Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Lojza

Nalezeno 422 příspěveků, 6 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

19.12.2004 18:31

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Becherovku ?
Tu si muzete objednat v kazdem obchode s alkoholem
pokud se do Kanady dovazi. Becherovka se do Kanady
dovazi. Musite si ale koupit celou bedynku a tam je
6 lahvi. Tri si ode me koupil kamarad. Jednu jsem
dal pritelkyni a zustaly me dve. Vlastne uz jen jedna
a pul. Vona totiz je moc dobra. A me pred vanocemi
schazi pevna vule. Pevna vule dojde az ten prvni
tyden v novem roce, kdyz vlezu na vahu spolecne s
depresi.
A pani Aja je na rybicky. Ja taky. Ted jsem objevil
ze se prodavaji pstruzi bez kosti.Ne ze by byli nejak
geneticky modifikovane, ale voni umeji nejak ty
kosti vytahnout. Jsou k tomu bez hlavy a ocasu.
Staci je hodit na panvicku a 4 minuty na kazde
strane a je to primo pohadka.
Moc doporucuji.

38877

19.12.2004 18:40

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Pane Zrzku jeste jednou.
Nas predseda federalni vlady ma asi 210.000 $ rocne.
Kazdy Indiansky nacelnik jen provincniho konsilu ma
400,000 $ za rok. V prumeru cini socialni podpora
jednoho domorodce asi 28,500 $ za rok. To je kdyz
nedelal cely zivot. Kanadsky duchodce, co cely zi-
vot delal a prispival Kanadske ekonomii dostane
1,200 $ od vlady to je neco jako 15,000 $ za rok.
Priste piste o tom co vite. Indiani by si opravdu
nemohou stezovat. Nikdy se tak dobre nemeli jako
nyni.
Tak vidite pane Zrzku, se nemaji tak spatne.
Vy taky dostavate zadarmo doma od ceske vlady
kolem 50.000 Kc za mesic ???
Pane Zrsku nelitujte Indiany.

38878

21.12.2004 04:40

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Vopravdu pane Nohejle, vy by jste mel psat ucebnice
"Jak snadno a rychle se stat pesimistou". Vy jste
opravdu Mistr na to, jak udelat lidem dobrou pred -
vanocni naladu.
Ted zase jsou v tom namoceni ideologove. Pane Nohej
my uz nejsme ve spolecnosti rizene ideologii. Tady
uz nejsou ustredni vybory a jejich ideologicke odde-
leni jak to byvalo kdysi v Praze. A ani ten Hollywood
nema nejakeho spolecneho ideologa, ktery by mel ve
vedomi jak vy pisete znicit tu jemnou detskou dusi.

P.s.
Priznejte se, ze jste to zase nasel ve svem starem
archivu Rudeho Prava ? Tak se presne psalo o Ameri-
rice v padesatych letech.
A mimo jine obdivuji vasi perfektni znalost vnitranich
pomeru v USA. Malo kdo zna trebas tady co se deje v
obchodech tam u vas v zemi klokanu. Uz aby se u vas
trosku ochladilo, ze ano ?

38924

21.12.2004 06:35

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Lojza 70.?.?.?

pane Druid naprosto souhlasim, doufam, ze se k hrdinemu Arafatovi nezacnou palestinci modlit.


Pane Vcelicka i ja vam musim dnes oponovat,nejenom
jak to stale dela jen pan LEV. K hrdinemu panu
Arafatovi se lide uz modli hodne dlouho. S rukou
na Kalasnikovi. Nyni s tou druhou rukou castecne
natazenou, kdy dostanou ty tri bilionu dolarku
naspatek. Pry kdyz to dostanou oni, tak kazdy bude
mit zajisteno docela slusne bydleni v Palestine.
Jeho vdova se zase v Parizi obava, ze kdyz nedostane
vsechny ty penize, ze bude muset propustit polovinu
sveho sluzebnictva, to je asi 14 lidi. Ale pry se
nebude muset stehovat se sveho 40 pokojoveho zamecku.
Vdovy po presidentech to proste nemaji lehke. Pani
Hana Benesova pry prvni polovinu zimy v roce 1949
nemohla jit ven. Nemela totiz zimak. Vitezna komu-
nisticka strana ji zabrala vse a na duchod nemela
pravo.
Pan predseda Grebenicek prohlasil, ze jeho strana
ma vitezstvi v pristich volbach uz v ruce. Zase
nebudou zimaky. To nevadi. Bude ideologie.

38925

22.12.2004 05:38

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Pane Nohejl,
vy jste me proste nerozumel.

38938

22.12.2004 22:24

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Karlicku,
a to ti nestaci ?

Preji ti pekne Vanoce a vsechno nejlepsi
v Noven Roku.

38963

24.12.2004 06:52

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Vyjadrujem svoju veľkú radosť nad tým, že žijem v zaostalej Slovenskej republike, kde nemám možnosť behať po obchodoch a zháňať také alebo onaké kvasnice, múku a pod. Kdekoľvek kúpim len pšeničnú múku a len normálne kvasnice. A chleba u nás je len chleba.


No a v TV je iba jedna stanica a to iste v rozhlase.
Taky vam to zavidim.

39030

24.12.2004 07:14

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Pan Nohejl ted spinka tam dole u protinozcu.
Az se chlapec probudi tak nam to vsechno napise
a da svetlo do tech nasich praznych hlav.

Ja kupuji chleba jen a jen u nemcu. Nikdy si
nemohu stezovat. Stejne tak jejich housky.
Jako doma, jako doma. Zavidim lidem co jsou
hubeni,mohou si tam koupit ty tolik lakave
zakusky s cokoladou. Ach jo.
Kazdy pry pribere pres Vanoce a Novy rok az
5 liber. Ted nevim,jestli ten Nemec ma zitra
otevrene, nebo ne.

39033

24.12.2004 07:24

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Vite, ze je pravdou, ze i zalezi na kynuti testa, kde ma vliv i nadmorska vyska ?!


Tak, ted me to doslo, proc me tolik chutnal chleb na
Mt. Everest a o trosku min na Mt. Blanku.
Rovnez preji krasne proziti svatku Vanocnich vsem
Lvum a Lvicim. A samozrejme vic Lvicatek vzdyt Vano-
ce jsou od toho.

39034

25.12.2004 18:33

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Jo. U nás jich máme asi 50 a všechny jako by si z oka vypadly. V čem je rozdíl?


Taky velice casto pravda, musim se priznat. Snad jedine
Education channels jsou vyjimkou.

39059

25.12.2004 18:43

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Tedy, pane Taborsky, to vod vas neni hezky.
Aja

Well, pani Ajo a jak by jsme jinak poznali
ze pan Taborsky je nejchytrejsi prispevovatel
na Zvedavci ??? HA ???
Kdo s nas umi tak dobre pocitat ? HA ???

To neberte jako ironi, je tady nekdo lepsi ?
Neni.

Ke zlepseni kvality Zvedavce, navrhuji panu
Stworovi, aby zavedl takovou nejakou podsekci
na svem webu,ze bude mozne davat panu Taborkemu
ruzne otazky a on nam bude trebas do 24 hodin
odpovidat.
Prosim, to nemyslim jako ironii a bylo by moc
dobre, kdyby toto nebylo vymazano. Bydme si
uprimni, kdo s nas tady neobdivuje genialitu
jmenovaneho ?

39060

28.12.2004 16:38

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

A sice, ze po tak zvane "vanove" koupeli, si prevazne oblecou pradlo nevyprane, ktere nosili pred koupeli.

LEV

Pane Lev, ja chodim do vany i s pradlem na sobe. Vite
potom se nemusim zdrzovat pranim toho pradla. Usetrim
tim cas a penize. Zkuste to, taky se vam to bude libit.

39135

28.12.2004 18:40

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Na takovy si nechame chleba uschnout do prislusne tvrdosti ,to je kamene, a potom zkousime co je tvrdsi. Hlava nebo chleba .
Vaclav 4

To vite, ze hlava povoli, pane Vaclava. Jen aby to
proboha nebyla ta vase hlava. Co by si potom civi -
lizovany svet bez vasi moudrosti pocal ???
To opravdu "vazeny" pane Vaclave si zase a zase
prejete, aby zase teklo vice krve ? Jeste toho
nemate dost ?

39139

29.12.2004 01:46

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Ted se ti to Karlicku, ale setsakramensky
nepodarilo.
Vis, ty jsi ted ve stadiu fanatismu. Kazde
studium, ci dokonce jen zainteresovanost
prochazi ruznymi stadiemi. To prece vis. Ty
jsi ted ve stadiu, ze vsechno svadis na ty
zarostle rabiny a hladce oholeneho Bushe.
To je stadium # 2. Pockej, az se dostanes
do toho dalsiho stadia, kdy civilisacni proces
budes brat objektivne. Kdy se budes divat na
veci trochu vic se stranky trebas socialni,
ekonomicke, filosoficke. Kazdy jsme tim prosli.
Ty nejsi a nebudes vyjimka.
Tvoji takovou nejakou ideologii se stal ten
romanticky komunismus. Neco takoveho v cem
byl trebas ve 30 letech S.K. Neuman, nebo
Julda Fucik. Ty vidis vsechno bud cerne nebo
bile. Pro tebe je Bush nejakym masovym vrahem
a je jen loutkou v rukach rabinu. Pockej trebas
5 let a budes se tomuto svemu tolik primitivnimu
mysleni velice smat.
Obranou je ti jen to, ze tim prochazi kazdy "novic"
v politice.

39152

29.12.2004 01:59

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

Pravým důvodem je skutečnost, že ta pravá Bushova osa zla sídlí v USA, což některým američanům ještě nedošlo.
Karel

To uz by se opakoval snad po ste. Myslim tim, ze by
jsi zase a zase psal, ze v USA jsou lide bez mozku.
Ze je to narod blbcu vedeny na porazku nejakym beranem.
Kdyby jsi zil tady, mozna, ze by jsi mel pravo toto
tvrdit. Ale vsechny tvoje prameny jsou s druhe ruky.
To je neplatne jak u soudu, tak pro aspon trochu
myslici lidi.
Jeste jednou, vsechny tvoje prameny jsou s druhe ruky.
Uz ti ti doslo ? Tema svyma prispevkama se vlastne
jen tady zesmesnujes. Vis, my uz jsme tady 30 ci 40
let. A vime co je dobre z co ne. Vis a to tvoje pozorovani
nekde ze Suche Vrbky je vlastne grotestni. Ja byt tebou
tak bych se tolik nezesmesnoval.

p.s.
Vis, Karlicku, kdyby jsi nebyl chlap, ale nejaka hezka
mlada zenska, tak kolem 25 let, tak bych te hned sem
pozval, na mesic ci dva. Potom by jsi o te tebou tolik
proklinane Americe vedel mnohem vic. Skoda, ale ja na
chlapecky nejsem.


39154

29.12.2004 06:42

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Lojza 70.?.?.?

>Teď mi dochází, že kromě kvásku ze žitné mouky bude možná v >Kanadě i v USA problém obstarat si normální houby. Kyselo s >kupovanými žampiony jsem ještě nikdy nezkoušel.

>Karel z Čech -- 212.?.?.?


A ja ti to furt rikam Karlicku, nehrej se na experta
Severni Ameriky. Opravdu se jen a jen zesmesnujes.
Napis radeji co je noveho u vas v Suche Vrbce?

p.s.
Toto ber jako konstruktivni prispevek. Nejde o nasirani.

39161

29.12.2004 23:23

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Ani snad nemusím psát dále, protože jsou to všechno známá
a ověřená fakta. Kolik jenom existuje rezolucí OSN, které
přikazují Sionistům přestat páchat zvěrstva vůči arabskému
obyvatelstvu. Nad těmito a jinými dalšími sionistickými zločiny
bych se rozčiloval! Ale Pražská židovská obec je opravdu banalita prvního řádu!
Peleska.

Rad, bych k temto "zverstvum" neco pridal. Ale pak jsem
si vsiml, ze clanek pochazi s pera pana Pelesky. A onen
pan si vytvoril zde na Zvedavci perfektni sebeobranu.
Bez mrknuti oka popise profesi nasich maminek a jejich
nemoci. Od te doby s panem Peleskou nikdo nevede diskuse
a ja nebudu rovnez delat vyjimku.

p.s.
Toto je nazor pisatele, zalozeny na faktu. Pral bych si
aby nebyl vymazan. Snad to pomuze napriste panu Peleskovi
aby takove vypady proti nasim rodicum nepouzival a urcite
tim respekt ctenaru ke Zvedavci.
Dekuji.

Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý. Proč? To první je legitimní názor, na který máte právo. To druhé je osobní urážka - a na tu už právo nemáte.

39184

30.12.2004 06:23

Puč v pražské židovské obci

Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

RE: Puč v pražské židovské obci Reagovat30.12.04 00:56

A takový lidé, jako jste vy , snad ani žádné rodiče neměli!!!!

Peleška Milan -- peleska (zavináč) email (tečka) cz -- 213.?.?.?



Vy se opravdu nedovedete ovladat pane Peleska.

39194

30.12.2004 16:55

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Ma na to nekdo zde jiny nazor ?? Jestlize ano a "nekdo" souhlasi s temi krivaky,tak pak je krivak sam !

Neni nic lepsiho, pane Lev, nez si vybrat opravdu
vedeckou metodu ve svem badani. Vas nikdo spolu
s panem Mordackem tady neprekona. Kolena se me
primo chveji s vami treba i duchu nesouhlasit.
Jen tak dal at se cely svet dovi o dvou novych
ceskych vedcich, panu Lvovi a panu Modrackovi
co oni noveho objevili v dejinach civilisace.

39205

30.12.2004 19:35

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

No, kdyz se to tak vezme, je zde videt pokrok.
V Poupatech je "MAMA JI MASO" a jen o trosku
slozitejsi dalsi veta "MY MAME MASO".
Vyapada to pane Modracek tak, ze uz jste aspon
ve IV tride POUPAT. Jiste tatinek a maminka s
vas maji radost.
Vite pane Modracek, svobodne vyjadreni nazoru
je krasna vec. Velice positivni. Negativni
strankou je vsak to, ze se clovek dozvi o tom
druhem jake je jeho vzdelani. Dusevni rozhled.
Kolik toho ten druhy zna a vi.
Reknete me, co si mam myslet o clovekovi, pro
ktereho se nenavist stala soucasti zivota ?
Jeho celeho byti. S predeslych vasich prispevku
je evidentni, ze tato nenavist nema racionalni
podklad. Ona totiz nenavist nema nikdy racionalni
podklad.
Ale nebudu vas zrdzovat od cteni dalsich dilu
POUPATEK.

39210

30.12.2004 21:40

Ranná rozcvička

RE: Ranná rozcvička

Lojza 70.?.?.?

Opravdu velice vtipne. Gratuluji.
Takovych lidi se najde malo.

39217

30.12.2004 22:12

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Pan Karel zna vsechno. Je to takovy cesky hloubak.
Myslim v tom dobrem slova smyslu. Byl jsem clenem
mykologicke spolecnosti Kanady asi 8 let. Kam se
hrabou experti na znalost hribu v Kanade na pana
Karla. Pan Karel zna vsechno. Vi jak roste bambus.
Vi jak se dela polevka ci pece chleba. Vyzna se
a jak skvele v politice ci pedagogii. Kam se hrabe
dedek Komensky na nej. Politika to je jeho nejsilnejsi
stranka. Vse by se ve svete zmenilo, kdyby on byl
sam mohl ridit chod svetovych dejin. Ne ti fousati
rabini. Presidenti by se od nej meli poucovat.
Ale s takovyma lidima se setkavame vsude. Proc teda
ne na Zvedavci. Ja jsem rad, ze on poznal, ze rozna-
sim obedy v kantine. Jsem hrozne potesen, ze diky
jeho ESP zjistil, ze mam doma 3 knizky. Ma pravdu
mam doma tri knizky. Bibli, bankovni knizku a knihu
"Vzpominek chudeho emigranta v Kanade, zvaneho Lojza".
Mam prislibene, ze me ji budou publikovat.
Se mnou a rozumna rec ? Asi nikdy. Se mnou bude rozumna
rec az se naucim z hlouby sveho srdce nenavidet. Trebas
presidenta Bushe, ci Spojene Staty, nebo Zidy. Az zacnu
umele repektovat vyznavace Islamu. Az i ty ti knizky
co mam hodim do krbu. Pak se se me stane vzdelanec a zara-
dim se mezi velke syny sveho naroda.
No proste mam slzy na krajicku, ze nejsem uznan takovyma
lidima jako je pan Karel, Lev ci pan Modracek.
Ale zrejme si to zaslouzim.



39220

30.12.2004 22:29

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Toto neni nasiraci prispevek, je to pouze muj nazor tak doufam pane Stwora ze vam nebude vadit, kdyz ho uverejnite.


Jsem rad, ze pan Stwora "pousti" i takove prispevky.
Bylo by dobre, kdyby ti lide co pisi prispevky se
drzeli faktu. Aby se pokusili napsat neco co je dolo-
zene, ne se jenom opakovali na zaklade jiz dvacet
stoleti opakovane mystiky nenavisti k Zidum. Me mohou
byt vsichni Zidi trebas ukradeni. Ale proboha proc
dokola a dokola opakovat a to uz vice jak dva tisice
let to stejne a stejne,ze za vsechno mohou jen a jen
Zide. Proc celemu svetu dokazovat, ze nemam jine vys-
vetleni na to co se deje jen to jako meli moji pra-
predci, ze stohu slamy zapalili Zide, ze mor prinesli
Zide. Ze "kravy poscipaly" protoze je Zide otravili.
Oni chudaqci ani nevi, ze vzdycky se zjistililo, za
padesat ci sto let, ze to neni pravda.
Tim se jen odvadi pozornost od skutecnych viniku.
Kdy to tento "vykvet" pochopi. Az zase bude pozde.
Je to smutne, ale je to tak.

39223

31.12.2004 01:13

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Podivejte se na priklad do Iraku, kde nasi profesialni vojaci "pomahaji" se zbrani v ruce irackym civilistum, zenam starcum a detem, 100 000 mrtvych - taktez dobra profese, ala USA.

Pane Lev, vam uz se to asi vsechno v te hlave
popletlo. Aspon ja mam takovy dojem.
Ale vite co ? Udelam vam dobrou naladu.Co kdyz
toho pana Vcelicku vy ja pozeneme nekde k soudu
za to ze poslal vojaky vrazdit zeny a deti ?
Urcite vyhrajeme. A o penize se pak rozdelime.

A ze vas nekdo oznaci za popelare s toho si nic
nedelejte. Ja roznasim svaciny v kantine a taky
se za to nestydim. Ono se to vam a panu Karlovi
pise, ze jsem hlupak, ale ja jsem musel moc drit
a vy jste zase mohli studovat. Proto vy znate
vsechno a ja nic. Podivejte, trebas pan Karel
co subject to on svetovy expert.
A kdyz budete na me hodny, tak vam reknu cim se
zivi pan Vcelicka v Buffalu. To smichy prasknete.

Stejnak si myslim, ze sem lide chodi se pobavit
nez aby se poucili trebas o tom, jak Zide jsou zli
a Americane vrazdi deticky v Iraku. Ze ano pane
Lev ?



39229

31.12.2004 01:21

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

V tom je ten problem !!!!
On totiz pan Modracek vubec nevi co vlastne pise.
Zkuste si precist jeho prispevky trebas za posledni
4 tydny. Tam neni zadna synchronizace myslenek. To
ja vse napsano bez nejake spolecne filosofie. Tam
je jen ta hruba, iracionalni nenavist.

39230

31.12.2004 05:03

Učitelem v Kanadě

RE: Učitelem v Kanadě

Lojza 70.?.?.?

Materialismus nici krestanskou civilisaci

Je pane Nohejl, voni jsou krestan ?????
Miluj sveho blizniho jako sebe sameho ?
No, toto je prekvapeni !!!!!!!!!!!

39241

31.12.2004 06:51

Přiznávám se – jsem sociopat

Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

Problem je nejenom v teto chvili pomoc postizenym.
Ti chudaci, stejne toho moc nemeli. Problem je v
tom, ze v dnesnim svete, kdyz se vyskytne ta ci ona
virova ci bakterialni nemoc trebas nekde v Trantarii
tak zitra propukne v Toronte, ci v Suche Vrbce.
Gentlemani a toto je fakt. Kdyby se kdysi pomohlo
Africe kdy se HIV objevil, tak by to stalo par
sestaku. V loni musel svet tam poslat kolem 50
bilionu. Jen s USA tam bylo zaslano rovnych 30
bilionu.
Jak je kazdemu zname, co nevidet se ocekava
pandemie chripky. Co kdyz prave po teto kalamite
ona hrozna tolik niciva pandemie prave ted
prijde. Vyroba vakciny trva asi 3 mesice nez
se najdou vsechny mozne kmeny a variace techto
viru. Sentiment nebo nesentiment. Sociopat
nebo nesociopat. Tady je tvrda skutecnost.
Zit, nebo zemrit. Tak je to.
V prirode existuji neuprostne zakony. To zeme-
treseni a po nem ty obrovske vlny to zpusobilo
jen to, ze zeme se opozdila v rotaci o jednu
miliontinu vteriny a naklonila se o 2 a pul
centimetru.
Mozna potom budou nase deti taky na nas vzpominat
jako na ty nakazena kurata skubajici se v pytlech
jak to pan Stwora popisuje. Ted tam budeme my.
A taky trepat nozkama.



39245

31.12.2004 14:43

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

Řeknu vám - to bude na světě krásně, až se Američané konečně začnou starat sami o sebe.




Moudry Modracku, to oni si taky preji, ale cely
svet je prosi o pomoc od konce 2 svetove valky.
Jedna petina jejich hrubeho narodniho duchodu
jde prave na tuto pomoc.
A vis jak by to dopadlo, kdyby nehlidala takove
lidi jako je Fidel Castro, Korejsky Kim, ci ty
militantni chlapce v Iranu ? To uz by jsi byl
davno usmazeny.






39274

31.12.2004 15:20

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

Američané patří k těm nejštědřejším lidem, kteří jsou ochotni pomoci v každé mimořádné situaci,(jen se podívejte na to co dala Francie) a co za to dostávají nazpět, jen nenávist, demonstrace, pomluvy a kritiku.


Ano !!!
Presne tak. A kdo je pomlouva ? Takovi lide kteri
se informuji jen na pul. Studium Marxismu-Leninismu
u nich zustalo hluboce zaryte v jejich srdcich.

39281

31.12.2004 15:26

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Milej Karlicku,
jsem rad, ze mam takove vzdelani. Jsem rad, ze po
deviti letech na universite jsem zkoncil s jinym
zaverem nez ty, to jest, ze za vsechno mohou
jen americti imperialiste vedeni zidovskyma
rabinama. Ja se za svoje vzdelani vubec, ale
vubec nestydim.

39282

31.12.2004 15:35

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Milý Lojzo, když už se pokoušíte otevírat témata, o kterých nemáte sebemenší ponětí, možná by stálo za to trošku zlepšit sloh a stylistiku vašich příspěvků. Výsledek pak pro vás totiž vyznívá spíše tragikomicky.


Mily pane, docela vas chapu. Taky jsem se pred lety
divil to jeste v Cesku, ze jsem se setkal s Cechem
co zil malem 40 let v USA. Moc jsem se divil, ze
jeho cestina, sloh i stylistika byla moc vzdalena
one nasi krasne matertine. Nemohl jsem to proste
pochopit. Omluvou me bylo, ze me tenktate bylo asi
10 ci 12 let. Ted to po po 36 letech emigrace chapu.
Velice dobre. Kolik je roku vam ? Taky kolem 12 ?
Vy dobry tragikomiku.


39284

31.12.2004 18:23

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Lojza 70.?.?.?

Doufam, ze i takovy jemnocit a svirani u srdce mate, kdyz vidite roztrhana tělíčka, US granaty a bombami irackych deti, ktere pripravujete na demokraticke volby v Iraku. Jsem moc rad, ze mame takovou uvedomelou, humanni a citlivou armadu, vcetne vas private leho, Sir !


Hele, pane Lve.
Nez zacnou ti nehumani Americane spoustet bomby
na ty vase Iranske hrdiny vlastence, tak jim
to VZDYCKY predem oznami. Ze tam ti jejich tatikove
ty deticky dovedou, to uz je potom jejich zodpovednost.
To stejne delaji i ti vasi slavni hrdinove v Paletine,
ze se schovavaji za sve deti.
Uz je na case, aby jste se zacal o takovych vecech
poradne informovat pane Lev. Ze byvaly Irak vyhodil
vsechny diplomaty ze sve zeme, vcetne inspektoru
to taky nebyla vina Americke armady.
S takovym poplakavanim pane Lev by jste pochodil
nekde u Armady spasy, ale ne v mezinarodni politice.
Jdete se radeji okoupat nekde do more tam u vas na
Floride a politiku nechte politikum.
Za to, ze se vam komunismus doma nelibil a dosel jste
sem a zde se vam zase nelibi kapitalismus, za to
muzete vy pane Lev a nikdo jiny. Spolecnost tady
ci "tam" uz konecne nechte na pokoji a neco poradne
delejte. Jste obcanem Spojenych Statu, prestante
delat uz konecne Jidase.

39301

31.12.2004 18:56

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

je to presne taky isty nezmysel ako legendy o Indianoch, ze vraj vedeli vyuzit z bizona vsetko a zabijali ich len tolko, kolko potrebovali. fakty su celkom ine. Indiani nahnali bizony k strmym zrazom a tie popadali v panike stovkami dole a pozabijali sa. Indiani potom pozbierali co mohli odniesta zvysok tam hnil. existuju odhady, ze zuzitkovali tak okolo 1 %.

To vam musim potrvdit, ze mate na 100 % pravdu. Ale
ted pouziji slov pana Stwory : je to politicky
nekorektni to rict zde v Kanade. Indiani by vas taky
potom nahnali na strmou skalu a shodili dolu.

Nejsou ochranci prirody !!!!!!!!
Na dostizich jak jsem sam pozoroval 10 indianu
a 10 belochu po prohranem dostinu 8 indianu
odhodi tiket na zem a dva do kose na odpadky.
Belosi, nicitele prirody to delaji presne naopak.


39304

31.12.2004 19:10

Přiznávám se – jsem sociopat

Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

.

Preji vsem ctenarum a panu Stworovi vse nejlepsi
v roce 2005.

Proste vsem. Tem 95 % co stoji na levo i tomu malickemu
zbytecku 5 % , kteri zde vyslovi sve nazory a jsou
kamenovani. Proste vsem. Spojuje nas jedno, ze vsichni
mame zajem na tom aby ten zitrek byl lepsi.

P.S.
Alkohol je metla lidstva.
Pozor na nej dnes vecer.

39305

01.01.2005 22:25

Přiznávám se – jsem sociopat

Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 24.?.?.?

Pane Stwora mam jeden dotaz na Vas. Jste vegan, ci vegetarian? dik

39373

02.01.2005 00:15

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Lojza 70.?.?.?

Mila pani Ajo,
tak to teda nevim. Vy nemate rada jeho zahranicni
politiku. To by jste me musela napsat presne co.
Ze vystupuje ostre proti vsem zemim co maji v ru-
kach nuklearni zbrane ? Jako je trebas Korea ci
Iran ? Ze stoji NAPROSTO neutralne na strane Israele
a Palestincu a snazi se je co nejvice usmirit ?
Nebo proto, ze dela vse mozne proto aby svet zitrka
byl svet bez diktatoru ????
Vy si opravdu myslite, ze udrzet DEMOKRACII ve svete
se da delat jen a jen v rukavickach ?

39389

02.01.2005 02:49

Rozpaky nad humanitární pomocí

Rozpaky nad humanitární pomocí

Lojza 70.?.?.?

K porazeni psu v Cine :

Ano je fakt, ze se v Cine porazeji a jedi psi.
Nedaleko Pekingu je porazka psu. Kazdy den se
tam porazi asi 200 psu. Maso se zpracovava a
rozvazi po cele Cine. Nejen tam, dokonce je
kupovano v Evrope. Objevuje se na jidelnich
listcich jak v Parizi tak ve Spanelsku ci
Italii. Bezi me s toho husi kuze po zadech, ale
je to tak.
Fama o tom, ze psi jsou pred porazkou biti a
dokonce jsou jim lamane kosti, muze vzejit jen
u lidi, co nikdy s masem porazenych zvirat
nikdy nepracovali. Maso takto postizene casti
karkasu se stane vlastne podlitinou a neda se
VUBEC jist. Kazda hospodyne v kuchyni, tuto cast
masa odreze a vyhodi. Jeli fraktura v koncetine
cela koncetina se vyhazuje. Jak v Evrope, tak
v Americe tak i v Cine. Maso s takove casti se
za prve neda jist a na taliri vypada primo
hrozne. Je plne srazene, uvarene ci upecene krve.
Nevim, kdo takovy nesmysl muze tvrdit. V Japonsku
jsou kravy pred porazkou dokonce jemne masirovane.



39407

02.01.2005 04:05

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?


RE: Puč v pražské židovské obci

Žádám pana Stworu o zásah! Ten člověk lže a nadává!

Peleska Milan

Lojzovi:
A takový lidé, jako jste vy , snad ani žádné rodiče neměli!!!!

Peleška Milan 30.12.04 00:56

Rovnez zadam pana Stworu, aby panu Peleskovi sdelil
ze jsem mel maminku a tatinka. Podle meho mineni
pan Peleska zde pouziva ty nejhorsi mozne vyrazy.
Nestaci mu napadat lidi, kteri maji jine nazory nez
on, ale pousti se do nasich rodicu. Snad nikdo tady
tak hluboko neklesl jako pan Peleska. Muze byt neco
podlejsiho ??

39408

02.01.2005 05:25

Rozpaky nad humanitární pomocí

Rozpaky nad humanitární pomocí

Lojza 70.?.?.?

Reportáž o ubití psa v ČR ve mně zanechá mnohem větší pocit lítosti, než zpráva o autohavárii, kterou nepřežili tři lidé.




Pane Mordacek, na toto vam muze odpovedet snad
kazdy student psychologie prvniho rocniku. Jde
totiz o vazny problem.

39410

02.01.2005 05:29

Ještě k těm sbírkám

RE: Ještě k těm sbírkám

Lojza 70.?.?.?

Pozor,
pan Nohejl je krestan. Ridi se zasadou, miluj sveho
blizniho jako sebe sameho.

39411

02.01.2005 15:31

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Lide zeme individualismu nejvic daruji

Lojza 70.?.?.?

Mam takovy dojem, ze mysleni nekterych lidi se
"svrklo" bi-polarne. Zid a nezid. Spatny clovek
a dobry clovek.
Copak se stalo s celym dalsim procesem vaseho
mysleni pane Lev ? Myslite si, ze 15 milionu
Zidu ve svete ma opravdu takovou silu hybat
osou osudu celeho sveta ? Nechcete konecne uz
prekonat to tolik primitivni mysleni kazdeho
novice v politice ? Zacnete se uz divat na tento
svet tak trosku s jineho uhlu. Podivejte se jak
muzete dopadnout, trebas na posledni clanek
pana Nohejla. I zemetreseni je v rukach "obce
Zidovske". Tak opravdu kdysi mysleli snad vsichni
lide. Dnes uz je situace u vzdelanych lidi opravdu
trosku jina. Pokuste se vice cist, informujte se.
Studujte proces cilisace. Najdete tam, ze za tyto
dva tisite let, vzdycky za vsechno byli odsouzeni
jen a jen Zide. Potom se zjistilo, ze to nikdy
opakuji nikdy nebyla pravda.
Vite, pane LEV, ja vesim v silu lidskeho ducha.
V silu lidskeho mysleni. Kazdy z nas chce znat
vic. Poznat ten svet kolem sebe do hloubky. Ja
verim, ze se to podari i vam.
Doposud to mate jednoduche. Cokoliv se kolem
nas stalo i stava si vy reknete, ZA TO MOHOU
ZIDE a tim zkonci vas proces premysleni.
Ale ono je to opravdu uplne jinak.

39452

02.01.2005 16:03

Puč v pražské židovské obci

RE: Vzkaz Ben Hurovi, Peleškovi, Lvovi několika da

Lojza 70.?.?.?

Ja si myslim, ze by po zruseni diskusi Zvedavec
existoval mesic ci dva. Nevim kolik lidi by se
naslo aby cetli clanky pana Nohejla. Faktem zustava
ze Zvedavec opravdu provokuje mysleni. To je jeho
nejkladnejsi stranka. Nerikam jake mysleni !!!!!!!
Trebas to ....... je to mozne, ze tak nekdo doka-
ze myslet, kdyz ctu prispevky ruznych lidi zde.
Censurovani se me nelibi. Ba primo hnusi. Na druhe
strane ale kdyz si prectu ty hulvadke nadavky pana
Pelesky, tak jsem pro censuru. Moc se divim, kdyz
potom jsou potrestani za OBRANU ostatni lide.
Myslim si, ze pan Stwora si preje precist opacny
nazor, ale bez pouziti "hulvadstiny". Od toho tady
ten Zvedavec vlastne je.
Byl bych rad, kdyby se pan Stwora k tomuto memu
prispevku vyjadril.

39454

02.01.2005 18:07

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Lojza 70.?.?.?

Pane leho prosim vas, ja klecim pred svym pocitacem a moc vas prosim - odpovezte mi uz konecne na otazku o zmasakrovanych deti v Iraku od americkych raket a bomb. Je vam lito i techto deti, ktere se staly vasi obeti, ale zadne prirodni katastrofy ???


Vazeny pane LEV a vite, ze ti vasi IRACTI vlastenci
uz zabili asi 20 x vic svojich vlastnich lidi ?
A uz toho nechte, prosim. Na svete je vic trpicich
lidi nez ti vasi palestinsti hrdinove a Iracti vla-
stenci. Zkuste neco jineho pro zmenu.

39465

02.01.2005 18:22

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Lojza 70.?.?.?

Ne, spis mi vadi, ze nevystupuje proti vsem zemim,ktere vlastni zminenou zbran.Jsou na "atomovky" dva metry?

Proboha pani AJO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jsou na atomovku dva metry !!!!!!
Jedny atomovky jsou v rukach DEMOKRATIKYCH statu
a druhe v rukach diktatoru !!! Jako toho Korejskeho
psychopata ci v rukach nabozenskych vudcu v IRANU
Toto proboha je preci rozhodujici !!!


Ano neutralne !!!!
USA nema opravdu zajem o zadnou valku mezi Palestinci
a Israelem. Vynakladaji miliardy aby tam udrzeli mir.
Prectete si nejake jine prameny nez je Zvedavec.



A vy si myslite, ze to jde lip v "boxerkach" a s flintickou?

Ano, nekdy bohuzel to tak musi byt. Americane to
zkouseli 12 let diplomaticky se Saddamem a neslo
to. At chcete co chcete, jeste nikdy nebyla vykoupena
demokracie bez krve.


vy se tu porad delite na levicaky a pravicaky

ja myslim, ze prevazne na lidi co maji vzdelani
a na lidi co nemaji, co stale zustavaji v mysleni
klasiku Marxe a Lenina, kterym se nepodarilo
jeste prekonat mysleni ze demokracie je to jedine
co stoji za to bojovat a mysleni nasich dedecku
a babicek, ze ZIDE MOHOU ZA VSECHNO




39467

03.01.2005 19:30

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Lojza 70.?.?.?

Nevim, zda ma vzdelani neco spolecneho s politickym nahledem na svet.
Aja

Mila pani Ajo.
Tohle me vyrazilo opravdu dech. No, radeji to nechame
tak. Asi jste me nerozumela a ja opravdu nemohu rozumet
vam. Nedovedu si vubec predstavit, ze vy jako ucitelka
muzete vubec takovou vec napsat. Ted mluvim o svetovem
nazoru, tak se to aspon kdysi nazyvalo v Cesku. Popirat
ulohu vzdelani v roce 2005, to je dost troufalost.
Ale je to vas nazor. Nemejte me za zle, ale i ja musim
znenit svuj nazor o vas o 180 stupnu. Je me to velice
lito.



39562

03.01.2005 19:36

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Lojza 70.?.?.?

mozna, ze ta mistni byla trosku kontaminovana, jak uz to po takovych katastrofach byva.

Pane Zdenek,
mel jste mu chlapci dat aspon tyden cas, on by
na to jiste prisel sam.

39564

03.01.2005 19:53

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Lojza 70.?.?.?

Pane Leho,
vase diskuse s panem Lvem a Peleskem me pripominaji
diskuse kdysi davno s nasim panem fararem v hodinach
nabozenstvi na gymnasiu. Jenom pri pouhem vysloveni
jmena Darwin, pan farar hrozne zcervenal v tvari.
A pak nasledoval obrovsky vybuch jeho nekontrolo -
vatelneho hnevu. Celou tridu vzdycky poslal do horou
cich pekel. Kdyz jsem mu jednou rekl, ze lidi ted
uz vi, ze zeme neni plocha a ze se otaci kolem slun-
ce, tak jsem si vzdycky chytil dve velike facky.
To mate stejne s panem Lvem a panem Peleskou. Ty-
hle pany nepresvedcite.
Oni proste, stejne jako nas pan farar jeste nepocho-
pili, ze proces mysleni prochazi rovnez evoluci.
Oni se hrozne boji zmenit svuj nazor. Mysli si, ze
je to neco negativniho. Proste je to zbytecna snaha
s vasi strany. Ale stejne ocenuji vasi vytrvalost.

39566

04.01.2005 00:47

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Mozna, ze jste o tom neslysel, ale vono to vsechno
tou velkou vlnou bylo splachnute do more. Cili nemaji
uz nic.
Kouknou se na zpravy, tu a tam.

39576

04.01.2005 01:02

Učitelem v Kanadě

RE: Učitelem v Kanadě

Lojza 70.?.?.?

.

Taky jsem shledaval, ze standarty jdou dolu.
Novak

Tak ted nevim pane Novak, jak jste to myslel.
Porovnal jsem napriklad Kanadske ucebnice bi -
ologie a chemie s roku 196o s ucebnicemi z roku
2003 a je v tom rozdil jako mezi "nebem a duda-
ma". To co se ucilo na vysokych skolach v roce
1960, trebas v biochemii to se neda s dneskem
ani porovnat. Ja si myslim, ze standart jde
prave nahoru.



a co se me moc libi je tato vase krasna veta:

a "boj s blbosti vzdavaji i bohove" jak rikal
jeden muj mentor.



39579

04.01.2005 01:13

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Lojza 70.?.?.?

.

Pozor,nepodporujte lehovy krvelacne vmesovani se do

Idealista



Pane Idealisto, dekuji vam mockrat za vasi radu.
Mate urcite pravdu. Uz se do neho pustili zde i
jini lide. Pan Taborsky, pan Lev, pan Peleska.
Nabadate me, abych zacal premyslet, zacnu. Vim
ze to myslite se mnou jenom dobre. Nebudu podpo-
rovat lidi co hazou zelezo na hlavy Iracanu.



39581

04.01.2005 02:24

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Dekuji pane Idealisto za krasne vysvetleni.
Hned se cloveku ulehci, jak cte vase prispevky.

39588

04.01.2005 05:52

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

To je dobra zprava. Dekuji. Takove zpravy potesi.

39595

04.01.2005 06:01

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Pane 68, vite kolika lidem se po teto krasne
dobe styska ? Staci si precist nektere mistni
prispevky. To potom, clovek se ma co divit, ze
ano ?? No a oni se zase divi, ze my se divime.
Cili vsichni se divime.


39596

04.01.2005 06:13

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Lojza 70.?.?.?

Dobře řečeno,ale zase jsou házeni do společného pytle
všichni židé a to není správné! Svině jsou někteří,
Peleska

Tak zvedavosti nevydrzim, jak pan Peleska rozlisuje
ZIDY - svine a ZIDY - nesvine ??? Krucifix toto by
me moc zajimalo. Opravdu pane Peleska. Ted to myslim
moc vazne jakou metodu si vy volite. Delate craniolo-
giske mereni takovych jedincu ? Studujete je geneticky ?
Postupujete ve svych studii geograficky ? Pouzivate
statistiku ? Kdyz napisete takovy prispevek, musite
samozrejme ocekavat, ze nekteri ctenari po precteni
budou se chtit delit s vasimi zavery. Te to myslim
opravdu vazne. Jak si vsimate, nepouzivam, zadne
hrube vyrazy a byl bych rad, kdyby to tak bylo i s vasi
strany.
Uz predem vam mockrat dekuji.

39598

04.01.2005 06:23

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

A co kdyz je trebas ta Evropska Unie pozadala
sama aby si sami rekli kolik by jim dolaru
pomohlo. Je to docela mozne, ze ano ? To moc
usnadni jednani na obou stranach. Nemyslite?

39599

04.01.2005 14:52

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Ale vim pane Idealisto. Vim dokonce velice dobre.
Chcete aby to meli chudobni a ne bohati. Aby to
bylo rovne. To by byl potom zase komunismus a vite
jak ten komunismus vypada prakticky. Ten chudobny
nemuze nikdy investovat. On ale nevi jak na to. Jen
at to jde do rujou toho bohatsiho, ten investovat
umi, postavi postavi, dva tri hoteli a zamestna
dalsich, co vim 60 chudobnych lidi. Je pravda, ze
"ztroustne", ale to uz je jeho vec. Vite, ty doby
kdy Janosik bral a chudym daval jsou uz pryc. Ze
ano ?
Tady v Kanade pomuzete darem Indianum vecer a rano
zde najdete jen prazne lahve. Ale to prece vite i
sam. Nejde preci Idealisovat. Mozna v nejakem vasem
prispevku a pri podpisu, ale jinde uz ne.

39626

04.01.2005 15:06

Ápenland

RE: Ápenland

Lojza 70.?.?.?

Velice s vami souhlasim, ze ono tolik oslavovane
husitske hnuti v 15 stoleti bylo hemeroidem v
Evrope. Ono tem nasim "cervenym" pod vedenim
Zdenecka Nejedleho se to moc libilo do kramu.
Ale proc, chvalite dobu 1620 ++++ to nevim.
Ze prislo obrovske nasili jak fysicke, tak dusevni
co zase zastavilo pokrok na vic jak jedno stoleti ?

Muzete vysvetlit, prosim ?

39628

04.01.2005 15:26

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Lojza 70.?.?.?

Karle, hrozne rad bych ti odpovedel. Velice moc
rad a odpovim okamzite, az prejdes ze stadia
fanaticke nenavisti k Bushovi, k Americkemu
imperialismu a predstavitelum Israele do stadia
diskusniho, objektivniho. Kdy budes chapat jak
ty na levo a i ty na pravo. Zatim mas jen "penu
u huby" kdyz se rekne Bush a rabini.
Toto je me uprimne priznani. Doposud nejsi obekje-
ktivni. Nemyslim to hanlive, proto, me prosim te
jestli se odhodlas k odpovedi neurazej.
Ja vychazim jen s tvojich prispevku. Tam popisujes
Bushe jako slavni krestane popisovali Antikrista.
Ti kdo byli proti, zkoncili na hranici inkvisice.
S takovou "horou" nenavisti co mas proti celemu
Zadadu a Israeli, preci nemuzes vejit do diskuse
Tentokrat to pochop ty. Jak se divali cesi na
Nemce v roce trebas 1945, ci na rusaky v roce 1968.
Tam nebyla mozna diskuse. Stejne jsi na tom soucasne
i ty v teto dobe.
Neber to jako utok. Proboha.



39629

04.01.2005 18:41

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Musim rict pane Karel, ze to jde s vasim premyslenim
opravdu s kopce. Nezlob te se. Neberte to jako nasiraci prispevek, ale jako poznamku do jake miry jste pochopil
zakladni princip ekonomie.Vy si stale budete myslet spolu
s klasiky Marxismu-Leninismu, ze ten kapitalovy prebytek
ten kapitalista ma pod polstarem. No proste toto vam ne-
vyslo. To se vam opravdu nepodarilo.
Pro vasi informaci. Nikdo prebytek nema pod polstarem.
Snad par nemocnych lakomcu, ci par nemocnych a bezmocnych
babicek a dedacku. To vse ostatni jde do ekonomickeho
kolobehu. Vite penize vydelavaji penize. A vsechno ostatni
si muzete nastudovat s nejakych Zakladu ekonomie.
Je me trapne tady vas poucovat.

39645

04.01.2005 18:44

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Jen tak mě v té souvislosti napadá, že za komunistů charitativní organizace nebyly třeba.

Karel


Ano komunismus byl vzdycky fantasticky.
Mate pravdu pane Karel, jako vzdycky.

39646

04.01.2005 18:53

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Pane Karle,
brzy budou v cesku volby. Nikdo vam nebrani zvolit
soudruha Grebenicka. Vy romanticky komunisto. To to
zase dopadne v te Ceske kotline. Letos tam asi po-
jedu naposled. Protoze az zase vy budete u cela,
budete do posledni kapky branit Ceske hranice od
vlivu zapadu. Vite, jsem stastny, ze neziji v zemi
kde jsou lide vaseho typu.
Toto je prosim zase muj nazor. A kazdy pry ma zde
pravo vyslovit svuj nazor slusnou formou.

39647

05.01.2005 00:54

Ápenland

RE: Ápenland

Lojza 70.?.?.?

turci se mi nelibej-odstavaji jim usi.
Jasmina

Pani Jasmino,
ta vada krasy se da zakryt, trebas dlouhyma vlasama
nebo velkym fezem. Ja si myslim, ze ty ostatni zeny
je maji radi podle jinych odstavajicich casti tela.

39670

05.01.2005 03:54

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Prozijte si zivot bohateho i chudeho cloveka a pak davejte rady.
Idealista

Pane Idealisto, ja nikomu rady nedavam. Kdo by me
tady poslouchal ? Me nikdo nikdy neposloucha a nikdo
nikdy poslouchat nebude. Vam se to uz stalo, ze vas
nekdo poslouchal ?

39686

05.01.2005 04:05

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Von totiz pan Karel, tak velky opevovatel komousu
zapomel, ze kdyz se delala takova nejaka inventura
vkladu ve Svycararskych bankach po 10 letech po padu
komunismu v zemich "RAJE NA ZEMI" tak se zjistilo
ze ti, jeho tolik milovani soudruzi si tyto penizky
ulozili prave ve Svycarskych bankach. Stejne tak jeho
hrdinove jako Saddam ci Araffat. Ted jsou tam miliony.
Penizky okresnich a krajskych predsedu jeho strany
byvalych ministru a jinych komunistickych pohlavaru.

39687

05.01.2005 04:15

Ápenland

RE: Ápenlandance

Lojza 70.?.?.?




Takze budte rada, ze jste tam, kde jste stastna. Hlavne si pri te oblibe euthanasie v Holandsku dejte pri pobytu v nemocnici pozor.

Toto je prohlaseni lekare ? Myslite, ze v Holansku
prvni zemi, kde je euthanasie podporena zakonem, je
euthanasie opravdu zneuzivana ?

39688

05.01.2005 04:23

Ještě k těm sbírkám

Ještě k těm sbírkám

Lojza 70.?.?.?

kdyz v Iraku zahynulo podvizivou a hladem na 500 000 deti ,v ramci blokady na irak za neexistujici zbrane hromadneho niceni?


Pane Nohejle,
neurazejte sproste lidi celeho sveta, co tam posilali
dary a podporovali prave tyto deti. Kazdy vi, ze jim
to prave Saddam zebral a stavil si s toho ty sve dva
posledni palace, sestnasty a sedumnasty. Ty vase zvasty
nejsou jenom zvasty, ale jsou i utokem na ty miliony
dobrych lidi, co tam tyto dary posilali s celeho sveta.
Opravdu vase drzost uz presahuje soudne hranice.

39689

05.01.2005 06:46

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Dekuji pane Taborsky.
Ja vim ze me v te temnote nevzdelanosti nenechate.
Ano mate pravdu v te prvni casti. Ja jsem to nero-
zepsal. V te druhe nevim co jste povazoval za "plk".
No mame se vsichni od vas hodne co ucit.

39697

05.01.2005 14:40

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Me se vubec zda, ze pan Karel ztratil likvidaci
komunismu v Ceske kotline moc, ne-li vsechno.
Nikdo tady ba i jinde tolik nad touto ztratou
neplace. Verbalne jsem poznal jen jednoho cloveka
co tolik plakal nad odchodem vudci role KSC, jednoho
krajskeho tajemnika strany z byvaleho Ceskoslovenska.
Ale ten me ubezpecil, jak to rikal jiz starej Komen-
sky, ze zase jeho vlada se vrati do jeho rukou.
A vypada to pro ne v Cesku velice slibne, to se musi
zase nechat.

39721

05.01.2005 14:50

Ještě k těm sbírkám

RE: Ještě k těm sbírkám

Lojza 70.?.?.?

Pane Nohejle,
dekuji za vysvetleni. Ted je me vse jasne. Otevrel jste
me oci. Kdo vi, mozna u soudu osvobodi pana Saddama a on
zase bude vladnout tem svym chlapcum tam doma.
Dekuji jeste jednou.
Obdivovatel vaseho ducha
Lojza.

39722

05.01.2005 17:02

Ještě k těm sbírkám

RE: Ještě k těm sbírkám

Lojza 70.?.?.?

Pan Horalko,
ted tady ctu v Kanadskych novinach, ze ku dnesnimu
dni zemrelo v one oblasti vice jak 60 Nemcu a vice
jak tisic je stale pohresovanych.
To snad melo taky, dost veliky vliv na city Nemcu.
Kdo vi ? Je tam taky pocet obeti z Kanady, jen asi
5 lidi a se Spojenych statu mezi 4 az 5 tisici je
stale nezvestnych. Jeste se nevi kolik mrtvych.
S Israele jsou 3 lide mrtvi a 3 nezvestni. Asi to
nebyli ti pravoverni Zide. Tem, ze prijde velika
vlna to bylo oznameno den predem. Vice podrobnosti
vam poda pan Nohejl.

39726

06.01.2005 01:20

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Vazeny pane Modracek.
Tak jsem si precetl par vasich prispevku a zauvazoval
jsem. Kdybych mel na vybranou a mohl mit za souseda
nejakeho " adventistu " nebo vas, koho bych si asi
vybral. Jako priklad dolu uvadim dva vase prispevky,
ktere snad nepotrebuji zadne doplneni. Jsem moc rad
ze mojim sousedem nejste. Urcite by jsme se nemeli
radi. Kdybych k tomu navic byl Zid, pak bych si sel
hned koupit nejakeho nemeckeho ovcaka a flintu.





Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček !!!!


V Kanadě tedy židé zaznamenali další úspěch ve své snaze o totální rozklad bílé společnosti. Samozřejmě, že sňatky buzerantů jsou jen předstupněm k adopci a výchově dětí. Každý ví, že dítě přebírá vzory od svých rodičů, nebo zkrátka od lidí, s nimiž vyrůstá a kteří jej vychovávají. Za nějaký čas židé (prostřednictvím svých loutek) pro jistotu úplně zakážou tradiční model rodiny, aby jim šla práce lépe od ruky.
Modráček 11.12.04 10:08



Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!!!!
To je ono, rasově rozmělnit bílé obyvatelstvo, zavést anarchii, společenský rozkol a totální rozvrat. A pak se konečně objevit na scéně, nabídnout řád, zavést hebrejštinu jako úřední řeč a Talmud jako zákoník. Zdá se, že i Kanada by potřebovala politiky, jako je D. Duke.
Modráček 15.12.04 11:13

39749

06.01.2005 15:12

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Lojza 70.?.?.?

připadá mi, že dnes pojem Svobodná Amerika značí

nas pan Karel(kdopak jinej)


Karlicku, to ti opravdu jenom pripada.Stejne me
ale fascinujes znalostima zdejsich pomeru.
Skoda, ze to mas vsechno jen s druhe ruky.
Ver me, ze ty tvoje poznamky o Severni Americe
se ctou jako kdysi se cetl doma Dikobraz.
Pochopis, ze tady je asi 180 ruznych narodu s
celeho sveta ? Pochopis, ze tady je asi 100 ruznych
nabozenskych smeru ? U vas je 98 % Cechu a 2%
jinych lidi, jako ciganu, slovaku, ukrajincu
a hadate se jako psi s kockama. Nemuzete vedle
sebe zit.



p.s.
Mam rovnez ten maly laser. Pouzival jsem ho ve
skole na ukazovani ruznych inlustraci. Ze bych
ho pouzil spolu se svou nedospelou dcerou na letadlo
a potom znova na jakousi helikopteru, to by me nenapadlo
ani ve snu. Upozornily ho na to dokonce policejni posadky
12 aut. To bych si spise zaslouzil nejaky mentalni
ustav.


V roce 74 kdyz zde byli po prve rodicove, tak jsem
jim koupil bezdratove radio. Maminka mohla volat
tatinkovi s domu do mesta co ma prikoupit. Ale netrvalo
to dlouho. Hrdinove pana Karla je oba dva povolali
na mistni SNB a byli vysetrovani vice nez 8 hodin.
Male radijka byla jim odebrana a byli vazne upozorneni
uz nikdy vice.

39805

06.01.2005 15:37

Ještě k těm sbírkám

RE: A kolik dali Arabove svym muslimskym soudruhum?

Lojza 70.?.?.?

Kdyz si clovek precte se stovek pramenu s celeho
sveta, ze strejda Saddam likvidoval kolem 2 milionu
lidi a potom si vezme kalkulacku a vydeli si ty dva
miliony jeho obeti 12 lety, pride na to, ze denne
odvedl poctivou praci. Malem 500 lidi kazdy den
bylo nenavratne "gone". Nikdo nepohnul ani brvou.
Nikdo nikdy nerekl na konci kazdeho dne a co tech
treba 200 deti s te petistovky ? Kde se ty podeli ?
Vsichni mlceli. Jen zase ty USA pres sve zastupitelske
urady je kazdy den varovali. Tu a tam prosili. Zasilali
ruzne delegace. Saddam je jen vyhazoval ze sve zeme.
Lide po celem svte zvedali pesti smerem k USA. Zeme
takove sily a zavira oci nad takovym hroznym nasilim ?
USA tam poslalo sve kluky v zelenem. A je zase ale.
Je ja jsem rad ze nejsem politikem v USA. A zaroven
taky rad ze mam svuj vlastni nazor a nenecham se ovladat
tim co se ted "nosi".

p.s.
a ted pane LEHO si to odneseme oba dva.




39809

06.01.2005 15:42

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

jsem totiž nesmírně netečný člověk,

stačí mně dvě pistole, které mám



tak krucifix co jste flegmatik, nebo pistolnik ?

39811

06.01.2005 15:51

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Ja si nemyslim, ze pan Stwora jde po vasem krku
pane Lev. Zkuste nepouzivat sprosta slova a trochu
vice logiku a jiste vam krk na vasich ramenech zustane.
Ja jsem mjenom chtel rict panu Modrackovi, ze ta jeho
nenavist k nekterym mensinam vic nez unostna. Vam to
mozna uniklo pane Lev. Jiste myslite stejne. Vite pane
Lev, vsechno kolem nas ma svuj reason. Nic neni v rukach
Bozich. Ani ne v rukach nejake nadrazene rasy co ma
kolem 15 milionu lidi. Tech patnast milionu lidi se
nesnazi o to aby ovladli tento svet, snazi se jen o
jedno, za celou dobu sve existence. To aby prezili.

39814

06.01.2005 18:57

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Lojza 70.?.?.?

(Příspěvek zrušen pro hrubé urážky diskutujících)

39832

06.01.2005 19:03

Ještě k těm sbírkám

RE: A kolik dali Arabove svym muslimskym soudruhum?

Lojza 70.?.?.?

A uz vas nekdy napadlo mlady pane Lve trebas zapremyslet
potichu nebo nahlas, kdy jediny Arabsky predstavitel
dodrzel nejakou podepsanou smlouvu ?
Tak a do toho pane Lve. Bezte trebas do sve library
a tam si najdete politicke odkazy, jsou to takove silne
modre bichle a je tam sledovan den za dnem az najdete
ze smlouvu Arabove dodrzeli zavolejte na ucet volaneho
se vsi pokorou
Lojza

39835

06.01.2005 20:39

Zločincem snadno a rychle

RE: Peter Veliky - je absolutne neskodny (?)

Lojza 70.?.?.?

Obycejne se umim orientovat 'mezi radky' ale tady mi rozum zustal stat. (Asi proto ze mam jen pul mozku) jak zvestoval zde pan Lojza.

To ja jsem jen konstatoval pana Vandala a tazal jsem
se ho proc si on mysli, ze jste majitelem jen poloviny
mozku. Pan Lev vam privlastnil tu emocionalni polovinu.
Ja si myslim, ze mate obe dve pulky. Jak je to s vasima
varlatama, to me opravdu, nezlob te se na me moc nezajima.
Nam starym panum uz jsou stejnak jen na obtiz.

39843

06.01.2005 20:56

Ještě k těm sbírkám

RE: A kolik dali Arabove svym muslimskym soudruhum?

Lojza 70.?.?.?

Pane Lev,
neberte to osobne, ale ty informace, co tady predkladate
to je s vasi hlavy ? Jako trebas, ze strejda Saddam
to vrazdeni svych spoluobcanu odkoukal vod Americanu ?
Musim se priznat, tato alternativa me nikdy nenapadla.
Kdo by to do vas rekl, na co vsechno prijdete. Vite,
ja jsem si udelal na Wordu jednu schranku a nazval jsem
si ji " MYSLENKY PANA LVA Z VITKOVIC" verte je to moc
zajimave cteni. Je to proste originalita.
Doufam, ze proti tomu nic nemate.

39846

06.01.2005 21:14

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Nad připomínkami některých přispěvatelů, že nemám vzdělání nebo zkušenosti, se mohu jen útrpně usmívat, protože vím své.

Karle, nikdo ti vzdelani neubira. Me jenom udivuje to
ze popisujes USA jako kdyby jsi tady zil. Zatim to mas
vsechno jen s druhe ruky. Je to jako trebas by se deje-
pisec rozhodl psat dejiny jen na zaklade kompilace
ucebnic dejepisu a nesel by do historickych pramenu
a dobovych kronik. Cili vychazis jen ze svojich domenek
a nazoru. Tak se proste nikdy nemuze clovek dopidit
pravdy. To jen ti pisi obecne. S takovym methodickym
pristupem se k jadru nikdy nedostanes. Neni to proste
objektivni. Pustis se do popisu hribu v severni americe.
Ci mouky nebo kvasnic. Povysis se na kritika americkeho
soudnictvi. Proste to se zda nekterym lidem zde vice
jak trapne.

39851

06.01.2005 22:22

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

To me vubec ale vubec neprekvapuje Karle.

Vzdyt jsou vzdycky proti komunistum, lidem co
se pletou do politiky a prdlajs tomu rozumi.
Proti lidem co misto aby se snazili necemu
porozumet, tak to zacnou nejprve nenavidet.
A tim se pomom nemusi nic naucit, upravit si
nazor a podobne. Proste reknou vse je v rukach
pejzatych zidu a tim padem " padla klec ".

Moc ti rozumim. Ono je to s tema lidima co
se dali na politiku stejne jako s nabozenstvim.
Tam pracuji stejne neurotransmity. S takovyma
lidima je zbytecne se bavit.

39861

06.01.2005 23:26

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Lojza 70.?.?.?

Karle zalezi na jaky druh konta je to ulozeno.
Penize mohou byt uvolneny po 10 letech, ci 20
a 25 letech. Ci taky nikdy. Jsou tam v celku
asi 4 moznosti. Toto vim od roku 1998 presne.
Byl jsem tam a podepisoval hromadu papiru.

O zbytku se informuj uz sam. Nemusim ti vzdycky
preci pomahat. To jsi zase ty. Je vseobecne zna-
mo, ze opravdu Svycarske banky tyto vklady
drzi v tajnosti. Ale, ze jsou tam dalsi pravidla
a podminky, to uz te nezajima. Ono je to tak
jednoduzsi. Nemusis si nic vic pamatovat.
Ze ano ?

39867

06.01.2005 23:44

Ještě k těm sbírkám

RE: A kolik dali Arabove svym muslimskym soudruhum?

Lojza 70.?.?.?

Jak psát příspěvky, aby nebyly později vymazány
Můžete vyjádřit jakýkoliv názor. Můžete napsat, že článek je špatný nebo hloupý (bylo by jistě hezké doložit to důvody, ale není to podmínkou), ale nesmíte napsat, že autor je hloupý.

Ted se musim zastat pana redaktora. Chte, nechte.
Nemyslim si, ze by vam vymazal vas nazor. Viz jeho
predchozi radky. Nebude sam proti sobe. Asi si volite
ovsem nevhodna ve spisovne cestine se nevyskytujici
slova.
Me pane Lev, muzete vysvetlit vsechno. To by jste se
divil. Vse si okopiruji a pridam k " Myslenkam pana
Lva " jak jsem vam jiz oznamil. To delam taky k vuli
tomu, ze jsem malo chapavy, jak vy pisete proste tezko-
padnym. Proste me to nejde. Omlouvam to tim, ze jsem
vyrustal v dobe II svetove valky a trpel deficenci plno-
hodnotnych bilkovin, ktere maji primarni ulohu ve
vyvoji mozku ditete.
Presto me ale muzete tak nejak v kostce naznacit co
me chcete vysvetlit. V tom vam nikdo jiste branit nikdo
nebude.

39872

07.01.2005 03:45

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Mučírny izraelské armády!

Peleska

Ale ale pane Peleska akdepak jste je videl ?
Voni se vam s nema pochvalili, nebo si zase
neco politicky pribasnujete ?? Mate dobrou
fantasii, to se musi nechat.

39881

07.01.2005 05:09

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Lojza 70.?.?.?

Jak vidim pan Leho pouziva presna cisla, a drzi se
faktu, vy pane Peleska, Lve a Karle zase jenom tu
obycejnou neokomunistickou terminologii. Satan v
Bilem dome, Americky imperialismus, Sioniste a jejich
prisluhovaci, chudaci Palestinci, chudaci v Iraku.
Jsem zvedav, koho s vas nekdy napadne, ze poradni
otcove jak v Palestine tak v Iraku musi chodit do
prace, aby uzivili svoje rodiny. Ze ty kalisniky
a bomby v jsou v rukach nic nedelavcu a lidske spodiny
jake ma kazda nase spolecnost. Proboha optejte se
nejakeho vystehovaneho Paletince ci Iracana, ten
vam to kazdy potvrdi. Oni vsichni uz tam chteji mir
a klid. Kdo tam valci to jsou jenom pobudove. To nema
s normalnima Paletincama co delat, ci lidima v Iraku.
Ti mysli uplne jinak. Ti uz chteji klid a poradek.


39883

07.01.2005 23:24

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Lojza 70.?.?.?

Toto je velika pravda, zase to zacina tim "romantickym"
komunismem. Plny idealu a krasy. Lidi se proste nepouci.
Clovek by si myslel, ze prave lide s Ceska toto pochopi
nejvice. Ale kdepak. Podivejte se trebas na prispevky
pana Karla. Clovek by si hned myslel, ze pan Karel musel
byt prinejmensim aspon krajskym tajemnikem KS. Pri trose
abstraktniho mysleni ho vidim kdyz pise sve ody na eru
komunismu, ze ma oci plne slzi a naopak, kdyz pise ty
abstraktni poznamky o USA pak ma peste pozvednute nad
hlavou a sleha ohnivymi blesky na Bily Dum.
Zapomina, ze velke procento nas zde odeslo sem protoze
to byl prave komunismus, kdo nam tam znicil nase osudy.
Pral bych mu, aby slysel poznamky od dvou me znamych
lidech co byli dohromady devet let v komunistickych
veznicich, kdyz si prectou ty jeho chvaly na jediny
dobry spolecensky rad, na komunismus. No, to se neda
nic delat. Vsude jsou ruzni Karlove.


39971

07.01.2005 23:27

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Lojza 70.?.?.?

Pane Karel,
proboha, co vy znate o Americe ? To co vas naucili
kdysi v marxaku a to co se pise v nejakem levicackem
tisku. Proc se stale zesmesnujete ???

39972

08.01.2005 00:26

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Dobre pane Brazda, mate pravdu.
A nezeptate se pri tom pana Peleska jak on vi jak to
vypada v mucirnach v Israeli ? To jen pro presnost.
Cim to ma pan Peleska podlozene, ze jsou takove podminky
v jejich zalarech ci eventuelne v "mucirnach". Nebo, ze
by to bylo jen takove placnuti, aby rec nestala ? Ze
on opravdu patri k davu tech 95 % lidi co sem chodi ?

39980

08.01.2005 05:54

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Lojza 70.?.?.?

Lojzo
Tak kolik toho abstraktna?
Proc se ho radej nezeptas primo?


To uz jsem se nekolikrat od Karlicka dozvedel. Jeho popis
beztridni spolecnosti, delnickeho raje odpovidal popisu
byvaleho krajskeho predsedy KS. Jiste to psal se slzami
v ocich.

39999

08.01.2005 06:17

Zločincem snadno a rychle

RE: 30 let by mu meli naparit!

Lojza 70.?.?.?

Co se tyce ‘vyhlazeni’ Davidova kultu v Texaskem Waco, rad bych upresnil ze tahle nabozenska sekta si koupili farmu, z ktere udelali opevneni za jake by se nemuslo stydet ani Ceskoslovensko z 38 roku. Kulometna hnizda, opevnene okna, propan – butan velke nadrze nastrazene na odpalnei pri vstupu policie do objektu farmy.
Petr Veliky

V Montane v USA, existuje asi dalsich pet nabozenskych
velice uchylnych sekt. Prevazne ziji v podzemnich krytech.
Jsou opravdu az po zuby ozbrojeni. Nevim, ktery stat na
celem svete, by to krome USA povolil. Samozrejme jsou pod
trvalym dohledem FBI, neni divu, tihle fanatici mohou
udelat vsechno. To jenom jako reflexe na to co pisou zde
experti na vnitrni politiku USA, jako pan Karel, Peleska
Modracek, kteri jsou presvedceni, ze Amerika je zeme pod
diktaturou, zeme bez svobody.

40001

08.01.2005 16:15

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Lojza 70.?.?.?

Nekde jsem cetl clanek jednoho Francouskeho filosofa,
ze Evropa nebyla znicena ani dvema ukrutnyma svetovyma
valkama, ale bude znicena pomalou emigraci.
Nikdo, ale nema silu aby rekl, tak a neco se musi delat.
Na to je treba aby nase vlada byla silna. Paradoxem je
ale skutecnost, pise ten pan, ze my nedelame nic jineho
nez proti nasi vlade jen a jen bojujeme. Tim ztraci tato
vlada autoritu a tim padem silu. Vysledek bude prave
proto katastrofalni pro nas pro vsechny.
Tak a co ted ?


40036

08.01.2005 16:26

2004 - rok mučení

2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Videl jste doktore Murte a vasi soukmenovci leho, Lojza, 68, Peshmerga, Ben Hur a dalsi takto smyslejici "lide" fotografie roztrhanych irackych deti a civilistu od AMERICKYCH bomb a raket ?? S tim souhlasite ?? Urcite, jako vzdy, chcete namluvit, ze ty zpropadeni islamsti teroriste, nastrcili pred sebe,jako zivy STIT !! tyto ubohe civilisty. Do hajzlu uz se vsim !!!!!!


Pane Lev,
ano videl jsemm je. Mozna jich bylo vseho vsudy dohromady
asi 50. Mozna vic, mozna min. Vlastni Iranci uz si zabili
za tu dobu kolem 300 deti. Jejich byvaly vudce Saddam za
den zprovodil ze sveta 200 deti, DENNE. To vam vsechno
bohuzel uslo. Bude dobre, kdyz se zapojite do dalsi jake-
koliv debaty s urcitou davkou faktu, nejenom s hromadou
emoci.

Lojza
jeden s takto smyslejicich "lidi"

40038

08.01.2005 20:24

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Za dobu jeho "furerovani" prislo o zivot dva miliony lidi.
To vydelte 12 roky jeho krutovlady a poctem dni.
365 x 12 a pocet dni delte 2 miliony a mate ze to bylo
zhruba asi 450 lidi +. Ze 450 lidi je to asi 200 deti.
Taky jsem musel pouzit kalkulacku. Ale je to tak.
Nemohu si pomoc.
On se s lidima nemazlil. Kdyz byla poslana pomoc detem
na leky a mleko po blokade, tak se jeho ministr zdravot
nictvi optal pri zasedani vlady, kde jsou ty penize ?
Saddam rekl svemu gardovi, doneste pytel na mrtvoly
a avedl telefon a zavolal manzelce ministra a rekl ji
okamzite dojde a odnese si mrtve telo jejiho manzela.
Toho pak pred ocima asi 20 clenu vlady zastrelil.
Asi v lete si muzete precist podrobnossti s jeho
soucasneho soudniho procesu. Asi 14 byvalych ministru
tento horor priznalo pri soucasnych vysetrovani. Tak
tak je tomu pani Ajo.
A taky nasli v pokoji jeho syna pravou nohu jednoho
fotbalisty co nepromenil jedenastku. Nechal mu ji
useknout. Celej taticek. To se deji veci mezi nebem
a zemi. Tento svet potrebuje demokracii. Ti lide
co tam ted zabijeji chteji aby se jejich slavny tatik
Saddam vratil.







40056

08.01.2005 20:33

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Lojza 70.?.?.?

Americke rodiny se rozpadaji, nejsou zadne spolecne hodnoty a tim cela spolecnost znacne upada.

Ano rozpadaji. V Americe kolem 25 % v Cesku v homogeni
spolecnosti taky. Asi tak kolem 45%.

Neni nad homogenni spolecnost, kde se lide nemuseli bat a vedeli, ze dotycny ma podobne hodnoty.

Jake ma hodnoty hodnoty homogeni Prazak pred nehomogenim
clovekem trebas s New Yorku ?

To jen tak na okraj.

40059

09.01.2005 02:12

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Lojza 70.?.?.?

Spravne pane. A jakpak se divate na Americky nacionalismus ?
Lev

Pane Lev
uberte, uberte, kde vy zase jste objevil v USA naciona -
lismu? Nepletete si to zase s necim jinym ? Jako trebas
rasimus, ci kdo vi co vy si myslite.
Uz tech utoku proti tomu hroznemu Americkemu imperialismu
by jsme mel nechat. Vzdyt vam to taky muze ublizit na zd -
ravi.

40088

09.01.2005 02:18

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Souhlasim pane Pelesko - Lev



no a jak jinak ?

40090

09.01.2005 02:29

2004 - rok mučení

2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Je jedno, zdali někdo vraždí pro "zábavu" a druhý kvůli
špinavým penězům! Ten druhý je snad ještě horší!!!!

Peleška Milan -- peleska (zavináč) email (tečka) cz -- 83.?.?.?


Pane Pelesko,
jak to ze vam uniklo to, ze se USA ztraci touto valkou
miliony a miliony ? Ze pozorne nectete noviny a ctete
jen to co se vam libi ? Musite cist vsechno. Ti Americane
tam v tom Iraku podle me se jen brani, to ti vasi hrdinove
vrazdi hlava nehlava vsechno co je zive kolem. Svoje lidi
a deti jindy zase Americke vojaky.

40092

09.01.2005 02:42

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Lojza 70.?.?.?

Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim křižáci na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve výrazech opatrnější.

%0

Vazeny pane nulove procento,
to se taky rikalo o Cechoch co pod vedeni vedenim Barbarosy
jedli u Italskeho Milana deti. Skutecnost vsak byla takova
ze si je udelali ty deti jako figuriny s chleba. S tema
krizakama to bylo stejne. Slo tedy jen o psychologickou
valku. Tak vyhrnte si rukavy a znova se puste do studia Encyklopedii.


40095

09.01.2005 04:11

Zločincem snadno a rychle

RE: 30 let by mu meli naparit!

Lojza 70.?.?.?

.

ALE JSEM POD TRVALÝM DOHLEDEM FBI !

Peleska

No jestli si pan Peleska veri nabozenskym fanatikum
tak je to vylozene jen a jen jeho vec. Na druhe strane
vlada US fanatikum (jak nabozenskym tak politickym )
neveri a proto ochranuji sve obcany. Kricifix pane
Peleska, ani toto vam pro Boha nedoslo ?
Dnes pisete o moznosti, ze se da koupit v USA tank
zitra tady budete psat ze i ponorka. Do tydne prijdete
sem s letadlovou lodi.
Pane Boze, ne aby vas pan Stwora vymazaval. Kdo by nas
potom tady bavil, jako vy ? Ja jsem dnes dost nemocny
dokonce s horeckou, ale vzdycky vstanu a jdu se podivat
co tiskova kancelar "Peleska a spol" zase noveho obje -
vila. A veskere depresivni nalady jsou pryc.







40104

09.01.2005 15:45

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Lojza 70.?.?.?

Mily pane Hade.
A proc bych si to nemohl myslet ? Ja si myslim, ze
moje uvaha o financich ve valce s terorismem je mnohem
lepsi, nez slepa nenavist pana Pelesky ke vsemu co
je americke. On napsal, ze americane svou valkou
jdou jen po "spinavych" penezich. Ja jsem si dovolil
s nim jen nesouhlasit. Vsimnete si , ze kazda jeho
veta je jen komunisticka frazeologie. Stejne jako
treba mnoha dalsich lidi zde. Moc me to pripomina
nabozenskou frazeologii. Neni to originalni mysleni.
Na otazku viry vam odpovi kazdy verici naprosto stejne
jak ve Vladivostoku, tak v New Yorku. Stejne tak se
vyjadruje pan Peleska o americkem imperialismu.
Vy opravdu si taky myslite, ze valkou se delaji penize ?
Tak jak nas to ucili v socialistickych skolach. No
budis vam to prano.


40129

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 0

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 1

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 2

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 733 476