Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Petr Gejdoš

Nalezeno 2203 příspěveků, 8 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

17.07.2005 14:38

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

Sice opožděně, ale přece !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

S pouze 4+1/2 letým opožděním se nemůžu udržet, abych zde nenapsal příspěvek ! Pane Stwora, vy jste svého druhu prognostik a to docela úspěšný. I když na druhou stranu, dnes se svět již začíná pro člověka, který to sleduje a aktivně studuje, stávat docela jasný a průhledný.

Číst si zde staré články a reakce čtenářů - to je ta nejlepší zábava! Kterak se mnozí mýlí a opět pak nemýlí. jak se náhledy na svět vyvíjí a u jiných zase ne.

Já tady fakticky dělám "výzkum", jak se měnily názory, jak se lidé mění tu k lepšímu a zase pak k horšímu. Zvědavec je vskutku záslužný velmi. Díky.

30457

01.07.2005 14:23

V Itálii se odehrál pogrom na albánské imigranty

RE: V Itálii se odehrál pogrom na albánské imigranty

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To už jsem tu taky psal - nejsem Gajdoš, ale Gejdoš, což ale není podstatné nejvíce. Původem jsem z otcovy strany odněkud z jižní Italie, tedy skutečně ani netuším, jak se prarodiče k tomu jménu dostali, neboť "gajdoši" byli skutečně muzikanti a tedy nejblíže by to k Cikánům mělo ! [smích]

Z matčiny strany je ta krev odněkud z Balkánu, možná ze Sedmihradska, tam je Cikánů sice více, než v Italii, ale příjmení šlo po linii otců.

Nevím, co je tak dráždivého na tom, že mám jakýsi názor na USA, nebo co ? Stejně tak bych mohl být podrážděný já, když někdo rozvádí úvahy o Česku, jsa sám 30 roků v Americe ? Ale nejsem. A to přitom - člověk, který je z vlasti dlouhodobě venku, si stále ze setrvačnosti o sobě myslí, že svou bývalou vlast dobře zná. Ačkoliv se o ní třeba ani moc jinak nezajímá. Kdežto já se o Ameriku dosti aktivně zajímám.

59354

01.07.2005 20:21

Falling down Stanislava Grosse

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já jsem proto právě k tomu vyzýval a byla to jen taková "řečnická výzva", na kterou vlastně ani nečekám žádnou reakci. To se totiž nedá zdůvodnit. Souhlasím s Vámi, že skutečně levičáci jsou (samozřejmě až na čestné vyjímky) pokrytci, závistivci a křiváci, kteří se maskují vylhaným lidumilstvím a údajným zájmem o blaho nás všech.

Nicméně se stejně těším, že se tady aspoň jeden zásadový levičák ozve a vysvětlí nám, co to znamená.

Kdysi jsem se "radostně vetřel" komunistum (KSČM) na jejich diskutárně do diskuse a podal jsem "fundovaný" návrh, aby se zrušily všechny daně a ponechala pouze daň z přidané hodnoty (DPH = WAT ?).

Zdůvodnil jsem to tím, že konečně s těmi zbohatlíky milionářskými vybabráme, že stejně si jen najímají poradce, aby nemuseli platit daně z příjmu. A tak, ať se neplatí z příjmu, nybrž pouze ze spotřeby, to se dá přece jednoduše ohlídat, tady by se špatně švindlovalo a poradci těžko něco poradí. A ať platí jak mourovatí z toho co oni "prožerou a probendí" na těch svých "milionářských orgiích.

Pánečku, tí mi dali, ještě 14 dní potom se snad všichni komunisti v ČR nad tím pohoršovali. Do teďka nechápu, co je tak naštvalo !

59404

03.07.2005 17:04

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

No toto ? Pani Jarmilo, píšete: ano ženy jsou velmi pokrytecké, neupřímné, atakdále, ale to je rovněž otázka výchovy a soudobé morálky, která ženy k takovému jednání tlačí, není to otázka genů.

Když pominu fakt, že celá ta naše tzv. "euro-atlantická společnost", založená na veskrze prolhaném křesťanství, je pokřivená, pokrytecká a vylhaná, i potom musím ještě ženy vyčlenit zvláště a "pokritizovat" je extra !! Skutečně si nemyslím, že výchova v tak demoralizované společnosti nemá negativní vliv, jenže to jak na ženy, tak i samozřejmě na muže - tvoříme tu společnost přeci společně.

Ale skutečně rozum stojí v údivu nad obecnou strategií žen vůči mužům a je to dáno zejména a hlavně geneticky !!

Ženy jsou totiž do morku kosti sobecké a necitlivé a je to jen a pouze podivná uzance, že toto nenazýváme pravým jménem. A je to dáno přírodou, jenže smysl této sobeckosti, který zachovával rod kdysi v pralese, tak nyní je ve společnosti blahobytu neúčelně ženami zcela sprostě zneužíván pouze k jejich prospěchu.

Když to zhrnu do skratky - muži dobyvatelé jsou zesměšňováni a nakonec kriminalizováni, kdežto ženy provokatérky jsou vyvyšovány a málem slaveny.

59586

03.07.2005 17:26

Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vcelku v poklidu si tuto diskusi do teď jen čtu - k tomu se smysluplně jen těžko něco dá dodat, ostatně by to stejně nic na skutečnostech nezměnilo.

Zcela s Vámi souhlasím v tom, že Příroda s náma uděla pořádek. Tato společnost již prakticky zcela zdegenerovala, čehož důkazem je i ona tolerance a skoro oslava různých kontraproduktivních úchylek. Srovnávat homosexuály s tělesným postižením není zcela přesné. Jelikož se homosexuálové jako takoví i rodí, tedy je to částečně i genetického původu, avšak já osobně se domnívám, že větší část je získaná výchovou. Respektive - u každého člověka je hlavně sexualita a ta v sobě formou nějaké směsi obsahuje i tu část hetero, i tu část homo !!

Jsem si tím jist, že jen maličká část jedinců s onou úchylkou, má namícháno do jejich sexuality ty složky natvrdo naopak a jsou z nich pak skutečně rození homosexuálové. Tedy ona tolerance se lidské společnosti již v blízké budoucnosti vymstí a povede k tragediím. A je mi zcela putna, že se tady vyskytují takoví diskutéři, kteří jsou odhodláni to blahosklonně tolerovat.

Prostě není to dobré a hotovo !! Ale zbytečné to vyvracet - to již Matka Příroda hladce zvládne sama a myslím, že rychle.

59592

03.07.2005 17:38

Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

RE: Trodasovi a všem nadšeným zastáncům gayů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já se zvláštnostmi vývoje "homo sapiens sapiens" v posledních době dosti intenzivně zajímám a mám z toho vcelku až paranoiu. Skutečně je zde vidět nějaká "neviditelná ruka", která lidský svět postupně vede jakoby úmyslně na scestí.

Součástí tohoto je i onen problém homosexuality a podivnost jakoby odkudsi "ordinované" potřeby tolerance. Ale je toho, podobných případů, mnohem více a mi to připadá, jako by lidská společnost byla zevnitř ničena nějakým vnitřním nepřítelem. Je vedena jakoby "nějakou mimozemskou inteligencí", která má zájem, abychom v historicky krátké době vymřeli a uvolnili scénu.

Já osobně jsem ochoten homosexuály tolerovat, pokud je nebudu vidět, slyšet, cítit atd. Tedy jsem tolerantní.

Jelikož jsem kuřák a jako takový jsem vyháněn na okraj společnosti se slovy, že nekuřákům "smrdím" a že jim prostě vadím, ledva mě vidí kouřit - žádám si stejný přístup k homosexuálům. [vyplazený jazyk]

59594

03.07.2005 18:50

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Každý žijeme a koukáme kolem, žejo. Mám známou, která má trochu náběh být umírněná feministka. Naše diskuse bývají k popukání, ačkoliv ...

Jednou jsem jí "zahnal do kouta" - strašně se rozčilovala, že jsou muži takoví arogantní samci. Zeptal jsem se jí s jistou provokací, jestli se jí to líbí? Samozřejmě nelíbilo - prý "myslíme jen na to ..". Řekl jsem jí (kdo chce kam, pomozme mu tam), že škoda, že nejsme manželé, že ani mi se to nelíbí a že bychom se hladce shodli. Akorát že škoda, neměli bychom děti.

Podivila se proč. Já ji na to, že mi to taky připadá strašná otrava, ten tělesný styk, ostatně stejně jako i ona určitě takto smýšlí. Že já jsem výhradně pro "tiché unylé zbožňování a uctívání ženy coby anděla", nanejvýš bych připustil takové sestersko-bratrské políbení - na Vánoce.

Ještě jsem to chvíli horlivě rozváděl, že je to hrozné, jak se ženy "šminkují a vonijou, kroutí zadky, provokativně oblékají atd. .." - no, sice jsem si dával bacha, abych se nesmál, ale nakonec mě stejně prokoukla, že si z ní dělám řiťť (otvor lásky na čtyři) a seřvala mě na dvě doby.

Paní Jarmilo, v tomto jsem výmluvný jako 100 Jehovistů - co Vám mám konkretizovat ?

59615

03.07.2005 19:07

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Proč si myslím, že ženy jsou sobecké ? No a co Vy ? Myslíte si tedy, že nejsou ? Vy ženské si fakt myslíte, že když turecké přísloví říká, že "Do melounů a do žen není vidět", že fakticky do vás není vidět ?

Chápu, že když je muž zamilovaný, hormóny z něj udělají svého druhu blba a všichni takto "hormonálně odbavení blbové" se pak před dívkami svých snů předvádějí - asi jako tetřev hlušec - ten zblbne tak, že jakoby ohluchne.

No a dívky naších snů si pak vybírají z toho stádečka, maminky a tetičky radí ... ten vydělává, ten má firmu a toto a tamto, ten má doktorát ... A poradí taky - holka, pozor !! Dělej drahoty, nedej a nedej, ať dolízá .. A upusť slzičku a ať je zkrušený !!

A pak je ruka v rukávě, noha v nohávě, po slovensky pak "dačo vo volačom !!" [smích] - ale nedej bože ukázat se, že výběr nedopadl na 110% !! Což je pouze v 99 případech ze sta. To je potom keců - to Franta, Karel, Lojza (prostě nakonec úplně všichni !!) ti se starají o rodinu, to je úplně jiné .. bla bla bla . Proč jen já jsem neposlechla maminku ...

Neznáte ??

Ale pozor - toto vše jsem nezažil na své kůži .... nýbrž jenom zčásti - ostatní odpozoroval .. [cool]

59619

03.07.2005 19:19

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

A zcela vážně - žena je absolutní sobec a je to dáno geneticky pro zachování rodu. Je to pravda zabaleno do určitých typicky ženských postojů, což to sobectví pro dobu "míru" milosrdně halí.

Je to dáno proto, že žena = matka v okamžiku, kdy má děti, okamžitě přenese veškerý zájem na ně a v případě nutnosti by svého muže klidně obětovala. Jako včely trubce - je již k ničemu. Pokud makají a snášejí k nám - rozuměj "ke mě a dětem" - pak v pořádku. Ale již v žebříčku hodnot skoro nejsou vidět.

Pravda, civilizace to trochu ohladila, tyto vzorce chování. Ale je to na dlouhou řeč, to se tady nedá vysvětlit. Plyne z toho i absolutní bezcitnost žen, což asi ženy vytočí !! Chápu - pravda se nikomu nelíbí. Je ale nutno to vidět v komplexu - muž má jedinou šanci zaobírat se dětmi a tak se zachránit. Ale nežehrám - já to studoval, vím o co jde - tedy nebrání mi to nijak v životě. Vlastně to na mě není vidět. [smích]

59623

03.07.2005 20:18

Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

RE: Trodasovi a všem nadšeným zastáncům gayů

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ano ! Já se neodvážil tuto myšlenku rozvíjet, protože tomu, kdo neví, to nevysvětlím ani na ploše fotbalového hřiště a Vy jste reagoval hned, tedy nebylo třeba mnoha slov. Jo jo, je to tak, jak říkáme my latinici "Es komm der Tag !!" [cool]

59629

04.07.2005 18:54

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

[chechtot] [chechtot] Trefné !!

Snad nebude tak zle, že bychom museli až Hradčana prodávat [cool]

Mám lepší nápad - co kdybychom ty stovky našich zbytečných podzvukových bitevníků z Aera silně pod cenou rovnoměrně podělili po celé Africe, samozřejmě dostatečně ověšené všelijakými kulomety a podobně. Třeba by ubylo problémů jak v Africe, tak naše armáda by ušetřila za skladování NZ ... A černoušci by si fajn pohráli !! [cool]

59724

04.07.2005 19:14

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pozoruhodná myšlenka - vlastně se ani nejedná o rasismus.
Existuje len jediny sposob ako to dosiahnut - totalne vyhladit povodne miestne obyvatelstvo, tak ako sa to stalo v Amerike a Australii. [cool]

Ale ne, dělám si legraci, Váš příspěvek se mi líbí, je to tak - totiž skutečně jsme Afriku vychýlili z rovnovážného stavu a teď se na to díváme a žasneme. Což ale různým nadnárodním korporacím nebrání skutčně pokračovat v drancování afrických "ekonomik/neekonomik".

Myslím, že by vůbec nebylo od věci, kdyby předtím, než se vůbec bude jednat o nějakém odpouštění dluhů, bylo jasně položeno na stůl, co kdo komu a za co dluží !!

Totiž, asi by pak těžko někdo souhlasil s odpouštěním dluhů - bude se velmi často jednat o velmi "hodnotné investice" !! [cool]

59726

04.07.2005 19:26

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Dovedu se vcítit, že Vás něco naštvalo a napsal jste to, co jste napsal. I mi se to sem tam povede. Ale nedá se s tím souhlasit na 100%.

Totiž - zdá se, že tady s náma (lidskou rasou vcelku, všech barev) "hraje svou hru" nějaká / nějaké mimozemské civilizace. Doporučuji trošku postudovat starověkou mytologii. Asi nejlépe pak tzv. "Kroniky Země" od Zecharii Sitchina.

Pak by jste zjistil jak asi vůbec homo sapiens sapiens vzniknul, pak by taky bylo zřejmější to, co naše věda nevysvětlila ani omylem - jakto, že na této planetě vzniknul život, proč jsou vůbec a jak údajně evoluční cestou mohly vzniknout různé rasy atd.

Nejsou dobré takové zkratky, jak jste předestřel !!

59727

04.07.2005 20:10

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Mi říkáte, že plácám nesmysly a přitom z téhož právě Vás usvědčují fakta !! Nechci se hádat, natož o zrovna takové pro mě ne zcela nejzajímavější tématice.

Nicméně - patrně by jste se divila, kdyby jste skutečně odborně "nakoukla" do této problematiky. Řadu svých vyjádření by jste dobrovolně vzala potom zpět. Ale znovu - nechci se hádat, není to pro mě zajímavé téma.

Ovšem jedno ještě musím zdůraznit - nejsem evolucionista ani omylem ! Čímž není ovšem řečeno nic o tom, zda je něco dáno geneticky či nikoliv, s tím problematika evoluce/kreace nesouvisí. Každý jedinec je od samotného početí předurčen podstatně více, než by se zdálo a Vy, jelikož patrně patříte k "velmi lehce elegantně poletujícím motýlkům", si to zřejmě vůbec nepřipouštíte !

59731

04.07.2005 20:24

Útok v Bulharsku

RE: Útok v Bulharsku

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Taky se mi to již několikrát k mé zlosti stalo. To je nějaká závada "na vysílači", nikoliv na Vašem přijímači !

Je holt třeba čekat, až se tam objeví aspoň jeden nový příspěvek a zase se to "rozjede" .

59734

04.07.2005 20:33

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nezlobte se, musím zareagovat ještě jednou. Rozležela se mi totiž v hlavě tato vaše myšlenka : ...neboť se řídí svým rozumem a kulturou. Člověka víc ovlivní to, co bylo do něho vtištěno, naprogramováno v raném dětství, nikoliv zvířecí geny.


To by jste patrně měla patřičně tvrdě uplatnit v diskusi o homosexualitě - je možno totiž z toho vyvodit, že si ti gaylesbi prostě vymýšlejí a jsou to prostě a jednoduše neomluvitelní zvrhlíci a zhýralci.

No a potom - musím se skutečně vážně zeptat - Vy máte v tomto nějaké odborné znalosti, nebo si to jen tak prostě myslíte ? Já jen pro pořádek.

59737

04.07.2005 21:39

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm ... takže všichni jsme v jednom pytli ? A nechtěla by jste napsat něco i k samotnému problému ?

Já jen, že teď vlastně ani nevím, co jste chtěla vlastně říci. Myslím, že pan Trodas to sice dost tvrdě, ale veskrze pravdivě napsal - z Afriky kromě Egypťanů, Arabů a Kartaginců jinak nikdo již nezanechal nikde žádnou "stopu" v okolním světě. A to přece není rasismus, konstatovat toto.

Když jste se tak do nás tedy "obula", potom ale Vám nezbývá, než nás poučit, jak by se to tedy mělo udělat, aby se to historické kolo otočilo a Afrika eventuálně začala živit Evropu. Tedy položte karty na stůl - nebo si své morality zastrčte ...

59752

04.07.2005 21:54

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Obracet se na mě s tím, aby ze mě vypadla nějaká optimistická vize globální budoucnosti - již to samo je ukázka bujarého, leč neopodstatněného optimismu. [smích] [smích]

Jako mikročástečka tohoto světa - Petr Gejdoš - jsem jinak "pochodující kysna plná optimismu". Ovšem vize blízké budoucnosti a optimismus - to nejde nijak dohromady. Obávám se, že již čas pro jakékoliv konstruktivní řešení pominul, respektive byl promrhán.

Vy nevěříte na MC (mimozemskou civilizaci) a její ingerenci na Zemi a lidstvo, kdežto já jsem o tom zcela přesvědčen a to tak dokonale, že nutit to někomu proti jeho vůli považuji za ztrátu času a jeho škodu. Vy tedy nejspíše nebudete náchylný považovat ani proroctví za smysluplná.

Nicméně - řešení dnešních globálních světových potíží bylo již právě ústy proroků tolikrát naznačeno, že nezbývá než souhlasit s biblickým: "..oči mají a nevidí, uši mají a neslyší ..." !

59753

05.07.2005 12:17

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

[chechtot] [chechtot]

Měla jste se objevit i vedle na "hovorech o teplých", myslím, že by byla sranda !! Neberete doufám všechny ty moje výkřiky v rámci "zanícené diskuse" na stopro vážně ?!? [smích]

59802

05.07.2005 12:25

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, já jsem popsal charakteristiky tak, jak jsou, nehodnotil jsem, že to je špatné. Ale jedna věc špatná je - jestliže mužům je vyčítána jejich "mužská agresivita" coby v dnešní společnosti již nefunkční aspekt mužských funkcí a je prakticky i kriminalizována (harašení), měla by stejně být jako nyní již nefunkční stejně tak pojmenována ženská necitelnost a sobectví, což ale rovněž je dědictví z dob pradávných.

Jenže nikoliv, z tohoto ženského pokrytectví se naopak dělá přednost - tedy tomuto nerozumím. Ale jinak - jsem již lehce postarší člověk a vůbec mě to jinak nevzrušuje tyto problémy. Mladí ať si to vyřídí sami jak chcou. [cool]

59803

05.07.2005 13:02

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Možná to tak není, možná se to jen tak jeví. Nicméně strašidlo pana Malthuse zase obchází svět. Tedy jakési řešení by se mělo uvažovat alespoň zatím teoreticky.

A Vy tedy říkáte z pozice ženského vnímání, že jestli prelidneni planety budeme resit "hazenim ze skaly" tech mene "kvalitnich"... a nenachazim odpoved.
Asi je typicky zenske, resit srdcem, zatimco u muze vitezi rozum, pokud se da nazvat rozumnym resenim to, co tu vetsina panu navrhuje.

a ptám se Vás, co vaše ženské srdce navrhuje ????

Totiž problémy se řeší tak, že se něco dělá a navrhuje, nikoliv, že se nic nedělá a nenavrhuje. Nepomůže nám, že Vy víte, jak to nedělat. Musíte říci, jak to dělat !!

Nebo ten ženský postoj opravdu charakterizuje rčení, že ..ženy sice neví, co chcou, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou ?

59807

05.07.2005 13:16

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Pavle ! Vždy pozorně čtěte a pak reagujte. V tomto případě pláčete zřetelně a viditelně - škoda že nemůžu řici i krásně, žel Bohu však na zcela špatném hrobě ... [cool]

Nicméně, když už jste se na mě s důvěrou obrátil - nechcete mi snad namlouvat, že v důsledku kolonizace Australie bělochy se zde životní prostředí obecně zlepšilo a že životní podmínky domorodců, tyto že zůstaly alespoň stejné, jako dejme tomu před 300 léty ?

Pokud ano, pokud jste toto chtěl naznačit, obávám se, že těžko nalezneme společnou řeč. Vy docela legračně uvádíte, že cituji Naopak domorodci byli a jsou chraneni Australskou vladou. a dovolte mi, pokud to míníte ze srdce vážně, abych se zasmál Vaší pozoruhodné naivitě.

Víte, předtím celé věky domorodce nechránila žádná bělošská vláda Australie a oni to přežili včetně kompletní flory a fauny. Od té doby, co jsou ale australskou vládou chráněni, to jde jak s přírodou, tak domorodci jaksi docela "s kopce". [cool]

59808

05.07.2005 13:31

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Musím se zlehka ohradit, madam !! Podle obsahu Vašich příspěvků Vás musím zatím skutečně odhadovat na parádního pokrytce.

Napsala jste něco způsobem, jako by jste zrovna Vy měla to morální právo takto psát. Tedy znovu Vás vyzývám, nenapadejte bezdůvodně nikoho druhého a mluvte výhradně za sebe !!

A začněte zrovna tím, že si budete tento svůj příspěvek znovu číst. Všude, kde napadáte nějakého imaginárního obtloustleho sádelnatého Čecha, tam si dosaďtě subtilní sportovně založenou Slovenku se jmenem Laura a pěkně nám popište, co jste vy udělala dobře !!

Víte, když budu já mluvit za sebe, skutečně bych nemohl přesně říci, co jsem udělal konkrétně pro nějakého nejmenovaného Muhammada Abdula ben Aziziho, co nedávno v požehnaném věku 8 let umřel hlady na předměstí Mogadiša. Na druhou stranu - já nevím, jak bych při nejlepší vůli dokázal jeho otce přesvědčit, že si měl místo nového Kalašnikova pořídit nějaké jídlo pro děti !!

59809

05.07.2005 14:26

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To mate tak mizerne zkusenosti se zenskymi? No, snad to u mě jen na mizerné zkušenosti nevypadá ... nicméně, zrovna v tomto ohledu mám zkušenosti, které onomu pořekadlu docela odpovídají ! [cool]

Víte, když se poddám intuici a pocitům - samozřejmě mi bude líto trpících, jak vy řeknete - hlavně dětí. První pohnutka a myšlenka je nějak pomoci. Druhá myšlenka bude - jak pomoci. Třetí myšlenka již ale bude - pozor, to není tak jednoduché !!

Jde přece o systém věcí. A systém se dá opravovat zase jen a pouze systémovým přístupem. Almužny jsou možna dobrá věc, no ale možná, že taky absolutně špatná věc !!

Přeci mi nechcete naznačit, že jste se vážně nezamyslela nad slovy Trodase. Copak vůbec nemá pravdu, copak je to rasismus konstatovat pravdu ? Copak jste nikdy nepotkala žádného člověka, který žil uprostřed těchto problému a zažil to ?
(pokračování)

59815

05.07.2005 14:26

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

(pokračování)
Já ano - jeden známý pracoval pro velkou německou firmu v nejmenované zemi v Africe v době, než tam začal vládnout Mandela a spol. Montovali cosi kolem elektrorozvodů. Na pomocné práce najali místní lidi a dali jim mzdu, včetně zálohy. Místní odborník se strašně ošklíbal a říkal, že toto je ta největší blbost, dát černochům takový plat a dopředu !! Ale německá firma si nedala říci - jsou to přeci taky lidi !.

Na druhý den nepřišli do práce - proč taky, podle místních měřítek dostali plat na den tolik, co jinde na měsíc. Pracovat tedy mínili vždy jeden den v měsíci, víc přece nepotřebovali.

A oni si ti černoušci stejně nemysleli nic dobrého o té německé firmě, že jim dala takový plat - jako třebas, že v nich vidí normální lidi nebo lidi vůbec. Naopak, ťukali si na hlavu a mysleli si, že je to podezřelé, že u takové firmy je možná vůbec nebezpečné předstírat práci.

Taky není od věci přečíst si knihy od Zikmunda a Hanzelky z Afriky "Afrika snů a skutečností" - velmi zajímavé, ačkoliv hodně staré. To byly ještě šťastné časy kolonií v Africe.

59816

05.07.2005 14:36

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Krucinál Trodas !! Vy tady chcete propagovat takový rasismus, že: Bez práce nejsou koláče? [smích]

Jsou přece lidi pracovití a tak ti ať pracují. Pak jsou lidi leniví a tedy co ? Ti ať nepracují, ale měli by taky dostávat plat stejně, jako ti co pracují. To je přeci normální, né ? Jsme všichni lidi ! Pak jsou ještě lidi leníví a ještě nic neumí - ti by měli dostávat taky plat a ještě extra příplatky, když nebudou dělat škodu.

Tak nějak si to představuju, že si to představují některé zde myslitelky. [cool] A ne jako vy, pane Trodas ! Chtít, aby všichni pracovali a vzdělávali se atd - to může chtít jenom rasista. [smích]

59818

05.07.2005 20:32

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vypadá to na ztrátu času, madam, argumentujete nechutnou směsí demagogie šmrncnuté pokusem o Matku Terezu, plácáte nesmysly a brnkáte na city, aniž by bylo zřetelné, co vlastně chcete nebo kam směřujete. Tedy skutečně mi připadáte spíše jako pokrytec, navzdory tomu, že Vaše rodina možná posílá peníze na Unicef a Vy sama osobně pak na dětské domovy na Slovensku.

Tedy již dále na Vás nebudu reagovat, leda by se zavedlo téma s názvem Kdo uroní více a větších slz nad sirotky v Africe.

Jediné co ještě přidám, je tento postřeh - jsou tady přispěvatelé, kteří píši s jistým náběhem na formální hulvátství, zvláštní ale je, že mi nijak nevadí a ani to nevnímám jako něco špatného. Kdežto Vy píšete skutečně vcelku spisovně a formálně slušně - avšak ve Vašich myšlenkách lze tušit neuvěřitelné hulvátství, jak si dovolujete soudit druhé. Připomíná mi to takové ty modličkáře, co klidně někoho zamordují a pak se pomodlí a vše odpuštěno - tedy s pánem Bohem a na neshledanou, madam.

59865

05.07.2005 21:07

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ech, omlouvám se, s Vámi já hladce souhlasím. To se tady totiž nedá řešit a v podstatě je to i dost nebezpečné takové téma tady dát. Jen to provokuje a zdvíhá adrealín. Kousek vedle mi jej (adrealín) zdvihla nějaká paní Laura, která ze sebe udělala pani svatou a všem nám vlastně vynadala do rasistů a necitů, co denně třikrát překročíme na chodníku její babičku, aniž bychom si jí povšimli.

Přitom pani svatá kromě vychloubání se, jak přispívá na charitu, ani nenaznačila, jestli vůbec o tom přemýšlí, jestli by třeba nebylo nějaké řešení. Charita není řešení ani omylem a ta pani svatá to taky musí vědět. Uf, to byla provokace.

Marná sláva, jako zcela jistá systémová řešení mě napadají pouze pouze tato teoretická:
1)Řízené zrušení ras formou smíšení všech ras dohromady.
2)Řízené zrušení ras formou podstatně méně humánní [zahanbení]
3)Totální izolacionismus.

Již jsem tu vzpomenul, že já osobně v tomto problému vidím ingerenci MC (mimozemská civilizace) coby vlastně test IQ lidstva. Osobně se domnívám, že zde nyní takto řešíme jednu z otázek dotazníku, který pak rozhodne o bytí nebo nebytí lidstva zde na Zemi.

59872

05.07.2005 21:15

Kalhotky zůstanou

RE: Kalhotky zůstanou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Toho pana Gajdoše Vám velkomyslně odpouštím. [smích]

Jo jo, točí se to kolem něj, to máte pravdu, přitom je to jen kousek počůraného masa.

Zase tak úplně za vodou nejsem, totiž nikde není záruka, že člověk nezpitomí v jákemkoliv věku.

Pánbiček si to vymyslel móóc rafinovaně. Dobře si nás pojistil, aby jsme mu nevymřeli dříve, než se dostaví na Poslední soud.

59874

06.07.2005 11:21

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Lev, firma LAURA se tu objevila v čase, který velmi velmi nápadně navazuje na jinou firmu, která ovšem pro změnu naopak zmizela. Myslím, že nelze skutečně vyloučit možnost "inkarnace" !! [cool]

Naplnil by se tak předvídaný scenář. Mimochodem, taky máte ten "intenzivní pocit", že ta svatá paní svými svatými řečičkami vzbuzuje všechny možné asociace, ovšem s jedinou důležitou vyjímkou ? Ze všeho, co píše jakoby "pryští" nenávist a nevzbuzuje ani náznak nějakého slitování.

Já jsem tedy zatím větší náboj pokrytectví, žlučovitosti a jakoby tajené nenávisti tady nezaznamenal. Když nad tím uvažuji, tato firma zde vstoupila najednou, aniž by se nějak "rozhlížela a okoukávala". Tedy si myslím své...

59960

06.07.2005 11:43

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vážený pane, nutně se ohrazuji proti komolení příjmení. To zaprvé.

A zadruhé - stejnou vervou, s jakou se snažíte omluvit ingerenci bílé rasy do životů zbytků lidstva po světě, se před staletímí zaštiťovali šířitelé kříže a "správného pána Boha". Pochybují, že jím to Bůh odpustí - přeci Ježíš to jasně avizoval, přečtěte si v Evangeliích ! Mějte strach, ani Vám by to nemuselo být odpuštěno.

Může se Vám jevit ten který zvyk přírodních národů nezvyklý, nebo i nelidský. Kdo jste Vy, že víte, co je lidské a co nelidské ? Kdo jsme my, bílá rasa, členové tzv. "euro-atlantické civilizace", že si bereme právo soudit zbytek světa podle vlastních pravidel ? Vnucovat jim své údajně nejlepší zvyky ? Aniž by sama tato naše civilizace tyto pravidla dodržovala ?

V té čisté nejkrystaličtější formě pak USA a Izrael tuto pokryteckou morálku dále silou šíří po světě, čímž následují ty nejlepší tradice katolických vrahu amerických Indiánů, polabských Slovanů, pobaltských kmenů pruských a dalších a dalších. Moře krve padá na hlavy takových, k jakým se možná ve své nevědomosti a jsa sveden zdánlivou humánností přidáváte i Vy.

59962

06.07.2005 13:51

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vás je vcelku radost číst, opravdu. Měl bych jedinou radu, když vidíte, jaké vznikají problémy, možná by se nestalo nic špatného obsahu Vašich myšlenek - kdyby ... kdyby jste trochu uhladil formu. Blbci stejně nic nebudou chápat ani tak ani tak a ti ostatní to pochopí - tak i tak. Koza by se nažrala a vlk by zůstal celý [cool]

Já internet a možnost takového šíření myšlenek cítím jako docela dar v téhleté mizerii. Škoda to nevyužít.

59972

06.07.2005 14:12

Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

RE: Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů a lesbiček

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nedá mi to, abych nepřiložil pod kotel .. [cool]

Použiji dost odtažitý moment lidské historie - potápějící se Titanik. Vždy a vždy mě to zaráží a zde je to zcela evidentní - jaký to má smysl, že na potápějícím se Titaniku se přednostně do záchranných člunů "nalodily" ženy, děti a staří nemohoucí ? A mladí, schopní a silní "přednostně" zůstali a umřeli ?

Uvažme tu možnost, že do planety Země narazí asteroid o velikosti cca 10 km v průměru a rychlosti cca 35 km/sec. Zeměkoule se stane v podstatě jen velmi obtížně obyvatelná a šanci přežít budou mit skutečně jen silní a zdraví jedinci, se všemi údy zdravými, bez genetických vad, schopných rozmnožování, schopných cílevědoného úsilí za záchranu.

Jak se v té chvíli k tomu postaví ta podivná pseudomorálka ? Zřejmě budou zbytky lidstva jak oko v hlavě přednostně zachraňovat homosexuály, lidi s HIV, mrzáky s genetickými úchylkami, starce nad hrobem atd.

A nebo, jestli jste viděli film "Deep impact", to budou lidé zdraví, ve věku do 50 let a spíše mladší, vzdělaní, fyzicky zdatní a bez úchylek ?

Na to bych rád odpověď vybrané sorty zdejších "humanistů".

59976

06.07.2005 14:41

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já se musím taky omluvit - nebylo to míněno jen na Vás. Zřejmě to dělá každý, že dodržuje jakýsi postup přispívání, chtěl bych poodhalit, jak konstruuji příspěvky já.

1)Vyjadřuji se pouze tam, kde tomu rozumím (aspoň si to tedy myslím [smích] )
2)Vždy do toho zamontuji svůj ustálený světonázor, což mnohé rozčílí [cool]
3)přednostně reaguji tam, kde mě někdo vytočí "sebestavěním se na odiv".
4)Příspěvek koncipuji vždy i jako bezprostřední odpověď a zároveň jako základ pro možnou širší diskusi.

Tedy mi to dosti dlouho trvá, než něco napíši, většinou se několikrát po sobě kontroluji a měním text. Vcelku si přitom dávám záležet, aby mé příspěvky byly co nejúsporněji strukturovány tak, aby nesly co nejvíce informací v co nejzahalenější formě.

Pak se mi radostně reaguje na reakce - totiž správná reakce znamená, že reagující myšlenkově postupuje obdobně jako já a máme se o čem bavit.

A krátce náš problém - myslím, že člověk vždy, když se hrozně nadechne k něčemu hroznému, by se měl vždy jen nadechnout, obrazně napočítat do deseti, promyslet vše za roh a pak zeskromnět a zase vydechnout... Kéž bych se této rady sám držel .. [cool]

59980

06.07.2005 14:54

Falling down Stanislava Grosse

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jak to ? Proč by měli zaplakat 2x - i když mimochodem - pláč je veskrze zdravý.

Šetrnost je jen slovo. Co se tím míní tváří v tvář postupující destrukci světa a života, jak jej známe ?

-každý rok vznikne na Zemi cca 100 000 km2 dokonalé pouště navíc,
-každý rok zmizí cca 150 000 km2 pralesa v tropech,
-každý rok odnese vodní eroze 24 miliard tun orné půdy do moře,
-každý rok ... atd atd atd

Mám pokračovat ? A co že je ta šetrnost ? To je, když místo dvoutunového Jeepa co žere 25 litrů na 100 km paliva pojedete nakupovat rohlíky s Fiat Punto a spotřebou 5 litrů na 100 km. To když už je někdo tak zdegenerovaný, že nemůže jet na kole nebo pěšky. Nebo taky, že v zimě doma topíte na 20°C a tepleji se obléknete a nikoliv, že doma chodíte v kraťasech a triku a topíte na 27°C. Nebo že nekupujete každý měsíc zbytečně nové a nové výrobky, protože je nově propaguje nová reklama že toto a jedině toto musíte mít. atd atd atd.

Vydalo by to na knihu. A teď Vy, proč budou plakat zdravě sice, ale 2x ??

59986

06.07.2005 15:18

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Musím se obrazně "chytit za noc" ! Stokrát jsem si předsevzal, že pošlu příspěvek a vždy se to ve víru života někde "vypařilo cestou tam a zpět", jak už to v tomto uspěchaném světě chodí.

Kdyby to šlo těma SMS, jako na konta "tsunami" a spol. , určitě (?? [zahanbení] ) bych nezapoměl. Dávám si velký závazek, že nezapomenu !

59990

06.07.2005 15:24

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

[chechtot] [chechtot]

Žeby to bylo za dveřmi ? Ajajajajajjaj ! Nebo ajvaj ajvaj ajvaj ?

Jinak četba Starého Zákona je velmi poučná a využiji každý čas, kdy zrovna nečtu třebas něco jiného podobného. Hodně jsem nad tím přemýšlel a myslím, že je to napsané jasně. Nevím, o co tedy jde v případě Palestíny. Pán Bůh je ten poslední, kdo by zapoměl splnit, co slíbil ... [cool]

59992

06.07.2005 15:37

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Čistě technická poznámka - tedy ostrovy se ke kontinentům nepočítají, nebo Antily jsou součástí Afriky či Evropy, či jak to vlastně s Váma je ? Tvoříte nějaký nový zeměpis ? Na to je ještě čas ! [smích]

Jinak v "blabé střední Evropě" se tak nějak v "bílých" hlavičkách často přemílá myšlénečka, že by nebylo marné vytvořit někde nějaký stát, po vzoru umělého státu Izrael. A do tohoto jiného státu nastěhovat všechny Cikány včetně Romů. No, a tam pro začátek by se ti bílí rasisti uvolili pro začátek vybudovat zhruba průměrnou infrastrukturu a vše tak, aby si soudruzi Cikáni nemohli na nic stěžovat. A pak by se tam nastěhovali a mohli by se utlačovat jeden druhého podle libosti.

Ale žádné volné cestování v rámci jakýchsi šengenských dohod !! Pěkně víza, povinná výbava v eurech a doložit dokladem, kde kdo kdy a za co bydlel !! Jinak utrum...

To by mě zajímalo, bylo by toto nějaký rasismus ?

59996

06.07.2005 15:54

Koordinované vydírání jménem Live 8

RE: Koordinované vydírání jménem Live 8

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Píšete .. bohuzel zbytek nema ani hlavu ani patu. a tedy jsem se pořádně nad tím zamyslel.

Věnuji se horlivě historii a tedy můžu potvrdit, že lidé se ve všech dobách vraždili doslova ve velkém a zcela nechutnými a nevybranými způsoby. Nakonec ve starověkých zprávách se toho docela nenuceně zúčastňovali i bohové. Záměrně píši bohové s malým b.

Bůh je jen jeden a ten skutečně lidi nezabíjí, natož vraždí, navíc alespoň slušní lidé jej zásadně píší s velkým b tedy Bůh a snaží se to tak i vyslovovat...

Kdo jsou tedy ti bohové, kteří lidi zabíjí a dokonce i vraždí ? Jaké se tu s námi lidmi hraje divadlo, co to má všechno znamenat a kdo a proč nás to tady zkouší ?? Odpověď by byla velmi obsáhlá, jakož i popsat cestu k poznání.

Nevím, mluvím o tomtéž, co Vy ? Víte, v Bhagavadgítě je jistá velmi zajímavá pasáž, která na to tady opravdu docela pasuje. Nemyslím, že jsme my bílí měli právo tzv. divochům v něčem bránit. DOkonce jsme asi k nim ani neměli lezt !! Ostatně - moc jsme si nepomohli a jsme nyní po právu trestání, všichni bílí. Sami se trestáme. Všichni, podle zásluh.


59997

06.07.2005 21:44

Falling down Stanislava Grosse

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, zajímavé, píšete Ucinnejsi metoda je efektivneji utracet co nejvic vydelanych penez. což ale podle mě znamená stále více vyrábět a více spotřebovávat a to je přesně ale to, co nic neřeší !! Takže co Vy vlastně chcete řešit ? Já bych chtěl, aby tento svět fungoval aniž bychom jej zničili. Vy navrhujete ale přesně opak - totiž co nejrychleji jej vyžrat až do hlíny a pak ... co pak ?

Již jsem se i zamýšlel, jak moc je vůbec dobrý pro lidi obecně jakýsi neustálý technický a vědecký pokrok. A považte, nenapadlo mě vůbec nic kladného. Neříkejte mi ale, ať se vrátím na strom, to je laciné.

Na co vlastně je lidem ten technický pokrok ? Všechny ty vakcíny, rentgeny, ultrazvuky, umělá srdce a ledviny atd atd ? Copak méně lidí umírá ? Copak jsou lidé spokojenější ? Copak je svět krásnější ? Více lidí tančí a zpívá?

Ne. Dneska již to ani lidi neumí se pořadně zasmát, pobavit, pořád někam nervozně běhají, stresují se, shánějí prachy, jeden druhého okrádá, vraždí. Vždyť se nad tím zamyslete.

60045

07.07.2005 20:21

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Předpokládám, že dáte vědět, až budete fungovat !! No a trochu bych zaoponoval - blbci nebudou vědět, od toho jsou to blbci.

Měl jsem asi zůstat u zkratky Petge (= Petr Gejdoš), protože jméno Gejdoš stále někdo komolí na Gajdoš, což ne zcela jaksi chápu. Mě by kupříkladu vůbec nenapadlo místo Krakonoš napsat Hrachonos ! [smích]

60195

07.07.2005 20:31

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já nevím, proč mlčí většina lidí, ne-li všichni. Zamýšlel jsem se nad tím a dospěl jsem k neradostnému poznání, že vlastně taky mlčím a fakticky nevím, jak bych měl nemlčet, když bych eventulně pojal tento záměr...

U mě je to navíc ještě lehce zkomplikované tím, že o tamní problematice dost hodně vím historicky značně "dozadu" a tedy jsem vůbec na rozpacích, jaký "právní náhled" bych vlastně měl zastávat.

Problém Palestíny a práv toho kterého národa na území Palestíny je totiž skutečně značně zamotaný. Ovšem v prvním přiblížení je evidentní, že vznik státu Izrael byl absolutně protiprávní a tedy Arabové mají legitimní právo použít libovolné prostředky obrany.

60197

07.07.2005 20:47

Falling down Stanislava Grosse

RE: Falling down Stanislava Grosse

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jo, to je pravda : Rozebirat to je zcela zbytecne, mistni hovada by se na me sletla a ... [smích]

Nedá mi ale, abych nenaznačil, že jste tímto naznačil cos podobného, co jsem taky tady již jednou naznačil. [cool]

HLEDÁ SE JAKÁSI TŘETÍ CESTA

60202

07.07.2005 21:06

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jsem unešen a mile překvapen [smích] Máte někde nějakou svoji stránku ?

60206

07.07.2005 21:31

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

Petr Gejdoš 83.?.?.?

A vůbec by se s tím neměli babrat - hned by tam měli naházet nějaké atomky, jak tady zcela případně propagoval blíže nejmenovaný stratég US armády toho času údajně v Tikrítu.

60217

07.07.2005 22:33

Londýn pod útokem

RE: Velmi smutne, hlavne jak udalosti chape Zvedavec

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Je to špatné - převládá zjednodušené informování, zjednodušené uvažování, zjednodušené rozhodování - prostě lidi jsou čim dál tím dál zjednodušení, nikdo se nenamáhá znát něco podrobněji a mít vlastní názor.

No a k tomu v rukách vlád(ců) jsou stále hroznější zbraňové systémy a ty "drží v rukách" rovněž poněkud zjednodušeně (ne)uvažující vojáčci. A v jejich zjednodušených zbytcích mozku je po předchozím vymytí zpět nalita univerzální pravda, že vše je správně.

To bude mela !! Nostradamus má pravdu. Natrhejte si a usušte do zásoby květ hluchavky lékařské. Má být použita nějaká hrozná chemická či biologická zbraň a lékem má být ta hluchavka - vic nevím - Nostradamus to ve své věštecké vizi asi taky ne zcela vše pochopil.

Na Londýn Nostradamus upozorňoval - já jsem čekal cosi většího, ovšem ještě nemusí být konec [cool] - žádné proroctví nemluví o olympiádě v Londýně ve třetím tisíciletí.

No a pak si budeme držet klobouky my tady v Čechách - blíží se naplnění "Proroctví slepého mládence" - na řadě je Praha !!

No a pak se již konečně dočká Amerika, Velký Satan bude zničen doma. Ach, ta proroctví !!

60228

08.07.2005 20:47

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je ale dosti podivná úvaha ! Sice to zdánlivě lehce vytrhnu z kontextu, ale ve skutečnosti vůbec ne - napsal jste : To je sprosta zbabelost. Stejne jako kdyz vam zitra, za vase nazory da do rypaku nejaky kulturista..

To by mě tedy zajímalo, kde jste to v historii zaznamenal, že by slabší strana, pokud je v právu (což si stejně každý vždy pomyslí, to že je v právu je ! [cool] ) nepoužila každou dostupnou zbraň ? Co jiného než jen jinak nazvaný terorismus je tzv. "partyzánský boj" ?

Jaksi jste nepostřehl, že skutečně USA naprosto zbaběle jde dát do rypáku každému, kdo má jiný názor a že zároveň jsou ony USA tím kulturistou. Nebo chcete snad naznačit, že bojovat proti ultramoderně vyzbrojené US armádě s flintama předovkama je příklad čestného boje ?

Vy by jste takto postupoval, být na druhé straně fronty ? Naládoval by jste mušketu po pradědovi, připjal k pasu kindžal a postavil se do pole ? [chechtot] [chechtot]

A to jsou ti Lehové takoví zbabělci, že stejně, když se jim někdo takhle staromodně ozbrojený postaví, stejně jej nejprve ostřelují ze vzdálenosti 1000 km raketama, pak jej posypou z výšky 15 km družicově naváděnýma bombama a ... pak mu vyčtou zbabělost !!

60447

08.07.2005 22:01

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vážený pane ! To je asi klíčová myšlenka !
citace:kazdopadne nelze terrorismu v zadnem pripade zabranit,tahle partisanska valka ,v niz umiraji nevinni obcane ,kteri jsou jen vinni svou netecnosti k predchozim udalostem..

Totiž:
Již jsem tu zaregistroval i názor vysloveně podporující terorismus. Dovolil bych si s ním skoro až souhlasit.

Protože tu byl taky názor, kdy se jistá paní hlásila k tomu, že ji je "bílá rasa" a blahobyt Evropy nade vše, tedy nad nějaké životy nějakých "špinavců".

Hloubka vzájemného nechápání fakticky již vyusťuje v jakousi permanentní válku civilizací. Takoví lidé a jejich názory, jak tady prezentuje třebas LEHO, KEMA a spol., jsou toho ti praví původci. Běh dějin je takto jasně nasměrován a pouhou silou událostí díky LEHO a spol. to vyústí v totální katastrofu.

Vůbec přitom nelze doufat, že by se mohlo podařit kupříkladu zrovna firmě LEHO vysvětlit, že se plete a jak se plete. Nezbývá, než věřit na biblický Poslední soud, že alespoň tam to sic pozdě , leč přeci jen pochopí.

60467

08.07.2005 22:06

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pardon, já vím, že je to pouhý překlep, ale moc se mi to líbí, jak pěkně jste to zašifroval ! [smích]
citace: Ale Irán má být bombsrdován tento mšsíc!

60472

08.07.2005 22:26

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Dovolím si luxus na Vás zareagovat. [smích]

Jediná možnost reakce na totální vojenskou převahu je terorismus = boj ze zálohy = partyzánský odboj. Že se Vám to nelíbí, to se nedivím. Američané vždy brali válku jako normální byznys. Pěkně na směny, pak padla a zábava... A ti špinaví terorističtí džihadisti Vám to kazí - takovou pěknou válku. Přečtěte si od Heyma "Křižáci na západě" - pokud čtete.

Jenže stejně tak by postupovala i US armáda, kdyby se dostala do defenzivy. Ostatně tak v II. světové v Pacifiku Američané bojovali zpočátku, když Japonci byli v převaze. Pokud nevíte, doporučím Vám nějakou faktografickou literaturu - pokud čtete.

A k té statečnosti žoldnéřské armády - sednout v nažehlené uniformě do kokpitu letadla, doletět do bodu x,y a tam zmáčknout nějaký čudlík, načež se vysype vagon bomb komusi na hlavu a frrr zpátky - golf čeká !! To je statečnost ! Z této války ještě příslušná literatura faktu není k dispozici. Ale z války ve VCietnamu ano - doporučím nějakou faktografickou literaturu - pokud čtete.

Nedivte se těm poznámkám - pokud čtete ! Já myslím totiž, že ne.

60476

09.07.2005 09:31

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

citace: Existuje : Masove hroby v Iraku.

Podle toho tedy za masové hroby v Iraku nese odpovědnost Alkejda ?

60589

09.07.2005 10:29

Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

RE: Tak jsme přivítali dvou miliontého návštěvníka

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Něco přímo o Vašich akcích ! [smích]

60594

09.07.2005 14:30

Londýn pod útokem

RE: Ne, že bych to chtěl brát za pana Stworu,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Chvíli jsem si tam početl. Tedy - to je počteníčko !! Musím Vám poděkovat, nyní jsem si již zcela jistý, s tímto přístupem stači 1% z celé společnosti vyvolat světovou válku. Tam si chodíte číst ? Myslím, že vše je jasné - zdánlivě neorganicky dodám - čistému vše čisté ...

60618

09.07.2005 14:40

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, Vy jste skutečně přečetl velké paměti W.S Churchilla ? Vzpomeňte si tedy na pasáže, kde Churchill popisuje své "pohostinské účinkování" v tzv. Burských válkách. Co tam píše o Burských republikách, způsobu vedení války ze strany britské armády a o tom, jak oficiální media referovaly o této válce. A potom mi ještě něco říkejte o válce v Afghanistánu, v Iráku a vůbec o těch pravdách o americké armádě !! Pane LEHO, jenom jestli nekecáte, že jste to četl !!

60619

09.07.2005 15:03

Londýn pod útokem

RE: Londýn po utoku..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

V době WW2 Němci v průlivu La Manche obsadili nějaké britské ostrůvky, na kterých žilo par desítek tisích britských občanů. Míra kolaborace, udavačství a podlézání byla zde spíše nadprůměrná.

Tedy.

Pane, nevím, proč píšete tak hloupě, jak píšete. Někde jsem četl takové moudro, nejvíce prý nenávidí lidé toho, koho zradili. Měl by jste provést analýzu svého psychického stavu a vyvodit nějaké důsledky. [cool]

Neboť Vaše neustálé narážky na to, že Češi jsou stále a pouze předposraní ukazují na to, že to asi bude Váš soukromý problém. Vy jste se patrně nějak hrozně prohřešil a teď se těmi idiotskými poznámkami snažíte z toho sám před sebou nějak vyvinit. Nechte toho, je to otravné.

60625

09.07.2005 20:32

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jistě, každý má nějakou představu jakéhosi konečného řešení. Myslím, že to Vy jste psala, že ta bíla euro civilizace je zatím to nejlepší, co kdy bylo na světě. A teď by jste to pojistila i genetickou čistkou či co.

Máte samozřejmě pravdu, pokud budete vycházet z jednoduchého pravidla -že dějiny píší vítězové, že vítězové jsou ti silnější a tedy tím pádem i lepší ! Tedy podle Vás lepší. hm...

Nebudu moralizovat - zeptám se Vás na jednu věc. Když dole "klofnete" do jména Petr Gejdoš, prosvítí se to a po chvíli Vám naběhne archív. Tam budou všechny mé reakce nza celou dobu méo pohostinského vystupování na Zvědavci. Zároveň tam bude údaj, z jakých adres, respektive z kolika.

Když jsem to samé udělal u Vašeho "mindy", ukázalo se mi tam, že jste za dva dny napsala 16 příspěvků z 6 různých adres. Můžete to mi, laikovi, nějak vysvětlit ?

To je jedna věc, druhá pak tato - jste si jistá, že tuto válku euro-atlantická společnost vyhraje ? A co když ji prohraje, budete vítězům mluvit něco o Ženevských konvencích, o lidskosti atd ? Již se to blíží, kdy se rozhodne kdo a jestli vůbec někdo bude vítězem !

60706

10.07.2005 11:14

Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

RE: Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je typický případ tzv. "dvojité pasti" - prostě nejde to ano tam, ani zpátky !

Již jsem to vícekrát zmínil, řeknu to zase jinak. Euro-atlantická civilizace je nějaká (nechce se mi ji zase jen a jen pomlouvat) a vytvořila si u sebe doma díky svým parametrům morálky jisté "teplíčko". No a teď příjde pointa - ti venku koukaj, že tam vevnitř je teplíčko a chtěji tam. To je zákon přírody !! Zcela analogicky absolutní většinou "teče voda s kopce !"

Číňani mají zajímavá úsloví a myšlenky. Namátkou vzpomenu "Každá porážka v sobě nese zárodek příštího vítězství!" Ale zřejmě euro-atlanťané čekají, že zrovna ten jejich strom poroste až do nebe! Ne ne, nebude tomu tak.

60851

10.07.2005 11:26

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ten mandát by mi tak nechyběl. Já bych si z hlavy dovolil ocitovat sira W.S.Churchilla - "Nezavížeš úst vola mlátícího", kterýžto citát Churchill pro změnu ocitoval z Bible při nějaké podobné příležitosti.

Dobrou věc lehce obhájíte i zpětně. Ale, jestli špatná věc projde všemi regulárními procedurami, nestane se tato schválením dobrou, obrácenou cestou se ale z té dobré nestane špatná.

Blbé je, že se jen obtížně dostáváme k informacím se zárukou jejich korektnosti. Tedy potom platí skutečně, že tu pravdu nakonec dodatečně dotvoří vítězové. To je blbé.

Ale to není v tomto skoro již virtuálním světě úplně pravda. Ovšem je nutné, aby člověk, který by chtěl něco takového vyhodnocovat s nějakou zárukou správnosti, by měl setsakramentsky dobře znát historii. A jak známo, to není zrovna oblíbený koníček ! [smích]

A tak mohou různé individua tady lhát a lhát a člověk jim ani nemůže vynadat do lhářů, protože mohou být třeba jen blbí.

60857

10.07.2005 11:48

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nebudu kritizovat vaše chování, mi by stačilo, kdyby jste dokázala správně opsat jméno, když se na mě obracíte - ledaže by jste takto psala schválně ?

Takové staromodní přestavy, že když má někdo koule, že zároveň je i vůl, to máte odkud ? To ja jen tak zlehka reaguji na to, že Vy by jste si doma lakovala nechty na nohách a já bych kdesi masakroval údajné teroristy, abych tu Vaši idylku chránil.

No a čemu Vy říkáte profízlovávat ? To jsem silně v údivu ! Já jen chtěl posoudit, jestli takto inteligentně píšete pořád, nebo jen někdy. A stejně jste mi neodpověděla, jak to s těma přemnoženýma adresama je. Normální poctivý člověk tam má jednu dvě adresy - třeba z domu a z práce? - nejsem v tom obrychtovaný, nevím, ptám se ! - a Vy jste tedy co ?

A pardon, že odpovídám tak na přeskáčku - my tu válku samozřejmě prohrajeme, to jinak totiž není možné. Nanejvýše uhrajeme remízu, tedy ten lak na nechty stejně dojde !! [smích]

60859

10.07.2005 13:32

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

07.07.05 18:47
to zahájil diskusi pan Vanguard a pravil, že:
.. jsme tady a bojujeme (mínil Al Kajdu)...

08.07.05 14:44
reagoval pan Vratislav a pravil, že:
..Pohlížíte na tento problém s přesvědčením,¨že bin ládin a al kajdá
nejsou virtuální realitou.Myslíte že existujou?


09.07.05 02:31
reagoval nějaký Ben Hur, že:
Existuje >na to nějaký důkaz?Jako například u ZHN v Iráku? Existuje : Masove hroby v Iraku.

09.07.05 09:31
jsem reagoval já, Petr Gejdoš, že:
citace: Existuje : Masove hroby v Iraku.
Podle toho tedy za masové hroby v Iraku nese odpovědnost Alkejda ?


09.07.05 09:39
No a pak jste jako vzor inteligece a slušnosti pronesl tuto řeč Vy pane Ben Hur, a sice:
Pane Gejdos, (vypusteno). Odpovidal jsem na tolikrat zde omilany argument opravnenosti vstupu koalicnich vojsk do Iraku v souvislosti se ZHN. O Al-Kajde nebyla rec.


Takže teď se Vás se vší zatím slušnosti ptám, o čem Vy tedy vlastně mluvíte ?

60866

10.07.2005 14:01

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ech, Leho, musím se přidat k babce Blažkové ! Taky bydlím v lokalitě s tak vysokou hustotou všeho možného civilního, že umístit tady nějaké vojenské zařízení dále od těch civilů než 100 je skoro nemožné.

Já jsem nad Váma uvažoval a dospěl jsem k jednoznačnému závěru. Vy každému nadáváte do komunistů proto, že jste sám byl, nebo dokonce stále jste komunista. Ten druhý prípad, že jím stále jste, to Vás jistým způsobem šlechtí !

Ale za to se nestyďte, nikdo Vám za to hlavu neutrhne, to by český národ vymřel rychle. Co bych tu sám dělal. [cool]

60875

10.07.2005 15:56

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ještě, že jsem to dočetl až tu k Vám ! Jinak bych se nejspíše taky dopustil nějakého trestného činu.

To je docela neuvěřitelné, co ta dáma uvádí a člověku se až nechce dýchat, když ty obludnosti dočte a domyslí do konce.

Nepřímo se na tu dámu ale stejně obrátím - totiž ona asi ještě nedospěla myšlenkově k tomu, aby si uvědomila tu velikost úkolu, který tady tak lehkomyslně popisuje, totiž tu rasově-genetickou čistku. Soudě podle počtu užívaných emotikonů v jejích príma příspěvcích soudím, že pokud vůbec, tak nejraději čte komiksy a podobně náročnou literaturu. To by vysvětlovalo vše.

60889

10.07.2005 16:18

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To jsou skutečně zajímavé úvahy, pane Leho, jednak tedy o té smysluplnosti činností v US armádě a taky o té ochraně zdravých a bezpečných "pracovních podmínek" v téže armádě.

Taky mě zaujalo, že jste v armádě od svých 27 let - rozumějmež pouze v US armádě, nedalo mi a vrátil jsem se do archívu, trochu jsem nad Vámi uvažoval. To, co tak nějak nesouvisle napíši dále, to jsou jen neuspořádané výsledky úvah:

-patrně jste studoval nějakou vš. či univerzitu v Česku, možná vojenskou, máte dnes nejméně 42-43 let,
-s nejvyšší pravděpodobností jste byl ve straně - komunistické míněno,
-patrně jste měl nějaký hrozný průser a vykličkoval z toho nějakým zavrženihodným způsobem. Totiž tu Vaši báchorku, kterak jste roku 92 dorazil na nějakou OVS a tam zkoprnělým zeleným páprdům doložil, že již dávno mordujete teroristy v jiných barvách, tomu uvěří jen hodně malé dítě !
-vy pane budete patrně docela pozoruhodný člověk, jestli budete při své dovolené v Praze najímat nějaký ten stadion pro návštěvníky srazu LEHO + zbytek světa, hlásím se !! [smích]

60895

10.07.2005 16:40

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Museli jste za posledních 5 roků mít hrozné ztráty - tady si ve vlastně americké encyklopedii čtu tyto údaje:

pozemní vojsko..... 586 000 vojáků
námořnictvo........ 510 000 vojáků (respektive námořníků?)
námořní pěchota.... 184 000 pěšáků
letectvo........... 450 000 letců a spol
----------------------------------------------------------------sečteno............ 730 000 všech aktívně v ozbrojených silách

Ve stejné relaci by Česko mělo mít asi 65 000 vojáků, což tedy nemá zdaleka. No ale je pravda, že my taky neosvobozujeme 60% světa. Na druhou stranu ale je to teprve 15 let po té, co jsme začali předělávat komunistickou ČSLA a teprve 1/2 roku, co byla zrušena všeobecná branná povinnost.

Tož já Leho nevím, jednak se mi ty počty na 288 milionů obyvatel zas tak malé nezdají. A taky je třeba se zamyslet nad výdaji na armádu v miliardách dolarů a tedy se zamyslet, že USA na armádu vynakládá více snad, než zbytek světa. Nesvědčí to o něčem ?

60898

10.07.2005 16:42

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To čumím, jak se to rozházelo - ten součet samozřejmě činí 1730 000 vojska !

60899

10.07.2005 18:41

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nejde ani tak o identitu - já jsem spíše uvažoval, vžíval se, co se asi tak dělo v hlavě člověka, vš studenta, že se najednou sbalí a vypadne z domu, své vlasti a gerade narukuje do armády cizího státu. To poslední je to nejpodivnější.

Já taky studoval, byť o dost dřív, a nepamatuji si nikoho, že by jen teoreticky někoho vzdáleně napadla podobná myšlenka realizace zbytku života - to jest, nalít se do nějaké armády. Proto jsem usoudil na velmi podnětnou a nervy-drásající událost, nazval jsem to "hrozný průser". A nekecejte, že nic takového nebylo, to není možné. Leda by jste byl omylem přírody něco na způsob mimozemšťana.

Já si nemyslím, že jste patologický lhář, já si myslím, že jste spíše dost nešťastný člověk, který jakousi hrůzu zatlačil do podvědomí. Já Vás nesoudím, já analyzuji, kde se berou ve Vás Vaše úvahy, to totiž jsou určité symptomy.

Připomíná mi to případ, kdy dítě zavraždilo svého mladšího sourozence - po čase se na to přišlo, bylo to vysloveně "psycho", mám pocit, že to byl australský filmový příběh podle skutečné události. Ohromilo mě, co s lidským myšlením udělá taková hrůza.

60933

10.07.2005 18:58

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jsou všelijaká práva, dána lidmi a člověk se jim může postavit na odpor a eventuálně zvítězit. Pak je ještě právo od Boha, právo přirozené.

I tomuto právu se člověk může postavit na odpor, avšak nemůže zvítězit !! A to přirozené právo jsme od Boha dostali do vínku, má jej v sobě každý. Jenom že někdo je zkažený více a někdo méně a podle toho pak to přirozené právo vnímá a řídí se jím.

Lidské práva jsou méně než nic proti právu Božímu !! A podle mě je existence státu Izrael, vzniknuvšiho tímto způsobem, urážkou přirozeného práva. Ovšem, každý to může vnímat jinak.

60939

11.07.2005 16:30

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Když to budeme dále rozmazávat tímto směrem, měli by jsme se v tom případě bavit i o tom, co to vlastně je nemoc.

Když se narodí dítě s vrozenou vadou (srdečních chlopní například), tak se jej snaží léčit, jako by bylo nemocné, třebas i operatívně. Kdežto když se někdo narodí s touto vrozenou vadou - což homosexualita asi je - tak z toho dělají pomalu přednost. Moc tomu nerozumím.

Homosexualita rozhodně není normální stav, to by jsme tady coby homo sapiens sapiens asi již nebyli, kdyby ano. Je to vada, která má třebas nějakou vrozenou predispozici a ta predispozice by se měla překonávat a nikoliv podporovat. A jestli ne, pak tomu fakt asi již nerozumím a chtěl bych slyšet něco o výhodnosti homosexuality pro celou společnost, aby ji ta společnost pak mohla tolerovat.

Já tedy jsem vždy celý nesvůj, když se mi někdo snaží namluvit, že člověk, ketrý se narodí třebas bez noh, že má společnost povinnost dělat vše možné, aby mu umožnila hrát fotbal nebo skákat do dálky. Prostě - ne moc tomu rozumím - asi. [zahanbení]

61105

11.07.2005 16:38

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

[chechtot] To je sranda číst !

Ale skoro takoměř to není vůbec k tématu, pane Pavle. Mám asi 10 cm tlustou velkou knihu "Lidská sexualita" a tam je zrovna oblast konečníku, libovolno zda ženského či mužského, uváděna jako významná erotogenní zona. Tedy nevím, jak to panbiček či příroda mysleli ?? [cool]

Čímž neříkám nic významného o svých sexuálních zálibách !!

61106

11.07.2005 16:44

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pravda pravdoucí ! [smích] (s tou vidličkou)

Já jsem předělaný levák, což se na mě podepsalo přechodnou koktavostí a jistým náběhem na takovou divnou chorobu, že se mi samy od sebe přehazujou písmenka při čtení či psani, sakryš, teď si nevzpomenu, jak se to jmenuje.

Ale má to i výhody, naučil jsem se bravůrně jíst čínskýma hůlkama levičkou i pravičkou úplně stejně a vůbec - dneska se to tak již nebere, píšu sice výhradně pravou, ale jinak se klidně zapomenu a dělám ledacos tak nebo tak a nevadí mi to.

61109

11.07.2005 17:34

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Ben Hure, skutečně nemám náladu na takové kecy. Přečtěte si tedy tu diskusi sám, když Vám nevyhovuje, že jsem Vám to zkopíroval, já myslel, že Vám to ulehčím.

Nezlobte se na mě, já totiž nechápu, co vlastně nechápete, máte to černé na bílem, hádáte se a mě - soudě podle cenzury - zřejmě hulvátsky napadáte. Vy jste patrně nepostřehl ironii v otázce, kde se Vás ptal - teď nevím kdo to byl - cituji: Existuje na to nějaký důkaz? Jako například u ZHN v Iráku?

Copak již někdo předložil nějaké důkazy o ZHN v Iráku ? Copak jste nepostřehl, že jde řeč o tom, jestli vůbec Alkejda existuje ? Vy pane zřejmě máte problémy dávat si věci do souvislostí.

A zeptám se Vás stejně jako paní Mindy - vysvětlete mi pane, co to má znamenat, že vy napíšete nějakých 180 přízpěvků na Zvědavci z cca 80 různých adres, přiznávám, že v tom moc honěný nejsem, tedy to opravdu - bez ironie - nechápu. A skutečně se nezlobte, nechci Vás rozčilovat.

61118

11.07.2005 17:44

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To potom přispěvatel Ben hur uklízí asi v 80 kancelářích, nebo má 80 PC doma ?

Ale já bych se to rád dověděl !! Mi vždy taková anomálie připadá krajně podezřelá a nedůvěry-hodná. Přímo tim chci naznačit, ba co dím naznačit - říkám to na plnou hubu - že se ten pocit nedůvěryhodnosti samozřejmě přenáší i na dotyčného diskutéra a velmi jej to v mých očích staví do podivného světla.

Na druhou stranu, jelikož tomu nerozumím, zatím se slušně ptám a pokud se nejedná o žádnou nekalou podivnost, nemělo by činit dotázanému žádnou potíž to vysvětlit k všeobecné spokojenosti. A ještě se omluvím "za černé myšlenky".

61119

11.07.2005 19:26

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Jak mně české aerolinky pustily žilou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Hm, život je jeden z nejtěžších ! Cosi jsem už taky odlítal a výběr společnosti a nejvhodnější trasy - to je vždy asi jako příprava vylodění v Normandii. [smích] A považte, že ani jednou jsem neletěl Českými aerolinkami - jsa Čech v Česku bydlící, kašlu na to, že ČSA "jsou naše". Mě taky nikdo nešetří.

Já bohužel v Kanadě nebyl, jistě je to krásná země. Ale tak trochu mě autor dojal - skutečně vždy, když se odkudsi vrátím, sedne na mě ten pocit - všude dobře, doma ještě víc.

Mě by zajímalo, kdyby se tady někdo vyjádřil, jak to cítí, když se vrátí třeba z Ameriky na skok do Česka, nebo to je jedno, třeba i do Německa, či jinam do Evropy. Já vloni po měsíci v USA - a to jsem byl pouze ve Virginii - jsem se vrátil domů a cítil jsem se doma.

Najednou vše bylo tak nějak "po ruce" a příjemně blízko, že tam člověk došel pěšky, najednou zase člověk viděl krajinu, panoramata s kostely a hrady, vše tak nějak udělané úsporně a hlavně pro lidi.

Nostalgicky koukám na spousty fotek a 7 hodin videonahrávek všeho možného z té Virginie. A vím, že by se mi tam nežilo dobře.

Jak je to v Kanadě ?

61138

12.07.2005 16:35

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To bylo míněno jako nadsázka, pane Dušane, co nechcete prostě chápat... A když někdo nechce, je to horší, než když nemůže [smích]

61344

12.07.2005 21:11

Jak mně české aerolinky pustily žilou

RE: Jak mně české aerolinky pustily žilou

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To máte pravdu - Je to 'kapitalismus' a nebo je to komu....nalni kapitalismus?
Tohleto asi neuslyší rádi komunistobijci Kema/Dušan/Leho/apod. [smích] Totiž, ukazuje se jaksi, že stejně jako se komunističtí pohlaváři a jejich rodiny přes noc v 89 v Sametovce změnili na "superkapitalisty", tak se ale teď jaksi ukazuje, že ono je to s tím kapitalismem jakési divné. Obě strany studené války na sebe "štěkaly a štěkaly" - ale v podstatě dělaly to samé. Pardon !! Jisté takřta kosmetické rozdíly by byly.

Připadá mi směšné, tady ty komunistickobijecké výkřiky, když si uvědomím, že to ani s tou demokracií není jaksi "košér". Totiž, byla mi tu doporučena kniha od Alexise de Tocqueville "Demokracie v Americe". Moc dobré čtení, chacha, to je přímo znalecká příručka na poznávání symptomů, zda ta která společnost ještě vůbec vykazuje znaky demokracie. A ejhle - chce se někdo hádat, zda je ještě v USA a spřátelených zemích nějaká demokracie ?? Nebo už je to čistá money-kracie s vládou zcela někde jinde, než by se teoreticky patřilo ?

61388

12.07.2005 21:21

Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

RE: Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Myslíte to vůbec vážně ? [překvapení]

Tady kdosi nedávno napsal, že příspěvky od pana Nohejla vůbec nečte, protože jsou z jistých příčin méně srozumitelné a příliš dlouhé. Nebyl jste to náhodou Vy ? Četl jste to vůbec, že pak napíšete takovou podivnost ?

61389

12.07.2005 21:29

Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

RE: Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Prakticky lze již dnes dokázat, že se bohužel dost brzy dožijeme konce tohoto "blaha" !! Tedy vaše naděje se nejspíše ukážou být liché . Světová nerovnováha je značná. Navzdory "radostným kecům G7 a nyní G8" o pomoci chudým zemím, o volném obchodu a odstraňování ochranářství, rovněž tak navzdory divadýlku MMF a SB o nějakých rozvojových programech a co já vím - tak se nůžky mezi ekonomicky vyspělými krajinami a zeměmi 3. světa rozevírají stále rychleji.

Není to zajímavé ? Nesvědčí to o něčem ? A nejsou zde jasné příznaky krize ? Co se ještě musí stát, aby to již věděli všichni ?

61390

12.07.2005 21:38

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Netřeba "nasírat" naše US spolubratry v neštěstí přespříliš ! Oni sami vědí, že to vše jaksi nejde nejlépe. Jen tak mimochodem, tohleto neštěstí USA se promítne do Čech jako přes zvětšovací sklo !

61394

12.07.2005 21:49

Londýn pod útokem

RE: Londýn po utoku

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Tak nějak mi vrtá hlavou, na co se sebou nosí sebevražedný útočník doklady ? Není to divné ?

61398

12.07.2005 22:03

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Všechny právní systémy původně tak nějak vycházely z přirozeného práva. Desatero Božích přikázání je dáno lidem (v Bibli) jakoby v psané formě, avšak v podstatě se opět jedná o přirozené právo.

Přirozené právo má každý tvor zakodováno v genech. Nejen člověk.

Přirozené právo, aniž bych se to někde učil, mi samo zevnitř řekne, že není správné, abych někomu vzal jeho věc, věc která mi nepatří. Protože to není moje, je to jeho ! Pak to pán Bůh a Mojžíš zestručnili do lakonického nepokradeš.

Každy právní systém se ale vyvíjí a jak člověk degeneruje, což již nyní začíná pomalu ohrožovat vůbec lidskou existenci, stává se chápání práva přirozeného stále obtížnější a je tedy nahrazováno složitějším a složitějším právním systémem práva.

Tyto moderní systémy často nerespektují přirozená práva, vzniká zde rozpor, který může vést ke schizofrenii. Z zásadě se dá říci, že ve většině případů začíná být právní systém v tak špatném stavu, že se již tímto nelze poctivě řídit. Což jasně vede k nerespektování zákonů a tedy fakticky ke stavu obecné nezákonnosti.

61401

12.07.2005 22:48

Dvojí metr

RE: Dvojí metr

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nekdo vytvori monumentalni New Yorske "dvojcata" nekdo je zase znici. No, ale proti gustu zadny disputat.

To máte pravdu. Někdo žije v souladu s přírodou a ta je pro něj celá monumentální Boží chrám. No a někdo zase potřebuje všude smrdět svým autem a tak tomu prvnímu ten chrám zboří a postaví místo něj dálnice ! Proti gustu žádný dišputát.

No a ještě k tomu toho prvního naučí demokracii. To, že ji nechce, protože se mu nezdá být lepším uspořádáním, než to jeho původní, to ho nezajímá. Tady již neplatí, že proti gustu žádný dišputát, tady platí demokraticky jen jedno gusto.

61405

13.07.2005 17:33

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

No, asi nevím ! No a co Vy ? Vy to víte ? Je to někde definované v nějakém zákoně ? Mám něco zameškané ve škole a doteď jsem žil špatně či co ?

Já se rovnocennosti partnerských vztahů svou poznámkou nijak nedotýkal - mi šlo o to, že jestli někdo pěje o lásce, píše romány o lásce, skládá básně o lásce atd atd tak tím jaksi vesměs alespoň já chápu, že mluví o něčem normálním. O něčem, co je průvodním jevem života, o něčem, co Bůh nebo Příroda (záleží na Vašem gustě) do člověka vložil/vložila za účelem zachování toho života.

No a když jsem zmínil ty X-filie, jen jsem naznačoval, kudy asi s takovou vede cesta do budoucna. Nebo snad myslíte, že nikoli ? Tedy, mínil jsem, že mě to děsí, co bude následovat a nesouhlasím s tím, co se stalo, protože jsme potevřeli dveře - jen aby si jezinky ohřály prstíček.

61505

13.07.2005 19:00

Londýn pod útokem

RE: Londýn pod útokem

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Ben Hur, čistě teď již jen ze zvědavosti a jsme fakticky OT - já jsem to zestručnil a dám tu diskusní větev tady znovu:

Vanguard:
…jsme tady (myslí Alkajdu), bojujeme za poislámštění světa, přidejte se k nám…

Vratislav:
Pohlížíte na tento problém s přesvědčením,¨že bin ládin a al kajdá
nejsou virtuální realitou. Myslíte že existujou? Existuje na to nějaký důkaz? Jako například u ZHN v Iráku?

Ben Hur:
Existuje : Masové hroby v Iráku.

Petr Gejdoš:
Podle toho tedy za masové hroby v Iráku nese odpovědnost Alkejda ?

Tedy, opatrně se ptám, nezdá se Vám, že pan Vanguard a Vratislav se bavili výhradně o Alkejdě a o tom, že vlastně si ani nemůžeme být jisti, zda-li Alkejda vůbec existuje ? A Vaše lakonická odpověď Existuje : Masové hroby v Iráku. přece vůbec nenaznačuje, že jste to pochopil tak, že řeč je o ZHN v Iráku. Ty ZHN byly zmíněny snad obecně pochopitelně ironicky, neb se jaksi důkazy zatím žádné neprezentovaly.

Já jsem vycházel logicky z toho, že jste pochopil o čem je řeč a jako důkaz existence Alkejdy uvádíte ony masové hroby v Iráku. Čili moje reakce byla udivená zcela oprávněně, neniliž pravda ?

Pane, až se budeme bavit o ZHN v Iráku, potom Vaše poznámky budou k věci. Ale nyní nechápu, proč stále vedete svou, když evidentně nemáte pravdu. Já Vám nabízím smírnou ruku, jenže Vy mi zase napíšete, že:Nezlobim se, je mi jasne hned od zacatku, ze nic nechapete, o AL-kajde jsem se nezminil ani slovem, ta strasi porad jenom vas.

No a o tom to vlastně je, řeč totiž byla výhradně o Alkejdě a ne o ZHN v Iráku, tedy já nevím, já se Vám klidně omluvím, ale neměl by jste se nad sebou zamyslet spíše Vy ?

61513

13.07.2005 20:51

Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

RE: Reakce na článek »Kanadská vláda legalizovala sňatky homosexuálů«

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Paní Mindy zdravím [smích] V otázce rasových čistek jsme se neshodli, ale tady zdá se, že určitě.. Jak já to vidím, je to skutečně cesta do pekel a kudla se mi v kapse otevírá !!

Tady si - míněno nikoliv na Zvědavci, ale na tomto malilinkém vybydleném světě, zvaném Země - každý jen otevírá hubu a natahuje ruky ! Každý se dožaduje jakýchsi práv - asi mu je já upírám (??) a potom ještě na to žádá dotace - bohužel fakticky ale ode mě - jsem totiž ten vůl, co platí daně...

Já se začínám pomalu cítit sám jako zločinec a to jen proto:

-že jsem se narodil jako běloch a ne jako černoch, a ještě jsem si dovolil mít všechny končetiny a na nich pět prstů,
-že jsem heterosexuál a ne homosexuál, a ještě jsem si dovolil mít zdravé děcka,
-že pracuju a vydělávám, tedy že bych rád i zajel kamsi do světa a dobře s dovolením požral, aniž by mi furt kdosi předhazoval vychrtlé somálské sirotky,
-že jsem vychoval své děti tak, že nejsou společnosti na obtíž, kdežto cigošské děcka chuděrky neumí číst a psát, protože je asi já utiskuju či co,

atd atd atd atd !! [naštvaný] [naštvaný]

Jenže já to tady hlásám furt, konec konce světa se sviňsky přiblížil, což je jen trošku jinak řečeno, že tou cestou do pekel jsme už skoro tam !!

61534

13.07.2005 22:52

Velká hororová show Ariela Sharona

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vskutku dobré školení [smích] Oceňuji - ovšem jen ve virtuálních eurech [smích]

Dovolil bych si jen trošku nesouhlasit. Dítě skutečně musí jistým způsoben dospět, než to začne všechno správně fungovat. Stejně jako se tělesně vyvíjí, než začne jevit sekundární pohlavní znaky, stejně tak se musí vyvíjet i duševně, než se z něj stane plnohodnotný člověk - dítě, které takto nevyspělo není tímto plnohodnotným člověkem.

No a jsme u toho, co jsem měl na mysli - lidstvo dosti rapidně degeneruje, dokonce s drasticky velkou akcelerací tohoto procesu. Stále méně lidí se od dětství vyvíjí ve skutečného, plnohodnotného člověka, člověka, který to Boží poselství, to přirozené právo vnímá a realizuje. To nemá nic společného s náboženstvím tak, jak to většina lidí chápe. Defakto to vůbec není o náboženství.

To, že člověk může dospět do stavu, kdy Boha cítí, vnímá a respektuje, se vůbec nemusí prolínat s tím, že je to katolík, mohamedán či co já vím - navenek nemusí s žádným náboženstvím mít nic společného.

Jsou jisté ukazatele, které se vyvíjí zcela znepokojivě a ukazují, že extrapolace do budoucnosti již velmi brzy ztrácí smysl. Tedy, je nutný ještě nějaký jiný důkaz, že současný systém světa spěje k neodvratnému konci ? Není to jen soumrak bílé rasy, je to soumrak lidstva jako celku.

Největší legrace (ale dosti smutná) je, že lidi většinou cítí, že to jde jaksi "šejdrem", ale skutečnosti tak jak jsou, správně nevyhodnotí. Čili, defakto se nejedná o lidi. Nevyspěli v člověka. Zdali toto měl Ježíš na mysli, když popisoval, oč že to půjde v ten Den, když mluvil o druhé smrti, nevím, asi ano. Ale že "...tam bude pláč a skřípění zubů..." - to můžete věřit klidně i mi !!


61550

14.07.2005 19:03

Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

RE: Brána do Evropy Lampedusa čelí náporu uprchlíků

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vcelku Vašemu neortodoxně pojatému příspěvku si myslím, že rozumím. A ačkoliv nebydlím na samotě, i tak je to přesně "tam" !! [smích]

Je to odhadem asi tak cosi kolem 20 let, tedy ještě za Husáka, co jsem se z titulu své profese a jelikož jsem asi byl i docela dobrý začal dostávat k dosti důvěrným informacím. Má profese je ochrana životního prostředí, ty informace byly primárně z tohoto oboru.

Komunisti rozhodně neusnuli na vavřínech a systém pracoval docela efektívně. Až dnes, při zpětném pohledu, to začíná řada lidí doceňovat. V každém případě si komunistické špičky nenalhávaly nic, ze svého pohledu to můžu potvrdit. Tehdejší docela hluboké a systematické rozbory světové situace, které se mi začaly dostávat do rukou, mi vlastně vyjevily skutečnou situaci celé planety.

Je to tam, jak píšete ! V pr.... ! A ten průšvih je vpravdě globální. Vnímavý člověk, který si koupil a přečetl knihu od pozdějšího ministra životního prostředí z 90. let, pana Bedřicha Moldána - "Přežije technika rok 2000 ?", vydáno SNTL v roce 1985, tak takový člověk to dneska vše chápe zrovna 20 let !! A tedy já jsem to začal vědět ještě o cosi dříve. Je to v ... !

61653

14.07.2005 20:46

Ahenakew uznán vinným z šíření nenávisti vůči židům

RE: Pravda se odjakziva trestala a tresta se proto,protoze je to pravda.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Dušane, co Vy to máte za vydání toho Koránu ? V mém Koránu v súře 47 Muhammad vůbec nic o sekání hlav nevěřícím není. Dalo by se říci, že vůbec nejkrvelačněji by asi zněly tyto verše :
(citace)
A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte !
A potom je buď omilostněte, anebo je propusťte za výkupné, pokud válka neodloží své břímě.
A tak budiž ! Kdyby Bůh chtěl, pomohl by si sám proti nim, avšak nečiní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkoušce. A Bůh nedopustí, aby se ztratily skutky těch, kdož byli zabiti na cestě Boží.


Odkud jste to vytáhl ?

[překvapení]

61661

14.07.2005 21:51

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane Ondřeji, jedno jste vystihl zcela přesně - skutečně neexistuje způsob domluvy s militantními islamskými fundamentalisty. Tedy s maličkým dovětkem - nelze se s nimi domluvit na normální válce. Oni válčí s těmi zbraněmi a sílami, které mají, stejně jako západní euroatlantická civilizace válčí svými sílami a zbraněmi.

Dále však s Vámi můžu pouze a jedině srdečně a hlavně nestále nesouhlasit. Totiž, buďto jste zapomenul zmínit, anebo to vůbec nevíte - Vy pane se vůbec ani náznakem nedotýkáte prapříčiny vzniku takového fundamentálního postoje z jejich strany. Proč oni chtějí tu naši civilizaci zničit !? Vy zcela zjednodušeně pouze předkládáte vizi, že ta naše civilizace je taková príma civilizace, kde lidičky žijí svobodně a radostně, kulturně a zbožně, nikomu nijak neubližujeme, všem naopak stále pomáháme a to zcela nezištně atd atd atd. A tedy, že takovou vynikající a bohulibou civilizaci máme povinnost dále jakýmkoliv způsobem bránit, a jak vidno z Iráku - násilím šířit do světa tak dlouho, až jej celý ovládne. Vy to sice přímo takhle nepíšete, ale mezi řádky to takhle trčí !

Proč to vše ta naše civilizace dělá ? To se zase ptají oni, islamisté a jasně vidí, že s náma rozhodně není možná žádná domluva. My je totiž skutečně nehodláme respektovat. My chceme jen tu jejich ropu a plyn, avšak rozhodně nemíníme tolerovat islámské náboženství a příslušné zvyklosti. Jsou totiž v rozporu s našimi zvyky a pohledy. A myslíme si, že máme právo jim to nutit.

Tedy ta nedohoda je evidentně oboustranná !!

A vy pane navrhujete zahájit boj na domácí frontě utužením kázně obyvatel - tak to my tady v Česku mnozí ještě dobře pamatujeme - bdělost a ostražitost. Já tedy nevím, jak to chápat - buďto vůbec nechápete ani, co navrhujete, nebo to víte. Tedy nás potěš pan Bůh - bude to totiž džin, vypuštěný z flašky, ale nikdo dopředu neví, komu vlastně ten džin bude sloužit.

Já mám lepší nápad. Navrhuji tzv Boží Soud ! Přirozeně je to fantasmagorie - USA totiž nedodržují žádné smlouvy a dohody, pokud by to nebylo v zájmu USA, tedy se nedá čekat, že by se podřídily výsledku Božího Soudu. Jenže - proč se má kdesi v Tikrítu denně vydávat LEHO na akci, aby splnil denní limit zlikvidovat 10 iráckých dětí ? Domluvte souboj deseti amerických a deseti arabských bojovníků, vyzbrojených meči, dýkami a oštěpy. A na neutrální půdě nechť tito vybojují čestný boj a vítězem bude vítěz - tedy ta strana, která přežije.

Tady by se LEHO mohl vyznamenat, coby nesmiřitelný bojovník.

61677

16.07.2005 11:30

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nikoliv, pane LEHO, nepřekročil jsem svoji normu tekutého chleba. To Vy sám jste to kdysi napsal, že po večerech máte tuto bohulibou zábavu. Já jsem to samozřejmě vzal jako nadsázku, nicméně jste to napsal Vy. Já to jen sem tam použiji - taky spíše ve srandě.

Jen tak mimochodem - chápete tu ironii? Vy jako přislušník nejsilnější armády světa bojujete proti mnohařádově slabšímu protivníkovi, přičemž jste ale vlezli na jeho výsostné území a ještě mu vyčítáte, že nebojuje čestně ! Že se nepostaví se špuntovkou proti tanku. Hm.

61951

16.07.2005 11:37

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Nikoliv, sloveso respektovat si představuji, že má význam něco jako "uznávat a nezasahovat". Tedy uvedu příklad:

Pán X vlastní pozemek 10 000 m2 a na něm má postavený stan a celoročně takhle bydlí. Je to jeho svobodná vůle, takhle bydlet. Pán Y jej "respektuje" - to znamená, že ačkoliv třeba pochybuje o správnosti takového řešení bytové otázky, přesto pana X k ničemu nenutí, třeba aby prodal pozemek a za nabytý peníz si koupil ve městě garzonku. Prostě jej respektuje.

Zkuste mi naznačit, jak chápete slovo respektovat Vy. Nejlépe třebas na nějakém skutečném případě ze života, třeba na Iráku.

61953

16.07.2005 11:50

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Já si osobně myslím, že válečné konflikty by se obecně měly nahradit takovými divadelními válkami pouze omezených skupin reprezentantů protivných stran. To by totiž hodně ušetřilo prostředků, přírodu, lidí atd.

0no by to pak skutečně bylo něco na způsob Božího soudu. Jo, "Pravda sice zvítězí" - koho ale třebas za 100 roků ještě zajímá jakási pravda, žejo. Kdyby třebas ve II. světové vyhrál Hitler, nemyslete si, že by se něco zase nějak moc změnilo - svět by šel dále, pouze prostě jedna výhybka na cestě přeskočila trochu jinak.

Ostatně - kdyby v bitvě u Poitiers vyhráli Arabové a ne Frankové a pan Martel, možná by lidi přistáli na Měsíci již v 15. století ! V té době totiž nevyhrála strana pokroku, humanismu, vzdělání a lásky - vyhrála to strana temného středověku, prolévané krve, lží a přetvářky - tak zvané "křesťanství". No a pan LEHO to nejspíše ví, že bojuje za lháře a podvodníky, proto ta žlučovitost - argumentů nemaje.

61954

16.07.2005 12:06

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: Symptom, nebo pricina?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

A neměl náhodou podle mírových smluv z roku 1991 Saddám podat důkazy, že zbraně už nemá?

Jsem pane LEHO v hrůze, aby třebas někdy někdo nenařídil mi, abych vydodal důkazy, že nevlastním například atomovou bombu. Jak se něco takového vlastně vůbec dá dokázat ? To mi připadá jako černý sen.

Já si původně naivně myslel, že to dokazovali inspektoři, kteří měli volnost pohybu a kontroly. A věřím, že kdyby Saddam se pokoušel omezovat činnost inspektorů, nebylo nic jednoduššího - hodinové ultimátum, nálet a srovnat objekt, který Saddam odmítl vydat ke kontrole, se zemí. Celý svět by USA tleskal ! A kontroly by šly jako pomásle.

Dneska sedí stotisícová armáda v opevnění a bojí se vystrčit nos. Miliarda mohamedánů je stále více nasraná a už už na sebe věšejí bomby a masakr bude ve velkém a po celém světě, to pane Leho nemůže USA vyhrát ani omylem.

Vy to stále nechápete, že to Vy a Vám podobní pro USA kopete hrob ? Nás tady urážíte idiotskými řečmi o našem antiamerikanismu a sám svými činy Ameriku pohřbíváte. Musím si nutně položit otázku, jaké jsou vlastně Vaše záměry - chcete skutečně USA co nejvíce poškodit, nebo jste jen tak tupej ?

61955

16.07.2005 12:31

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: Původ fundamentalismu

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Trochu bych si dovolil uvést příklad, který svědčí spíše o opaku ! A sice starověká kultura Sumerů, která sama o sobě dosáhla zcela fantastického civilizačního vrcholu a styk s okolím na ní měl zcela naopak spíše zničující vliv.

Tedy se skutečně nedá toto tvrdit, aniž bychom studovali dějiny Sumeru abychom zjistili, jak toho Sumerové dosáhli. A ostatně - Sumerové nebyli sami. Podobně se takto dá dívat i na čínskou civilizaci ve starověku, na civilizaci Mayů, Inků a našly by se i další příklady - třebas Harappa v Pakistanu. Ve všech těchto civilizacích se o "obohacování vlivy zvenčí" nedá rozhodně mluvit, naopak - jednalo se o vlivy zvenčí, které ty skvělé civilizace fakticky vždy zničily.

61956

16.07.2005 12:57

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: rozdilne kultury

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Před 500 léty jistý pán Nostradamus toto předvídal, tedy onen postupný "multikulturní úpadek" Evropy. Ovšem, pan Nostradamus se s tím vypořádal rychle a dokonale. Předpověděl válku, kterou pojmenoval "Středomořská válka". Tato válka začne pro Evropu dost blbě a dlouho se Evropa bude tak tak bránit - řada zemí bude značně poničena, nejvíce však Francie a Italie. Evropané však postupně převezmou iniciatívu, výsledkem války bude drtivé pokoření Islámu, Mekka bude srovnána se zemí a řada posvátných míst bude vymazána z povrchu zemského. Což bude odveta za srovnání Říma a Vatikánu se zemí.

Tedy skutečně se s tím Nostradamus nijak nebabral. Ale v těchto jeho proroctvích je na počátku okrajově zmíněna Amerika a USA. USA totiž hned na počátku Středomořské války stihne nějaká přírodní katastrofa, následovaná neslýchanou ekonomickou klrizí a občanskou válkou v USA. Nostradamus dosti lakonicky konstatuje, že USA jako politická a ekonomická síla přestává tímto existovat.

61957

16.07.2005 13:57

Saturnin

Úpadek řemesel = úpadek civilizace !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

To je sice až moc veliká zkratka, ale zhruba se to dá takhle říci. Každý výrobek má jakousi svoji hodnotu a ta hodnota je dána sumou lidské práce, do výrobku vložené. Je sice pravda, že existují i takové věci, záměrně neříkám tady, že výrobky, ve kterých skoro žádná lidská práce není a přesto jsou hodnotné, třebas takový půlkilový valounek zlata.

Bída moderní doby spočívá v tom, že umíme sice vyvrábět spoustu výrobků, ale ty mají velmi nízkou hodnotu, lidská ruka se jich totiž dotkla pouze zprostředkovaně. Tedy, když bychom posuzovali bohatství svého života hodnotou věcí, které nás obklopují, žijeme strašně chudobně, navzdory zdánlivému bohatství množství všlijakých zbytečností.

Naše moderní jeskyně jsou zasviněny spoustou těchto bezcenných zbytečností, lidé však si již ani neuvědomují, jak se jejich život zplacatil, že vlastně žijí na smetišti... On to viděl pan Jirotka již tehdy, ale kdo Saturnina četl, ten jestě zaznamenal jistý optimismus.

Nevím nevím, jak by to napsal pan Jirotka dneska ??

61960

16.07.2005 16:50

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: Nechci do toho kibicovat, protože na to nejsem kvalifikovanej,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Ještě jsem nikdy nešel do akce ověšený trhavinama, tedy zkušenosti taky nemám. Nicméně však je jasné, že použité trhaviny by měly mít jakési minimální vlastnosti. No a důležitá vlastnost, kromě jednoduchosti výroby, láce a dostupnosti surovin, by měla být bezpečnost.

Prostě, pokud to má mít smysl, musí být ta trhavina dosti laxní povahy, aby ji neaktivovalo "nasednutí mouchy".

Mám úspěšně odzkoušenu zcela bezpečnou trhavinu s ohromnými účinky. Jedná se o trhavinu na bázi manganistanu draselného a hliníkového prášku. V zásadě je tato trhavina zcela flegmatická a nejde ji jednoduše zapálit . Když se správně namíchá s převahou hliníku, potažmo ještě lepší je prášek z tzv. elektronu, jedná se o strašnou věc. Odzkoušeno, spolehlivé, jednoduché, dostupné, levné, výkonné, bezpečné. Vřele doporučují - pes to nevyčuchá, jedná se o zcela běžné propriety. Tisíce děkovných dopisů, nebudete zklamáni.

61969

16.07.2005 17:51

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Jsem Vaší oslnivou logikou zaskočen ! Jak jste na to přišel, že schvaluji: Tim, ze to schvalujete, radite se do te same kategorie podlidi, jako magori vrazdici nevinne deti... ??

Já jsem přece neřekl ani Ň o tom, že souhlasím s tím, že někdo se ověší 10 kg semtexu, do ruky spínač a jde poklábosit se svými osvoboditeli, toho času rozdávajícími bonbony dětem. Jestli ano, jestli to někde říkám, Vy mi to jistě vysvětlíte kde a já se nad sebou fakt zamyslím.

Ale na druhou stranu - co očekáváte Vy od svých protivníků ? Já Vás chápu, spočítali jste si, že máte mnohem lepší zbraně, že máte komunikační systém snů, že máte sledovací systémy, které nedovoli protivníkovi , aby udělal krok, aniž by jste to zaregistrovali.

Tedy jste tu válku měli dávno vyhrát a to beze zbytku. Ale nikoliv, stojí proti Vám stále protivník, který nebude slábnout, nýbrž sílit. A venku jsou stamiliony dokonale nasraných muslimů, kteří jen jen čekají, že se taky zapojí. A Vy jim nadáváte do teroristů, džihadistů, říkáte o nich, že to jsou zbabělci atd atd.

To tedy vysvětlete Vy mi - ti lidé se postavili na odpor největší vojenské síle všech dob a Vy je pasujete za zbabělce. Nejste ochoten říci, že jsou partyzáni, ne - jsou to zbabělí teroristé.

Mě by zajímala Vaše představa, jak asi podle Vás ta válka měla vypadat, jak s Vámi měli čestně bojovat ? Aby jste o nich neřekl, že jsou zbaběli teroristi, ale že k nim budete mít profesionální úctu jako ke zdatnému protivníkovi .



61976

16.07.2005 20:15

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: S tím nelze souhlasit - to by jsme vypustili džina z flašky!

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Pane LEHO, opět musím hodit brzdu Vašim zběsilým úvahám. Jestli bych eventuálně já přebral tekutého chleba, byla by to čistě moje soukromá věc. Ale vy jste voják na nepřátelském území, vy by jste neměl holdovat žádným návykovým látkám. Vysvětlete mi tedy, jak je to možné, že jim holdujete ?

Já si totiž zmatenost Vašich myšlenek jinak neumím vysvětlit. Znovu Vás přátelsky nabádám, jednak se vzchopte a zkuste uvažovat trochu logicky a nedělejte ostudu a jednak mi vysvětlete znova svůj myšlenkový postup, kterým jste mě kamsi zařadil, jak vy říkáte Jelikoz takove cineni omlouvate, tak se radite mezi ne. Dekuji pekne, takze take o vas vime, kam vas zaradit...


Zkuste pomalu číst, co jsem Vám napsal a odpovědět mi, jak by jste Vy očekával, že budou s Váma bojovat Vaši protivníci. Předpokládám, že si profese "voják" vážíte, jste profesionál. Jak by podle Vás měl bojovat protivník, aby jste je nepovažoval za hovada, zbabělce a zločince. Aby jste třeba uznal, že je třeba partyzán. A všimněte si, že já nic netvrdím, stále se jen ptám odborníka na jeho názor.

Tedy Vás snažně prosím, aby jste mě nezařazoval nikam do nějaké své databáze !! [pláč]

62000

16.07.2005 20:33

Zhoubný multikulturalismus a islámský fundamentalismus

RE: Symptom, nebo pricina?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Technologická nadřazenost západní civilizace nad zbytkem světa a konkrétně zde nad islamisty je dočasná, pane LEHO. Já se Vás ptám záměrně, co vlastně děláte, jestli úmyslně pohřbíváte západní civilizaci nebo jen nechápete. Nebudu již opakovat to o té tuposti, to se omlouvám, to bylo zbytečné.

Západní civilizace stojí před ropným krachem, pane, přesněji řečeno možná již stojí v ropném krachu . Západní civilizace ze dne na den strašlivě zchudne a začne být tou nejubožejší společností, že by se i dnešní chudý svět nad náma ustrnul. Protože oni nezchudnou, oni začnou bohatnout. Ale my, celá ta naše společnost, my strašně zchudneme. Budeme umírat hlady uprostřed hromad zbytečných věcí, budeme bloumat po prázných supermarketech a budeme se vraždit navzájem kvůli skyvě chleba jako zvířata.

Protože ta naše skvělá společnost jede již jen setrvačností, pane, Vy zřejmě příliš neuvažujete systémově. Vy tady totiž prezentujete ty nejubožejší propagandistické kydy, což dává tušit hloubku Vašich informací a myšlenek. Tedy určitě ani netušíte, jak svou činností USA táhne svět do té nejstrašnější katastrofy.

Velmi bych Vás pane LEHO prosil, aby jste si na mě vzpomenul, až se i Vám začne jevit, že to jaksi není to pravé ořechové. Těžko již si poklábosíme po internetu - to již bude jen vzpomínka. Nebude elektrika na blbosti. Až tak to bude - a brzy !!

62002

17.07.2005 10:42

Saturnin

RE: Úpadek řemesel = úpadek civilizace !

Petr Gejdoš 83.?.?.?

[smích] [smích]

Nečekám Nobelovku, na co by mi byla - již bych si jí stejně moc neužil, času tento svět již mnoho nemá a jiné hodnoty budou již brzy skutečně hodnotné. K tomu nutno dodat poznatek, že jak člověk postupuje směrem od Čukotky na západ, tak čim blíže k LA, tím přirozená inteligence - nejen v oblasti ekonomiky - obyvatelstva znatelně klesá.

Proč to píšu - nedělám si naději, že bych Vám (a nejen tedy Vám) dokázal vysvětlit tu ekonomickou zákonitost hodnoty. Jestli o tom psal něco Marx, to vážně netuším, předpokládám však, že jsou tady odborníci, kteří stále hodnotí, kdo tu je jaký bolševik - ti možná znají Marxe nazpaměť [chechtot] . Nechci jmenovat, zagágá to samo.

Já jen naznačím, že když mluvíme o práci a vytvořené hodnotě - ty automaty, co dělají pak samy třebas ty mobily, ty se asi stvořily podle Vás samy, těch se "lidská ruka nedotkla".

A ještě jinak - na co já bych plácal tisíce slov s vizí pochybného výsledku - stačí ještě chvíli počkat a pak to všichni budou chápat sami od sebe, co má a jakou hodnotu. Sice už to bude k ničemu, ale co já s tím ....

62064

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 22

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,37 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,22 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 808,09 Kč
1 unce stříbra
394,57 Kč
Bitcoin
175 558,50 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 49 024 497