Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané leho

Nalezeno 2594 příspěveků, 41 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

26.06.2005 00:13

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

leho 84.?.?.?

>Jinymi slovy ,mame
>demokracii,svobodu projevu,ale kdo kritisuje zidy je
>anti-semitista a neni American,jinymi slovy,chova se
>neamericky,proc rovnou neprijmou vsichni obcanstvi Israelu

Roberte, po precteni prvnich asi dvou radku jsem unaven a dal nectu. Kdybyste udelal mezeru po kazde carce ve vete, jako takhle, tak se vase prispevky budou cist o hodne lepe. Mozna se divite, proc na vase prispevky neni moc reakci. Je to prave proto...

58462

26.06.2005 00:17

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novinari by meli byt potrestani zakazem vykonu povolani

leho 84.?.?.?

>Iraku? Nebo mam na tebe podat zalobu pro hanobeni rasy -
>tentokrate arabske? Slouzis (pry) v US Army, vzpomen na tu
>zabu z Abu Ghraib (uz si nevzpominam na jmeno). Dostala
>celkem dost let natvrdo, pokud se pamatuji...

Napsal jsem, ze novinari by meli dostat nejmene zakaz povolani. Misu, ja absolutne nechapu, co to ma co delat s nahymi islamisty na hromade...

58463

26.06.2005 01:39

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>V soucasne dobe je urcite dobre, ze demokraticke zeme jako
>USA, Britanie nebo Izrael tyhle zbrane maji, ale jen pro
>jejich odstrasujici efekt.

Kemo, odstrasujiciho efektu bude dosazeno jedine tehdy, kdyz budou nasi nepratele vedet, ze jsme taktez techto zbrani ochotni v krajnich pripadech pouzit. Kdyz si budou jisti, ze to je jenom takove haraseni, tak to bude nas konec. V dobe Reaganovy administrativy to byl prave strach nasich nepratel z odhodlani techto zbrani pouzit v krajnich mezich. Tento strach znicil SSSR a jeho obludny system. Je docela mozne a doufam, ze take znici podobny system nesvobody v islamskych zemich. Ale je mozne, ze situace se jeste zhorsi napriklad iranskym sponzorovanim terroristickeho utoku na americke pude za pouziti nekonvencnich zbrani, bud chemickych, bakteriologickych, "spinave" atomove bomby anebo primo atomove bomby. V takovem pripade bude kazda rada draha a podle meho nazoru by odvetna opatreni mela taktez zahrnovat pouziti jadernych zbrani...

58480

26.06.2005 01:44

Povstání v Iráku sílí

RE: '..Ja bych vas "leho" nedaval na "Watch List",

leho 84.?.?.?

>Rumsfield se svym ministerstvem obrany a soukromou
>zpravodajskou sluzbou, kterou nezakonne zridil

To je nejaka kadibudka a nebo to myslite vazne? Nevim o zadne rumsfeldove soukrome zpravodajske sluzbe...

58482

26.06.2005 02:03

Povstání v Iráku sílí

RE: '..Ja bych vas "leho" nedaval na "Watch List",

leho 84.?.?.?

>Dovolil bych si male upresneni podle dostupne zpravy CIA
>jsou zasoby ropy na 25 let.

Podle dat poskytovanych USGS "Oil Peak", tedy vrchol tezby ropy muzeme pri soucasnem rustu spotreby ocekavat (kolem 2% rocne) roku 2037, brano v potaz tez svetove zasoby. Zasoby ropy vydrzi zcela urcite postatne dele nez vasich 25 let. Ja bych ocekaval, ze v roce 2037 uz bude v USA podstatna cast aut jezdit na vodik ci jiny alternativni pohon a tudiz zmineny "Oil Peak" pak muze byt jeste mnohem dal. Mam pocit, ze tu strilite od boku, pane Satanek...

http://www.eia.doe.gov/pub/oil_gas/petroleum/presentations/2000/long_term_supply/sld003.htm

58486

26.06.2005 02:20

Povstání v Iráku sílí

RE: Sežrante leho, ptát se Vás, zda si něco pamatujete nebo zda Vám něco něco připomíná,

leho 84.?.?.?

>pane leho, co vy by ste navrhoval... totalni konec
>zemekoule?

Vcelicko, nenavrhuji zadny totalni konec zemekoule. Taktez nenavrhuji pouziti megatunovych termonuklearnich bomb. Jak vite, mame v arzenalu tzv. takticke jaderne zbrane, ktere nemusi znicit a radioaktivitou zamorit zadne velke uzemi, ba i mame takove jaderne zbrane, ktere jsou schopne vyparit protivnika bez zanechani jakekoliv radiace. Vy jste vlastne v CSSR uz nebyl, kdyz se komunisti rozcilovali, jak tyto zbrane jsou nelidske, hlavne proto, ze je nikdo jiny nema! Demonstrativni vypareni par hnizd dzihadistu za pouziti techto zbrani by urcite neznamenalo konec nasi zemekoule. I Rus by byl mozna rad, ze je islamista pacifikovan a urcite by nedelal problemy. A jen tak mimochodem, nedavno Severni Korea vyzkousela raketu, kterou je schopna zasahnout nase zapadni pobrezi...

58489

26.06.2005 02:36

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Jeden z mnoha strasaku tezicich z neznalosti lidi a
>radiofobie.

Jestli je tedy "spinava" bomba blbost, mozna byste mohl trosku nas poucit proc. Ja jsem se podival na stranku U.S. Nuclear Regulatory Commission a mam z toho dojem, ze teoreticky je mozno takovou bombu vyrobit, ale prakticky dopad na lidske zdravi z radiace i v huste obydlenych oblastech velkomest by byl spise minimalni. Nejnicivejsi efekt takove bomby by spocival v jeji explozi a pote panice, ktera by nasledovala. Dalsi otazka je, pokud by se jednalo o statne sponzorovany teroristicky utok napriklad Iranem, jaka by mela byt odpoved. Myslim, ze i v tomto pripade by odpoved mela zahrnovat pouziti taktickych jadernych zbrani...

http://www.nrc.gov/reading-rm/doc-collections/fact-sheets/dirty-bombs.html

58495

26.06.2005 02:59

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Upresnete prosim, kdo je popleteny rodic z 60-tych let?

Byvaly hippiesak, kdysi silne marianku kourici a i mozna i dnes, vasnivy demonstrant proti valce ve Vietnamu a obdivovatel Kerryho hrdinskych cinu vcetne lhani pred komisi Senatu. Hodne deti takovych lidi je prohledlo, jsou z nich mladi republikani a maji plne zuby jejich komunistickych postoju. A pak prave proto jdou mnozi z trucu do armady a naborari musi se dost snazit a vynalezt cesty, aby se s nimi domluvili. V dobe mobilnich telefonu to ale uz neni tak tezke. Jak uz jsem psal, tohle vim od mych znamych naboraru, jelikoz take s nimi spolupracuji...

58503

26.06.2005 03:00

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Ja nikdy nemel pocit, ze by si na me rodice delali
>vlastnicke pravo,

Misu, ja prece nenapsal, ze TVOJI rodice si na tebe delali vlastnicke pravo...

58505

26.06.2005 03:12

Povstání v Iráku sílí

RE: Galimatyáš v lehově názorech

leho 84.?.?.?

>Proces meneni nazoru je tim vice ctnost, nez je naopak.

Zape, ja mel na mysli predevsim hlavni nazory jako napriklad co se tyce spatnosti sovetskeho systemu a postaveni zapadnich demokracii a USA. Ja tenhle nazor nezmenim za zadnych okolnosti, nebot je velmi blizko skutecnosti. Zape, takze abych byl ctnostny clovek a vyhnul se vasim urazkam, musim sve hlavni nazory zmenit a zacit vzyvat SSSR a poslat USA do horoucich pekel?

58508

26.06.2005 13:07

Povstání v Iráku sílí

RE: I do prdele! Vzpoura v RKB-84!

leho 84.?.?.?

>Pvc. Včeličko, šetřte si munici na machometány, už
>teď to máte nějaký řídký.

Taborsky, Vcelicka je zcela zrejme clovek z masa a kosti, nikoliv z pvc (PolyVinylChlorid)...

58558

26.06.2005 15:01

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>nelegalni a nespravedlive okupace Iraku

Jiste, nelegalni a nespravedliva je to okupace z pozice dzihadisty a sluzebnika saddamova rezimu. Saddamuv rezim, jak znamo, byl velice podobny tomu nasemu za doby totality. Akorat byl mnohem a mnohem brutalnejsi. Trodasi, asi je ti blizsi pozice tech saddamovych pochopu a dzihadistu nez normalnich Iracanu, kteri jenom chteji to co vsichni ostatni na celem svete: Zajistenou budoucnost pro sve potomky, tj. zvanec na stole a strechu nad hlavou bez strachu, ze o pulnoci mi Mukhabarat zabusi na dvere a ja pujdu a uz svou rodinu nikdy neuvidim...

>mistni, jenz se vas snazi vypudit...

Ti mistni, jenz se nas snazi vypudit, jsou charaktery, ktere jsem popsal nahore. Myslim, ze Iracane tyhle lidi uz nepotrebuji, tim mene, kdyz vrazdi vetsinou pouze nahodne kolemjdouci...

58569

26.06.2005 15:25

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

leho 84.?.?.?

Rene, vime, ze Amnesty International uz neni zdaleka zadna bojovnice za lidska prava jako v dobach komunismu. Zvlaste po smesnem prirovnani vezeni v Guantanamu k sovetskym gulagum. Jak znamo, v gulagu v dobach SSSR trpelo vzdy mezi 5-10 miliony veznu, v drtive vetsine naprosto nevinnych lidi sebranych nahodne treba podle seznamu obyvatel. Takze s cimkoliv prijde tato organizace pro me naprosto nema vubec zadnou vahu. Ja take ve vasem prispevku nevidim vubec nic alarmujiciho. Amnesty International dnes dela co je ve svete popularni: Demonizuje USA a Izrael, zatimco diktatorske rezimy nechava na pokoji. Ono neni moc radno si pohravat s dzihadisty, to by mohlo byt i nebezpecne. Na druhou stranu neustale rypat do Izraele a USA neni pouze naprosto neskodna cinnost, ale i velmi popularni...

58573

26.06.2005 17:24

Povstání v Iráku sílí

RE: I do prdele! Vzpoura v RKB-84!

leho 84.?.?.?

>Ani nechtějte vědět, sežrante leho, co všechno může
>"Pvc." znamenat.

Taborsky, napiste mi prosim, tedy, co je to Pvc., ja jinak neusnu...

58592

26.06.2005 17:44

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

leho 84.?.?.?

>In 1931–32, Gulag had approximately 200,000 prisoners in
>the camps; in 1935 — approximately 800,000 in camps and
>300,000 in colonies (annual averages), and in 1939 about 1.3
>millions in camps and 350,000 in colonies.

Satanku, moje informace jsou neoficielni informace od Alexandra Solzenicina z knihy Souostrovi Gulag. Asi je to tedy lhar. Podle cisel Wikipedie tedy v Sovetskem Svazu zdaleka nebyl takovy terror jak Solzenicin popisoval ve svych knihach. A take je celkem jasne, ze tak malo veznu mohlo stezi naplnit vsechny zname vezenske tabory. Zda se, pane Satanek, ze z vas se take klube jeden z dozivotnich clenu Klubu Ceskoslovensko-Sovetskeho pratelstvi. Vy tvrdite, ze v USA je asi 2 miliony veznu. Je to nekolik let, co byl prekrocen 1 milion. Takze podle vas se pocet veznu velice rychle zdvojnasobil a stava se tedy z USA neco jako co byvalo SSSR, neni liz pravda? Ja vim, asi jste jeden z tech, kterym velky rudy bratr chybi a tak si ho musite nejak nahradit, ze...???

58596

26.06.2005 18:29

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novinari by meli byt potrestani zakazem vykonu povolani

leho 84.?.?.?

>Jen se Leho nedejte.Exkomunikovat pro odlišný názor..to
>je fakt síla.

>Taky se ale někdy říkám,zda nejste trochý zaslepený
>[mrknutí jedním okem]

Zaslepeny nejsem, Vratislave, mozna jsem toho uz hodne videl, zazil a potkal spoustu lidi, kteri mi naopak otevreli oci. Co se tyce bludu o americke armade, ktere kazdou chvili tady na Zvedavci nekdo publikuje, jako americky vojak vim vse samozrejme o mnoho lepe a mohu tedy s jistotou rict, ze americti vojaci nejsou zadne krvelacne selmy vrazdici novinare a civilisty. No a jak to v Iraku opravdu je, vim od svych irackych ucitelu arabstiny a od vojaku, kteri denne chodi po ulicich Tikritu a po okolnich farmach a usedlostech. Nepotrebuji tedy zadneho Zvedavce, aby veci pro mne dal na pravou miru, je to vlastne naopak, ja jsem ten, kdo dava Zvedavcovu zaslepenou propagandu na pravou miru...

58607

26.06.2005 20:12

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>Když začala válka v Iráku, tento kolega válku vítal a
>viděl v Američanech osvoboditele. Vkládal do nich
>naděje, dnes říká, že Američané ublížili Iráku
>více než-li Husajn.

Adapo, ja tomuto nazoru temer rozumim, jelikoz se jedna o cloveka, ktery je z Iraku pryc 25 let. Za Saddama pravdepodobne mohl obcas do Iraku i prijet a videt se s rodinnymi prislusniky. Ted je to ovsem daleko slozitejsi. Taktez si pamatuje uplne jiny Irak, nez ten dnesni anebo ten tesne pred sesazenim Saddama. Totiz tech par let pred irackou valkou byl zivot v Iraku naprosto nejhorsi v historii a on tam nezil. Ja osobne se akorat bavim s nasimi ucitely arabstiny a ti by Saddama nikdy nechteli nazpatek. Podobne mluvi vojaci, kteri chodi na patroly a jsou v pravidelnem styku s mistnimi. Kdyz se jich ptam, kdo dela antentaty, tak odpoved je vzdy ta sama: Jsou to zbytky rezimu, nastvani bachari, policajti, vojaci elitnich saddamovych utvaru a prislusnici Mukhabaratu. Ti za Saddama meli pohadkove prijmy z vydirani obyvatel a ty prijmy jsou ted nenavratne pryc diky Americanum. Jelikoz neumi nic jineho, snazi se alespon trochu udrzet svou byvalou vysokou zivotni uroven tim, co oni umi a cim se zivili cely zivot: Terorizovanim nevinnych lidi. Samozrejme pocet cizich dzihadistu neni take zdaleka zanedbatelny a jejich utoky jsou zpravidla nejdesivejsi. Tady v okoli Tikritu v soucasnosti neni zivot o moc lepsi nez za Saddama, bezvladi a nedostatek iracke policie a ozbrojenych sil dela sve. Ale Iracane maji neco, co nikdy nemeli v dobach vlady bagdadskeho reznika: Nadeji, ze az budou mit dostatek vycvicenych policistu a ozbrojenych sil, vyporadaji se se zbytky goril Mukhabaratu a jim podobnych...Omlouvam se Lvum, Taborskym, atd..., ze se zase opakuji...

58611

26.06.2005 20:27

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>Tak jsem se právě dočetl, že podle Rumsfelda se bude
>Irák vypořádávat s povstalci (teroristy) až 12 let.

Jenom kratky citatek z interview:
"My povstalce neporazíme, zvítězí nad nimi irácký lid. Tento odpor může trvat řadu let - pět, šest, osm, deset i dvanáct. Koaliční jednotky jej nepotlačí. My pouze vytvoříme předpoklady pro to, aby je potlačil irácký lid a irácké bezpečnostní síly."
Pro me je to presne ten duvod, proc tady jsme. Nemusim uz nic dodavat, me pripada, ze to musi byt jasne i kazdemu prumernemu lidoopu, ale nevim, jestli prumernemu Zvedavci...

>Já jen doufám, že z Iráku se nestane země podobná
>Palestině...

Adapo, nestane. Nebot Iracane uz svym prichodem k volbam dali jasne najevo, ze chteji sami rozhodovat o osudu sve zeme a nepotrebuji zadneho diktatora, jako napr. Saddama nebo Arafata. V Palestine totiz neni zatim zadna demokracie, svaty Jasir vybudoval podobny rezim, jako v Iraku nebo jaky pamatujeme my v Ceskoslovensku. Zadna svoboda slova nebo podnikani, pokud nedrzite hubu a krok, tak vas podrezou i s celou rodinou. V Palestine ale po poslednich volbach se zda, ze je videt male svetelko na konci tunelu. Do sveho cela si Palestinci zvolili sice cloveka skoleneho v Moskve, ale take cloveka, ktery prohlasuje, ze je pro uznani izraelskeho statu a pro jednani. Podle mne, tahle volba byla take inspirovana volbami v Iraku. Ja jsem vcelku optimista, jak znamo a verim, ze se Iracane s dzihadisty a byvalym Mukhabaratem poradi o neco drive nez za tech 12 let...

58617

26.06.2005 20:34

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>Ja osobne se akorat bavim s nasimi
>ucitely arabstiny a ti by Saddama nikdy nechteli nazpatek.

Jen tak mimochodem, jeden z tech ucitelu je borec, ktery ma spediterskou firmu a posledni asi tri mesice rozvazi mimo jine noviny pro americkou armadu vcetne Stars and Stripes. Jeho predchudce zemrel pri sebevrazednem atentatu a on prevzal jeho kontrakt. Je mu 23 let a uci nas zadarmo...

58618

26.06.2005 20:51

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>What you don't seem to understand is - Bush has aloowed the
>IDF to act as consultants and advisors.

To jsem hrozne rad, velice rozumne, jelikoz IDF vi zdaleka nejlepe, jak si poradit s dzihadisty...

58620

26.06.2005 20:57

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>rekrutum se v jejich uprimnem zapalu o budovani demokracie
>neveri!

A jeste pridam neco specielne pro Zapa: Dnes dokonce ani v USA neveri novym aplikantum do svych ozbrojenych sil. Kdo chce to armady, musi vyplnit formulare EPSQ a dostat osvedceni pro praci s tajnymi dokumenty. Vyzaduje to bezuhonnost nejmene 5 let nazpatek. Rovnez pro prijeti do policie v USA musi aplikanti splnit vselijaka kriteria. Proste at clovek chce do policie nebo armady, nesmi to byt zadny maniakalni dzihadista!! Uz jsem to tu psal, Zape a divim se, ze jsem zatim nic na tema neduvery vlastnim lidem v USA necetl...

58622

26.06.2005 21:05

Povstání v Iráku sílí

RE: Vaše návštěva v Česku

leho 84.?.?.?

>Rád bych se zeptal, zda Vaše cesta do Prahy je ještě
>aktuální či zda došlo k nějaké změně.

Vim akorat, ze zcela jiste v cervenci nepojedu a 20. cervence se dozvim, jestli pojedu v srpnu.

58623

26.06.2005 21:27

Povstání v Iráku sílí

RE: Sežrante leho, ptát se Vás, zda si něco pamatujete nebo zda Vám něco něco připomíná,

leho 84.?.?.?

> Opravdu si to nedovedu predstavit a pokud se nad tim
>zamyslim tak mi ta predstava desi. Tenkrat se jednalo o par
>minut....

Ale ono to nebylo tak horke, jedine, ze by Ruda armada to do Ameriky zacala pak prazit z Kuby a to by nebylo moc pekne. Jinak oni totiz Soveti tenkrat nemeli moc ICBM s atomovymi bombami pripravenymi ke startu, nepamatuji si presny pocet, ale rozhodne to nebylo o moc vice nez 5, ale rozhodne mene nez 10. Nedoslo by tedy rozhodne ke globalni katastrofe, po ktere by bylo nebezpeci vyhynuti lidstva jako zivocisneho druhu. Klicove ale bylo, ze si tenkrat nikdo nebyl jisty, kolik vlastne Soveti tech ICBM maji. Chruscov pri sve navsteve USA v roce 1959, nebo kdy tady byl, sliboval, ze zacne vyrabet ICBM jako vurty na lince a znici vsechny zle kapitalisty. Kdyby tenkrat doslo k nuklearnimu konfliktu, jsem si jisty, ze by se Sovetum nepodarilo odstartovat vice nez 2-3 rakety, ale i tak by samozrejme takova termojaderna exploze napriklad nad New Yorkem byla dost silenou katastrofou jakou zname z filmu "The Day After...". Zajiste si ale take uvedomujeme, ze to byl v prvni rade JFK, kdo situaci zavinil debaklem v Zatoce svini o neco vice nez dva roky drive pred kubanskou krizi...

58624

27.06.2005 19:59

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>Do budoucnosti se bojím vzdalování se sunitů, šítů a
>Kurdů. Jak to vidíte Vy?

Já jsem vcelku optimista. Jediná velká neznámá je tu americký volič, ten může klidně podlehnout kampani médií a zvolit jinou politickou reprezentaci, která nás pošle domů dříve, než se země stabilizuje nebo než budou Iráčané schopni se džihádistům ubránit sami. Stalo se to v historii už jednou, kdy média zajistila porážku ve válce ve Vietnamu a já doufám, že v dnešní době už nemají takovou moc. Co se týče přístupu Iráčanů k Američanům, věřím, že máte pravdu v tom, že v oblastech, kde americká armáda neoperuje a kde je stále nedostatek irácké policie a vojska, je život velmi a velmi těžký a lidem bych se nedivil, že nás nemají rádi. Džihádisté neustále hledají úkryty a místa, která mohou používat jako týl pro své záškodnické operace a to pro místní může být klidně ještě větší pohroma, než saddámova hrůzovláda. Jeden můj kolega mi nedávno vyprávěl jak projel v konvoji Mosul. Povídal, že mu tekly zpoza slunečních brýlí krokodýlí slzy, když viděl malé i třeba 4-leté děti bloumat po dlouhé měsíce neuklizených ulicích, kde viděl u chodníku hořet auto a nikdo se ho ani nenamáhal hasit, byl to zkrátka obrázek neuveřitelné zkázy a bezvládí, něco jako horrorová verze filmu Mad Max. Ovšem je si třeba uvědomit, jaké síly způsobují takovou zkázu a američtí vojáci to rozhodně nejsou...

58780

27.06.2005 20:13

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Jen mi ale vysvetlete, jak "snazi se alespon trochu udrzet
>svou byvalou vysokou zivotni uroven tim, co oni umi a cim se
>zivili cely zivot: Terorizovanim nevinnych lidi." se daj
>vydelavat penize na terorizivani nevinnych lidi.

Například v takové Saudské Arábii se ročně vybere 40 miliard dolarů na dobročinné účely a nikdo neví, kde tyhle peníze nakonec skončí. Jak známo, dávat peníze na dobročinné účely je jeden z pilířů islámu. Před asi 9 měsíci jsem slyšel, že džihádisté platí za zabitého amerického vojáka 5 tisíc dolarů, pak jsou určité sazby za zabití iráckého politika, za zabití civilního zaměstnance americké armády, za zabití podnikatele, který pracuje pro Američany na smlouvu, atd. atd...

58782

27.06.2005 22:55

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>Je to v kazdem pripade
>hnus a nasledky i pro vas vy hrdino, budou negativne
>nedozirne.

Lve, přemýšlel jste někdy nad možnými následky nechání Saddáma u moci? Co by následovalo, kdyby například psychicky vyšinutý Uday se chopil vlády?

58800

28.06.2005 14:48

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: Novinari by meli byt potrestani zakazem vykonu povolani

leho 84.?.?.?

>Reknete mne
>sergante jako profesional, kdyz ostrelovac z pevneho
>stanoviste jako je strazni vez, streli cloveka beze zbrane,
>jenz se snazi dostat deti z palby tanku do hlavy je to
>zabiti nebo prachobycejna vrazda?

René, já u toho nebyl, tak vám nic nemohu říct. A vy jste u toho byl?

58890

28.06.2005 18:12

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Bože, tady je užitečnejných idiotů, stalin by z vás
>měl radost

Klingone, není jich tady vůbec moc, naopak, řekl bych tak max. 10-20 a ti v žádném případě díru do světa neudělají. Mně Zvědavec zatím poskytuje tady v Iráku nebývalou zábavu i když zcela určitě to rozhodně není napořád...

58909

28.06.2005 18:15

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>podle "leho", je to jen propaganda ze strany
>dzihadistu a anti-ami, ze ano ....

Když vám to, Lve, dělá dobře, tak so sem nalepte, víte, že mi je to celkem jedno a pravdu tím nezměníte...

58910

28.06.2005 18:28

Povstání v Iráku sílí

RE: Do dvanácti let klid

leho 84.?.?.?

>A jaky je vas
>komentar k medialni masazi, aby USA vstoupili do valky s
>Irakem?

René, já si spíše pamatuji opačnou mediální masáž a jak známo, 70% bylo v roce 2003 pro válku. Ono také kolikrát není směrodatné, jak dopadají průzkumy veřejného mínění, ale jestli je v Bílem domě administrativa, která se stará o státní záležitosti a ne aby buď v prví řadě hrála golf, likvidovala Whitewater a sexuální skandály v Oválné pracovně a ještě k tomu v pracovní době prezidenta. Já vím, vám je spíše symptatičtější prezident, který šuká v pracovní době než ten, který likviduje diktátorské režimy...

>Jaky typ demokracie, ma byt exportovan do zemi
>tretiho sveta, kdyz vuli lidu povazujete za zradu?

Ten náš, René, už 200 let funguje celkem bez větších závad, nebo vy byste jim naordinoval Adolfa, Stalina a nebo nechal strýčka Saddama? Já vím, tyhle otázky mouhou být poměrně dost těžké na smyslplnou odpověď...

58911

29.06.2005 00:25

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

Pane Satanek, jedna se samozrejme o pitomouckou propagandu, nevim presne jak se prasky jmenuji, ale nepouziva se to rutinne, pouze pod kontrolou doktora, ktery je minimalne podplukovnik. Pokud vim, u nas v jednotce se zatim vubec nepouzivaji, a to mame lidi v boji kazdy den. Je to opravdu idiocka a modni anti-ami propaganda...

58942

29.06.2005 01:18

Povstání v Iráku sílí

RE: Povstání v Iráku sílí

leho 84.?.?.?

>Bože, tady je užitečnejných idiotů

Užiteční idioti je drtivá většina Zvědavů, jako Lvi, Táborští, Peleškové a všichni jim podobní. Tento termín užil poprvé báťuška Stalin a teď nevím přesně kdy a vůči komu. Matně si vzpomínám, že to asi byli členové staré ruské sociální demokracie, kteří se stali členy komunistické strany koncem dvacátých let. Stalin je použil jako důkaz, že on je tolerantní i ke svým bývalým nepřátelům a že v SSSR žádná hrůzovláda neexistuje. Ale po nějaké době až je nepotřeboval, je všechny zlikvidoval buď rovou kulkou do týla nebo je nechal pojít ve známých mlýnkách na lidské maso, které se jmenovaly GULAG...

58948

29.06.2005 17:43

Novináři deníku Le monde odsouzeni za kritiku Izraele

RE: "leho", co vy na to ??

leho 84.?.?.?

>No to jsem zvedav Misu, jestli se Vam na to "leho" ozve.

Lve a Misu, toto je můj poslední příspěvek na nějaký čas, jestli ne vůbec poslední, jelikož pravděpodobně si mnozí ze Zvědavců stežují panu editorovi a on uvažuje o mém trvalém vyloučení. Misu, to co tady píšeš je vyjádření naprosté zoufalosti nad představou, že bych snad mohl být skutečný seržant v Iráku. V blízkosti Tikritu jsou tři velké základny s mnoha tisíci vojáky. Jakousi zeržantku Lopezovou jsem potkal v Kuvajtu, ale to určitě nebude ona jelikož u Mexikánců a Portorikánců je jméno Lopez běžné asi jako v Čechách Novák. A žádnýho Pečinu taky neznám, nedávno jsem potkal seržanta Svobodu, Texasana jak brno, česky neuměl a pomalu ani nevěděl, kde Čechy vlastně jsou. Takže se mějte hezky na své vybájené anti-ami planetě a jestli chcete se vrátit domů, dejte vědět ...

59022

01.07.2005 23:56

Útok v Bulharsku

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

Zrzek si to nemůže rozdat v Izraeli se šlapkou, jelikož je impotentní. V Izraeli je prostituce legální a běžná, pouze pasáci jsou zakázáni.

59423

03.07.2005 17:13

Útok v Bulharsku

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

>na to zareaguji tak, ze se k tomu nebudu vyjadrovat
>myslim, ze je to dost ubohy utok na mou osobu ...

Takze pro priste, kdyz neco nevim, tak drzim pusu...

59588

03.07.2005 23:18

Útok v Bulharsku

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

>Sakra "leho", co si o sobe myslite, ze pan Zrzek je clenem
>vaseho vyvrazdovaciho tymu ?,

Lve, jak to tedy je, leha je mozno OSOBNE urazet kdykoliv, ale kdyz nekdo ma hloupouckou poznamku o prostituci v Izraeli a leho ho trosicku utre, tak je hned ohen na strese...??

59634

03.07.2005 23:22

Útok v Bulharsku

RE: Útok v Bulharsku

leho 84.?.?.?

>Kromě toho, že východoevropská Praha leží západněji
>než západoevropská Vídeň a geografické centrum Evropy
>je asi tak 20 km na východ od Prahy.

Ale pane Taborsky, zase vedle jak ta jedle, geograficky stred Evropy byl vymeren uz za Rakouska a lezi na Potkarpatske Rusi...

59635

04.07.2005 17:34

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

leho 84.?.?.?

>Kdyz budeme vsichni piratit filmy a hudbu, kdo bude nove
>filmy a hudbu natacet a financovat ?

Kemo, predevsim vsichni piratit filmy a hudbu nikdy nebudou. Myslim, ze kopirovani filmu a stahovani pres Internet dnes neni o nic vetsi problem, nez kopirovani VHS videokazet pred 10 lety. Tady jde ale jeste o neco jineho. Na distribuci DVD a filmu maji v podstate monopol velke firmy, ktere nemaji vubec zajem na vyvijeni novych distribucnich technologii, oni po nas porad chteji abychom chodili do kseftu a platili provize prodavacum a vselijakym prostrednikum, plnili sklady skladist a platili skladnikum, zkratka cely tento neefektivni a skamenely proces mame porad zivit. Podle me tento typ technologii spolu s rychlym pristupem na Internet nam muze dale usnadnit zivot a to, ze RIAA a ruzne dalsi organizace reprezentujici velke firmy se postavili velice razantne proti, znamena v podstate velkou brzdu pokroku pro nove technologie. Proc tedy RIAA radeji nehleda zpusoby jak novych technologii vyuzit ve svuj prospech? Ja tomu dost dobre nerozumim a napriklad take nerozumim tomu, ze napriklad distribuce CD je stale ve starem audioformatu z 80tych let a pouzivani MP3 pro masovou distribuci hudby je stale v nedohlednu. A v neposledni rade, ja si nemyslim, ze lide jako Julia Roberts, Tom Cruise a dalsi si zaslouzi sve stamiliony...

59709

05.07.2005 15:03

Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

RE: Čeká BitTorrent stejný osud jako Napster?

leho 84.?.?.?

>Leho,
>
>MP3 je znacne kompresovany format.

Ja jsem si prehral vsechny sva cd do mp3 a na kvalite to neni nikde vubec poznat. Ono take zalezi na kvalite "ripu" a "encodingu", ja pouzivam Musicmatch Jukebox, coz neni pry nejlepsi software, ale jak uz jsem napsal, nikde nepozoruji ubytek kvality, ani na Pink Floyd, ktery prave posloucham...

59820

06.07.2005 13:48

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

Rozhodně si nemyslím, že důvod chudoby Zvědavce je ten, že by si Češi nechali pro pětník vrtat koleno. Chyba bude totiž někde úplně jinde. Zvědavec se brzy po svém vzniku počal orientovat na okraj společnosti svým nacisticko-komunistickým zaměřením. Jestli Zvědavce navštívilo dva miliony čtenářů, tak já bych odhadoval, že zhruba milion a půl webzin vůbec neoslovuje, ba přímo naopak, rozhořčuje. Češi rozhodně nepotřebují být krmeni demogogií minulých diktatur, kterými země prošla. Tato období byla nejtemnější období v historii země, ještě hodně lidí si ty těžké časy pamatují a téměř nikdo tedy na ně nebude vzpomínat s láskou. Výjimky samozřejmě existují a ty se scházejí právě zde, na Zvědavci. Je to škoda, neboť Zvědavec by mohl mít potenciál dobré obchodní značky, ale to by musel oslovit pokud možno co největší počet čtenářů prezentováním názorů ze všech úhlů. Mám ale obavy, že na něco takového je už pozdě...

59970

06.07.2005 17:24

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

>Jste na velkém omylu, Mikine.

Modracku, taky patrime do party, co si mysli, ze jsem Mikin? BTW, jestli Zvedavec ma byt pro okrajovou mensinu s komunisticko-nacistickym smyslenim, pak by editor nemel plakat, ze ctenari nechteji prispivat. Nedostatek dobrovolnych prispevku ja pokladam za celkem jasne odmitnuti filozofie, kterou nam Zvedavec predklada.

60015

06.07.2005 17:30

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

>"Leho", tento vyrok napsal "mikin", jinak Jiri Belina, o
>svem priteli a podpurci "Baronovi", jinak jmenem Stefan
>Jalovec. Mikin pise: "Baron si navic ziskal muj respekt coby
>muj "spolubojovnik" proti nacisticko-komunistickemu webu,
>ktery vydava jakysi Vladimir Stwora v Toronte".

Ja bych v tom videl spis dukaz, ze Zvedavec je skutecne nacisticko-komunistickeho zamereni, jelikoz clovek skutecne nemusi byt genius aby na neco takoveho prisel. Kdo ja jsem vim nejlepe ja sam, takze Lve, vase zbozne prani, ze jsem jakysi Mikin zustane navzdy nevyslyseno...

60016

07.07.2005 00:07

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

>Jak jsem si dovolil Vas jiz nekolikrat upozornit Vase
>predstavy o rozdeleni politickeho spektra jsou naivni, Vami
>pouzivana terminologie neadekvatni a je velmi tezke
>rozlisit, co je dilem nedostatecneho vzdelani a co vysledkem
>brainwashingu.

Pane Satanku, nevim, proc chcete rozlisovat jestli mam nedostatecne vzdelani nebo jestli jsem "brainwashed". Jelikoz vy zijete ve svete, ktery se tolik lisi od skutecnosti, tak je u vas nepredstavitelne, ze by normalni a treba i vzdelany clovek mohl premyslet jako ja. Takze vysvetlim to tedy pro vas po lopate: Pokud nekdo uverejni clanek ktery by jako z oka vypadl Rudemu Pravu 80tych let, tak potom vydavatel clanku je u mne komunista. No a kdyz jeste k tomu uverejni clanek jako by z oka vypadl protektoratni propagande proti Zidum nebo sionistum, tak potom takovy vydavatel je u me nacista. A jeste bych vydavatele klidne oznacil za dzihadistu za doprucenou adresu na video arabskych dzihadistu Kovbojove v Iraku...

60080

07.07.2005 01:51

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

>Misu, mozna te uklidni kdyz napisu, ... atd

...psal US Army Sergeant First Class leho neprejici si byti v anonymite...

60105

07.07.2005 18:17

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Chyba bude asi jinde

leho 84.?.?.?

3/227 AVN BN, 4th AVN Brigade, 3rd Armored Division, velitel LTC Jones

60173

07.07.2005 19:36

Londýn pod útokem

Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

Z článku cítím snahu za každou cenu přijít s jakýmkoliv vysvětlením atentátů, hlavně když zvědavcovy teorie budou jiné, než ty s kterými přicházejí ostatní sdělovací prostředky. Nějaká pravda zde nehraje roli, samozřejmě. Pravda je pro ovečky, jelikož Zvědavec má pravdu svojí, čímž si buduje svět, který je cokoliv, ale jenom ne ten, ve kterém žijeme na planetě Zemi. Je velmi pozoruhodné, jak autor článku ví přesně, že pachatelé atentátu nebudou vypátráni, stejně jako kdo nasměroval letadla do WTC. Autor tím chce zcela jistě říci, že i když oficielně policie atentátníky chytí, tak to stejně nebudou oni, neboť je to stejně všechno konspirace těch, kteří tahají za šňůrky loutek jako Bush nebo Blair kdesi v nedotknutelných výšinách. Pan Nohejl nám pak vysvětlí, že za šňůrky tahají Židé, samozřejmě, to je přece každému jasné. Autor zná velice přesně Bushovu agendu, zdá se, že chodí na všechny porady do Bílého domu a tak si je také jistý, že žádní Arabové letadla nepilotovali, když narazili do WTC téměř před 4 roky. No a komu to všechno nakonec prospěje? No přece zlým imperialistům, vždyť nás to učili v občanské nauce už ve čtvrté třídě na základce...

60182

07.07.2005 22:50

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

> Kdo si myslite
>kdo v tom opravdu ma prsty,

Uz jsem to tu jednou napsal, ja to totiz vim zcela urcite. Byli to trpaslici. Videl jsem jednoho na Letne v cirkuse kdyz jsem byl maly kluk a ten pidimuzik se vsude vlezl. Stejne tak to udelali v pripade 9/11, nalezli do zavazadlovych prostoru, odtamtud se dostali do pristrojovych casti letadel a namirili je do WTC. V Madridu a Londyne to bylo velice podobne, jak jsou mali, v davu se ztrati a polozi kamkoliv nepozorovane bomby. Pak se v davu mezi nohama velkych lidi krasne odplizi a ztrati do neznama...

60230

08.07.2005 00:22

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>predstavitele statu jsou vlastne jen nepodstatne figurky na
>sachovnici ... Jak muze tohle nekdo cist? A VERIT TOMU?!

Cist to jde velmi tezko, take se nekdy samo sobe divim. Jedna se ale nastesti o velmi nepatrny pocet individui. Aktivnich prispevovatelu pisici do zvedavcovych diskusnich for, kteri temto konspiracnim teoriim veri, neni vice jak 20-30, pasivnich ctenaru vericim temto fantastickym teoriim bude asi podstatne vice, domnivam se, ze by mohlo jit o stovky, maximalne nejaky ten tisic vcetne vsech zahranicnich Cechu a Slovaku a i tech zijicich v Cechach a na Slovensku. Jedna se tedy o ciste okrajovou zalezitost a neni se treba nijak znepokojovat. Jinymi slovy, vzdy se najde par takovych, kteri veri, ze Zeme je placata...

60243

08.07.2005 14:59

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Pohlížíte na tento problém s přesvědčením,¨že bin
>ládin a al kajdá
>nejsou virtuální realitou.Myslíte že existujou?

Al-Kajda byl puvodne seznam bojovniku proti Rusum v Afganistanu, ktery sestavil Bin Laden. Vetsina techto lidi s Bin Ladenem po odchodu Rusu zustali a organizovali utoky na USS Cole, na ambasady a zrizovali treningove tabory hlavne v Afganistanu. Za Talibanu byl Afganistan v podstate rizen Bin Ladenem a jeho pochopy z Al-Kajdy, neboli puvodniho seznamu bojovniku. V dnesni dobe se nejedna o centralne rizenou organizaci a mozna by se dalo rici, ze to zadna organizace vlastne neni, ale jsou to pouze symptatizanti s ideologii dzihadu proti Velkemu Satanu. Mozno tedy tvrdit, ze Al-Kajda jako organizace je blbost a tudiz virtualni realita...???

60372

08.07.2005 15:10

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Viete co je na celej veci najzaujimavejsie? Ked v Iraku
>zomrie pri utoku U.S. armady na nejake mesto 10 tisic
>neozbrojenych civilistov, tak to nazyvame nutne straty.

Ale Rastiku, bylo to urcite pri utoku US Army? Nebylo to treba jako pri padu iracke protiletadlove rakety na bagdadske trziste? A co zive stity, o tech jste nikdy neslysel? Nebo to take pokladate za vymysly zlych imperialistu? A bylo jich opravdu 10 tisic, vy jste je spocital, ze...

60377

08.07.2005 17:08

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Přez to Al-Kajdá nikdy toho nevyužila. Proč?

WTC v roce 1993? Kobar Towers v Saudske Arabii v roce 1996? A co ambasady v Africe v roce 1998? A co USS Cole v roce 2000? Takze tim, ze Bush zasedl do uradu v lednu 2001 slo vsechno v ten okamzik to kecek, tak nejak, ze...

60403

08.07.2005 17:14

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Naozaj som si myslel, ze Vase nazory maju trochu realnejsi
>podklad.

Nechapu, co vidite na trpaslicich divneho...

60405

08.07.2005 18:21

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

> Ako
>by sa Vam pacilo, keby som Vam povedal, ze Vas musim zabit a
>je to nevyhnutne pre "vseobecne blaho a demokraciu"?

Jako vojak US Army vam spolehlive mohu dosvedcit, ze my takhle nezabili ani jednoho cloveka, nasi vojaci nejsou vubec takovi cynikove jak jste si to vybajili. A je velice zajimave, Rastiku, ze ty desetitisice umirajici ve veznicich a zasypavanych do hromadnych hrobu za Saddamovy vlady vam, zda se, vubec nevadily, ze...??

60416

08.07.2005 18:29

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>v diskusii)? Ste azda nejaky agent tajnej sluzby, ktory to
>ma pridelene ako pracovnu ulohu?

Vite co Rastiku? Doporucuji, abyste si myslel, ze jsem ten agent. Bude se vam tak urcite lepe spinkat...

60419

08.07.2005 19:18

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>Jen takova drobnost. Letadlo do Pentagonu narazilo priblizne
>ve vysce deviti metru. To chce HODNE leteckeho umu

Zvedavy, vy jste pilot, ze to tak dobre vite? A jak dlouho tedy pilot drzel letadlo ve vysce 9 metru?

60431

08.07.2005 20:15

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Ja se priklanim k napadeni UFO. Nebo ze by Mossad?

Sama voda, Vcelicko, prece trpaslici, trpaslici to byli...

60444

08.07.2005 21:12

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>A to jsou ti Lehové takoví zbabělci,

Jiste, kdyz nechame americkou armadu uplne stranou, co takovy Saddam, kdyz nechaval vrazdit tisice Iracanu rocne, to bylo jako co? Statecnost?

60449

08.07.2005 21:15

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>příklad.Když půjdu se svou rodinou po ulici a napadne
>mne těžce ozbrojený agresor.

Jenomze my jsme zadne rodiny nenapadli, svrhli jsme krvavy rezim a v tom je obrovsky rozdil. Kdyz jsem mluvil o tom jak uvazujete vy se svym ucitelem Arabstiny, tak jenom kroutil hlavou a rekl mi, ze tohle v Iraku nikdo nechape, jak muze nekdo takhle vubec premyslet. Kdyz jsem mu rekl, ze jde o pomatence, tak celkem to pak chapal...

60451

08.07.2005 23:17

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Nechapu, jak muze tvrdit, ze vojaci USA nezabijeji Iracke a >Afghanske civilisty.

Muze to tvrdit americky vojak, ktery je v Iraku a ktery ma taktez v Afganistanu plno kolegu, ktere velice dobre zna. Ja jsem jeden z nich a vim tedy, kde je pravda. A pravda je takova, ze 99% americkych vojaku jsou slusni lide, profesionalove na svem miste a nejsou to zadni hrdlorezove. Zadni superlide to take nejsou, jsou to proste normalni lide jako kazdy jiny, samozrejme ne jako ti na Zvedavci. Ze se docitate v tech vasich casopisech uplne neco jineho, za to ja nemuzu a ani ti vojaci za to nemuzou, to je uplne jiny problem. Pokud si porad myslite neco jineho, pak nezijete na tehle planete...

60485

08.07.2005 23:55

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>A co ti zmasakrovani svadebcane vcetne novomanzelu!?!?!?!

Piloti nevideli svatbu, ale tezky protiletadlovy kulomet, ktery se snazil sestrelit gunship AC-130 Spectre. Kde se vzali zmasakrovani svatebcane to ja nevim, mozna by nam to nejaky Zvedavec mohl objasnit. Jen tak mimochodem, armada zaplatila vsem pozustalym odstupne, ale po vysetrovani vyslo najevo, ze zadne odstupne se platit nemelo. Ja vim nejmene o jednom podobnem pripadu tady z Iraku...

60490

08.07.2005 23:59

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Agresor(osvoboditel)? nebo
>obránce

Samozrejme obrance. Ma rozmistit rakety a obranne prostredky tak, aby nedoslo ke zbytecnym obetem na zivotech, hlavne civilnich. Ovsem kdybyste vy Zvedavci chteli vedet pravdu, tak obrana Bagdadu byla organizovana tak, ze hlavne protiletadlova dela, kulomety a rakety byly zcela zasadne rozmistovany hned vedle civilnich zarizeni, jako nemocnice, mesity a treba ona zminena trziste.

60491

09.07.2005 00:06

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>stoji otazka, kterou polozil ve svem clanku p. Stwora" Kdo z
>toho ma prospech?"

Americti imperialiste!!! Anebo trpaslici...

60495

09.07.2005 00:17

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Nedivte se těm poznámkám - pokud čtete ! Já myslím
>totiž, že ne.

Vazeny pane Gejdos, prave ze ctu, ale Lenin, Marx a ani Engels v me knihovne neni. Uz jsem to tu psal, tak to napisu jeste jednou: Blinded by the Sunglight od Matthew McAllestera, knizka je o tom, jak vypadal Irak v prvnich dnech valky v Bagdadu a ve vezeni v Abu Ghraib, Mayada od Jean Sasson, coz je zivotni pribeh Mayady Al-Askari, Plague Wars od Toma Mangolda a Jeffa Golderga, pameti Winstona Churchilla, nahledl jsem taktez do pameti E. Benese, pak treba Peter Schweizer Reagan's War a plno jinych knizek. Ted ctu Thirty Years of Treason, coz je vyber vypovedi svedku pred komisi senatu HUAC mezi lety 1937 az 1968, velice zajimave a pro Zvedavce zcela neprijatelna literatura...

60497

09.07.2005 07:43

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Nechce-li ovsem ve sve reakci hranou precitlivelosti [velký smích]
>odvest pozornost od skutecnosti, ze jeho argumentace
>ucitelem arabstiny byla naprosto nesmyslna.

Jiste, jak vnima vetsina iracanu svrzeni saddamovy vlady, jsou nesmysly, ze. To, ze americti vojaci nejsou hrdlorezove, jsou take podle vas nesmysly. To co ja a mi kolegove tady vidi kolem sebe jsou take nesmysly. Akorat vy se svymi vybajenymi americkymi hrdlorezy a opravnene existence saddamovy diktatury vy opravdu davate smysl...

60578

09.07.2005 07:49

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Takze tentokrat Vas nemohu primo obvinit ze lzi, ale z
>umyslneho zamlcovani pomerne zasadnich informaci

Satanku, no tohle je tedy primo uzasne. Vy nam se snazite tvrdit, ze cely Irak je pokryt mesitami ne vice nez 200 metru od sebe a zbytek je jedno velke trziste. No, komuniste byli demagogove, ale neco takoveho ani oni se nesnazili navrhovat...

60579

09.07.2005 07:53

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Taliban, Hamas, iransky nejvyssi ajatolah, palestinska
>samozprava, fundamentalni politicka strana v Pakistanu ti to
>primo odmitli ani nikdo vyznamny z al-Kajda to nepotvrdil.Tyto >fakta jsem uvedl v predchozim prispevku a Vy jste je ignoroval.

Oni vzdycky tihle lide mluvi pravdu a nic nez pravdu a zasadne nikdy nelzou. Tak nejak to je...?? A ja jsem se provinil ignorovanim vasich "faktu". Asi jsem ten hrdlorez, kdyz to tedy rikate vy...

60580

09.07.2005 08:04

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Leho nevsiml jsem si, ze by nekdo oznacil rezim Sadama za
>neco jineho cim byl, tj nelidska brutalni diktatura.
>Mimochodem odpovednost za vnik a vyzbrojeni teto diktatury
>by Vam mohl velmi priblizit ve sve cinnosti z 80-tych let
>vas ministr obrany D. Rumsfield. Nechapu vsak proc umluvou
>zverstev okupacni armady, maji byt vetsi zverstva minuleho
>rezimu?

Tak predevsim Rummy nebyl zadny ministr v Reaganove vlade, ale pouhy urednik a ten v zadnem pripade nevyzbrojil irackou armadu. V 80. letech byly jenom zruseny sankce, ktere byly obnoveny po chemickem utoku v Halabji. Za dalsi tady v Iraku se vali tuny ruzne bojove techniky, ale vsechno jsou to ruske zbrane, nic americkeho. Za dalsi, a co korupce programu OSN a ze si na programech pakovali kapsi ruzni evropsti politici, hlavne francouzsti, nemecti a rusti? A ja neomlouvam zadna zverstva okupacni armady, protoze neni co omlouvat.

60581

09.07.2005 15:01

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>pane leho, jedna skutecnost o 9/11 nedava smysl ani me.
>Stale se snazim najit nejakou fotofrafii se zbytkem letadla
>u zdi Pentagonu, ale zadnou nejsem schopen vygooglovat. Mate
>vy nejake takove foto? Nedrazdi vas pocit, ze tam neco neni
>v poradku?

Vcelicko, jelikoz fota existuji, viz stranka Urban Legends, zeptam se ted takhle: Existuje foto a videa, jak Palestinci slavi 11. zari 2001. Existuji take fota, jak Palestinsti militanti prazi z minometu a raket do civilnich usedlosti v Izraeli nebo Palestine obklopeni harantama s zenskymi. Videl jste neco takoveho? Muzete neco takoveho najit na webu? Rekl bych ze bud vubec ne a nebo seksakra tezko...

60623

09.07.2005 15:06

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>popisuje své "pohostinské účinkování" v tzv. Burských
>válkách. Co tam píše o Burských republikách, způsobu
>vedení války ze strany britské armády a o tom, jak
>oficiální media referovaly o této válce.

Jenomze, pane Gejdosi, Burske valky uz jsou davno za nami, toho jste si asi nevsiml...

60626

09.07.2005 17:17

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Kdybyste někdy v minulosti byl povolán ke službě v
>armádě jakékoliv země (ČSSR, Švýcarska, USA, žádný
>rozdíl),

Napriklad CSSR a USA -> obrovsky rozdil, asi tak jako cerna a bila...

60652

09.07.2005 17:20

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Ale musí. K čemu by byl uvažující voják. Schopnost
>přemýšlet je u vojáků překážkou. Jak by potom
>vykonal každý rozkaz?

Oji, takze kdyz vam tady napisu, ze ja od svych vojaku vyzaduji nejen premysleni, ale i osobni iniciativu, co mi k tomu reknete? A to uz jsem tu psal, ze celkem znacny pocet vojaku ma diplomy z vehlasnych univerzit, dustojnici ty diplomy mit musi a z muzstva je lide maji hlavne proto, ze dostanou skolne zaplaceno a armada vzdelani vsemozne podporuje. Takze Oji, je vam jasne, ze vase dosavadni predstava o americkych vojacich je naprosto mylna, doufam...

60654

09.07.2005 17:35

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Zatim svuj zpusob zivota, kulturu, tradice a nabozenstvi musi branit Arabove

Jiste, Rene, krasny zvyk ukamenovani znasilnenych zen musi byt zachovan. Taktez saria, tot vec, ktera je absolutne neslucitelna s nasi moderni civilizaci, uvedu maly priklad uplatneni sarii v Saudske Arabii: Policie u vas doma najde stopu po mariance. Vas odvedou na namesti, tam vam useknou hlavu a mezitim doma popravi vsechny vcetne kojencu. Samozrejme, bez jakehokoliv dalsiho soudu, takze kdyz jste napriklad nepohodlna osoba a nemate zname na vlivnych mistech...Zakaz hudby, kin, zeny nesmi mit vzdelani, nesmi nikam na verejnost, pres 50% populace prakticky vyloucena z verejneho zivota,...tot krasa, to se musi zachovat pro dalsi pokoleni, ze ...???

60657

09.07.2005 17:45

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>Na Londýn Nostradamus upozorňoval - já jsem čekal cosi
>většího, ovšem ještě nemusí být konec

On Nostradamus nekde napsal, ze 7.7. 2005 budou v Londyne antentaty? Proc tedy policie jim nezabranila, kdyz to bylo vsechno znamo tak pekne predem?

60659

09.07.2005 18:13

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>"Jima me naprosta hruza vzhledem k tandenci politiku delat
>politiku podle statistickych pruzkumu"

>Jo? Politici dělají politiku podle statistických
>průzkumů? Odkdy? A podle kterých?

Babko Blazkova, takovy Clinton nehnul malickem bez statistickych pruzkumu a kam nas to zavedlo po 8 letech jeho politiky...

60664

09.07.2005 18:15

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>pane Leho, muslimske oslavy po celem svete pri padu dvojic
>sem videl na TV, horici Pentagon take.

Ovsemze ja take, ale muzete ty same oslavy z 9/11 videt dnes?

60665

09.07.2005 18:22

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Takze se drzme mest. Zpochybnujete me tvrzeni?

Nejenze zpochybnuji, ale tvrdim, ze placate nesmysly...

60668

09.07.2005 18:24

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Zapomnel jste vyjadrit k tomu proc to Arabove odmitaji.

A jak vite, ze to odmitaji? Oni totiz RIKAJI, ZE TO ODMITAJI. Ono totiz je mnohokrat velky rozdil mezi tim co rikaji a co skutecne delaji, ale vy jste to jeste nepostrehl...

60669

09.07.2005 18:26

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>nevyuzit je znamena hnat vodu na mlyn tem, co by nas
>zachranili pred ZAMERNE ZVELICOVANOU HROZBOU TERORISMU

To krajeni hlav pred kamerami delaji asi CIA agenti, nebo kdo, podle vas...

60670

09.07.2005 19:07

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

leho 84.?.?.?

>Mno, ale neodkecatelným faktem je, že Clinton nechal bez
>pohnutí malíčkem Buschovi slušný hospodářský
>přebytek a že ho Bush stačil obratem prošustrovat.

A jak to tedy udelal bez pohnuti malickem? Hmmm, podle vas by prezidenti meli hrat jenom golf, soulozit se sekretarkama v pracovni dobe a likvidovat v uredni dobe sve osobni prusery a byl by ve svete mir a pokoj, ze...?

60684

09.07.2005 19:30

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>si ti Iránci vůbec dovolují: zvolili si prezidenta,který
>není prozápadní,

No on ten prezident neni jenom protizapadni, ale dokonce je terorista, jeden z vedoucich, kteri vzali americke rukojmi v roce 1979. Ale jinak on je stejne figurka, Iran jak znamo ovladaji sileni ajatollahove a bude to zajimave, az budou mit konecne ciste islamskou atomovou bombu. Kam myslite, ze ji poslou? Bude to pouze do Iraku, nebo Londyna, New Yorku...? Urcite to bude tam, kde se to bude vyjimat TV novinach a kde zadnym Cechackum se nic nestane, vzdyt oni prece vetsinou s dzihadisty citi, tak nejak, nebo ne...??

60690

09.07.2005 19:31

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>A proč je Měsíc stříbřitě šedý, to Vám nepřijde
>podezřelé?

...a jsme zase u tech zatracenych trpasliku...

60691

09.07.2005 21:11

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Sharia v zadnem pripade netresta znasilnene zeny
>ukamenovanim, jestli k takovemu pripadu nekdy doslo nema to
>s sharia nic spolecneho.

Pane Satanku, vy holt zijete na jine planete, jste totiz podobny pripad jako John Reed, ktery napsal "10 dni co otrasly svetem" o bolsevicke revoluci. Rika vam neco Potemkinova vesnice? Oni vam vzdycky muslimove napovidaji jak je to u nich krasne a spravedlive a kdyz se nahodou nachazite v jejich zemi, tak daji na vas seksakra pozor, abyste nahodou nevidel a nezazil neco co nemate videt a zazit. K pripadum jaky jsem popsal dochazi bezne v Pakistanu, Iranu, Saudske Arabii a dalsich zemich, ovsem nikdo se vam s tim chlubit nebude a kdyby nahodou jste se dozvedel o nejakych pripadech, oni se postaraji abyste moc nemluvil. A vylouceni zen ze spolecnosti? Vite, ze v Saudske Arabii musi pro pracujici zeny postavit zvlastni budovu, jelikoz oni nesmi pracovat pohromade s muzi? Kolik firem si to muze dovolit? A pak samozrejme kdyz se novinari pri prvnich jakychsi volbach v historii v teto zemi ptali volebnich funkcionaru, jestli by povolili take zenam verejne funkce, divali se na ne jako by spadli z nebe. To absolutne neprichazi v uvahu, vzdyt by pro ne museli stavet extra radnici...Ono totiz nestaci jenom cestovat do techto zemi, on se clovek musi naucit kolem sebe divat s otevrenyma ocima a to nekteri lide nejsou schopni se nikdy naucit. Napr. i Solzenicyn psal o lidech, kteri umirali v Gulagach verice v dobro batusky Stalina a v budoucnost krasnych komunistickych zitrku. Jsem si jisty, pane Satanku, ze vy byste byl jeden z nich...

60714

09.07.2005 21:14

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Opet jste prokazal, ze Vase tvrzeni o vzdelani vice nez
>maleho mnozstvi prislusniku USA army na prestiznich
>univerzitach, je maximalne Vase zbozne prani

Nikoliv pane Satanku, ono je to totiz obracene. Vase zbozne prani je, ze tomu tak neni, abyste jste si uchoval ten svet ktery jste si vybajil ve sve mozkovne. Nevim, cim jsem to prokazal, asi tim, ze odmitam bastit ty vase nesmysly...

60715

09.07.2005 21:28

Londýn pod útokem

RE: výcvik teroristů v Česku

leho 84.?.?.?

>Česko, Palestinci a Izrael
>http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005050901

Jestlipak Zvedavci ctou takovou podvratnou literaturu? Asi neee, je v tom moc pravdy a to se do konspiracnich teorii nehodi...

60717

09.07.2005 22:57

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>pane Oji, dovedete si predstavit vojaka, ktery rozumuje nad
>rozkazem?

Vcelicko, z toho co pisete se mi take zda, ze nemate vubec predstavu jak nase armada funguje. Nikdo nad zadnymi rozkazy nerozumuje vic, nez nad jakymkoliv ukolem v civilnim zamestnani. Rekl bych, ze drtiva vetsina pracovnich ukolu (podle vas "rozkazu") v armade dava vetsi smysl nez v jakemkoliv civilnim zamestnani. Ja jsem v armade od svych 27 let, takze mam pomerne dost pracovnich zkusenosti z civilu a mohu tedy porovnat. Pracovni prostredi v americke armade je daleko nejzdravejsi nez v jakemkoliv zamestnani ktere jsem mel a ktere maji moji dobri kamaradi a znami. Je to hlavne proto, ze v armade jsou vedouci, jak serzanti tak dustojnici, odborne skoleni na sve vedouci funkce a temer vubec se nestava, ze by dostal nekdo na starosti veleni, kdo neni na takovou funkci kvalifikovan. Moje zkusenosti z civilu jsou ale uplne jine, tam je bezne, ze clovek dela pod sefem, ktery se dostal na misto z protekce a je absolutne neschopny. Hlavne se to stava u velkych firem. A nejvetsi rozdil mezi civilem a armadou ja vidim v tom, ze v armade je tvrde vyzadovana osobni iniciativa, zatimco v civilu je bezne, ze vase osobni iniciativa vas kolikrat dostane na dlazbu...

60736

09.07.2005 23:52

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>neunavnou, i kdyz ponekud marnou snahu nas presvedcit, ze
>zabijeni civilistu je spravne, kdyz on sam je o tom
>presvedcen.

Karle, jste perfektni demagog, ja nikde a nikdy nepsal a nikoho se nesnazim presvedcovat, ze zabijeni civilistu je spravne. Opak je pravdou. Ovsem zalezi, co pod pojmem "civilista" vidime, vy mozna vidite nevinneho civilistu v individuu opasaneho dynamitem v davu na trzisti...

>S tim se ovsem neda nic delat. Pana Lehu nepresvedcime. On
>je nepritel nad kterym musime zvitezit. Jinak se ho
>nezbavime.

Takze Karle, vy jste zcela jasne na strane dzihadistu, kteri zabijeji zdaleka nejvice nevinnych, zcela zrejme take v Londyne. Takze vy jste ten, kdo tvrdi, ze zabijeni civilistu je spravne a ne ja, jak vidno...

60746

10.07.2005 02:25

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Navstivil jsem pouze jednu zemi, kde je dusledne uplatnovano
>tradicni pravo sharia - Sudan.

Jelikoz jsem pres 24 hodin skoro vubec nespal a musim porad davat pozor na vysilacku jestli se neco nedeje, tak az tedka mi doslo, ze pisete o opravdu velkem vzoru jak by mela saria fungovat. Kolik lidi ze to zmasakrovali vasi oblibeni muslimove v Darfuru? Jenom desetitisice? Pouhy milion lidi vyhnanych z domovu bez pristresi, bez pitne vody, potravin vice mene umirajici na volnem prostranstvi v pousti? Krasna to zeme a krasny a tolerantni to muslimsky rezim v tehle zemi, skutecne raj to na pohled...Jeden z dalsich krasnych prikladu proc bojovat proti temhle lidskym stvuram, kteri si hrde rikaji muslimove...

60770

10.07.2005 02:29

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Jenom desetitisice?

Omlouvam se za nepresnou informaci, islamsti hrdlorezove v Darfuru zmasakrovali 300 tisic nevinnych. Jak ze to je ten slavny citat - kdyz jedinec zahyne tot tragedie, ale milion je jenom statistika. Mam pocit, ze vim odkud ve vasem pripade vitr vane...

http://www.darfurgenocide.org/index.php

60771

10.07.2005 13:35

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>No... sedím doma u compu a počítám... nejbližší
>nemocnice ode mne vzdušnou čarou asi 500m, zdravotní
>středisko 200 m, pošta, tržnice - také asi 200 m, 20 m
>obchod necelý kilák je óóóbrovské obchodní centrum,
>lékárna a menší zdravotní středisko hned za barákem,
>kdybyste mi tak mohl vysvětlit, co je z vašeho hlediska
>"hned vedle". Děkuji.

Babko, a vy byste z jakych duvodu rozmistila obranne pozice vedle techto objektu?

60867

10.07.2005 13:36

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>lékárna a menší zdravotní středisko hned za barákem,
>kdybyste mi tak mohl vysvětlit, co je z vašeho hlediska
>"hned vedle". Děkuji.

Vedle myslim tak 10-100m...

60869

10.07.2005 13:40

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>J.Stockwell ( trihvezdickovy general CIA):" Co je to "hrozba
>mezinárodního terorismu"?

Generalove s hvezdickami mela KGB, ne CIA to za prve. A za druhe je pomerne dost zklamanych agentu, kteri si chteji prihrat polivcicku na modnim antibushismu a vydelat tak nejaky petnik navic. Knizky se prodaji velice dobre hlavne v Evrope, jak znamo. No a v neposledni rade tenhle agent byl naposledy v praci nekdy zacatkem 90. let, jestli se nepletu...

60871

10.07.2005 13:42

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Zajimave, ze vsechny statni utvary v dejinach se silnym
>prvkem militarizace, ztracely velmi rychle ekonomickou a tim
>i politickou zivotaschopnost. No podle vasich slov budou
>zrejme USA prvni vyjimkou jez potvrdi toto pravidlo.

Vase pravidla patri do rise snu, to za prve a za druhe, USA nema moc velky prvek militarizace, zeme s temer 300 miliony obcanu ma armadu i s rezervami vseho vsudy neco pres milion lidi...

60872

10.07.2005 14:54

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

Rene a pane Satanku, vy se vubec neskryvate se svymi sympatiemi s muslimskymi zememi. Jak znamo, muslimske zeme jsou totality se stejnymi charakteristikami jako komunisticky rezim v Ceskoslovensku, akorat tyto rezimy jsou mnohem brutalnejsi. Ono totiz staci, kdyz nejste muslim a nekdo vas obvini, ze jste ho presvedcovali o spravnosti nemuslimskeho nabozenstvi a uz jdete na popraviste, nebo vas zakuchnou nekde v nejakem opustenem miste. A tak dale, uz jsem o tom tady psal. Kdyz ja jsem prijel poprve do USA, tak jsem zasnul, kolik lidi me presvedcovalo, ze komunismus je proste jenom jiny zpusob zivota a ze je treba tento rezim respektovat a ne blaznit jako Reagan, ktery ho chtel poslat na smetiste dejin. Vy patrite do te same kategorie lidi. Akorat s tim rozdilem, ze se nejedna o komunismus, ale islamofasismus s temi samymi charakteristikami: Chudoba, nesvoboda a persekuce mnoha milionu nevinnych lidi...

60880

10.07.2005 16:18

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Jak se díváte na muslimy jako na významnou náboženskou
>menšinu v USA?

Predevsim muslimove v USA nejsou vyznamna nabozenska mensina. A za dalsi ja se na ne divam tak, jako kdysi na komunisty a tzv. "fellow travelers". A co se tyce rasistickych nazoru Mindy, reagoval jsem na ne, racte si zobrazit vsechny prispevky a uvidite mou reakci. Kdyby vymenila slovo RASA za slovo KULTURA, souhlasil bych s ni temer 100%...

60894

10.07.2005 16:21

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Zasluhou (i Vaseho) prihloupleho kovbojstvi si jiz delsi
>dobu kladu otazku, kam by bylo vhodne emigrovat...

Pro vas rozhodne do Severni Koreje nebo Iranu...

60896

10.07.2005 17:20

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>-patrně jste studoval nějakou vš. či univerzitu v
>Česku, možná vojenskou, máte dnes nejméně 42-43 let,

Pane Gejdos, kupodivu jste neco uhad docela dobre, studoval jsem CVUT, fakultu strojni, a skutecne je mi tolik let kolik uvadite

>-s nejvyšší pravděpodobností jste byl ve straně -
>komunistické míněno,

Ale pane Gejdosi, jak jste na to prisel? Odkdy milovnici zapadni kultury a fanouskove americkeho stylu demokracie byli v KSC? Ja jsem totiz takovy uz byl kdyz jsem maturoval...

>-patrně jste měl nějaký hrozný průser a vykličkoval z
>toho nějakým zavrženihodným způsobem. Totiž tu Vaši
>báchorku, kterak jste roku 92 dorazil na nějakou OVS a tam
>zkoprnělým zeleným páprdům doložil, že již dávno
>mordujete teroristy v jiných barvách, tomu uvěří jen
>hodně malé dítě !

No tak tomu neverte, myslete si klidne, ze jsem patologicky lhar. Nechtejte vedet, co so ja myslim o vas a take je to celkem nepodstatne, editor by mi to stejne cenzuroval. No ale jak uz jsem tu vyhrozoval, ja s pocitam s tim, ze se moje identita drive nebo pozdeji stejne provali...

60909

10.07.2005 17:27

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Iransky prezident neni zadny terorista, dokud nebude
>prokazan opak.

Tady neni co prokazovat, videl jsem na MSNBC jeho fotku s rukojmimi, je to beze vsech pochyb on a ti rukojmi, se kterymi on byl v kontaktu a ktere vyslychal, ho taktez usvedcuji. A jak by se to melo prokazovat? U nejakeho soudu? Ja souhlasim, a podle meho nazoru je ho mozno dostat jedinym zpusobem k soudu a to tim samym zpusobem, jako Saddama...

60911

10.07.2005 18:28

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Nevypada, ze by si hmotne odchodem z CIA polepsil, ale
>opakovane Vam rikam prectete si to cele. Chapu tento
>"general" nezapada do vaseho obrazu skvele US Army.

Rene, mate to take cele nejake pomotane. CIA neni jak znamo soucasti US Army a ten pan si rozhodne polepsil, o tom neni pochyb...

60930

10.07.2005 19:04

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Prave duvody jsou penize ze zbrojeni,
>ropa a geopoliticke zajmy USA s uzkou vazbou na Izrael.

Uz jsem nekolikrat napsal, ze takhle nas to ucili v obcance ve ctvrte tride devitiletky, coz neni nic jineho nez bolsevicke kecy. Rene, dekuji za prispevek a aspon je nyni nad slunce jasne, kam vas zaradit...

60941

10.07.2005 19:13

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

leho 84.?.?.?

>Cestou do Číny Riceová ujišťovala, že Spojené státy
>nemají v úmyslu napadnout Severní Koreu.
>Takze Korea rok odmitala rozhovory pouze z duvodu retoriky,
>nevpustila na sve uzemi inspektory, porusuje lidska prava,
>patri mezi brutalni diktatury, ale USA ji v zadnem pripade
>nenapadnou. Proc?

Podivejte se jak vy, Rene, pisete. Ja bych rekl ze se jedna o styl typickeho rudopravniho demagoga. Napred pisete, ze Rice rekla, ze USA nemaji v umyslu napadnout Severni Koreu. A vy hned v druhe vete tento vyrok prekroutite a napisete, ze USA v ZADNEM PRIPADE NENAPADNOU Severni Koreu. Vase verze v prvni vete a verze v druhe vete zdaleka neni to same a ja vam tudiz neverim uz ani nos mezi ocima. A v neposledni rade, C.Rice to mozna myslela tak, ze USA nemaji v umyslu napadnou Severni Koreu behem zitrejsiho rana, aby uklidnila paranoidni Chiracky a jemu podobne...

60943

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 739 829