Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Petr Gejdoš

Nalezeno 2210 příspěveků, 9 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

Jenže vážený pane, Elo-him je množné číslo - bohové ! Pochybuji, že by ve vážné diskusi obstálo, pokud bychom se do ní pustili, že si Bůh potřeboval dodávat vážnosti tím, že si "mykal" jako nějaký despota. Mimochodem - El by bylo asi správně, potažmo ha-El. A taky je hojně užito, tedy žádné mykání...

Pokud se máme bavit o Bohu s velkým písmenem B, začneme být patrně na rozpacích. V Koránu je to Al Lah, ve SZ pak nevím proč nevzpomínáte tetragram ? Elo-Him ale je pláčem na špatném hrobě.

A navíc - kořeny jsou zcela jasně v Šumeru - zemi Šineár, o tom jste nenaznačil ni písmenko. Abraham byl rodilý v Šumeru. Vše je jinak. Nějak si nevzpomínáte, asi... [velký smích]

78344

Pane - podle ovoce poznáte strom, že jo. Koukám koukám, že to křesťanství často neslo podivné ovoce. A stále nese. Položím záludnou otázku - kolik odhadujete, že je na světě skutečných křesťanů ?

Velmi velmi výbušné téma, pane ! [velký smích] Na BL jste mi hnul docela žlučí...

78351

16.11.2005 13:50

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

RE: K vlastní článku netřeba nic dodávat !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ale, ale ? Co se Vám pane Mike na mě jeví psychopatického ? Že se osměluji ptát ? To, že leho je prachprostý válečný zločinec a jako takový by měl být traktován, o tom snad není žádného sporu - tedy doufám že s tím souhlasíte. Na každých lehových 5 lží připadá odhadem jediná chudák malá a to ještě omylem vyslovená pravda.

Naposledy co tak sleduji, se tady strašně ošíval uznat, že americká armáda používala fosforové bomby ve Falujah. Blbeček jeden si jaksi nevšimnul, že jej podrazilo jeho vlastní velení - to už totiž takové použití fosforu jako chemické zbraně otevřeně přiznalo. Jsem přesvědčen, že říkat o panu leho, že: leho je psychopatický válečný zločinec a blbeček není nic, co by se neslučovalo se slušným chováním se zde na Zvědavci. Vyslovovat pravdu totiž nemůže být neslušností. [velký smích]

78472

16.11.2005 18:02

Masakr ve Fallůdži rok poté: Důkazy o použití chemických zbraní

RE: Lidska blbost a hrabivost je horsi nez atomova -nuklearni katastrofa.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ó !! Kdyby to šlo, vypálil bych na oslavu ohňostrůjnou salvu nevídaných rozměrů ! [smích] Konečně jsem se s panem TS shodnul a hnedle v této skoro klíčové problematice !!

Tak - jenže pan válečný zločinec leho stejně nasadí přiblblý kukuč, že nic nikdo nikde nikdy nijak nenaměřil. Jenže skutečně - ty tisíce tun uranu ve formě aerosolu po explozivním shoření munice s (a z) DU, ty již obletěly svět možná stokrát. Už jsou v mořích, v půdě, v kytkách, v plících, v mase, v mlíku, v zelenině - prostě všude.

Je to rok, co jsem četl výsledky jedné studie o DU - jestli závěry byly pravdivé aspoň z 10%, potom je svět zničen na další způsob. Tak jako lze najít kuchařku "Kuře na sto způsobů" - tak je i svět odsouzen ke zkáze "Na sto způsobů". Jenže my by jsme si ty kuřata stejně dělali postupně, kdežto ty zničující faktory na svět působí všechny najednou a multiplikují se. Pán Bůh s námi a zlé pryč ...

Duševní prosťáčci typu leho jsou klidní a spokojení. Dále popíjejí aspartamová svinstva, papkají geneticky upravené kukuřičné lupínky, kapou si zeleninové salátky "extra virgin olivou" s obsahem kysličníků uranů a jejich rozpadových následníků, sem tam si mixnou trochu DDT, trochu PCB, BF a jiných dobrot. A mozek jim stojí - na co by jím hýbali - propagační příručky dostatečně ten jejich "obří duševni obzor" ošetřily k jejich spokojenosti. [velký smích] To je na blití...

78509

16.11.2005 19:12

Masakr ve Fallůdži rok poté: Důkazy o použití chemických zbraní

RE: Neco malo z BL...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hoďte na toho blbce s í í í í ť !

78517

Pane leho, Vás je nutno zavřít do blázince bez možnosti přezkoumání stavu, nebo by Vám měl skutečně demokratický soud napařit asi tak 500 roků tvrdého žaláře ! Vy nejste jen pouhý válečný zločinec, vy jste i nebezpečný a krvelačný psychopat a šílenec.

Kde berete vůbec drzost mluvit o demokracii, Vy, který ani netušíte, co to znamená, jak lze soudit podle Vašich nejen dnešních, ale hodně i dřívějších výroků. Váš stav se ale povážlivě zhoršuje.

Nechápu, že se s Vámi ještě někdo seriozně vůbec baví, vy "co otevřete hubu" - to je takovýhle skvost !! Ale co fanaticti islamiste? Alexo, jake maji tyhle lidske stvury prava?

Představte si Vy psychopatický fanatiku, že skutečně mají práva taky, ale to po Vás chci hodně.

78546

16.11.2005 22:39

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak to jste asi nebyli na vojně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Tse tse, pane jo ! To jste to vysvětlil, ještě by jste měl okomentovat toto:
„Tohle je příkaz. Vše, co se hýbe, a co se dostane do bezpečnostní zóny, i kdyby to mělo být tříleté dítě, musí být zabito. Přepínám.“

Netřeba to tady dramatizovat - dozajista věřte, že kolo dějin se stále točí, ponížené vyvyšuje a pyšné ponižuje !!

Každé vítězství v sobě nese zárodek příští porážky, v každé radosti je zárodek příštího smutku... Nic nezůstane nepovšimnuto, nic nezůstane zapomenuto - jak to je s tím mene tekel ? - vše se v pravý čas zúročí, pane !! Nemilosrdně přesně, tak přesně, jak jen si lze představit. Bůh s velkým B všem odpustí, v to věřím, totiž každý se potrestá sám sebe a přesně podle zásluh.

78567

16.11.2005 22:47

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Jeste se tu nekdo divi Palestinskym utokum?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane trodas - nechce se mi to hledat, nepamatuji si vše z hlavy, ale Nostradamus se k Židům a státu Izrael vyjádřil velmi neobvykle přesně a příkře !!

500 let před vznikem Izraele o tomto státě napsal pár "veršíků" a skutečně nezvykle příkře jej odsoudil a předpověděl jeho zkázu. Mluvil o "neplodné synagoze, smutné izraelské dívce ...". Ostatně - ve Starém Zákoně se nemluví o třetím chrámu, že by byl postaven, mluví se tam na několika místech, že bude hledáno místo k jeho založení a bude přitom masakr (1990), pak Bůh je potrestá definitívně. Všeho dočasu, nikdo nechápe Boží úradky, netřeba však o nich pochybovat !! [velký smích]

78571

16.11.2005 22:55

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak to jste asi nebyli na vojně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já byl. Ale musím jej tu "tahat" - Boha. Nevím, co máte na mysli. Takhle se bránili obžalovaní v Norimberku.

„Tohle je příkaz. Vše, co se hýbe, a co se dostane do bezpečnostní zóny, i kdyby to mělo být tříleté dítě, musí být zabito. Přepínám.“

Znova to tu dám, jen pro pořádek. Pokud je člověk hloupý a líný se vzdělávat o pravdě, o tom, co se ve skutečnosti děje, pak to přece z něj vinu nesnímá. Nezlobte se, nerozumím Vám. Zamyslete se, co je to člověk. Říkal jste tuším, že jste křesťan ? Kolik si myslíte, že je na světě skutečných křesťanů ?

78575

Pane, Vy blbnete na kvadrát, stále uvažuji, kdo vlastně jste, začínáte se mi jevit jako vysoce inteligentní agent Alkvajdy - nikdo by nedokázal efektivněji verbovat bojovníky proti USA, jako Vy. Nevím, jak ty Vaše idiotské kecy působí na jiné, ale u mě to začíná vyvolávat mínění obdobného charakteru, jako u jistého politika ve starém Římě - ten každou řeč na jakékoliv téma ukončil slovy "...a ostatně si myslím, že Kartágo musí být zničeno !"

Já si začínám myslet, že jistý pan Zorba má absolutní pravdu, začíná se mi to jevit jako morální povinnost pro každého slušného člověka na celém světě, snažit se takový stát a takové jeho válečné psychopaty jako jste Vy, vymazat z tváře této planety - ostatně si myslím, že USA musí byt zničeny !!

Víte pane, jak se rekrutují řady těch Vašich slavných džihadistů ? Takto ! Tuto válku můžete pouze a jedině prohrát, což ovšem chápu, že jak Vás již znám, je mimo obzor Vašeho chápání.

78583

16.11.2005 23:23

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak to jste asi nebyli na vojně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

A já si o Vás myslím, že Vy víte jak to ve skutečnosti bylo, celá ta palestínská historie. Tedy pro Vás netřeba, aby to bylo vyrovnané na Zvědavci, Vy se snažíte o něco jiného ! Vy se v tom angažujete a jste stranický, chápu to spravně ? A neříkám, na čí straně, jen apeluji na cit pro pravdu a spravedlnost. Nemůže nečistými prostředky nekdo budovat skvostné dílo. Pro Boha, toto Bůh, ať si jej jmenuje každý jak chce, nikdy nepřál a myslím, že to i dal jasně najevo !!

Tedy, teď netřeba psát o Palestíncích, oba víme, jak to bylo, ne ? Mluvte tedy ke mě a za sebe. Jak to vidíte ? Taky by jste to udělal ?

78586

Pane leho, to si vyhrazuji ! Já Vám nenadávám ! Vy píšete způsobem, že nezbývá nic jiného, než Váš status nazvat pravým jménem ! Jste podle toho, co píšete, válečný a psychopatický zločinec !

Tedy toto přece není nadávka, to je konstatovaní faktu. A jestli se Vám něco na tom nezdá, bavme se o důvodech. Ale přece člověk, který upírá základní práva jiným lidem, který chce použít atomové zbraně proti civilistům, který schvaluje používání chemických zbraní proti civilistům - jak Vás mám pro Boha nazvat jinak ??

Tedy neblábolte cosi, že nemám argumenty - ty chybí Vám a proto se stále zaplétáte do stále blbějších a blbějších lží. Ale klobouk dolů, lhát umíte jedna báseň. [velký smích]

78593

Bravo pane Arkan ! Ale netřeba vyhánět ty levičácké novinářské buzny z Iráku, žádné TV organizace, žádné bolševické Sgreny, zatknout, konfiskovat veškerý materiál, naložit do letadel a poslat tam kam patří, nedovolit přístup k vojenským akcím a pak použít takových metod, které by jí zajistily vítězství a nikoliv druhý Vietnam. atd.

Stačí, aby toto, co Vy teď tady píšete, aby USA vtělily do své ústavy ! A vše je vyřešeno ! Nikdo již Vám nebo lehovi nebude nadávat a považovat Vás za úchylné lháře. Jenže to né ! Pánové chtějí být svatí, svatí demokraté a lidumilové. Oni by sice chtěli vraždit, mučit, upalovat - ale nechtějí, aby se o tom mluvilo !

Pane Arkan, vysvětlete, proč ??? Stydíte se ? Špatně by se Vám spalo ? Máte strach, co by řekly dějiny ? Nebo o co Vám jde ? Za koho mluvíte ? Jen za sebe, kdo Vám dal právo toto říkat ? Jste duševně zdravý ?

78596

Myslím pane Karels, že je jasné, jak se angažujete. A to jste nemohl někomu poradit, ať tedy neblábolí ty nesmysly, že USA šly do Iráku zavádět demokracii ? Teď jste jasně definoval, o co USA jde !! Že nikoliv o demokracii.

78599

17.11.2005 14:37

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak to jste asi nebyli na vojně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Čistému vše čisté !
Pane Arkan - později, jako velitel družstva, jsem jich i pár "zlomil" a naučil poslouchat. bych okomentoval tak, že kdo mečem zachází, mečem schází. Tedy se můžete spolehnout - najde se podle toho vzoru zase "pár jiných situací, kdy Vás někdo zlomí a naučí poslouchat" .. [velký smích]

Nedělám si vůbec žádné starosti, jak to bude, víte to i Vy, že nikdo ničemu neunikne. Ale můžete se trapně utěšovat, že tomu tak není, tedy se utěšujte ...

78720

[smích] Buďte bez starosti - já již dávno stvoření zvané "leho" neberu jako partnera na diskusi a taky s ním přece nediskutuji. Já mu pouze všude, kde se vyskytuje připomínám, že on je válečný zločinec a psychopat a to již bez ohledu, jestli je, byl či bude americkým vojákem v Iráku.

Moje alternativní politické smýšlení netřeba složitě zkoumat a zatím alespoň v tuzemskou odnož demokracie stále věřím, že mě nemůže stíhat za ideozločin zvaný " Nazývání válečného štváče, psychpatického zločince a úchyla jménem leho válečným štváčem, psychopatickým zločincem a úchylem".

Protože ten úchylák leho to tady psal a píše. Podívejte se do archívu na to hovado fašistické, co tady píše a nikdo proti němu nezasáhne.

78727

Pane leho, napíši to i přímo Vám - já s Vámi nediskutuji, neboť to s ohledem na Váš duševní stav není možné. Vy patříte anebo do blázince na trvalo, nebo do vězení - taky natrvalo. Podle Vašich vlastních slov - zájemce se může kouknout do archívu - nemůže nikdo rozumně neusoudit, že jste válečný stváč a zločinec, psychopat a úchylný člověk (pokud vůbec), potažmo fašistické hovado (to spíš, než ten člověk) !!

To ale nejsou urážky, to ani není nedostatek argumentace v diskusi, neboť tato není s Váma možná. To je konstatováníé holých faktů. Obdivuji další Zvědavce, kteří se stále ještě naivně s Vámi pokouší diskutovat. Místo, aby Vám to samé vmetli do tváře..

78732

17.11.2005 16:24

Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií

RE: mate to marny...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vážený pane Karels, já se rovněž domnívám, že situace se globálně blíží k vážné katastrofě, jejíž součástí bude s maximální jistotou i zcela zoufalý pokus - tedy nejméně pokus - dokončit to, co Hitler začal. Dlouhodobě a soustavně studuji historii, ovšem se zřetelnou snahou historii využít pro pochopení smyslu starých proroctví. Čili ta proroctví byla důvodem studia historie, nikoliv naopak - v konečném důsledku to však nyní nehraje roli.

Možná bychom mohli mimo tuto diskusi vyměnit pár názorů ? Nepodceňoval bych, být Vámi, obecné nálady ve společnosti ve vztahu k "židovské otázce". Ovšem, poněkud mě teď odradil tento Váš výrok: Vážený pane, pogrom se zřejmě odehrává nyní ve vaší hlavě. Protože byste nedokazál vyplodit takovou blbost. Nechám to na Vás.

78737

Pane Arkan - že Vy čtete jen sem tam něco ? A že Vy,, když narazíte na něco, co Vám nepasuje, máte při čtení zavřené oči, že jo ! Protože jinak by jste musel na značku "leho" reagovat stejně, jako já.

To leho tady tvrdil, že by otázku Palestíny vyřešil atomovými zbraněmi. To leho tady napsal, že Arabové nemají žádné práva, že práva má jen ten silnější. To on tady tvrdí, že US armáda nepoužívala a nepoužívá ZHN proti civilistům. A když by bylo třeba, vše by se dalo doložit.

Chcete to popírat, chcete se navážet do mě - to já tady snad vedu takové fašistické kecy ? Proč to děláte ? Vám takový "člověk", který možná sám nevraždí, ale za peníze slouží ve stejné vojenské mašinerii, jako ti, co to dělají, nepřipadá jako válečný zločinec ? Pří té jeho retorice ? Co tím naznačujete o sobě ? Nechte pane na hlavě a starejte se tam, kde je to zapotřebí.

78763

17.11.2005 18:16

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: I kdybych tisíckrát stál na straně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Opravdu větší odpovědnost má ten, který takový rozkaz vydá. Ale ani z toho, kdo jej splní, nelze odpovědnost snést. To by jste pane nastolil náramně jednoduchý způsob, jak se vyrovnat s libovolnými zločiny. Mimochodem - v ekonomice to pak funguje jako tzv. "bílý kůň".

A navíc - neplatí, že nevědomost hříchu nečiní - totiž každý měl a má možnost vědět. A každý má Zákon v sobě !! To snad víte.

78764

Ale nono, přečtěte si třeba ze dneška příspěvek 78 744 a 78 760, nechci zase tratit čas příliš nad takovýma blbostma, mohl bych ale jit i do minulosti - píše tam nějaký Váš přitroublej příbuzný a ten opravdu "zasírá diskusi".

Blbé je pane, že po internetu se můžeme "prát" do nekonečna, záleží pouze a jen na tom, kdo má více času. Tedy bych to asi prohrál - mám jej poněkud ohraničený. Na skutečné argumenty ale jste pane docela "chabrus".

78780

17.11.2005 22:25

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Ma se nekdo hur?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já jsem si tedy kupříkladu polepšil, dokonce poctivou prací ! [velký smích] Ale na druhou stranu - hanba mě fackuje, protože jsem se v roce 89 od začátku dosti angažoval a dnes potkávám lidi, které jsem přesvědčoval a přesvědčil, ať se přidají. Protože jsem snad již za pár měsíců pochopil, že vše je jinak !!

V roce 89 nebyla žádná revoluce. Komunisti "nešli od válu", jak se lidi radovali. Naopak - zbavili se odpovědnosti za řízení společnosti, ale ponechali si všechny výhody, fakticky jim moc zůstala. Absurdita této tzv. "sametové revoluce" vyplyne třeba z toho, že byl kontinuálně převzat právní řád ! Tedy, jelikož nelze v demokracii prosadit žádnou retroaktivitu, nelze žádné zločiny komunistů trestat. Absurdní stav !

Čili celý efekt je ten, že komunisti dodnes a snad ještě více drží všechny nitky pevně v rukách, ale veškerou odpovědnost hodili na systém demokracie. To by jste pane kemo měl pochopit a pak nebudete slušné lidi urážet třeba tím, že je onálepkujete jako komouše třeba proto, že se jim takový způsob nelíbí. Protože hodně lidí je na tom skutečně a nezaslouženě hůř ! A je jich více, než těch, co se mají líp. Cestování to nevyváží. Více svobody totiž znamená více svobody hlavně pro podrazáky a zloděje.

Tedy ve všech těch postkomunistických společnostech došlo k tomu absolutně nejhoršímu možnému scenáři - míněno pro poctivé leč neprůrazné lidi. A vcelku asi nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že takhle to bylo cíleně "spaktováno" mezi Gorbačevem a Reaganem.

Jistí oni usoudili, že experiment "socialismus" je u konce. Ale soukmenovci byli tu i onde - tedy údajně vítězná strana nekladla žádné podmínky, byl umožněn poklidný přechod do nového stavu. Soukmenovci z obou stran si v tichosti a v ústraní podali ruky a jedeme dál. Jestli ale si myslíte, že v USA máte lepší demokracii, jen stěží by jste se mohl mýlit více. [velký smích] Nic takového totiž neexistuje ani tu ani u vás za velkou louží !

78838

Že Vás huba nebolí. Dobře víte, že to není pravda. A taky dobře víte, že leho je psychopat. A nebo chcete, abych si to myslel i o Vás ?!?

A toho internetového hrdiství lituji, strašně rád bych některé pány potkal tváří v tvář a zeptal se jich, jestli stále mají odvahu tvrdit takové kraviny !! Neboť jsem docela nervák, pane, zejména když potkám jistý druh lidí.

78842

ad1)Je to fakt, nikoliv šokující. Jak to ale souivisí s tím, zdali má dotyčný "navrch" - dost dobře nechápu.
ad2)Tady by to mohlo k nějaké sympatii vest snad tehdy, kdyby ten člověk takto i aspoń trochu uvažoval. Jinak ale je totiž spíše sporné, co je to za člověka. Aby někdo v podmínkách druhé poloviny 80.let přerušil studia a emigroval mimo jiné před nutností narukovat do Čsla, přitom však vzápětí nějak vstoupí do US armády a vlastně vzápětí je nasazen ve válce v Perském zálivu - to Vám není divné ? Trochu se nad tím zamyslete ! Život sice tropí hlouposti, ale pokud lze vymyslet jiné vysvětlení, tak bych toto nebral ! A ono vymyslet lze.
Totiž - druhá polovina 80. let řečeno básnicky "byla již těhotná" očekávaným pádem komunistických režimů. Kdo to trochu sledoval - nemohl být překvapen. Kdo měl trochu cit na "společenské klima" - cítil ten "zvláštní stranický nihilismus" mezi komunisty. Oni věděli, že se blíží konec. Jestli někdo za těchto okolností utíkal před ukončením VŠ studií a nechal se nalít do americké armády, potom to nebyly nějaké obvyklé pohnutky, pane zaplatil.
"Leho" s největší pravděpodoboností anebo spáchal obzvláště neodpustitelný zločin v tehdejším Československu a zdrhnout prostě musel a US armáda mu skýtala vlastně azyl, nebo se jedná o duševně chorého člověka. Při té druhé možnosti budiž mu odpuštěno, nemůže za to. Třetí možnost je, že neexistuje a jsou to jen přitroublé hrátky nějaké "Nasírací sledovací agentury".
ad3)Ano, docela zpočátku vytáčí, je z toho vidět, že absolutní většina "Zvědavců" má úpřimný záměr poctivě a rovně diskutovat, což při střetu s takovým individuem musí přechodně vést k zvýšení adrealinu v krvi. To, že mu tady někteří nahrávají, na ně vrhá pozoruhodné světlo.
ad4)Ano, ukazuje to opravdu na možnost, že se nejedná o reálnou osobu, nýbrž o nějakou agenturu, která se za něj schovává. Jinak si to nelze prakticky vysvětlit. Doporučuji popracovat s archívem a podívat se, jakou rychlostí je značka "leho" schopna doslova chrlit své příspěvky a kupodivu jsou to příspěvky reagující vcelku smysluplně z hlediska formální logiky na vedenou diskusi. Já jsem udělal pokus a zjistil jsem, že bych toho schopen nebyl, nejsem prostě v čase například dvou minut přečíst nějaký příspěvek, promyslet si to a pak smysluplně odpovědět a dokonce bez gramatických chyb a překlepů. To vede mě k závěru, že zde spolupracuje více osob na značce "leho".
5)To by nebylo ani nutné komentovat. Kdoví, co za tím je.

Skutečně je to pozoruhodné, zkuste se prosím nad tím zamyslet asi tak jako já, co Vám z toho výjde ! [smích]

79033

...tak se Palestinsko-Izraelský problém vyřeší rychle a jednou pro vždy.

No, tady v tomhle Izraelci tahají za krátký konec ! Jejich natalita se nedá srovnat s arabskou. V tomto to asi prostě prose... hrají. [smích]

Ostatně ale jak tak koukám po světě, tak chudobný svět porazí ten rozežraný svět euro-atlantické civilizace prostě "prostým sexem bez ochrany" - a bez hranic ! [velký smích] A ještě jim tam pošlem vitamínky... [velký smích]

79090

Z nějakých důvodů pan Arkan nevidí a neslyší, jen tiše lehovatí = nereaguje na nepříjemnosti. Tak řečený mrtvý brouček.

79091

Tak se mi zdá, že ta blbost je jaksi nakažlivá, či co. Že by ten ptačí virus zmutoval tak zvláštně ? Zdá se přitom, že číst snad umíte, ale reagujete mírně řečeno "nějak divně" - prostě jako ehm - leho.

Ale kdyby jste si dal trochu práce a přečetl to pomalu ještě jednou, možná Vás napadnou i inteligentnější myšlenky. A pak by jste je mohl napsat.

Zkuste vysvětlit - chci po Vás hodně ? - co může mladého a nadějného vysokoškolského studentíka "leho" přimět k tomu, že z ničeho nic práskne do bot, uteče před eventuální službou v čsla - v té době již lehárna proti "čepičkárně" - a uteče do ciziny a hnedle se nechá nalít do americké armády.

Jestli to ale chcete zdůvodnit neuhasitelnou touhou onoho studentíka po svobodě a demokracii amerického typu, pak nepište raději nic. Tomu by jste podle mě ani Vy nevěřil, kdybych to napsal já. [velký smích]

79093

Já už raději nebudu na individuum "leho" reagovat přímo, zdá se totiž, že pod vlivem pravdy se jeho duševní integrita stává smutnou minulostí ! Nicméně, ačkoliv jsem si úplně původně myslel, že jej je třeba vyhnat z každé diskuse, potom jsem si nějaký čas říkal, že to není třeba, že se znemožní sám, tak dneska si myslím, že by již měl být zavřením do blázince chráněn sám před sebou, aby si neublížil ! [velký smích]

A jsou zde již další adepti na totéž humánní opatření - třeba - ale nebudu jmenovat, aby se jim stav nezhoršil.

79154

Já jsem to absolvoval, neboť jsem chtěl vydedukovat, v jakých časech chodí individuum leho na směny. Na "kadenci", s jakou tady "střílel" ty své hovadiny - čili "lehoviny" ! - bylo vidět, že v tom jakýsi řád je, tedy že nemá neomezený čas. Ze sledu jeho výpotků se dá usoudit, že měl tak asi tři nejdůležitější časy, kdy ale potom dokázal reagovat s rychlostí cca 1 výpotek za cca 3 minuty. A to prosím na různých tématech.

Jsou pouze dvě možné vysvětlení - anebo si vždy vše přečetl a na nečisto napsal odpovědi a ty tam pak jen sázel kopírováním, anebo je ve skutečnosti značka "leho" více lidí. Já považuji za prakticky nestíhatelné, aby jeden člověk sledoval diskusi na více tématech a dokázal vcelku logicky reagovat v tak krátkých časech - zkoušel jsem to jakoby znormovat a podle mě to nejde. Tedy nejde - nanejvýše na jednom téma a s bídou při reakcích na dva až tři proti-diskutéry. Jsem z toho na rozpacích. Záměrně ponechávám faktickou správnost jeho argumentace, ta je spíše potom předmětem zdejších místy rozhořčených diskusí.

Jinak je mi však to individuum ukradené. [velký smích]

79172

Pane kema, vy jste zřejmě rovněž duševníma chorobami prolezlý "samá díra na duši" ! [velký smích] Strčte si ty přitroublé kecy o komunistech a to nálepkování do jedné z těch děr, aby jste nevykrvácel a neotravujte plkáním o něčem, o čem jak Vás tak "poslouchám", jste asi jen četl v nějaké vskutku špatné literatuře.

Protože právě nyní říkáte něco: Ted ziju v zemi, kde si lide nenadavaji jen proto, ze ten druhy ma na vec jiny nazor. a toutež hubou nevymáchanou to děláte druhým ! Asi, pokud skutečně žijete v takové zemi, by Vám měli preventívně nakopat prdel, aby jste jim to tam nekazil !!

79173

Pane Antiseptik (jinak nic proti, zvláštní nick [smích] - co si lze pod tím představit ?), taky jsem nad tím přemýšlel. Já se domnívám, že značka "leho" skutečně kryje nějakou agenturu, která nás tady monitoruje a provokuje, aby jsme se rozkecali. Osoba "leho" však pravděpodobně taky fyzicky existuje a bude to skutečně anebo exemplární vůl, anebo nešťastný člověk - možná s duševní poruchou - nebo že by určitě či dokonce obojí ?

Ten nešťastník se značkou "leho" o sobě tvrdil, že studoval vysokou školu - teď již přesně nepamatuji, asi VŠE a někdy koncem 80. let (1988 ??) mu najednou prdlo v bedně a utekl za kopečky ! Údajně tak strašně nenáviděl komunisty, že už to nevydržel a musel ! Navíc nechtěl doma na vojnu, ovšem obratem se nechal nalít do americké armády a hnedle šel válčit do Kuvajtu. Tady kdesi kousek vedle to zdůvodňuje způsobem, který raději nebudu ani hodnotit.

Totiž tady kdyby někdo začal mluvit o Cheopsově pyramidě, zaručeně by analogicky k dosavadní zhovadilosti jeho argumentace začal "leho" tvrdit, že jeho nějaký praprapra-děda dělal na stavbě té pyramidy políra a že tedy on ví nejlépe, jak se to stavělo a vše by nám se špidlovsky kouzelným úsměvem vysvětlil ... brrr

No, ale zpět k té jeho historii - napínal jsem svou empatii ze všech sil, ale nedokázal jsem se do toho, co on tvrdí, jaksi vžít. Moc jsem chtěl, ale jaksi to prostě nehraje dohromady. Holt. Už jsem měl potíže si třeba jen představovat, jak emigrant v podstatě na otočku je hnedle americkým vojákem. No nic. [velký smích] Možná už fakt melou z posledního a berou na žold i třeba bez nohy ?

79178

19.11.2005 18:47

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Podle Zvědavce je 13letá dívka dítě?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ano :... tohle neskončí jen tak.Buď zemře Izrael,nebo zemře celý arabský poloostrov. ...

Chyba je, když se k této problematice postaví někdo někde od prostředka, potom logicky vidí jen ten palestinský terorismus. Ale ten začátek je samozřejmě poněkud dále v minulosti. Arogantní postup, kdy si ten aktuálně silnější (=rozuměj zde Izrael, USA a spol) myslí, že se to časem nějak uhladí, že když se budou lži opakovat dostatečně dlouho, že se z toho přeci jen časem stane pravda (=rozuměj, že dějiny píšou vítězové), vede potom ty poloinformované k tomu, aby schvalovali všechna ta zvěrstva co by "oprávněný boj proti terorismu". Čili chtějí léčit chorobu na jejich následcích a nikoliv na příčinách.

Přesně takovými teroristy bychom se stali i my, kdyby jsme byli nuceni bojovat "na život a na smrt a bez pardonu" o holou existenci. Smůla Izraele a USA je prostě v tom, že to Arabové nevzdávají a jaksi nechtějí a nechtějí zapomínat ! To se pak těžko píšou ty vítězné dějiny. A tak, aby vítěz mohl konečně dopsat ty svoje dějiny, musí válku dotáhnout do hořkého konce. Čili - jestli chce Izrael svůj mír podle vlastních dějin - musí holt vyhubit ty Araby do mrtě. [velký smích]

No a k tomu se přichomejtnou blboučké existence, co po světě potí lehoviny, aniž vůbec ví, o čem vlastně mluví. Třeba tady na Zvědavci "leho".

79183

20.11.2005 21:13

Máme stále čas?

RE: Ze by byl cas ne delani zasob jidla?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Tady jako by byla odpověď:
http://www.radioliberty.com/stones.htm
Ale po přečtení budete možná vážně zamyšleni - kdo si to s námi vlastně hraje !

79310

20.11.2005 21:48

Máme stále čas?

RE: Dinosauři, savci, lidé - pořád to kolotá...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ten časový údaj a jeho krásné "přiblížení" pro představu znám. Já sám, asi stejně jako Vy, nemám s tímto - co jsem napsal - žádný duševní problém. Ale přiznám se, měl jsem ! Nějaký čas. Ale už nemám... [smích]

Proč že asi, že jo. Mělo by se lidem pomáhat ? Co já vím ? Ale jedno musím upřesnit - toto není prognoza. [velký smích]

A k tomu BBC - mi se kdysi ty jejich "vědecko-naučně-populární" filmečky docela líbily. Než jsem ale zjistil strašné rozpory. Naopak jsem očarovaně koukal na dinosauří šlápoty v Paluxy River s lidskýma šlápotama v těch dinosauřích a hrklo ve mě !

79316

21.11.2005 11:01

Máme stále čas?

RE: a teď vážně

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Právě tomu jsem se chtěl záměrně vyhnout. Abych použil "Meze růstu" a "Překročení mezí". To by myslím si nejspíše odradilo. Je ale dobře to připomenout - a nepochyboval jsem, že se to tu dostane. Upřednostnil jsem provokaci.

Osobně se totiž domnívám, že stejně jako při léčení chorob lidského organismu se věda příliš spoléhá na léčbu samotných následků a vyhýbá se fundamentální příčině - tedy míněno při léčbě "plebsu", že takhle je postupováno i v této otázce. Já tedy tady nenabízím nějaké "prášky na bolení Země" - nabízím provokaci, bolestné štípnutí - ať se vzbudí konečně imunitní systém !!

Zaručeně tu předstoupí pan TS coby náše místní ukázka "vědce" a bude vcelku přezíravě vypočítávat všelijaké zaručené technické postupy, kterak věda vše již dávno ošetřila.

Ano, umíme ledacos. Vlastně - věda skutečně umí "skoro vše" !! Pánům vědcům ale unikají jisté zdánlivě nepodstatné detaily. [velký smích] Že oni bádají, léčí, operují a rozdávají si Nobelovky, jsou na sebe pyšní - ovšem taková zprávička v tisku "Operace se zdařila, pacient zemřel" s nimi ani nehne.

Jenže tím pacientem je celá planeta, jsme my všichni a čekáme již jen na tu zprávičku. Možná poslední vědci odletí někam na Mars a tam budou dále spekulovat, jakto že pacient umřel, vždyť oni měli ještě tolik dobrých rad ! [velký smích]

79385

21.11.2005 11:17

Máme stále čas?

RE: Dobrá Zpráva

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Jan, píšete asi v dobré víře :Tahle věta nahoře je pěkná blbost a myslel jsem .. atd.

Tedy pro Vás - Arktída je oblast vymezená polárním kruhem směrem k severnímu polu, neni-liž pravda. Podívejte se na mapu Arktídy, kolik tam uvidíte pevniny ? Co takhle Gronsko třeba ? Je tedy dobré "myslet", ale myslete do důsledků.

Analogicky k Vašemu výroku "Takže když se mohl mýlit v takovéto základní vědomosti, snad se mýlí i v ostatním." bych se tedy dále nemusel Vámi zaobírat. Ale já ano - ještě k literatuře. Záleží na každém z nás, jak se na to podíváme. Někdo dospěje k poznání dříve, jiný později. Ta literatura je jako burcující podstatně závažnějí tato, kterou jsem uvedl, než všechny vědecké studie. Věda je v současnosti "děvka prodejná", za poskytnutý grant "nám plebsu" vyfabrikuje libovolnou lež.

O Židech jsem nic nepsal, tedy proč Vy ano ?

Tu Vaši poslední úvahu v posledním odstavci jste si měl patrně odpustit, hodně jste toho na sebe prozradil ... [velký smích]

79389

21.11.2005 11:26

Máme stále čas?

RE: Dobrá Zpráva

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Není vůbec trefná ! V Arktídě se nachází miliony km2 zaledněné souše, která je v těch 149 milionech km2 souhrnné plochy souše zahrnuta. A to nevíme, jak hodně je váhou pevninského ledovce hlavně v Gronsku zatlačen i okolní šelf, který by se po odlednění patrně vynořil a vytvořil další souš.

Zúrodnění běžné půdy na ornici - dovolte abych se pousmál. Proč chcete prvně nechat úrodnou půdu zničit a pak teprve pracně vyrábět novou ? Nebylo by jaksi přeci jen lepší chránit tu stávající ? Kterou zatím vždy jakože zadarmo vytvářel fungující ekosystém ? Vždyť je to úplně scestná úvaha !! Vy tady asi ilustrujete, jak je uvažování člověka zdeformované. [smích]

Na oceány zapoměňte, nebo napíši další článek - o oceánech, by jste se pak asi hodně divil ! [velký smích]

79391

21.11.2005 11:36

Máme stále čas?

RE: Dobrá Zpráva

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane TS, na Vás jsem se těšil ! Vy asi moc o stavu světového oceánu nevíte, nečtete, ani se na něj nechodíte dívat - že ano ! Sarkasticky a zároveň ve skrytu duše "smutně k pláči" Vám tedy doporučuji - sáhněte tím vaším "vědeckým způsobem" do oceánu a uvidíte ten "fičák" !


Mimochodem - dosti zlomyslně jsem čekal, že to Vy tady budete propagovat výrobu ornice zaručeně vědeckými postupy. Pochybuji ovšem, že to zvládnete lépe, než samotná Matka Příroda. A tu energii na to by jste získával pouze na úkor Přírody. Zamyslete se prosím ! [velký smích]

79393

21.11.2005 11:42

Máme stále čas?

RE: Zmatení pojmů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ano pane !! Není tu tleskající smajlík, tedy to vypíšu : TLESKÁM ! Není vlastně co dodat.

79394

21.11.2005 11:44

Máme stále čas?

RE: Zmatení pojmů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Není to v tom jak píšete. Není to o fatalismu, jen to tak vypadá. A náboženství ? Na co náboženství - Boha hledejte !

79395

21.11.2005 11:49

Máme stále čas?

RE: Kazdym rokem pribyva o jedno procento rakoviny na vic,dokonce i muzi ,uz maji rakovinu prsou.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Roberte - *the depleted-uranium munitions - to je námět na samostatnou diskusi, máte absolutní pravdu - akorát si nejsem zcela jistý, zda-li si uvědomuje Vy sám všechny konsekvence, je to extrémně závažný problém. Rozptýlení oněch tísíců tun oxidů DU je faktor, který by pravděpodobně dokázal vyhubit život na planetě sám o sobě. Záměrně jsem to nevzpomínal zde.

79396

21.11.2005 12:03

Máme stále čas?

RE: zavazne problemy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pan Daniken shromáždil otázky a provokatívně je předestřel. Je směšné, když jej za to někdo kritizuje z pozice vědy, která přitom ty samé otázky vehementně zametá pod koberec.

Lidé coby miliardový dav turistů a diváků "masmedií" lhostejně šlapou po své minulosti a obrazně myslí jen na hamburgery. Nekladou si otázky, fakta "na talíři" znuděně odsouvají - platí si totiž vědu, aby odstraňovala takové nepříjemnosti. Tak to asi ve skutečnosti je... [velký smích]

Imunitní systém lidstva je zavalen "odpadky" vědeckého kutění, což patrně někdo asi chce, jinak si to neumím vysvětlit. Já tady do toho dloubám a jsem zvědavý, co bude ... [smích]

79398

21.11.2005 12:12

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Ma se nekdo hur?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Je to asi tak. A je to smutné ! [pláč] [naštvaný]

79400

21.11.2005 12:31

Máme stále čas?

RE: Ze by byl cas ne delani zasob jidla?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Je to zajímavé, že ano ! Kdo si tady s námi hraje ? Vím, že položením této otázky se vystavuji kritice za "paranoické uvažování", ale uznejte - kdo a proč něco takového a takto udělal ? Vždyť zadarmo nehrabe žádné kuře a zde - ejhle, nebylo to přece zadarmo. Co se to tady "na nás lidi" šije ?

A k Vaší úvaze, že přeci lidstvo nemusí nutně přežít - souhlasím ! Tak ta otázka asi stojí, ovšem když do toho zamontujeme nějaký "vyšší záměr" ? Jak je to potom ? Člověk v rozsahu "nám známého života" totiž je skutečně vyjímečný. Nemusíme si to tedy namlouvat, tak to prostě je.. Nechce se mi citovat z Genesis, tam je to dáno vcelku pochopitelně a ruku na srdce, co lze doopravdy postavit proti ?

79403

21.11.2005 12:36

Máme stále čas?

RE: Ze by byl cas ne delani zasob jidla?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Kouknul jsem, nevím proč, ale jaksi mi to připomělo ve špatném slova smyslu "jehovisty"! [velký smích] Ale věcně - zatím platí, že věda na každý jeden objasněný "záhadný problém" při tom objasňování vyšťourá cca 10 nových, ještě záhadnějších problémů a "jedeme dál". Hm - nevede mě to k optimismu, že bude 50 let stačit ! Cosi k tomu napsali staří proroci, nemám důvodů si myslet, že zrovna tady se spletli.

79404

21.11.2005 13:01

Listopad

RE: Jistě. Dobré a pravdivé zůstává i tehdy, když to pozdější normalizátoři pošpiní.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ono se to ale změní, časem, tedy jestli bude .. [velký smích] A je otázka - jestli tu vůbec je žádoucí se měnit zrovna k "obrazu" třeba společnosti americké !

Lidi si skutečně jako když neuvědomují, že za vším je práce. A tady doma, v Česku, je to vlastně docela zarážející, že si to neuvědomují. Každý si klidně sám vykope někde na chajdě kanalizaci, aby mu jeho vlastní spašky nečvachtaly pod nohama u chajdy. Ale když by měl něco takového dělat v práci, je to pod jeho důstojnost. Čili asi musí nejprve přijít pořádná bída a pak to půjde !

Ale co možná tady ty "tuzemce" zmátlo a svedlo s cesty je to, že koukají na filmy, hltají příběhy "těch extra úspěšných" a sami sebe pasují do role těchto, nechtějí si jaksi uvědomit, že na jednoho takového připadají tisíce ba miliony těch méně úspěšných. Odmítají se vnitřně smířit s vlastní neúspěšností a přitom sami nedělají aktívně a hlavně bolestně nic pro ten "extra" úspěch.

Dále je třeba si uvědomit tu "otřesnou duchovní chudobu" typicky právě americké společnosti, která se sama sebe vylepšuje právě ukazováním těch "úspěšných". V sumě však je americká společnost velmi neúspěšná, počítáme-li to "produkcí" vnitřně vývážených a vpravdě lidsky důstojných jedinců. Hm - asi dostanu za uši ... [velký smích]

79406

21.11.2005 14:07

Máme stále čas?

RE: zavazne problemy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane TS - omlouvám se, a tedy, co se to zjistilo na tom sloupu ? Jak píšete: Viz treba ten sloup. Zjevne se odebrani vzorku a analyza a nasledne nalezeni "pozemske" odpovedi pocita za zametani pod koberec.

Jsem o tom zjevně podinformován [zahanbení] !

79414

21.11.2005 15:12

Máme stále čas?

RE: Zmatení pojmů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To nemusí být dáno ani písemně, že je jen a pouze jeden. Přece je to zcela logické, Vy první by jste k tomu měl racionálním myšlením dospět, ne ? Tak toho "jediného" mám na mysli.

79419

21.11.2005 16:15

Máme stále čas?

Malá dělostřelecká příprava..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

V rámci přípravy na eventuální článek o stavu oceánů bych si dovolil zde několik dalších čísel:

Všechny světové řeky odnášejí do moří za rok cca 38 000 km3 "sladké vody". Tento údaj bych nedoporučoval někomu kontrolovat - věřte tomu, sám jsem nad tím strávil hodně času. [smích] Přepočteno na celkovou plochu souše to dělá cca 253,3 mm vodního sloupce průměrných srážek za rok. Jen pro ilustraci - na severní Moravě kde žiji, je dlouhodobý průměr srážek za rok asi 880 mm vodního sloupce. A jsou na planetě místa, kde naprší přes 10 000 mm.

Podle platné normy pro křišťálově čistou neminerální pitnou vodu je obsah příměsi k čisté vodě cca 500 mg/litr. Prostým vynásobením dvou čísel dostaneme, že kdyby veškerá voda v řekách byla podle normy, potom by odnášela se sebou 1,9 miliardy tun příměsí.

Já nejsem teoretik, pracuji spíše v terénu, tedy jsem udělal serii praktických pokusů. Nabral jsem z místní říčky, která je prosím opravdu "pstruhová", několik vzorků vody, když byla skutečně voda čistá - prostě pstruhová. Dosti pracně jsem změřil obsah příměsí zde a vyšlo mi necelé skoro dva gramy na litr - když by tedy byly všechny řeky "takto čisté", odnášely by do moří cca 7,6 miliardy tun za rok.

Udělal jsem ještě jeden pokus, zaranžoval jsem "stoleté záplavy" a vyrobil takovou typickou kalnou povodňovou vodu. No asi jako teče běžně v Amazonce, když tam normálně prší. Jen tak mimochodem - všimli jste si vážení, že Amazonka letos jaksi vysychá ? Zjistil jsem obsah příměsí a vyšlo mi pohodlné číslo - lehounce přes 50 gramů na litr. Pohodlné proto, že bez počítání je to 100x více, než u té pitné vody, tedy pak by odnášené množství příměsí do moří bylo asi těch 190 miliard tun za rok. V tom tedy bude těch 24 miliard tun ornice, o kterých je diskutovaný článek.

Celé to píši, aby někomu nevrtalo hlavou to číslo ! Jako, že je to moc, nebo tak nějak. A zároveň - uvědomte si, že toto vše skončí v oceánech. A teď ruku na srdce, tušíte vážení, co vše se sebou voda do moří vezme ? Kolik rtuti, kolik olova, kolik arzenu, kolik DDT, kolik BF, kolik PCB, kolik plastů, kondomů - netřeba pokračovat, že jo.

Ale perličku nakonec - ženská "pilulková antikoncepce" projde ženským tělem a vykoná v něm "své kýžené dílo". Pak v jistém blíže nespecifikovaném místečku opustí ve formě roztoku v moči její tělo a plynule pokračuje řekami až do oceánu. Ta účinná antikoncepční látka se neodbourá, trvá ji to dlouhé roky, co dotyčná antikoncepce "bloumá světem" a stále účinkuje plynule dál - je to jakoby jen katalyzátor... [velký smích]

A představte si - funguje to i na vodní živočichy. A máme pro ryby antikoncepci zadarmo !! Co teď s tím, pane TS, Vy jste skoro vševědoucí vědec, nějak se nám přestávají rozmnožovat ryby a zrovna teď, když máme starosti s potravinami !! [velký smích] [velký smích]

79427

21.11.2005 17:44

Zpráva z druhého slyšení – krajský soud Mannheim, 15.11.

RE: To je pěknej bordel v tý rakouský říši!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je velmi zajímavé "coby kdyby" : žádná země ani případná koalice nemohla obstát proti bolševickému militarismu, založeným na německém průmyslu a surovinovém zázemí Sov. Svazu.

V tomto směru ale existuje nespočet precedensů proti - naštěstí ! Dokonce to je i v Bibli - že žádný strom neroste až do nebe !! Takže možná by bylo hůř, ale kdo ví, třeba ani ne. Rozhodně by byl asi na světě větší pořádek !

Existuje, ale nečetl jsem, nějaké "svěží dílko", kde autor románovou formou rozvinul představu, že Hitler vyhral válku. No a alespoň v tom románu se nic moc nestalo, co by ten alternativní svět odlišovalo od toho dnešního. Teď se budu opakovat - v tom románovém světě byl akorát větší pořádek. Překvapivě v něm vládlo právo zcela nekompromisně. Hm - o čem je demokracie coby systém, když právo může být koupeno za špinavé peníze ? Tož já nevím ... [velký smích] Totiž - jednou chyba = vždy chyba, míněno systémově.

79436

21.11.2005 22:33

Máme stále čas?

RE: Zmatení pojmů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ha, přišel jste jak na zavolanou. Již jsme dva, nebudem se báti vlka nic ... [smích]
To reaguju na :Příjdou větší události a tentokrát budou oznamovány hlasitěji než doposud, aby je nebylo možné přeslechnout a jak to už několik let pozoruju, teď už opravdu jdeme do finále... to už tady podobně hlásám delší dobu a ačkoliv jsem opatrný, přesto jsem si vysloužil potupně přezdívku Gejdodámus (a'la Nostradamus [velký smích] ) !!

Osobně si myslím, že není úplně pravda, co říkáte s tím náboženstvím:Chce-li někdo jít k Bohu bez Církve, může, nikdo mu tuto svobodu nebere, ale je to jako by se člověk rozhodl dosáhnout vysokoškolských znalostí v oboru bez pomoci profesorů a studia..., neboť třebas byly časy, kdy na těch univerzitách "kázali bludy" a tedy to dosažení těch vysokoškolských znalostí pak bylo sporné. Nelze, aby slepý vedl slepého ... ale jinak souhlasím. [smích]

79478

22.11.2005 09:55

Máme stále čas?

RE: Ze by byl cas ne delani zasob jidla?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Fuzní elektrárny, s tím nutno se smířit, nebudou tak brzy a do hry tedy již patrně významně nezasáhnou.

Klasická "atomka" je materiálově, prostorově a provozně v komplexu extrémně náročná a taky ovšem překvapivě neúsporná a ekologicky dost "nedoceněná". Totiž, atomky pravda, pokud nedojde k "Černobýlu", jsou vcelku "čisté" zdroje, aspoň zdánlivě. Nikoho by asi normálně nenapadlo považovat za škodlivinu odpadní teplo z atomové elektrárny. Ale jedna pořádná atomka ovlivní charakter klima svého okolí na vzdálenosti stovek km. Avšak, pokud by jsme měli fosilní paliva nahradit atomem, již nyní neexistují stavební kapacity na takový "fičák" !!

Myslím, že se začíná obrazně i doslova "stmívat" . Lidstvo, chce li přežít, bude muset drasticky omezit spotřebu v absolutních hodnotách. A to taky bude "fičák" !! [velký smích] Zvláště v USA, kde to je velice podobné jako v Česku. V Česku se říkalo, že ta vláda padne, co zdrahne pivo. V USA by asi platilo - ta vláda padne, co zdraží benzín !! Nostradamus to shrnul v tvrzení, že v USA vypukne občanská válka, do té doby nevídaná a neslýchaná.

79566

22.11.2005 10:17

Máme stále čas?

RE: zavazne problemy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

No vida, jak se tady pěkně množíme ! [smích] A o tom hlavně píše třeba ten mnohými vysmívaný a zatracovaný Daniken. Až zase pan TS toho pána začne "pomlouvat", měl by si uvědomit jistou podstatu věci - kam nás vede věda a lidé s jeho "vědeckými" názory a kam nás směřují myšlenky třeba pana Danikena.

Hlavní důvod, který je patrně tím "motorem" pomlouvání Danikena je závist, že si ten pán vydělal. Jinak bych totiž neslyšel ty "nářky" vědců o právě tomto. Chápu, že amater může vyslovit lehce "něco" a vědec to pak těžko vyvrátí "jen tak od boku". Ale Daniken nic v podstatě netvrdí sám, Daniken ukazuje alternatívu !! Každý si sám vybere. A lidi se dívají na svět a vidí.

79572

22.11.2005 10:25

Máme stále čas?

RE: Dobrá Zpráva

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane, mě neoblbnete - "hrušky s jablky" mícháte pouze Vy ! Nevím o co jde v té poněkud špatně utajené zlobě. Zvolna po vydýchání si přečtěte původní text a uznejte, že se hádáte sám se sebou.

Mimochodem - na sám úvod jsem předpokládal zvídavé, vzdělané a inteligentní čtenáře. Proto jsem je nezasypal nudnou hromadou faktografických odkazů. Pokud hodláte tvořit vyjímku, pak speciálně pro Vás to udělám. Tohleto, co jste napsal: Prozradil jsem na sebe asi to, že mám rozum. mám chápat tak, že chcete ?

79577

22.11.2005 10:46

Máme stále čas?

RE: Příprava

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Corvus, to máte svým způsobem pravdu - každý člověk je skutečně od narození podroben mašinerii, která nezávisle na něm vytvoří a vlastně stále vytváří v jeho mozku jakýsi ustálený obraz světa vezdejšího. Čili - každý je takto doslova naprogramován. Je potom na každém jedinci, aby se s tím popral.

Člověk, který se z toho vymaňuje, vzbuzuje ve svém konformním okolí značnou nelibost a zhusta bývá vsazen do nějakého ústavu. [smích] To by ale nikoho nemělo odradit - cesta ven existuje. Ačkoliv se skutečně můžeme asi většinou cítit jako pouze "pěšáci". Dokonce i zde souhlasím - "Věřte tomu, že lídři o ekologiké situaci vědí, víc než pan Gejdoš." Jen nevím, co z toho má plynout ? Pro mě, pro pana/ní čtenáře/řku XYZ zde atd. ...

A vidíte - sám píšete, že "Teď už hrají hru zvanou příprava na kataklyzma." . Na co se tedy připravují ? Zdali ne na to, o čem píši částečně zde já? A Vy co tím myslíte - nemáme se o to tedy zajímat ? Nemáme se připravovat taky ? Vy tedy chcete ba toužíte být stále tím otrokem ?

79578

22.11.2005 11:05

Máme stále čas?

RE: Gejdosi, jste uplne mimo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Rejpal, značka "leho" je ve špatném slova smyslu zrcadlovým odrazem pana Roberta Nohejla. Oba mají své silně podobné chyby. Pan Nohejl ale je vcelku milý člověk, jelikož z jeho projevu je cítit, že má starost a i značný rozhled - pravda je ale poněkud "příliš nasměrován" jedním směrem.

Na druhém polu je "leho". Co ze značky "leho" dělá pro mě prakticky synonymum pro slovo "idiot" je jeho naprosto nerealistické vidění světa a velmi často absolutní neznalost problematiky, do které se zde pouští. Viz jeho hrdinná obrana demokracie, aniž by tušil, co to znamená či má znamenat.

Zde však se slovy za druhe to vse co pan Leho pise je pravda připojujete Vy a já se tedy dosti zděšeně ptám - co tím myslíte ? Já jsem v Rusku v dobách Sovětského svazu byl dost dlouho a byl jsem tam nikoliv jako svazák za odměnu, ale jako komunisty pronásledovaný člověk, který si zde tvrdě vydělanými prachy vlastně platil studia. Čili jsem tam byl tvrdě makat, abych si vydělal a poznal jsem Rusko zevnitř a očima místního člověka ! A tedy - co víte vlastně Vy o Rusku, co může vědět "leho" o Rusku ? Že si tady "leho" takhle otevírá hubu a Vy s ním takhle souhlasíte ?

Vysvětlete mi to, nebo moje úcta k Vám "vystoupá" na stejnou úroveň jako úcta k individuu "leho".

79580

22.11.2005 16:32

Máme stále čas?

RE: Nechapu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Taky nechápu !!

To je názor poněkud překvapivý. Co už je pro Vás více o nekorektní politice, než tohleto tema ? Deficity a to navíc zatajované u prakticky všech životně důležitých komodit - potravin, pitné vody, energií - nebo rozklad globálního klimatického systému, zrychlující se destrukce biosfery planety, evidentní příznaky ingerence vnějšího vlivu na stabilitu Slunce a s tím stabilitu planety Země, respektíve celé sluneční soustavy - to pro Vás jsou jen nějaké scientologické bludy a kecy ? To není o politice ? To nemá Zvědavec na programu ? Myslíte, že za čí peníze NASA tyto jevy zkoumá a brání se zuby nehty pustit informace pro veřejnost ? Ani to není politika ?

To by jste měl možná alespoň pro mě rozebrat trochu obšírněji, pokud nejste zrovna zlomyslný a necháte mě trápit se samotného s touto otázkou. [velký smích] A vsadím se, že by to možná chtělo vědět více lidí.. zvláště když tu máme Vás, který to ví . [velký smích]

79617

22.11.2005 16:43

Máme stále čas?

RE: Ze by byl cas ne delani zasob jidla?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jasně ! To máte pravdu - cesta není řešit zda uhelné či atomové či fuzní elektrárny, vychází to z hlediska tepla na stejno - pořád je to vylepšený parní stroj. Cesta je celkově omezovat potřebu energií. Jinak by totiž vstoupilo do hry ono "Stokrát nic umořilo osla".

No a nechci zase ukazovat prstem na jednu blíže nejmenovanou zemi a její poněkud rozmařilou společnost. Připadá mi ale zdrcují třeba to, že někdo nechá běžet SUV se zapnutou klimou třeba několik hodin, jen aby potom ON mohl v pohodě popojet 3 km do obchodu koupit nějakou blbost za pár dolarů ... [pláč] !! už jsem to prokecl, která země to je [velký smích]

79618

22.11.2005 16:58

Máme stále čas?

RE: Příprava

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nevím jak se jako jednotlivec mám připravit na budoucnost, ve které jsou na obzoru takovéhle problémy

Neříkám, že připravovat se na něco takového je jednoduché a na první šup pochopitelné. Rozhodně ta příprava nechť pro Boha nespočívá v tom, že si každý začne "křečkovat" zásoby ! Tím by se to jen urychlilo.

Použil bych biblický návod "..nehledejte poklady na zemi, hledejte je na nebi.., jen bych to trochu zaktualizoval do dnešního slangu .. učit se, učit se, učit se !! Pokud to některého myslitele vyprovokuje k nálepkování do "komoušů", nechť si poslouží. Takový demokrat může. [velký smích]

79620

22.11.2005 17:03

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Trochu naivní si myslím - jinak je to obměna tzv. planety X. Viz doporučená četba - "Dvanáctá planeta" od Zecharii Sitchina. Zde je to poněkud podstatně logičtěji a pochopitelněji podáno. Z toho pak vyplývá neobyčejná aktivita Slunce. Současná aktivita Slunce je nejvyšší za posledních 1000 let určitě a zdá se, že dokonce za posledních několik tisíc let... Doporučuji postudovat, přidá to však další vrásky na čele.. [velký smích]

79621

22.11.2005 18:36

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je mi ale novinka... - napsal "leho".

Pro někoho může být novinkou prakticky cokoliv, například pro ... ááále proč... [velký smích]

Aktivita Slunce se poměřuje například počtem skvrn - taková jednoduchá metoda, že jo, to by nakonec mohli spočítat i ti byzantští vědci. Akorát ale nevěděli, že nás to bude jednou zajímat. Kromě toho, neměli dalekohledy.

Jinak ale pro náhled do hluboké minulosti byla vypracována spolehlivá metoda, jak tu prostou metodu "počítání skvrn" převést na měření radioaktivních izotopů, hlavně uhlíku. A k tomu se došlo z opačného konce.

Vědátoři totiž zjistili, že tzv. radiokarbonová metoda určování stáří organických látek trpí systémovou chybou - totiž množství onoho izotopu uhlíku v atmosfeře není konstantní, nýbrž je závislé na aktivitě Slunce. Aby tuto chybu vyloučili, začali pátrat, jak by celou metodu jaksi zkalibrovali a přišli na to, že se dá analýzou letokruhů stromů, patřičně starých, vytvořit kalibrační křivka a tím opravit chyby v datacích. No a potom pro stáří starší než nejstarší dostupné stromy pak nahradili tu "letokruhovou metodu" dosti podobnou metodou analýzy plynů, uzavřených v ledovcích - to jen pro pořádek.

A tím taky, pane leho, jsme se dostali ke vcelku spolehlivé metodě zpětného zjišťování aktivity slunce i bez byzantských vědců. Kdyby jste si dal vždy poradit, nepsal by jste stále nesmysly. [velký smích]

79636

22.11.2005 18:42

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Zcela seriozně potvrzeno - současná aktivita Slunce je nejvyšší za posledních asi 5000 let, nekecám, akorát to teď nemám čím doložit, všechny odkazy jsou pohřbeny na mém starém PC - budiž mu země lehká. Aktivita Slunce je patrně oním viníkem globálního oteplování Země, nikoliv ty naše oblíbené skleníkové plyny. Rovněž se jeví, že současná fáze přepolování zemského magnetismu je rovněž iniciováno Sluncem a jeho "podivným" stavem.

79638

22.11.2005 21:28

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pro zn. "leho".

http://www.astro.cz/clanek/1733
http://www.fsid.cvut.cz/cz/u210/hlavac/solar/
http://www.aldebaran.cz/bulletin/2004_07_sun.html

Mohlo by stačit ?

79670

22.11.2005 21:29

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To jsem zaspal [zahanbení] - díky.

79671

22.11.2005 21:37

Máme stále čas?

RE: zavazne problemy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Je to trochu OT - ale jistě jste slyšel o "chození po žhavém uhlí" bez následků pro dotyčného a naopak zase o tom, že vsugerováním člověku, že neškodný předmět, který drží v ruce, je žhavý lze takto vyvolat na kůži postiženého spáleniny - to by jste zařadil jak ? Jako nereálné ? Ačkoliv se stalo a děje ?

79673

22.11.2005 21:46

Máme stále čas?

RE: herkolubus

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Právě tímto postupem "leho" Vy postupujete stále - Vaším jediným cílem v diskusi je dospět k větě, která Vám zřejmě dělá dobře - cituji: Myslim, ze zase jen tak kecate...

A vo tom to je .. [velký smích] Zkuste teď například tu větu otočit a sebekriticky přiznat veřejně :..tak jsem zase vedle a kecám .." a odtud již bude jen krůček k tomu, že si možná v duchu řeknete:"..a co když kecám porád ?" a pak se s Vámi bude možná docela dobře diskutovat, protože budete sebekritický a budete reflektovat realitu.

79674

22.11.2005 21:54

Dopis velvyslanci Spojených států

RE: Podivne

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je vcelku legrační, říci tohleto: A jiste jste slysel o prazskem pobytu Mohammada Atti, vudce utoku na WTC v New Yorku. a neříci poctivě, že dotyční atentátníci pak v poklidu absovovali pilotní výcvik v Americe. Hm.

To pane kema totiž vyznělo, že musíme skanovat ty otisky, protože ten pán Atta pobyl v Praze, kdežto v USA pak již bylo vše OK, tam už to bylo plně pod kontrolou. [velký smích]

79676

22.11.2005 22:18

Zpráva z druhého slyšení – krajský soud Mannheim, 15.11.

RE: To je pěknej bordel v tý rakouský říši!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane kema, vcelku mírumilovně bych připodotknul, že něco jiného byla ekonomická spolupráce Německa a Sovětského svazu před WW II. a něco jiného pak taky ekonomická spolupráce Československa a Sovětského svazu po WW II. - to snad uznáte.

V tom prvním případě to byla spolupráce dvou zhruba stejně silných partnerů, kteří si měli navzájem co prodat - technologie a znalosti versus suroviny. V tom druhém případě Československo byl satelit, provincie se zdáním samostatnosti a bez práv.

Srovnáváte poněkud nesrovnatelné ! A mě by skutečně zajímalo, co by bývalo následovalo, kdyby se sověti a nacisti domluvili natolik dobře, že by vydrželi spolupracovat třeba do roku 1950 ? A na Západě by Němci nechtěli válčit, ale obchodovat ? Vždyť i dneska jsou Němci největší vývozci na světě, tedy s německým průmyslovým potenciálem a ruskými surovinami by duo Němci+Rusi nebylo na světě k překonání. Hm.

Je přece jasné, kdo potřeboval tu druhou světovou, ne ? A Němci to nebyli ! Tím chorým v té době byly USA a Angli. Možná se dožijeme ještě pravdivého dějepisu.

79679

23.11.2005 07:27

Máme stále čas?

RE: zavazne problemy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Honza, to jsem směřoval a tedy i "koncipoval" na pana TS přesně v tom smyslu, jak to - jak tuším - myslíte Vy. Čili jsem chtěl naznačit zhruba to samé, co tvrdíte.

Ale z jiné strany a asi OT - máte nějakou informaci, "o čem" vlastně byla ta utajovaná třetí část "Proroctví z Fatimy" ? Já v podstatě vím pouze dohady a ten kousek, co prozradil Jan Pavel II. - víme, že nevíme kdy to bude - co když ale v té chybějící části je něco, co postaví představy zejména katolíků zcela na hlavu ? Podle postoje Vatikánu to totiž tak vypadá. Budete totiž se mnou jistě souhlasit - Bůh s velkým B je všemohoucí a tedy by těžko s někým diskutoval a nechal se zpochybňovat tak, jak se lze dočíst až podezřele často ve Starém Zákoně. Čili - omlouvám se - tak trochu s Vámi v jistém ohledu asi polemizuji.

79752

23.11.2005 08:03

Máme stále čas?

RE: Malá dělostřelecká příprava..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane TS - vše, co píšete je zajímavé, ale tento bod mě uchvátil ! [smích]
Coz vynasobeno par miliardami let vysvetluje, proc je more slane.

Právě, že to vysvětlení nic moc nevysvětluje. Vyjdemež z předpokladu, že celé to množství 1,9 miliard tun jsou soli dnes v mořské vodě běžné. Podle Vašeho návodu to vynásobím dvěma miliardama roků (a proč jen dvěma miliardami ??) a vychází z toho číslo 3,8 krát deset na osmnáctou tun soli. Toto podělím plochou oceánů v metrech čtverečných, což je zase pro změnu číslo cca 3 krát deset na čtrnactou. Netřeba kalkulačku a je z toho odhadem, že nad jedním metrem čtverečným oceánu by byla nějaká voda a v ní by muselo být asi 1,3 krát deset na čtvrtou tun solí na metr čtvereční dna oceánu - tedy 13 000 tun/m2.

Hm - to je divné, ne ? Průměrná hloubka oceánů je cosi kolem 4000 metrů, tedy to by na 4 000 tun mořské vody připadalo 13 000 tun soli. Tady cosi nehraje a pochybuji, že to vysvětlíte solnými ložisky tu či onde po světě. Do toho bych se nepouštěl...

Navíc by se někde na mořském dně muselo nacházet k té soli i přibližně desetinásobek usazenin nerozpustných, tedy asi 130 000 tun na metr čtvereční - tedy se slušným přiblížením by to bylo nějakých 100 km usazenin. To taky, i když vezmu v potaz subdukci a tedy, že nenajdeme oceánské dno starší, než 200 milionů let, není jaksi pravda.

Jak to tedy je ? Že by cosi nebylo pravda na vědecké verzi stáří Země ? [smích]

79755

23.11.2005 08:36

Máme stále čas?

RE: Gejdosi, jste uplne mimo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já byl v Rusku jen 4 měsíce na "brigádě". Byl to zážitek pro otrlé lidi, to asi netřeba rozvádět. Šlo o zdraví...

Takový s prominutím "bordel" jsem už neviděl nikdy a nikde, dokonce ani v Rumunsku. Tolik k tomu, že Rusko z tohoto pohledu nemíním nějak "přechvalovat". Ale lidi, to je něco jiného ! Od té doby stále žiji v přesvědčení, že od Uralu směrem na západ se lidské kvality velmi povážlivě zhoršují a fakt nekecám. Ale to taky jen na okraj.

Mě tady dovedou někteří opravdu vytočit do "červeného žáru", když se furt ohánějí svou "spravedlivou nenávistí" ke komunistům. A přitom neví o čem mluví. Naopak dneska, když se zeptáte nějakého podnikatele, který se živí třeba tím, že dodává a instaluje zařízení koupelen, jak hodnotí třeba francouzský trh a jak hodnotí ruský trh a zákazníky, dozvíte se podivuhodné věci.

My tady v postkomunistickém Česku jsme onálepkováni takovými experty z AI, že jsme "korupčníci" na 51. místě na světě. Ale ten obchodník Vám řekne naprosto něco jiného. Daleko větší korupce je na Západě. Platíte v rámci EU v podstatě výpalné, aby jste na tom tzv. "volném trhu" mohl obchodovat. Tedy ne na východě v Lotyšsku nebo v Rusku, ale třeba v té již zmiňované Francii. A jedná se mnohdy o státní a vysloveně programovou korupci. Ech, škoda řeči...

Na Západě je plná huba keců o volném obchodě, o korupci u nás, o komunistických návycích atd, ale socialismus mají tam na Západě. A nejde o to, kdo měl "rudou knížku", ale jak se chová ve skutečnosti a tedy tvrdím, že to Západ je komunisty a bolševiky prošpikovaný - je to v lidech !!

A proto taky si zcela vážně myslím o těch ohnivých antikomunistech zde na Zvědavci, že se nejspíše jedná o bývale zuřivé komunisty, kterým se stýská. Nálepkovat a škatulkovat - na to byli machři bolševici a je to nejspíše pak vidět i na písemném projevu tady. Nechci ukazovat prstem.. [velký smích]

79757

23.11.2005 15:42

Máme stále čas?

RE: Gejdosi, jste uplne mimo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Čili v krátkosti je to takhle - v kapitalismu vykořisťuje člověk člověka, kdežto v tom socialismu to bylo zcela naopak ! Jediné, co oba systémy takto mají či měly společného je to, že oba končí na -ismus a že oba lidem namlouvají či namlouvaly, že mají demokracii. V tom kapitalismu to je kapitalistická demokracie (rozuměj: "only for rich" ) a v tom socialismu to naopak byla socialistická demokracie (rozuměj: "toľka dľa tavariščej" ). Zbytku světa tedy zůstává oprášit nějaké heslo - že by "Proletáří všech zemí ... ???"

[velký smích] S tím bude určitě souhlasit i leho, i kema, i další téže krevní skupiny... [velký smích]

79800

23.11.2005 15:45

Máme stále čas?

RE: Gejdosi, jste uplne mimo

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Karle, ten článek je vynikající ! Kdybych to býval byl tušil, že to existuje, ani omylem bych tu nevěšel to své povídání. Tady na tom by se mohli někteří vyřádit, že jsou to jen komunistické anti-ami šplechty... [velký smích]

79802

23.11.2005 16:18

Máme stále čas?

RE: Jíme potraviny vyrobené z ropy

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pardon - tady je to taky a dokonce dříve - díky, úžasný článeček. Těším se, jestli to okomentuje "leho". [smích]

79808

23.11.2005 16:36

Máme stále čas?

RE: Nechapu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

No ale stejně se musím ozvat ! [smích]

Potraviny, energie, pitná voda, imigrace - jsou spojité nádoby a jedná se o výsostně politické tema. Za chvíli totiž se již nebude vůbec o ničem jiném mluvit !!

Ani pan Martin pak již nebude provozovat exhibicionismus s kocourem, kocour se totiž možná dožije škaredého zklamání coby potenciální živá konzerva. ( no fůj, co jsem to napsal [zahanbení] - ale hlad je sviňa )

79811

23.11.2005 22:25

Máme stále čas?

RE: Malá dělostřelecká příprava..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jasně, můj experiment můžete zpochybnit, můžete zpochybnit mou interpretaci - nejlépe tak, že řeknete prostě - to není pravda! Možná jsem to špatně spočítal ? A nebo prostě to není pravda, co nesmí být pravda a hotovo.

A zpochybněte i státní normu pitné vody, vlastně - zpochybnit můžete úplně vše. Jenom ty podivnosti v datacích - ty prosím zpochybňovat nelze. To by pak totiž věda musela spoustu věcí vysvětlovat a to zrovna teď, když nám to tak vše krásně pasuje do krámu - doktoráty a Nobelovky byly rozdány, jména zasloužilých jsou vytesána do žuly, největši velíkani jsou v nadživotních velikostech na píedestálech po celém světě a jejich nezapomenutelná díla jsou po všech knihovnách světa v počtu přesahujícím díla povinně skladovaných klasiků marxismu-leninismu. Takových škod to měnit.. [velký smích]

Jenže milý pane, moje firma do různých rozborů vody ročně vrazí asi 100 000 korun - vlastně nic moc to ani není - a tak tedy někdy řekněte, kde si budete spokojeně hovět někde u vody a budete se opájet blahýma myšlenkama, že se nám ta věda fajn vyvíjí. A já tam přijedu s náklaďákem a na hlavu Vám vyklopím tunu papírů s nespornými rozbory a tedy důkazy toho, co zde tvrdím. Coby vskutku "pádný" argument.

79876

24.11.2005 10:12

Ptáci

"Akvarium"

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Kdysi hodně dávno jsem doma pro děcka nainstaloval asi 100 litrové akvarium - levně jsem jej získal od jednoho zhrzeného akvaristy-amatera. Vzduchovadlem a dalšími údajně nezbytnými proprietami jsem pohrdl - neměl jsem peněz nazbyt... [smích] Považoval jsem se hrdopyšně za znalce tvorby takových mikro-prostředí ze školy...

Zrychtoval jsem v akvárku štěrkové dno, náznak jakési skalky, nasadil jakési chaluhy či co a pak jsme s děckama u toho leželi a koukali. Rybičky žádné - to byl můj původní plán - jen podvodní zelený svět. Jenže po čase to jaksi nebylo ono, ty žblabuňky některé rostly, jiné hynuly ... šel jsem se opatrně zeptat, čím to. Prý tam musí být rybičky, aby byl jakýsi koloběh. Koupil jsem pár závojnatek - do pár dní bylo akvárko jak po ekologické katastrofě a i ty původně prosperující chaluhy či co to bylo odumíraly. Že prý ještě jiné ryby, rostliny a vzduchovat a krmit. A furt cosi...

Po zhruba roce jsme byli stále na začátku a tak jsem si koupil o akvaristice knížku. No, poznatek byl jasný - ta rovnováha je závislá na spoustě věcí, nebudu jmenovat. Pochopil jsem, že ačkoliv jsem ekologii studoval, i na akvarium to bylo jasně málo.

Ponaučení je jasné. Člověk má svoji vědu již od Aristotela a ta postupuje asi jako pořádný buldozer. Akvarium zvané "Země" jsme tamto pohnojili nějakou chemií, tu jsme zase cosi poorali, tady zavlažili a onde vysušili, tam vykáceli a tu zase něco nově vysadili. Protože ti naši "Mičurinci" vědečtí jsou si "zrovna teď" úplně jistí, že podle vědy je to všechno zaručeně tak a tak. Za rok to je sice jinak, ale takhle věda přeci postupuje, to je vývoj. Něco jako demokracie, že jo.

Ponaučení je jasné - nějakých přes dva tisíce let do Země vrtáme se zvyšující se intenzitou a pořád jsme si vědecky jistí, že správně. Ale stále léčíme následky a příčiny nám jaksi unikají. Současná věda je dost přísně evolucionistická, přesto však v praxi té evoluci nedává raději žádnou šanci, tedy ani těm ptákům ne - vše se řeší silou. Není to podivné ? Máme evolucionistickou vědu s kreacionistickými postupy !!

Pan Nohejl pěkně popsal ptáčka "vrabce uličníka pražského" v Australii. hm... Podobně v Australii začínali "králíčci"...

No - život s náma lehce "vyběhne", chováme se stejně jak ti vrabci + máme rozum, který ovšem moc nepoužíváme. Mechanismy, které jsme spustili, ty nás zcela zákonitě a nesmlouvavě ovlivní zpětně - krásný eufemismus, že jo !! [velký smích]

79972

24.11.2005 10:34

Zpráva z druhého slyšení – krajský soud Mannheim, 15.11.

RE: Vazeni

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Napadlo vas nekdy, ze se soudce snazi o zjisteni viny nebo neviny pana Zundela vzhledem k platnym zakonum a nema zajem propujcit soudni sin nackum k sireni jejich propagandy?

V demokracii soutěží myšlenky údajně volně a svobodně. Protože jinak by "demokrati" nemohli správnost té které myšlenky posoudit. Poučte mě, že v demokracii máme nějaký institut, který to posuzuje sám, bez přístupu veřejnosti. V diktaturách se tomu jinak říká cenzura a proti té demokracie údajně bojuje.

Máte pane kema sice pravdu, pokud namítnete, že se jisté myšlenky dostatečně zdiskreditovaly v minulosti a již je tedy netřeba formou volné soutěže veřejností dále zkoumat. To by byla pravda pouze v případě, že by byla stoprocentní záruka, že následná cenzura nemůže být zneužita. Je ovšem "na stole" taková záruka ? Ve světle zprávy, že americký president údajně hodlal bombardovat budouvu Al Jazeera v hlavním městě suverenní země ? Protože se mu nelíbilo její zpravodajství ? Hm... Mám natočený britský film BBC o Al Jazeera a považte, docela je tam chválili za čistou novinářskou práci. [velký smích]

79973

24.11.2005 15:47

Ptáci

RE: o životě a smrti

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Člověk neví, jak by se zachoval v nějaké skutečné mezní situaci, kdy půjde nekompromisně o život. Pro většinu lidí bude zřejmě představa globální katastrofy formou dopadu obřího meteoritu stejně "odpudivá" jako formou globální zničující války o zbytky nutných zdrojů k životu. Ovšem z hlediska takového vnitřního pocitu, že vlastně "jakože za nic nemůžeme" by pro lidstvo ten meteorit byl asi požehnáním ! [velký smích]

Obávám se ale, že nám (lidstvu dneška) nebude dopřáno té "parády" jako dinosaurům. Dneska je vykopávají po celém světě a BBC o nich točí a animuje filmy - sice poněkud imbecilní, ale nakonec si o nich nikdo nic špatného vlastně nemyslí.

Kdežto, až tady budou kopat nějací šestirucí archeologové za pár tisíc let a budou odhalovat tu naší bídu, to aby jsme se již teď styděli ! Společnost na první pohled jakoby inteligentních tvorů, kteří se však nedokázali přeorganizovat ani jako společenský hmyz tak, aby žili v pokoji a míru. A ti šestirucí archeologové pak budou používat úsloví - Ty (šestiruký tvore) jsi horší na mě, než člověk na člověka ! Hm [zahanbení] Nebo "člověk člověku člověkem!"

79998

26.11.2005 18:26

Pilátovo krédo

I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

A já myslím, že Otec nebeský toho dotyčného člověka opravdu někde je, ale že se docela dobře snáší s Apollonem a jinými bohy. Částečně se pronikají a částečně spolu sousedí. Hleď, na nebi je náramně mnoho místa. Jsem rád, že tam je také Otec nebeský.“

„Nejsi ani teplý, ani studený,“ řekl Josef z Arimatie vstávaje. „Jsi jenom vlažný.“

„Nejsem,“ odpověděl Pilát. „Já věřím, věřím, horoucně věřím, že je pravda a že ji člověk poznává. ...


Takováto "bezbřehost" je intelektuálním základem multikulturalismu. Čapek byl humanista, myslel to určitě dobře, zajímalo by mě, co a jak by povídal dnes. Fakt ale je, že tehdá ještě fakticky si takoví jako Čapek byli vědomi toho, že nejen práva má člověk - ale i povinnosti !! Tedy by bylo zajímavé vědět ten Čapkův názor na dnešek...

Ale mě se dotýká dost nepříjemně i jiná věc - ... jenom jednoho Boha budeš mít ... Křesťané katolíci to poněkud s tou svou svatou Trojicí nezvládají, nemluvě již o nesmyslnosti svatých a modlení se k nim...

80330

26.11.2005 18:52

Organizátora neoficiálního překladu Harryho Pottera vyšetřuje policie

RE: Dovoluji si nesměle podotknout,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Máte pane pravdu, že 20. století bylo dosti "krvavé", ale zase podstatně velká část té krve lpí na rukou křesťanů - neni-liž pravda ? Ale ve středověku se skutečně vesměs vedly války s kříži v ruce a křesťanskými hymny na rtech. Komu to dáte za vinu, pohanům ? Mimochodem - o tom, jak se křesťanství šířilo mezi tzv. "pohany", tedy ohněm a mečem, to taky nelze připsat křesťanům ? Vyhubení celých národů jak v Evropě, tak v Americe ve jménu christianizace, to nemáme spojovat s křesťany a křesťanstvím ?

Komu to tedy padá obrazně řečeno "na hrb", ty nespočetné oběti křesťanské expanze ? A dnes se odříkate této společnosti, jak se zdá, že naznačujete, že již není křesťanská ? Jaká tedy je ta naše euro-atlantická společnost ? Je to společnost již pohanská ? Nezjednodušujete to nějak ? Není to jednostranné zříkání se "zásluh" ??

80335

26.11.2005 20:18

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vždyť je o Ní řeč už v Písmu a sám Bůh ji zjevil.

Kde je o ní řeč v Písmu ? A když už jsme u toho, tiše předpokládám, že máte na mysli Starý Zákon. Protože jinak se dostaneme do oblasti, kde by mohly padat i zbytečně "silné výroky".

Opravdu nerad bych tu rozpoutal doslovně "bratrovražednou diskusi" - dost jsem historii postudoval a tedy tak nějak docela dobře vím, jakými cestičkami se ustanovila víra v Trojici, Mariánský kult a podobně. Nebudu tedy raději vrtat ... [smích]

80348

26.11.2005 20:30

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

"Moje víra" je poněkud neortodoxní, žádné křesťanské náboženství neuznávám. Ale v těchto ohledech, co se týče otázky Trojice, jsem rozhodně ortodoxnější, než asi 99,9% katolíků či možná křesťanů vůbec. Kdybych měl naplno napsat, co si o těch 99,9% myslím, asi bych byl rozcupován na hadry - což nechci .. [velký smích]

Ano, třeba hinduismus taky jakoby mluví o Trojici, ale přece jen je tam trochu cosi jinak a je to jaksi mnohem logičtěji postavené, ne ? V porovnání s křesťanstvím vlastně není co porovnávat. Zamyslete se hluboce, jak a proč vznikly hlavní křesťanské svátky či doktríny a bude Vám patrně jasné, co kritizuji. A připodotýkám, že i s dobrým úmyslem, jsou-li použity špatné a nečisté prostředky - nemůže vzniknout na tomto poli dobrý výsledek. A vlastně nikdy !!

80351

26.11.2005 23:25

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hmmm, to jste asi měl "velice dobré učitele historie", myslíte-li to pejorativně...

Nemyslím to vůbec pejoratívně, naopak zcela úpřimně a vážně. Totiž tuto problematiku studuji zcela věcně a z kořenů starších o celá tísiciletí, než začal někdo opisovat a dělat ze skutečných dějin jakýsi "reader digest" pro ideologické potřeby jistého "vyvoleného národa" ! [velký smích]

A že pak odvary z odvarů stokrát změněné přepisováním a účelovými výklady podle potřeb vládařů té které doby někdo chápe jako základ své celoživotní víry, aniž by se kriticky zamyslel, pak to považuji za politování-hodné, avšak nemíním nikoho "znásilňovat". Pane, jistě si to budete lehce vybavovat, odkud ta myšlenka je - "oči má a nevidí, uši má a neslyší.... sám dále nevstupuje, avšak druhým brání vstoupit..." !!

Jen tak dále ... [velký smích] Odměna nikoho nemine.

80383

27.11.2005 15:25

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To nabralo zcela úžasný kurz, tahleta úvaha ! [velký smích]

Doporučuju ale zamyslet se nad jistou marností lpění na hmotě, i když to vypadá tak parádně logicky a rozumně, alias racionálně. Vždyť přeci musí být člověk něčím živý, že jo. Je to ale past, rafinovaná past ! A tím, jak píšete výše - prý máme být připraveni se o tu "hmotu" bít na život a na smrt, se k té zdánlivě racionální racionalitě ( [velký smích] ) tedy k té vlastně nakonec iracionalitě hlásíte. Past zaklapla. A ta past je samosvorná, drží tím více, čím více bojujete !

80514

27.11.2005 15:33

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Četl jsem pozoruhodnou knihu "Sethovy rozmluvy" a tam to ta osoba taky říkala. A dlužno říci, že tak to asi je - tedy že "jakoby je" lidstvo jedinou bytostí. Samozřejmě, že to třebas Ježíš přesně takto naznačoval taky. Není co dodat.

Snad jedině čekat, co na to řeknou ty mraky křesťanů, co vlastně žijí zcela nekřesťansky, mlátijou kolenama a hlavama před "zlatými telaty" ve svých zprzněných chrámech, hrají do "světa" divadélko a přitom se handrkují, že jsou dobří křesťané. Kdyby to nebylo vážné, zasmál bych se ...

80515

27.11.2005 15:52

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Na dřinu za pár korun se hodí ženské všem úplně všude .. [smích]

Mám firmu a taky jsem stál před otázkou výběru zaměstnanců. A nechtěl jsem je "na vrzání dveřma" ! A věřte, že kdyby jste Vy pani Jarmilo měla firmu o "pár" zaměstnancích (pár rozumějmež do 25) a musela opravdu intenzívně bojovat o to, aby jste udržela firemní "frňák nad vodou", potom by jste možná Vy sama váhala uplatnit tato svá slova v praxi - bez ohledu na nějaké -ismy !! [velký smích]

Tedy, myslím, že takto zde řešená otázka onoho -ismu se poněkud míjí se smyslem.

80516

27.11.2005 17:01

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Mahabharata, Srimad Bhagavatam, Bhagavadgíta. Enuma eliš a nespočetná literatura o Šumeru, Babylonu, Egyptu atd. z dob tisíce let před Mojžíšem, v neposlední řadě tzv. "Kroniky Země" od Zecharia Sitchin. Popol Vuh a Chilam Balam, v neposlední řadě pak "Mayská proroctví" Maurice M. Cotterell. "Avesta, The Sacred Books of the Parsis". "Tibetská kniha mrtvých, bardo thodol". Lao-c' : Tao te ťing a jiné z Číny. "Kodžiki - japonské mýty" a jiné z Japonska. A samozřejmě - mytologie a proroctví celého světa obecně.

A teď ještě toto - Co konkrétně máte na mysli? - Vy dobře víte, co mám na mysli, pane ! [velký smích] Je hloupé, dělat hloupého. Máte ale pravdu, lepší je když člověk chytrý dělá hlupáka, než když je to naopak.

Vlastním vcelku vzácné dílko : "Svaté Písmo, Překlad nového světa". Tato "Bible" obsahuje kromě českých obratů taky i ve všech obtížných místech odvolávky na angličtinu, latinu, řečtinu, aramejštinu a hebrejštinu, potažmo další "zainteresované" jazyky. Čili, je to poprvé, co se mi dostala do ruky Bible, u které necítím vlezlou snahu mi cosi předžvýknout, nýbrž naopak - formou tzv. "studijních poznámek" mám možnost text obracet a snažit se jej skutečně pochopit. Ne, že bych to nedělal i dříve a vlastně vždy - vlastním celkem asi 12 kusů různých Biblí, počínaje skutečnou Biblí Kralickou.

Tady by to ale mohlo být OT, pouštět se do příliš hlubokých sond. Jen na okraj - jistý pan Adam z Genesis je vlastně a.dham z aramejštiny a tedy ve vlastním a jedině správném významu pozemšťan nebo ještě lépe pozemský otrok. Já jen, aby jsme si rozuměli, o čem že je ve SZ řeč... [velký smích] Pane !

80524

27.11.2005 17:34

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Musím zareagovat ještě jednou - něco jiného je, co si myslí absolutní většina křesťanů, blížící se limitně 100% a zase klidně něco jiného je to, co se Ježíš snažil budoucím tzv. "křesťanům" sdělit. Totiž to, co se dnes vydává za "dědictví Ježíže" je ve skutečnosti tzv. "paulismus".

Nakonec, kdo se tím bude zabývat - pozná, že Mohamed měl pravdu - křesťané velmi brzy sešli ze správné cesty a jaksi ne a ne se na ní vrátit zpět. Celé dějiny toho "křestanství" není nic jiného, než nekonečná řada projevů nenávisti, lží, hrabivosti a pokrytectví. A ještě hodně jsem vynechal, ať to není moc dlouhé.

Jistě jsou zde i vyjímky, ty to ale těžko napraví. Je mi líto mnohých svedených s cesty. Ale vše bylo proroky řečeno. [velký smích] Již dnes však ti vnímavější a méně indoktrinovaní mohou vidět, kterak je pravda, že podle ovoce se pozná strom.

80532

27.11.2005 17:53

Pilátovo krédo

RE: kanadský žertík:

Petr Gejdoš 83.?.?.?

....to je na vaše - tušim - čtvrt miliardy [velký smích] -

No ... nic moc, měl by jste se více snažit ! [velký smích]

80541

27.11.2005 20:38

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reagoval jsem zcela mírumilovně, sám nerad tyto otázky diskutuji, většinou se toho více "podělá" než vyřeší. Je to totiž o přirozené úctě jednoho k druhému a rovněž o přirozeném citu pro spravedlnost a pravdu. To ale bohužel nejsou hodnoty vlastní křesťanům, v jejichž společenství se patrně všichni diskutující nacházíme převážně.

V naší firmě pracuje na těch "pár" zaměstnanců i žena a nejsou žádné problémy. Ale musím Vás ubezpečit, že to byly složité úvahy, takřta strategických hloubek, zjišťování rodinného zázemí, seznámení se s manželem, dětmi atd. atp. .. Polovina z těch aktivit by asi byla úspěšně napadnutelná soudně. A její plat je skutečně rovnocenný jako u případného muže. Váží si práce u nás a podává zcela rovnocenné výkony. Tedy nechápu stanoviska zde některých anti-femi.

Musím ale za sebe říci, že skutečně některé mozkové pochody kolikrát vedou k zamyšlení se... [velký smích] Což však každý ženatý muž zná z domu, já maje k manželce ještě dvě dcery a tchýni vdovu, vím o čem mluvím. Ale vše jsem přežil !! [velký smích]

80576

27.11.2005 20:44

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Že vy si pane "leho" neumíte odepřít ty přihlouplé srandičky na cestě k vyprovokování nové světové války ! Kolikrát jsem Vám vyčítal, že jste válečný štváč a Vy stále nedáte pokoj. Stále rýpete a rozeštváváte. Holt - jste válečný štváč.

Pamatujte si pane, že ačkoliv to tak na první pohled nevypadá a ačkoliv Vy se tím neřídíte vůbec, že pravda nakonec zvítězí !

80579

27.11.2005 20:49

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Samozřejmě ! Chlapi zase třeba lítají za ženskýma a chlastají a občas jim lidově "jebne v bedně" a udělají nějakou strašnou krávovinu. [velký smích] Každý má svoje mouchy ! To jste našla správný termínus - opravdu jsme je všechny prolustrovali, že by mohli z fleku pracovat v BIS ! Věřím ale, že takhle by to nešlo ve velkém podniku. Jenže v malé firmě se musí vytvořit trochu jiné vztahy, spíše to musí být jako skoro rodina, tam výpadek jednoho znamená velké nebezpečí pro všechny.

80581

27.11.2005 21:04

Pilátovo krédo

RE: Takže to shrneme pane oji

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Mám na Vás nejméně dvě věci :
1)Zasvěťte mě do těch krásných smajlíků, blednu závistí, připodotýkám, že jsem spíše ekolog, než počítačový maniak a s PC si vykám ! [pláč]
2)Zcela s Vámi souhlasím v tomto bodě (a nakonec v celé řadě dalších bodů): A proč nejsou muži méně stabilní, když zakládají rodinu? Inu proto, že většinu té práce kolem rodiny odpracují ženy, kdežto jejich muži si budují kariéru.

ad2)Já a moje manželka by jsme mohli v tomto být skoro příkladem, nebýt samozřejmě jiných "stínů" na tom obrázku, který tu maluji. Moje manželka by si ale asi nedovolila, vlastně by ji to nenapadlo, si stěžovat na jakousi nerovnoprávnost, tedy doma, jak v práci nejsem si jist.

Nebylo by nic horšího, než kdybychom si domů (do Česka) vpustili ty idiotské amerikanismy, týkající se výchovy dětí, harašení a jiné ptákoviny, které plodí chorý duch Ameriky. Já věřím, že Evropa a zejména střední Evropa dokáže vyprodukovat mnohem humannější způsob života, než ten americký děs.

Volám s hrůzou v očích - vypuďmě hrůzy těch -ismů z duší. Já se domnívám, že tomu u nás moc nechybí a souvisí to se vzděláním, aby se dokázali muži a ženy k sobě chovat přirozeně normálně a s úctou. Trval bych na tom vzdělání - to je to, co třebas v Americe začíná chybět. No a pak je jasné, že to budou kazit jistí imigranti, co migrují již tisíc roků a i jiní. Ale to je jiná otázka.

80587

27.11.2005 21:42

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Tedy myslíte tu otázku vážně ? Tak to je jiná. Více méně již Vám odpověděla výše Alexa, nemyslím ale, že to zcela vystihuje situaci.

Islám je pro celý tzv. "křesťanský svět" velkým, řekl bych, že zcela zásadním a smrtelným nebezpečím. A smůla je pane leho, že my jsme proti němu zcela bezbranní - nepočítám naše ZHN, které by jsme ale správně neměli nikdy použít, že jo. Totiž, kdyby v té naší křesťanské společnosti dokonce byli i nějací křesťani, potom by se třeba třásli muslimové před náma. Ale u nás jsou v absolutní míře většinou pokrytci, lháři, zloději a pak nevychovaní hrubiáni asi jako Rambo a spol. . Na straně Islámu je jejich historická zkušenost, že to oni nás učili slušným mravům a my jsme jim oplatili hospodářským zruinováním a vnucováním nehumánního způsobu života. To by jste viděl v historii - kdyby jste se do ní podíval.

Nyní svět islámu má jasně morálně navrch. Ne samozřejmě těmi zvěrstvy, které dělají ti Vaši "slavní džihadisté" ! Ne svou stále ještě zdrcující zaostalostí v technice, což ale již mnohdy není pravda. Ale tím, že dnes se již přeci jen přizpůsobují a modernizují, v čemž jim pomáhá ropa. Mají před očima svou zdánlivou bezmocnost, ale taky velkou víru - víru v Allaha, víru v budoucnost, víru ve spravedlnost, víru v konečné vítězství a pak i oprávněný pocit křivdy, zakotvený až někde v genech. A bude jich stále přibývat, kdežto nás tady bude stále ubývat.

Západ ještě vyhraje nejednu bitvu a dokonce i války ještě vyhraje. Ale poslední boj prohrajeme. My totiž skutečně nemáme pravdu, nemáme morálku, nemáme svého Boha, nemáme nic, jen hromady veteše a prázdné černé duše. Tak to přibližně a v kostce je.

A tím my, kde jsem to použil, rozumějte lidi na tom našem Západě, v té naší "euro-atlantické civilizaci". A lidi s takovými názory, jako Vy, nezlobte se nebo zlobte - tu naši společnost pohřbívají dál a dál.

80595

27.11.2005 21:56

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

tak si říkám, že v pitomosti si muži a ženy nemají co vyčítat.

[chechtot]

To by nám lidem obého pohlaví tak ještě scházelo, vyčítat si navzájem a kontraproduktívně vlastní blbosti. Jako by na světě nebylo jiných a vážnějších starostí. [velký smích]

Je ale nutné, aby byli muži docela ve střehu, protože ženské jsou v celé řadě otázek od přírody docela nesmlouvavé potvory, zejména jejich velmi tvárný systém "tvorby obrazu toho, co je zrovna správné" ! [velký smích] Leč obrana je, aniž je nutno používat hned zbraně hromadného ničení.

Jedno mi ale vysvětlete - já celý život zastávám zcela vážně myšlenku, že to muži jsou citliví a zranitelní tvorové, kdežto ženy jsou bezohledné dobyvatelky svých výhod. Těžko mi to vyvrátíte, neboť fakta hovoří !!

Můžeme vzít ten nejzřetelnější fakt - ženy se dožívají dosti podstatně vyššího věku a chodí do důchodu dříve s odůvodněním, že ony rodily a chovaly děti. Pak zde máme model, kdy zůstává spousta "vysmátých" vdov.

Jak se na to vlastně přišlo, že žena je ta slabší a něžná polovička, když je to evidentně naopak ? [smích]

80597

28.11.2005 10:56

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Navrhuji tento virtuální experiment - prakticky by se totiž špatně prováděl. [smích] Tedy, vezmeme fyzicky i psychicky zdravé dobrovolníky a budeme jim postupně odborně a bezbolestně "ořezávat", tedy amputovat orgán po orgánu. Uznávám - to je dost morbidní návrh.

Nicméně bychom nesporně dospěli k poznání, že osobnost či duše (??) oněch "dobrovolníků" není vázána na ruky, nohy, ledviny, plíce, srdce ... atd . atd., prostě všechny ty orgány, které již byly úspěšně transplantovány, je jich mnohem více, než jsem vyjmenoval. Asi bychom v tom virtuálním pokusu dospěli k poznání, že to cosi asi sídlí v mozku, neboť prakticky již vše bylo někdy někde nahrazeno, snad kromě míchy. Ta je však jakýmsi pokračováním mozku.

Jenže, je zde známý kuriozní případ, kdy nějakému mladému černochovi v USA byla doslova ustřelena omylem hlava a dotyčný postižený to přesto přežil. Ztratil celou polovinu mozku. Lékaři vůbec neuvažovali o tom, že by takto postižený člověk přežil, to, že by byly zachovány psychické funkce pak nenapadlo nikoho ani ve snu. Ale stalo se !! Onen mladík po serii plastik poškozené lebky se nejen doslova vrátil s celou svou původní osobností - míněno psychicky - nýbrž dokonce "za takto bolestně vydělané peníze" vystudoval vysokou školu. S dobrým prospěchem. [překvapení]

Ten člověk si vše pamatoval, neztratil inteligenci a nebyly na něm pozorovány žádné "ztráty" funkcí. Tedy jsme v tom virtuálním pokusu popošli dost nečekaně daleko, že jo. Musím se tedy zeptat, kde vlastně sídlí to, co z člověka dělá člověka ? Protože patrně, ačkoliv pochybuji, že by to někdo někdy zopakoval ještě s tou druhou polovinou mozku, zdá se, že ani mozek není sídlem osobnosti alias duše. Jeví se býti nesporné, že osobnost člověka, duše, říkejme tomu jakkoli, nesídlí vůbec v těle !

Tedy bych mohl tento na první pohled skutečně morbidní virtuální experiment uzavřít jistou hypotezou - fyzické tělo člověka je pouhá a zřejmě fiktivní hmota, která s duší souvisí jen přechodně a dosti volně. Tělo pro duši slouží pouze jako prostředek pro projekci v tomto fiktivním hmotném světě a jinak další funkci nemá.

Z toho by pak plynula celá řada závažných závěrů, nebudu to zde rozpatlávat, jsou zde totiž, jak jsem si všimnul, převážně znační materialisti, kteří nelibě nesou mé "řeči". Nicméně - jeden závěr obecně pronesu - skutečně netřeba hledat poklady na Zemi, měly by se hledat na Nebi ! Odtud pak některé mé úvahy... [velký smích]

80664

28.11.2005 11:22

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, dobrá, vše beru. Já si stejně dělal tak trochu srandu - jsem vzdálen něco takového vyčítat. Chtěl jsem jen trochu "pootočit reflektory ramp", prostě podívat se na problém z jiného úhlu a jinak nasvětlený.

Za svoji osobu musím říci, že jsou mi jinak řeči o rovnoprávnosti mužů a žen z duše protivné, nemají žádný smysl a jsou výrazem jakýchsi poruch ... V normálně fungujících vztázích na to vůbec řeč nepříjde, není to zapotřebí ... když vše správně funguje, je nejmenší možný tým - muž a žena nebo žena a muž ( [velký smích] ) - prakticky optimálńě složený a takto neporazitelný.

Což ale je dosti nedostižný ideál.

Taky, když jsem sledoval tu "podivnou" diskusi, kdy je dívka dospělá, jsem jen kroutil hlavou. Mám dvě nyní již dospělé dcery - připodotýkám. Na paragrafy jsem chodil já, jako spíše nepoučitelný idealista/asi naivista jsem vydělával méně, než manželka, byl jsem s nima rád. Předpokládám, že když u účastníků poklesne hladina adrealinu. že taky budou jen nechápavě kroutit hlavou, co se to přihodilo.

80668

28.11.2005 11:49

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Bohužel má angličtina mívá problémy s jemným pochopením, co se tam přesně povídá. Nicméně - proč si Vy myslíte, že to je z naší strany opravněná reakce ? Lidé ve světě pod vlivem Islámu od počátku do dnes žijí podstatně "humánnějším způsobem". Museli bychom se bavit, co je to vyšší či nižší kultura. Zda vzývání Allaha na koberečku na poušti vedle svého velblouda, či osmiválcové 400 koňské SUV adrealinově válcující zbytky přírody ? To snad je k zamyšlení...

Dnes, kdy snad už lidé ve větším měřítku vidí tu zkázu, kterou tomuto světu přináší kořistnická, bezohledná, pokrytecká, sobecká, prolhaná a v konečných důsledcích nelidská kultura, kterou reprezentuje ta naše euro-atlantická údajně křesťanská společnost, by snad mohla být ochota se obrazně řečeno pozastavit a popřemýšlet. Jak vlastně dále ?

Totiž, ruku na srdce pane, podle těch našich "západních not" lidstvo nemá nejmenší šanci přežít. Když se myšlenkově odrazíte od tohoto poznání, musel by jste to ale prvně pochopit a uznat [velký smích] , potom by jste viděl, že by byla možná jakási aspoň teoretická cesta nápravy.

A nemyslete si, že ten problém má naše "západní společnost" jen s Islámem. Má ty samé problémy se všemi ostatními kulturami na tomto světě ! Prostudujte si například mýty, poselství a proroctví indiánů HOPI a zatrne Vám, tedy doufám ... [velký smích]

80673

28.11.2005 11:56

Pilátovo krédo

RE: Neprelozil jste to dobre

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ne ne pane Zaplatil. To není síla křesťanství ! Protože se křesťanství ani po milimetrech nepřibližuje k tomu, co Ježíš chtěl, nebo Vy si myslíte, že ano ? To by muselo být někde snad vidět ! Je tomu tak ?

80674

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 822 612