Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Kdesi_cosi

Nalezeno 20 příspěveků, 2 různé IP adresy

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

Prakticky to samozřejmě dopadne tak, že 90% žáků nebude dělat nic a zbytek jim bude pomáhat. Chodím na střední školu, tak vím, jak to vypadá.

355739

01.03.2017 09:56

Budoucnost světa patří Východu a ne Západu

Přehání

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Tak se mi zdá, že tenhle článek má podezřele blízko k propagandě. Obsahuje minimum zdrojů a informací a spíše jen vychvaluje rusko-čínskou alianci. A už úplně zapomíná na to, že každá vláda se stará v první řadě sama o sebe a přínos pro běžného občana je pochybný.

356189

02.04.2017 13:08

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

Tohle se mi nezdá

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Tento článek sice zcela nepochybně obsahuje několik dobrých nápadů, ale podezřele smrdí propagandou. Nakonec se ještě dovíme, že Stalin, který je zodpovědný za největší genocidu všech dob, je vlastně hrdina. Že prý vybudoval průmysl atd. Hitler taky vytáhl německo z krize a posílil průmysl i armádu. Navíc úspěch sovětského svazu závisel spíše na přesile.
Přestože západní mocnosti nesou velkou část viny, myslím, že ostatní nikdy nebyli o mnoho lepší. Hlavním důvodem, proč dnes rusové vypadají jako ti dobří je ten, že byli v obraně.

356836

06.04.2017 11:52

Trump zastrašuje Severní Koreu preventivním útokem?

Jasně

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Ukončeme nepřátelství, ukončeme sankce, nechme Severní Koreu být. Otevřete konečně oči! Vždyť Kim-jong-un je vlastně docela příjemný chlapík a severokorejská diktatura je sice přísná, ale spravedlivá vláda, se kterou by slušný člověk neměl mít problém.
Neříkám válku, ale politiku usmiřování s diktaturou jsme tady už jednou měli a nedopadlo to dobře. Podej čertu prst, utrhne ti ruku.

356960

07.04.2017 15:21

Trump zastrašuje Severní Koreu preventivním útokem?

RE: Jasně

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Zde prosím jest vaše odpověď:
Západní elity zcela nepochybně lepší nejsou, avšak to tady není důležité. Severokorejský režim si zaslouží být zničen a je jedno, kdo to udělá, dokud užije rozumných metod. Spojené státy sice mluví o vojenské možnosti, ale to neudělají. Nakonec to stejně skončí jen sankcemi (pokud se vůbec něco stane), což je asi nejlepší možnost, jak se Kima zbavit bez války. Navíc severní korea je v čínské sféře vlivu, takže lze očekávat, že po Kimově pádu tam číňané američanům nedovolí získat vliv.

357002

08.04.2017 14:35

Trump zastrašuje Severní Koreu preventivním útokem?

RE: Jasně

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Proto jsem doslova napsal: ...je jedno, kdo to udělá, dokud užije rozumných metod... Přitom plně souhlasím, že USA by se od toho měly držet dál. To se nevylučuje.

357029

08.04.2017 14:36

Trump zastrašuje Severní Koreu preventivním útokem?

RE: Jasně

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Máte pravdu, ale i přesto není pochyb, že odstranění Kimovy vlády by bylo zásluhou.

357031

08.04.2017 14:43

Trump zastrašuje Severní Koreu preventivním útokem?

RE: Jasně

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Já jsem neřekl, že nechci zničit západní elity. Naopak jsem napsal, že nejsou o nic lepší než Kim, z čehož by mělo být snadné vyvodit, že pro ně požaduji stejný osud, t.j. zničení.
Mluvíte o debilizaci, ale přitom ani neumíte číst.

Mimochodem, stovky miliónů? Desítky ano, ale tohle je přece jen trochu moc.

357032

25.04.2017 10:52

Chytrý plán Putina a devět tun Trumpa

Všichni jsou stejní.

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Pokud jsem to dobře pochopil, Rusko v afghánistánu podporuje vzbouřence destabilizujicí region za účelem prosazení vlastních mocenských zájmů.

Což znamená, že Rusy lze stále považovat za "ty hodné" pouze proto, že jsou stále víceméně v obraně. Jakmile se síly vyrovnají, s plnou silou se projeví fakt, že elity jsou vždy svině a obyčejným lidem vyhoví, jen když se jim to zrovna hodí.

Lidé se nemění a dějiny se opakují. Takže Rusko sice podporu zaslouží, ale je potřeba vědět, kdy přestat.

PS. Možná se mýlím, a v tom případě bchy byl rád, kdyby nesouhlas byl vyjádřen s použitím logických argumentů. Zdá se mi totiž, že kontroverzní příspěvky jsou tu vítaný stejně málo, jakol kdekoli jinde. Čím větší věci někdo věří, tím vztekleji pohrdá těmi, kdo věří něco jiného.

357428

25.04.2017 13:42

Chytrý plán Putina a devět tun Trumpa

RE: Všichni jsou stejní.

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Nikdo nemůže s jistotou říci, jestli bude Taliban lepší než současná vláda. Doufám, že ano, ale podle článku jde Rusku hlavně o prosazení vlastních mocenských zájmů. Civilisté navíc nejvíce ocení mír, který se tímto postupem nijak nepřiblíží - pokud Tálibán s ruskou podporou začne vítězit, USA by mohly začít doopravdy bojovat a válka by se mohla značně protáhnout. To je jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet.

I tak ale dosud s ruským postupem souhlasím, protože jsou snad jediní, kteří nejsou očividně "zlí", pouze říkám, že zanedlouho poznají, jak chutná moc a vítězství a pak už se budou jen zhoršovat.

Pamatujete, my můžeme zapomenout, že jsme jen plebs, ale oni nikdy nezapomenou, že jsou elita. Lidé jsou vždycky stejní.

357433

27.04.2017 17:35

Dlouhodobý nedostatek financí vážně ohrožuje provoz tohoto webu

RE: pink money

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Co jsou to pink money? Našel jsem si to na Wikipedii, ale nijak jsem z toho nezmoudřel.

357488

03.05.2017 09:48

Výzva ke sjednocení proti institucionálnímu státnímu převratu

RE: ten článok ešte stále nedáva odpoveď ......

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Diagnóza je jednoduchá a pořád stejná. Hloupost, omezenost, dezinformace médií, tupé pochodovaní s davem v touze vypadat inteligentně a v neposlední řadě pocit hrdosti "my jsme ti hodní, my pomáháme, my sjednotíme Evropu". Nikdy není jediný příčina, jejímž odstraněním se vše vyřeší.

357622

10.07.2017 13:06

Tábor svatých

Četl jsem

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Přečetl jsem jen pár stránek a pak jsem to vzdal. Je to moc depresivní a pravdivé. Jako válka s mloky, ale mnohem přesnější.

Co se ale týče toho, že západní civilizace je mrtvá, to není tak úplně pravda. Jen se podívejte na levicové radikály. Ti mají energie dost, jak jsme viděli například v Hamburku nebo na demonstracích BLM. I když to jsou spíše vandalové.

358928

03.08.2017 19:50

Jste-li na pochybách, vybombardujte Čínu!

RE: Je jedna pravda.

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Je jen jedna pravda. A její součástí je, že KLDR zahájila ozbrojenou agresi. Použití jaderných zbraní by bylo šílené a přehnané. Využití sjednocené Koreje jako základnu proti Číně, což by se jistě stalo, by byla bezdůvodná agrese, oblíbená to zábava USA. Ale to, co se doopravdy stalo, totiž konvenční válka proti SK, byla beze vší pochybností správná a Severokorejci si za to mohli sami. Navíc mnoho lidí díky tomu žije v relativní svobodě (oproti severokorejskému režimu, který by zemi jinak ovládl).Informační válka, kterou proti nim USA nejspíše předtím vedly, už tak dobrá nebyla, ale pozvolné odstranění Severní Koreje bez většího konfliktu, o což se snažili, ať už za jakýmkoli cílem, by pořád byl záslužný čin. Čínská intervence ve válce, ačkoli právně v pořádku, také byla špatná. Bez ní by Severní Korea neexistovala, a doufám, že se shodneme, že by to bylo lepší pro všechny. Ne všechno, co kdy USA udělaly, je veskrze špatné.

359376

04.08.2017 17:18

Jste-li na pochybách, vybombardujte Čínu!

RE: Je jedna pravda.

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Chcete tím snad říci, že současný severokorejský režim je lepší než ten, co je na jihu? Nebo si snad myslíte, že invazi ve skutečnosti zahájili Američané?

Co je moc, to je moc. Že je něco americké, ještě neznamená, že je to špatné, a USA také nebyly vždycky tak zkorumpované.

Navíc zapomínáte, že tak jako tak USA ještě za studené války byly menším zlem. Je sice pravda, že dějiny píší vítězové, ale životní úroveň na západě byla podstatně vyšší.

A naposled, i pokud jste vy korejskou válku zažil, pak jste pravděpodobně žil v komunistické ČSR, a tudíž zprávy, které se k vám dostaly, byly nepochybně upravené ve prospěch severu. A to, že seveřané považovali svoje zřízení za lepší než jižní, neznamená, že to tak bylo. Jejich názor není o mnoho věrohodnější než názor jižanů.

359399

06.08.2017 09:05

Jste-li na pochybách, vybombardujte Čínu!

RE: Je jedna pravda.

Kdesi_cosi 178.?.?.?

To nemění nic na tom, že na západě se žilo líp, a to nejen ekonomicky, ale i politicky. Sice v USA taky vyšetřovali "neamerickou činnost" a ta svoboda slova zas tak skvělá nebyla, ale tábory nucené práce zase neměli.

Kromě toho, velká část čtenářů zvedavce je z nějakého důvodu přesvědčena, že američané jsou bez ohledu na cokoli vždycky ti zlí. Až příliš často mají pravdu, ale všechno má své hranice. Altman si například myslí, že nebýt USA, tak by se Korea dávno sjednotila. Což je sice moc pěkné, ale je naprosto nemožné to jakkoli prokázat. A nevěřím, že by diktátoři Severu se jen tak vzdali své moci - to jste rovnou mohl říct, že americký deep state dobrovolně rozpustí sám sebe. Moc není prostředek, ale cíl.

359443

06.08.2017 09:28

Jste-li na pochybách, vybombardujte Čínu!

RE: Je jedna pravda.

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Můžete mi vysvětlit, jak přesně by se Korea sjednotila? V severní koreji je diktatura. Ta se své moci dobrovolně nevzdá, to je jasné. To by totiž mimo jiné zaznamenalo přiznat, že jejich milovaný vůdce není zas tak skvělý. Na jihu je demokracie. Ta svou moc diktátorům nepředá ze stejného důvodu.

Co se týče diktátorů na jihu, jak si můžete být tak jistý, že za tím stojí USA? Nebude to spíš obyčejná chamtivost? Navíc dnes tam již i přes údajnou podporu USA nejsou, narozdíl od severu podporovaného Čínou. Vlastně za současný stav Koreje může spíš Čína: bez jejich podpory by severokorejský režim byl svržen ve válce a sjednocená Korea by mohla být jednou z nejbohatších zemí světa, místo toho, aby tento stav byl omezen na jih.

A ještě k příspěvku výše: Jižní korea byla po válce jednou z nejchudších zemí světa a dnes je jednou z nejbohatších, takže váš argument o válečném utrpení východu taky není tak jistý.

359444

14.08.2017 19:16

Severní Korea: ohnivá zloba a strach

Jako kdyby někdo něco věděl.

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Taky je vlastně možné, že severní korea úmyslně rozšiřuje falešné zprávy o tom, že má atomovky v naději, že zabrání útoku ze strany USA.

Jinak ta politika je naprostý blázinec.
I malé děti mají víc rozumu než většina "elity", na čemž samozřejmě selhává většina předpovědí.

359565

18.11.2017 21:46

Vojenské hrozby armád USA a Jižní Koreje jsou provokace k jaderné válce

Naléhavý dopis

Kdesi_cosi 178.?.?.?

Severní Korea celou dobu nic nedělá, a když USA hrozí válkou a mocnářům, kteří si klidně seděli za pecí v teple, jde o krk, najednou apelují na kdekoho o ohrožení míru a bůhvíco ještě. Mají pravdu, USA ohrožují celý svět, ale sami nejsou o nic lepší. Jediné, o co jim jde, je zachování svých koryt. Kdyby byli mocní, chovali by se stejně nebo i hůř než kdokoli jiný. Že by třeba uvolnili diktaturu a zavedli nějaká lidská práva apod., to je ani nenapadne, dokud se tomu budou moci jen trochu vyhnout.

Svět mocných se nedělí na dobré a špatné, jsou jenom menší zla, a i ta jsou relativní. O peníze jde přece až v první řadě. A jako vždy, pán uklouzne a sedlák si za něj nohu zláme. Kdyby se mohly pobít jen jelity a ostatní nechat na pokoji, byl bych pro válku všema deseti.

PS. Doufám, že někoho nenapade tvrdit, že v Severní Koreji se obyčejným lidem žije dobře, změny nejsou třeba a vedení země je moudré a spravedlivé.

361094

04.01.2018 12:11

Peklo v Edenu

Autor mi přijde dosti naivní.

Kdesi_cosi 185.?.?.?

Je pravda, že blízký východ je v... víte kde. Nicméně myšlenka, že stažením aktivit USA koalice se problémy vyřeší, mi přijde jednoduše směšná. Tradice a zázemí pro konflikty zůstane a když odejdou jedni, přijdou jiní, a regionálním hráčům se uvolní ruce k nezávislé expanzi. Tu oblast je potřeba celkově přebudovat a převychovat obyvatelstvo, aby si dokázali udržet jakžtakž demokratickou vládu západního stylu nebo i něco lepšího pokud to dokážou. V Evropě se taky pořád válčilo, dokud lidé nebyli během studené války naučeni míru. Pořád to zady není dokonalé, ale aspoň už se tady neválčí.

361753

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 112 čtenářů částkou 15 139 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Za volně dostupnou Wi-Fi milionová pokuta. GDPR hrozí hotelům i kavárnám25.02.18 10:01 Neurčeno 3

Johanku z Arku ztvární v Orléans míšenka, policie řeší rasistické vzkazy23.02.18 16:58 Francie 2

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 7

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 2

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 1

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 1

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 1

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 3

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 1

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 3

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Měnové kurzy

USD
20,62 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
16,32 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
22,01 Kč
100 japonských jenů
19,29 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,08 Kč
100 maď. forintů
8,10 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 396,78 Kč
1 unce stříbra
340,84 Kč
Bitcoin
194 045,68 Kč

Poslední aktualizace: 25.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 41 297 668