Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané oji

Nalezeno 448 příspěveků, 51 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

03.11.2006 00:14

Senátní dějství ústavní krize

off topic

oji 85.?.?.?

Jsem rád, že se pokračuje. Nemám čas přispívat, ale občas prohlédnu články

Dogískův formát se osvědčil [smích]

díky

oji

120557

27.08.2006 22:42

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: :-)

oji 195.?.?.?

Zdravím Vás paní Jarmilo.

to "holky na stavarne"
znal jsem jich několik. Žádná nepracuje v oboru. A víte proč?
Žádná nechtěla dělat zednickou práci. (je to dřina)
Žádná nemohla dělat mistra, protože:
-nikdy nenahazovala omítku, ani nepostavila zeď. Zedníci by ji nikdy nebrali jako autoritu. Mistr musí být autorita.
-navíc žádná nebyla autoritou "od přírody", aby vyrovnala nedostatek praxe.
A nakonec žádná nemohla dělat vyšší stavební profesi, protože si neprošla předchozím.

Ale musím říct, že před třemi roky sousedi opravovali barák. Najali si stavební firmu, která zaměstnávala mistrovou [překvapení]
Ta ženská byla jak saň. Chlapi makali jak šroubi. Ale její hlas (ječák) byl slyšet až k nám (cca 120m). Rozhodně nebyla ženskou, která by v sobě měa nějaký ženský rys a nikdy bych se za ní na ulici neotočil.
Tím chci říct. Je to to, co vy ženy od života chcete? Chcete být tak drsné, aby jste překřičly zedníky?

Je to blbé, že Vás nevzali, ale buďte ráda. Ti chlapi to udělali pro Vaše dobro.

Víte, mě bavil zpěv a muzika. Ale na konzervatoř jsem nešel. Nebyl bych nejlepší. To je taková blbá mužská vlasnost. [mrknutí jedním okem]

Dneska občas zpívám dceři. A myslím si, že se jí to hrozně líbí. [smích]

oji

115239

25.08.2006 00:02

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Musím bohužel souhlasit s autorem

oji 195.?.?.?

Hergot Mindy!!!

Vy jste povýšila. To je strašné, člověk se chvilku zamotá v práci a než se vzpamatuje, tak je kolega o stupínek výš. [chechtot] [chechtot] [chechtot]




je dobře, že editorovi někdo pomáhá s webem

oji

115019

24.08.2006 23:53

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Ehm...

oji 195.?.?.?

Díky za odkaz

Jedná se bohužel o populární článek. K takovým mám mírnou nedůvěru, ale budiž. Chybí zde toziž odkazy.

Článek jsem přelítnul, a k zmíněnému jsem našel zmínku o studii z roku 32, kde se sledoval IQ.

Hodnocení inteligence dle IQ nepostihuje všechny složky inteligence.
A zde jsme vykopali jádro pudla.
Pro tvrzení, které chcete obhajit, si musíte nejdrív rozmyslet co budete považovat za náhodnou veličinu. Chcete měřit inteligenci, ale způsob její uchopení a změření je velmi obtížný. BTW IQ nahrává mírně mužům.
A máme zde další relace, které je nutné uvažovat.
Na genialitu mužů mohou mít vliv i jiné okolnosti, než mužská podstata.
Stejně tak autismus a debilita není jediným psychoneurologickým defektem, který postihuje lidstvo, jiné nemoci postihují převážně ženy jako deprese a roztroušená skleróza. Jakým způsobem je budete zařazovat do studie?

Ke studiím filozoficky vzdělaných kolegů mám mírnou averzi. Několika jsem pomáhal vejít v život a pokaždé jsem z toho neměl dobrý pocit.

Článek je zajímavý, ale mám u něj červený vykřičník?

BTW dle čeho si mám nakreslit ty křivky?
[smích]

oji

115015

23.08.2006 23:13

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Ehm...

oji 195.?.?.?

Zdravím Vás Petře,

na druhou stranu ženský element dokáže ryze chlapský kolektiv oživit. [chechtot]

oji

114860

23.08.2006 23:07

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Ehm...

oji 195.?.?.?

Marketo,

jak si muzete jen tak něco nakreslit [zmaten]
Tvar distribuční funkce se dá odvodit z reálných dat. Ty já nemám. Po Vás jsem žádal dodání studie, která se daným zabývala.

Z Vašeho uvedeného příkladu, kdy osobní pocit nadřazujete na metodologii statistického výzkumu, svědčí o nepochopení kurzu statistiky.

BTW hodiny statistiky jsem neprospal.

oji

114858

23.08.2006 00:34

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Ehm...

oji 195.?.?.?

Paní Markéto,

máte odkaz na zmíněnou statistiku? Docela by mě zajímala.

Myslím, že ne. Spíš jen kecáte... [pláč]

oji

114710

23.08.2006 00:28

Diskriminace podle pohlaví aneb presumce viny

RE: Markéto, Markéto... Vy jste asi jednou dvakrát prostě pro zaměstnavatele NEBYLA DOST DOBRÁ

oji 195.?.?.?

Paní Markéto,

NIKDO by soukromé fy neměl diktovat koho přijmou do pracovního poměru.
To znamená, že i kdyby do inzerátu napsal že cikány a feministky nejsou vítany, nikdo by ho neměl perzekuovat.

oji

114708

03.08.2006 00:24

Ošklivé káčátko Mel Gibson

Židobijec

oji 194.?.?.?

Kdo ten termin použil poprve?

112519

25.07.2006 00:13

Čeští nabobové

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Jo, a ještě jsem chtěl říct, že na podobné pičoviny jako přispívání do diskuzí mám čas až tak nějak v tuto dobu (kolem půlnoci) kdy ostatní 411fans už spí nebo leží v hospodě pod stolem.
Do té doby totiž makám.

oji

111397

25.07.2006 00:04

Čeští nabobové

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Ano to jsou obstrukce systému. Ale to budu dělat až budu donucen.

Já potřebuju systémem proplout. Jak bych to přiblížil. [zmaten]

Kdysi se jedno kotě ptalo která kočka v okolí je nejlepší. Potkala spoustu lovců kteří byli schopni ulovit až 90% myší, které je prošli kolem jejich domu. Pak ale potkala jednu, která ulovila každou myš. To kotě bylo velmi pokorné a klanělo se té kočce. Chtěla být jako ona. Velký lovec a predátor.
Vůbec si neuvědomila, že za rohem bydlí kočka, která jen leží na zápraží. Nikdy neulovila jedinou myš, ale také ani jediná myš nebyla v jejím domě.

Omlouvám se nicku "krysa", ale jiný lepší příměr mne nenapadl.

oji

111396

23.07.2006 22:56

Čeští nabobové

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Ano, je to cvičení v sebeovládání.
Ale já jsem to spíš pojal jako takovou hru. Úpěnlivě dodržuju obecní 50-ku a zábavné zapomenuté 30-ky. Sice se mi práce za byznysem prodloužila o 20-50%, ale to jsem započítal. Získaný čas jsem si vyhradil pro "zadumání" a dlouhé hovory s blízkými. Takže je to pro mě v něčem pozitivní.

Nejhůř moji bezpečnou jízdu snášejí řidiči sociálních vozů (120, Fel, Fab Http) a řidiči kamionů.

oji

111275

23.07.2006 13:14

Čeští nabobové

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Vámi uváděné argumenty jsou typické pro sváteční řidiče. Jsou přesvědčeni, že oni jsou ti spravedliví. A tvrdá a spravedlivá ruka zákona dopadne na ty hajzly co se prohání v autech za 1Mk a více. Přestupcem se dle 411 často stáváte nevědomky a zmenite nazor teprve až ta tvrdá a apravedlivá ruka dopadne právě na Vás.
Přesvědčil jsem o tom i svou ženu (superopatrného řidiče)když před cedulí konec obce nevědomky zrychlila na 60 (2b.), přehlédla chodce u přechodu (3b.) a při předjíždění kamionu přehlédla značku omezující rychlost. Ještě jeden takový den a chodí pěšky.
To si nikdo z Vás hýkačů neuvědomuje, že stačí se jednou za půl roku dopustit banálního přestupku a za tři roky jste bez řidičáku?
Udivuje mě tupost hýkajícího davu, který se sám nechává ojebávat. Ale asi to tak má být. Lidi nakupují věci z teleshopingu a žerou hubnoucí tablety.
Tak co se divím.

K mé osobě.
Řízení auta mě živí. Nemohu si dovolit o řidičskou licenci přijít. Proto musím jednat podle pravidel, který systém nastavuje.
Hotovost vozím kvůli zvůli policie. Už se mi stalo, že mě zastavili jen protože si potřebovali vylepšit budget a nebo zvýšit výslednost.
Antiradar mám z dob minulých. A je ho příjemné mít i teď. Rychlost dodržuju, ale jistota je jistota.

Copak si nikdo neuvědomuje, že 411 je součástí sílící státní buzerace? Z obyčejných lidí se stali každodenní zločinci, ale skuteční zločinci na které měla 411 platit se dál prohánějí 190-kou.
[bliji]
oji

111241

22.07.2006 00:07

Čeští nabobové

RE: předpisy

oji 194.?.?.?

Vy (cenzurováno, prosím neurážejte),

já jako člověk žijící v čechách a mající osobní zkušenost se zdejšími poměry vám odpovídám.

Redaktor ač vzdálen od zvratkovitých reálií zdejšího života přesně vystihl, jak bych řekl-jádro pudla. Pravidla platí pro všechny, ale pro některé více.

Já osobně najedu měsíčně kolem 7.000 km. Nová pravidla, jak je nastavuje zák.411 jsou buzeračního charakteru. Absolutně nezohledňují schopnost řidiče a absolutně zohledňují zvůli systému.

Mě osobně nový systém naštěstí nepostihne. Pokud možno jezdím podle předpisů, mám nainstalovaný antiradar a vozím velkou hotovost. Dle poznatků z terénu se úplatnost PČR zvýšila přibližně 3x. Na nový zákon doplatí je pár hýkajících oslů, jako jste Vy.


oji

111175

25.06.2006 20:29

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Nemluvte nesmysly!

oji 194.?.?.?

Nenapsal bych to lépe.

Snad jen dodám. Paní Jarmila, ač ji mám svým způsobem rád, oplývá většinou špatných ženských vlastností.
Např. ženy:
-pokud je potká něco špatného, nikdy to není jejich chyba
-poslouchají výběrově (slyší jen to, co chtějí slyšet)
-vědí, že jejich názory jsou jediné správné
-mají tendenci těkat, jednat iracionálně, nelogicky, neúměrně, bez zjevné souvislosti a často v nějméně vhodných momentech
-atp.

oji

108907

29.05.2006 22:02

Souložící vrabci

Jo, jo. To oni dělají pořád

oji 62.?.?.?

My máme na zahradě vrabce, kosy, zvonky, sýkorky koňadry i modřinky. Ale jen vrabci jsou s erotikou tak veřejní.
Krásný je i strakapoud a dlask,který tady byl minulý týden.

Ale nejkrásnější je ledňáček. To se Vám zastaví dech a nechcete udělat ani jeden krok aby jste ho nevyplašili. Tak je krásný.

oji

107236

23.05.2006 22:44

Pohlavek jako zrcadlo

RE: Pohlavek

oji 194.?.?.?

S tema nickama je fakt problém.
Skoro bych byl pro, abychom jsme se podepisovali pravými jmény. Všichni víme, že ti kteří chtějí a umí vědět kdo jsme, tak to vědí.
Ale pořád se bojíme reakce těch, ktěří sice neumí vědět kdo jsme, ale jsou v našem blízkém okolí.

Můj divný nick mi zatím nikdo neukradl. [smích]

Nicméně si cením Vaší opravy.

Vladimír alias oji [smích]

106855

23.05.2006 21:37

Pohlavek jako zrcadlo

RE: Pohlavek

oji 194.?.?.?

právě jsem přečetl váš článek na dfensovi.
je jako vždy dost dobrý, akorát jste hodně lidem zamotal hlavu s tou italštinou.

oji

106848

23.05.2006 21:31

Jak smutné

RE: Nechápu

oji 194.?.?.?

Potomek je super, ale dává nám pekne zabrat.

díky

oji

106847

22.05.2006 22:30

Jak smutné

RE: Nechápu

oji 194.?.?.?

Kráásnýý výraz "blbenka". Díky moc. Budu v patřičných situacích používat.

[mrknutí jedním okem]

oji

106724

22.05.2006 22:28

Jak smutné

RE: Jo, je to smutné

oji 194.?.?.?

Asi jo, fyzické řešení problému někdy může být katarzní. [smích]
Kdybych byl mladší a nerozumnější, tak bych ho asi zruchal v šatně po vystoupení.
Ale to víte, ty časy kdy jsem tropil hlouposti jsou ty tam. [zahanbení]

Sorry, že už nejsem tak častý diskutér a neodpovím na každou dobrou reakci. Momentálně mi na net nezbývá ani píď času.

Pozdravujte v Brně. Dnes ráno jsem tam byl a je tam krásně.

oji

106722

21.05.2006 22:18

Jak smutné

Jo, je to smutné

oji 62.?.?.?

A to proto, že se Macek nezachoval jako chlap.
1.Napadl Ratha zezadu. Chlap by ho asi vyzval.
2.Napadl Ratha před velkým publikem. Je to tedy spíše divadlo, než chlapské vyřízení účtů. Pan Macek má asi také rád publikum.

Dále si myslím, že facky málokdy něco vyřeší.
Já také nenapadnu každého pitomce, který mě pomlouvá.
Fyzická agrese svědčí o nízkém sebevědomí nebo intelektu.

oji

106597

15.04.2006 23:36

O lživé evoluční teorii

wow

oji 194.?.?.?

Brý večer paní Jarmilo,

Napsala jste hezký článek. Světoznámí atleti dnes umírají na kříži a Vy do nás takhle.

S tou statistikou máte pravdu. Střední hodnota promiskuity musí být stejná. Jasně. Ale to nic nevypovídá o dalších kvalitách souborů, natož tak skutečného života. (všichni známe ty povídačky o průměrném platu) [chechtot]

Na zmatení mnoha sexuologů se podílí více faktů. Nejvíce to bude asi skutečnost, že muži svou výkonnost nadhodnocují a z muchlování po diskotéce udělají pohlavní styk. Naopak ženy své sexuální aktivity spíše podceňují a správně za pohlavní styk hodnotí pouze "zásun".

Navrhuji aby jste upřela své úsilí spíše na potlačení maskulinního přežitku vnímání sexuality muže a ženy. (Promiskuita muže je vnímána jako znak mužství. A naopak promiskuitní žena je považována za děvku.)

Rovnost nade vše.
Za světlé zítřky a budování našeho nového společného světového pořádku.

oji

[chechtot]

103528

Pane Stwora,

právě odjíždím na na čtyřdenní business trip. Nemám příliš času na rozepisování.

ale nedá mi to.

Nepřispívám do diskuzí valnou měrou. Jsem řádným přispěvatelem, ale přesto stále přítomným čtenářem diskuzí. Připadá mi, že právě bohatá diskuze je to co mě přitahuje na Vašem webu.
Doufám, že Váš krok nebude ke škodě celé věci.
Snad máte vhled a nadhled nad situací.


oji

102981

17.03.2006 22:50

Chystá se další jedenácté září?

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

oji 194.?.?.?

To je Váš blog?

oji

98142

14.03.2006 21:00

Manželský dialog

RE: To je přesný...

oji 194.?.?.?

Jste dneska nějaká nabroušená. Docela by mě zajímalo jakou zastáváte pozici. [mrknutí jedním okem]

Já mám doma dost chytrou ženskou, i když si to sama nemyslí. Ale někdy je to s ní k nepřežití. [smích]
A věřím, že něco podobného si myslí ona také na můj účet.

Máme to tam zkrátka muži a ženy jinak zapojený. Ale to je na tom to pěkný, ne?

97579

02.03.2006 23:38

Tajemné Havlovy restituce

RE: Saudek a jeho umělecká vyvalená prdel

oji 194.?.?.?

že se vám do toho tak motám pánové, nemáte náhodou na mysli frustraci???

95639

02.03.2006 21:57

Tajemné Havlovy restituce

RE: Zcela off topic

oji 194.?.?.?

>Přemýšlím o sepsání
>knihy, jmenovala by se "Piča" a není možná aby s takovýmto
>hard-core názvem nepředběhla v prodejnosti "cudnou" Vagínu.
>[oči v sloup]

Pokud Vaším cílovým publikem bude Váš region, tak bych ji kvůli prodejnosti nazval "Pyča jak cyp" [chechtot]

oji

95602

27.02.2006 23:51

Jak (a proč) se demonstrovalo

RE: Realita

oji 194.?.?.?

>Samozřejmě, že pár doktorů jsou milionáři. Jsou to ti,
>kterým se platí v hotovosti. Co by někteří lidé nedali za
>omlazovací procedury?

Ne, jsou to zpravidla lidé zaměstnaní v nemocnici a vlastní praxí mimo nemocnici a nebo lidé s rozhodovací pravomocí. Peníze nečerpají od pacientů, ale z jiných zdrojů.
Pokud jste měl na mysli plastické chirurgy, tak osobně neznám žádného.

>Máte pravdu. Živě si vás představuji s infarktem nebo s
>mrtvicí, jak vás přivezou do nemocnice a tam vám řeknou, že
>mají vyčepraný limit, ať přijdete v dalším kvartále.
>Jistě budete potěšen a blažen.

Ve Vámi uvedeném případě není nikdo potěšen a blažen. [zmaten]
Já mluvím o případech kdy do pacienta v terminálním stadiu byla napumpována léčba za několik milionů. Lékaři-pumpaři si totiž dokážou spočítat, že za svou "práci" budou "pochváleni".
Samozřejmě léčba nemusí jít ani do pacienta. Stačí, když se šikovně vykáže, že?

Pro nezainteresované je asi obtížné pochopit, že existence limitů a především revoluce a pravidelný upgrade v úhradovém systému je bezpodmínečně nutný.
Ale je zajímavé pozorovat, že do zdravotnictí učeně kafrá každý, kdo má v knihovničce Domácího lékaře.

oji

95068

27.02.2006 21:49

Jak (a proč) se demonstrovalo

RE: Realita

oji 194.?.?.?

>Faktem je, že:
>1) zdravotníci nikdy neměli moc v lásce ODS, protože ODS
>nikdy zdravotníkům nic dobrého nepřinesla

akce byla organizována z pozadí ODS [chechtot]

>2) stávka milionářů to rozhodně nebyla, protože neznám
>lékaře, který by měl několik miliónů na kontě

Osobně znám několik lékařů, kteří jsou milionáři.
FYI do akce se také hojně zapojily firmy, které se korumpování lékařů účastní.

>3) ani jednou tam nepadla zmínka o vyšších ziscích,
>neuvědomujete si, že na limity nejvíce doplatí právě
>pacient.

Myslíte tak, že se osmdesátiletému starci nedá stent? [chechtot]
Milý pane bez limitů by se daly výdaje na lékařskou péči šroubovat až do nebes. A ty by zaplatil Váš pacient.

>Moje osobní zištné důvody jsou asi takové, že já seru na
>nějaké peníze.

To říká hodně lidí. Ale když přijde na věc, tak jsou u korýtka první.

>zkrátka, máte šanci a do té doby mlčte, protože z vašich
>řečí se mi dělá na nic.

Opravdu "cool" argument.

oji

95016

21.02.2006 22:58

Zelená hrozba, nebo oživení domácí politiky?

že by jsme si začali rozumnět?

oji 194.?.?.?

Nezbývá mi než souhlasit. Jsem rozhodnutý jít k volbám teprve tehdy, až budu mít koho volit. Nejsem automat na vhazování lístků do urny.

ad zelení

musela by mi ta ruka co by zvolila zelené uhnít (samozřejmě ekologicky). Představa, že nám vládnou lidé s infantilními představami naplnění energetických potřeb z větrníků a spálené řezanky, mi nahání hrůzu. Volání po uvědomělém snižování spotřeby energie mi připomíná komunistické ideály o hodných lidech budoucnosti, kteří si všechno přerozdělí.

Ale největší hrůzu mi Zelení nahání svým superkorektním křídlem vedeným humanistou Uhlem.
Ti se dostat k moci, tak tu máme všechny onkokorektní neduhy, které v současné době sužují ameriku.

oji

94346

12.02.2006 19:39

Test svobody projevu

RE: Je to test svobody projevu?

oji 194.?.?.?

Já Vám také odpovím parafrází.

Víra je jako lano natažené přes propast. Může nás dovést na druhý břeh, a nebo shodit do pekel.

93071

11.02.2006 21:56

Test svobody projevu

RE: Je to test svobody projevu?

oji 194.?.?.?


>Pravdu se, holt,
>dozvíme až při umírání...

Tím si nemůžeme být jisti.

>Já ano. Před lety jsem se zamýšlel nad strukturou
>společnosti, kdy v minulosti ve špitálech byly pouze řádové
>sestry. Ty si tuto službu zvolily jako poslání a službu Bohu
>a bližnímu a svůj čas tak dělily mezi modlitby a službu
>bližním. Byly tedy maximálně disponovány, snášet
>obtížnost této služby a vrtochy nemocných. Dnešní
>zdravotní sestra, která má rodinu a např. 3x za noc vstává
>k dětem asi bude mít "práh trpělivosti" vůči "rozmarům
>nemocných" značně posunutý. A to pomíjím "nadpozemské"
>motivy. Neříkám tím, že by mezi řeholnicemi byly samé
>světice, jde mi o systém, který, dle mého skromného
>mínění a toho, co jsem měl možnost poznat, fungoval a musí
>fungovat daleko lépe než současný převažující světský
>model. A to nejen na poli zdravotnictví...

To je pravda, řádová sestra by byla snad výkonnější v oblastech které souvisí se "servisem" pro nemocného. Ale neumím si ji představit na operačním sále nebo na oddělení ARO.
Návíc určité nebezpečí vidím v jejich "ideologické" ovlivnitelnosti.


>Taky nechápu, proč ze svých daní mám přispívat na
>zabíjení nenarozených,

Odsouzení potratů je Vaše volba. Pokud uznáváte demokracii, tak by jste se měl být schopen podřídit volbě většiny.

oji

92930

10.02.2006 23:12

Národní bezpečnostní úřad

RE: Já bych je raději

oji 194.?.?.?

>Podobně jako v asijských
>bojových umění. Před tlakem se uhýbá.

Asijských bojových umění je vícero. Vy máte na mysli asi základní princip cesty judó: "táhni jsi-li tlačen, tlač jsi-li tažen".

Amíci provozují také asijské bojové umění. Asi něco jako kyokushinkai. [chechtot]

Ale jinak máte pravdu. My češi to všechno asi přežijem. Narozdíl od jiných.

oji

92797

28.01.2006 14:33

Lékárníci si koledují o zrušení monopolu

RE: A co třeba tohle:

oji 194.?.?.?

Ale jsou i slušní lékaři. Např.jeden můj známý ortoped mi mezi řečí u piva oznámil, že si občas na mě něco napíše. Jestli mi to prý nevadí.
"Ale to víš, že ne." říkám mu já. "Dáme si ještě pivo?"
[chechtot]

90777

18.01.2006 22:00

Michal Kraus odchází

RE: Co ted, google?

oji 194.?.?.?

Jste Aja a mame Vas za to rádi.

oji

89037

15.01.2006 15:02

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

Vidím, že došly argumenty. Začalo se nadávat a přešlo se na tykání. HMMM..

[chechtot]

oji

88336

15.01.2006 14:49

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

No jo, už toho nechám.
[chechtot]
byl jsem včera nějakej napruženej
[mrknutí jedním okem]

oji

88334

15.01.2006 13:24

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

Nevím jak bych se s tím vypořádal. Já si zvolil jinak. Nechci zacházet do spekulací "jak by" a "co kdyby".

Moje volba byla taková jaká byla. Beru ji na vědomí a nezastávám názor, že by mi sdílení mých trápení na veřejnosti nějak mohlo pomoci.

oji

88325

15.01.2006 13:10

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

Byl jste to Vy kdo si stěžoval, jak těžké to pro Vás bylo!!!

A když už jste si to sám o své vůli vybral svůj osud (neříkejte, že Vás nutili), tak neskuhrejte.

>Ojiku, a kam jinam nez do anglicky mluvici zeme bych mel
>emigrovat?

Do německy, španělsky, italsky, řecky, japonsky, atp. mluvící.

>Nez jsem odesel do Kanady, tak jsem zil rok v Nemecku a tam jsem
>politicky azil nedostal. Stejne bych tam zit nechtel, tak jsem
>byl rad, ze me sponsoroval muj stryc do Kanady.

Vy jste žádal o politický azyl a přitom jste jen šel za lepším. Prostě jste lhal.

> A ze jsem si vybral kapitalismus. A vy znate nekoho, kdo
>emigroval do komunisticke zeme? [zmaten]

Tak znovu. Měl jste na výběr. Buď zůstat v tom našem smrádečku a hrabat pod sebe melouchama. A nebo se vydat za pořádnejma prachama na západ.
Teď ze sebe děláte hrdinu, když jste se z vlastní volby málem po...

>Nikdy jsem tady nepsal o tom, ze jsem "utekl" z politickych
>duvodu. Odesel jsem z prostych ekonomickych duvodu. Kazdy clovek
>jde za lepsim.

Ne, každý nejde za lepším.

>A mimochodem, ja nebrecim, ja jsem jen napsal, co jsem si prozil
>na "vlastni pest". Kolikpak z vas, co porad repta, jak jste na
>tom spatne by pro to udelalo to samy jako ja.

Nevidím žádné hrdinství v tom, když někdo zdrhne za lepším.

>A co vy, kde zijete, ze tak blbe kecate. [pláč]

Já žiji v Čechách. Jsem zodpovědný sám za sebe. Nikdo mě nesponzoruje a nestěžuji si na to, jak se mnou život mává.

oji

88324

14.01.2006 22:49

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

Pardon, ale vždycky mě zarazí ten údiv vohnoutů, když na ně dopadne ruka života. Když zjistí, že nemůžou jen lízat smetanu, ale že to taky něco stojí.

Ale máte pravdu, rozhodně mi to neublížilo.

oji

88231

14.01.2006 22:32

Irák, Írán a Čína – nová globální aliance?

RE: Saddám

oji 194.?.?.?

Vybral jste si emigraci do anglicky mluvící země.
Tak co brečíte, že jste se musel naučit anglicky?

Vybral jste si kapitalismus.
Tak co brečíte, že jste musel tvrdě pracovat?

Měl jste zázemí bývalých rodinných emigrantů a manželky kanaďanky a byl jste ekonomický emigrant. Vůbec se nemůžete srovnávat s lidmi, kteří skutečně utekli před diskriminací.
Tak proč sem vůbec píšete tak ukňučený text?

oji

88228

10.01.2006 03:24

Co se v mládí naučíš...

RE: Ono se to stane.

oji 194.?.?.?

Tomu říkám horor.

Doufám, že jste to neprožil (neprožíváte).

Ale máte pravdu, schopnost "vidět" je bolestná.

oji

87419

06.01.2006 22:14

Kde mají stát mořské víly?

RE: Ta holčička se neměla s kým identifikovat

oji 194.?.?.?

Nezlobte se na "medvědí službu". On měl obavy, aby jste ideově nepoškodila ženské hnutí.
[mrknutí jedním okem]
Sedl jsem si teď ke kompu a dal jsem si dvě deci. Je to Neuburk IMHO ročník 99. [smích]
Dáváte si také něco?

86968

27.12.2005 08:42

Kde mají stát mořské víly?

RE: Ta holčička se neměla s kým identifikovat

oji 194.?.?.?

Možná máte pravdu. Malý holky se také musí s někým identifikovat. A možná ten prcek chtěl mít na výběr vysloveně nějakou ženskou.

No nic, jdu do jedné takové mořské víly nacpat přesnídávku. Zatím příkrmy odmítá, tak to bude fuška. [smích]

oji

85664

26.12.2005 10:52

Kde mají stát mořské víly?

RE: Ta holčička se neměla s kým identifikovat

oji 194.?.?.?

Autor nebyl gender-korektní, že?

oji

85555

21.12.2005 16:14

Bartův poslední den

soustrast

oji 194.?.?.?

Upřímnou soustrast.

Pořiďte si brzy nějakého hrdého pejska. Určitě jich hodně bude hledat páníčky po vánocích. Možná to byl osud a nějaké štěně už právě teď na Vás čeká pod cizím vánočním stromkem.

oji

84840

14.12.2005 22:45

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: Právo na informace je blbost!

oji 194.?.?.?

>Ta událost se stala poprvé před sedmi a podruhé před šesti
>lety, na témže místě - squělá Vítkovická nemocnice
>blahoslavené Marie Antoníny,

Do té nemocnice už raději nikdy nechoďte. Je to ústav s nejhorší úrovní zdravotnické péče v Ostravě (možná i na severní Moravě).
Momentálně je navíc zprivatizovaná...

Kousek odtud máte Městskou nemocnici a pro nejlepší péči si zajeďte do Poruby. Je to sice dál, ale stálo by to za to.

oji

83573

07.12.2005 20:32

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: To je na pováženou

oji 194.?.?.?

>PS: Nevíte proč si Vás představuji, že máte široká ramena
>a úzké boky? Prostě že máte klasickou mužskou postavu?

To teda nevim. Asi to jsou ty stereotypy...

http://sweb.cz/oji.j/boj.jpg

oji

82312

06.12.2005 23:19

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: To je na pováženou

oji 194.?.?.?

Začínám pochybovat o tom, že jste feministka. Myslím, že jste spíš hecař. [smích]

A nebo hecařka, aby to bylo "gender" správně? [smích]

oji

82175

29.11.2005 23:56

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

oji 194.?.?.?

[smích]

80975

29.11.2005 18:45

Pilátovo krédo

RE: Takže to shrneme pane oji

oji 194.?.?.?

nikdy jsem se Ratha nezastaval [oči v sloup]

a Vy mne ranit nemuzete

80908

29.11.2005 08:53

Pilátovo krédo

RE: Takže to shrneme pane oji

oji 194.?.?.?

Jo a ještě jednu vlastnost máte vy feministky společnou.

Nejste schopny si připustit, že by jste nemohly mít pravdu, nikdy neuznáte vlastní pomýlení a když se něco děje, tak je to vina jen "těch druhejch".
Chybí Vám vhled do sebe sama.

oji

80827

28.11.2005 22:41

Pilátovo krédo

RE: Takže to shrneme pane oji

oji 194.?.?.?

>Ano, chci rozebírat situaci v našem zdravotnictví. To co si
>dovolil pazdrát a mafián Rath k paní Musílkové bylo
>naprosto skandální. Tento člověk je tam nasazen, aby
>vytuneloval a rozkradl co se dá. Já osobně se ihned jdu
>přihlásit k jiné pojišťovne. Paní Musílková byla dobrá
>manažerka, ale fašista Rath (jinak se o něm nemohu vyjádřit)
>se o ni vyjádřil, že byla schopná vést tak akorát nějakou
>mzdovou účtárnu, nikoliv však tak velkou pojišťovnu. A to
>je problém mnoha mužů- to strašlivé podceňování žen,

Dobrá tedy, rozebereme situaci kolem skvělé manažerky paní Musílkové. Do funkce byla dosazena v roce 1999 vlivovými skupinami napojenými především na ODS. Svou funkci tedy nezačala vykonávat z titulu své profesní kvality, ale proto aby prováděla doslova figurální funkci.
Skutečná manažerská rozhodnutí prováděli ti, kteří se v současné době potulují po zemích, které namají s ČR vyjednanou repatriaci.

Vaše dětské představy, že se na této úrovni lidé rozdělují podle pohlaví jsou směšné. Zde je rozhodující jak je kdo schopný a jak má dlouhé prsty. To druhé především.

Ale budeme se věnovat manažerským schopnostem paní Musílkové. Kromě žabomyších válek, které rozpoutávala na svém pracovišti, tak zdokonalila a pevně zakotvila korupční systém ve VZP. Od jejího působení už bylo zcela jasné kdo, kolik a za co. Abych jen tak neplácal obecně do větru tak uvedu jeden konkrétní managerský počin paní Musílkové. Od fy B-Braun si "vymanagerovala" 3Mega(v českých) za toleranci dialýzy v Uherském Brodě.

Nevím jak vy, ale já mám jiné představy o vlastnostech dobrého managera.

A hodně legrace jsem si užil jak ukočírovala konec své kariéry u VZP. Zatímco paní Musílková předváděla hysterické scény o tom jak zaměstankyně VZP omdlévají, když zjistily že jejich velitelka má potíže, JUDr.Schwarz z bezpečné vzdálenosti pozoroval, jak se ta situace u nás kurva DRath vyvrbí.

Paní Jarmilo, jestli jste si chtěla vybrat nějakou dobrou managerku, měla jste tisíc jiných možností. Ale vy jste si vybrala hysterickou a zkorumpovanou figurku.

Nemáte absolutní anung o věcech, o kterých píšete. Vaše příspěvky jsou demagogickou směsí zmanipulovaných informací z mainstreemu a zvláštní formy feminismu pro který zatím nemám název. Jejich informační hodnota se limitně blíží nule a jejich výše by snad uspokojila jen čtenářky Ženy a život či Kosmopolitanu.

No mercy

oji

80764

28.11.2005 22:06

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 194.?.?.?

myslím, že si oba rozumíme o co jde.

Přeji Vám ať se úspěšně probijete dnešní divočinou. [smích]

oji

80759

28.11.2005 22:04

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 194.?.?.?

myslím tím naši západní civilizaci.
Nastoupí jiné civilizace. Ale i na ty časem dojde...

[smích]

oji

80757

28.11.2005 15:15

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 62.?.?.?

>Ano a o tom to přeci je.Chtěla jsem hlavně poukázat,že u
>nás sestry nebývají nejadekvátněji ohodnoceny.A práci
>sestry nemůže také dělat každý,kdyžto vyklepávat odlitky
>z forem může každý,kdo na to má fyzičku.

O tom to právě není.
Skoro každá profese je u nás hodnocena hůře než za západními hranicemi.
V naší vesnici je zednická parta, která jezdí dělat na západ. Kupodivu nevyřvávají jak jsou u nás diskriminováni. Divné. Asi jim to budu muset poradit.

>Jistě,ale otázka je tedy co má dělat ženy,chce-li(musí-li)pracovat?Je >znevýhodněná ať se jí to líbí nebo ne.A co si budeme povídat,za to,že se >ocitne na mateřské nemůže jen ona.

To je chyba současného západního systému. Podle mne je žena na mateřské nezastupitelná.

Ne nadarmo se množí názory o reálném úpadku civilizace.

oji

80695

27.11.2005 22:28

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 194.?.?.?

Tato dáma byla skutečně přijata na pozici product manager.

Ale máte pravdu, že mnohé žijí jen z libida jiných managerů. [chechtot]

oji

80600

27.11.2005 22:15

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 194.?.?.?

>Tak jistě máte pravdu.Ženy,pokud chtějí zastávat vysoké
>posty se musí"pochlapit",jinak to asi nejde.Ale nezapomínejte
>na jednu věc,ženy jsou jiné a tím pádem vynikají v
>oborech,kde muži bývají průměrní.

Souhlas a nemusí se ani pochlapit.

>Otázka je na jakou strategii vsází managemet podniku:buď
>vybere prsatou sexbombu a je jedno jestli prodává záchodové
>mísy nebo kartáčky na zuby,anebo vybere častěji
>chlapa,který danému oboru rozumí,nebo je schopen tomu rozumět
>a je pro zákazníka rovnocený obchodní partner.V kom je tedy
>chyba?V"prsatce"nebo v tom kdo ji vybral?

Ona manažerka by byla naprosto perfektní. Přes mou úvodní nedůvěru si myslím, že by byla skvělou produkťačkou. Ale ona upřednostnila rodinu před prací. Z finančních důvodů nemusela (její manžel má právnickou fy). A udělala naprosto správnou věc.
Já sám bych nechtěl, aby si moje holčička musela zvykat na nějakou baby sittinu.
Současné feministky si myslí, že se mohou věnovat na 100% rodině a na 100%práci. To je dohromady myslím 200%. To bylo možné jen v době pětiletek.
Můj rozum mi říká, že 100% můžete věnovat jen jedné oblasti.

Toto je myslím jedna z největších chyb kapitalismu. Nutí ženy k tomu, aby pracovaly namísto aby se věnovaly rodině.

Hned chci vyvrátit námitku, že i manžel se má věnovat rodině tak, aby žena mohla dělat kariéru. Já osobně se snažím jak to jen jde. Ale velmi silně cítím, že své holčičce minimálně do roku (teď má 9měs.) nemůžu dát to, co manželka. Přestože se na ní vrhnu jakmile přijedu z práce, tak to hlavní co potřebuje jí dává máma. Pracuju i 13 hod denně (počítám i práci doma na PC) včetně jednoho dne z víkendu. Tak se snažím dělat i nějaké domácí práce, ale asi to není dokonalé, to vím.

Dál chci říct něco k muži na mateřské a vyvrátit pravděpodobnou námitku k mému příspěvku.
Manžel na mateřské je zvrácená myšlenka feminismu!

Bohužel někdy je v současné době reálná. Já sám jsem stál před takovým rozhodnutím. Manželka před těhotenstvím vydělávala skoro dvakrát více než já. Ale myslím, že jsme udělali správnou věc i když nás to "na něco přišlo".
Zajímavé je, že tak jak o tom manželka před těhotenstvím uvažovala, tak nyní by to pro ni bylo nemyslitelné.


Můj původní příspěvek měl být o tom, že zaměstnat potenciální i reálnou matku je pro zaměstnavatele rizikové. Proto zpravidla zcela správně sáhne po muži, když má tu možnost.
Některé dámy to zde nepochopily a já už nemám sílu to vysvětlovat.

>podstatně více českých sester,leč ony stále odchází za
>lepším na západ...čím to?

Odchází protože na západě dostanou mnohem více. Švagrová za 14 dní dostane 1.000 Euro. Dalších 14 si zvyšuje kvlalifikaci na univerzitě.

Hezký zbytek večera

oji

80598

27.11.2005 19:53

Pilátovo krédo

RE: Cože?

oji 194.?.?.?

Tak znova....

Stále obecně platí, že ženy jsou na odpovědných postech méně stabilní a méně spolehlivé. Zvláště pokud budou zakládat rodinu.

Každý management podniku nebo podnikatel musí zvážit jak bude investovat do klíčových lidských zdrojů. Jestliže má u jisté části lidského kapitálu pravděpodobnost, že se bude rodit a trávit zbytek času na paragrafu.

Pro Vás to ale budu muset převést do reálií skutečného života:

Naše firma před dvěma lety přijala novou produktovou manažerku po mateřské. Měl jsem sice pocit, že ve fy která se zabývá přístrojovou technikou měl být produkťákem muž. Ale budiž. Mladá dáma byla vzdělaná a navíc s praxí v oboru.
Půl roku se seznamovala s novou funkcí což není nic nenormálního. Ale zato poměrně dost času trávila na paragrafech. Což není nic příjemného, když potřebujete mít takového klíčového manažera k dispozici.
V současné době odešla znovu na nemocenskou s rizikovým těhotenstvím.

Takže abychom to shrnuli.
Do paní manažerky byly investovány nemalé prostředky (odhadem to kalkuluju na 2mio). Kteréžto se nyní ocitly v záchodové míse.
I když se za dva roky jakž takž dostala do formy, spoustu projektů z titulu svého pobytu na paragrafu jednoduše posrala.

V současné době scháníme nového produktového manažera, protože někoho v této funkci jednoduše potřebujeme.
Nejvýraznějším přínosem paní manažerkyk, alespoň podle mne byla zajímavá kolekce kostýmků, extravagantní nehty a luxusní lodičky. Pokud budu počítat i její plat, tak 3,5 mega za její osobu je teda dost stupidní investice.

Ještě jednou Vám paní Jarmilo musím opakovat: takovéto paní produktové manažerky a jiné ženy ve vedoucích postaveních jsou jednoduše na hovno.

>Moje argumenty o ubohých prodavačkách a sestrách že jsou
>feministické kecy?

Kvalifikovaná sestra s praxí dostane průměrný plat, což není zas tak hrozné. Uznávám, že to co dělají je docela dřina, ale vybrali si to. Doufám, že nebudete chtít dále rozebírat situaci v našem zdravotnictví.

Prodavačky jsou dámy, které nemají vzdělání a prakticky nic jiného neumí. Jsou na stejné úrovni jako přidavači nebo pomocní dělníci. Když jsou ty Vaše prodavačky tak nespokojené, můžou jít vytloukat odlitky do slévárny. Ale to by jim asi nevonělo, že? Zajímavé, že přidavači nemají podobnou nátlakovou organizaci.

Feminismus je jako komunismus, jen se zaměřuje na jednu polovinu lidstva. Podporuje neschopné a trestá ty co jsou schopni a ochotni pracovat.

>podnikatel-"živitel" vrátí ze záletů, pardon z práce domů
>a velkopansky se doma rozvalí a již nehne ani
>prstem

Vaše věc jak to máte doma zařízeno

oji

80560

27.11.2005 15:08

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

oji 194.?.?.?

Jen málo žen je ochotno obětovat své práci tolik jako muž. Proto je správné zaměstnat spíše muže.

Stále obecně platí, že ženy jsou na odpovědných postech méně stabilní a méně spolehlivé. Zvláště pokud budou zakládat rodinu.

Ty feministické kecy o ubohých prodavačkách a sestrách si nechte od cesty.

oji

80511

27.11.2005 11:38

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

oji 194.?.?.?

>Kupodivu, zrovna dnes jsem mluvila s jedním chlápkem,
>informatikem, VŠ, který mi popisoval, jak dostal práci u
>jedné polostátní firmy. O tutéž práci se ve stejný čas
>ucházela i jeho žena, která narozdíl od něj měla červený
>diplom. Přibližně stejně stará jako on, praxi stejnou,
>bezdětná - přesto to místo dostal on. Hmmm...

Správná volba!
Já bych si také vybral raději toho muže. V jeho případě budu mít větší předpoklad, že bude věnovat své práci více energie a tím pádem bude větším přínosem mé firmě.

oji

80485

25.11.2005 20:48

Dotují dobrovolní dárci krve nedobrovolně cizí zisky?

RE: mno

oji 194.?.?.?

Ano, někdy je proces výroby na TS nastaven tak, že je TS musí ještě dodatečně vyrábět plazmu pro svou potřebu.

Jinak plazmy je obecně ve světě i u nás nadbytek a mnohé TS se potýkají s problémem odbytu plazmy.

Ale řeč je o tom, že fy nežijí z nebohých dárců, kteří chodí na TS odevzdávat své tekutiny!

oji

80240

Pokud vím, plná krev se z republiky nevyváží!

Vyváží se pouze plazma ke zpracování do Španělska a Rakouska. Plazma je z Krevních bank vykupována (600-700 za jednotku). U nás jsou v oblasti výkupu a zpracování plazmy aktivní pouze dvě firmy. Přičemž dominantní je fy Baxter.

Plazma se považuje za odpadní produkt zpracování krve.
Obě podstatné složky krve (trombocyty a erytrocyty) jsou vždy plně k dispozici našemu zdravotnictví!

Tak asi tak

oji

80043

23.11.2005 00:31

Máme stále čas?

RE: Dinosauři, dravci, lidé - pořád to kolotá...

oji 194.?.?.?

Občas se mi stává zvláštní věc.
Jedná se o zvláštní paradox. Lidé o kterých si myslím, že by pro druhé obětovali i sama sebe, jsou ztělesněním "ďábla" (v křesťanské etymologii).
A naopak absolutně nesnosní "ďáblové" ve skutečnosti milují každou žijící bytost.
Nevím, jestli to souvisí se snahou zachraňovat celek. Ale mám pocit, že to souvisí se schopností "vidět" a zároveň se vztahem k lidem.

oji

79710

12.11.2005 22:13

Masakr ve Fallůdži rok poté: Důkazy o použití chemických zbraní

RE: '..Od teto chvile

oji 194.?.?.?

> v mé vlasti méně...

?????
Teda Vy jste vlastenec srdcem i duší. [smích]

77946

12.11.2005 15:12

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

RE: Baruch Adonaj Elohe Jisrael mehaolam vead haolam

oji 194.?.?.?

Z toho Elohe lze přesmyčkou vyrobit nick jednoho oblíbeného přispěvatele.
Přebývá tam velké "E", ale to je možná jen zkratka nějakého cizího slova (např. Empty). Ani to nemusí být cizí slovo, ale nějaké poctivé české (např. Emerický).
[smích]

77906

07.11.2005 00:26

Multikulturalismus v praxi: násilí a teror v ulicích

RE: pád multi-kulti

oji 194.?.?.?

>A co USA -> temer rovnych 100%...

No, a kolik lidí kvůli těch 100proc pochcípalo?

Ale nic ve zlém...

Jak se jinak máte leho, starý brachu?
Doufám, že už Vás převeleli do nějaké bezpečnější oblasti, než je Iráq.
docela rád zase na Vás narážím v diskuzi.

oji

77208

07.11.2005 00:13

Multikulturalismus v praxi: násilí a teror v ulicích

pád multi-kulti

oji 194.?.?.?

původně jsem chtěl napsat větší text, ale už mě dva přispěvatelé předběhli. Navíc momentálně nevím kam dřív skočit, tak jsem možná i rád.
Takže jen útržkovitě:

Momentální situaci bych nazval "Pád multikultikulturalismu". Začíná se projevovat krátkozrakost masivní přistěhovatelské politiky, kdy se zapomíná na vyváženost mezi přistěhovalectvím a schopností přistěhovalců k asimilaci. Chci zdůraznit, že podle mého názoru má asimilace přiměřeného počtu asimilantů pozitivní vliv na společnost.
Ve Francii ale došlo k dramatickému překročení hranice, kdy je společnost schopná absorbovat příchozí.
Já osobně si myslím, že zvládnutelná hranice pro přistěhovalectví se pohybuje kolem 3í procent.

Z praxe:
V naší vesnici žije rodina cikánů. Chovají se velmi slušně a máme je celkem rádi.
Jsem ale přesvědčený, že pokud by se u nás zabydlelo více příslušníků zmíněného etnika, tak budou nejen dělat bordel a vyrádat obydlí svých sousedů, ale možná si smlsnou i na nejakém tom domácím mazlíčkovi.

no mercy

oji

77204

05.11.2005 12:04

Dušičky

rodina

oji 194.?.?.?

Jiná je tradice na východní polokouli.
Tam si své předky ponechávají až do smrti a zpravidla i po smrti. Nedávají je do domovů důchodců a i po smrti mají v domě své místo. každý večer můžete u vzpomínky na své rodiče zapálit vonnou tyčinku.

Je to ten náš západní extrémní individulalismus, který vytvořil "dušičky".

oji

76999

15.10.2005 02:38

Svoloč tohoto světa

RE: Vidíte to trošku zkresleně oji

oji 194.?.?.?

>Bohužel, oji, ta volba není tak snadná, zejména když

Furt je to volba. Ale rozumim, že ji někdo nemusí unést (zvlášť když na ni není připraven).


>řada mužů nesnese ani POHLED na porod.

není pravda, vlastně všichni mí známí a kamarádi u porodu byli.

Já sám jsem viděl cca 20 porodů, ale nic nesnesitelného jsem na tom neviděl.
U mé ženy jsem dokonce slzičku dojetí zamáčknul. [mrknutí jedním okem]

oji

74344

14.10.2005 01:29

Svoloč tohoto světa

Zvire co krvaci

oji 194.?.?.?

Ten for jsem poprve slyšel rok cca 1996-7.

BTW minuly tyden jsem projižděl Přerovem. Trvalo to 50 minut!!!!! Nějaký blb se rozhodl havarovat nad Rio de Bečva.

Proboha, to ti Vaši radní nemůžou udělat nějaký obchvat?! [smích]

oji

74200

13.10.2005 22:50

Svoloč tohoto světa

RE: Tedy svoloc

oji 194.?.?.?

>Hmmm, mne prijde bezhlave prosazovani rovnopravnosti, jako
>popirani rozdilu mezi zenou a muzem.

Jo, jo. Právě ty rozdíly jsou hezký. [smích] [chechtot]


>Mate pravdu, cas mnoho zmeni, jen je otazka, zda k lepsimu. [zmaten]

Ajo, život je krásný.

Vždycky si vzpomenu jak Štětina, ještě když nebyl senátorem, v rádiu popisoval svůj pobyt v Africe.
Potkal se tam s kočovnými kmeny, kteří staré a nemocné nechávali na cestě dožít svůj osud.
S jedním takovým starcem strávil pár dní než umřel a vyprávěl mu o naší civilizaci. Když mu řekl, že u nás lidé umírají na přebytek jídla, tak k smrti zesláblý stařík vstal a smál se na celé kolo...

Ajo, přece neumíráme hladem a žízní. Všeho máme dostatek a jediné co nás mrzí je větší dostatek druhých.
Přitom venku je podzim a je zase tak krásně barevný.

Mějte se hezky na tom druhém konci balvanu.

oji

74189

13.10.2005 22:28

Svoloč tohoto světa

RE: Vidíte to trošku zkresleně oji

oji 194.?.?.?

> ženy jsou podstatně
>zranitelnější svoloč, protože jsou fyzicky slabší, a
>protože jsou méně agresivní než muži

ženy mají jiné zbraně k prosazení svých zájmů. Jsou komunikativnější, empatičtější, pečlivější.
Zobecněně má každé pohlaví něco. Když chcete mluvit o výhodách žen, tak většina žen dokážou většinu chlapů utáhnout na "vařené nudli". Ale výhod, které vám příroda nadělila je mnohem víc. Např. máte dokonalejší endokrinologický systém (po dobu menstruace) atp.

V dnešní době otevřená agresivita není výhodou.


> rodí děti, čili tímto faktem mají též
>velmi zkomplikovaný život a jsou podstatně celosvětově
>chudší než muži.

Záleží na úhlu pohledu na mateřství. Když se nám rozbil ten patriarchální model rodiny (tím neříkám, kdo měl vlasně navrch), tak tady máme rovnost a svobodu volby.
Ženy jsou na tom teď podle mne lépe. Mohou si zvolit jaký život budou mít. Mohou mít děti nebo kariéru. Záleží na jejich volbě. Ale to je možná proto, že já sám mám rád výzvy. Ale pro váhavce nebo nevidoucí to může být vražedné.

Podle mne je mateřství krásné. Sám to mé ženě tak trochu závidím. [mrknutí jedním okem]

Nebo si nemyslíte, že mít volbu navíc je dobré?



oji

74186

13.10.2005 21:20

Svoloč tohoto světa

RE: Tedy svoloc

oji 194.?.?.?

>Jo a jestli nekdo mate chut a cas, vysvetlete mi, co obnasi
>rovnopravnost obou pohlavi ( nemyslim v dlouhych historickych
>souvislostech, jako volebni pravo, studium atd. myslim ted, v
>soucasne dobe).

Rovnopravnost jak napovida samo slovo je rovnost práv. Já bych to rozšířil na rovnost možností.
V dnešní době ženy mají možnost volit, mají možnost studovat. Myslím tedy, že v mnoha zemích existuje rovnoprávnost. Jsou tu ale země ve kterých to neplatí. Často stát nebo náboženství zasahuje do rovnoprávnosti. A je jedno jestli se jedná o šaríu a nebo kvóty na obsazování žen do politiky.

Rovnoprávnost je hodně nestabilní stav. Něco jako "demokracie". Chvilku se tetelíme jak je nám v ní dobře a najednou si uvědomíme, že žijeme v totalitě.

Když budu mluvit o rovnoprávnosti mezi mužem a ženou (v rodině), tak určitě paní Ajo dobře víte, že dobré manželství je založeno na umění kompromisu. Dá to nějakou práci, něco sebeovládání, ale snad to stojí za to, ne?

Radši bych asi tedy řekl co rovnoprávnost není. Rovnoprávnost není jakékoli zvýhodňování jedné skupiny (pozitivní diskriminace, kvóty, zákazy činnosti).

Dnes jsou tedy ženy rovnoprávné a usilují o nadřazenost. Někde se jim to už podařilo. Ale to je normální, za několik desítek leto to bude možná všechno jinak a kyvadlo se zase vykývne na druhou stranu.

oji

74167

13.10.2005 13:05

Svoloč tohoto světa

RE: Zkušenost

oji 194.?.?.?

Mám obavy, že se známe. Jestli jo, tak mi dejte vědet na e-mail oji tecka j zavinac tecka cz ať je jasno, jestli ne tak nic neposílejte a nic jsem neřek [cool]

74111

13.10.2005 11:47

Svoloč tohoto světa

RE: Zkušenost

oji 194.?.?.?

Ještě mi řekněte, že žijete v Havířově....

74100

09.10.2005 22:58

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: jo, přemýšlíte nad tím dobře pane Michale

oji 194.?.?.?

> proto pořád ženy tak velmi
>deptají. Odmítají vášnivky i ty chladné, a nepřetržitě
>je deptají, jen aby nemuseli přiznat, že když se jim
>nepostaví tak jsou prostě v háji. [zmaten]

Ach, tak zde je jádro pudla. [chechtot]

Ale nebojte, to se dá spravit. Zkuste třeba tohle.
www.seznamka.cz
[chechtot]

oji

73712

09.10.2005 22:17

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: aby ne!

oji 194.?.?.?

Vážená paní Jarmilo,

Vaše názory na druhé pohlaví buď vychází z nějakého blíže nespecifikovaného traumatu z dětství nebo nedomykavosti Vašich myšlenkových pochodů.
V každém případě pokud nás muže titulujete slovem "svoloč", tak to jen vypovídá o Vaší úrovni.

V jednom příspěvku jsem Vás označil za feministku. Nyní jsem však zjistil, že naše komunální feministky Vám nesahají ani po kolena. (Čímž jsem se jich nechtěl nijak dotknout)

oji

73707

06.10.2005 23:40

Moc make-upu

RE: Obleč plaňku v plotě a máš úžasnou ženu

oji 194.?.?.?

A já doporučuji tričko z této kolekce

http://jergot-gotroch.com/poon-coni/katalog.html

oji

73507

03.10.2005 23:05

Otázka k mužům: Nechali byste se vykleštit?

RE: pan Freud je alexo známý

oji 194.?.?.?

Mám šestiměsíční holčičku a jsem přesvědčený, že dítě potřebuje především pozornost a lásku. Přeji Vám, aby se Vám adopce nebo jiná forma rodičovství jednou povedla. Je to krásné, poučné, obohatí Vás to a Váš život dostane smysl.
Hodně štěstí.

oji

73174

26.09.2005 18:13

Homosexualita zvířat a gen homosexuality

RE: Autor článku mi otevřel oči

oji 194.?.?.?


>
>A to ostatní... [překvapení] - Jarmilko, kolik vám je let?
>

Jarmilka je hlavně feministka, víte?

BTW ten ftípek je dost dobrej.

oji

72487

24.09.2005 18:09

Střihač

RE: Hezký článeček,

oji 194.?.?.?

Mám to.

Seppuku, režie Masaki Kobayashi, natočeno 1962, Japonsko.
Všem kteří se neorientují v reáliích Japonska 19.stol. doporučuji nejdříve nastudovat něco z Japonských dějin, filosofie a zejména kodexu Bushido.
Po získání určitého teoretického základu vám pomalé tempo a hustá atmosféra filmu způsobí hluboký zážitek.

Abych nebyl OT, tak dodávám: ve filmu jde v kostce o to, že samurajové postavili hodnotu cti před hodnotu života.

oji

72272

23.09.2005 23:00

Střihač

RE: Hezký článeček,

oji 194.?.?.?

Trochu jiná kapitolka.
Ale těší mně, že uvádíte seppuku a ne to druhé sprosté slovo. [smích]

BTW viděl jste film Seppuku? (myslím, že se tak jmenoval) Bylo to o samuraji který aby si zachoval tvář, tak provedl seppuku dřevěnou katanou.


oji

72223

22.09.2005 12:23

Pojednání o homosexualitě

RE: Homo, lesbo a tak

oji 62.?.?.?

> Radši se zeptám,ale to"A někomu to jde ztuha, že?"patří
>mě?

Ne, nepatří. Mám pocit, že se sama se sebou vyrovnáváte lépe než ostatní.

Akorát jste na ženskou trochu víc agresivní. [smích] Ale to asi patří k této době.

oji

72061

21.09.2005 22:06

Pojednání o homosexualitě

RE: Homo, lesbo a tak

oji 194.?.?.?

>nemůžete chtít,abych sama o sobě měla dojem,že jsem jen
>pouhá anomálie,tedy chyba přírody?

Alexo,

každý z nás je anomálie a tedy chyba přírody. [vyplazený jazyk]

Jde o to jak se každý se svou anomálií vyrovná.

A někomu to jde ztuha, že?

oji

71963

02.09.2005 22:05

Katrina

Unro

oji 194.?.?.?

Hromadění slov je zvláštní lidskou schopností. Mám rád, když je hromádka písmen k něčemu užitečná a pátrá v hloubkách lidské duše po nových obzorech.
A je hezké, když dokonce dokáže zvlnit placatou duši krutého krasavce.

Nemám teď příliš času na osobní radovánky, ale Váš článek jsem si rád přečetl.

oji

68980

30.08.2005 23:07

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Silikon

oji 194.?.?.?

Kdesi jste se zmiňovala, že se sejdete večer s robocopem a ten Vám sdělí jak je řezali (na tý louce zelený).
Odtud moje impertinence.

> (jo a můj šéf, ten
>lopatoidní falokrat, to je taky něco). Docela solidní
>statistický vzorek.

Mno, já mám někdy pocit, že většina šéfů má s falem něco podobného. [smích]

Bez legrace, jestli máte šéfa, který si rád zamobuje a navíc je ještě blb, tak teda soustrast.

Ale já znám zase dost chlapů, který jejich žena dost týrá.
Předevčírem jsem byl u známého. Minulý měsíc se s ženou pohádali. Ona je nespokojená s tím že ztrácí mládí. Milá ženuška to vyřešila tak, že se sbalila a na čtyři dny vypadla z domu. Nikdo nevěděl kde je. Ale donášely se mu zprávy jak paří na diskotékách.
On se mezitím staral o jejich chlapečka a chodil do práce.
Z mého pohledu by byl návrat ženušky "velmi těžký". Ale on byl rád, že se vrátila a zase se milují.


Nakonec pro zachování korektnosti...

Jaká je obdoba lopatoidního falokratismu?
Kulmoidní vaginismus? [velký smích]


>Ale možná jenom žiju v blbém místě, mám blbý věk a blbé
>názory. Není divu, že sem - tam dostanu přes čumák.

Žádné místo není blbé, žádný věk není blbý a názory jsou blbé jen tehdy pokud na nich člověk trvá i přes objektivní skutečnosti, které je s to si uvědomit.

Čím víc člověk dostane přes čumák a přitom je schopný se z toho zotavit a poučit, tak tím víc rozumí světu kolem sebe.

oji

68410

30.08.2005 15:07

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Silikon

oji 194.?.?.?


> neznám žádného chlapa, který by se živěji zajímal
>o běh domácnosti.

Hledejte si své partnery a přátele mezi jinými než robokopy.

Jestli chcete příklad chlapa, který se zajímá o chod domácnosti tak Vám nabízím návštěvu u nás doma. Manželka se na Vás těší (také s feminismem kdysi sympatizovala). [mrknutí jedním okem]

oji

68371

29.08.2005 22:26

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Hmm

oji 194.?.?.?

Tím jsem myslel své kuchařské umění....

(To je hrozné jak je slovo nedokonalé a snadno dojde k nedorozumění)

68270

29.08.2005 20:20

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Hmm

oji 194.?.?.?


>Houbičky, ni jiných mámidel nepoužívám.

Pche .... !

To jste ještě neochutnal moji houbovku. Tutově by z Vás udělala zavisláka.
[smích]

68249

27.08.2005 12:39

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Silikon

oji 194.?.?.?

Chlapi dokazou byt take dost hrozni. Ale o tom rec nebyla.
Vy jste mluvila o

> umíme se obejít bez mužů.

Podobně vyzrálé názory slýchám spíše z feministického tábora, ke kterému jsem Vás zatím nepočítal.
Feminismus pokládám za stejně nebezpečnou ideologii jako např. neonacismus. I když feminismus je vlastně horší. Protože je společností narozdíl od neonacismu příjímán kladně.

Tento Váš příspěvek spíše přičítám nějaké momentální osobní indispozici.

oji

67922

26.08.2005 23:12

Miláčku, bude pršet. Vržou mně prsa

RE: Silikon

oji 194.?.?.?

> umíme se obejít bez mužů. (Teď
>pomíjím citovou stránku.)

neumíte....
i když pominu citovou stránku.
Zřejmě jste ještě neokusila peklo čistě ženského kolektivu.

Jinak z Vašeho příspěvku vyzařuje osobní frustrace, ale snad je to jen výkyv z jinak přínosných myšlenek.

oji

67874

25.08.2005 23:59

Demokracie je iluze

RE: Jedno za 18, druhé za dvacet bez dvou !

oji 194.?.?.?

A to nemluvím o filozofii "houby".

67743

25.08.2005 23:53

Salón

RE: Mindy,

oji 194.?.?.?

No tak, ženský!

Ještě chvilku a pošlu Vám eskort meséra.

Sám si zapálím čibuk a budu poslouchat jazz. [velký smích]

67741

25.08.2005 16:41

Demokracie je iluze

RE: media

oji 194.?.?.?

>..neviem cesky ekvivalent
>tupeho radia [smích]


Impuls, kopretinové rádio a drtivá většina regionálních rádií.

oji

67687

25.08.2005 07:05

Co znamená demokracie pro Střední východ?

RE: V podstate se jedna ,jestli muzem nekomu dat to ,co sami nemame.

oji 194.?.?.?

tak, tak ....
souhlasím

67638

24.08.2005 22:22

Co znamená demokracie pro Střední východ?

RE: V podstate se jedna ,jestli muzem nekomu dat to ,co sami nemame.

oji 194.?.?.?

>Taky nesmime zapomenout na tendenci lidi hledat smysl i tam kde
>neni.

To je velmi přesné a poučné.

Často je složité rozeznat, co je způsobeno Chaosem a co Řádem.

Někdy se zdá, že pomůže cit. Ale pak zjistíme, že ne vždy.
Někdy se zdá, že pomůže rozum. Ale pak zjistíme, že i ten zklame.

A někdy se zdá, že pomůže víra. Ale ta zklame vždy.

oji

67603

24.08.2005 21:44

Salón

A tož ja

oji 194.?.?.?

Tož ja paní Mindo, ně se to zasejc lébilo.

oji

67601

23.08.2005 19:46

Co znamená demokracie pro Střední východ?

RE: irak je provincni oblast

oji 194.?.?.?

Včera jsem na BBC syšel prognózu, že v 2050 budou bílí v USA v menšině. Většinou se stane momentální hispánská menšina.

oji

67459

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
298 538,57 Kč

Poslední aktualizace: 25.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 378 697