?

Sákryš, tak to mám exkluzívního providera

74334

15.10.2005 02:24

Svoloč tohoto světa

RE: Vidíte to trošku zkresleně oji

baba_Blažková 193.?.?.?

Milý pane, já jsem jednu dobu pracovala v pekárně. Den co den jsem tahala pytle s moukou, které nejen že se blbě drží, ale každý z nich je navíc minimálně o tři kila těžší než já. Slyšel jste někdy o této práci? Věřil byste tomu, že chlapi odtamtud utíkali, protože se jim nechtělo dělat tak namáhavou práci (taky se tam manipuluje s obrovskými dížemi, tam kde jsem dělala já, se těsto zpracovávalo ručně, nemluvě o tahání "štosů" ) za tak mizerné peníze? (tj. 11.000 čistá ruka) Nesnažte se mě naštvat, sakra chlape.
[naštvaný]

74340

15.10.2005 02:38

Byli jsme v kanadské restauraci...

RE: Když už je řeč o hospodách

baba_Blažková 193.?.?.?

Kristovanoho, vždyť to byl jenom vtip...

74345

15.10.2005 02:41

Svoloč tohoto světa

RE: Vidíte to trošku zkresleně oji

baba_Blažková 193.?.?.?

Budiž vám to ke cti, oji.

74346

20.10.2005 17:46

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: jediné co mě na celé věci těší

baba_Blažková 193.?.?.?

A sakra.

Jinak - před tou Strakovkou se mnou počítejte, Alexo, jen mi dejte vědět kdy. Já ještě posbírám pár asociálů, ať to pára tlačí, a jdem do nich. [mrknutí jedním okem]

74888

20.10.2005 17:49

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: Valecni zlocinci tahnete z Prahy!!!!!! PROTEST PROTI KONFERENCI

baba_Blažková 193.?.?.?

Do háje zelenýho, prostitutka, vagína, tohle prošvihnu. Termíny oznamovat minimálně týden dopředu, sím, sím. [pláč]

74889

20.10.2005 17:58

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: Teď jsem koukala na Novu a ...

baba_Blažková 193.?.?.?

>Preventivne musim poznamenat ze zjistit Vasi totoznost pomoci rohovkovejch udaju je zhola nemozny bez Vaseho vedomi.

To je strašně hezké, ale to že o tom vím ještě neznamená, že s tím souhlasím, či že se mi to dokonce líbí. Viděl jste film Minority Report? Pomiňme ty zmutované telepaty, kolem kterých se to tam všechno točilo.

74891

20.10.2005 18:42

Turecký počátek konce EU?

demokratické Turecko

baba_Blažková 193.?.?.?

Turecko do EU, no jasně, proč ne, dneska už se jeden nediví vůbec ničemu. Popřely se kulturní tradice, proč bychom nemohli popřít i geografii. Nakonec nám ti "nahoře" dokážou, že černá je bílá a to naprosto neoddiskutovatelnými argumenty zejména s přihlédnutím k vlivu používání cyklistických přileb na rychlost schnutí prádla.

BTW - 8. března t. r. prý proběhla v Turecku demonstrace žen, šlo údajně o protest proti potírání práv žen v rámci muslimských demokratických tradic. Tahle demonstrace byla dost brutálně rozehnána. Nevím nic přesnějšího, viděla jsem to jednou ve večerních zprávách, pak už se k tomu nikdy nikdo NIKDE nevrátil, prostě ticho po pěšině. Nevíte o tom někdo něco?

74898

20.10.2005 19:00

Jahnova lekce Paroubkovi

RE: Chyba není v Jahnovi

baba_Blažková 193.?.?.?

O doktorech bych vám mohla povídat, paní Dášo, jednu dobu jsem totiž pracovala v jedné zdravotní pojišťovně. Vím tedy, co se proplácí paušálně, a na které platby lékaři prostě nárok nemají, přesto je požadují. Nicméně co se těch paušálů týče, v tom se té bandy kupodivu zastanu - doktor má v evidenci x pacientů, o tu agendu se musí starat. Někdo se vdá, rozvede, změní jméno, bydliště, umře... a pořádek musí bejt, že jo. A samo se to neudělá. Od toho jsou sestry. A tu sestru je také třeba platit. Mně spíš vytáčí to, že VÍM, že např. moje pojišťovna proplácí PAUŠÁLNĚ v rámci poporodní péče čtyři jednorázové pleny na den a dítě. Není to nic moc, ale je to tak. Přesto si novopečené maminky musí zajistit pleny svoje, nemocnice jim dá leda kulový. Teda alespoň v době mého posledního porodu to tak bylo, mýlím-li se, nechť mě někdo opraví. A takových drobnůstek by se našlo víc. Já osobně doporučuju KAŽDÉMU, aby si zašel do svojí zdravotní pojišťovny pro podrobný výpis výkonů vykázaných lékaři na jeho jméno. Pak mi dejte vědět, jaké to bylo. [mrknutí jedním okem]

74904

20.10.2005 19:43

Aura reality show

RE: doporucuji zhlednout

baba_Blažková 193.?.?.?

Teďka jsem viděla zprávy! A zase mě nasrali! Tak oni nám budou zřejmě zpoplatňovat počítače, coby potenciální TV a rozhlasové přijímače, nejen ty, co mají ve své výbavě "TV kartu", ale i ty, co jsou potenciálně připojitelné k internetu! Jo, a mobily taky. V německu jim to nastane v roce 2007 (prý) a my budem v těsném závěsu. Paráda. Kua! Rádio nemám, na TV nekoukám, telekomáckou linku jsem zrušila, alefaktužkurvanoha, oni fakt už neví, jak ze mě ty love dostat za nic.

74911

21.10.2005 10:49

Islám

RE: Omyl Tome!

baba_Blažková 193.?.?.?

"Sichr je sichr" - tak toto je dle mého jedna z nejhorších forem pokrytectví. Vás kdosi coby dítě polil děravou naběračkou, ale nic to pro vás neznamená. Tradičním rituálům jste se řehnila. Mně to vtipné nepřijde. Já se řehnit můžu, mě nikdo hlavu ničím nepolil. (Nepočítám situaci, když jsem měla v sedmnácti otravu alkoholem a polívali mě hojně ledovou vodou) Vy, coby křesťanka byste měla pro tyto tradice horovat, zastávat se jich. Jinak pro mě nejste ničím jiným, než pokrytcem. Jste pokřtěná, protože to bylo jaksi vhodné. Protože všichni ve vašem okolí jsou. Pak není divu, že církev je v takovém stavu, v jakém je. Je plná korytářů. Plná vychcanců, kteří se vlastně ideálům křesťanství více či méně otevřeně smějí. Ale v naší kultuře je jaksi vhodné být pokřtěný. A pokřtít své děti, které do toho nemají co mluvit. Koukej se pámbíčku, jaký jsem křesťan. Tady ti vleču další ovečku do tvého stádečka.
Nemám slov.
K té dobrovolnosti - tak jste křesťanka nebo nejste? Aktem křestu jste se jí stala, tím to třeba pro mne coby bezvěrce hasne. Chtěla jste být pokřtěná? Vyjádřila jste se před oním politím nějak v tom smyslu, že po onom polití toužíte?

Islám zatím ponechávám záměrně stranou, to je kapitola sama o sobě.

74962

21.10.2005 18:20

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: Teď jsem koukala na Novu a ...

baba_Blažková 193.?.?.?

No - hemžilo se to tam právě těmi scannery (tuším oční sítnice), kamkoli člověk vstoupil, všude samá 3D reklama, která byla tak cílená, že to bylo až na zvracení, holografická projekce atraktivní osoby člověka při vstupu téměř kamkoli zdravila jménem, to všechno na základě biometrických údajů a údajů z centrálního registru. Fujtajbl. Což pochopitelně ještě není to nejhorší, že.

75003

21.10.2005 19:14

Krejčíř začíná mluvit

RE: Už tenkrát

baba_Blažková 193.?.?.?

>Nechápu,jak ten člověk může být 4.největším intelektuálem na světě.

To je úplně jednoduché, slečno Alexo. Kdo je a kdo není intelektuál, o tom zřídkakdy rozhoduje faktický obsah jeho myšlenek. Všechno je jenom mediální masáž. Je těžké říct, jestli jde jen o pokrytectví "kritiků", kteří obdivují nápaditý model, kterýžto má císař na sobě, nebo to má jiný účel. Já třeba klidně řeknu, že císař je nahý. A řeknete to třeba vy. Nic to ovšem nemění na faktu, že jedna z mála věcí, které ví dost velká část U. S. citizens o České republice (tedy pokud vůbec vědí o její existenci) je ta, že v jejím čele byl excelentní dramatik. Aniž by který z nich kdy shlédl, či četl některé z jeho jedinečných děl.

BTW - když už jsme u těch intelektuálů, pseudointelektuálů a tak - už asi deset let přemýšlím, že by nebyl špatný nápad napsat knížku, nějakým podobným způsobem jako píše tolik obdivovaný Bukowski, ale z ženského pohledu, včetně nechutností, kterými on nešetří. Na adresu pánů tvorstva, pochopitelně. Myslíte si, že by takovémuto dílku svět tleskal stejně nadšeně?
Jen úvaha. Fakt se nepovažuju za feministku. Ale vrtá mi to hlavou.

75007

22.10.2005 06:20

Krejčíř začíná mluvit

RE: Už tenkrát

baba_Blažková 193.?.?.?

Teď si opravdu nejsem jistá, zda se mám urazit, nebo se cítit polichocena. Zejména, když mi to píšete vy, Včeličko. [mrknutí jedním okem]

Se skromností sobě vlastní vybírám druhou možnost.
[velký smích]

75046

22.10.2005 19:14

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Zajimave

baba_Blažková 193.?.?.?

Doprčic, seržante, no ještěže nemáte víc frček. Vy byste to, tuším, hnedka zorganizoval.

75097

22.10.2005 19:27

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Zajimave

baba_Blažková 193.?.?.?

V době svržení atomovky na Hirošimu už bylo přece Japonsko dávno na kolenou. Tak nepřehánějte s těmi milióny.

Co se Pearl Harboru týče, to přece dnes už ví každé malé dítě, že šlo o akci očekávanou a žádoucí, jejímž účelem bylo naklonit americkou veřejnost pro zapojení US do WW2. Proč to zrovna já musím zrovna vám, při vaší inteligenci, vykládat? Sakra, něco mi to připomíná. Tedy to naklánění si americké veřejnosti pro souhlas s válkou. [oči v sloup]

75100

22.10.2005 19:46

Krejčíř začíná mluvit

RE: Ceska politika ...

baba_Blažková 193.?.?.?

Zase se opakuju. Ta banda tady u nás je. Ale MY jsme si ji nezvolili. Tady se rozhoduje o nás bez nás, asi tak jako "někdo" rozhodl o našem tzv. sametu. Dál už to šlo samospádem. Bude to zřejmě chtít nějaký "nesamet", ale to je na jinou diskusi. Zpátky k voleným - nevoleným bandám. Bushe si zvolil americký národ. V přímých volbách. K tomu není co dodat.

A že naše vláda je banda zkorumpovaných bezpáteřních hajzlů? OK - tak na tom se shodneme. Tím se třebas mě nijak nedotknete.

Co si kdo myslí o Křovákovi...
...?

[cool]

75103

22.10.2005 19:55

Krejčíř začíná mluvit

Ještě mě napadlo... :-D

baba_Blažková 193.?.?.?

>Díla V.H. mi vážně nesedla.Chápu,že je to absurdní drama a tudíž má být "absurdní".

A zkusila jste všechny způsoby, jak tomu přijít na chuť? Já v tomto oboru moc zběhlá nejsem, ale ani nazelenalý pudink nezabral?

[mrknutí jedním okem]

75104

22.10.2005 19:58

Krejčíř začíná mluvit

RE: Už tenkrát

baba_Blažková 193.?.?.?

Svět se v řiť obrací...

75105

22.10.2005 20:32

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Zajimave

baba_Blažková 193.?.?.?

Japonsko, samozřejmě. Jedno Japonsko proti zbytku světa, Hitler mrkev... ofšemže atomovka byla naprosto nezbytná, nojo...

Pearl Harbour? Pane, o tomhletom už čas od času padne zmínka i v "normální" televizi. Tak jaképak konspirační teorie. Já to třeba viděla na Discovery. Proč by neobětovali. "Vyšší cíle" vždy vyžadovaly oběti. Jak se říká - účel světí prostředky.

75114

22.10.2005 21:02

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Je-li soudce pedofil, neměl by být soudcem. I v kauzách rodinného práva se mohou vyskytovat případy, kde by jeho objektivita mohla být velmi sporná. Nemluvě o tom, že byl zapleten do této trestné činnosti. Do té, kterou já osobně považuju za jednu z nejohavnějších.
A vy byste chtěl, aby o osudu vašeho potomstva rozhodoval někdo takový?

75119

22.10.2005 21:12

Jahnova lekce Paroubkovi

RE: Priplaceni

baba_Blažková 193.?.?.?

Korupce jak korupce... pojem "bílá mafie" už jste zaslechl?

75120

22.10.2005 22:08

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

Odkaz

baba_Blažková 193.?.?.?

pro paranoiky.

http://www.volny.cz/l_kopecky/ufo_hoax/KONTROLA.htm

jinak ta stránky celkem stojí za zkouknutí celá.

75128

23.10.2005 06:31

Krejčíř začíná mluvit

RE: Ceska politika ...

baba_Blažková 193.?.?.?

To je možné. Ovšem na začátku je občan, že.
Občan se rozhodne, koho chce za prezidenta, že.
O způsobu, jakým se u vás sčítají hlasy jsme tady v už ČR slyšeli, představte si to.
Nicméně to houby mění na faktu, že stejně na začátku dá občan hlas svému favoritovi.

Slyšeli jste někdy o způsobu volby prezidenta v krajích českomoravskoslezských?

Jo, a Dallas mi taky nějak ušel, stejně jako spousta dalších "poučných" záležitostí na TV.

75159

23.10.2005 06:43

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Tak černě bych to s tím datem zas neviděla.

[velký smích]

75160

23.10.2005 06:59

Krejčíř začíná mluvit

RE: Už tenkrát

baba_Blažková 193.?.?.?

Bez urážky... opravdu jste si jistý, že tam nemáte chybu?
Ve vidu, předložce, nebo tak něco?

Víte, my co nemáme angličtinu jako druhý hovorový jazyk, ale jen jako prostředek k nezbytnému domluvení se, nás každá krávovina vyvede z konceptu.

[zmaten]

75161

24.10.2005 06:56

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

RE: Teď jsem koukala na Novu a ...

baba_Blažková 193.?.?.?

A kdo by si ten pořádek neudělal? Vždyť se stačí jen trošičku ohlédnout, co se tady posledních patnáct let děje i bez komunistů u moci.
Jak zpívával Jarek, "Zvedal jsem často hlavu, vždycky přišla rána, ač v různých formách demokracie"
Konkrétně tahleta písnička (Plebs Blues) je bohužel aktuální i dnes. Jen si to někteří nechtějí připustit. Dokonce začínám mít pocit, že poslední dobou už ani sám autor.

75253

24.10.2005 07:08

Krejčíř začíná mluvit

RE: Ceska politika ...

baba_Blažková 193.?.?.?

Defenestrace?
Národní tradice jsou národní tradice... [mrknutí jedním okem]

A samet nebyl. Šlo pouze o řízené předání moci jedněch komunistů druhým. Takže samet - nesamet, nic se nezměnilo, šlo to jen do ještě větší kravské řiti.

75254

24.10.2005 07:11

Krejčíř začíná mluvit

RE: Ještě mě napadlo... :-D

baba_Blažková 193.?.?.?

Dá se to někde sehnat v nějakém formátu pro MobiPocket Reader? U mě doma knihy ve své fyzické podobě bohužel nemají moc šancí na přežití, to víte, děti... [pláč]

75255

24.10.2005 07:38

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

A máte děti? Váš výrok mě docela zvednul ze židle. Je úplně jedno, jaký je jejich počet, mě se dělá rudo před očima, dítě je jednou dítě, tvoreček, který se nikoho neprosil, aby byl přiveden na svět. Tvoreček, který tu je, jako důsledek nezodpovědnosti svého rodičovstva, kteří nevěděli, do čeho jdou. Dítě je závazek na celý život, nepopsaný list papíru, nedobrovolně zcela v moci nedospělých dospělých, a vy tady máváte něčím jako statistikou. I kdyby šlo o JEDINÉ DÍTĚ, tak je to hnus.

Jo, právo na soukromí, to je hezké, ale v momentě, kdy půjde o děti, zareaguju jako typická ženská, která ví, zač je toho loket vypiplat dítě, naučit ho prvním krůčkům, prvním slůvkům, neustále mu zachraňovat život, protože děti jsou velmi vynalézavé ve způsobech, jak se o život připravit, v této situaci, to se na mě nezlobte, vybublají na povrch staré pudy, adrenalin zatemní mysl a já neznám bratra.

Na druhé straně objektivně - co je pedofilní porno? Tady by to možná chtělo trošičku pozměnit právní úpravu. Pokud jde o puberťáky, kteří ze zákona "mohou souložit", OK. Proč by se u toho nemohli natáčet.

Ale pokud jde opravdu o DĚTI, nemyslím tím třeba tu zfetovanou křepčící bandu z různých technopárty, pak bych s klidem angličana každého, kdo takto (i jinak) dětem ublížuje, nakrájela na strojku na salám. Pěkně od konečků prstů směrem k životně důležitým orgánům. Tady FAKT neznám bratra.

75256

24.10.2005 07:43

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Jen nejapná poznámka z mé strany, nic víc. Taková... osobní.
Já svojí mamince čas od času vyčítám, že když mě přiváděla na svět, tak to mohla nějakou tu hoďku ještě popodržet. Měla bych narozeniny v docela slavný den. Možná bych byla i docela oblíbená v kolektivu pravicových extrémistů. [cool]

75257

24.10.2005 07:59

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: A když už jsem v tom lamentování

baba_Blažková 193.?.?.?

Děkuji vám, paní Jarmilo, že jste se mě takto zastala, narážky pana Včeličky mě však ponechávají ledově chladnou. Dvojsmysly zásadně ignoruju, a to na všech frontách. Až se mě někdo pokusí urazit "natvrdo", aniž by mi z toho mohla vycházet i ta možnost, že jsem prostě sqělá, pak možná bude čas na to skutečně se urazit. Myslím si však, že osobní výpady by tady pan editor dlouho neponechal. Čas od času zde nechávám i svoji mailovku, kdyby náhodou diskutující měl potřebu vyříkat si to se mnou osobněji, zatím mi ještě nikdo po mailech moc nenadává, takže to nebude tak horké.
Nemusíte mi dělat advokáta, vy sama víte, že já vám také nic nedaruju. Tady si prostě lidi veřejně prezentují své názory, zkouší argumentaci, brousí ostrovtip. Vlastně je to tady docela solidní studijní materiál pro psychologa. Ale vezeme se v tom všichni bez rozdílu, tak pal to čert.

Zdravím vás i pana Včeličku, a přeji vám oběma dobré ráno, i když pondělní.

75260

24.10.2005 08:04

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Záleží na tom, co by na tom transparentu bylo napsáno. [mrknutí jedním okem]

75261

24.10.2005 15:24

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: '..Jsou podelani strachy a strileji na vsechno co se hybe nebo i nehybe...'

baba_Blažková 193.?.?.?

V souvislosti s podělání strachem - to vaše přirovnání k roku 1968 není vůbec od věci, pravda, ovšem trochu v jiném slova smyslu. Tehdy rusáci osvobozovali nás. Docela podobně, tak jako dnes amíci osvobozují Irák, řekla bych. [mrknutí jedním okem]

75281

24.10.2005 16:06

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Zmínění američtí vojáci

baba_Blažková 193.?.?.?

>Ano,budu si žít ve své realitě a vy si žijte v jiné než v té mé [velký smích] .

Kdyby to tak šlo.

75288

24.10.2005 17:09

Demonstrace na protest věznění Ernsta Zündela

Jede

baba_Blažková 193.?.?.?

někdo z Ostravy?

75299

25.10.2005 06:51

Krejčíř začíná mluvit

RE: Ceska politika ...

baba_Blažková 193.?.?.?

No, teď to ode mne, pacifisty, bude znít možná dost divně, ale vy jste si nevšiml, že tak jako tak jsme více či méně nápadně vmanipulováváni do války? A to ne do nějaké místní bojůvky, nýbrž do globálního konfliktu? Těžko říci, jaký význam by v této situaci měl nějaký převrat v našich zeměpisných šířkách. Je i docela dobře možné, že by nás zase někdo přijel osvobozovat. Jak říkám - těžko říct. Obávám se, že není způsob, jak z toho ven (co sto hoven, dvě stě hoven, tři sta hoven...), ale jak už tu někdo podotkl, aspoň by se to dřív profláklo.

Ale na té ještě větší kravské řiti trvám. Jo, předtím se taky kradlo. Pomaloučku, tak aby to nebylo moc vidět. Co je horší? Pokradmu si po troškách ulejvat, nebo rovnou tunelovat ve velkém a rozhořčeným malým človíčkům se přitom chechtat do xichtu?
[zmaten]

75395

25.10.2005 06:56

Krejčíř začíná mluvit

RE: A rady zpoza tý kaluže...

baba_Blažková 193.?.?.?

To by mě taky zajímalo, Rudolfe, zdali někdo, komu je dnes čtyřicet, byl v roce 1968 (před 37 lety) v lapáku.

75396

25.10.2005 07:11

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

A VY ty děti máte? Víte co, když jste takový pragmatik, pořiďte si nějaké, tak osm až deset kousků, pak si pořiďte nějaký bordel pro zasvěcené, tam si ty svoje dětičky strčte, zisk jistý, mezinárodní klientela zaručena. Možná i sklidíte nějaký ten obdiv vůči vaší osobní oběti. Jak sám říkáte - vstupní problém sice nevymýtíte, zato minimalizujete jeho dopady.
Tak mi z toho vychází, že ty cikánky v západních čechách, co prodávají své děti vlastně vykonávají záslužnou práci. Vždyť to dělají pro naše dobro.

To je stejné, jako kdybyste tvrdil, že pokud dochází ke znásilňování ženských, otevřeme v blízkosti inkriminované lokality bordel a problém se vyřeší. Popřípadě násilníkům dovolíme koukat na porno s touto tematikou.

Zkuste si to představit.

75399

25.10.2005 07:19

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

A já tedy nastoluji otázku - koho VY považujete za dítě?
Myslíte si, že předškoláček se nechá fotit za peníze?
Nemluvě o tom ostatním?

75400

25.10.2005 08:31

Paroubek válcuje Topolánka

RE: mimo mísu

baba_Blažková 193.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75406

25.10.2005 08:33

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

baba_Blažková 193.?.?.?

Já bych zase podrobila lingvistickému rozboru slůvko "idiocká". Ale já jsem jenom ženská a nerozumím tomu.

75407

25.10.2005 14:19

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Já se jen snažím představit si tu vaši "eliminaci dopadu" a vychází mi to takto. Mohl byste mi popsat vy svou představu?

Jako KDO by podle vás měl natáčet to porno, s KÝM, a tak...

Nějaké konstruktivní řešení, nápad... e?

75436

25.10.2005 14:22

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Já se, sakra, nebavím o náctiletých slečinkách, ony dneska už ve dvanácti moc dobře vědí, že to nemají jenom na čůrání, já se bavím o dětech.

Abyste se nedivil, nakolik mnohdy já vím, o čem mluvím.

75437

25.10.2005 14:25

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

baba_Blažková 193.?.?.?

Mně se omlouvat nemusíte. Ještě jste mě neurazil.

75439

25.10.2005 20:12

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

baba_Blažková 193.?.?.?

>" Kdyby ses, Čerte, ve škole učil, nebyl bys tak LMD". [chechtot]

nezaměňovat pojmy s průjmy bych prosila.

Pokud byste něco chtěl vysvětlit ohledně LMD, nestyďte se a zeptejte se mě. Žádnej učenej z nebe nespad [mrknutí jedním okem]

75468

25.10.2005 20:13

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

baba_Blažková 193.?.?.?

Fakt, jo? No toto... [překvapení]

75469

26.10.2005 04:25

Demonstrace na protest věznění Ernsta Zündela

RE: Jede

baba_Blažková 193.?.?.?

Nechte si to...

75549

26.10.2005 04:27

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

baba_Blažková 193.?.?.?

Já jsem si to hned myslela, Arkane. Co že dneska tak zostra, manželce či družce vámi jmenované věci nefungují tak jak by měly? [mrknutí jedním okem]

75551

26.10.2005 04:30

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

baba_Blažková 193.?.?.?

Ale, ale, Arkane, však nemusí hned stát, stačí, když pevně visí...

75552

26.10.2005 19:05

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

Trodasi, vy jste dneska asi snídal vtipnou kaši, co? [mrknutí jedním okem]

75659

26.10.2005 19:16

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

baba_Blažková 193.?.?.?

A navíc pořád uhýbate od toho, nač jsem se ptala - znáte vy snad nějaké předškolní dítě, které by se nechávalo fotit za peníze?

A pro úplnost - těžko lze považovat za pedofila někoho, koho přitahují osoby, u nichž už se plně vyvinuly druhotné pohlavní znaky. (Co má dotyčná vyvinutá osoba v rodném listě jako datum narození je věc druhá.) Tak mi sem sakra netahejte pořád ty svoje teenagery.

75660

27.10.2005 07:50

Člověk z fotografie

RE: Sakra,

baba_Blažková 193.?.?.?

No, to mi vysvětlete, leho, co vyřešil Hitler tím, že vyhlásil válku většině Evropy.
Popřípadě - abychom zbytečně neslovíčkařili o oficiálním vyhlášení války - jisté země prostě obsadil. Domnívám se, že pointa zůstává stejná.

75690

27.10.2005 16:02

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková 193.?.?.?

Mně zase včera jeden známý v souvislosti s ptačí chřipkou upozornil, že bych si měla dávat bacha a nedělat orální sex (tedy nekouřit ptáky). [cool]

75743

27.10.2005 19:11

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

baba_Blažková 193.?.?.?

Prčic, vždyť šlo jenom o vtip. To jsou nemístné poznámky také vyhrazeny jen pro pány tvorstva?

75764

27.10.2005 19:17

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková 193.?.?.?

Drahý Arkane, vrzněte si už konečně.

Jinak - vy už jste zapomněl na to o tom vymývání huby mýdlem?

75765

27.10.2005 19:22

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Ptačí chřipka

baba_Blažková 193.?.?.?

Taky mi vždycky přišlo krajně podezřelé, jak maminky dětí s obrnou popisují propuknutí této nemoci u dosud zdravého dítěte, právě po prvním očkování proti dětské obrně.

75766

27.10.2005 20:14

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: dávejte bacha a nedělejte orální sex (tedy nekurte ptáky).

baba_Blažková 193.?.?.?

Taky mě to dneska šoklo, když jsem si šla doplnit své skrovné zásoby paralenu do lékárny, a na dveřích byl nápis červeným písmem "VAKCÍNY PROTI CHŘIPCE NEJSOU"

Takže kšefty se rozhodně hejbou. [oči v sloup]

75776

28.10.2005 15:19

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Ja si TAMIFLU koupim za pomoci kreditni karty VISA.

baba_Blažková 193.?.?.?

Zbytečné starosti, Arkane, zbytečné starosti. Hlavně vy si dávejte bacha na tu ptačí chřipku.

Co se vymývání huby mýdlem týče, doporučuje se i při, řekněme, drzosti.

75896

28.10.2005 16:11

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

A když si z toho lidi přestanou dělat legraci, jak vy píšete, pomůže to?

...asi ne.

A lidi s inteligencí sobě vlastní vykupují zásoby vakcín proti chřipce "běžné", i když to nepomůže, berou útokem lékárny a hysterčí.
Chtějí Tamiflu, které jakýs-takýs efekt má, ale vlastně taky nepomůže, výrobci nestačí vyrábět, kolo se roztáčí.

Pamatuju si ještě na cynickou hlášku z doby před pár lety, která byla "A umej si ruce, víš co je teď všude Antraxu."
A lidé hysterčili, maminka, která v té době dělala v prodejně PZT mi vyprávěla, že největší obrat byl na gumových rukavicích. A stalo se co?

Hlavně je dobré, že lid je dostatečně vystrašen, jak už bylo uvedeno, lid je třeba strašit. Po pádu železné opony bylo lidi strašit čím dál obtížnější, na jedné straně imperialisty, na druhé straně komunisty - to už pochopitelně nešlo. Tak se vynalezl terorismus, nicméně ten působil jen dočasně a v Evropě minimálně, co s tím?
A nápad je tu, o pandemii chřipky se mluví už dlouho, zatím se ještě nikomu nehodila do krámu, jenže lidi se už přestali v dostatečné míře bát těch dosavadních relativně účinných strašáků, najednou se teorie o pandemii hodí náramně do krámu.

Bohužel tím, že lidi budou blbnout a vykupovat zásoby neúčinných léčiv se nic nevyřeší, jestli nějaký virus opravdu "zaútočí", tak s tím stejně zmůžeme kulový. Na druhé straně - třeba mi odpadne starost, z čeho budu žít, až budu v důchodu. (Při mojí smůle to přežiju.) Planeta si oddechne. A udělám s tím něco?
Takže teď vzhůru do pracovního procesu, co dětem na oběd, z čeho zaplatit složenky, atd. atd. A hlavně trochu té srandy, ať se z toho nezblázníme. Pandemie nepandemie, život jde dál. Takových hrozeb už tu bylo.

75908

28.10.2005 18:32

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Fuj ! hnus Arkane !!!

baba_Blažková 193.?.?.?

Tohle nemá význam, pane Lve. Tohle by měl číst oji, aby věděl, kdo že je ta svoloč. Já bych se sice mohla pana Arkana obratem zeptat, jak se mu leskne ouhoř, ale nikam by to nevedlo, navíc mě to vpravdě nezajímá. Narozdíl od některých, které zjevně zajímají nějací bobři. Asi si spletli tuto diskusi s nějakým pochybným livechatem.

Ono je rozdíl mezi nablblou nekonkrétní poznámkou a adresnou urážkou. Ale některým to tady bohužel nedocvakává.
A zatímco lascivní průpovídka od chlapa se může někomu zdát vtipná, ženská si toutéž poznámkou koleduje o průser. Není to divné? Tak kde je ten feminismus? [oči v sloup]

75922

28.10.2005 19:14

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

OK, konkrétně - loni šla do toho "očkování" moje máma. Absolvovala tu sérii přesně tak, jak měla, začala ji hned na jaře, kupodivu na podzim onemocněla chřipkou. Hm. A tolik peněz to stálo.

Já si opravdu nemyslím, že lidstvo je pánem vesmíru, bohužel drtivá většina lidí si to myslí. Ano, epidemie tu byly. Ano, jsou způsoby, jak se s epidemiemi vypořádat, máte pravdu, začalo to hygienou. Já nepředpokládám, že by na tomto fóru byl někdo, kdo by ji nedodržoval. Plošná vakcinace je hezká věc, bohužel nemáme tu pouze jediný kmen chřipkového viru, tyto navíc průběžně "mutují". Takže i kdyby se zde plošně očkovalo všemi dosud známými vakcínami, je vysoká pravděpodobnost, že než sem virus dorazí, bude vypadat úplně jinak a očkování se mine účinkem. Nevěřím na pojmy jako je částečná ochrana. Buď to zabere nebo ne.

Jo, na penicilín věřím, tedy přinejmenším na to, čím byl. Díky němu se třeba neumírá na angínu, že. Jenže bohužel zůstává faktem, že dnes už spousta bakterií je vůči němu rezistentní a to vinou nedisciplinovasti pacientů, kterým když trochu "otrne", dávku nedoberou. Takže nastupují širokospektrá antibiotika, rozvíjejí se další rezistence a tak pořád dokola. Pak se stávají takové případy, jako se stal mojí přítelkyni - tu cévkovali během porodu, zanesli infekci, dnes má čtyřletého kluka a trpí neustále zánětem močového měchýře, na který nic nezabírá. Doktoři zkoušejí kde co, docela mě u ní posledně vyděsila krabička s léky, na které bylo napsáno "chemoterapeutikum". Jo, v nemocnicích, tam jsou nějaké "bacily". Ne, jako ti "žabaři", co si lítaj po venku.

O mých dětech tady v souvislosti vámi uvedené zmínka nepadla. Ano, všechna povinná očkování absolvovaly. Ještě pro úplnost dodávám, že já narozdíl od nich jsem očkována i proti černým neštovicím, to už se taky v médiích řešilo, že od roku, tuším, 1978 se v naší republice proti těmto neočkuje, ale to neva, protože pokud udeří epidemie těchto, tak ani ti očkovaní nemají šanci, protože do té doby původci černých neštovic zmutovali do jiné podoby. A teď mám věřit nějakému Tamiflu pocházejícímu přibližně z téže doby. [zmaten]

Takže shrnuto; pokud přijde chřipková pandemie, bude třeba ji řešit. Ona tu není. To, co ukazují v TV rozhodně není pandemie. Hrozila spousta dalších věcí. Strašili Anthraxem. Strašili i těmi černými neštovicemi. Jo, a strašili Y2K. A někdo se na tom hustě opeřil. Za rok třeba budem nadávat, kdo se opeřil tentokrát. Jak se říká - statistika nuda je. Ale mně statisticky vychází, že někdo pořád něčím straší.

75932

28.10.2005 19:16

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

Pochopitelně tam má být *nedisciplinovanost. Omlouvám se.

75933

28.10.2005 19:51

Člověk z fotografie

RE: No kdyby byl blbec, tak by asi nebyl prezidentem

baba_Blažková 193.?.?.?

Jasně, režim, za všechno může režim. Lidi ne. Lidi za nic nemůžou. [oči v sloup]

75939

28.10.2005 21:06

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

>Nevím jaké očkování dostala vaše máma, ale proti chřipce se dává pouze jedna dávka a to v období od října do prosince. Jsem transplantolog, moji pacienti mají (po lécích) silně sníženou imunitu, proto všem nabízíme očkování.
Proti chřipce se očkuje každým rokem. Tedy tak. Proti aktuálnímu kmeni, maminka pracuje ve zdravotní pojišťovně, nějak tam jedno období měli akci pro své zaměstnance.

>Řada z nich potom tvrdí, že pak měli chřipku dokonce několikrát. Podobné stížnosti vyplývají ovšem z neznalosti choroby, kterou nazýváme chřipka - většinou se zaměňuje za běžnou virozu horních cest dýchacích. Chřipku dostanete jen 1x za několik (cca 10-15let), kdy už vám klesne titr protilátek a objeví se výrazně odlišný virus. Chřipka se projevuje především vysokou horečkou (40st a víc) po několik dnů, bolestmi svalů a kloubů, zchváceností, mezi její příznaky NEPATŘÍ rýma ani kašel. Diagnozu lze udělat pouze opakovaných odběrem specifických protilátek (specializované serologické vyšetření) nebo ještě složitěji, kultivací na kuřecích (sic!) embryích.

K těm horním cestám dýchacím - tedy to, co v TV každoročně označují za chřipkovou epidemii není chřipka?

Taky dlužno dodat, že rozhodně nejsem odpůrcem plošného očkování. Jen mě zajímá, komu to fakticky prospěje. Pokud k němu dojde, a bude OPRAVDU k něčemu, stejně se nedozvíme, zda k něčemu bylo NÁM. Zda opravdu něco hrozilo.

>Vaši kamarádku můžete uklidnit, chemoterapeutika (možná zaměňujete s léčbou zhoubných nádorů?) jsou léky podobné antibiotikům (dokonce mnohem starší, např. sulfonamidy se používaly již ve 20.letech), rozdíl je v tom, že se nezískávají z plísní, ale připravují chemicky.

Ne, nezaměňuji nic za ZN. Jde o zánět a rezistentního původce tohoto zánětu.

>Chápu, že většina lidí dodržuje hygienické normy - ve středověku bylo nutné lidi naučit, že nemají házet odpadky z oken, protože krysy přenášejí mor, dnes vysvětlujeme lidem, že se mohou nakazit nebezpečnou chorobou od ptáků – opět, proč vám to vadí?

Mně to nevadí. O zoonózách a antropoonózách už jsem slyšela předtím. Stejně tak předpokládám, že i jiní o nich slyšeli. Mně vadí ta hysterie kolem.


75944

28.10.2005 21:10

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

>Btw nevím jak jste došla k přesvědčení, že virus zmutoval??? Vzhledem k tomu, že od posledního případu varioly u člověka před 25 lety virus existuje pouze při teplotě kapalného dusíku, je mutace velmi nepravděpodobná.

Netvrdím ani, že je pravděpodobná. Jen jsem uvedla, co jsem slyšela na TV. A slyšela jsem, že vzhledem k tomu, že virus, který vlastní dotyčné laboratoře není týž virus, proti kterému jsme (my, kteří jsme) očkovaní. Takže můžeme být v klidu.

75946

03.11.2005 19:02

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

>Psala jste, že vaše máma absolvovala sérii injekcí a začala na jaře, na to jsem logicky namítl, že se očkuje jednou dávkou a to na podzim. Odpověď, že se očkuje každý rok proto nechápu.

To vůbec nevadí, ten blbec jsem já. Moje maminka absolvovala i spoustu jiných očkování, chřipku pochopitelně nevyjímaje, letos už se na to vybodla, jelikož pracovní neschopnosti se stejně nevyhla. Holt - žádný všelék na obzoru.

>TV nesleduji a nevím co tam říkají o chřipkové epidemii, ale každopádně většina onemocnění, která lidé za chřipku označují jsou jiné, banální virozy. Mimo období pandemií (které jsme naposled zažili před 20 lety) onemocní většinou jen děti a jiné rizikové skupiny (staří lidé, diabetici, imunosuprimovaní atd.)

Myslíte, že váš názor ohledně "banálních viróz", by masmédia považovala za natolik přínosný, aby jej i zveřejnila? Mě vždycky baví ty vydry v bílém plášti, jak vyprávějí do mikrofonu dotyčného reportéra o těch každoročních epidemiích... Tímto bych se taky chtěla omluvit, že reaguji až nyní, teď mám trochu času, protože mě před pár dny sklátila (tradičně - podzimně) nějaká banální viróza [mrknutí jedním okem]. Už je to lepší, můžu sedět u kompu.
Nicméně - stejně by mě zajímalo, jak to tedy s těmi epidemiemi je.

>Psala jste, že vás cituji "vyděsila krabička s nápisem chemoterapeutikum" Nechápu proč, chemoterapeutika jsou nejšetrnější léčbou uroinfekcí (mají užší spektrum než antibiotika) a užívají se už velmi dlouho. Proto jsem usoudil, že vás slovo chemoterapie vyděsilo kontextem se zhoubnými nádory (chemoterapií), pokud se v problematice vyznáte, omlouvám se za svoji podceňující poznámku...[smích]

Ano přesně takto jsem to myslela. Ale mně "naskakují" různé volné asociace. Například loni, když mi léčili hlasivky, bylo na příbalovém letáku k jedněm práškům napsáno "bukální tablety". To mě napadaly různé věci. Nicméně vím, jaký je rozdíl mezi zánětlivým onemocněním a onemocněním nádorovým.
Co jsem tím chtěla předtím říct je to, co už jsem řekla. Obyčejná antibiotika, jako je penicilín, už na spoustu věcí nezabírají a mohou za to jen a jen lidé.

>Plošné očkování prospěje všem (ale musí být skutečně plošné) způsobem, který jsem popsal - i když neochrání všechny, zamezí fulminantnímu šíření infekce a zvýší procento frustních forem (tedy neletálních) Vím z literatury, že podobně jako vy reagovali lidé při zavádění Salkovy vakciny proti poliomyelitidě (která dnes prakticky neexistuje) a nepochybně stejnou nedůvěru sklidil Edward Jenner když začal vakcinovat proti neštovicím.

Ano, očkování prospěje, pomůže proti nemoci, proti které je primárně určeno. Kdyby nedejbože vážně nastala nějaká pandemie nějakého šíleně zmutovaného viru, jehož původními nositeli byly jiné živočišné druhy, tak si stejně myslím, že si tím Tami...

Kráceno (Editor)

76748

03.11.2005 19:02

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Nerad kazím zábavu, ALE

baba_Blažková 193.?.?.?

že si tím Tamiflu a stejně tak i všemi vakcínami můžem leda namazat prsa.

>Já přece nevybízím k hysterii (a nedělají to ani vědci a seriozní periodika, nesmíte číst Blesk), je ale určitě rozumné se na problém připravit. Zdejší komentáře, ve kterých se mísí furiantství s fatalismem nejsou konstruktivní.

Blesk teda fakt nečtu, ale občas koukám na zprávy v televizi. Co se vámi zmíněného furiantství či fatalismu týče - to je úplně přirozené. Jeden extrém plodí extrém druhý. Normální reakce na určitý tlak z jedné strany. Model aplikovatelný téměř na vše.

76750

09.11.2005 06:40

Snaží se nás stát udusit, nebo se dusíme sami?

Kubíky a kilowatthodiny - odkaz

baba_Blažková 193.?.?.?

Hezký článeček. Sice staršího data, ale neustále aktuální.

http://www.libinst.cz/clanky.php?id=406

77437

10.11.2005 00:30

Fabrikování americké ikony: „rudá“ Rosa Parksová

RE: Trodasovi, Lehovi, Comodorovi a dalším v této větvi

baba_Blažková 193.?.?.?

>Buhuzel, reakce na toto prohlaseni byla ponekud delsi, suchoparna, nezajimava, pohrichu technicka
Mně se to líbilo (velkoryse skoropřecházím "Buhuzel" )
>(a to jsem nezabrousil do metod pridelovani a rozdelovani IPv4 address space, vedom si znacne intelektualni narocnosti uvedeneho...)
aha, tak asi proto. [cool]
>- mno a hlavne totalne OT [zahanbení]
To se stane.

77534

10.11.2005 18:29

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Kdo má čisté svědomí...

baba_Blažková 193.?.?.?


http://www.natvrdo.cz/admin/img.php?recid=2087&table=obrazky&sloupec=obrazek

77627

11.11.2005 00:59

Fabrikování americké ikony: „rudá“ Rosa Parksová

RE: Teraz kecáš, Google!

baba_Blažková 193.?.?.?

Vy mě překvapujete, Emmo. Dlužno říci, že mometálně příjemně [smích] .

77701

11.11.2005 01:35

Fabrikování americké ikony: „rudá“ Rosa Parksová

RE: '..Vase permanentni utoky na muslimy ..'

baba_Blažková 193.?.?.?

A jaký je rozdíl ve vraždění z důvodů náboženských a naproti tomu ve vraždění z důvodů politických, či jakýchkoli jiných, skrývajících se za nějakými ideály či pod praporem, ale vpodstatě pořád z důvodů zdravým selským rozumem nepochopitelných?

77710

11.11.2005 02:27

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Nepravdy na obou stranách

baba_Blažková 193.?.?.?

Když Domitian stál pod sluncem Dáků
hor Transylvánských v patě,
synům země pod ztrátou hrdla
ctít jej bylo bohem.
Tři uzřel jednou,
kdož se nesklonili.
Tož stařík, synek, muž.
A měli tmavé vlasy,
jak lesní zvonky tmavomodré oči,
pleť osmahlou.
"Co, slova Césarova jste nedbali?"
Náš bůh je, pane, slunce.
"Jsem synem slunce!"
Zůstali tři němi
a v očích čítal César pohrdání.
"Váš kmen?"
Z těch sluncem oblévaných
a strmých hor jsme,
je nás sedm tisíc.
"Tož ty tři napřed
a pak těch sedm tisíc mi pobijete,
kámen na kameni
a duše na duši nechť nezůstane!"
A téže noci
krev sedmi tisíců svých dětí pilo slunce,
kdy splnila se vůle Césarova.

...

těžko říct, jak to tenkrát opravdu bylo, prý je tenkrát fakt vymlátil do mrtě, ta báseň se mi ale líbila (i když v noci slunce - asi metafora), za případné nepřesnosti se omlouvám, je to jen to, co mi utkvělo v hlavě, navíc pouze část, nicméně - mezi námi - i Petr Bezruč byl docela antisemita.

77713

14.11.2005 21:47

Česká média bijí na poplach: Ideozločin na obzoru

RE: Přečetl jsem si to

baba_Blažková 193.?.?.?

Je to jinak. Lidé se dělí na dvě skupiny - jedna dělí lidi na dvě skupiny a druhá nikoli.

78235

18.11.2005 17:53

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková 193.?.?.?

>Sice mužu "svobodně" říkat, co se mi nelíbí, ale z práce za to mužu vyletět stejně rychle jak za komančů (i rychleji) takže opět mužu akorát tak držet hubu a krok - ač zatím (ale JAK DLOUHO ještě?) mne nemohou za jisté řeči zavřít.

Za komančů jste mohl rychle vyletět, ale každopádně jste dostal nějaké to místo, třebas i neodpovídající vaší kvalifikaci, ale přece jenom nějaké. Já netvrdím, že je to správné, vytvářet samoúčelná pracovní místa. Jen upozorňuju na drobný rozdíl. Droboulinký.

Takže mi to vychází takhle:
Komanči tady měli jistou moc. Ovšem ruku v ruce s touto mocí měli jistou zodpovědnost - zařídit nějakým způsobem, aby byl národ nažranej a v teple, tudíž zticha. A to mi nikdo nevymluví, že nažranej a v teple mohl být každý. A nepoučujte mě, za jakou cenu. Já to vím.
Po pseudopřevratu zde máme tytéž xichty "tam nahoře", ovšem vzhledem k všemocnému sousloví "máme svobodu a demokracii" nás můžou beztrestně nechat pochcípat hlady. Což je pro ně zřejmě výhodnější. Zbavit se určitého břemene, jisté zodpovědnosti. Možná proto k tomuto došlo. Ne, nebojím se, že nás opravdu nechají všechny pochcípat. Kdo by na ně pracoval, že. A nastává nám druhý extrém, kdy díky každodenním existenčním problémům, nemáme my, plebs, už ani sílu ptát se, chtít vědět. Jen přežít. Buď budeme hrát dle "jejich" pravidel, nebo chcípnem hlady. Ale tento tlak se daleko niterněji dotýká i těch, kteří za předchozího režimu nevyskakovali, protože byli v teple a nažraní.

Jsem sama zvědavá, jak dlouho to vydrží, než se někdo fakt nasere. Říkám někdo, myslím někdo, kdo to začne. Aniž by se zároveň vystavil riziku, že ti, co ho celou dobu plácali po ramenou a vyjadřovali mu svou plnou podporu, jej opustí ve chvíli, kdy půjde do tuhého. Jak je naším národním zvykem.
Až už prostě nebude kam uhnout.

79039

18.11.2005 18:07

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Tohle je taky zajímavé

baba_Blažková 193.?.?.?

Taky dobrý:
http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/analyza/mir.htm

79040

18.11.2005 18:11

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: přestaňte brečet !

baba_Blažková 193.?.?.?

Přesně tak, přestat brečet. Smutek je emoce pasivní a tudíž na houby. Chtělo by to nějakou aktivitu.

79041

18.11.2005 19:27

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: V článku je zmíněno,

baba_Blažková 193.?.?.?

Vy jste divná pavouk, paní či slečno. Já bych nestřílela, páč mám děti, a vím, že přestože jim každému zvlášť říkám jednomu deset a druhému pět let, ať nelezou na okno, tak je zčasu načas z okna sundávám. Oba. Té dívce bylo jen o tři roky více, než mému staršímu pitomkovi. To není o moc. Určitě jí rodičovstvo taky říkalo "nelez támhle do té zóny". A bohužel, dělala si z toho asi tolik, co každé jiné dítě, pitomé přiměřeně svému věku. Tak to už s dětmi totiž bývá.

Sakra, vás bych teda za mámu nechtěla.

79053

18.11.2005 20:29

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Podle Zvědavce je 13letá dívka dítě?

baba_Blažková 193.?.?.?

>A jeste jedna vec. Podle meho nazoru by se deti nemely strilet. Rovnez by se nemely posilat ovesene vybusninami vrazdit nevinne lidi.A taky by se nemely sukat.

Tak pod tohle se i podepíšu.

Kateřina

79071

19.11.2005 00:02

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková 193.?.?.?

Vytrhujete z kontextu, pane. Stačí číst trochu níže. Navíc - ono se toho zas až tolik nezměnilo.

Ovšem když už jste to tady nakous, ten Jáchymov, tak řekněte, kolik právníků, kdy, za co, a kteří. Ráda se poučím. Od toho tu jsme.

79097

19.11.2005 19:05

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková 193.?.?.?

Vy sám se jděte bodnout, šedesátosmičko.
Já netvrdím, že nebyly koncentráky a nikdy jsem to netvrdila.
Taky vím, že v Jáchymově kopali tzv. mukli. Dokonce vím, i co to slovo znamená.

Ale, kurňa fixa, fakt se toho nenažeru, ani já, ani moje děti. A neraďte mi, že mám makat. To přesně totiž dělám. Za tu cenu, že mi tady v baráku jedna pixla vyhrožuje, že se postará o to, aby mi děti byly odebrány. Protože s nimi nejsem 24 hodin denně. Protože můj starší syn vodí do školky moji dcerku. (I když se spíš domnívám, že důvodem je její přechod a můj vzhled) Když se na to tak koukám, asi se fakt půjdu radši bodnout sama. Takový sirotčí důchod pro mé děti... nemluvě o značkovém oblečení, do kterého je oblečou v děcáku, to já jim v životě nekoupím. Dokonce ani byt jim nezařídím. Dobrý, fakt dobrý. Dík za radu. Budu nad tím přemýšlet.

79185

19.11.2005 19:08

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: přestaňte brečet !

baba_Blažková 193.?.?.?

Viz výše. Nerada se opakuju, chytráku.

79186

19.11.2005 19:38

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Ma se nekdo hur? Mozna Seda.

baba_Blažková 193.?.?.?

>Ja mam pocit, ze tady pise spousta lidi,kteri pro stromy nevidi les.
>Do Ceska jezdim dost casto abych videl, co se tam za tech sestnact let zmenilo a neni to vubec tak zle.
>Zmizely draty na hranicich,
Jo, kam taky zdrhat
>fronty pred obchodama,
to jo, protože není za co nakupovat
>smradlave Trabanty,
co máte proti Trabantům?
>sprosti prodavaci
a přibyli ještě sprostější a arogantnější úředníci
>a vubec vsechny dalsi hruzy ktere nam komunisti nadelili.
a přibyly jiné.

>Naopak ze spousta veci se zlepsila. Vcetne dopravy, komunikaci a zivotniho prostredi.
Tady to přejdu odkašláním. Nebo ne. Víte, když vám zavřou fabriky, někde se to musí projevit. Ale doprava... ehm, ehm.

>Neznam osobne nikoho, kdo by se mel materialne hur nez za komousu. Vcetne duchodcu.
Tak to asi moc lidí tady neznáte anebo jezdíte jen a pouze do Prahy, jinak toto mi vyvolává na tváři pouze smutné pousmání, kdo tu pro stromy nevidí les. Ty bohaté důchodce bych teda ráda viděla.
...

>Nastesti se me zda, ze uz dnes kdyz se bavim s deckama svych pratel tak pozoruju mene rasismu, nenavisti, vychcanosti a podobne.
Vidíte, a to přesně vidíte blbě. Já osobně jsem nikdy předtím neměla tak vyhraněné názory na jistá etnika, jako teď

>A ze ti mladosi berou jako samozrejmost, ze jestli se chcou mit jeste lip, budou muset misto narikani a nadavani neco delat. Ale ne nejakou revoluci jak tady navrhuje jakasi nestastnice. Makat.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]
tak to fakt nesnese komentář. Tady se podle některých zřejmě slízají na internetu samí nezaměstnaní, kteří tak zabíjejí čas - kurňa, to je nuda dneska, když je člověk na tom tom pracáku - [chechtot] [chechtot] [chechtot]

79190

20.11.2005 04:29

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková 193.?.?.?

To vy mi tu podsouváte, že blbě žvaním a radši bych měla makat. Já vám na to odpovídám, že přesně to dělám, čímž ovšem zároveň nesmírně riskuji. Takže jsem zmatená, protože makám, abych nemusela mít doma houf sociálních pracovnic kontrolujících, zda nemám někde ve strožoku zašité milióny, ovšem protože makám, hrozí mi teď, že budu mít doma týž houf sociálních pracovnic zjišťujících, zda tím nepůsobím újmu svému potomstvu. Toť vše.

K té kupní síle - nenechte se vysmát. Já jsem sice v té době ještě nebyla zařazena do pracovního procesu, ovšem moje maminka měla plat okolo 4.000,- káčées, z čehož 90 káčées padlo na čistý nájem i s popelnicí a komínem (tu nájemní smlouvu mám dodnes schovanou, uvažuji, že si ji nechám zarámovat). S inkasem to dohromady hodilo okolo třech stovek. Tenkrát se totiž ještě zohledňovala ve výpočtu nájemného kategorie bytu. Já dnes mám příjem i s alíkama a přídavkama dokupy něco okolo 12 tisíc, z čehož pět padne na nájem (čistý nájem Kč 980,--, plus vodné Kč 1000) a inkaso v témže bytě. Kalkulačku si vemte sám, a řekněte mi vy, nakolik se mi zvedla životní úroveň. Mně to procentuálně pořád vychází nějak blbě. Asi moc topím, nebo se moc koupu nebo co...
O potravinách a oblečení nemluvě.

79238

21.11.2005 19:37

Zpráva z druhého slyšení – krajský soud Mannheim, 15.11.

RE: To je pěknej bordel v tý rakouský říši!

baba_Blažková 193.?.?.?

Samisdat je hoooodně relativní pojem.

79450

22.11.2005 18:59

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Zas tak hrozné to není,

baba_Blažková 193.?.?.?

Oki, to o té práci jste nepsal vy, tady se omlouvám.

Avšak:
Jaktože nemůžu porovnat? Jde o kupní sílu jedné ženské, co živí dvě děti. Jde to srovnat velmi lehce, lhostejno, jestli jsem to já nebo to byla moje maminka. A co se toho údajně levného bytu týče, ta nájemní smlouva je z roku 1985. Jasně jsem uvedla, že jde o tentýž byt. Jen už není tak levný. Což výrazně omezuje mou kupní sílu.

79642

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 0

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 1

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 2

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 733 316