Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Balt

Nalezeno 67 příspěveků, 35 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

09.04.2015 17:17

Oklamané Polsko (III)

Alternativní pohled, nebo realita?

Balt 212.*.*.*

https://www.youtube.com/watch?v=LnDrZtvTiN0

330784

09.04.2015 17:29

Oklamané Polsko (III)

RE: Manipulativní článek

Balt 212.*.*.*

Pokud jste skutečně četl Hitlerovy projevy (možno objednat na Guidemedia.cz), neumím si představit, na základě čeho jste z nich učinil závěr, že to byl Hitler, kdo chtěl válku.

330786

11.04.2015 17:01

Vláda morální spodiny

Nechci být pesimista...

Balt 37.*.*.*

..ale možnost tento stav změnit, tady není. Ti nejbohatší a faktičtí majitelé tohoto světa, se své moci dobrovolně nevzdají a každý případný pokus o vzpouru a vymanění z tohoto parazitického systému, krvavě potlačí. Prostředky přeci mají. Vzpomeňte, jak dopadlo před 70ti léty Německo. Ano, Německo, které-dle mého-neudělalo nic jiného, než právě pokus o takový únik. To ostatní byl jen následek, který nemusel být. Rusko se pokouší dnes a vidíme tu hysterii, přerůstající ve výhružné řinčení zbraní, které zcela jistě skončí konfliktem, pokud se nepodvolí. Nepochybuji o tom, že kdyby Rusko tento souboj prohrálo, dozvěděli bychom se z "dokumentů" natočených podle scénáře, že byl Putin deviant, měl tři koule a děti požíral zásadně za syrova. Mně ta dnešní situace holt něco připomíná.

330975

12.04.2015 16:32

Na hranici vlastizrady?

RE: Plány se realizují postupně

Balt 37.*.*.*

Vidím to stejně a je pouze otázkou času, kdy se tak stane. Jinou metodu k řešení společenských problémů naši (ne)mocní zatím nevymysleli a nakonec proč, když i to je skvělý job. Proto se zakomplexované (stačí si přečíst některá vyjádření paní redaktorky) a ambiciozní dámy středního věku zabývají weby s tématikou, které zjevně nerozumí a vyzývají k radikálním činům. Proto se dostavuje protiatomový kryt na pomezí křivoklátska a obce potichoučku připravují krizové plány. Proto odvody. Proto Andreas Claus ve své skvělé ekonomické přednášce (možno najít na youtube) cituje Greenspana, který měl k odpovědi na jistou otázku přidat dovětek: "Lidé, užívejte si dokud to jde".

331048

15.04.2015 07:08

Oklamané Polsko (IV)

Anšlus

Balt 37.*.*.*

Lze těžko chápat, jako akt agrese, když se v hlasování pro sjednocení s Německem vyjádřila naprostá většina obyvatel. Na důkaz toho, že se nejedná o jednostranné obsazení, vpochodovala rakouská armáda do Mnichova, Berlína atd.

331173

09.06.2016 20:13

Konec M. A. D. – začátek šílenství

Přípravy tzv. aristrokracie na jadernou válku....

Balt 82.*.*.*

...běží v plném proudu viz. reportáž ČT z roku 2013 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1142743803-reporteri-ct/213452801240020/titulky/ Někteří holt informace mají, zatímco ostatní budou do záblesku "jasnějšího, než tisíc sluncí" čumět s otevřenýma hubama. Maximálně však pár vteřin.

349406

13.06.2016 20:03

Nácvik na třetí světovou válku

RE: Psychologická nákaza – máte zlého jedinca v národe – národ je potom zákonite zlý

Balt 82.*.*.*

...konečně někdo, kdo dokáže sečíst 2+2 a výsledek není 3. O démonizaci výše uvedených zde hovořím již řadu let. Lhát, mlžit, zaměňovat viníky s oběťmi, to je přesně to, co vítězové válek dělají. A vítězí, protože (jak ve svém projevu říkal obdivovatel A. Hitlera a za dosud nevyjasněných okolností zavražděný J.F. Kennedy viz. https://www.youtube.com/watch?v=GFvSWad4x4s ) " Je to systém, který naverboval obrovské lidské a materiální zdroje......". Důvod k démonizaci je prostý a sice, aby NIKDO nepochopil, o co ve skutečnosti šlo a stále jde. Proto denně alespoň dvě tisková mementa o Hitlerovi a spol., proto všechny ty nesmysly a dezinformace, kdy se člověk pomalu dozví, krevní skupinu Blondi a společný jmenovatelem všech zpráv je, že Hitler = zlo všech zel, ale v momentě, kdy má v naší "demokratické" společnosti vyjít kniha toho, co skutečně řekl (nekrácená, bez vysvětlivek a blábolů nějakého dobře zaplaceného politruka), tak je oheň na střeše, vydavatel tahán po soudech za trestné činy se sazbou do 10ti let. Dávno jsem řekl, že s přirovnáním Putina k Hitlerovi souhlasím. Také se (v rámci možností) snaží zbavit parazitů (Abramovič, Berezovskij, Chodorkovsky), také si jde vlastní cestou, také má podporu naprosté většiny vlastního národa a dost dobře možná (alespoň dle jednoho zdejšího článku) také rozpoutá preventivní válku, přestože se jí snažil do poslední chvíle vyhnout. Jsem dokonce přesvědčen, že si je Putin vědom skutečných důvodů, které vedly k II. světové válce (koneckonců již něco podobného řekl Polákům), ale těžko může přiznat, že Německo neútočilo primárně na Rusy, ale na jistý mezinárodní element viz. http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Hrobari_Ruska-A.Rosenberg.pdf Podobné vyjádření by totiž vedlo k tsunami v celosvětovém veřejném mínění a označení za antisemitu je asi jediné provinění, které Putinovi přičíst (díky návštěvám jarmulkářů) zatím nelze.

349517

15.07.2016 17:30

Kdo seje vítr, sklízí bouři

RE: Popis reality super

Balt 82.*.*.*

První varianta tady již byla, a když se nad tím realisticky zamyslíte, zjistíte, že udělat to jinak, lépe, je v podstatě nemožné. Jak je vidět, Evropané jsou otupělí, ve vleku masmédií, propagandy, bez ochoty a schopnosti s neutěšeným stavem něco dělat a kdyby tomu bylo jinak, již se tak děje a lidé se nedohadují o tom, zda je třeba dát šanci každému, kdo přijde bůhví odkud, zda je radno dělat asociální pokusy na dětech adoptovaných páry stejného pohlaví, zda je v pořádku těch minimálně 80 miliard ročně odvedených za dluhy, kterými naši budoucnost zatěžují "naši" představitelé a desítky dalších problémů. Společnost je atomizovaná a to je přesně to, co elitám tohoto světa vyhovuje. Nejsme schopni se dohodnout ani na tak důležité věci, jakou je přežití druhu, naší odrůdy lidství, rasy, říkejte si tomu jak chcete. Muslimové jsou jednotní alespoň v náboženství, my v ničem. Pokud se toto nezmění, dopadne to tak, že budou Evropané bojovat proti sobě. Jedni proti cizorodým a pro naši společnost evidentně škodlivým prvkům, druzí po jejich boku. Výsledkem bude opět likvidace primárně NAŠÍ evropské identity tzn. všech pěti podskupin indoevropanů. Alpínů, baltů, mediteránů, dinárů a nordiků. Přitom tento náš původ a jeho uvědomění, by nás proti nebezpečí spojilo. Naši nepřátelé to vědí a sami se rasovou otázkou co nejpřísněji řídí (Židovství jen po matce), proto jsou tyto teorie pro nás ostatní oficiálně zapovězené a vydávány za opovrženíhodné. My máme být zničeni a daří se.

P.S. Sjednocení Evropanů skrze náboženství není možné už z důvodu naší náboženské tolerance. V otázkách mentálních a fyziologických vlastností, jsme k sobě daleko přísnější, než jestli je kdo křesťan či budhista. A rasová otázka je především o mentalitě, protože: "Fritz Lenz, který se v roce 1923 stal prvním profesorem rasové hygieny (eugeniky) v Německu, shrnul význam rasové psychologie těmito slovy: „Kdyby existovaly pouze tělesné rasové rozdíly, byla by celá rasová otázka bez zvláštního významu.“ Pochybuje o tomto tvrzení někdo?

350448

16.07.2016 01:18

Kdo seje vítr, sklízí bouři

RE: Popis reality super

Balt 37.*.*.*

Napsal jsem reakci, na vaši odpověď a jsem zvědav, zda ji pan Stwora zveřejní. Zatím se nezadařilo. Pokud se domníváte, že je možné během několika generací "předělat" tažného koně na dostihového, dejte odkaz na známý případ. Rád se dovzdělám. Možné to totiž není. Kovářská práce a s ní spojená fyzická zátěž je samozřejmě dána především chutí a touhou vykonávat stejnou dřinu, jako dělá táta, takže pokud bude syn mohutnější, tak jen proto, že k zátěži formující tělo, přičichne dříve, než otec. A to je mentální záležitost. Ve stejných podmínkách vyrůstající člověk s mentalitou kupce, brzy pochopí, že práce, tělo formující, je ve své podstatě únavná, takže zůstane neduživým obchodníkem. Rasa je v hlavě a teorie o ní není zdaleka překonaná, jak tvrdíte. Naopak přesně, jak řekl Benjamin Disraeli, ministerský předseda UK v letech 1804-1881: Rasová otázka je klíčem světových dějin. Nikdo nesmí s rasovým principem, rasovou otázkou zacházet lhostejně.

350480

16.07.2016 01:47

Kdo seje vítr, sklízí bouři

RE: Popis reality super

Balt 37.*.*.*

AZOV na Ukrajině, je parta idealistů, kteří v dobré víře slouží něčemu, co je v přímém rozporu s jejich zájmy. Holt jsou to kluci, kteří neumí rozlišit mezi Rusem a židobolševikem, pardon, židokapitalistou Jaceňukem. Proti Rusovi bojují, kdežto bolševik (resp. zástupce etnika, které bolševismus vytvořilo viz http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11694-bolsevickou-revoluci-v-rusku-financovali-zednari-zide-a-americti-bankeri-tady-jsou-jasne-dukazy.aspx) jim velí. Tomu se říká paradox. Svastika je během krátké doby zkompromitována podruhé. Jinak máte pravdu. Ti, o kterých si valná většina národa myslí, že "jsou úplně blbí, když to nevidí" jsou velmi chytří. Všechny ty neziskovky jsou vysoce ziskové a je mi jasné, že o průměrné platy (na které většina skutečně pracujících nedosáhne) tady nejde. Ty jsou maximálně minimum, za které jsou ochotni, od reality odtržení dobrodinci, "pracovat". Mají v sobě daleko větší dravčí instinkty, než my.

350481

17.07.2016 10:50

Kdo seje vítr, sklízí bouři

RE: Popis reality super

Balt 82.*.*.*

K tomuto tématu doporučuji Bolševismus od Mojžíše po Lenina http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Bolsevismus_od_Mojzise_po_Lenina-Dietrich_Eckart.pdf

350534

18.07.2016 01:01

Kdo seje vítr, sklízí bouři

RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

Balt 37.*.*.*

Koller mi přijde, jako člověk, který to má v hlavě srovnané a dost dobře možná má ostych do toho "šlápnout". Mohl by se totiž obratem stát z uznávaného bezpečnostního analytika, analytikem neuznávaným. Proto ty sio tirády. Když dokáže říct (vytrženo z kontextu): "S multikulti může souhlasit jen tupý dobytek. Přestaňte se stydět, že jste bílí a civilizovaní. Vstaňte od piva, vypněte tu americkou propagandu a dělejte něco", tak mi nepřijde, jako někdo, kdo hraje levou. I video, kde tepal Obrtela pro neschopnost, bylo výživné. To, co bych rád slyšel, ale nikdy neřekne.

350561

02.08.2016 22:43

Slované

RE: To je zase jednou lhotákovina

Balt 37.*.*.*

Nechte zase těch nesmyslů. Hitler byl alpínsko-dinárský míšenec. Apropo jestli jste myslel na chazary, tak být chazarem neznamená rasovou příslušnost. Ti jsou nějaká armenoidi, či co. Semité nikoliv.

351058

08.08.2016 21:47

Mucholapka

To je pecka!

Balt 37.*.*.*

Koukám, že mouchy jsou velký problém a je jim třeba věnovat zvýšenou pozornost. Co na tom, že jsou daleko důležitější témata, protože mouchy nás trápí teď. Kupte si pane Stworo mucholapku ( u nás v Jednotě za 4,90), obyčejnou plácačku a zavírejte okna a dveře. Jednak zamezíte vstupu nově příchozím, dále můžete uspořádat mezidruhovou čistku a konečně, těšit se z toho, že vám někdo sedne na lep.

P.S. Naše problémy jsou skutečně malicherné ve srovnámí se zbytkem světa a vlastně se není co divit, že skončíme tak, jak skončíme. My řešíme mouchy.

351193

09.08.2016 15:22

Mucholapka

RE: To je pecka!

Balt 82.*.*.*

Letos několikrát a vyřešil jsem to mucholapkou.

351199

16.08.2016 12:26

Ukrajinské ‚říjnové překvapení‘

RE: cakanie na záruky

Balt 82.*.*.*

Přesně tak!

351305

24.09.2016 20:04

Donald Trump a Federální rezervní systém

RE: Co bylo dříve? Slepice nebo vejce?

Balt 82.*.*.*

Deuteronomium 15:6 Hospodin, tvůj Bůh, ti pak požehná, jak ti slíbil: budeš moci půjčovat mnohým národům, ale sám si nevypůjčíš a budeš ovládat mnohé národy, ale tebe neovládnou.

352119

04.10.2016 17:47

Nevládní organizace a mechanismus hybridních válek

RE: Zakladem vseho je ,ze , dostanem to,co si zaslouzime.

Balt 82.*.*.*

Je pouhou iluzí domnívat se, že Spojené státy (ovládané mezinárodní finanční elitou), byly před rokem 1945 jiné, lepší, čestnější, než nyní. Nebyly. Zákony a pravidla si ohýbají dle potřeby a ten dvojí metr máme možnost vidět dnes a denně. Však i ten Norimberk byl realizován díky ohýbání zákonů a porušením americké právní zásady, podle které nemůže být nikdo souzen na základě retroaktivních zákonů. Jednou z mála čestných výjimek senátora Roberta A. Tafta to stálo prezidentskou kandidaturu.

352367

07.10.2016 20:27

Němci budou v Německu brzy menšinou: skoro 40% dětí do pěti let jsou cizinci

RE: Kebab je svinstvo.

Balt 82.*.*.*

Originál Döner Kebab není žádná flákota, prosím pěkně. Vypozorujte někdy okamžik, kdy je přinesen nový "rožeň s hmotou" a uvidíte, že se o maso nejedná. Je to mletý polotovar. Mám tuto domněnku potvrzenou i od obsluhy. Tedy z časů, než jsem tento způsob internacionální pomoci Turecku zavrhl.

352477

06.12.2016 13:37

Tarotová předpověď pro svět v roce 2017 časopisu The Economist

RE: Vestbu si muzete udelat samy s trochou pozornosti v mediich

Balt 37.*.*.*

V kontextu s děním a realitou (která je mezi lidmi, kteří se o situaci zajímají, všeobecně známá) jsou Hitlerovic tvrzení o snaze mezinárodního židovstva ovládnout a zničit bílou rasu, samozřejmě mylná, špatná, vyprodukovaná démonem zla a veskrze deviantní. Věty z MK, české vydání z roku 2000,kapitola 11. Národ a rasa, str. 236: "Byli a jsou to Židé, kteří k Rýnu přivážejí negry, pořád se stejnými postranními myšlenkami a jasným cílem. Pomocí vynuceného křížení zničit jimi nenáviděnou bílou rasu, svrhnout ji z její kulturní a politické výše a stát se jejich samostatným pánem" je samozřejmě výplodem chorého mozku. Nic takového se nedělo, neděje a dít nebude, protože nejde o zničení evropanů potažmo bílé rasy (dináři, nordici, baltové, mediteráni a alpíni), ale o multikulturní obohacení, které zoufale potřebujeme, a které přinese prospěch. Otázka však komu.

353881

06.12.2016 15:02

Tarotová předpověď pro svět v roce 2017 časopisu The Economist

RE: Vestbu si muzete udelat samy s trochou pozornosti v mediich

Balt 37.*.*.*

No, vidíš, tak se máš po dlouhé době čemu se divit. Kdo se diví, je mu divno. Kdo si hoví, je mu líp.

353889

06.12.2016 15:09

Tarotová předpověď pro svět v roce 2017 časopisu The Economist

RE: Vestbu si muzete udelat samy s trochou pozornosti v mediich

Balt 37.*.*.*

To se přeci nevylučuje

353891

06.12.2016 18:17

Tarotová předpověď pro svět v roce 2017 časopisu The Economist

RE: Vestbu si muzete udelat samy s trochou pozornosti v mediich

Balt 37.*.*.*

Já bych to tak nehrotil [mrknutí jedním okem] https://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie

353898

28.12.2016 10:11

Porážka Clintonové a konspirace s „podstrčenými zprávami“

RE: korporátní média

Balt 37.*.*.*

S tímto bych si došel k doktorovi dokud je čas. Nepodceňujte rozvíjející se duševní chorobu.

354372

28.12.2016 17:56

Porážka Clintonové a konspirace s „podstrčenými zprávami“

RE: první krach jihoevropské banky

Balt 37.*.*.*

A co se stane, když najedou do "krizového režimu" teď? Nebo teď? Nic! Některé věci není třeba tajit, protože odvěď na "průšvih" je dnes realizována v reálném čase, kliknutím tlačítka.

354379

31.12.2016 14:53

Už šlechtí „nové Němce“

Malá citace.

Balt 82.*.*.*

To, co se nyní děje v Německu je pouze akcelerované pokračování toho, co již dávno pozvolna probíhá v celoevropském měřítku. Za zmínku stojí citace projevu největšího zločince všech dob Adolfa Hitlera:„Když jsem zde k vám, moji staří členové strany, mluvil naposledy, mohl jsem mluvit s plným pocitem vítězství jako sotva kdy nějaký smrtelník přede mnou. A přesto na mne tehdy doléhala velká starost, neboť mi bylo jasné, že za touto válkou dlužno hledat jako posledního onoho paliče, který vždy žil ze sváru mezi národy – mezinárodního Žida! Nebyl bych už nacionálním socialistou, kdybych se kdykoli vzdálil od tohoto poznání. Sledovali jsme jeho stopy po tolik let, vědecky a plánovitě jsme poprvé v této Říši zajisté vyjasnili tento problém na všechny časy a pochopili jsme v celé obsažnosti slova jednoho velkého Žida, který řekl, že "Rasová otázka je klíčem světových dějin" (anglický ministerský předseda Benjamin Disraeli, 1880). Věděli jsme tudíž, že v pozadí tohoto dění byl hnací silou Žid a že to jsou – jako vždy v dějinách – hlupáci, kteří byli ochotni se ho zastávat; zčásti bezcharakterní placená individua, zčásti lidé, kteří chtěli dělat obchody a nezdráhali se dát kdykoliv prolévat za takové obchody krev. Poznal jsem tyto Židy jako světové paliče. Viděli jsme přece, jak v letech předtím otravovali pomalu národy oklikou přes tisk, rozhlas, film, divadlo atd., viděli jsme, jak tato otrava probíhala dále, viděli jsme, jak jejich finance, jejich peněžní obchody musely pracovat v tomto smyslu. A v prvních dnech války to přece řekli i jistí Angličané – byli to přeci jen majitelé zbrojařských akcií – také zcela otevřeně: »Válka musí trvat nejméně tři roky! Neskončí a nesmí skončit dříve, než za tři roky!« To bylo samozřejmé, rotože přeci investovali své kapitály a nemohli doufat, že by dosáhli amortizace před třemi roky. Pro nás, nacionální socialisty, moji členové a členky strany, je to téměř nepochopitelné. Ale v tomto demokratickém světě je tomu právě tak. Člověk je ministerským předsedou nebo ministrem války a zároveň majitelem nesčetných balíků akcií zbrojařských továren. Zájem je tím vysvětlen. Poznali jsme kdysi toto nebezpečí jako hybnou sílu v našem vnitřním boji. Měli jsme co dělat s černo-červeně-zlatou koalicí, touto směsí licoměrnosti a zneužívání náboženství na jedné a kapitálových zájmů na druhé straně, a konečně s opravdu židovsko- marxistickými cíli. Vypořádali jsme se s touto koalicí uvnitř v tvrdém boji nadobro. Nyní stojí tento nepřítel právě tak venku před námi. On je přece inspirátorem světové koalice proti německému národu a Německé říši. Nastrčil kdysi Polsko, později zapřáhl do svých služeb Francii, Belgii, Holandsko a Norsko. Anglie byla přitom už předem hybnou silou. Co však bylo srozumitelnějšího, než že jednoho dne nastoup

354452

31.12.2016 14:53

Už šlechtí „nové Němce“

RE: Malá citace.

Balt 82.*.*.*

Co však bylo srozumitelnějšího, než že jednoho dne nastoupí proti nám také mocnost, které vládne tento židovský duch nejzřetelněji: Sovětský svaz, který je právě největším služebníkem Židovstva. Čas zatím potvrdil to, co jsme my, nacionální socialisté, tvrdili po mnoho let; je to opravdu stát, ve kterém byla povražděna všechna nacionální inteligence a zůstalo bezduché, násilím proletarizované podlidství, nad kterým se tyčí obrovská organizace židovských komisařů – což znamená ve skutečnosti otrokářů. Často byly pochybnosti, zda snad v tomto státě přeci jen nezvítězí nacionální tendence. Zapomnělo se přitom pouze, že už vůbec není nositelů uvědomělého nacionálního názoru, že nakonec muž, který se stal přechodně pánem tohoto státu, není ničím jiným než nástrojem v rukou tohoto všemocného Židovstva a že, je-li vidět na jevišti před oponou Stalina, stojí za ním v každém případě Kaganovič a všichni ti Židé, kteří vedou v desetitisícovém rozvětvení tuto obrovskou Říši.“ (projev z 8. 11. 1941, Projevy A. Hitlera, str. 485-487, Guidemedia s.r.o.)

354453

31.12.2016 15:06

Už šlechtí „nové Němce“

RE: situace

Balt 82.*.*.*

Dnes není apríla, ale přesto se jedná o vtip. Zřejmě Silvestrovský [smích]

354454

07.01.2017 14:51

Rasismus? Hm...

Goebbels

Balt 37.*.*.*

nikdy slova o stokrát opakové lži neřekl. Je to další mýtus. To jenom pro pořádek.

354717

07.01.2017 15:24

Cílem USA je rozbít Rusko pomocí závodů ve zbrojení

RE: Jediný na ně platil

Balt 37.*.*.*

A od kdy je v proti-atomovém bunkru v potrubí těžká voda? Asi byste neměl věřit všemu, co se povídá [smích]

354718

07.01.2017 16:39

Rasismus? Hm...

RE: Povinná snášenlivost k potlačování základního instinktu

Balt 37.*.*.*

Být uvědomělým rasistou přeci vůbec neznamená považovat osoby jiné rasy za méněcenné. Znamená to jen a pouze uvědomovat si rozdíly, které mezi rasami jsou. Uvědomovat si, že každá rasa má své přednosti a vlohy, které jsou dány geneticky. Nebo chcete říct, že ten kdo má rád velké psy musí bezpodmínečně nenávidět psy malé. Nebo lze opovrhovat tažnými koňmy, že nedostaly do vínku schpnosti těch dosthových? Ne, naopak. Ta rozmanitost je přeci krásná a tím spíše je třeba ji zachovat tím, že k sobě najdu sobě podobnou partnerku. Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. Pokud se někdo nad druhé vyvyšuje, hovoří to spíše o jeho charakterových vadách. Přesně to nám přece dokazují ti, kdo tvrdí, že nejsme schopni o svém osudu rozhodnout sami a sami si říct, zda chceme žít mezi svými bez toho, aniž by naše země doslova násilím zaplavili nezvanými hosty. To jsou skuteční rasisté a misantropové.

354720

07.01.2017 17:48

Rasismus? Hm...

RE: Přestaňte už konečně brečet..........

Balt 37.*.*.*

Napsala jste to sice moc hezky, ale realita je jiná. Není nezbytně nutné zkoušet nepoznané, existuje-li dostatek historických zkušeností. Není potřeba stát na kolejích před přijíždějícím vlakem a čekat, že se stane něco jiného, než se v takových případech stává. Máte samozřejmě možnost volby ve všech směrech, ale dejte tuto možnost i nám, kterým se nelíbí, že našim potomkům zanecháme docela jiné místo pro život, než které jsme měli k dispozici my. A nejsem si jistý tím, zda lepší. Souhlasím s vámi, že člověk může být klidně bleděmodrý, jen když to má v hlavě srovnané, žel Bohu je to pouze zbožné přání. Chcete-li najít podobného, jako jste vy, hledejte jej mezi podobnými. Rapidně tak zvýšíte své šance na úspěch.

354723

07.01.2017 18:02

Cílem USA je rozbít Rusko pomocí závodů ve zbrojení

RE: Jediný na ně platil

Balt 37.*.*.*

Tak ano, máte pravdu. Našel jsem článek z Blesku, kde o tom Kocáb hovoří.

354725

07.01.2017 22:04

Manželství s Tunisanem

Spolužačka

Balt 37.*.*.*

se na dovolené v Tunisu cca. před 6ti lety zamilovala do o dost mladšího Tunisana - na fotografiích se spíše hodil k její dceři, než k ní. Svatbu měli v Tunisu a byla zjevně opravdu šťastná. Krátce na to se jim narodila roztomilá sněďoučká holčička. Nevím, jaká je situace dnes, ale předloni byla taková, že manžel, ten milý Tunisan, žil trvale v Německu a jaksi prý nemohl pochopit, že si nemůže brát půjčky a nevracet je. Toto samozřejmě umí udělat i bílý spoluobčan, nicméně v tomto konkrétním případě byla snaha spolužačku využít příliš zjevná.

354736

07.01.2017 22:06

Manželství s Tunisanem

RE: emancipované nezávislé ženy

Balt 37.*.*.*

Přesně.

354737

07.01.2017 22:23

Rasismus? Hm...

RE: Rasizmus? a toto není rasismus?

Balt 37.*.*.*

Nejlepší zbraň pro dům a zahradu je brokovnice. Nic jiného nemá smysl pořizovat, protože POTOM bude zbraní dost [smích]

354739

07.01.2017 22:45

Rasismus? Hm...

RE: Přestaňte už konečně brečet..........

Balt 37.*.*.*

Nelíbí se vám rasové škálování. Jinými slovy chcete říct, že všichni lidé jsou stejní, že rasové rozdíly neexistují. To je ale hrubé přezírání reality. Je to jako byste řekla, že všichni psi jsou stejní, přestože nejsou. Jak jsem již psal, není v tomto mém názoru ani kousek nenávisti k jiným rasám. Spíše uvědomění si reality. Svůj názor bych nevyjádřil lépe, než to udělal Muhammad Ali https://www.youtube.com/watch?v=qpjhSmoodu0 Kde přesně a kterými slovy vás posílám ke svým? Pouze říkám, že chcete-li zvýšit své šance na spokojený život, hledejte mezi lidmi, se kterými máte nejvíce společného. Protiklady se možná přitahují, ale trvalých svazků lépe dosahují lidé se společnými zájmy, sobě podobní výchovou, charakterem, vzhledem atd. K vaší otázce: Co jste na větě " Máte samozřejmě možnost volby ve všech směrech, ale dejte tuto možnost i nám, kterým se nelíbí, že našim potomkům zanecháme docela jiné místo pro život, než které jsme měli k dispozici my. A nejsem si jistý tím, zda lepší." nepochopila? Chcete být s černochem, buďte. Chcete šířit všeobjímající lásku (alespoň do doby, než vás jinak kulturně vybavení lidé vyvedou z omylu, šiřte si jí. Nám naoplátku umožněte, abychom se nevzdali svých instinktů a nespokoji se s tím, že nám na ten náš "malej hnůj" vbíhají další kohouti. Vždyť na to si stěžujete. Že jsme neakceschopní, málo testosteronoví apod. nesmysly. A že bych rád potomstvu přenechal lepší svět, než je ten mé generace, je zcela přirozené. Snažily se o to všechny generace před námi.

354743

07.01.2017 22:56

Rasismus? Hm...

RE: nakonec budete brečet vy

Balt 37.*.*.*

Však ony se všechny ty feministky a přespříliš sebevědomé slečinky a paničky podřídí jako první. V rozporu se svými současnými názory podporovanými všemi státními institucemi a zákony, rády a dobrovolně. Čím větší hrdinka teď, tím oddanější služka potom. Tyhle stavařky, co nás mají za změkčilce a sraby jinou strategii přežití ani mít nemohou. Byl by to jejich poslední emancipovaný čin.

354744

07.01.2017 23:09

Manželství s Tunisanem

RE: emancipované nezávislé ženy

Balt 37.*.*.*

Ženy hřeší na to, že je tento systém zvýhodňuje (zrovnoprávnění bylo totiž dosaženo před dávnými lety), a když se rozhodnou těžit a parazitovat, žádný muž nemá šanci. Neváží si nás, protože muž který nechce skončit v kriminále, ustoupí. Není instituce, která by se jej zastala, a protože jsme civilizovaní a nesaháme k brutálnímu násilí, tyto spory prohráváme. Nechal bych je, holky, chvíli "opravdovým" mužům. A že to není tak daleko http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/170171-slovensk...

354746

19.01.2017 13:28

Polské velvyslanectví mě žádá, aby stáhl „nepravdivý článek“

RE: Pravda je pro kazdeho neprijemna vec,zejmena ,historie.

Balt 82.*.*.*

Souhlas. Mám obdobné informace a názor. Do mozaiky, kdo chtěl, či nechtěl rozpoutat válku, ještě dobře zapadá skutečnost, že Západ před Poláky zatajil existenci paktu Ribbentrop-Molotov, protože Poláci o tomto paktu vědět, jistě by si lépe rozmysleli masakry etnických Němců a neústupnost v otázce Danzig. Vše je podrobně popsáno v knize "100 dokumentů o vzniku války".

355203

19.01.2017 13:44

Polské velvyslanectví mě žádá, aby stáhl „nepravdivý článek“

RE: skoda toho zaveru

Balt 82.*.*.*

S programem NSDAP spolu s komentářem, jak se moc by se mohly nacionálně socialistické požadavky lišit s požadavky našimi lze najít zde http://tomaskrystlik.blogspot.cz/2013/12/25-bodu-v...

355204

19.01.2017 17:54

Polské velvyslanectví mě žádá, aby stáhl „nepravdivý článek“

RE: dost zajímavé, proč práve Zvedavec

Balt 82.*.*.*

Poláci se jako národ snaží tvářit sebevědomě, ale komplexy z nich jen prýští. Rádi by určovali směr, přitom jen pro jiné plní funkci užitečných idiotů.

355221

27.01.2017 18:47

O čem a s kým si povídá mobil, když si myslíme, že spí

Jsem asi divnej

Balt 37.*.*.*

ale telefonu jsem se zbavil už před třemi měsíci. V průměru na osobu mám i tak nejméně dva. Nežádoucí účinek je ten, že mi okolí moc nevěří a myslí si, že jej mám a tajím číslo. Nemám a děkuji, ale nechci.

355427

06.02.2017 12:55

Nemecko v predvečer roku 2017

Břímě jménem Hitler

Balt 37.*.*.*

Zajímavá úvaha http://deliandiver.org/2015/12/brime-jmenem-hitler.html

355570

17.02.2017 20:36

Zkušenost ze současného Německa

RE: Pfefferspray

Balt 37.*.*.*

To byste ale mohl být za extrémistu a nácka, jako jsem já, protože nepochybuji tom, že je na mně veden pěkně tlustý svazek. I prostřednictvím těchto stránek, že pane Stwůro?

355810

31.03.2017 23:49

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

RE: zle časy

Balt 37.*.*.*

Pochop, že nejsou schopni samostatně myslet ( byť jsou přesvědčeni, že tak činí). Většina lidí myslí tak, jak byla naučena. Naučena vítězi. Vzhledem k tomu, že je většina událostí opřena o víru, tak lidé nemyslí, ale věří. Třeba takový holocaust! Není přesvědčení o jeho existenci vírou, o které se ze zákona nesmí nepochybovat a musí se v něj věřit, spíše než faktem, který je prostě faktem a každý, kdo by se tento fakt pokusil zpochybnit by znemožnil sám sebe? Ne, pochybovat se nesmí a nezbývá tedy, než věřit. Nesmrdí to inkvizicí?

356791

01.04.2017 00:16

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

RE: Jen díky Stalinovi,

Balt 37.*.*.*

Mýdlo ze židovského tuku je mýtus a lež (Deborah E. Lipstadt - Popírání holocaustu, str. 237). Další věcí je, že německý národní (nacionální) socialismus, byl založen na RASOVÉ příslušnosti a tedy všechy podskupiny indoevropské árijské rasy v Německu a celé Evropě (tedy i v Čechách, na Slovesku, Maďarsku, Polsku, Ukrajině, Rusku), byly (a za vhodného vedení stále jsou) vhodné k budování té nejvyspělejší společnosti postavené na schopnostech geneticky tzn. rasově předurčených. Z tohoto důvodu bylo židovstvo, které (jak je dnes zřejmé) sleduje své vlastní společenské a kmenově-náboženské cíle, vyloučeno. Likvidace Slovanů NIKDY v plánu nebyla, už proto, že Slované nejsou rasa (a německý nacionální socialismus je postavený jen a pouze na rasové příslušnosti...nutno podotknout, že zcela správně), ale jazyková poskupina.

356792

01.04.2017 23:49

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

RE: Jen díky Stalinovi,

Balt 37.*.*.*

Odpusťte si osobní útoky stran toho, do jaké kategorie patřím. Bavíme se stále pouze o historii. K problematice "špatně smýšlejících DOBRÉ rasy" cituji: Tato skupina Čechů byla v Heydrichových očích skutečně problémem. K nim Heydrich prohodil: „To jsou ti nejnebezpečnější, protože to je vedoucí vrstva dobré rasy.“ Tyto lidi navrhoval Heydrich převychovat nebo je například za tímto účelem přesídlit do čistě německého prostředí, ve kterém by mohli i duchovně asimilovat. Heydrich ale odmítal tyto lidi „deportovat“ (jak to Češi v tomto směru nazývají) někam na východ, protože by tam mohli vytvářet vedoucí vrstvu, která by mohla v budoucnu organizovat odpor proti Říši. A proto doslovně řekl, že „wenn das nicht geht“, tedy až by tato zmiňovaná převýchovná opatření „nezabrala“, musel by tyto lidi postavit ke zdi.
Resumé z obou projevů: 1. kategorii „dobře smýšlejících Čechů dobré rasy“ poněmčit (a tím 100%ně postavit do naprosto rovnocenné roviny s Němci); 2. kategorii „dobře smýšlejících Čechů špatné rasy“ poněmčit (a tím postavit do stejné roviny jako Němce až na omezení, že bylo třeba „se postarat“ o to, aby tito neměli potomky – vzniká ale záludná otázka jak to efektivně uskutečnit); 3. kategorii „špatně smýšlejících Čechů dobré rasy“ se pokusit za každou cenu poněmčit (a teprve pokud by se tato snaha míjela účinkem „postavit ke zdi“) a konečně 4. kategorii „špatně smýšlejících Čechů špatné rasy“ přesídlit zřejmě k Ledovému moři (kde by měli vyšší postavení nad jinými národy)."

356812

02.04.2017 15:12

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

RE: Jen díky Stalinovi,

Balt 37.*.*.*

Věřit můžete čemu chcete, ale víra není nic pro mne. Raději bych se bavil o faktech a ta jsou následující:

- Shmuel Krakowski, ředitel archivů Yad Vashem a profesor Yehuda Bauer v roce 1990 konečně přiznali, že nacisté nikdy nevyráběli mýdlo z lidského tuku“ (The Jerusalem Post International Edition, 5 May 1990). O toto prohlášení se Lipstadt opírá a asi nebudeme Lipstadt podezírat z toho, že by chtěla bagatelizovat utrpení obětí Druhé dvětové války.

- Podle prohlášení generála Claye z americké armády jsou údajná stínítka z lidské kůže ve skutečnosti z kůže kozí. A. L. Smith ve své podrobné studii zjistil, že předměty identifikované Američany jako lidská kůže po jejich zaslání Mezinárodnímu vojenskému tribunálu v Norimberku beze stopy zmizely. Všechny věci nalezené později byly buď ze syntetické kůže, zvířecí kůže, textilu nebo lepenky. Americký národní archiv v roce 1973 našel dvě knihy údajně vázané v lidské kůži. Forenzní analýza, provedená roku 1982, vedla k závěru, že se jedná o kůži velkého zvířete. Obvinění vůči Ilse Kochové, vznesená později před německým soudem, spočívala výhradně na nevěrohodných výpovědích profesionálních svědků z dachauského procesu, které v této knize charakterizoval Manfred Köhler. Kochová, již předtím odsouzená Američany
v Dachau na doživotí a posléze omilostněná, byla německým soudem znovu odsouzena na doživotí v atmosféře hysterie, „propagandy a masové sugesce“, která tehdy panovala, a nakonec spáchala sebevraždu. U dvou scvrklých hlav předložených jako důkaz se ukázalo, že jsou jihoamerického původu a mají inventární číslo německého antropologického muzea. I ty beze stopy zmizely.

- Četl jsem již různé prameny a byl bych rád, kdybyste mne, jako "kovaný odborník" některou pasáž (nevím kterou, nic konkrétního jste nezmínil) z Mein Kapf doporučil. O Češích v nenajde nic.

- Dodavatelem kremačních zařízení byla firma Topf & Söhne, nikoliv Kunz und Söhne a není to jediný rozpor, který uvádíte, nicméně dále to rezebírat nechci. Vámi uváděná kapacita 500 000/rok hovoří za vše.

- Nikde v příspěvku o Šoa nehovořím a hovořit nehodlám. Pokud se vám jako revizionismus jeví uvádění mýtů na pravou míru, potom bychom měli trvat na tom, že masakr v Katyni provedli Němci, nikoliv Rusové. Koneckonců byli za to v Norimberku souzeni, tak proč to tak nenechat, že?

- konec vašeho příspěvku je značně patetický a předjímáte, co by kdyby a jak to bude pro mne výhodné. Beru to tak, že pokud došly argumenty, je třeba uchýlit se k osobním útokům. Ujišťuji vás, pane Sadko (jistě se tak jmenujete pravým jménem), že NIKDO z mých předků nikde neheiloval, ale neznamená to, že budu hltat vše, co je mi předloženo. Propagandu je od reality třeba oddělit.

356844

03.04.2017 22:14

Mírový triumf a „černí psi“ Winstona Churchilla

RE: Jen díky Stalinovi,

Balt 37.*.*.*

Marníme zde čas. Chápu, že když jste "mýdlo" viděl na vlastní oči, je zbytečné o tom dál diskutovat. Já osobně jsem jiná generace a nemám důvod být "papežštější než papež". Pokud i "papež" přiznal, že se mýlil, nemám důvod slepě trvat na původní verzi.

P.S. Buďte v klidu. Nikdo na nic 72 let nečeká a nic se nevrátí. Místo homogenní náckovské společnosti budeme mít multikulturní ráj a škoda, že si jej (musí vám být min. 76 let, aby ve vás "mýdlo" zanechalo nějaký dojem) neužijete s generací, které je teď 20.

356900

09.04.2017 21:54

Terorismus je nástroj politického nátlaku tam, kde chybí argumenty

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Balt 37.*.*.*

Frankovi jsou Lidice přičteny neprávem. Frank se dokonce ohledně takto kruté odplaty za atentát s Hitlerem pohádal resp. vyjádřil rozhodný nesouhlas s akcí. Po válce byl za Lidice osouzen, nicméně ve svéch výpovědích trval na tom, že o akci nerozhodl on, ale Böhme. Z Berlína vrátil a akce se účastnil v době, kdy už bylo v podstatě po všem. Potvrdila to ve svých vzpomínkách i Lina Heydrichová a nezávisle na ní její syn Haider. Tolik jen pro upřesnění.

357072

09.04.2017 22:13

Terorismus je nástroj politického nátlaku tam, kde chybí argumenty

RE: Pohár trpělivosti přetekl!

Balt 37.*.*.*

Buďte v klidu, jako jsou oni. Nic se jim nestane, nic se nezmění. Na demostracích se dokáže sejít dohromady pár lidí a nedělejte si iluze, že se to změní. Dokud budou mít lidé plné pupky a TV program na celý den, nic je nedonutí vyjít. TV program není problém (všichni, kteří TV sledují se shodnou na tom, že v ní nic kloudného není a přesto na ni čumí) a plné pupky nám zajistí automatizace v nadcházejícím Průmyslu 4.0. Lidé si ani nevšimnou, že jich ubývá a až dojde na ně, bude pozdě [chechtot]

357073

10.04.2017 09:32

Terorismus je nástroj politického nátlaku tam, kde chybí argumenty

RE: Zdá se ale, že terorismus je (více)vrstevnatým fenoménem ..

Balt 37.*.*.*

V tom s Vámi souhlasím. Kdyby se býval Gabčík s Kubišem odpálili v tramvaji a povraždili tak desítky nevinných Pražanů, psychologický efekt by byl zcela jiný, než když zútočili přímo na jednu z hlav nenáviděného režimu. Narozdíl od dnešních teroristů, kteří bojují s lidmi, oni bojovali s režimem.

357084

10.04.2017 11:09

Usiluje washingtonská elita o válku s Ruskem?

RE: Odpoveďou je

Balt 37.*.*.*

Nedá se vzdorovat. Naposledy to zkusili před sedmdesáti lety a přestože jich bylo 80 milionů plus desítky milionů spolupracujících, chobotnice nasadila veškeré prostředky tohoto světa k jejich potlačení. I kdyby zde začala občanská válka, bude té správné straně pomoženo tak, že jediné čeho povstalci dosáhnou, bude další likvidace Evropanů. Nechci být pesimista, ale myslím, že jsme šanci promarnili.

357090

28.04.2017 21:57

První transgenderový prezident: Trump se stává Hillary

Z jiného soudku

Balt 37.*.*.*

Omlouvám se a vím, že toto sem nepatří...nicméně zprávou dne je, že Rusko je připravené poskytnout část Hitlerovy lebky k DNA testům a definitivnímu potvrzení pravosti. Tím zatnou tipec všem, kteří se snaží obrátit význam dějinných událostí úplně o 180 stupňů, jako jsou teorie o Hitlerovic rotshildovském původu, dožití v Jižní Americe a podebné nesmysly.

Zdroj: http://www.hlavnespravy.sk/rusko-je-pripravene-pos...

357520

01.05.2017 12:00

Politik, který chce, aby Francie zmizela, se může stát jejím prezidentem

RE: Dobré a krátké shrnutí situace

Balt 82.*.*.*

Souhlas!

357568

05.05.2017 18:41

Vzestup generálů

RE: strategická chyba.Bushova

Balt 82.*.*.*

Myslím, že v momentě, kdy to bude možné (s rozvojem robotizace), počty lidstva skutečně zredukují. Na co miliardy žroutů a znečišťovatelů? Vítěze za jeho zločiny nemá kdo žalovat. Co se týče nějakého obrození či revoluce...nedělám si iluze, nestane se nic. Politik, který by v tomto svinstvu nebyl namočen není a pokud přece jen ano, tak je tolerován na regionální úrovni. Pokud by začal být systému nebezpečný, byl by bez okolků zlikvidován. Klidně s dalšími miliony, které by jej snad chtěly bránit. Copak by to bylo poprvé?

357656

18.05.2017 09:12

Prášiví demokrati

V demokracii jsou uplatňovány obchodní praktiky.

Balt 37.*.*.*

Proto jsou mezi politiky vítáni lidé se zkušenostmi z obchodní sféry. Všelijací oblbovači, poradci, odborníci a říká se tomu zkušenosti. Techniky prodeje vás budou učit na každém semináři a vždy se jedná o emoce, nikoliv o argumenty. Vždyť si pusťte si domů prodejce čehokoliv a ve finále zjistíte, že produkt žádná negativa nemá, protože vaše případné námitky byly marginalizovány, zatímco pozitiva vyzdvyhnuta do nebetyčné výše. Za takového stavu může s odmítnutím návrhu, nebo koupě, souhlasit jen blbec. A tak se všechny ty nesmysly, které si lidé často nemohou dovolit, prodávají. Nic než psychologie.

357856

18.05.2017 09:35

Prášiví demokrati

Dodatek

Balt 37.*.*.*

Prvním varování by mělo být ono rozdělení do skupin. Člověk je stádní tvor, takže každý (běžný) člověk se bude rozhodovat v souladu s názorem skupiny, do které patří. Pokud jsou lidé rozděleni do skupin, už to je předurčuje k vymezování se proti ostatním skupinám. My jsme áčko, vy béčko. Áčko si mnohdy myslí, že je lepší už jen proto, že je první v abecedě. Toto dělení zná většina lidí už ze školy. V momentě, kdy se podaří lidi rozdělit, stačí jen dát každé skupině vlastní zájem a spor mezi skupinami odvede pozornost od základní otázky Ano/Ne. Na to, aby někdo ve vlastní skupině hájil názor skupiny druhé, nemá většina jednotlivců odvahu. Kdo by chtěl být "černou ovcí"? Jedinou možností být v souladu s většinou je (v případě nesouhlasu s vlastní skupinou) přejít do skupiny druhé, což je vzhledem k rozdělení podle bydliště nemožné. Ti, kteří by snad mohli s druhou skupinou souhlasit se z tohoto důvodu vyjádřit souhlas neodváží a stávají se tak mlčící většinou. Demokracie si zvykla ovládat základní psychologické vzorce chování jednotlivců a díky těmto technikám lze prosadit v podstatě cokoliv. Velmi zajímavé téma.

357860

19.05.2017 23:33

Jak „nemajetní“ Rothschildové mohou vládnout světu?

RE: Snadno !

Balt 37.*.*.*

Ještě jste nezmínil, že zmobilizovali celý svět proti těm, kteří se snažili z jejich vlivu vymanit a poté z poražených udělali zločince, později exemplárně popravované dle zákonů, které v době páchání zločinů ještě neexistovaly (viz. senátor Robert A. Taft, jakožto kritik těchto praktik). Snahám přezkoumat tyto zločiny zabránili zákonem a tím celou otázku povznesli na víru, o které se nepochybuje, pakliže nechce být příliš zvídavý jedinec ubytován ve stejném nápravně výchovném ústavu, jako ostatní, stejně těžcí zločinci z řad lupičů, násilníků a vrahů. Za tak vážný prohřešek, jakým je snaha poodhalit historii v celé její kráse, jsou sazby podobné. Apropo zavražděný (možno domýšlet kým, když je tento skutek dodnes "nevyřešen") americký prezident J.F. Kennedy byl Taftovým obdivovatel (viz. Profiles in Courage). Zřejmě jedni z mála amerických vrcholových politiků, kteří se nebáli nazývat věci pravými jmény.

357903

13.06.2017 17:09

Posedlost Ruskem trvá již desítky let

Nehledě na prezidenty

Balt 37.*.*.*

je klika skutečných vládců stále stejná. Předpokládám, že většina z nás si je vědoma toho, že rody rozhodující o stavu věcí a směru vývoje celosvětové společnosti, nezanikly. Nebo lze věřit, že je možné, aby zanikly společnosti těžící z kořistnění po celém světě, minulí kolonizátoři, strůjci Opiových válek, otroctví a plenění? Zkrachovali snad? Nepovedl se jim podnikatelský záměr? Ne, jsou to titíž a jen se přizpůsobili vzdělanosti lidí a komunikačním prostředkům. Již nepostřílí domorodce, bouřící se proti utlačovatelům. Prostě jim dají cetky (eletroniku), sen o blahobytu, kterého je prý schopen dosáhnout každý a pocit viny za neúspěch, když se to nepovede. Prezidenti (a politici obecně) jsou úspěšní pouze podle ochoty podřídit se, což-konkrétně Kennedyho případ-není.

358364

04.07.2017 03:26

Jak se stal pro bandu zločinců sen o migraci skutečností

Znovu cituji z knihy vydané v roce 1925

Balt 37.*.*.*

"Byli a jsou to Židé, kteří k Rýnu přivážejí negry, pořád se stejnými postranními myšlenkami a jasným cílem. Pomocí vynuceného křížení zničit jimi nenáviděnou bílou rasu, svrhnout ji z její kulturní a politické výše a stát se jejich samotným pánem. Neboť rasově čistý národ, který si je vědom své čistoty krve, nemůže být Židy nikdy podmaněn. Židé mohou na tomto světě navěky panovat pouze křížencům." Dnes jsou tato slova naplňována a již ani nemají důvod tento úmysl skrývat https://www.youtube.com/watch?v=c3WjrQCwoVI Tato strategie byla naplánována již dávno a souhlasím s Pjakinem, který říká, že Evropský islámský chalífát prostě bude https://www.youtube.com/watch?v=92t7_fNGYfo S lidmi, kteří nás zastupují a spoluobčany, kteří tyto zástupce volí, si neumím představit, že by tento plán elit selhal.

358817

04.07.2017 03:48

Jak se stal pro bandu zločinců sen o migraci skutečností

RE: Znovu cituji z knihy vydané v roce 1925

Balt 37.*.*.*

O vytvoření Evropského islánského chalífátu se lépe hovoří v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=fS98bLj_tdQ

358818

06.07.2017 10:08

Jak se stal pro bandu zločinců sen o migraci skutečností

RE: Jak to bude pokračovat? Tip krajně příznivé varianty.

Balt 82.*.*.*

Souhlasím do písmene. Jsme na pokraji zkázy a všechny okolnosti jsou krajně nepříznivé. Neházím flintu do žita, protože naděje umírá poslední, bude to ale velmi bolestivé.

358861

06.07.2017 21:25

Jak se stal pro bandu zločinců sen o migraci skutečností

RE: Jak to bude pokračovat? Tip krajně příznivé varianty.

Balt 37.*.*.*

Přesně tak. Migraci vystupňovali do této míry až v momentě, kdy robotizace a automatizace pokročily tak daleko, že se lidí můžou začít zbavovat. Konflikt s následnou redukcí populace se předpokládá.

358877

Bude tak hodný a vysvětlíte příčiny pádu WTC 7, do kterého žádné letadlo nenarazilo? Děkuji.

359132

24.09.2017 15:16

Jak jsem nepoužil Uber

RE: Staré české přísloví

Balt 82.*.*.*

Naprostý souhlas. Už když jsem měl před lety možnost jezdit podle GPS a při každé drobnosti jsem byl přístrojem napomínán (překročení rychlosti o pár km/hod. při výjezdu z obce popř. při příjezdu do obce a nedostatečném zpomalení na povolených 50km/hod.), jsem konstatoval, že jednou takto bude fungovat naprosto automatický policejní systém. GPS vyhodnotí kde se nacházíte, systém překontroluje rychlost a v případě pochybení příslušná data odešle inspektorátu dopravní policie. Systém vystaví pokutu a bez jediného zásahu živé osoby ji automaticky odešle majiteli vozu, popř. peníze rovnou strhnou z účtu. K tomu je třeba změnit legislativu, ale nic není nemožné. Argument pro prosazení změny jako obvykle bude: "Když nepácháte dopravní přestupky, nemáte se čeho bát" a většina na to kývne. Jinak telefonu jsem se zbavil už před rokem a vůbec nelituji. Někteří závidí, někteří nechápou, že to vůbec jde, protože si bez čumění do telefonu své životy už představit neumí.

360177

Káva pro Zvědavce

47

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 107 čtenářů částkou 14 198 korun, což je 47 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Rodina politika AfD byla napadena protestujícím davem25.09.17 17:19 Německo 0

Evropské hodnoty: Muslimský prodavač sexuálně obtěžuje cca 13 letou dívku25.09.17 17:06 Evropská unie 0

Centrální islámská rada Švýcarska: Propagandistické video na islám v Evropě25.09.17 16:49 Švýcarsko 0

Petry nebude členkou nové skupiny AfD v Bundestagu25.09.17 12:50 Německo 0

Černoch údajně znásilnil mladou Slovenku25.09.17 11:30 Slovensko 0

První úkol AfD v Bundestagu: Výbor na vyšetřování úlohy Angely Merkelové v přijetí cca miliónu migrantů v roce 201524.09.17 22:19 Německo 0

21:13:Při mezisoučtu v Sasku získala AfD 30 % a umístila se tak na prvním místě24.09.17 21:14 Německo 0

Výsledky německých voleb v 19:41: CDU/CSU: 33 SPD: 20,8 AfD: 13,3 FDP: 10,5 Linke: 8,7 Grüne: 9,124.09.17 20:25 Německo 0

Ruští agenti se pokoušeli ovlivnit německé voliče z volebního okrsku 10924.09.17 18:36 Německo 0

Rada Evropy rozhodla, že se nebude ověřovat věk u ilegálních migrantů mladších 18 let - bylo by to pro ně traumatizující24.09.17 00:50 Evropská unie 1

Centrální španělská vláda nám názorně předvádí evropské hodnoty23.09.17 13:01 Španělsko 2

Merkelová byla mohutně vypískána v Mnichově23.09.17 12:11 Německo 5

Okupanti se Finsku snaží vyvolat soucit, vydírají22.09.17 16:36 Finsko 2

Pražští taxikáři vyhlásili městu válku kvůli Uberu22.09.17 16:31 Česká republika 3

Potěšující rozsudek Městského soudu v Praze19.09.17 16:16 Česká republika 5

Afričtí okupanti znásilňují v Itálii. Řešení? Více kamer19.09.17 15:44 Itálie 8

Rasové nepokoje v St.Louis17.09.17 10:22 USA 0

Rasismus v České Televizi16.09.17 09:06 Česká republika 1

Řím: Migrant nezaplatil lístek16.09.17 01:19 Itálie 1

Berlín: Migrantský mob napadl dva Němce16.09.17 01:17 Německo 0

Měnové kurzy

USD
21,99 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
29,58 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
17,45 Kč
Švýcarský frank
22,70 Kč
100 japonských jenů
19,70 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,84 Kč
100 rublů
38,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 696,98 Kč
1 unce stříbra
375,10 Kč
Bitcoin
86 287,23 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 34 145 212