Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Lev

Nalezeno 2548 příspěveků, 409 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

19.12.2003 07:06

Nový design

Nový design

Lev 172.?.?.?

Libi se mi: - titul napisu Zvedavec.
- barevnost
- melirovane pozadi

Nelibi se mi - uprava stredu hlavni stranky, tam,
kde jsou psane hlavni clanky
a komentare. Chtelo by to vice
prostoru, mezi tema sloupci po
krajich a ty slopce bych i zmensil.
Stred stranky je vice zadany, tak
bych jej vice zduraznil, nez aby
zanikal. Dekuji Lev

23041

19.12.2003 14:35

Nový design

RE: Novy´ design

Lev 172.?.?.?

nebo hloupoucke urazky, kterymi zde napriklad takovy "Kyslik", "Lev" nebo "Malverika" zahrnuji ostatni ctenare.
Tyhle veci (spolecne s nesmirne jednostrannym vyberem materialu) prave delaji ze Zvedavce ten uz zmineny "nacisticko-komunisticky platek".
__________________________________________________

....oh Mikine, Mikine. Vy se uz nepolepsite, tak jako ja ( Lev ) a ostatni, kterym to vytykate. Ba naopak a to je horsi, ze to same si myslim o Vas ja sam a to je jedina vec, ve kterem se na tomto foru Zvedavce shodneme. Ja osobne jsem velmi rad, ze nepatrim do skupiny lidi Vam podobnym.

Stastne, vesele a v MIRU !!! prozite svatky Vanocni Vam Mikine a Vasi rodine uprimne preje Lev s Lvici a s Lvicaty

23061

21.12.2003 05:44

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězeň

Lev 172.?.?.?

>http://www.idt.cz/view.php?cisloclanku=2003121901
_____________________________________________

Velmi vtipny a skutecny clanek. Dobre jsem se u toho pobavil a ve skutecnosti to tak chodi. "Zneuzit a vyuzit" ! Hlavne at z toho tecou penize a to je ta prava podstata veci.

23160

21.12.2003 06:06

Nový design

RE: Nový design

Lev 172.?.?.?

>>Levý sloupeček opraven. Děkuji za upozornění.
>
>Prima,dik.
>Ted se mi ale zase vyrazne zmensila pismena v komentarich,je
>to jeste ke cteni,ale namaha to ocicka.

>...je to jen muj problem(ne oci)?
____________________________________

I ja se musim pridat k pani Aji pane Stwora.Zrovna ted to co pisu ve "Vlozit text prispevku", tak toto pismo v tomto okne je tak miniaturni, ze mi nestaci ani sest dioptrii. Je zde na Zvedavci, jeste potreba udelat hodne uprav. Pouzivam Internet Explorer, jako prohlizec - pokud Vam to pomuze. Pochopitelne, ze u tohoto prohlizece je mozno si nadstavit velikost pisma, ale problem je prave v tom, ze nyni na Zvedavci, je velky rozdil prave ve velikosti pisma. Jinak Vam pane Stwora nic nevytykam, ba naopak, chapu Vasi snahu nam ctenarum i pisatelum do Zvedavce dat tu nejlepsi upravu, jak grafickou, tak i barevnou, za coz Vam pane Stwora, srdecny dik. Lev

23161

21.12.2003 06:57

Nový design

RE: Nový design

Lev 172.?.?.?

>>I ja se musim pridat k pani Aji pane Stwora.Zrovna ted to
>co

>>pisu ve "Vlozit text prispevku", tak toto pismo v tomto
>okne

>>je tak miniaturni, ze mi nestaci ani sest dioptrii.
>
>Je to lepší?
______________________________________________

No jasny Vladimire. To je ono !! Ted to ma ten spravny smrnc, jako za starych casu Zvedavce. Skutecne, aspon pro mne nyni, je tahle velikost pisma primo super. Nevim, jak pro ostatni, ale, to si musi oni s Vama "viridit" [smích] sami. Diky moc. Apropo pane Stwora, spite Vy vubec nekdy ? Mam pocit, ze jste na Zvedavci 24 hodin non-stop. [smích] Lev

23164

21.12.2003 15:28

Santa je mrtev

RE: Santa je mrtev

Lev 172.?.?.?

Tak teda když je řeč o "Santovi", což je, podle mě jen nickname pro svatého Mikuláše ( saint Nicolaus ) kterýžto má svůj den, a to 6.prosince, a na ten si snad většina z nás pamatuje, kdy chodili Mikulášové, čerti a andělé a nadělovali nám, dětem, podle toho jak jsme se chovali, do punčochy, ať už to bylo kus uhlí, či něco o moc lepšího. Ale to však stále nebylo nic oproti "Ježíškovi", který naděloval pod stromeček na Štědrý večer. To mělo tu sílu a pravé kouzlo Vánoc. Ono to bude nejspíš zase tím prokletým kšeftem, který to zprofanoval. Je zajímavé, že třeba rusové mají dědu Mráze, který je skoro totožný s americkým Santa Clausem, tedy aspoň vizuelně, a i když je v obou krajinách silně zakořeněné křesťanství, Ježíšek zde pojde jaksi na úbytě. Tedy můj názor je, že celý Santa je povětšinou jen reklamní, kšeftařská záležitost.
_____________________________________________________

100% souhlas pane Matousek. Tradice je tradice a ty by se mely dodrzovat a ne pozmenovat a nebo vubec ne zakazavot. To by se mohl nakonec i zrusit, nebo snad pozmenit i letopocet. Cili jednou se ( snad ne my, ale nase pradeti ), by mohli dockat toho, ze by mohl byt zmenen, nebo vubec "vymazan" krestansky kalendar. No a co se tyce "kseftu", tak to je jako s kourenim - nikdo nikoho do toho nenuti, zalezi jen na zvyku ( nutnosti ?! ). Zvyk je stejne zvlastni vlastnost u lidi. Nechci to sice tvrdit, ale myslim si, ze lidstvo zije z 90% ze zvyku a jen 10% bych dal na nutnost - berte to prosim ale s rezervou.

Preji Vam pane Zdenku Matousku a Vasi rodine, vesele a stastne proziti svatku vanocnich a do roku 2004 hlavne pevne zdravi, pohodu a mir, pro vsechny lidi dobre vule. Uprimne [smích] Lev

23173

21.12.2003 19:06

Nový design

Nový design

Lev 172.?.?.?

Pane Stwora, nerad obtezuju, ale mam problem JEN !! u clanku "Z tyrana vezen", ze kdyz kliknu na "Diskuze k clanku", tak ta stranka, je neumerne roztahnuta, ze pokud si chci precist cely radek, tak jej musim scrollovat, z leva do prava - celou stranku. Jeste jednou ale opakuji, ze ten problem je jen ! prave u diskuze k clanku v Z tyrana vezen. Jinde ne. Dekuji Lev

23189

21.12.2003 21:25

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězeň

Lev 172.?.?.?


Původní debata byla o zradě Šiítů Američany, Vy a pan Novák jste z ní vypreparovali sémantický důkaz o slibech, aniž jste uznali jednoznačně jidášský charakter celé události. Podle mě, když někdo vyzve národ k povstání a pak se na něj vykašle, i přesto, že má prostředky k jeho úspěšnému zakončení, takové chování dalece přesahuje jakékoliv lži a nebo slovíčkaření. To je prostě odporná záležitost, ať už posvěcená americkými zájmy nebo ne. To ale, že Američané navíc dovolili během své přítomnosti Šiíty zmasakrovat je beyond the words!
___________________________________________________________

Jen tak mimochodem pane Juchelka. Pokud clovek jen laicky ! pozoruje pruhlednou a demagogogickou politiku Bileho domu, tak nepotrebuje mnoho, aby uznal, ze to je sam podraz. Ne jen na samotne Americany, ale na cely Svet. Je to proste "slizi" odporna, protichudna POLITIKA a kdo ji veri ?! - tak to uz bych kvuli cenzury nekomentoval. [pláč]

23200

21.12.2003 21:31

Z tyrana vězeň

RE: Z tyrana vězeň

Lev 172.?.?.?

demagogogickou politiku

Pardon, "viceklep". Jen - demagogickou.

23202

22.12.2003 04:22

Nový design

Nový design

Lev 172.?.?.?

Pane Stwora, v "Diskuzi k clanku", jsou opet ty pismena strasne male, v tech kolonkach, kde je "Reagovat". Neda se to cist.

23210

22.12.2003 18:38

Nový design

RE: Nový design

Lev 172.?.?.?

Má ještě někdo podobný problém?
_______________________________________

Ano, mam ho ja a sice, stale ty pismena jsou mala v "Diskuzi k clankum". I kdyz pouziju na Exploreru MAXIMALNI nastaveni ( Largest ), tak pismena se zvetsi, jen malililinko. Ve "Vlozit text prispevku", je to vyborne. Dobre se pise, velikost pismen je jako u "stareho" Zvedavce, ale akorat v te "Diskuzi k clankum, je to necitatelne.

Jeste snad jeden maly problem, ktery me sice nejak nerusi, ale stoji za zminku a to je na celni strane Zvedavce ( Home page ?! ), jak jsou po stranach ty sloupce - presne: "Ve zkratce", tak ta vnitrni linka ( vlevo, shora, dolu a nebo naopak ), je teckovana a ne plynula. Diky, Lev

23224

22.12.2003 21:23

Nový design

RE: Nový design

Lev 172.?.?.?

>Má ještě někdo podobný problém?
>_______________________________________
>
>Ano, mam ho ja a sice, stale ty pismena jsou mala v "Diskuzi
>k clankum". I kdyz pouziju na Exploreru MAXIMALNI nastaveni
>( Largest ), tak pismena se zvetsi, jen malililinko. Ve
>"Vlozit text prispevku", je to vyborne. Dobre se pise,
>velikost pismen je jako u "stareho" Zvedavce, ale akorat v
>te "Diskuzi k clankum, je to necitatelne.

>
>Jeste snad jeden maly problem, ktery me sice nejak nerusi,
>ale stoji za zminku a to je na celni strane Zvedavce ( Home
>page ?! ), jak jsou po stranach ty sloupce - presne: "Ve
>zkratce", tak ta vnitrni linka ( vlevo, shora, dolu a nebo
>naopak ), je teckovana a ne plynula. Diky, Lev
__________________________________________________________

Vladimire, ted to vypada opet # 1. Velikost pismen a vse ostatni je skutecne "vymakane". Akorat ty tecky na celni strane vlevo, tam stale jsou. Da se to ale vydrzet. Lev

23230

23.12.2003 01:22

Mikrosoft a svastika

RE: Mikrosoft a swastika

Lev 172.?.?.?

>Ne, taková reakce to být nemá. Prostě jste to nepochopil.
_________________________________________________

A ja to "proste" nepochopil taky. Asi to chapou lide Vaseho profilu, pane Novak/Pisecky. Videl jsem Vas na zde zverejnenem fotu. Je videt, ze jste mladsi generace ( bez urazky a diskriminace ). Budete jeste muset dlouho poznavat Svet, nez se rozhodnete delat nejake "zivotni" zavery - mladej pane. Starej lisak Lev!

23246

23.12.2003 01:57

Nový design

RE: Nový design

Lev 172.?.?.?

>Ježíší Kriste, jaké tečky? [zmaten]
_______________________________________

OK Vladimire, uklidnete se, pokusim se Vam to vysvetlit. Skoda, ze to nemohu zde nakreslit, ale nevadi, snad to pochopite.

Cili: kdyz se podivate na titulni stranu, s napisem Zvedavec, tak mate ( vidite vlevo i vpravo ) dva sloupce. V tom !!pravem!! sloupci, kde jsou ty anglicke vlajecky ( nahore ), se komihaji modre vykricniky ( ! ), tak PRAVE u tech vykricniku ma byt pro ukonceni toho sloupce SVISLA CARA ( linka ) shora dolu, ktera ma delat hranici mezi sloupcem "Ve zkratce" a hlavnimi ( ve stredu stranky ) clanky, nyni tam je nahore "Zvedavec a fonty". TAK PRAVE TA HRANICNI CARA NENI PLYNULA, ALE TECKOVANA,( prave jenom ta JEDNA cara - linka ) shora dolu. Doufam, ze se to da pochopit a ze jsem to dost srozumitelne popsal. Neni to ale chyba na mem PC ( aspon doufam, kdyz uz nikdo jiny to neuvedl ).

No a kdyz jsem si ted preklikl opet na hlavni stranku, tak pozoruji, ze sice ty tecky tam jsou jeste malinko videt, ale uz se to vice vyplnuje a zacina to byt jako linka ( cara - jak chcete ). Asi se to upravuje ?! samo - nevim.

Jinak pane Stwora, vse zacina byt ( pismena ), v normalu. Chapu, ze Vam to muselo vzit hodne casu i namahy, za coz Vam vrely dik. Lev [smích]

23247

23.12.2003 02:38

Nový design

RE: Tak ty tečky...

Lev 172.?.?.?

...tam patří. Víte, co mi dalo práce, je tam nacpat?
________________________________________________________

...aha, ted uz chapu. Musel jste se teda uteckovat [oči v sloup]

Libi se mi ted ta graficka uprava ( vcetne velikosti pisma ). Zvlast jsou pekne ty bile linky v tom svetlosedomodrem poli. Ale uz se me prosim neptejte ktere linky to jsou. [velký smích] Jsou proste pekne a vkusne. Zdravi Lev

23250

23.12.2003 06:58

Zvědavec a fonty

RE: Zvědavec a fonty

Lev 172.?.?.?

Ano, mate pravdu pane rony. Vyzkousel jsem si to, co zde doporucujete: http://rhapsody.bloguje.cz a jelikoz pouzivam Explorer, ve kterem si mohu zvetsovat a zmensovat pismo, tak prave v tom http://rhapsody.bloguje.cz jsem mohl, veskere pismo SOUCASNE menit, z velkeho na male - mensi a naopak.

23253

23.12.2003 15:57

Zvědavec a fonty

RE: Zvědavec a fonty

Lev 172.?.?.?

>dufam, ze minimalne som dal tip pre dalsi rozvoj (technicky)
>vasej stranky, je vidno, ze pokracuje spravnym smerom..
_________________________________________________

Doufam, ze ano. Diky, Lev

23264

23.12.2003 16:15

Mikrosoft a svastika

RE: Mikrosoft a svastika

Lev 172.?.?.?

>Pan Nohejl pise '...MILITARY EQUIPMENT FOR USE AGAINST
>CIVILIANS AT WACO TEXAS.....'

>
>Sakra pane Nohejl, nebyla to ta nabozenska sekta vedena tim
>Davidem..ktera se zabarikadovala na jakesi farme v Waco.
>Dostali co jim patrilo. Ten jejich vudce tam mel skladiste
>zbrani, zacali strilet prvni na agenty Tabaco @ Arms..

>Vy se zde uz pokolikate snazite z nich udelat buhvijake
>mucedniky. To ze s jejich vudcem zahynulo par zenskejch a
>deti, nebyla vina 'army equipment' ale samotneho vuce jejich
>sekty - Davida.

>Mimochodem, vetsina obeti zahynula pozarem, ktery zalozil
>jejich vudce David zapalenim propan -butan nadrzi ktere tam
>meli ti volove uskladnene.

>Neprekrucujte fakta. Poprve jsem to presel mlcenim,
>tentorazy jsem toho 'mel dost'.
________________________________________________________

Ale, ale, pane PiVi. Vy jste tam u toho byl OSOBNE ???, ze to vite tak presne a nebo ty "dukazy" mate opet z CNN !! Ja to sice videl tehda taky na TV, ale bylo kolem toho hodne dohadu "kdo koho, co, zaco a proc". V kazdem pripade to byla podla ZBABELOST od vlady USA - jako obycejne !( a nevite snad o tom PRESNE !!, co tam federalove pumpovali pred tim pozarem z tech specialne upravenych tanku do tech budov Davida Coreshe ?? - myslim, ze to bylo jeho prijmeni, ale netvrdim to )

23266

23.12.2003 17:47

Mikrosoft a svastika

RE: Mikrosoft a swastika

Lev 172.?.?.?

>Pane Lev, je mi jasné, že Vám je 60sát roků a byl jste v
>Rusku a proto musíte mít vždycky pravdu. Zřejmě Váš
>pokročilý věk je i důvodem toho, že i Vy jste nepostřehl, že
>má prvotní reakce se týkala jiného příspěvku, než se autor
>podepsaný Vodník původně domníval.

>
>PS: Za 20 let, až mi bude 60sát tak zajedu do Ruska, abych
>"poznal Svět" a byl moudrý jako Vy "starej Lišáku Lve", t o
>slibuji.
_____________________________________________________

A proc zrovna v Rusku mladej pane? I kdyz i to by nebylo marny, jelikoz i tam se muze neco zajimavyho a rozumnyho vidit, ci poucit. Ja jsem ted v Cine a divam se na Vas ve svych sedesati letech z cinsky zdi, jak v Praze nyni vyvadite a ucite se zivotu a to je myslim, spravne - priteli. Lev

23267

23.12.2003 21:20

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

>Co nato rici pane Stwora?
>Co se jeste nedovime?
>Kdyby Sadama odstrelili v te dire, tak by neverici Tomasi
>nam naznacovali ze to ani Sadam nebyl, ze to tam strcili
>nejakou mrtvolu jineho Sadama (ti muhamedi se podobaji jeden
>druhemu)..

>At to bylo jak to bylo, hlavni vec je ze uz si Sadam 'ani
>nevrzne' ([smích]

>Pokud v tom zatceni byly datle - nu coz,
>UCEL SVETI PROSTREDKY !
______________________________________________________

Asi netusite, ze zde jde predevsim o princip. Jak Vas i nas Petre Velikanskej, Bily dum oblbuje. Vy jejich lzive propagande podlehate a my zase vzdorujeme a chceme se dopidit pravdy. Jakpak muzete verit sve vlade a i samotnemu prezidentovi, kdyz lzou ?! Vzdyt je to proti logice. Nerad ze sebe nechavam delat ovci a nechavat ze sebou manipulovat. Citel bych se uboze. Vam vazeny pane, bude asi jedno, kdyz prijdete do obchodu a na cenovce bude zbozi v cene $ 10 dollaru a u pokladny budete za nej platit $ dvacet ?? Hlavne, asi podle Vas, ze si zbozi odnesete z obchodu domu.... A pak, nedovolavejte se pana Stwory, tento clanek napsal nas kolega [mrknutí jedním okem] pan Taborskej.

23271

24.12.2003 02:32

Datle

RE: Proc ma smysl pochybovat

Lev 172.?.?.?

Spravne, souhlasim s Vama pane.

23285

24.12.2003 03:34

Pane, ještě jednou vám děkuji!

Pane, ještě jednou vám děkuji!

Lev 172.?.?.?

Vanoce a jeste k tomu tento velmi citlive podany clanek od pana Alby, mi pohlo s mym citem. Dekuju za lasku a pomoc mezi lidma.

Takove dobre mezilidske vztahy, by mely byt kazdy vsedni den a nejen o Vanocich. Nejedna se jen o materialni stranku, ale o usmev, laskavost, ochotu a ohleduplnost. A ted se tazu, PROC ?? tomu tak neni ? [pláč] Lev

23290

24.12.2003 04:18

Mikrosoft a svastika

RE: Mikrosoft a swastika

Lev 172.?.?.?

že smysl nemají zdi mezi lidmi, ale porozumění a to je myslím správně příteli Lve.
________________________________________

Takze, zde mi nic jineho nezbyva, nez v tomto bode s Vama souhlasit, mlady muzi. ( Nekradete mi snad me patentovane zasady pane Novaku/Pisecky ?)

23293

24.12.2003 15:39

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

>Za komunistu jsem vykonaval vojenskou zakladni sluzbu v
>jednom posadkovem meste na Vysocine. Velitelem nasi jednotky
>byl nejaky kapitan Josef Peleska (aka "starej Pelech"). Byl
>to polovzdelany blb a komunista, ale velky delnicky kadr.
>Pochazel z docela pocetne rodiny, tak jsem si rikal, zdali
>nahodou nejste sprizneni.
___________________________________________________________

Nejsem sice Peleska Milan, ale Paule B. JDETE SE VYCPAT !! s tema vasima blbyma narazkama. A to jeste kvuli cenzury jsem moc slusnej. Lev

23307

24.12.2003 18:46

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

Sam jste povyseny popelar i kdyz mate akademii pro blby. A k tomu jste jeste chudy duchem a to je to podstatne z vaseho stupidniho charakteru - chudaku. Dulezite ale je, ze i kdyz nemam akademicky titul mistre jako vy, ze mi rozumite, co jsem vam chtel rici. Lev

23312

25.12.2003 00:49

Pane, ještě jednou vám děkuji!

RE: Pane, ještě jednou vám děkuji!

Lev 172.?.?.?

Veselych Vanoc a hodne uspechu v Novem Roce a opozici hodne sil do dalsich komentarovych boju preje Zdenek.
_________________________________________________

Zdenku, ja Lev, jako stary opozicak, preju Vam a Vasi rodine, stastne a vesele proziti svatku Vanocnich a do Noveho roku pevne zdravi, stesti a silu na dalsi akce ve Zvedavci. Se starym a osvedcenym pionyrskym heslem "Vzdy pripraven" [smích] Lev

23317

27.12.2003 00:16

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

(F... your own mother).
______________________________

A ty muzes taktez - svoji matku, sestry, bratry, sveho otce, babicku, dedecka, sve dcery, i syny. Anebo nemuzes ? Napis mi o tom clovicku. Taky jsi mne svou duchachudosti nezklamal. Jak uz jsem shora uvedl - mas na to patricne vzdelani. Jsem zvedav, jak dlouho se zde udrzis. Good luck smejde.

23371

27.12.2003 00:32

Datle

RE: Datle variety Sang z Iranu (Iraku?)

Lev 172.?.?.?

Dates are highly beneficial in the treatment of sexual weakness. A handful of dates soaked in fresh goat's milk overnight should be ground in the same milk in the morning. This becomes a very useful tonic for improving sex stamina and sterility due to functional disorders
_____________________________________________________

Diky Jane, konecne jsme se dostali k "veci". Aspon mame dobry recept, jak udelat z ne-muze, co uz-muze. [velký smích] Lev

23373

28.12.2003 21:28

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

Nic jineho mi nezbyva, nez takove diry do zadku ignorovat. [velký smích] Shalom

23435

29.12.2003 15:25

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

Lev 172.?.?.?

Zdenku Matousku, ja osobne Vam preju pevne zdravi a nejen do Noveho roku. A pak bych Vam velmi uprimne doporucoval, kvuli Vasemu zdravotnimu stavu - klid. Takze, pokud nemusite, tak ani na Zvedavce nechodte. Myslim to dobre Lev

23448

29.12.2003 16:43

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

Ale, ale Zdenku Matousku, mohl by jste jednat s zenami trochu slusneji - prosim. Lev

23453

29.12.2003 23:25

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

Sakra, ale vy jste chytrej Novaku s Piseckym dohromady. Ted uz vim, ze kdyz budu potrebovat poradit, kde se mam obratit. U nas doma se rikavalo: "vice hlav, vice rozumu", anebo "az ti bude sedesat, tak jdi do Ruska ....." [chechtot] [vyplazený jazyk] [velký smích] [chechtot]

23463

29.12.2003 23:35

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

>
>Pane Lve, to je ten problem, o kterem jsem vyse psala.
>Doma ho rodice slusnosti nenaucili. A jak se rika, co se v
>mladi naucis, na stari najdes.
____________________________________________

Uplne Vas chapu malvariko. Berte to ale prosim tak, ze Zvedavec, je arena gladiatoru - politickych ovsem. Cili, i kdyz nikoho zde neomlouvam, ale clovek ( zena ), zde muze byt i patricne "zranen". Nesmite se dat. Nebojte se ! Chlapi jsou vetsi poserove ( musim sebekriticky priznat ), nez zeny. JEN DONICH !! malvariko. [mrknutí jedním okem] Lev

23464

30.12.2003 01:29

Datle

RE: Datle

Lev 172.?.?.?

>To vite pane Lve, ja jsem tady prezila uz ledasco.
>Nejlegracnejsi na tom je, jak mi tady jeden pan
>"kultivovany" radi, ze nemam bojovat, ze to je prave to
>spatne, ze se lidi maji domlouvat. Jak se da domlouvat s
>lidmi, kteri jednomu bud nadavaji anebo se chovaji arogantne
>a drze. Tady je prece takova smesice lidi, ze se preci se
>vsemi neda domluvit! Kazdy at si prebere to, co ho zajima,
>a ten kdo se pro diskuzi absolutne nehodi, tomu nema cenu
>vubec odpovidat.
_____________________________________________

Ano, pani malvariko. Souhlasim s Vami. Nejvice poburujici na tom snad je, ze nekteri lide nemaji respekt ( uctu ). Ale, pokud mohu hovorit za sebe, tak tez si nekdy pustim pusu na spacir, kdyz me neco ( nekdo ) dohreje. A neni to spatne, se "vykricet" na Internetu. Ale respekt by mel byt. I ja se budu muset polepsit - kontrolovat a nenechavat se strhavat k velkym "vykrikum", jelikoz, "jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva" a to by melo platit pro vsechny z nas. Mam pocit ale pani malvariko, ze nekomu se zda byt mozna i Zvedavec dost fadni, takze nasadi "notu" dost vysoko, aby zde udelal ten spravny adrenalinovy rozruch. [smích] Lev

23472

30.12.2003 18:05

Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

RE: Stroj - přítel nebo nebo nepřítel člověka?

Lev 172.?.?.?

Vse, co zde pisete AN, ma logiku.

23513

31.12.2003 17:41

Na koho čekají?

Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Podle me, je to vsechno krasne orchestrovane a cela ta teroristicka "afera", jede presne podle scenare Bileho domu. Zase a opet musim zde opakovat, ze tenhle teror, byl umele vyvolan. Nemusi nikdo z tech zlych Arabu, zrovna udelat nejaky atentat. Takze, kdyz ti zli teroristicti Arabi ( a jejich teroristicke organizace, ktere ve skutecne vyprovokovany teror provadeji - pumove atentaty a podobne ), budou dlouho v klidu, tak uz "nekdo", se o nejaky atentatik postara a musi !! se to pak hodit na ty zle teroristicke Araby, presne tak, jek je to ve scenari Bileho domu sionisty napsano. Proste a jednoduse, teror musi byt v pohybu. Presne tak, jak to bylo za Studene valky, ze politici, jak na Vychode, tak na Zapade, si VYMYSLELI duvod, aby byla vyvolana umela nenavist, mezi zapadnimi a vychodnimi bloky, ale za "oponou" si tito "zneprateleni" politici, trasli rucema a byli k sobe nekdy vic jak pratelsti. Nyni uz neexistuji ryvalove SSSR & USA, no a tak se vymyslel ( vyprovokoval ) "teror". No a pak uz je duvod, jak masy lidi "demokraticky a svobodne" ovladat. Jak proste a jednoduche.

Staci si udelat maly pokus ( z me minule praxe ), jak je lehke lidi zmanipulovat. A sice, mozna, ze nekteri zdejsi ctenari znaji ty nabidky zbozi, od domu k domu, od bytu k bytu. Zkuste na priklat nabidnout, nejake vsedni zbozi - obleceni, snad i kosmetiku. Statisticky, ze sta nabizenym zakaznikum, si toto zbozi od vas koupi snad ?! cca deset procent. Pak zkuste vzit jine zbozi, na priklad filtry na vodu, kterou pouzivate doma k vareni a podobne a predvedte zakaznikovi male show: do sklenice odpuste vodu z kuchynskeho vodovodu a pak kapnete do teto sklenice s vodou, specialni chem.pripravek, ktery vam vodu okamzite zabarvi, na zelenozlute, no a pak reknete zakaznikovi, ze v te vode ma hodne chloru a ze tento chlor po dlouhem pouzivani ve vode ( ktery tam ovsem musi byt vodarnou dodavan kvuli zabijeni bakteri ), je az smrtelne lidskemu zdravi nebezpecny a skodlivy. Zakaznik vytresti oci ! Pak se napoji mnou prodavajici vodni filtr na kuchynsky vodovod a pres nej se udela opet zkouska: napusti se voda z vodovodu pres mnou nabizeny filtr a opet se do sklenice s takto prefiltrovanou vodou nakape ten sam chemicky prostredek, jako predtim. No a prefiltrovana voda ve sklenici je nadherne cira, bez jakehokoliv zlutozeleneho zbarveni. Zakaznik opet vyvali oci na sklenici nadherne ciste a HLAVNE chlorem zbavene, nezavadne vody. A pak je obchod uzavren. Ze sto zakazniku, si cca sedesat procent filtr koupi a ted prichzi ten hlavni bod proc ?!, jelikoz maji strach o sve zdravi a snad i zivot. A takto to pracuje asi dnes vsude ve svete: na LIDSKEM STRACHU se da vydelavat vsemi prostredky, vcetne spinave a lzive politiky.

23555

01.01.2004 22:13

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

>Kazdy totalitni rezim pouziva vice mene stejnych taktik:
>
>1. Vycvici ruzne fanatiky a silence (kterym popripade
>pomuzou vlastni tajne sluzby) aby vykonali ruzne desive a
>krute ciny (cim horsi a cim rozsahlejsi tim lepe)

>
>2. Pote nekoho z techto cinu obvini a tim padem vytvori
>narodniho (anebo jeste lepe) celosvetoveho nepritele.(nerekl
>nekdo terorismus?)

>
>3. Ve jmenu boje s timto vytvorenym nepritelem potom zavadi
>vesmes totalitni a proti lidske zakony (ex.Patriot Act) a
>opatreni a ospravedlnuje jakykoliv cin ktery spacha.

>
>Je to v podstate jednoduche jak prd.Jenom se divim ze to
>tolika lidem jeste nedochazi.
____________________________________________________

Presne tak !! I ja to tak vidim Danieli. Ne vsechny nase uvahy, musi byt na 100% presne, ale staci na 80% a to je uz co rict. Lev

23595

01.01.2004 22:36

Zvědavec a fonty

Zvědavec a fonty

Lev 172.?.?.?

Zdravim Vladimire a v novem roce preji zdravi, stesti a pohodu.

Mam malinky dotaz. A sice: proc uz nejsou v diskuznich peispevcich, ty svisle carecky ( bohuzel, nevim jak se spisovne - novinarsky, nazyvaji ). Doufam, ze chapete co myslim. Ty svisle carecky se vzdy zobrazily v diskuznich prispevcich a nekdy jich bylo i hodne vedle sebe. Melo to ale, i dobry ucel, ze clovek vedel, kdo s pisatelu, komu odpovida. Diky predem, za vysvetleni. Lev

23596

02.01.2004 15:27

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

Lide sami by se meli o vse verejne ve svem state vice starat a vykonavat natlak na vladu a poslance dle sveho svedomi a ocekavani pokud maji dojem, ze ta nejedna v souladu s tim za to co byla zvolena ci s tim co od ni lide ocekavaji. Bohuzel dnes se nachazime ve stavu, kde vetsina lidi jiz naprosto rezignovala a pretransformovala se do ovciho stada.
_________________________________________________

Mozna mate pravdu, mozna, ze ne pane merc, ale z toho vseho uz jenom vyplyva, ze by to snad chtelo jen poradnou "revoluci" - ( zni to sice dost bolsevicky, ale prislo to stejne z Francie ). Jinak, nejakyma volbama ( stejne je to jen formalita ), se vubec nic neda delat - viz volby nynejsiho Bushe. Vse je zmanipulovano tak, jak za byvale "delnicko-rolnicke - proletarske" diktatury. Stejne si myslim, ze my "ovce", - obycejni lide, jsme hluboko v prcicich, neboli v poradne pasti. Jsme jen masa lidi, bez jakychkoliv prostredku, hlavne financnich a pak, jak se rika, ze dalsi nejsilnejsi zbrani, snad po nuklearni bombe, jsou sdelovaci prostredky, no a ty maji v rukach lide, kteri prave toci svetem. Otazka - da se to nejak resit ??

23624

02.01.2004 17:36

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

Všechny tyto řády mají jedno společné: totalitu a snahu ovládnout celý svět.
__________________________________________

Ano, presne tak.

23633

03.01.2004 18:09

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Vazeny pane Igore. Je vzdy dobre strasit lidi. Z toho se da vzdy hodne ziskat. Nejenom Islam, ale v kazde vire - nanozenstvi, ci kultu, muzete najit krutost a fanatismus. Urcite jste si precetl i Talmud, takze muzete verohodne s Islamem porovnavat. Hodne stesti v pekle preje Lev

23679

03.01.2004 18:11

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

omluva,preklep - nabozenstvi

23680

03.01.2004 18:28

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

No tak, no tak panove - Dr.Murt & Don Rodrigo. Predevsim jde zde o obycejne slovickareni, takze, je to "spor" o nicem. A pak je velmi zahadne, jak je mozne, ze pan Don Rodrigo, sdili stejnou e-mailovou adresu, jako doktor Murt. Zeby nasledek klonovani, nebo rozdvojeni osobnosti ?? [zmaten] [překvapení] [oči v sloup] Lev

23684

03.01.2004 20:16

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

pan lev, ak je vam ta adresa velmi zahadna, tak sa necudujem, ze ste fanusikom Zvedavca...
_______________________________________

"fanusikom" Zvedavce jsem, pokud to slovo neni urazejici. Ale vubec nic jste pane Don Rodrigo nevysvetlil, akorad jste od sebe odpoutal pozornost. A co na to rika, sam doktor prirodovedeckopolitickofantastickych ved, ( ufff, to je ale titulu ), pan Dr.Murt ?? [mrknutí jedním okem]

23690

03.01.2004 20:31

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

Vaclave, valim se pod stolem smichy ( budu Vas sice soudit za ty modriny, ktere jsem si timto zpusobil), ale tak legracni radu svemu priteli Bogy, kterou jste zde uvedl, jsem necetl nejmin sto let. Skutecne a uprimne, velmi vtipne. [chechtot] [chechtot] [chechtot] Zdravi Vas Lev

23692

03.01.2004 22:18

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

>Človeče, o akých prírodných vedách tu rozprávate?
>Ale vlastne vám musím poďakovať, dobre, že ste ma na to
>upozornil, vôbec som si to nevšimol. No, raďte, dobrá víla,
>čo s tým?
_________________________________

Nejakym doktorem musite byt, kdyz mate predponu "Dr". Ja jsem Vam doktore, asi tech titulu pridal neco navic - chtel jsem Vam udelat hned z kraje roku trochu i radost, kdyz jste zde stale pod Don Rodrigovym natlakem [mrknutí jedním okem]

23704

04.01.2004 00:30

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Pane Igore, ac sam krestan, tak nesouhlasim i s fanatickym krestanstvim. Pokud vim, tak Buh, by mel byt jen jeden. Kazde nabozenstvi je jen a jen politika, ktera bere vyhody z prostych lidi, s kteryma manipuluje. Je ale i pravdou, ze kazda vira muze mit i pozitivni vliv na verici. Zalezi uz jen a jen na kazdem individualnim jedinci, jak tu, ci onu viru chape.

23713

04.01.2004 02:54

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Ako chape islamsku vieru Shaykh Usama ben Ladin? Preco nieje viac moslimov ktori chapu ich vieru pozitivne namiesto bojovania proti neveriacim?
____________________________________________

Ale kdo to vsechno vyprovokoval ??
Pane Igore, toto, co zde uvadite je Vase domenka a nebo i Vase presvedceni. Skoda, ale vubec Vam to neberu. Verte v co chcete a v koho chcete. Ale pro Boha Vas prosim, srovnejte si logicky veci v hlave a budte prosim realny. Pokud Vite, ze nynejsi nepritel po Saddamovi, je prave S.U.b.Ladin, ale byl to taktez i velky "pritel" Anglie a USA, jako Saddam. At jsou tito "vudcove" jacikoliv, pripada mi to asi tak, ze byli pouzivani, vyuziti, a odkopnuti od svych "spojencu", V.Britanie a USA. Kdyz byli jeste uznavanymi partnery, tak vse bylo v naprostem poradku, i kdyz tito vudcove, pod zastitou - specialne Saddam, nechali vrazdit sve spoluobcany. To bylo tehdy O.K.?? a najednou si nekdo vzpomene, ze tito vudcove, jsou zlocinci. I kdyz jsou zlocinci - rekneme, ale ti co je podporovali predtim, jsou zlocinci prveho radu a k tomu jeste podli, falesni, lzivi a tem mame dnes verit? Ja bych vice veril tomu, ze WTC, nechal odpalit Bily dum. Cim vice mi chce nekdo neco vnutit, tim vic je mi to odporne, jako za totality "Se Sovetskym Svazem na vecne casy". No vidite, i to pominulo.


23720

04.01.2004 04:35

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Ak chceme zistit kto to vsetko vyprovokoval, tak musime ist naspat 1400 rokov ku vzniku islamu a precitat si trosku pozornejsie Vzneseny Koran - ktory budto priamo alebo aj nepriamo nabada ku nabozenskemu terorizmu v mene Allaha
________________________________________________

Pane Igore, doufam, ze jste nezaspal dobu. Dnes uz je 21 stoleti a doba inkvizice, upalovani carodejnic uz taktez je daleko za nami. Pokud se ale nepletu, tak Islam, napadli nyni siozidokrestene. Aha, to je jen prevence, aby Islam nahodou nenapadl siozidokrestany. Vite pane Igore, tady uz nejde o nejakou viru - nabozenstvi, jako je krestanstvi, nebo Islam. Predevsim je to boj o profit a prirodni zdroje, o kterych se vi, ze v tomto prumyslovocivilizovanem Svete, za chvili bude velka nouze a kdo tyto zdroje bude ovladat, tak ten bude ve "vire" ten nejvyssi. Ale mohu Vas ujistit, i kdyz nejsem "Prorokem", ze Islam to urcite nebude. Co pise, Koran, Talmut i Bible, je sice mile, ale ten kdo psal tyto krasne knihy, asi nevedel, jak bude vypadat dvacate a dalsi stoleti. Pripada mi to, ze zde stale lide hledaji duvod a snad i pravdu, proc ?! tomu tak dnes je. Mylim tim, ten vyhlaseny "teror" a valky. Je to jednoduche pochopit: ziskat a vladnout vsem !

23732

04.01.2004 04:38

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Velky pardon. Talmud se pise "d" a ne "t". Omlouvam se.

23733

04.01.2004 19:58

Sharonův projev jinotajů zbavený

RE: Sharonův projev jinotajů zbavený

Lev 172.?.?.?

Pane Josefe, v nekterych Vasich vyrocich skutecne musim souhlasit, aspon z poslednich dvou Vasich prispevku. Je videt, ze se zacinate lepsit. Co se tyce pani malvariky, tak s tou souhlasim na 100% a vim proc. [mrknutí jedním okem] Lev

23769

05.01.2004 20:43

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Pan Sinsaev ma hrubo osobne napadol. Porusuje tym pravidla diskusie. Ak ma pan Sinsaev odvahu a argumenty tak mozeme diskutovat o obsahu prispevkov alebo o obsahu mojich internetovych stranok.
________________________________________

Vazeny pane Igor, ja osobne nevidim, ze by Vas pan Bolo Sinsaev osobne urazil. Podle me, Vas odhalil. Nyni se citim urazeny a podvedeny ja Vami.

Pokud by jste snad potreboval vysvetleni, co se tyce viry, nabozenstvi, ci kultu, tak zde mame, ve vsi uprimnosti experta na tyto zavazne veci a tim je muj oblibenec, pan Albert. Tento pan, Vam muze ledascos objasnit, jelikoz zijete v temnotach nenavisti. Urcite mate k tomu sve duvody, ktere jste zde, na Zvedavci neuvedl. Je totiz zvlastni, ze tak strasne nenavidite Islam a Talmud asi, je pro Vas Bibli.

Byl bych velice rad, kdyby po dlouhem odmlceni, se nam ozval pan Albert. Diky. Lev




23824

05.01.2004 21:12

2004 - rok otroka

RE: 2004 - rok otroka

Lev 172.?.?.?

>To je jasne ze je to na nas. Tak co pruzis...takove
>tlachy...to neni snad ani mozne jak naivne muze nekdo
>premyslet...takovy vyplod jsem uz dlouho necetl... proste
>chudoba !!
____________________________________________

No a ozval se nam, jeden z "otroku", muzskeho rodu - Jarmila Warnerova [překvapení] [smích]

23826

06.01.2004 08:22

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?


Okupační vojáci sice asi budou nervózní - hlavně z toho, že nejsou vítáni šeříky, ale to by si spíše měli vyřídit se svými nadřízenými v Pentagonu a BD. Žádný Iráčan, který na Američany a jejich poskoky v Iráku útočí, není terorista , pouze nechce takovou bandu ve své zemi - po Saddamovi je to jako z bláta do louže. V Iráku nemáme co dělat, měli bychom co nejdřív vypadnout, pokorně se omluvit, zaplatit za všechnu škodu a domácí viníky - Bushe a podobné zločince po právu v USA potrestat. Saddam by mohl sloužit třeba jako svědek u procesu s Rumsfeldem
__________________________________________

Spravne pane Juchelka. Moc se mi to libi, jak jste to napsal a nejvic se mi libi ten zaver, kdy Saddam bude svedcit proti Rum-sfeldovi [velký smích] Lev

23863

07.01.2004 21:03

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

Pane Juchelka, nemohu odolat, abych zde na Zvedavci, verejne nenapsal, ze Vase uvahy, fakta i logika a vubec jak pisete, je pro me velkym a strizlivym poucenim. Skutecne jste pro me velka jednicka a s jeste vetsi hvezdickou. Diky moc a piste dal. I Vase nestranna objektivita ma pro mne velikou vahu. Lev [smích]

24006

07.01.2004 21:59

Na koho čekají?

RE: Na koho čekají?

Lev 172.?.?.?

........i když se asi všichni někdy dopouštíme různých srandovních úletů...
_______________________________________

Relax pane Juchelka. "Nikdo neni dokonaly". A nebo se zde na Zvedavci, nekdo tak citi ...... ?? [mrknutí jedním okem]

24011

07.01.2004 22:59

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?

>Vážený pane Stwora, tento příspěvek je určen především Vám.
>Ve svém upozornění jak psát příspěvky píšete, že osobní
>výpady, jako jsou osobní urážky nebudete na tomto fóru
>tolerovat.

>
>Předchozí příspěvek paní Malé neobsahuje ani jedno slovo
>týkající se obsahu článku. Naopak předchozí příspěvek
>obsahuje v podstatě v každé větě osobní urážku a žádný jiný
>obsah nemá.

>
>Je velmi zarmucující, že zrovna Vy, který se dožaduje na
>americké administrativě a panu Bushovi, aby dodržoval právo,
>sám nejste schopen dodržet ani jednoduchá pravidla, která
>jste sám stanovil.

>
>Proto Vás tu veřejně žádám o nápravu a aby jste předchozí
>příspěvek buď smazal, nebo alespoň jeho autorku upozornil na
>nevhodnost jeho obsahu. Vánoce již nejsou.

>
>V opačném případě již zřejmě nebudete moci čtenáře
>přesvědčit, že Vaše hodnocení je objektivní, protože bude
>nad slunce jasné, že nadržujete svým oblíbencům pro jejich
>ideovou spřízněnost.

>
>PS: Paní Malá by se také měla na svým příspěvkem zamyslet.
______________________________________________

I Vy, mily Jene N/P, se zase zamyslete, nad svym tlachanim [oči v sloup] Lev

24021

08.01.2004 02:35

Amerika terorizuje planetu

RE: planeta terorizuje Bushe

Lev 172.?.?.?

Já si to vysvětluji tak, že prostě ten grafik, který tuto fotomontáž dělal neodvedl kvalitní práci. Udělal zmetek, kterého si každý bystrý člověk hned všimne.(Jelikoz Vy Jene, bystry jste. Toto je Vas cisty dukaz ).

Je mi divné, že si toho nevšiml pan Táborský - odborník na fotografie a už vůbec nemohu pochopit, že si toho nevšiml pan Tom - odborník na fotografii se specializací na záměrně nakloněné horizonty, protože ani osa spodní hrany toho obrázku není souběžně s hranou knihy, ale směrem k okrají se od ní vzdaluje. Naopak u horního okraje se obrázek ke hraně přibližuje. Je tedy jasné, že autor fotomontáže snímek nejen špatně orientoval, ale i ne příliš přesně natočil úhel jeho umístění
________________________________________________________

Mily Jene N/P, podle toho, co nam zde dospelym se snazite vysvetlit, uz vime davno, dalo by se rict', jeste drive, nez ta nestastna fotografie, byla zde, na Zvedavci, panem certikembertikem prezentovana. Podle cehoz usuzuji, ze by jste byl dobry, psat poucky pro deti materske skoly. Panove Taborsky, Tom i certikbertik, ktere zde tak vehementne jmenujete, neskocili na spek, tak jako Vy priteli. [chechtot] Dekuji za Vasi pozornost pri cteni tohoto artiklu. S uctou ke vzdelanym lidem, Vas Lev

24039

08.01.2004 02:51

Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

RE: Jaký byl rok 2003 a co nás čeká v roce 2004

Lev 172.?.?.?


I Vy, mily Jene N/P, se zase zamyslete, nad svym tlachanim


[oči v sloup] Lev

jezisikriste, uz prestan
_________________________________

Jeste dobre Zdenku, ze to pisete Jeziskovi. Doufam, ze Vas vyslysi. [vyplazený jazyk]

24040

09.01.2004 18:18

Izraelské pustošení v Nablusu

RE: Saddám v base a basa PEPSI v lednici.....

Lev 172.?.?.?

Priteli Jene N/P, Vy musite byt na drogach, jinak to neni mozne. [oči v sloup]

24101

09.01.2004 18:26

2004 - rok otroka

RE: 2004 - rok otroka

Lev 172.?.?.?

A verite pani/slecno blanko, ze muzete mit i pravdu, i kdyz priroda, dava muzum zapravdu ?! [mrknutí jedním okem]

24102

09.01.2004 23:46

Izraelské pustošení v Nablusu

RE: Saddám v base a basa PEPSI v lednici.....

Lev 172.?.?.?

Lepe byt pod vlivem drog nez pod vlivem arasidskych dietnich jidel pripravenych s krvi krestanskych novorozenat. "Es kommt der Tag, Lev Mojsejevic, "es kommt der Tag"!!! Lieber Fuhrer mach uns frei von der Tschechoslovakei.
______________________________________________________

Ten vas den uz prisel = F Y P.Tsahal

24124

10.01.2004 02:21

Izraelské pustošení v Nablusu

RE: Saddám v base a basa PEPSI v lednici.....

Lev 172.?.?.?

Nejprve jsem pane Lev přemýšlel ?!? ( to je mily priteli Jene N/P poprve, kdy jste premyslel spravne a nejprve ) o tom, že na tento Váš příspěvek nemá smysl odpovídat.

24135

11.01.2004 05:01

Hrách na stěnu házet

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

>prop je stranka KKK grand wizarda Davida Duka ktory zneuziva
>Slovensky znak na propagandu jeho rasistickych teorii. Staci
>sa pozriet http://prop.sk/linky.htm a uvidite koho zaujmy ta
>stranka presadzuje.
_______________________________________

Co tady rvete Igore !! Uz zase nekoho udavate ?? Vzdyt vy jste zrovna takovy rasista, jak vas kamarad Duk !! Lev

24200

13.01.2004 15:26

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

Typicky zenske [smích]...... stoprocentne s Vama souhlasim. [mrknutí jedním okem] Lev

24301

13.01.2004 21:54

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

At je to, jak je to, pane PiVi. Dulezite ale je to, ze z temnot uz prosvita svetlo. Vubec me neudivuje pane PiVi, ze podporujete stranu lzivou. Je to bud otrocke a nebo, vypocitave. Ale, v zadnem pripade ne ! rozumne. [cool]

24325

13.01.2004 22:01

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

stefane a Zdenku, ja se z vas dvou asi pokakam [chechtot] [chechtot] [chechtot]

24327

13.01.2004 22:51

Hrách na stěnu házet

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Pane T, souhlasim s Vama, ve vsech smerech. Vazeny pan Igorm ma problem s Islamem. Doufam, ze jste cetl jeho stranky, ktere zde na Zvedavci, s radosti predhazuje. Islam = sami krvelacni vrahove. Tohle je nazor naseho pry ?!? "ateisty", pana Igora. Verite tomu, pane T ?

24330

14.01.2004 03:52

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Lev 172.?.?.?

Oh Kajinku Kajo [oči v sloup]

24353

14.01.2004 04:04

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?


hlavne se toho nedotykej mohla by se ti keybord prilepit na prsty.
_________________________

Uz je pozde radit - stalo-se [zmaten]

24354

14.01.2004 06:32

Hrách na stěnu házet

Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

Nuz... dost o Iraku, za chvilu sa treba pripravit na Iran a Syriu
Igor -- igor_kaniN@Post.sk -- 172...*
_____________________________________

Co to ma znametat Igore. Jak to myslite "pripravit na Iran a Syriu" ! Vy jdete snad valcit ? A proc ? Mate snad strach o nas, ze nas Ti Arabi napadnou ? Nezapomente ale, kdyz tak stvete do valky, ze hlavy padaji na obou stranach a vam je to snad jedno, ze se bude prolevat krev ? Pochopitelne ne vase. Ah jo, vzdyt jste zde uz uvedl, ze na valku vam stahuji dane. Hm, jste skutecne mirumilovny tak, jak se to popisuje na vasich webovych strankach o tom pekelne vami nenavidenem Islamu. Vzdyt vy nejste lepsi, nez oni. A kolik to bylo tech procent ktere nechal Saddam tem inspektorum prohlednout podle tech dohod, ktere USA tak "prisne" vsude dodrzuji ? Jen 98% ? Ten nehodnej Saddam. Fuj, fuj, fuj.

24361

14.01.2004 16:45

Hrách na stěnu házet

RE: Hrách na stěnu házet

Lev 172.?.?.?

>Pan Lev, rad prispejem dalsich 1000 dolarov na Iran a na
>Syriu tento rok [mrknutí jedním okem] Niekto predsa musi vicistit ten Augiasov
>chlievik.
__________________________________

No jasny Igore. Vy jste clovek patricim k tem "vyvolenym" a nedotknutelny antisemitismem. Cili, jste ta lepsi rasa [velký smích]

24383

14.01.2004 19:15

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

Pane Josefe, pisete nyni dost strizlive a objektivne. Asi jste republikan ?! Ale podle me, at republikan, nebo demokrat, je to vsechno stejna verbes. [smích]

24391

14.01.2004 19:28

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

Tak stefane a ted je treba ( treba - Ostravsky ), aby jste napsal, kdo do toho mluvi ( drista - druhy ostravsky vyraz *poznamka prekladatele ). Ja osobne jsem v tom nevinne. Akorat, jsem se nechal strhnout a to je doufam omluvitelne [velký smích] [chechtot] [velký smích] [chechtot] zdravi Lev s vnuckou

24393

15.01.2004 05:33

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

Synci, stejne je s vami sranda... A my jsme ti ostravsti Chachari .... ( hacek nad "r" - pro Prazaky ) [smích]

24440

15.01.2004 15:33

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplnˇuje - zastavilo se

Lev 172.?.?.?

Spravne pani/slecno Marketo. To, co jste zde uvedla, je ta prava definice pro "boj proti terorizmu", vyhlaseny Bilym domem a Bushem. Ale stale si myslim, ze to pozadi je daleko jine a ze v tom jsou i prsty zeme vyvolene - Izraele.

24460

15.01.2004 15:54

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

Má to být něco v tom smyslu jako :" Já jsem horník, kdo je víc ? "
__________________________________

Jo Zdenku Matousku. Na to je lehka odpoved: "dva hornici" je vic nez jeden [smích]

24461

15.01.2004 16:03

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?


Ještě jsem zapoměl připomenout, že kdybyste si chtěl nainstalovat češtinu ( tedy českou diakritiku ) klikněte si v rubrice "POČÍTAČE" na kolonku "rady, zlepšení". A když se Vám to povede nainstalovat, pak už by jste neměl mít problémy s háčky a čárkami
__________________________________

Diky za radu ( ale uprimne ! ), pane Matousek. Abych pravdu napsal, tak ja jsem si na to psani bez znaku nad pismeny uz tak zvykl, ze mi to nedela ani problemy cist, bez tech znaku. A pak, ma klavesnice neni oznacena se znaky tak, jako ceska klavesnice. Ale presto Zdenku M. diky za radu.

24462

15.01.2004 16:41

Cikáni vítězí

Cikání vítězí

Lev 172.?.?.?

Dnes nejvice diskriminovanym tvorem na teto planete, je bily muz - kde jsme to jen dopracovali ?! ( Doufam, ze timto, me nebude nekdo povazovat za rasistu ). [mrknutí jedním okem]

24465

15.01.2004 16:54

Trauma na pánských záchodcích

RE: Trauma na pánských záchodcích

Lev 172.?.?.?

lve, chces tim rici, ze zdenula je i sidonius, ci pod dalsimi jinymi jmeny???
cau stefan
___________________________________

Ne ne stefane. "sidonius", je Zdenek Matousek ( staci si kliknout na "sidonius" a ono se to ukaze, podle prispevku, ktere napsal ). No a Zdenek, ten lisak podsita [smích] - je synek z Ostravy, tak jako my ( nemame se ale zaco stydet, ze ? ). Takze to jsou dva rozdilni ( ale stejne smyslejici ) Zdendulove. Ahojdy Lev [cool]

24466

15.01.2004 17:26

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Lev 172.?.?.?

Souhlasim s Vami. Cikani jsou cikani, ale nejvic vinim system ( zakony ), ktery tuto cikanskou lumparnu podporuje, jak v Cechach, tak i na Slovensku. Ze "pry" vstup do Evropu to vyzaduje. Ten kdo navrhuje takove zakony, by si mel vzit takovou "spravnou" cikanskou rodinku s povozem i konmi, k sobe domu, aby si to vychutnal, jak zit spravne kulturne. Je pravdou, ze na kazdeho je v zakonech jiny metr. Nejhorsi je to pro ty bile - poctive, kteri odvadeji dane aby pak stat, podle "zakonu" podporoval pijavice, ktere z toho jen tezi.

24468

15.01.2004 20:16

Cikáni vítězí

RE: Ad první odstavec

Lev 172.?.?.?

Ano, je pravdou, ze i takovi cikani ziji mezi "bilymi". Ja jsem dokonce, kdyz jsem byl v Cesku ( asi pred dvema lety ), videl porad v CR televizi, ze i kulturni cikani odsuzuji ty "mene" kulturni cikany. Ale co naplat, kdyz tech lepsich cikanu ze sta, je je pet ?! Nikdo by snad nemel nic proti cikanum, kdyby zili a pracovali a nebo se aspon !! snazili pracovat i vzdelavat, jako vetsina jinych lidi. Ale jeste jednou: jsou vychytrali a vedi, ze maji moznost "zakonnych" vyhod, tak proc je nevyuzit , ze ?! Kuriozitou snad je, ze si jde cikan pro socialni podporu, na rukou tuny zlata ( v cikanske vire - zlato # 1 ) a venku, pred socialkou, mu stoji rok stary Mercedes. A "bila" matka, rozvedena, samozivitelka, dostava zivotni minimum a to se ji urady jdou podivat do bytu, co vsechno vlastni a kdyz ma neco "navic", tak urednici reptaji a poukazuji na to. Cili, normalni diskriminace "bilych" v CR.

24487

15.01.2004 22:08

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Lev 172.?.?.?

Ale ale pane Peleska. To snad nemyslite vazne. Jake reseni ?!?, vzdyt cikani ( Romove at je povasemu ), maji daleko vetsi prava ( ale NE !!! povinosti ), nez obyvatele CR. Maji moznost se vzdelavat a kolik se jich teda vzdelava ?? Mohl by jste zde uvest nejakou statistiku, pane Peleska. A mohou i pracovat. Myslim si, ze mohou delat VSECHNO !!! co je v Ceske Republice zakonne. A delaji to ?? A nebo se snad odvolavaji na etnicke zvyky kocovani, hadani ( cteni ) z ruky a nebo okradani duchodcu, po vniku do jejich obydli - ano, musime priznat, ze to delaji i jini. S tema "cikanobijcema" pane Peleska, jste me zklamal. Lev

24496

16.01.2004 03:48

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

Lev 172.?.?.?

"Co nemas rad, nedelej jinym". Na takova opatreni na letistich, prozatim USA a Brazilie, budou obtezovani obycejni cestujici, ale ne ti, kteri to naridili - asi. Taktez hodne cestuji letecky a tyto neustale kontroly me uz unavuji. A jeste, nedej boze, nechat si delat stupidni otisky prstu a nechat se fotit, jako opice v ZOO. Minuly rok, kdyz jsem letel do Evropy, tak muj kufr, mi byl dorucen az za dva dny a ta malinka klatecka u kufru byla ucviknuta a v kufru natisteny listecek, ze tento kufr prosel danou kontrolou - cili, za vasimi zady, vam bez dovoleni lezou do vaseho soukromi. A to je teprve zacatek. Kdo vi, co nas jeste ceka. Miluji Bushe a jeho klan ! Nojo, ale, ze "pry" to delame pro svoji bezpecnost. Hm, ale kdo ? nas do tohoto nebezpeci uvrhl ? My sami ??

24511

16.01.2004 16:24

Cikáni vítězí

RE: Ma nekdo nejake reseni, pta se pan Peleska..

Lev 172.?.?.?

Meli by je nastehovat do Iraku anebo k Palestincum.
Mozna by je Hamas vycvicil jak se stat sebevrahem.
___________________________________________

Pane PiVi, to jste trochu "prepisk", nezda se vam ? Lev



24525

18.01.2004 03:32

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

Dobra prace Bolo [cool] Lev

24581

18.01.2004 19:19

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

tie coole sa tam dostali nie mojou vinou, to p. Stwora si vymyslel tu sikovnu kombinaciu z":" a "8".
ja si umyvam ruky.
_______________________________________

Bolo, ten "Cool [cool] ", je jen shoda nahod. Vubec jsem Vas nechtel kritizovat, ba naopak, kdyz pouziju toho smajlika [cool] Cool, tak v USA to znamena sice "chladny", ale taktez v jejich "expresi", neco spravneho. Cili, aby jste si to spatne nevysvetlil, tak ten Vas clanek, pod ktery jsem ja uvedl "Dobra prace Bolo [cool] Lev", bylo mysleno, ze jste uvedl ve skutecnosti DOBROU praci, co jste napsal ohledne toho chameleona Igora. Jinak se omlouvam i kdyz v podstate nemam zaco. [smích] Lev

24598

18.01.2004 20:25

Cikáni vítězí

RE: Cikání vítězí

Lev 172.?.?.?


Paní Ajo,
Jestli jste si všimla jména dopisovatelky Jana Malá, tak ta žije snad někde v Sýrii, to je tady rovněž pí. Malvarika. Horrorlivý to bojovník(ce) za lidská práva, ale jen pro ty, kteří jsou vyvoleni, ale jen jí.
__________________________________________

Ale ale, Zdenku Matousku, Vy nam tady nejak svindlujete. Vy jste si dal dokonce novou prezdivku "Aladin" !! Vy jste ale nezbednicek [vyplazený jazyk] [smích] Lev

24601

18.01.2004 22:43

Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se to u Bushe

RE: Zákon padajícího h*** se naplňuje - zastavilo se t

Lev 172.?.?.?

Mr. Lion, vy sa nemate skutocne za co ospravedlnovat, ja som to ani tak nebral. len som si po vasom prispevku vsimol, co to s mojim textom urobilo, eto vsio.
vdaka, ze ste si vobec dali namahu.
____________________________________

Vse je v poradku Bolo [smích] Lev

24611

19.01.2004 04:14

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

Hm, jen mala otazka: musel bych v Japonsku, pokud bych se tam usadil, nosit kimono ? [smích] Lev

24616

19.01.2004 04:48

Kdybych byl francouzským prezidentem...

RE: Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

No nevim, jeste si to rozmyslim, jestli se v tom Japonsku usadim. [velký smích]

24620

19.01.2004 15:50

Kdybych byl francouzským prezidentem...

RE: Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

>Bezprecedentní vandalství izraelského velvyslance - video :
>je to trochu off topic, ale neslo to prehrat jelikoz si to
>nejak nerozumi s mozillou, ale v exploderu[pláč] to slo prehrat.
________________________________________

Ja jsem si to prehral taktez, vcetne zvuku - pres Explorer

24661

20.01.2004 18:27

Cikáni vítězí

RE: Cikáni vítězí

Lev 172.?.?.?

Zdenku Matousku, i kdyz to pisete na tomto verejnem foru stefanovi, tak musim priznat, ze to, co jste nyni napsal, je od Vas skutecne mile. Myslim to uprimne. A hlavne se Zdenku moc nerozcilujte, vite, ze mate po heart attac ( infarktu ) a to vinko Vam asi v male mire neuskodi. Na zdrowie [smích] Lev

24738

21.01.2004 05:12

Cesta do Ruska

Cesta do Ruska

Lev 172.?.?.?

Nechci byt skepticky, nechci nikomu radit, spise doporucit, i kdyz o Rusku nemam ani "paru", tak sve dite, bych do Ruska neposlal. A Vam Vladimire, to jen mohu doporucit - nedelejte to. Lev

24766

21.01.2004 22:46

Kdybych byl francouzským prezidentem...

RE: Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

Hm Zdenku Matousku, zajimavy clanek, hodici se jen v Americe, jako takove. [smích]

24813

23.01.2004 03:58

Kdybych byl francouzským prezidentem...

RE: Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

>>Hm Zdenku Matousku, zajimavy clanek, hodici se jen v
>>Americe, jako takove. [smích]
>
>A proc si myslite,Lve,ze se obsah e-mailu vztahuje jen na
>Ameriku?

>Nenasel jste v nem vubec nic,co se da vystopovat i v jinych
>zemich,nebudu jmenovat,ze...
____________________________________________

Proste, jednoduse a zkracene, pani Ajo. Libilo se mi to podani toho pisatele. Velmi patrioticke a mile. Mohl by to snad napsat nejaky cechomoravak ?! Asi ano, ale znelo by to dost neskutecne. [smích]

24873

24.01.2004 05:09

Ako to bude vyzerať so SLOVENSKOM od roku 2014

RE: Ako to bude vyzerať so SLOVENSKOM od roku 2014

Lev 172.?.?.?

az me to sere, ze nam ostravskym chcharum dela ostudu, ale co sa da delat, tam bylo i mnoho privandrovalcu a guralu!!!
stefan
______________________________________

stefane, kolikrat te mam opravovat. ten "Zdendula" neni ostravak. to je "Zdendula" Matouskovic, ala "Sidonius". Zdenek Matousek je tez sice z Moravy, ale te jizni. nas Zdenek ( jen ! Zdenek ! z Ostravy a ten si nedava u sveho jmena e-mailovou adresu ). Jeste stesti, ze jsem kapitanem u Mossadu, aspon vim vsechno, i jake kdo, nosi spodni pradlo. ... Zdař Bůh [velký smích] [velký smích] [velký smích] Lev

24924

24.01.2004 05:33

Kdybych byl francouzským prezidentem...

RE: Kdybych byl francouzským prezidentem...

Lev 172.?.?.?

>Z toho by šla jistě dělat náramná sranda, ale mě to tehdy
>připadlo jako velmi hluboká myšlenka o postavení muslimských
>žen. Můžete na tom trochu zaelaborovat? Samostatný článek by
>byl ještě ždanější.


>...muzu-li se take vetrit,Malveriko,primlouvala bych se s
>panem Taborskym za nejake delsi povidanicko na vyse uvedene
>tema.Mate cas a chut?[smích]

>Ted vidim,ze jsem tu hlavni myslenku z pane Taborskeho
>komentare neokopirovala,ale vy vite,oc se jedna.
____________________________________

Ja se taktez pripojuji pani Malvariko, k pani Aje a k panu Taborskemu. Prosiiiiim pani Malvariko. Vy jedina muzete zde dat trochu svetla k temto choulostivym otazkam, hlavne arabskych zen, byť sama zenou. Uprimne dekuji - Lev

24925

26.01.2004 17:30

Cikáni vítězí

RE: Cikáni vítězí

Lev 172.?.?.?

Cikán až na vyjímky zůstal vždy jen cikánem.Jediné spravedlivé řešení mi připadá měřit každému stejným metrem
________________________________________________

Ano pane Martin, mate muj 100% souhlas. Zakony te, ci one zeme, plati pro vsechny obcany stejne, kde bychom meli byt vsichni si rovni, bez socialniho postaveni, barvy pleti a zařazeni. Lev

24970

26.01.2004 20:20

V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

RE: V dnešním Washingtonu nelze nevidět ducha doby

Lev 172.?.?.?

divne by bylo, kdyby amici po jedenactem zari na svoji obranu nic neudelali.
_________________________________________

Aha, o koho ? a o jakou "obranu"?? Pochopitelne je, ze "TI" !!! kteri ten hnusny nesvar ( teror ) zavinili, tak "TI" se musi branit a schovavat nejvic. A "TI" maji nejvic nadelano v gatich. [velký smích] [velký smích]

24978

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 0

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 2

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
396 342,70 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 882 486