Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Old Shaterhand

Nalezeno 46 příspěveků, 2 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.11.2005 11:10

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

Tady se směšují dvě věci:

Old Shaterhand 80.?.?.?

A to palba předtím a potom. Pokud jde o střežený prostor, pro vojáka je na prvním místě ten bágl na zádech, a vůbec nerozhoduje, zda jsou ta záda třináctiletá nebo padesátiletá, mužská nebo ženská. Ještě důležitější je pochopitelně předpis a rozkaz - u armády zejména. Vojáci nemají co myslet, předpokládá se, že jsou to stroje na zabíjení (ne že bych z toho byl nadšen). Stejně tak třináctileté dítě ve vojensky střeženém prostoru s batohem na zádech přestává být třináctiletým dítětem s batohem na zádech a stává se živou věcí, která má možná bombu na zádech a je třeba ji zneškodnit dřív, než ta bomba vybuchne.

Je mi to líto, ale tam, kde je válka, nelze navzdory všem možným konvencím dost dobře oddělit svět dětí od světa dospělých. Žít ve válečné oblasti je vždy riziko. Toho děvčete je mi líto, narodilo se ve špatné době na ještě horším místě.

To je první věc.

Druhá věc je, že ten voják do ní pak, když už ležela a byla z vojenského hlediska zneškodněna, vystřílel zbytek zásobníku. To omluvit nelze.

79387

Vy mne fascinujete!

Když dovolíte, já se nejdříve zastanu Vás a hned potom pana Stwory, ano?

Jsem tady nový, homo novus, jak by řekli staří latiníci, takže nemohu posoudit, co pan Stwora kdy říkal. Pokud je ovšem pravda, že vyjádřil názor, že souložit s třináctiletými dívkami, pokud jim to nevadí, je vlastně normální a mělo by to být dovoleno a že stejně nejde poznat, jestli je holka pod patnáct nebo ne, pak by si zasloužil usmažit na vroucím oleji. To opravdu není hezký názor a je zlé, kolika mužům nedochází, co takový předčasně zahájený pohlavní život s malou holkou - ale i s malým klukem, když už jsme u toho - psychicky udělá. Tenhle názor pana Stwory, pokud ho skutečně někdy vyjádřil, je fuj.

A teď Vy:

Předně pan Stwora opravdu není autorem toho článku, on ho pouze uveřejnil a o tom, co si myslí o jeho obsahu, nic nevíme. A je to od pana Stwory hezké, že uveřejní každý názor.

Dál, je přece rozdíl napsat to takto:

"Proboha odkdy? Pokud si pamatuju z debat o Opočenském, pedofilii, hebefilii apod., je podle pana Stwory a jeho fanklubu takové děvče menstruující (u nás obvykle, v Palestině předpokládám takřka bezvýjimečně)tedy osouložení, otěhotnění a s tím spojených aktivit normálně schopná dospělá žena. A jako příklad vždycky uvedou Shakespearovu Julii, popř. některou z manželek Karla IV. Navíc, tolikrát mi bylo vysvětlováno, jak je těžké poznat, jestli je děvčeti třináct nebo osmnáct... A najednou to vypadá, že milenec, který si klidně může říct o občanku nebo se zeptat, to poznat nemůže, ale voják, který se musí rozhodovat v několika setinách sekundy, to poznat musí, a na dálku.
Nějak mi tu schází elementární logika..."

a takto:
"Vážený pane Stwora,
jsem ráda, že jste tento článek uveřejnil a děkuji Vám za to. Protože, pokud si dobře pamatuji z debat o Opočenském, pedofilii, hebefilii apod., je podle Vás a některých dalších takové třináctileté menstruující děvče způsobilé k souložení i otěhotnění normální dospělá žena. Navíc mi zde bylo mnohokrát i Vámi vysvětlováno, jak je těžké poznat, jestli je děvčeti třináct nebo osmnáct ... A najednou se tady píše, že voják, který se musí rozhodovat v několika setinách sekundy, to poznat musí, a na dálku.
Takový názor mne těší, protože vyvrací tvrzení, že milenec, který si klidně může říct o občanku nebo se zeptat, to poznat nemůže. Pouze jsem chtěla na tento rozpor poukázat."

Myslím, že proti tomu druhému by pan Stwora nemohl říct ani popel. Proti tomu prvému se ohradil, z formy Vašeho vyjádření je totiž až příliš zjevné, že jste ho chtěla především naštvat a kopnout si do něj a tím jste mu nahrála na smeč - nemůžete se pak divit, že reagoval tak, jak reagoval, i když jste věcně máte pravdu Vy. Omlouvám se, pokud jste pana Stworu naštvat nechtěla, ale Váš příspěvek tak prostě vyznívá.spěvek tak ...

Kráceno (Editor)

79397

21.11.2005 22:43

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

Paní či slečno Jarmilo,

Old Shaterhand 80.?.?.?

ne, nejsem diplomat a jsem tomu rád. I já se dokážu rozčílit a hodně ujet. A myslím, že je lepší občas někoho urazit a pak se třeba omluvit než být pokrytec a na každého se usmívat. Chtěl jsem paní či slečnu Kubovou zcela záměrně naštvat tak, jako ona podvědomě chtěla naštvat pana Stworu. To proto, že s ní souhlasím a myslím si, že její pravda týkající se malých holek je poměrně důležitá pravda a je škoda shazovat ji takovouto agresivní, odrazující formou.

79479

21.11.2005 23:04

Máme stále čas?

Nevím, jestli se blíží konec světa,

Old Shaterhand 80.?.?.?

ale konec naší civilizace určitě. Evropa a Amerika vůbec se velmi podobají Římu v době, kdy zanikla republika a nastupovalo císařství.

79481

22.11.2005 08:42

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Máte opět pravdu pane Shaterhande

Old Shaterhand 80.?.?.?

Třeba vás ten někdo chtěl pozval na večeři [smích]
Dokud chlapy zajímá, jestli jste ještě slečna, máte to u nich dobrý.
A já jsem navíc staromilec.
Btw, tu příšernou rubriku "muž týdne" úplně dole zavedl pan editor kvůli zdejším feministkám domnělým i skutečným?

79556

22.11.2005 08:44

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Máte opět pravdu pane Shaterhande

Old Shaterhand 80.?.?.?

Mimochodem, existuje tady nějaký způsob, jak napsat normální smajlík (dvojtečka, pomlčka, závorka), aniž by se mi samovolně proměnil v ten ošklivej ksichtík?

79557

22.11.2005 18:32

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To ne, o večeři vůbec nešlo

Old Shaterhand 80.?.?.?

Ale Vás, PANÍ Jarmilo (když Vám to udělá radost) by přeci podle všech pravidel měla především zajímat duše a inteligence toho pána, ne?

Mimochodem, vypadá docela překvapeně, asi jako kdyby erekci zažil poprvé.

79634

22.11.2005 18:39

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Vzácná lady Kubová,

Old Shaterhand 80.?.?.?

Ale paní Kubová!
Já myslím, že názor na třináctileté souložící holčiny jsem vyjádřil jasně. O tom žádná. Ale já se ptám Vás: Co je smyslem Vašeho snažení - dát za uši panu Stworovi a ulevit si, nebo ho zkusit přesvědčit?

79637

23.11.2005 00:12

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tady se směšují dvě věci:

Old Shaterhand 80.?.?.?

Právě jsem seděl v jedné nálevně s kamarádem z takové trochu speciálnější jednotky, a přišla řeč i na tuto kauzu. Podle něho je vše v pořádku (i když je to smutné), dokonce i vystřílení zásobníku do zraněné dívčiny je podle platné taktiky:
- speciálně Arabové si navykli používat vlastní děti jako živé zbraně, v minulosti je poslali již několikrát na sebevražedné "mise",
- už několikrát se stalo, že právě zdánlivě "zneškodněná" - zraněná či mrtvá - živá bomba zatáhla v poslední křeči za provázek a odpálila se.
V těchto souvislostech rozhodnutí izraelského soudu chápu.

Co je na tom nejsmutnější: Dětem se mnohem snáz vsugeruje, že se dostanou do ráje nebo že když zatáhnou za "ten provázek", že se jim vlastně nic nestane, že to celé je jen hra. A to, mimochodem, dost podporuje názor Olgy Kubové - děti jsou velmi snadno manipulovatelné a PRÁVĚ PROTO je jim třeba zvláštní ochrany,

79702

23.11.2005 00:44

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Mno, Old Shatterhande,

Old Shaterhand 80.?.?.?

Ale já nemluvím o morálním kodexu. Na Blízkém východě je všem nějaký morální kodex ukradený. Tam se nepřemýšlí, tam se koná, a je to tisíckrát předem secvičené.

Pro tu holku je to smutné - i když jí to už může být jedno - ale poděkovat může především tamějším partyzánům. Obecně platí, že v partyzánské válce nelze dodržovat pravidla pro regulérní válku.

Takže ještě jednou a natvrdo: Za její smrt mohou především teroristé z Organizace pro osvobození Palestiny a jejich nesmiřitelný a před ničím se nezastavivší způsob boje, kdy svoboda Palestiny je nejvyšší hodnotou, daleko svým významem přesahující životy jednotlivých Palestinců včetně dětí. Sorry, ale tak to je.

Ta holčička měla úplně stejnou smůlu, jako ty dvě dámy, které na dálnici sejmul Marián Labuda.

79713

23.11.2005 01:02

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Ve Vaší logice, Old Shatterhande,

Old Shaterhand 80.?.?.?

Taková je válka. Podle vás by nastala heydrichiáda, kdyby nebylo atentátu na Heydricha? Uvědomte si konečně, že nepřátelství Palestinců k Izraelcům je stejné, ne-li větší, jako nenávist Čechů k Němcům za války. A je absurdní snažit se vymáhat nějaká pravidla mezi skupinami lidí, kteří se nerespektují a kdyby jen trochu mohli, tak ty druhé vyhladí. Tam platí pravidlo silnějšího.

Pořádat teroristické útoky a pak se vymlouvat na pravidla je zbabělost a pokrytectví. Buď jsem členem celku, a pak s ním snáším dobré i zlé, anebo se proti tomu celku postavím.

Jsou situace, ve kterých nelze přežít, lze jen zachovat čest. Objektivní spravedlnost neexistuje, existuje jen 6 miliard různých subjektivních pohledů na to, co je a co není spravedlivé.

79716

23.11.2005 18:26

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Ani nemám odvahu tady teď něco napsat

Old Shaterhand 80.?.?.?

Mně se ten článek o zvyklostech v Nigérii nepodařilo najít. Neporadíte mi?

79834

23.11.2005 18:28

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To ne, o večeři vůbec nešlo

Old Shaterhand 80.?.?.?

Z toho si nic nedělejte, já zase diskriminuju blondýnky.

79835

23.11.2005 23:26

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To víte že poradím Shaterrhande

Old Shaterhand 80.?.?.?

Tak jsem si to pročetl. Oni se hádají už TŘI roky!!!

Nejdříve k podstatě té hádky. Máme-li dvě různé kultury vedle sebe, pak je jedna silnější než druhá nebo jsou obě silné stejně. Jsou-li obě stejně silné, pak se mohou buď dohodnout na nějaké formě koexistence, nebo se mohou léta bít asi jako Izraelci s Palestinci - snazší je se bít, k tomu stačí souhlas jedné strany. Ke koexistenci je třeba souhlasu obou, proto je to těžší. Je-li jedna z kultur silnější, má na vybranou: Buď tu druhou ponechá svému osudu, nebo ji zničí či nějakým způsobem převychová k obrazu svému. Ptám se, kde bereme tu jistotu, že právě my jsme ti, kdo by měl druhé převychovávat, kde se v nás bere ta morální sebejistota a nadřazenost? Jistě, mlácení malé holky za to, že byla znásilněna, je extrém, i kdyby ten trest byl jen symbolický. Jenže - nebylo by lepší, kdyby k tomu ti Afričani časem dospěli sami, než je tlačit do pozice, že nám mají být vděčni, že my jsme jim přinesli civilizaci a kulturu? Btw, kolik holek bylo od té doby stejně či podobně potrestáno, jen se o tom neví a tudíž to nikoho nevzrušuje? Kolik jich od té doby zahynulo ve válečných konfliktech, na silnicích, kolik jich bylo utýráno vlastními rodiči, kolik jich skončilo v dětských domovech, protože rodičové museli nastoupit do vězení?

Takže to za prvé.

Pokud se týče sporu mezi paní Kubovou a panem Stworou, ono říct někomu, že je zlý člověk, to je dost silná káva, to dokáže pěkně zabolet a je třeba mít k tomu hodně silný důvod, pokud už se rozhodnu někomu takto ublížit. Já si myslím, že Olga Kubová bude jinak docela fajn ženská, chytrá a strašně hrdá, ale až příliš ráda soudí druhé. Přitom o nich a o jejich osudech ví jen málo.

Na druhou stranu, pan Stwora to tehdy taky pěkně přehnal. Ta malá Nigérijka určitě nemůže za to, že některé ženy v Kanadě mají tendenci to s feminismem poněkud přehánět, a je pěkně hnusné házet ji s nimi do jednoho pytle a pociťovat zadostiučinění, že si to tedy aspoň jedna žena odskákala. To je stejně "třídní" přístup, jaký pan Stwora sám odsuzuje, jen s opačným znaménkem. A obviňovat paní Kubovou, že se třeba jmenuje úplně jinak a že možná lže a vůbec ji shazovat, to také nebylo hezké.

Nechci soudit ani jednoho z nich, to mi nepřísluší, ale můj názor je ten, že ti dva, jeden jako druhý, by si sami měli dávat pozor s odsudky druhých. Klidně se mohou hádat a navážet se do sebe další tři roky, pomůže-li jim to nebo mají-li pocit, že to má nějaký smysl, anebo se mohou pokusit koexistovat. Co jsem napsal shora o dvou kulturách, platí i pro dva jednotlivce. Včetně toho, že hádat se je snazší, než se domluvit.

Takže já si myslím, že by se měli omluvit jeden druhému, ale je jen na nich, jestli se k tomu odhodlají. Otázka je, kdo by měl začít. Pravděpodobně ten moudřejší.

OT: Nigérijka je obyvatelk...

Kráceno (Editor)

79884

23.11.2005 23:29

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: To víte že poradím Shaterrhande

Old Shaterhand 80.?.?.?

OT: Nigérijka je obyvatelka Nigérie, ale jak se správně česky říká obyvatelce Nigeru? Nigerka? A obyvatel je Nigerec? To zní dost hrozně.

79885

24.11.2005 00:13

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Obavam se...

Old Shaterhand 80.?.?.?

Rozumní jsou vždycky v menšině. Navíc blbci mají jednu nezanedbatelnou výhodu ... na zničení něčeho často stačí jen jeden.

79892

24.11.2005 11:41

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Já si myslím pane Shatterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Pokud trváte na tom, že nezbytnou podmínkou kultury je demokracie, tak si v mém předchozím příspěvku škrtněte všude slovo kultura a nahraďte slovem společnost.

Názor na vývoz demokracie můžeme mít různý, ale to neznamená, že kvůli jeho názoru označím někoho za zlého. A paní Kubová označila pana Stworu za zlého dřív, než on ji označil za estébačku, že ano? Takže si dál myslím, že by to měli smazat a snažit se názor druhého pochopit (pochopit není totéž, co souhlasit), a ne se navzájem hned soudit. Já tam vidím chyby na obou stranách.

Btw, nevnucujte mi pořád ta dvě "tt". Možné je obojí a já si vybral jedno t. Já také respektuji, že nemáte ráda oslovení slečno.

79980

24.11.2005 13:25

Ptáci

A čemu se divíme?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Za vším jsou stále stejné dvě lidské vlastnosti, a to sebestřednost a strach. Myslíme si, že jsme lepší než soused, že náš národ je lepší, než jiný, že jsme oprávněni vnucovat naše zvyky druhým, a taky si myslíme, že jsme lepší a máme větší cenu, než zvířata. A máme strach, že toto své postavení ztratíme, nebo ještě hůř, že by se mohlo ukázat, že si příliš fandíme a ztratíme o sobě iluze.

79985

24.11.2005 15:29

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Omluva přijata, ta snad ani nebyla nutná.

http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=644

Tam se oba hádali celkem kultivovaně, zřejmě si museli udělat ještě něco mezi tím. Ale do toho šťourat nebudu, nebo budu taky za slídivého estébáka.

P. Stwora se zle nezachoval - nebo se na tom výprasku snad podílel nebo jej prosazoval? Ne, on jen říkal, že to není tak hrozné a impulsivně přiznal zadostiučinění, když si vzpomněl na příkoří, která mu způsobily ženy. Co vy víte, třeba ho maminka doma bila rákoskou. To je reakce hnusná, ale pochopitelná a zcela zapadající do schématu JÁ > MY x ONI < ON, jak se táhne celou historií lidstva. Jestli si za oni dosadíte kapitalisty, Židy, Němce, psy, ptáky, staré lidi, Němce, ženy - je to stále to samé a bohužel to patří k lidské přirozenosti. K té skutečné lidské přirozenosti, ne k té proklamované, která uznává jen tu hezkou stránku.

79996

24.11.2005 15:47

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Omluva se přijímá a snad jí ani nebylo třeba.

Možná se nechám přesvědčit, ale ne Vašimi argumenty, ale svými:
"http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=644" - tam spolu paní Kubová a pan Stwora komunikovali kultivovaně a zřejmě se muselo stát něco mezitím, co je znepřátelilo. Ale do toho už šťourat nebudu, nebo budu za slídivého estébáka označen i já.

Ale k tomu, co mi tu teď tvrdíte Vy: pan S. se zle nezachoval. On dokonce ani neschválil to násilí. On jen primárně vyjádřil názor, že bychom se do toho (my nadřazení civilizovaní) neměli míchat, a že se té dívce zas až tak moc nestalo. A nadto přiznal, že pociťuje jisté zadostiučinění, protože mu Kanaďanky, to jest ženy, pijí krev. To je hnusné, ale vůbec ne nepochopitelné - naopak, krásně to zapadá do vzorce JÁ > MY x ONI < ON(A), který platí, co je lidstvo lidstvem a je součástí lidské přirozenosti. Ne té proklamované, ale té skutečné lidské přirozenosti, která má i odvrácenou tvář. Dosaďte si tam Němce, Židy, psy, kočky, ptáky (když teď máme tu slavnou chřipku), buržousty, staré lidi, bohaté, ženy - ve všech případech generalizace bohužel fungují. Kdyby nefungovaly, nevznikl by feminismus ani žádné jiné hnutí bojující proti škatulkování.

79999

24.11.2005 15:48

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Proč se mi to tam neobjevilo hned - já myslel, že to neodešlo a píšu se tu s tím znova, sakra.

80000

Omyl. Já nenapsal, že vaše jednání je neomluvitelné a jeho je omluvitelné, napsal jsem, že by byla na místě omluva na obou stranách. Chápu stejně dobře vás, jste prostě impulsivní a když se spravedlivě naštvete, občas se neovládnete, a chápu i jeho. Souhlasím s vámi. Vás kritizuji za formu, jeho za obsah i formu. Co nechápu, že vás to žere i po třech letech a neustále to oba živíte.

80192

Tak v tom případě cenzurujte i mne. Jste pěkně samolibý, víte to?

Btw, co je to off topic? Podle čeho posoudíte, co ještě není off topic a co ano? A proč vám to vůbec vadí a máte tu takové nesmyslné pravidlo? Proč bych si tady nemohl s paní Kubovou povídat třeba o vláčcích PICO?

Měl jsem pocit, že tady se necenzuruje, což je důvod dát si tenhle web do záložek, ale začíná to vypadat, že jsem se unáhlil.

80199

Tady je to ale vážně nepřehledné, tohoto jsem si všiml až teď. Dík za vysvětlení.

80206

Ne, to se mi opravdu nelíbí. A zákony do toho netahejte, ty můžou být jakékoli, tady je řeč o obyčejné slušnosti.

Paní Kubová vás pravděpodobně nenávidí (divím se, že jí za to stojíte, a divím se, že vám to nestojí ani za zamyšlení), ale to, co řekla, určitě není slint. Trochu jsem si procházel staré diskuse, a těžko můžete zapřít, že jste tvrdil, že poznat třináctku od osmnáctky je často problém. Nato uveřejníte článek o tom, že izraelští vojáci zastřelili třináctiletou holku a že to měli okamžitě poznat. Paní Kubová na ten rozpor jen upozornila:

"Navíc, tolikrát mi bylo vysvětlováno, jak je těžké poznat, jestli je děvčeti třináct nebo osmnáct... A najednou to vypadá, že milenec, který si klidně může říct o občanku nebo se zeptat, to poznat nemůže, ale voják, který se musí rozhodovat v několika setinách sekundy, to poznat musí, a na dálku."

Jistě, vy jste to nepsal. Ale souhlasíte. Ona vás prostě nachytala na švestkách. Kdybyste byl chlap a měl kouska cti v těle, tak byste jí přiznal bod, uznal, že má pravdu a neurážel ji. A když jste tady ten editor a samovládce, máte být nad věcí. Samovládce, který se nechá takhle vytočit, je k smíchu.

80226

Podívejte, já nevím, jestli je nebo není feministka, a je mi to jedno. Za to vy to říkáte, jako byste jí vpaloval nějaký cejch. Mně je prostě sympatická a odmítám někoho někam zaškatulkovávat.

Ano, využila toho článku, aby si do vás rejpla. Prostě jste ji tehdy hodně naštval. Vy máte zůstat nad věcí.

Není fér vyzvonit úplně cizímu člověku, kde paní Kubová dělá. A pokud tam opravdu dělá, máte být rád, že dokonce i lidi odtamtud čtou zvědavce a stojí jim za to něco vysvětlovat plebejům. Ten přístup je mi o hodně sympatičtější než zavřít se v kanceláři a s pocitem, že na mne nikdo nemůže, na lidi kašlat.

Ale dobře, nechme toho.

Když je ale paní Kubová právnička, mám pro vás na závěr takový návrh: Na hlavní straně píšete o klukovi, kterého chtějí vyšetřovat za to, že přeložil Harryho Pottera do češtiny a voláte po právní radě ... zkuste se obrátit na ni. Buď vás pošle kamsi, nebo vám možná i poradí, bude-li vědět. Já bych to na vašem místě zkusil.

80237

26.11.2005 19:59

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Teda Vám ty feministky pěkně leží v žaludku. Znal jsem jednu, plnou pusu ženských práv měla, spousta chlapů, co se snažila ji respektovat, si na ní vylámala zuby. Až přišel jeden, na nic se jí neptal, pořádně s ní zametl a milá holka je s ním šťatná jak blecha. Takže já bych se ani tak neptal, zda jim jde o nadřazenost či o rovnost, spíš bych mne zajímalo, co lidi - a nemyslím teď jen feministky - vede k tomu, aby chtěli ovládat druhé? Strach, aby druzí neovládali je? Nějaký gen? Nějaký mindrák? Je to vrozené?

A jinak, nadřazenost/podřazenost je vždycky snazší než rovnost. Vemte si dvě stejné řady čísel od 1 do 10. Rovnost nastane v 10 případech (1=1, 2=2, 3=3 atd.). Zato nerovnost nastane v 81 případech (1>2, 1>3, 1>4 atd.).

80343

26.11.2005 22:05

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

No, to je sice pravda a docela zajímavý postřeh, to, že to nenechává nikoho stranou, na rozdíl od ostatních ismů. I když trochu bych polemizoval, co staré známé "kdo nejde s námi, jde proti nám"? Pravda, tam si člověk může většinou vybrat, tedy pokud se náhodou nejmenuje Ludvík XVI. nebo Mikuláš II.

Nestudovakl jsem feminismus, ale skoro to vypadá, že se shodneme na tom, že je to svého druhu projev neukojenosti. Mne prostě zkušenost učí, že každá feministka je feministkou do okamžiku, než jí nějakej chlap pořádně vojede. Čímž se nechci dotknout sem přispívajících žen, pouze konstatuji.

80365

26.11.2005 22:33

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

No, a to je další kamínek do mozaiky: Možná právě tihle pánové jsou příčinou toho, že feministky jsou neukojené a připomínají Amazonky.

80375

27.11.2005 00:06

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Není ošklivých žen. Sprosťáku.

80393

27.11.2005 00:35

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

>Co zeny vede k tomuto chovani? Ve spouste pripadu to muze byt
>jakesi nastaveni latky pro partnera - musi byt holt dostatecne
>dominantni, aby tuhle "divou san" ukociroval. Logicky se tedy pak
>vyfiltruje vhodny jedinec

Tak na tom něco bude.

>
>Co lidi obecne vede k touze po moci (a o nic jineho u ovladani
>nejde)? Snaha zabezpecit si pohodli a splnit si sve sny - coz je
>mozne jen s pomoci druhych, cize kdyz je ovladate, tak se vam
>zije dobre, pohodlne a snadno si splnite sve sny.

To je otázka, jestli potřebuji k dosažení svého pohodlí ovládat druhé. Dost možná mi k dosažení pohodlí stačí, aby někdo neovládal mne. A z toho mi vycházejí dva možné a protikladné motivy: Používat druhé pro jedny a strach, že druzí budou používat mne, pro druhé. Skoro bych byl schopen to první přiřadit levičákům a to druhé pravici.

80401

27.11.2005 00:41

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

No, jak to tady tak pozoruji, smír mezi Zvědavcem a Olgou Kubovou asi opravdu není možný, a nedivím se, že je tak podrážděná. Ono číst si o sobě to, co napsal Arkan, to asi taky nebude příjemné, bez ohledu na to, jestli to je nebo není pravda. Takže beru zpět, když jsem naznačoval, že by se ona měla někomu za něco omlouvat.

Mimochodem, rejpnu si za ni: Tvrdit, že třináctiletá holka není dítě a soulož jí neublíží, to nemá s feminismem nic společného. To vám řekne každý psycholog, co předčasný sex udělá s psychikou.

80403

27.11.2005 02:00

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Není zralá a na tom trvám. To, že je něco společensky přijatelné ještě neznamená, že to neškodí. I otroctví a lidské oběti byly společensky přijatelné. Udělat si z třináctky souložnici znamená připravit ji o dětství a psychicky ji zmrzačit. Je to totéž, jako když vám někdo uřízne nohu, jen to není vidět. A udělat z třináctky navíc prostitutku znamená společensky ji popravit, protože prostituce jaksi společensky přijatelná je, ale prostitutky většinou nikoli. Viz Ester Ládová. A třináctiletá holka ještě nemá na to, aby se rozhodla, jestli tuhle společenskou dráhu nastoupí, nebo ne. Stejně tak třináctiletý kluk nemá ještě na to, aby sám spravoval vlastní majetek. Prostě jsou na to oba ještě moc blbí, aby činili taková rozhodnutí.

80418

27.11.2005 02:14

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

A v tom je váš problém, vy odmítáte diskutovat. Fyzicky zralá třeba je, psychicky nikoli, a to nelze oddělit. A to, že některé nejsou zralé ani ve dvaceti? Holt smůla. Zákon dává všem rovnou šanci dospět, a ta šance je rovna 15 letům pro styk a 18 letům pro prostituci. Kromě toho by mne zajímalo, jak byste chtěl ty měsíčky zjišťovat v praxi, to samo o sobě by mohlo být perverznější a víc ponižující než samotný sex s třináctiletou. Ve středověku takhle mladé lidi skutečně úředně ohledávali, ale tehdy, pokud se nepletu, se zkoumalo ochlupení. A to hlavně u mužů, aby mohli mít vlastní majetek.

A ještě k Arkanovi:

Říkáte jiný kraj, jiný mrav. Výborně. tady jsme v Česku a ve 21. století, tak se podle toho zařiďte. Nejsme ve středověku ani v Africe. Nebo se počítáte k multi-kulti?

80421

27.11.2005 10:55

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Čekal jsem, který arogantní hlupák mne začne poučovat první, a hle, dočkal jsem se. Jděte si laskavě buzerovat někoho jiného, umím anglicky i bez vás. JÁ se píšu s jedním T.

80479

27.11.2005 23:57

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

To není žádná zpotvořenina, vy troubo, než něco plácnete, aspoň si to ověřte. V českém přepisu jsou dnes možné obě verze, Shaterhand i Shatterhand, stejně tak je možno psát Vinetou i Vinnetou, prezident Bush i president Bush (ale se s to píšou už jen staromilci) a přechylovat ženská jména - Laura BushOVÁ, např.

Prosim, priste si odpustte osloveni, jako je to vase dnesni - troubo. Dekuji. Editor

80605

28.11.2005 00:10

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Milá babo Blažková, to je KONSTATOVÁNÍ, nikoli hodnocení - znám minimálně tři případy takových žen. Jedna takhle zdrhla mému nejlepšímu kamarádovi, on se snažil jí vyjít vstříc - stal se z něj taky feminista - a ona mu utekla s jedním, který s ní zametl, na žádný souhlas se jí neptal a prostě jí vojel způsobem, o kterém do té doby netušila, že existuje. Právě tyhle typy žen bohužel nejvíc vzrušuje, když se s nimi jedná jako s kusem hadru. A radost z toho nemám, už kvůli tomu kamarádovi, který se z toho dával rok dohromady a dodnes pořádně nepochopil, že jeho klíčová chyba byla, že byl na bývalou manželku moc hodnej, snažil se jí vyjít vstříc, div že jí nepsal básničky.

80610

28.11.2005 16:28

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Také se dobře bavím. Prostě vydáme glejt, že deviace není deviace, a je po problému [smích]

Takže asi takto: Třináctiletá s třináctiletým - to není deviace, není to sice úplně normální, ale dá se to pochopit. (Jo, a taky to není trestné, trest z toho kouká maximálně pro rodiče, že o své děti špatně dbali.)

Zato třináctiletá se čtyřicetiletým, tak to už deviace je. Podobně jako třeba masochismus či sadismus. Normální dospělý chlap prostě se třináctkou nejde, a nevím, proč bychom měli deviantům, jako je Pavel Opočenský, dávat rozhřešení na úkor dětí. Prostě Kořenský i ta chudinka z Kataru či vodkaď jsou devianti a pokud devianty být nechtějí, nechť se léčí. Kromě toho, v téhle deviaci je notná dávka zbabělosti - dá se pochopit, když si čtyřicátník, který má doma nehezkou čtyřicítku, najde dvacetileou milenku, ale pokud si najde třináctiletou, pak to dělá ze zbabělosti, protože na starší si netroufne.

Jinak navrhuji vydat papír, že AIDS nikdy není a nebyla [cool]

80704

28.11.2005 17:01

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Ajajaj, chyba se mi vloudila, nejponíženější omluva všem Kořenským. Mělo být Opočenský samozřejmě [pláč]

80706

28.11.2005 18:48

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Ale my nejsme primitivní národ. Mám vám rozumět tak, že byste chtěl, abychom primitivní národ byli?

>A na lidská práva Vám kašlu, dokud na stejném papíře nejsou
>napsané a vymáhané i lidské povinnosti !!

A jak byste je formuloval? (To se ptám zcela vážně, to není pokus o zesměšnění.)

80722

29.11.2005 16:06

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shaterhand 193.?.?.?

Jestli jsem pana Stworu správně pochopil, tak jeho odpověď na první otázku by asi měla znít "jak která".

A v takovém případě nemůže odpověď na druhou otázku, leda byste ji formulovala "dá se 13letý člověk snadno odlišit od 18letého - nebo ne?"

80879

29.11.2005 16:57

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shaterhand 193.?.?.?

Když tak nad tím přemýšlím, ta odpověď na první otázku v podání pana Stwory by měla znít takto: "jak která, záleží na tom, jestli už měla měsíčky".

V takovém případě by odpověď na vaši druhou otázku musela znít "13letá dívka se od 18leté poznat snadno dá, ale nedá se poznat, jestli je to ještě dítě".

Pan Stwora prostě odmítá paušální věkovou hranici mezi dítětem a dospělým.

Na tom něco je. Nechť je tedy hranice pružná. Může být. Pak je ale namístě otázka, podle čeho tu hranici budeme určovat. A tady už s panem Stworou zásadně nesouhlasím, že by to měla být jen tělesná kritéria či dokonce jen způsobilost mít děti. Tady moje neutralita končí a trvám na tom, že když už připustím pružnou a ne pevně stanovenou hranici mezi dospělostí a dětstvím, tak při jejím určení musí hrát roli především psychická kritéria a tělesná vůbec ne.

A TEĎ BYCH MĚL PRO PANA STWORU ČTYŘI OTÁZKY JÁ:

1. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, jaký bude ekvivalent u chlapců? První poluce?

2. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, jak to bude s lidmi, kteří prostě nemenstruují, protože mají nějakou vadu, jsou z tohoto hlediska mrzáci?

3. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, znamená pro Vás takto formulovaný předěl mezi dětstvím a dospělostí pouze dovolení mít sex, nebo je rozdíl mezi dospělostí a dětstvím ještě v něčem jiném? (Teď Vám nahrávám, schválně, jestli se chytíte.)

4. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, KOMU TÍM POMOHU?

ZEJMÉNA ODPOVĚĎ NA POSLEDNÍ OTÁZKU BY MNE VELMI ZAJÍMALA.

A ještě mne napadlo, PANÍ KUBOVÁ, jestli jste opravdu právnička, co kdybyste panu Stworovi nezištně vysvětlila, jak se to má s tím trestním stíháním toho kluka za to, že přeložil Harryho Pottera do češtiny? (Mimochodem, Harry Potter nic moc, Pán prstenů je mnohem, mnohem lepší.)

80891

29.11.2005 19:07

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

A proč tomu říkáš okupace? Vždyť se to děje s posvěcením OSN, pokud vím.

80911

29.11.2005 19:31

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

Souhlas byl dán v roce 1990, pak bylo příměří, a protože Irák nedodržel jeho podmínky, operace OSN pod vedením USA pokračuje. Aspoň takhle to chápu já. Možná se mýlím, předpokládám, že to asi bude právně dost složitá věc, ale vykřikovat "je to okupace" mi přijde trochu jako výkřik do tmy, kde přání autora je odůvodněním jeho stanoviska. Když tak mi dodejte nějaký argument, rád se o tom dozvím něco víc.

80917

29.11.2005 20:09

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

>Příměří bylo sjednáno také po korejské válce. Kdyby
>dnes bušistická soldateska napadla Severní Koreu s
>odůvodněním, že nejsou dodržovány podmínky příměří,
>protože S.Korea vyrábí atomové zbraně, bral byste to za
>pokračování v plnění mandátu OSN z padesátých let?

To já nevím, musel bych nejdřív přesně vědět, co se to tehdy přesně dohodlo. Na Severní Koreji je jistá jediná věc, že není odvaha ani vůle tam zasáhnout. Ale nevylučuji, že teoreticky by to možné bylo.

>Jistě nikoliv. Prostě bylo příměří, které trvalo
>poměrně dlouho. Trvalo celé roky. Jak v Koreji, tak v Iráku.

Příměří, které "trvalo poměrně dlouho" - to má být argument? To přeci musí nějak z mezinárodního práva vyplývat, kdy končí příměří a začíná mír, a dost pochybuji, že jediným faktorem by tam byl čas.

>Navíc mandát OSN v r. 1990 byl pouze k vyhnání irácké
>armády z obsazeného území Kuvajtu. Kdyby se Irácká armáda
>z Kuvajtu stáhla dobrovolně, tak by k žádné válce
>nedošlo.

A ten mandát vyplývá z čeho? To je nějaká rezoluce?

>Nynější bušistánská agrese neměla vůbec nic společného
>s plněním mandátu OSN k vyhnání Iráku z Kuvajtu.

Hezký výkřik. Gratuluji. Připomíná mi to skandování fanoušků Baníku. Dejte si to na transparent a běžte s tím na Prvního máje do průvodu [smích]

Btw, máme někde napsáno, co přesně se vlastně rozumí agresí?

80924

29.11.2005 20:21

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shaterhand 80.?.?.?

S vámi se přít nebudu, zjevně jste muž na svém místě a měli by vám zvýšit žold - vyrozumněl jsem správně, že jste voják/mariňák/námořník/příslušník Air Force USA?

Ale i tak:

1. Ústava USA se na ně asi opravdu nevztahuje.
2. Ale vztahují se na ně smlouvy o lidských a občanských právech, a ty podepsaly i USA.
3. Mučení je svinstvo.
4. Pokud budu mít na výběr, jestli mučit jednoho chlápka nebo nemučit, s rizikem, že když ho nechám být, zařvou tisíce lidí, pak neváhám a mučím, právo neprávo. Ale nebudu tvrdit, že jsem v právu, protože to bych byl pokrytec. Když jednat protiprávně, tak vědomě.

80925

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 0

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 16

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,80 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,61 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,74 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 174,54 Kč
1 unce stříbra
425,36 Kč
Bitcoin
225 621,73 Kč

Poslední aktualizace: 2.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 51 365 595