Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané oji

Nalezeno 448 příspěveků, 51 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

07.01.2002 17:04

Pár mrtvých sem, pár mrtvých tam

Pár mrtvých sem, pár mrtvých tam

oji 158.?.?.?

DEBKA NEBO OPTIMISMUS?
Takove to bude vzdycky. Nic se nezhorsuje ani nezlepsuje. Je to porad stejne uz od pravěku. Mocní ovládají slabé a slabí se vztekají. Ve jmenu mamonu se prekrucuji vznesene idealy, slova plynou a voda tece....

750

13.12.2002 19:36

Válka pohlaví aneb »Podmaňme si ty bradaté kozly!«

Válka pohlaví aneb

oji 158.?.?.?

Je to nevyhnutelne. Vsichni tady chcipnete.

Nezahubi Vas nemoci, valky ani sami navzajem vlastni rukou. Problem je v tom, ze se strasne radi mnozite. Nastesti se totalitni systemy konecne zdokonalily do podoby feminismu, ktery Vas prevalcuje.

Vyhynete diky tomu, ze se prestanete rozmnozovat.

A je to spravny. Zadny druh neexistuje vecne.

oji

6868

09.03.2004 18:31

Filipika proti gayům a lesbičkám

Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 158.?.?.?

To ze se homosexulalove hlasi o sva prava patri k selhanim demokracie. Stejne tak se hlasi o sva prava feministky, cikani a dalsi. A cim vice se bude brat ohled na tyto skupiny tim mene svobody bude. Mocna ruka demokracie za par let bude zasahovat do nejhlubsiho soukromi. Nejvice diskriminovani budou pracujici heterosexualni bili muzi. Pak se to vsechno zhrouti a zacne to zase nanovo. Je to blbej svet [naštvaný]

26408

10.03.2004 20:36

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: No vždyť říkám,

oji 194.?.?.?

Jen jsem chtel upozornit, ze demokracii casto zneuzivaji "cerni pasazeri", kteri na ukor ostatnich cerpaji ze spolecnosti vice nez ji poskytuji.
Dalsi zajimavou veci je, ze bily pracujici heterosexual nema zadnou organizaci, ktera by hajila jeho zajmy.

26461

10.03.2004 20:43

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

bude "normalni" se zenit se svym domacim zviretem?

bude to normalni, az se vynalezne zpusob komunikace se zviraty. Ta se svazkem pochopitelne budou muset souhlasit. [mrknutí jedním okem] Ale nevim jak to dopadne s adopci... [mrknutí jedním okem]

26462

10.03.2004 20:51

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Pane Stworo,

oji 194.?.?.?

Premyslim o tom, proc reagujete tak hystericky. Ja jen vyjadruju nazor pracujiciho heterosexualniho muze. [zmaten]

26465

11.03.2004 00:13

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

a jo.. [chechtot]

26472

11.03.2004 15:07

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: No a já vyjadřuju

oji 158.?.?.?

Pani Kubova Vy me chcete i zavrit??? [chechtot] Jinak si vas vyraz vosajstlich neumim vysvetlit.
A konec koncu v nicem vam nebranim. Jen poukazuju na to, ze pokud je nekdo diskriminovany, tak pracujici chlap.

26493

11.03.2004 16:34

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Takže neděláte

oji 158.?.?.?

Pani Kubova, co mate porad s tim hlasenim?? [překvapení] Vy jste byla asi svedomita studentka.
Selhani demokracie je napriklad pozitivni diskriminace, financni lobby, mediokracie, freeriders a dalsi.

26498

11.03.2004 18:08

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Já s ním nemám nic,

oji 158.?.?.?

tak jo... [smích]

26500

13.03.2004 14:32

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Nejvetsim rozvracecem rodiny je demokraticky stat. Divne, ne??

26543

13.03.2004 14:44

Filipika proti gayům a lesbičkám

RE: Filipika proti gayům a lesbičkám

oji 194.?.?.?

Jo, a neznam homosexuala, ktery by podvracel tradicni rodinu.
Prece kazdy, kdo nejake zna a neni zrovna obtezovan jejich "chutemi", tak musi uznat, ze to jsou dobri lidi. Narozdil od urputnych moralistu.

26544

14.03.2004 00:18

Několik poznámek na téma selhání demokracie

RE: Několik poznámek na téma selhání demokracie

oji 194.?.?.?

Ja jen doufam, ze nez to tady uplne zrusime, tak uz budeme letat s kapitanem Picardem k jinym obzorum. [smích]

26554

15.03.2004 21:49

Několik poznámek na téma selhání demokracie

RE: Několik poznámek na téma selhání demokracie

oji 194.?.?.?

Casto se mluvi o demokracii, ale kazdy demokracii mysli neco jineho. Pane Jedinecny, mate na mysli, ze neexistuje parlamentni demokracie, demokracie ve smyslu "vláda lidu" a nebo demokracie jako "svoboda a spravedlnost pro vsechny"?????????????

26611

18.03.2004 22:27

Útok v Madridu - Qui bono?

RE: Útok v Madridu - Qui bono?

oji 194.?.?.?

Co je na tom spatneho bejt zid????? Pro me za me, at si kazdy veri cemu chce. Teda, kdyz s tim neotravuje ostatni.

26741

18.03.2004 22:31

Tisíciletá válka mezi Ruskem a Chazary

RE: Tisíciletá válka mezi Ruskem a Chazary

oji 194.?.?.?

To sediii... [smích]

26742

19.03.2004 05:16

Útok v Madridu - Qui bono?

RE: Útok v Madridu - Qui bono?

oji 194.?.?.?

Spatneho na tom neni nic ,do te doby dokud si neprectete jejich ,tak zvany "nabozensky program",kde se dozvite ,ze jste zvire

Souhlasim. Ale to je problem kazdeho nabozenstvi. Protoze kazde obsahuje nejakou tu militantni slozku. A v kazde spolecnosti se najde skupinka lidi, ktera toho vyuzije. Napriklad Bu$h je militantni krestan. $haron je militantni zid.
Na druhou stranu bez nabozenstvi by svet lepsi nebyl. Ti militantni parchanti by si nasli neco jinecho, za co by se mohli schovat.

26755

19.03.2004 22:51

Útok v Madridu - Qui bono?

RE: Útok v Madridu - Qui bono?

oji 194.?.?.?

Souhlas, ale mozna ze pan Szeremed nema takovy kontakt s cestinou. A proto ty chyby. [smích]

S tím napalmem to máte také popletené. Když se napalm dává k svačině bolševickému vietcongu, tak to je možná jen používání zakázaných zbraní. Když se ale napalm nebo cluster bombs shazují na vesnice s civilisty

Ano. Rozhodující je, kdo je agresor. Mimochodem agresori casto svou agresi popiraji nebo zjemnuji. Posledni hit je "sekacka sedmikrasek". Roztomile, ze?

26791

21.03.2004 21:58

Bylo nebylo

RE: Bylo nebylo

oji 194.?.?.?

Jo, takovy je svet. Ale muzeme to ovlivnit. Nebudeme tem byrokratickym hyenam tolerovat jejich nadutost. [smích]

K clanku bych chtel vyjadrit, ze vyjadruje podstatu veci. Svoboda, kterou se demokracie chvasta postupne vyvane a budeme tu mit zase to co tu bylo vzdy.
Kolikrat se hlasalo "Rovnost, volnost, bratrstvi" a nebo "Pravda a laska zvitezi nad lzi a nenavisti".

Mocni vzdycky zapomenou, ze si je slusni (a pracujici) plati.

26826

21.03.2004 22:03

Bylo nebylo

RE: Bylo nebylo

oji 194.?.?.?

No pane Certiku, to nebylo moc hezke vytahovat se na jehovisty s tim, co Vam narostlo mezi nohama. [smích]
Navic jehovisti nejsou zadni pani, ubozaci jsou tak zmanipulovani, ze nevi ktera bije. [smích]
A vy na ne vytahnete tak padny argument.

26828

23.03.2004 21:19

Bylo nebylo

RE: Bylo nebylo

oji 194.?.?.?

Tak jo.

"Barter" muze byt daneny, ale pan Nohejl chtel rict neco jineho. A to, ze nami placene dane a ruzne poplatky jsou neadresne a zije z nich spousta vohnoutu.

Barter je opravdu neprakticky a neefektivni, ale zato absolutne spravedlivy.

Muj sen je, ze nebudeme platit premrstene dane a nesmyslne poplatky monopolum.
Ale to je asi opravdu nejaky pribeh "bylo nebylo".

26933

23.03.2004 21:25

Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíši jinou zábavu moderních Britů: toothing

RE: Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíši jinou zábavu moderních Britů: toothing

oji 194.?.?.?

o drobných gramnegativních diplokocích tvaru kávového zrna ani nemluvě

S tim kavovym zrnem jste vedle

26934

23.03.2004 21:26

Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíši jinou zábavu moderních Britů: toothing

RE: Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíši jinou zábavu moderních Britů: toothing

oji 194.?.?.?

To Vas lituju.

Ale neveste hlavu, doporucuji www.seznamka.cz

[mrknutí jedním okem]

26935

23.03.2004 21:35

Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíši jinou zábavu moderních Britů: toothing

RE: Nedávno jsme tady měli dogging. Dnes vám popíš

oji 194.?.?.?

Jo, a jestli Vas to pane Suchy tupiiii, tak oslovujte, oslovujete. [mrknutí jedním okem]

Na druhou stranu Vasi myslenku se seznamovanim pocitacu povazuji za genialni. Proc ne???
Musite za tim videt kontakt lidi a ne hned to "hrisne" p.....
[smích] [smích] [smích]

26937

23.03.2004 21:49

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: Tohle je horsˇí nezˇ zlocˇin. Je to stupidita.

oji 194.?.?.?

Tak to je mi lito pana americkeho turisty na kresle, ze se setkal s temi prasaty.

Ale je to stejny argument, jako kdyz se pocurany chlapecek vymlouva, ze se kamarad pochcal taky.

26940

Pardon.
Strasne rychle ctu; myslel jsem, ze mluvite o velikosti.
To mam z toho sledovani pokleslych zanru v televizi. [mrknutí jedním okem]

27004

25.03.2004 20:29

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: A co ta Vaše poprskaná maska Petr Veliký?

oji 194.?.?.?

Pan petr Veliky utlucen fakty. A dobre mu tak. [velký smích]

27040

26.03.2004 11:54

Nejatraktivnější pracovní příležitosti rostou jako houby po dešti – ale ne v USA

RE: Nejatraktivnější pracovní příležitosti rostou jako houby po dešti – ale ne v USA

oji 158.?.?.?

Ja bych ten problem rozdelil na dve casti.

Za prve.
Jestli se inteligence z Ameriky presune do jinych casti sveta je pravdepodobne. To ale nebude mit vliv na nejvetsi (a pochopitelne inteligentni) financni hrace. Ktera skupina to je si muzete dosadit sam. Nekteri z hracu padnou, ale vetsina zustane. Stredni a nizke vrstvy obyvatel v Americe zchudnou.

Za druhe.
Mimo Ameriku vznikne nove centrum moci, ktere se bude chovat podobne jako Amerika. A take vytvori nekolik malo novych velkych financnich hracu.

Nase budoucnost je spojena s tim co si mysli nejvetsi mocensti hraci. Jejich potrebou je znasobit svou moc a bohatstvi. Je jim putna jestli to bude podelane Americe nebo nekde jinde. A kaslou na nejakou spravedlnost, narodni cest nebo nejakou smesnou viru.
V budoucnu mocenskych center bude maximalne 2-3 a budou mit rozdelen dosud rozdrobeny svet. Pomoci tajnych sluzeb a skvelych technologii budou kontrolovat pohyb a chovani obyvatel na svem uzemi. To je dulezite, protoze kontrola obyvatel je dulezita pro obchod, bezpecnost, zdravi a vlastne vsechno. Neco z toho se uz deje, ale jeste to neni ten pravy ficak.

Sakra, ale o tom jsem uz nekde cet´, nebyl to Orwell??? [smích]

27085

27.03.2004 21:00

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: Pět minut

oji 194.?.?.?

Tak to ja si zaoponuju. [smích]
Mozna, ze jsem zblbly z tech americkych megafilmu, ale reakce na větu "Do WTC narazilo letadlo" byva u americkych prezidentu jina.
Jina reakce by mozna byla i u jineho normalniho cloveka. Neco na zpusob: "Nekecej! Co se stalo???"
A nemyslim, ze to je jen nejake vireni prachu. Zkratka pan prezident je bud loutka, blb nebo o vsem vedel. Prípustná by byla i kombinace uvedených mozností.
[velký smích]

27165

28.03.2004 13:06

Tohle je horší než zločin. Je to stupidita.

RE: Pět minut

oji 194.?.?.?

Romove jsou vsude doma (jtejne jako zidi) [smích] [smích] [smích]

27205

28.03.2004 20:24

Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

RE: Clarkova kniha šlápla Bushově administrativě na kuří oko

oji 194.?.?.?

Pane Lev mate vzdycky trefne argumenty, ale proc to casto pokazite nejakou "prdeli"???

To Kaja
Jo a me by taky zajimal nejaky ten argument jak agrese v Iraku (a jinde) vyresi problem s terorismem. Tvrzeni jak jsou iracane radi pro me neni dost padne. Podle me agrese plodi agresi. A pokud se porad odvolavame na nejakou tu "krestanskou tradici", tak myslim, ze agresivita do ni moc nepasuje.

27210

30.03.2004 18:36

Od května nám bude EU nařizovat cenu másla

RE: Od května nám bude EU nařizovat cenu másla

oji 158.?.?.?

S tim mlikem to je pravda. Kdyz jsem jako dospely poprve ochutnal mleko primo od kravy, tak jsem se po.... To proto, ze jsem byl zvykly na tu obarvenou bilou vodu, ktere vsichni rikame mleko.
Na druhou stranu, kdo z nas prave domaci potraviny konzumuje. Vsechno se dobarvuje dochucuje a ja nevim co jeste. A nejvetsi legrace je kolem takzvane domacich potravin, ktere tak oznacuji jenom vyrobci, aby si zvysili prodej. Pritom jsou vyrabeny uplne stejne jako ty konvencni.
Vzpominate si jeste nekdo na ten serial "Navstevnici"??
Tam se konzumovali amarouni. To je budoucnost, co??
[smích] [smích] [smích]

27277

04.04.2004 21:20

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 194.?.?.?

Pane bezejmenny!!
Tak necim prispejte. Pravidla publikovani znate, tak se jednoduse muzete projevit.
A jestli se Vam nelibi, ze pan Nohejl prezentuje sve nazory, tak to je jen Vas problem.

27374

04.04.2004 21:26

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 194.?.?.?

Proc jste tak nenavistny?? Stalo se Vam neco spatneho v detstvi??? Berete tvrde drogy????? Nejak se nemuzu dobrat smyslu Vasich prispevku. Jedinym vysvetlenim by bylo jen to, ze jste provokater. Ale proc? Dela Vam to dobre? [zmaten]

27375

06.04.2004 17:49

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 158.?.?.?

Elvis zije !!!!!! [velký smích]

27425

13.04.2004 17:57

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 158.?.?.?

To je teda padny argument pane Vcelicka [mrknutí jedním okem]

27722

13.04.2004 18:12

Úžasně destruktivní jednotky

RE: Úžasně destruktivní jednotky

oji 158.?.?.?

...ale co tu bude az tu nebudeme?

Tak tady bude jen klid a nekonecny vesmir. [smích]

Ale souhlasim s tim, ze takove reseni je elegantni, ale dosud ho neprosadil ani pan Jezis ani pan Gandi.

A je taky divne, ze pan Bu$h jako spravny krestan zakladni ideu krestanstvi "neoplacet" tak nejak ignoruje. [velký smích]


27724

13.04.2004 18:18

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Krvavou lazen si zaslouzi muhamedi, kteri

oji 158.?.?.?

Valka proti Iraku byla proti diktatorstvi a
barbarismu.


A zavedla chaos a barbarismus. To je teda pokrok. [smích]

27725

13.04.2004 18:33

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

oji 158.?.?.?

Jak byly kladeny otazky, komu kdy a kde byly kladeny, jakym zpusobem zpracovany a jaka metodika byla zvolena pro jejich vyhodnoceni???

Bez techto informaci pokladam uvedena cisla za blabol.

27727

14.04.2004 11:27

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 158.?.?.?

Myslim, ze ano.

Ja osobne pokladam demokracii za pomerne dost spravedlivy, ale nebezpecne nestabilni system spravy veci verejnych. Problem je, ze si nekdy lid demokraticky zvoli totalitu. Coz jsme taky zazili, ze?? [smích]

Demokracie je jednoduse moznost lidi zasahovat do deni ve spolecnosti. Neexistuje nic takoveho jako "jednou tu demokracii mame, tak jsme nafurt v pohode". My si totiz demokraticky muzeme taky zvolit, ze tu nasi modrou planetu odpalime ke vsem certum. Zbrani uz na to mame dost. [pláč]

Na škále mezi absolutni svobodou a absolutni nesvobodou se tedy jednotlive spolecnosti motaji sem a tam podle "materialu" ze ktereho vzchazi. A to je to nejdesivejsi. [mrknutí jedním okem]

27771

14.04.2004 18:42

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

oji 158.?.?.?

To pro mne nejsou relevantni informace o provedenych metodach.

27786

15.04.2004 05:55

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

>Ale vždyť americká ekonomika nepadá, není to sice nic
>slavného a nová pracovní místa jsou stále v nedohlednu, ale
>nejedná se o nějaký začátek konce, jak se nám zde někteří
>snaží namluvit...

Nic takoveho jako permanentni rozvoj neexistuje. Ani vesmir se nebude rozpinat vecne. Je jen otazka kdy "to" zacne splaskavat.
[smích]


>
>Rovněž nesouhlasím s tím, že Kerry je stejný jako Bush. To
>rozhodně není, už jenom vystupováním, rozhledem a
>inteligencí. Jasně řekl, že by se s Irákem před invazí
>vypořádal jinak a současná situace mu nedává moc na výběr...
>Je mi jasné, sliby chyby, ale nerad takto soudím předem. Je
>to i statisticky nemožné... [smích]

Statistiku sem prosim netahejte


>Navíc podotýkám, že dělat rovnítko mezi Bushem a Kerrym je
>především v zájmu Bushovy vlády - proč měnit presidenta za
>jiného, 'stejného'? Předpokládám ovšem, že si nemyslíte, že
>by se presidentem měl stát Nader... To by zde opravud musela
>vystřelit Aurora [smích]


Jen aby nevystrelila [pláč] lid je nyvyzpitatelny

27825

15.04.2004 14:45

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Az na tu kravatu si vedl dobre !

oji 194.?.?.?

Ooo jeee, Vy zase hecujete!! [smích] [smích] [smích]

27839

15.04.2004 21:00

Varovné signály jsou všude

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Tak ja Vas pani Ajo trosicku rozladim. Pan Kerry, jestli vyhraje, bude nemlich to samy jako pan Bush.
Je to nutne pro zachovani rustu americke ekonomiky. A i kdyby pan Kerry, nebo kdokoli jiny, nechtel byt tak "expanzivni", tak bude muset. Volici si zadaji blahobyt. [smích]

27854

15.04.2004 22:15

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Pani Aja ma pravdu.
Bohuzel, je to tak. Amerika je takovou ekonomickou silou, ze kdyz se ji bude darit, tak se bude vetsine zbytku sveta. A pokud se dostane do recese, tak si opravdu vsichni sahneme na dno.

27861

15.04.2004 22:18

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Toto neni sci-fi server [smích]

27862

15.04.2004 22:36

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

oji 194.?.?.?

Jedna z veci, kterym rozumim je statistika. A v te souvislosti vim take to, ze mam pravo byt skepticky k vystupum pokud neznam kvalitu vstupu a kvalitu zpracovani. Ke zlatym pravidlum statistiky patri "garbage in, garbage out".
Dalsi znepokojujici zalezitosti ohledne vyzkumu verejneho mineni v Iraku je to, ze mereni bylo provadeno ve velmi nestabilnim prostredi. Vypovidaci hodnota takoveho setreni i pri dodrzeni vsech podminek ma minimalni trvanlivost vypovidaci hodnoty.
To take nesvedci o "serioznosti" agentury. Ale pravdepodobne v tomto pripade bylo k setreni pristoupeno na zaklade financniho argumentu zadavatele.

27864

15.04.2004 22:41

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

I na nej [smích]

27866

16.04.2004 11:20

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Propuštěn po sedmadvaceti letech

oji 158.?.?.?

Problem neni v homosexualech.
Problem je v prefeminizovanem svete. Stale vetsi cast muzske populace prebira zenske vzory chovani. Musim se vzdy zmat, kdyz slysim feministky jak tvrdi, jak bude svet skvely, az nad nim preberou vladu.
Kde jsou ty krasne muzske vlastnosti: cest, smysl pro spravedlnost, hrdost na dobre vykonanou praci?? Uz tak nejsou videt, ze?? Misto toho tady mame ty krasne zenske: hasterivost a intrikarstvi.
Ted mi feministky budou vycitat jak muzu zenam prirazovat prave takove vlastnosti. Muzu protoze to tak je. Zeny jsou prece ty citlive bytosti, ktere rozdavaji lasku podle toho jak jim z toho plyne prospech. [smích] Ale nic ve zlem mile zeny. Mam vas celkem rad.
Zazil jsem jednu firmu ktere vladly zeny a ve ktere prosadily sve mysleni. Bylo to peklo na zemi a zkrachovaly. [smích]
Zkrachuje cely svet, jestli to taky feministky definitivne prevezmou.
[velký smích] [chechtot]

27910

16.04.2004 11:45

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 158.?.?.?

Je to proto, ze ekomomiky jednotlivych zemi uz nefunguji samostatne. Drtiva vetsina zemi je propojena do jedne velke svetove ekonomiky. Recese v kazde zapojene zemi ma vliv na ekonomicky rust svetove ekonomiky.
A proc je dulezita prave USA? Protoze tvori drtivou cast svetove ekonomiky.

A ted k nutnosti expanzii.
Amerika musi odstranovat prekazky sveho rustu. Rust je zalozen na rostouci spotrebe.
USA jako leader trhu praktikuje strategii, kdy odtranuje postupne nejmene bolestne prekazky a dobyva kvalitni trhy, ktere se brani nejmene. Prekazkou muze byt muze byt kdokoli kdo sedi na nerostnem bohatstvi zeme, nebo kdokoli a cokoli co brani vstupu americkeho trhu. ATP.
Cilem teto strategie je globalni a maximalne vykonny MARKET.

Mimo jine spotreba vojenskeho materialu je take spotreba, ktera se pocita. Navic dobyta uzemi budou spotrebovavat zbozi svetoveho trhu a to se pocita hlavne.

27912

16.04.2004 20:12

Krvavá lázeň - zlověstná hrozba pro koaliční jednotky

RE: Propuštěn po sedmadvaceti letech

oji 194.?.?.?

primitivni? zobecnene? plne nepodlozenych domenek a frazi?
Tak se rozepiste! [smích]

27940

16.04.2004 20:16

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 194.?.?.?

Islam je stejne totalitni nabozenstvi jako krestanstvi a zidovstvi.

27941

16.04.2004 20:48

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Jestli potrebujete posekat zahradu a netrvate na spasani dobytkem, tak to muzu zaridit. [velký smích]

27945

16.04.2004 21:03

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

S tim silnym jedincem teda nevim. On clovek nikdy nevi, jak se to u nich zvrtne. Jakmile ochutnaji moc, tak ... Ale to patri k lidem.


A s tim ostruvkem? Tak to je muj sen. Vlastnit nejaky malicky ostruvek. [smích] Nebo malickou planetku [smích] [smích] A nebo alespon nejakou pidigalaxii [velký smích] A nebo.....

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

27946

17.04.2004 15:07

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Jestli mi ho vyfouknete pred nosem, tak se teste!!
[chechtot]

27977

17.04.2004 15:23

Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

RE: Váleční magnáti vzkazují kritikům: "Držte huby!"

oji 194.?.?.?

Jde to zobecnit v tom smyslu, ze lidi jsou nuceni necemu bezhlave verit. Jedina autorita a nebo autority rozhoduji o tom co je spravne a co ne. Pripada mi smesne kdyz na zaklade nejake knihy nejaky "vykladac" urcuje co je moralka, co je pravo a co je skutecnost.

Pritom tyto relikvie popisuji udalosti, ktere vznikly vzdy vice nez 6 generaci po jejich vzniku. 6 generaci je povazovano za hranici uchovani alespon stopy realnosti popisovane udalosti. Takze na zaklade nejakych baji a povesti nam nekdo rika co mame delat. Pche...

A to je pro me totalita. Svobodny clovek se ma rozhodnout na zaklade sveho rozumu. Ne na zaklade, toho co mu kdo nakuka.

Na druhou stranu verim, ze vetsina lidstva neni svobodneho mysleni schopna. Takze je pro ne nabozenstvi jedinym vychodiskem, aby jejich zivot ziskal nejaky smysl a rad.

27978

17.04.2004 20:27

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Ted trochu na jine tema

oji 194.?.?.?

Spravne to asi neni, ale dulezite je, co si predstavi obyvatel jineho svetadilu pod pojmem "american".
Posledni dobou to neni moc lichotive. Skoda.

Pro me je American osoba, ktera se honosi nekolika vlastnostmi. Cast z nich je sympaticka a cast ne.

1.American je svobodomilovny. Ma ji rad, ale bohuzel o ni prichazi, aniz si to uvedomuje.


2.American si mysli, ze vi vsechno nejlepe. Je to proste borec, machr, hrana chlap. A mysli si, ze vyhral i kdyz prave dostal nakopano.

3.American je gangster, ktery jde za svym i pres mrtvoly.
Americani nevim proc obdivuji gangstery a jejich kulturu.

27992

18.04.2004 17:35

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Ted trochu na jine tema

oji 194.?.?.?

Ja doufam, ze mezi americany je hodne dobrych lidi. Ale potiz je v tom, ze je nejak neni videt. Amerika (resp.USA) se ve svete prezentuje naprosto jinak.

28027

18.04.2004 17:46

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Ted trochu na jine tema

oji 194.?.?.?

Je to spravny postreh.
Spravne by americane meli byt vsichni, kdo ma trvale bydliste na kontinentu zvanem Severni nebo Jizni Amerika.
Ale pokud se rekne american je jim myslen pouze obcan USA. Ja osobne citim pricinu v tom, ze kdyz se v Evrope objevil obyvatel kontinentu Amerika, tak to byl zpravidla obyvatel USA. Ten o sobe hovoril jako o americanovi. (Zpravidla neco ve smyslu "ja jsem american, kdo je vic!!!" [smích] (to je for))
A asi diky takove zkratce pak evropane chapou pod pojmem american, jen obcana USA. Protoze ruku na srdce. Ostatni obyvatele kontinentu Amerika jsou trochu jini. (aspon podle mych zkusenosti) [smích]
[smích] [smích] [smích] [smích]

28028

18.04.2004 20:47

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

To me ho je lito, ale je pravda, ze si svuj osud vybral sam.

To Vcelicka:
Kazdy dvacetilety je pomerne dost hloupe stvoreni. Ale jenom kvuli tomu, ze je socialne, moralne a nevim jak jeste nevivinuty mu nemuzeme vsechno prominout.
Na jednu stranu sve deti povazujeme za naprosto samostatne osobnosti, kterym nesmime zasahovat do vznikajiho charakteru. Ale kdyz neco provedou, tak je hladime po strapate hlavicce a chlacholime, ze to vlastne nemuzou.

Co se tyce me, tak bych v jeho situaci byl po... Jsem pacifista. Odmitam bojovat za zajmy nekoho jineho. A proto jsem si kdysi zaridil modrou knizku.

28039

18.04.2004 20:50

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 194.?.?.?

Omlouvam se vsem ve slove "nevivinuty" je strasliva hrubka. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

28040

19.04.2004 18:02

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

oji 158.?.?.?

No, neumim si predstavit situaci, ze se jako zoldaci nechaji najimat multimilionari. [smích] To je jasne, ze skutecny boj zaziji kluci spise tech nizsich vrstev. Je to prece jen spinava a nebezpecna prace. [pláč]

A taky verim, ze hledi jak vyorane mysi, kdyz zjisti, ze nezachranuji svet. Ze nejsou mistri sveta amoleta a ze slouzi cizim zajmum.

28095

19.04.2004 18:12

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Ted trochu na jine tema

oji 158.?.?.?

Ja osobne zadneho americana neznam. Tech par co jsem zbezne poznal na me moc kladne nezapusobilo.
Jedine co vidim porad a co se na me vali ze zprav jsou projevy a ciny americke vlady.
Myslite, ze bych mel jet do ameriky na vlastni naklady a opravit si sve mineni??? [velký smích]
[chechtot]

28097

19.04.2004 18:31

Úžasně destruktivní jednotky

RE: Úžasně destruktivní jednotky

oji 158.?.?.?

A co takhle 1,6,6 a nebo 3,3,4 a nebo 2,2,9 a nebo 1,1,36 a nebo 1,12,3 a nebo 1,9,4 [chechtot]
Jo, a mel by se jeste pokusit o kluka [chechtot]

28098

19.04.2004 21:28

Propuštěn po sedmadvaceti letech

RE: Ted trochu na jine tema

oji 194.?.?.?

Ale ja do ameriky nechci. Jsem spokojeny kde jsem.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

28107

19.04.2004 22:50

Hloupá chyba v diskuzích konečně odstraněna

RE: Hloupá chyba v diskuzích konečně odstraněna

oji 194.?.?.?

wov, tak piste kratce. Ty dlouhe vetsinou nikdo necte. [smích] (to je for)
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

28119

20.04.2004 18:48

Úžasně destruktivní jednotky

RE: Úžasně destruktivní jednotky

oji 158.?.?.?

No dobre a kombinace 1,3,12 ; 1,2,18 ; 1,4,9 ; 2,3,6 pripustne nejsou? A nebo Vam nekdo rekl kolik je naproti oken? [cool]

28161

20.04.2004 22:56

Bush: Neustoupíme! Veřejnost: Hm...

RE: v roce 68 vstoupila do CSSR armada vyplasenych

oji 194.?.?.?

Teda ja stavim rodinny domecek, ale predstava nerezoveho plotu by me naprosto zruinovala. [smích] To teda musela byt corka.[smích]

Ale je to vlastne smutne. Ten nas narod to ma nejak v povaze.
[pláč]

28164

21.04.2004 20:36

Úžasně destruktivní jednotky

RE: Úžasně destruktivní jednotky

oji 194.?.?.?

A jo, no vy jste genialni! [smích] (Doufam, ze nevadi ten smajlik)

28189

21.04.2004 22:36

Mordechai Vanunu je venku - ale je tohle svoboda?

Mordechai Vanunu je venku - ale je tohle svoboda?

oji 194.?.?.?

Ja pochybuji, ze by po tolika letech mohl neco vyzradit. Jaderny vyzkum je uz uplne nekde jinde. Je to tedy sproste omezovani svobody.
Na druhou stranu jestli je tato obava opravnena, tak to zni velmi nebezpecne. A stat Izrael ma nebo muze mit neco strasneho.

28193

22.04.2004 07:23

Zamyšlení nad eugenikou

RE: Zamyšlení nad eugenikou

oji 158.?.?.?

precetl jsem to cele [smích]

28217

22.04.2004 17:39

Zamyšlení nad eugenikou

RE: Cet jsem zajimavy postreh v novinach

oji 158.?.?.?

Na nic takoveho jsem se neptal. Odpoved viz Milo s dodatkem, ze urcite nejde o chorobu.

28239

23.04.2004 07:49

Zajímavý dopis židovského rabího

RE: Zajímavý dopis židovského rabího

oji 158.?.?.?

Kdyz nekdo vyjadri svuj osobni nazor a nahodou to neodpovida mainstreamu, tak je to srani do vlastniho hnizda ????
To mi pripomina "kdo neni s nami, je proti nam". Odtud neni daleko k "kdo je proti nam, toho..."

28274

17.05.2004 17:51

Podivná cesta Nicholase Berga

RE: Podivná cesta Nicholase Berga

oji 158.?.?.?

Ja mam par arabskych pratel, ale jeste me zadny nebod´.
Vam nejaky arab ublizil? Jestli ne, tak takove veci nepiste.

29023

20.05.2004 12:01

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

oji 213.?.?.?

Trudeau bol hochstapler. Instantna celebrita - so vsetkymi dobre vychcal, uzival si svoj bezstarostny zivot za cudzie a plebs mu pri tom jasavo tlieskal...[I]

To je ale u politiku normalni, ne?? Takze vlastne nedelal nic spatneho, akorat je na nej vic videt. [smích]

29107

20.05.2004 12:09

Poprava v Íráku - ztráta respektu je koncem

RE: kladný vztah k Trudeau(ovi) - pise pani Aja

oji 213.?.?.?

RESPECT neni zdarma a respektujeme pouze ty, kteri si to zaslouzi.

A v tom je jadro pudla.
Cast lidi si mysli, ze bez systemu vendety se svet zhrouti do sebe.
A druha cast priznava kazde bytosti zakladni prava a respekt.
Kdo vi, ktera cesta je spravna. To ale pozname az nam Zeme shori pod nohama. [smích]

29109

11.06.2004 07:58

Je feminismus na ústupu?

RE: Je feminismus na ústupu?

oji 158.?.?.?

Nyvyhynou, je to jako s nadorovym onemocnenim. Take ma svou incidenci.
A protoze maji muzi porad zeny zafixovane jako "slabsi pohlavi", ktere je potreba chranit, bude to mit dusledek jako z katastrofickeho filmu.

29667

24.06.2004 08:34

Pejové veľké víťazstvo

RE: Pejové veľké víťazstvo

oji 158.?.?.?

Ano, to je pravda. Evropske pojeti spravy verejnych veci brzdi ekonomicky rust. Stat a EU bude stale vice pozirat nasich penez na danich nejruznejsich poplatcich. Je to vina nas vsech, ze tolerujeme tak vysoke dane a poplatky za mizerne protisluzby ktere za to dostavame.
Ale mohlo by byt i hure. Predstavte si, ze bychom byli zarazeni do osy zla. Jeste ze jdou ti nasi polici amikum na ruku. [smích]

30101

24.06.2004 08:35

Pejové veľké víťazstvo

RE: Pejové veľké víťazstvo

oji 158.?.?.?

Jinak take preji konikovi vsechno nejlepsi

30102

24.06.2004 09:31

Pejové veľké víťazstvo

RE: Pejové veľké víťazstvo

oji 158.?.?.?

amici asi porad nechapou, ze pokud chteji kontrakt, tak to musi podplatit (a nebo podplatili malo) [smích]

30106

11.07.2004 21:08

Paradox

RE: Paradox

oji 194.?.?.?

Jezisi! Zase se mi zhroutila jedna virtualni platonicka laska. To Vam nezapomenu! [smích]

30737

21.07.2004 23:28

Jsem pro trest smrti

RE: Jsem pro trest smrti

oji 194.?.?.?

To zni jako z nejake klastetni skoly. S temito nazory mam asociovane zapskle pambickare. Tedy ty, co navenek hlasaji pocestnost a na druhou stranu vsechny prikazani porusuji.


31205

21.07.2004 23:33

Jsem pro trest smrti

RE: Pane Stwora

oji 194.?.?.?

Ale pro nektere lidi by to bylo mozna skvele meditacni misto. Uf, takovych je asi malo. Ale uznate, ze kazdy ma sve hodnoty. Nekdo by radeji obetoval krk, nez by ztratil svobodu. A pro jineho je kriminal skvela skovka pred mrazem a neprizni vnejsiho sveta.

31206

06.09.2004 10:42

Odposlechnuto - skutečně ze života

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Vase reakce ukazuje na to, ze jste se v Cechach choval uplne stejne a teprve velky svet z vas udelal opravdoveho cloveka.
Mohu vas ubezpecit, ze je zde stejne procento normalnich lidi jako kdekoliv na svete. Je jen vasim problemem s jakou sortou lidi jste se v Cechach pratelil.

>"...kdyz se u nas (Cechy) prohaneji po mestech s odhalenym >dekoltem a pupikem - a kdyz clovek na ten jejich pupik nebo >dekolt kouka, tak se (pro mne paradoxne) tvareji dotcene..."

Ono totiž záleží na tom, KDO se na ten pupík kouká. Kupříkladu nemůžete po šestnáct-dvatce chtít, aby ocenila horoucí žár v oku šedesátiletýho škatuláka



To je opet vas problem, ze vam tahne na sedesat. Jestli me nejaka
slecna na ulici ukazuje kozy, brisko a stehna, tak se podivam a je mi uplne jedno co si bude myslet.

33205

06.09.2004 23:50

Odposlechnuto - skutečně ze života

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Mila Jasmino, nezbyva nez souhlasit.

Ale jestli jste krasna, tak se s Vami rad seznamim. [smích] (joke)

33255

06.09.2004 23:55

Odposlechnuto - skutečně ze života

RE: Odposlechnuto - skutečně ze života

oji 80.?.?.?

Nemam "exulantsky komplex". Takze si to musite vyresit Vy.

33257

08.09.2004 19:48

Milénium

RE: Milénium

oji 80.?.?.?

Bohuzel politika je svinstvo uz ze sve podstaty. Protoze uz ze sve podstaty pritahuje tluchuby a korytare. A take proto ze nezastupuje sve volice, ale vlivove skupiny, ktere stoji mimo volebni akt.

33348

09.09.2004 00:55

Milénium

RE: Milénium

oji 80.?.?.?

Proc by meli lidi jezdit do USA, aby ji poznali????
Rozhodujici je, jak se USA prezentuje vuci ostatnimu svetu. (Tedy z pozice sily.)
Ale jiste druha otazka je, jak media prispivaji k celkove dezorientaci a informovanosti. Pokud nam nezrusi svobodny net, tak to vidim ruzove, ale pokud se to povede, tak tu bude 1984 jak vysity.

33356

05.11.2004 00:15

Amerika volila: ze dvou zel to horší

RE: Amerika volila: ze dvou zel to horší

oji 83.?.?.?

Uf, tak to je teda sila.

36218

05.11.2004 00:33

Amerika volila: ze dvou zel to horší

RE: Amerika volila: ze dvou zel to horší

oji 83.?.?.?

> Bushistán

Kraaasneee a co takhle Bushittstan???

[smích]

36219

05.11.2004 00:44

Bush versus Kerry

RE: Bush versus Kerry

oji 83.?.?.?

To je porekadlo o zavisti, a zminene volby byly spise o tuposti.

36220

06.11.2004 11:13

Amerika volila: ze dvou zel to horší

RE: 42% Američanů věří do písmene ....

oji 83.?.?.?

Bohuzel jsou jeste hloupejsi, nez jsme si vsichni mysleli

36318

06.11.2004 20:20

Fenomén Evropa

RE: Fenomén Evropa

oji 83.?.?.?

>Velmi dobre podano! Tohle by uz konecne mohly pochopit i ty
>zabednene evropske hlavy, ktere tak nekriticky obdivuji
>asiaty, jejich kulturu a nabozenstvi.

Ale panove!!!!
Je sice pravda, ze evropska civilizace mela v nedavne dobe (400 let) svou uspesnou etapku. Ale pokud se podivate na lidske dejiny, sva uspesna obdobi si zazily mnohe regiony a rasy. Jednoduse zazarily, a pak zase zhasly. [pláč]
Mozna to zhasnuti ted ceka nas. Protoze jsme vycerpali svou zem, sve blizni a sami sebe.
Zajimave vsak je, ze cas po ktery je nekdo uspesny se geometricky zkracuje. Zablesky uspesnych se stale vice bude individualizovat a hromadit az ta nase Zemicka zazari taky. A to nam nepomuze ani odvrzene ego ani 10 prikazani.

Doufam, ze to neni moc depresivni

36331

08.11.2004 00:37

Ještě jednou případ Zündel

RE: Ještě jednou případ Zündel

oji 83.?.?.?

A za pár roků to zřejmě
>zase nebude možné, až papalášům dojde, co se o nich díky
>internetu ví.

Tak v tomhle jsem optimista. Volny net existovat bude. Mozna, ze bude jeho sledovani stihane organy cinnymi .... vsak vite v cem [smích] Ale existovat bude.
Jeho potlaceni by bylo prilis financne narocne a take nejsme tak vyznamni, aby jsme jim za to stali. Sice toho dost vime, ale co z toho. [chechtot]
Tupa luza stejne jenom hledi na televizi nebo hlta jiny konzum a nezajima ji Zundel nebo jini zoufalci, kteri nahlas vyjadruji, co si mysli.

36375

18.12.2004 22:18

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

oji 195.?.?.?

Ano, uz tenkrat Francis Church pochopil, co maji psat noviny. Tedy predevsim to, co je ctive a vyzadovane spolecnosti. A tak Sun jako nejvyssi arbitr pravdy jednoduse kecal.
Zvlaste musim hodnotit brilantni architekturu dukazu existence Santa Clause. Ale pochybuju, ze ho mala Virginie v osmi letech ocenila nebo precetla.

A dále, u nas v CR mame jeziska. Pana Clause si spojujeme spise s hltavym konzumem nez s nejakou poetikou nebo rodinnou pohodou.

Hezke Vanoce

38852

19.12.2004 16:31

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

oji 195.?.?.?

To jsem psal ja, oji.

38873

22.12.2004 08:54

Kdo ukradl Jukos?

Kdo ukradl Jukos?

oji 195.?.?.?

No teda s tim Nosovem!? Musim si ho precist, protoze kdyz jsem byl malej, tak jsem to vubec nepochopil. Ja nevedel, ze to je ideologicka kniha a ze kritizuje kapitalismus. [překvapení] Bral jsem to jako nejakou nepovedenou dobrodruznou knizku a asi po pulce jsem s ni mrsknul do kouta. (Mayovky byly mnohem lepsi [smích])
Ale jinak sdilim Vase obavy pane Stwora. Orwell do toho videl a my jsme bohuzel ti dole.

38943

23.12.2004 23:27

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

oji 195.?.?.?

To nevadi, dobry chleba by jste asi stejne neocenil [smích]

39015

27.12.2004 10:11

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

oji 195.?.?.?

> jste jak v zidovsky skole

Tak to je velmi padny argument uvadet sovinisticka rceni.

Zatim jste nikdo, vcetne pana Krale neuvedl jedinou indicii nebo zdroj, podle ktereho bych mohl clanku dat alespon trochu za pravdu

39108

29.12.2004 21:44

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

oji 195.?.?.?

Pani Ajo, ja si zadne iluze o zidech nedelam. Jsou schopni mnoha veci a urcite i tech ve clanku zminenych. Ale ruku na srdce, ten clanek je blabol. Veci v nem popsane se nestaly.

Bylo by mnohem zajimavejsi, kdyby pan Kral mel trochu lepsi fabulacni schopnosti. Ale diskutovat o takove kravine [zmaten]

Mimochodem, clanek je antisemitsky. Protoze antisemitske znamena, ze je to zamerene proti zidum. Clanek je zamereny proti zidum. Tak co?

Druha vec je, ze zidi pojmu antisemitismu obratne vyuzivaji. A to je asi to, co Vam vadi. Nyni se bohuzel antisemitismus chape jako neco zrudneho. Jako neco, co slusny clovek nedela. Ja bych rad vratil tomu pojmu jeho spravny vyznam.

Antisemitismus je v poradku. Zidi jako kazda socialni skupina ma sve "slabe stranky". Proc by teda nemeli byt kritizovani?

A tady se vracime k clanku. Clanek neni zadna kritika, ale kravina.

39182

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 4

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 48 610 150