Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Aja

Nalezeno 3184 příspěveků, 28 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

31.07.2006 21:30

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: vyhlásí 48 hodin pauzu v bombardování a pokračuje

Aja 24.?.?.?

>Helo mudrci:
>Hizbalah nelenil a chtel vyuzit 48 hodin pausy k svemu preskupeni
>a prisinuti vice munice, vcetne raket.

Nejaky link by, Petre, nebyl? Nebo je to vase strategie?

112213

31.07.2006 22:45

Kouř z boje o Bint Jbeil - varování Izraeli

RE: Nejaky link by, Petre, nebyl? (Aja)

Aja 24.?.?.?

>Kdybych Vam zde naserviroval link, stejne byste neverili tomu co
>byste se z neho dovedeli. Ledaze by to byl link All Jazera anebo
>jinych, muhamedanskych 'agentur'.
Inu ale, linky si tedy nechte pro sebe, Petre.
Ona je stejne ta vase strategie podivna. Izraelska armada se bude presunovat, bombardovat dle potreby a vlastniho uvazeni, zatimco Hezbollah se nehne z mista a bude cekat, az dostane pres hubu. Kdyby se nahodou v dobe primeri nekam pohnul, muzeme ho prohlasit za "lstiveho Afgance", ze? Valecni strategove z vas musi mit radost.
Vy sledujete Al jazeeru?

112226

01.08.2006 20:32

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: Všichni zamiřte do Bohnic

Aja 24.?.?.?

Palestinci jsou v Libanonu od prvni izraelsko- arabske valky (1949), ovsem v uteceneckych taborech.
Slysel jste, nebo cetl o taborech Sabra a Chatila ? O masakru (nikdo se neshodne na poctu mrtvych, mluvi se o 700 az 3 500), v roce 1982 , kdy falangisti (krestane), za dohledu izraelske armady povrazdili " ty vase palestince, kteri vpadli do Libanonu".
Izraelskou vladou poverena komise, dosla k zaveru, ze osobni zodpovednost nese tehdejsi ministr obrany Ariel Sharon.
No, vite, oni se "ti humaniste, co krici", lisi od vas tim, ze jim vadi zabiti civiliste na vsech stranach.
Vy trosku predelate historii a mate chudaky mrtve, jen na jedne strane.
P.S. Uz by se docela hodil nejaky dukaz, link na "ty lidske stity" v Libanonu, rada diskutujicich s nimi argumentuje, kde k tomu prisli? Rikali to na TV?

112333

03.08.2006 00:40

Ekologická katastrofa v Libanonu

RE: Vůbec je podstatné, jak ta válka začala.

Aja 24.?.?.?

>Já nevím přesně, ale měli být unešeni dva vojáci.
>Nějak si však nevzpomínám, že by na Izreal před válkou
>někdo střílel rakety.
>Prostě Izrael je sprostý agresor a jeho armáda je
>banda vrahů.
>Ropa v moři už je jenom legrace.
>Co si o tom myslíte?

Ti kluci izraelsti plni vojenske rozkazy, je mi jich spis lito. Pred soud patri Olmert a spol.
To more az tak legracni neni, videl jste zabery z plazi? Cistit se to neda, neni cas, lidi a na more nikdo nesmi.

112522

03.08.2006 12:46

Ano, tohle je holocaust

Pne Nohejle,

Aja 24.?.?.?

nemohl byste si ty obrazky prohlizet sam doma?
Podivejte, kdo si mysli, ze tahle mela je spravna, fotky mu, jako argument, nic nereknou. Kdo se domniva, ze je tahle "valka vul", fotodokumentaci k tomu nepotrebuje.
Respekt k tem mrtvym, prosim.

112553

03.08.2006 13:34

Ano, tohle je holocaust

RE: 22 - 23 den agrese

Aja 24.?.?.?

..s tim ukoncenim...nevim, nevim..
http://www.haaretz.com/hasen/spages/746085.html

112560

03.08.2006 13:36

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: I can see your point, ale ja zase ano, hmm

Aja 24.?.?.?

RE: I can see your point, ale ja zase ano, hmm

Jsem zmatena, Lve. [zmaten]

112561

03.08.2006 14:15

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: I can see your point, ale ja zase ano, hmm

Aja 24.?.?.?

..tak ted uz mi to dava smysl. [smích]

112564

03.08.2006 14:27

Ano, tohle je holocaust

RE: 22 - 23 den agrese

Aja 24.?.?.?

Moc bych si prala, aby to byla pravda.
Uklidnit Libanonce, mate pravdu, nebude tak jednoduche. Kam oko kamery dohledne, jen spoust, trosky, "spalena zeme"....
Pri spontanni demonstraci v Bejrutu, po maskru v Kane, hovoril reporter s jednou protestujici (pripomnela mne, svym zpusobem, Kennedyho v Nemecku).
Jiste mluvila pod tihou situace a emoci. Rekla, ze je krestanka, nema rada Hezbollah, ale po zminenych udalostech, vidi vsechno v jinem svetle. Doslova pronesla vetu: "Je jsem Hezbollah".

112566

03.08.2006 15:06

Ano, tohle je holocaust

RE: 22 - 23 den agrese

Aja 24.?.?.?

Priznavam, ze jsem vami doporucne video neshledla (zatim). Mam predstavu, ze bude o falangistech. Nebude?
Libanonska krestanka.....dobre, at je po vasem. Krestanka, zijici v Libanonu. O jejim obcanstvi skutecne nemam informace.
Vsak je tam dost velka krestanska komunita, rimsti katolici, armensti a co ja vim, jaci jeste.

112572

03.08.2006 20:55

Ano, tohle je holocaust

RE: 22 - 23 den agrese

Aja 24.?.?.?

Tak jsem to konecne shledla.
Vite, je to v logice deni, najdou se lide, kteri s valkou souhlasi, jini, kteri nesouhlasi. Pokud by meli vsichni stejny nazor, tak jsme bud, uz vsichni "stejne mrtvi" a nebo naopak, "vsichni stejne stastni a ruku v ruce skotacici pod klenouci se duhou".

Ve stejne logicke linii je i to, ze vy hledate dukazy pro valku a ja proti (a to, aniz bych byla privrzencem Hezbollah).

Rozdil mezi "vasi krestankou a tou moji" je propastny, ta moje je v Bejrutu, ta vase ve Washingtonu.

Mme Gabriel mi pripadala v nekterych chvilich ponekud neverohodna (7 let zivota v protibombovem krytu...ale budiz), nevim, co pise v knize, kterou vydala a jak umi psat, hovorit ovsem umi, takhle k nam promlouva vetsina mainstreamovych medii.
Iran, Syrie....Hezbollah...Libanon, slaba vlada ...bla, bla bla
Kolik casu nechali Libanonske vlade, aby posilila pozice? Kdy odesel posledni syrsky vojak?
Takze dekuji za link.

112592

04.08.2006 05:06

Ano, tohle je holocaust

RE: 22 - 23 den agrese

Aja 24.?.?.?

>
>>Ve stejne logicke linii je i to, ze vy hledate dukazy pro valku
>a ja proti

>
>to si musime najprv asi obaja zmenit nicky na "Sisyfus"...
>
>stein55

No vsak. Je to sisyfovsky narocne a hlavne stejne zbytecne.

112615

prehled.
http://news.sympatico.msn.ca/SpecialFeatures/ContentPosting_AFP.aspx?newsitemid=060803151941.a77o97pi&feedname=AFP_EN&show=True&number=0&showbyline=False&subtitle=&detect=&abc=abc

Zda se, ze RB OSN neco vypotila. Takovy "nemastny, neslany" a nejisty.
http://www.novinky.cz/zahranicni/usa-a-francie-se-dohodly-na-ukonceni-boju-v-libanonu_92299_94hut.html

112746

06.08.2006 17:01

Ano, tohle je holocaust

RE: Pne Nohejle,

Aja 24.?.?.?

Ano, pan Barosku.
A ted mi reknete, v cem a jak ovlivnilo deni zverejneni techto fotografii?
Tedy krome emoci.
Vubec nijak, nezkrati maskr ani o hodinu, nezachrani ani jeden lidsky zivot. Jen se dozvite, jak je "ta valka strasna", ale do haje, to prece vime i bez fotek!
Kdo k odsouzeni masakru potrebuje obrazky mrtvych tel ?
O cem vypovidaji vic, nez pohled na trosky Bejrutu? Prece vsichni vi, ze tam zili lide!!!
Je to naprosta neucta k obetem.

112811

06.08.2006 19:15

Ano, tohle je holocaust

Ja nevim,

Aja 24.?.?.?

pane Gejdosi, jestli nekoho, ci neco precenuji, ci podcenuji. Take nevim, zda se mi dostane tech, vami zminovanych, "nekolika okamziku slavy", ale jedno vim jiste: moje presvedceni, ze by Mr Olmert mel stat pred mezinarodnim soudem pro valecne zlocince, par fotek neovlivni.
Nad smrti ani mrtvymi se nijak nepohorsuji, nakonec smrt je soucasti "naseho pobytu tady, na zemi".
Co me pohorsuje, je zneuzivani tech mrtvych, nemohou se branit a my je tu exhibujeme, jak kusy masa, pricemz to ani v nejmensim neovlivni beh udalosti.

112822

06.08.2006 21:50

Ano, tohle je holocaust

RE: Ja nevim,

Aja 24.?.?.?

Nemusite mi verit, pane Gejdosi, i kdyz to nepovazuju za otazku duvery, ci viry.
Na vas ta fotodokumentace pusobi jinak, nez na me.
Vam i mne, chybi osobni zkusenost, vy, ani ja, nejsme v Bejrutu a nejspis si oba tuhle osobni zkusenost jaksi.... odpustime, ze.
Vcera prileteli do Montrealu starecek a starenka z Libanonu, 10 dnu se skryvali v troskach domu, kolem nich letaly bomby, byli obklopeni mrtvymi, ktere ohlodavali psi. Starecek mel stazene hrdlo a jen tezko se mu hovorilo.
Ale reknete mi, prosim, co to zmeni na mem postoji k tomuto masakru, kdyz tu hruzu uvidim na fotce?
Co to zmeni na mineni a nazorech verejnosti?

112835

08.08.2006 20:10

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

28. den

Aja 24.?.?.?

V noci z pondeli na utery:
80 leteckych utoku na uzemi Libanonu
90 raket, ktere dopadly na Izrael
Zitra, ve stredu ma zasedat izraelska vlada (urad izraelske bezpecnosti?) a rozhodnout, zda se ofenziva rozsiri az k rece Litani.
Na mesto Tyr shazovalo izraelske letectvo letaky, v nichz upozornuje obyvatelstvo, ze kazde motorove vozidlo v pohybu bude povazovano za podezrele a zniceno. Z toho duvodu oznamilo OSN zastaveni humanitarni pomoci Libanonu, neexistuje bezpecny koridor, kterym by mohla vozidla s pomoci projizdet.
Izraelsky nalet na vesnici Ghazieh: 5 mrtvych a 25 zranenych. Byli bombardovani ve chvili, kdy pohrbivali 15 mrtvych z naletu z predesleho dne.

113095

08.08.2006 21:04

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Urazit trodasovu inteligenci

Aja 24.?.?.?

>No, Palestici jsou v Libanonu "přivandrovalci". A nezvaní k
>tomu. Potom co je Husejn blahý paměti po jejich pokusu o puč v
>Jordánsku zmasakroval a oni na útěku se zastavili v Libanonu a
>fakticky tam převzali moc, a kvetoucí Libanon zrujnovali, je
>Libanonci moc milují. Krásně jim tu lásku ukázali v Sabře a
>Šatile.

Tu lasku v Sabre a Chatile predvedli Palestincum krestane, pravicove falangy, pod dohledem Ariela Sharona. Oba tabory se nachazely na uzemi okupovanem Izraelem.

113104

...tak do kompostu by to neslo, tam se davaji jen zbytky rostlinneho puvodu.
Doufam, ze editori tenhle prispevek nezrusi, neco tak zrudneho, by melo po netu kolovat, byt kopirovano do vsech diskuznich for, pokud mozno vyrazne zaramovano.

113377

11.08.2006 16:49

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

Aja 24.?.?.?

Dopredu se domnivam, trodasi, ze me poslete do haje, pripadne nechate bez povsimnuti, ale to je vcelku jedno.
Moje reakce nebude ani zadnym prispevkem k danemu tema.
Jen chci vyjadrit souhlas se Lvem.
Vase globalni odsouzeni Americanu a trvale nazyvani Zidu zidaky, neprida nic na vasi argumentaci, dela to jen dojem jednoduchosti a vulgarity. Zbytecne.

113525

11.08.2006 17:10

Co říci muži, jehož rodina je pod troskami?

Dnes, v patek

Aja 24.?.?.?

komisarka(?) OSN pro lidska prava Louise Arbour, varovala Izrael a Hezhollah, ze obe strany mohou byt obzalovane z valecnych zlocinu.
Pri vsi hruze me to lehce pobavilo, nedovedu si predstavit, jak nekoho konkretniho z jedne ci druhe strany, stavi pred soud. [překvapení]

113526

11.08.2006 20:45

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

Aja 24.?.?.?

..ne nemusi byt dokonala, ale slusna by byt mohla, alespon trosku, ne?
V teorii jde s vami souhlasit, co se Americanu tyka...jenze.... kdyby slusni lide v Ceskoslovensku nenechali vyhrat komunisty a neco delali proti, nemuseli jsme 40 let atd....
Vezmete si soucasnou situaci v Ceske republice, myslim politickou, neni ruzova a co delaji slusni lide, hmmmm?
Zidaci, Cehuni, Slovaciska....nemam ty terminy rada, ale to je asi muj problem, ne vas.
Pro me je Olmert obcan Izraele, Zid a patri pred mezinarodni soud.
Domnivam se, ze vim, co minite, docela si myslim, ze mne pravy vyznam slov neunika. Pokud vy jste presvedcen, ze vyrazem "zidak" jaksi umocnite zlocinnost viniku a odlisite od nevinnych, nemuzu s tim nic delat. [smích]
P.S. Nemel jste na mysli "eufemistickym"?

113552

11.08.2006 21:11

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

Aja 24.?.?.?

..sakra, nebudte tak dogmatickej, trodasi.
Kdyz to vezmete takhle, tak jste vinnej vy, protoze ceska vlada poslala armadu do Iraku, po "boku spojencu" a ja taky, protoze nas novy prvni ministr vyjadril naprostou a bezvyhradnou podporu Izraeli v soucasnem konfliktu.
A co proti tomu delame? Vykecavame se na netu.

113559

12.08.2006 01:15

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

Aja 24.?.?.?

Pro pana Stworu: my se nehadame [smích]
Pro Karla: ano, mate pravdu, vyjadrujme se, jak nam srdce kaze [smích]
Pro Trodase: uz mlcim. [smích]
Tak.

113591

12.08.2006 19:22

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

Aja 24.?.?.?

Ne, trodasi, nechci porovnavat. Jen pripominam. On ten brajgl v Cechach neni tak uplne malej a zanedbatelnej, obzvlaste, kdyz se prezentuje na mezinarodnim poli.
Amerika je velka a silna (zatim), je zvykla si vzit , na co ma zalusk a procpak k tomu potrebuje jeste souhlasne kyvani a nekdy i realnou ucast (viz Irak) ceskych politiku? Vcetne te protiraketove zakladny? Hmmm?
A tim jsem se dostala k diskuznimu tematu.
Beznej obcan nema ani poneti o funkcich takove zakladny, nema vedomosti o vojenske technice ( a taky na co) a kdyz do nej bude nekdo dost dlouho hucet, jak je to bezva, jak se nemuze nic stat, naopak, takova zakladna bude prinosem bla, bla bla...necha se ukecat?
Nenecha, alespon zatim to tak vypada, podle pruzkumu verejneho mineni.
A to i pres to, ze ve sdelovacich prostredcich se tem "proti" moc mista nedava (je to jak se vstupem do EU, tam se ve velke prezentovalo take jenom ANO).
No a co se stane v zaveru, jestli se Amerika rozhodne pro Ceskou republiku?
Tech par "chuliganu z ceske politicke areny", jim to odkyva. A jeste se dozvite, ze jako clen NATO, je Ceska republika hrda na svuj prinos k trvalemu svetovemu miru [zmaten]
Kdyz se v Ceskoslovensku usidlila "docasne" sovetska armada, nikdo jsme ani nekvaknul, ted sice kvakat muzeme, ale vysledek bude stejny.

113693

14.08.2006 19:09

Příměří začne v šest hodin ráno...

Tedy,

Aja 24.?.?.?

Naftaku, vy jste tu "60" slavil pekne dlouho. [smích] [smích]

113863

14.08.2006 20:58

Příměří začne v šest hodin ráno...

RE: Tedy,to je fakt

Aja 24.?.?.?

Ja vim vsechno. [smích] ...nebo skoro.
Ted jsem si treba jista, ze jsme silne mimo misu. [zahanbení]
.... ze mas narozeniny jsem vedela..no a zes je slavil dlouho, to jsem usoudila z tve nepritomnosti tady.
Tak dodatecne, vsechno....... [smích] [smích] [smích]

113879

16.08.2006 23:36

Kdo zvítězil v Libanonu?

Kdo vyhral?

Aja 24.?.?.?

Vyhraly USA a prohral Quebec.
V sobotu 6.8. probehla v Montrealu manifestace na podporu "Miru v Libanonu", ucast: 15 000 manifestantu, mezi nimi neco politiku. Pan Duceppe, sef Quebeckeho bloku, strany, ktera tvori opozici federalni vlade v Ottawe. Samozrejme, ze na manifestaci se objevili i priznivci Hezbollah, od kterych se politici verejne na miste distancovali. Nestacilo.
Velvyslanec USA v Kanade, pan Alan Baker, poslal panu Duceppovi dopis, ve kterem mu vysvetlil, ze zbusobil nenapravitelne skody, vyjadril pry podporu teroristum a zklamal Izrael.
Skvele to jeste doplnila novinarka z kanadskeho National post:
http://www.canada.com/nationalpost/news/story.html?id=10524e16-36f2-4975-910d-9407471f2261&k=91928
Za anglictinu se omlouvam.
Tak, a jsme v Quebecu namydleny, uz nam rediteluje kde kdo. No jo, musi nam tu demokracii taky vtlouct do hlavy, no ne?

114128

17.08.2006 00:27

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Kdo vyhral?

Aja 24.?.?.?

No, mne se na tom prave "moc libi', ze se do Duceppa pustil American.
A krasny je, ze od organizace Canada- Izrael, dostal dopis, kde sice lituji, ze nepovazoval reakci Izraele vuci Libanonu za primerenou, nicmene mu dekuji, ze odsoudil Hezbollah.
A vy se moc nesmejte, jste v Quebecu? Jste, tak jste taky "terorist". Tak. [chechtot]

114138

17.08.2006 14:24

Kdo zvítězil v Libanonu?

Mea culpa

Aja 24.?.?.?

Omluva. [zahanbení]
Informaci jsem mela ze vcerejsich zprav TV, kde hovorili o Alan Bakerovi, jako o vyslanci USA.
Dnes se o udalosti zminuji mistni deniky a "z americkeho velvyslance je velvyslanec izraelsky".

114205

18.08.2006 15:22

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Co s pejorativnimi oznacenimi?

Aja 24.?.?.?

Pane Pelesko,
vas jazykovedny pohled je velmi sverazny.
Nebyl jste to prave vy, kdo se tu pred casem vyjadroval ve smyslu : Nerikejte Romum Cikani, kdyz je to zlobi?
Ted jste si udelal kategorie..hodny je Rom a zly je Cikan.
Ve slovniku Spisovneho ceskeho jazyka, ktery vydala Academia v roce 1989
(pravda, to jeste do Ceskoslovenska nepronikla politicka korektnost) termin Rom vubec nenajdete.
Cikan je tam definovan, jako prislusnik jedne z narodnosti indickeho puvodu. Tedy nic potupneho. Pokud vy citite pejorativni konotaci vyrazu Cikan, navrhuji zruseni "Cikanskeho barona" a cikanske pecene.
Kdyz to vezmete politicky korektne a podle vaseho "zebricku", je cernoch zly a afroamerican hodny?
A jak to bude s rozdelenim u belochu?
Kdyz nekdo pred vami pouzije termin Cehuni, mate pocit, ze se vas to netyka, ze je to oznaceni, jen pro ty nehodne? To same....Slovaciska?
Samosebou, ze se v lidovem vyrazivu objevuji nazvy narodu, kterym se prirkla nejaka vlastnost: Vozralej, jak Dan. Bordel, jak v zidovske skole. Spinavej, jak Cikan...naslo by se toho vic. To je vlidnejsi.
Pokud nekdo vyjadri zaporne vlastnosti casti prislusniku naroda, ci rasy jedinym, pejorativnim terminem "Zidak ci Arabas", ma nedostatecnou slovni zasobu, zjednodusuje a vulgarizuje.
A nema to nic spolecneho s politickou korektnosti, ci nekorektnosti.
Zminujete se o bohatosti cestiny, tak hura, vyuzijme ji.
No a ted me muzete poslat do haje.
[smích]
Omluva za OT, uz dam pokoj.

114326

19.08.2006 01:14

Kdo zvítězil v Libanonu?

RE: Co s pejorativnimi oznacenimi?

Aja 24.?.?.?

>@Aja
>
>>A nema to nic spolecneho s politickou korektnosti, ci
>>nekorektnosti.
>
>len ako dodatok -> pomenovanie cikan, event. slov. cigan ma mat
>svoje korene, aspon sa to tak traduje v nemeckom jazyku;

>nemecky zigeuner (foneticky: cigojner) ma znamenat ziehender
>Gauner (kocujuci zlodej)

>
>ale mozno je to vsetko len pohadka [smích] - apropos, v reci romanes
>znamena rom = clovek.

>
>stein55
Bez komentare.
Slibila jsem, ze uz dam pokoj a nebudu OT. [smích]

114380

19.08.2006 13:18

Pohled z Haify

Asi

Aja 24.?.?.?

je naivni domnivat se, ze nekdo z jedne, ci druhe "strany barikady" projevi empatii s temi "na druhe strane". To nejspis zvladne jen nekdo "ze strany treti".
Presto si neodpustim...pani Zuzka je mama a babicka, nemuzu predstirat, ze se umim vzit do jejich pocitu, valku neznam, ale skoro bych myslela, ze stejne, jako je ji lito mrtvych, mladych, izraelskych vojaku, mohla by soucitit s mamama a babickama mrtvych, libanonskych deti.
Tak.

114409

19.08.2006 13:30

Kam se poděl čtyřmiliontý návštěvník?

RE: sluzba v cizi armade

Aja 24.?.?.?

>>Chlap, který píše mým přátelům a snaží se je
>přesvědčit, aby na mě donášeli. >(Mimo Mindy napsal také
>Viliamu Jarošovi - tomu, který vede rubriku Příběhy >z
>útulku.) Chlap, který zřídil stránku, jejíž jediným
>důvodem existence jsou >každodenní hrubé nadávky mým
>čtenářům a mně samotnému, přičemž téměř každý
>>výrok je žalovatelný. (Mimochodem, mám tu stránku pečlivě
>archivovanou, i >když ji nečtu. Nepochybuji, že přijde doba,
>kdy se to bude hodit.) Chlap, >který kolem sebe shromáždil
>(naštěstí velmi miniaturní) skupinku stejného >lidského
>odpadu a jejíž členové se snaží formou stížností na
>všechny strany >zlikvidovat nejen Zvědavce, ale dokonce mou
>rodinu tím, že na mě žalují až u >zaměstnavatele mé
>ženy.

>
>Kemo, proč neděláte advokáta v těchto "nařčeních"?

Ano, tohle mi pripada podstatne zavaznejsi, nez "klukovina" s vycvakanym trikem.
A nejzvlastenejsi na tom je, ze to delaji lide, kteri odesli ze zeme "s vladou jedne strany" za svobodou; a ted se chovaji presne jak zminena strana.
Bod 1) Nezvedavec ma vzdycky pravdu
2) Pokud ji nema, plati bod 1)
I za socialismu se donaselo, zalovalo (pokud mozno, na celou rodinu, ze?)..a historie se opakuje.
[zmaten] [zmaten]

114411

20.08.2006 21:58

Horké léto

RE: Velice chytra hra...

Aja 24.?.?.?

Snad nebude prilis rusit, ze zdroj je katolicky web.
http://www.catholicregister.org/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&topic_id=13&page_id=1910

114506

23.08.2006 18:27

Zmatená vzpomínka na smutné výročí

Prazske jaro

Aja 24.?.?.?

Pražské jaro (mimochodem, proč se tomu vlastně říká „pražské“, nevíte? Copak jinde nežili lidé, kterých se to týkalo?).

Kdesi jsem cetla, ze tomu tak zacala rikat zapadni media a pak teprve se termin ujal v Ceskoslovensku.

Jak to meli zmapovane:

http://archiv.uzsi.cz/main.php/doc?theme=08&id=112-SF&pg=1&lng=cs

Pokus o zhodnoceni s casovym odstupem:

http://www.masarykovaspolecnost.info/masarykovaspolecnost/ml9802_05.htm

114823

25.08.2006 13:43

Lekce španělštiny

A nebyl

Aja 24.?.?.?

to Josef Capek?

115075

25.08.2006 17:00

Lekce španělštiny

RE: A nebyl

Aja 24.?.?.?

Ona v kontextu, v kterem to uvadite, neni zamena autora az tak smerodatna, ale byl to skutecne Josef Capek (text i ilustrace).
Dasenku delal s bratrem Karlem.

115097

25.08.2006 17:20

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: diskriminacia ma tradiciu, takze

Aja 24.?.?.?

...jak je to s rovnopravnosti zen v Izraeli, pane stein55? ....totiz, kdyz jsem si vyhledavala kolem otazky feminismu a rovnopravnosti neco na internetu, narazila jsem ciste nahodne na nasledujici (je to francouzsky, nevadi?) a musim rict, ze me to docela prekvapilo.

http://www.fraternet.com/femmes/art43.htm

Rekla bych, ze o socialnich problemech a o beznem zivote v soucasnem Izraeli vseobecne, je malo informaci...a nebo, to je docela mozne, ja je neumim vyhledat.
Tak kdyby se vam chtelo...ale mozna, kdyby se vam opravdu chtelo, tak na foru Zvedavce, abych tu nezaclanela, i kdyz to neni OT.

115101

26.08.2006 15:24

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: diskriminacia ma tradiciu, takze

Aja 24.?.?.?

Kmitat netreba, at nemam vycitky.
Hebrejsky, prosim ne, hebrejstinu neumim a tchan uz neni mezi nami.
Jiste, zadne "predzvejkanosti"....cekani preziju...a dik predem.

115168

27.08.2006 14:39

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: diskriminacia ma tradiciu, takze

Aja 24.?.?.?

Diky, je to zajimave, zejmena ta druha adresa. [smích]

115214

27.08.2006 16:58

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: diskriminacia ma tradiciu, takze

Aja 24.?.?.?

..jeste dotaz. Netusite, zda existuje nejaka statistika, kolik zen se s rodinnymi zalezitostmi (domaci nasili, rozvod, pece o deti atd.) obraci k civilnim, tedy statnim instancim a jake procento resi tyhle problemy u "rabinskeho soudu" (v uvozovkach, nevim, jaky je presny preklad).
Jestli prilis otravuju, zapomente.
P.S. Clovekyne Jarmila by si "zgustla" (nic ve zlem, pani Jarmilo), je to jeji parketa. [chechtot]

115224

27.08.2006 17:15

Nejdůležitější je čest

Malinko mimo

Aja 24.?.?.?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/755225.html

Tolik krve a ted si snad vymeni vezne, "kterymi to, udajne zacalo" [zmaten]

115226

29.08.2006 19:48

Pokus o protest

RE: To je stale jeste demokracie, anebo uz diktatura?

Aja 24.?.?.?

Zcela OT.
Dik za link na statistiku.

115385

30.08.2006 00:06

Jak (ne)vyrobit bombu

RE: Tak nevim...

Aja 24.?.?.?

>Jeste jsem chtel dodat. Mozna by se "vyplatilo" lidem inplantovat
>pod kuzi cip, ktery by se snadno idenfikoval. [smích]

>
>Bohuzel to by se zase nelibilo vsem tem "zastancum svobody" [naštvaný]

Delate si legraci, nebo to myslite zcela vazne?
Pokud to myslite skutecne vazne, hlasim se do skupiny onech zastancu svobody v uvozovkach a moc vam preju pocit bezpeci s cipem pod kuzi.

115400

30.08.2006 01:20

Jak (ne)vyrobit bombu

RE: Tak nevim...

Aja 24.?.?.?

>Je Ajo, to byla jen legrace. Prece bych nebyl zase takovy blbec,
>abych si neco takoveho pral. To bych pak nemel svobodu ani ja a
>ja mam svobodu hrozne rad. [smích]

Tak joo, jsem "hamacek", vzala jsem to vazne a spolkla i s navijakem. [zahanbení]

115409

06.09.2006 14:58

Nový Zvědavec je konečně zde

Novy kabatek

Aja 24.?.?.?

Libi. [smích] [smích] [smích]
Diky.

116116

06.09.2006 20:37

Nový Zvědavec je konečně zde

RE: Má někdo problém s datem?

Aja 24.?.?.?

I ja jsem se ocitla v roce 3 906.

116135

07.09.2006 02:24

Nový Zvědavec je konečně zde

RE: Má někdo problém s datem?

Aja 24.?.?.?

Jo, jo, Tome, i ja. Ale uz jsem zpet v soucasne realite.
No jo, no byl to IE...ale zas na druhe strane, ktery jiny browser vam umozni "cestovani casem", no, reknete. [vyplazený jazyk] ...hec, hec, hec..byla jsem, videla, no, ale nezvitezila.

116153

08.09.2006 01:32

Vkládání slov do Ahamadínedžádových úst

RE: Co Ahamadínežád říkal?

Aja 24.?.?.?

Konzervativni Ahmadinejad ve mne nevzbuzuje sympatie, presto se domnivam, ze o cloveku nelze sirit informace, ktere nejsou potvrzeny a vydavat je za 100% pravdu.
Jeho ucast na zadrzovani rukojmich v roce 1 979 v Teheranu nebyla nikdy dokazana, nepotvrdila ji ani CIA. Alespon to "tvrdi Wikipedia".
Je vas zdroj informaci solidnejsi? Nejaky link?

http://fr.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Ahmadinejad#Parcours_politique

116228

08.09.2006 19:38

Řekne nám Robert Fisk celý příběh?

RE: V prípade iných názorov na môj názor

Aja 24.?.?.?

Dovolite mi, google, abych vas prispevek zaslala mym znamym a kamaradum?
Bylo by skoda, abych si tenhle "slovni balet" uzila jen ja a zvedavci.
Pokud mi date svoleni, slibuju, ze pan th3m0r0n bude v odeslanych kopiich vystupovat anonymne (abych se ho nedotkla).
Slovenstina (i cestina) je/jsou krasny/e jazyk/y.
Dik predem a omluva za OT...proste jsem neodolala.
[smích]

116259

09.09.2006 13:36

Vkládání slov do Ahamadínedžádových úst

RE: Co Ahamadínežád říkal?

Aja 24.?.?.?

...a sup s nim do EU. [zmaten]
Zda se, ze je Genocida a genocida a rec se vede jen o tom, co se zrovna "hodi do kramu"...nakonec o Cecenii se take spis septalo, nez mluvilo.

116273

09.09.2006 13:52

Řekne nám Robert Fisk celý příběh?

RE: V prípade iných názorov na môj názor

Aja 24.?.?.?

>
>naturellement! [mrknutí jedním okem]

Merci bien.
Uz jsem rozeslala do sveta a prisel prvni dekovny e-mail. [cool]

116274

13.09.2006 17:26

Páté výročí útoku na mrakodrapy Obchodního centra

RE: Nesmysly

Aja 24.?.?.?

Mozna by bylo, kemo, docela jednoduche reseni..vzit jednu konspiracni teorii po druhe a zacit vyvracet (mam na mysli "oficialnimi misty").
Nevim, zda jste sledoval dokumentarni porad RC (byl ve francouzstine, na anglofonnim RC jsem ho nenasla), ktery byl vysilan 11-9.
V podstate si vybrali dva autory konspiracnich teorii, kteri publikovali knizne, nastinili jejich "pikle"...cekala jsem, ze zacnou vyvracet. Chyba lavky, zacali a skoncili diskreditaci autoru, nikoliv jejich teorii (tenhle ma blizko k neonacismu a onen vydal uz jinou podivnou knihu atd).

Pak uz se hovorilo vicemene oficialne.
Dozvedela jsem se, ze za letadlem, ktere narazilo do Pentagonu vzletlo vojenske letadlo, hovoril jeho pilot, dostal prikaz ho sledovat, nikoliv sesrelit, takovy rozkaz pry muze vydat jen prezident. Pilot navazal vizualni kontakt, rikal, ze v jeden moment to vypadalo primo na kolizi se zminenym letadlem. Letadlo tedy sledoval (v te chvili nevedel proc)...pak se jeho svedectvi prehoupne...videl diru v Pentagonu a rekl si "to mohlo zpusobit jen letadlo", (napadla me otazka "nevzdelance", do WTC narazila letadla v urcite vysce..jak je vysoky Pentagon? Letelo letadlo "horizontalne" a nebo se tam stremhlav zapichlo?)

Posleze hovorila nejaka dama (poradkyne G.B.), vlada s vice prezidentem sedela ve WH a G.B. vezla tajna sluzba k Air Force One, z neznamych duvodu kolona aut jela radu kilometru nespravnym smerem, mnoho hodin neexistovalo spojeni mezi prezidentem a W.H.

Hodne podivnych okolnosti a zadne vysvetleni, zadny argument.
A znovu..prece by bylo jednoduche, vzit bod po bodu konspiracni teorie a vyvracet je.
Zatim se to moc nedari.

116573

19.09.2006 19:46

Sionofobie

RE: Největší svinstvo ve společnosti opravdu *neni* vulgární antisemitismus

Aja 24.?.?.?

Wow, ted mam dojem, ze vy dva (google a stein55), byste se mohli i v Bavorsku klidne sejit, meli byste si co rict a netloukli byste se po hlave....a kdyz, tak jenom malo [smích]

117113

20.09.2006 21:12

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Nesouhlasim

Aja 24.?.?.?

Chtela bych mit vas optimismus, kemo.
V nedeli na stanici Evropa I, hodnotil general Henry Bentengeat situaci i Afganistanu, jako velmi spatnou.
Pred 18 mesici skupiny Talibanu na uzemi Afganistanu uz prakticky neexistovaly,neoperovaly, obcas doslo k atentatu, ale relativne byl klid.
Dnes je Taliban zpet, dobre vyzbrojen a organizovan.
Z ceho asi vychazi pozadavek na zvyseni poctu vojenskych jednotek pro Afganistan?
Zijete v Kanade, tak vite, ze Mr Harper posila dalsich 200 vojaku a techniku...nejsem strateg, ale jsem si jista, ze tam kluci neleti likvidovat pole makovic.
Jinak s "talibanem - opiem" mate pravdu, za bolsevika v ceskoslovensku take moc drog nebylo. V diktature se to lip zvlada a proskoci mnohem mene informaci na verejnost.

117202

21.09.2006 19:49

Cesta smrti

RE: Zavádějící článek

Aja 24.?.?.?

>Pochopitelně, že toho koně podříznou, stejně tak se
>podřezávají krávy, prasata a drůbež. Kdo by to maso plné
>krve také jinak jedl, že? Autorka se ovšem "zapomněla"
>zmínit, že zvířata jsou omráčená a nic necítí. V
>průmyslových podmínkách elektrickým proudem a doma buď
>klasickou paličkou nebo jateční pistolí. Vsadím se, že
>tahle paní bojuje i proti zabíjení vánočních kapříků.

Ono ani moc nejde o to, ze podriznou, to je vcelku jasne, ze ano. Spis se jedna o to, jak s nimi zachazime jeste za jejich zivota, cooo, zivota....zadny nemaji, nadelali jsme z nich fabriky na maso, mleko, vajicka a krmime je nesmyslama.
Na maso se zvirata zabijela vzdycky, jen se k nim nasi predci chovali jinak.
Jooo, a kdyz jste u tech kapriku...ono to vypada Ladovsky malebne, takova kad s kapry pred vanocemi, ale ze se tam ryby dusi, to uz jaksi prehlizime.

117282

21.09.2006 20:38

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Nesouhlasim

Aja 24.?.?.?

No vidite a jak bych se byla vsadila, ze mluvime o jednom a tom samem.
Jak vlada moc vladne v Afganistanu, jak dalece uz "zatocila" s Talibanem (armada+jednotky OSN), jak moc trapi novou vladu to, ze Afganistan staci pokryt 92% svetove "potreby" opia.
Inu ale, jeden si holt mysli a pak se dozvi, ze mysli spatne a ze mluvi o necem jinem. Co nadelam. Nic.

117285

22.09.2006 20:32

V bludišti pokřivených zrcadel

Dotazy

Aja 24.?.?.?

....muzu?
Co presne vyjadruje obrat, ze "nekdo neco nemuze ustat"?
Nikdy jsem se s nim nesetkala.
A jak se projevuje zaprisahly bushista a sionista? V zaklade je mi to jasne, jste jejich nekriticky obdivovatel a priznivec, ale jak se to projevi konkretne?
Diky za odpoved.

117375

22.09.2006 21:47

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: kapitalisticke fronty su nejake ine, lepsie?

Aja 24.?.?.?

Se neslusne vlozim, joo?
Ja ty fronty zazila, samozrejme, ze byly "votravny", nenakupovalo se, shanelo se, stalo to cas a nekdy i kousek nervu.
Ale ze by to neco vypovidalo o kvalite osobniho zivota, to snad nee e?
Zivot byl a je jinde. Tedy ten muj urcite...a ten vas?

117386

23.09.2006 14:15

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: kapitalisticke fronty su nejake ine, lepsie?

Aja 24.?.?.?

>"Zivot byl a je jinde. Tedy ten muj urcite...a ten vas?"
>Ja byl tehdy jeste mlady, tak jsem nestal ve fronte na vsechno.
>Ale bralo to moc casu, ktery mohl clovek vyuzit na kulturu. Ta je
>dnes v Cesku draha a taky jina. [bliji]

Noo, ja jsem se tehdy rozhodla, ze me "nedostanou", tedy ze budu ve fronte, jen pokud to bude zivotne nutne (misto mandarinek jablka...)a takovych front bylo nemnoho. Treba ctvrtecni na knizni novinky.
Jasne, ze to bralo cas; no, kultura...bezte misto stani ve fronte na maso v 7 hodin rano do divadla. [smích]
Jsme OT, ale co to je "draha kultura", jake jsou ceny vstupenek a v cem je jina? Nemyslim zrovna kulturu " TV serialu" a "filmoveho braku".
P.S. Vy mate problemy se zazivanim? Pomerne casto zvracite.

117443

23.09.2006 17:09

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: kapitalisticke fronty su nejake ine, lepsie?

Aja 24.?.?.?

>Jasne, ze se na kulturu nechodi v 7 rano ale ten ztraceny cas se
>mohl vyuzit na neco jineho.

>Nezvracim porad ale ty zdejsi diskuse prinasi ten pocit [vyplazený jazyk]
>Co takove schuze po praci, pri vyplate nebo povinne pruvody,
>ktere jeste musel clovek napracovat? [zmaten]

Halooo, byla rec o frontach, nikoliv o schuzich.
A jak je to s tou "drahou kulturou"?
Neni vam "volno od zaludku", mozna proto jste otazku prehledl. [smích]

117450

23.09.2006 20:24

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Aja 24.?.?.?

Pití alkoholu bych určitě nezakazoval, ovšem nic se nemá přehánět a rozmáhání alkoholismu by se mělo předejít. Ve slušné společnosti by ovšem samozřejmě mladiství a ženy neměli pít alkohol

...takze krapitek alkoholu ve slusne spolecnosti (co to je, slusna spolecnost?) by se podaval pouze junakum.
Zorbo, vy me znicite, jdu si nalit sklenicku, nez nam zavedete prohibici. [smích]
Vidite nejake reseni v zakazu drog (od marihuany po opium)?
Jde o tak zavratne penezni sumy, ze, jak vidno v nekterych zemich, ani trest smrti neni disvazivni.

117473

23.09.2006 22:22

Šaškárna v Praze

Tak

Aja 24.?.?.?

to uz se nemusite v Praze bat. [velký smích]

Navečer do ulic starého židovského města, ale i na pražské Hlavní nádraží vyrazili na bezpečnostní obcházku ministr vnitra Ivan Langer a policejní prezident Vladislav Husák

117492

24.09.2006 18:12

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: kapitalisticke fronty su nejake ine, lepsie?

Aja 24.?.?.?

>"A jak je to s tou "drahou kulturou"?"
>Jinym slovem, ceny vstupenek [oči v sloup]

..to jsem pochopila, ze se jedna o ceny vstupenek...jen z toho nedokazu nic rozpoznat, vyvodit. Drahe, vzhledm k cemu?
Nemam poneti, ale je treba vstupenka na divadelni prestaveni draha, kdyz stoji 500kc (to si vymyslim, ja vazne nevim) a prumerny plat je 12 000kc?
V Montreale je drazsi vstupenka na hokej, nez na koncert montrealskeho symfonickeho orchestru (jsme ve spolecnosti, kde se vsechno toci kolem penez), hokej sice neni kultura (i kdyz tady, svym zpusobem, ano), ale proste pritahne vic lidi, nez klasicka muzika.
....hmm, rozkecavam se, jsem OT, ale jen mi slo o to, pomerit cenu vstupenky na kulturu v Cechach "s necim".
P.S. Vidim, ze vase zazivaci potize jsou na odchodu. [smích]

117552

26.09.2006 01:08

V Afghánistánu roste produkce opia

RE: Opium

Aja 24.?.?.?

>
>Slušná společnost je ta jež se řídí křestanskou morálkou
>a národními tradicemi.

Ani kretanska moralka, ani narodni tradice neupira zenam sklenku "liquere" ve "slusne spolecnosti", Zorbo, Zorbo...bud jste narodni buditel a nebo "reditel u Apollinare".
>
>>Vidite nejake reseni v zakazu drog (od marihuany po opium)?
>
>Ano, povede to totiž k vymýcení drog.
>

Nepovede, Zorbo, zakazy jsou neucinne. Zakazane vzbuzuje zvedavost, touhu zkusit to.

>>Jde o tak zavratne penezni sumy, ze, jak vidno v nekterych
>>zemich, ani trest smrti neni disvazivni.
>
>Tak to není. Tvrdá opatření proti drogám v Singapuru,
>Thajsku nebo Talibanském Afgánistánu vedla k potlačení drog
>v daných zemích.

K potlaceni mozna, k likvidaci nikoliv.
Kdyz hovori penize, jde potlacit i prirozeny strach z nasledku.
Ve vetsine zemi jsou drogy ilegalni, presto vyroba i konzumace rostou.

117673

26.09.2006 01:18

Šaškárna v Praze

RE: Straseni fiktivnimi teroristy

Aja 24.?.?.?

Trodasi, vy se musite s temi "fiktivnimi teroristy" nutne mylit.
[velký smích] [velký smích]
Podivejte se, jak to vidi vas ministr:
"Je to poprvé, co Česká republika čelí tak konkrétní hrozbě, tak konkrétnímu riziku teroristického činu," prohlásil ministr už v sobotu.

Sice to "konkretni" dale "nekonkretizuje", ale kdyz je ministr, tak ma pravdu, no neee?

Je vubec mozny, ze delaji z lidi blbce tak desive pruhlednym a neomalenym zpusobem? [překvapení]

117674

26.09.2006 13:35

Šaškárna v Praze

RE: Straseni fiktivnimi teroristy

Aja 24.?.?.?

..si moc nelebedte, Daso, a zasadte se o to, aby obrneny vuz z pred radio Evropa byl urychlene presunut do Maislovky...pak si zase muzete zacit lebedit. [smích] [smích]
..zatim jedina nebezpecna akce na Josefove byla, kdyz se clenove zidovske obce poprali mezi sebou, kdo ze bude "reditel".

117708

27.09.2006 21:09

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

Na jedne strane mate, pane Gejdosi, pravdu.
Pokud "vedecke elity" pripusti existenci zminenych jevu, leccos se jim zhrouti, jak domecek z karet.
Na strane druhe, uz se rada jevu "nevysvetlitelnych" nejen pripousti, ale i vyuziva.
Nekolik tydnu sleduji televizni dokumentarni porad o americke policii, ktera vyuziva sluzeb lidi "se zvlastnimi schopnostmi"
Maji tzv. flash, jsou schopni samy prozivat to, co prozival uneseny, ci zavrazdeny (povetsinou se jedna skutecne o unosy, nebo vrazdy).
Policajti priznavaji svoji skepticnost, ke spolupraci je vetsinou premluvi nekdo ze zainteresovane rodiny. Vysledky neuveritelne, skepse mizi a rada policistu spolupracuje s temito lidmi (zajimave, povetsinou jsou to clovekyne [smích] casteji a u slozitych pripadu je policiste sami vyhledavaji.

117814

27.09.2006 22:17

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

První otázka na vás by byla, co se "vědeckým elitám" zhroutí jako domeček z karet?

Vase otazka je prvni a myslim, ze jedina.
Zustanme u te kriminalistiky.
Co vsechno uz ma dnes kriminalista k dispozici?
Od otisku prstu az po porovnani ADN...kdyz selzou odborne vysetrovaci techniky a metody, nastoupi "nadprirozeno" a vyresi.
Kdyz to prezenu do ad absurdum, par "zazracnych medii" odsune klasicke postupy na druhou az treti kolej.

117819

28.09.2006 19:47

Jak nás český stát okrádá

Zvednou,

Aja 24.?.?.?

ani se nemusite moc vyptavat.
K nam prijde kazde tri roky urednik ze city hall a poohlidne se, co jsme na pastousce vylepsili.
Nove dvere? Drevena kuchyne? Oblozena a zateplena veranda? Joo, a pergola na zahradce?
Noo, tak to vam zvedlo hodnotu nemovitosti, tudiz vase dan mestu bude o xxx vyssi.
No a tim se, samozrejme, zvedne i skolska dan, i ta se kalkuluje z hodnoty nemovitosti.
Tak, pane ourednik, tady je nase srajtofle a hrabnete si, posluzte si.
Jo, jo, takovej je zivot.

117920

29.09.2006 23:49

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

Tedy, pane Koubek, zenskejch se tu vyskytuje pomalu a vy si je jeste pletete. [překvapení]
Predpokladam, ze poznamka k pani Jarmile, byla adresovana mne.
"...kriminalistika nebyl dobry priklad, zkuste neco jineho".
O noo, to nejde, vybirat si obor, ktery by se hodil do kramku.
"Police scientifique"..... kriminalistika, jako obor, ktery vyuziva vedecke poznatky, z ruznych oboru (medicina, genetika, chemie)....co se vam na tom nezda? Nehlede na to, ze od prvniho prispevku mluvim o kriminalistech + "mediich", tak proc mam ted preskocit na jiny obor?

Aplikovana veda se nepocita? Proc?

118040

30.09.2006 13:23

Plán na stažení americké armády konečně odhalen

RE: Co je to za zdroj

Aja 24.?.?.?

Ja se domnivam, Kemo, ze dneska je uz docista fuk, zda volby v Iraku byly demokraticke, nebo ne.
I pri sledovani FOXnews musite nutne dojit k zaveru, ze je v Iraku obcanska valka. On uz tenhle konflikt prestal zaplnovat prvni stranky tisku, ale denne dochazi k atentatum, prestrelkam a je jasne, ze situace nema 200 reseni.
Kdyz tam okupacni armady zustanou, bude spatne, kdyz odejdou, bude spatne.
Jak to vidite s odchodem a hlavne po odchodu vy?

118057

30.09.2006 15:09

Plán na stažení americké armády konečně odhalen

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

No, nedotkli, mate pravdu...ale ona situace v Iraku, jde dost tezko porovnat, a uz vubec ne aplikovat, na situaci v Cechach ci na Slovensku.
Siiti i sunite jsou sice muslimove, ovsem s vyrazne odlisnymi predstavami a cily, pridejte Kurdy a sedite na sudu vybusneho prachu.
Kompromisem by mohla byt vlada sekularni, ale to uz ted, jaksi nejde, ze.
Smirte se s budoucim "Islamskym statem", kde bude vadnout "bordel" a nebo diktat imamu.

118062

30.09.2006 21:28

Plán na stažení americké armády konečně odhalen

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

>Proc ne? Vzdyt se Ceskoslovensko rozdelilo a bez strileni jak v
>Jugoslavii.

...tady nekde bude problem, myslim ta tendence "pasovat" na vsechno predstavy demokracie podle euroatlantickeho modelu.

>Irak by se mel take rozkrajet. Stejne to drive nebyla takova
>zeme, v dnesnich hranicich. [cool]

Nebyla, to je pravda. Mesopotamie- temer co mesto, to mestsky stat. Pak je provincii Perske rise a pak si ho "vydupe" rise Ottomanska.
...a ted si prestavuju, jak se s "usmevem ve tvar a dobrovolne" Irak deli mezi Iran a Turecko a zbytek jim preje hodne stesti do budoucna. [chechtot]

118092

01.10.2006 01:15

Plán na stažení americké armády konečně odhalen

RE: KECATE vsichni pac sami ste se toho nedotkli !!!!!!!

Aja 24.?.?.?

Ajo,
ja vim, ze jsem obcas prilis optimisticky. Ale skutecnost, ze vlada Iraku byla svobodne zvojena dulezita je.
Za par let budou Americani pryc a cela odpovednost bude prave na teto vlade. Ja jim preju vsechno nejlepsi.
Budou to potrebovat.


To jo, optimista, to vy jste. [smích]
V pondeli jde do knihkupectvi Woodwardova kniha State of Denial, asi bude dobre si ji precist.
Ja jsem zbytky optimismu ve vztahu k situaci v Iraku ztratila jen z ukazek z tehle knihy, ktere proskocily do deniku (Washington Post).

118099

01.10.2006 17:43

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

>Ajo, omluvte moji občasnou roztržitost, nemyslel jsem to
>nijak zle. Vlastně ještě teď se tomu tak trochu směji. [chechtot]
>
Ani ja to nijak zle nevzala, ucinil jste ze me clovekyni Jarmilou, neni duvod se zlobit.
>
>Já spíše narážím na váš výrok, že lecos se zhroutí
>jako domeček z karet. Mě by zajímalo, co se zhroutí jako
>domeček z karet.

Tady jste vytrhl vetu trosku z kontextu.
Pokud "vedecke elity" pripusti existenci zminenych jevu, leccos se jim zhrouti, jak domecek z karet
Tedy pokud pripusti.

Porad mluvime o aplikovane vede, nakonec s tou prichazime, jako obcanci, nejvic do styku.

Kdyz medicina uzna, ze si s mym zdravotnim problemem nevi rady a ze ho uspesne resi jeden Mohawk, tak potom co...? (to neni hypoteticke, to je skutecne muj "pribeh"
Asi je prehnane tvrdit, ze se tradicni medicina "sesype", jako ten domecek z karet, ale alternativu radeji neuzna.

Z jineho soudku: kdyz vam archeologove tvrdi, ze "kresby" v Nasce, jsou dilem domorodcu, kteri je vyskrabavali do povrchu v ramci skupinove terapie a "nearcheolog" prijde s protiteorii, je vedeckym svetem nakopan do pozadi, to aby se ten "domecek" nesesul. A to je vedecka oblast, kde si vcelku kazdy muze tvrdit temer, co chce, protoze dukazy proste nejsou a doba je to sakra vzdalena.
Tak tohle jsem, tak zhruba, mela na mysli.

118129

01.10.2006 22:42

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

>
>Očekával jsem váš vpád [velký smích] už mnohem dřív, a tak nemohu
>jinak než vaši hozenou rukavici zvednout.

>
>Řekl bych, že nejmarkantnější příklad toho, čeho věda
>dosáhla, je vidět právě na už zmiňované medicíně. To,
>že děti neumírají jako mouchy je zásluhou moderní medicíny
>a tím i vědy (teď se bavím o západní společnosti), stejně
>jako to, že nám kvůli malému zranění nemusí hned kvůli
>možné infekci odříznout nohu je též zásluhou vědy. To že
>nemáme kůži plnou vředů atd. atd. Vývoj průměrného věku
>hovoří jasnými a nezpochybnitelnými čísly.

>Dále bych mohl uvést vynálezy, které život usnadnily, které
>způsobili to, že v zemědělství nemusí pracovat většina
>populace, ale možná jeden z nejvýznamějších vynálezů bych
>mohl uvést knihtisk.

>Stačí vám tady těch pár příkladů?

...dobre, pochopila jsem a vypadnu z vasi debaty: "mezi nami kluky". [smích]
Jen si jeste neodpustim poznamku.
Nemyslim, ze by nekdo zpochybnoval vedecky pokrok v medicine.
Jen mne osobne se jevi nejak prilis spokojena sama se sebou.
Kdyby se chovala, jako "moudra" veda, nejen ze by pripustila alternativni medicinu, ale postavila by ji vedle sebe a pomohla tak rozlisit "zrno od plev" (tedy tech, co skutecne umi pacientum pomoct od tech, kteri jsou "sarlatani"

Volne pole pusobnosti, panove.
[velký smích] [velký smích]

118161

02.10.2006 20:04

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

Pro Zaka a Kevina.
No, ale to uz, panove, nediskutujete jevy mimoradne, ani radne, ani vedecky pokrok, ci nepokrok v medicine, ale dostali jste se k eticke otazce euthanasie.
..a to bude jiste komplikovane a slozite tema k diskuzi.

118210

02.10.2006 21:26

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

Jestli jste to pochopil tak, ze vas "okrikuju", omlouvam se, to jsem nemela v umyslu, ani na to nemam narok.
Jen jsem chtela naznacit, ze utrpeni tezce a bolestive umirajiciho cloveka (a verte, ze i ja s tim mam svoje zkusenosti), nema mozna s vyvojem mediciny nic moc spolecneho....i kdyz, mozna prece jen, prodlouzila (a nejen ona) lidsky zivot, ale ve sve podstate se vlastne prodlouzilo stari.
Omluva.
[zahanbení]

118225

03.10.2006 00:08

Jak se tohle lze naučit?

RE: Nejsem jsi jist, zda bude muj prispevek akceptovatelny, ale...

Aja 24.?.?.?

...no, a nad tim se muze nekdo shovivave usmivat, zpochybnovat, neverit...vy vite svoje. Nejste ani na operacnim sale, ani na koleckovem kresle....fungujete a muze vam bejt ukradeny, jestli tomu nekdo veri, nebo ne.
Nejspis, nekde vedle vsemocne vedy je jeste "neco", mezi nebem a zemi. Kdo neveri, at tam bezi.....

118241

03.10.2006 21:10

Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona

RE: Clovek by si rekl - at se amici treba...

Aja 24.?.?.?

>Máte pravdu. Byl to Mozart. Nicméně tedy chtěl Paroubek
>revidovat Mozarta. Slyšel jsem ho na půl ucha v TV v neděli.
>Omlouvám se za nepřesné informace ale TV vážně není moje
>hobby. Pokud už ani Mozart (nebo kdo psal libreto) nemá svobodu
>slova, tak jsme pěkně ...

Nevim, zda chtel pan Paroubek revidovat Mozartovu operu Idomeneo, ale rozhodne ji revidoval nemecky scenarista.
"Nechal" useknout hlavy Posseidonovi, Jezisi, Budhovi a Mohamedovi, coz v klasicke puvodni verzi vubec neni.

Chudak Mozart a autor libreta Varesco, asi by se divili, kdyby tusili.....
[zmaten]

118283

05.10.2006 14:15

Dilema kanadských médií

Kanadsky

Aja 24.?.?.?

prvni ministr dela co muze, aby se s nim Bush zacal kamaradit, ale nejak se mu to nedari a ze hodne podlejza. [zmaten]
....jinak to vidite vsichni moc cerne, z americkeho kongresu si vezmete priklad, ten si ve vojenskem rozpoctu na rok 2 007 vyclenil 20 milionu US$ na oslavy vitezstvi v Afganistanu a Iraku. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Aj, to bude radosti, zeny se odhali (to pro poteseni pani Jarmily), vezmou se s muzi za ruce a odejdou vstric zarivym zitrkum a cestou se zastavi v Mc Donald's.....to bude krasa. Tak. [velký smích]

118419

06.10.2006 14:27

Televizní projev Václava Havla z prosince 1989

Myslim, ze

Aja 24.?.?.?

zapadni svet a svet vychodni, byt v tolika ohledech odlisne, prodelavaji krizi jedinou a spolecnou....
V cem je podstata ci pricina teto krize?
...hezky to formuluje V. Belohradsky, kdyz pise o teto "pozdni dobe" jako o dobe konfliktu neosobni, anonymni, neodpovedne a nekontrolovatelne se ritici moci....Nekde zde i ja citim zakladni napeti, z ktereho dnesni krize vychazi. Jsem pritom presvedcen, ze......neosobni moc souvisi s duchovnim stavem soudobe civilizace, charakterizovanym ztratou metafyzickych hodnot, zazitku transcedentna, ztratou jakekoliv nadosobni mravni autority...a jakehokoli vyssiho horizontu.....jakmile clovek udelal sam sebe nejvyssim smyslem sveta a meritkem vseho, zacal svet ztracet lidske dimenze a zacal se cloveku vymykat z rukou.

Z knihy rozhovoru s Karlem Hvizdalou DALKOVY VYSLECH z roku
1 986, to Havel slavil 50-iny a dival se na svet z disidentu.

118517

06.10.2006 15:01

Dilema kanadských médií

Mr Harper

Aja 24.?.?.?

bude mit radost.
Senatni komise doporucuje pripojeni Kanady k americkemu obrannemu systemu "protiraketovy destnik" a soucasne navrhuje zvyseni kanadskeho vojenskeho rozpoctu (do 500 milionu by nemuselo voj. vydani prochazet schvalovacim procesem rady ministru).

118522

06.10.2006 15:36

Dilema kanadských médií

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

..zadny kus, kus, hus.
To jenom vy "anglofoni" se to zdrahate zverejnit. [smích]
Mam to jen ve francouzstine, v anglickych zpravach jsem to nenasla. Je to ze vcerejsiho sezeni.
http://nouvelles.sympatico.msn.ca/National/

118524

06.10.2006 15:42

Dilema kanadských médií

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

>Kuš. Kdy to přišlo? Nikde jsem to nečetl.

Tady je to v anglictine z google News.

http://www.canada.com/topics/news/national/story.html?id=0c9de8b7-fe62-4607-b921-e0ae1f724b43&k=89684

118525

06.10.2006 16:52

Dilema kanadských médií

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

http://winnipegsun.com/News/Canada/2006/10/06/1963...

Ted by to mohlo byt funkcni. Omluva. [zahanbení]

118529

06.10.2006 16:55

Dilema kanadských médií

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

http://www.radio-canada.ca/nouvelles/National/2006...

...a tady je ten ve francouzstine.
Porad jeste se [zahanbení]

118530

06.10.2006 18:33

Dilema kanadských médií

RE: Mr Harper

Aja 24.?.?.?

>>Ted by to mohlo byt funkcni. Omluva. [zahanbení]
>
>Odkaz přímo z vlastní zahrádky! Díky. To bylo pouze
>doporučení.

>Kanada nemá o tuto spolupráci zájem, konkrétně P.M. Harper.
>A US nemá zase zájem diskuzi zahájit. Tohle se však již
>táhne nejméně 10 let. Chretien to tvrdošíjně kopal do autu.
>Buš má stejně v plánu zrušit hranice mezi Kanadou a Mexikem
>a vytvořit Severoamerickou Unii. Kuš, to je přece součást
>NWO. Neníliž pravda? [překvapení]

Noo, na to ze dal vcera Mr Bush souhlas k stavbe "plotu", mezi USA a Mexikem a stale casteji se hovori o stejnem "plutku" mezi USA a Kanadou, tak bych si tou unii nebyla tak jista. Nehlede na to, kdo ze o ni stoji, Unii jednu, no?

Ze nema Mr Harper zajem o "spolupraci" s USA na "policku valecnem", to jste si jisty?

Liberalove jsou v haji zelenem a konzervativci maji zcela jinou vizi zahranicni politiky.

118549

10.10.2006 22:08

Společnost potřebuje tabu

RE: Take it easy

Aja 24.?.?.?

Mozne ze ani vam by nezaskodil letmy pohled do historie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroshima#Atomic_Bomb...

Obzvlaste doporucuji vasi pozornosti vyjadreni generala Mc Arthura.
Teroristicky utok to, dejme tomu, nebyl, rozhodne se ale jednalo o valecny zlocin; jak jiste vite, masakrovani civilniho obyvatelstva mezi ne patri.

118824

13.10.2006 17:58

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: Kdo z nás mohl páchat holocaust? (A kdo z nás ho páchá?)

Aja 24.?.?.?

Ten clanek je zajimavy, ale nijak objevny.
Je vcelku logicke, ze zadne "zlo ve velkem" se neda realizovat bez obycejnych lidi. Nakolik je realne si myslet, ze by vsichni rekli NE?
Muzu osobni otazku?
Jak se na deni kolem holocaustu divate vy?
Nemyslim, zda vite, jestli zemrelo v koncentracich 6 milionu Zidu, nebo mene(kazdy jeden mrtvy, je mrtvy navic), spis mam na mysli otazku nedotknutelnosti holocaustu, zda na zaklade toho co vite a co se, nakonec, uvadi i ve zminenem clanku, verite v kolektivni vinu.
Co si myslite o zakonu, ktery zakazuje a tresta pochybnosti o holocaustu?
Jestli se vam bude chtit odpovedet, dik.

119032

14.10.2006 13:49

Presumpce neviny

Hmmmm,

Aja 24.?.?.?

podle Cimrmana, se jedna o "sprosteho podezreleho".

Nevim, mozna jsem vedle, ale....na pedofily mam docela nabrouseny nozik v kapse...snad tu nejde ani tak o to, ze je ten dotycny hajzlik, jako o to, ze by to mel dokazat soud.

Mozna, ze agilni aktivita MF neni az tak odsouzenihodna, snad jde dotycnemu zurnalistovi o moralku,o deti; sam se ovsem zachoval, noo, prinejmensim podivne. Byl by mene "slavnej", kdyby zavery sve investigace zverejnil pod rouskou anonymity(tedy pro sprosteho podezreleho)? K cemu slouzilo zverejneni fotografie? Proc bylo tak dulezite a neodolatelne? Jak posouplo rucku spravedlnosti?

Nevypada to jako vyzva k tomu, aby verejnost vzala "spravedlnost" do svych rukou? Takovy docela maly soudce lynch.

119096

14.10.2006 18:01

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: Kdo z nás mohl páchat holocaust? (A kdo z nás ho páchá?)

Aja 24.?.?.?

Dik za odpoved, pane stein55.

Ja se jaksi vnitrne nemohu vyrovnat s tim trestanim.
Mate na mysli trestuhodne jako odsouzenihodne a nebo realny trest vezeni?

Mne se jevi potreba uzakoneni pravdivosti historie a nasledny trest za jeji zpochybneni...hmmm, prinejmensim zvlastni.
Nehlede na to, ze pobyt ve vezeni (hezky cesky vyraz: napravnem zarizeni) ma nejen trestat, ale i "privest na spravnou cestu".
Plati to i pro nekoho, kdo ma o presnosti holocaustu pochybnosti? Je trestan za svuj nazor.

119139

14.10.2006 19:33

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: Kdo z nás mohl páchat holocaust? (A kdo z nás ho páchá?)

Aja 24.?.?.?

Je mi lito, pokud jste "moji dotazovnu" pochopil jako snahu z me strany, dostrkat vas do role "osvetare".

Jen me napadlo, ze vyuziju vasi pritomnost na Zvedavci a misto hadek se poptam "primo u zdroje", pokud se nemylim, jste tu jediny, kdo zije v Izraeli. Vas pohled je osobni (take jsem se ptala, zda muzu polozit osobni otazku), ale je to pohled a nazor z druhe strany....a o to mi slo. Tot vse...uz si dam majzla....priste....mozna.

119149

14.10.2006 20:29

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: Kdo z nás mohl páchat holocaust? (A kdo z nás ho páchá?)

Aja 24.?.?.?

>>Je mi lito, pokud jste "moji dotazovnu" pochopil jako snahu z me
>

>>strany, dostrkat vas do role "osvetare".
>
>pani aja, vase priame otazky su v poriadku a ako ste videli
>odpovedam podla najlepsieho vedomia a osobneho svedomia.

>
>stein55

OK, ocenuju.
P.S. "Stastnou majitelkou tinnitus uz jsem", tak jedem dal. [smích]

119155

>>Já si jen pane Kema myslím, že demokracie se nedá šířit s
>

>>pistolí v ruce a pokud se tak děje, už to pak není ta
>>demokracie, jak ji asi všichni mírumilovní lidé chápou.
>
>>Ti, kteří tak činí nebo to schvalují, nemají ani ponětí
>o

>>kulturních, politických a dalších vazbách a tradicích v
>>dané oblasti a jde jim jen o vlastní, mocenské a
>>prospěchářské zájmy.
>
>Obyvatele Nemecka ci Japonska by s vami asi nesouhlasili.

A ja myslim, Kemo, ze se neda porovnat celosvetovy valecny konflikt, ve kterem slo predevsim o parazku tech, kteri konflikt rozpoutali se soucasnymi konflikty v Iraku a Afganistanu.

119271

16.10.2006 14:37

Tak tady už končí sranda

Neminim

Aja 24.?.?.?

se moc do tehle debaty motat a zamotavat, neprijde mi prilis chutna, ale nepsal Kema sem do Zvedavce uz v dobe, kdy sem prispival i Mikin?..... tedy, bud Kema pod dvema nicky a nebo Kema a Mikin.

119333

18.10.2006 13:43

Letečtí cestující „by mohli být značkováni“

RE: Jeden z nejskvelejsich odhalovacu

Aja 24.?.?.?

>zameru NWO - Voltaire net. je z eteru. Zna nekdo detaily co se
>deje? Dik za informaci.

>z.a.p

Detaily ani ne, jen mi to sdeluje, ze docasne mimo provoz...technicke problemy.

119479

23.10.2006 18:13

Volební divadlo

Nooo,

Aja 24.?.?.?

to ja bych, Zorbo, souhlasila s tim poslednim odstavcem, ovsem pouze za predpokladu, ze pokud by svetoznamy neurochirurg, ci vehlasny pan profesor volili spatne, uklizecka Libuska i vratny Jirka by je mohli prijit profackovat. [chechtot] [chechtot]

Co by asi pri volbach "elit" melo priority?
Pan profesor by hlasoval pro tu stranu, ktera by rozsirila studium managementu, neurochirurg by se zahledel do supliku ministra zdravotnictvi, zda nezapomnel na vystavbu dvou novych neurochirurgickych klinik...pro Libusku uz by nezbylo na koste a kyblik a Jirkovi na uniformu vratneho...za pekare Frantu, kterej taky nema vysokoskolske vzdelani by volil, hmmm, treba znamy, Oscarem odmeneny pan reziser..no a housky by se mohly dovazet.
Bezva nahled na volby, ne, ze bych mela o jejich dulezitosti a zasadnosti nejake iluze, ale volby v rukou uzce specializovanych odborniku, zarucuji co?????

119801

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,36 Kč
Euro
27,46 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,69 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 967,30 Kč
1 unce stříbra
548,56 Kč
Bitcoin
309 742,99 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 538 250