Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jindrich Hrdlicka

Nalezeno 89 příspěveků, 12 různých IP adres

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

03.11.2010 15:58

Má obhajoba u druhého hlavního líčení

čtenář Laroux píše:

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

"Copak neznáte novodobou definici antisemitismu ?"

A v tom je ten problem. Novodoba definice antisemitismu neni "crystal clear" a da se prekladat podle potreby.
A tak mame jednoho sudiho co rozhodne tak, jiny zase onak a treti ? Znamena to, ze treti bude asi nejchytrejsi a nebo je vlastne stejny jako ti dva predtim, ale jeho rozhodnuti plati vic ?

A tak je v tom bordel a bude to jenom pak na vas jak se citite.

Treba jako porazeny vitez.

231843

02.11.2010 15:47

Má obhajoba u druhého hlavního líčení

Neni to nikde lehky

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Jak uz tady bylo receno neni toto jenom otazka "coalition of idiots" versus Vladimir Stwora ale sirsi aplikace.
At je to u vas a nebo tady. Extrimni fanatici z Canadian Jewish Congress maji tolik sily, ze dokazali presvedcit obchod Shoppers Drug Mart (515 obchodu v cely Kanade) ke stahnuti 3500 kopii nejlepsiho Kanadskeho satirickeho casopisu Adbusters. Proc asi ? Povazovali stranku kde byla fotografie Gazy a Warsaw getha vedle sebe, za anti- Semitism. (v roce 1939 Wermacht donutil Jews zit ve strasnych podminkach v tak zvanych "the Jewish quarters"
I prominentni Jewish Canadians jako Naomi Klein, Ursula Franklin, Anton Kuerti verejne protestuji a kritizuji CJC.
CJC nerozeznava rozdil mezi obvinenim z opravdoveho anti-Semitismu a moznosti of "false charges of anti- Semitism".
Takze moznost se na veci divat jinak je mozna daleko horsi tady nez u vas.

231723

02.11.2010 00:58

Má obhajoba u druhého hlavního líčení

Uz tim jak napisete

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

"preji si zustat v anonymite" ztracite jakoukoliv autoritu.
Nejste nacista, jenom zbabelec...

231635

03.03.2009 19:24

Vychováváme generaci „slabých idiotů“ ?

Ted už máte

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

co jste možná nechtěli. Ta silná vlna "ape amerika" se konečně dostala i do Ceské Rapublik.

"Nechotte tam, my jsme tam už byli a neni to pěkný" bylo nevyslyšeno a "society of pansy and nancy",(muži měkouši a femi-naci) ovládají školství.

Tak jak říkala moje maminka, "no neříkala jsem to......"

185412

23.11.2006 17:17

Multi-kulti learning

RE: Tisíckrát to samé

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Občas mě to připomíná mé dětství, kdy jsem měl být ke své sestře také tolerantní neboť byla mladší a já měl mít rozum.


Toto prirovnani je velmi vystizne. Vyjadruje tak trochu komickou situaci mezi bilymi muzi a zenami a lidmi nebile pleti. Bily muz je ten starsi bratr co nesmi. Jeho mladsi sestra ci nebily bratranek muze vsechno. A hodne veci se mu, ci ji promine.
Tak trochu to ale ma byt. Kdyz je clovek starsi a rozumnejsi mel by tak podle toho jednat.
Problem je ale v tom, ze ta mladsi sestricka a ten tmavejsi bratranek porad breptaj neco jako, ze jsme si vsichni rovni....

122097

18.05.2006 19:26

Postřehy našich amerických krajanů

Vazeny pane Matousku,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Napsal jste ten prispevek moc pekne....

Na otazku, " Proc je tak hodne Cechu tak hodne zlejch " se neda jen tak lehce odpovedet. Teorii je spousta a mozna, ze v kazde znich je zrnko pravdy.
Zly lidi a dobry lidi jsou zmichany vsude. Pak uz snad jenom zalezi na proporci tech zlych k tem dobrym....
A taky povazuji za smulu nas vsech, ze Sir Greshmanuv zakon nachazi vic a vic evidence: "Spatny vetsinou a nebo skoro vzdycky vytlacej ty dobry "

A jeste neco pane Matousku. Ikdyz moje jmeno je taky J.H. nasel jsem v sobe tu neuveritelnou odvahu a podepisuji se vzdycky : Jindrich Hrdlicka



106319

09.02.2006 19:35

Karikatury Proroka Mohameda

Uz toho mam dost.

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vladimire,

Jsou tady dve moznosti.

1. Vymaz vsechny ty debilni, protizidovsky komenty, a nebo,

2. Delete vsechny clanky ci komenty podepsany: Jindrich Hrdlicka


92584

04.02.2006 20:03

Zdánlivá svoboda projevu

Svoboda sem, svoboda tam,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vetsina tak zvanych demokratickych, ci pokrocilych statu tvrdi, ze svoboda projevu je jeden z jejich piliru. A to tvrdi az do te doby nez prijde nejaky ten "test".
Prisel tentokrat ve forme satiry. Podstatou satiry neni nenavist. Muze tedy byt soucasti svobody projevu ?
Situace je jednoducha. Masli svobodu, otiskni, nemasli, neotiskni. Treti forma neexistuje ikdyz se nam snazi vnutit neco jako, svobodu mame, ale...

Muslimsky intelektual Tariq Ramadan vyjadril muj pocit : " Je treba abychom byli dostatecne silny a proto uspesny v prekonani nasich hurt feelings. "

Jak silna je tvoje vira ci sebevedomi kdyz te "rozhazi" kresba ?

Situace mi tak trochu pripomina moje stretnuti s feminismem. Protoze jsem jen tak mirne nesouhlasil s feministickou prednaskou mym zakum na stredni skole, byl jsem obvinen za "nevhodne vyzvani". Ikdyz se muj pravnik obhajoval svobodou projevu zajistenou zakonem, Kremlin Sisters z vedeni skol me poslali na "sensitivity training". Stalo je to $1000 ale ja ted uz konecne rozeznam kterym zenam s radosti otevru dvere a pred kterymi je radsi pribouchnu.

Kanadska reakce na situaci s karikaturama je typicky Kanadska. Ze zeme silnych drevorubcu se stala zeme socialnich pracovniku. A socialni pracovniky spojuje jedna vec, STRACH. Ze vseho.
Kanada ma obrovskou sousedskou vyhodu kterou vyuziva ve vsech smerech, ale pritom se dost velika skupina lidi snazi zesmnesnovat Americany kde to jde. To dokaze kazdej posera. Bez Americanu bychom byli snad jenom Mexicani ve svetrech, ale to nam nazabrani se pridat ke vsem tem "nevyvinutym zemim a lidem" co stekaji jako maly pudlici na peknyho vlcaka.......

Hura vsem tem co nestekaj ale i taky se nebojej.....



91950

31.01.2006 22:12

O rozdílnosti názorů

Pani Jarmilko,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Dekuji za Vas prispevek ktery jenom potvrdil jedno moc zajimave pravidlo.

"The bad currency drives good currency out of circulation "
Sir Thomas Gresham's Law

Dovolim si jenom aplikovat zakon pana Greshama i do jinych oblasti.

"Spatny, skoro vzdycky, vyzenou,odpalej,zatlacej,ci odezenou ty dobry"

Tady nebo tam. Ale kdyz se jim to nepodari, tak je to bonus.

91380

31.01.2006 18:59

O rozdílnosti názorů

Ego

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Nemel jsem tuseni, ze jsi Vladimire tak humorny.
Sedim tu u klavesnice, ctu ty velke pravdy vlipnute do diskuze ......lidmi statecnymi, co stoji ze svou pravdou tak statecne jako za svoji znackou :
zep, hastrman,brouk,septik, pindy,kamila a treba mys......

Lide, ale zvlaste Cesi, maji velice silnou potrebu povysovani sveho EGA a pouziji jakychkoliv prostredku k presvecovani jinych o tom, "ze vedi ne jenom vic, ale i lip."
Zvedavec je jedna z moznosti kde se clovek muze, treba i virtualne, "povysit". Vetsinou to zacnina ponizenim. A nekdy i treba nevinne, " Vazeny pane Zmatousek", pise pan Taborsky, schvalne. A konci to zle. " Jeziis Kemo, ses pablb " konstatuje nejaka znacka.
Pozoroval jsem tuto vlastnost i na Cesich co prijeli na navstevu do Kanady. Svoji "vykulenost" neustale maskovali ruznyma formama "sprdavani". A spousta Cechokanadanu, odvykla tomuto narodnimu sportu, to mlcenlive trpela.
At se snazis Vladimire jak chces, kultura sprdavani tu bude.

Nemyslim si, ze Zvedavec je unikatni a politicky nekorektni. Cim vic ctes tim vic s tim nesouhlasis.....
Zvedavec ma jednostrany proti-zidovsky a proti-americky ton a v tom je spise hloupy nez nenavistny.
A tak okopavej Vladimire, zalejvej kytky a vyhazuj plevel.
Ja ctu tvoje clanky a ty publikujes moje obcasne prispevky. A oba mame "rozdilnost nazoru".
Ale na jednom nazoru bych se s tebou rad shodnul. Na definici "plevelu".


91333

16.01.2006 17:00

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Je mi líto, pani Kubova,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

ale vy z te emancipace nemuzete mit zadnou radost. Pan Werich jednou podotknul,ze z jeho hlediska, emancipace je dobra a prospesna jenom tehdy kdyz zvysi uctu zeny v ocich jinych......
Jenom tady na Zvedavci tvrdite ze, " pan Bartosek neumi cist, pan Shatterhand lze, a ja mam blby keci o emocionalite".
Well, muzete rict,"ja o vasi uctu nestojim, vy pitomci", coz je OK, ale o kterou uctu tedy stojite ?

88570

14.01.2006 17:09

Čas, aby muži byli zase muži

Hura, na medveda!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Zena, u ktere se vzbudi zvedavost, co se tyce sexualni pozice, vzbudi moji zvedavost. I na Zvedavci. A tak pryc z moji zasadou co se tyce anonymu, zadna 85ka, ale mila slecno Jarmilko.
Nejdriv k memu pravopisu. Jeden expert me chtel poucit a poukazl na "tvrde y"ktere jsem pouzil ve vete "pan Old a pani Kubova zily... " Podle ceskeho pravopisu zivy muzsky rod ma prednost pred zenskym rodem v te same vete a proto se pise "zili" s mekym. To tak trochu navazuje na tema tohoto clanku. Muzsky rod ma prednost, ale pise se s mekym ? ( rod taky totiz znamena v anglictine muzsky ud, poznamka prekladatele)

Muzi jsou jako hrebiky. Kdyz se ohnou tak ztraceji svoji uzitecnost.....

Tak na toho medveda.... Co jsem se dozvedel od par predcastne vyvinutych kamaradu, medvedice se pry podrzi stromu prednima prackama a tatinek se prituli ze zadu. Jestlize se Vam nechce na zahradu a nebo do lesa, zkuste se oprit o linku v kuchyni.

Co se tyce pani Kubove, ta dokaze byt i emocialni i racionalni. Nektere jeji observace jsem pouzil behem mych prednasek o vztazich mezi muzem a zenou na strednich skolach. Ironie byla v tom, ze nazory ceske feministky se nelibili feministkam kanadskym a mel jsem pak potize....

88143

13.01.2006 21:12

Čas, aby muži byli zase muži

Mam co rict. Ale jsou v tom hrubky

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vedel jsem, ze je to jen otazka casu a ozve se nekdo, ktereho pani Kubova pred casem nazyvala vhodne, "virtualni srab" a napadne moji cestinu, ci preklep. Cestina neni muj lepsi jazyk, ale pevne verim, ze ta mala skupinka lidi co cte moje prispevky mi rozumi.
Na druhou stranu cetl jsem par radek od 85ky. Nebyly o nicem, ale moc pekna cestina.....
O medvedi sluzbe moc nevim, znam jenom sexualni pozici ktere se v Cesku rikalo "na medveda." Ale i pres ten ocean citim, ze v pripade jizlive pani 85ky, by ani asi ten medved nejakou tu sluzbu nechtel prokazat.

87956

13.01.2006 15:47

Čas, aby muži byli zase muži

Uz zase jsme v tom

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Diskuze mezi znackou "Old S." a pani Koubovou je zajimavy tim, ze v kostce zobrazuje tak trochu typickou situaci ve vstazich mezi rozumnym muzem a emocialni zenou. Pan Old se domaha definice ktera by pak umoznila zajimavejsi diskuzi ale pani Koubova mu ji neda. Muz chce vycistit zrcadlo, zena mu na nej dycha.
Tady o nic nejde, jenom tak "placame" na Zvedavci.
Kdyby ale, nedej Bohu, pan Old a pani Koubova zily v Kanade, pan Old by musel prodelat "sensitivity training" a pani Koubova by byla povysena....

87920

15.11.2005 18:41

Devět bodů jak zničit Ameriku

Asimilace asi ne ?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Otazku assimilace nebo diversity muzeme diskutovat do nekonecna. Udalosti ve Francii tomu ale dali novou prichud. Dva vzory tak zvane sounalezitosti jsou jenom na papire. Ve skutecnosti americky "melting pot" ci kanadska "mosaic" nepracuje. Kanada je jedno obrovsky jezero, ale my vsichni nejsme na jedny a ty samy lodi. Jsou tu dva veliky krizniky, jeden anglos a jeden francos a zbytek se placa na ruznych vetsich ci mensich plachetnicich. Jezero ktere nas tak vsechny spojuje uz neni tak pruznacny jaky bejvavalo, ale porad to neni tak spatny...
76% americanu a 83% kanadanu starsich nez 55 let chteji aby vsichni imigranti adoptovali americky ci kanadsky zpusob zivota. Na jednu stranu maji pravdu. Na druhou stranu mexicke noviny vydavane v Americe varuji imigranty aby to nedelali. "Americky zpusob zivota je nebezpecny vasemu zdravi. Americka moderni rodina je v rozkladu a kdyz adoptujete jejich filosofii ziti dopadnete jako oni." Co ma tech 7.8 milionu lidi narozenych v Mexiku delat ? Prelest plot do Kanady k nevlastnimu bratrovi Ameriky ?
Mozna ze by meli imigrovat do Cech, ale kdyz tak ctu ty cesky noviny tak nevim......
Vetsina imigrantu ma jednu vec spolecnou. Kultura zeme kde se narodili se jim nelibila a tak sli do sveta za jinou kulturou. Ale tam si zase chteji drzet ci oslavovat tu kulturu ktera asi nebyla tak moc dobra, a k vuli ktere vlastne odesli ? A nebo kdyz ta kultura je tak dobra, nebylo by lip se vratit do zeme co ji ma nejvic ?
Asi vsichni hledame raj z ktereho jsme byli jednou vyhozeny a mame v tom bordel......

78337

08.11.2005 20:50

Rasisti

Velice zajimava diskuze,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Otazka multi a kulti se nikdy nevyresi. Jestlize pripustime "ethnocentricity",
volne prelozeno, nase kultura je lepsi nez jakakoliv jina, assimilace neprichazi v uvahu. Snad se nenajde jeden clovek co by rekl; "ta vase kultura je lepsi nez ta nase a tak udelam vsechno abych byl jako Vy."
Kanadani jsou znami svoji "identity crises". Ale to jim nezabrani napsat do denniho tisku...."Kanada propasla sanci udelat z immigrantu Kanadany".Vyzkum potvrdil, ze 78% Kanadanu by radi vydeli immigranty "pokanadsteni". OK ale ktery ten Kanadan bych asi tak mel byt?
Rika se, ze lidi maji radi lidi co jsou jako oni. A kdyz nejsou tak je radi nemaji. Z toho vyplyva jednoduche reseni, kdyz chcete aby vas lidi meli radi, musite byt jako oni........


A jeste neco. Nevim jak u Vas, ale tady u nas k bremeni bileho muze patri i bile zeny......

77387

11.10.2005 17:49

Byli jsme v kanadské restauraci...

Imigrant nebo turista?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Kanadsky obcan ma mnoho tvari.
A tak i "Kanadske restaurace". Typicka Kanadska restaurace neexistuje. A tak jako lide, restaurace jsou rozdelene do ruznorodosti a "cenovych skupin" A pak "kazdy jen tu svou ma za jedinou".
Logicke mysleni typu, "vzal jsem si spatnou zenskou. Vsechny zensky jsou spatny, neni moc efektivni......"
Ale jako spravny emigrant, musis si, Vladimire, skoro porad stezovat. Kdyby tomu tak nebylo tak by jsi byl jenom turista.

73926

18.08.2005 22:22

Show v Gaze začala dle očekávání

Objektivni ??

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

"Pri precteni Hospodarskych novin mam pocit, ze tohle nema s objektivni novinarinou, ba pokus o ni, vubec nic spolecneho".....

Ta hrozna ironie je, ze pan Kral vubec nevidi, ze jeho pohled na tu samou situaci ma hodne spolecneho s pohledem Hospodarskych novin.

Pane Krali, ani to nejdrazsi zrcadlo nezrcadli rub.....

66751

05.08.2005 22:46

Otec světa

Znacko TS,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Nechci zabijet mrtveho kone, ale odpovim kdyz jste si dal takovou praci....
Mate pravdu, jestlize jsem se podepsal Jiri Valter, jenom Jiri Valter vi...
Ja mam jenom osobne problem kdyz i treba neco zajimaveho je podepsano "gap". Ale to jsem jenom ja. Vetsine, jak vidite, to nevadi.
Na druhou stranu chapu vas strach.......

Nemecko prohralo. Skore 2 : O Spojene Staty. Dekujem Vam, Spojene Staty.

Proc ale Amerika vytlacuje alternativy tam u vas ? Je to chyba "plisne" a nebo lidi neschopnych "neplisnivych alternativ " ? Americane maji i neplisnivou kulturu, proc ta se nechytne ?
Snaste se byt vic vybiravy, kluci a holky cesky. Thats all.

64859

05.08.2005 16:54

Otec světa

Pani,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Chtel jsem napsat Ajo, ale to zni blbe kdyz se vlastne tak nejmenujete. Kdybych mel nick, treba Tarzan, prece by jste nenapsala, pane Tarzane ?
Nemusite se branit, napsal jsem Paja a ne Aja. Muj syn se jmenuje Pavel a rikame mu Paja. Jeden z komentatoru mel znacku "Pavel". Protoze zijete v Kanade delsi dobu reagujete jako vetsina,ci vlastne mensina, zeny a lide barevni, a citite se "offended".
Proc rozvadim takovou nesmyslnost ? Je tak trochu typicka. Mame i zakon na tuto pitomost. U soudu plati "impact" a ne "intention". Takze se ani Aja nejmenujete, ja jsem napsal Paja ale vy jste se urazila. A Kanadsky "Human Rights" commission by se s tim musel zabirat...
Takze, uvolnete se prosim, ukazte Vasi navsteve tu zbabelou provincii a ja na druhou stranu vynecham kazde slovo s p,A,j,a.....

64782

05.08.2005 16:21

Mám radost jako malý kluk

Paja, Kaja, Maja

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Brat hodne veci vazne je ochrany stit idiotu.....Montesquieu, Pensees et jugements, 1899.

Clanky a komentare vetsinou pendlujou mezi vaznosti a sprtouchlatama. (to je slovicko, co ?). Ucelem jinych je "nasrat" nekoho. Dava nam to dobry pocit superiority. Kdyz jsem jeste ucil, spoustu zaku milovalo ty ucitele "nasrat". A kdyz se jim to podarilo,coz bylo ve vetsine pripadech, vedeli, ze "vyhrali". Nejsnadnejsi bylo nastvat ucitelky. Tady staci napsat Vcelicka Maja, a riskuju urazeni dvouch lidi, ci znacek.

Uvolnete se prosim. A nebo, "Cant touch me" neni spatna filosofie. Komentare Vaclava, Pesh, Jiriho Taborskeho a jinych jsou k nezaplaceni. Jeste ted me slzy smichu kapou na klavesnici. A znacka Martin, " Vy magori ze zamori..." je hrozne vystizna. A k tomu jeste uz konecne ted vim jak muzu nazvat nektere me pribuzne v Cesku.


64770

03.08.2005 23:07

Otec světa

RE: Pane Sodek,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Nemam nic proti nick..... I ten nejpitomnejsi ma svoje misto. A ze tech mist je. A pravo ma na nej i ten nejhloupejsi... OK.

Urcity vliv na moje mysleni mel americky spisovatel Allan Watts. Ja jsem si jenom dovolil "prelozit" jeho ideu "Losangelization" do trochu jine koncepce.
Jestli se to lidem libi nebo ne, americani maji na svet obrovsky vliv. Ta nejvlivnejsi cast a ano pane Valter, Hollywood ma s tim mnoho spolecneho, je California, nota bene Los Angeles. A k vuli te sile vlivu, zbytek planety neni globaliazed, ci civilized ale "losangelized". I sami americani jsou "losangelized". My v Kanade jsme vsichni jini ale jedna vec nas vsechny spojuje, americka kultura. Jeden z prikladu co si dovolim uvest je, ze z 10 skolskych reforem v Kanade, 9 jich bylo puvodem z Californie. Cela idea of Self-esteem, tak porad vlivna a popularni, ma koreny v Californii.
Velice rad ctu ceske noviny, ale cim dal tim vic uz nejsou cesky ale "losangelsky". Za kratkou dobu uz ani nebudeme muset cestovat. Nebude multi kulti ale "zadna-kulti", LA kulti. A to bude hrozna skoda.
Dekuji za Vas zajem........

64462

03.08.2005 15:19

Otec světa

Pane Bartosek,

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Neni to prave pekny, ze se pani autorka podepsala a jeste prihodila fotku. Ikdyz s ni osobne nesouhlasim, respektuji jeji nazor. A i ta druha fotka se me libi jak president Bush dava prstik vsem tem komentatorum co nemuze nikdo respektovat, neco jako, krysa,karel z moravy, sudan,melounek,vosicka, pavel andel,ton,zab,paja, fidealista a ti co neco napisou ale preji si aby jsme nevedeli kdo jsou. Ja vim, ze neco napsat a nepodepsat se je velkou soucasti webove kultury ale brat komentar od treba "cunilingare" vazne, znaci ze mame dost problem. A nejvetsi sranda je kdyz se treba tunta hada s 79.....

Bez americanu by vsichni evropane chodily v kratasech s tim padacim mostem, a ve skolach by deti zpivali hezske bavorske pisnicky. A co se tyce americke kultury nikdo ty evropany nenuti aby si ji kupovali,cetly, divali se na ni a i ji bastily. Zadny globalization neexistuje. Co existuje je "LosAngelization"
A az bude ta transformace hotova,a vsichni budeme "losangelized" nebude na co nadavat. Pristi leto se chystam do Prahy. Doufam, ze konecne budete dostatecne "losangelized" abych se citil jako "doma".....

64345

29.07.2005 15:28

Multi-kulti? Tuti-fruti!

RE: Naopak kritika muli-kultury

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Moje interpretace tohoto tema je vyjadrena z casti panem Taborskym a znackou "Abel".
"mul-cul existuje kdyz jedna cast populace vetsinovou kulturu odmita " K tomu tolerovani bych jenom pridal, ze se zaklada na toleranci jen v 3D (dinner, dance, dress) Diversita jineho nazoru se netoleruje. A jak podotknul "Abel", assimilace je nezbytna k uspechu v postupu.
Ja a moje rodina jsme officielne Kanadani, ale nejsme "anglosized". Takze se jedna o takovou "minoritu ctyrech". A to zase neni tak spatny......

63454

15.07.2005 16:30

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: Symptom, nebo pricina?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pan Stwora tento web moc pekne vylepsil. Podle meho nazoru technicky na nejvetsi urovni. K uplne dokonalosti uz jenom chybi v rubrice prispevku: klikni zde a muzes si precist jenom komentare k clanku. Klikni treba tady a nalajnujou se ti ty druhy. Uz se mi dela na prstiku takovy maly puchejr.
Sdilim s Vami, pane Slechta, termin "umely multi-culti", ja jsem to nazval "virtual m-c" C.H.Summers napsala znamou knizku "Kdo ukrad feminismus?" Mozna napsat "Kdo ukrad multi-culti?" by mohl nasledovad. V podstate a v te naivni forme, to nemusely byt spatny ideologie, ale lidi to zpackaly. K svemu prospechu, tak jako vsechno. Je ale uz vic hlasu jako je Vas pane Slechta. Editor anglickych novin, The Spectator navrhuje "re-Britannification of Britan " Labour MP Shahid Malik, "v nekterych pripadech uz nemuzeme tolerovat toleranci. Neustupovat, napadnout "
Muj otec mi vzdycky radil "moudrejsi ustoupi" V te dobe jsem nemel inteligentni odvahu odpovedet "ale pak blbec vyhraje" a pak rychle ustoupit ....

U nas v Kanade to nemame lehky. Kdyz jsem prisel do Kanady chtel jsem byt soucasti "kanadske kultury" ale oni sami kanadani v tom maji bordel. "Kanadska kultura jako samostatna, neexistuje. Kanadan ma mnoho tvari " prohlasila ministrne kultury v te dobe.
OK. "Nechame si tu kulturu z ceska, mamko, a udelej rizky a bramborovou kasi. A kdyz uz jdes do kuchyne, prines mi Kozlika".

Ta pomlcka mezi Czech-Canadian ma v podstate dvoji sluzbu. Budto oddeluje a nebo slucuje.Ta interpretace je pak na vas, nekdy i dokonce na statu.

61815

14.07.2005 16:46

Ahenakew uznán vinným z šíření nenávisti vůči židům

Neco nekorektniho ?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Moc se me libi tento novy format. Tvoje "tvrdohlavost" udrzet tento webmag na vzdory vsech tech negativnich poznamek co obdrzujes a zdrzenlivost ctenaru te financne ocenit je opravdu obdivovatelna. Novy format a ted uz jenom trochu noveho mysleni, prosim. A mozna mala zmnena pod nazvem "politicky nekorektni webzine". Jak se veci zmenily a proc Zvedavec je vlastne pravy opak toho co hlasa se pokusim demonstrovat situaci v Quebecu. V teto provincii skoro nenajdete media ktera by nebyla proti George Bush, americanech a missile defence. Zadna debata ruznych nazoru neexistuje a zastat se USA je povazovano za politicky nekorektni. Kdyby jsme prelozily nektere clanky do francoustiny a jestlize ty mistni nejsou skrblici, mozna by to vyresilo nase problemy ?

Pan Ahenakew je starej blbec. Nejdriv z nej vypadla chorobna nenavist vuci zidum, pak se omluvil, skoro brecel a pak to otocil a vinil Kanadu z rasismu Ja bych mu pokutu nedal, spis "na prdel"
Kanadsky soudni system je prohnily, to souhlasim, ale existuji daleko lepsi dukazy nez tenhle "zlej dedek".

61640

07.07.2005 22:56

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Taky co jsem to za profesora zlehceneho vzdelani co se zepta otazku aniz by nenabidl hrstku odpovedi. Tak tedy, a multiple choice:


Zvedavce delam protoze:

a. chci provadet otevrenou komunikaci mezi cechy a slovaky, co byli a nebo porad jsou CS.

b. provadim prostor pro par blbcu co si chteji zvysit sebevedomi nadavanim jinym

c. provadim prostor pro vic nez par.............

d.outlet pro zklamane emigranty

e.chci aby vic lidi nemelo rado zidy a ameriku

f.mam potrebu si zvysit/snizit self-esteem

g.dela mi radost, kdyz ctu objektivni nazory a chci je vsi silou podporovat

h.jsem mozna masochista, snazim se presto, ze mi to blby ale nekdy i chytry lidi zneprijemnuji

i.provadim outlet pro lidi bojacneho ducha,lidi treba neblbi,ale anonymni, aby taky mohli neco prihodit do, ci mimo misu

j.jsem v podstate lidumil ale lidi mi ser..

k. vim, ze moje prace je neocenena intelektualne ci financne ale porad verim, ze neintelektualni skrblici me jednou oceni

Okrouzkujte spravnou odpoved a nebo par, ci vsechny.
Dekujem a have a nice summer ?

60232

07.07.2005 17:12

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Chtel bych se pripojit do diskuze. Zvedavec me poskytnul do jiste miry moznost virtualni ulevy a par zajimavych pohledu na situace ktere me zajimaly. Primlouvam se za pokracovani a "users fee".
Jedna vec by mozna prinesla trochu svetla do naseho polotemna, odpovedena "politicky inkorektne" coz znamena uprimne:

PROC TOHO ZVEDAVCE, LADO, DELAS ?

60167

01.07.2005 21:16

Ať žijí muži!

Ať žijí muži!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Mne vzdycky zajimalo jak mnoho interpretaci muze nastat z jenom jednoho pohledu. Takze to neni to co jsem napsal ale rozlicny preklad rozlicnych lidi.
"Kdyby nebyla disciplina tak by lidi byli jako opice ve Stromovce."
Ja mam rad disciplinu. A ta muze byt i ve Stromovce. A nebo ve Zvedavci.
Podepsat, nepodepsat? Jak uz jsem jednou napsal, nepodepsany, ale slusny i treba zajimavy prispevek je jako kdyz se libate s krasnou zenou pres kapesnik. Neni to ono.
Ajo 24, piste prosim dal, prostoru je tady dost, obvzlast kdyz 40 prispevku bylo vymazano. Lev 68, diky za vasi uprimnou omluvu, ale nenechtete se mnou odradit.
Libi se my oboji, pane Valtr. Psat slusne a k veci. S panem Matouskem jsme se snazili zalozit Zvedavce 2 pro lidi co pisou slusne a k veci, ale museli jsme to na nestesti zrusit, protoze to nikdo nechtel cist a nikdo tam nechtel psat.
Nekdo zbira houby, ja zbiram vedomosti. Po tomhle clanku jsem nasel par peknejch hribku. Trodas, Veliky, Milan, 59, Drozda, TS,212, 80,a jini
dekuji za Vase komenty. Moc jsem si na nich pochutnal. A Vladimire dekuji, ze jsi vyhodil z kosiku par prasivek. Nechybelo moc a mohl jsem byt otraveny.
Dneska je DEN KANADY a tak musim jit oslavovat ikdyz posledni dobou uz nevim proc. Ale po par vypitych kozliku ten javorovy list a cesky lev tak nejak splynou dohromady.....





59406

30.06.2005 22:01

Ať žijí muži!

Ať žijí muži!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Anonym je vzdycky daleko sprostsi nez to, nad cimz se pohorsuje. Anonymni jsou ubozi lide, nemocni lide s velikanskym pocitem menecenosti........ Jan Werich

A k te cenzure. Nechtel jsem nic co neni pod " Jak psat prispevky" Jestlize ale uverejnim pravidla hry a pak je nepiskam, neni to chyba hracu ale rozhodciho. A rozhodci je pan Vladimir. Piskej a vyluc, nebo z toho budes mit bordel !
Ale kdyz treba ti bordel tak moc nevadi, tak neuverejnuj pravidla a nebo je nedodrzuj a nech hrace delat co chtej.
Problem je v tom, ze slusny hraci pak nebudou hrat. Ale pak to uz neni na rozhodcim, ale na "slow Czech-Canadians" ktery by si meli sebrat balon a jit hrat na jiny hriste.

59247

30.06.2005 17:03

Ať žijí muži!

Ať žijí muži!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

At zije cenzura !

Precetl jsem si "Jak psat prispevky aby prosli cenzurou" A proto nechapu pane Vladimire, ze jste nechal vsechno tak hrozne zdegenerovat....

59196

27.06.2005 17:06

Ať žijí muži!

Ať žijí muži!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Mozna je to tim, ze jsem ucil matiku a nebo treba vubec ne.A tak tenhle logicky tok me napadl:
Koreny vsech nasich problemu jsou ve vzdelani. pan Plato
Femi targetovaly pro svoji propagandu skolstvi.
Skoly jsou vuci chlapcum nepratelske. Ian Hunter
Femi nici nase mlade muze. C.H.Sommers
Kanada ma ted asi nejvic problemu. Skoly, lekarstvi,soudnictvi, imigrace.
Problemy jsou porad,ale ne do takoveho meritka. Muzou za to femi? Mozna ano,podarilo se jim zeslabit pozici muzu, ale vetsi roli v tom muzou hrat muzi, hlavne ti co se nechali zeslabit. Psalo se tady o valce pohlavi. Co je to za valku kdyz jedna strana porad utoci a ta druha ustupuje ? A pak k tomu, muzi jsou jako mafie, vybijeji se navzajem. A tak mame spolecnost kterou jsme si zaslouzili.....A polo-muzi a polo-zeny je hodne spatna kombinace.
Proc ale o tom psat ? Da se to zmnenit ? Stoji vlastne nekdo o to aby se to zmnenilo ? Je muzstvi na tom tak spatne, ze se muzi opravdu pokouseji snaset vajicka ikdyz to tak hrozne boli ? "Beda volovi kteremu vladne krava", rikal muj dedecek. Vul a krava se ale k sobe hodej a pak je jedno kdo vlastne vladne ?
A tak muj boj s femi, vlastne s blbosti, se soustreduje na soudruzku, myslim pani ucitelku, ktera dala memu atletickemu synovi dvojku z telocviku, protoze je ve sportu moc agresivni a par zaku a zacek se pry rozplakalo kdyz prohravali. To je Kanada, co ?

Jaka je moje identita, kdyz takhle pisu kanadskou cestinou, ptalo se me par emajliku.
Ja nejsem kanadan(nenarodil jsem se v Kanade) a nejsem cech (neziji v Cesku) Ja jsem jenom kanadsky obcan. A good canadian citizen. Tot vse.
A nebo jsem taky polo. A az bude v Praze soutez o nejvetsiho polo-cecha tak me prosim Vas prihlaste. To, ze merim 188cm bude urcite velka vyhoda......


58755

02.05.2005 15:41

K diskuzím za články

RE: Proc jsem "rasistou" 2.

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Velice zajimava pozice, pane Belsone.....

Byl bych rad kdyby jste vysvetlil, "vsichni co zrazuji vlastni krev".
Bylo by moudrejsi kdybych zradil vlastni krev v mem pripade "bilou" a byl na stane hlupaka, nez se ztotoznit s inteligentnejsim asiatem ?
Dal bych prednost hloupe bile zene nez rozumne cernosce ?
Rika se, ze lidi maji radi lidi co jsou si podobni. Barvou a nebo inteligenci ?
Libi se mi Vase prime, jsem racista.
Az doctu vsechny ty knizky co jsou u nas v knihkupectvi, pak mozna, podotykam mozna, bych se mohl identifikovat jako....inteligentista.

Vas,
Jindrich Hrdlicka

51217

17.04.2005 16:34

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Jednou jste napsala pani Ajo, ze nez by jste se podepsala tak radeji nebudete psat. A protoze pisete dobre, nepodepisujte se. Pan Stwora sice jednou napsal, ze kdyz se neumite poradne podepsat tak "jenom tak placate", ale asi musel tenhle nazor zmnenit. Pro me je to otazka eticka.
Pani Alzbeto, vsichni jsme "vezni nasich zkusenosti " A ty pak ovlivni nase nazory. Diky za Vas.



Jindrich Hrdlicka

49431

16.04.2005 15:52

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pekne jste to napsal, pane Drozda a taky hned se do vas dali ti nepodepsany virtualni srabove od A(aja) az do Zed(zap). Vase tema " cesi a nebo necesi" je zajimave, a odpoved se asi bude lisit na pocitu kazdeho jednotlivce. Podle me, Cesi ziji v Cechach. Ti ostatni jsou mozna puvodem cesi, ale ted jim muzeme rikat VC, virtualni cesi.
Co se tyce Kanady, mame tady spoustu krizi. Ta nejvetsi je a kterou asi trpi znacna vetsina kanadanu je tak zvana krize identity. Situace se jeste vic zkomplikovala kdyz minister kultury prohlasil, ze v Kanade neni jedna officielni kultura kanadska. Kazda pry ma byt rozeznana stejne. Tak. A k tomu navic jsme nikdy nemeli Den Nezavislosti. A tak Kanada je vlastne ten nejvetsi hotel na svete. A vsichni v nem zijeme, ne ale na stejnem poschodi.
A zato ze jste nebyl korektni se neomlouvejte. A pichejte dal.

Vas J.K. Hrdlicka

49310

13.04.2005 17:05

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Souhlasim s pani Ajou. Politicke strany v Kanade se podle me rysuji asi takto. NDP jsou v podstate komunisti. Liberalove, socialisti a Konservativci jsou Liberalove.

Ted jsme tady v peknym pruseru. A dobre nam tak. Americani o nas rikaji, ze jsme jenom mexicani ve svetrech, americanky nas porazili v hokeji a v Brazilii koluje tenhle vtip:

Universitni vyzkum se snazil prijit na to jaky je rozdil soulozit s kanadankou a nebo mrtvou rybou. Bohuzel nedosli k zadnemu vysledku. Ze vsech tech dobrovolniku se nanasel jeden co by chtel soulozit s kanadankou.

48984

13.04.2005 15:02

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Kanadský premiér šlápl do výkalů

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Dovolte mi podekovat znacce R-24 za vynikajici odkazy. Ikdyz se snazim zapomenout, clanek byl "deja vu " toho co ja jsem prozil jako ucitel v Kanade. Moje "stretnuti" s feminismem a pozdeji s komisarama skolske administrativy bylo rozdilne snad jenom v lokaci. A pak tady je jeste jedna vec kterou zavidim panu profesorovi v jeho boji za spravedlnost, lidi kteri nejsou tak strasne pasivni jako je vetsina kanadanu.

48972

11.04.2005 18:30

V čem chodíme oblečeni v prérii

V čem chodíme oblečeni v prérii

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Premyslel jsem nad Vasema poslednima dvouma prispevkama, pane Valter a nemohu se ubranit predstavy, ze duvod zdelit Vase pocity o Kanade ma asi jinou zaminku. A tak mi dovolte tuhle teorii : zacalo to tim, kdyz Buh vyhnal Adama s Evou z raje. A ted ten ztraceny raj nekteri z nas hledaji. Par nas prislo do Kanady, treba v roce 1968. A v te dobe Kanada byla docela pekna. Ale na nestesti pro nas, se zacala menit. A k horsimu. Skolstvi, lekarstvi, soudnictvi, "hloupy bily zeny" a jejich hnuti, politika, vychova deti. A nase Kanada se stala zemsky raj, tak jenom na pohled. Z dalky.
Buh nestvoril perfektniho cloveka, ale cloveka vadneho. A ne vsichni jsou vadny rovnopravne. A my tech vic vadnych mame tady cim dal tim vic. ( ze by skolstvi ? )
Jeden pan tady jednou napsal, ze prisel do Kanady za lepsim zivotem. A treba ho ma. I jini ho treba maji.
Ale taky je nas "par" co jsou tak malinko "rozcarovany" a urcite z dobrych duvodu.
A nebo to treba vystihl jeden z mych vulgarnejsich kamaradu, ktery na to kdyz jsem se ho zeptal proc tady je, ikdyz na to tady porad nadava, me odpovedel. "Well, tady me to tlaci, ale tam by me to asi sra.. "

48790

05.04.2005 15:01

Velikonoce slaměného vdovce

Velikonoce slaměného vdovce

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Mily pane Valter,


Dekuji za Vas clanek, ci clanecek. Uprimne napsano. A dobre, ze Vam to pan Stwora otisknul. Nemusime porad jenom resit svetove krize a porad se divit proc jini lide nevidi veci tak jako my. A nebo, jak muze byt nekdo tak trochu pesimisticky a nemuze se radovat tak jako ja ?
Vy na druhou stranku nikomu nevycitate proc maji takovou potrebu zdelovat jak jsou "happy". A oni urcite jsou. A nebo si muzeme pripomenout slovy hrdiny Kunderova "Zertu" skutecnost ze: "Optimismus pachne blbosti"
Zen nas uci, ze zustat mezi optimismem a pesimismem, neni spatna pozice. A kdyz nekdy sklouzneme trochu "dolu" a chceme se s tim podelit i treba pres internet, so what ?

Diky,

J. Hrdlicka

48038

03.03.2005 22:24

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Ne vsechny Kanadske noviny nabizely jednostrany nazor na "Zundel situaci"
National Post, jediny politicky nekorektni, se zameril spis na situaci Zundel, jako priklad Kanadskeho Policejniho Statu. Ten vzniknul 18 cervna 2002 kdy prisel do prakce Immigration and Refugee Protection Act. Ten umoznil jednomu soudci to, co udelal s panem Zundelem. Zakon totis nerozlisuje mezi "zlo myslim" a "zlo delam". Pripada mi to podobne hloupe, jako zakon tak zvane Komise Lidskych Prav, kde neni dulezita vase intence kdyz vyjadrite neco nevhodneho, ale jaky to ma nasledek na tom, komu jste to rekl.
Ironie je ,podle meho nazoru, ze "nepritel" kanadskeho zpusobu zivota neni pan Zundel, ale authority ktere napsali a odsouhlasili IRPA a federalni soudce pan Pierre Blais.

44774

02.01.2005 18:16

Učitelem v Kanadě

Učitelem v Kanadě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Moje 16-leta dcera me dala k vanocum takove do kamene vytesane, anglicke prislovi : Every Path has its Puddle. Zni to tak velkolepe. Prelozil jsem si to do jadrne cestiny : Na kazdy ceste zivotem budou sem tam nejaky hov.. a kumst je do nich neslapnout.
To se mi vzdycky nepodarilo a do par jsem slap. Nekdy i plnou botou.
Vic me ale vadilo, ze to trva takovou dobu, nez se clovek zbavi toho smradu......
Chtel bych podekovat Vam vsem za Vase prispevky, ktere se pro me staly takovou formou "air- fresheneru" a tim ten puch ztraci svou silu vic a vic.
Dovolte mi Vam vsem poprad vse nejlepsi do Noveho roku a pristi rok pod stromecek, dobry, vsemu odolny "Batovky".


Jindrich Hrdlicka

39466

18.04.2004 19:06

Propuštěn po sedmadvaceti letech

Propuštěn po sedmadvaceti letech

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

A bude hur.....

Skoda, ze se prispevky na muj clanek zvrhly na diskuzi o nejake mikine. Jestlize je ten dotycny spravnej chlap, tak nechodi k taboraku kde ho nechtej. A k tomu jeste kdyz hraje blbe na kytaru. A kdo je ten pravy american ? Vsichni jsme, a nebo budeme americani. Globalizace znamena- amerikanizace. Zachvili bude tezke si vybrat zemi ktera se jeste nepoamerictila.
Prispevky k memu pokusu o clanek me zajimaji vsechny. Vynikajici,zajimave, zle, plne opravdoveho soucitu ( dr.Kveta),urazlive, atd. Vzdyt jsme sakra vsichni Cechoslovaci, myslim, americani z malym a.
Nechtel jsem aby muj pokus vyznel trpce. To co se stalo me, a mesic predemnou mymu kolegovi z Recka je znameni doby. Neni to chyba feminismu, kapitalismu, debilizmu, ale Dollarismu. Predstirame vyssi cil, ale v podstate jde o dollary. Cim vic, tim lip.
Ja osobne jsem "nezacal radit jako tygr", ikdyz bych docela rad,
ale pry to byla akumulace od roku 1984. Byl jsem ja, a predemnou muj kolega politicky nevhodny. On byl propusten, protoze pry byl spatny ucitel, u me by tohle neslo dokazat, tak to svedli na nebezpecnost.
Jenom je to takova ironie. V Cesku jsem byl politicky nezadouci,
a tak jsem odesel, v Kanade jsem " odesel" protoze jsem byl politicky nezadouci. To je tak asi vsechno...
"Proc jste se neprispusobil, mel by jste to lehci" ptal se nekdo.

Neprispusobil jsem se asi proto, za jsem zil dvacet pet let v komunismu............................

28033

26.05.2003 03:43

Vyděračský terorismus je populární

Mit svuj nazor je popularni

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Kazdy clovek je veznem svych zkusenosti. Jestlize nam ale chybi zkusenost, muzeme formulovat nase nazory podle zkusenosti jinych. Nas vyber je ale zase zavisly na nasich predsudkach. A tak filtrujeme. Nase nazory jsou pak velkou soucasti nasi osobnosti. Kdyz nekdo napada nas nazor, napada nas. A tak se branime. A nejlepsi obranou je utok. " Vy ste vul, Mikine. Ja nejsem vul, ale Vy jste vul, profesore Malvo. Takovou blbost slysim furt, pane Murt. Kecate pane Peleska, ne, Vy kecate Brnaku.... atd. atd.
Zajimave je ale, ze tohle je jenom virtualni bitva. Chybi skutecni lide. Kdyby se nekde setkali, vsechno by treba bylo jinak. Mozna, ze pan Mikin je starsi, elegantni pan a pani Erica je hrozne sexy. A nebo dejme tomu, ze nekdo zaklepa na dvere, pan Stwora otevre a tam stoji krasna zidovka s hlubokym vystrihem a zepta se jestli nema mlynek na mak. Co pak ?
Ale uz musim jit. Snazit se dat lidi dohromady se me moc nedari. Asi v tom nemam zadne zkusenosti..........

14380

22.05.2003 18:40

Izrael – Palestina: Fakta, která stojí za povšimnutí

Jaka skoda ,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Tento website zacal jako ZVEDAVEC a skoncil jako ZUNDELEC .

14281

27.04.2003 17:21

Nahá pravda

Polopravda vitezi !

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pan Nohejl pise "....coz neni vubec pravda." A co je ? Vedomost nevinna chyby, je moje favoritni definice Pravdy. Vsechno co tady delame je "KLIKNI A HLEDEJ PRAVDU" A jestli se to nekomu podari, dejte me, prosim Vas vedet. Jsem v seznamu Pravdu hledajicich. Lidske nazory jsou hracky pro deti, rikal Heraclitus. A clovek premysli a Buh se smeje, rikal Kundera. Pravdu nenajdem, a tak se alespon bijem Polopravdama , rikam ja. Kundera, Heraclitus, Hrdlicka. [smích]
Naha pravda, je nazev tohoto clanku. Vystiznejsi by mozna bylo, Ukaz mi tvoji polopravdu a ja ti ukazu mou.

12900

27.04.2003 13:58

Nahá pravda

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nedavno jsem cetl v National Post, ze soucast Americkeho planu pro stredni vychod je likvidace nebezpecnych zbrani pro vsechny staty v teto oblasti. Tim si pry ale velice pohnevali Israel.......

12888

26.04.2003 17:01

Nahá pravda

Nahá pravda

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nikdy jsem si nemyslel, ze se mi budou libit komenty od tak odlisnych ctenaru,jako Mikin a pan Nohejl. Jeden vtipny a druhy se zajimavou analyzou. Podle meho nazoru, pane Nohejl, Lada nas provadi s zavodni jidelnou, coz je OK, ale co mu nekteri vycitame,je to, ze nas krmi porad stejnymi jidly. Jidelnicek obsahuje vetsinou dve jidla, proti-zidovsky a proti-americky knedliky. Slibil nam zmenu od jinych jidelen, ale vari to samy jako CBC, Toronto Star, Globe and Mail a spoustu Kanadskych zamindrakovanych politiku. Ale jeste, ze ma v mistnosti zajimave roztrousene mucholapky.
Jako ucitel jsem prodelal asi deset neuspesnych skolnich reforem.
V te posledni je ale neco co navazuje na Vas point o kritice. Kazdy ucitel je ted povinen na "report card", kdyz tedy kritizuje, napsat navrh na vylepseni. A ne jenom "vic se uc". Navrh musi byt konkretni. Na zvedavci to ale mame tezky, protoze nevime kdo je ucitel a kdo je zak........

12861

24.04.2003 18:13

Jak to bude s placeným obsahem

Pane Bilina

Jindrich Hrdlicka 199.?.?.?

Ten seznam jsem si nasel po kliknuti Nejcastejsi prispevky. Nelibilo se mi hrube generalizovani. V tom seznamu je spousta lidi jejiz kontribuce je pro me zajimava.

12741

23.04.2003 21:39

Jak to bude s placeným obsahem

Znacko baron,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nevim jake je Vase jmeno a hledat ho v archivu nebudu. Cekal jsem od Vas vic nez, " Hrdlicka-Holub" To je neco jako "bouncing czech" od mych duchaplnych kolegu. Tvrdite, ze zvedavec je mucholapka pro blbce. OK. Podivejme se na nejaktivnejsi diskutery: Stefan, Nohejl, Mikin, Brnak,Milo,Aja,Matej a Zdenek. Mate stesti, ze si to nechaji libit.
Libi se my rozbor od Milo. Vsechno jsou to tady ale jenom dohady. Pan Stwora by musel byt ultimatne politicky nekorektni a to je rict o sve situaci a motivaci to nejdulezitejsi - Pravdu.

12658

22.04.2003 22:37

Jak to bude s placeným obsahem

Jak to bude s placeným obsahem

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Zvedavce me tak osobne nezajima. Obsah, a jeho prispevky to ano.
Jak jsem psal uz pred tim, vsichni mame "build in bias". V demokracii mame vsichni taky pravo nasi bias uverejnit. Kdy uz si pane Bilina , znacko baron a podobni, uvedomite,ze "freedom of a speech" je rikat a psat i to co se nekomu, a treba i vetsine nelibi. Znacka baron ma strach aby se nekdo nenakazil, to je od Vas moc hezsky, ale normalne myslici lidi si udelaji vlastni usudek. Nesouhlasim s panem Stworou nazorove, ale souhlasim s tim aby mel moznost rict co vi. A pokud mozno bez Vasich ostnu nenavisti.

12588

21.04.2003 16:39

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Divame se vsichni na to samy ?

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Divame, ale vsichni mame build-in-bias (jednostranost,naklonost,predsudek,sklon ). Nekdy je i povinna. Sefredaktor deniku Al-Sharq-Awsat na priklad rekl " Mit nezaujate stanovisko se v Arabskych medii rovna sebevrazde ".
Presvedceni, ktere jsme ziskali, vetsinou z vlastnich zkusenosti, ci od lidi ktere povazujeme, mozna za moudrejsi, jsou pak zafixovana a soucasti naseho mysleni. Nas "belief system" pak filtruje pryc kazdy nazor ktery by nam protirecil. A tak se v nasem nazoru uz jenom pak utvrzujeme. Nekdy i vlastne nenavidime nazory druhych a vsemozne na ne utocime. A pak se nam podari zabit jakekoliv hledani PRAVDY ( Pravda- knowledge innocent of error}.
Vsichni se asi schodneme, ze byt biased je nelidske. Na druhou stranu byt ojektivni je zase az nadlidske.......

12480

17.04.2003 22:52

Zvědavec bude od května za peníze

Ahoj Lado,

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pani Jirina a pan Murt vysvetlili dobre co jsem myslel. Pouzil jsem satirickou juxtapozici, dat dve v podstate rozdilne veci dohromady a poukazat, ze mezi nimi je link.
Co me ale fascinuje, je tohle : V Ontariu zije Cech, co chce poskytovat tak trochu sobe, ale hlavne ostatnim Cechoslovakum zpusob komunikace. Sam ale pise, ze vetsinou si popudi ty narocnejsi. A tak oni vlastne love to hate him. A on urcite zase je. Zvedavec, love it or leave it. A tak to jde uz asi tri roky.
Cesi pry nedokazou spolupracovat. Je v nich tolik zklamani, smutku, zavisti, sarkasmu, po vsech tech letech dominace jinymi narody, ze jaka koliv kooperace je nemozna. Kanadani, podle Ramsey Cook, jsou jediny narod na svete s kolonialni mentalitou. Vybrali jsme si proto Kanadu, aby jsme se citili "doma" ? Je ta nase mentalita tak spatna, ze se nedokazeme prenest pres nase rozdily a spolupracovat ? Moc bych se primlouval za to aby to nebyla pravda.
Pane Stwora, a Vy vsichni kluci a holky, roztrouseni po celem svete
poslouchejme jeden druhyho, kritizujme jeden druhyho, ale neztracejme cas vytahovanim ostnu nenavisti ktery si tak casto jeden druhymu davame. Happy Easter, Vesele Velikonoce

12279

16.04.2003 22:20

Zvědavec bude od května za peníze

Zvědavec bude od května za peníze

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Ctenarska obec Zvedavec je rozdelena jako ty dve tridy co ucim matiku, Narocny a Nenarocny. Nenarocnych je moc, zlobej, nekdy si i osklive nadavaj a nezaplatili by za nic. Narocnych je min, ale nekteri trpi nafoukanosti. Pred 6 lety melo ministerstvo nestastny napad a obe tridy smichali (destream). Narocny pozvednou ty druhy, mysleli naivne. Pravy opak se stal realitou. Jak ve skole tak v zivote. Nenarocny provokuji a napadaji ty Mikinove, Zdenkove, Matejove, Brnaky, Milove..... kteri misto aby produkovali zajimave veci kterych jsou schopni, ztravi vetsinu casu se branit. A to je velka skoda.
A ted k panu Stworovi, kdyz jsem neplatil, nemohl jsem mit zadne pozadavky. Jenom jsem se vzdycky primlouval za slusnost.
Rad zaplatim, ale nebudu financne podporovat nejenom nenarocnost ale i nenavist.

12193

09.04.2003 22:22

O nestabilitě Ameriky

Pane Brnaku

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Nemyslim si, ze jenom Cesi maji pocit, ze jsou lepsi nez ti ostatni.
Anglictina ma pro to nazev: ETHNOCENTRICITY. Kazdy narod ma pocit, ze je lepsi nez ten druhy. A treba vsichni maji pravdu. Tato nesmyslna choroba se pak vztahuje treba i na mesta. Prazaci jsou nad lidma z Brna, Torontonaci jsou superiorni Montrealnakum, a vice versa. Nejlip jsou na tom Cecho-Kanadani. Ti jsou daleko lepsi nez Cesi a Kanadani.
Ale uz musim jit. Manzelka dela k veceri svickovou, zapiju ji Kozlikem a pak si dam k hokeji kanadskou whisky. Budu fandit Torontu. Jsou daleko lepsi nez Philadelphia. Ci Cesi hrajici za Toronto jsou lepsi nez Cesi co hrajou za Philadelphii........

11586

06.04.2003 20:13

O míře svobody

O míře svobody

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dovolim si malou poznamku k te "nejlepsi zemi na svete ".
Kanada byla v hodnoceni vyrovnana se spousty zemi. Co ji posunulo do popredi byl pocet studujicich v post-secondary vzdelavani. Zapomelo se ale vzit v uvahu, ze Kanada ma Open-University concept.
Ze strednich skol jde az 35% zaku na universitu bez prijmacich zkousek (?). Ostatni zaci studuji na vseobecne stredni skole az do 18 ci 19 let. Potom teprve jdou na skoly odbornecollege nebo do "uceni". Na priklad, cesky system vstoupeni do odbornych skol, ci ucilist po ukonceni devate tridy, je nemyslitelny.

Politicky system v Kanade ? Ja to osobne shrnuji takto : Cesi se zbavili totality sametovou revoluci. My, v Kanade zase mame sametovou totalitu.......

11387

06.04.2003 16:00

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Pravděpodobnost použití ZHN v Iráku je vysoká

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dekuju.

11377

02.04.2003 23:45

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Ale nejste sam. Valecni stvaci by se hned prali. Mirovy stvaci, stvou a "perou se jenom klavestnicema " Pocit menecenosti se kompensuje skodolibym zadostiucinenim. Od bratri Mikinu, Pelesku, neco jako Navi, Solvina, Stefan, Nohejl, 207, Pavel, az po tu vtiravou Ajku, nebo co to je. Demokracie je diskuze slusnych lidi TGM. Cesi, trpi pocitem menecenosti a nebo tim PES (puffy ego syndrom ) a hrozne lehce se urazi a pak jde veskera slusnost stranou. Zacnete censurovat pane Stwora, jak vas nekolik ctenaru zada. Lidi bez censury, jsou jako opice ve Stromovce.
Ikdyz s vasima nazorama vetsinou nesouhlasim, presto si myslim, ze provadite servis ktery si nezaslouzi byt prejmenovan ze Zvedavce na Stworova Stoka.

11143

02.04.2003 04:09

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Konečně mě odhalili. Jsem mírový štváč!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Pan Stwora pise " jsem presvedcen, ze jsou valky ktere se proste bojovat musi "
A to je presne ono. A v tom se nemuzeme vsichni schodnout. Ktera valka se musi, a ktera ne ?

11079

26.03.2003 01:28

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jak Michael Moore narušil kašírovanou slávu hollywoodských Oskarů

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Znacko Jirko,
Dovoluji si Vas opravit. Michael Moorer napsal knizku Stupid White Men ( Blby Bily Muzi ) ale byla to prevazne autobiografie s specialni kapitolou o Kanadskym Prime Minister a jeho kolegy. A ostatni blby bily muzi co pro ne volili.
Moorer je posera. Bohaty posera. Tem lidem z Hollywoodu platime za to jak vypadaj a za to ze nas bavi. Ne za to co si mysli.
Kdyby ale rekl " hanba na vas vsechny co jste volili pana presidenta a co verite, ze tahle valka byt musi...." tak se na nej podivam jinak.

10506

22.03.2003 15:04

Oni tomu říkají válka!

Oni tomu říkají válka!

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Clovek premysli a BUH se smeje.

Anti-Americans a Anti-Jews Jedlickuv Ustav nepremysli.

A BUSH se smeje.

10207

11.03.2003 14:09

Upálil se člověk

Znacko 66***

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Neschopnost tolerovat nazory jinych dokazou jenom "intelektualni fasisti "
Rad bych Vam osobne odpovedel ( jestli se teda opravdu ptate ) proc tento Webzine je povazovan za "Skinhead-Light" ale nemam zadny respekt pro Ty co se nepodepisou s e-mail adresou.

9606

09.03.2003 22:28

Upálil se člověk

Ostny nenavisti

Jindrich Hrdlicka 216.?.?.?

Dostal jsem par dopisu proc jsem prestal psat do Zvedavce. Je to koneckoncu jediny Kanadsko-Cesky-Ceskoslovensky webzine jehoz cilem asi ze zacatku byly vymeny nazoru na variaci temat, od nas z Kanady ci USA, ci Cesko-Slovenska. Pan Stwora se snazil/nesnazil dat Zvedavci urcitou formu kterou menil a menil. A jak se to vsechno meni, porad to zustave stejne. Z politicky nekorektniho jsou to porad Ostny nenavisti. Proc, sakra ?
Olga Zatopkova ma mozna odpoved. Nedavno se zminila na CT2, ze kdyz byla v Kanade tak se, mozna naivne, zeptala krajanu proc nemaji "ceskou ctvrt". Dostavala stale stejnou odpoved: ... je mezi nami tolik zavisti, nevrazivosti, hasterivosti, a drobne nenavisti, ze uz to tak nejak pry patri k rysum nasi narodni povahy.
A to jeste necetla Zvedavce. Za takovych okolnosti je jakakoliv spoluprace nemyslitelna. Pan Stwora'sets the tone' svymi ostny a kluci a holky se pridaj. T.S.Elliott jednou napsal, ze lidi se vic nemaji radi nez maji, ale ja bych se primlouval za limit.

9557

30.01.2003 22:31

Ukradená vlast

Ukradená vlast

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Promotion of hatred, direct or indirect, of a specific group, is punishable up to two years in prison.

Canada's Criminal Code
Hate Crime Unit, Toronto

8391

29.01.2003 21:47

Ukradená vlast

Ukradená vlast

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Jeste nedavno jsem napsal, ze cist Zvedavce je 'fun'. Ale uz zase se sem vtira protizidovsky ton.
A to je na me moc. So, I am out of here..........

8348

26.01.2003 19:09

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Proc se rozpojuji Cechoslovaci na Zvedavci ?

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

V idealni svete by se napsal zajimavy clanek, ctenari by pak prispeli vice ci mene zajimavym komentarem, ktery by podepsali a pripojili E-mail adresu k pripadne korespondenci. A kdyby se jen tak omylem nasel nekdo kdo rad napada, nebo se chce hloupe hadat, redaktor by dodrzel slovo a toho smudlu by vsi silou potlacil z kola ven.
V nasem svete to tak ale neni. Abychom se asi citili lip ?, mame potrebu argumentovat, schazovat, zasmesnit, nesouhlasit, povysovat nebo ponizovat.......... to uz je soucast zivota a Zvedavec neni vyjimkou. Zvedavec, se vsema jeho chybama, je fun cist. A pro to
Vy vsichni co odchazite, nedelej te to. Prijmete realitu a piste dal. Treba i pod cizi znackou. Ja mam rad dobry nazory. Navlikam si je na takovou snurku. A cim jich je vic, tim je ta moje snurka delsi
Ja se citim lip, cim delsi pak ta moje snurka je............

8232

26.01.2003 18:09

Za hranice socialismu

Za hranice socialismu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Hadavy ton. Tenhle vyraz se me moc libi. Jedna z veci co brzdi prospesnou komunikaci......
Dovolim si jenom malou poznamku k te "teorii relativity" propagovanou vetsinou "uzitecnymi idioti " PC people = Kazdy mame svou pravdu, svoji perspektivu, svuj nazor a stim je tu urcita rovnocenost. V mem oboru ucitel se dokonce nazor ditete bere na stejnou vahu s nazorem dospeleho kolegy.
A pri tom se da tezko argumentovat s tvrzenim, ze intelligentni clovek a hlupak se mohou divat na ten samy strom, ale kazdy ho vidi jinak.

8231

22.01.2003 22:24

Napsal mi pan Kuras

Napsal mi pan Kuras

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Zvedavec a NHL.

Skoro zadny rozdil. Nejdriv se stanovi pravidla, aby to mnelo vsechno nejakou tu kvalitu. Cil je, slusny ale tvrdy, chytry, rychly,zajimavy a tim libivy prispevky a nebo hokej. A rozhodci dela vsechno pro to, aby drzel prispevovatele a nebo hokejisty na uzde.
V nasem pripade, jsou tu bodiky, potlaceni, moderovani. Ale to trva jenom chvilku. Za chvily se zase vsichni mlacej jako blbci.......

8107

02.01.2003 23:04

Pojďme si zahrát na jasnovidce

Pojďme si zahrát na jasnovidce

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pane Mateji jsem s Vama. Te darebak napsal, ze se chci libat s Ajou.
Aja me nechce. Vnucovat se ji nebudu. Ale nebojte se, ja uz ho najdu,ma totiz to samy IP jako ja. Znamena to, ze zije nekde v Ontariu. Jak prestane snezit, vyjdu do ulic.

7439

31.12.2002 16:03

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Nemam zajem moc prodluzovat tuto debatu, ale dovolim si muj zaverecny koment. Jestlize nekdo napada bud autora clanku a nebo ctenare a nepodepise se opravdovym jmenem, tak je u me virtualni srab. Jestlize se podepise, ale neni to jeho opravdove jmeno, tak to, ze je VS vi jenom on. Zbavit se VS neni lehke a jak vidime pan Stwora musi na tom ztravit spoustu casu a energie, ktera by mohla byt vyuzita jinym zpusobem

7390

29.12.2002 21:06

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pani Ajo,

Vidite jak Vas tezko oslovuji. Pani Ajo. Znacko Ajo. Alenko ?
Nebo, pane Mikine, kdyz se vlastne jmenuje Jiri Bilina. Ale k veci. Mnosstvi ctenaru neni pro pana Stworu dulezite, ale kvalita prispevku urcite je. Vsichni benefitujeme, pobavime se,zasmejeme dobrymi clanky a prispevky. A kritizujeme to, co povazujeme za mene dobre. A jestli se Vam libi anonymita, to uz je na Vas. Me se jenom nelibi anonymita kdyz nekoho napadate. Pouziji s dovolenim priklad slecny Koubove. Kdyz ji ctyri anonymove, hulvatove, napadali, tak jim odpovedela : jste virtualni srabove,co ze zalohy hazeji hlinu po realne devence .
Myslite, ze bych se zlobil kdyby nekdo napsal " pane Hrdlicka, Vy jste nejenom dohnal, ale i predehnal pana Wericha, a nepodepsal se,nebo se treba podepsal...Westrade 69.
To je tak asi muj point. Porad tedy preferuji opravdove jmeno, protoze se mi liba lip bez kapesniku, ale to jsem ja.
Jak vidite, mate tady par fanousku, a timhle dopisem, doufam, se stanu clenem i ja.
Vas Jindra.

7347

28.12.2002 23:17

První Štědrý den v Kanadě - dodatek

První Štědrý den v Kanadě - dodatek

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Ctenar Stefan tuknul do neceho zajimavyho......
Politicky korektni znamena podle definice: Berou se ohledy, veci se rikaji tak aby se nikdo neurazil a nenastval. Lidi pak maji moznost si vymenit nazory a ne zluc.
Opak, politicky nekorektni, vlastne vede k urazeni, umyslne a nebo neumyslne, nastvani a eventualne k nadavkam, jizlivosti, zesmesnovani a podobne.
Takze pan Stwora by mohl mit do noveho roku zajimave dilema. Je politicka nekorektnost vyhodnejsi ? Provokuje,stimuluje,dava moznost k zamysleni, coz je asi jeho prani. A nebo se stava "outlet"
tech co jsou sami doma, a zivot je tak trochu stve ?

Prominte pane Valtr, ze jsem to tady tak vtesnal, ale je sobota vecer, Cesi prohravaj s Kanadou, a ten rum chutna tak dobre........

7321

28.12.2002 15:32

První Štědrý den v Kanadě

První Štědrý den v Kanadě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vy kluci jizlivy........
Stavet neco to ne, ale bourat, na to vas uzije !
Nerikam ale, ze pan Valter je bez chyby. Jestlize ma zajem si rozsirit ctenarkou oblast,bude muset priste k clanku pridat takovy maly attachment: lopaty. Po lopate to bude snadnejsi.....

7309

27.12.2002 20:50

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Na hlavni strance Zvedavce je takova kolonka K zamysleni. Robert Heinlen v ni rika, ze vetsina lidi nedokaze myslet. Takze kdyz neco nekde napisi a hodne lidi se mnou souhlasi, znova si prectu co jsem napsal a hledam kde jsem udelal chybu. Na druhou stranku kdyz se to lidem nelibi, hlavne tem lidem anonymnim, tak je to vlastne takove neprijemne oceneni.
Preji Vam Pane Vladimire vse nejlepsi do Noveho roku a dekuji Vam ze nam vsem poskytujete takovy outlet . A treba se Vam splni Vase prani a ctenari budou slusny a ne jizlivy, prestanou kritizovat a radeji kriticky myslet,pochopit jineho nazor a ne ho schazovat,,,,
ale co kecam, to prece neni mozny, vzdyt jsme lidi..........

7290

27.12.2002 16:13

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Osobni utok je hloupy, utocte na me nazory.
Nekteri "virtualni srabove " jsou ale taky i "intellektualni srabove ". Pan Werich napsal : Anonymove jsou ubozi lide, nemocni lide s velikanskym pocitem menecenosti...... A ja, takovy maly Werich dekuji pane Valtr s nim stoprocentne souhlasil. Utocte na nazory pana Wericha a me vynechte.
A pro ctenarku znacky Aja. Jsou urazky,ktere jsou umyslne, a lidi se urazi. Pak jsou urazky neumyslne, se stejnym vysledkem
A pro ty ostatni anonymy, ikdyz se podepisuji opravdovym jmenem, neberte me tak strasne vazne.

7282

26.12.2002 15:52

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pan Vladimir napsal, ze podepsat se opravdovym jnenem je otazka odvahy a etiky. Slusny clovek se pod tim co napsal podepise. Muze ale nekdo byt slusny a pri tom byt, jak pise slecna Koubova "virtualni srab " ? Ctenarka znacky Aja radeji prestane psat coz je skoda nez by se podepsala. Hodne Cechu se balo za Rakouska, za Nemcu, za komunistu. Boji se porad i ted ? Ale ceho ?
A nebo se neboji, ale libi se jim anonimni jizlivost ? Kdyz se nepodepises, tak te nikdo nebere, a nebo by nemel, brat vazne. Tak proc psat ? Nechci nikoho poucovat, a nebo byt naivni, a ocekavat zmenu. A proc taky ? Zvedavec je a vlastne musi byt otevreny vsem.
Slusnym lidem, poloslusnym, a i tem virtualnim srabum.
Stastny a Vesely .

7253

24.12.2002 16:27

O srandě

O srandě

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Vic a vic Werichu, Lado !

Ostny nenavisti maji zatim 215 komentaru. A jenom osum, ano, osum ctenaru melo slusnost ci odvahu ? se za svuj prispevek podepsat opravdovym doufam jmenem. Vsichni ti ostatni jsou podle pana Wericha..............
Nekdy je ten komentar pro me zajimavy, ale kdyz se pisatel nepodepise svym opravdovym jmenem tak je to pro me jako kdybych libal hrozne krasnou zenu pres kapesnik.

7217

21.12.2002 23:05

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Lado, omylem jsem klep na enter...... Tohle je pokracovani.

Je na nas ktery pohled si vybereme. Kazdym rokem 30 000 Kanadanu odchazi do USA. Rika se tomu "brain drain " Velka skoda pro Kanadu.
Velka skoda pro Cesko. Treba.
Nekteri najdou v zahranici lepsi uplatneni. A pak je tu jeste jeden nadhled " the most intelligent, have no country "

7170

21.12.2002 22:53

Odložme nenávist

Identity

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pan Jiri Valter napsal clanek na velice zajimave tema. Otazka identity, ktera je pro nektere dulezita, pro jine ne. Sense of belonging. Tady nebo tam ?
Na nestesti, vetsina debaty se zvratila smerem " ty jsi zradce, ne, ja nejsem zradce, ty jsi zradce "

7168

16.12.2002 02:21

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Cetl jsem pres vikend jeden zajimavy nazor na Cechy co emigrovali, a tak ho prihodim do diskuze. Cech, zijici v Cesku komentuje na Cesi zijici v zahranici : " ze se na to nevyprdnete ! Porad sledujete Cesko jako rozvedenou zenu. Uz s Vama nebydli, nechce Vas, ma ted jine starosti. Tak uz ji konecne dejte pokoj !"

6939

14.12.2002 16:07

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Osobni pocity nejsou vseobecny. Kdyby nebylo "zradcu" tak by nebyla Amerika. Vlastne i Indiani zradily Mongolsko.
Ja si myslim, ze to zalezi jak silna je konekce ze zemi puvodni, a tou nalezenou. A potom jak se jeden prispusobi. A ta balance je u kazdeho jina.
A nebo tenhle pohled : Cesko je jako moje maminka. A Kanada je zena kterou jsem si vybral. Rad vzpominam jak to bylo u maminky, ty buchty s makem a tvarohovy z rozinkama, jeste teply, davali jsme je do okna vychladnout, ja a bracha jsme ale museli davat pozor aby je
nekdo neukrad, ale pockejte, moje vybrana zena me vola k snidani, at me ten ham and eggs nevychladne.........

6897

14.12.2002 14:45

Chraňme muže!

Chraňme muže!

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Mozna Vam to unika, pani Koubova, ale vetsina muzu instinktivne citi rozdil mezi feminist a feminine.....
Mozna, ze puvodne feministky a feministi chteli vylepsit lidske podminky. Tak jak to ale ted, vidim ja, udelali vic skody nez uzitku. Vliv jejiho mysleni udelal peknou paseku ve vztazich mezi muzem a zenou, v rodinach, ve vychove deti, ve skolstvi, u soudu, a dokonce i ve sportu.
Rika se, ze osumdesat procent vseho je "garbage", ale nemusi byt toxic. Feminismus v Kanade potvrdil, ze muze.

6894

11.12.2002 23:21

Chraňme muže!

Zachrante se kdo muze

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Ted nevim jestli je lepsi napsat " ty si ale blbec " a nebo vic povznesene "...tahle snuzka me nestoji za reakci, ale treba se pani Noskova chytne za nos. " Uz si dovedu predstavit pani Veru jak si rika " skoda ze to nevidim takjako pani Olga "
Bylo receno, ze zadny muz nedokaze zesmesnit zenu-feministku, tak jako zena-opravdova. A pak se prichyti muzi mekciho razu a slovo feminism bude jenom takovy F-word. A nebo Fat issue .
Nejstasnejsi muzi a zeny jsou ti, co se doplnuji, a nebojuji.
Complete, not compete.

6770

25.11.2002 02:06

Přecházíme na moderovanou diskuzi

Přecházíme na moderovanou diskuzi

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Jsem s Vama pane Vladimire. Jestlize prispevky nejsou inteligentni a nebo slusne, vymazte je pane Stwora. Ale jeden Vam uz utek.
Matej " vzhledem ke svemu omezenemu vzdelani pane Valter "........
Pryc z dobytkem, at zijou KYTKY !!!!

6042

23.11.2002 16:56

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Porad tady probirame tu samou vec. A pri tom je to tak hrozne jednoduchy. Nase nazory, potlacene nebo nepotlacene nejsou vubec dulezity.
Co je dulezity, je to, co znas nase nazory udelali........

5991

22.11.2002 00:57

Internet a svoboda projevu

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Svoboda projevu je vlastne politicky inkorektni. Politicky korektni, podle definice, je opatrnost zbytecne neurazet toho druhyho, ktery ma jinou barvu pleti, narodnost, identitu, nebo gender. Rad bych pridal jiny nazor.
Politicky nekorektni vam dava svobodu, urazet, zesmesnovat, ponizovat toho druhyho jak se da. Takze jsme vlastne tady vsichni OK

5892

19.11.2002 03:51

Internet a svoboda projevu

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pozadavek zalivat kytky a vyhodit plevel, bylo ode me trochu sobecke. Ale je to ukol kytek aby se praly s plevelem. Kdyz plevel vyhraje, tak jsme vsichni v pytli.
A k tem Vanocum ? Zapomel jsem pozvat pana Cermaka,Soba, East67, a pana Maska. Budeme pak vsichni sedet kolem krbu, pit vajecny konak, a zpivat od Gotta " Oci mas snehem zavate " A venku v zime, s nosem na okne bude pan Zizka, sam, mrznout, oci zavate snehem, rikat si sam pro sebe "co jsem komu udelal "
A po pulnoci se vsichni teple obleceme a pujdeme hledat PRAVDU. A kdyz ji nenajdeme, tezko se mrska hleda, vratime se zpatky a otevreme dalsi lahev...............

5770

16.11.2002 20:02

Internet a svoboda projevu

Internet a svoboda projevu

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Pane Milo,

Vsichni co vyjadrujeme svuj nazor, mame pocit, ze to je ten pravdivy
Nekteri z nas jsou i presvedceni, ze kdyz ho vnutime tem jinym, budou na tom tak dobre jako my.
Zvedavec je jako buffet. Vybiram si jenom to co me chutna.
Mozna ze se mylim, ale mam pocit, ze pan Stwora vyradil komentare ktere napadali osobu a ne nazor. Pro vetsiny prispevovatelu je hrozne tezke rozlisit rozdil mezi " to je blbej nazor " a "ty si ale blbec ".
Osobne bych se primlouval k NESVOBODE PROJEVU . Pan Hasek to rekl pekne " Lidi jsou dobytek, a jenom dve veci je povznesou nad stadem,
intellect a slusnost. K tomu bych jeste pridal " Plevele je vsude moc. Kytky to maji tezky "
Pripojuji se k Ivanovi, Aje,a M & M milo, mikin. Nenechte pane Stwora, aby dobytek slapal po kytkach. Vyhodte plevel uz v zarodku.
Sam jste me presvedcil, ze je to mozne. Po jednom mem prispevku nasledovalo neopravnene napadeni. Nez jsem prisel ze skoly domu, napadeni bylo zruseno.......
A pak na Stedry vecer se vsichni sejdeme. Bude tam Milo, Mila, Aja a ja, Moravacek, Yari, Brnak, Baron, mozna i pani Olga, Petr a Ivan, a spoustu tech dobrejch kluku a holek co se tady setkavame a budem se drzet za ruce s panem Vladimirem a zpivat "po roce Vanoce , Vanoce prichazeji, smejme se pratele......."

5661

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
172 910,34 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 690 641