Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Rene Bartosek

Nalezeno 10497 příspěveků, 145 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

11.07.2006 01:13

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: prosim vyhodte Arkana a Druzstevnika....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno to je jak v t tom vtipu, kdy blondynka "skrabne" autem strom, zrychtuje totalne pravou stranu auta. A zacne se rozcilovat, ze ji manzel nepochvali za tu spoutu stromu v aleji, kterou uspesne minula. Posledni "slusny" prispevek Arkana detailne popsal anatomii zenskych pohlavnich organu. I sprostota muze byt odena do havu korektnosti a slusnosti. Sranda je, ze navic napadl Olgu Kubovou, ktere se to primo netykalo namisto Alexi, ktera odpovedela velmi vtipne a trefne podle hesla jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva. A tim co by kde otiskli bych se nebyl zcela jist. V Der Angrif (1934) zaujal Josef Goebbels na dvanact pokracovani k sionismu velmi positivni vztah. Jak se rika svuj k svemu.

110263

11.07.2006 01:18

Experiment s lidským zoufalstvím

RE:Teď teprve vidím, že ten Nezvědavec má pravdu,

Rene Bartosek 68.?.?.?

To bude strasna tragedie uzamceni vaseho penezovodu. Mno, mel jsem nejake extra vydani za spital, ale kdyby zrovna ten vas sek chybel tak se prastim pres kapsu. [velký smích] [velký smích]

110264

11.07.2006 01:27

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Tohle jsou také zajímavá čísla

Rene Bartosek 68.?.?.?

V prirodnich vedach bych rekla, ze Nobelovky jsou davany opravnene. Samozrejme bulshit Nobelovych cen za literaturu ci za mir, nemluve o pseudocene za ekonomii. To uz je jinaci kava, chudak Alfred se musi obracet v hrobe. Taky se mohla udelat statistika kolik Nobelovych cen ziskali Cinani. Vicemene podle Cochtanova kriteria uspesnosti si ti analytici nejenom v Emerice delaji zbytecne starosti. Dokonce bych rekl z pohledu teto logiky drobet prehaneji. [velký smích] [velký smích]

110266

11.07.2006 01:52

Americká kolonie

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Odkud vysilala treba Svobodna Evropa? Z centra Mnichova? Pokud jde o fakta me zaujali dve veci? Za prve jak muze nekdo kdo je v ceske vlade odpovedny za bezpecnost pripustit, aby radiova stanice s cilovou oblasti Irak, Afganistan vysilala z centra Prahy? Musi u nas byt? V certy ale at je uklidi nekam jinam. Nevidim ani jediny duvod, proc by museli byt v Praze. Samozrejme mimo pohodli zamestnancu. Naopak zajisteni bezpecnosti objektu mimo Prahu by bylo jednodussi a ucinnejsi. A dale se ptam je CR suverenni a svobodnou zemi ci ne? Pokud, ano tak bych te "dame" v radiu sdelil, ze CR se na zaklade techto duvodu bla,bla ci bez udani duvodu bla, bla rozhodla premistit radio do jedne z techto lokalit. Ve Washingtonu to muzete probrat s vedenim a vybrat si, kde to bude. ..."pokud uderite do dobreho stitu zazvoni, pokud uderite do hovna"... Jestli chce nekdo respekt, musi se chovat tak, aby ho casem ziskal. Nasi hokejisti si dobre jmeno za morem ziskali nasazenim, dovednostmi a prednostmi. Rozhodne ne lezenim do prdele. Doufam, ze nasim politikum to taky, co nejdrive dojde. [pláč]

110267

11.07.2006 02:07

Americká kolonie

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

A jeste jedna vec raketova zakladna na uzemi CR, o ktere nebylo vhodne mluvit pred volbama. Dokonce i clenstvi NATO melo byt zahrnutu v referendu. Uz z toho duvodu, ze formalni spojenec vazany pouze slibem elit bez vyjadreni podpory obyvatelstva stoji jako spojenec za starou belu.

110268

11.07.2006 03:47

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

Dobrotive nebe

Rene Bartosek 68.?.?.?

doufam, ze v Pentagonu a na Kapitolu se vyskytuje mensina neokonzervativcu a vetsina lidi, ktera se i uchovala smysl pro realitu. Volba pristiho presidenta USA mi da konecnou odpoved na tuto otazku.

110271

12.07.2006 04:01

Americká kolonie - reakce

Stehovani

Rene Bartosek 68.?.?.?

OK. Pokud vysilate i do Cecenska neni prilis rozdil mezi Afganistanem ci Irakem. Rusove ztratili ctyri sve lidi, prestoze se Cecenci verejne od cele akce distancovali nedavno v Iraku. Vysilani radia predstavuje jista bezpecnostni rizika, to je fakt. Je veci ceske vlady a nese jednoznacne odpovednost za bezpecnostni situaci CR. Takze pokud nekdo z radia rekne, ze je to vec Washingtonu je prinejmensim nediplomaticke. Ja osobne to vidim jako aroganci. Zajem pobaltskych statu je jiste prijemne zjisteni, ale nic to nemeni na faktu, ze CR dela laskavost americke strane. Chapu, ze Praha ma pro Americany sve kouzlo mluvi se o ni jako o Parizi devadesatych let. Pokud se radio stehuje z jakychkoliv duvodu mimo centrum Prahy je jiste dobre z ruznych hledisek. A jestlize je budova byvale FS k nicemu bylo by dobre nemluvit pouze o nakladech na demolici, ale i o nakladech na provoz a udrzbu budovy za rok. Rekl bych, ze cena pozemku na nichz tento komlex stoji bude znacna. Zcela jiste se policajti zabyvaji budovou FS jako sidla radia vice nez by bylo za jinych okolnosti nutne. Byt mate vlastni soukromou ostrahu.

110321

12.07.2006 04:13

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

RE: Podstata věci

Rene Bartosek 68.?.?.?

tim Americane prokazuji, ze maji jeste zdravy rozum. Pokud totiz tyhle manevry KLDR jsou strategickym tahem Ciny, tak reakce americkeho vyslance, aby to diplomaticky urovnala Cina je vice nez chytra. A pokud je to osobni iniciativa KLDR, tak znova buduji v diplomacii USA. Protoze pripadna odpovednost za nejaky pruser neprimo pada na hlavu Pekingu. V kazdem pripade i za cenu nechutneho rizika ve chvili nejake technicke havarie cvicne rakety, ktera by treba trefila Japonsko tato situace vyrazne snizuje rizika konfliktu USA s Iranem. Spatna zprava pro Tel Aviv budou muset v Gaze ponekud pritlacit na pilu, aby zareagovala Syrie, ktera ma smlouvu s Iranem. Ztrata jaderne hegemonie je pro sionisty nocni murou a moznost, ze by se vzdali sveho jaderneho arsenalu, jak to udelali nektere postsovetske republiky jim taky nevoni. Vzhledem k tomu, ze Mordechaje Vanunu unesli z Britanie a nepodepsali smlouvu o nesireni jadernych zbrani.

110322

12.07.2006 04:28

Americká kolonie

RE: Tendence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja mam plne pravo na to s necim souhlasit ci nesouhlasit. Pokud bude mimo centrum Prahy budu mit rozhodne o duvod mene, proc by u nas tohle radio nemelo byt. Nelibi se me proste, ze nekdo z radia verejne arogantne naznaci ze ceska vlada muze drzet zobak., neb rozhodnuti padne ve Washigtonu. Mluvim za sebe a zatim rikat svuj nazor neni trestne. Tuhle ani predeslou vladu jsem nevolil, a presto mam v te demokracii pravo pozadovat, aby ceska vlada vystupovala jako vlada suverenni zeme, stale jsem totiz obcanem CR. Cesko je moje zeme a teto zemi jsem loajalni. Takze misto, aby ceska vlada pripomela, ze to je CR, kdo poskytuje laskavost, tak se trepe na to jestli si udela junior petiminutovku pro ceskeho premiera. Pokud jsem americkou kolonii, tak at na sdeli a je to jasne. Pak bude platit jako za Sovetu "drz hubu a krok". Kupodivu nasi hokejisti chapou, ze lezeni do prdele jim pro respekt v Americe k nicemu dobry nebude. Vypada to uz, tak ze politici by si znich meli vzit priklad. Doufam, ze ted kdyz jsem to vicemene zopakoval trochu jiny zpusobem jste to pro vas srozumitelne.

110326

12.07.2006 04:34

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: prosim vyhodte Arkana a Druzstevnika....

Rene Bartosek 68.?.?.?

To byl Arkan. [mrknutí jedním okem]

110328

12.07.2006 05:23

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Což aby bouchla

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nedavno publikovali novinky.cz ( a ty to prevzali od velkych agentur), ze Husein sondoval moznost azylu u jordanske vlady. Samozrejme azyl museli tolerovat USA. Jenomze v te dobe odpovedeli v BD na druhou urgenci CIA, jenz mela informaci od jedneho z irackych ministru o neexistenci programu ZHN v Iraku, ze tato informace neni podstatna. Do Iraku se slo proste z politickych duvodu, nebot ani FBI, ani CIA, ani NSA nepotvrdili napojeni Sadama na Al-Kajda ci mezinarodni terorismus. Tohle vyplulo na povrch nekolik let po invazi, az kdyz junior se svym kabinetem opakovane obvinil americke tajne sluzby ze selhani. Tohle uz neunesl byvaly sef CIA pro Evropu a vynesl to na svetlo bozi. Vase TV blaboly Sadama oproti temto faktum povazuju za ponekud podradny argument. USA navic tolerovali jine rezniky, treba byvaly filipinsky diktator sedi ve spravni rade Carlyle group s Bushem seniorem a jsou v pohode. Pokud jde o proces se Sadamem jsem presvedcen, ze i pravni fraska ohledne zlocinu v byvale Jugoslavii ma lepsi uroven. Zcela jiste by se nestalo, ze by mu zabijeli obhajce. Jeden podjaty soudce musel byt zmenen a ten druhy ma take osobni vazby k pripadu. Jsem si jist, ze by se Sadamovi dostalo lepsiho procesu v USA, ve srovnani s tim co se deje v Iraku. V kazdem pripade Sadam musi byt umlcen, aby nedoslo na jeho styky s Rumsfeldem pri nakupu chemickych zbrani uzitych nejenom proti Kurdum, ale i ve valce s Iranem, kde padl proamericky rezim sacha.

110332

13.07.2006 03:33

Americká kolonie - reakce

RE: K problému raket

Rene Bartosek 68.?.?.?

No ja jsem videl jine tri lokality. Uz jsi prijedou prohlidnout, skoro me ten titulek drazdi jako, ze je to hotova vec.
http://www.novinky.cz/domaci/zastupci-usa-si-prileti-prohlednout-mista-pro-zakladnu_90341_cajrg.html
Dale se mi vubec nelibi, ze jedna z lokalit je Libava. K hranici tohoto vojenskeho prostoru to mam par km v CR samozrejme. Kdyz tam byli Rusove, tak jste o nich prilis nevedeli. Dustojnici vojaky okradali o prideli a ze by vojinove mohli do hospody na to zapomente. Pravda pytlacili, zver v lese i ryby, kaceli stromy a to dost netradicnimi metodami, treba elektrikou nebo granatem. Jenomze to nebyl nejaky akt plundrovani Cech, ale spise zlozvyky chovani ( na Sibiri by to delali stejne) a taky hlad. Spoluzak ze ZS bydlel v hajovne primo ve vojenskem prostoru, takze vypravel, ze v zime bylo vojakum krusno. Rusove jsou milovnici caje a v zime ho varili z ostruzinoveho listi. Tyhle veci se deli prevazne ve vojenskem prostoru. Na hriby si kazdy sel na vlastni riziko, sem tam nekoho sebrala hlidka, ale tak tupi aby nekoho zastrelili nebyli. Jediny ekcident byla vazna havarka zilu s osobnim autem. Byla tam mrtvy a vysetrovani si Rusove delali sami. Dvakrat nebo trikrat honili sve zbehy jako divou zver. Vzdy je zastrelili na uteku, nikdy se nic nestalo civilistum, ani od zbeha, ani od jeho lovcu. I kdyz clovek o nich moc nevedel byli jsme radi, ze odesli. Ted mozna prijdou novi ochrance ceske bezpecnosti. Vypada to uz tak, ze zprofesionalizovana ceska armada stoji za starou backoru, kdyz potrebujeme US Army. Nebo potrebuji oni nas kvuli geograficke poloze? Kdo muze vojensky ohrozit USA aniz by pripadnou valkou nespachal nehezkou sebedestrukci? Muze byt americkym presidentem i vetsi silenec nez junior? To jsou otazky, ktere by se meli lidi v CR polozit. A pokud se k tomu vlada nebude mit, tak si vynutit referendum. Ja osobne budu respektovat jakoukoliv zakladna na uzemi CR pouze na zaklade referenda. Ono totiz Boruvkovi, Novakovi.... se maji zatracena pravo na tohle tema vyjadrit, protoze Pepa Novak muze jedneho oskliveho dne vyfasovat masinkver, aby plnil "svou nejcestnejsi povinost". A Bozka Melicherova muze zacit strachovani o sveho muze, bratra, syna, otce, strejce...

110388

13.07.2006 04:21

Americká kolonie - reakce

RE: Fíha to je poprvé za tu dobu co čtu Zvědavce objevil článek a antičlánek...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Rok 1953 byvaly sef New York Times. " V soucasnosti v Americe neexistuje nezavisli tisk. Vite to vy, vim to i ja. Ani jeden z vas se neopovazi napsat svuj uprimny a pravdivy nazor, a kdyz ho napisete, vite predem, ze se to neobjevi v tisku. Ja jsem tydne placeny za to, abych svuj uprimny nazor nedaval na papir. Vy jste placeni za to same a kazdy z vas, kdo by byl tak hloupy, aby psal svoje nazory, byl by na ulici a hledal si jinou praci. Kdybych ja dovolil, aby se me uprimne pravdive nazory objevily v novinach, tak bych do 24. hodin ztratil zamestnani. Ulohou novinare je znicit pravdu, dokonale klamat, prekrucovat,plazit se pred vladou a prodat jeho stat, jeho rasu za jeho denni chleb. Vy tovite a ja to vim.Co je to za hloupost pripijet si na nezavisly tisk? My jsme nastroje a otroci bohatych lidi za oponou... Nase talenty,nase schopnosti a nase zivoty, to vsechno vlastni jini lide. My jsme jen inteluktualni prostitutky."
CIA infiltrovala tisk uz od padesatych let, par skandalu kolem toho bylo. A to nejenom v USA, pro evropskou praci bylo dulezite Nemecko, takze CIA kontroloval kocern A.C. Springeru uz od pocatku 80-tych let. Pokud jde o rychlokvasne medialni magnaty typu Murdocha ptejte se na Mossad, tam se uzivaly prachy z obchodu s narkotiky. Na tohle tema doporucuji precist Mec Gideonuv, napsal ho tusim exagent Mossadu. Takze kde jsou ti vasi nezavisli novinari, nezavisleho tisku? [překvapení] Tisk je financovan a pres finance ovlivnovan. Kdo je drzi neni podstatne. Muzu vam prakticky vzit jakykoliv clanek z maistremu a poukazat na skryte manipulace, recnicke triky. Do oci bijici z tech cersvych zaznamu v pameti byl titulek Izrael utoci v Gaze a k tomu fotka nalozeni zraneneho izraelskeho vojaka do sanitky. Diskuse v maistremu zahrnuje titulek " slusnym ctenarum se omlouvame, ale pro hrube prispevky byla diskuse zrusena". Na Zvedavci se, ale diskutuje stoji to nejakou praci, ale funguje to!! Pravda diskutuje se i na Nezvedavci ci u Nilberta Zdvorileho, pokud mate rad tento typ diskuse, tak od editora namahu nevyzaduje. A vasi nezavisli novinari jsou koupeni za sve slusne platy. Lippy byl vydan jako tajny zdroj, protoze novinarka ktera vyuzila jeho informaci si nedokazala predstavit, ze by stravila nekolik let v base. Bez rodiny, sveho domu, pratel, veceri pri sklenicce vina... V poradku kazdy clovek je jiny. Reknete me vsak jak ubranil vas "nezavisly tisk" v tomto konkretnim pripade svou nezavislost? Vas nezavisly tisk zpozdil napr. videozaznam kdy experti varovali Bushe pred rizikem Katriny o pul roku na zaklade intervence jedne ze zucastnenych stran, tedy Bileho domu. A i po pul roce se Bush bal tolik, ze behem zverejneni teto informace, ze poprve prekvapive navstivil Afganistan. Jenozme tato informace o lzi presidenta ohledne rizik Katrinu mela uplne jinou hodnotu a i dusledky jako cerstva a pul roku stara. Nezavisly novinar je druh tesne pred vyhynutim. A otazka je kdo, co a kdy je ochoten temto "dinosaurum" zverejnit. Tolik male doplneni pana Stwory.

110392

14.07.2006 02:14

Deníček Evropana

RE: ....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Muzu vas ujistit, ze "Italove" maji v Chicagu, ci presneji receno v Elmwood park svou ctvrt, "Polaci" maji sve jackovo, asiati maji svou "cinskou" ctvrt, Rusove... a nebudete tomu mozna verit, ale i Zide. Takze dle vasi logiky vicemene vsechny narody sveta maji divnou kulturu a jsou nekompaktibilni, protoze kdyz se dostanou behem emigrace do noveho prostredi, tak svete zbor se, drzi se tak nejak vice pohromade. [překvapení] [oči v sloup] Kdo by to byl rek, ze ano?

110476

14.07.2006 02:17

Deníček Evropana

RE: Pěkná bajka o blbosti politicky korektních Evropanů.

Rene Bartosek 68.?.?.?

To je k nevire a jsou to zase politici, ktero jakekoliv poukazovani na jinou patou kolonu nazyvaji nesnasenlivosti a antisemitismem. To je teda bordel, aby se v tom prase vyznalo. [velký smích] [velký smích]

110477

14.07.2006 02:23

Deníček Evropana

RE: ..............?

Rene Bartosek 68.?.?.?

[cool] [cool] pro Chodce pousti!! [smích] Ten smajlik s palcem nahoru bohuzel neni ve vyberu. Jsem velmi zvedav zda se autor vyjadri. Ja jsem taky potkal v zivote nejake lidi z regionu Blizskeho a Predniho vychodu. A automaticky neplati, ze co clovek treba z Iraku to muslim. Ale vim, ze treba v pripade umrti otce prebira odpovednost za svou matku a setry v rodine vetsinou nejstarsi syn. Pokud je samozrejme ve veku a zzdravi to zastat, jinak tato povinnost a cest prechazi na jineho muze z rodiny.

110478

14.07.2006 02:30

Deníček Evropana

RE: Svatoušci

Rene Bartosek 68.?.?.?

To je druha a treti generace. Chapejte kultura predku jde do kytek a konecne se prizpusobili nam. Jak uz to byva, nejrychleji prejimame ty spatne veci. Vemte si treba cizi jazyky. Clovek ji vetsinou moc neovlada, ale zato zna ve znacnem mnozstvi ruzne sproste nadavky. Mno, musime drzet zatim Francii aj. zemim palce a ono v pate generaci, uz to budou tuctovi konzumenti jako my. Teda pokud se do toho zazraku pate generace propracujem, ja jsem v tomto punkte skeptik.

110479

14.07.2006 02:52

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

Kazda mince ma rub i lic.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Izrael se do toho obul v Gaze, a dost proti sobe popudil verejne mineni. Aspon EU se tvari nasarane. Do toho se vmixovala KLDR se zkouskami raket a svou polivku si ohral i Hizballah a Syrie. V Afganistanu, ktery je mimo souvislosti se klade neocekavane tuhy odpor. A neocons, kteri si prepocitavali vojaky zjistili, ze jich je jeste min nez by potrebovali. A zkusit vseobecnou brannou povinnost je hra, ktera by mohla dopadnout vselijak. Vypada to, ze nektere nove figury na "prvni sachovnici moci" znacne zkomlikovali hru a dostali i velmi mocnou damu do svizelneho postaveni.

110480

14.07.2006 04:21

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Na syrske diktatory take dojde

Rene Bartosek 68.?.?.?

Vsiml jste si jedne zajimave a zlovestne veci. Arabske vlady jsou az prilis v klidu. Ve vzduchu visi valka a to velka valka. Riceova byla jednat v EU, Bush uz po treti tento rok navstivil Nemecko. Rekl bych, ze USA musi vedet, ze v teto pripadne valce budou sami.Nedokazu si predstavit, jaka provokace by musela nastat na uzemi Evropy, aby vytvorila ve verejnem mineni valecnou atmosferu. Izrael dal Bejrutu nerealny pozadavek, aby libanonska armada kontrolovala hranici v oblasti, kde vladne Hizbalah. Toto je mimo moznosti Bejrutu a i kdyby timto odstartoval obcanskou valku nebyl schopen tento pozadavek splnit. Ja zacinam mit velky strach, ze ti co drzi v Izraeli skutecnou moc zacinaji ztracet kontakt s realitou. Velmi spatna zprava nejenom pro me. [pláč] [pláč]

110484

14.07.2006 04:25

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pane Nohejl, az te DU munice bude pouzito dostatecne hodne, aby jeji smrtici castecky roznesli vetry celosvetove do atmosfery, tak bude zakazana stejne jako pokusne jaderne vybuchy. Tato mala oskliva smrt ma jednu vyhodu, meri kazdemu stejne bez rozdilu - pan jako kman.

110485

15.07.2006 02:18

Deníček Evropana

RE: ....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Stare ceske oblasti se zmenily na na mexicke. Starousedlici castecne vymreli castecne se odstehovali do jinych oblasti a jejich deti se amerikanizovali. Pokud jde o migracni vlny po roku 89, tak ty byly ekonomicky vetsinou vazany na polskou komunitu, a protoze v oblasti nort-west Chicaga neexistovala ceska ctvrt, tak jsou rozptyleni mezi Polaky a Itali. To neznamena, ze by se Cesi navzajem stranili. Hrajou spolu hokej, fotbal, nohejbal, tenis... Chodi do hospod i do Eura (hraji tam cesti i slovensti DJ), chodi koukat na ceske ochotnicke divadlo. Tedka treba jela tlupa lidi na dlouhy vikend na kanoe, pres 50 kanoi. Nevidel bych to zas tak cerne s tou nasi "divnou ceskou" mentalitou. [smích] [mrknutí jedním okem]

110550

15.07.2006 02:32

Zničit Severní Koreu dokud je slabá?

RE: Myslim ,ze zcela mijite hlavni podstatu veci a tou je nas vlastni zivot.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja opravdu neznam odpoved na otazky, ktere kladete. Sam si nektere z vasich otazek kladu a hledam odpoved. Vite kdyz se hrajou zavodne sachy, tak podle kvality hracu jsou obsazovany sachovnice. Od te posledni az po tu prvni. Takhle bychom si pomoci priblizujici analogie mohli predstavit fungovani moci. Ty sachovnice jsou velmi slozite a vicerozmerne, stejne tak figury. A hraje v nich tu partii mnohem vice hracu nez-li dva. A na te prvni sachovnici se hraji partie v meritku celeho sveta. Hraji tam ti nejlepsi hraci. Funguji tam i zvlastni pravidla, nido je nestanovil. Ty pravidla se vytvorila sama a jsou limitovana prirodnimi, ekonomickymi a socialnimi zakonitostmi. Pokud bychom mohli videt tyto hrace, videt jak reaguji v beznych situacich. Jestli se raduji, maji strach, zlobi .... Proste jestli lidsky reaguji mozna by nam mohlo pomoci pri hledani dodpovedi, na nektere otazky.

110552

Hodne stesti a at se plni tajne sny. Bohuzel barborove neumi vycarovat kouzelne ruze. [mrknutí jedním okem]

110553

15.07.2006 02:38

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Stale jedna ata sama hra s lidskou hlouposti a tak zvanou ,mazanosti zidu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mate pravdu obdivoval je a zaroven se jich bal. A to Mein Kampf zatim nemam taky precteny. [mrknutí jedním okem]

110554

15.07.2006 02:47

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: poslóoochejte

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mne prijde zajimave to vase rozpeti 3-6 milionu. Mohu se zeptat jake je tolerance chyb, mam na mysli to cislo co se vyskytuje za znamenkem plus minus. Po valce se tvrdilo jednoznacne jake cislo? A pokud v tom Nemci meli bordel, coz je dost prekvapive, tak jak to je s zidovskyma matrikama? Slysel jsem, ze jsou velmi presne. A meli by byt zatracene presne jestlize je uplatnovan ten nejduslednejsi rasismus, pokud mozno ciste etnicke linie po 2000 let. Nic rasove cistsiho vlastne neznam snad ani z historie. Pry nejaka skupina historiku dostala povoleni badat v nemeckych archivech, takze bychom brzy meli mit v teto casti dejin vice svetla. Docela se tesim, aspon prestanou tyhle zabomysi spory. A lidi s "neoficialnim" nazorem nebudou muset brucet v base.

110555

15.07.2006 02:59

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: Je treba znat souvislosti

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja myslim, ze kdyby Cina lehce zatlacila ekonomicky, napr. pustila do obehu trochu vice zelenych papirku ne treba zlehka revalvola svou domovskou menu, pripadne by se neco zacalo dit s ropou, tak na to nas zapadni svet bude mit tezkou sokovou reakci. Nacionalne se nikdy nikomu nepodarilo ovladnout svet. I ti co se navzajem nenavidi se dokazi spojit pokud se citi realne ohrozeni. Podivejte se na Stalina s Churchillem. A okud jde o vnitrni sjednoceni to je problemeticke jako realizace multikulturalismu. Jedna z podminek! Potrebujete vicemene homogenni kulturni prostredi, aby jste mohl realizovat neco cemu se rika Novy poradek. Nastesti stale funguje podle sebe soudim tebe. Takze zaplat pan buh ty mocenska centra jsou vuci sobe krajne podezrivava. Tolkienovsky receno "vladnouci prsten" ma pouze jednoho pana, ale kandidatu je vzdy ponekud vice nez jeden.

110557

15.07.2006 03:18

Britská armáda žádá posily

RE: Jo jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

To ti nic nemeni na faktu, ze budou porazeni. Zapad ztratil u v teto casti sveta tvar. Iracka vlada primo pozaduje, aby byli americti vojaci zbaveni pravni imunity anebo iracke urady se podileli na vysetrovani, coz vyjde nastejno. Nemuzete tajne nechat lidi mucit jako CIA a myslet si, ze to neprosakne mezi mistni. Nemuzete vrazdit a znasilnovat, s tim ze se to ztrati. I kdyz se nejedna o velke mnozstvi pripadu vzhledem k poctu vojaku, tak to jsou citlive veci a mistni lide na to nikdy nezapomenou. Nemuzete valcit a rict, ze poli na vyrobu opia se vase valka netyka. K tomu mam jednu extra otazku. Zapadni svet je zamoren heoinem a jinym svinstvem, jak muzou nase vlady pripustit pestovani "opia" a nabozensti fanatici jako Taliban jej tvrde potiraji?Americane a zapadni sily utrpeli zdrcujici moralni porazku a je pouze otazkou casu, kdy budou muset odejit. Cim pozdeji to udelaji tim bude jejich odchod potupnejsi! Pri pouziti jistych zbranovych systemu lze sice technicky vyhrat, ale moralne to znamena totalni izolaci a nepratelstvi. Vztekly sileny pes ma pouze nepratele, kteri sleduji jediny cil.

110559

15.07.2006 16:07

Deníček Evropana

RE: ..............?

Rene Bartosek 68.?.?.?

No vidite, kemo mne jedna zena z Iraku pravdepodobne zachranila zivot. Basti veprove, takze fanatismus od ni cekat nemuzeme. Ma dve deti, je rozvedena jako konicka ma lezeni po skalach. Tedka ma zrovna z rodiny bratrance v Libanonu a neni z izraelskeho ofenzivy nadsena a budete prekvapeny tenhle zapadni styl zivota ma na svedomi sekularni rezim reznika Huseina. Kdezto juniorem importovana demokracie, dostala Irak do obcanske valky. I kdyz to neni podstatne. A pokud jde o ruzne osobni chybky jako treba vymyti mozku, casto je s hledanim dobre zacit u vlastni osoby.

110593

"Pratelstvi je mozne pouze mezi dobrymi lidmi,
zly lide se mohou pouze spolcit!" Dostojevskij

110594

15.07.2006 16:20

Britská armáda žádá posily

RE: Koka???

Rene Bartosek 68.?.?.?

[velký smích] [velký smích]

110595

15.07.2006 16:34

Britská armáda žádá posily

RE: Koka???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Zapad ma zatreceny problem s heroinem a jinym svinstvem. Nase vlady treba britska a kanadska vysilaji do Afganistanu vojaky a nezapominaji podotknout, ze poli s makovicemi se to netyka. Kdyby aspon na tohle tema drzeli hubu. Postaveni zeny mimo nase kulturni zvuklosti v Afganistanu se nas nedotyka tolik, jak heroin za 80 mld $ rocne. Vypada to, ze zbombardovat most, elektrarnu, civilni objekty je strategicky dulezite, na rozdil od poli s makem na heroin. Taliban, at je jaky chce narkobarany mydlil hlava nehlava. Pokud se na to divam z tohoto uhlu zacinam mit pocit, ze nasim vladam tvrde drogy v nasich ulicich zas tak moc nevadi! Jestli jste to nepochopil, tak kulturni zmeny nejsdou vynutit silou. Je to pomaly proces probihajici celou spolecnosti zevnitr. Dokud muzi v Afganistanu nedojdou k presvedceni, ze postaveni jejich zen je ponizujici a hrozne, tak nedojde ke zmene. Laufy a bomby s tim moc nenadelaji. A ve chvili, kdy k tomu poznani dojdou neni moc vcetne Talibanu, ktera by na tom mohla neco zmenit.

110596

15.07.2006 16:38

Britská armáda žádá posily

RE: Jo jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Alexo oni pestuji mak, aby nepomreli hlady. Takze pestovat obili by bylo pro ne rozumnejsi. Na druhou stranu ti, co profituji z heroinu hladem netrpi. Maji moc zalozenou na vojenske sile, ale budoucnost zeme je jim naprosto ukradena.

110597

16.07.2006 02:37

Britská armáda žádá posily

RE: Jo jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Muze byt s tim obilim, ale Afganistan je zeme, ktera muze fungovat a nasytit sve obyvatele i bez heroinu. Podobne jako jeho sousede, ale k tomu potrebuje mir. Taliban nicil opiova pole, ze ruznych duvodu. A jeden byl velmi racionalni, chtel zlomit narkobarony, kteri si kvuli drogam poridili soukrome armady. Odriznout je od zdroje financi je nejrozumnejsi tah. Takze proc zapadni vojaci maji opiava pole "za svatou relikvii"? Aby bylo vice nepratel Talibanu? Klanovi nacelnici nejsou zadni hlupaci, budou podporovat vzdy tu strana, ktera bude v defenzive. Jejich cilem je totiz zakonzervovat stavajici chaos. Vitezstvi jakekoliv stran, ktera by byla schopna prevzit kontrolu nad Afganistanem, znamena pocatek jejich konce. Zadna legalni vlada si za "normalnich" okolnosti nemuze dovolit exportovat heroin.

110626

19.07.2006 03:43

Deníček Evropana

RE: Děkuji Vám

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mno jo, pak by to editor mel zaradit do kategorie humor. A na druhou stranu jste to mohl rict hned na zacatku diskuse.

110850

19.07.2006 04:07

Syrští vládci posílají své spojence z Hizballáh do boje, zatímco Bejrút vyčkává

RE: poslóoochejte

Rene Bartosek 69.?.?.?

Archiv otevreli Nemci pro skupinu vybranych historiku nedavno. Urcite je dobre prokadrovali, vzhledem k tomu co se v Nemecku a Rakousku tedy v byvale "Treti risi" deje se Zundelem a Irvingem. Ale to mate tak, kdyz uz se jednou archiv zpristupni, tak je dost riskantni dat vsanc svou reputaci. Na druhou stranu jednou se byl podivat na mezinarodni konference historiku a doslo nejak na Benesovi dekrety, male deti na piskovisti pri strkanici o zaslaplou babovicku by se nemuseli stydet. Pokud jde o vase ocite svedky, tak konstrukt holocaustu se vynoril az 25 let po valce. Bylo by dobre si polozit otazku proc? 25 let na ocite svedky a lidskou pamet. No, nevim jestli tolik casu prospeje k dobrani se korenu veci. Touhle otazkou se zabyva do znacne miry Finkelstein ve svem spisku Holocaust industry. Nez napadnete autora doporucuju si precist jeho zakladni zivotopisne udaje. Sionisti ho moc radi nemaji, ale dostat ho pred soud kvuli popirani ci antisemitismu je nemozne. Rekl bych, ze tento Zid je antisionista, ale ten prozatim neni trestnym cinem. Takze berlicka antisemitismi v tomto pripade nefunguje.

110851

19.07.2006 04:14

Britská armáda žádá posily

RE: Koka???

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jiste bez poptavky neni nabidka to svinstvo je tezce navykove. Na druhou stranu je to obrovsky kseft. Nic moc vyhlidka, demokracie, penize, korupce.

110852

19.07.2006 05:04

Britská armáda žádá posily

RE: Koka???

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mohli by jste me laskave sdelit, kde jsem vzdaval hold Talibanu? Mam respekt k obyvatelum Afganistanu, protoze dokazali kopnout do prdele jakehokoliv agresora. Podobny respekt uz maji i v Pentagonu, protoze ted jsou na rade USA se svou mezinarodni koalici. Pokud jde o postaveni zeny u pygmeju, Inuitu, muslimu, Zidu je to jejich vec a neminim jim vnucovat to na co jsem zvykly ze sve domoviny. V kazdem pripade nektere "nove kulturni vymozenosti" jako treba "Vyhuleni", konzum, heroin... mne zvedaji adrenalin, * protoze ohrozuji mou kulturu a narod." Taliban se sekanim hlav zarazil drogy, chapu ze v CR kde za dealovani dostanete 10 let funguje vase teorie deseti novych zajemcu. Kriminalizace uzivatelu tvrdych drog spojena s legalizaci drog je cesta do pekel, dopadli bychom jak severoamericti indiani s chlastem a nestovicemi. Je to velky byznys, valka je draha vec, vojaku ma Zapad nedostatek. Muzu vam vyhledat, cim se platilo za zbrane ve Vietnamu, a jak se to dostavalo do Ameriky. Nicit pole s makem znamena vyrobit si vice nebezpecnych nepratel v Afganistanu. To by znamenalo porazku okupacnich vojsk a pravdepodobne vitezstvi Talibanu. Jiste scenar tezko stravitelny pro neocons. Nelze sice dosadit loutkovou loajalni vladu drzici moc. Nezbyde nez se spokojit s dilcim uspechem, nepripustit sjednoceni zeme pod nezavislou vladou. Afganistan je uz 25 let ve valecnem chaosu a tento stav se zakonzervuje na dalsi roky.

110854

19.07.2006 05:31

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Nikoliv fasisticky

Rene Bartosek 69.?.?.?

V nacistickem Nemeckum pred valkou nevidel turista odpadky ani, spinu. 1936 olympiada v Berline, takova vykladni skrin, ekonomika slape, budovatelske usili. A pak najednou valka, protektorat, rasismus, diskriminace, teror. Sioniste s Jabotinskym, Herzlem aspol. maji ideologii s vyrazne fasistickymi rysy. Je uplatnovana skryta diskriminace vuci Palestincum, a rasova nadrazenost vuci vsem. Lidice-Deir Jasin. Jednotka 101 specialni oddily SS. Vysoky podil moci vojenskych a policejnich slozek ve state, militarizace. Jak vidite podobne metody, podobne cile, podobna retorika, podobna propaganda. Sionismus se projevuje jako forma fasismu. Problem je ten, ze Nemci ci Italove se fasismu zrekli, omluvili se za nej, zaplatili odskodneni, prosli defasizaci a demilitarizaci. Sionismus ma plnou kontinuitu az do soucasnosti. Ariel Saron byl treba velitelem v 50-tych letech jednotky 101. 20 let po Deir Jasin verejne obhajovali vysoci oficialni predstavitele jeho nutnost. Nedokazu si predstavit existenci Nemecka v Evrope, kdyby jeho predstavitle rekli roku 1965, ze Lidice byli nutnost, ktera mela svuj dulezity vyznam.

110857

19.07.2006 05:45

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: ad poznámka vydavateľa

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mno ja bych k ty Francii pridal jak doufam CR. Aspon ja myslim, ze nez nastavovat krk za nekoho, kdo sovou "mirovou politikou" nasral po padesati letech sve sousedy na ultimum je holy nerozum. A taky bych chtel videt toho kouzelnika, co by presvedcil Nemce, aby sli cedit krev za Izrael. [velký smích] [velký smích] Pravda junior uz v tomto kalendarnim roce trikrat navstivil Merkelovou a s prominuti tak prostoduchy, aby na tiskovce zvanil o pecenem praseti s novinari ani velky nacelnik osobne zcela jiste neni. A pokud jde o ZHN jsou i chemicke a biologicke, tak v pripade destrukce infrastruktury, zhrouceni produkce potravin, nedostatku vseho leku, pitne vody... Bude lidstvo zredukovano a behem kratke doby vraceno do doby zelezne. Pokud samozrejme budeme mit stesti, ze se vytvori nejake biologicke mechanismy, ktere si poradi s radiaci. Zatim to na rozdil od spousty organismu v Cernobylu postradame.

110858

19.07.2006 05:49

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Bombardovani s predbeznym varovanim obyvatel..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Ja jsem myslel, ze to je pravem po zuby ozbrojeneho majiciho v zaloze za rohem velkyho nacelnika Zemekoule s pravem veta na urovnani drobnych diplomatickych vlnek.

110859

19.07.2006 05:51

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: DVOJÍ METR NA BLÍZKÉM VÝCHODĚ

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tomu se rika nezavisla sedma velmoc, tak na co bychom si mohli stezovat. Stejne by to bylo na pendrek.

110860

19.07.2006 05:54

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Da se nejak podporit Libanon?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Jaky maji vliv treba krestane v Libanonu na Hizbalah? IRA vedla teroristickou valku proti Londynu? Bombardoval snad RAF Severni Irsko ci dokonce Irsko? [překvapení] [oči v sloup]

110861

19.07.2006 05:57

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE:

Rene Bartosek 69.?.?.?

Takze vyklizeni okupovanych uzemi ma byt zacetek dobre vule? V tom pripade musi Izrael jeste vratit hodne okupovane zeme.

110862

19.07.2006 06:03

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Bukvice

Rene Bartosek 69.?.?.?

Mno mozna, kdyz misto ocelovy ptak budes misto podpisu pouzivat jmeno a prijmeni, tak editor vice zverejni. Konec koncu jemu ideologicka brigada slibuje FBI,soudy.... Pokud to je skutecne jmeno a prijmeni, tak se omlouvam, i kdyz nick docela sedi. Je to poznat pri psani prispevku. Vypada to, ze do mozku se moc krve uz nedostane. [velký smích] [velký smích]

110863

19.07.2006 06:10

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Jak jsem se vrátil domů. Příběh emigranta.

Rene Bartosek 69.?.?.?

Tak jo reknou vam to i bez Nostradama. Sionosti s atomovkama opili svou moci a beztrestnostni, udelaji neco opravdu oskliveho. A stane se to co se uz stalo v minulosti mnohokrat. Svet je bude kopat pres pul vesmiru do prdele tak, ze hubou budou ryt v zemi prvni jarni brazdu. A odsere to jako vzdy spousta obycejnych lidicek uplne dole, ze vsech zainteresovanych stran. [pláč] [pláč] [naštvaný]

110864

19.07.2006 06:18

USA začínajú vyvíjať nátlak na Slovensko

RE: Článok je pravdivý

Rene Bartosek 69.?.?.?

Na Slovensku je mozne mit financni dary do politiky se zahranici? Abych se priznal nevim jak to je v CR. V USA je te tusim nezakonne, coz povazuju za velmi rozumne.

110865

19.07.2006 06:22

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Posledni veto USA

Rene Bartosek 69.?.?.?

To bylo jeste o Gaze.

110866

21.07.2006 03:09

Britská armáda žádá posily

RE: Koka???

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jo tak, to jo. timto jsem ve vasich predstavach zrejme primo plazil po kolenou. [překvapení] [oči v sloup] S Talibanem nemusim souhlasit v mnoha vecech svuj pohled jsem pro jistotu napsal tucnym pismem v predchozich prispevcich, ale to se vam zrejme nepodarilo prelouskat. Na druhou stranu, kdyz uz tam zapad je a ma problem s tvrdymi drogami, tak by rozhedne nemel chodit kolem makovych poli, jak okolo posvatne kravy. Svuj nazor proc tomu tak je, jsem napsal taky, takze se nebudu opakovat. Mozna na druhe precteni to hlava vezme. [velký smích] [velký smích]

111101

21.07.2006 03:23

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Nikoliv fasisticky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno, pravda Hitler mohl jako sef Nemecka cestovat pred valkou po Evrope. Ariela Sarona by soupli v EU zrejme pred soud,a pak by ho vyexpedovali, aby ho nemuseli zavrit do basy. Prej krome padesatych let ( jednotka 101), a sedmdesatych kdy ho vyhodili z armady pro cachry ( obrovska chyba vstoupil do politiky)mel odpovednost za stovky az nekolik tisic mrtvych v uprchlickych taborech v Libanonu ( zalezi kdo ty mrtve pocital). Novy premier po drahem zesnulem, Olmert je uplne jiny slusny clovek. Ten do Evropy muze, jestli ho ho ovsem po tom co se deje v Gaze a Libanonu nekdo pozve, to uz je druha vec.Mel bych jednu otazku. Jakou vlastne mohl videt perzekuci v 80tych letech cizinec treba v CSSR?

111103

21.07.2006 03:26

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Nacisti, komunisti a teroristi jsou bez viny?

Rene Bartosek 68.?.?.?

To si delate srandu s tema stopami pane Gejdos? [překvapení]

111104

21.07.2006 03:43

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Posledni veto USA

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jak minite aplikovat iracky odboj na ceske podminky? Mezi Irakem a Cechami je ponekud rozdil, pokud jste to nezaregistroval. Adresujete to anonymne mne osobne a ja jsem podepsan plnym pravym jmenem. Takze si to vyjasnime. Za prve nejsem blbec ( ani nejaky amater co prihraje tajne sluzbe teroristickou organizaci), za druhe nejsem zadny provokater. A za treti, co z je hlavni ja se nebudu doprovolne podilet na necem, cemu se rika obcanska valka. Nez vezmu zbran do roky, abych zabijel velmi si to rozmyslim!!

111106

21.07.2006 04:00

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Izraelští zločinci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jake jsou tedy stopy po pouziti atomovych zbrani. Samozrejme radiaci lze eliminovat uzitim vhodnych prvku s kratsimi polocasy rozpadu. Ale tepelne a tlakove efekty?

111107

21.07.2006 04:07

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě těší většina antisemitských příspěvků

Rene Bartosek 68.?.?.?

Vyhlaseni valky to opravdu neni, ale jak o cem se vlastne hlasovalo? A kdo pomohl hitlerovskemu Nemecku v prolomeni jiste ekonomicke izolace na mezinarodni scene? [překvapení]

111108

21.07.2006 04:19

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Komu patří území Israele ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Zase ty o pahadky o tom jaky byl Rotschild pitomec a kupoval poust, aby ji mohl zurodnit. A opustena Palestina bez obyvatel! [velký smích] [velký smích] Uz jsem jednou pouzil na tuhle vasi hovadinu argumentu, ale vy jste zapomel nejak vyjadrit. Jeste jste pridal pohadku o tom jak sionisti vybudovali vlastnima rukama a potem Palestinu a ja umiram smichy. Lidicky z rodu Davidova, kteri by pracovali rucickami v primarni sfere( kseftovanim vam maximalni barak postavi nekdo jiny) a uzivili se, bych hrave za petatricet let sveho zivota spocital na prstech jedne ruky. [velký smích] [velký smích] Kdo maka v Izraeli? Po prvnim povstani a generalni stavce Palestincu, ktera tolik nasrala Tel Aviv, protoze znacne zkomlikovala bezny zivot v Izraeli se rozdavala pracovni viza nejvice komu? Filipincum? [velký smích] [velký smích]

111109

21.07.2006 04:29

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Komu patří území Israele ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

A jeste si dovolim reagovat na rimske imperium. Rimani byli nejenom schopni vojaci, ale i politici. Proto zasadne nechavali porobenym narodum volnou ruku v nabozenstvi, spokojili se i s "loutkovou vladou", pokud byla ochotna cvakat tribut a delala, co se ji reklo. Rozpraseni Zidu po povstani Bar Kochba do celeho sveta, je udalost srovnatelna se znicenim Kartaga. Kartago vsak smrtelne ohrozovalo rimskou moc. Takze jak to bylo povstani a jak se behem nej vlastne Zide chovali k porazenym nepratelum, ale treba i Rekum? Rekove byli soucasti rimskeho imperia. Na Krete byl po povstani vydan "drakonicky" zakon proti Zidum, vsichni meli byt pobiti pokud by vstoupili na pudu ostrova. Vcetne tech co by stroskotali na lodich. Ponekud neobvykle pravidlo pro stat znacne zavisly na moreplavbe? Nemyslite?

111110

21.07.2006 04:42

Pozor na firmu ACER

Kdyz uz jste prelozil pane Stwora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mam na mysli tu korespondenci. Co kdyby jste to poslal i Microsoftu. Mohl by vam upresnit, jak to vlastne s tema licencnima podminkama funguje. Ja, abych na vasem miste nechodil ke "kovarickovi" do Cech. Poslal bych to zrovna do centra deni. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

111111

22.07.2006 03:05

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Blanicti rytiri

Rene Bartosek 68.?.?.?

[velký smích] [velký smích]

111180

22.07.2006 03:08

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Izraelští zločinci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Daji se upravit a vsichni to vedi. Nemci, Izraelci, Rusove, Cinani. Tedy vsichni to nevedi pygmejove, eskymaci a treba vy. [velký smích] [velký smích]

111181

22.07.2006 03:45

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě těší většina antisemitských příspěvků

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja jsem nemyslel s izolaci zapasici SSSR a vy to velmi dobre vite. Jiste Nemci spolupracovali ze SSSR v mnoha oblastech poradali treba velka vojenska bratrska cviceni, aby obesli vicemene ultimatum a odplatu Francie za Bismarka, znamou jako Verssailskou mirovou dohodu. V bankovnictvi a obchode na mezinarodni scene hraje prvni housle nekdo jiny.A ten nekdo jiny mel velky vliv na bojkot nacistu v techto oblastech. Teprve behem jednani Svetoveho sionistickeho kongresu v roce 1933, ktery odmitl rezoluci zahajit akce proti Hitlerovi v pomero 240:43 se podarilo dohodnout Hitlerovi se sionisty v Palestine. Vznikla Ha'avara banka pres kterou probihali obchodni transakce za nacistickeho Nemecka ven. Slo logicky o oblast Blizskeho vychodu a taky o severni Evropu. Nemluve o podpurne memorandu Nemeckych sionistu, ktera plne chapala glorifikaci arijske rasy. Jedinou omluvou pro tuto spolupraci a lizani riti nacistum, budiz fakt, ze Norimberske zakony byli prijaty risskym snemem az v zari 1935, ale i po nich probihala spoluprace mezi sionisty a nacisty. Mate pravdu, ze se jedna o 70 let stare udalosti, Deir Jasin byl pred skoro 60-ti lety. Ja bych se k tomu nevracel, uz proto, ze nechapu jak dlouho maji Nemci jeste nest odpovednost za nacismus. Vzdyt se omluvili mnozi byli souzeni a odsouzeni, mnozi byli i pobiti " v spravedlivem hnevu" [bliji] , zaplatili vysoke odskodneni, prisli o cast sveho uzemi, miliony jich bylo odsunutu za barbarskeho jednani z Ceskoslovenska a Polska. A v tom je prave zakopany pes. Sioniste za sva zverstva rekli, ze byla nezbytna. Sve uzemi rozsirili valkou a okupaci, zadne odskodneni neplati, naopak utoci na civilni infrastrukturu a vraceji sve sousedy o desitky let zpet v case. Navic vznikli z protekcionismu velmoci. Jak uz trefne poznamenal Had, ze spatneho pocatku tezko muze vzejit neco dobre. Bez desionizace Izraele, neni mozny mir pro Izrael.

111182

22.07.2006 04:01

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pak jste velmi dobry, Putin by si dokazal i bez ochranky poradit s drtivou vetsinou smrtelniku. Putin nebojuje za svobodu, ani se nedivim, ze nestoji o tu bajecnou demokratizaci, kterou zapad privedl do Iraku. Stoji si vsak za zajmy Ruska, proto je schopen kolem sebe shromazdit loajalni a mocne lidi v Rusku z rad armady, tajnych sluzeb, ministersva vnitra a respektuji ho i mafie. Samozrejme drzi i pevne moc. Vicemene po odpadnuti vychodnich satelitu a byvalych sovetskych republik se jedna o uzemi byvaleho imperialniho carskeho Ruska. Ruske mocenske elity po zkusenostech s zido-bolsevismem tezko pripusti, aby se pres pseudodemokracii dostali k moci "novy zidobolsevici". Maji draze zaplacenou zkusenost, ktera syti nacionalni nalady v Rusku. Rusove nas meli 40 let ve svem vlivu, ale museli mit prikaz shora drzet se zatracene zpatky i v 68 sly ztraty na zivotech radove ve stovkach. U Plzne ceske tanky hlidali vysilac a nikdo z Rusu se nerozhodl to resit silou! A nebyl by to zadny problem. A taky odesli sami o sve vuli, silou by je nikdo neprinutil pustit sve vychodni satelity ze sfery vlivu. Samozrejme svou roli hrali ekonomicke duvody, ale podstatne byli jine vlivy. Pokud tomu neverite staci se podivat na KLDR, tam klidne nechaji chcipnout miliony lidi hladem. A pokud jde o americky ideal svobody, tak ten zacina byt s vecmi jako Patriot Akt, Guantanamo, lety a veznice CIA, Abu-greib... znacne opryskany.

111183

22.07.2006 04:08

Nebezpečné přehrávání Izraele

RE: Nacisti, komunisti a teroristi jsou bez viny?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pane Gejdos ja uz jsem si par veci, o kterych jsem povidal i drive vygugloval i vytisknul. [mrknutí jedním okem] Jsou to zajimave pohledy, taky mam v knihovne par Danikenu, ja jsem byl vzdycky divnej a pouzival sem uz od mala tu divnou otazku proc? Mama zhruba po desatem proc? v lajne nevydrzela a rekla ..." pro slepici kvoc"... [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

111184

22.07.2006 04:27

Americká kolonie - reakce

RE: Fíha to je poprvé za tu dobu co čtu Zvědavce objevil článek a antičlánek...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jak dlouho bude trvat tato svoboda. Jsou ruzne moznosti, jak ji pristrhnout kridalka. Zavrit do lagru napr. vybrane diskutery je jeden z extremu, ale jsou jiste i elegantnejsi a ucinne metody. Treba zavedeni licenci na provozovani neceho jako Zvedavec, zavedeni nejakeho vysokeho financniho zavazku za neco podobneho jako Zvedavec, lehka uprava legisltivy o spoluodpovednosti editora s nazory v diskusi...

111186

27.07.2006 04:12

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Velice mě baví většina blbých propagandistickych shabes boy příspěvků

Rene Bartosek 68.?.?.?

Opravdu Emmo. A kolik je tedka v Evrope? Muzete to dat klidne v tech celsiusech my si to uz v ty Emirice nejak prepocitame.

111657

27.07.2006 04:26

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

Rene Bartosek 68.?.?.?

[velký smích] [velký smích] Putin je tezka vaha ve hre, ktera se hraje. Jinak by se treba v Britanii neobtezoval ministr veci zahranicnich upozornit jednoho rychle zbohatleho taky Rusa, ze ..."vlada jejiho velicenstva plne respektuje stavajici status v Rusku...". Pokud se mu prej nelibi, tak nemusi nic libat. Na to jsou Britove prilis zdvorili, ale muze si hledat politicky azyl nekde jinde. No reknete sam, neni to legrace. Londyn da emigrantovi z Ruska politicky azyl, a pak mu durazne sdeli, ze se ma sklidnit, aby o ten azyl nahodou neprisel. [mrknutí jedním okem]

111659

27.07.2006 04:55

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: samozrejme, ze sa israel brani

Rene Bartosek 68.?.?.?

Guantanamo a Abu-ghreib souvisi daleko vice s tim, ze Ustava USA se stava carem papiru. V Britanii zhruba rok mozna vice zpatky tri britske obcany propustene z Guantanama neshledal soud vinnym v zadnem bode obzaloby! Iracka vlada zada, aby vojaci USA byli zprosteni imunity anebo byli Iracane pripusteni k vysetrovani obvineni v pripadech, kde se ucastni americti vojaci. Zvastum z TV neverim, protoze krome fotbalu a hokeje se na nic nedivam. [velký smích] [velký smích] Aspon si nemusim kontrolovat jestli nam nepousteji nejaky obrazek za sekundu navic. [mrknutí jedním okem] Zvasty z "nezavislych medii" pouzivam, odnekud ty informace holt brat musim. Akorat se bavim pouzivani ruznych recnickych triku, fotografii, ktere svedci o mire "nasi skutecne svobody". Drive jsem se rozciloval, i kvuli tomu, ze vetsina lidi to nevnima. A byl by jste prekvapeny do jakych rozpaku se nam darilo dostat vyucujiciho marxismu-leninismu ( 89-tem povinne pro vsechny obory VS) diky logickym protimluvum z tehdy posvatneho Rudeho prava. Prevrat rezimu, mnohym umoznil dokoncit studia. Jinak by jim to soudruh docent u zapoctu a zkousky spocital i s uroky. Dneska je to jeste zajimavejsi semtam se neco dokonce musi maznout na internetu. Putina jak trpaslika jsem komentoval v jinem prispevku a pokud jde o zakomplexovane lidi, tak to ponecham bez komentare. [velký smích] [mrknutí jedním okem] Pokud jde o Taliban, pak se jedna o vnitrni vec Afgancu a je velmi paradoxni, ze vas ideal demokracie nemuze zapustit koren. Nejmocnejsi zeme sveta se svymi spojenci "v mnohonarodnich silach" [velký smích] neni schopna bajonety vnutit nejakym "primitivnim barbarum" ideal demokracie. Zrejme bude nutne ty neprizpusobive vyhubit. [pláč] A kolik to vlastne je lidi v islamskych zemich? Desetina, petina, tretina, polovina, vice jak polovine? A okupace SSSR? Byli jsme politicky zavisli na Moskve. A ted jsme snad nezavisli? Pokud nedej Boze se bude Amikum libit nejvice lokalita pro jejich raketovou zakldnu v CR. Bude to stat ve state. Mimo nasi jurisdikci, bez prava inspekce a proti vuli drtive vetsiny zrejme "primitivnich obyvatel", kteri taky nechapou dostatecne ten ideal demokratury. [bliji]

111661

27.07.2006 05:24

Skutečné cíle Izraele

RE: Pane Yamaho,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pokud jedno prijmeni tajite, pak a zjevne jine uzivate v civilnim zivote. Pak to nema zdaleko takovou vahu jako Taborsky, Gejdos... [oči v sloup]

111665

27.07.2006 05:31

Skutečné cíle Izraele

RE: Autor lže

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno, ja bych rekl, ze ruznym "zlocineckym rezimum" byli USA schopny zaridit zmrazeni financi do 24 hodin. Natoz, aby jim dodavali bomby. I kdyz kseft je kseft, ze ano. Dokonce i Koffi Annan nasel tolik odvahy, ze obvinil Izrael z umyslneho utoku na stanoviste OSN. A k tomu jeste irska vlada si drze dovolila zaslat protestni notu. Nejak si zaciname vyskakovat. Co myslite pane Arkan?

111666

27.07.2006 05:39

Skutečné cíle Izraele

RE: Oprava jména + poznámka editora

Rene Bartosek 68.?.?.?

[velký smích] [velký smích] Pokud Izrael obetuje dva unesene vojaky za iransky jaderny program, tak je bud nebetycne hloupy. A to rozhodne neni nebo sleduji jiny zajem, ktery ma tak vysokou prioritu, ze stoji za to riziko na nejaky cas nechat "u ledu" Teheran.

111667

27.07.2006 05:43

Skutečné cíle Izraele

RE:Židi byli vždycky zbabělci tvrdi pan Taborskej

Rene Bartosek 68.?.?.?

To byl ten preventivni obranny uder? [překvapení] Jako bych slysel Pepu Goebbelse. [pláč]

111668

27.07.2006 05:53

Skutečné cíle Izraele

RE: Avnery nema pravdu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jo preventivni obranny utok, to je panecku styl. Mrknete se do minulosti na Stalina ci Hitlera, tam by jste podobnou terminologii mohl taky potkat. [mrknutí jedním okem]

111669

27.07.2006 06:12

Skutečné cíle Izraele

RE: Nezzubý Libanon

Rene Bartosek 68.?.?.?

USA nemaji jedinou moznost ekonomickymi pakami zabranit svemu padu. Ztraci kazdym dnem schopnost konkurovat v primarnim produkci, ale zatim je dolar svetovou obchodni menou, takze jeho kupni sila v zahranici je znacna. Nakoupit v USA spotrebni zbozi lze za priznive ceny. Inflaci USA lze exportovat a pumpovat skryte do celeho sveta. I presto za poslednich 5 let pada kurz dolaru dolu. Ekonomicka stabilata USA je svazana s ropou. USA maji proto v zajmu posilovat svou vojenskou pritomnost na Blizskem a Strednim vychode. Ze Libanon zadnou ropu nema. Ma vsak strategicky vyhodnou pozici, sousedi ze Syrii. A Syrie s Iranem jsou vojensky nezlomene arabske zeme. Navic nejsou dostatecne "pratelske" Bilemu domu. O nejakou demokraturu nejde. Saudska Arabie je srovnatelna s Talibanem pokud jde o kuturni zvyklosti, ale je dostatecne loajalni. Cina, Indie budou ekonomicky rust a potrebovat hodne ropy. Jediny duvod proc tyto zeme a treba Japonsko, J. Korea ( taky velci veritele) budou drzet dolarove rezervy je ropa. Druhe reseni je velky valecny konflikt, vzdycky se hodi, kdyz se nas ekonomicky model hrouti do kolapsu a taky zalezi, jak se na vec diva protristrana. Jak uvedli jini USA si svou politikou "tak si to proste vezmeme"... a svou vojenskou moci vytvari spojenectvi, ktere se rozpadne ve chvili kdy Washigton prestane byt hrozbou.

111671

27.07.2006 06:18

Letní politické divadlo

RE: Jsou tam hlavne u moci prasata

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kde maji v Americe benzin 5.7$ za galon?

111673

27.07.2006 06:40

Občane, trhni si nohou

A to byste koukal kdyz ma nekdo prevzit osobni odpovednost?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Je to prilis osobni a ne z meho zivota. Ale obecne to rict takhle. sepisete smlouvu s pojistovnou vycestujete dlohodobe do zahranici. mate zdravotni problem. A oni vam budou tvrdit, ze mate jet domu, protoze to neni akutni. Mistni doktori, rikaji, ze to je risk. Treba se hrejou vlastni polivku. Dobra reknete. Ja pojedu, ale mistni doktori rikaji, ze to je ohrozeni meho zdravi. Takze at nekdo z pojistovny prevezme odpovednost, za riziko zhorseni zdravotniho stavu. Samozrejme pisemne. Byl by jste prekvapeny, ale v firme o tisici zamestnacich na to nema nikdo kompetenci. Za pojistovnu si dosadte treba radio nebo neco jineho a mate to v blede modrym. I kdyz tem fesakum by jste to nemel darovat. Mozny by nebyl od veci e-mail, kdy jim sdelite, ze vas system vas upozornil, ze puvodni e-mail byl cteny, prestoze byl poslan zpet s chybovou hlaskou bl,bla, bla. A cele to poslat te Rade pro vysilani. Ikdyz na Zvedavci se to vyjima taky skvele. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

111674

27.07.2006 14:52

Občane, trhni si nohou

RE: Zvedavec oblbuje lidi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno, kdyz vyberou nejake drobne od koncesionaru. Tak mohli mozna semtam koupit nejaky vetsi hadr, aby byl trochu vice mista. Kolik, ze vubec takova textova zpravicka zabere bajtiku? [překvapení]

111713

27.07.2006 15:00

Skutečné cíle Izraele

RE: Nezzubý Libanon

Rene Bartosek 68.?.?.?

Moje rec volebni pravo pouze tem co maji skvaru, kvokaci kvocient, aby mohli mohli vubec splnit narocne pozadavky, ktera na ne klade ta demokratura. Staci se podivat domu, 83% lidi nechce raketovou zakladnu. Proste "narod blbcu". [překvapení] [oči v sloup] Kdyz se na to podivam z "vaseho ideoveho hlediska" tak zabijeni civilistu kdekoliv na svete, kde nejsou dostatecne na urovni je vlastne takove zvracene dobro. [pláč] Kdyby davali medaily za idee, tak by pro vas byla jedna zlata pocukrovana diamantama.

111715

30.07.2006 00:32

Skutečné cíle Izraele

RE: Pane Yamaho,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kdyz se podepisuju jedinym jmenem, ktere uzivam mam jistou zopdpovednost, kterou mi nikdo neodpare. Dokonce ani ja sam s z ni nemuzu jet tak vyvleknout. Tim jsem myslel tu jinou vahu. V kazdem pripade respektuju i lidi pod nickem, ale na zaklade obsahu toho, co pisi. Ukazuji mi tak, co jsou vlastne zalidi. Vas kuprikladu respektuju, i kdyz casto nesouhlasim.

111983

30.07.2006 00:36

Skutečné cíle Izraele

RE: Dámy a páni diskutující, dovolte mi faktickou poznámku.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Prominte pane Taborsky nejak nedopatrenim jsem zapomel dat uvozovky. .."dva unesene vojaky"... [velký smích] [mrknutí jedním okem]

111984

30.07.2006 01:08

Skutečné cíle Izraele

RE: Nezzubý Libanon

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja jsem zil jeste v CSSR, podobne nazory jsem zastaval, kdyz by bylo 19 a roznasel jsem letaky a agitoval lidi pro prevrat. Byl jsem jako kuryr v Praze jeste s jednim kamosem. Do Prahy nas vezl chlapik vlastnim autem, rikal ze bojoval v Anglii proti nacistum. Vek mel takovy, ze to mohla byt pravda. Zpatky se jelo vlakem. Lidi davali k dispozici auta, nosili penize... Kdyby jste chtel z toho co se vybralo udelat nejake vyuctovani treba v te Olomouci asi by to prilis neklaplo. Byl jsem v akademickem senatu, vicemene formalni funkce. Dulezite byli spise ruzna kolegia dekana, rektora. Tak nejak ziskavate prehled jak se vlastne delaji ruzne rekonstrukce a opravy universitnich budov (vicemene jakakoliv verejna zakazka se "dela" v bledemodrem). Ja osobne jsem zastaval nazor, ze mit moznost ovlivnovat chod skoly je cestna vec. Dostavali se za to penize a ja je taky vzal. Mel jsem kontakt na lidi v ODS na okresni urovni. Mam velmi dobrou predstavu o tom, jak se u nas i jinde dela vlastne ta demokratura. Heslo "Ruka ruku myje" ji docela vystihuje. Mel jsem podrobne informace napr. o zkorumpovanem prijmaci rizeni jedne fakulty. Vinik nepotrestatelny, to vite vazby na politiku a kazdy sbira informace na druhe. Prej ten kdyby vytahl papiry ze sveho trezoru a zacal zpivat, to by byly zajimave casy. A vidite dospel jsem k zaveru, ze lidi maji neupiratelne pravo treba v otazce vojenske zakladny mimo kontrolu CR rict ano, ci ne. Pokud jsou tato prava uprena, pak nezijeme v demokracii, ale jak trefne poznamenal pan Taborsky v demokrature. Tomu na rozdil od Arkana rikam ovladat jazyk a pouzivat mozek. Ta vazba demokratura-diktatura genialne vystihuje pokrivenost toho, co vsichni hrde nazyvaji demokracii. V pripade vojenskeho konfliktu USA versu Rusko nezustane z tehle planety kamen na kameni, takze jestli budeme strategicky mit vyssi prioritu ci ne, neni dulezite. Podstatne vsak je, jestli se demokracie za kterou zaplatili lidi pred nami potoky krve, zmeni v demokraturu a z te prejde v totalitu, o ktere se nikomu ani nesnilo, ci ne. Vy se obavate nejake vnejsi hrozby, kterou ja povazuju za imaginarni. Ja se naopak desim te vnitrni rakoviny!

111987

30.07.2006 01:21

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Bachorka o 9/11 ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Zajimavy argument. [oči v sloup] Tim jste doslova rolozil logicke souvislosti, na ktere bylo poukazano. Ja jsem to bohuzel se svou logikou nedokazal, tak jsem si to pro zmenu vytiskl, coz nedelam tak casto. [mrknutí jedním okem]

111990

30.07.2006 01:23

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Hyenismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tedka se uz prej rika 3-6 milionu.

111991

30.07.2006 01:29

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Hyenismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Muzete me vysvetlit, proc napr lidi co byli v akci u WTC maji zakazano mluvit hasici, policajti, FBI.....? [překvapení] [oči v sloup] Ti tam primo byli, s takovym svedectvim by musel byt spokojeny i sergant leho.

111992

30.07.2006 01:36

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: mas pravdu, jeden obrazok povie urcite viac, ako 1000 slov !

Rene Bartosek 68.?.?.?

To je prave jmeno? Vy me prekvapujete, kdyz nevyslovujete pro jistotu ani nektera pismenka ve jmene Boha. To vite ta multiloajalita je pro me tvrdy orisek a cert vy co o vas nadlidech jeste nevim. [velký smích] [velký smích]

111997

30.07.2006 01:47

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja jsem si myslel, ze ve valce maji umirat prevazne vojaci a ne civilisti. Takhle se zrejme valci v tech novych casech s tema skoro uzasne presnyma technickyma hrackama. Rikam skoro, protoze to zni neuveritelne, ale pocitam nejaky kapral vytukal nejaky heslo klavesnici kompu, aktivoval satelit ( mozna byl americkej takze zrejme jazykova bariera), aby zajistil zamereni cile pro tu "uzasnou bombu" za 150 tisic voci. Mno, a predstavte si ta blba bomba trefila stanoviste OSN, zabila ctyri vojaky. A to jim jeste desetkrat volali, ze tema levnejsima bombama bombardujou blizsko jejich stanoviste. Tomu rikama zkurvena smula, takovy politovanni hodny omyl. [překvapení]

112000

30.07.2006 01:51

Občane, trhni si nohou

RE: Zvedavec oblbuje lidi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ja myslim Trodas, ze autor clanku jim k tomu fotku z obcanky nepribalil. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

112002

30.07.2006 02:01

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Sny Hizballahu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Legie pujde tam kam ji rekne Francie, ale maly problem Francie ani Nemecko nebudou krvacet za sionisty. Mozna se podari uplychtit tu mnohonarodostni koalici z " novych suverennich demekratur". [velký smích] [pláč] [naštvaný] Doufam, ze ta ma materska demokratura se nezucastni.

112003

30.07.2006 02:09

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Sny Hizballahu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Chlape vy mne fascinujete, z editorova Zvedavce se sionistickemu ksindlu dela soufl a on to musi schytat i z druhe strany. Vlastne cemu se divim. Nazi, ci sionisti jsou jedna velka fasisticka rodina, zidobolsevismus tvrde stranicke linie patri do stejne kategorie. Bud patrite k tem dobrakum, kteri zrejme dostali za stranickym ukol zdiskreditovat Zvedavce a houfne dle meho nazoru zacinaji uzivat clonu ruznych provakaci, aby vyvolali reakci anebo se vam nechce premyslet.

112005

30.07.2006 02:21

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: ja uz nic nechapu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jeden z nejvetsich zlocinu, ktery se sionistum podarilo zrealizovat je ukryti kritiky sionismu za antisemitismus!!! Jak je mozne, ze nase intelektualni zaprodane prostitutky ve "svobodnych a nezavislych mediich" se nechaji ujit solokapra jako je ucast vlastni dcery premiera na protivalecne demonstraci. Proc takova delikatni vec neni na prvnich strankach novin? Proc se nikdo nezajima jaky mela ta dama duvod? Jak vidite ja cinim rozdil mezi sionisticko-fasistickym ksindlem a Zidy jako narodem!!! A nejsem z antisionistu zdaleka sam. Jenomze pokud nastane neco jako zuctovani, tak to odnesou vsichni a nejvice slusni lidi. Ti s cistym svedomim si totiz tolik nekryji zada, nechapu tu potrebu, tak jako ruzni spinavci.

112007

30.07.2006 02:25

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: ja uz nic nechapu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pokud Trodasi vidis rozdil mezi antisemitismem a antisionismem, bylo by dobre zvazit jakych hanlivych jazykovych vyrazu uzijes. To je presne to, co se nekomu hodi do kramu. [pláč]

112008

30.07.2006 02:32

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: nedojít k cíli je nemravné....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tady se nezmuzu navic nez gesto obdivu ( ten smajlik palce nahoru tady fakt chybi), a ten kemuv prispevek jenom dokazuje, ze plati zakon kontrastu. [smích] Vim obsah nula, ale tady by to snad cenzura mohla tolerovat. [smích]

112009

02.08.2006 03:01

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Hyenismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jeste jste se mohl zminit o tom obrovskem talentu letectvi, ktery zvladl s tou kravou jako Boeing let kopirujici teren. [velký smích] [velký smích] Kde se na nej hrabe Jirmus s akrobatickym letadlem. [mrknutí jedním okem]

112373

02.08.2006 03:04

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: Hyenismus

Rene Bartosek 68.?.?.?

Titan ma nizsi hustotu nez ocel, ale skor tak dobre mechanicke vlastnosti. Spise bych tipoval na nejakou slitinu. [smích]

112374

02.08.2006 03:10

Několik obrázků z Libanonu těchto dnů

RE: mas pravdu, jeden obrazok povie urcite viac, ako 1000 slov !

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ale, ano bylo to na vas. A s tim libanim bych to neprahanel, obavam se ze jsme natolik protipoly, ze bych vam mohl na svem tele nabidnout pouze jedno misto. [mrknutí jedním okem] My Cesi mame o tomto aktu jedno takove hezky nehezke rceni. [velký smích]

112375

02.08.2006 03:19

Občane, trhni si nohou

RE: Proč

Rene Bartosek 68.?.?.?

To bylo opravdu pochopitelne, i mne to doslo. Doufam, ze penzista uz taky chape. Plus tech 17% lepsich, vzdelanejsich a odpovednejsich lidi, kteri tu zakladnu chteji. Mezi tu elitu se pocita cesky parlament a ceska vlada, pokud dobre chapu, co pisi nase "nezavisla media".

112377

02.08.2006 03:32

Ano, tohle je holocaust

RE: Primární zdroj

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mno, to jsem crkl strachy do trenek. Nez zazit vladu sionistickeho ksindlu, tak to byt radsi mrtvy. Ja budu urcite mrtvy, ale nebojim se. Vsichni musimu umrit, ale mam neco, co nejde znicit a to je vira. A jak slysel jsem vy se soukmenovci se spise orientujete na tento svet. Kdyz premyslim o velmi pravdepodobne budoucnosti, tak to musi pro vas byt velmi depresivni vyhlidka. [velký smích] [velký smích]

112378

02.08.2006 03:41

Ano, tohle je holocaust

RE: Hruza, same mrtvoly...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nebylo by zrejme na skodu, jak to je s cestvim nasich poslancu. Ja osobne bych se spise zeptal jestli jsou sioniste. Po te by bylo dobre podat zalobu na sionismus jako fasisticke hnuti u ceskych soudu, a zavrit ci lepe vykopnout za hranici jeho cleny a sympatizery. Samozrejme pokud by nastala ta velmi nepravdepodobna situace a soud by dospel k nazoru, ze tomu tak je. V USA to maji sionisti osetrene lip, taky jsou dobri advokati, ze jo. Tady pro jistotu povolili i fasismus, protoze americke soudy by tu drzou odvahu mohly najit. A kopnout do prdele takove mnozstvi parazitu by mohla byt velmi lakava motivace, odpovidajici rizikum. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

112380

02.08.2006 03:47

Ano, tohle je holocaust

RE: ... Izrael ostřeluje všechny automobily.... (Lev)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nebudte blazen, vite kolik stoji patrony a bomby. A navic u velblouda na rozdil treba od sanitky je videt, jestli pasuje zbrane nebo veze ranene ci umirajici. Zrejme se bude dle vasi logiky treba vysrat na sanitky a udelat velbloudi zachranou cetu. Na jednoho pacienta na druheho doktora, na tretiho zdravotni sestru a na dalsich pet vybaveni s leky. [pláč] [naštvaný] Pane Stwora asi bych chtel moc, kdybych si rekl o smajlika na odplivnuti!!

112381

02.08.2006 03:54

Ano, tohle je holocaust

RE:

Rene Bartosek 68.?.?.?

To vite pane Taborsky alkohol zabiji "strachove bunky", i kdyz se vezmu ten film o Kristovi, nevidel jsem ho, ale ten povyk okolo neho, hlavne z zidovskych obci. Rekl bych, ze nataceni trvalo hezkych par mesicu a to by zrejme v lihu nevydrzel ani Mel. Tak premejslim Emmo, vy jste filmovy expert. Je to lepsi nez treba Schindleruv seznam?

112382

02.08.2006 04:07

Ano, tohle je holocaust

RE: Historie je zdrojem vědění

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pravda, cest, spravedlnost... jsou dulezitejsi nez nejaka detinska hra o chytrost. A nesou v sobe mindy neuveritelnou skrytou moc. Tak velikou, ze se v minulosti prepisovaly dejiny, popravovali ruzni mluvci techto velkych veci a ony pretrvaly. Dokud je svet ruznorody, nikdo je nedokaze znicit! [smích]

112383

02.08.2006 04:17

Ano, tohle je holocaust

RE: takovej mišmaš...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pohodlne to mozna je, ale taky do vede do "zajimavych budoucich casu", Orwell byl zrejme tezky optimista. Pokud povolili vydat v 70-tych letech Farmu zvirat, tak zrejme prestali byt pro populaci nebezpecna. Spatna zprava pro vsechny lidicky!! [pláč]

112384

02.08.2006 04:28

Ano, tohle je holocaust

RE: Poslyšte, Vy nakřáplá troubo sioismu z Canucka,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pane Taborsky tohle prece neni kopromis. [velký smích] [velký smích] Tohle slyset Olmert, tak lezi na JIPce vedle Sarona. [velký smích] Vsak se tzv. "konecnych hranic" Izraele brzo dockame, Olmert to slibil nejpodeji 2010. Mozna proto museli vyrazit do Libanonu, uz to vypada, ze po reku Litany je na Olmertove mape nakresleny Izrael!! [pláč] [naštvaný]

112385

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Káva pro Zvědavce

12

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 25 čtenářů částkou 4 232 korun, což je 12 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 2

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 1

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 6

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
22,30 Kč
Euro
26,30 Kč
Libra
29,15 Kč
Kanadský dolar
16,67 Kč
Australský dolar
15,98 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
21,08 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,27 Kč
1 unce (31,1g) zlata
45 258,92 Kč
1 unce stříbra
624,65 Kč
Bitcoin
268 083,80 Kč

Poslední aktualizace: 10.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 53 356 352