Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Rene Bartosek

Nalezeno 10497 příspěveků, 145 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

02.08.2005 20:02

Policie zakročila proti technoparty

RE: Naprostý nesouhlas

Rene Bartosek 69.?.?.?

Uz jsem skore 1:1 technari versus policajti komentoval jako prohru 2:0 pro nas vsechny. Pani Dane jsem navrhoval, aby se takove akce dokumentovali na policejni kamery, staci zarvat, do amplionu, ze za utok na verejneho cinitele je trestni sazba az tri roky na tvrdo a vsechno se toci na policejni kamery a ono lecktera hlava schladne a to na obou stranach. Na druhou stranu tech tisic chlapu jsou pesaci, co musi poslouchat rozkazy, takze ten kdo dal tenhle befel by mel nest odpovednost a ze zorganizovat 1000 specialne vybavenych policajtu nejde za jeden den, uz tady nekdo velmi trefne poznamenal. [mrknutí jedním okem]

64153

03.08.2005 16:26

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

RE: Židé sami praotce Abrahama řadí mezi Amorejce

Rene Bartosek 69.?.?.?

I rasismus je nazor na politiku, a ze to muze byt oficialni politika statu toho je dukazem sionisticky apartheid. [zahanbení]

64353

03.08.2005 17:13

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

RE: Nevim, proc

Rene Bartosek 69.?.?.?

Potrebuju se pouze ujistit po triceti letech sledovani palestinske otazky nazyvate sionistickou agresi " obranou"? [překvapení]

64371

03.08.2005 17:41

Uhni z cesty, dědku! Já se jdu bavit!

RE: Ochrana přírody

Rene Bartosek 69.?.?.?

Google nikdo v sobe nedokaze potlacit jakysi zakladni postoj, k jakemukoliv problemu a casy se pritvrdili, jiste si vsiml toho noveho napisu, ze "rekce prispivatelu se nemusi shodovat s nazory provozovatele." Takze i pan Stwora si musi kryt zada, on totiz neni anonymni ani pod nejakym nickem. Mimochodem videl jsem tady ostrejsi vyrazy nez "mektani", ale ve srovnani s oficialnimi medii typu novinek.cz, idnes.cz, seznamu.cz, MA ZVEDAVEC OHLEDNE PROJEVU O NEKOLIK TRID VYSSI UROVEN!! A pokud vezmu v uvahu projevit svuj nazor, pak to je naprosto neporovnatelne, na Zvedavci si zatim nikdo neztezoval, ze by ho nekdo odstrihl od diskuse!!! Panu Vokounovi se tusim, ani nikdo neobtezoval podat informaci, ze odstrihli jeho IP adresu. Pokud se podivas na me prispevky, tak ti je jasne, ze by se to na oficialnich mediich nedalo zverejnit. Pisu pod plnym a pravym jmenem, takovou radost tem darebakum jejiz jednani tvrde kritizuju, abych ukazal strach, tak to ani nahodou. Ani ho nemam to bude to busido, jez mam taky castecne zakodovano v krvi. A osobne si velmi cenim, ze to pan Stwora zverejni, protoze tim nese taky svou kuzi na trh!! [mrknutí jedním okem]

64378

03.08.2005 18:48

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

Pane Stwora ruku na srdce

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora, jsem na vasem webzinu kratce, ale stacil jsem vypozorovat, ze dost lidi, kteri vidi policejni zakrok proti technarum jako politickou objednavku, nikdy nesympatizovalo se zavadenim tzv. NWO, nemyslim, ze by to bylo fer obvinit je. Mate pravdu v tom, ze lide se budou angazovat v tom, co je pali. Takze stret policie a technaru vzhledem na reakci brnkl na citlivou strunu. A to, ze nejde pouze o generacni problem je jasna paka, mladi co nemaji technare radi se budou vyskytovat na extremnich castech levice i pravice. Tusim, ze obdobne budou rozdeleni i jine vekove skupiny. Odpurci zakroku budou vice politicky orientovani na stred, pokud pominu elementy typu anarchistu. A ta Britanie je fakt dobry pripad, ale to znamena protlacit problematicky zakon diskriminacniho charakteru a do toho se zadna parlamentni strana nehrne. Pokud totiz technari vedi, ze prijdou o drahe technicke vybaveni, tak zadnou nepovolenou akci poradat nebudou to si budte jisty! O tom, ze policajti jednali na politickou objednavku jsem presvedcen. Za prve uz pred prijezdem postaveny stany, kde pozdeji probihalo osetreni ranenych, za druhe tisic policajtu z republiky nezorganizujete za jeden den. Jedna z mala ozbrojenych jednotek, ktera je do 24 hodin schopna nasazeni v terenu v Cesku je napr. pohotovostni tusim prapor dislokovany v Pardubicih. A tam byl policajti z ruznych utvaru z celeho Ceska. Pokud se prokaze ruseni signalou rusickou o vysokem vykonu na vsech frekvencich, pak toto vybaveni ma URNA. I krajske utvary maji problemy s vybavenim spickove elektroniky, na novinkach.cz mate zpravicku o vytvoreni mobilniho pracoviste na rychle vyhodnocovani zaberu policejnich kamer instalovnych na stadonu Baniku v Ostrave. Chuliganstvi zcela jiste nepatri mezi lidska prava, ale pokud policie se spolupodili na vytvoreni nejake situace a pak ji vyostri a nakonec tvrde zakroci, pak je treba zjistit jak to bylo. Mela to byt vystraha do budoucna? Pokud, ano tak ma predstava demokracie je zrejme panu Paroubkovi a spol. cizi!! Technari totiz obtezuji lidi hromadnou akci jednou za rok, ale policie funguje ve spolecnosti stale. Policajty potrebujeme, ale jde o to taky jake? Pokud chcete tak to muzete uvest jako clanek, jenz representuje opozicni nazor.

Muj e-mail je lu-tze@hotmail.com, jmeno je prave narodil jsem se 1970, ziju v Chicagu. Rene Bartosek

64394

03.08.2005 19:05

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: A nepouci se ten dedek zlucovity...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ja si pamatuju jak jsme chodili hrat do sklepa v panelaku stolni tenis, absolutne jsme nikoho neobtezovali hlukem, pokud dotycny nebyl pohorsovan nekolik minut, kdyz si sel do sklepa pro brambory. Bylo nam okolo 12 let a par lidi typu jedna pani povidala, nas obvinilo, ze tam chlastame, kourime a mozna i fetujeme ten toulen. Meli jsme stesti, jeden prima chlap z baraku se ( hraval zavodne fotbal) na nas byl na hodinku vecer podivat a na domovni schuzi se za nas postavil, nasi rodice razne utli debaty o chlastu i koureni, protoze dlouhodobe to utajit doma je problematicke. No pinpongovy stul nam nikdo nerozflakal, to vite spravedlnost je casto slepa, ale to by jeden mohl rozmlaceny okna.

64402

03.08.2005 19:21

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: Souhlasím s panem Stworou

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jestli si myslite, ze drogy jsou problem technaru, tak to se probudte, protoze znam spise trochu starsi lidi a ohledne muziky preferuju "kulturu" rocku, tak takovych 90% lidi na tvrdych drogach jako je heroin jsou rockery. A muzu vas ujisti, ze zavislost na heraku si uzenete rychleji nez na extazy a jintych tripech. Mimoto to patrim je mi 35, takze patrim ke generaci jez byla 15 let zpatky taky obvinovana z toho, ze nema tu spravnou "kulturu". Jak vidite tihle lide ted zacinaji udavat notu tomu kam pujde budoucnost, a vseobecna ani kulturni anarchie nenastala!! [oči v sloup]

64404

03.08.2005 19:31

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: Rada k zamyšlení

Rene Bartosek 69.?.?.?

Poslyste prvni si jen ta cvicne prectete, clanky na Zvedavci, diskusni prispevky a zamyslete se nad tim kolik pripadnych let kriminalu pan Stwora riskuji v Kanade vzhledem na kauzu Ernst Zundel. Na rozdil od vas neni schovany za nickem, ale nese svou odpovednost pod svym jmenem. Jak vidite i osobni utok na editora vam byl zverejnen, taky podnet k zamysleni!! [oči v sloup]

64406

03.08.2005 20:05

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: Pane Stwora ruku na srdce

Rene Bartosek 69.?.?.?

Verte, ze kdyby pan Paroubek tusil, co se semele, tak policajti reagovali daleko koretneji, pokud by vubec reagovali. Samozrejme "politicti mrchozrouti" se ted sletaji na korist a budou se snazit urvat, co pujde. Vemte v uvahu, ze v CR pouziti primerene sebeobrany casto prinese obranci spoustu dokazovani a vysvetlovani u soudu. Policajt jako verejny cinitel je na tom jeste hure, takze muselo prijit dobrozdani zhora. To se proflakne jenom tehdy, kdyz se podari prokazat konkretne nekterym policajtu zneuziti pravomoci a bude hrozit vezeni. Stejne tak zacali treba mluvit vojaci o direktivach shora, kdyz jim hrozili vysoke tresty za abu-Ghreib. Co se tyce Czechtech a abu-Ghreib, tak tyto udalosti JSOU NAPROSTO NESROVNATELNE, ale psychologicky tady vidim pararelu konkretni vinik jemuz hrozi sankce, ztrata zamestnani... je na tom podobne. A vas nazor, ze to do prirody nepatri a nelagalita akce. V poradku. Czechtech tady neni prvni rok, Britove prijali zakon 1994, takze proc se nejednalo o legislative, ktera by to jednoznacne resila jako v Britanii? Nemluve o tom, ze ve spolecnosti je velka neochota kooperovat s technari viz. problemy se sehnatim vhodnych lokalit, kdy majitele poukazuji na tlak Pozemkoveho fondu. K prirode, jakou ujmu utrpi priroda na byvalem vojenskem letisti nejake opustene vojenske zakladny, a uklid lze rict neni na vas spoleh, pronajem plus uklid stoji tolik a tolik. To jestli to do prirody patri nebo ne je vec osobniho nazoru. Muj nazor je, ze NEPATRI!!! Ale pokud to legislativa nezakaze, tak plati zasada prava jednotlivce "co nema zakazano ma povoleno, stejna jako stat ma zakazano vse, co nema vyslovne povoleno."

64407

03.08.2005 20:16

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: A nepouci se ten dedek zlucovity...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Nasili plodi jenom nasili, i kdyz casto byva jednoducha a efektivni varianta reseni problemu. Neni to nic osobniho, a pokud to je vase volba a nemate jineho vychodiska, takovy je uz nekdy zivot. Povim vam taky jeden pribeh, kdyz nam bylo 11, 12 tak dva moje kamose si vybrali jako fackovaci panaky dva o tri roky starsi kreteni, bylo to zle kluci se cele prestavky ve skole schovavali, tak s pauzami slo do 15 let naseho veku, pak se jich zastali dva dospeli chlapy co hrali fotbal, rekli tem dvou blbum natvrdo, ze pokud neprestanou dostanou po drzce. Kdyz jsme meli 17, tak ti dva pronasledovani narostli opravdu v radne chlapi a zacali vracet a delali to dukladne a dlouho.

64410

03.08.2005 21:00

Kauza Zündel

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Za prve srovnavat vedle sebe zradce madarskych charedim Kastnera, jez kolaboroval s nacisty, a nenesl za tuto kolaboraci zodpovednost, soud v Izraeli prohlasil, ze nemel jinou moznost!!! a Rabbiho Dov Weismandela, jez napsal otevreny dopis bohate a vlivne zidvske oligarchii ve svete z fasistickeho Slovenska v roce 1944, aby zabranili transportu techto charedim do Osvetimy, bombardovanim tohoto lagru a zeleznic vedoucich do Osvetimi, POVAZUJI JA OSOBNE ZA KRAJNE NEVHODNE!!! Pane Dusan patrne jste prehledl, ze poukazuju na sympatie a spolupraci fasistu ( Eichman, Heidrych, Goebels, Mussolini,Hitler....) a sionistu na nejvyssi urovni a na to, ze sioniste vedome obetovali evropske Zidy!!!

"Ben Gurion informoval shromáždění liberálních sionistů ve Velké Británii v roce 1938: "Kdybych věděl že by bylo možné zachránit všechny v Německu jejich přestěhováním do Anglie nebo jen poloviny z nich jejich dopravou do Země Izraelské, vybral bych druhou alternativu." [84] Tato posedlost kolonizací Palestiny a rozdrcení Arabů vedlo sionistické hnutí k oposici vůči záchraně Židů ohrožených vyhlazením, pokud by byly překážky možnostem odvést tuto pracovní sílu do Palestiny. V letech 1933 až 1935 Světová sionistická organisace odmítla dvě třetiny všech německých Židů, kteří žádali o povolení imigrovat.
Berel Katznelson, vydavatel liberálně sionistického listu Davar, popsal "krutá kritéria sionistů:" Němečtí Židé byli příliš staří, aby porodili děti v Palestině, postrádali tradice budování sionistických kolonií, nemluvili hebrejsky a nebyli sionisty. Na místo těchto Židů vystavených vyhlazení Světová sionistická organisace vzala do Palestiny 6000 mladých trénovaných sionistů ze Spojených států, Británie a jiných bezpečných zemí. Ale co je horší, Světová sionistická organisace nehledala žádné alternativy pro Židy setkávající se s holocaustem, sionističtí vůdci agresivně oponovali všem snahám najít útočiště pro prchající Židy.
Až teprve v roce 1943, kdy již byly zlikvidovány miliony evropských Židů, americký kongres navrhl komisi pro "studium" problému. Rabbi Stephen Wise, který byl hlavním americkým mluvčím sionismu, přijel do Washingtonu svědčit proti zákonu o útočišti, protože by odvrátil pozornost od kolonizace Palestiny.
Je to ten samý Rabbi Wise, který v roce 1938 ve funkci vedoucího Amerického židovského kongresu napsal dopis, ve kterém oponoval vůči změnám amerických imigračních zákonů, které by umožnily Židům najít útočiště. Prohlásil:
"Může být pro vás zajímavé vědět, že před několika týdny představitelé vedoucích židovských organizací se setkali na konferenci. ... Bylo rozhodnuto, že žádná židovská organizace nebude v této době podporovat zákon, který by jakýmkoliv způsobem měnil imigrační zákony." [85]
Nelibi se vam to chapu, pro me to bylo poprve taky nehezky zazitek!


64414

03.08.2005 21:19

Kauza Zündel

RE: Re-rozbití Československa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Dementuji tuto informaci jedna se o naprosty blud Nemci stejne jako Polaci, Madari jako nejvetsi mensiny o postoji Slovenska je znamo, meli nizkou ucast pri mobilizaci!! Omlouvam se!! [zahanbení]

64419

03.08.2005 21:38

Kauza Zündel

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Faktem taky zustava, ze chemickou analyzu jako metodu nezpochybnil nikdo na svete, ani kanadsky soudce to neudelal. Zato zpochybneni svedectvi, ci kriva nebo neverohodna svedectvi jsou u soudu znama vec, s nimiz zakon pocita. Ja nevim z jakeho duvodu je rozpor mezi svedectvimi v lagrech a vysledky chemickych analyz v Osvetimy. Chovani lidi vam vysvetlit nedokazu a k chemii jsem uvedl sve, pokud dokazete chemicke expertizy vyvratit, tak tu "zpravu pochybneho puvodu" vyvratte. Lide jez stoji proti panu Zundelovi maji vliv, moc i penize a taky velmi dobry duvod a nic s tim nesvedli. [mrknutí jedním okem]

64424

03.08.2005 21:53

Kauza Zündel

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Podivejte se ja ani pan Bohm nezpochybnujeme 6 000 000 mrtvych evropskych Zidu v KT, ale oficialni verze vzhledem na fakta, se ukazuje jako neudrzitelna, a kdo nejde v oficialni lajne mysleni je okamzite napadan a jeho osobni zivot je znicen, jak dopadl ten chudak, ktery udelal chem. analyzy v Osvetimy a svedcil v prospech pana Zundela. Oficialni verzi o holocaustu vytvorili sioniste, prave ti sioniste, co se paktovali s fasisty na nejvyssi urovni a aktivne stali proti jakekoliv emigraci jenz by smerovala mimo Palestinu. A prave tito sioniste shrably odskodneni, a tito sioniste zakryvaji holocaustem podstatu sveho rezimu i teror proti Palestincum. Takze nechteji pripustit jakoukoliv debatu o holocaustu, pamatnik a slepa vira musi stacit. [oči v sloup]

64428

03.08.2005 21:56

Otec světa

RE: USA nerespektuji mezinarodni pravo

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vsadim se s vami, ze vzhledem na obchodni vztahy s Cinou KLDR na radu neprijde!!! [mrknutí jedním okem]

64434

03.08.2005 21:59

CzechTek v nás

RE: Nic,...prazdno.

Rene Bartosek 69.?.?.?

A to by jste chtel, aby vsechny clanky psali pan Stwora a Kral? Napiste neco sam, ted uz pod svym jmenem, cehoz si osobne cenim. [mrknutí jedním okem]

64436

03.08.2005 22:07

CzechTek v nás

RE: Nic,...prazdno.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora vy me dokazete prekvapit i rozesmat [smích] Ja si podle stylu jistych pasazi dokazu vybavit i nick, ale necham si to pro sebe i kdyz strilim od boku proklate dobre a vetsinou do cerneho. Zivot je jedno velke prekvapeni. [mrknutí jedním okem]

64439

03.08.2005 22:11

CzechTek v nás

RE: Souboj zabednenych hlav

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ja mam ve zvyku stat za svyma nazorama, urcite bych nejasal z technoparty okolo sveho baraku, ale pokud by policajti predvedli, to co ctu tak by z mych nazoru, ktere bych klido pido rekl verejne, do vzduchu radosti neskakali, to si piste. [velký smích]

64441

03.08.2005 22:19

CzechTek v nás

RE: Neni to o technu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Nemohl by jste dat link na ty videa, pamatuji si, ze v kruhu jsme meli kamaradku hodcnou holku, jeji tata byl nejaky papalas LM v Ostrave, dokud nevidela zabery z listopadu 89,. tak furt dokola mlela, ze to jsou lzi, zapadni propaganda. Potom pochopila, ze to je pravda. Do niceho se sice nechtela michat, ale zacinal videt veci i z jinych uhlu a hledisek. [mrknutí jedním okem]

64444

03.08.2005 22:27

CzechTek v nás

RE: Dotaz

Rene Bartosek 69.?.?.?

Emma Bovary je prave jmeno? A s cim je spjata madam Bovary? [překvapení]

64446

03.08.2005 22:42

CzechTek v nás

RE: Dotaz

Rene Bartosek 69.?.?.?

Kazdy clovek podsouva ve svych reakcich sve stanovisko, a obvzlast pokud to je chytry previt ovlada recnicke triky, je charizmaticky tak muze treba ovladat dav. Typicky priklad je Hitler, kamarad byl nedavno na jednom dokumentu tady v Chicagu, kde Hitler poprve mluvil nemecky na uzemi USA, do te doby to bylo udajne zakazano. V kazdem pripade v psane diskusi jste v pytli, co je psano to je dano a nejde to prekroutit. Dale nevim co ma politicka orientace autorky spolecneho s reakci na jeji nazory. A navic me udivuje, ze si nekdo dal praci, aby tuto informaci zjistil a zajimalo by me proc tak ucinil a jestli monitoruje i zbytek lidi na Zvedavci!!! [naštvaný]

64450

03.08.2005 22:43

CzechTek v nás

RE: Neni to o technu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Diky!! [mrknutí jedním okem]

64452

03.08.2005 23:05

CzechTek v nás

RE: Jen tak mimochodem Kateřino

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jen tak mimochodem madam Bovary taky kopiruju pri argumenatci dost veci, abych dolozil fakta a vetsinou neuvadim zdroje ( chybi cas), stejne tak me chybi ve vetsine pripadu cas na syntezu zdroju informaci, jez by vedla k vzniku rozsahlejsi uvahy, kolikrat to ani jednoho nebavi, kdyz protistrana pracne vyhledane udaje ignoroje. Ono je pohodlnejsi reagavoat v nekonkretni obecne rovine na zaklade emoci, tam se da hadat do nekonecna, jelikoz obecne informace mohou mit vice nejednoznacny charakter, nez-li informace konkretni pravda-lez. V kazdem pripade bych rad vedel o co kraci, takze se zeptam primo. Monitorujete cinnost na Zvedavci? Je to vas konicek anebo zamestnani?

64461

03.08.2005 23:09

CzechTek v nás

RE: Jen tak mimochodem Kateřino

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mohla by jste upresnit toho nezamestnaneho programatora z Toronta s plnovousem madam? [mrknutí jedním okem]

64464

03.08.2005 23:23

Kauza Zündel

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

Kdyby to byl zmanipulovane, tak pan Zundel by uz brucel v Kanade pred x lety, lidi co maji prachy a vliv to tutove dukladne zkouseli zpochybnit, ale tohle je z oblasti prirodnich ved z milionkrat overene praxe. To by museli presvedcit soud o "cisarovych satech". [mrknutí jedním okem] Jak rikam tohle je nezpochybnitelny fakt, proto neskoncil Ernst Zundel v USA, ale v Nemecku. Na tuto zemi s ohledem na oficialni verzi holocaustu lze vyvinout daleko vetsi tlak ohledne okolnosti, jez nejsou z oblasti prirodnich ved!!

64471

03.08.2005 23:27

Kauza Zündel

RE: Zündel - fakta

Rene Bartosek 69.?.?.?

A nacismu v havu sionismu se neobavate? Zvysovani pravomoci represivnich slozek Zapadnich statu na ukor obcanu vas nedesi? [překvapení]

64473

03.08.2005 23:37

Připravte se: Show v Gaze brzo začne

RE: Palestina a Palestinci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Prectu si i Saida, ale o tom co budu cist, zatim rozhoduju ja. Takze tretirady pisalek, jez byl zastupcem Chirany v Emiratech a tam mel sve vlastni aktivity ma zatim prednost. Z tim prividelavanim do duchodu to nebude tak horke, protoze ted ma vyjit nove vydani jeho knihy v cestine, to puvodni se rychle prodalo. Vypada, ze Cesi usilovne pracuji na tom, aby je strycek Sam musel umravnit. [mrknutí jedním okem] Mimochodem my si tykame? [překvapení] Jsem hodne neformalni clovek, ale my jsme rozdilne tipy. [mrknutí jedním okem]

64476

03.08.2005 23:54

Uhni z cesty, dědku! Já se jdu bavit!

RE: Ochrana přírody

Rene Bartosek 69.?.?.?

Nazdar chlape ty ani netusis jak rad te slysim. Uz proto, ze dobre ucty delaji dobre pratele!!! [mrknutí jedním okem] muj e-mail je lu-tze@hotmail.com Napis mi prosimte, co nejdrive!!! Tesi se Ag

64483

04.08.2005 00:55

CzechTek v nás

RE: JJ

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jestli stacilo to se jeste uvidi, to je na panu Stworovi jako vydavateli a Katerine jestli bude mit vubec chut psat. Sam jsem opravdu zvedavy, co se bude dit. Je to taky o jmenu a povesti Zvedavce, ze ano? A i tato situace ma dva naprosto odlisne pristupy. [mrknutí jedním okem]

64502

04.08.2005 01:53

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora, kdyby Katerina byla clenkou skinheads, Ultranacionalni pravicove ligy ( nazev jsem si vymyslel, proste druhy extrem ve spektru), tak by vas taky musela informovat? A co clenove parlamentnich stran, nabozenskych organizaci a sekt, svobodni zednari....? A co kdyby chtel do lvi areny vejit Grebenicek, aby nam ukazal silu argumentu? Nemyslim, ze by ze me nekdo udelal hlupaka, takze zadnou omluvu neprijimam, neni za co!! [mrknutí jedním okem] Chapu, ze ten Grebenicek neni uplne O.K., kazdy vi s kym ma tu cest. Cenim si na Zvedavci ze vseho nejvice privilegium nevidane a to SVOBODNE PROJEVIT SVUJ NAZOR!! [cool] Jinak k me osobe, sergant tady sice dlouho nebyl, zrejme jim omezeli pristup k internetu ( nejaky ucitel z narodni gardy musel narukovat a vyzradil po internetu "dulezite vojenske tajemstvi" pokuta 1500 $ ho nemine [překvapení] ) nejsem clenem zadne politicke strany, byl jsem v Pionyru chodili jsme s klukama jednou za mesic, protoze jsme meli pridelenou telocvicnu [velký smích] [velký smích] , a jeste jsem byl v SSM, pokud mi nezrusili clenstvi tak tam jsem do dnes, ja ty formality nikdy moc nezral. Jako polehcujici( pohorsujici kazdy at si vybere) okolnost muzu uvest, ze jsem se ucastnil aktivne "Sametove revoluce", dneska tomu rikam puc. [mrknutí jedním okem]

64508

04.08.2005 01:56

Právo na chuligánství nepatří mezi lidská práva

RE: Panu Stworiteli

Rene Bartosek 69.?.?.?

Prectete si pozorne prispevky pana Stwory a ukazte, kde souhlasi s brutalitou zakroku policie. [mrknutí jedním okem]

64509

04.08.2005 01:58

Otec světa

RE: Ad nezvědavec

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora nekdo byl vyloucen z diskusi na Zvedavci?

64511

04.08.2005 02:16

Diktát politické korektnosti

RE: Je nacase.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ne pane Dusane objevy se daji ukrast, ale myslenky ne. Za to se daji omezit az po uruven vnitrni svobody ( jak by to videl Kant). Vase schopnost svobodneho mysleni vam neni uprena dokonce ani v lagru. Pravda, pokud vam kruci v brise hlady, tak muze byt vase mysleni ponekud prizemni. Pokud vas nekdo fyzicky a psychicky tyra, pak se uroven mysleni muze stat zvireci, pokud statni zrizeni zacina podlehat totalizaci, pak vase prave mysleni ma tendenci se utajovat a odchazi do ilegality. [mrknutí jedním okem]

64514

04.08.2005 02:20

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora pokud Vam muj nazor komlikuje situaci, pak toho uprimne lituju, protoze si Vas vysoko cenim, Ale je to muj nazor na vec a pevne za tim stojim!! Dal se uz toto tema budu snazit ignorovat. [mrknutí jedním okem]

64516

04.08.2005 02:23

Otec světa

RE: Ad nezvědavec

Rene Bartosek 69.?.?.?

Predpokladam, ze jste jak uz jsem to registroval nekolikrat varoval a upozornil je na jiste skutecnosti napr nick Krakonos? takze O.K. [mrknutí jedním okem]

64517

04.08.2005 03:05

Kauza Zündel

RE: Ernest Zundel

Rene Bartosek 69.?.?.?

Uz jsem vam psal, ze zatim nejsem odborne na tom tak dobre, abych napsal dobry clanek na tema napr. Spolecne koreny sionismu a fasismu. mozna se to ztratilo, ale mam na tohle tema zajimavy tip, akorat nevim, kde sehnat souhlas autora. Posudte to koneckoncu sam
www.innyswiat.most.org.pl/czeski/fasismus.htm
Omlouvam se, ale bude se muset naucit, jak dat lidem k dispozici link na nejaky odkaz.

64520

04.08.2005 03:10

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

V poradku pane Stwora rozhoduje kvalita clanku, a tu lide na Zvedavci hodnoti vysoko. Myslim si, ze tohle by mel vedet Leho http://islam.wz.cz/syndrom.php a pokud je v Iraku, tak mi ho je opravdu lito a bylo by dobre poslat to neverejne mailem, a ani nemusi vedet, ze to je od me.

64522

04.08.2005 05:56

Kauza Zündel

RE: Re-rozbití Československa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tady je jeden zajimavy clanek ceske novinarky zijici na Liberecku ze zari 1938 http://www.svedomi.cz/dokdoby/sudety_3809_10.htm

64531

04.08.2005 06:06

CzechTek v nás

RE: Jen tak mimochodem Kateřino

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Kemo ja si rad pockam na vyjadreni primo od zdroje, chvalim Vasi starost i iniciativu, ale pokud jde o nase vzajmne debaty, tak me konkretni podnety komentujete vyhybave, radeji ve velmi obecne rovine a casto nektere pasaze primo ignorujete, takze se zbytecne nevycerpavejte. [mrknutí jedním okem] Verim tomu, ze madam Bovary ma dostatek vlastniho usudku. [mrknutí jedním okem]

64532

05.08.2005 07:03

Uhni z cesty, dědku! Já se jdu bavit!

RE: Ochrana přírody

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mauty napis mi maila na adresu lutze@hotmail.com , problem ze jsem se nikomu neozval neni, ze jsem nechtel, ale ze jsem ztratil zaznamnik se vsemi kontakty do Cech!!! Moje stara mail adresa byla z Denveru prestehoval zapomnel jsem heslo, protoze jsem se hlasil pres save pasword, proste bez telefonu jsem byl v haji. Ted vdecim stastne nahode, ze jsi me kontaktoval, i kdyby se to nestalo nasel bych si vas v Cechach, kde se minim nejpozdeji do dvou let vratit, uz jsem to slibil doma. Takze se ozvi.
AG

64678

06.08.2005 03:59

Otec světa

RE: Pane Bartosek,

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mohli jsme taky mluvit Rusky a to by bylo horsi, Nemcinu se nam i po 300 letech podarilo rozdejchat. Ohledne chovani spickovych politiku v Britanii, mluvi anglicky, vychazi ze spolecne kultury a upomente me prosim, kdy britsky premier ukazal verejne prostrednicek jako nazor, ja osobne pamatuji dva Churchilovi prsty znacici vitezstvi. A pokud jde o chovani velmoci, pokud ti mali prekazeji zajmum tech velkych, vzpomente si laskave na Mnichov 38, to je nase ceska zkusenost se zajmy mocnych!! Zradili nas v Mnichove bez nas a prodali nas na Jalte taky bez nas!! Pripadne vam mohu vzpomenout vetu prezidenta USA Breznevovi v 68: " o Jugoslavii by bylo treba jednat, ale CSSR je ve sfere vasich zajmu..." Takze jak vidite s americany se nam taky vedlo vytecne!!! [mrknutí jedním okem] Mate pravdu, leckdo napise anonymne, lecos co ja osobne pokud nevidim zajimovou skutecnost ignoruju, ale pokud vidim zajimovou informaci odfiltruju formu projevu a jdu po faktech. Taky vidim dost kvalitnich anonymnich prispevku, a vubec me neurazi ani neprekvapuje pseudonym Richard Kral, pod pravym jmenem vzhledem na nazory, by pan Kral brzo dopravnikoval. Je to hnus pronasledovat nekoho za nazory, ale takovy je zivot. Mimochodem pisete, vzdy pod svym jmenem nebo semtam jste anonymni, ja sve nazory podepisuju vzdy, jeden prispevek je anonym ode me, protoze po preprogramovani Zvedavce panem Stworou jsem si nevsiml, ze neni uvedeno me jmeno. A svobodna volba vzhledem na vyplach mozku a medialni masaz, jeste dneska si vzpominam diky stejnym metodam, jak jsme jako deti kriceli ruzna hesla v prvomajovych pruvodech, takze o recech SVOBODNE VOLBY OHLEDNE KONZUMU SI MYSLIM SVE!!! [naštvaný]

64909

06.08.2005 04:32

CzechTek v nás

RE: Nic,...prazdno.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Paroubkuvu zena znam jenom z doslechu, a pak ze neni vyssi spravedlnodst!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

64912

06.08.2005 04:41

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

Nuti vas nekdo cist clanky svazacek, me ne? Mimochodem clanek se libil, panu Stworovi me toto tema uz unavuje, podstatne bylo receno drive a jeste jsem se k tomu nedostal a vidim dalsi clanek na stejne tema. Vsechno pujde stejne do ztracena odnese to par radovych policajtu a konec. V kazdem pripade nelibi se mi, ze misto do nazoru se jde do autora!! [oči v sloup]

64914

06.08.2005 04:54

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mam vam pripomenout, kdo sedi v Carlyle group a jinych a masti si kapsy na vsech konfliktech, co ve svete jsou. Takze nejenom diktator Fidel. Spis mi ukazte nekoho ve svetove politice, kdo je cisty. A pokud nejste nekdo jako Masinove, o cemz mi dela jednoznacne jasno vase odvaha, kdy nam sve myslenky sdelujete pod svym "plnym jmenem", a obavy ktere ve vas vyvolalo technicky mozne odhaleni IP adresy, takze vy jste se z republiky urcite neprostrilel. Zkusim hadat, soudruzi vam nabidli emigraci, anebo jste nekoho uplatil vydali vam pas, a vy jste hrdine vyjel pres Jugoslavii? Jsou taci na Zvedavci, od kterych pupecni snuru s komunismem zkousnu, ale od vas ani nahodou!

64917

06.08.2005 05:02

Diktát politické korektnosti

RE: Dotaz

Rene Bartosek 69.?.?.?

Nejde o radove policajty pri demonstraci ti plnily rozkaz, ten rozkaz nekdo vydal ve vysoke funkci a nekdo ve velmi vysoky funkci vyjadril verejne jistou predstavu, takze pane Stwora nebudte kratkozraky. Oba dva pripady jsou ze stejne ligy.

64919

06.08.2005 05:23

Řezník se zabydluje

RE: Tak teď vážně nevím

Rene Bartosek 69.?.?.?

Kdo je ve spravni rade? Vypada to, ze jste informovany. [mrknutí jedním okem]

64920

06.08.2005 05:44

Mám radost jako malý kluk

RE: cenzura

Rene Bartosek 69.?.?.?

Co bylo cenzurovano? [překvapení]

64923

06.08.2005 06:06

Mám radost jako malý kluk

Cenzura?!?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora jeden z prispivatelu Zvedavce se na me obratil mailem, aby mohl pokracovat v diskuzi s tim, ze jeden z jeho prispevku neprosel cenzurou? Zatim jsem nedostal odpoved, zda to bylo v tematu a prijatelne forme co se tyce slusnosti ( tady vypad O.K. videl jsem par zruseni pro urazky nebo off topic, ale vetsina prispevku je v poradku), podle autorovi rekce soudim, ze i ohledne temeta bylo vse OK. Neni mi to prijemne pane Stwora, ale polozim otazku: " Cenzuroval jste nekdy prispevek, jenz by neodporoval pravidlum vaseho webu?" Jinak slo jeste o ctyri vyloucene z diskuse, ale v tomto bode jsem uz vysvetleni dostal, takze se dal ptat nepotrebuju.

64925

06.08.2005 06:30

Bijí děti

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora pokud jste tyto fotografie pouzil pro "manipulaci" ( to jest vedel jste, ze nejsou autenticke)pak zachazite prilis daleko!! [oči v sloup]

64929

06.08.2005 06:44

Bijí děti

RE: No to je teda sila

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vidite ja jsem byl na techno party 100 lidi a dal jsem jedno pivo a dve krvave marky a prezil jsem. Takze ze "svyma moudryma kecama" bezte nekam, a mimochodem nejste jediny v Cesku, kdo plati dane. Vsadim boty, ze par poplatniku dostalo pres hubu pendrekem!

64931

06.08.2005 06:50

Bijí děti

RE: vse problehne v pohode

Rene Bartosek 69.?.?.?

Po Czechtechu by se pokusil rozehnat Slovtech pouze naprosty dement!! Pokud jde o Czechtech 2004, taky se obesel bez pendrekiady navic rok 2004 se konal na blizskem miste z roku 2005, takze policajti se moc nelisili, pochybuju ze by jim hrablo, takze SMRAD OKOLO TOHO VSEHO VANE ODNEKUD Z VRCHU!!! [naštvaný]

64932

06.08.2005 06:53

Mám radost jako malý kluk

RE: Cenzura?!?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Kemo zkusil jste se projevit nekde jinde, treba oficialni weby, nezvedavce zatim funkcni diskusi nema, az se tak stane neprodlene otestuju jeho demokraticnost osobne. [mrknutí jedním okem]

64933

06.08.2005 15:53

CzechTek v nás

RE: Omluva

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Sodek i s Idealistou mam podobny uhel pohledu na svet. [smích] S clankem autorky nesouhlasim, ideologii komunismu stavim do jedne rady s fasismem i sionismem. Pokud bych mel muj postoj ukazat na prikladu, tak me napadaji Masinove a v 50-tych letech provadeli komuniste zverstva srovnatelna s nacisty, takze nemam nejmensich pochybnosti o spravnosti jednani Masinu a jejich skupiny. Prestoze jsem zazil pouze skrytou a umirnenou formu komunismu v 80-tych letech, od doby co jsem ziskal informace se zformoval muj jednoznacny i neovlivnitelny postoj. Kdyby mela nejaka z *urev jako Grebenicek mladsi, jenz jde ve slepejich sveho zhovadileho otce ziskat v Cesku moc, tak jedu domu a prvni vec co budu nakupovat do zasoby budou zbrane. A ted jsme opravdu smrtelne vazny. [mrknutí jedním okem]

64964

06.08.2005 15:59

Mám radost jako malý kluk

RE: cenzura

Rene Bartosek 69.?.?.?

Myslite si, ze pouziti etnickeho pohledu v oblasti medii, mezinarodniho bankovnictvi, velkych korporaci, parlamentnich stran nebo zastoupeni etnik v extremnich levicovych hnuti nema informacni vypovydaci schopnost O NEZAVISLOSTI A SVOBODE ZAPADNIHO SVETA? [mrknutí jedním okem]

64965

06.08.2005 22:16

Bijí děti

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora pokud srovnavate uroven Zvedavce s timhle paskvilem, pak snizujete jeho uroven. Na druhou stranu napsat cely clanek na zaklade fotek pochybne autencity, pak na zaklade techto fotek zalozit svou argumentaci a ve chvili kdy vam ucastnici v diskusi jednoznacne zpochybni zdroj, je odkazat pouze na to, ze jste ho prece uvedl. Rekl bych, ze mate na vic ,uz se k Czechtechu vytrvale vracite po ctvrte, to nepocitam prispevek Kateriny Bayerove. Jsem kolem cele situace znechucen, takze toto je posledni nazor, na ktery reaguju. Prestoze vytvarite znacny tlak na to, aby jste presvedcil ucastniky diskuse na Zvedavci, tak ja jsem zakladni pohled akce na politickou objednavku s neprimerenym zasahem policie proti nepopularni skupine lidi nezmenil. Zakony plati pro kazdeho zijeme v technologickem veku, kdy neni problem ani mezi technari zdokumentovat viniky nasilnosti a donutit je nest odpovednost. Prekvapive je, ze i inspekce ministerstva vnitra musi zadat verejnost tedy technare, aby poskytli sve videozaznami trestani a vysetrovani maji zrejme byt pouze ti proti nimz bude dost dukazu. Policejni kamery dokazali zabrat pouze, to co chteli videt flasky, kameny, klady letici vzduchem na co je toreakce vedi ti co tam byli. Vubec vrchol je videzaznam kdy, kreten z policie CR republiky miri pistoli na zatykaneho jenz neklade odpor i pote, co je zajisten. A pak je mu dana soda zrejme na pametnou. Zazil jsem trikrat v zivote, co to znamena pozorovat zblizka hlaven pistole neni o co stat, spoust spusti ani nevite jak. [oči v sloup]

65000

06.08.2005 22:31

Otec světa

RE: domáci kutil pohřbil 14 čistokrevných amíků-žoldáků

Rene Bartosek 69.?.?.?

No asi by projevoval radost ze 14 zabitych nacistu, amici nas v te dobe neokupovali.

65003

07.08.2005 00:32

Mám radost jako malý kluk

RE: cenzura

Rene Bartosek 69.?.?.?

Souhlas. [mrknutí jedním okem]

65022

07.08.2005 00:42

Bijí děti

RE: Mne uz to vazne nebavi

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Peshmerga projdete si dukladne me prispevky ohledne Czechtechu a zjistite, muj nazor na vec, nemam v omyslu se znovu opakovat. Ani ja nejsem neomylny, pokud uvedu neco pochybneho, naposledy se me to podarilo ohledne mobilizace sudetskych Nemcu, tak se k tomu patricne vyjadrim. [mrknutí jedním okem]

65023

07.08.2005 22:15

Spojitosti

RE: Koule z dejepisu, Faboskemu

Rene Bartosek 69.?.?.?

1812-1815 valak s Anglii na tlak Rotschildu, ti tvrdohlavy Americani se nechteli smirit s centralni bankou, ktera uz hezky fungovala v Anglii pod kontrolou hadejte koho? Valka je draha zalezitost, takze potrebujete penize, kdyz nemate, musite si pucit. [mrknutí jedním okem] Prvni dve valky USA byli z Anglicany. [mrknutí jedním okem]

65136

09.08.2005 03:07

Spojitosti

RE: Koule z dejepisu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Misu ja myslim, ze SA ma tolik ropy a tak malo obyvatel, ze si muze stryckovi Samovi, prodavat za "velmi pratelskou cenu." Muzeme do toho zahrnout napr. ochranu, vsimnete si ze kolem SA chodi velmi zdvorile po spickach i Izrael, zcela jiste by si v tomto pripade neliznul nejaky preventivni obranny uder. [mrknutí jedním okem]

65290

09.08.2005 03:14

Spojitosti

RE: Nehadejte se tu o OT nesmyslech! Jak se USA angazuji?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Kemo,naznacil jste, ze valka s Koreo neni v poradku. Pak jste zpochybnil na tomto zaklade zbytek. Ja jsem ten zbytek prosel, a rekl bych, ze tento seznam je neuplny, ale pokud v nem vidite spojitost s Koreou, rad se necham poucit. [mrknutí jedním okem]

65291

09.08.2005 03:25

Spojitosti

RE: Koule z dejepisu

Rene Bartosek 69.?.?.?

USA dodali SSSR primo valecny material nebo technologicka zarizeni pro vyrobu v hodnote 7 mld $ samozrejme v tehdejsi dobe. Pripominam, ze na Marsaluv plan bylo vycleneno 10 mld $. Soveti platili skutecne zlatem a diamanty, jestli zaplatili celou sumu nevim? Faktem je, ze USA v roce 1945 vlastnili 70% svetovych zasob zlata uzivanych v mezinarodnim obchode ( melo by toho byt celkem okolo 33 000 tun, doufam ze si dobre vzpominam a zdroj byl presny [smích] ). K dnesnim dnum maji USA udajne ve vlastnictvi pouze 7%, ale to se mne osobne zda prilis malo. [mrknutí jedním okem]

65292

09.08.2005 03:42

Spojitosti

RE: Chladná kalkulace

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tato ferova vymena je delana ve velkem bankami a pojistovnami desitky let, takze jsme se ferove dopracovali do stavu, kdy miliardy v obehu jsou podlozeny mizivym realnym vykonem, a to je velmi choulostiva vec. V pripade vypuknuti neduvery v kapital, to bude znamenat krach proti kteremu cerny patek bude ruzovy. Takze verejnost je masirovana jak funguje vsechno skvele, centralni banka ve zlych casech intervenuje a tlaci dolu urokove sazby, a protoze na rope nestoji pouze olejarske spolecnosti, ale nadnarodni banky a pojistovny a tim je provazana cela zapadni ekonomika, vsichni drzi hubu a krok. Jsou dve moznosti, bud budou vlastnici ropy loajalni a budou dodavat ropu za rozumnou cene jako napr. SA, Kuwajt, Emiraty a pak nejenom, at si v oblasti domaci politiky delaji co libo, ale jeste jim je poskytnuta ochrana. Ti co nechteji kooperovat jsou nepratele, kde si je treba dukladne posvitit na dodrzovani lidskych prav, zbrojeni nebo jakykoliv jiny duvod, kazdy at si dosadi co libo. Varianta, ze by nam ropu prodavali, jak by se jim zachtelo, ta nepripada v uvahu.

65295

09.08.2005 03:55

Jsem také ve válce?

RE: Take nechci valku

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vynikajici rozbor, jeste jsme u ceskych zlocinu, jez vyustili v nejvetsi autonomii v historii Evropy pred valkou zapomneli jednu vec. A to, ze Alois Rasin odmitl, aby CSR vyplatila dluhy za Rakousko v prvni svetove valce, poukazal na to, ze republika nebude hradit pohledavky, ktere byli namireny proti jejimu vzniku. [mrknutí jedním okem]

65298

09.08.2005 04:03

Jsem také ve válce?

RE: Take nechci valku

Rene Bartosek 69.?.?.?

Sudetsti Nemci byli vyhnani na zaklade kolektivni viny, coz zcela jiste neni spravedlive. Na druhou stranu zemrelo 360 000 obcanu CSR, jasna vetsina v protektoratu Cechy a Morava, drtive mnozstvi z techto mrtvych byli civiliste. Henleinovci otevrene vystupovali za rozbiti zeme a odtrzeni Sudet ( ty byli soucasti Cech od pocatku ceske statnosti, i Habsburkove je dostali v ramci prijmuti ceske koruny), tezko si dokazu v tuto dobu predstavit mezi sebou normalni souziti Cechu a Nemcu!! V kazdem pripade se to vyresilo lepe, nez treba v Bosne.

65299

12.08.2005 03:19

Oběť války: americká ekonomika

RE: Tahle zalezitost s dluhy

Rene Bartosek 69.?.?.?

Dekuju za typ na velmi dobry clanek, pomohlo mit "zaostrit obraz". Intuivne jsem tusil, rozpor mezi rustem a tim, co vidim kolem sebe, ale... [smích]

65696

12.08.2005 20:35

Dobrovolné příspěvky formou SMS zprovozněny

RE: cell. tel.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Stwora jsem mimo topic, ale vas e-mail je editor@zvedavec.org ?

65793

12.08.2005 23:20

Spojitosti

RE: Koule z dejepisu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vite pane Gejdos me stacilo. kdyz jsem cetl Apokalypsu v Bibli. Do zadneho konfliktu se neminim nechat vmanipulovat, a mam takovy pocit, ze obcane narodnich statu v Evrope maji podobny nazor na vec. Federalizace Evropy neni po chuti ani obyvatelstvu ani USA. Krome Britanie byvale kolonialni mocnosti nemaji prime zajmy v arabskem svete. Takze dokud me muslimove nechaji v me zemi zit po svem, nemam nejmensi duvod vzit do uvahy valku proti nim. A nikdo at nepocita s nicim jinym, nez s nesouhlasem vest valku, kdekoliv na svete pro bandu darebaku pro nez se zavislosti stala touha po stale vetsi moci.

65802

12.08.2005 23:37

Jsem také ve válce?

RE: odposlech

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vy chcete rict, ze rebelove ( novy nazev Bileho domu) vrazdi jednotlive deti? Neberu v potaz utoky sebevrazednych odpalovacu bomb, rekla bych ze v ramci colateral damage ma US army daleko hrozivejsi bilanci. Pokud ne. pak nevim co temi arabskymi jmeny podsouvate za nazor, pane Dusane?


>Kazdymu je hovno po tom komu volam, co mu rikam a odkud volam!!!
>
>Pavel cert nemec
>
>To vam plne verim az do te doby nez bude
>volat pan Abhdula panu Hasanovi ze podreze
>krk vasemu deckovi. Vy bojovniku za lidska
>prava.
>
>

65805

12.08.2005 23:47

Jsem také ve válce?

RE: odposlech

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reknete me koho krome van Gogha podrezal nejaky muslim na Zapade. Rekl bych, ze naprosto jina etnika a rasy vedou suverenne zebricke kriminality. Dolozit vam to nemuzu, protoze nase vlady usoudili, ze vzhledem na celni pozice jsou nase statistiky na etnickem zaklade diskriminacni, takze nejcerstvejsi udaje jsou stare vice jak 10 let. [mrknutí jedním okem]

65806

12.08.2005 23:53

Jsem také ve válce?

RE: odposlech

Rene Bartosek 69.?.?.?

V tomto pripade staci prijmout zakon o svobode informaci, ktery by jasne stanovil podminky za jakych musi byt informace, jez nema status tajna, zpristupnena verjnosti. Ocenili by to minimalne ti, co se uchazeji o statni zakazky, aby videli v cem je trumfla konkurence a novinari v Cesku by patrne nenastala dlouho okurkova sezona materialu na psani by bylo dost.

65807

13.08.2005 00:25

Jsem také ve válce?

RE: Take nechci valku

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ono pokud budete znat ceskou historii, tak zjistite, ze je uzce svazana s nemeckou. Sedm kurfirtu volilo cisare Svate rise rimske naroda nemeckeho a jednim z nich byl vzdy cesky panovnik, vetsinou ten nejmocnejsi. Premysl Otakar II. by vam mohl vysvetlit, proc padla volba na Rudolfa Habsburskeho. Prave tento cesky kral byl ten, kdo pozval nemecke odborniky a remeslniky do Cech a nabidl jim vyznamna privilegia predevsim ekonomickeho charakteru. Mimochodem syn tohot krale byl vychovavan v Braniborsku svym strycem. Takze pokud volba ceske slechty padla na Habsburky bylo to brano jako normalni vec, nikdo v tom nevidel snahu o nejakou nasilnou germanizaci. Teprve po tricetilete valce emigrovalo milion Cechu ze zeme, ale ne na zaklade etnickem, ale nabozenskem. Dokonce ani cesky nacionalismus v 19. stoleti nemusel celit nejakemu tvrdemu teroru v " zalari narodu". Ovsem ani takove persona jako Bismarc nikdy nezpochybnil cesko-nemeckou hranici v oblasti byvalich sudet. A to Rakousko prohralo valku a tratilo uzemne s Pruskem v oblasti Slezska a Nisy. Sudety byli pokladany vzdy za soucast Ceskych zemi. Lze debatovat o Tesinsku, jiznim Slovensku, podkarpatske Rusi, ale ne o sudetech. Ani posledni cisar Pruska Vilem II. nemel problem se sudety. Sudetsti Nemci zili v nasi zemi, a pokud se dokazali citit volne a svobodne pouze v Hitlerove Nemecku mohli jit, ale nemohli si sebou vzit zemi, do ktere kdysi jejich predky pozvali, ti co ji vlastnili. To, ze si treba "hotentot" v Cesku koupi pudu mu totiz nedava pravo pripojit toto uzemi k "hotentotii", i kdyby ho jeho rodina vlastnila stovky let.

65816

13.08.2005 00:39

Jsem také ve válce?

RE: Take nechci valku

Rene Bartosek 69.?.?.?

Prazske povstani aspon neridili komunisti z Moskvy jako SNP. Nehlede na to, ze nas zradili mocnosti v Mnichove a kdyz bylo po vsem a nehrozilo nebezpeci tak se svou zradou republiky prisli i fasisticti ludaci na Slovensku. Olizali Hitlerovi ruku, aby si zaslouzili sve. Timhle se asi v hospode nechlubite. Navic na tohle reaguju uz podruhe a uz v prvni debate jste se k heydrichyade ( zacala 1942 ) nevyjadril. [mrknutí jedním okem] Pripominat demonstrace v protektoratu, na jejihz zaklade byli zavreny ceske vysoke skoly po incidentech 17. listopadu 1938 a studenti s uciteli vyslani jako prvni varka do koncentraku zrejme nema smysl. Narod chtel bojovat a mobilizace Hitlera notne prekvapila, politici prijali ultimatum a vzdali se. NA ROZDIL OD LUDAKU PRVNI REPUBLIKA NIKOHO NEZRADILA!!!

65819

13.08.2005 02:14

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Dekuju za odkazy bylo to zajimave cteni, ale vite ja jsem od doby, co jsem se seznamil s pojmy Hirosima a Nagasaki, krajne neduverivy clovek. Termonuklerni fuzi ridit neumime, ale vodikove bomby mame uz vice nez 50 let. Velmi by melo lidi zajimat jak se k biotechnologiim stavi armada. Jinak tam byl zajimavy odkaz na pribuzne viry HIV v mase opic. Leccos vysvetluhje, ze by vir HIV nemusel byt umele vyroben, no i kdyz jsem asi paranoik, ale mohl by byt lehce modifikovan. V kazdem pripade at se to komu libi nebo ne geneticky upravene plodiny tady jsou a paradoxne v zemich tretiho sveta. To znamena, ze neexistuje zpusob, jak to zmenit. Tezko presvedcite nekoho v Indii, aby tu novou skvelou ryzi co mel minuly rok nechtel pestovat, obvzlast kdyz neplodne mutace prestali dodavat a je pouze na nem co zaseje. Chytry tah od tech korporaci, takze se nezbyva modlit, aby to neskoncilo pruserem. Pokud jde ovoce, ktere bastim v USA, tak opravdu krasne vypada pro oko ( treba jahody ), ale nema to vuni ani chut. Nevim jestli se necim konservuje ohledne dopravy, nebo jsem byl mlady, kdyz jsem to jedl na zahrade v Cechach, ale tento nazor zastavaji vsichni znami, co byli v Cechach nebo Polsku a do statu prijeli. [překvapení] Pokud jde o ty patenty, velmi by me zajimalo, jak to chteji kontrolovat, jestli je lidi nesidi? V kazdem pripade tyto nove druhy v zemedelstvi vytlaci stare, nenavratne vyhynou!!! Kdoby pestoval ztratove prasata nebo psenici, ze ano? A to neni prave pro me prijemna predstava. Stejne tak neverim v neomylnost lidskou, a v prirode existuji zpetne mechanismy, ktere nevhodne mutace zlikviduji, takze sice nemame rychlerostouci lososi, ale ziva jezera a rybniky. A k tomu, ze budeme schopni uzivit potravinove 14 mld lidi, nu coz snad je dokazeme uzivit i s konzumnimi naroky, ktere uspesne exportujeme do tretiho sveta. Ja se denne sprchuju spalim hopne elektriny, spalimu hromadu kysliku ( jezdim denne v aute), kupuju zbozi zabalene v igelitu nebo papiru.... Mam mnohonasobne vyssi naroky nez nekdo v Bangladesi nebo Kongu!! [oči v sloup]

65825

13.08.2005 02:18

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Vladovi - budicek, clovece!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Velmi dobra argumentace Trodas!!! Poslyste myslim to v dobrem, nejste tak Greenpeace? [mrknutí jedním okem]

65826

13.08.2005 02:21

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Zapomel jsem dodat, ze pokud se ozenim chci dve deti a ne sedm!! Rad bych se o ne totiz slusne postaral!! [mrknutí jedním okem]

65827

13.08.2005 02:40

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Vladovi - budicek, clovece!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vlado pokud si myslite, ze mame volne rozhodovaci moznosti ohledne napr. systemu jste vedle. Existuje uzka spoluprace Intelu jalo mariotniho vyrobce procesoru na svete a Microsoftu. Takze uzivatelu linuxu, macapple je jako safranu. Dam vmysleny pripad, jestlize geneticky upravene prase bude mit cenu masa rekneme polovicni oproti prirodnimu, tak je jasne, ze farmar pokud chce prezit NEMA NAPROSTO ZADNOU VOLBU. Jedina moznost zachovat neupravene potraviny pro zrejme bohatou klientelu je prosadit oznaceni nepravenych, ale nakladnejsich potravin.

65831

13.08.2005 03:05

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

Rudolfova zprava

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mohl by jste to upresnit. Nemuzu se k tomu na internetu dokopat!!! Za druhe mam na vas otazku ohledne nemecke legislativy, postihuje nejak extra podezreni na nacismus, ze je takova snaha dostat tyhle lidi do Nemecka? Dale mohl by jste upresnit vice seznam lidi, pisici pochybnosti na zaklade informaci o holocaustu, rad bych se seznamil s jejich nazory.

65837

13.08.2005 03:48

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Vladovi - budicek, clovece!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tohodle bych se tak nebal, tady o potraviny a pokud oni nebudou mit v zaloze nejakou opravdu " VELKOU VSIVARNU", tak je ostatni zeme i s jejich patenty poslou do prd..le. Zkusit si nejakou velkou vsivarnu na Rusko nebo Cinu a ve svem dusledku vyvolat hladomor. To si nemuze nikdo lajznout, obavam se ze Rusove by byli schopni poslat puvodci takove veci na uvod rekneme jedno varle jeho ratolesti, jak to udelali v 80-tych letech v pripade zabiti svych obcanu arabskymi teroristy na Blizskem vychode.

65844

13.08.2005 14:38

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Dobry napad a na ty dve dett si pozvu hodneho dedulu v kondici Dusana!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

65890

13.08.2005 14:41

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane vcelicko vyber meho partnera nechte na me, ale dekuju za radu budu opravdu opatrny. [mrknutí jedním okem]

65891

13.08.2005 15:02

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pokud jde o dobre zabezpeceni 10 deti, tak ted zrejme nemluvite o Cesku ani o byvalych postkomunistickych zemich, taky uz vubec neni rec o zemich tretiho sveta, dokonce z vlastni zkusenosti vim, ze pro americkou rodinu s prijmem rekneme 70-80 000 $ za rok od manzela, predpokladam ze manzelka se doma bude starat o skoro kompletni fotbalovy tym NENI MOZNE zabezpecit plnohodnotnou vychovu 10 deti, napr. naklady na universitni vzdelani jsou vysoke. IQ je dedicne z nejakych 80 $, manzelka muze pouzit spermobanku vysoce inteligentnich osob ( taky penize) tak presto nelze pocitat, ze polovina deti bude genialnich, takze americke university se budou predhanet v nabizeni stipendii. Pamatuju si jednoho pohodoveho klienta plat 1 500 $ tydne, slusny barak ve slusne ctvrti, ctyri male deti a mel se co ohanet, aby to zvladl. Vyrostl nekde ve Wisconsin na vesnici, takze spoustu vec si na baraku udelal sam, aby usetril. A ted je rec pane vcelicka o nejbohatsi zemi na svete, takze ze sebe nedelejte hlupaka. V zemich typu Ceska jsou pocetne rodiny typicke pro cigany, tam to zatahne vetsinova bila spolecnost, ktera starne a vymira, protoze chape, ze deti jsou draha vec. Muzu vam jmenovat nekolik kamaradek, ktery by rady druhe dite, ale prednost dostali jine veci treba bydleni. A vzemich tretiho sveta umiraji deti miliony deti v pocetnych rodinach hlady. Pokud chcete presnou statistiku mortality deti do ve rekneme 3 let v Africe a rekneme Cesku neni zadny problem ji nekde vyhledat!!

65892

13.08.2005 15:08

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Všem zvědavcům

Rene Bartosek 69.?.?.?

Preklep ne 80$, ale 80%.

65893

13.08.2005 15:12

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: Jenže...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Hruska pokud sioniste udelaji z holocaustu tezce prosperujici fabriku na penize a klacek, pomoci neho tlucou do sveta, aby omlouvali vlastni zverstva, pak je URCITE DOBRE VEDET JAK SOUVISI SIONISTE S HOLOCAUSTEM!! [oči v sloup]

65895

13.08.2005 15:16

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: dotaz

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pokud chcete neco zajimaveho o Mosadu prectete si Mec Gideonuv. Ja jsem po precteni nejak vseobecne ztratil k vyzvednym sluznam respect. Vyjimku tvori Nemci, jelikoz jejich utvar vzhledem na pusobnost je typicka kontrarozvedka. Tady je videt ta nemecka dukladnost, kdyz demilitarizace tak ze vsim vsudy.

65896

13.08.2005 15:18

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: NWO-Zide-Neonacisti-Neokonservativci

Rene Bartosek 69.?.?.?

Vice mene historie mladsi sta let je vzdy problematicka, archivy nejsou pristupne.

65897

13.08.2005 15:56

Oběť války: americká ekonomika

RE: Tahle zalezitost s dluhy

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Kemo autor napsal na BL zajimavy clanek, kde se vyjadruje k fikci o Nobelove cene za ekonomii. Vyjadril se tam a protestuje i pan Peter Nobel, kupodivu ani vedci exatnich ved jako fyzikove, matematikove a chemikove nechteji byt v jednom pytli s ekonomy. Takze tzv. Nobelovu cenu za ekonomii udeleje Svedska kralovaska banka. Jak jiste sam uznate banka toho nema prilis spolecneheho s akademii ved. Cena je udelovana od roku 1969 a v roce 1972 ziskali tuto cenu objevitele ISEW ( index udrzitelneho blahobytu). Takze bankeri, ne vedci davaji cenu jez je spojena z 1 OOO OOO$. Takze co se vam nelibi na pojmu slouhove kapitalu, prestoze je autor pouze strojni inzenyr na penzi. Vite nejsem tak stary a uz jsem si stacil vsimnout, ze obecna uroven vzdelani ma klesajici tendenci. Takze to, ze pan Vit ziskal svuj titul ing v roce 1960 bych nevidel jako tragedii. Mimo oblast PC a softwaru se priprava na exatnich VS tolik nezmenila. Pravda jsou nove poznatky a objevy zarazene do vyuky, ale hlavni objem informaci je mnohem starsiho data. Muzu vas ujistit, ze kdyby jste pred vetsinu lidi dal papir s jednoduchou diferencialni rovnici anebo at nezeru s integralem nebude schopna to spocitat. ( Leibnitz s Newtonem by asi neuverili) A matematika je zaklad prirodnich exatnich ved, at se to komu libi nebo ne, navic stoji za progresem techto ved za poslednich 200 let a tim i technologickou revoluci. [mrknutí jedním okem] Muzu vas ujistit, ze o matematiky a technicke obory je vzdycky zajem. Absolventi humanitarniho zamereni to maji v praxi podstatne komplikovanejsi.

65903

13.08.2005 16:05

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: o holocaustu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane Katz klobouk dolu, inteligentni a smyslplny nazor. Mate pravdu, ale reknete me co mel obycejny Nemec spolecneho v nacistickem Nemecku s Goringem nebo Hitlerem a vidite cvakat prachy musi po 50-ti letech vsichni, i ti co v te dobe jeste nebyli na svete. Proto by bylo dobre znat o holocaustu pravdu, aby se nedal zneuzivat pro jakekoliv ucely a cile!! [mrknutí jedním okem]

65905

13.08.2005 16:13

Dobrovolné příspěvky formou SMS zprovozněny

RE: A co to je ta SMS-ka?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Delal jsem pro jednu nadaci podlahu pro office v Downtown v Chicagu a videl jsem v jakych autech prijizdeji pracovnici teto "dobrocinne organizace". Takze urcite pouziju sek nebo Money Order, bohuzel moje financi situace neni ruzova a nemam v umyslu poslat 50Kc a zaplatit 5$ za postovne. Jakmile se zvetim, budete to vedet mezi prvnima pane Stwora.
[smích]

65907

13.08.2005 17:46

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Vladovi - budicek, clovece!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jedna vec je geneticka modifikace plodiny probihajici dlouhodobe, coz nenarusuje slozite mechanismy v ekosystemu. A druha vec je vyhodit v masivnim meritku do ekosystemu uplne novou modifikaci. A bylo by dobre se zamyslet nad tim, proc existuji v prirode mechanismy, ktere brani mezidruhovemu krizeni, protoze i kdyz se neco takoveho podarilo drive v laboratori, tak potomstvo bylo vzdy neplodne. Nez teda nastoupilo geneticke inzenyrstvi. Nepredpokladam, ze jakoukoliv jinou cestou mohla ziskat ryze geny kukurice anebo prase lidske. V teto souvislosti nechci vubec premyslet, jake zvireci geny by mohli byt vhodne " na vylepseni vlastnosti" pro cloveka. Otevrela se Pandorina skrinka a bylo by naivni se domnivat, ze se na lidstvo nevysype cely obsah. Nemyslim si, ze by Vatikanu vadila psenice nebo ryze, ale je jasne, ze vyzkum se bude tykat nejenom mediciny. " Zeleny mozek" zustane "zelenym mozkem"!!! [naštvaný] Ted nemyslim ekology. [mrknutí jedním okem]

65917

13.08.2005 17:54

Oběť války: americká ekonomika

RE: Možná je to jinak?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ktere demokraticke zeme na jih od El Pasa mate na mysli Kolumbii, Peru, Panamu, Venzuelu, Haity...? Vypada to, ze demokracie ve sfere zajmu USA stoji na pokraji obcanskych valek, pokud primo nebojuji, pripadne vladnou ci vladli diktatori lojalni Bilemu domu. Pokud takto je exportovana americka svoboda, neni divu, ze ve svete tomu nemuzou prijit na chut. Mam pocit, ze ani obcanum USA by se takova "svoboda" dvakrat nezamlouvala. [oči v sloup]

65918

14.08.2005 03:17

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: Jenže...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Madam Bovary prece necekate, ze takovy seznam najdete na korektni webove strance. [mrknutí jedním okem] Ja jsem myslel, ze ten seznam vysel v Republice. No, cemu se divite, kdo ma talent a umi ten muze byt hercem, politikem, bankerem, advokatem nebo novinarem, vsude ma toto etnikum abnormalni zastoupeni vzhledem na cetnost v populace. Jeste, ze prijmaci rizeni na tyto obory na nasich VS jsou spravedliva a cista, ze ano? [velký smích] [velký smích] [velký smích]

65976

14.08.2005 03:24

Další zatýkání na ochranu pravdy holocaustu

RE: o holocaustu

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mate pravdu tohle mlceni okolo holocaustu neni pro penize, i kdyz ty se vzdycky hodi. To mlceni je pro tu pravdu, a nekdo ma opravdu velky strach, ze zasel vitr. [mrknutí jedním okem]

65979

14.08.2005 03:30

Monsanto si nechala patentovat nový objev: vepř domácí

RE: Vladovi - budicek, clovece!

Rene Bartosek 69.?.?.?

Dekuju za upresneni, musel bych si zopaknout zaklady genetiky ze stredni skoly, ale obavam se, ze to jsou pouze technicke detaily. [mrknutí jedním okem]

65980

14.08.2005 03:37

Oběť války: americká ekonomika

RE: Tahle zalezitost s dluhy

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tohle odsavani dani delaji vsichni, kdo se staci nacpat ke korytum. [naštvaný]

65981

14.08.2005 03:40

Oběť války: americká ekonomika

RE: Možná je to jinak?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Prirodni bohatstvi a ekonomika jdou ruku v ruce, obvzlast o rope to plati dvojnasob. Vemte to takovych 150 let zpatky, kdy ropa mela nulovy vyznam a po nomadech s jejich pousti ani nestek pes. [mrknutí jedním okem]

65982

14.08.2005 03:42

Oběť války: americká ekonomika

RE: Možná je to jinak?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Myslite Chile v v 60-tych letech a ty jatka, ktere rozpoutal Pinochet a svou polivku si prihrala i CIA? [mrknutí jedním okem]

65983

14.08.2005 03:48

Oběť války: americká ekonomika

RE: Možná je to jinak?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Pane kemo dejte pokoj s tou Jizni Amerikou, tady mate odkaz http://david.iglu.cz/page.php?show=tajne_valky_cia Muzete si precist jak to je s exportem svobody do celeho sveta.

65985

14.08.2005 03:51

Oběť války: americká ekonomika

RE: Možná je to jinak?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Opravdu, no v Bilem dome povazunji za problem i to, ze v ustave bude zakotven islam. Pan Bush ma zrejme odlisnou predstavu o demokracii nez iracka vlada a parlament. [mrknutí jedním okem]

65987

14.08.2005 17:01

Jsem také ve válce?

RE: odposlech

Rene Bartosek 69.?.?.?

Podivejte se radsi na americkou produkci Enemy of State je zajimava fikce. [mrknutí jedním okem]

66051

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 3

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 238 738