Všechny příspěvky podepsané Milo
Nalezeno 93 příspěveků, 25 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
Honzo Honzo K. nechej toho
Že se nikdo nezabývá lidskými právy dozorců. Jestli neměl v cele ani toaletní papír, tak koukat mu do zadku muselo být maso.
To nevím ale tady jsem našel začátek
13.03.2002 08:52
Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádala tiskovou konferenci
RE: Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádal
Milo 194.?.?.?
mam iba mali dotaz.
v clankoch sa o tom, ze prisla do kanady z ceska a atd.
na konci tohto clanku, je "Zprávu o slovenské žebračce ...".
tak akej narodnosti vlastne je?
Cikánské
20.03.2002 12:18
Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři muže
RE: RE: RE: Kanadští vojáci zavraždili v Afghánist
Milo 194.?.?.?
Jste normální?
Není už dávno jsem to diagnostikoval na paranoiu.
Hledejte na internetu jako vždy. Co se ván hodí si najdete, hledejte taky protiargumenty. Možná pak nebudete psát takové blbiny,
Chlapi, jak tam teda s nima muzete vydrzet?...
Přesně tak. Nechápu jak může někdo žít s ženslou, která nic neví a nechce nic vědět 13 let. To už taky o něčem svědčí.
Možná by bylo lépe řádně číst než bídně psát. V tom odkazu jsem nenašel, že by tam palestinci byli dřív. Palestinci jsou totiž arabové, takže tam přišli později. A takovými nepřesnostmi jsou Vaše články přímo prošpikovány.
Souhlasím s Vámi snad v jediném,že nezáleží na tom, kdo tam byl dřív.
V odkazu se píše (cituji doslova): Nejstarší palestinské sídliště
jericho pochází z doby kolem roku 8000 př.n.l. O něco později obsadily
území hebrejské kmeny a vytvořily zde nezávislé království judské a
izraelské.
Dnešní Palestinci ovšem nejsou potomci tehdejších. Je to asi jako by někdo napsal, že prvni české osídlení v Praze bylo před příchodem Římanů.
16.04.2002 15:05
Proč vlastně ne Jordánsko?
RE: RE: RE: RE: Proč vlastně ne Jordánsko?
Milo 194.?.?.?
Rovnako ako dnesni Izraeliti nie su potomkami vtedajsich. Takze cely
spor o tom, kto tam bol skor, je o nicom. Pravda je len to, ze
Palestinci zili v krajine, do ktorej sa napchali Izraelci a s
dovolenim medzinarodneho spolocenstva si vytvorili stat.
Kdo je čí potomek by byla otázka pro historiky. Ovšem, řekl bych, že tam je jistý rozdíl. K tomu jestli má smysl se tím zabývat jsem se vyjádřil dříve.
17.04.2002 10:28
Viditelný a neviditelný US sponzorovaný státní terorismus
RE: populismus
Milo 194.?.?.?
Casto se objevuje populisticke tvrzeni, ze Zide udelali z pouste
zahradu, na rozdil od arabu, kteri toho nejsou schopni. To je do jiste
miry pravda. Ale kdyz se rekne A melo by se rici take B. Co kdyz
Arabove jsou toho take schopni, ale proste to nechteji. Duvodem muze
byt to , ze kazda kultura ma pravo se chovat jinak. Zide svym
zavlazovanim krome zahrady na pousti vytvorili problem vysychani
Mrtveho more, a mozna ze vytvorili i problem postupneho zasoleni pudy,
coz predvedli Rusove v oblasti Aralskeho jezera. Co je potom v
dlouhodobem casovem horizontu prinosnejsi pro budoucnost - zahrada na
pousti, ci tradicni vyuziti pouste?
Legrační argumety.
On by to, samozřejmě, popřel. Ta rodina je to, čemu se říká slušná
rodina. Ale přesto jsem se pokusil. Začal jsem připravovat
fotodokumentaci. Ta fotka zde uveřejněná je jednou z nich. Bohužel,
jakmile Bob zjistil, že se motám kolem domu s fotoaprátem, dával si
dvojnásobný pozor. Nikdy se mi pak už nepodařilo zachytit něco
usvědčujícího.
S bitím psa samozřejmě nesouhlasím, nicméně poznamenávám, že pan Stwora začíná šmírovat sousedy i když proti šmírování je zaujatý. Sám může, protože ví, co je správné - že by byl taky velký bratr.
To je uplně stejná výmluva jakou používá velký bratr. Šmíruje, protože se snažím získat důkazy. I on si může myslet, že očividně brání pravdu.
Já v tom nevidím žádný formální rozdíl. Sám jste proti sousedovi zaujatý - jak mám vědět, že Vaše noviny nelžou. Nikde tady nevidím názor souseda - takže o nepodjatosti nemůže být ani řeč.
02.05.2002 08:23
Proč nemůže paní Prettyová důstojně zemřít?
Proč nemůže paní Prettyová důstojně zemřít?
Milo 194.?.?.?
Velmi povrchní a jednostraný článek - jako ostatně vždy.
K tomuto článku by se spíš hodil nadpis mr. Luca. - Propaganda nenávisti - protože tím přesně článek je.
To už je opravdu síla. Takovou stupiditu jsem naposledy četl v Rudém Právu. Moje původní diagnóza se plně potvrzuje.
Zide nejsou obycejny narod
Ano, od dob faraonu se tituluji narod vyvoleny. Nikde se vsak nerika k
cemu...
Zkus Bibli
Nemohu v článku najít násilí páchané na žádném z dětí. Můžete mi to blíže objasnit co jste tím myslel.
Souhlasím s Zdenkem i Tomášem. Článek je slabý a logický skok od introvertní holčičky k vrahovi z Erfurtu je zřejmě chybný. Výzva k tomu abyste napsal o sobě něco víc je taky na místě - fotka na stránce více o autorovi je dost málo.
Rozumím pojmům násilí i psychické násilí. Nemyslím si však, že z toho, že si dítě čte ve vlaku lze extrapolovat, že je na něm toto násilí pácháno. A navíc si myslím, že dítě které si ve vlaku čte je jako cestující vhodnější než extrémně živé dítě. Pokud byste tedy mohl sdělit co tomu dítěti jeho rodiče upírají - teď nemyslím ve vlaku ale v životě rád bych to slyšel.
Přesně tohle jsem měl na mysli. Velmi pěkně řečeno.
Nevím komu to bylo adresováno ale odpovím. Proti pozorování autora a tomu, že se svěřil nic nemám - je to jeho právo. Pokud však ze svého pozorování vyvodil mylné závěry, je moje právo se proti tomu ozvat. Takže nevyhledávám negativní informace pouze jsem se ozval proti nesmyslu. A navíc jesm si nevšiml, že bych někoho odsuzoval. Pouze jsemupozornil na logickou chybu ve článku.
Viki, Milo a Monikere - protože
jen rodina, která s dítětem komunikuje ho může připravit na to...
Můžete mi prosím napsat ve kterém příspěvku jsem napsal, že rodiče nemají s dětmi komunikovat. Možna by bylo učelnější vyvracet něco co jsem napsal a ne to co jsem nenapsal. Což je ovšem chyba, které se tu dopouští kdekdo.
Jinak souhlasím s vámi, že by to byla vítaná změna, kdyby v tom nebyl ten problém, o němž jsme diskutovali dříve.
ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM S KRITIKY!!
Je mnoho lidí, kteří to dělají, ale málokdo se k tomu takto přizná. Je dobré mít zásady. Já například zásadně nesouhlasím s věcmi, které se mi nezdají býti pravdivé. Každý máme své zásady.
Vy jste to sice primo nenapsal, ale souhlasil jste s Vikim, ...
Asi umíte číst mězi řádky - ani v tomto textu jsem nenapsal, že by rodiče s dětmi neměli komunikovat. Sám si totiž myslím opak.
Co se týká mé zatrpklosti, kterou cítíte musím vás zklamat. Myslím, že se o mě dá říci hodně různých věcí, některé by asi byly i nelichotivé, ale zatrpklý rozhodně nejsem. Naopak se docela dobře bavím. Hlavně tím, že většina diskutujících místo aby napadla mé argumenty (mohou být také nesprávné - kdo ví) rozšiřuje diskuzi úplně někam jinam.
Každopádně si dost odporujete. Teď píšete, že si myslíte, že by se s
dětmi komunikovat mělo, předtím to vyznělo jinak. Před chvílí jste
napsal, že souhlasíte s tím, že je tento článek vítaná změna, ale na
začátku této diskuze je od Vás poznámka, že článek je slabý.... no
nepřesvědčil jste mne.
Škoda, že neumíte číst - napsal jsem, že by to byla vítaná změna a ne že to je vítaná změna. V ostaních vašich argumentech je to podobně. Pokud mě (nebo ostatní) chcete citovat, dělejte to prosím přesně, jinak diskuze pozbývá smyslu.
Překroutíte-li mou odpověď, je jasné, že mi nemůžete rozumět. Jestli takto komunikujete i dětmi, bylo by možná vhodné, abyste s nimi snad ani nekomunikovala.
Rozdíl je v tom, že když říkám "kdyby něco bylo" tak tím vyjadřuji, že to není.
Uvedu příklad.
Kdyby byl sníh zelený, nebylo by ho na stromech vidět.
Jestli si myslíte, že jsem tím řekl totéž jako větou - sníh je zelený, je s vámi opravdu těžká diskuze.
Že by změna pravidel uprostřed hry - to už jsem někde viděl.
30.05.2002 18:58
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
Milo 194.?.?.?
Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli hodnotit ostatní? To je základní otázka budoucího systému. Systém na klikání je jinak fajn, ale obávám se, že nebude fungovat. Takže se rovnou ptám na to jak to dopadne.
Mimochodem k diskuzi o anonymech bych chtěl upozornit, že v prvním svém příspěvku je mé plné jméno.
Nebojím se na rozdíl od jiných, že mi někdo zaviruje počítač. Ne proto, že by to nešlo, ale proto, že si myslím, že ta práce nikomu nestojí za to.
A ještě k té nenávisti. Místopřísežně prohašuji, že necítím k mr. Stworovi žádnou byť tu nejmenší nenávist. Ostatně je na světě velmi málo lidí, ke kterým ji cítím. Svými přispěvky jsem, stejně jako autor článků, pouze vyjádřil svůj názor. Pokud by mi někdo chtěl připomenout onoho "paranoika" - upozorňuji, že šlo o diagnozu, nikoliv nadávku. A nevím proč bych měl někoho nenávidět, jen proto, že má např. depresi. Je to prostě nemocný člověk a není jej třeba nenávidět, ale spíše mu pomoci.
Jako zajímavý poznatek uvádím, že pan Stwora, vypsal pouze příspěvky svých odpůrců. Vulgarismy svých přitakavačů nechal bez povšimnutí.
Miloslav Adamovský - dále jen opět Milo (nejsem ale Mila - to byl někdo jiný)
30.05.2002 10:56
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
RE: RE: Technická poznámka k puncování príspevku c
Milo 194.?.?.?
Mohl bych dostat odpověď i na mou otázku (viz výše)? Nebo nejsem vyvolený?
30.05.2002 13:26
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená
Milo 194.?.?.?
Osobně si myslím, že systém známkování nemůže fungovat a bude jej třeba neustále měnit, nejspíš tak aby vyhovoval přání redaktora. Navíc tak, jak je to technicky provedeno (po oznámkování se celá stránka stahuje znovu) si myslím, že to nikoho nebude dlouho bavit něco známkovat, nehledě na to, že si každý může udělit známku jakou chce. Něco jiného už je ale skupina, která bude příspěvky cenzurovat. To by asi ke spokojenosti redaktora vedlo, zvláště vybere-li pečlivě cenzory. Pak ale těžko bude mluvit o nezávislosti. Takže váš návrh se mi zdá asi nejlepší. Hrubé urážky a sprostá slova do diskuze nepatří, ať padají na jakékoliv straně. Můžete prosím napsat adresu vaší stránky. Rád bych se na ni podíval.
Zkusil jsem to a octl jsem se na stránkách soukromé školy. Do diskuze jsem se nedostal. Vyzkouším to jindy.
Mohl bych dostat odpověď i na mou otázku (viz výše)? Nebo nejsem
vyvolený?
A co je vaše otázka?
Nějak jsem to nepochopil.
Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli hodnotit ostatní?
Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli
hodnotit ostatní?
Ta otázka se přeci odpověděla sama. Nikdo je nebude určovat. Vy
všichni můžete puncovat komentáře.
Omlouvám se - jedu z jiného počítače takže jsem zapoměl uvést u předchozího přizpěvku přezdívku.
M.A.
31.05.2002 09:22
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
RE: RE: RE: RE: RE: Hm
Milo 194.?.?.?
Jinými slovy, vy se mne ptáte, jak to dělají jinde. Na kuro5hin může
hodnotí každý, kdo se zaregistruje. Nevím, jak je to na Slashdot, ale
myslím, že podobně. Asi jsem neměl použít formulaci ...o nichž je
známo, že jejich komentáře jsou kvalitní, že? Napsal jsem to
proto, že nevylučuji v budoucnu takový systém, kde bych právo hodnotit
příspěvky přiděloval sám (a nabízí se doplnění: pochopitelně jen těm,
kteří mne chválí ). Může se vám to zdát nedemokratické. Neříkám,
že to udělám, je to jedna z krajních možností. Osobně jsem proti
jakémukoliv omezování. Ale jako vydavatel mám právo kontrolovat obsah
Zvědavce. Noviny vám taky neotisknou kdejakou hloupost.
Omyl, neptám se vás jak to dělají jinde, ptám se vás jak to hodláte dělat tady.
Protože se ukázalo, že nevypadly příspěvky s vulgárními výrazy(štefan) ale příspěvek pisatele, který se vás snaží zesměšnit.
Nemyslím si, že by jakékoliv vylučování bylo nedemokratické - je to vaše stránka a můžete si s ní dělat, co chcete - s demokracií to nemá nic společného. Jen si myslím, že když ji potom nazvete nezávislou bude to zavádějící. Bude závislá čistě na vašich přáních. Takže si musíte rozmyslet čeho jste chtěl publikováním svých názorů dosáhnout. Pokud si přejete, aby vám sem psali samí "odkývávači", napište to nahoru, lidé s kritickým myšlením se vám vyhnou a máte klid. Pokud jste je ovšem chtěl (ty názory) nechat podrobit kritické diskuzi, musíte umět snést nejen odlišné názory, ale občas i nadávky, a ne hned brečet, jako malý kluk a opájet se tím, že jste pronásledován.
Mimochodem i to, že jste se nebál bolševiků poněkud pokulhává. Pokud ano tak proč jste to bral za kopečky. A disident jste zrovna nebyl - pokud se nemýlím bral jste to přes Jugošku a devizák politicky nepohodlní nedostávali. Tak se teď prosím nevytahujte.
31.05.2002 09:28
Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená
Milo 194.?.?.?
Většinou s vašimi příspěvky nesouhlasím, ale tentokrát máte víceméně (spíš více než méně ) pravdu.
Ja totiz problem vidim nekde jinde. Ten dotaznik je bohuzel velmi
typicky priklad vysledku evoluce "svobodne vyspele" spolecnosti v
Severni Americe. Otazky jako "Are pets allowed in your residence?"
nebo "Is any member of your family allergic to dogs and cats?" jsou
jednak tezkym podcenovanim inteligence zadatele (nebo jeho umyslu),
jednak uplne nesmyslnym vyptavanim (uz jen proto, ze si pravdivost
odpovedi stejne nikdo neoveruje a adoptovanemu zvireti zcela formalni
odpoved nemuze ani uskodit, ani pomoci).
Do stejne kategorie patri otazka "Are you willing to take your animal
to a veterinarian for proper care?", ktera mirne koliduje s vetou
"Within the next 72 hours ... I shall at my own expense have the
animal examined by a veterinarian ..." v casti "Terms and Conditions
of Adoption".
Není to jen v Severní Americe, nedělejte si naděje, je to všude. V jednom českém filmu (Vesnička m.s.) tato již dnes zlidovělá věta : KDYŽ SI TO PŘEJÍ, TAK VYPLŇUJ! Vzpomenu si na ni, vždy, když dostanu jakýkoliv formulář úřadů. Stupidita byrokracie funguje všude stejně.
V CR by neco takoveho clovek prechodne i ocekaval
Nemyslím si, že zrovna tohle je to co se změnilo k lepšímu a ani to nevypadá, že se to lepší. Holt - dej blbci úřad a on vymyslí lejstro. A úředníků, lejster, korupce ... trvale přibývá.
04.06.2002 14:59
I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
Milo 170.?.?.?
Izarel je jeden z mala statu, ktery splaci sve dluhy na cas. O tom se vas clanek nezminuje. Pomlouvani Zidu je historicky to nejjednodussi a popularni. Vase clanky a postoj vas kvalifikuje jako Zidobijce.
Heil.
07.06.2002 08:44
I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
RE: RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké
Milo 194.?.?.?
Anonyme, smutne je, ze jsi uznal jedine, resp. jedno z jejich
positiva. Ale v podstate vidim, ze jiz v prvnim odstavci tveho
prispevku priznavas, ze ty jsi dostal jen 4.50 a tvuj kamos zidko
10000, tim tedy potvrzujes jeden z dalsich faktu meho prispevku. Vic
se nemusime bavit, je to zbytecne, cau keep dreaming, jo a bych
nezapomnel, ve vlade se stat neridi, tam nejsou PENIZE, ale jsou tam
nastrceni jini(TEMI PENEZI), aby zidkove meli alibi. A, ze jsi tu od
r. 68 a jeste jsi to nepochopil, tak to radeji nikomu nerikej, anebo
jsi si koupil hvezdu na krk???
Stefan
To je teda opravdu ubohá odpověď. Pravděpodobně vám došly argumety.
13.06.2002 08:02
Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
RE: RE: Jeste k tomu punci,
Milo 194.?.?.?
Takže na tyto stránky zřejmě nepatří(kromě vugárních slov) i ironie a satira.
Bylo by možná vhodné napsat návod jak se má příspěvek psát a co může obsahovat.
Tím bychom se "nejblíže" přiblížili ke svobodě slova. Na rozdíl od pana Jiriho si myslím, že spíše než puncovat příspěvky, je vhodnější hodnotit články. Autor by skutečně měl mít nějakou zpětnou vazbu (ať už kladnou nebo zápornou). A o to jde p5ece jde i u příspěvků. Vyloučením opačného názoru se z diskuze stane "sjezd KSČ". Všichni budou tleskat na povel.
Někdo tady psal o životopise mr. Stwory. Nějak jsem ho nenašel{uyn8v8m, 6e jsem moc nehledal), řekne mi někdo, kde ho najdu?
18.06.2002 09:03
Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
RE: RE: Jeste k tomu punci,
Milo 194.?.?.?
Sprosta slova se tady nevyskytuji??? A co Stefan?? To je prece kanal
vsech kanalu!!
Ten ovšem není odpuncováván (jaké krásné slovo), protože jede s hlavním proudem.
I když musím uznat, že možná se spíš systematicky pokouší vulgárně urazit všechny.
24.06.2002 07:42
USA: Lidé mohou být uvězněni bez obvinění a neomezeně dlouho
RE: Varování Mikinovi a moravackovi
Milo 194.?.?.?
Pánové,
buď budete argumentovat fakty a vysvětlíte, proč je dobře, když je
někdo zadržován bez obvinění, popř. dokážete, že to, co jsem napsal,
není pravda, nebo vám znemožním vkládat další příspěvky.
Toto je první varování. Následovat budou ještě dvě, než přikročím k
akci.
Konečně je to tady - buď budete psát co chci já, nebo vás vypnu. Čekal jsem to už dávno, vše k tomu směřovalo a byla to jen otázka času. A přesně jak jsem předpokládal, nebudou to vulgární příspěvky, které budou zrušeny. Vyhodíme ty, kteří mají jiný názor.
S tou nezávislostí to asi nebude tak horké. Rozhodně se dá říci, že nezávislé myšlení tato stránka nehodlá podporovat.
Myslím, že pan Stwora bude mít z tohoto příspěvku radost. Hustota vulgárních slov roste.
13.08.2002 08:43
Pasivní kouření a odhalená pravda o jeho škodlivosti
RE: Pasivní kouření a odhalená pravda o jeho škodl
Milo 194.?.?.?
Pane Peleška,
ale ten článek není o tom, zda a jak moc je kouření blbé. Ten článek
je o tom, jak se v duchu politické korektnosti manipuluje s fakty a
falšuje statistika.
Asi nějak nechápu co je to "politická korektnost" - vidím tady dva názory o škodlivosti kouření (jednu si zaplatil zřejmě stát a druhou asi firmy vyrábějící cigarety). Jak z toho plyne politika nevím. Chápal bych ještě, kdyby tady někdo třeba blábolil o globalizaci, jak je poslední dobou módní, ale s politikou to nemá nic společného.
29.08.2002 08:56
Ještě jednou k cenzuře ve Zvědavci
Ještě jednou k cenzuře ve Zvědavci
Milo 194.?.?.?
Myslím, že by všechny problémy vyřešilo, kdyby mr. Stwora škrtl slovo politicky z podtitulu. Myslím, že "Nekorektní webzine" spíše odpovídá obsahu.
Panu Mikinovi bychom možná my svobodomyslní měli nabídnout, ža budeme jeho příspěvky zveřejňovat přes naše IP adresy. Takže pane Mikine - mou adresu máte - zkuste něco napsat a já to zkusím poslat jako příspěvek.
Znovu zveřejňuji svou výzvu panu Mikinovi - nabízím zveřejnění vašich příspěvků přes svou IP adresu. Zkuste něco napsat a já to zkusím poslat jako příspěvek.
Popravdě mě víc než to, že články stáhl, překvapilo, že původně svolil k jejich publikování. Asi předtím Zvědavce nečetl.
Já myslím, že nevěděl. Těch článků je tu hodně a on všechno nečetl.
Patrně ho některá dobrá duše upozornila. Pan Ulč měl tady tři články.
Ten první byl více než dva roky starý.
A mimochodem, až podivně to zapadá a potvrzuje mé závěry v tom
tolikrát zmíňovaném článku Jak poznat Žida. Pan Ulč ve svém životopise
http://people2.clarityconnect.com/webpages6/ota/ nic takového
nenaznačuje, ale není vyloučeno, že tam nějaké vazby budou.
Opravdu ubohé. Někdo mě nemá rád - z toho vyplývá, že je nějaký špatný a patří do zlé skupiny (je žid, černoch, feminista, cikán, arab, evropan, katolík, muslim, kuželkář, feminista, solipsista, matematik, učitel, dlaždič atd. - vyberte si podle toho koho nemáte rádi vy).
29.08.2002 12:46
Válka s Irákem - doufám, že bude!
RE: Válka s Irákem - doufám, že bude!
Milo 194.?.?.?
Americane mohli "ukoncit" Husseina jiz v perske valce, kdy gen.
Scwarzkopf byl uz kousek k jeho likvidaci. Tenkrat ho to meli nechat
dokoncit, dostal ale "stopku" a amici slapali domu
Vyjímečně souhlasím, nemá se odcházet od rozdělané práce.
29.08.2002 12:52
Válka s Irákem - doufám, že bude!
RE: No jo,zase Klub angazovanych antiamericanu :(
Milo 194.?.?.?
Stejne tak jsem si neuvedomoval, ze padne-li CCCP, padnem i
my......
To ovšem říkala Ksč a to se taky stalo (naštěstí).
Myslím, že za politicky nekorektní, patří ještě přívlastek nekomerční. Takže navrhuji podnadpis "Politicky nekorektní, nekomerční, objektivní webzine".
Mimochodem, když vás pan Mikin uráží a rozčiluje aniž používá neslušná slova nemohlo by to být třeba tím, že má pravdu. Možná by bylo lépe se zamyslet proč od vás dali ruce pryč skoro všichni vaši přispěvatelé. Pravděpodobně vám tu zůstanou jen lidé, kteří jsou schopni tragického výplodu, s absencí jakékoliv myšlenky, typu - "děláte to dobře, nedejte se odradit, ostatní jsou zlí". Opravdu vás taková primitivní pochvala uspokojuje?
Článek mě překvapil, nejen svou aktuálností, ale dozvěděl jsem se novinku - žiju ve staré rodné zemi. Zřejmě jetě existuje někde mladá rodná zem, poraďte kde.
Jak jsem slíbil, prezentuji zde komentář Mikina, který mi poslal.
Mylím si, že má právo být zveřejněn. Nenávidím cenzuru a omezování názorů kohokoliv, pokud je schopen je vyjádřit slušně.
Milo
Od Mikina :
Pane Stwora,
byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem zjistil, ze pan Ulc dovolil uverejneni
svych clanku na Zvedavci.
Znam totiz dobre jeho praci, nazory a postoje. Roky jsem cetl jeho clanky ve
vynikajicim casopise Zapad. Tam pan Ulc vzdy stal na strane demokracie,
proti bezpravi, komunismu a rasismu. Tedy na opacne strane naz Vy. Rozhodl
jsem se mu napsat, a zjistit, jestli vi,s kym ma tu cest. Nenapsal jsem mu o
Vas nic spatneho ani nepravdiveho. Jen jsem mu doporucil nekolik vasich
vlastnich clanku k precteni.
Jeho odpoved potvrdila moje predpoklady. Nemel tuseni kam pise, a podle
svych slov se "doslova zhrozil". Tak jako se zhrozily pravdepodobne uz
tisice lidi, kdyz narazily na tu nenavist , kterou Vas vytvor po svete siri..
Myslim by jste mel byt rad, ze jsem udelal co jsem udelal. Pan Ulc by na to,
ze jste ho vlastne obelhal stejne jednou prisel. Usetril jsem Vas jeste
vetsi hamby. Priste prosim Vas hned ze zacatku upozornete kazdeho
potencionalniho spolupracovnika na to kdo jste, a jake nazory sirite.
Budete se ovsem muset smirit s tim, ze s Vami vetsina lidi spolupracovat
odmitne. Budou Vam muset stacit takovi giganti ducha jako albert s Nohejlem..
Jeste malou technickou poznamku na zaver. Pokud zablokujete i toto, v poradi
ctvrte IP cislo, znemoznite pristup ke svym moudrostem lidem v malem meste v
B.C. kde jsem v zivote nebyl.
Mikin
Jak jsem slíbil, prezentuji zde komentář Mikina, který mi poslal.
Mylím si, že má právo být zveřejněn. Nenávidím cenzuru a omezování názorů kohokoliv, pokud je schopen je vyjádřit slušně.
Milo
Od Mikina :
Pane Stwora,
byl jsem velice prekvapen, kdyz jsem zjistil, ze pan Ulc dovolil uverejneni
svych clanku na Zvedavci.
Znam totiz dobre jeho praci, nazory a postoje. Roky jsem cetl jeho clanky ve
vynikajicim casopise Zapad. Tam pan Ulc vzdy stal na strane demokracie,
proti bezpravi, komunismu a rasismu. Tedy na opacne strane naz Vy. Rozhodl
jsem se mu napsat, a zjistit, jestli vi,s kym ma tu cest. Nenapsal jsem mu o
Vas nic spatneho ani nepravdiveho. Jen jsem mu doporucil nekolik vasich
vlastnich clanku k precteni.
Jeho odpoved potvrdila moje predpoklady. Nemel tuseni kam pise, a podle
svych slov se "doslova zhrozil". Tak jako se zhrozily pravdepodobne uz
tisice lidi, kdyz narazily na tu nenavist , kterou Vas vytvor po svete siri..
Myslim by jste mel byt rad, ze jsem udelal co jsem udelal. Pan Ulc by na to,
ze jste ho vlastne obelhal stejne jednou prisel. Usetril jsem Vas jeste
vetsi hamby. Priste prosim Vas hned ze zacatku upozornete kazdeho
potencionalniho spolupracovnika na to kdo jste, a jake nazory sirite.
Budete se ovsem muset smirit s tim, ze s Vami vetsina lidi spolupracovat
odmitne. Budou Vam muset stacit takovi giganti ducha jako albert s Nohejlem..
Jeste malou technickou poznamku na zaver. Pokud zablokujete i toto, v poradi
ctvrte IP cislo, znemoznite pristup ke svym moudrostem lidem v malem meste v
B.C. kde jsem v zivote nebyl.
Mikin
10.09.2002 11:46
OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří o omylu
OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří o om
Milo 217.?.?.?
Právě jsem byl jako druhý (po Mikinovi) zablokován a vyloučen z debaty. Takže pan Stwora to s tou cenzurou myslí vážně. Nicméně oznamuji, že se umlčet nenechám a Mikinovy připomínky tu budu zveřejňovat
10.09.2002 13:27
OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří o omylu
RE: OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří
Milo 217.?.?.?
Vyborne! Nenech se umlcet a za sve penize publikuj svoje a Mikinovy
nazory na sve strance
Milý kubíku, budu tady přispívat tak dlouho, dokud se to bude tvářit jako webzine přijímající volně příspěvky. Jakmile se to změní ve spolek přicmrndávačů a vlezdoprdelků, skončím.
10.09.2002 21:57
Horem dolem, dokud se nepozvracíme
RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme
Milo 62.?.?.?
Protože se při tom jejich "neškodném vyblbnutí a zpívání písniček"
snaží zatáhnout svět do třetí světové války. Nacisté si také v roce
1935 jen zpívali Deutschland, Deutschland über alles...
Myslím, že se mýlíte. Spíš to vypadá, že právě 11.9.2001 ta válka už začala.
A nebyli to američani, kdo nás tam zatáhli.
10.09.2002 21:59
Horem dolem, dokud se nepozvracíme
RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme
Milo 62.?.?.?
Protože se při tom jejich "neškodném vyblbnutí a zpívání písniček"
snaží zatáhnout svět do třetí světové války. Nacisté si také v roce
1935 jen zpívali Deutschland, Deutschland über alles...
Mzslím, že se mýlíte. Zdá se mi, že právě toho 11.9.2001 ta válka už začala.
A nebyli to američani, kdo nás do ní dostal.
10.09.2002 22:01
Horem dolem, dokud se nepozvracíme
RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme
Milo 62.?.?.?
Omlouvám se za dvojnásoubné odeslání předchozí zprávy nějak mi blbne IE.
11.09.2002 13:23
OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří o omylu
RE: OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří
Milo 65.?.?.?
Fajn, tak kdybys chtel dalsi takovej webzine, zkus treba
http://www.zive.cz/mod_Consultancy/ - Jerry III se tam nejak odmlcel a
zacina to bejt nuda
Zkusil jsem se tam podívat. Bohužel jsem nepochopil, co jste tím myslel.
Připadá mi to jako bez souvislosti. Znáte ještě nějaký vtípek.
11.09.2002 21:14
OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří o omylu
RE: OSN vyvrací Bushova obvinění, Bílý dům hovoří
Milo 212.?.?.?
Ja jen ze je to dalsi "webzine přijímající volně příspěvky"...
To znáte jen jeden. To vás lituji.
PS : Mr Stwora mě vyšťouch z dalšího URL takže musím odjinud.
11.09.2002 21:23
Horem dolem, dokud se nepozvracíme
RE: Horem dolem, dokud se nepozvracíme
Milo 212.?.?.?
Pokud jde o zastánce konspiračních teorií tak arabská TV Al-Jazeera
vysílala před pár dny interview se dvěma členy Al-Queaddy podle nichž
útoky z 11/9 byli naplánované už začátkem roku 99.
Ona i ta teorie o 4000 židů co nepřišli do práce není úplně košér - jak se ukazuje. Jsem zvědav, kdy mr. Stwora přizná, že naletěl. Takže ať žijí nesmyslné výmysly. Koneckonců se mu občas může podařit i někoho zblbnout.
A ten fór s tím osud.cz je taky dobrý. Mrkl jsem se tam a podle toho jak se tam pěkně hádají s jiným podobným serverem, jde jim jen o prachy pitomých přitakávačů, za počet přístupů. Doteďka jsem si nemyslel, že to mr Stwora dělá pro peníze - myslel jsem, že je to obyčejná úchylka, ale teď už si nejsem tak jistý.
Právě se pan Stwora prozradil. Nevylučuje lidi, kteří jsou neslušní, ale ty, kteří mají jiný názor. Typický zloděj, který křičí chyťte zloděje.
Kecá o svobodě slova a sám se ji snaží potlačit. Je mi ho líto.
Chtěl bych vás upozornit na legraci, která se děje na britsých listech (www.blisty.cz), nejen proto, že je velmi instruktivní a ukazuje jací mnozí "politicky nekorektní" ve skutečnosti jsou, ale pro nesmrtelný příspěvek pana Stwory - napsal tam totiž toto
Když už jste se rozhodl prát tady veřejně špinavé prádlo, tak
nechť je slyšena i druhá strana. Jinak nemá cenu se o tom bavit.
Jo,jo kážu vodu, piju víno (nebo to byl snad rum)
Omlouvám se, že je to off topic ale nemohu jinak.
23.09.2002 21:31
Ekonomie internetové společnosti: Zvědavec má finanční problémy
RE: Zvědavec má fina
Milo 62.?.?.?
lituji ze mu neni mozno sehnat praci, ktera odpovida jeho schopnostem
Nezdá se mi možné, že by v Kanadě nesehnal práci jako programátor. Myslím, že spíš zaměstnání nehledá.
29.09.2002 16:36
Bush úspěšně pokračuje v ničení americké (a světové) ekonomiky
RE: Bush úspěšně pokračuje v ničení americké (a sv
Milo 62.?.?.?
Tak tady to máte - na vážnou otázku jste dostal pivní kecy. Aspoň víte o čem to tady je.
Máte pravdu - vyjádřil jsem se neobratně - nevšiml jsem si, že to může mít i tento výklad. Chybí tam asi dovětek, že jsem to ani nezkusil - takže nevím, jestli mi to umožnil. Rozhodně pokud bych něco napsal, musel bych mu to poslat mailem a, což nepopírám je jeho právo, on by se rozhodl o tom, zda to uveřejní.
..pardon-monoparantalnich...
Monoparentálních ?
Vytáhl jsem Dana jen na 35 a pak už mi pomohl někdo další. Nikdy jsem to nehodlal zastírat. Jen jsem ukázal, jak je puncování nesmyslné. A mezi námi udělal jsem to jen z jednoho počítače.
A pana Stworu neosočuji, jen kritizuji.
A ještě jednu věc, pokud chcete používat výňatky z naší soukromé korespondence, citujte to alespoň přesně.
K tomu, co si o tom myslím jsem se vám už vyjádřil.
Přeji vám dobré zažití.
14.10.2002 21:15
Zločin dokazuje, že nikdo z nás není v bezpečí - a Británie může být dalším cílem
Zločin dokazuje, že nikdo z nás není bezpečný - a Británie může být dalším cílem
Milo 212.?.?.?
Pro Aju - je to zřejmě přeloženo v chvatu.
K článku - to, proč se nikdo nezajímá o motiv tohoto odporného zločinu je zřejmé, všichni vědí, že motivem je náboženský fanatismus. Na druhé straně mě udivuje, že nikdo nepochybuje o tom, že to udělala al Kaida (hlavně autor, že by se mu rozbřesklo poté co dostal do budky v Afghánistánu?). Na těchto stránkách je totiž obvyklé, mlžit jako by si to snad američani (v daném případě australani) udělali sami. Takže v tomhle vidím kladný posun. I když předpokládám, že nějaký magor opět vyrukuje se spoustou odkazů na internetu, které to vše svedou na světový sionismus.
Doufám, že vám to moc nevadí, vypadáte na rozumnou ženskou. Možná jsme to trochu přehnali, ale když si pan Valter tak pěkně naběhl tak proč se nepobavit. Jinak co se týká pravopisných chyb, mi je můžete opravovat, dokonce budu rád. Ve škole jsem měl s češtinou dost velké potíže a navíc od gymplu to mám už skoro 30 let.
16.10.2002 21:43
Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany
RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany
Milo 212.?.?.?
Líbí se mi vaše slovní spojení "bez objektivního názoru". Zřejmě jste majitel jediného objektivního názoru. Já si naopak myslím, že názor na vyluxovanost jednotlivých příspěvků může být různý a proto i sporný. A slovy "americký patriot" bych se označil jen stěží.
Ale dobrá, co máte proti mě jste řekl, takže konkrétně co máte proti mikinovi? Můžete odpovědět?
A ještě jedna otázka - komentáře dosahují opačného efektu než co?
17.10.2002 21:37
Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany
RE: Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany
Milo 212.?.?.?
To je trefa do černého - taky bych to tak viděl.
[Zrušeno editorem]
>>[Zrušeno editorem]
>
>...co jste zase provedl?
Napsal jsem pravdu. To se - jak tvrdí pan Stwora prý v Kanadě nesmí a tak mi to pro jistotu vymazal. Chtěl asi předejít tomu aby mu zakázali dělat zvědavce. A nebo aby ho nepronásledovali jako kdysi v česku, než odešel za kopečky.
Jen tak pro rozlišení máme tu dva podobnou přezdívku já jsem milo a je tu ještě Mila (nebo možná Míla, jak se říka v Čechách). Oba jsme Miloslavové, takže je to podobné. Vymazán jsem byl já tedy milo. Teď jsem jen zvědav jak se to projeví ve statistice puncování kolik mi tam pan VS napere záporných punců na ten zrušený komentář.
Ještě jednou - myslím, že to ení paní Kubová, kdo otravuje vodu. Bude to jiný jed značky VS.
20.10.2002 21:04
USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
USA: Mít doma mapu Afghánistánu je poukázkou k trablům!
Milo 212.?.?.?
Já mám mapu Afghánistánu a nikdo mě nevyšetřuje. Jestli to není proto, že nejsem tak perverzní, abych si věšel doma v obýváku obrázky s US prezidentem a oběšencem. To může mít doma na stěně jenom úchyl. To už jsou snad lepší ty obvyklé mýtinky s jeleny tak oblíbené v některých našich domovech.
Zajímalo by mě co visí na stěně u VS. Jestli tam taky nemá nějakého oběšence.
Osobně si myslím - ať si u sebe každý věší co na zeď co chce - tedy nemyslím, že by jí to měli zakázat, k čemuž podle mě také nedošlo (dokonce ani nevešli k ní do bytu, prostě jen kladli otázky). Jen mám pocit, že je to poněkud podivný motiv na zeď. Rozhodně bych nebyl moc nadšen, kdyby si moje dcera něco takového na zeď pověsila a asi bych hluboce přemýšlel, kde jsem udělal chybu ve výchově.
S tím stb jsis začal ty, příteli. Važ slova jestli chceš aby se k tobě lidé chovali slušně.
>Argumentaciou sa uz zacinas podobat Mikinovi. )))))
Ostatně tohle je argumet jako víno.
21.10.2002 17:40
Pánové, harašte dokud ještě můžete
RE: Pánové, harašte dokud ještě můžete
Milo 62.?.?.?
Můžu položit jednu otázečku - vy sama se považujete za feministku?
Ne, že by to bylo podstatné ale rád bych věděl s kým diskutuji. O sobě už jsem to myslím vyjádřil - nejsem feminista (ani feministka )
K vašemu příspěvku: bohužel jste si vybrala k reakci tu část, kterou nepovažuji za důležitou. Tedy znovu - myslím, že by bylo vhodnější než za práva žen bojovat spíše za práva lidí jako takových. Chcete-li rovná práva nejsem proti, ale udělejme je pro všechny nezávisle na pohlaví, vyznání a barvě pleti. Jinak se může dojít k tomu, že se budeme mezi sebou mlátit chlapi s ženskýma, což je nesmysl. Pokud ovšem tohle není hlavní cíl současných feministů a feministek.
23.10.2002 20:49
Americká posedlost Irákem ponechává ostatní bez ochrany
RE: Rád bych upozornil vážené diskutující
Milo 212.?.?.?
A vyloučíme ty, o kterých rozhodne hlasování, nebo to rozhodne někdo z centra? Ptám se proto, že jsem nikdy na stranické schůzi nebyl, takže nevím jak to tam chodilo. Máte o tom nějké zprávy?
25.10.2002 22:05
Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
RE: Výzva teroristům: vražděte dále, ale vybírejte si cíle!
Milo 212.?.?.?
Ani jedna z otázek, kterou popisujete žádný názor neobsahuje. Podle kontextu, jakou mají tyto otázky v textu můžete usuzovat na názor pisatele a můžete pak s tímto názorem souhlasit nebo nesouhlasit. Samy tyto otázky žádný názor nevyjadřují. Někdo na ně může odpovědět ano, jiný ne. Toť vše.
Navíc jak jsem řekl jsou tyto otázky triviální, pokud příjmu tezi, že život každého člověka má stejnou cenu. Je to jako bych se ptal, zda sníh je bílý.
Jak jsou nesmyslné uvidíte v případě této otázky, která je v podstatě stejná :
Je život monikera cennější než životy stovky a tisíců občanů ?
Navádí to k tomu, že pokud bych tvrdil, že ne a měl bych to dokázat, musel bych být ochoten ho lehce obětovat.
25.10.2002 22:24
Několik technických poznámek k diskuzím za články
Několik technických poznámek k diskuzím za články
Milo 212.?.?.?
Přizávám, že jsem tady puncoval Dana aby se dostal až na špici statistiky. Neudělal jsem to ovšem žádným ze způsobů, jež pan Stwora naznačil, protože mimo jiné nejsem administrátor sítě.
Tvrzení, že puncování
>vyjadřuje hlas lidu, úspěšně potlačuje příspěvky, které se nelíbí většině a vyzvedává ty kvalitnější
je ovšem zcela směšné. Každý, kdo není úplný ignorant a ví alespoň něco o matematice ví také, že 5 z 300 není většina, ale zanedbatelný zlomek.
Stejně mě pobavilo tvrzení, že se snažím
>zdiskreditovat vše, co tady mr. Stwora dělá.
To vůbec nemusím, on to zvládne sám.
Ostatně, pane Stworo, stále jste neodpověděl, proč stále blokujete mikina, když mě jste pustil zpátky? Mám na tuto otázku snad odpovědět za vás?
>My umíme poznat, odkud a kudy vítr fouká.
To už říkali i ti, kteří si mysleli, že poručí větru dešti a zatím neuměli poručit ani vlastním větrům.
A kdo jsou to podle vás oni "my", nebo je to plurál majestátus - vy Žižka II.
14.04.2005 20:51
Ekonomická tsunami se přivalí dříve, než si myslíme
Ekonomická tsunami se přivalí dříve, než si myslíme
Milo 84.?.?.?
A to sem myslel že čtu norm. server. Co to tady ten blázen nade (pode) mnou píše o předvídané obč. válce v Americe? Byl jsi tam někdy? Něco takového je z dnešního pohledu nemožné.
K článku. Autorem popisovaný OBROVSKÝ DLUH je v normálu ve srovnání s tím naším nebo se spoustou jiných.
btw. v argentině byla ekonomické krize né díky obchodnímu deficitu 4% (taková hovadina) ale díky vládě vojenské junty a následné invazi na Falklandy a jižní Georgii (82)
20.05.2005 21:11
Řekni mi, co čteš a já ti řeknu, jakou máš barvu
Řekni mi, co čteš a já ti řeknu, jakou máš barvu
Milo 192.?.?.?
Nikdy se nelze zavdecit vsem. Nekdo ma rad holky jiny vdolky. Jsme ruzni. Ja nesouhlasim s nazorem pana Stwory na problemy a skutecnosti tykajici se Izraele. Nejsem intelektual a asi bych prohral s mymi argumenty. To me ale nebrani cist Zvedavce. Je toho mnoho cemu nerozumim. Kdyz jsem zil v Ceskoslovensku, romove byli cikani, ci cigani, odkdy se jim zacalo rikat romove? Nevim. Vzdy s nimi byli problemy, z nejakeho zahadneho duvodu je nemozne psat pravdu. Cigani kocovali a kocuji kdyz zustanou na jednom miste zdemoluji sva bydliste a pak placi nad nelidskosti mestskych uradu, protoze jim nedaji jine. Jsou obvykle dobri muzikanti a tanecnici, kapesni zlodeji a pasaci a v drtive vetsine se stiti prace, radeji jsou na podpore. Je na mem nazoru neco zaujateho? Nebo mam celkem pravdu?
Múzeum nemôže stáť v epicentre výbuchu, pretože výbuch bol vo vzduchu. Hypocentrum je odborný výraz - ide o priemet epicentra vzdušného výbuchu na zemský povrch, čiže miesto presne pod epicentrom výbuchu.
02.02.2006 11:45
Wilhelm Gustloff
RE: Tragedie lidi v nesmyslnych valkach a dnes ,zase se mluvi o valce,jako by se nic nestalo.
Milo 195.?.?.?
Vážený pane, toto je nehorázna lož. Langsdorff nedal nikdy strieľať do stroskotancov. Zajatí námorníci boli sústreďovaní na lodi Altmark.
>Nejsem moc silny v zemaku. Kde je sarsko?
V západnej časti Nemecka pri francúzskych hraniciach. Kedysi sporné územie medzi Nemeckom a Francúzskom.
Čítal som Leuchterovu a Rudolfovu správu a keďže ma problematika zaujala, venoval som časť dovolenky skúmaniu zariadení priamo na mieste. Niektoré zistenia ma mierne prekvapili.
KL Auschwitz:
- takmer všetky prístupné baraky majú nainštalované ústredné kúrenie. Ústredné kúrenie je aj vo väzenskom bloku 11, dokonca aj každá cela v jeho podzemí má radiátor.
- pri zadnej strane tábora (oproti vstupnej bráne) sa nachádza plavecký bazén aj so sprchami a skokanskými blokmi.
- krematórium I s plynovou komorou je mimo oplotenú časť tábora. Je len cez ulicu oproti nemocnici SS a tesne vedĺa veliteľstva táborového Gestapa (na tom mieste je teraz šibenica, na ktorej obesili Hoessa). Neviem si predstaviť, ako to bolo s odvetrávaním.
KL Birkenau:
- pred príchodom frontu boli krematóriá vyhodené do vzduchu. Na skúmanie je vhodné krematórium II, pretože strecha jeho plynovej komory je síce polámaná, ale nechýba z nej žiadna časť.
- na tejto streche sa mali nachádzať 4 otvory na vsypávanie Zyklonu B. Nič také sa tam však nenachádza. Sú tam síce 2 otvory, ale tie boli jednoznačne vysekané dodatočne (trčí z nich železná armatúra strechy).
- pod vsypávacími otvormi sa mali nachádzať dierkované rúry z plechu. Nosné železobetónové stĺpy tam sú, ale tieto rúry nie.
- krematóriá IV a V sú postavené ako nadzemné tehlové domky (II a III sú zo železobetónu, šatňa a plynová komora sú pod zemou). Plynové komory sú v nich rozdelené na 3 miestnosti. Ich celková plocha je prekvapujúco malá (vzhľadom na kapacitu, akú tieto zariadenia mali mať).