Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Vladimír Stwora

Nalezeno 4071 příspěveků, 77 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

03.07.2004 14:30

Jak se masíruje veřejné mínění

RE: Jak se masíruje veřejné mínění

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Stačí vám, když vám napíšu, že z Kanady si jezdím léčit své astma do Ostravy? To jsou věci.

30423

03.07.2004 22:19

Jak se masíruje veřejné mínění

RE: Jak se masíruje veřejné mínění

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Milý Groviku, nedá mi to, abych nezareagoval. Vy jste typický příklad militantního nekuřáka. Celý článek byl o tom, že se nepodařilo prokázat škodlivost pasivního kouření. Přesto si tady klidně znovu napíšete, že kuřák, který si před vámi zapálí, vám poškozuje zdraví. To je demagogie a fanatická nenávist vůči kuřákům. Kdybyste napsal pouze, že vám kouř vadí, tak to beru. Ale vy to maskujete do závěrů "vědeckých zpráv" produkovaných junk science.

Klidně si to dělejte dále. Ale pamatujte na jedno: K manipulování davem a vyvolání nenávisti jsou potřeba dvě ingredience: (1) junk science a (2) následná široká prezentace v médiích. Pomocí těchto dvou věcí se dá dokázat cokoliv. Dnes jsou na tapetě kuřáci, což vám vyhovuje. Zítra to může být kdokoliv, kdo se nějak znelíbí estabilšmentu. I vy.

30429

04.07.2004 00:22

Jak se masíruje veřejné mínění

RE: Jak se masíruje veřejné mínění

Vladimír Stwora 24.?.?.?

[smích] Vy jste mě tedy rozesmál. Jestli dobře rozumím vaši otázce, tak se mě ve skutečnosti ptáte, zda, vzhledem k jisté opozici této stránky vůči systému, je bezpečné se tady přihlásit.

To vám ale nemohu odpovědět. Závisí na míře připosranosti každého z nás. Někdo se bojí stínu, jiný je ochotný nést kůži na trh za cenu toho, co si myslí, že je pravda.

Nemohu vám zaručit, že Zvědavec není sledovaný. Ale současně myslím, že šance, že by někdo po vás šel kvůli vaším příspěvkům je asi stejná, jako šance, že třikrát za sebou vyhrajete první cenu v lottu a po poslední výhře na vás spadne meteor a zabije vás.

Ale jednu věc bych chtěl napsat. Totiž bojíme se všichni. Já také. Kdo tvrdí, že se nikdy nebál, lže, anebo má porušeno vnímání nebezpečí a pud sebezáchovy. Je to jen otázka překonání toho strachu. Jestli se vám podaří ho překonat, najednou zjistíte, že jste svobodný - i kdyby se systém třeba stavěl na hlavu, aby vám dokázal opak.

30434

04.07.2004 02:50

Losna nebo Mažňák?

RE: Losna nebo Mažňák?

Vladimír Stwora 24.?.?.?

V tom, co jste napsal, je hodně pravdy. Souhlasím skoro se vším - až na ty soukromé kliniky. Já bych byl pořád pro. V každém případě ta věc je složitější a nedá se odbýt vysvětlením jednou větou, jak jsem udělal já.

Takže k té vaší diagnóze kanadského zdravotnictví bych ještě přidal politikaření pomocného zdravotního personálu, neustálé jejich stížnosti typu nejsou lidi, když ve skutečnosti už teď jsou nemocnice pomocným personálem přeplněné - při nedávném drobném vyšetření a odběru krve v nemocnici jsem postupně prošel rukama asi sedmi administrátorských pracovnic.

Souhlasím s vámi, že to, co chybí, jsou doktoři, ale i to je uměle vyvolaný stav. Doktorů by bylo dost, kdyby to jen lékařská komora povolila, kdyby akceptovali diplomy z jiných zemí, a kdyby přijali na univeristy více zájemců. Už teď přijímají jen asi každého dvacátého.

Zkrátka a dobře, zdravotníci nás v podstatě vydírají. Jejich snahou je profit. A politici nám, jako obvykle, lžou.

30438

04.07.2004 15:12

Jak se masíruje veřejné mínění

RE: Jak se masíruje veřejné mínění

Vladimír Stwora 24.?.?.?

>Chtel bych jen dodat,ze to hlavni nac jsem se ptal je
>to,jestli to legracni riziko prihlasit se a psat pod
>nickname dava vubec smysl.Neni to vcelku jedno?

Aha, tak to se omlouvám. Nepochopil jsem otázku. Proč to používání nicku nazýváte rizikem? Podle mě to jedno je. Kdyby někdo moc chtěl a měl papír s příslušnými razítky, vytáhne od providerů všechna jména diskuterů včetně adres a telefonních čísel.

>Spis
>priposrani me pripadali ti,kteri se za nick schovavaji.

Ale samozřejmě. O tom jsme přeci psali mnohokrát. Chci-li, aby mé názory byly brány vážně, musím se pod ně podespat. To jinak nejde. Pokud se nepodepíšu, tak jenom tak tlachám.

Pravdou bohužel je, že i tím tlacháním dokážu pěkně vytočit a urazit.

>Verim,ze Vy take nemate radost,kdyz vidite,jak
>si lide plivou do tvare na Vasich strankach a k nicemu to
>nevede.

Není velký rozdíl mezi jinými fóry třeba i v angličtině. Jen si přečtěte příspěvky na www.kuro5hin.prg

>Treba casem Cesi najdou cestu k sobe a zkusenosti,tak
>opovrhovanych emigrantu,pridou vhod.

V tom jsem pesimista.

30446

04.07.2004 17:07

Zahlcen spamem a viry

RE: Zahlcen spamem a viry

Vladimír Stwora 24.?.?.?

Ježíš, to je šikovné. [smích] Ale opravdu to roboti nenajdou? Že by na takový jednoduchý trik tvůrcové robotů nepřišli?

30447

05.07.2004 19:34

Domnívám se, že k dalšímu jedenáctému září zatím nedojde

RE: Domnívám se, že k dalšímu jedenáctému září zat

Vladimír Stwora 24.?.?.?

>Pane Stwora, (západní) svět neovládají temné sionistické
>síly, ale korporace bez etnické, náboženské a politické
>příslušnosti...

A kdo vlastní ty korporace?

30467

15.12.2012 00:43

Uvidíte hudební inscenaci Já, Georg Friedrich Händl

RE: Uvidíte hudební inscenaci Já, Georg Friedrich Händl

Vladimír Stwora 205.?.?.?

test

30675

15.07.2004 03:29

My vás tím antisemitismem utlučeme, i kdybychom si ho měli sami vyrobit

RE: My vás tím antisemitismem utlučeme, i kdybycho

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Zadejte si do Google "fake hate crime". Mně to našlo skoro 99 tisíc odkazů: http://www.google.com/search?q=fake+hate+crime&sourceid=firefox&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Projděte si několik stran. Uvidíte, že zdaleka nejde jen o ty tři mnou dokumentované případy.

30934

15.07.2004 20:52

My vás tím antisemitismem utlučeme, i kdybychom si ho měli sami vyrobit

RE: My vás tím antisemitismem utlučeme, i kdybycho

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Jistý David Garkish skutečně existuje a píše pro MF Dnes. Jestli jste to vy, to nevím (vaše ip adresa není z MF Dnes). V každém případě bych rád odpověděl.

Milý pane,

buďte bez obav. My už brzy vymřeme. Svět a budoucnost patří typům, jako jste vy: pokrokovým, kosmopolitním, otevřeným, nezaujatým.

Co na tom, že jen opakujete pohodlné názory většiny, vnucené vám, ani nevíte kým? Co na tom, že jste dávno ztratil pud sebezáchovy, hrdost nad vlastní rasou a národem? Co na tom, že si kálíte do vlastního hnízda, rozpletáváte vazby, na kterých stojí naše společnost? O to vám přeci jde, že?

A když už neumíte vyvrátit článek po stránce obsahové, usvědčit autora ze lží, alespoň ho označkujete ho za rasistu a homfoba. Tím každou další diskuzi zrušíte. Vy sám jste se se pasoval do role soudce. Je to typická reakce vás "nových lidí".

30971

18.07.2004 01:28

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Přesně tak jsem to myslel. Děkuji.

31058

18.07.2004 22:43

Zvědavec pro PDA

RE: Zvědavec pro PDA

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Ujistěte se, že máte povoleny cookies.

Opera rovněž umožňuje povolit cookies selektvně podle website (ostatně stejně jako IE a další). Pokud chcete mít cookies zakázány by default (což není špatný nápad), povolte je alespoň pro vybrané stránky, v tomto případě Zvědavce. Jinak vám to bude fungovat mizerně.

31083

19.07.2004 16:46

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Nechápu. V čem je problém? Kdy říkáte "přihlásím se", znamená to, doufám, že vložíte své userid a heslo do rámečku vpravo nahoře na titulní straně.

Další možnost je, že nemáte povoleny cookies. Bez cookies má systém tendenci vaše přihlášení občas (dost často) "zapomenout".

31105

21.07.2004 00:21

Za protibushovské tričko do vězení

RE: Za protibushovské tričko do vězení

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>...ale i tak je Vas titulek bud
>- umyslne zavadejici
>- spatne prelozeny
>
>so please which one is it???

Hyperbola. Nadsázka. Toť vše.

31156

21.07.2004 14:25

Jsem pro trest smrti

RE: Nejsem pro trest smrti

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Proti humanistům nemám vůbec nic. Naopak. Mám ale hodně proti humanistům. Lživým falšeným (cenzurováno), kteří to slovo zneužívají, obracejí na rub, a v jeho jménu páchají zvěrstva sloužící především jejich zájmům a touze po moci.

31182

21.07.2004 14:32

Jsem pro trest smrti

RE: Jsem pro trest smrti

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Musim souhlasit, trest smrti neodradí všechny zločince ale
>část jistě ano.

Chtěl bych jen upozornit na něco, co jsme v článku zapomněl. Trest smrti není ani tak proto, aby odrazoval, jako spíše aby signalizoval té slušné části společnosti, že existuje právo. Aby rodiče mohli bez obav učit děti: vidíš, tohle je zlo a tohle je dobro. A kdo udělá něco zlého, dopadne to s ním tak a tak.

Odrazovací efekt na lidi asociální je minimální. Vždy budou ve společnosti vrahové, jako tam vždy bude prostituce a drogy.

31183

21.07.2004 14:34

Jsem pro trest smrti

RE: Pane Stwora

Vladimír Stwora 69.?.?.?

To by bylo ale mučení. A msta. A proti tomu jsem ostře. To bychom se snížili na jejich úroveň.

31184

21.07.2004 16:54

Jsem pro trest smrti

RE: Co je špatného na prostituci?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Ale samozřejmě. Prostituce je práce jako každá jiná. A někdy je to docela dřina.

31189

21.07.2004 18:51

Jsem pro trest smrti

RE: Jsem pro trest smrti -...dokud nejsem v cele s

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Svůj příspěvek bych zakončil dvěma citáty:
>Trest smrti je legalizace vraždy. Václav Havel

Aha. No, kdyz to rika humanista Havel, tak to bude jiste pravda.

31193

21.07.2004 20:32

Jsem pro trest smrti

RE: Jsem pro trest smrti

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Bylo by možné udělat pro jednou vyjímku a mé 3 příspěvky
>sloučit do jednoho velkého v tom pořadí, v jakém byly
>vkládány?

Ne. Tyhle úpravy jsou pracné a nedělám to, pokud to není absolutně nutné. Když totiž vyhovím jednomu, začnou se na mě obracet další, že chtějí dodatečné změny.

31197

22.07.2004 06:42

Jsem pro trest smrti

RE: Nejsem pro trest smrti

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Máte pravdu. Omlouvám se. A sám jsem se zcenzuroval.[mrknutí jedním okem]

31232

22.07.2004 17:10

Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

RE: Tak jak to vlastně je s tím kouřením?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Díky za hlas rozumu.

31257

23.07.2004 00:40

Jak na psy?

RE: Co za teoreticko - humanisticke blaboly...

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Tak nějak jsem nepochopil, co chcete svým příspěvkem říct. Kromě toho, že chcete Viliama zesměšnit. Tak nám prozraďte, jaký je podle vás správný postup v případě napadení.

31274

25.07.2004 19:59

A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

RE: A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

No dobře, ale tohle je styl lolita.

Já vím, že když zadáte heslo "lolita" tak vám to vyhodí kvanata stránek. Stejně tak např. heslo "children modelling" nebo "nudismus". Vždyť o tom píšu. Ale je to hard core porno, které by zdůvodnilo deset let kriminálu za takový pohled? Budeme tohle kriminalizovat? Je to zneužívání dětí?

A navíc nebyl bych si jistý, jestli některé ty stránky (možná většinu) nezřídila policie a neregistruje vstupy.

Konkrétně ten váš příklad: Fotku, kterou uvádíte, uveřejnili na iDnes a tam je také uložena. Samotné stránky lolitas-art.com (odkud je údajně původní originál) jsou nějaké podezřelé. Nepodařilo se mi to vůbec otevřít. Jejich ip adresa je 205.177.28.4, když se dotazujete, komu tato adresa patří, dostanete odpověď CAIS Internet CAIS-CIDR-BLK1. Žádné, jméno, adresa, email ani země. Závěr si vyvoďte sám.

31385

26.07.2004 00:03

A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

RE: A prosím pěkně, kde ty stránky vlastně jsou?

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Ale: když se v tom článku píše, jak je těžké narazit na fota
>opravdových lolit,tak tvrdím,že je to snadné, záleží spíš na
>tom, jaký použijete vyhledávač.

Omyl. V tom článku se nepíše, že je těžké najít fota opravdových lolit. V tom článku se píše, je že je těžké najít hard core dětské porno.

Jenom mě, prosím, nezasypejte odkazy na důkaz, že to jde. Stejně na ně klikat nebudu, při vědomí, že - a to se také v článku píše - to jsou s největší pravděpodobnosti pasti. Pokud by se tu přeci jen nějaký odkaz objevil, upozorňuji, že to budu mazat. Nejen kvůli sobě, ale i proto, abych ochránil ostatní čtenáře.

31400

26.07.2004 15:29

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

RE: Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľu

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Nádhera.

31425

29.07.2004 18:37

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free spe

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>jojo, synku, nejak se nam to tu toci doleva!!!

Omyl. Podle mě se to netočí doleva. Pouze to směřuje k totalitě. Totalita může být jak levá, tak pravá. Lhosteno jak to nazýváme, má to vždy stejné průvodní symptomy.

31527

30.07.2004 01:33

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free spe

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Je za článkem.

31545

30.07.2004 20:34

Co vy na to?

RE: hajtla

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Chcete říct, že vaše strana barikády to nedělá? A co tohle (cituj z článku Rukověti politicky korektního zde ve Zvědavci http://www.zvedavec.org/humorSQL.php?clanek_id=489 ):

O: Hodně jsem slyšel o novém slovníku PC, ve kterém se nahrazují slova jako "černý", "indián", apod.

Ano, to je také součástí hnutí PC. Podívejte se: způsob, jakým o některých lidech smýšlíme, je přímo závislý na slovech, které k tomu používáme. Vezměte si například slovo "černý". Proč by měl být někdo posuzován podle barvy své kůže?

O: Chcete říct, že by měl být posuzován podle svého charakteru?

Ne. Chci říct, že by měl být posuzován podle toho, odkud přišli jeho předkové. Byl-li váš pra- pra- pradědeček původem z Afriky nebo Asie, měl byste být tímto faktem označen. A můžete dokonce požádat o zvláštní stipendium!

O: V mé krvi koluje mix Francouzů, Němců, Angličanů a Rusů. Mohu o to stipendium také požádat?

Ne. Žádné stipendium není dostupné bílým mužům. Ledaže byste byl ženou. Pak byste měl celou škálu stipendií.

O: Běloch z Libye nebo Egypta je přece také Afro-Kanaďan, ne?

Po technické stránce ano. Ale není to ten druh Afro-Kanaďana, o který nám jde. Chci říct, my tady ve skutečnosti míníme barvu kůže, ačkoliv předstíráme, že ne. Podobný příklad: běloch z Jihoafrické republiky také není Afro-Kanaďan.

31575

31.07.2004 15:04

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Ajo,

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Muj osobni nazor muze byt jakkoliv omylny, ale myslim si, ze
>v dnesni situaci terorismu je nutne lidi co nejvice
>roztridit do tech skatulek co tak nemate rada (here comes
>the drapek [smích]. Udela to pro ty, co nas maji hlidat vetsi
>prehled.

Promiňte, že se vám míchám do debaty. Můžete, pane 68, na chvíli zavřít oči a pokusit se představit si alespoň na par vteřin, že ten terorismus, kterým pořád operujete jako důvodem všech opatření, přichází z těch stejných míst, které pak zavádějí restrikce a omezení? Že žádný Osama, žádní Arabi ve skutenosti nevyvolali 11. září? Jinými slovy, že ten problém je umělý?

31593

31.07.2004 16:02

Šlapat na paty Velkému bratrovi

RE: Šlapat na paty Velkému bratrovi

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Krok za krokem, pomalu, ale jistě to přichází. Začíná to nenápadně, jako všechno velké svinstvo. A lidi jdou jako ovce na porážku. Strašné.

Děkuji za zajímavý příspěvek.

31597

31.07.2004 16:42

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Ajo,

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Na rozdil od pana Stwory,si stale neumim predstavit,ze by
>mohl zverstva typu 9-11 provest nekdo "domaci"(a to ani se
>zavrenyma ocima)...

Děkuji, že mi otevíráte oči. A jsem myslel, že ta opozice zde pramení z nechuti vůči Zvědavci jako takovému. A ti lidé opravdu věří, že by vláda něco takového nebyla schopna.

Je mi jasné, že vás nepřesvědčím, dokud nebude pozdě (a pak už to bude jedno). Ale je alespoň mou povinností se o to pokusit. Jestli máte chvilku, podívejte se sem: http://www.whatreallyhappened.com/ARTICLE5/.

31599

31.07.2004 18:02

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Ajo,

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Vy jste příliš etická. Máte hluboko pod kůži víru, že lidi jsou vlastně dobří. Vycházíte přitom z přesvědčení, že vy sama byste nic takového nebyla schopná udělat - tudíž ani nikdo jiný. Je to hluboký a tragický omyl.

Věřím tak, jako vy, že lidi jsou opravdu většinou dobří (proto s nimi vlády tak štípou). Bohužel se v populaci nachází určité procento zrůd a tento fakt je nutno přijmout.

Systém, který existuje, umožňuje těmto kreaturám dostat se k moci. Nevybírá totiž své vůdce na základě jejich schopností, ale jen podle tvrdostí jejich loktů a nedostatku etiky. Čím větší kreatura - tím větší šance, že bude úspěšná. Ale to přeci víte.

Takže rada na závěr: Nesuďte podle sebe a podle čistoty své duše. Suďte podle jejich skutků. A počítejte přitom s nejhorším.

31603

31.07.2004 18:58

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Ajo,

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Paní Ajo, lidí jsou většinou dobří. Jinak by nemělo cenu žít.

31607

31.07.2004 20:22

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Pane Stwora, pani Ajo.

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>ja kdyz zavru oci, tak nevidim jen 11 zari 2001, ale vidim
>Videnske letiste, vidim unesena letadla a zaparkovana v
>posti v roce 1972, vidim terorismus v Rime, vidim hozeni
>cloveka ve wheel chair pres palubu lodi, vidim bombardovani
>ambasads v Africe, a tak dale, a tak dale.

To je dobře, že to vidíte. Já to vidím taky. Ale o tom, že terorismus existuje, se snad nepřeme. Přeme se o to, kdo je jeho původcem.

A odpověď není až tak složitá, pokud jsme schopni odpovědět si na základní otázku komu to prospělo?. A pak taky doporučení sledujte tok peněz.

31614

31.07.2004 21:03

Chceš protestovat? Klidně. Ale jen ve free speech zone!

RE: Pane Stwora

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Nedělám si žádné iluze o mírumilovnosti Arabů. Konečně jsou to původem také semité. Jsem si jistý, že kdyby mohli, zakroutili by nám krkem. Jenže v posledních létech se jejich viditelná odlišnost, náboženství, neústupnost a to, že sedí na světových zásobách ropy, někomu moc hodí do krámu.

Arabům jde dnes o hubu, bojují o přežití. Každý další útok v jejich jménu jen zhoršuje jejich vyhlídky. A tak blbí nejsou, aby si to neuvědomovali.

Proč se nemůžete smířit s myšlenkou, že některé země vyvážejí terorismus jako jiné země třeba banány?

31618

01.08.2004 00:52

Prostě jen špatný nápad

RE: Prostě jen špatný nápad

Vladimír Stwora 69.?.?.?

>Nevim jak se mne to stalo, ale souhlasim s Albertem.

Já také.

31640

01.08.2004 01:07

Šlapat na paty Velkému bratrovi

RE: Šlapat na paty Velkému bratrovi

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Poslyšte, pane Lve, už delší dobu si všímám ladění vašich příspěvků. Nelíbí se mi.

Berte to jako varování. Buďto budete psát slušně a bez urážek, nebo se i vy dostanete na tzv. watch list. To by znamenalo, že každý váš příspěvek projde před uveřejněním mou cenzurou.

31643

01.08.2004 02:18

Šlapat na paty Velkému bratrovi

RE: Šlapat na paty Velkému bratrovi

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Pane Lve nepřekrucujte. Pravidla platí pro všechny stejně. I pro mně.

31648

01.08.2004 04:18

Šlapat na paty Velkému bratrovi

RE: Šlapat na paty Velkému bratrovi

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Ujišťuji vás, že ben hur bude stejně cenzurován, jako každý jiný. V tom vámi uváděném příspěvku jsem si nevšiml dalších nadávek. Nečetl jsem to dost pořádně. Omlouvám se.

31651

01.08.2004 15:24

Zahmlievači

RE: Zahmlievači

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Pane Včeličko mírněte se. Váš příspěvek je plný despektu a urážek, aniž byste přednesl jediný protiargument.

Vaše komentáře sleduji už delší dobu se vzrůstající nechutí. Berte to jako varování.

31670

08.08.2004 18:48

Domnělý teror - cesta k totalitě a válkám (1. díl)

RE: Domnělý teror – cesta k totalitě a válká

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Díky, opravím. [smích]

31886

10.08.2004 05:51

Domnělý teror - cesta k totalitě a válkám (2. díl)

RE: Domnělý teror - cesta k totalitě a válkám (2.

Vladimír Stwora 69.?.?.?

Tohle jsem také nevěděl. Čím dál víc to vypadá, že všechny války, které kdy USA vedly, byly útočné a na základě vylhaných důvodů. Pletu se nebo ne?

31936

10.08.2004 14:49

Domnělý teror - cesta k totalitě a válkám (2. díl)

RE: Domnělý teror - cesta k totalitě a válkám (2.

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Co si mám myslet o čtenáři, kterému splývá rozdíl mezi autorem a překladatelem?

Co si mám myslet o čtenáři, který útočí a zesměšňuje, ale nedokáže se ani pod své útoky podepsat skutečným jménem, a dokonce mění i přezdívky. (dříve to byl Stříšky /Max/, teď se podepisuje Honzík)?

Tu April Glaspie opravím. Opravdu jsem nevěděl, že je to žena. Ale ať to byl třeba hermafrodit, změnilo to něco na faktu, že Bush slíbil Saddamovi beztrestnost za obsazení Kuvajtu a pak ho věrolomně napadl?

31947

13.08.2004 14:48

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky, gramatické chyby opravím. A co se černého textu na bílém pozadí týče, to tam snad je, ne?

32055

13.08.2004 16:59

Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

RE: Bobby Fischer je blázen, tvrdí kanadské noviny

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Děkuji za kvalitní doplnění. O tom IRS jsem nevěděl.

32063

15.08.2004 19:51

Explorer plný chyb

RE: Explorer plný chyb

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Mám Mozillu 1.6. Hned jsem to šel vyzkoušet. Takhle to vypadá u mě při 150% zvětšení:
http://www.zvedavec.org/images/4/mozilla_150_procent.jpg
Netvrdím, že si vymýšlíte. Pouze že k tomu může přispívat více důvodů. Můžete, prosím, sdělit OS a eventuálně poslat snímek obrazovky, ať to vidím? (Pište mi email, nemusíme s tím zatěžovat ostatní.)

32101

15.08.2004 20:51

Explorer plný chyb

RE: Explorer plný chyb

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Když jsem psal o tom, že MS IE nedodržuje normy, měl jsem na mysli W3C standard, který většina slušných prohlížečů plní. O MS by se v tom směru daly psát romány. Jen namátkou se podívejte na stránky Petra Stáníčka, jak radí webovým designerům, jak se vypořádat s "nepřesnostmi" a "nepochopením zadání" programátorů MS IE: http://www.pixy.cz/blog/2003_11_archiv.html#1069419461 nebo http://www.pixy.cz/blog/2003_08_archiv.html#1061885333.

V mém problému snad ani o nedodržení normy nešlo. Je to chyba úplně základní. Asi jako byste si kupoval auto, zkoušel jak akceleruje a jak sedí v zatáčkách, ale nenapadlo by vás zkontrolovat, jestli tam továrna vůbec namontovala chladič.

To je přesně to, co jsem nezkontroloval. Jinak každou změnu designu stránky samozřejmě pod MS IE prověřuji. V tomto případě nešlo o změnu designu.

32108

15.08.2004 21:18

Explorer plný chyb

RE: Explorer plný chyb

Vladimír Stwora 70.?.?.?

V době, kdy jste to zkoušel, už adresace s lomítkama zřejmě fungovala jen částečně. Vrátil jsem skripty php zpátky do původního stavu.

V .htaccess jsem ale příkazy pro RewriteRule zatím ponechal. Tzn., pokud to zkoušíte teď, dostanete poloviční výsledek - adresář se najde, ale budete mít rozhozený layout.

32109

15.08.2004 21:29

Explorer plný chyb

RE: Explorer plný chyb

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Emaily jsem dostal, ale nedaří se mi odpovědět. Uvedl jste špatnou adresu. Chyba, kterou dostávám je tato: :
Sorry, no mailbox here by that name.

Jinými slovy, ta adresa na této doméně neexistuje.

32110

15.08.2004 23:58

Explorer plný chyb

RE: Explorer plný chyb

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Ne, protože MS k tomu nemá mandát. Nemůže diktovat světu (a internetu) jak mají věci vypadat. Pamatujme na to, že MS nevlastní internet. Pokud to připustíme, tak jsme se vzdali další svobody rozhodovat ve prospěch jedné firmy.

Navíc MS nemá patent na rozum. Dělají spousty chyb a tlačí nám způsoby, které vyhovují především jim. Světové konsorcium W3 je přeci jen méně závislé, už proto, že je neziskové.

Je ale pravdou, že MS jedná z pozice síly, a že v dějinách máme celou řadu příkladů, kdy někdo jedná z pozice síly a diktuje normy.

32116

17.08.2004 00:53

Alchymista

Paním Aji, Jarce a panu Peleškovi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky za tipy. Heriota znám a souhlasím, že také patří do té malé skupinky. Jindřišku Smetanovou a Juráčka neznám, ale určitě se po nich podívám.

32152

17.08.2004 06:45

Tak už je to jisté: jsem dědkem

RE: Tak už je to jisté: jsem dědkem

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Znamena to, ze misto "divka tydne" se tam
>ted bude objevovat "babicka tydne?"

A víte, že to je dobrý nápad? [smích] [velký smích]

32169

18.08.2004 15:22

Explorer plný chyb

RE: Pouzijte tag BASE

Vladimír Stwora 70.?.?.?

A co myslíte, že jsem tam měl? Teď už to tam nenajdete, vrátil jsem to zpět, ale tag base byla nutnost i pro další prohlížeče. Bez toho nefungovala dobře ani Opera a Mozilla.

32235

23.08.2004 16:23

Zázraky se dějí

Zázraky se dějí

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Tady vyšel poměrně vyčerpávající rozbor:

http://globalresearch.ca/articles/CHO408B.html

Závěr článku: Možná se několika lidem mohlo podařit uskutečnit hovor z paluby letadla, ale s přihlédnutím k technologii z roku 2001 je to vysoce nepravděpodobné. Část oficiální zprávy o hovorech z unesených letadel byla určitě fabrikována.

32427

25.08.2004 03:45

Tak už je to jisté: jsem dědkem

Tak už je to jisté: jsem dědkem

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Děkuji všem za gratulace. Potěšili jste mě, až je mně z toho skoro do breku. [pláč]


Osobně si myslím, že gratulovat není k čemu. Spíše snad bychom si měli přát, aby všechna mrňata, která se dnes rodí, zažila alespoň takový život, jaký jsme měli my.

32514

25.08.2004 17:53

Zvědavec pod útokem DoS?

RE: Technicka

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>DDoS: nemusi je ovladat jednim povelem, staci, kdyz je
>prinuti posilat pozadavky v priblizne stejnou dobu.

Ano. Pokud zvládne přepočet v různých časových pásmech. [smích] Většinou se k tomu účelu ale používají trojské koně - prográmky, který se prostřednictvím viru usídlí v počítači nic netušících majitelů, a pak poslouchají na vybraném portu a čekají na příkaz zvenčí. Je to mnohem jednodušší a účinnější než nastavení na určité datum a hodinu natvrdo.

32546

26.08.2004 22:25

Takové docela normální zatčení

RE: Takové docela normální zatčení

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Ale jen jestli to neni pouze vypadek jednoho
>zakomplexovanyho policajta?

Obávám se, že nemáte pravdu. Ta akce není úletem jednoho blbce. je typická. Odráží současné společenské klíma, kde hon na pedofily dospěl od hysterie k fanatismu.

32584

28.08.2004 14:30

Přísně střežené tajemství

RE: Přísně střežené tajemství

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Děkuji. Odkud jste ten štítek vzal?

A víte, co je legrační? Že tam výrobce přímo nabádá, ať si to porovnáme před koupí (Compare the energy use before you buy). Tomu říkám pokrytectví nejhoršího kalibru. Tentýž výrobce se totíž důkladně snaží, aby nebylo co porovnat.

32633

28.08.2004 14:41

Zvědavec pod útokem DoS?

RE: Pro pana Stworu

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Nejste sám, který si na to posledních pár dnů stěžuje. Budu to muset vrátit do semi-původního tvaru. Mluvím o skriptu, který používáme tady v diskuzích.

Má s tím ještě někdo další problémy?

32634

29.08.2004 03:12

Přísně střežené tajemství

RE: Přísně střežené tajemství

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Prave se divam na mou mys(teda PC mys) a zespodu je udaj,
>kolik to "zere"...

Máte pravdu, je to tam! 3V, 20mA u mé myši. Ale mě nenapadlo to tam hledat. Já jsem to čekal spíše na obalu, abych se podle toho mohl rozhodnout.

32659

29.08.2004 15:31

Američané opět objevili Ameriku: Izraelský špión ve vedení Pentagonu!

RE: Američané opět objevili Ameriku: Izraelský špi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Jak jsem to mohl splést? Díky, oopravím.

32678

29.08.2004 16:05

Zvědavec pod útokem DoS?

RE: Pro pana Stworu

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Zkoušel jsem na čistokrevných Windows XP s MS IE 6 a vše fungovalo, jak mělo - aniž bych předtím zasahoval do programu.

K těm problémům: Změnil jsem před týdnem jazyk z HTML na XHTML a to si vyžádalo rozsáhlé změny v každém skriptu. Předpokládám, že problémy vznikly nevyčistěnou cache memory a přechodnými soubory, kde ještě byly pozůstatky html kódu.

32680

30.08.2004 03:43

Zvědavec pod útokem DoS?

RE: Pro pana Stworu

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Vypadá to, že některé znaky v příspěvku mohou být problém. Zkoušel jsem většinu a všechny prošly, ale jeden nikdy neví.

Doporučuji tohle: než kliknete na Odeslat, uschovejte si přesný text do clipboard (schánky) pomocí ctrl-a a ctrl-c. Pokud ten případ nastane, a příspěvek ne a ne vstoupit, oteřete si email, a pomocí ctrl-v do něj přeneste, co jste chtěli vložit. A to mi pak pošlete. Velmi mi to pomůže.

Díky.

32697

31.08.2004 15:47

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Proč jsem použil GET a ne POST

Vladimír Stwora 70.?.?.?

No dobře, já jsem věděl, že to budu muset vysvětlit.

Především uznávám, že metoda POST je preferovaná, je malinko bezpečnější (uživatel nevidí parametry a nemůže s nimi až tak lehce manipulovat.) Na druhé straně pokud někdo chce škodit a malinko tomu rozumí, se podívá do textu stránky a najde tam vše, co potřebuje.[smích]

Ruku na srdce, nepramení ta všeobecná neoblíbenost metody GET tak trošku ze skutečnosti, že ji MS špatně podporuje? To ale přeci vůbec nemusí znamenat, že je horší.

Celou dobu jsem zde používal metodu POST. Metoda GET mi byla tak nějak implicitně vnucena přechodem na přátelská URL. Namísto nazory.php?clanek=123 teď píšeme nazory_123.htm. Modul mod_rewrite přepíše přátelskou url do formátu s otazníkem. A to je vlastně GET. A protože po celou dobu komunikace v diskuzi (stránkování, odpovědi) se to přátelské url udržuje implicitně, rozhodl jsem se, že tedy u metody GET zůstanu. Nevím, co by to dělalo, kdybych kombinoval metody a některé parametry posílal přes GET a jiné přes POST. Zkušební testy, které jsem podnikl se zdály být ok, ale kdo ví, zda by si s tím poradily některé obskurnější prohlížeče. V každém případě to není doporučená metoda. Mělo by být buď GET nebo POST, ale ne obojí současně.

Kdž jsem nad tím přemýšlel hlouběji, došlo mi, že i když je metoda GET vytlačována, má přeci jen určité výhody. Např. lze si stránku se zajímavou dizkuzí uschovat do bookmarks, lze ji poslat poštou. To u metody POST nepřicházelo v úvahu.

Samozřejmě bych to dokázal zkombinovat, kdybych moc chtěl, ale já jsem se skutečně naštval, když jsem včera zjistil další omezení MS IE a tak nějak jsem se vnitřně naladil do bojového ducha proti dalším ústupkům MS.

32777

31.08.2004 16:08

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Vladimír Stwora 70.?.?.?

To není kolektivní trest (a pokud ano, ten trest na vás uplatňuje MS, ne já). To je snaha o vytvoření protitlaku. MS tlačí na každého jednotlivého uživatele jejich systému. A my pořad ustupujeme jejich zhovadilostem. Něco nefunguje pod MS IE, i když by podle světového standardu mělo? Přizpůsobíme tedy světový standard.

Výsledkem je, že obyčejný uživatel, kterému je to srdečně jedno a chce jen surfovat, nevidí důvod, proč by měl měnit zaběhnuté zvyky a přecházet na něco jiného.

Já se snažím, aby ten důvod, proč přejít na jiný prohlížeč, viděl každý - i ten obyčejný uživatel. Jinak to můžeme zabalit a všichni se stát otroky MS.

Snažím se a budu se snažit, aby tyto stránky odpovídaly světovým normám a standardům. Pokud zde najdete něco, co tyto standardy porušuje, dejte mi vědět, a já to opravím.

32781

31.08.2004 18:47

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Proč jsem použil GET a ne POST

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>ak si do bookmarkov vlozite metodu GET, pri kazdej navsteve
>bookmarkov svoj prispevok vlozite znovu. GET by malo byt
>pouzite, ak od serveru niech chcete dostat (napriklad
>zobrazenu diskusiu) a POST, ak mu chcete nieco poslat.

Prosím vás netahejte mě za slovo. Samozřejmě, že si nebudete do bookmarks vkládat adresu s čerstvě vloženým příspěvkem.

Jde o konzistenci. Když už se číslo článku stalo součástí htm adresy (díky mod_rewrite), tak to chci držet, a jeden z důvodu, který pro to hovoří, je právě skutečnost, že takto upravená url adresa je posílatelna jako odkaz nebo uložitelná v bookmark.

32793

31.08.2004 18:52

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Tohle je dobrý názor, který určitě stojí za úvahu. Líbí se mi, že argumentujete věcně a logicky.

Co se dá dělat? Budeme se muset smířit s tím, že neexistuje jedna pravda, tak jako neexistuje jedno - ideální - řešení. Vaše argumenty jsou pádné, ale moje mají taky něco do sebe. Záleží na každém z nás, k čemu se přikloní. Vy volíte cestu nejmenšího odporu, já volím cestu rozumu.

32794

31.08.2004 22:37

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Tak především: Já nejsem odpůrcem POST. Jen náhodou vyšlo, že v situaci, v jaké jsem, je pro mě GET výhodnější. Vysvětloval jsem to.

A co se 5000 znaků dlouhého url týče, byla by samozřejmě blbost to uschovávat do bookmark nebo posílat poštou jako link. Ale odhlédnu-li od těchto dvou extrémních případů, jaký je rozdíl poslat 5000 bajtů přes GET nebo přes POST? Pořád je to 5000 bajtů, neušetřil jsem nic.

Něco jiného by bylo, kdyby např. by default metoda POST automaticky prováděla kompresi. To bychom se mohli bavit o tom, že - ano, raději POST než GET. Ale sám víte, že to - co do zatížení linek - vyjde nastejno.

32801

01.09.2004 01:29

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Jen pro zajímavost

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Zdá se, že nejsem sám, komu se kudla v kapse otevírá, když slyší o MS IE. Petr Stáníček si zrovinka na svém blogu stěžuje na to samé v modrém. Podívejte sem: http://www.pixy.cz/blog/2004_08_archiv.html#1093651439 a sem http://www.pixy.cz/blog/2004_08_archiv.html#1093885025. A přečtěte si komentáře k těm článečkům. V těch druhých uvádí jeden čtenář nádherný příklad stránky, která se bezproblémově zobrazí ve všem, kromě MS IE. Zkuste si: http://www.mk-sys.cz/test/trivia.php. Fakt to funguje. A pokud malinko rozumíte kódování stránek, koukněte se dovnitř.

32812

01.09.2004 15:49

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

Vladimír Stwora 70.?.?.?

To, co říkáte, zní rozumně, a já už nad tím chvíli přemýšlím, a říkám si, ano, vždyť on má vlastně pravdu. Sám si ještě velmi dobře pamatuji situaci asi před pěti roky, kdy každý prohlížeč implementoval svůj výklad norem a existovala příšerná roztříštěnost a napsat web, aby fungoval všude, bylo nad lidské síly. A pak mi došlo, v čem je zakopaný pes.

Od té doby se totiž situace přeci jen změnila. Ostatním, tzv. alternativním výrobcům prohlížečů, došlo, že nedodržováním norem a standardů si nepomohou, a začali je plnit. Lze dnes říct, že většina výrobců prohlížečů normy víceméně dodržuje - až na MS.

To, o co já snažím, je prosazování barevnosti. Alternativ. Konkurence. Ať si klidně existuje 150 browserů. Pokud budou dodržovat normy, je to v pořádku. A zákazník si bude moci alespoň vybrat. Protože každému vyhovuje něco jiného.

Je to jako např. s výrobci žárovek. Budou-li mít všechny normalizovanou objímku, je mi jedno, kolik je výrobců. Čím více, tím lépe, protože existuje mezi nimi konkurence a to tlačí na inovaci atd. atd. Všichni víme, kam vede diktát jedné strany, popř. jedné firmy.

To, k čemu došlo na trhu browseru, je monopol, diktát jedné firmy, která navíc použila stovky ošklivých a nechutných praktik, aby se prosadila a mohla diktovat světu svou představu o tom, jak by měly normy vypadat. A ta jejich představa sleduje především jejich zájmy. A to je ovšem nezdravý trend.

Vy tady prosazujete monopol jedné firmy na úkor konkurence. De facto napomáháte zlikvidovat ještě těch posledních 10 % konkurence a operujete argumentem, že MS už stejně má 90%, tak co. Nezlobte se, to je velmi nebezpečný, totalitářský trend.

32860

02.09.2004 00:46

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: pro pana Stworu

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Promiňte, nevšiml jsem si vaší první žádosti na toto téma.

Je to určitě dobrý nápad. Já to před odesláním vynuluji pomoci javascriptu. To by mělo stačit. Pořad sice zůstává řetězec "citace=", ale to už není tak hrozné.

Celkově bych nerad to pole vyndaval úplně. Má svůj smysl.

32900

02.09.2004 15:39

Svět je zase o malinko horší

RE: Drobný detail

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Taky dotaz.

Nejsou Čečeni náhodou Indiáni?

Jinak - já to samozřejmě rád opravím, ale potřebuji vědět najisto, co tam patří.

32952

02.09.2004 17:45

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: pro pana Stworu

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Tak už jsem to udělal. Sám se na sebe zlobím, že mě to nenapadlo už dříve.

32969

03.09.2004 15:51

Problém s vkládáním příspěvků - už je to jasné

RE: Maly bugreport pro pana Stworu:

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Firefox 0.9.3 používám i já a zažil jsem podobnou věc. S tím rozdílem, že nebylo třeba nic umazávat. Prostě jsem musel kliknout podruhé na odeslat, a pak to prošlo. Zřejěm jde o nějaký drobný bug prohlížeče.

33037

04.09.2004 04:37

Svět je zase o malinko horší

RE: Svět je zase o malinko horší

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Jak víte, že Petr Veliký je Žid? On to někde dříve
>prezentoval?

Jak víte, že není? On to někde dříve prezentoval?

33080

05.09.2004 17:16

Svět je zase o malinko horší

Panum Vcelickovi, Lvovi, Honzikovi a Ponkovi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Pánové, byli jste všichni čtyři převedeni na tzv. watch list. Tzn., že vaše příspěvky od tohoto okamžiku budou procházet cenzurou.

Zvláštní varování panu Lvovi, který skutečně používá neakceptovatelný tón. Pane Lve, jestli nezměníte způsob psaní, čeká vás úplné vyloučení. Bez ohledu na to, že stojíte na mé straně.

A zvláštní varování panu Honzíkovi, který už na watch listu byl (je to náš známý Max, alias Písecký, alias stříšky), a obešel to tak, že si založil nové ID.

33161

09.09.2004 19:24

Znovu jsem si uvědomil, jaký strašný moloch je EU

RE: Znovu jsem si uvědomil, jaký strašný moloch je

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Doplním. Nevěděl jsem.

33389

16.09.2004 14:29

Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění zabít kočku

RE: Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění za

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Tak nejak mi pripada pokrytecke s tou premierou,ze
>lide,pravda se na toho "cestneho hosta" vrhly,ale jinak-se
>prisli take podivat,ze?Ach,ta zvedavost,ci snad touha tyrat
>vlastni dusi!

Je pro upřesnění, ten dav (spíše daveček), který tam stál, se nepřišel podívat, ale protestovat. Byli to převážně milovníci zvířat a vůbec ti, kterým se z toho "umění" dělalo blbě.

33592

16.09.2004 15:33

Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění zabít kočku

RE: Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění za

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Ale poslední věta je už paranoická i na mě.

Víte, že jsem váhal nad tou poslední větou? Dvakrát jsem ji vyndal a znovu vložil. Nakonec jsem ji tam nechal. Já nevím, jestli to je paranoia (z vonku to tak vyzera), ale faktem je, že je to divné - ta koordinovanost bez hranic. Obecně se připouští, že směřujeme k jedné globální vládě. Degradace kultury je jednou z mnoha drobných projevů tohoto trendu (musí přijít úplné znechucení a devastace, aby se dalo říct, "až dosud všechno bylo špatně, my vás zachráníme, dáme vám pevný pořádek a řád"). Přečtěte si Tabu od Petra Bakaláře.

33598

19.09.2004 21:16

Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění zabít kočku

Osobní zkušenost

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Poslední středoškolskou praxi jsem absolvoval v r. 98 na jatkách. Prasata se před porážkou omračovala elektickými "nůžkami", krávy, které na to mají příliš silnou lebku, byly zabíjeny přímo řeznickou pistolí. Pro většinu pracovníků byla řezničina prostě povoláním a ke zvířatům se chovali vrámci možností "lidsky". Ne tak jeden čerstvě vyučený hlupák. Uvedu jeden příklad za všechny, který si patrně budu pamatovat do konce života. Vybrakovanou dojnici, která se nemohla postavit na nohy úvodem počastoval větou: "Hni s sebou ty pičo!" načež jí začal strkat prsty do očí, což si zjevně vychutnával. To bylo úplně zbytečné, nehledě na fakt, že chudák kráva měla polámané zadní nohy. Nikdo mu neřekl ani "ň", můj pohár trpělivosti však přetekl. Po krátké telefonické konzultaci s vedoucím kantorem znalým praxe (původně zootechnikem, který pravil: "To je ale hovado! Jděte rovnou za ředitelem.") jsem ho prásknul - písemně, aby to nemohl zamést pod koberec. Vyhodili ho. Nikdy jsem nedonášel, ale tohle si zkrátka člověk nemůže nechat pro sebe...

Po městě máme vylepené bilboardy zobrazující plačící hospodářská zvířata, pod nimiž je uvedeno: "Prosíme, nedělejte si ze svého žaludku hřbitov". Hloupou demagogii používají tito "ochránci". Jaké by byly stavy hovězího dobytka (dnes asi 1,4 mil. ks), či ještě lépe prasat (3,4 mil. ks), kdyby se všichni jako mávnutím kouzelného proutku stali vegetariány? Zvířátka by se zkrátka dožívala delšího věku - ale v počtu max. několika tisíc kusů v zemědělských "skanzenech"... Jak by dopadlo porovnání "sumy života" (počet jedinců x průměrná délka života; lepší výraz mě nenapadá) příslušníků těchto druhů?

Snažme se zbytečně neubližovat - zvířatům i sobě navzájem!

[oči v sloup]

Příspěvek poslal Jiří Barták (Leto_Atreides)

33713

22.09.2004 03:36

Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění zabít kočku

RE: Casuistry: The Art of Killing a Cat - Umění za

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Toto je off topic a navíc klasické flameware. Žádám všechny, kteří se tady k otázce potratů vyjádřují, aby svou diskuzi na toto téma přesunuli jinam.

33818

22.09.2004 06:05

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Ale to je mírné nedorozumění. Já přece nevolám po zrušení peněz. Mně vadí, že jejich vydělávání se stalo cílem, nikoliv prostředkem spokojeného života. A že lidi jsou váženi ne podle toho, jak tvrdě pracují, spíše podle toho, jak dokážou odřít ty druhé. Říká se tomu "šikovnost v obchodování" nebo tak nějak.

Ocituju kousek z Malého prince od Exupéryho:

Dospělí si potrpí na číslice. Když jim vypravujete o novém příteli, nikdy se vás nezeptají na věci podstatné.Nikdy vám neřeknou: "Jaký má hlas? Které jsou jeho oblíbené hry? Sbírá motýly?" Namísto toho se vás ptají: "Jak je starý? Kolik má bratrů? Kolik vydělává jeho otec?" Terpve potom myslí, že ho znají. Řeknete-li dospělým: "Viděl jsem krásný dům z červených cihel, za okny muškáty a na střeše holuby...", nedovedou si ho představit. Musíte jim říct: "Viděl jsem dům za sto tisíc franků." Tu hned zvolají: "Ach, to je krása."

33824

22.09.2004 22:13

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

RE: Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Jak?

33863

24.09.2004 19:18

Jak jsem hledal (a nenašel) zakázaný software

Odpověď Krispinovi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>preco je nehodno urazat sa tu inteligentnym sposobom?
>respektive robit narazky tymto sposobom?

Protože mi jde o kultivovanou debatu, která se má k něčemu dobrat. Osobní urážka, zesměšnění protivníka nikdy není argument. Je to vlastně náznak toho, že diskutující nemá nebo neumí přinést protiargument. Znak slabosti. Potvrzení toho, že se vzdává. A protože urážkou protivníka každá debata končí. Nelze už pokračovat jinak, než protiurážkou. A protože rozlišit "inteligentí způsob" urážení je někdy těžké.

33942

27.09.2004 13:55

Kocourek, který má rád lidi

RE: Kocourek, který má rád lidi

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Možná proto, že je příliš dlouhý: www.zvedavec.org/zvedavec_962.htm

33993

27.09.2004 14:02

Tajemství jednotky 1391

RE: Tajemství jednotky 1391

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky, opravil jsem.

33994

27.09.2004 17:51

Tajemství jednotky 1391

RE: V Orwellově románu 1984

Vladimír Stwora 70.?.?.?

V čem je rozdíl? Snad jen v tom, že v románu 1984 šlo o jednu jedinou místnost, kdežto v případě "demokratického" Izraele jde o budovu nebo dokonce o komplex budov. Osobně si myslím, že existence jednotky 1391 v mnohém daleko předčí stojedničku.

33999

29.09.2004 02:14

Holocaust nebyl

RE: Holocaust EMOTIVNE

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Ovsem o tom clanek nebyl, nadpis byla pouze chytacka jako to
>dela dnesni tisk.

Ten nadpis se mi taky nelíbí, souhlasím. Ale neodvážil jsem se to změnit, vzhledem k tomu, že jde o převzatý článek.

34037

30.09.2004 21:24

Orwellovská Amerika

RE: Korekce

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky, tohle jsou dobré odkazy.

>precetl jsem si ten dotaznik (premedikoval jsem se
>antiemetikem) a zadnou kolonku na "adresy pratel a znamych",
>jak clanek sdeluje, jsem tam nenasel.

Hned na stránce 2 (Lists of residents), kde za spolubydlící se považuje nikoliv rodina, ale každý, kdo v domě zůstává déle než dva měsíce, nebo kdo tam je třeba jen den, ale nemá jiné stálé bydliště.


>Take v instrukcich se
>rika, ze kdyz to odmitnete vyplnit, hrozi pokuta ne vice nez
>USD 100 za cely dotaznik, ne za kazdou otazku.

Je to trošku skryté (jako každé vládní svinstvo). Musíte hledat, abyste to našel. V Title 13 v sekci 221 se praví:

(a) Whoever, being over eighteen years of age, refuses or willfully neglects, when requested by the Secretary, or by any other authorized officer or employee of the Department of Commerce or bureau or agency thereof acting under the instructions of the Secretary or authorized officer, to answer, to the best of his knowledge, any of the questions on any schedule submitted to him in connection with any census or survey provided for by subchapters I, II, IV, and V of chapter 5 of this title, applying to himself or to the family to which he belongs or is related, or to the farm or farms of which he or his family is the occupant, shall be fined not more than $100.

(b) Whoever, when answering questions described in subsection (a) of this section, and under the conditions or circumstances described in such subsection, willfully gives any answer that is false, shall be fined not more than $500.

(Klikněte si na http://uscode.house.gov/search/criteria.php, napište do kolonky Title 13 a na nové stránce klikněte na sekci 221 - Refusal or neglect to answer questions; false answers. A když už tam budete, doporučuji vaší pozornosti i sekci 223. Refusal, by owners, proprietors, etc., to assist census)

34091

30.09.2004 23:23

Orwellovská Amerika

RE: Korekce 2

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Tak především, já jsem to nenapsal, pouze překládal.

Co se osob, o kterých musíte psát, týče, počínaje stránkou 10 jsou tam dotazy jako: Jméno, příjmnení, kde se narodil, je občan US, od kterého roku žije v US, byl v posledních třech měsících v nějaké škole a jakého druhu (velmi podrobně), jaké je jeho nejvyšší vzdělání (i nedokončené - velmi podrobně), odkud pochází, zná jiný jazyk mimo angličtinu a jaký, jak dobře mluví anglicky, bydlel tady před rokem, pokud ne, uveďte město, okres a poštovní úřad kde bydlel, uveďte, zda bydlel v hranicích města, uveďte jeho ZIP kód, uveďte jeho zdravotní stav, invaliditu a mentální zdraví, zda je schopen sám vyjít z domu, měl dítě v posledních 12 měsících, má vnoučata, stará se o ně, jak dlouho, byl někdy v armádě (velmi podrobně), kde a kdy sloužil, kolik roků, pracoval někde minulý týden, kde pracoval (přesná adresa, město, okres, ZIP), jakým způsobem se dopravoval do práce (velmi podrobně), kolik lidí s ním cestuje společně do práce, v kolik odchází do práce, jak dlouho mu trvá cesta, byl minulý týden propuštěný, hledal práci v posledních 4 týdnech, mohl začít pracovat minulý týden, kdy naposledy pracoval, kolik týdnů v uplynulém roce pracoval, kolik hodin týdně v průměru, popište jasně jeho pracovní aktivitu nebo business minulý týden, pro koho pracoval (jméno, adresu), jaký druh průmyslu, co dělal, jaké jsou jeho hlavní povinnosti, jeho příjem v uplynulém roce, jeho příjem ze soukromého podnikání, jeho příjem z úroků, dividend, jeho příjem sociálních dávek, penze, další příjmy (podrobně).

Nevím jak vám, ale mně připadají ty otázky dosti vlezlé. A to jsem ještě nepřeložil všechno.

34095

01.10.2004 21:49

Orwellovská Amerika

RE: Korekce 2

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky za opravu smyslu překladu posledního odstavce. Opravím to. A díky za další podrobnosti.

Co se pokut za špatné vyplnění týče, nebo za úplné domítnutí já myslím, že to funguje flexibilně. (Dvojí výklad.) Pokud jim nedáte příležitost je rozlobit, pokud usoudí, že jste neškodní, přivřou oči. Ale pokud by chtěli někoho potopit - příslušný zákon mají po ruce.

34139

04.10.2004 16:38

Zvědavec se opět převlékl

RE: Zvědavec se opět převlékl

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Já bych si jen dovolil upozornit, že ty barvy nejsou náhodně vybrané, ale pečlivě vypočítané a k sobě se hodí podle teorie barev. Na pomoc jsem si vzal stránku http://www.telecable.es/personales/alberto9/color/index.htm.

34289

04.10.2004 17:25

Kerry mě nezajímá

RE: Kerry mě nezajímá

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Velmi dobrý postřeh. Zasloužilo vy si to samostatný článek.

34294

05.10.2004 01:25

Zvědavec se opět převlékl

RE: Zvědavec se opět převlékl

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky. Uvážím.

34317

05.10.2004 15:24

Zvědavec se opět převlékl

RE: Zvědavec se opět převlékl

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Vyčistěte si cash memory a přechodné soubory a pak zkuste znovu.

34351

07.10.2004 20:06

Když onemocní pejsek...

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>Pane Stwora, date nam vedet, jak vase trapeni skonci?

To víte, že dám. Dnes se zdá být Bart o malinko lepší. Pořád ještě nejí, ale večer si dál říct a spořádal porci syrového masa (to on hrozně rád). Už tak nepije, na procházce nám skoro stačil.

Zatím pořád čekám na telefon veterinářky. Včera mi řekli, že ta, která ho léčila, tam není až do pátku, a že mi nechají zavolat jiným doktorem, abychom se domluvili na dalších testech. Zatím nic...

34495

07.10.2004 20:48

Když onemocní pejsek...

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Díky. Uvidím...

34498

07.10.2004 22:03

Když onemocní pejsek...

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora 70.?.?.?

Granule psům nedávám. Sice je máme v pytli připravené (pro případ, že dojdou konzervy nebo že jsem nestačil navařit), ale běžně je nedostávají. Vím, jak to chutná. Zkusil jsem sám. A nebudu dávat zvířatům, co bych sám nejedl.

34505

08.10.2004 15:11

Největším překvapením v říjnu bude, nepřijde-li žádné

RE: Největším překvapením v říjnu bude, nepřijde-l

Vladimír Stwora 70.?.?.?

>A zatim teroriste zautocili na turisty v Egypte

To možná nebyli teroristé. Alspoň ne ti, které myslíte.

34535

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 0

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 51 284 116