Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Petr

Nalezeno 81 příspěveků, 60 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.07.2001 03:46

Česká republika 2001 očima Čechokanaďana

Mala korekce

Petr 206.?.?.?

Ta poznamka o takrka neexistujici hromadne doprave v Toronte je trochu dost prehnana. Prestoze hromadnou dopravu tady nemiluji, dopravit se s ni lze. Ve srovnani s USA, TTTC rocks. To ze je Toronto ohromny konglomerat zastaveny prevazne 1 patrovymi domecky a tudiz dost rozlehly je vec jina ...

215

26.11.2001 16:24

Policejní stát

USA

Petr 213.?.?.?

Myslim, ze to nebude tak horke stim zakonem. Protoze pokud ano, tak si v pristich volbach Republikani, ani neskrtnou.Nejakou dobu jsem tam zil a musim rici, ze jejich zakony, jsou dovedeny temer k dokonalosti, coz se u nas jeste nejakych 20 let nestane.

579

28.11.2001 17:14

Tajné vojenské tribunály USA budou soudit neamerické občany

Diky, Ameriko!

Petr 65.?.?.?

Diky USA byla znicena Hitlerova Treti rise s koncentraky, lidovymi soudy a jinymi zlociny proti lidskosti. Byla to Amerika a jeji lid, kdo prispeli ke zhrouceni bolsevizmu a jeho "Dabelske rise" s koncentraky, lidovymi soudy a jinymi zlociny proti lidskosti. Milionum lidi za "Zeleznou oponou"bylo umozneno znovu zit svobodne a v demokracii. A je to znovu Amerika, ktera vyhlasila valku mezinarodnimu terorizmu, valku, kterou opet vyhraje. Aby bylo jasno, ne americke zakony, ale mezinarodne organizovany terorizmus je skutecnym nebezpecim pro lidstvo! Kdo toto se snazi vykladat obracene bud veci nerozumi nebo ma jine duvody k pomlouvani Ameriky.

604

Y článkem se nedá než naprosto souhlasit!!!

614

18.03.2002 17:11

Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři muže

Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři muže

Petr 147.?.?.?

No snad jen tolik, ze dejiny pisi vitezove...

1148

06.09.2002 18:36

Pasivní kouření a odhalená pravda o jeho škodlivosti

Pasivní kouření a odhalená pravda o jeho škodlivos

Petr 62.?.?.?

Vyzkumy, ne vyzkumy, koureni je proste otravne a vadi nam (nekurakum), na to nepotrebujem statistiky ani nic podobnyho, tohle prece vi kazdej. Takze jen doufam, ze dane z tabakovych vyrobku zvednou, a to co nejvic.

3802

24.09.2002 08:16

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Petr 194.?.?.?

Co se týče americké popové hudby, myslím, že je na tom špatně. Komerce a konzum je v kurzu a umělci typu Eminen, Britny Spears, Sync nebo Limp Bizkit jsou v Americe prodávány v megatunách. Já patřím do mladé generace. Dříve jsem poslouchal hodně rap nebo hiphop, Který mě bavil, ale jeho postupnou komercializací se mi začal hnusit. Zdá se mi, že tak od roku 1996 začala jeho kvalita upadat a nápady mizely. Já jsem tento styl hudby začal poslouchat někdy v roce 1991, ale v té době to byl ještě underground a vytvářeli nové trendy v hudbě. Co se týče textů /rapu), byly daleko upřipnější a nebyly možná tak bezzubé a sprosté. Klasický případ je třeba skupina Cypress Hill. Ti na svém předposledním albu Skull & Bones v písničce Rap Superstar rapují o tom, že mít velký dům a štyři auta apod je blbost, ale přitom už prodali tak zhruba 16 000 000 nosičů a na jejich koncertech se obklopují obrovskou ochrankou a s lidma (konzumentama) nechtějí ani mluvit. Samozřejmě děti žerou pozerské texty, jak jsou veliký gangstři apod. Myslím si, že se tomu člověk ani neubrání v Evropě, kde v MTV sviští spoustu takového odpadu (nablýskaní zpěvací zpívající o lásce bebo míru nebo o gangsterech, ale ve skutečnosti je vše jen o penězích).Už před několika lety jsem na sposutu takových umělců dost zanevřel.

4086

24.09.2002 11:12

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

Petr 194.?.?.?

Kdo to reagoval na můj příspěvek? (Punc4)

4090

21.10.2002 04:39

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Petr 152.?.?.?

Dnes v nedeli odpoledne , predtim nez jsem se napojil na casopis zvedavec jsem byl s manzelkou nakupovat. Bydlim v San Diegu a jsem zednikem . Koupil jsem si kabat a auto. A jeste mi zbylo .
Tak nejak me neboli co se stalo 20 lete chuligance za to ze nesouhlasila s rezimem . My opravdovi Americane se snazime chranit tuto bohem pozehnanou zemi a vratit ji tam kde byla pred ACLU.
Porad se mi zda ze je vetsi fronta pred velvyslanectvim USA nez pred ceskym kdekoliv v Americe.Az udelame z Kanady 51 stat tak vam take bude lepsi . Mimochodem mame tady prekrasne pocasi . Jak je u vas?



4672

22.10.2002 00:45

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!

Petr 205.?.?.?

Mily pane Patafista
Opravdu jsem se snazil ve svem prispevku byt tak trochu ironicky.
Chtel jsem ukazat ze v opravdovy demokraticky kapitalisticky rezim je zalozenyna na spolecnem zajmu lidi ,penize. At to zni jakkoliv zjednodusene je to pravda. A vlada se snazi ochranovat a representovat konsumerism protoze je hodnocena na schopnosti lidi konsumovat. Hlavni vec v clanku neni to,ze policie prisla vysetrovat mlade devce,ale to ze nevykopla dvere a nasilim nevnikla dovnitr.
Mate pravdu ze jsem stale jeste cechem a ze me deni v Ceske republice velmi zajima. Je jen skoda ze demokracie tam neni vyuzita plne aby Ceska zeme mohla opet vzkvetat a my jsme mohli byt hrdi na svou starou vlast.

4738

23.10.2002 02:43

To je radosti na Starém Bělidle!

To je radosti na Starém Bělidle!

Petr 152.?.?.?

Vcera jsem konecne pochopil, skoro v padesati letech co znamena prislovi :kolik jazyku znas , tolikrat jsi clovekem.
Pochopil jsem ze to ma co delat s informacemi a kolik stanovisek muzete zaujmout diky moznosti cisti to co pisi v jinych zemich.Teprve tehdy muzete pochopit proc je neco logicke co se logickym nezda kdyz se na to divate z male a dosti zanedbane zeme.Ta touha zechu po nezavislosti ,kterou ovsem nemaji a ta zvlastni schopnost se ucit ale nepoucit se a tvdohlave trvat na necem co je malo lidi muze pochopit.
Proc je participace v eu velmi dulezita je velmi snadne pochopit jestlize se divate do cech zvenci.
Velmi slaba infrastruktura , nedostatek bytu, nevyvinuty financni trh. A to co se tyka mortgigovych trhu a celkove nepochopeni velkyc h financi.Koordinovani zakonu s EU. povede k transparencyktera soucasne umozni ivestorum privest kapital beze strach ze bude misappropriated.Bez zahranicniho kapitalu (seed money )Ceska republika By se na sve nohy jen tezko postavila.
Co se tyce osobnich informaci,panove jaka mate tajemstvi ,Mozna pan patifista dela neco pod stolem kdyz se diva na nahata devcata , ale myslite si ze to chce nekdo vedet?

stefanovi ze zapadu :Ty jsi spravny chlap.

4787

23.10.2002 05:39

To je radosti na Starém Bělidle!

To je radosti na Starém Bělidle!

Petr 205.?.?.?

Myly pane Nohejl. To je trochu silna kava. Myslim ze jste to opravdu vystihl. Jen mi prosim dejte vedet co uzivate . Ja bych radeji to co jste kouril po vasi prvni odpovedi ,to se zda byti trochu silnejsi. Ale jestli vam nezbylo tak to co vam dalo inspiraci pro tu druhou by bylo take dobre.

4793

25.10.2002 00:54

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Petr 152.?.?.?

Pane Stwora,
Ta slecna tydne je uz dva tydny stara. Muzete s tim prosim Vas neco udelat .

4877

25.10.2002 04:10

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!

Petr 198.?.?.?

Dekuji.

4885

26.10.2002 18:52

V Česku přetrvává pocit, že senát je zbytečný

V Česku přetrvává pocit, že senát je zbytečný

Petr 205.?.?.?

Ja si myslim , ze jak jste rekl ,je to jen boj o moc . Boj o moc jednotlivcu kteri jsou cleny jednotlivych politickych stran.
Oni nezastupuji sve volice prakticky ,tak ze by jim usnadnily zivot.
A to po prakticke strance a nebo planovanim budoucnosti. Proto je ten ztejmy skepticism ze strany Ceskych volicu kteri zrejme vidi senat jako dalsi vrstvu lidi , politiku kteri se chteji dostat ke korytu na ukor platicu dani.
Co je zajimave,ctu denne Cesky tisk a nikdy jsem necetl ze by nejaky Cesky politik se pozastavil a kritizoval stav zeme. Porovnejte to prosim napr. s Anglii nebo s USA.
Demokracie neni jen ta schopnost si zvolit lidi podle sveho vyberu,ale take od nich vyzadovat a to tvrde zastoupeni zajmu sve strany. Ja si myslim ze tato nechut volit neni odmitnutim demokracie ,ale ponekud praktickym omezenim poctu zlodeju a prizivniku na ucet naroda.

4937

02.11.2002 23:24

Bats (Netopýři)

Bats (Netopýři)

Petr 152.?.?.?

Vazeni ,tolik odpovedi na kritiku jednoho blbeho filmu ,ale na clanek o senatu prislo jenom asi osum.
Jak se dela v Americe film?
Predevsim se ocekava ze vydela penize. Cim mene mate penez na vyrobu tohoto filmu tim hloupejsi musi byt. Artsy filmy jen velmi zridka maji sanci na zisk protoze se hraji v malych kinech.
To co me ale prekvapuje je ocekavani a prijimani vedeni a jen druhotna kritika cinu druhych .
Byt baven ,byt vzdelan, byt ovladan ,kritizovat vedeni to co nam delaji .
Ta pasivni pozice sluhy ,podmanene zeme.Stale vzpminky na minulost a nemoznost vymaneni se z teto situace.To me tak trochu sere.

5199

16.11.2002 15:11

Internet a svoboda projevu

Internet a svoboda projevu

Petr 195.?.?.?

Já osobně cenzuru nerad. Když člověk píše své články, musí počítat s tím, že budou i velmi negativní reakce. Svoboda přináší svá rizika a člověk musí s tím žít. Člověl musí mít trpělivost a příjmat i názory, které se mi zrovna příčí. ten, kdo píše do diskuzí vulgarismy a výhružky, by si měl uvědomit, jak tímto jednáním ovlivňuje druhé lidi a že jedná ne zrovna slušně. Lidi internet zneužívají, protože je anonymní, ale, kdybí si to lid mají říct do očí, situace by byla jistě určitě jiná.

5657

03.02.2003 00:24

Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

RE: Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

Petr 213.?.?.?


>Některé předchozí lety se ale běžně zastavovaly i pár sekund před
>startem (Shuttle Abort History, str. 125-126,
>http://www.shuttlepresskit.com/STS-107/STS-107_SPK.pdf, soubor má
>13.5 MB). Proč ne tentokrát?

Proč měl být start odloženen, když k vámi udávanému poškození došlo až po startu raketoplánu?

8527

03.02.2003 00:36

Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

RE: Six Americans, one Israeli aboard krematoria

Petr 213.?.?.?

Pristavaci trajektorie je dana mistem pristani. Pokud chcete pristat na Floride, pak prilis moznosti jak to udelat nemate. Vzdy se musite priblizit od zapadu, tzn. pres kontinent nebo Mexicky zaliv. Od zapadu proto, ze smer letu je vzdy stejny. Pri startu se vyuziva rotace Zeme a proto jsou obehy orientovany od zapadu k vychodu.

8528

14.02.2003 19:34

Patriot Act II

Domestic Security Enhancement Act

Petr 199.?.?.?

Jako obcan Ceske republiky, chystany zakon: "Domestic Security Enhancement Act" v USA je to nejlepsi co muze Amerika v soucasne dobe udelat. Konecne se vycisti a zkoncuje s tou sebrankou ktera si plete "svobodu". Pral bych si, aby stejny zakon byl uveden u nas. Pro ty co jsou proti ( viz autor clanku) odejdete z Ameriky a vytvorte si stat podle vasich predstav.Nikdo vas tam urcite nedrzi.

8880

25.02.2003 18:26

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Pořadatelé Grammy k umělcům: "Začnete-li mluvit o míru, vypneme vám mikrofon!"

Petr 199.?.?.?

Dobre ze tak udelali, "umelci" jsou naivni idealisticti politicti diletanti. Jestli si chteji vyrvavat ze "valka je vul" at si jdou do parku!

9164

14.04.2003 23:16

Zvědavec bude od května za peníze

Zvědavec bude od května za peníze

Petr 62.?.?.?

Neplanujete nejakou slevu pro studenty? To neni vtip, ptam se naprosto vazne.

11940

14.04.2003 23:43

Zvědavec bude od května za peníze

RE: Zvědavec bude od května za peníze

Petr 62.?.?.?

Ufff.... aspon neco [smích] Pro studenty je kazda kacka dobra [velký smích]

11945

15.04.2003 09:13

Zvědavec bude od května za peníze

Zvědavec bude od května za peníze

Petr 212.?.?.?

Na Zvedavce jsem zabrousil rad a celkem pravidelne, neni to sice zadne "eso", ale ve spojeni s dalsimi informacnimi zdroji (vice ci mene oficialnimi) mne Zvedavec pomahal vytvorit si presnejsi obraz o konkretni situaci, pokud ji venoval pozornost, samozrejme.
Az dosud jsem nemel zadny duvod zasahovat aktivne do diskusi. Ted si ale dovoluji sdelit - vsechno a vsichni jsme nahraditelni. Zvedavec neposkytuje nic, co by neslo sehnat jinde zadarmo a ja za to neminim platit. I ja preji zdar Vasemu podnikani.

12011

16.04.2003 12:47

Zvědavec bude od května za peníze

Zvědavec bude od května za peníze

Petr 139.?.?.?

Taky silne pochybuje ze zaplati dost lidi na to aby to bylo rentabilni. Ja teda urcite platit nebudu.

Skoro si rikam jestli by nestalo zato vybudovat neco na tema kuro5hin (mimochodem ten link jsem nasel tady a moc-se-mi-libi) a nechat prispivat dobrovolniky.

No nic, hodne zdaru

Petr

12121

18.04.2003 09:38

Zvědavec bude od května za peníze

Peníze jsou na prvním místě

Petr 194.?.?.?

Zvědavce čtu asi od loňského dubna května a články, které jsou zde publikované mě zajímaly a zajímají. Přinesly mi jiný pohled, než, co oficiální media přinášejí. Zhruba podobnou dobu čtu britské listy.
Ke zvědavci jsem se dostla přes články, které se zabývaly problematikou autorských práv (copyrightu), napsteru, osy a riaa. Myslím, že zpoplatnění zvědavce není nejlepší krok a tudíž s ním nesouhlasím. Pro mnohé lidi to bude zablokování přístupu k informacím. Je docela jisté, že jednoho dne dojde k tomu, že nějaký člověk bude kopletní články přebírat na nějaký svůj webzine bez zpoplatňování. Bude to vlastně porušení "kopyrajtu". Této situace jsem si všiml už na jiných webech. Nejdřív to bylo "free" a zadarmo. Později došlo k omezování přístupu na web, redzukce článků a nakonec zpoplatnění.
Poslední dobou zjištuji, když je něco zadarmo, vždy se najde člověk, který z toho bude chtít vypráskat prachy. Příklady mohu uvést jako zpoplatňění sms brány na internetu do sítě t-mobile a eurotel. Jeden něco vymyslí a pak ho následují další. Hold zpoplatňování všeho je v dnešní době módou. Co se týče osudu.cz už se mi ani nepřipadá tolik zajímavý a je to znát i na diskuzích. V diskuzích si přispivatelé podezřele přitakávají a opačný názory jsou poměrně vzácné. Čím to asi bude?
Jsem si docela jist, že zvědavec nebude po zpoplatnění už tak svobonný jako dřív. Bude v tom plno administrativy a k tomu se budou přibalovat další práce a problémy s tím spojené, že si netroufám říci co bude za rok, dva roky.
Když už se musím zmínit o výši poplatků, nezdají se mi nízké. Jsem z čech a žiju v Praze. Kreditní kartu nemám a zatím neplánují její užívání. Bankovní převod každý měsíc do Kanady nění také jen pár halířů. Kdybych takto měl platit za každý server, z výplaty by mi moc toho nezbylo.
Ještě se vyjádřím k porušování "kopyrajtu" na internetu. Myslím, že dodržování autorského práva na netu bude vždy velkým problémem, jak se to ukázalo na napsteru nebo p2p sítích. Na některých sítích už nedochází jen k výměně hudby, ale také knih (e-books) obrazů a všeho duševního vlastnictví.
Na závěr bych chtěl říci, že zpoplatnění zvědavce mi velice mrzí.
Očekávám prudy na mou adresu, jakej jsem to vlastně levičák a komunista.


12307

21.04.2003 17:29

Jak na to: PGP

RE: Jak na to: PGP

Petr 195.?.?.?

Muzete nektery z tech VELMI verohodnych zdroju uvest?

12485

21.04.2003 18:54

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Izraelci v Palestině vraždí každého, kdo jim stojí v cestě

Petr 212.?.?.?

Úplně se tu zapomíná, že židi jsou v Palestině a ne plestinci v Izraeli. Vymezovat palestincům milostivě kousek jejich vlastní země je opravdu hnusné. Židi po tři tisíce let svou zemi neměli, protože všude dělali jen bordel a nikdo je nechtěl. Petr

12488

23.04.2003 20:03

Sudetský problém budeme muset jednou řešit

RE: Sudetský problém budeme muset jednou řešit

Petr 212.?.?.?

>Ano napriklad telefonni ustredna P51 z nichz posledni byla
>odstavena az tusim pred tremi roky a v CSSR jich fungovalo tisice
>je soucast odskodneni.

Ty jsi ale vůl!!!!!!

12653

12.05.2003 10:25

Jak pokořit zmrda

RE: Jak pokořit zmrda

Petr 62.?.?.?

musim souhlasit!!! Napis to bez vulgarit a je to perfektni!!!!

13740

20.06.2003 10:59

Kouzelník se nedostavil

RE: Kouzelník se nedostavil

Petr 212.?.?.?

No a to je prave to oc tu bezi.EU nepotrebuje nas jako kvalifikovany a inteligentni narod.Ona potrebuje lacine otroky a prostor pro odbyt vlastnich nadbytecnych produktu.Ze to EU Cesi sezrali i s navijakem je straslive a pro me samotneho to je tak neprekousnutelny fakt, ze jsem se rozhodl zabalit sobe a sve rodine par svestek a konecne udelat to, co jsme meli udelat uz za dob vlady bolsevika! Proste emigrujeme, pokud jeste mame kam emigrovat.Proc jsme to jen proboha neudelali pred rokem 89! [zahanbení]

15226

16.02.2004 02:21

Pane, ještě jednou vám děkuji!

RE: Nůž

Petr 212.?.?.?

Souhlasim. Problem je v tom, ze tento pristup nejenze nuti kupovat stale nove veci, mit doma spoustu zbytecnych kramu - nebo je vyhazovat na stale vetsi a vetsi smetiste, ale hlavne likviduje prirodu, zivotni prostredi a zdroje naprosto drastickym zpusobem, ktery v lidske historii zrejme nema obdoby! Obavam se, ze to tak jiz dlouho nepujde, a pokud se sami dobrovolne neuskromnime, a to co nejdrive, asi na to brzy tezce doplatime...

25684

28.02.2004 11:10

Pavel Opočenský na hranici

RE: Pavel Opočenský na hranici

Petr 160.?.?.?

> Špatné následky vytváří i přemýšlení o druhých osobách, jako o předmětu našich sexuálních představ... I toto se nazývá smilnění.

To je sice možná pravda, ale ještě to neznamená, že mám-li nějaké takové představy, tak jsem ve všem ostatním na odpis. Ostatně představa je představa a skutek je skutek, cesta od představy ke skutku je právě to, co může člověk ovlivnit a představovat si cokoliv je moje věc. Pokud by vážený pisatel chtěl lidem brát i tyto představy, tak je horší než všechno, co tu bylo dosud. To je věc každého a Vy tu nejste od toho, abyste dělal(a) soudce.

26003

07.03.2004 00:44

Cesta do Ruska

Cesta do Ruska

Petr 62.?.?.?

Dobry den,

Rusko jsem navstivil v listopadu 2003. Byl jsem tam v ramci studenstske vymeny. Doprava byla letecka, byl jsem naprosto spokojen. Jinak doporucuji cestu vlakem - je to pomerne levne a spolehlive - cistotu a bezpecnost nevyjimaje - podle mych rusky pratel. Listek do Moskvy z Prahy by mel stat asi 2400,-, zpatecni letenka stoji, kdyz se podari, i 6000,-.
Klasicky voucher misto pozvani by mela zajistit kazda lepsi cestovka, napr. i Student Agency - stalo to nechutne 3000,-. Pokud mate pozvani z Ruska (od znamych, organizace, ...), plati se uz jen vizum.
V Moskve neni problem platit kartou, ja mel Maestro a platil jsem asi ve trech supermarketech, kde se ceny pohybovaly na ceske urovni, casto i niz (napr. supermarket Azbuka vkusa). Bankomaty VISA/MC jsou na kazdem rohu, banky a smenarny taky. Smenarny berou Dolary a Eura.
Cestovani po Moskve se da uskutecnit metrem nebo i pesky. Levne ubytovani se da sehnat vetsinou az na miste - nabizeji to na nadrazi nebo namesti, popr. i v podchodu, da se bydlet i u studentu (cizincu) na kolejich [smích]
Moskva je bezpecna. Pokud zrovna nemate to stesti a nebouchne s vami vlak metra nebo na vas nespadne strecha bazenu. Na kazdem rohu jsou policajti, casto i se samopaly. Budi to dojem bezpeci. Neprijemne jsou ale kontroly dokladu. Je dobre dat najevo, ze nejste cizinec - treba i oblecenim a zakladem rustiny (da se naucit za pul roku [smích]) Je to velkomesto, kde zije kolem 10 milionu lidi. Da se rict, ze jsou dal nez CR (jen Moskva), zije se tam i v noci. Kdyby nebyla tma, ani nepoznate, jestli je den nebo noc. Restaurace jsou predrazene(bezne jidlo stoji pres 400 rublu - napr. restaurace Bangkok), casto vas tam ani nepusti, pokud nemate rezervaci. Existuji jakesi fastfoody - napr. MuMu, hezci a taky drazsi nez u nas, ale kafe a neco na zub tam za rozumny peniz poridite. Jinak v magazinech je vsechno k dostani. V Rusku jsou abnormalne levne cigarety, alkohol jakbysmet. Ten se da bezproblemu koupit v magazinech, kterych je v Moskve pozehnane. Ja pil pivo. Bez nasledku. Pokud mate astma nebo nejake problemy s dychanim, budete si muset zvyknout na silne znecisteny vzduch a spad popilku (nejen), v zime je tam 100% vlhkost - tim vznika falesny pocit antizizne - pak vas boli ledviny a nevite z ceho.
To je asi tak vse, co me ted momentalne napada. Mam i nejake fotky.
Cestu do Moskvy doporucuji. Pokud budu mit moznost, sam se do Ruska znovu vratim.

26273

07.03.2004 00:57

Cesta do Ruska

Cesta do Ruska

Petr 62.?.?.?

Jeste neco,

zapomnel jsem dodat neco o komunikaci. Je to pomerne jednoduche. Lidi na ulici jsou v pohode, kdyz nerozumite, pozivaji se ruce, nohy a vzdycky se nejak domluvite. Jinak anglictina je naprosto bezna, dokonce i jedna babuska v magazine na Cerpuchovske stanici metra neco umela a to cedecko mi prodala. Horsi je to se studenty - detmi "novych Rusu". S temi se fakt tezko dorozumiva. Kdyz jsme nekoho potkali na chodbe ve skole a potrebovali jsem pomoc, jen mavali rukama a ze oni nepanemajut...
Jinak pokud tam budou dele nez 3 pracovni dny, musi se zaregistrovat na prislusnem urade (pokud je nezaregistruji na ubytovne) a v listopadu me to stalo nejakych 20 dolaru. Pokud se nezaregistruji, muze se stat, ze je nepusti z Ruska...
Tot asi vse.

26276

23.03.2004 05:49

První týden kampaně přinesly necelé čtyři tisíce Kč

První týden kampaně přinesly necelé čtyři tisíce Kč

Petr 212.?.?.?

Pane Stwora, byl jsem rád, že jsem objevil Vaše stránky a rád jsem je četl. Ale tato aféra s vymáháním poplatků na Vás vrhá velmi špatné světlo a to je škoda. Vždyť se v tomto chováte jako žid. Napadá mne, že musíte být v nějaké velmi nepříjemné krizi a pod silným tlakem, že věc řešíte takto nešťastně. Přeji Vám ať je to lepší.

26883

02.04.2004 17:15

Dlouhý den mých psů

Dlouhý den mých psů

Petr 194.?.?.?

Pekny clanek

27323

09.04.2004 21:40

Varovné signály jsou všude

RE: Varovné signály jsou všude

Petr 80.?.?.?

Mě ty čísla tak hrozná nepřipadají. 24 tisíc dolarů na osobu není na americké poměry tak hrozné. Ale pravdu zhoršuje se větším tempem ...

Spíš mám ztrach o českej rozpočet. Tam to roste až ke 100 tisíc kč na osobu ...

27595

09.04.2004 22:02

Varovné signály jsou všude

Varovné signály jsou všude

Petr 80.?.?.?

Nemyslím di,že USA má až zas tak vážnej problém. Ten teprve může vzniknout delší neřešením.
Nejhorší se mi ovšem zdá být možnost, krize ekonomiky
USA rozpoutá celosvětovou krizi, na kterou doplatí mnohem více
jiní, než právě obyvatelé USA.
Těžko odhadnout, ale už to tu jednou bylo v 30. letech
a pomohlo to mimo jiné Hitlerovi k moci ...

Taky mi tento server připadá až příliš protiamercký a protižidovský. Já sám mám také značně protiamerické a protižidovské názory. (byl jsem v Izraeli půl roku a viděl pásmu Gazy několikrát)
Ale vadí mě, že je až příliž přesvědčivý bez hlubších úvah a pochybností nad tím zda-li je to opravdu tak.
Něco je jistě pravda, něco jsou ale možná jen stejně povrchní spekulace jako těch proamerikánů ...

27596

21.04.2004 23:28

Mordechai Vanunu je venku - ale je tohle svoboda?

Mordechai Vanunu je venku - ale je tohle svoboda?

Petr 62.?.?.?

Jaktože nikdo bombardoval Izrael za porušování lidských práv?

28196

18.05.2004 13:33

Hrst pohledů z mé cesty domů

Hrst pohledů z mé cesty domů

Petr 213.?.?.?

Vážený pane Stworo, velice rád bych se s Vámi v rámci Vaší navštěvy v Praze sešel. Zítra si jdu pro novou knihu pana Bakaláře, se kterým máme ve 20,00 schůzku na velice půvabném místě. Byl bych potěšen, kdybyste se k nám přidal. Přijměte prosím mé pozvání a pošlete na sebe zdejší kontakt.

29040

19.05.2004 09:29

Hrst pohledů z mé cesty domů

RE: Hrst pohledů z mé cesty domů

Petr 213.?.?.?

Je to škoda, ale pokud se Vám ještě podaří přijet do Prahy, pozvání platí. A jestli ještě něco můžu poradit, vyražte si k Máchovu jezeru, budete mít v Kanadě na co vzpomínat.

Petr

29068

15.06.2004 08:33

Otázka na tělo: Proč nemám rád bohaté?

Otázka na tělo: Proč nemám rád bohaté?

Petr 195.?.?.?

Velmi zajimavy clanek a jeste zajimavejsi diskuze. Myslim ale ze problem neni v tom ze je nekdo bohaty, ale v rovnopravnosti. Pojmy jako svoboda (cehokoli), rovnost, rovnopravnost, pravo (na cokoli) jsou pouze teoreticke pojmy a v praxi temer neexistuji, stejne jako demokracie (alespon v soucasnosti), nebo svobodny trh. Kdyz vezmeme tu tolik diskutovanou privatizaci, mel rovne podminky ministersky urednik a delnik rekneme z Ostravy? Mohl si koupit podnik v privatizaci bezny zamestnanec? Za co? Jake vlastne ma moznosti bezny delnik, dejme tomu v zelezarnach? Jake ma treba moznosti zmeny zamestnani clovek z Prahy a Frydku? Jakou ma sanci konkurovat soukromnik nebo mala firma, byt s lepsim a levnejsim vyrobkem proti nadnarodnimu koncernu s obrovskou reklamou? Jakou nadeji ma ta skodovka pri srazce s mercedesem? Ma stejnou lekarskou peci bezdomovec a ministr? Jakou ma nadeji nezamozny clovek (byt v pravu) pri soudnim sporu? atd. atd. Neexistuje svobodny trh, protoze uz davno je ovladan a manipulovan mezinarodnimi spolecnostmi a lide nekupuji co je kvalitni a co potrebuji, ale co jim vnuti reklama. Poptavka je umele vytvarena. Zakony plati jak pro koho, pokud mas penize zaplatis dobreho pravnika, podplatis soudce. Koupis reklamu, v drahem aute si kupujes bezpecnost, za penize si koupis nepostizitelnost (prinejmensim alespon castecnou) atd. Vetsina tech argumentu v diskuzi typu kazdy se muze vypracovat (zbohatnout).. platila mozna kdysi. Mam dva hrncire, oba maji zhruba stejne podminky, jeden je lepsi, druhy horsi. jeden se vypracuje, druhy zkrachuje. Ze to dneska neplati je snad kazdemu jasne. Proc treba na temer kazdem PC je Windows? Je opravdu tak dobry? Prosadil se v konkurenci, ale jak? (misto Windows muzete doplnit radu jinych veci). Takze myslim, ze problem je v tom, ze "bohati" maji moznost beztrestne porusovat pravidla dane spolecnosti (pokud je rovnou nemohou vytvaret podle svych vlastnich potreb). Nejde ani tak o to ze je nekdo "bohaty" a druhy mu zavidi, ale spis o to, ze "bohaty" ma konkurencni vyhodu a to bez ohledu na "pravidla hry". Nebo jinak: "penize delaji penize" a "bida zas jenom bidu". Proste dnes (az na opravdu nemnoho vyjimek) se neda zbohatnout, "jen tak z niceho" Sebelepsi myslenka je k nicemu, pokud neni podporena kapitalem (=bohatstvim). Vyjimky jiste existuji, ale kolik jich je? Pritom hlavni argument tech "bohatsich" je: "muzes si za to sam, kdybys chtel, jsi liny, neschopny, atd. (viz treba ruzne "divoke" diskuze a hadky na internetu - chtel bych videt ty chytraky z diskuzi, kdyby museli "startovat" za stejnych podminek). Koho by to nenastvalo. Takze ta nevrazivost k bohatym podle mne prameni spis z bezvychodnosti tech "chudych" a arogance tech "bohatych" nez ze zavisti jako takove.

29799

02.07.2004 10:39

Jak se masíruje veřejné mínění

RE: Zapach

Petr 212.?.?.?

Tak tak, souhlasím s Vámi ....
Milý pane autore - ve svých článcích se oháníte myšlenkou, že gayové a lesbičky si "vynucují" privilegia - stejný pocit začínám mít u kuřáků, jejichž bezohlednost mnohdy hraničí se zravým rozumem [zmaten] .... pak vznikají "válečné stavy", kdy je plošně zakazováno kouření, kdy kuřáci si Vám "just" zapálí pod nosem i při obědě - celý ten humbuk kolem kouření, či nekouření není o zákazech a příkazech a nařízeních - je to jen o lidské toleranci, která i díky masmédiím začíná fungovat systémem "černá x bílá", "dobrý x špatný" .... stejně jak to bylo v prvních spagetti westernech - padouch musí být ze zásady černý a klaďas v bílém [smích]
Nejsem kuřák, ale cigareta, či dýmka v kruhu přátel mi nevadí. Co mi vadí je, z mého pohledu, absolutní netolerance ze strany kuřáků, kdy se dostávám do pozice "trpěné menšiny" [pláč] (vždyť je to normální, škodlivost nebyla řádně prokázána, tak co tu děláš nějaké ofuky) - mohu Vás ubezpečit, že přestože jsem povahy relativně mírné, dalo by se říci přátelské, v té chvíli dostává celé asertivní chování řádně "na pupek" a je spíš "nasertivní" [zahanbení] (pokud někoho tyto slova uráží - hluboce se omlouvám ....)

30381

01.05.2006 22:28

Představuji vám své zvířecí kamarády

v Čechách

Petr 62.?.?.?

Také na Moravě čteme tyto webové stránky .

30501

10.07.2004 09:05

Paradox

RE: Paradox

Petr 80.?.?.?

Z hlediska genetiky, vase geny se proste nepredaji do budoucna. A kdyz vas tak ctu, jsem jenom rad. Ja jen, jakpak jste asi vznikla vy? Vase maminka si musela najit muze, aby vas mohla zplodit. Nebo se domnivate, ze jste se tu jen tak objevila? Vase nazory jsou proste trapne. Mit dnes rodinu je opravdu tezke z hlediska bydleni a penez, ale mit dite je to nejkrasnejsi co vas muze potkat. Az vam bude pres 40 let a vasi financni pratele budou mit rodiny a deti a vy budete zarputile tvrdit vase potrestene nazory, vzpomente si na me. Zena, jakozto kazda samice je naprogramovana mit dite (stejne jako muz je naprogramovan predat sve geny dale, tedy mit dite). Opravdu zatim dekujme prirode, ze zmetky (z genetickeho hlediska) nemohou (nechteji) predavat sve geny dale.

30668

15.07.2004 18:18

Na co zapomněl Michael Moore ve svém filmu Fahrenheit 9/11

Na co zapomněl Michael Moore ve svém filmu Fahrenheit 9/11

Petr 207.?.?.?

Neustale me prekvapuje, jak nekteri lide jsou schopni videt za vsim Zidy a Izrael. At se ve svete stane cokoliv, tak se hned vytvori konstrukce, ktera odhaluje, jak se na tom podilel vsudepritomny Zid. Uz tim jak porad ukazujete na Zidy, ukazujete sve presvedceni, ze je to asi necim vyjimecny narod, asi opravdu Bohem vyvoleny, ze ma schopnost ovladat cokoliv na svete. Ja si myslim, ze je to narod jako kazdy jiny, jenom kvuli tomu, ze je rozptyleny po celem svete a ze na jeho nabozenskych zakladech stavi dalsi dve nejdulezitejsi svetova nabozenstvi mu dava punc vyjimecnosti. A co Arabove, proc se tak nenavistne porad vztekaji kvuli Izraeli? Vzdyt Izrael je jenom plivanec v mori, proc jim tak vadi? Kvuli Palestincum? Kdyby je tak milovali, tak uz je davno asimilovali ve svych arabskych zemich. Ale oni je jenom zneuzivaji pro svoji politiku. My jsme po valce vyhnali 3 mil Nemcu, kteri se okamzite bez problemu usadili v Nemecku. V cem jsme vlastne byli jini nez dnesni Izraelci? Nemci tu zili po staleti a byla to take jejich zeme. A dnesni problemy se Spolkem vyhnancu jsou zanedbatelne. Ale mozna my nekdo vysvetli, ze odsun sudetskych Nemcu byl take zidovsky komplot.
Jednou se nekdo zeptal naseho egyptologa (myslim, ze to byl Zamarovsky) co si mysli o tom, ze ve velke pyramide je zakodovane cislo pi. Obsah jeho odpovedi byl neco jako: Kdyz mi date metr a zacnu merit tu pyramidu, tak vam namerim treba vzdalenost Zeme Mesic nebo obvod zemekoule, nebo cokoliv vas napadne.
Takze pokud se stane cokoliv ve svete, tak pilne vymyslejte sve teorie o sionistickem spiknuti, urcite to bude plno lidi rado poslouchat.

30966

17.07.2004 23:46

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Petr 62.?.?.?

Kouřit, nekouřit, to je především volba jednotlivce, pane. Agresivní kampaň vedená proti čemukoli, to je přímé ohrožení společnosti. A není důležité, jde-li o agresivní proti - kuřáckou, proti - alkoholickou (Ona se nám nějak ta prohibice v USA let dvacátých tak trochu vyškubla z riky, že?), proti - masožravou (kampaně organizované panem Vachlerem patří zcela určitě mezi to agresivnější), proti - ?. Co bude příště? Proti kávě? Proti čokoládám? Proti spaní méně než 6 a déle než 7 hodin? Proti mužům, kteří si neholí nohy? Nebo proti těm co si nohy holí? Problém je v tom, pane, že někdo rozhoduje co mám či nemám dělat. A to je zlé, velmi zlé. Mnohem horší než kouření, pití alkoholu a holení si levé a neholení pravé nohy dohromady.

31054

28.07.2004 08:55

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Petr 82.?.?.?

Druid: Trochu déle jsem se sem nepodíval, tak reaguji se zpožděním. Ano, máte pravdu, kampaň je svobodná. Měla by přitom ovšem dodržet alespoň to, čemu se říká Etický kodex reklamy. Kampaň proti kuřákům tento kodex významným způsobem porušuje např. uváděním neúplných informací, přímým zatajováním, oslovováním cílové skupiny prostřednictvím dětí (pozor, tady nemám na mysli přímé působení na děti jako cílovou skupinu - to je v pořádku). Co se týká záměny prohibice a kampaně, tedy prohibice a obecně restriktivní opatření vůči čemukoli bývá obvykle předcházeno kampaní, která vytváří vhodné společenské prostředí v němž teprve lze přijmout legislativní restrikci. A podobnost současného tažení proti kuřákům s tažením proti alkoholu, které v USA vyvrcholilo prohibicí, je, řekl bych, dosti výrazná. Prohibice také nezačala jako absolutní zákaz požívání alkoholu ve všech státech USA najednou. Tato podobnost je ale také dosti úděsná, tentokrát jde o celý svět. Ale hlavně a především. Jestli projde tohle, co bude zakázáno příště? Co se znelíbí natolik, že proti tomu bude nutno celosvětově zakročit? Nebo jaký zákaz bude tak výnosný, že bude žádoucí?

31470

30.07.2004 08:02

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

Petr 82.?.?.?

68..68, obávám se, že nemáte pravdu. Něco jiného jsou skutečná opatření zaměřená proti teroristům (pokud skutečně teroristé jsou teroristy a ne placenými agenty znepřátelené mocnosti či dokonce agenty provokatéry mocnosti či podmocnosti spřátelené... ale to by bylo na samostatnou a velmi rozsáhlou diskusi do které bych se tady nerad pouštěl) a něco úplně jiného jsou omezení občanských práv a svobod zdůvodňovaná hrozbou terorismu (čtení dopisů, el. pošty, odposlechy telefonů bez povolení, právo preventivně zasáhnout ozbrojenou mocí kdekoli na světě zakotvené nikoli v právu mezinrodním ... a také nejspíš "volnokecací zóny" pod dohledem kamer). Mimochodem, nemáte někdo informaci o tom, jestli se nemontují kamery a mikrofony také do Hyde parku?

31551

04.08.2004 10:17

Prostě jen špatný nápad

Prostě jen špatný nápad

Petr 194.?.?.?

Promiňte, ale dělá se mi z toho tady dost špatně. A jelikož rozhodně nejsem dobrým diskutérem, nezvládnu vás asi přesvědčit, že existuje příčinná souvislost mezi úrovní matematiky a úrovní civilizace.
Ono je to totiž tak, že:

- to, o čem tady nejčastěji mluvíte, nemá s matematikou nic společného. Mluvíte o kalkulu a kalkulačních dovednostech, které se naučí i rozumnější poloopice - proto se taky na našich středních školách vyskytuje tolik matematických tyranů. Neví o matematice nic, umí jen počítat. Matematika v této podobě je zcela beze smyslu. Tyto dovednosti se učí velká zásoba budoucích nezaměstnaných či úředníků ve školách všech typů, jež se zovou "...podnikání", "obchodní akademie", a podobně. Za hranicemi se tyto dovednosti neučí pod názvem "matematika", ale "calculus".

- matematika je nauka o strukturách. Je to věda, která zkoumá prvky struktur a vztahy mezi nimi. A tohle - to je podstata absolutně každé vědy včetně humanitních. Nebo máte pocit, že čím lepší vědec, tím míň umí přemýšlet o souvislostech?
Na prestižních vysokých školách dostávají studenti přírodovědy v prvním ročníku náklad humanitních předmětů včetně takových, jako je divadelní herectví, literární věda a podobně. Naopak humanitní obory jsou v prvním járu plné logiky, matematiky.
Matematika ze své podstaty, nikoli ta, která se tady učí, je průpravou, přípravou, tréninkem, cvičištěm pro každého člověka, který chce být v čemkoli "dobrý". Pokud totiž nedokážeme vnímat souvislosti, nemůžeme být dobří v čemkoli. Ale pozor! Ještě jednou upozorňuji - toto platí pro matematiku a její podstatu. Nemluvím tady o "výuce matematiky". Mluvím tady o její podstatě. Už se sakra opakuju, ale když já bych tak strašně chtěl, abyste mi rozuměli...

A teď k tomu úpadku civilizace - nebo už to nemusím vysvětlovat? Už jste si té souvislosti všimli? [mrknutí jedním okem]

Ještě je v mém textu malý zádrhel - "kdo chce být dobrý.." Je to asi tak:
Kdo chce být dobrý, nemusí umět počítat. Ale s matematikou se to má jako s tělocvikem. Někdo umí fotbal, někdo umí gymnastiku a někdo umí jen běhat. Všechny tři činnosti jsou zdravé pro člověka a jeho tělo, stejně jako vlastně i pro jeho mysl. V matematice je to stejně - někdo umí geometrii, někdo analýzu, někdo logiku, někdo rád rýsuje. Všechny tyto disciplíny jsou zdravé pro člověka a jeho MYSL.
Takže závěr? Ne, prosím, matematika není nezbytností. Ale pokud si v ní najdete ten kousek, který vás baví a který vám jde, budete mít šanci ten sval uvnitř lebky opravdu trochu potrápit a pocvičit. Projedete si ty kanály v hlavě, které příště využijete pro řešení problému z vaší branže. Nikdy bych neprohlásil, že člověk pro svůj život potřebuje umět počítat variace, permutace, kombinace. Ale pochopení kombinatorických příkladů, jako proces mysli, vám jednou třeba zachrání život. Ostatně - potřebuje člověk nezbytně házet krikeťákem, houpat se na kruzích či hrát vybíjenou? [smích]

31748

04.08.2004 23:15

Prostě jen špatný nápad

RE: Prostě jen špatný nápad

Petr 160.?.?.?

Promiňte, ale teď jste prokázal mírné nepochopení souvislostí. [smích] Nesrovnávám mozek se svalem, ani matematiku s tělocvikem. Spojuje je totiž jen princip jejich rozvoje - pokud se necvičí, pak atrofuje. Neříkám, že je podobnost mezi kategoriemi, jen jejich vývoj má své hranice a taky možnosti, jak je rozvinout.
Umím si představit vzdělání bez matematiky - ačkoli matematiku učím a mám ji velmi rád. Ale jen v případě, kdy se budou lidé učit:
- nejen číst, ale i vnímat co čtou
- nejen psát, ale i vyjadřovat myšlenky
- chápat podstatu problému, nikoli jeho popis
- přemýšlet, nikoli pamatovat
- diskutovat, nikoli souhlasit
- že každá myšlenka má autora a tudíž opisování je krádež
- rozlišovat dílo a kýč
- bojovat proti bezpráví
- pracovat v týmu a přijímat jeho hierarchii
- chápat, že pozice a moc není cíl
...
Matematika je prostor pro spravedlivý výsledek a bystření souvislostí. Pozor, znova upozorňuju - matematika ze své podstaty, nikoli výuka, jak ji známe.
Za stejně důležité považuji výuku výtvarné výchovy, hudební výchovy, vlastivědy, češtiny (nikoli nutně v tomto pořadí). Kdybych měl srovnat současnou výuku matematiky s hudební výchovou, tak je to stejné, jako kdybyste v hudební výchově učili děti stupnice, noty, značky a zapomněli jim ukázat, jak je hudba nádherná.
Ne, problém není v matematice, ale ve zpitomělých učitelích. A není to tak jen v matematice.
Na obranu nás, zpitomělých učitelů, jen toto: můžeme si za to sami? Nevím. Myslím, že ano. Je to tak proto, že práce mnoha lidí v této civilizaci se podřídila fenoménu zvanému kompromis. Viděli jste Nekonečný příběh? Pak si jistě umíte představit kompromis jako synonymum zkázy říše fantazie - nicotu. Není to pěkná vyhlídka.
I tělocvik čeká podobný osud, jako potkal matematiku - k čemu nám jsou kotouly a houpání na kruzích?
A k čemu znalost krystalů?
A výpočet odporu v elektrickém obvodu?
Proboha, co všechno je nám alespoň na něco? [zmaten]

31760

05.08.2004 12:03

Prostě jen špatný nápad

RE: Prostě jen špatný nápad

Petr 194.?.?.?

Jsem rád, že to vidíte stejně, jako já. [smích] A já to vidím, stejně jako vy. A toho pána, co vidíte ve všem, o čem píšete, toho tam tuším taky. Děkuju. [smích]

31774

05.08.2004 19:52

Prostě jen špatný nápad

RE: Prostě jen špatný nápad

Petr 160.?.?.?

>Obcas se mi to stava, doufam, ze mi to prominete. Musim
>ovsem podotknout, ze to jsou Vase souvislosti ktere jsem
>nepochopil.

Máte pravdu a omlouvám se. Jsou to souvislosti, které vidím já a kterém jsem ne úplně jasně vyjádřil. Možná zkusím říct jednou větou to, co jsem vlastně původně říct chtěl a nechal jsem se unést mým subjektivním a velice kladným vztahem k jakémukoli vědění:

Kdyby u nás neexistoval (viděno mnou drastický a násilný) model vzdělávání, u kterého rozhoduje jen velikost paměti žáka; kdyby existoval model ideální (a tady mám právo na subjektivní pohled), nikdy by k diskusi o výuce či zkoušení JAKÉHOKOLI předmětu nikdy nedošlo.

>Vzdyt co jineho dela ucitel
>nez, ze predava dal cizi myslenky. Je pouze na zacich kterou
>si vyberou a prijmou za svou pripadne je rozvinnou aby je
>pak dal predavali jinym.

Mluvil jsem o benevolenci vůči tomuto jevu (opisování) jak ze strany těch, kteří opisují, tak ze strany těch, kteří to dovolí.

A nakonec: omlouvám se všem - reagoval jsem na komentáře ke článku a díky mé nezkušenosti to vypadalo, jako reakce na článek. Máte pravdu, bránil jsem matematiku. I když si myslím, že ONA to vlastně nepotřebuje. Zná svou podstatu.

31778

19.08.2004 20:26

Zázraky se dějí

RE: 9/11

Petr 62.?.?.?

Ona už ta kniha napsaná je, vřele doporučuji - Thierry Meyssan: Velký podvod. Obsahuje m.j. i dost odkazů.

32271

07.10.2004 12:34

Když onemocní pejsek...

Když onemocní pejsek...

Petr 62.?.?.?

Držím palce ... a nedělejte si iluze o veterinářích jinde.

34467

10.10.2004 18:30

Jak je to s anketou O nejoblíbenější knihu?

Jak je to s anketou O nejoblíbenější knihu?

Petr 212.?.?.?

No, oznacit Pana prstenu jako 'je "comics" za dvacatych ci tricatych let...Nikdy zadny vetsi uspech nezaznamenala az do doby,kdy se do toho vlozil film s miliony dolaru' je myslim celkem dost odvazne!
Knizku jsem cetl a byl ji fascinovan kdyz ji kdysi davno u nas vydala Mlada Fronta. Daaaavno pred tim nez se to Jackson pokusil zfilmovat. A podle toho, jaky byl o knihu v knihovnach zajem (koupit prakticky nesla) a jak nedockave se cekalo na vytisteni dalsich dilu si nemyslim ze jsem jediny, komu se celkem dost libila [smích]
Pokud vim, tak v dobe sveho vydani sklidila v Anglii prumerny uspech, ale pri vydani v USA se stala senzaci. To ze byl film tak uspesny je jen zcasti zasluhou reklamy. On ten pribeh uz dalno pred zfilmovanim znali miliony fanousku a tesili se na nej. Megauspech filmu je castecnym dusledkem toho, jaky mela uspech uz samotna knizka.

34633

10.12.2004 15:25

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Petr 62.?.?.?

Sedí takhle kovboj u baru, přistoupí k němu ženská a ptá se: "Vy jste opravdovej kovboj?"
"Mno, celej den naháním krávy, hřebelcuju koně, vyklízím sračky z chlívku, tak asi jo, jsem kovboj ... a co vy?"
"Mno já jsem lesba - celý den myslím jen na ženský, na jejich nádherný těla, sním o tom, jak by bylo hezké se s nima mazlit ..."
Po chvíli přijde další ženská a taky se ptá: "Vy jste kovboj?"
A kovboj na to: "NO celej život jsem si myslel, že jo, ale před malou chvílí jsem zjistil, že jsem lesba ...."
[překvapení]) Milujte se a množte se ... to asi mezi dvěma chlapy, nebo dvěma ženskýma nepůjde ... doufám, že ten stav ještě chvíli vydrží ...
Jinak Viva Albert - občas se pracovně dostanu do jižnějších zemí - tam se opravdu na nic nehraje - ženská je ženská a chlap je od toho, aby "ji dostal" .... HOWGH

38271

03.01.2005 14:52

Obhajoba charitativních organizací

Obhajoba charitativních organizací

Petr 62.?.?.?

No zrovna Clovek v tisni a Stetina jsou prikladem toho, jak humanitarni aktivity vypadat NEMAJI! [naštvaný] CVT neni organizace humanitarni, ale lobbysticka. Porusuje jedno ze zakladnich pravidel humanity - pomaham tam, kde je treba, bez ohledu na viru, politicke presvedceni ci politicky system obeti. CVT deli obeti na ty "politicky spravne" - to byli treba kosovsti Siptari, a politicky spatne (treba Srbove). Dasli "prikazani" humanitarni pomoci, ktere CVT porusuje, je, ze nelze zaroven v dane oblasti vyvijet aktivitu (navic politicky zamerenou) a soucasne deni "nezavisle" komentovat pro media. Atd., atd.
Stetina je to same - jeho aktivity jsou ZCELA aktivitami zamerene na pomoc jedne strane konfliktu, kterou proste Stetina z nejakeho duvodu podporuje. Ten je clovek je naprosto obycejny propagandista...

39530

03.01.2005 22:01

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Petr 62.?.?.?

V dobe poslednich povodni v Cesku jsem pracoval pro jednoho zdejsiho velkeho vyrobce zdravotnickych potreb. Mel jsem nastarosti mj. i charitu a humanitu. Z tohoto titulu a z vlastni soukrome iniciativy jsem prisel do styku se dvema organizacemi - Adrou a Ceskym cervenym krizem. Dale jsem spolupracoval pouze s Adrou. Duvod? Adra mela i v te hekticke dobe presne vedene skladove hospodarstvi na pocitaci, vedela, co dostala, co kam predala. Vse proti podpisu, predavaci protokoly atd. CCK privezl pomoc na misto, z dodavek vyhazeli vsechno mozne zbozi, ani sami nevedeli co. Predavaky zadne, podpis ci razitko nikdo ani pres vyslovny dotaz nechtel. Vrcholem pak bylo jednani mladiku - dobrovolniku. Proste si z pomoci vybrali to, na co meli chut, vzali, neco snedli, neco odvezli. Sice jenom blbosti (oplatky atd.), ale cumel jsem jak puk. [překvapení]

39570

11.01.2005 12:41

Rok posilování moci

RE: Rok posilování moci

Petr 82.?.?.?

Pardon, pane, ale pasivní kouření a nedobrý vzor není totéž. Pasivní kouření působí výhradně inhalací nebo drážděním sliznic nebo, když to povedu ad absurdum, vstřebáváním kůží a sliznicemi. Dovedu si představit, že kouř někomu smrdí, dovedu si představit, že někoho pálí do očí, ale jedna věc je moje představa a něco úplně jiného je důkaz. Nevím, jestli jste kuřák nebo nekuřák, ale Vaše reakce v každém případě odpovídá reakci agresivního nekuřáka. A promiňte, takto agresivní reakce obvykle nebývají ku prospěchu věci, spíše ku naštvání čtoucích, a naštvání působí vzdor. Bojujete-li tedy za rozšíření tabáku, pak bojujete dobře.

40302

04.03.2005 11:36

Obtěžují vás reklamní banery?

Obtěžují vás reklamní banery?

Petr 212.?.?.?

Mnohem jednodussi je podle me zmenit "hosts" file. Navod napriklad na http://everythingisnt.com/hosts.html

44832

13.03.2005 20:09

Poslední runda?

Poslední runda?

Petr 212.?.?.?

Ekonomice nerozumím, nicméně přehlédnout padající kurz dolaru je nemožné. Myslím že před 5 lety to bylo za cca 35kč? Dnes 21,86kč to je víc než třetina. A nemyslím že by to bylo silnou ekonomikou ČR.. [smích] Vlastně je to všechno pěkně naprd, celej ekonomickej blok západu se šine do pěkný pr.... A číňani... ty se nám řechtaj.. [smích] jenom by mě zajímalo jak se může bránit, chránit a minimalizovat škody běžnej občan ČR [smích]

45850

21.03.2005 10:46

Cesta do hlubin politicky korektní duše

Cesta do hlubin politicky korektní duše

Petr 82.?.?.?

Vážení, velmi souhlasím s názorem, že rozhodující je intuice. V případě homosexuality a jiných sexuálních odchylek však podle mne lze intuici odvrhnout a obrátit se k přírodním zákonům. V biologii totiž platí, že každý druh se chová tak, aby zachoval sám sebe a pokud možno se co nejvíce rozšířil. Druh, který se tak nechová, je špatně adaptován a buď své chování změní nebo vyhyne (např. prvé případy syfilis v Evropě měly velmi dramatický a rychlý průběh - nemocní umírali během několika týdnů po nakažení - a s nimi i jejich spirochety - syflík i člověk byli tedy špatně adaptováni - koncem 19 století nemocni přežívali již desítky let - spirocheta i nemocný si zvykli). Nevím o tom, že by homosexuál s homosexuálem stejného pohlaví mohl přirozenou cestou zplodit potomka, tudíž homosexuál jako druh se nechová tak, aby zachoval sám sebe, tudíž se chová v rozporu se základním pravidlem biologie, ne? Jen tak mimochodem, už se podařilo uměle vytvořit myšosexualitu, což je stejně pitomý výraz jako homosexualita (i když vím, že homo tady má trochu jiný význam), kdy myši stejného pohlaví po sobě velice velmi toužily - dělá se to zvýšením hladin některých hormonů v době březosti pohlavně normálně orientovaných myší - to svým způsobem podporuje názor, že homosexuality je vrozená nemoc související s chybnou činností žláz s vnitřní sekrecí přenášená z matky na potomka. Závěrem snad jen to, že hemofiliky nikdo nezavírá, ale také nikdo nepovažuje za normální vykrvácet po drobném říznutí do prstu.

46616

24.03.2005 22:15

Cesta do hlubin politicky korektní duše

Cesta do hlubin politicky korektní duše

Petr 212.?.?.?

Podle mě registrované partnerstí ano ale s omezenými výhodamai! Právě třeba o možnostech informovat se na zdravotní stav a td.. Manželstí tu není ani tak od toho aby si dva navlíkly kroužky ale od toho aby dítě bylo zajištěno. Kdo se někdy rozváděl ví to tom jak a jestli to funguje své.. Petr

46974

27.03.2005 17:39

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Dražba mezd: Vyhrává, kdo přijme méně

Petr 212.?.?.?

myslím že tohle je prostě cyklus. Cyklus který se jen opakuje po celá staletí jen v jiných obměnách. Prostě ti rychlejiší, silnějiší, agresivnějiší a výjímečně i ti chytřejiší vydělávájí a získávají více a ti ostatní méně. Ale nemyslím že by to bez této prioritní skupiny nějak šlo. Bez této skupiny bychom byli totiž vážené dámy, vážení pánové pěkně v pr.... pravěku.. [chechtot]

47205

07.04.2005 07:53

Na pasovém oddělení

Na pasovém oddělení

Petr 194.?.?.?

No tak Pane Stwora. Ja jsem nedavno vyrizoval pas a hned jsem si do pasu nechal dat vizum do USA. A nemel jsem jedine problemy, zadne podpisy, zadne problemy s fotkami, vse bylo vyrizeno behem 5-ti minut. Hold v tom asi mate tam v Kanade "bordel", respektive zacinate byt stejne vydeseni z terorizmu jako vami casto komentovane spojene staty.

48259

10.04.2005 22:09

Výročí masakru v Dair Yasin

Výročí masakru v Dair Yasin

Petr 213.?.?.?

"Zide zadaji o yoleranci? Cteji porozumneni a respekt za to co na nich "napachal" Hitler? Maji sprostotu zadato Financni odskodneni?Od roku 1968 zavrazdili 380000 Palestincu.Jak jinak o nich slusny clovek muze hovorit nez s odporem.Anglictina ma velmi vystizne porekadlo."Kdo zije savli, zemre savli". Nemuze to byt lepe receno"



Když toto čtu, mrazí mě v zádech. Tohleto bych si dokázal představit z úst vymatlaného nácka s holou hlavou a obrovskym hákovim křížem vytetovanym na prsou, ale ne od normálního člověka. Takhle nějak začal holokaust a celá 2. SV

48707

18.06.2005 11:59

Kuřáci? Nutno vyhladit!

*cidy

Petr 147.?.?.?

Nejsou to synonyma.

Pesticidy hubi "pests" (skudce), herbicidy hubi "herbs" (rostliny). Slovo pesticid je tedy vyznamove nadrazene herbicidu, nebot i herbicid je tak pesticid. Jsou i dalsi cidy, napriklad Vami uvedene insekticidy - hubici hmyz anebo fungicidy proti houbam/plisnim, rodenticidy (na krysy).... a mnohe - nekecam
[mrknutí jedním okem] - dalsi. Takze vsechny ty
cidy jsou obecne nazyvane pesticidy - je to rodina zvana pesticidy.

56966

15.08.2005 08:36

Václav Havel

restituce

Petr 212.?.?.?

Havlovi byl vrácen obrovský majetek, o který se vůbec nezasloužil. A co udělal pro to, aby byl navrácen majetek těm vězňům z padesátých let, kteří byli ve vězení za daleko horších podmínek než on, dřeli v uranových dolech atd. Dodnes nedostali prakticky nic a na jejich majetcích sedí dodnes bývalí bolševici a estébáci nebo jejich pancharti. Jenže to jeho milost Havla vůbec nezajímá a nikdy nezajímalo.

66157

30.08.2005 00:20

SKYPE - opravdu to funguje!

Skype funguje ale budoucnost má SIP

Petr 83.?.?.?

SIP je totiž standard a exitují telefon co se prodávaj
od cca $60 a je možné tak naprosto nahradit běžný telefon.
To skype nikdy nedovede.

V CR je spousta firem, které nabízí i normální český číslo.
Nejznámější je http://www.softphone.cz,ale mají docela ošklivé ceny - to
protože se připojují přímo na Ceský telekom a jeho velkopřekupníky.

Na odchozí hovory je ale lepší používat jiný společnosti, mezi ty levnější
patří např. http://www.volejlevne.cz, nebo nějaká zahraniční

68283

27.10.2005 21:14

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: Histerie běží na plné obrátky

Petr 85.?.?.?

Tak pod tohle se tedy podepisuji stoprocentně.

75784

01.11.2005 12:43

Vrah tří policistů na svobodě

RE: ...

Petr 217.?.?.?

"policie v tomto pripade sklidila pouze plody sve nekvalitni prace"" ... to myslíš vážně? Policii byla možnost odebrání řidičského průkazu znemožněna (naštěstí), ale o to víc by měly fungovat dopravní ispektoráty v obvodě bydliště a VYKONÁVAT právo a spravedlnost - je až s podivem, že nejen p. Bulawa mohl jezdit OPAKOVANĚ bez řidičského průkazu - takové "držení zbraně bez řádného povolení je trestné - proč není trestné minimálně stejnou sazbou "držení" (řízení) vozidla bez patřičného "povolení" (řidičského průkazu)??? [zmaten] To není problém policie, ale patřičných soudů!! (a neschopnosti patřičných "úředníků")

76376

14.12.2005 13:14

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: Svet hore nohami. O zodpovednost sa nehlasi nikto.

Petr 80.?.?.?

ad1: nechtějí-li dotyční dítě, ať používají ochranu
ad2: když jsou pitomci a žena otěhotní, musí nést oba důsledky, nebo je podle vás ideální řešení, toho malého človíčka (pardón pár buněk) zavraždit? Vždyť nic necítí, ostatně když budete spát a obratně vás praštím sekerou, tak toho také nebudete moc cítit. U eutanasie je třeba rozlišovat prosté odpojení od přístrojů u člověka s nenávratně poškozeným mozkem a babičkou v Praze, po které budu dědit dům. Není tak velkým problémem ony nepředstavitelné bolesti vyvolat nepodáním léků. A babička ráda "dobrovolně" podepíše odchod ze světa

83452

01.01.2006 20:48

Protikomunistický odboj

RE: Ben Hurvinku, Spejbl není doma, že zase vytrubuješ do světa blbosti?

Petr 84.?.?.?

Cetl jsem zrovna o zprosteni viny izraelskeho vojaka, ktery byl obvinen, ze provedl "vidu hariga", coz bylo vysvetleno jako "macav, se'jorim be'adam le'achar se'neherag, kedej lihjot b'tuchim ki hu achen neherag". To znamena, ze "vidu hariga" je "overeni umrceni" strelbou na zastreleneho. Me by jenom zajimalo, jestli podobny vyraz existuje i v jinych recich. Neco podobneho jsem znal jenom u zvirat, treba kdyz nekdo napul zabije autem nejake zvire. A potom se tomu rika "dostrelna rana". Nejak me to zmatlo. A nechci se vytahovat tou hebrejstinou [smích]

86272

28.02.2006 13:48

Jak (a proč) se demonstrovalo

Zpět k věcné rovině

Petr 85.?.?.?

Princip současného systému je, že byl nastaven na nějaké body ( bod byla kdysi koruna ) a za výkon byly nějaké body. ( tedy pouze za výkon lékaře, výkony sestřičky a ostatních neexistují ). Pak se začaly utahovat šrouby - omezení na léky ( doktore, smíš napsat pouze léků tak jako loni, ty navíc ti strhneme z peněz ) na výkony ( doktore smíš dělat v součtu hodin pouze x hodin denně, že máš EKG,EEG, laser a tři sestry nás nezajímá ) atd. Loni přišly omezení i na indukovanou léčbu a pod. Prostě soukromým lékařům byly bez ohledu na výkony omezeny platby tak, aby si moc nevydělali - a platby dostávají s cca tříměsíčním zpožděním. Ti, kteří žijí tak, že nemají na pokrytí tohoto zpoždění a musí si půjčovat jsou ekonomicky v podstatě na hraně finanční smysluplnosti ordinací. Hezký příklad je obvoďák, který tam stejně musí být, stejně musí všechny pacienty, co přijdou vyšetřit i když ví, že třeba od 21. v měsíci už z toho nemá ani korunu a kdyby zavřel, vyšlo by ho to stejně, protože víc práce mu pojišťovna prostě neproplatí i když ji vykonal. Pokud tuto práci vyúčtuje, VZP mu ji nejen nezaplatí ale dokonce odpočítá z peněz, co by měl dostat - pracuje přes limit ( loňský, nějaký, úřednický atd ) a dostane penále. Stejně je to s náklady na léky.

Hlubším principem je to, že teoreticky má každý nárok na plnou péči, ovšem lékař mu ji nemůže posytnout ( resp. může ale zadarmo ) a vhodné léky ( lékař má lékové limity a jeden jediný pacient s drahými léky mu řádně pobourá náklady. ) To pochopitelně vede ( zcela záměrně ) k tomu, že lékař musí rozhodovat komu ten lék dá a komu ne a komu se bude více věnovat a komu ne. Lékaři tohle obecně rozhodovat něchtějí - ale v ten moment vstupují do hry známí, úplatky apod.
V větší nemocnici ( typicky Praha ) se prostě k rozumnému vyšetření a lékům nelze bez "všimného" dostat, protože lékař zaměstnanec s tím počítá a je to součást systému.

Ta demonstrace byla hlavně o tom, že je třeba změnit systém - a dodržovat pravidla. Rath naboural jakžtakž funkční systém a nedodržuje dohodnutá pravidla. NEDODRŽUJE DOHODNUTÁ PRAVIDLA KTERÁ JEHO MINISTERSTVO VYDALO. A nehodlá nová zřídit - tam jde o politiku a strach. Lékaři jsou ovšem lidé, co leccos viděli a tak úplně lehce se s nimi manipulovat nedá.
Povede to k tomu - asi časem - že holt každý dostane to, na co bude pojištěn/připojištěn. Prostě se ukáže že ne všeobecně dostupné zdravotnictví jsme chudí a bude to jako ve Státech -nemáš na to ? ( nejsi na to pojištěn ? ) Chcípni. Neradostné, při pomyšlení v jak špatném zdravotním stavu česká populace je.


95144

04.03.2006 13:33

Strana zelených – správná volba?

RE: Kurnik suplik... a koho teda volit, zatr. Krali?

Petr 213.?.?.?

Že to pan Jungk vydal v šedesátých letech je sice pěkné, ale teď se píše rok 2006, neušlo-li Vám to...

95789

14.03.2006 08:28

Manželský dialog

RE: Humor

Petr 213.?.?.?

Ne, to není humor. To je přepis odposlechu z naší domácnosti!

97404

14.03.2006 16:43

Vietnamci v Čechách: Opravdu jen nešvar?

Likvidace českých podnikatelů

Petr 160.?.?.?

Nevidím obecně problém v prodeji čínského zboží vietnamci, problém je jak článek uvádí v jejich daňových prázdninách. Jejich zboží není cleno, není daněno, není na něm DPH.
To vše sečteno - velmi nízká cena + ekonomické problémy státu + fatalni nasledky českých podnikatelů = současnej průser [smích]

Každý rok jezdím na výstavy do německa a musím říct, že takový přístup k vietnamcům, činanům ... jaký je knim chován je naprosto úžasný. Jakmile se to přiblíží k německému stánku, obvykle ho nikdo ani nenecháse na něco podívat okamžitě ho vyhazují. Ale to je o přístupu, když se chcete mít dobře, musíte podporovat svojí ekonomiku a né cizí [smích]

97511

07.06.2009 20:48

Jak jsem dělal volební kampaň

vejce

Petr 90.?.?.?

No, ještě, že jste nedostal vajcem po čele.

192793

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 0

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 765 453