Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Old Shatterhand

Nalezeno 71 příspěveků, 2 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

29.11.2005 20:40

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

No prostě se na to ty smlouvy vztahují, no, už to tak je. Píše se v nich něc v tom smyslu, že když si myslíte, že někdo je magor, musíte mu to nejdřív dokázat a nesmíte přitom na něj být moc ošklivý a teprve pak ho můžete postavit ke zdi a vyrobit z něj mrtvolu. Ten výrobní postup je docela důležitý, někteří lidé dost bazírují na tom, aby se jednotlivé kroky nezaměňovaly.

80929

29.11.2005 22:02

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Přesně tak, konečně to začínáte správně chápat. Nesmíte. To neznamená, že nemůžete. A když to uděláte, tak vás potrestají. Riziko podnikání.

A teď buďte tak hodný a prozraďte mi, ke které ze 4 složek patříte. Jméno, hodnost a jednotku si můžete nechat pro sebe [smích]
Jsem prostě zvědavý.

80950

29.11.2005 22:31

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Takže dobrovolník u letectva.
Díky a hodně štěstí.

80957

30.11.2005 11:36

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shatterhand 80.?.?.?

A co jste tím dokázal? Nechápu.

Paní Kubová to jen trochu nelogicky naformulovala, protože odpovědi na její otázky nemusejí být stejné: Někdo může klidně odvětit ano na její první otázku a ne na její druhou otázku.

Správně chtěla asi říct "jestliže pan Stwora tvrdí, že nelze snadno odlišit třináctiletou dívku od osmnáctileté, tak to platí pro účely sexu i pro účely zastřelení". Co je na té větě nekorektního? Když to nepozná Pavel Opočenský, že je holka pod zákon, ani při podrobném ohledání, jak to asi má poznat voják někde na pozorovatelně dalekohledem? Logika.

Jediný sporný moment je v tom střílení do již mrtvé či polomrtvé dívky. Už jsem tady někde psal, že to patří k vojenské taktice, a to od té doby, co palestinská prasata posílají jako živé bomby i děti. Tím nutí izraelskou armádu ty děti zabít, protože je tam pořád riziko, že to polomrtvé dítě někde zmáčkne spínač.

S tím pohlavním zneužitím se pletete. Někde si to vygooglujte, ale v Česku každý chlap ví, že soulož či podobné aktivity s holkou pod 15 rovná se pohlavní zneužití. Pokud ta holka ještě navíc nesouhlasí, je to znásilnění. Znásilnění je myslím par. 241 a pohlavní zneužití bude někde kolem toho.

81063

30.11.2005 17:08

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jestliže je někdo schopen poslat dítě na jistou smrt, pak je to prase.

Jestliže ten někdo je Palestinec, pak je to palestinské prase.

Jediný, kdo má nárok protestovat, jsou prasata, kterých by se srovnání s takovými zrůdami mohlo nepříjemně dotknout.

81111

30.11.2005 17:10

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha, takže ti letci, které máte v jednotce, patří pod armádní letectvo. OK.

81113

30.11.2005 17:43

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shatterhand 193.?.?.?

>>Jediný sporný moment je v tom střílení do již mrtvé či
>>polomrtvé dívky. Už jsem tady někde psal, že to patří k
>>vojenské taktice...
>Mno, to je moc pěkná vojenská taktika, zastřelit všechno, co
>se dostane do střeženého prostoru, i kdyby to bylo tříleté
>dítě. To jste zase za paní Kubovou pěkně upřesnil, kde je
>hranice mezi dítětem a dospělým; jistě učůrává
>vděčností.

Vidím, že vaše zacházení s fakty je taky docela volné. Zapište si za uši, vy civilizovaný nafoukaný Amíku či za co se to považujete, že jsem nemluvil za paní Kubovou, ale že jsem vám citoval vojenskou taktiku. Oni ty vojáci mají také nějaké instrukce, víte?

>
>>S tím pohlavním zneužitím se pletete. Někde si to
>>vygooglujte, ale v Česku každý chlap ví, že soulož či
>>podobné aktivity s holkou pod 15 rovná se pohlavní
>zneužití.

>>Pokud ta holka ještě navíc nesouhlasí, je to znásilnění.
>Nepotřebuji si nic gůglovat, u nás je to "statutory rape" ať
>souhlasí nebo nesouhlasí a napsal jsem, že bych rád doufal,
>kdyby tomu taj bylo i v ČR. Vysvětlil jste mi za paní Kubovou,
>že tomu tak není a všechno pod 15 je v ČR jen pohlavní
>zneužití. Mno, snad se časem zcivilizujete.

Zcivilizovat byste se měl především vy. Především mi přestaňte zákeřně podsouvat, že mluvím za paní Kubovou, mluvím vždy a jen za sebe. Pak se trochu zklidněte, vemte si třeba něco na nervy. A nakonec si znovu přečtěte, co jsem napsal, a možná vám dojde, že jsem napsal jinými slovy totéž, co vy. Jinak nechápu, co vám vadí na uspořádání, kdy do 15 je to zneužití, pokud holka souhlasí, pokud nesouhlasí, je to zneužití a současně znásilnění. Znásilnění se vztahuje k tělu a vůli, zneužití k duši - chcete-li to naplno, pak pohlavní zneužití = zneužití dětské mentální nevyzrálosti k pohlavnímu obcování s ním.

81118

30.11.2005 17:48

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jo, správně. Pokud to bude nutné a budu muset volit mezi dvěma zly to menší, pak nemám na vybranou a musím být sviňák. Mohu si vybrat jen jestli budu svině malá nebo velká - malá je ta, co mučí jednoho, aby zachránila tisíce, větší ta, která přihlíží, jak někdo jiný hromadně někoho terorizuje, a největší svině je ten terorista (a v případě, že je terorista dítě nebo cvok, tak ten, kdo ho poslal).

81119

30.11.2005 17:50

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Já bych si to s ním radši vyřídil sám.

81120

01.12.2005 01:26

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Vy jste, pane Táborský, úplně vedle

Old Shatterhand 80.?.?.?

Blahopřeji, tohle bylo perfektní.

81178

01.12.2005 01:37

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To bude těžký, Oldo :-)

Old Shatterhand 80.?.?.?

Nebuďte na něj tak zlá. Už to, že neodpověděl, je Vaše vítězství - nemůžete po lidech chtít, aby se ponížili, klekli, posypali si hlavu popelem, praštili jí o zem a poprosili vás o milostivé odpuštění, že jsou pitomí. Aby tohle někdo udělal, tak to by musel být buď mimořádně sebekritický, nebo by mu na Vás muselo opravdu mimořádně záležet. Ale jinak to nikdo neudělá, a když ho k tomu donutíte, bude Vás za to nenávidět až za hrob. Nechtějte vždy vyhrát na 100%, netlačte své protivníky za každou cenu ke zdi a nechte jim VŽDY místo, kam mohou bez ztráty důstojnosti ustoupit.

A druhá věc: Když vám jde o spravedlnost, kašlete na Stworu a pomožte jeho prostřednictvím tomu klukovi. A nenechte se prosit.

81179

01.12.2005 01:46

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shatterhand 80.?.?.?

(Uz jsem vas jednou pozadal o to, abyste neoslovoval oponenty "troubo". Jelikoz jste to neakceptoval, mazu vam cely prispevek.)

81181

01.12.2005 01:48

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

Old Shatterhand 80.?.?.?

A islám je derivát obojího.

81182

01.12.2005 01:59

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To bude těžký, Oldo :-)

Old Shatterhand 80.?.?.?

Ale Vladimíre: Nebuďte na ni tak zlý. Je to taky jen člověk.

81187

01.12.2005 20:41

Jíme potraviny z ropy

RE: Jeden z clanku ve www.fromthewilderness.com

Old Shatterhand 80.?.?.?

>Čili - konec kapitalismu, konec te současné tzv. "demokracie" alias
>moneykracie, konec bezbřehého individualismu, konec
>přiblblých zábav a amerikanistických manýr. Právníci,
>úředníci, soudruzi kapitalisti a spol. budou "persona non
>grata" - totiž že bude zase platit "kdo nepracuje, ať nejí!"

Z vašeho tónu usuzuji, že by vám ten hladomor přišel velmi vhod - pro vás je ke zničení nenáviděného kapitalismu dobré doslova vše. Ať všichni pochcípaj, hlavně, že komunismus zvítězí.

Tenhle web mi doporučil známý, s tím, že je to naprosto neuvěřitelná sociální pornografie. Měl pravdu, tady se člověk dozví věcí!

81309

01.12.2005 21:52

Jíme potraviny z ropy

RE: Jeden z clanku ve www.fromthewilderness.com

Old Shatterhand 80.?.?.?

Vadí mi lidi, kteří se celí třesou na to, aby nastala nějaká katastrofa, aby pak mohli říkat "vidíte, já vám to říkal, zmetci, dobře vám tak".

81318

08.12.2005 12:49

USA v proměnách času

To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

"Prikladem by mohly vsechny zeme na teto planete ktere nevnucuji jinym jejich zpusob zivota, nepletou se jinym zemim do niceho, proste nemaji ambice vladnout svet."

To je sice moc pěkné, ale současně byste chtěli být v bezpečí, že? A teď mi řekněte, jak toho chcete dosáhnout bez NATO a jak chcete mít funkční NATO bez USA. To by mne fakt zajímalo. Ostatně, byly doby, kdy si USA hleděly samy sebe - a jak moc tehdy Amerika chtěla americký izolacionismus prolomit. Jak moc Churchill stál o to, aby USA vstoupily do války. To, co Richard Král na Americe kritizuje, je cena za to, že jsme relativně v bezpečí. Je hezké kritizovat, když on sám žádnou odpovědnost nemá.

82440

08.12.2005 16:07

USA v proměnách času

RE: To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jeden z nás dvou je paranoik a já to nejsem.

Btw, mně je úplně jedno, co si o Američanech myslí zemědělec kdesi ve střední Americe. To má k objektivnímu hodnocení většinou dost daleko.

Co se Kanady týče, ta je hodně bokem a nic moc tam není. Navíc je to fakticky periferie USA a v NATO je Kanada taky, není-liž pravda?

82480

08.12.2005 16:51

USA v proměnách času

RE: To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

Ty nukleární hlavice jsou takový malý, nedůležitý detail, ano, to nemá vůbec, ale opravdu vůbec žádný význam. Pryč s nimi. A US Army taky rozpustit. A US Navy. A US Air Force taky. A CIA rozpustit, taky DIA a FBI. Všechno jsou to naprosto zbytečné instituce. A to nemluvím o berňáku.

82491

13.12.2005 21:32

Velká rasová válka

Autorovi:

Old Shatterhand 80.?.?.?

Vy jste buď geniální, nebo paranoidní. Třetí možnost není. Já myslím, že jste paranoidní, stejně jako řada dalších lidí zde.

83334

14.12.2005 17:33

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: K tomuhle se nedá napsat mnoho nového.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Budu mluvit sama za sebe(jinak to ani nejde),ale myslím,že
>jakýkoliv pár(dva navzájem se milující lidé)by měli mít
>právo

A proč jen dva? Jak k tomu přijdou homosexuální muslimové, ti mohou mít 4 manželky. Kdyby muslim mohl mít 4 manželky a jen jednoho manžela, nebyla by to diskriminace? A co muslimské lesbičky?

83479

14.12.2005 17:55

Velká rasová válka

RE: Pane Gejdosi,

Old Shatterhand 193.?.?.?

A kde je tedy zbytek toho obrazu?

83482

14.12.2005 18:35

Velká rasová válka

RE: Pane Gejdosi,

Old Shatterhand 193.?.?.?

"Použiji pochopitelný a názorný příklad - dešifrátory obrazně odsoudil do pozice mravence. Ten leze po Maroldově "Bitvě u Lipan", kde se na ploše 11m x 95 cm snaží poznat svýma vlastníma mravenčíma očima, co to tady proboha je, že na to všichni ti lidi tak nábožně koukají ! A aby lépe viděl, ještě si pomáhá mikroskopem. Jenže vidí jen nepochopitelnou změť fleků, nic víc. Občas se mu zdá, že něco vidí a chápe. Tak tam jsou skoro všichni vykládači dnes - vidí "prd" ! Úplně stejně by mohli vykládat skvrny na použitém toaletním papíru."

Jsi napsal. Chápu-to tak, že lidi jsou ti mravenci. Takže to, co známe z Nostradama, je jen zlomek Nostradama. A kde je tedy zbytek Nostradama?

83492

14.12.2005 20:29

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: Malicka chybicka se vloudila...

Old Shatterhand 80.?.?.?

Vy jste můj člověk. Takže já bych navrhoval:
1. Registrované partnerství kdo chce s kým chce a v jakémkoli množství (když o ten papír tak stojí).
2. Adopce jen v řádném manželství jedné ženy a jednoho muže, v krajním případě jednotlivci.

83522

14.12.2005 20:34

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: Jsem na rozpacích.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Obojí. Protože mně by se zvedl žaludek, kdyby mne někdo donutil pozřít mozeček, ale pokud ho pozře sám, je můj žaludek v klidu.

83524

15.12.2005 10:59

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: HE??!

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Mimochodem: obdobně zrůdný mi připadá, když v USA někdo
>dostane trest smrti a čeká na něj 26 let a podobně...


Btw, a proč tomu tak v USA vlastně je? Na co se tak dlouho čeká?

83653

19.12.2005 18:40

Válka s Íránem: nedočkavé čekání

RE: Asi se čas krátí !

Old Shatterhand 193.?.?.?

A to vše bys dělal jen proto, abys zničil USA?

>Cíl by byl jasný - vyřadit USA ze hry odřezáním od energií. USA
>jsou totiž pomalu již všem na světě na obtíž - makat se
>jim nechce, sežerou vše na co příjdou a platí jen
>"harašením zbraněmi". Už to nikoho nebaví.

Odřezat USA od energií jen proto, že tě USA nebaví? Trochu málo na válku.

84416

19.12.2005 18:44

Válka s Íránem: nedočkavé čekání

RE: Asi se čas krátí !

Old Shatterhand 193.?.?.?

To je neskutečný, někteří tak nenávidí USA, že z té nadcházející možné války snad mají i radost - ať všichni chcípnou, hlavně ať chcípnou i USA.

Ty, autor článku, Gejdoš, vy všichni musíte mít z těch USA pěknej mindrák.

84419

21.12.2005 20:08

Bartův poslední den

Kdysi dávno jsme měli Dášu.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Foxteriéra. Když mi bylo pět, přišli jednou rodiče bez ní. Když mi to vysvětlili, obrečel jsem to.
Smutné čtení, ale zas Bartovi už je líp a netrápí se.

84890

03.01.2006 13:31

Čas, aby muži byli zase muži

Feministky a bábovky

Old Shatterhand 193.?.?.?

Nejlepší je, když takové feministce, která má 10 let doma vyšlechtěného skrytého bi- nebo homosexuála, začne cosi scházet, najde si pořádného milence a ve svých 30 až 40 letech konečně pochopí, co je to sex, a přestane být feministkou. Anebo si milence nenajde a pak se z ní během dalších deseti let stane protivná, zapšklá, zlá intelektuálka.

86442

03.01.2006 17:17

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Feministky a bábovky

Old Shatterhand 80.?.?.?

Velmi přesné, bohužel. Znal jsem minimálně tři takové, z toho na jedné jsem si vylámal zuby osobně - byl jsem JEN spolužák. Jiná taková zas měla jednoho kluka na nakupování, jako řidiče a vůbec na financování a spala s ním jen aby neřek (ale zas na její obhajobu musím říct, že on byl přesně ten typ bi-bábovky, který si plete ženskou s nafukovací pannou), druhého měla čistě na sex, a třetího, čtvrtého a pátého si udržovala v záloze, aby si mohla vybrat, kdyby něco kixlo a ti první dva se nějakým nedopatřením potkali.

86483

04.01.2006 03:06

Pitrova dohoda

Hmm.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Takže to ho jako soudce měl nechat za hranicema a ani se nepokusit ho sem dostat? Lepší holub na střeše než vrabec v hrsti, že ano?

86533

04.01.2006 03:09

Pitrova dohoda

RE: Hmm.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Konečně jeden soudce, který se řídí zdravým rozumem a ne stupidním trestním řádem, a hned ho jeden právník začne kritizovat. Vy právníci jste fakt prokletí.

86534

05.01.2006 13:00

USA platí za svůj mediální obraz

A zdroje?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Od autora bych čekal buď odkaz na nějaký jeho zdroj třeba na internetu, anebo, pokud je to tajné, informaci, jak se k tomu plánu dostal. Bez toho to jsou jen pohádky ovčí babičky.

86772

05.01.2006 16:13

USA platí za svůj mediální obraz

RE: Pro neschopneho stareho Shatterhanda...

Old Shatterhand 193.?.?.?

Pindat budu: Za prvé, je starostí autora, nikoli čtenáře, když něco tvrdí, aby uvedl zdroje. To je takový dobrý zvyk. Já se kvůli tomu nikde registrovat nemíním. A za druhé, to co mne zajímá, je konkrétní dokument Pentagonu, ne další článek v novinách "Pentagon plánuje ...". Zkušenost mne naučila nevěřit novinářům ani nos mezi očima.

86786

05.01.2006 16:16

USA platí za svůj mediální obraz

RE: Pro neschopneho stareho Shatterhanda...

Old Shatterhand 193.?.?.?

A račte si povšimnout, že já vůbec nezpochybňuji, zda to je či není pravda. Pro mne to prostě není dostatečně věrohodná informace, vy AntiAmifanatiku.

86787

07.01.2006 00:33

Ariel Šaron

Není hezčího nekrologu pro Ariela Šarona

Old Shatterhand 80.?.?.?

než to, že jeho nepřátelé mu ani teď nemohou přijít na jméno. Je/Byl to jeden z největších izraelských politiků vůbec, pro Izrael udělal strašně moc, a pan Richard Král a jemu podobní, sami totálně bezvýznamní a bezmocní, ať se tou svou nenávistí třeba zalknou. Když se kácí les, tak lítaj třísky.

86976

09.01.2006 09:45

Co se v mládí naučíš...

RE: Zameťte si před vlastním prahem pane Stworo

Old Shatterhand 80.?.?.?

Nejen váš muž. Já taky.

87295

10.01.2006 13:04

Česká média: Šaron na prvních stranách

Takže OSN nechtělo stát Izrael?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Trochu jsem hledal, našel rezoluci Valného shromáždění OSN č. 181 z 29.11.1947 - odvolává se na ni i vyhlášení nezávislosti Izraele ze 14.5.1948 - a tam se píše toto:

"Independent Arab and Jewish States and the Special International Regime for the City of Jerusalem, set forth in Part III of this plan, shall come into existence in Palestine two months after the evacuation of the armed forces of the mandatory Power ..."

Takže žádné "vznik tohoto státu je v přímém rozporu s příslušnou rezolucí OSN z roku 1947, která dělí Palestinu na židovskou a palestinskou část" - ona dělí Palestinu na stát židovský a na stát Palestinský.

Úlety Richarda Krále pozoruji již delší dobu, možná by měl přestat spoléhat na to, že jeho čtenáři jsou úplní pitomci a sežerou mu všechno i s navijákem.

A pan Král by měl jako právník také korektně upozornit, že rezoluce Valného shromáždění, s výjimkou úpravy vnitřních záležitostí OSN, nejsou právně závazné, mají charakter pouhého doporučení:
"The General Assembly may discuss any questions relating to the maintenance of international peace and security brought before it by any Member of the United Nations, or by the Security Council, or by a state which is not a Member of the United Nations in accordance with Article 35, paragraph 2, and, except as provided in Article 12, may make RECOMENDATIONS with regard to any such questions to the state or states concerned or to the Security Council or to both. Any such question on which action is necessary shall be referred to the Security Council by the General Assembly either before or after discussion" - to je čl. 11 odst. 2 Charty OSN.

Jak to tak pozoruji, tohle je hodně antisemitský web - člověk má pomalu chuť stát se Semitou a těch Židů se zastat, když vidí tu nenávist pana Krále vůči nim.

87465

10.01.2006 13:09

Co se v mládí naučíš...

RE: Zameťte si před vlastním prahem pane Stworo

Old Shatterhand 193.?.?.?

Ale třeba se třema. Stejně sem asi přestanu chodit, až na výjimky je to tu neuvěřitelná sbírka fanatiků a pošuků všeho druhu, zlatej NP, tam jsou vyloženě nenormální snad jen Janeček s Juchelkou.

87466

10.01.2006 15:23

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Resoluci OSN se ospravedlnil teror vuci Iraku!

Old Shatterhand 193.?.?.?

Běžte se léčit.

87488

10.01.2006 21:49

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

Old Shatterhand 80.?.?.?

Jenže Pilát Krista odsoudil za urážku majestátu - ta nespočívala v tom, co hlásal, i rozsudek Židů byl vedlejší, podstatné bylo jen to, že Kristus mlčel a mlčel a mlčel = odmítl vypovídat = urazil Piláta = urazil římský stát = dopustil se urážky majestátu = skončil na kříži. Spolu s ním šli na kříž dva zloději, podle zvyku - byl svátek - měl někdo z těch tří dostat milost. Pilát doufal, že lid si vybere Krista. Kdyby tušil, že si ho Židi nevyberou a vznikne tak nové náboženství, možná by si tu urážku majestátu radši rozmyslel. Pilát nebyl blbec ani nelida. Jen historická fakta.

87537

10.01.2006 21:51

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

Old Shatterhand 80.?.?.?

P.S.: Proto si Pilát "myl ruce", aby dal najevo, že on Krista dát popravit nechtěl a udělal vše, co bylo v jeho moci, aby dal Kristovi šanci.

87538

10.01.2006 21:55

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Takže OSN nechtělo stát Izrael?

Old Shatterhand 80.?.?.?

A jak jste přišel na to, že je obdivuji? Proč máte pořád pocit, že každý musí stát na něčí straně? Co když prostě stojím na SVOJÍ straně?

87539

10.01.2006 22:13

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Takže OSN nechtělo stát Izrael?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Ale na to jsem se neptal.
Ptal jsem se, jak jste přišel na to, že obdivuju Izrael.

87542

11.01.2006 06:57

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

Old Shatterhand 80.?.?.?

Jo Bible? Myslíte tu knihu pohádek pro dospělé?

87595

11.01.2006 07:02

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Takže OSN nechtělo stát Izrael?

Old Shatterhand 80.?.?.?

Pokud je někde Izrael napadán takovým způsobem, jako zde, ano, pak ZDE budu hájit Izrael.

Mimochodem, do mrtvol se nekope a to nadšení nad smrtí Šarona je tady až příliš zjevné. Ale jo, ať si pan Král a další jásají. Jsem zvědavý, jestli budou takhle jásat i tehdy, až propukne na Blízkém výchoě zas nějaká ta válka, kterou odskáčou zas nějací ti Palestinci i Židé i Arabové a desetitisíce dalších. Šaron byl naděje na konečné uspořádání a na mír, a ta naděje se s jeho smrtí vzdaluje. Takže, radujme se ...

87596

11.01.2006 19:16

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Chtělo by to trochu soudnosti

Old Shatterhand 80.?.?.?

Klaus Rosen: Řím a Židé v Ježíšově procesu in Moc a právo (velké hrdelní procesy), uspořádal a vydal Alexandr Demandt, nakl. Themis, Praha 1998.

Tvrdí tam to, co jsem popsal stručně o kousek výš, vychází z kritického hodnocení Bible /přeci jenom nějaký reálný základ tam bude/, a z tehdejšího římského trestního práva (které je však vedle římského civilního práva, ze kterého se vychází dodnes, tak trochu opomíjenou Popelkou). Mně ta studie přišla věrohodná.

87657

11.01.2006 20:40

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Zatím tady nejsou platy na té výši, abychom mohli snižovat nezaměstnanost tímto způsobem. Btw, co majordomové? Ne jen každé lordstvo musí mít svého Johna. Já chci taky. A řidič by nebyl od věci, aby se jeden mohl aspoň občas opít.

87661

11.01.2006 20:59

Pitrova dohoda

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Old Shatterhand 80.?.?.?

To vypadá, že o tom právu možná opravdu něco víte a že Stwořitel měl s tím Nejvyšším soudem pravdu.

Můžu se taky na něco zeptat? Proč tedy soudce nevydal na Pítra ten eurozatykač, když my i Rakousko jsme v Unii?

87664

11.01.2006 21:01

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Zacinam si,

Old Shatterhand 80.?.?.?

No, pokud v té konstituční monarchhi bude mít král nějakou skzútečnou moc, pak bych o tom i uvažoval. Ale jen nějakou okrasu a la Bětka, to je na nic.

87665

12.01.2006 14:04

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se.

Old Shatterhand 193.?.?.?

No to byl, ale feminismus zas nechci řešit já. A služku taky nechci, já chci Johna, který mne včas upozorní, že je čtvrtek a je čas jít hrát kulečník.

87759

12.01.2006 14:09

Pitrova dohoda

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Milá Drtící pěsti, na Nejvyšším soudě nepracuji již
>čtyři roky. Pan Stwora má zastaralé informace.

Aha.

>
>Pokud jde o eurozatykač, tam byl pravděpodobně problém v tom,
>že podle zparchantělého českého zákona, provádějícího
>normu EU o EZR, je možné eurozatykač vydat pouze ohledně
>trestných činů spáchaných až po 1.11.2004. To je taková
>česká specialita, výtvor našich poslanců (přesně pana
>poslance Kuhnla, stranického kolegy současného ministra
>spravedlnosti Němce), která mým kolegům, kteří se
>extradicemi zabývají, nesmírně komplikuje život.

Aha.

>
>Jak jsem už napsala, EZR není promyšlená věc, a ještě
>kolem něho bude spousta povyku. Počkejte, až u nás lapí
>nějakého zločinného Španěla, a my Španělům oznámíme,
>že jejich EZR neakceptujeme a padoucha propustíme na svobodu.
>Španělská prováděcí legislativa je totiž s tou naší
>absolutně nekompatibilní (naší vinou, nikoliv španělskou).
>Já se v jistém smyslu i docela těším, až se to stane, jak
>se to zase masám přehledně zdůvodní.

A nebylo by tedy lepší ten nesmysl zrušit, když to stejně k ničemu není?

87761

12.01.2006 14:11

Co se v mládí naučíš...

RE: Zameťte si před vlastním prahem pane Stworo

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha, tak závislačka. No, zkuste o Stwořiteli napsat něco hodně ošklivého, a třeba Vás vyslyší.

87762

12.01.2006 14:12

Co se v mládí naučíš...

RE: Just curious:

Old Shatterhand 193.?.?.?

No, v tom to bude, samá pasta a žádný rozum.

87763

12.01.2006 15:54

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Králi, Králi! co ti vadí?

Old Shatterhand 193.?.?.?

On si to totiž nikdo jiný ani nemohl dovolit - tohle mohl udělat JEDINĚ Šaron. Ale to pan Král nepochopí nebo nechce pochopit, on je z těch, co chtějí, aby Izrael přestal existovat úplně. Ostatně, třeba pro palestinské teroristy musí být představa, že by na Blízkém východě zavládl mír, vyloženě příšerná, přišli by o práci.

87779

12.01.2006 15:57

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

Čeho všeho vy si nevšimnete.

Ta Olga Kubová, která mi tu před časem psala, že není feministka, to nejste Vy?

87780

12.01.2006 16:18

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>> za komunismu nebyly ženy v ČR nijak diskriminovány
>
>jistě, mohly např. dělat kariéru jako havířky [velký smích]
>

Ale to budou moct i teď. V parlamentu teď prý leží nějaký návrh, kterým zrušíme dohodu mezinárodní organizace práce, která to ženám zakazovala. EUnie totiž řekla, že to je diskriminace, a protože s EUnií se zásadně nehádáme, aby na nás neudělala ty ty ty, tak pěkně uděláme vše, co se po nás žádá.

Zas na druhou stranu, jestli některá po té sbíječce tak touží ....... jen se bojím, že až dojde k závalu, budou kolegové džentlemouni zachraňovat nejdřív ji a dvacet jiných kvůli tomu zbytečně exne (nebo eksne? Asi exne, že jo, to je od exitus a ne od eksitus).

87782

12.01.2006 16:47

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha. Takže vy nejste fanatická feministka, ale jen feministka?

87785

12.01.2006 16:58

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

To jsem nepochybně já. Proč?

87786

12.01.2006 18:59

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Pane Bartošku, vy asi neumíte číst

Old Shatterhand 80.?.?.?

>Když si tak čtu Váš příspěvek o "jistých typických
>funkcích pro muže a pro ženu", dovolím si předpokládat, že
>tradiční názor o rozdělení rolí v rodině sdílíte
>rovněž. Proto by mě velmi zajímalo, co Vám na skutečnosti,
>že jsou děti svěřovány především matkám, vadí. Vždyť
>péče o děti je snad v tradiční rodině právě jejich úkol,
>ne?

Že vám do té debaty zasahuju, tahle trefa byla do černého.

87791

12.01.2006 19:14

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 80.?.?.?

A teď tedy k naší debatě. Když tak mermomocí chcete znát můj názor na feminismus, máte to mít:

Především nevím, co to vlastně je, ta feministka.

Jsou ženy, které prostě opravdu chtějí spravedlnost i pro ženy a ani si nepotřebují kvůli tomu říkat feministky.

Jsou ženy, které si svým feminismem hojí nějaký mindrák, navenek mají plnou pusu ženských práv, ale doma jsou to puťky.

Jsou ženy, které doma nejsou puťky a feminismus si pletou s ponižováním mužů - i ty si podvědomě hojí nějaký mindrák a nejde jim ani tak o věc jako o to něco si dokázat. Zvláštní podskupinou jsou ty, které muže nutí do něčeho vsloveně nemužského a chtějí v něm zabít gentlemana a jsou schopné mít mu za zlé, když je pustí sednout.

A skutečně jsou i ženy, které si vychovaly puťku z manžela a pak si našly milence, protože ta mužská puťka jim prostě nevyhovovala - najednou zjistily, že chlapa, který se vzdá svého já a na všechno jim kývne, vlastně nechtějí.

A pak jsou ještě feministky, které si z boje za spravedlnost udělaly politiku a zdroj příjmů podobně jako pánové Beránek a Patočka si udělali politiku a zdroj příjmů z boje za ochranu životního prostředí. A ty jsou nejhorší, protože ty škodí ženám víc, než ten největší macho.

Do které z těch skupin se řadíte Vy a co si Vy představujete pod pojmem feminismus? Až tohle budu vědět, pak budu schopen Vám říci, zda jsem pro nebo proti.

87792

12.01.2006 19:36

Bottom trawling

RE: Je něco shnilého ve státě Dánském

Old Shatterhand 80.?.?.?

http://www.atlan.org/

Brazilský profesor vysvětluje svou teorii, že Atlantida je vlastně ta část Indonésie, která se potopila s koncem poslední doby ledové, když tály ledovce - jako na potvoru na století přesně, kdy měla Atlantida zaniknout i podle Platóna.

Bývalo toho na tom webu víc, ale on to teď vydal knižně, tak dost částí na webu zrušil, aby si lidi museli koupit tu knížku.

87796

12.01.2006 21:13

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Old Shatterhande,

Old Shatterhand 80.?.?.?

No, dokud si neřekneme, co to ten feminismus je, tak si o něm povídat nemůžeme, protože vy byste mluvila o koze a já o voze. Takže si myslím, že to nechám koňovi (moc sympatická zvířata, mimochodem, možná bych nějakého radši, než Johna) a půjdu dělat něco užitečného.

87805

13.01.2006 14:48

Pitrova dohoda

RE: No právě, pane Stworo.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Vysvětlit nějak inteligentně rozdíl mezi těmi dvěma
>instituty je teď ve dvě ráno nad moje síly. Snad jen tolik,
>že některé státy světa vydávají vlastní občany (k
>trestnímu řízení nebo odsedění trestu uloženého v jiné
>zemi). Vyhostit (tedy prostě vyšoupnout) vlastního občana
>však slušný stát nemůže. To se dělá jenom cizincům.

Já to zkusím:

Vyhoštění se dělá vždy a zásadně jenom cizincům, a to v okamžiku, kdy ztratí právní důvod se zde zdržovat, třeba že jim vyprší platnost víza. S trestním stíháním to souvisí jen vzdáleně: Vyhoštění může (ale nemusí) být i za trest (třeba odsoudíme cizince za vraždu a zároveň k vyhoštění, čili v okamžiku, kdy si u nás odsedí tu vraždu, bude eskortován někam pryč /problém může být v tom, že ho nikdo nemusí chtít, jediný, kdo je povinen ho přijmout, je stát, jehož je státním příslušníkem/).

Extradice neboli vydání je naopak čistě institut trestního práva procesního: znamená, že někoho, kdo je podezřelý, že něco provedl v cizině, zdržuje se tady a cizí stát si ho chce vyzpovídat, popř. mu na oplátku něco ošklivého provést, dáme do vydávací vazby a soud pak rozhodne, jestli ho dopravíme orgánům onoho pomstychtivého státu nebo ne.

Protože civilizované státy zásadně nevydávají vlastní občany, může se stát, že by třeba občan ČR mohl po návratu domů uniknout trestu za vraždu spáchanou třeba v Kanadě. Pro takové případy existuje možnost předání trestního stíhání z Kanady do Čech, jinými slovy, za vraždu spáchanou v Kanadě bude Čecha uteknuvšího do ČR soudit český soud podle českého práva (tedy pokud se o té vraždě dozví).

Podmínkou vydání i předání je oboustranná trestnost.

A co se eurozatykače týče, ten prolamuje mezi státy EU jak podmínku dvojí trestnosti, jak o tom již psala paní Olga Kubová, tak zásadu, že žádný stát nevydává vlastní občany. Zejména tím druhým prolamuje princip suverenity států a proto je s eurozatykačem obecně takový problém (o formě jeho schválení nemluvě). V ČR ten problém dokonce přerůstá do ústavněprávní roviny, protože ČR patří k té hrstce států světa, které si nucení občanů opustit vlast zakázaly přímo ústavou (a ústavní většinu tady už hodně dlouho nikdo neměl). Je to sice přímá reakce na to, že bývalá StB donutila řadu lidí odejít ze země, ale to neznamená, že ten zákaz nutit někoho opustit vlast neplatí i pro extradici.

Uf.

87913

14.01.2006 19:15

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Ad emocionalita a racionalita

Old Shatterhand 80.?.?.?

Tedy vy jste dnes protivnost sama, lady Kubová. Radši zas půjdu.

88174

15.01.2006 15:24

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Ad emocionalita a racionalita

Old Shatterhand 80.?.?.?

Dnes tedy jinak na to:

Vzácná lady Kubová!

Tady se vedla debata o feminismu a feministkách. Úroveň pochopitelně neměla, bylo to na úrovni hospodského tlachání. A tlachání se obejde bez definic.

Pak jste do toho s notným zpožděním vstoupila vy, a snažila jste se té debatě jakous takous úroveň dodat.

Má-li ovšem mít debata o feminismu a feministkách jakous takous úroveň, tak se neobejde bez základního východiska, a tím je dohoda o tom, co budeme považovat za feminismus a koho budeme považovat za feministku.

Protože mám něco málo másla na hlavě a do té debaty se mi tudíž vůbec nechce, snažil jsem se vám vyjít vstříc a na nějaké definici se s Vámi dohodnout a k něčemu se dobrat.

Nerozumím tomu, proč vás moje snaha dobrat se nějaké definice feminismu tak "vyšťavila".

88338

15.01.2006 15:36

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Ad emocionalita a racionalita

Old Shatterhand 80.?.?.?

oprava: "Přestože mám něco málo ..."

88339

15.01.2006 19:02

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Nejspíš proto, že jste tu svoji snahu

Old Shatterhand 80.?.?.?

Vy byste si měla vybrat, jestli mne chcete chytat za slovíčko a podsouvat mi zlý úmysl, nebo ne.

>uvedl lží o tom, že Vás nutím, abyste se vyjádřil, jaký
>je Váš postoj feminismu.

To nebyla lež. Opravdu jsem měl pocit, že mne do toho tlačíte. Já se bavil o služkách a o sluhovi, a vy mi vyčtete, že o tom tahle debata není. A o čem tedy je (o feminismu zřejmě ne)?

>
>Ale nechci být hnusná, možná jste se jenom spletl. Stejně
>jako ohledně svého vstupu z 3.1.

A tam jsem se spletl v čem? Skutečně takovou holku znám, a je mi jí líto. A proč vás zrovna ten 3.1. tak přitahuje, že mi ho pořád připomínáte?

>tvrdila, že "nejsem feministka".

A vy si vážně myslíte, že nemám nic jiného na starosti než si pamatovat, jestli jste tvrdila, že nejste "fanatická feministka" nebo "feministka"? Co teda jste?

88387

16.01.2006 21:49

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se předem, ale jádro pudla je jinde.

Old Shatterhand 80.?.?.?

Velmi precizně vyjádřeno. Přesně tak to bylo s tou mou kamarádkou, o které jsem psal v tom "lživém" příspěvku, který mi lady Kubová z nějakého důvodu neustále předhazuje. Tak ta holka měla jednoho chlápka, co se staral o její blaho materiální, pak borce, který se staral o její blaho sexuální (materialista byl v tomhle strašně fádní a byl hned hotov) a pak měla ještě kluka, který jí poskytoval uspokojení intelektuální (chudý a chtít po ní sex ho snad ani nenapadlo). K havárii systému sice nedošlo (či přesněji, došlo k němu v okamžiku, kdy už to bylo všem jedno a celý systém byl beznadějně zastaralý), ale šťastná nebyla a není. Dnes žije sama a pokud ji někdo chce, tak jen na to jedno.

88621

16.01.2006 23:36

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Je mi líto, pani Kubova,

Old Shatterhand 80.?.?.?

No nic, Olinko, tohle mne už nebaví - já rád hraju přímo, kličkovanou nerad. Za to, že jsem se hned nepředstavil a utahoval si z Tebe se Ti omlouvat nebudu, jsi chytrá holka, jedna z nejchytřejších, co znám, a jistě jsi mne poznala po první větě. Chtěl jsem to tak, jinak by to ode mne nebylo fér. Ale teď je na čase skoncovat i tuhle hru.
Adios.

P.

88637

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 68 čtenářů částkou 9 439 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Křeček je nový ombudsman!12.02.20 20:31 Česká republika 4

Už je to tady zase: Prodavačku vyhodili z práce za názor. Ideopolicie zasáhla11.02.20 09:15 Česká republika 10

Výzva a prosba o pomoc: Zbývá jen pár dní na to, abychom zabránili opakování historické potupy. 11.02.20 07:45 Česká republika 2

Jsme horší než nacisté10.02.20 12:37 USA 1

Indie pošilhává po Velkém bratrovi po vzoru Číny10.02.20 10:21 Indie 1

Na ruské základně nouzově přistálo letadlo, téměř ho zasáhla syrská raketa07.02.20 10:54 Sýrie 3

Česko pošle Maroku skoro sto milionů korun na boj s migrací07.02.20 08:55 Česká republika 4

Německo šílí: Durynský premiér po jediném dni rezignoval. Vyčítali mu hlasy od AfD06.02.20 15:51 Německo 5

Vylodění okupantů v Pozzallo - Itálie 2.2. 202005.02.20 10:30 Itálie 4

K čemu cvičí černoši střelbu na střelnici v Praze Michli?04.02.20 21:23 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
24,98 Kč
Libra
30,07 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,85 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,13 Kč
1 unce (31,1g) zlata
37 049,80 Kč
1 unce stříbra
419,61 Kč
Bitcoin
229 340,41 Kč

Poslední aktualizace: 18.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 197 758