Všechny příspěvky podepsané Antiseptik
Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
To víte, já jsem terrorist jako višitej. Mě prolýzt NSA počítač, tak se z Gitma už asi nedostanu. Taky vlastním swiss army knife, dva box cuttery(ojojoj), prostě nebezpečnej odpůrce, je jen potřeba mě dokázat, jak moc nenávidím tu svobodu, tolik bráněnou Lehem. Nejlíp asi kriminálem, jak jinak roznášet svobodu než kriminálem.
No jo, když ale je to pro media nepřekonatelnej problém, i pro ty sionistický. Když zamlčej napáchané škody, bude to vypadat jako neschopnost IDF letectva, když je přednesou na veřejnost, bude vidět, že to jsou vlastně vrazi. Já se nijak nedivím, že mnoho z toho co čtu od lidí jako Vy nebo Stein, nedává moc smysl. Vono když se začne se lží, tak je holt těžký udržet zdání pravdy moc dlouho, ať na tom postavíte co chcete, nakonec to vždycky spadne. Historicky vzato:
1. Je Israel v mezích hranic určených v 1948 OSN? Není.
2. Byli miliony palestýnců vyhnáni do exilu? Ano.
3. Jsou tam dodnes? Ano.
4. Je zbytek palestýnců v Gaze a West Bank nasranej? Určitě.
5. Mají exilovaní paletýnci šanci se vrátit? Ne.
6. Divím se že nemá Israel pokoj? Ne, jak bych mohl.
A to prosím dělá Israel, stát stvořenej z lidí co trpěli tím, že neměli vlastní stát. Není to ironie? Ne, je to průser. Tak mi tu nekecejte nic o tom že za všechno vlastně můžou obě strany. Já jsem bejval ještě před deseti lety zastáncem Israele, nikoliv nějakej neonaci. Ale i můj nejlepší přítel (žid po matce) je ještě víc proti Israeli než já. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne...Tentokrát bez blití.
No ja Vam naopak nic spanyho nepreju. Nevim ani vlastne koho povazujete za ty fasouny. Ale cinani nejsou znamy (mimo tibet) se nekam vmotavat, takze jejich pripadne mlaceni cepicema amiku se tyka pouze za predpokladu ze se jim tam namontujou oni, coz je u nich obvykly, lec do ciny asi ne, ta je moc velika. Amerika rada mydli maly zeme, pokud mozno bez vlastni armady a ani to jim moc nejde. Podle toho jak jste ale vyjel, pocitam ze pujdete amikum proti cine pomoct ne?
Jó matematiku mají jistě stejnou. Mezi fysikou a ekonomií je v kontextu s vědou ale podstatný rozdíl. Zatímco čísla ve fysice vycházejí z vědeckého pozorování, doložená experimenty jako naprosto platná, totéž se nedá říct o ekonomice, kde výchozí čísla jsou mnohdy vycucaná z prstu, výsledky součtů, kdy jisté nepříjemné údaje byli zamlčený, z odhadů, z falešných daňových přiznání a pod. Rozhodně nejsou dokazatelná experimentem, jako ve fysice, tudíž ekonomie více připomíná filosofii, náboženství a nebo doslova charádu, než vědu. Počítá se jistě správně, ovšem pokud čísla neodpovídají skutečnosti, nebo jsou odhadnuta, neboť skutečné čísla nejsou jaksi k mání, nedopočítáte se ničeho.
29.08.2006 04:10
Je terorismus úmyslným produktem euro-americké politiky?
RE: Jen tak naokraj k terorismu, konspiracim, atd.
Antiseptik 69.?.?.?
Tak předně, zásadně budovy co padají propadáváním pater nepadají rychlostí volného pádu. Ocel ztrácí svojí pevnost až po zahřátí na nejmíň 650 až 800 stupňů, a to pozvolna, dokavaď není černená, tak se moc nic nestane. A i červená, se nezkolapsuje, udržuje svojí formu avšak by se mohla lehce ohnout. Nevšiml jsem si ale, že by WTC skončilo ohnutý jak svadlá kytka, tudíž to nebude tento případ. Ocelové traversy takových rozměrů nalámat ma desetimetrové kusy, to lze pouze předem připravenou výbušninou. Stopatrové budovy se taky stavějí nejen na statickou zátěž, ale též na případný náraz letadla, stát se to může jak je vidět, a proti nárazu silného větru.
29.08.2006 04:16
Je terorismus úmyslným produktem euro-americké politiky?
RE: teorie o spiknuti
Antiseptik 69.?.?.?
Všední realitu? Vždyť konspiraci nelze vyloučit, pokud to vše dělá alkajda, tak je to přece konspirace jako prase? Ale pamatujte dávná slova US politika, že v politice není nic náhoda. Vše je záměr. To není realita v čem zijeme, to je někoho špatnej film!
Mám dost času a nedostatek peněz.
Yamato, jistě podle teoretického modelu snad máte pravdu. V praxi to ale vypadá tak, že kdyby takhle státy reagovaly, tak jsme ve válce pořád a s každým. Nebo bychom museli zrušit všechny státní tajný instituce. A brát teorii když jde o blízkej východ, tak tam to moc nezapadá.
Příklad (ne)vyspělosti západní ekonomiky:
Před dvěma lety koupené mini stereo za 360 dolarů bylo po 6 měsících v záruční opravě, kde vyměnili ovládací panel. Dnes je mu dva roky, panel je v hajzlu a oprava byla odhadnuta na 320 dolarů. Takže to celé půjde do šrotu.
Dnes i značkové zboží stojí totiž za hovno, doporučuji kupovat to nejlacinější a počítat s tím, že to za rok až dva vyhodíte. Má tohle nějakou cenu?
30.08.2006 23:16
Je terorismus úmyslným produktem euro-americké politiky?
RE: Jen tak naokraj k terorismu, konspiracim, atd.
Antiseptik 65.?.?.?
Jedničku z ocelí si zasloužíte. Nevím ale jak se koukáte na pád těch budov pouze díky požáru? Mě to nejde moc dohromady. Oheň z petroleje, který vyhořel viditelně většinou venku, případně podpořen dřevotřískou z nábytku by bez dodávky vzduchu, raději rovnou kyslíku asi moc velký ohřev oceli, co je schovaná v betonu a isolaci neudělal. Zdaleka ne dost na ztátu pevnosti přes 25 procent, což by při předimenzováním takových struktur nebylo k ničemu.
30.08.2006 23:23
Je terorismus úmyslným produktem euro-americké politiky?
RE: diskutujete s antiseptikem
Antiseptik 65.?.?.?
Doktore, podejte rozbor jak se to teda stalo. Máte na to drahý školy a já nevím ani kolik váží titanium. Sice jsem to poplet, ale nepochybuju že titanium má větší průraznost než hliníkové slitiny (o tom byla řeč). Vztáhněte logaritmické pravítko a šup do toho. Čekáme na logický rozbor, kterak spadne stopatrová budova z ocele, betonu a skla, když do ní bouchne letadlo. A do vlastího půdorysu. Nobelovka vás nemine.
31.08.2006 02:20
Je terorismus úmyslným produktem euro-americké politiky?
RE: Jen tak naokraj k terorismu, konspiracim, atd.
Antiseptik 65.?.?.?
No jó ale když ty budovy holt byly plný asbestu a vyčištění by stálo hrozně peněz. Lepší to holt pronajmout Siverstýnovi, ten to pojistí a zbaví se toho. A ještě se to svede na Alkajdu. Bezva nápad ne? Až na to, že následný války holt stojej mnohem víc než se ušetřilo, ale ani Sirvestýn ani Haliburton to neplatí, tak co.
Je to příjemná změna.
08.09.2006 02:42
Bývalý Norimberský Žalobce: „Bush i Saddam by měli čelit stejnému procesu“
RE: '..Irácký národní hrdina Sadám Husain ..'
Antiseptik 65.?.?.?
Jen k těm kurdům bych dodal toto:
Napřed Saddama soudili za popravy povstalců z Basry, když to nevypadalo že se to dá vyhrát, neboť povstalci proti vládě byli odsouzeni podle platných zákonů, tak ze zoufalství vytáhli ty kurdy. Halabja se stala za války, kdy území bylo tou dobou okupováno Iránem, nebo kolem té doby. Za války jak známo se stanou věci, třeba zrovna tuhle US airforce zametla pár kanaďanů v Afghanistánu, tentokrát už po druhé v nedávné historii. Snad by jsme to zde v Kanadě měli vidět už jako úmysl? Uznává se že to byl omyl, stejnou toleranci by se dalo použít i v Halabjě ne? A nebo je to tak, jak se nám podezřívavým to jeví, když se to US hodí tak se to uzná jako omyl, a když ne, tak je to úmysl?
Novej zvědavec je fajn, když čtu některé kritiky, tak bych si myslel že je snad jenom jeden dobrej obraz na světě. Je mnoho kombinací a způsobů, jak něco graficky vyřešit, ale otázka je zdali je nová úprava lepší než stará. Odpověď je jednoznačně ano. Tak vo co jde? O diskusi přece a ne o to jestli nějaká modrá je lepší než stará zelená, vždyť je to jedno. Mě se to líbí, hezky se v tom čte a o nic jinýho nejde, není jedna nejlepší grafická úprava na světě, to by to vypadalo. Hlavně že to nevypadá jako něco jinýho, třeba FOX News.
11.09.2006 20:44
Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra
RE: Paranoidní konspirativci
Antiseptik 65.?.?.?
O tom že to byla kospirace nelze pochybovat, wždyť i oficielní verze nakonec předpokládá kospiraci Osámy a devatenácti arabů, organizovanou někde v jeskyni a která se ke všemu může chlubit neuvěřitěným štěstím. Zrovna bylo cvičení, ač letci na baterky, strefili se výborně, v Pentagonu dokonce supervýborně, Jedinný stáhačky poslaly v New Yorku přesně pozdě a ve Washingtonu na opačnou stranu, jedinej člověk co má pravomoc povolat stíhačky z FAA, tam zrovna nebyl. To vše je zplekla štěstí, neboť to teda Bin Ládin organizovat nemohl. No a nakonec ty baráky ke všemu spadnou, což by neměli. Kospirace tak přitažená za vlasy, že kospirace vlády je proti tomu dětská hraška. Osobně si myslím že v tom jelo jen pár lidí jako Cheney (vrchní organizace), Rumsfeld (Pentagon lialison), Tenet (CIA lialison a false flag) a pár dalších. Bush v tom klidně jet nemusel, byl odříznutej na Floridě a buď se přidá, nebo špatně skončí. Kooperace pár arabů není problém, Bin Ládin je jejich člověk a zbytek se oblbne až na pár CIA arabskejch agentů. Tisíckrát víc pravděpodobný než kospirace teroristů. Účel? Hned tři: 1. Zamezit ekonomickému kolapsu snižováním zbrojení z nedostatku nepřátel, 2. Možná expanze na středním východě za olejem a pomocí Israeli, 3. Rychlá výměna očekávaných výhod tzv. peace benefit na konci studený války za strach, buzeraci, utahování patriotických opasků pro blaho zbrojních koncernů. Zkrátka terno. A funguje to jako namazaný ne? Daňoví poplatníci jsou najedou zadlužený až po uši a ještě jsou rádi jak je Homeland security ochraňuje, všechny prachy jsou hezky tam kde maj bejt, v Pentagonu, odkud se strácej po triliónech na požádání.
12.09.2006 15:52
Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra
RE: ...a moc se Vam to Kema nepodarilo !!!!!!!!!
Antiseptik 69.?.?.?
Nojo je ale známo že Pan Kema by věřil i doktorovi, že když mu uřízne ruku tak mu zase naroste, pokud by ten doktor měl příslušný diplom na stěně. Možnost, že by popular mechanics podal vysvětlení, které vlastně nic nevysvětluje, neboť je to bezva byznys oproti tomu kdyby publikoval rozpory z přírodnímy zákony. Přeci vláda a muži velkého obchodu si zaslouží bezmeznou důvěru, neboť podle Pana Kemy to s náma myslí dobře.
12.09.2006 20:22
Irák: 12 tisíc mrtvých a 25 tisíc zraněných?
RE: O Iráku a Afganistánu se už raději nemluví
Antiseptik 69.?.?.?
Ale dá se utajit a velice lehce. Každá rodina ví o smrti vlastního dítěte, každá základna ví o smrti vlastních vojáků ale nikdo nemusí vědět zda ta celková čísla souhlasí. Budete to snad počítat? Mimo to ta spousta ilegálů a jinejch neUS citizen vojáků se počítat prostě nemusej.
14.09.2006 02:04
Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra
RE: zlato zmizelo
Antiseptik 65.?.?.?
Už jenom to časování je podivné. Pokud by skutečně teroristi hodlali zabít co nejvíce lidí, jak tvrdí vláda, proč tak brzký letadla? Lítaj přeci každejch pár minut.
15.09.2006 02:13
Den zúčtování: Kolaps americké ekonomiky
RE: Levicaci vsech zemi, spojte se!
Antiseptik 69.?.?.?
No já jsem vyrůstal po dekády okolo poznámek že to jednou praskne. A víte co? Ono to jednou prasklo. Pokud máte nespolehlivé auto, tak jenom to že vám zítra ještě chytne nemění nic na tom že je nespolehlivé. Jednou ráno nechytne. Moc bych se neutěšoval, že jelikož ekonomika se ještě nezhroutila, že se zhroutit ani nemůže. Dočkejte času...
15.09.2006 02:28
Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?
Media asi ztrácejí reklamní příjmy
Antiseptik 69.?.?.?
mimo to si umí spočítat kam to vede a co bude potom a nechtějí v tom zůstat namočený. Myslej na zadní kolečka. Nic jinýho v tom asi není. Von byznys je byznys a padlej prezident je na nic, podporovat ho až do konce je obchodní sebevražda.
http://photos1.blogger.com/blogger/6272/487/400/ohman.1.png
V politice se spontálně, neboli náhodně totiž nestane nic. Proto ten pocit že je to všechno nahraný. Ono to totiž nahraný většinou je vždy.
18.09.2006 22:39
Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?
RE: Dobrá zpráva?
Antiseptik 69.?.?.?
Nemohl byste to rozvést do článku? Rád bych se dozvěděl víc.
20.09.2006 23:22
Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?
RE: Media asi ztrácejí reklamní příjmy
Antiseptik 65.?.?.?
Mýlíte se Kemo, vy též věříte kospirační teorii a to té, která je ze všech teorií nejvíce nepravděpodobná. Teorii podporované oficálně, teorii o tom, že to všechno zaříďil Osama odněkud z jeskyně za pomoci několika amatérů co neumí ani lítat. A jak mu to podle té teorie vyšlo, tomu se ani věřit nedá. Pokud na takové pohádky věříte, tak musíte také připustit že celá US Air Force, Norad, CIA, FBI a zbytek přeplacených US institucí, nejsou doslova schopný si dojít ani bez problémů na roh pro párek, natož nenapáchat nekonečnou řadu malérů, když o něco jde. Na to aby se něco takovýho takle podařilo devatenácti lemplům ozbrojených nožema na papír, oproti nejlépe vyzbrojenému státu na planetě a ke všemu v jejich největším (NY) a hlavním (Washington) městě zároveň, to chce skutečně víru.
21.09.2006 01:33
Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?
RE: Media asi ztrácejí reklamní příjmy
Antiseptik 65.?.?.?
Kdyby alespoň za třicet stříbrných, spíš za třicet slibů do budoucnosti. Ale stejně se prodá.
Jako ve vsem, kdyby nebyli ti co to koupi, nebudou ti co to delaji a prodavaji. Dokavad se nebudeme chovat ke zviratum jako k lidem, tak se budeme chovat k lidem jako ke zviratum.
21.09.2006 15:37
Dobrá zpráva! Média začínají psát pravdu. Proč?
RE: Media asi ztrácejí reklamní příjmy
Antiseptik 69.?.?.?
Pane Kemo, ja jsem nikdy netvrdil ze vas nekdo za ty vase prispevky plati. Osobne si myslim ze za penize bz asi ocekavali ponekud vic nez opakovani donekonecna stejnych nesmyslu. Dobre trenovani teroristi, jednomu na Floride odmitli pujcit Cesnu, neb s ni neumel letat. Sami experti to byli. Vyslovil jste ale jednu vec za kterou by vas mozna i spetne zaplatili, totiz ze za vsecho muze ta svoboda v USA, kde je mozne oklamat i Norad. To by se dalo vyuzit na Patriot act 4 ne? Nebojte, az bude ten plot kolem USA bude tam bezva. Vite ale jak se jinak rika plotu kolem dokola? Klec.
21.09.2006 15:38
V Afghánistánu roste produkce opia
RE: Nesouhlasim (z pozice investora?)
Antiseptik 69.?.?.?
26.09.2006 16:36
Šlechtění plodin se modernizuje
RE: V tom vyzkumu je nebezpeci, ktere nas muze pekne dosat
Antiseptik 65.?.?.?
Já jsem jenom zvědavej, kdy to světu skutečně dojde. Přesně podle modelu vaření žáby, nás pomalu a jistě, za malé momentální výhody dostávají do trvalého područí. Jednou bude původní semeno prodané na černém trhu přinášet obrovský zisk s obrovským trestním rizikem, jako drogy. Dokavaď nebude zbytek světa nazývat věci pravým jménem, jako pár jedinců a nepřestane se těmto vysmívat jako že jsou pomatení, tak budeme kde nás chtějí mít.
Nikdo nic takového neřekl. Myslím že smysl je, že pokud tvoje dítě si pichne heroin a nebo vychlastá dva litry slivovice tak na tom bude stejně. Podle mne je ale rozdíl jinde. Rozdíl je mezi drogama, heroin je největší svinsvo, jako všechny tvrdý drogy, nepleť si tvrdej alkohoj s tvrdejma drogama, alkohol se liší pouze co se týče množství alkoholu v nápoji. Marihuana a heroin nejsou stejný drogy, tam jde o mnohem větší rozdíl. Heroin, hlavně jeho běžně používaná sestra morfín je ovšem docela nutný k existenci v lékařství, díky plánovaným dalším válkám doporučuji velkovýrobu. Pamatuju si jak moje žena, když jí praskla céva v hlavě dostala morfín v nemocnici, když čekala na letadlo k převozu, měla neuvěřitelný bolesti v hlavě. Dostala toho nakonec každou hodinu víc a víc, až měla obavy že bude huknutá. Ovšem to je jiná situace, huknutá nebyla, podle mne by nebyla v takové situaci ani kdyby jí píchli rovnou herák, neboť pro ní je ta droga navěky spojená se strašnejma bolestma a smrtí co už ti sahá na loket a čeká. Hlavně negeneralizovat, generálů už je na světě víc než zdrávo.
Zorbo chlapče, v tomto světě není nic absolutně dobré nebo špatné, kromě ubližování, což je špatné a laskavostí nebo pomocí, což je dobré. Tedy věci ne fysické, ale mentální. Jinak je všecho ostatní doslova najednou dobré i špatné zároveň, rozdíl je pouze v kvantitě a úmyslu. Umřít se dá i na konzumaci šlehačky v dostatečně smrtonosném množství.
Džin už ani neví kde ta flaška vlastně byla, toho zpátky nedostaneme. Mě ovšem nejvíce iritují dnes moderní teorie o tom jak nás nakonec zachrání nějakejma novejma technologiema. Planeta je jako distilovaná voda, jak se do ní jednou plivne už distilovaná není, čert ví co se tam objevilo a těžko to vytahovat potom lžičkou. Že na vaše slova nejspíš dojde o tom není pochyb, ale neočekávejte moc uznání, nebude tu nikdo kdo by to uznal. Dokavaď tu bude tak to neuzná.
Já mluvím o úmyslu ne o činu, pokud "ubližuju" ale můj úmysl není ublížit, je to zcela něco jiného než "pomáhat" s úmyslem ublížit. Rozhodující je stav mysli a ne čin sám. Trvám stále na tom že dobro a zlo existuje pouze v mysli jako absolutní hodnota. V realitě se to nedá od sebe moc lehce poznat. Když vám někdo půjčí v nouzi a vezme si váš dům jako kolateral, není to pomoc, i když vám to pomůže, neboť jeho úmysl je vás obrat o barák.
27.09.2006 05:42
V bludišti pokřivených zrcadel
RE: Co tak strašného Ferenc Gyurcsány řekl?
Antiseptik 69.?.?.?
Přesto i po tisíciletích marného snažení se stále snažíme získat něco zadarmo. Já jsem ale objevil několik věcí které lze zadarmo získat: rýmu, hlad, bolest hlavy a kuří oko. Věci, které se dají zadarmo získat se poznají podle toho že nejsou v žádných krámech k mání.
Rád vás čtu, některé ač zdánlivě triviální poznámky, třeba o tom že každý profit je někoho jiného ztrátou, jsou hlubší než se zdá a často to lidem uniká.
27.09.2006 16:33
Zkušenosti klienta aneb koupě nemovitosti v Čechách
RE: Ale za kvalitu nabídky
Antiseptik 69.?.?.?
Absolutni nepoctivost neni jen v Ceskem byznysu. Uz pres 3 mesice mam 8 mesicu starou televisi v opravne, kde to doslo tak daleko ze pry nejsou haradni dily uz k dostani. Protelefonoval jsem uz hodiny s Toshibou, servisem a nic z toho zatim neni. Obavam se ze vsihni cekaji v klidu na to kdz to vzdam a koupim si jinou. Tezko to bude ale Toshiba.
Madla má tzv selektivní paměť, jako mnoho politiků. Pamatují si jenom to, co se jim hodí. I Bill už dávno zapomněl na Moniku a její pusu.
Jo ten je naprosto věrohodnej že jo. Ve skutečnosti patří do obou táborů, hraje to na obě strany, doma aby ho muslimové nepodřízli a venku aby ho američani nezbomardovali. Od něj bych nekoupil ani tkaničky do bot, neb za prvé se se přetrhnou ale hlavně už je nahlásil CIA jako zápalné šňůry k bombě. Pokud je on důkazem nestranosti, nebo naopak náležitosti k muslimům, proč se ho sakra doma snažej zabít. Nevím zda si moc užije peněz z jeho knihy, když ho nedostanou muslimové, tak ho dostane CIA. Ví toho na ně až moc.
Když už jsme u toho, tak ráno třináctého dubna roku 1993 jsem mě strašnej pocit, že včera to ještě spravit šlo, ale dneska už je pozdě. Taková ta velice poslední příležitost, kdy se to ještě, při trochu štěstí dalo snad ubrzdit. Od té doby je to úplně fuk o co se kdo snaží, náš vlak už se zastaví jen buď pádem do moře anebo o skálu. Zda přitom pojede stovkou nebo třístovkou je dost jedno. V sedumdesátých letech se to ještě dalo asi spravit dokonce bez velkých potíží a strát, ale dnes už to prostě nejde vůbec. Vyhnít to musí!
Obřízka měla asi v těch krajinách, kde byl pro kočovníky nedostatek vody důležitá z hygienických důvodů. Dnes je to pouze náboženství a zvyklost. Já se raději umeju, řezat se nebude nic, leda snad přeřezávat to snad ještě ano.
Nebo je to celé nedorozumění? Ptali se Boha na co že toho pinďoura mají a blbě mu rozuměli? Řekl na přezíznutí ne na obříznutí?
Jasně, je možný že kdyby věděl tenkrát co ví dnes, tak by žádnej puč asi nedělal. Měli kdysi i demokracii než to uchopil do ruky. Moc velký šance kluk jeden nemá, dříve nebo později mu tu hlavu někdo uřízne, on jen doufá ze později.
Metody danovych uradu nejsou nikde jine. Neni to pouze cesky problem. Vsude na svete pracuji stejne, podle osvetsene metody rimskych vyberci dani. Doporucuji si ale nestezovat, moc se radeji nevyptavat protoze jakekoliv zmeny v poplatcich jsou jenom k horsimu. Naivne jdem kdysi podotknul ontarijskemu danovemu uradu ze v jejich udajich maji ze mame petiloznicovy dum, zatimco dum mel jen tri loznice. Napred ze me zacali tahat informace zda jsme neco nezlepsili, jako okna, podlahu, dvere a pak mi hrube oznamili ze pocet loznic v tom nehraje roli. Bylo ocividne ze pracuji podle modelu: jestli se bude vyska dane vubec menit, tak leda smerem nahoru. Dolu to nejde.
02.10.2006 22:11
Jak se tohle lze naučit?
RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...
Antiseptik 69.?.?.?
Rád bych uvedl příklad z vastního života, co se týče medicíny, pokroku a nadpřirozených sil. Ještě před deseti lety jsem trpěl skutečně pěknejma bolestmi v kříži. Začalo to zcela najednou, po nějaké práci doma asi před patnácti lety. Chodil jsem týden ohnut jako křivítko, nemohl jsem se pořádně ani vyspat, ani si sednout. Potkal jsem náhodně chiropraktika, ten se nabídl že mě srovná. Nic jiného mi nezbývalo. Šel jsem tam a on mě skutečně na speciálním stole srovnal. Stál jsem rovně, sice to bolelo, ale stál. Uděla mi roentgen a oznámil mi, že moje spodní páteř je na stupnici kde jedna je bezva a pět je mrzák v kolečkové židli čtyři a půl. No moc jsem z toho raadost neměl, bolest byla menší ale trvalá, chodil jsem ale stát vice než minutu na místě mi dělalo utrpení. Po pěti letech takového života jsem se zcela náhodně dostal na potlach indiánů. Tam jsem se zůčastnil, jen tak pro srandu, přednášky jednoho šamana o tom jak to vlastně je. Pravda, moc si z toho nepamatuju, ale co si budu pamatovat nadosmrti je, že ke konci jsem najednou jakoby viděl světlo jak se blíží na tu louku a najednou se mi dole v zádech udělalo teplo a něco se uvolnilo a bolest zmizela. Od té doby klidně stojím hodinu v metru, nosím (sice opatrně ale přeci) těžké předměty a žiju jako normální jedinec, ani si nepamatuju že jsem se kdysi chystal se stát nerad sice, ale nutně invalidou. Když se protáhnu, cítím dodnes v zádech cosi, nedá se to nazvat bolestí, neboť je to docela příjemný, ale něco cítím.
03.10.2006 04:47
Jak se tohle lze naučit?
RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...
Antiseptik 69.?.?.?
Mate Antikemo naprostou pravdu. Ono to sice nevypada moc hezky, ale v podstate je to dlouhodobe mnohem humalnejsi nez na prnvi pohled lidumilny humanismus s katastrofalnimy dusledky pozdeji.
03.10.2006 16:26
Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona
RE: Strašné a odpudivé, typicky americké:
Antiseptik 69.?.?.?
Víte skutečný terorista, pokud nějaký je, se asi bál dopadení vždy. O co jde je, že dnes se musí bát každý, aby nedopadl jako zde ten kanaďan co o něm RCMP rozšířilo že je nejspíš u alkajdy a američani ho předali Syrii, kde ho dva roky mučili. Dneska se mu omlouvaj kudy chodí a platit se mu bude ze státních peněz. Jestli toto je obrana proti případnému teroru, tak to raději risknu. Je stejně víc pravděpodobný, že na mě spadne přejezd než že mě vybouchne terorista. Někdo holt vidí teroristu za každým křovím a někdo zase Křoví za každým teroristou (přeloženo z časopisu).
04.10.2006 21:16
Chceš zbohatnout? Není nic jednoduššího (I.díl)
RE: Chceš zbohatnout? Není nic jednoduššího (I.díl)
Antiseptik 69.?.?.?
to Abra, vaše povídání o americkém blahobytu by bývalo bylo věrohodnější, kdybyste uvedla nějaká čísla též z USA. Čísla které uvádíte jsou pouze z ČR, oproti kterým prostě nabýdnete, že se vám žije z US pense skvěle. Kolik berete a kolik vás stojí bydlení, to už tam jaksi není.
Kdysi dávno jste se vyjádřil, že za Bushe američani nemůžou. Češi ovšem podle vás za svou pitomou vládu můžou? Buď je to tak nebo onak, ne jak se to zrovna hodí.
10.10.2006 15:52
Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši
RE: Myslím, že to nieje zlý nápad...
Antiseptik 69.?.?.?
>Vypracovať nezaujatý odborný psychiatrický posudok na pacienta G.W.Busha...
Proč? Vždyť vy už "pravdu" znáte...
Protože očividně mnozí ale ještě ne.
Jo ty mě občas až hrůzu naháníš Zorbo. Pozor s těma tabu, jak lehce se mezi ně připletou věci co tam nepatří a hned je z toho despotismus. Věci jako tradice. Tradice není nutně něco dobrého. Byla tradice upalovat čarodejnice. Opatrnost matka moudrosti. Pod tabu spadají pouze věci naprosto jednoznačné a těch tolik zase není.
Terorismus se provozuje terorizováním obyvatelstva, aby se náležitě báli a souhlasili s jakýmikoliv požadavky provozovatelů teroru. Pokud atomovky na Hirošimu a Nagasaki nebyli terorismem, pak už asi nic nemůže být za terorismus považováno. Zrovna tak nechat chcípnout milion zajatých vojáků po válce (Other Loses), nikoliv ve válce, světčí o ne-příliš humální povaze amerického imperialismu.
12.10.2006 04:29
Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu
Ekonomický růst v USA
Antiseptik 69.?.?.?
Díky potřebě znovu vyrobit vybouchlou munici tak byla americká ekonomie znovu zachráněna. Zdá se že se kruh stahuje, napřed západní provincie, pak jih a teď už ani v Bagdádu na vlastní základně si nemůžou v klidu sednout.
16.10.2006 01:22
Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu - pokračování
RE: Spamatajte sa...
Antiseptik 69.?.?.?
Kemo prober se z oparu televizních proslovů. Podle tebe totiž platí, že pokud se najde na světě jeden vůl co vleze to metra s nožem, nacož by policie reagovala tak, že by zapálila celý metro, může ten pošuk za veškeré stráty na životech. Skutečnost je jiná, pošuk totiž dosud nikoho nezabil. Vinit nějaký stínový tetoristy za smrt způsobenou ať už američany a nebo američanům za to, že lezli kam neměli, protože tam ten stínovej terorista nebyl je přece naprostá hovadina, která i tobě, kdybys na pár hodin alespoň vypnul zvuk u FOX news, by musela bejt jasná. Jinak bys ses mohl dostat do maléru, neb podle tvé logiky nesou za ztracené životy ve druhé světové válce vinu američani a rusové, nikoliv němci, ti by přeci nikoho nezabíjeli, kdyby se ti volové nebránili ne? Válka je nejen vůl, ale ke všemu neřeší nic, jenom věci komplikuje natolik, že vždy když válka skončí, tak jsou lidi strašně rádi a jaksi zapomenou že se vlastně hovno vyřešilo, ale hlavně že je po válce. Chci vidět jak bude ten Irák za pár let vypadat, pokud někdo nepustí Sadáma z basy aby to zase převzal, tak asi na něj budou vzpomínat nadosmrti jako na tatíčka. Ono je to relativní, halzl to sice byl, ale proti tý nádheře co jim přinesli z Ameriky byl ještě přímo lidumil.
16.10.2006 01:28
Rakety povstalců způsobily peklo na americké základně v Bagdádu - pokračování
RE: Spamatajte sa...
Antiseptik 69.?.?.?
To se naopak přirovnat dá docela dobře, jen si musíte posunout dneštní američany a jejich koaliční psíky do role zmilitarizovanýho Německa a Japonska tenkrát. Dnes jsou to jiní, průser je to stejnej. Takže až to skončí, budou taky američani asi rádi jako byli němci a japonci, že nechcípou hlady když jim Chavez pošle někajou ropu a Castro trochu cukru. Agresor nakonec vždy prohraje. To je matematická nutnost.
To víš dneska jsme vlastně každej všecko, podle toho co pro koho. Ale jako ekoterista se právě k tobě přidávám, ať nám není v base smutno.
16.10.2006 18:33
Muhammadův meč
RE: Medzinárodné konflikty a médiá - kto je dobrý a kto zlý
Antiseptik 69.?.?.?
Ale jistě že člověk nemůže být jistý ničím. Proto je potřeba neustále kontrolovat fakta, pravděpodobnosti a pátrat od důsledků k příčínám. Dobrý začátek je se vždy podívat na jakýkoliv jev z posice nezůčastněného pozorovatele. Jelikož jsme v podstatě zaujatí, je potřeba si daný jev představit že se stal někomu ůplně jinému a byl udělán někým jiným.
Tak třeba si lze představit nedávnou válku v Lebanonu, že se to stalo jinde. Třeba že z Kanady, skupina skinheadů přelezla US hranice a tam unesla dva američanz partolující hranici. Američani vzali tank a vjeli za nima do Kanady, kde jich pár přišlo nejen o tank, ale též o život. Na toto reagovala Americká vláda tím že se pustila do bombardování Ottawy a pohraničních měst, vzápětí zahájila invasi. V dané situaci by totiž bylo spíš normální reagovat oficielní stížností na skinheady a nejezdit z tankem přes hranice, neboť to je válečným aktem vůdči samostatnému státu. Skinheadi, stejně jako Hezballah totiž nerepresentují stát Lebanon, takže ze strany Kanady nedošlo k útoku na USA, jenom ze strany skinheadů. Pokud by na oficielní žádost Kanada odpověděla, že skinheady trestat nebude, ať jde USA někam, pak může USA přikročit k silnějšímu kroku.
Zpět k Lebanonu. Stejná situace a díky tomu jak Israel reagoval, nese stoprocentní zodpovědnost za výsledek, spáchal nejen útok na cizí zem ale též válečné zločiny.
Stejně lze probrat situaci ze Severní Koreou. Jelikož existuje mnoho zemí, které si atomové zbraně pořídili bez toho aby se někoho ptali zda mohou, je reakce na Severní Koreu mimo mísu. Mimo to, že uvalením sankcí staví Severní Koreu do situace kdy už stejně byla potrestaná a nemá tudíž co ztratit tím že bude ve výrobě pokračovat, ba naopak, má co získat, protože už nic jiného než jí napadnout Amerika udělat nemůže a atomovky jí dopomohou se tomu vyhnout lépe než cokoliv jiného.
Není potřeba vědět vše, je jen potřeba si ověřit zda to, co se děje dává nebo nedává smysl.
Vida jak pravda nakonec vyhnije napovrch. Do teďka jsem se zdržoval úsudku zda Kema = Mikin, věc je teď jasná, pachatel se sám usvědčil.
16.10.2006 19:11
Muhammadův meč
RE: Medzinárodné konflikty a médiá - kto je dobrý a kto zlý
Antiseptik 69.?.?.?
Taky jsem se myslím zmínil že to je jen začátek pátrání, nikoliv alfa omega. Čtu teď, vlastně dost díky Vám, Nostradama a prozatím jsem se nedobabral k pochopení, ale našel jsem tam i kvatrajn o Rumsfeldovi, pokud to dobře chápu. Též varování Francii aby do toho nelezla, nebo si to ošklivě odnese s ostatními. Až to dolouskám a přeberu, tak bych si s Váma o tom rád víc popovídal.
16.10.2006 21:05
Muhammadův meč
RE: Medzinárodné konflikty a médiá - kto je dobrý a kto zlý
Antiseptik 69.?.?.?
Děti už vyrostli, manželka si ťuká na čelo už dávno, akorát že v tom sklepě už žádný místo není. Díky za varování, ale já to asi nebudu brát zase tak od podlahy jako Vy.
17.10.2006 04:29
Tak tady už končí sranda
RE: Kruty cenzor Kulisek Jan .. chi chi chi
Antiseptik 69.?.?.?
Na co byste taky chodil na Nezvědavce. Pokud se někdy potřebujete buď zasmát nebo naopak nasrat, stačí si pustit na pět minut Fox News, pokud nemáte tak na deset CNN. Udělá to stejnou službu.
No víc jste to překroutit asi ani nemohl.
Já bych jen podotkl, abych to zamotal a vlastně ničemu nepomohl, jenom ukázal jak jsou věci komplikovaný, že jediný co je horší než dopustit aby někdo něco špatnýho udělal je preventivně obviňovat lidi z něčeho co ještě nespáchali. Jak je hrozný, že k nepravostem dojde, tak je ještě horší preventivně lidi zavřít. V prvním případě spolešnost riskuje že někomu bude ublíženo a v druhém si společnost zajišťuje že bude někomu jinému ubližováno celkem pravidelně. Skoro tak blbý jako preventivní válka na zabránění válce.
Já taky k zubaři hrozně nerad, ale když mě bolí zub tak se holt nedá nic dělat.
Zorbo, mám dojem že by se stejným způsobem dala vyvodit souvislost mezi NWO a řídkou stolicí. Ač asi vše souvisí se vším, je potřeba být opatrný v hledání skutečných souvislostí. Totiž to že nezi NWO a homosexualitou může být taková souvislost, že jsou oba způsobeny stejnou, zcela jinou věcí?
K vedeni valek. Americky zpusob vedeni valky, kde hlavni motivaci je vlastne zisk, nema za ucel valku vyhrat co nejrychleji, naopak na ni pokud mozno dlouho vydelavat. Zeme ktere vidi valku jako neco ceho se musime zbavit ji vidi opacne. Cim driv bude konec tim lepe. Hlavne jelikoz na ni nevydelavaji, tak ji taky nerozpoutavaji.
Ne vse co je tam ucili byly hovadiny.
Odpovida to fysikalnim zakonum. Panem sveta nebude nikdo. Cim vice se o to usiluje, tim vice se zveda proti tomu odpor a tim vice se ti co o to usiluji chovaji jako nabubreli hovada. Problem tedy neni ovladnuti sveta, to nam moc nehrozi, co nam hrozi je fakt, ze zatimco se zabyvame at uz ovladanim sveta nebo braneni se temuz, svet se nam pod rukama rozpada na hromadu svinstva. Viz http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6077798.stm
Valka neni sport, neda se vlastne vyhrat. To cemu se rika tradicne vyhrani, je jenom znemozneni pokracovani, pro nedostatek surovin a vule na jedne strane. Je to nemoc a musi se lecit. Mir je stav rekonvalescence, pri kterem se teprve problemy udajne resene valkou skutecne resi.
Taky docela dobře zkroucená teorie. Tak oni vlastně prohráli schválně, že jo. No američani asi taky z Vietnamu utekli aby se vietnamci neurazili a na ně pak nezlobili. Strategickz jsme prohráli, abychom nenaštvali nepřítele. Nevím kdo je ale víc ješitnej, zda Hezballah může vůbec v ješitnosti soupeřit z IDF.
Kdysi, za dob americké prosperity vyrobila firma Ampex, první magnetický záznam videa. Ampex se tak stal v televizi něčím jako kleenex mezi papírovými kapesníky. Pojmem. I v ČSR se natáčení na pásky říkalo ampexování, ještě v šedesátých letech za dob černobílého vysílání. Firma Ampex, v dobách videa na 1 inchovém formátu, patřila světově ke špičce. Jejich poslední VTR (video tape recorder) VPR3 je dodnes nejlepší jedno-inčová mašina. Dodnes vesměs běhají, ač byla poslední vyrobena na konci osmdesátých let. Přechod na kasetové formáty se však v USA jako výrobci profesionální techniky nestal. Veškerá moderní technika je vesměs japonské výroby jako Ikegami, Sony, Panasonic a Hitachi, nebo Philips z Holandska. Totéž se stalo v nahrávací technice pro zvuk, kde Ampex byl vytlačen nejen japonci Teac, ale i evropany Philips, Studer, Uher. Rozdíl, mezi přístupem amerických firem a ostatních, je neschopnost dalšího vývoje pokud existuje konkurence. Magnetické media, které měli kdysi USA bezpečně v ruce firmami Ampex a 3M (Scotch), byli překonány japonci a evropany do bodu že Made in USA pásek nelze doslova koupit. A ani by ho už nikdo nechtěl, přes to že to byla kdysi špička. Zdá se, že americká výroba může prosperovat pouze pokud konkurence doslova neexistuje. Jakmile se objeví, tak je okamžitě překoná. Jeden se diví proč o tu globalizaci tak usilují, když to v ní vlastně neumí.
Co se týče krachu, je skutečně jenom otázka kdy si svět uvědomí marnost doufání že bude dolar ještě někdy platiti a hodí je do kamen, aby byli alespoň nějaké kalorie.
25.10.2006 04:30
Probouzející se ruský obr rozehrál strategickou kartu
RE: USA budou poraženy
Antiseptik 65.?.?.?
Proroci to maj totiž dobrý, jako v Bibli, chyba není v proroctví ale v interpretaci.
Ovšem jiná stránka věci je, že má-li někdo oči a vidí, může si utvořit docela jasný obraz kam se to všechno žene. Samo, že pokud se něco změní, jako že lidi dostanou rozum, tak to může bejt zase jinak, ale oči mě říkají, že rozum nedostanou, to už by ho měli. A když tak leda pozdě na to něco měnit.
Možná že ty tractor trailery plný té specielní techniky jezdí se tam hledaje někde místo kam to vyhodit?
Zlobivej chlapeček bude mít asi problém kterého to věřitele napadnout prvního, aby se proti němu nespojili. Poslední aktivní věřitel jsou karibské banky, které jim půjčují drug money. Pak už nebude kde brát.
Mluvím o produkční technice, ne o distribuční. Vám se zdá že co se týče HD videa tak tam američani snad vedou? Která z těch firem je americká prosím, Sony, Hitachi, JVC? Běžte se podívat do kteréhokoliv US televizního studia a hledejte něco, co bylo vyrobeno v USA. Když budete mít štěstí, najdete snad nějaký reflektory a možná i drát. Technika bude veškerá z dovozu, jen ti herci budou američtí. A kolik se v USA vyrábí těch DVDs? 0. V distribuci DVDs media přichází z asie a DVD se lisují většinou v Mexiku a v Polsku. Poslední velký americký distributor byl Panasonic (same že japonskej) kterej to prodal Thomsonovi před pár lety a ten to přestěhoval do Mexika a Polska. Nevím proč bych měl předčasně vyhazovat dolary, mám kanadský, ty se zatím drží a potřebuju je v krámě na pivo. Ten kdo začne házet dolary do kamen bude ten, kdo si za ně nebude moc nic koupit, protože jich má víc než je zboží na trhu. Já to nebudu, klidně je všechny utratím, byť jen za chleba.
Je to prašť jako uhoď ne? Pokud by USA snížíli hodnotu dolaru tak si za něj doma taky koupěj mnohem míň a blahobyt je v čudu. Teorie o vývozu licencí by dávala možnost kdyby se licence, hlavně licensovaná technologie která se dá prodat, vymejšlela jako na běžícím pásu a ještě výhradně v USA. Není tomu tak, v mnoha odvětvích ani náznakem. Problém žití z licencí je marginální zisk spojený se strátou mnoha pracovních příležitostí. Já si myslím že USA žije hlavně z toho, coe se jim podaří někomu někde sebrat a z Pyramidní pseudoinvestice. Jako dříve japonci, tak dnes indické a jiné firmy kupují v USA bloky nemovitostí a obchodů, ne že by je tak moc chtěli, ale kdo jinej jim něco za ty papírky dá? V USA musejí, tam je to platná měna.
Normální zákon akce a reakce. Čím víc něco prosazujete jako USA, tím silnější bude odpor vůdči tomu. Ze začátku, kdy je amerikanizace něco nového (minulé století) to jde, ale když to má každý, tak už to jaksi nejde. Každé zvýšení zisku najednou začne stát víc než má hodnotu geometrickou řadou, s koncem kdy minimální další zvýšení stojí nekonečno peněz. Příklad čistě teoretický, máte unikátní obrazy, jako nikdo jiný. Prodáváte je ze začátku za přijatelnou cenu a jdou na odbyt. Cenu zvýšíte, obrazy se prodávají dál. Postupně se ale rovnice poněkud změní. Vašich obrazů je všude dost, unikátnost je ta tam, cena už příliš. Tak začnete slevovat. Ovšem ani to vám nic nezaručí, obrazů je čím dál tím víc a skončíte tam kde i jakákoliv cena je příliš. Zatím se vám ale bezcenné obrazy nahromadili ve všech skladech. Každý zkusí jednou Coca Colu a hamburger, jenom málo jich to ale žere furt.
Vyzkoušena klidně být mohla ale kdo vyrábí HD profesionální hardware? Zájem o harware v americe byl pouze ohledně vysílání, jak dostat rozšířenou šířku vln každého kanálu do existujícího prostoru. Co se VTR týče tak dnes jsou na trhu pouze Panasonic D9HD, Panasonic ProDV-HD a Sony IMX betacam. Všechny HD camery jsou také stejné výroby. Ampex nevyrábí dnes už naprosto nic, vždyť i RCA dnes patří Thomsonu, což je anglicko-francouzká firma. Sice starej Eliah Thomson začal podnikat v Chicagu, ale už na začátku minulého století se přestěhoval do Francie. Wikipedia není dostatečně směrodatná, mě ani tak nejde o to co kdo kde a jak prvně začal, ale kam to kdo dotáhl s tím nebo s tím. Koupíte se si dnes RCA televizi a ani nevíte že je nejen vyrobená jinde ale i vlastněná někde jinde. Americká je jen ta papundeková krabice v který přišla.
Jedou jako s keserem. Měli pravdu komunisti, sice je na cestě do záhuby předběhli podle plánu, ale kam to povede dobře věděli.
I kdyby jim to všichni sežrali a dluhy jim odpustili, tak pokud jim nebudou dál půjčovat bude Amerika v řiti stejně. Svět nebude totiž zkrachovalému dlužníkovi ochoten nadále dodávat výrobky a ropu. Sami si to vyrobit už nebudou nejen umět ale nebudou mít čím a kde. Dluhy jim odputit budou muset, ono je těžký tahat peníze z někoho kdo je prostě nemá.
Ale nechte jim alespoň něco. Dovážejí určité mozky jako právníky a doktory. Venkoncem takový, co se ženou za ziskem, protože jinde než v USA se tolik neplatí za nafukování prsů silikónem a souzením Makdonalda o miliony že jste se opařil horkým kafem.
A známky jsou následující:
Zruinovat Lebanon = nedostatečná
Demonstrovat sílu = nedostatečná
Kontrolovat větší území = ditto
Ověřit vlastní neschopnosti = výborně
Otestovat dopad = dostatečná
Provětrat mozky = chvalitebná
Nutno opakovat ročník
Refinancovat hypotéku se dá dělat z mnoha důvodu, Vy jmenujete jenom jeden, s kterým nikdo nemá problém, což je využití nižší úrokové sazby a vyplacení staré hypotéky novou. S čím ale má hospodářství problém je když se hypotéka refinancuje ne proto že je to výhodné pro dlužníka, ale proto že je to nutné neboť není na splátky, a tak se vezme větší hypotéka a z části těch navíc peněz se to chvíli zplácí, než peníze dojdou. Výhodné to pro dlužníka není, vyšší risiko půjčky na větší obnos když majetek který tu půjčku ručí je vlastně stejný, nese vyšší úrokovou sazbu. Také lze refinancovat hypotéku na základě smyšleného zvýšení ručeného objektu a tím získat hotové peníze teď, za cenu že se budou 25 let splácet později. USA není romální zákazník v bance, co koupil dům a potřebuje ho financovat. USA je hohštaplér, co tý bance přednese nadnesený hodnoty aby získala co nejvíc hotových peněz. Splácet to bude někdo jiný, tak co? Není to exklusivní problém států, znal jsem jednoho podnikatele a ten to dělal taky. 3 roky vedl restauraci s obratem 40 tisíc měsíčně a nezaplatil ani jeden účet. Pak to zkrachoval, peníze si nechal a bylo to. Neplatil ani srážky na důchod pro zaměstnance, což byl dost průšvih. Vím to moc dobře, ode mne si na to pronajal budovu a vláda po mě ty nezaplacený stážky pak chtěla. Nám zůstal dlužen jenom 10,000, a to ještě jsem držel 5 tisíc zkrz něco jiného, takže jsem nakonec dopadli ještě slušně. Ale nepřeju nikomu takovou patálii. Je okolo běhání, vyřizování a papírování, vše ze stran těch postižených, podvodník si zatím sedí někde na pláži s drinkem a vymýšlí jakou ušije kde jinou boudu na někoho jiného. Při zabavování zbytku věcí co tam po sobě nechal jsem našel i nezaplacený účet na dva dolary dva roky starej. Nebyl to žádnej troškař, když neplatit, tak nikomu.
Komando Lehů, Kemů a šedesát osmiček by Vám oponovalo dnes jako tenkrát. Ti tomu budou věřit doslova až ten ten, co vleza do krámu koupit sirky, jim prodavačka řekne že nemají sebou dost peněz. Pak ovšem bude pozdě. Stěžovat si taky nebudou moct, neb nebude dost peněz ani na poštoví známku ani na telefoní budku.
26.10.2006 00:06
Jak Hizballáh porazil Izrael II.
RE: Nejlepší řešení spočívá v rychlém opuštění území
Antiseptik 69.?.?.?
Naprosto bezva plán. Ať jsou v tom nakonec všichni ne? Nejlepší je házet do toho atomovky, to je naučí. Však si to pak krysy a šváby nějak tady přeberou. Máte plán stejnej jako Bush, dobře že Vás nikdo jinej moc neposlouchá. S těma maďarama, toho by se měli v Americe chytit, Bush jim taky lhal a ne málo, čas na nějaký pořádný vzbouření. To by se Vám ale moc nelíbilo.
Ale vůbec by mě nic nepřekvapilo v Microsoftu. Zastánci ameriky mě taky nijak nepřekvapujou, dokonce ani tím že jak jsou na jednu stranu američani ve všem nejlepší, tak na druhou stranu vše co se tam děje je jaksi uděláno někým kdo tam zrovna přijel. Ani mě nepřekvapuje názor že je lacinější olej dovézt a vlastní si schovat na horší časy, jenom mi to pripomíná podvodníky co po vás chtějí abyste za ně zatím zaplatil protože nechtěj zrovna měnit stovku a nic menšího nemaj, nebo že vám dají žítra dvakrát tolik. Nejlepší odpovědi mají vždycky lháři, když se jeden vykašle na pravdu, tak se dá vymyslet i pěkná historka. Podle Kanady, soudím že je to v USA dost podobný, to co zmizelo je prostředek, práce je buď za minimum a nebo, pokud máte na to znalosti a známosti za hodně. Normální peníze, za to se už prostě tady nedělá, ty pracovní příležitosti byli přemístěny jinam. Má to logiku, flipovat hamburgery se holt na dálku nedá a sto tisíc plus džoby si holt necháme pro sebe. Zbytek ať se jde klidně bodnout nebo přihlásí do armády nebo jako soukromej kontraktor do Iráku. Taky dobře platěj, dovolený se sice nedožijete ale co.
No jenom bych namítl že všecko nelítá stejně dobře, lítání při silném větru je přímo závislé na ploše a lehkosti. Pochybuju silně že dobrý kamenný dům se tak lehce nechá rozmetat vichřicí. Dřevotřískový panel naopak velice lehce. Aby výtr rozebral dům, tak ho buď musí odnést celý a nebo ho rozebrat tím že se dostane pod panel a vytrhne ho. I cihla má tím že je malá a těžká mnohem větší šanci zůstat kde je než čtyřikrát osm stopový panel, to je pane plachta!
Ale bude dost co kupovat pro čínany. Všechny nemovitosti a pozemky co měli hypotéku která bude nezaplatitelná. Banky jim to ještě rádi prodají. Kdyby nákup prostoru byl závislý na pozemkách které ještě nikdo nekoupil, nebyl by na světě už ani jeden agent, neměl by co prodat. Z dneštníma hypotékama s pohyblivým úrokem a nulovým procentem zplácení (pouze úrok), bude co prodávat čínanům na hodně dlouho, i ty kontejnery v kterých dnes vozí laciný televize se jim budou moc hodit, na vození dolarů zpátky.
Když to jeden sleduje tak zjistí že nakonec skoro všechny muslimy obžalované z terorismu nakonec pustí, jak v Pakustánu, tak i v Anglii. Co by mě ale překvapilo, kdyby to ty Lidovky vytiskly.
Možná že už pozdě i je. Šíření osvěty je jistě záslužná činost. Problém je že se skutečné pravdy nedokopeme. Ono totiž jak jde občas něco spravit, tak za to zkurvit jde zatím všecko a vždycky! I mezi šířiteli osvěty jsou schovaný lháři. Vždycky mě zajímalo proč mají církevní hodnostáři oblek černý, červený nebo purporový, bílá by byla asi Kristu milejší. Dokavaď nebude hlava svítit červeně když se lže, a zeleně když se říká pravda, tak je to i matematicky marný. Škoda, hezká planeta to byla a ještě docela mladá.
Když se budete živit výrobou hlavně válečné techniky a munice, tak se vám nebude hodit aby se lidi spokojeně domluvili že půjdou na pivo. Uděláte co budete moct, aby se navzájem obviňovali a nenáviděli a byli ochotní se zadlužit, nakoupit munici a zbraně, kterýma pokud možno rozmlátí co kde můžou, neb vaše filiálka se taky přiživuje rekonstrukcí.
07.11.2006 07:38
Neokonzervativci zaútočili na Bushe kvůli irácké válce
RE: Utok na Iraq byl planovan
Antiseptik 69.?.?.?
Je to velmi nebezpečný. Po vietnamském debaklu si nemůžou dovolit dobrovolně prohrát, ovšem vyhrát to nešlo asi nikdy a nijak. Sázím že půjde o vše, total krieg encore.
07.11.2006 13:40
Život amerického Žida v marxisticko-rasistickém Izraeli - I. část
RE: Zajímavé povídání !
Antiseptik 69.?.?.?
Negativní negativ se stane positivem pouze v matematice, lež postavená na lži nikdy nebude pravdou, ač se snažíme jak chceme.
Holt jsou češi hloupí, nevidí že čím víc raket tím je bezpečněji. Také nějak nedokážou dostatečně valit oči na největší ekonomickou sílu světa, vždyť tam se ty prachy i tisknou. To víte, nejsou jako v Texasu, kde jsou lidi tak chytrý a bohatý, aj presidenta mají vlastního, taky chytrýho a bohatýho. Ještě jenom přesvědčit zbytek světa o tom jak to pěkně v Emerice běží. Bejvávalo. Všechno není na prodej!
10.11.2006 01:17
Obrací se karta?
RE: Karta se vubec neobraci... i kdyz si mozna svet prece jen oddychne (na cas)
Antiseptik 65.?.?.?
Přesně tak. Naopak je to docela chytrý tah o neokemů, od teď budou další půšvihy v Iráku a Afganistánu na demokraty. Až se lidi na ně dost naštvou, zvolí neokemy znovu. Tohle střídání nadpisů panuje i zde, jednou liberálové, jindy konzervativci, nic se nezmění akorát jméno. Politici ve vyspělém kapitalismu působí pouze jako ti co to slíznou, rozhodnutí o tom co jako mají udělat už udělal někdo jinej předem. Fackovací panáci aby byl lid spokojen ač nemá proč.
16.11.2006 11:38
Bushova černobylská ekonomika a těžké časy před námi
RE: Vim, ze par lidi tady sleduje burzu a nektere komodity na trhu.
Antiseptik 69.?.?.?
Problém s olejovými písky v Kanadě a asi všude kde se nacházejí je, že spracování sežere více energie než ten písek dodá, a ke všemu emise při procesu převyšují potenciální emise vzniklé spálením takto získané ropy. Takže jsou olejové písky akorát tak dobrý na zmanipulování čísel o zásobách ropy ve světě. V praxi získáš litr a zaplatíš za něj dvěma a ještě penězi.
16.11.2006 11:45
Tragédie, fraška, a to nejhorší teprve přijde
RE: Asi nikoho nepotěším...
Antiseptik 69.?.?.?
Bylo by ale dobré nezapomínat kdo Sadámovi vlastně umožnil se vlády zmocnit a kdo ho po celou dobu, včetně války s Iránem podporoval. Jistě Sadám nebyl žádnej dar lidstvu ale pochybuju že ti co ho vytvořili jsou lepší, spíš horší ne?
17.11.2006 00:10
Bushova černobylská ekonomika a těžké časy před námi
RE: Vim, ze par lidi tady sleduje burzu a nektere komodity na trhu.
Antiseptik 69.?.?.?
Ale může, jenomže ta větší spotřeba není v ropě ale v zemním plynu.
05.12.2006 12:21
Ahmadínedžádův dopis Američanům
Než někdo začne obviňovat Ahmadínedžáda,
Antiseptik 69.?.?.?
tak by si měl uvědomit proč je iránský president presidentem. V tomto světě vše souvisí se vším a nebýt dlouhodobé snahy od západu zemi jako Irán zneužívat a sedírat z kůže, plést se jím do vlastních záležitostí, tak by byl asi někdo jinej presidentem. V situaci v jaké jsou v Iránu dnes, díky hlavně USA, je Ahmadínedžád celkem dobrá volba, těžko můžete mít presidenta co je s každým zadobře v době kdy se vás každý snaží obulíkovat a okrást. Můj iránský přítel ho nemá rád, dokonce si myslí o něm že není lepší než Buš ale uznává že díky situaci vyvolané západním světem je doslova nutnej. Nezapomínejme na padesátá léta, kdy v Iránu vládla nenáboženská demokracie, což se ovšem USA nelíbilo natolik že jí pomocí CIA zničili a nastolili šacha. Tolik o snaze USA šířít demokracii. Irán není zdaleka jediný stát kde nastolili diktatůru, jižní Amerika a asie jich je plná. Však i Chavez je přímý důsledek americké politiky ve Venezuele. Akce reakce v praxi. Lidé co dosud buď věří že USA šíří blahobyt a demokracii a nebo to rozšiřují ač jsou si vědomi že je to nesmysl by nás měli přestat zkoušet opít rohlíkem, už je pěkně tvrdej a trochu plesnivej.
Pan Ahmadinezad je jeden z vzácných dnes expmlářů mezi politiky, co doposud nazívá věci pravými jmény, místo aby jak je v politice zvykem, kecal nesmysly co znějí sice možná hezky ale každý ví že nejen nic neznamenají ale že zítra se budou ti samí politici dušovat že to vlastně nikdy neřekli, že to bylo vytržený z kontextu.
09.12.2006 01:02
Za demokracii a lidská práva…
Několik poznámek k velmi dobrému článku
Antiseptik 69.?.?.?
Přesně situaci vystihuje demokraticky zvolený Hamas v Palestině, který ale není uznáván západem jako právně zvolená vláda, ač si jí Palestínci demokraticky zvolili. Napadá mě ohledně doublespeaku nový termím "not winning", což očividně není to samé jako prohrávání, to by snad mohli použít termín "losing" ne? nevyhrávání je teda něco. Měli by to uplatňovat při sportovních utkání. Pamatuji jak po třináct let američani pokračovali ve válce ve Vienamu řka "we are not losing". Jsem zvědavej co se z toho nevyhrávání nakonec vyklube ale asi to samý. Not winning, not losing asi znamená přesně to samé, je to sice v hajzlu ale nechceme si to přiznat.
Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28