Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Antiseptik

Nalezeno 2706 příspěveků, 826 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

18.05.2006 20:24

Postřehy našich amerických krajanů

RE: Proc emigrace?

Antiseptik 65.?.?.?

[cool] Ať vám slouží ať jste kde jste. [cool]

106331

18.05.2006 23:11

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Nebrečme, ale jednejme

Antiseptik 65.?.?.?

Za problémem přistěhovalectví se dá většinou najít něco co ho způsobuje. Není nijak normální, aby se lidi hrnuli někam jinam když nemusí. Já bych důvod viděl v tom jak mocné země udělali z těch méně mocných, ještě více neschopné uživit v klidu vlastní obyvatele, čili za vším je někde zahraniční politika někoho jiného. To, že se tito lidé nakonec stěhují do zemí které jim to způsobili, je odplata za utrpení způsobené většinou po mnoho generací. Ono dost dobře nejde oblbnout domorodce a nabídnout jim korálky za suroviny do nekonečna, dříve nebo později, dnes už více méně dříve, na to přijdou a nebude se jim to už tak líbít. Nebo si snad někdo myslí, že kdyby jsme je bejvali nechali na pokoji žít svým vlastním stylem, že by se k nám hrnuli? Jo kdysi to moholo vypadat jako bezva obchod, suroviny za facku a ještě spousta laciný pracovní síly to vyhrabat, ale za všechno se jednou platí.

106342

19.05.2006 03:05

Hugo Chavez varuje USA

RE: Pozerám, že asi nikto z Vás nemá ani paru o Chavezovi.

Antiseptik 65.?.?.?

Někteří z nás to tuší. Moc se mi líbí jak Chavez odkoupil Argentinský dluh IMF, čímž vymkl další zem z jejich rukou. Peníze z oleje se dají použít všelijak, někdo pomáhá, někdo hrabe. Bojovat proti rozmohlé a mocné klice usurpátorů je sice těžký a nebezpečný ale nutný. Fandím jihoameričanům.

106368

19.05.2006 23:11

Hugo Chavez varuje USA

RE: Pozerám, že asi nikto z Vás nemá ani paru o Chavezovi.

Antiseptik 65.?.?.?

viete, pan Zap, nech uz sa to vyvinie akokolvek, mam pocit, ze vsetko je lepsia alternativa, ako sucasna orwellstina, v ktorej zijeme.

Přesně tak, protože jinak bychom museli vzít v potaz nejen boj proti nacismu, který mnohým pouze přinesl komunismus, ale i boj proti komunismu, který nám přinesl NWO. Pokud dojde po pádu NWO k nadvládě Latinos nad světem, bude se proti tomu bojovat pak. Horší to být nemůže.

106423

19.05.2006 23:30

Hugo Chavez varuje USA

RE: Pozerám, že asi nikto z Vás nemá ani paru o Chavezovi.

Antiseptik 65.?.?.?

Na to, že vlastně právo na vlastnění zbraní mají v konstituci přesně kvůli tomu, aby zabránili tomu co se tam dnes děje, tak si nechávaj dost načas. [chechtot]

106425

20.05.2006 00:26

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

RE: Zlata slova!

Antiseptik 65.?.?.?

No taky není divu že se mnohde rozcházíme z Chomským, Finkelsteinem i mezi sebou. Každý totiž myslí sám za sebe, což nevylučuje, že se v něčem shodneme ale nezaručuje že budeme vždy souhlasit. Nejsme žádnej Think tank, ale naprosto nezávislí diskutéři, kteří se ani osobně neznaj. Pokud s vámi budu souhlasit v jedné věci, mám se cítit povinen souhlasit i jiné, nebo naopak přestat souhlasit v té první? [oči v sloup]

106428

20.05.2006 02:57

Hugo Chavez varuje USA

RE: Hugo Chavez

Antiseptik 69.?.?.?

Pochybuju že si v dneštní době vůbec někdo idealizuje státníka kdekoliv. Pokud ale státník udělá něco, zcela očividně ku prospěchu vlastní zemi a lidu, je třeba za tím hned vidět nějakou kulišárnu? Podle této metody by byl Bush super, neb tím že dělá to, co nehorší lze se vlastně vyhýbá nařčení, že dělá kulišárnu, protože je očividná? To už není newspeak, to je newthink. [velký smích]

106452

20.05.2006 03:03

Hugo Chavez varuje USA

RE: Soudruh Hugo Chávez

Antiseptik 69.?.?.?

Boj z narco-obchodem jde výborně. Je ovšem potřeba pochopit proti čemu se bojuje. Bojuje se proti drug obchodu který není doposud v rukou anebo alespoň pod kontrolou bojovníků proti narco-obchodu. Účelem není odstranit obchod z drogama ale ovládnout ho. A to se daří. Kdyby opravdu někdo nahoře chtěl potlačit drogy, tak už dávno jsou potlačený alespoň dvacet let.

106454

20.05.2006 03:18

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

RE: Zlata slova!

Antiseptik 69.?.?.?

Člověk se v podstatě v něčem rozchází skoro z každým, pokud ne, tak to je jenom proto, že ho ještě dost dobře nezná. To ale nevylučuje se dovolávat věcí v kterých s ním souhlasí. Kdyby jsme museli souhlasit se vším než se můžeme něčeho dovolávat, nikdo by se nedovolal a žili bychom na planetě se šesti a půl miliardama států, každý z počtem obyvatel jeden. A jako representanti těchto států bychom museli dělat ústupky, přimuřovat oko, jakoby neslyšet, abychom se vůbec domluvili alespoň na něčem. Takže to děláme rovnou, protože je to stejně nutný. Ani se svým nejlepším přítelem nesouhlasím na sto procent, ale respektuju rozdílné názory v určitých věcech, a někdy s úsilím. Takže dovolávat argumentů se může každý, pokud ten specifický argument odpovídá jejich názorům, ač se v mnohém jiném klidně rozchází.

106457

20.05.2006 03:34

Hugo Chavez varuje USA

RE: Pozerám, že asi nikto z Vás nemá ani paru o Chavezovi.

Antiseptik 69.?.?.?

To ovšem není moc dobrá visitka američanů, pravda začíná být všude jinde na světě docela jasná. Že by pod svícnem tma? [vyplazený jazyk]

106460

20.05.2006 03:40

Přeje si EU a/nebo USA občanskou válku v Palestině?

RE: Kdyby skutečně šlo Izraeli o mír, už by dávno byl

Antiseptik 69.?.?.?

Ne tak docela, alespoň já ne. Nevidím Abbase jako naprostého vyvrhela, dokonce si myslím, že si sám myslí že dělá třeba dobře. Bohužel je situace jiná a dobře pro Palestínce asi nedělá, neb se nechává zneužívat, ustupuje a nikam to nevede a lid mu nevěří. Podobně jako Hácha.

106462

20.05.2006 13:14

OBSE v „kritickém bodě v boji proti antisemitismu“

RE: Antisemitismus apovesti o holocaustu ,k pouziti ,jako ideologicke zbrane.

Antiseptik 69.?.?.?

Bylo by zajiste dobrym opatrenim zjistit ,kdo valstni tento The National Post ,tak ,jak se zjistli malir karikatur proti muslimskemu nabozenstvi,myslim ,ze cas ukaze ,nakolik se tato historka zaklada na pravde.

Netřeba zjišťovat. National Post je "flagship" Hollinger International, stejně jako Jeruzalem Post v Israeli. Publikace dobře známého "Lorda" Conrada Blacka původně z Kanady. Nějak se mi ale zdá že ta aféra s jeho soudem v USA, o rozkrádání Hollingera pro vlastní účely utichla, možná že Konrád místo do basy půjde do vlády?

106492

24.05.2006 16:28

Blog Zvědavce je konečně zde!

RE: jeste blog

Antiseptik 69.?.?.?

Vybíral jsem pro manželku webový e-mail. Jak jsem viděl u Google mail oznámení že není třeba mazat staré emajly,neb vám dají gigabity k disposici, neubránil jsem se pocitu paranoji. Program, který vám ani nedá možnost věci zase vymazat je víc než podezřelej.

106910

11.06.2006 21:25

Teroristé na baterky

RE: teroristi v Kanadě

Antiseptik 65.?.?.?

Naprostý souhlas s Panem Zapem. Dokonce bych se domníval, že nebýt přistěhovalců co sem stále přicházejí, by tu bylo mnohem hůř než je, díky Naftě a podobným vymoženostem. Alespoň noví emigranti trochu zvyšují trh a přinášejí nové zkušenosti a zájmy.

108002

13.06.2006 04:53

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Antiseptik 69.?.?.?

Na Debce? Tak to je mi pak jasný. Hergot vy byste snad věřil i rádiu Yerevan. Debka není nic jiného než Zionistická propagace. Tam se dočtete věci, že by jeden nevěřil. Proti Debce jsou i Fox News naprosto věrohodný. [chechtot]

108055

13.06.2006 14:26

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Antiseptik 69.?.?.?

Ne tak docela automaticky nehodnověrný, ale Debku znám a je k zcela k pobavení. Rozhodně se nedá řadit mezi seriozní zdroje informací, spíše takovej "feel good about yourself, if you are a zionist, because we can never do anything wrong, being number one" site.

108074

13.06.2006 14:50

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Antiseptik 69.?.?.?

Otázka je co je více pravděpodobný. Zda IDF, která je známá bombardováním Gazy skoro denně, by to byla schopná spáchat, nebo zda se zdá praděpodobný, že si někdo bude dávat sám na vlastní pláž, kam jejich lidi chodí, miny. [oči v sloup] Věřit se jistě nedá nikomu, ale pro některý platí, že se věří tomu, co se jim víc hodí. Jako v případě 911, kdy mnozí raději věří, že fysikální zákony a zákon pravděpodobnosti prostě ten den neplatily, děli se holt zázraky. Sice by to znamenalo, že bůh není na jejich straně, když tak bezva pomáhá teroristům a že jejich slavná air defence je banda neschopnejch blbců, ale nešť, lepší než si myslet že je něco špatně ne? [chechtot]

108077

13.06.2006 23:20

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: Najděte si odkaz na Debce

Antiseptik 65.?.?.?

Dobrá rada pro Arkana. Příště až se říznete do prstu, můžete ušetřit peníze. Nekupujte si antiseptickou mast, strčte si prst do prdele. Vám to očividně vychází na stejno. [velký smích]

108124

14.06.2006 17:13

Masakr sionistů přivádí Izrael do stále větší izolace

RE: predposrany Zvedavec a Češi

Antiseptik 69.?.?.?

V boji jde pouze o množství. Pokud máte dostatek ochotných bojovníků, tak než je protivník všechny postřílí, ti šikovnější získají bojové vzdělání. V dlouho trvajících válkách (více než rok dva) technika z kterou začínáte nehraje roli. Roli hraje s jakou technikou skončíte. Jak vidno z druhý světový, i britové dokázali zkonstruovat spitfire a vyrobit v dostatečnym množství za méně než rok a to ještě v továrnách pracovali ženský z domácnosti. Když se musí tak jde všechno. Problém američanů dnes je fakt že jsou vlastně agresoři, bojují jinde než doma a tudíž vlastně nemusí, můžou alespoň teoreticky jík klidně domů a nikdo je nebude pronásledovat až tam. Díky tomu tu válku prostě vyhrát nikdy nemůžou, nemaj totiž nutnost. Nutnost má jenom Bush, Cheney a Rumsfeld a ti by to nevyhráli i kdyby tam šli. Co se týče vojenský technologie, ta se ve válce utajit nedá, každá strana má k disposici dost protivníkových strojů se z nich poučit jak je buď přeprat, nebo dokonce udělat lepší. Jistě že Iráčtí povstalci nevyrábí nic, ale nepochybuju, že pokud vydrží tak se najdou země, které za možnost se poučit z ukořistěných US strojů to radostně vyrobí a nejen pro ně, pokud to bude stát za to. Nikdo se nebude párat s rozebíráním Humvee, neb to nestojí za tu práci. Nic na tom není s čím si neporadí zastaralej RPG nebo trubková bombička. Pokud US roztáhne válku i do Iránu, uspíší tím vlastní konec o mnoho let. Když US zabije 100,000 Iráčanů a Iránců, naserou jen přes miliardu jinejch tak že se přidaj. Kdyby Irán zabil i 25,000 americkejch vojáků, tak bude chtít jít ten zbytek rychle domů a nikdo se nepřihlásí. Vše je pouze v nutnosti a američani (jako lidi) holt tak nutně bojovat na středním východu nemusí. [mrknutí jedním okem]

108184

21.06.2006 16:01

Nad důchodci se smráká

RE: Jak to vidím já jako důchodce

Antiseptik 69.?.?.?

Problém je mnohem víc fundamentální. Jak já, jako v brzku nastávající penzista a nebo mrtvola (whichever comes first), to vidím. Naše civilizace, slavná, dobyvačná a samochválou oplývající si totiž sama na sebe nikdy nevydělala a vydělat ani nemůže. Dokud byly kolonie, tak se to čerpalo z nich. Žijeme celkově nad poměry, utrácíme kolektivně peníze které nejen nemáme ale ani nikdy mít nebudeme, místo jistot stále na sebe bereme nová risika, půjčky, hypotéky, investice, a to nejen jako jednotlivci, tam máme ještě jakš takš osobní výběr, ale i celospolečensky a s tím prd uděláme. Země, která mě umožnila skoro 40 let se uživit mě nabízí na stáří tak málo, že jí to nebudu moci vracet. Abych vůbec přežil stáří, tak se budu muset opět přestěhovat, tentokrát ty parametry jsou jiné. Nejde o pracovní příležitosti ale o relativní cenu přežití. Tedy zem teplou, s lacinými potravinami a dostupným nájmem za bydlení.
Všechny doposud zmíněné důvody tohoto problému ostatními diskutujícími jsou v celku správné, avšak fundamentální problém je ve stylu života. Blahobyt západu, jak ho známe, byl původně založen na levných surovinách zpracovaných zde k velkému zisku. Dnes se to otočilo, neb levné suroviny jaksi došly. Aby se dále udržela úroveň zisku, výroba se přemísťuje tam kde jsou levné pracovní síly. Nejen že se takto nedá vybudovat nic co vydrží, ke všemu se zapomíná na cenu transportu, která je sice dnes směšně levná ale nemusí ani nemůže levnou zůstat. Mimo to čím víc přemístíme výrobu do levných zemí, tím méně peněz zbude v těch bohatších na kupování produktů z těch levných. Jsme prostě zcela mimo rovnováhu, v honbě po rychlém a velkém zisku jsme zrušili, a to už hodně dávno, rovnováhu. Dnešní ekonomika není rovnice, jen se tak tváří, neboť to rovnice teoreticky být vlastně musí. Prostě se určité věci, které by rovnici zrušili v teorii, vypustí a zapomenou. Jádro pudla je v tom, že globálně se to vyřešit vlastně nedá ani teoreticky, a uzavřenou strukturu nezávislých zemí a komunit, kde se to vyřešit dá, jsme zrušili. Ovšem největší problém do budoucnosti je v tom, že rušíme rovnováhu i ve třetím světě a ti, až na ně dojde, nás udupou do rozpraskanýho betónu bosýma nohama, a já se jim ani divit nebudu.
"...wont be nothing you can measure any more, the blizzard of the world had crossed the treshold and it overturned the order of the soul.." Leonard Cohen The Future
Omluva, přeložit to nedokážu, alespoň ne dostatečně obstojně.

108621

21.06.2006 17:18

Nad důchodci se smráká

RE: Jak to vidím já jako důchodce

Antiseptik 69.?.?.?

Jistě, hodně to má co dělat z výchovou nové generace. Ta byla vychována nikoliv školním systémem ale reklamou. Ona reklama má mnohem horší vliv na výchovu než se na první pohled zdá. Není to jen věčná iritace, ale formuje to očekávání příští generace, lze koupit či pronajmout auto, ač na něj nemáme, vychovává to lidi k přesvědčení že to mít prostě musí hned teď, neb na to mají nárok. Mě to neoblbne, ale novou generaci? V klidu.

108628

21.06.2006 18:32

Nad důchodci se smráká

RE: Jak to vidím já jako důchodce

Antiseptik 69.?.?.?

K tomu tržnímu hospodářství. Potíž je, že se o nic jiného nestará než o trh. Život je ovšem poněkud pestřejší než jenom nakupování. Tržní hospodářství ignoruje všechny, z kterých už nekouká zisk, důchodce si už nic moc nekoupí, banka mu stejně nepučí, tak co s ním? Jsme právě proto v této situaci, že ignorujeme vše ostatní kromě prodeje, zisku, trhu atd. Otázka tedy je, zda je tento svět pro trh, nebo je trh pro lidi. Pokud, a to se zdá že ano, je existence společnosti pouze pro trh, pak funguje výborně, trh jede, prachy se dělaj, úspěšně se podařilo dokonce lidi tak zamotat, že jim nakonec nic nezbude. Skvělé. Ovšem pokud by tato společnost lidí měla sloužit jim, tak je to katastrofální kalamita. Takže jde o to se rozhodnout o co nám všem kolektivně jde, zda je důležitější aby každý měl něco a nebo zda se nám zdá lepší když raději bude mít pár jednotlivců co nejvíc. Boháčů, ani chudáků se ptát nemusíte, víme co by odpověděli. [chechtot]

108636

21.06.2006 22:03

Nad důchodci se smráká

RE: Jak to vidím já jako důchodce

Antiseptik 69.?.?.?

To je jenom částečná pravda. Pokud by tyto čínské spokojené šičky prodávali hadříky pouze v Čině a za čínské ceny, bylo by po spokojenosti. Někde něco smrdí.

108651

21.06.2006 22:24

Nad důchodci se smráká

RE: Jak to vidím já jako důchodce

Antiseptik 69.?.?.?

S tím nemám problém. Ovšem vezmu-li tržní vztahy, tak to tam nevidím. Totiž jako obyčejný člověk musím soupeřit z kolosy, co si navzájem hrajou do kapsy, využívají všelijaké offshore výhody, doslova vydírají vlády, které jsme si my obyčejní lidé prý zvolili, avšak oni si je předem všechny koupili. Není to rovný boj, tudíž se to podobá tržní ekonomice asi jako kolo stíhačce. Oboje je z kovu a má sedadlo, ale skuste spolu závodit. Tržní princip je moc hezká teorie, možná že kdysi i fungovala, ale dnes je to už natolik vychýlený, že to jen tak vypadá z dálky. Z blízka je to ovšem jinak. Příklad, pracuji-li 20 km od domova v místě kam nejezdí městská doprava (zde celkem běžné), benzin zdražej, s tím se zdraží doslova vše, neb to souvisí, jenom mě nikdo nic nedá, každá pumpa má stejnou cenu a zaměstnavatel mi nepřidá, naopak mě spíš vyhodí, neboť i jeho výdaje stouply a bude je chtít ušetřit. Na co narážím je fakt že obyčejnej člověk holt nemá tu možnost strčit problém dál někomu jinému, za ním už nikdo totiž není, ale on je ten komu všechny problémy nakonec strčili jiní.

108657

21.06.2006 22:58

Nad důchodci se smráká

RE: Péče dětí o rodiče?

Antiseptik 65.?.?.?

Tak tohle je model o chlup lepší než rovnou zmáčknout knoflík a poslat celou planetu do pekel, vlastně asi spíš o chlup horší. Kdo by v tom chtěl žít? Dost bylo sci-fi napsáno ale jako odstrašující příklad, ne jako návod.

108661

28.06.2006 16:50

Zakažte kouření na veřejných místech!

Tak to je teda kuřba,

Antiseptik 65.?.?.?

koukám jak si kuřáci a nekuřáci dávaj tady pěkně zahulit. Jsem kuřák, uznávám však nárok nekuřáků, stejně jako kuřáků na čistý vzduch. Nárok je jedno, zda ten čistý vzduch ještě vůbec někde je, to je něco jiného. Co mě osobně nejvíc vadí, je jak se z kouření nenápadně vyrobila cesta jak zamlžit skutečnost. Planetu jsme zničili, ovzduší je plný naprosto všecho, nic z toho není zdraví prospěšný, ale vše co údajně stačí k nápravě je zakázat kouření. Pak bude na světě krásně. Nebude, protože bude úplně stejně, akorát nám ubude obětní beránek. Nebude to na koho svést. A to je proč se kouření nezakáže, protože kouření slouží k mnoha účelům, včetně zakazování kouření, které krásně demostruje voličům jak se o ně pěkně vláda stará. Ovšem prachy z daní na cigaretách, to taky není k zahození. Hlavní důvod však je, že zrušit kouření úplně by jenom vedlo k tomu, že by se ukázalo jak se ve zdraví občanů nic nezměnilo, a to se nesmí dopustit za žádnou cenu. Nebojte se kolegové a kolegině kuřáci, společnost nás potřebuje, bez nás by všechny škodliviny světa byli totiž na ně!

109255

Opisuješ oficiální prohášení bílého domu? Vymysli si alespoň něco originálního.

109258

28.06.2006 17:42

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

Antiseptik 65.?.?.?

Nic takového nerušte, v principu vláda odborníků je nápad dobrý. Zrušte ale politiky, tam je kámen úrazu. Lidi musej volit za sebe, ne za stranu. Já bych naopak rozpustil veškeré politické strany. Lidi by si měli volit lokální zástupce, jako lidi a ne jako členy nějaký strany. Otázka je kdo ty odborníky bude vybírat a co se bude považovat za odborníka, zda ten kdo se tím oborem živí a je na něm závislý, a nebo ten kdo tomu oboru rozumí. Trochu mi to celý připomělo když jsem zde přednesl vlastní nápad řešení lidské společnosti, hezky se do vás pustěj, uklovali by vás ale aby s něčím rozumným přišli, to zase ne. Pak se není čemu divit, že vládu vždy nakonec převezme nějakej halzl, co se uklovat nedá a klovající buď popraví a nebo alespoň zavře někam na Quantanámo. [smích]

109260

28.06.2006 17:45

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: !!!

Antiseptik 65.?.?.?

Dneska by na kouření svedli i když si kuřák a i nekuřák zlomí nohu, asi uklouz na vajglu. S těma alergiema mi to taky vrtá hlavou. Kde se to asi bere?

109261

28.06.2006 18:11

Týden bukvic

Já doposud nevím jak na to přišli,

Antiseptik 69.?.?.?

že se mají dělat parády za účelem oslavování homosexuality. Heterosexuálové žádný parády nedělaj. Sex je v podstatě intimní záležitost, nepatří moc na veřejnost, alespoň je to považováno ve slušné společnosti za neslušný. Takže mě homo-parády vadějí stejně jako by mě vadili hetero parády. Já taky nechodím po ulici skoro nahatej a nevytahuju se že jsem hetero. [oči v sloup]

109267

28.06.2006 18:38

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Pak jsem to už před lety pochopil dobře!!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Nikotin možná působí na mozek tak, že ho nutí přemýšlet i když to bolí? A nebo je to obrácená souvislost, ti co doposud kouří prostě nepodléhají populismu, ti co podléhají kouřit dávno přestali? Stálo by to za vědeckou studii, hlásí se dobrovolníci? [velký smích]

109273

28.06.2006 18:57

Týden bukvic

RE: Já doposud nevím jak na to přišli,

Antiseptik 69.?.?.?

No jo slavná gay pride, neboli hrdost že jsem homouš. Já jsem hrdej spíš na to, že jsem přežil takhle dlouho aniž bych se nechal oblbnout tendencema, hrdej na to, že jsem vychoval dvě děti do dospělosti jako myslící bytosti, hrdej na to jak jsem opravil to i ono sám bez pomoci, ale na to jak jsem sexuelně orientovanej teda hrdej nejsem, jsem takovej od přírody, žádnou zásluhu v tom nevidím. Když to někomu stačí ke štěstí... ať si teda pochodujou, ale povinný to pro mne nebude nikdy.

109277

28.06.2006 19:51

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Pak jsem to už před lety pochopil dobře!!!!

Antiseptik 65.?.?.?

Mě by ani nepřekvapilo kdyby se ukázalo, že je to všechno zcela obráceně. Totiž že ne že by kouření vedlo ke schizofrenii, ale že aktivita mozku vede ke kouření. Holt někteří kuřáci mají ten mozek trochu moc aktivní. Je mnoho jevů v naší společnosti kde se závislost jedné věci na druhé vidí obráceně, třeba US vojáci a násilí v Iráku. Nebýt vojáků, nebylo by násilí, ne že bylo napřed násilí a proto přišli vojáci.

109284

28.06.2006 19:55

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Minimalni stat

Antiseptik 65.?.?.?

Lidi sice volají po rovnosti, ale vlastně by chtěli být ti rovnější. Každej chce tu větší půlku, i když definice půlky říká že jsou obě stejné.

109286

28.06.2006 20:02

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Pane Honzo

Antiseptik 65.?.?.?

Nejen odborníci Honzoočko, ale i ti kazatelé přivedli tento svět tam kde dnes je, oni ke všemu nejvíc. Neočekávejte že budeme nepřemejšlet, neb jste to už všechno vymyslel a čekat se zadrženým dechem na spasení. Nikdo po vás nechce abyste to věděl, ale abyste řekl co si myslíte. Místo toho kážete jak ve středověku, kam byste se asi nejraději vrátil. My ale ne, máme přirozenou tendenci umírající demokracii raději léčit a ne jí rovnou pohřbít, zvláště když místo ní nic nemáme.

109289

28.06.2006 20:07

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

Antiseptik 65.?.?.?

Internetový volby není nic nového, teda alespoň jako nápad, i zde s tím někdo přišel. Naráží to pouze na jeden problém, že se to nehodí těm konvenčně zvoleným do krámu, protože se to nedá tak lehce ovlivňovat a podvádět jako dneštní systém politického spolčování. Zvlášť se jim nelíbí případné schvalování zákonů populací přes Internet, skončili by dohody dělané v zadní místnosti mezi poslanci, a ty jsou přece tak výhodné (pro poslance). [velký smích]

109291

28.06.2006 20:18

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Pak jsem to už před lety pochopil dobře!!!!

Antiseptik 65.?.?.?

Nepřekvapuje mě to. Zastávám názor že lidi kteří stále používají mozek, musí nakonec kouřit, aby to vůbec na tom světě vydrželi. [smích]

109295

28.06.2006 20:28

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: !!!

Antiseptik 65.?.?.?

Jinými slovy, dneštní populace se vyhýbá přirozenému očkování jako čert kříži. Raději věří expertům, že je ochrání přehnaná hygiena a lysol. A když vidí že je neochraňuje, místo aby toho nechali, tak ještě přidaj na důslednosti. [oči v sloup] Stav genofondu bych nevinil, ale jinak to bude kombinace nových materiálů, o kterých vlastně nevíme co s náma dlouhodobě udělaj a strach z přírodních virových zdrojů. Ale obchod je z toho zase výbornej co?

109299

29.06.2006 14:40

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Pane Honzo

Antiseptik 69.?.?.?

Je vidět že jste nikdy nečetl ani jeden z mých příspěvků, když nevíte které myslím těma my a pokud si dokonce myslíte že by to mohli být ti "malověrní, slabomyslní, posraní a podělaní strachy o svoje majetky", pak asi ani nemyslíte vůbec, jen tak něco plácáte aby to vypadalo že něco víte nebo si alespoň něco myslíte. Jednoho takovýho jsem znal, v momentě kdy si myslel že už všemu rozumí se pomátl nadobro.

109409

29.06.2006 15:00

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Pane Honzo

Antiseptik 69.?.?.?

Jistě, jedinný problém společnosti jsou lidi. Ale co byste místo demokracie navrhoval, aby to nebylo ještě horší?

109415

29.06.2006 15:03

Izrael znovu okupuje

RE: Je to k zblití

Antiseptik 69.?.?.?

Je to jako ve škole, když dva žáčci neustále zlobí. Nakonec se musejí poslat oba do kouta, každej do jinýho. Jenomže se k tomu učitel nemá a místo toho jednomu nadržuje a druhej je v koutě už dávno permanentně.

109416

29.06.2006 16:10

Izrael znovu okupuje

RE: Je to k zblití

Antiseptik 69.?.?.?

Je zcela evidentní dle názorů, že řešení buď není a nebo se musej Palestinci vyhubit. Nemá to žádnou cenu o tom vůbec diskutovat, neboť se nějakej ten důvod jak obhájit okupační sílu vždy najde. Nezbývá než zpočítat mrtvoly na každé straně a podle toho si udělat vlastní úsudek. A nadržovat se nemá.

109437

29.06.2006 16:29

Izrael znovu okupuje

RE: V noci ze stredy

Antiseptik 69.?.?.?

Holt je pro mnohé jednodušší věřit tomu čemu chtějí, pravda=souhlas. [smích]

109442

29.06.2006 18:43

Izrael znovu okupuje

RE: O co vlastne jde?

Antiseptik 69.?.?.?

Toto vypadá víc pravděpodobné než cokoliv jiného zatím zde předneseného a víc pravděpodobné než bych si přál. Mám už těch všelijakejch zákulisních techtlí dost.

109463

13.07.2006 16:25

Deníček Evropana

RE: ..............?

Antiseptik 69.?.?.?

Já se taky připojuji. Potvrzuje se pravidlo, že ač je hodně čechů rasistů, nejsou jimi naštěstí všichni. [cool]

110437

13.07.2006 16:31

Deníček Evropana

RE: Svatoušci

Antiseptik 69.?.?.?

Příště až angličtí fotbaloví fanoušci budou dělat někde bordel, bude lepší to svést rovnou na anglosaskou rasu. Hlavně že ti češi jsou takový slušní. Když je bílej člověk hajzl, je to jen vyjímka, pokud je to arab, cikán nebo černoch či žid, je to rasová vlastnost. My bílí předci jenom šíříme radost a blahobyt po světě. Ach jo. [bliji]

110439

19.07.2006 03:22

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Na syrske diktatory take dojde

Antiseptik 69.?.?.?

No, ani bych nerekl. Hned zvysili cenu na dosud rekordnich $76 za barel. To je jedine co hrabive araby zajima. Syrsky diktator po vrazde Rafika Haririho ztratil kredit i v muslimskem svete.

V které době žijete? Cenu ropy neudávájí Arabové ale bursa v Londýně a New Yorku. Jestli je někdo hrabivej, jsou to vaši přátelé v USA a UK.

110848

19.07.2006 13:51

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Izraelští zločinci

Antiseptik 69.?.?.?

Můžou si klidně v Israeli říct Got mitt uns, bude jim to stejně platný. Svět bude nakonec muset otevřát oči a vidět co se děje ač chce či nechce, jednou budeme muset tu hlavu z pásku vystrčit, už jen abychom se nadýchli.

110907

24.07.2006 19:23

Skutečné cíle Izraele

RE: Avnery nema pravdu

Antiseptik 69.?.?.?

Leóne kde to berete? Jesti jste Hezbalah, tak jste masochista. Koulím očima.

111372

24.07.2006 19:34

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

Antiseptik 69.?.?.?

Rusko je nebezpečí pro východní a střední Evropu. Dočasný ústup si nechce nechat líbit natrvalo. Rozehrává různé hry, podporuje tu toho, tu onoho, jak se to JEMU hodí.

A to chcete v dneštním světě vyčítat zrovna rusům? Bože ti jsou tak daleko ve frontě na mistry politiky pro vlastní zisk a čert vem spravedlnost, že se na ně nedostane ani kůrka. Amerika je na prvním místě už padesát či více let.

111375

24.07.2006 19:36

Skutečné cíle Izraele

RE: Co říkáte na tohdle??

Antiseptik 69.?.?.?

[bliji]

111376

25.07.2006 02:36

Skutečné cíle Izraele

RE: Avnery nema pravdu

Antiseptik 65.?.?.?

Zdá se mi že dost Hizbalu přeceňujete a děláte z organizace, která vznikla v podstatě na sebeobranu, strategicky myslící a velkou mocí oplývající skupinu. Já je nepodceňuju, zdá se že se bránit umí ale to co nám předkládáte je dlouhodobý plán na ovládnutí celého území a takové magořiny jsou vždy vymyšlené buď v Pentagonu a nebo v Tel Avivu. Ani Irán nemá ambice na ovládnutí světa, jen chce aby se mu to jejich věcí nikdo nesral. Avšak marně.

111412

25.07.2006 02:42

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Pohled zpet ,na udalosti v teto zemi-Libanonu.

Antiseptik 65.?.?.?

Člověče máte naprostou pravdu. Avšak to samý říkají oni o nás. Běloši taky vždy válčili mezi sebou, mír v Evropě nikdy nebyl, vystřílet nás všechny by pomohlo možná ještě víc. Nic jinýho na nás neplatí, zeptejte se Hitlera, Stalina, Napoleona...[smích]

111413

25.07.2006 16:09

Skutečné cíle Izraele

RE: Avnery nema pravdu

Antiseptik 65.?.?.?

Čím dál tím víc se posunuju ke stejnému vidění světa, že nic není jen tak pro nic za nic a náhodou. Není náhoda že Bush je prezident, ani Riceová, Rumsfeld, Cheney a ostatní nejsou náhoda. Nikdo jiný by nedokázal natolik provalit skutečné pozadí americké politiky, které se po padesát let úspěšně dařilo se tvářit jako hodný ač trochu naivní bohatý strýček, zatím co doslova uchvátili celý svět a jeho bohatství, vlastního nemaje. To co bude být musí. K střednímu východu: Čas není nikdy na straně těch co jsou zvyklí na okamžité a snadné uspokojení i za cenu dluhů, jako západní svět, ale těch co jsou zvyklí trpět desítky let a čekat až se to vyvrbí samo. Ti co si zvykli na to že se jim lže už nikomu nevěří. Nic je překvapit nemůže.

111462

25.07.2006 16:24

Skutečné cíle Izraele

RE: Nezzubý Libanon

Antiseptik 65.?.?.?

A USA a Irael a Evropa by si se Sýrií a Íránem poradili velmi rychle!

Asi tak rychle jako s Afganistanem?
Jinak k celému příspěvku? [bliji] [bliji] [bliji]

111465

26.07.2006 15:00

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Fotografie

Antiseptik 69.?.?.?

Nenechte se Mindy vyprovokovat k odporu k jedné, pravda nechutné fotce. Kdyby svět viděl a slyšel, nemuseli by v Libanonu sahat až tak daleko. Z jejich posice to ale bohužel vypadá že je nikdo nevidí. Mnoho dní bombardování a kde je celej svět? Akorát tak USA senechaj slyšet že snad ještě toho nebylo dost. Kde je rozhořčení světa nad takovým zločinem proti lidskosti? Po WTC celej svět posílal kondolence USA, a to byla kurva jen office bulding, kolik dětí tam asi bylo. A tohle bombardování stále trvá. Fotka se mi nelíbí ale já jim jí odpustím vzhledem k situaci. Co neodpustím jsou ty bomby.

111561

26.07.2006 15:04

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Bejrút

Antiseptik 69.?.?.?

Dobře Vanguarde, zjevně je IDF lidumil, když ničí jenom část města. Infrastruktura patří též k cílům kterým se má vyhýbat. [bliji]

111562

26.07.2006 18:57

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Ludvik

Antiseptik 69.?.?.?

Myslím že se chovají mnohem hůř. I SS nebylo natolik bezohledný vůdči civilistům.

111589

26.07.2006 19:00

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Antiseptik 69.?.?.?

Melou ale moc pomalu, třeba asi namazat osu?

111591

26.07.2006 19:50

Skutečné cíle Izraele

RE: Co den dal, vzal......

Antiseptik 69.?.?.?

Nikoho jinýho než GWB asi neseženete, ale možná že Kema by si dal říct?

111605

31.07.2006 03:01

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Beztrestne vrazdeni !!

Antiseptik 69.?.?.?

Napadá mi řešení nekonečné diskuse kdo je větší vrah dětí. Západní svět by měl dodat Hezballah přesné rakety spolu z výcvikem a mapami kde přesně se IDF zrovna nachází, a pokud u potom by střílel na civilisty, pak by byla Hezballah stejná svině jako IDF.

112082

31.07.2006 20:19

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: ....odstřelit par židů abych se uklidnil...... (Krysa)

Antiseptik 69.?.?.?

Se zdá že Izrael ignoruje i sám sebe, vyhlásí 48 hodin pauzu v bombardování a pokračuje. Jejich řeči a činy už jsou zcela na sobě nezávislé. Čas je přestat poslouchat a začít něco dělat.

112204

31.07.2006 22:19

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Hyenismus

Antiseptik 69.?.?.?

K těm proudovým motorům pane Kema, zkuste si postavit motor z hliníku. Turbina motoru je převážně z titanu, který je ještě těžší než ocel. Tolik k malé váze motoru. Vás bych ovšem rád posadil do pastového letadýlka. [chechtot]

112223

01.08.2006 16:35

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: ...uvnitř něco bouchlo.... (Zatrepalek)

Antiseptik 69.?.?.?

Pan Kema by nám vysvětlil že Boeing je z plastiku a ke všemu skládací, nebo nafukovací, proto tak málo škody. Není nad emerickou technologii. [chechtot]

112306

01.08.2006 17:19

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: Všichni zamiřte do Bohnic

Antiseptik 69.?.?.?

Neposílejte nás do Bohnic, tam už přece jste dávno vy, kterým je všechno jasný a nemají s ničím problém.

112309

01.08.2006 17:31

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: Všichni zamiřte do Bohnic

Antiseptik 69.?.?.?

Tak Palestinci vtrhli do Lebanonu, jó a s jakou armádou? Doposavaď jsem si myslel, že palestinci byli v Libanonu jako refugees, neb je Israel vyhnal, díky za upřesnění. Teď už je mi jasný jací jsou ti paetinci nebezpečnej element, zvláště pak jejich armáda a letectvo, ještě že dosud nemaj letadlový lodě, to by jsme dopadli. [bliji]

112311

01.08.2006 21:20

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: dobra idea

Antiseptik 65.?.?.?

Steine, co se přimaluje dohodou, se tá taky případně i vygumovat jinou dohodou. Jerusalem může být, otázka je kdo ho bude obývat.

112338

02.08.2006 16:45

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: vyhlásí 48 hodin pauzu v bombardování a pokračuje

Antiseptik 69.?.?.?

Jistěže doplňují, ale s tím rozdílem že oni můžou, zatímco Hezballah podle nekterých, má tak akorát právo tiše chcípnout bez odmluvy, pokud možno bez velkýho hluku. Lebanon očividně právo na sebeobranu nemá.

112464

07.08.2006 17:23

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Svoboda projevu

Antiseptik 69.?.?.?

Proč nelze beztrestně říci nesmysl o vyvoleném národu a o jiných lze? Na to je jednoduchá odpověď, když řeknete třeba že kubánci, nebo somálci, nebo třeba francouzi můžou za všechny války světa, tak každý, i malé děti ví, že je to nesmysl. Bohužel s takovou jistotou se to nedá tvrdit o vyvoleném národu, proto se to nesmí raději ani vyslovit.

112897

07.08.2006 17:36

Chavezovo letní tažení proti USA

RE: Chávez je buran

Antiseptik 69.?.?.?

Chavéz může být buran, ale je to pravdomluvný buran. Napadá mě zda by se následovníkům Bushova (Jiří Křoví) režimu nemělo říkat vlastně novodobý křováci?

112902

07.08.2006 17:41

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: Izrael MOZNA znicil

Antiseptik 69.?.?.?

Zrovna tak k tomu vraždění nemuselo dojít, kdyby Israel přistoupil na výměnu zajatých IDF vojáků za zavřené Palestince/Hezballah v Israeli. Tak se normálně taková věc přece řeší ne? Nedivte se velkýmu počtu požadovaných Palestinců, sami israelité je tak málo cení proti vlastním.

112903

07.08.2006 17:50

Spějeme do záhuby

RE: Ano do záhuby

Antiseptik 69.?.?.?

Bohužel Amerika se holt vměšovat už musí, jinak by její občani nemohli dojíždět ve svých japonských, korejských a německých autech, pálíce středovýchodní a venezuelský olej, do svých Válmártů pro čínské zboží. Nic jiného vlastního nemají než tanky, bomby a tryskáče za vypůjčený peníze.

112906

07.08.2006 20:02

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: Nevím proč by měl

Antiseptik 65.?.?.?

Alespoň se u Antiseptiků neválčí Arkane. Víte vono je to až trapný jak Israel se ohání právy, které ovšem jiným nedopřeje. Vše se nakonec dá lehce shrnout na: Situace napjatá, když uděláme A bude válka, když B tak nebude, ale budeme vypadat jako srabové, takže A!!!!!!!! Hlavně ať nikdo neřekne, že je Israel srab nebo i snad jenom tolerantní, to raději válku, ať to stojí co chce. Vzhledem ke ztrátám na straně Lebanonské armády, je čas aby se přidala to pranice.

112915

07.08.2006 20:09

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Tu větu jsem

Antiseptik 65.?.?.?

Otázka která mě doslova pálí, ale bojím se jí vyslovit je proč sakra byly celou historii pogromy zrovna jen na jednu etnickou skupinu? Takový věci se normálně nedějou bezdůvodně. Že by se věichni předem domluvili jen tak z recese?

112917

07.08.2006 20:30

Spějeme do záhuby

RE: Ano do záhuby

Antiseptik 65.?.?.?

Pata nás už netlačí, neb se nám botky z Valmartu rozpadly. Chodíme bosky a tlačej nás šutříky co se vyhřezly z rozbyté silnice. Podle posledních zpráv to vypadá, že Ameriku ani nikdo napadat nemusí, stačí dneštní počasí, rozplyne se brzo sama. Jen vydržet. [chechtot]

112919

07.08.2006 23:31

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: dopis..pokrač.3

Antiseptik 65.?.?.?

Tak to jste Vladimíre neměl dělat. Toto je přece svobodná diskuze, a jenom proto, že tu někdo s někým nesouhlasí se mu nemůže říkat aby nepsal. To bychom dopadli. Snad nechcete jenom shouhlasný přitakávající přispěvatele? Pan Nohejl nikdy nikoho nenapadl, nikoho neurazil. Kdo jeho příspěvky číst nechtěl (přiznám, že jsem některé jen tak přelétl), nemusel. Kemu taky nečtu ale vyhazovat? To snad ne.

112933

08.08.2006 04:01

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Zkazena dovolena

Antiseptik 69.?.?.?

Kemo že se alespoň někdy nestydíš. Tvůj mozek holt asi už není schopen jiný myšlenky než propagace Usraelský politiky. [bliji]

112958

08.08.2006 16:36

Spějeme do záhuby

RE: Ano do záhuby

Antiseptik 65.?.?.?

Aby jakýkoliv stát na této dost slzavé planetě přestal mít choutky na světovládu, musí dostat do držky, hodně a ke všemu doma. To se amíkům doposud nestalo, buhužel stát se to bude muset.

113056

08.08.2006 19:40

Spějeme do záhuby

RE: Není to úplně jedno

Antiseptik 69.?.?.?

A. Většina pokusných výbuchů byla na hony vzdálena od Evropy a většinou pod zemí.

B. Pocítíli jsme důsledky přesto všichni, rapidně zvýšeným výskytem rakoviny.

C. Syrie Israel už nemůže napadnout, ta se může už jedinně bránit napadení Israelem.

113087

08.08.2006 19:45

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Mitgefangen, mitgehangen

Antiseptik 69.?.?.?

To vám bude spíš na škodu než k užitku. Vy nemáte ani omluvu historického původu. [velký smích]

113088

08.08.2006 20:20

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Pane Stein,

Antiseptik 69.?.?.?

"Israel musi byt vymazan ze stranek casu", coz jak pravdepodobne uznate i Vy, je krapet neco jineho.

Ve skutečnosti neřekl ani toto, ne Israel ale nynější sionistický režim má být vymazán ze stránek času, stejně jako třeba jednou Bušisti (Křováci) budou.

113098

08.08.2006 20:23

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Antiseptik 69.?.?.?

To si musím pamatovat, kdyby náhodou jednou někdo vyhnal židy z Palestýny jako židi vyhnali palestýnce, bude potřeba se o nich vyjadřovat a chovat se k nim stejně.

113099

08.08.2006 22:44

Spějeme do záhuby

RE: Ano do záhuby

Antiseptik 69.?.?.?

Potřeba číst pozorně, uvedl jsem že dostat do držky aby byl pokoj platí bohužel pouze na vlastním území, doma. Pamatuju na Koreu, Vietnam atd. Z toho lze vidět že venku to není nic platný, protože si to pamatujou jenom ti mrtvý a těch pár co zestárnou. Na odstranění choutek na světovládu, to holt musí vidět každý děcko doma, každá matka, každej polointeligent ve svý ulici aby si to pamatoval. Bejt poraženej mimo vlastní území je dobrý jenom na deset let. Pak už ani jeden vojcl, co tam byl naposledy a pamatuje si to, nezbyl v armádě, plný za to novejch nadšenců se sny o novém radostném světě plném MacDonaldů, lacinejch děvek a vodnatýho piva.

113116

09.08.2006 00:17

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Zopakujme si to.

Antiseptik 69.?.?.?

Jaké "utrpení" rozsíval Israel v Indonesii ? Přesto jsou tamnější muslimové fanatičtí nepřátelé (nejen) Israele.

Není nutno, mě taky nasrali ač mi nic nedělají. Existuje něco jako pocit a touha po spravedlnosti, ale tomu asi nebudete rozumět, to slovo není ve vašem slovníku. Nemusím být osobně obětí abych se s ní mohl ztotožnit. Před deseti lety jsem ještě Israeli fandil, teď už ani trochu ne.

113127

09.08.2006 17:09

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Pane Stein,

Antiseptik 65.?.?.?

Vono to bylo dost dávno, víte jak se informace časem překrucujou. Lidi často drbaj. Možná že Mohamed v podstatě potkal Aishu někde na trhu, zetal se jí na zdraví rodičů a koupil jí datli. Zbytek pohádky se už jaksi vyvynul v hlavách trhovnic, co záviděli nejen Aishe mládí a krásu, ale i Mohamedovi že se s ním to dítě baví. Pokud jste tam u toho nebyl, tak bych kvůli tomu zrovna třetí světovou nevyvolával, máme dnes jiný starosti. [oči v sloup]

113222

10.08.2006 14:18

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Uz toho mate plne mozky!!!!

Antiseptik 69.?.?.?

Jo několik století plundrování, kolonizace a vychytralého okrádání z pozice nadřazený civilizace má tu vlastnost, že vás to nakonec kousne do zadku. Co s tím? Nic s tím neuděláte, je to jako zkoušet znovu zmrznout roztálej ledovec. Lidi utíkaj z korumpovaných chudých zemí za lepším, a občas pár těch z vyspělých zemí, co už maj toho dost, zase utečou do nějaký zaostalý aby měli pokoj. Kdyby jsme se, jako bílá civilizace, do nikoho nesrali, ti asiaté, černoši, arabi, latinos a turci by buď ani nevěděli že existujeme a nebo by neměli sebemenší důvod se někam stěhovat. Když se dlouho zneužívá mnoho lidí, pro nás podřadných, holt se něco nakonec od nás naučí, v první řadě zneužívat.Boží mlýny...pomalu ale jistě. Sranda končí, čas zaplatit za muziku.

113381

16.08.2006 15:36

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Kdo zvitezil v Libanonu?

Antiseptik 69.?.?.?

Naprosto přesně. Ještě bych dodal k čemu vedla cedrová revoluce, která byla též součástí celé snahy dostat Lebanon pod vliv US a Israele. Doufám že si to dnes každý lebanonec uvědomuje kam to všechno vedlo. Hezballah v podstatě zachránila Lebanon před osudem Gruzie.

114074

16.08.2006 15:58

Kdo se bojí velkých zlých sunarů?

RE: Ja se sunaru nebojim

Antiseptik 69.?.?.?

To je velmi dobrý postřeh. Svědčí o tom, že možnost existence tekutých výbušnin mezi pasažéry je nula. Ale k postrašení lidoovcí na obou kontinentech to celý stačí. [chechtot]

114077

16.08.2006 19:13

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Trochu mimo topik ale...

Antiseptik 65.?.?.?

Pro velice zajímavou skoušku celosvětového mínění je dobře si představit celý tento konflikt obráceně, Lebanon v roli Israele a Israel v roli Lebanonu. Pokud by Lebanon reagoval na zajmutí dvou jejich vojáků Israelem bombardováním Tel Avivu a Haify, přesto že by Israel neměla protileteckou obranu schopnou se tomu bránit a jenom prskala katuše hala bala na Lebanonské území, jak dlouho si myslíte že by se svět jenom tak na to koukal? Jak dlouho by trvalo než by vydal odsouzení Lebanonu, udělal celosvětový bojkot a obsadil celý Lebanon koaličníma jednotkama a pozavíral všechny venku žijící lebanonce? Den, dva? Pak je vidět celou tu "nezaujatost" bílého světa v reálném světle.

114091

16.08.2006 19:18

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Je to dalsi zidovsky trik!!!

Antiseptik 65.?.?.?

Jo to by se jim moc líbilo, abychom věřili na jejich neporazitelnost. USA taky prosrali Vietnam jen tak aby vyprovokovali něco lepšího? Nejlepší bude, když se Israeli všichni preventivně vzdáme a pomůžeme jim vyhubit celý arabský svět ne? Za který tým kopete? [velký smích]

114092

16.08.2006 23:59

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Kdo vyhral?

Antiseptik 69.?.?.?

Proti takovému vývoji zbývá než jedinné. Poslat ty american bastards tam kam patří. Jak málo stačí a už podporujete terorismus. Stačí že se někomu nelíbí bombardování Lebanonu a šup, jste terorista. Amerika se nám odjakživa do všecho plete, pokud máme vlastní názor. Úžasný jak ti neocons a jejich přisluhovatelé připomínají komunisty a přesto svoje odpůrce obviňují z komunismu. Něco jim holt v hlavách hrklo a kolečka se vysypala. [oči v sloup]

114132

21.08.2006 19:00

Pohled z Haify

RE: Israelské komando zhatilo přísun zbraní ze Syrie

Antiseptik 65.?.?.?

Přestaň se tu jen tak vytahovat Čochtane a běž IDF pomoct. S tvým judem budeš jistě potřebnej. Další vývoj je jasný a nezapomeň že předešlá vítězství nejsou zárukou budoucích. TO by Hitler bejval vyhrál.

114571

21.08.2006 19:29

Kam se poděl čtyřmiliontý návštěvník?

RE: Pan Stwora nemluvi pravdu

Antiseptik 69.?.?.?

Moje zkušenosti jsou stejné, s rozdílem že jsa v Kanadě mi nikdy CSSR občanství nevzalo, dosud ho mám. Občanství se za komunismu nebralo za nepovolený odchod z republiky. Nemělo by to ani smysl, lépe ho emigrantům nechat, třeba je bude možno díky tomu buzerovat nebo vydírat. Kdyby ním ho vzali, mohli bychom jezdit zpátky se podívat, nemaje Cs občanství, nemohli by nám nic udělat a to nešlo. Ergo 68čko, není to pravda co tvrdíš.

114574

21.08.2006 22:11

Kam se poděl čtyřmiliontý návštěvník?

RE: Pan Stwora nemluvi pravdu

Antiseptik 69.?.?.?

68,
moje zkušenost je z 68-69, což jsou šedesátá léta. Možná že je pravda, že v Postoloprtech to bylo jinak, já jsem ale z Prahy. Možná že jsi těm procesům předsedal když máš takový znalosti, ale jsem si jistej že to tak všude nebylo, pokud to tak vůbec bylo jinde než u Tvého slavného soudu? [smích]

114586

22.08.2006 06:16

Nejdůležitější je čest

RE: A ted jak je to ve skutečnosti:

Antiseptik 69.?.?.?

Díky té Číně jsem si vzpoměl na bezva video z Číny někde na internetu. Mimo jiné se tam zmiňují: populace Číny - někde mezi 1.2 až 1.6 bilionů. Ameriky? Čínský margin of error, neboli možná chyba v počtu. [chechtot] Takže fakt i těma čepicema, pokud mají tvrdé kšilty je asi nakonec umlátí. [chechtot]

114622

22.08.2006 06:21

Nejdůležitější je čest

RE: Nejak je to cele postavene na hlavu

Antiseptik 69.?.?.?

Máte recht, ale je potřeba teda opravit dějiny. Neboť je jasný že američani vyhráli i ve Vienamu, technologicky byli jasně lepší a rozmlátili Vietnam dost bezva, zatímco vietnamci Ameriku vůbec ne. Běžte to oznámit Vietnamcům a severokorejcům, že ty války jasně prohráli. tak ať se seberou a táhnou, třeba do Palestýny, tam je zdá se mista dost. [chechtot]

114623

22.08.2006 07:07

Horké léto

RE: Velice chytra hra...

Antiseptik 69.?.?.?

Když jsem vyrůstal, pila se voda z vodovodu v Praze. Na chatě ve studni byla sice chutnější, ale pít se to dalo. V roce 91, jsem se omylem napil v Paříži, v Praze jsem už byl varován. Chutnější voda, než v pařížském vodovodu se najde v kterékoliv louži, i v té do které se vychcal včera pes a dnes jeden opilec. Dále je nutno připomenout nejen ty cidy, ale také se objevují v docela signifikantním množství ve vodě věci jako estrogen, antibiotika a jiné lahůdky co naše civilizace prostě nakonec na záchodě vypustí. Takže v minimálním množství, nakonec všichni, včetně zvířat, konzumujeme všechny léčiva, antibiotika, kosmetiku, co kdo kde použil. Holt ale optimisty nelze přemluvit, pro ně je jistý že vyspělá technologická společnost jako jedinná má na to aby ŽP zlepšila. Cha, musím se smát, neboť je to právě jenom tato společnost, co to prostředí kazí. Vzhledem k tomu, že jistě nebude spotřebovávat 100 procent zisku na čistění prostředí, tak je dost jasný že to bude asi takto: výroba vytvoří hodnoty za které by se ŽP mělo čistit, ale u čerta to výrobou zhoršila to prostředí o víc než si může dovolit utratit za čištění. A tak se stanoví 5 procentní fond z výroby, na PR to zahrát do autu. [smích]

114627

22.08.2006 07:09

Nejdůležitější je čest

RE: A ted jak je to ve skutečnosti:

Antiseptik 69.?.?.?

Euro není v dostatečným množství k disposici. US dolar má holt tu výhodu, že jich natiskly hodně a tisknou ve dne i v noci.

114628

22.08.2006 17:19

Horké léto

RE: ...

Antiseptik 65.?.?.?

Já si myslím že s tím NWO je to trochu jako učit koně nežrat. Mnoho lidí se o nadvládu celého světa pokoušelo a pokouší, fakt že se to ještě nepodařilo neznamená že se to nutně podaří. Ať to budete zkoušet jak dlouho chcete, z hovna čokoládu neuděláte, ač má podobnou barvu. Svět se sice dá vychýlit z rovnováhy jako kavadlo, ale s rostoucím vychýlením roste taky odpor proti němu, takže se to, větčinou zrovna kdyý si někdo myslí, že už už to má, se to najednou posere a je to najednou úplně jinak. Pokud jste někdy zkoušela hýbat těžkým závažím visícím na laně, víte že zpočátku je to lehký, ale pokud je závaží dostatečně těžký, přijde moment kdy vás to prostě přemůže a letí to zase zpátky. On skutečný NWO představuje taky neskutečné výlohy na jeho udržení, zcela zákonitě. Přesto že mnoho lidí dosud nechápe že bezpečnost se nedá koupit za svobodu, každý to pochopí holt až v jiném stadiu vývoje NWO. Pro ty, co to už pochopili, nezbývá než v klidu počkat na ten tupější zbytek.

114667

22.08.2006 21:13

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: INCIDENT V KANĚ-II

Antiseptik 65.?.?.?

A planeta, na které Vy žijete se jmenuje jak? [zmaten] Nebo byl podle Vás Bejrůt rozbitej už před bomardováním? [bliji]

114685

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Káva pro Zvědavce

56

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 120 čtenářů částkou 19 700 korun, což je 56 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 1

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 1

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
21,93 Kč
Euro
26,15 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,21 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 642,06 Kč
1 unce stříbra
508,58 Kč
Bitcoin
374 951,67 Kč

Poslední aktualizace: 27.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 789 873