Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Vladimír Stwora

Nalezeno 3887 příspěveků, 72 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

08.02.2001 19:09

Co stojí rozvod po kanadsku

Re: OSOBNI BANKRUPCE

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Asi Vám ušlo, že nejsem autorem textu. Pouze jsem dal prostor ke zveřejnění člověku, jehož blízký prochází očistcem kanadského rozvodového soudu.Máte pravdu v tom, že v Čechách vás taky odrbou (sám jsem to zažil), ale ne tolik, jako tady. Tady totiž může soud vyměřit až 100% mužova příjmu ženě. Nevěříte-li, podívejte se na adresu http://www.fact.on.ca/renouf/r_index.htm. Muž spáchal následkem toho sebevraždu.Nejsem zatrpklý, pouze chodím s otevřenýma očima. Co bych podle Vás měl dělat? Připnout si na klopu odznaček s Happy face, na tričko si dát nápis Don't worry, be happy! a předstírat, že všechno je OK? Chápejte to tak, že se snažím varovat před nebezpečím, které dříve nebo později k vám tké dojde.

88

08.02.2001 19:27

Jeho Blahorodí Castro si Čechy vychutnal a dosáhl svého

Re: Castro se ztrapnil

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nejsem si jistý, zda se dá položit rovnítko mezi akci Pilipa a Bubeníka na Kubě a opuštění republiky. Lidi, kteří utíkali, si nehráli na hrdiny, bojovníky proti bolševismu. Opouštěli zemi, ve které se nedalo dýchat a dělali to často pro své děti. Majetek nechali doma, o ten přišli automaticky, a v případě, že by je chytili, asi by omluva nestačila. Co se týče přísahy, nevím. Nikdo po mě žádnou nikdy nechtěl. Možná máte pravdu, že zažít to, snad bych tam opravdu stál a šoupal nohama. Nejsem žádny hrdina, ale taky si na něho nehraju.

89

14.02.2001 18:43

Co s kocourem, který nejí

Že by byl Tom nemocen?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vidíte, na tohle jsem nepomyslel. Možná by to mohlo být nějakým parazitem. Asi s ním navštívím lékaře. Děkuji za radu.

97

16.02.2001 20:02

Domácí počítačová síť II (Pořiďte si router!)

Re: Slusny clanek

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Toto doplnění vítám. Vše, co pisatel příspěvku napsal, je pravda. Ještě bych měl připsat, že router někdy neumožňuje hrát některé hry přes Internet. Záleží na typu hry a typu routeru - nutno vyzkoušet. V krajním případě routery většinou umožňují zasadit jeden nebo více počítačů na vnitřní síti do tzv. de-militarizované zóny, tedy mimo firewall. V každém případě, budete-li si hrát s nastavením bezpečnosti, je žádoucí, abyste si nechali nastavení ověřit odborníkem. Platí to zejména tehdy, je-li váš počítač připojen k Internetu 24 hodin denně.

101

17.02.2001 15:54

Co s kocourem, který nejí

Re: Zkuste syrova jatra

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Zkusil jsem. Kocour si čichnul, dokonce si k misce přisednul a vzal první sousto. Už jsem se začínal radovat, ale předčasně. To bylo také sousto poslední. Další už si nevzal a od té doby misku s játry ignoruje. [pláč]Příští týden s ním půjdu k doktorovi.

103

17.03.2001 20:00

Hon na čarodějnice vstoupil do další fáze

Martinovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vážený pane,co míníte pod pojmem "zdroj"? Autora? V hlavičce rubriky Události, komentáře je větička, že nepodepsané články jsou dílem vydavatele Zvědavce. Je-li autorem někdo jiný, než já, je zřetelně podepsán. Ke svým vlastním článkům jsem začal přidávat na konec své iniciály.Míníte-li pod pojmem zdroj pramen, odkud čerpám informace, to je těžké. Mnohdy jsou komentáře spíše myšleny jako úvaha. Zdrojem bývají zprávy v různých sdělovacích prostředcích.

130

26.03.2001 17:03

EU bude pro Evropu fatální

Re: Honba...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vidíte, tohle mě nenapadlo. Vaše vysvětlení je rozumné, tady asi někde bude důvvod, proč tam Češi chtějí. Jen aby se nezklamali. Historická zkušenost říká, že čím větší byrokracie, tím větší rozkrádání. Soudruzi v Bruselu nebudou mít ani zájem ani čas dělat v Čechách policajty. A pokud Vám jde o zákony, které by měly přijít z Bruselu, bojím se, že to nevyjde. Ty naše nejsou až tak špatné. Obcházet se dá i nejdokonalejší zákon, když je vůle a snaha. A to u českých tunelářů-politiků je.

137

28.07.2001 15:36

Vyzkoušel jsem pro vás BearShare

RE: Sniffer

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Používám CaptureNet (Spynet). Autorem je Rumun Gica Munteanu, údajně jej přestal vyvíjet a prodávat. Poslední verze obíhající na Internetu je 3.12, bohužel po nějaké době program žádá registraci a odmítá pracovat. Seriálové číslo mám, pokud by někdo měl zájem, můžu poskytnout.

244

13.08.2001 20:11

Američané opět předvedli světu platnost Murphyho zákonů

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nedělám si patent na to, že vše vím, rovněž nemám neomezenou důvěru v počítačovou bezpečnost. Mohu se přirozeně ve svém názoru mýlit. Obecně platí, že každý systém, který člověk vytvořil, dokáže jiný člověk "nabourat". Důležitá je míra pravděpodobnosti, se kterou se to stane. Po posledních amerických volbách se proslýchaly hororové historky o nekompetenci volebních komisařů, někteří studenti hlasovali prý i několikrát, o způsobu vyhodnocování volebních lístků se raději nebudu zmíňovat. Současný americký způsob zpracování hlasů umožňuje podvody ve velkém rozsahu.Amerika není jediná, která není schopná zajistit bezchybné sčítání hlasů. Některé země jdou ještě dále, např. Anglie legislativně povolila při posledních volbách hlasování poštou a hlasování v zastoupení.Z toho pohledu bráno se obava o bezpečnost hlasů na Internetu malinko přehání.

Máte asi pravdu v tom, že příliš generalizuji. Pokusím se být příště objektivnější. [smích]

262

15.08.2001 20:55

O cestování letadlem

Opověď Lucii Clarkové

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vážená paníz Vás hovoří typická arogance obsluhujícího personálu, který má pocit, že zákazníci jsou tam kvůli němu a ne naopak. Domnívám se, že právě kvůli přístupu k cestujícím, jako je ten Váš, vznikají problémy. Buzeraci uředníků na letišti omlouváte potřebou bezpečnosti. Souhlasím s Vámi, jsem ten poslední, který by chtěl ohrozit bezpečnost ostatních cestujících. Můžete prosím uvést podle které vyhlášky (číslo, jméno, zdroj, odkaz, kde ji najdu) je zakázáno cestujícím v letadle mít u sebe zapalovač? Rovněž bych Vám byl vděčen, kdybyste mohla uvést jak a čím je zapalovač nebezpečný a doložit to odkazem alespoň na jeden skutečný případ.Jak možná víte, plynové zapalovače obsahují většinou pouze 3-6ml plynu. Jejich plášť vydrží i ve vakuu. Vhodíte-li zapalovač do ohně, neexploduje, jak byste možná čekala. Nevěříte-li, přečtěte si odkaz zde. Budu rád, když mě poukažete na jiné zdroje a ukážete mi, v čem jsem se mýlil. Jinak totiž budu nucen setrvat ve svém názoru, že ze strany personalu letiště šlo o obyčejnou buzeraci.

271

17.08.2001 03:00

O cestování letadlem

Díky za omluvu...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

...i za to, že jste se podepsala. [smích]

277

28.08.2001 06:07

Pohled z Francie

Musím se pana Luce zastát

Vladimír Stwora 24.*.*.*

On totiž nepsal ten příspěvek s vědomím, že bude publikován. Pan Luc je poslal jako soukromý email. To já jsem ho přemluvil, aby mi dal ke zveřejnění souhlas. :-/

291

03.09.2001 17:48

Případ Skljarov

RE: clanek je nepresny

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Máte úplně pravdu. Samozřejmě, že žalobcem je státní zástupce a ne Adobe samotné. Adobe pouze inicializovalo odstartování celého případu, později se pod tlakem kritiky poněkud stáhlo. Lavina už ale byla spuštěná a bylo to Adobe, které ji uvolnilo.Omlouvám se za nepřesné vyjádření.

304

04.09.2001 17:13

Případ Skljarov

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pročetl jsem si americkou ústavu včetně dodatků a musím Vám dát za pravdu. Nic o právech spotřebitelů jsem tam nenašel. Omlouvám se za tuto formulaci.Na druhé straně se domnívám, že k porušení práva jednotlivce došlo - a to už by mohlo být v rozporu s ústavou - byť se tato zabývá především právy amerických občanů a nikoliv cizinců. Dmitrij Skljarov nemůže být zatčen a souzený za čin, kterého se dopustil ve své zemi a který tam není trestný. Americký zákon není všesvětový zákon. Dovedete si představit, kdyby každá země stíhala po celém světě každého, kdo se kdesi dopustí něčeho, co je té zemi nezákonné?Správně píšete, že IP je třeba chránit, souhlasím, jde jen o to definovat to "fair use" výrobku. Ochrana IP už je dostatečně pokrytá v autorském zákonu, který vhodně balancuje mezi právy vydavatele a právy spotřebitele. DMCA přesunuje to hranici daleko v neprospěch spotřebitele. A proč z toho dělám big deal? Protože Amerika pořád platí jako určitý vzor. Bohužel. Ostatní země budou následovat dříve nebo později. Proto tvrdím, že je to pro celý svět tragédie.

307

30.09.2001 01:02

Co nás čeká u Windows XP

Panu Křižíkovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vážený pane
Nedělám si nárok na to, že všechno vím. Jsem rád, že jste mně upozornil na technické nedostatky v článku. Na svou obhajobu byl doplnil toto: Zvědavec není určen odborně vzdělané veřejnosti. Tzn., že při vysvětlování technických stránek problému hodně zjednodušuji, někdy na úkor přesnosti. Měl jsem na začátku poznamenat, že vše, co píšu, se týká procesorů Intel a že vycházím z jeho historického vývoje, nikoliv z teoretických možností. Máte totiž pravdu v tom, že vlastnost sdílení úloh nezávisí na tom, zda procesor je 16ti nebo 32bitový. Pouze v případě procesorů Intel rodiny 8088 tomu tak náhodou bylo.
Napíšu, co vím a budu rád, když mě doplníte nebo opravíte. K té adresaci: U Intel procesorů rodiny 8088 se adresa paměti ukládala do jednoho slova, tzn., max. adresa by byla 65535 (2^16-1, 64kB). Protože to samozřejmě nestačilo, přišli inženýři Intelu s metodou adresace pomocí segmentů, kdy výsledná adresa byla tvořena dvojicí registrů CS:IP. CS ukazoval číslo segmentu, jednotlivé segmenty byly od sebe posunuty o 16 bytů. Tzn. výsledná adresa příští instrukce byla CS*16+IP. Defacto Assembler 8088 měl ještě tři další segmentové registry: DS (Data Segment), SS (Stack Segment) a ES (Extra Segment). Touto metodou tedy bylo teoreticky možno adresovat max. 1MB paměti. Procesor 8086 měl 20 adresních linek, což odpovídá schopnosti adresovat 1MB paměti. Proč DOS dohlédl jen ke hranici 640kB nevím a budu rád, když mě v tomto místě doplníte.
V roce 85 přišel Intel spolu s Lotusem s metodou "Expanded memory", krátce EMS. Ovšem tato metoda vyžadovala hardwarový expanzní modul a softwarovou podporu ve formě driveru. Umožňovala adresovat až 8Mby paměti rozdělených do tzv. stránek (pages). Každá stránka o velikosti 16kBy. S verzi 3.2 padlo omezení velikosti stránek, verze 4.0 už umožnila až 32 Mby stránky.
S příchodem procesorů 80286 se objevila druhá metoda adresace stránek, pomocí tzv. extended memory. Procesory 80286 byly první, které dovolily adresaci paměti za hranici 1Mby pomocí přepnutí procesoru do tzv. Protected Mode (Ring 0). Schopnost přepnout do protected mode byla poprvé uvedena právě u 286. Intel u tohoto typu přidal 4 adresní linky, tedy 286 dokázala adresovat až 16MB paměti. Bohužel, protected mode neumožňovala jet programy v DOSu (real mode).
Teprve 80386 byla prvním procesorem umožňující plné přepnutí do protected mode a s tím přišlo i využití multitasking a preemptive multitasking a multithread. Takže si nemyslím, že problém hranice 640kB byl výsledkem neschopností MS operačních systémů zabezpečit protected memory, jak píšete Vy. Prostě ten procesor až do verze 80386 to neumožňoval.
Píšete, že existuje množství stabilních 16ti bitových OS, uvádíte jako příklad OSes. Zřejmě máte na mysli 16ti bitové systémy se schopností multitasking a multithread. Domnívám se, že žádný z těchto systému by nefungoval na 286 a níže. Dále se domnívám, že tyto systémy možná používají 16ti bitové instrukce v real mode, ale po přepnutí do protected mode, musí používat jinou instrukční sadu (32bitové instrukce). Opravte mě, jestliže tomu tak není.
Procesor Motorola 6800 neměl problémy Intelu prostě proto, že se jedná u úplně jinou architekturu.
Závěrem: Není mi zcela jasné jak souvisí technické nedostatky tohoto článku s tím, že "píšu necitlivě a arogantně o Americe". To, že USA na rozdíl od Vás neobdivuji, je přeci o něčem úplně jiném.
Jinak jsem rád, že jste měl odvaju se podepsat.

386

01.10.2001 02:21

Co nás čeká u Windows XP

RE: Ten rozdíl mezi 16 a 32 bitů je hodně mimo

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Děkuji. Tohle jsem nevěděl. Stále mě ještě ale zajímá, zda chráněný šestnáctibitový mód bylo možno použít u procesoru před 80286.

389

05.10.2001 15:50

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Odpověď na předchozí příspěvek

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Máte, bohužel, pravdu v tom, že Zvědavce ovládly dvě témata: feminismus a potlačování lidských práv. Ujišťuji Vás, že bych mnohem raději psal o běžných věcech, ale copak mohu přehlížet to, co se děje? Považuji svobodu a právo na vlastní názor za to nejdůležitější, co člověk má. A co se týče zdroje nedoporučených skladeb, klikněte si sem: Chcete zahrát What a wonderful world od Louise Armstronga? Bohužel, píseň je na indexu.

407

05.10.2001 19:28

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Odpověď panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vážený pane,ohledně zákazů produkce některých písní: Já jsem to neformuloval tak, že zákaz existuje. Naopak, napsal jsem, že zřejmě žádný seznam ofciálně vydán není. A ty "jakékoliv důvody", jak píšete, to je právě to "co kdyby" se to někomu nelíbilo. Samocenzura. Copak to neznáte z doby, kdy jsme budovali komunismus?K Bushovi: Je opravdu neuvěřitelné, jak mu to žerete i s navijákem. Přečtěte si něco o něm na adrese Netem.cz. A pokud nedůvěřujete českým zdrojům, jděte to vyhledávače Google a zadejte "Bush Hitler" (mně to vyhodilo přes 62 tisíc odkazů - že by všechny byly zmanipulované?), eventuálně si klikněte na George Bush:The Unauthorized Biography. Strkat hlavu do písku, předstírat, že nebezpečí neexistuje, nekritický obdiv k někomu, kdo si to nezaslouží, se nám už mnhokrát nevyplatilo v minulosti.A ještě něco. Nikdo Vás nenutí, abyste Zvědavce četl. Zdá se, že Vám vyhovuje více main stream media. Máte možnost volby. Zatím. Brzy zůstanou už jen ta main stream media. Jsem si jistý, že lidem, jako Vy, to vadit nebude.

409

05.10.2001 21:31

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Ještě jednou panu Hezinovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Dobře, možná jsem neměl použít formulaci "..proč jsou zakázané..". Snažíte se mě chytit za slovo. Částečně Vám to nemám za zlé, protože bych se měl vyjádřovat přesněji. V každém případě smysl toho textu je jasný. Oficiálně zákaz vydán nebyl. Ale výsledek je takový, jako kdyby byl. A vlastně horší, protože se legálně není čeho chytit.O tom, jak nekriticky oblíbený je Bush v dnešní Americe, jsem četl také. To ještě neznamená, že po zásluze. Napadají mě dvě možná vysvětlení: (a) masivní manipulace s veřejným míněním, (b) výzkum samotný mohl být účelový a výsledky upraveny. A za (c) - kombinace obojího.Jednu věc mu upřít nelze. A sice to, jak pracuje na poli ekokomickém. Jako zkušený finančník dělá přesně to jediné možné, co by dělat měl, aby zabránil recesi. Také si všimněte, že tohle jsem nikde nikdy nekritizoval.Říkáte, co je komu do Bushe a jeho rodiny. Myslím, že by mělo být. Za své rodiče nemůže, ale na druhé straně jablko nepadá daleko od stromu. Jeho moc je obrovská a to, o co se dnes na poli lidských práv Bushova administrativa snaží (přičemž lže vlastnímu národu, že ho to ochrání), zapadá do celkového konceptu snah jeho rodiny i skupiny vlivných osob, které je členem. Znovu Vás na tomto místě odkazuji na prameny, které jsem uvedl ve své předchozí odpovědi.Velmi bych si přál, aby se ukázalo, že pravdu máte Vy a ne já. Že opravdu jenom hysterčím. Až se to stane, budu první, kdo se Vám přijde omluvit.

411

05.10.2001 23:45

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Dočasná limitace svobod, říkáte??

Vladimír Stwora 24.*.*.*

A jednotku dočasnosti 1 FURT znáte taky? Měl byste. Pane Hezina, to nemá cenu. Já Vás nepřesvědčím a Vy nepřesvědčíte mě. Znovu opakuji, jestliže se mýlím, rád se Vám a všem čtenářům omluvím a budu psát už jenom o medvídku pandu a jiných podobných tématech [smích]Čas ukáže, kdo měl pravdu. To je vše, co se k tomu dá říct.

413

06.10.2001 00:48

Už je to tady: potlačování svobody slova a cenzura na obou stranách Atlantiku

Kolikrát to musím ještě napsat?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pane Hezina, stále nutíte mě, abych podal návrh na řešení současné situace. Všechny mé články týkající se tohoto tématu, řešení naznačují, někde to dokonce přímo píšu: - vyšetřit kdo to udělal (ale ne nejprve určit podezřelého a pak hledat důkazy na podporu svého obvinění) - důkazy zveřejnit - požádat zemi, kde se obviněný zdržuje, o jeho vydání- nevydá-li země obviněného, vyhlásit válku Jinak je to agrese proti svrchovanému státu- vojensky zaútočit- po stránce šmírování a omezení osobních svobod nedělat nic. Ta omezení USA větší bezpečí nezajistí. Nechápu, jak můžete být naivní věřit a věřit, že ano. Nečtete snad odborný tisk? Teroristé se nedomlouvají mobilním telefonem, ani nepoužívají šifrování, které používá veřejnost. Nenechávají si navzájem zprávy na záznamníku a nepíšou si dopisy. Všechna ta omezení jsou z pohledu teroristů směšná a zcela neúčinná.

415

Přesvědčil jste mě. Jsem úplně speechless.

417

12.10.2001 18:30

Osamocený boj senátora Feingolda

Jakubovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Děkuji za upozornění. Už jsem to opravil. [smích]

449

15.10.2001 01:30

Na afghánské frontě není klid

Panu Benešovskému

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Proč pořád překroucíte, co říkám? Ukažte mi, kde jsem řekl (nebo jen naznačil), že se lidé mají nechat zákeřně vraždit od duševně nemocných sadistů. Jsem pro potrestání jako Vy, na rozdíl od Vás ale odmítám někoho lynchovat.Tak ještě jednou: Nejdříve je nutno najít viníka. Pokud vím, nikdo nepředložil usvědčující důkazy o vině bin Ládina. Za druhé je nutno požádat zemi, kde se viník zdržuje, o jeho vydání. Svou žádost nutno doložit důkazy.Nevydá-li země viníka, je nutno ji vyhlásit válku.Teprve potom lze použít vojenskou silu. Bombardovat suverenní stát jen na základě podezření, že se na jeho území zdržuje osoba podezřelá z teroru, je nesmysl. Vojenská operace na území svrchovaného státu bez vyhlášení války je agrese. Myslím, že byste tuto definici nalezl i někde v zákonech OSN.

457

15.10.2001 21:38

Válka, ale a co přijde po ní ?

Dokument s důkazy

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Našel jsem to na nové adrese: http://www.pm.gov.uk/news.asp?NewsId=2686. Jak dlouho tam ale bude, nemohu zaručit.

463

19.10.2001 15:49

Politik by měl pěstovat umění odejít včas

RE: Mike - novodoby Janosik

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Milá paní Jarmilo,být chudý není hanbou. Hanbou je být chudý a čekat, že mi stát pomůže. To ostatně platí nejen o Ontariu. Existence Food Bank nebyla zaviněna Mike Harrisem (ostatně Food Bank tady byly před Harrisem a budou i po něm), ale množstvím flákačů a lenochů (zejména z řad emigrantů z Třetího světa), pro které je snažší zajít si potraviny vyfasovat, než si na ně vydělat. Výše jakékoliv mzdy (i té minimální) je podstatně snížena o úroky na státní dluh, které Vám vláda formou daní strhává. Nezapomeňte, že každý občan Onária dluží 30 tisíc dolarů (tolik činí státní dluh v přepočtu na hlavu, ve skutečnosti je to je 2x tolik, protože jen polovina populace pracuje) - dědictví předchozích socialistických vlád, které se snažily zavděčit se občanům tím, že zadlužovaly budoucnost.A co se týče zavřených škol a nemocnic, můžete prosím jmenovat několik? Rád bych si to ověřil.

476

25.10.2001 20:08

Americká válka se dostává do mrtvého bodu

Odpoved Orwellovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nemám žádny konkrétní důkaz o tom, že antraxový útok je iniciován z vlastních řad. Pouze nepřímé indicie. Ostatně jsem nikde netvrdil, že to tak určitě je. Použil jsem výrazu, že to, co víme, ukazuje na útok zevnitř, nikoliv, že to dokazuje útok zevnitř. Tři hlavní nepřímé důkazy jsou tyto: (a) technická náročnost přípravy kultur (b) způsob, jakým americké úřady o všem referují. Čtěte mezi řádky. Všimněte si, že (na rozdíl od útoku na WTC z 11.září, kde už několik hodin po útoku se objevila obvinění proti Arabům) tentokrát Osamu, coby původce, nějak nejmenují. Dokonce jsem přímo slyšel popření (nepamatuji si jméno, ale šlo o vysokého státního úředníka) toho, že by za antraxem byli Arabové. Je mi to trošku divné, protože takové obvinění by bylo ve válce logické. Krásně by totiž povzbudilo bojového ducha a ještě zvýšilo nenávist vůči arabským teroristům. Proč toho americká vláda nevyužila?(c) Způsob provedení. Na antraxových dopisech bylo datum 11.září - den útoku na WTC. Odeslány byly samozřejmě později. Ten, kdo jej posílal, chtěl tedy jasně naznačit, že je souvislost mezi těmito dopisy a útokem na WTC. Timothy McVeigh rovněž zvolil pro svůj bombový útok výročí zásahu FBI a vypálení Koreshova kultu.Samozřejmě se mohu mýlit. Nemám víc informací, než kdokoliv z nás. Proto to berte jen jako možnou teorii.

483

28.10.2001 00:57

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

Odpověď Orwellovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nemyslím si, že můj dopis cokoliv změní. Někdy člověk musí protestovat i když ví, že to nepomůže. Mlčet v tomto případě je podle mě v rozporu s "vyšším principem mravním", abychom použili citace ze známého filmu. [smích]Ostatně potěšil jste mě, že jste také napsal United Airlines. Dejte mi vědět, pokud se Vám ozvou.

493

28.10.2001 23:49

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

RE: to pan Stwora

Vladimír Stwora 24.*.*.*

To, co navrhujete, je dlouhodobá strategie. V této chvíli je na ni už pozdě. Libertarian Party téměř neexistuje (ostatně, mám pocit, že je jen v USA, opravte mě, pokud se mýlím), aby se dostala do popředí, to by trvalo několik roků. Buďte si jistý, že jakmile se začne prosazovat, dostane okamžitě příslušnou nálepku, ať už rasistickou, nebo anarchistickou, popř. ještě horší. Co se týče NEWSPEAK, to dokážou media a vláda pěkně překroutit. Jen si všimněte, jak označkovali odpůrce (zřejmě ty, kteří stojí za útokem antraxem) současné americké vlády: jsou to prý NEONACISTÉ!Problém je v tom, že demokracie už dávno nefunguje. Psát petice a dopisy nemá vůbec žádný efekt, jedině snad ten, aby člověk uspokojil své svědomí. Aby prostě formálně nemlčel. Protože mlčení znamená souhlas. Proto jsem ten dopis napsal.Je to smutné, ale jediné, co s papaláši na obou stranách Atlantiku dnes pohne, je nějaký násilný čin. Čímž nechci říct, že útok antraxem schvaluji. Jen říkám, že na slušné způsoby dnes žádná vláda nereaguje.

499

29.10.2001 00:02

Otevřený dopis Jeanu Chretienovi a Anne McLellan

RE: Diky ....a navrhuji,

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Technicky to možné je, ale je už pozdě. Oni s tím zatraceně spěchají. Než bychom posbírali pár podpisů, tak už bude zákon přijatý (on bude přijatý tak jako tak). Doporučuji Vám, chcete-li vyjádřit nesouhlas, abyste sám za sebe poslal fax nebo email s krátkým protestem na adresu příslušných papalášů. Osobní dopis nebo vzkaz má také vyšší váhu, než list s mnoha podpisy. Ukazuje totiž, že pisatel je ochoten věnovat protestu více času a že nejde jen o nějaké okamžité hnutí mysli.

500

15.11.2001 15:23

Vytloukání klínu klínem

RE: Ivan

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Samozřejmě, že i další státy se budou snažit ovlivnit vznik nové vlády v Afghánistánu. Neuvedl jsem to, protože to nepovažuji za důležité. Je to spíše pro forma - komedie pro sdělovací prostředky. Uvádějí to v novinách, aby to nevypadalo, že to bude vláda Američany dosazena. Ale ostatní státy nerozpoutaly válku. A můj návrh? V první řadě tam vůbec neměli Američané lézt. Teď už se s tím nedá nic dělat.Proč by druhou variantou amerikanizace zemí Perského zálivu měl být právě panislamský fundamentalistický stát, jak uvádíš? Proč by to nemohl být prostě normální muslimský stát? Proč hned to zavádějící označení? A ten konflikt se západní civilizaci, o tom nic nevím. Pokud je mi známo, tak někdo (ani se neví kdo) zaútočil POUZE na Ameriku. Žádný jiný stát nebyl napaden (oprav mě, jestli se mýlím). To jen americká propaganda by to ráda rozšířila na celou "západní civilizaci". Chtějí nás do toho vtáhnout. Až muslimové napadnou Německo a Francii a Švédsko, budu sám volat po jejich krvi. Zatím se nic takového nestalo.A k poslední otázce, ohledně bin Ládina: Nikdo nepředložil důkaz o jeho vině. Proto se na něho musím dívat, jako na nevinného. A v tom případě je mi ho líto. Stal se figurkou ve hře mocných.

538

15.11.2001 19:02

Vytloukání klínu klínem

RE: Petr Veliky

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Je pravdou, že se Ládin nikdy netajil svou nenávisti k USA, ale o tom, že by něco přiznal, mi není nic známo. Můžete mě odkázat na nějaký zdroj na Internetu, kde bych si to přečetl? Ale ne formou "Ládin řekl, že...", ale přímo tu část jeho projevu, kde se k tomu přiznává.Samozřejmě, Gore nebyl vhodným kandidátem. Sám jsem do Bushe skládal velké naděje a být Američan, volil bych jeho. O to více bych se dnes tloukl to hlavy. [smích] Máte pravdu v tom, že nejlepším kandidátem byl McCain. To, že svolen nebyl, je dalším důkazem (podle mě) nefunkčnosti současné demokracie.

540

16.11.2001 04:18

Vytloukání klínu klínem

Ivanovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Bin Ladin není oficiálním představitelem státu, není ani ve vládě, tudíž pokud má nějaké plány, jsou to plány občana. Nedělám z něho svatého, jen mi pořád tady chybí motiv, pro který stálo za to Americe napadnout suverenní stát bez vyhlášení války. Jednou se to možná dovíme. Zatím má tato mocenská hra příliš mnoho otazníků a nejastností. A co je hlavní, nápadně se podobá tomu, co USA provedli v '91 v Panamě s Noriegou. Nezapomeň, že bin Ládina stvořili Američané. Když jim přestal vyhovovat (=jít na ruku), udělali z něho teroristu.A až Američané budou opravdu prosazovat svobodu a demokracii, budu prvním, kdo za nimi bude stát. Zatím to vypadá tak, že prosazují nějakou zdegenerovanou rádobydemokracii a co se svobody týče, k té mají dnes dále, než Fidel Castro a jeho Kuba (potlačování svobody projevu, odposlouchávání, šmírování, tajné soudy, vojenské soudy, násilí na zadržených, cenzura, vyhazování ze zaměstnání pro projevený nesouhlas, to vše tady už bylo. Včetně výcviku teroristů na svém vlastním území.) Jediné, co snad ještě chybí, jsou koncentrační tábory, ale i na ty časem dojde, pokud je Bush bude mít čas je vybudovat. Amerika je dnes symbolem zpátečnictví, arogance, konzumního hlupáctví, změkčilosti a militantního nacionalismu. Takové hodnoty nebudu zastávat.Co se týče radikálního Islámu, možná má k terorismu blízko, nevím, ale pamatuj, že není jisté, že to byli oni. Polož mi jediný důkaz, neopakuj jen to, co píšou noviny. Jak to víš, že to byla Al Quada, která plánovala útok na WTC? Ano, opakoval jsem tyto pochybnosti zde už několikrát, ale nikdo mi je zatím nevyvrátil. Jen pořád všichni melete to, co psali noviny. Položte si sami otázku: Komu to prospělo? Prospělo to Islámu? Sotva. Hlavně to prospělo těm, kteří se už nějaký čas snaží omezit lidská práva (tento trend byl patrný už dlouho před útokem na WTC). A pak Židům. Dává jim to totiž jakési morální právo vypořádat se s Palestínci tvrdší rukou.Ja neříkám, že to byli Židé, nebo CIA, já jen říkám, že je to vše hodně divné. A dokud nebude jasno, tak mě nikdo k verbálnímu odsouzení muslimů nepřinutí.

544

16.11.2001 15:38

Vytloukání klínu klínem

Ivanovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Tu ide o zlikvidovanie teroristickych extremistov...To je přesně to, co Bushova administrativa chce, abys jim věřil. Sežral jsi jim to i s navijákem. Kdy už konečně pochopíš, že o teroristy v tomto boji vůbec nejde. Celou dobu se to snažím naznačit. I v původním článku. Jde o naftu, o miliardy z ropovodu z Asie, o americký vliv na Středním východě. Ten boj s terorismem je jen pláštěnka pro naivní veřejnost. Přeci nemůžeš čekat, že amíci řeknou: "Potřebujeme v té oblasti vládu, která nás bude poslouchat, potřebujeme jejich naftu, takže tam teď pošleme letectvo a elitní oddíly a všechno to tam budeme bombardovat tak dlouho, dokud nám nepůjdou na ruku." Máš pravdu, že ani já nemám žádné důkazy. Ale právě proto, že je nemám, zůstávám velmi skeptický ke všemu, co na nás chrlí goebelsovsko-bushovská propaganda. Na rozdíl od vratkých a nejasných důkazech proti muslimům předkládaných sdělovacími prostředky stojí má normální logika (zase se ptej "komu to prospěje") a historie Ameriky za posledních 50 let. Oni to totiž dělají pořad stejně blbě.

546

23.11.2001 15:37

Policejní stát

Tomášovi

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Evropa není normálnější. Bohužel. Je pouze otázkou času, kdy něco podobného bude uzákonněno i tam. Amerika byla vždy o krok napřed. I teď, když míří do totality. Evropa a celý svět ji budou - jako vždy - následovat.Ostatně v Británii se právě teď projednává téměř identický zákon. Přečtěte si Britské listy.

567

29.11.2001 15:36

Steganografie - způsob komunikace zítřka

Máte pravdu

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nepřesně jsem se vyjádřil. Jako nosiče lze použít jak ztrátový tak neztrátový formát komprimovaného souboru. Měl jsem zdůraznit, že se jedná o ztrátovou kompresi, při které nejsnadněji dochází k degradaci šumu po editování, tudíž porušení přidané zprávy. Pokud jsem to dobře pochopil (opravte mě, mýlím-li se), tak způsobů uložení informace je nekolik. Využití nejnevyznamnějších bitů je jen jednou z metod. Myslím, že se používá většinou u nekomprimovaných formátů.

611

02.12.2001 03:18

Vytloukání klínu klínem

RE: Kdo je grazl

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pane Bláho, píše se cynizmus a ne cinizmus.

618

08.12.2001 01:59

Zákon C-36 - kladivo, na koho vlastně?

Omlouvám se

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Habeas Corpus není presumpce neviny. Nějak jsem to popletl. Habeas corpus je právo zadrženého být předveden před soudce a být sesnámen s obviněním, nebo propuštěn. Na článku to ovšem nic nemění. Obé právo (jak habeas corpus, stejně jako presumpce neviny) bylo zákonem potlačeno.

641

11.12.2001 21:59

Sáhla po mně ruka zákona

Stalo se to...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

..v Kanadě. Město Mississauga (což je předměstí Toronta), provincie Ontário. Omlouvám se, že mě nenapadlo to uvést. [smích]

648

28.12.2001 06:06

Mnoho otázek kolem pokusu o explozi v letadle z Paříže do Miami

No dobře

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Souhlasím s vašimi argumenty, že v dnešní vypjaté době je pravděpodobné, že náhodní cestující zakročili tak, jak zakročili. Také je možné, že v lékarničce byla sedativa, protože tam patří.Ale ten zbytek, na tom trvám. Ten člověk podle mě neměl v úmyslu doopravdy letadlo vyhodit do vzduchu. Chtěl se nechat chytit, ať už z jakéhokoliv důvodu.

693

03.01.2002 00:52

Rok 2001 - špatný, špatný rok ...

K tomu Novému Zélandu

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Podívejte se např. na článek Tendence ke státnímu šmírování lidí na Internetu vzrůstají na Lupě, nebo na článek Prosazování analogie DMCA v Kanadě, N. Zélandu, EU (WIPO OSN už ji má) na Netem.cz. Bohužel, původní zdroj v novozálandském tisku už z Internetu zmizel.

714

03.01.2002 19:34

Zákon SSSCA znovu na pořadu dne

RE: Kriza demokracie

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Co uz, priroda si asi
nezela, aby sme existovali v tejto podobe civilizacie...

Také mám pocit, že si to příroda už nepřeje. [pláč]

732

04.01.2002 00:19

Proces proti Skljarovovi zastaven

RE: Proces proti Skljarovovi zastaven

Vladimír Stwora 24.*.*.*

jo...a taky serialove cislo je cesky seriove cislo a silikon je ve
vetsine pripadu kremik... ale to jen na okraj

OK, serialové číslo může být seriové číslo, omlouvám se. Co se silikonu týče, to slovo se v textu vůbec nevyskytuje.

736

04.01.2002 05:29

Budeme vyrábět elektřinu z nitra země?

RE: Budeme vyrábět elektřinu z nitra země?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Mohli by ste prosim Vas uviest linku na povodny clanok.
PO vasom preslape v clanku z 1.1. Dokonáno jest by som si radsej
vsetko overil.

Odkazy jsou uvedeny na konci článku. Přesný odkaz neuvádím, protože původní články mají tendenci z Internetu po čase zmizet a odkazy se tak stávají nefunkční. Kdybyste si klikl na odkaz na Wired a tam pak na článek Electricity From Earth's Core, tak byste to našel.

Doplnění pak na Midnight Call přímo na stránce pod hlavičkou Amerika. Článek se jmenuje Inventor Promises Cheap Electricity For Remote Areas In His Field To Supply Power To The People.

739

08.01.2002 17:21

Dokonáno jest

RE: Co vidíte na Euru špatného ?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Konkretizujte
prosím nevýhody jednotné měny, na které se odvoláváte. Tvrzení typu
"mě se to nelíbí, protože to může dopadnout špatně" je stejné plácání
jako výroky onoho desetiletého chlapce.

Už jsem to psal v jiném článku. Uváděl jsem příklad piva. Když slijete všechna česká piva do jedné cisterny, nevznikne nutně lepší pivo. Bude ho jen více.

Každý obchodník vám potvrdí, že nejtěžší je získat pověst a to, aby značka přešla do podvědomí lidí. Takový proces trvá desítky, někdy stovky let. V případě eura se sociální inženýři Evropy zřekli nejkvalitnějších značek jednotlivých měn výměnou za pokus o ekonomicky silnější společnou měnu.

Další nevýhodou je společná monetary policy a z toho nutně vyplývající ztráta svobod pro každou zemi.

758

17.01.2002 15:57

Víte jak vyrobit na počítači znak EUR - euro?

RE: Víte jak vyrobit na počítači znak EUR - euro?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

A jak na Macu ?
Co je Maca?

795

17.01.2002 17:18

Víte jak vyrobit na počítači znak EUR - euro?

Macintosh

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Aha, zapomněl jsem. Omlouvám se. Mac neznám, ale podle toho, co jsem si našel na webu http://www.apple.com/creative/ama/0201/profile/ je euro symbol podporován počínaje verzi Mac OS 8.5.Stiskněte Option-shift-r na Azerty, nebo Option-shift-2 na Qwerty.(Přidám toto doporučení přímo do článku, ale prosil bych, aby někdo, kdo má MAC, potvrdil, že to opravdu funguje.

799

20.01.2002 16:30

Weather Reports

RE: Weather Reports

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Prosim nejakeho dobreho cloveka o preklad. Vdaka.

Co se stane, jestliže předpověď počasí mylně varuje před sněhem...

Měli jsme v televizi moderátorku. Den po té, co bylo v předpovědí počasí sněžení a nesněžilo, se obrátila na muže, který hlásí počasí a řekla: "Nu, Bobe, kde je těch šest inchů, které jsi mi slíbil včera večer?"

Muž jménem Bob musel urychleně opustit studium a spolu s ním polovina všech přítomných. Teprve na chodbě se mohli dosyta vysmát.

Z textu to přímo nevyplývá, ale zřejmě šlo o přímé vysílání.

806

22.01.2002 15:51

Víte jak vyrobit na počítači znak EUR - euro?

RE: Víte jak vyrobit na počítači znak EUR - euro?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nejlepe se vytvori znak EUR stlacenim tlacitka Ctrl a pak tlacitko c
posleze Ctrl a tlacitko v,

Ne! Ctrl-C je spojeno s funkcí "copy to clipboard" a CTRL-V s funkcí "insert from clipboard".

v pripade, ze pouziji praveho tlacitka Alt
a po te tlacitko e otevre se mi dialog box Edit,

Záleží na aplikaci. Některá může mít ALT-E spojenou s další funkcí. Jinak ALT se drží současně s e, ne první ALT a po té e.

pouze malinka poznamka k cislum na klavesnici... lap-top ma pouze
cisla nahore klavesnice....poznamka pisatele

Záleží na výrobci. Můj laptop má také alternativní číslenou klávesnici značenou modrými čísly. Přepínám ji modrou klávesou Fn.

811

24.01.2002 15:28

Hon

RE: Hon

Vladimír Stwora 24.*.*.*

To je teda opravdu smutné. Tomu člověku to nezávidím, a opravdu nevím,
jak by měl správně postupovat. Docela by mě zajímalo, co se dá na jeho
místě vůbec dělat.

To je právě to strašné, že se nedá dělat vůbec nic. Jen to, co on už dělá. Je to doopravdy hon na člověka podle všech pravidel honu, přičemž lovená zvěř má (stejně jako v životě) minimální šanci.

818

25.01.2002 16:43

Úvahy jen tak

RE: Úvahy jen tak

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Ty si koleduješ o poriadný výprask od toho "vazouna".



Toho se nebojím. On ten rváč je navíc dosti těžkopádný a hloupý. Nikdy mu žádná alegorie nedojde.



Daleko více se bojím lhostejnosti a prdelolezectví ostatních přihlížejících hostů. Z toho mě opravdu mrazí.

830

02.02.2002 20:58

Tisíciletá válka

RE: Tisíciletá válka

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vladimire,
jmenujte prosim zemi ktera by se predevsim starala o ostatni, zvlaste
ty ktere ji kritizuji a potom teprve o sebe.

Starala jak? Nerozumím. Tím, že bude podporovat nesvobodné a kruté režimy? Nebo tím, že bude území bombardovat 24 hodin denně kazetovými bombami? Obrátíme otázku. Jmenujte mi zemi, o kterou se Amerika stará nezištně, a která je při tom obecně považována za svobodnou. Izrael vynechte. Tam jde o něco úplně jiného.

855

12.02.2002 16:35

Hledání demokracie II

RE: Hledání demokracie II

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Vase nazory ma prekvapili svojou, povedzeme naivitou.
Může být. [smích]

Alebo pre pohodlnych klikacov (dnes sa povazuje kniha za prezitok)
http://www.libinst.cz/etexts/Hoppe_demokracie.pdf. Su tam aj dalsie
texty.

Děkuji za odkazy. Knihu se pokusím sehnat. Co se týče vámi uvedeného linku, to je opravdu zajímavý materiál. Dá se říct, že většinu uvedeného nejen že nedokážu vyvrátit, ale musím s tím souhlasit. To by ale znamenalo, že celý ten můj článek tady je omyl...

907

12.02.2002 18:45

Válka proti chlapcům

RE: Válka proti chlapcům

Vladimír Stwora 24.*.*.*

ale ako??? chcelo by to ozaj priklad.Jeden příklad máte v článku http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=9. Jde v podstatě o to, že feministiky nutí učitele vědomě přehlížet chlapce. Je to jeden z důsledků dalšího falešného výzkumu, podle kterého prý učitele vyvolávali častěji chlapce než dívky. O tomto výzkumu se můžete dočíst ve zdrojích za článkem.Co se učebnic týče, slyšel jsem jeden příklad. V materiálech o válce Severu proti jihu je věnováno půl stranky činům generála nevímužkterého (byl to nějaký významný člověk), včetně rozboru a přehledu bitev a dvě stránky nějaké samaritánce, která se bojů také zůčastnila.

908

16.02.2002 18:50

Válka proti chlapcům

RE: Válka proti chlapcům

Vladimír Stwora 24.*.*.*

byt tim profesorem co byl napaden za to, ze zvyhodnuje chlapce,
protoze vola ty kdo se prihlasi prvni, vedl bych si statistiku,
vyvolaval naprosto rovnomerne chlapce i divky (ne pravidelne, aby se
mohl nekdo pripravit na dalsi otazku) a feministky by se mohly jit
klouzat...

Obávám se, že by to nestačilo. Vždyť to vlastně ten profesor více-méně dělal. Feministkám nestačí, aby dívky byly vyvolávany stejně. Ony chtějí, aby se dívkám věnovala zvláštní nadstandardní pozornost.

925

24.02.2002 00:37

Kde je konec lidské blbosti?

RE: Kde je konec lidské blbosti?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Po Vašem upozornění jsem si stránku proti masturbaci ještě jednou pořádně přečetl. Musím Vám dát za pravdu. Zdá se, že to je sranda. Ale na sto procent to nemohu říct ani teď. Je to tak dobře postaveno na hranici možného, že je to těžko brát jako vtip. Je-li to myšleno jako satira, pak se autorům omlouvám. Prostě jsem naletěl.
Přesto ale zůstává ten první odkaz. Ten se zdá skutečný. Ví o tom někdo něco bližšího? Abych nakonec nemusel článek celý zrušit jako desinformaci. [smích]

964

26.02.2002 22:45

Kde je konec lidské blbosti?

RE: Doplnění 26.2.: Stránka Občané proti kojení je

Vladimír Stwora 24.*.*.*

NAHRATY ODKAZ ani zdaleka jednoznacne nepotvrdzuje
"vaznost" zamerania zmienenej stranky.

A co registrace vlastní domény? To také něco stojí. Podívejte se na záznam databáze.

Registrant:
Michael Yonchenko (BANBREASTFEEDING-DOM)
2570 Ocean Ave
No. 264
San Francisco, CA 94132
US

Domain Name: BANBREASTFEEDING.COM

Administrative Contact, Technical Contact, Billing Contact:
Yonchenko, Michael (MY427) cogent@EARTHLINK.NET
Cogent Communications
2570 Ocean Ave Suite 264
San Francicso, CA 94132
415-242-0123

Record last updated on 21-Nov-2001.
Record expires on 27-Sep-2002.
Record created on 27-Sep-2000.
Database last updated on 26-Feb-2002 01:57:00 EST.

Domain servers in listed order:

SCA03.AUTH.DNS.EXODUS.NET 209.185.253.230
SCA04.AUTH.DNS.EXODUS.NET 216.32.104.10

Nevěřím, že by někomu stálo za to v rámci žertu registrovat vlastní doménu a zřídit trvalé telefonní číslo a PO box.

nemyslite ze po tomto vam uz chyba iba krocik k overeniu si
pravdivosti vasej teorie, a to skontaktovat sa s autormi tejto
stranky?

Udělám to pro obě stránky a výsledek zveřejním.

977

27.02.2002 15:54

Kde je konec lidské blbosti?

RE: RE: RE: Doplnění 26.2.: Stránka Občané proti k

Vladimír Stwora 24.*.*.*

nuz, mne to pride tiez dost podivne, ale co potom pripady ako www.jesus.com? Podle mne je stránka www.jesus.com vtipně namířená na balení ženských. Vsadím se, že v bigotní Americe musí mít úspěch. Ten chlap nabízí mladým ženám společnou koupel s Ježíšem. Jde na ženské přes víru. Není to skvělé? [smích] Předpokládám, že se mu vyplatilo investovat do registrace domeny jesus.com. Ostatně, ta domena sama bude mít dnes cenu nejspíše několika milionů dolarů.

982

01.03.2002 03:45

Mohou být muži krásní?

RE: Mohou být muži krásní?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pan VS pochopil, jak vidno muzsky akt, jako chlapa s "nafutrovanymi
svaly" coz ja osobne nevidim, ze by melo predstavovat to "prave
orechove".... Muzsky akt neni o nic mene hodnotnejsi jak zensky -

Ne ne. Plně s vámi souhlasím. V žádném případě nemusí jít o nějakého kulturistu s obrovskými svaly. Jak správně píšete, v jednoduchosti je síla.

Já dokonce půjdu ještě dále a řeknu, že se mi mužské akty líbí (myslete si, co chcete).

Ale o to ve článku nešlo. Šlo o to, že ty obrázky nelze nikde sehnat. To je největší problém.

P.S. Není zajímavé, že tady diskutují jenom chlapi? A to při tom o tématu, který by měl být spíše ženský? Škoda, že se žádná žena k tomu nevyjádřila.

1001

02.03.2002 05:27

Mohou být muži krásní?

RE: Mohou být muži krásní?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Takze si myslim, ze muzske akty se na internetu moc nevyskytuji
nejspis proto, ze to dost zen asi nezajima. Ja nejsem zadna svata Inocenca,
ale soudim, ze zen s podobnymi nazory na vec bude asi dost.

Děkuji za upřímná slova. Ano, myslím, že tak to je.
Takže zbývá původní otázka: Zrušit úplně rubriku Romantika? Ano, nebo ne? Nejspíše to dopadne tak, že ji sice nezruším, ale prodloužím intervaly. Namísto 2x Erotika, 1x Romantika by mohlo být 4x Erotika, 1x Romantika. Co si o tom myslíte?

1009

06.03.2002 01:38

Není Gallup jako Gallup

RE: Pan Stwora hlásnou troubou exilu?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Chtěl bych jen upozornit, že nehovořím za tzv. exil. K tomu nemám žádný mandát. A psal bych stejně, ať bych bydlel kdekoliv.

1037

10.03.2002 01:24

Napsal mi kamarád...

Paní Jiřině

Vladimír Stwora 24.*.*.*

podle meho nazoru pisete tak jako vetsina novinaru: hlavne o tom

spatnem, co se Vam nelibi, at uz je to v Kanade, v USA, nebo kdekoliv jinde.
Podezíráte mne z povrchní honby za senzacemi? To mi křivdíte. Já nepotřebuji zvýšovat čtivost Zvědavce, protože mi nepřináší žádný zisk. Píšu o tom, co nás tlačí - a Vás by mělo také. Že je to smutné čtení, to nepopírám. Ujišťuji Vás, že bych mnohem raději psal lehce o jednoduchých věcech. Ale nejde to. Doba je vážná. Není to moje vina.

Nic ve zlem, ale to Vase ustavicne ryti do USA mne osobne dost urazi,
protoze jsem
tady doma uz 32 let, tedy prakticky cely svuj dospely zivot. Zni to
mozna ponekud neuveritelne, ale ja jsem v USA doma a mam tuto zemi rada jako svoji vlast.
Součásti "lásky k zemi" je také schopnost rozeznat, když je nemocná zevnitř. Jestliže odmítáte tu nemoc vidět, děláte objektu Vaší lásky medvědí službu. Slepá láska je nebezpečná, jako každá slepota.

1055

13.03.2002 17:33

Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádala tiskovou konferenci

RE: Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádal

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Domnívám se, že je Slovenka žijící po rozdělení republiky až do svého odchodu v Česku. Ale přesně by nám musela říct ona sama. [smích]

1104

15.03.2002 21:27

Nekrolog

Zdroj

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Anglicky original? Mohl by autor uvest zdroj? Diky.

Bohužel nemohl. Přišlo mi to emailem od jednoho čtenáře. [pláč]

1130

16.03.2002 00:30

Napsal mi kamarád...

RE: Napsal mi kamarád...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Clovek premysli, a Buch se smneje

Buch nebo Bush?

1132

17.03.2002 17:06

Amelie

RE: Amelie

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pises ve sve recenzi ze tomuto filmu chybi realita.

Já jsem neříkal, že tomu filmu chybí realita. Já jsem říkal, že bolest hrdinů nemá reálné pozadí. Jinými slovy hrdinové se trápí a neví proč. Chvilku se to snese, ale když už to trvá moc dlouho (nebo celý film), tak je to nuda.

1139

19.03.2002 22:08

Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři muže

RE: Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Pokud vim, tak Afghanistan v

soucasne dobe je vsechno mozne,jen ne svrchovaný stát.


V současné době opravdu není svrchovaný stát. Ale býval. Než tam přišli amíci.


Můžeš ovšem namítnout, že Taliban nebyl zvolen demokratickou cestou. To je pravda, ale nic to nemění na svrchovanosti samotného státu. Kdybys chtěl uznávat jako svrchované pouze ty státy, kde skutečně funguje vůle lidu, tak by se OSN vylidnilo (nebo vystátnilo?)

Když k nám v 68 přišli Rusové a dosadili svou vládu, nazývali jsme to okupací a agresí. Když o 34 let později totéž udělali Američané v jiném státě, tak to nazýváme bojem za demokracii. Proč? V čem se to liší? Jedině snad v tom, že Rusové u nás nevraždili tak divoce, jako Amíci v Afghánistánu, nezasypali náš stát tisícovkami raket a nezanechali za sebou tisíce mrtvých. V porovnání s Američany vlastně byli Rusové docela humánní.

1167

19.03.2002 22:23

Žebračka si najala drahého obhájce a uspořádala tiskovou konferenci

Článek v Lidovkách

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Jenom doplním, že článek v Lidovkách si můžete přečíst zde:
http://www.lidovky.cz/archiv.asp?c=L065A01F&r=atitulni&d=18.03.2002

1168

23.03.2002 02:18

Kanadští vojáci zavraždili v Afghánistánu tři muže

1,2,3 mrtví

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Podle toho co jsem cetl, kanadsti vojaco zabili pouze jednoho
teroristu - potem co zacal po nich strilet, dalsi 2 nasli uz mrtve.

Ano. A ti dva mrtví umřeli stářím.

1215

23.03.2002 15:08

Zákon DMCA nese (hořké) ovoce

RE: Zakon DMCA nese (horke) ovoce

Vladimír Stwora 24.*.*.*

S tím Dave Touretzkym jsem ujel. Omlouvám se. Nečetl jsem to pořádně.

1219

25.03.2002 04:15

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

RE: Wrestling: kulturní fenomén současné americko-

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Zadnej z techto WWAF cirkusackych zapasniku predstaveni jeste
nevystoupil na Ultimate Fighting poradech. Tam by ho roznesli v
zubech.

To máte úplně pravdu. Ale nemyslete si, ono i ten wrestling vyžaduje kondičku a dlouhé cvičení. Jakkoliv jej nesnáším, tak na druhé straně uznávám, že ti zápasníci musí také strávit hodiny nácvikem přesných dopadů a skoků. Vše je vypočítáno na centimetry. A díky tomu je (alespoň myslím) ve wrestlingu celkem málo zranění.

1224

26.03.2002 16:15

Faux pas po americku

Není

Vladimír Stwora 24.*.*.*

No dobře, máte pravdu. CDC nepatří mezi organizace, o jejímž smyslu by se mělo pochybovat. [smích]

1237

26.03.2002 18:43

Faux pas po americku

RE: RE: Faux pas po americku

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nevite-li, nekomentujte.

Vím. Proto komentuji.

1239

02.04.2002 19:54

Tragédie palestinského národa

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Samozřejmě, že ani Arabové nejsou bez viny. Arafat a celá jeho FOP se všemi odnožemi používají jasně teroristické prostředky. To nepopírám a také s tím nesouhlasím. Ale co jiného můžou dělat?
Jak by se líbilo Čechům, kdyby se na jejich území začal stěhovat národ s rozdílným náboženstvím (řekněme Indové) a OSN by určilo, že Češi se musí ve prospěch nově příchozích vzdát 78% svého území? A kdyby ti Indové se ani s tím nespokojili a začali systematicky ničit Čechy i v tom zbývajícím prostoru? My jsem přišli za války jen o třetinu území a dodnes je to pro nás potupa a krvavavá rána. Co jiného Palestincům zbývá, než používat teror, když na žádnou dohodu Izrael nereaguje?

A jak by se tedy měli Izraelci zachovat? Především uznat hranice z roku 1947. I tak na tom vydělali dosti na úkor Palestinců.

1283

02.04.2002 20:42

Tragédie palestinského národa

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Můžete, prosím, uvést pramen? Rád bych si o tom přečetl více.

1285

02.04.2002 21:10

Tragédie palestinského národa

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Zrovna jsem si to přečetl na MSNBC. Je to tady: http://www.msnbc.com/news/732637.asp?0dm=C15RN

Osobně si myslím, že jde o dezinformaci. Američané potřebují vybudovat case proti Saddamovi, aby mohli zdůvodnit příští vojenskou akci. Musí ukázat světu, že Saddam je spojen s teroristy. Této zprávě nevěřím, ačkoliv se odvolává na irackou televizi.

1287

03.04.2002 17:11

Tragédie palestinského národa

RE: RE: RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

To neni stejna situace. Na uzemi Izraele nemaji patent Palestinci.
Vzdyt kde zili Zide nekolik tisic let? Kde vzniklo krestanstvi? Ne
nadarmo je Jeruzalem svate mesto pro vsechna tri zucastnena
nabozenstvi. Na tom miste zili Zide uz dlouho pred tim, nez Arabove
meli potuchu o tom, ze jednou bude existovat nejaky prorok Mohamed.

Jak napsal Luděk v jednom příspěvku: Jak daleko do minulosti cheme jít? Na území česka žili původně germánské kmeny. Znamená to, že mají nárok na toto území? Opravdu se o něj pokusili v době nedávne.

A jen pro historickou pravdivost: Na území dnešní Palestiny žili Palestinci před židy. Cituji z informací o Palestině: Nejstarší palestinské sídliště jericho pochází z doby kolem roku 8000 př.n.l. O něco později obsadily území hebrejské kmeny a vytvořily zde nezávislé království judské a izraelské.. Další podrobnosti najdete zde: http://cestovani.idnes.cz/zeme_info.asp?searchstring=&idkontinent=2&idregion=284 .

Čili, historicky vzato, na palestinské území mají Palestinci opravdu patent.

1299

04.04.2002 01:20

Tragédie palestinského národa

RE: Pane Stwora neprehlednete tohle !!!!!

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Trošku jsem hledal na Internetu. Tu zprávu zveřejnili na MSNBC. Kupodivu nikoliv CNN. A ani BBC. BBC ale zveřejnilo jinou právu "US builds its case against Saddam" http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/middle_east/newsid_1882000/1882236.stm

Nemohu se zbavit dojmu, že je to desinformace. Oni si Američané myslí, že se všechno dá koupit. I seberažda. Podle toho je dělana ta zpráva. Vžijte se na chvíli do toho, že by Vám někdo nabídnul třeba milion, když spácháte sebevraždu. Udělal byste to? A co za miliardu, deset miliard? Já myslím, že ne. Můžete operovat s tím, že oni uvažujou jinak. Ano, uvažujou. A myslím, že jsou jim ty peníze celkem fuk.

Potřeboval bych to vidět na nějakém jiném zerveru, ne proamerickém. Jestli to někde najdete, dejte mi vědět.

1311

05.04.2002 17:09

Tragédie palestinského národa

RE: Tragédie palestinského národa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Snažím se nekomentovat jednotlivé příspěvky, ale tohle je zatím to nejlepší hodnocení situace, jaké jsem kdy kde četl.

Děkuji Vám za něj.

1336

06.04.2002 23:05

Projev okrajkovaný posedlostí a jinak už ničím

RE: Projev okrajkovaný posedlostí a jinak uz nicím

Vladimír Stwora 24.*.*.*

"Every time we do something you tell me America will do this and
will do that ... I want to tell you something very clear: Don't worry
about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control
America, and the Americans know it."
---Ariel Sharon, October 3,
2001 ("PIA 2001. From a monitored news broadcast of Yid Israel radio.
Oct. 3. and also reported in Pravda." - viz
http://www.davidduke.com/writings/howisraeliterror.shtml)

Díky za skvělý material ke studiu. Doporučuji každému, kdo umí anglicky. David Duke je zřejmě k pravdě mnohem blíže, než si kdokoliv umí představit. Ano, Židé ovládají Ameriku (a nejen tu - v podstatě celou planetu). Problém je v tom, že každý, kdo to řekne, se vystavuje v lepším případě nařčení z rasismu, v horším případě fyzické likvidaci.

1348

07.04.2002 17:12

Let´s Roll ®

RE: Let´s Roll (R)

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Domnívám se, že zaměňujete mezi sebou dvě různé věci. Copyright, značka © není totéž, co registrována ochranná známka, značka ®.

Copyright znamená právo kopírovat autorské dílo. Při vzniku každého díla má toto právo autor. Autor může poskytnout toto právo jiné osobě nebo organizaci.

Ochranná známka se může vztahovat na symbol, obrázek, slovo nebo slovní rčení, které registrant nemusel nutně vytvořit sám. Pouze si je přivlastnil za účelem business. Je ovšem pravdou, že běžná slovní spojení a fráze, názvy měsíců a dnů, jména svatých apod. by neměly být uznány jako registrovatelné. Nejsem právník, ale domnívám se, že fráze Let's Roll patří mezi ty neregistrovatelné. Ovšem v dnešní Americe je možné všechno. Zvlášť když do prospěje válečné propagandě.

1352

11.04.2002 16:00

Viditelný a neviditelný US sponzorovaný státní terorismus

RE: Viditelný a neviditelný US sponzorovaný státn

Vladimír Stwora 24.*.*.*

"Každý tank kolébající se v ulicích palestinských měst,... byly
vyrobeny ve Spojených státech a přeochotně dopraveny svým vojenským
spojencům"


Merkava tank je vyrobeny v Izraeli.

Pravda. Za americké peníze. Tři miliardy ročně. Je v tom velký rozdíl?

1393

13.04.2002 15:19

Všechny rozdíly světa

RE: Všechny rozdíly světa

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Zde je jeden: http://members.tripod.com/~ngin/210202c.htm
a zde druhý: http://www.gefoodalert.org/News/news.cfm?News_ID=3187

(Když zadáte to prohlížeče Google celý původní název článku plus příjmení autorky, najde vám to deset odkazů na tento článek. [smích]

1408

13.04.2002 16:28

IV. Kanadský žert

RE: IV. Kanadský žert

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Mozno je to ale len nahoda, ze ja si vyberam
take zeny.

Ženy si vybírají nás, ne naopak. :}

1409

15.04.2002 15:17

Proč vlastně ne Jordánsko?

RE: Proč vlastně ne Jordánsko?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Možná by bylo lépe řádně číst než bídně psát. V tom odkazu jsem
nenašel, že by tam palestinci byli dřív.

V odkazu se píše (cituji doslova): Nejstarší palestinské sídliště jericho pochází z doby kolem roku 8000 př.n.l. O něco později obsadily území hebrejské kmeny a vytvořily zde nezávislé království judské a izraelské.

1431

16.04.2002 17:38

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

RE: Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Cela zalezitost mne pripada, ze se vlk nazral a koza zustala cela, a
navic si CR zase trochu vylepsila profil pro prijeti do EU.

Přesně tak. O to jde.

1448

18.04.2002 02:20

Jsou volby pro zahraniční Čechy žádoucí?

Volby

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Paní Jiřino, nechci zpochybňovat Vaše přání volit, jen mi to trošku nejde dohromady s tím, co jste jednou napsala v jiném svém příspěvku (cituji doslova): "Nic ve zlem, ale to Vase ustavicne ryti do USA mne osobne dost urazi, protoze jsem tady doma uz 32 let, tedy prakticky cely svuj dospely zivot. Zni to mozna ponekud neuveritelne, ale ja jsem v USA doma a mam tuto zemi rada jako svoji vlast. "

Prostě si jen kladu otázku jak můžete volit v jedné zemi, když ve druhé jste už 32 let - celý svůj dospělý život. Já jsem venku kratší dobu - a přesto nemám odvahu do toho tam zasahovat.

1466

20.04.2002 16:45

Dostane šmírovací systém Carnivore konečně náhubek?

Šifrované emaily

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Stejne by mne zajimalo, proc neni tak moc rozsirene kryptovani

elektronicke posty. Nastroje na to existuji.


Ano, proč nejsou více rozšířené? To se ptám také. Snad to má co dělat s naivitou. Zkrátka, dokud se každý jednotlivec osobně nespálí, neuvěří, jak nebezpečné je odesílat emaily (i zdánlivě neškodné) bez zašifrování.


Dopisuji si asi s padesátkou lidí z celého světa. Z toho množství byl jenom jeden člověk ochotný používat PGP v naší komunikaci. [pláč]

1482

22.04.2002 02:30

Život psa

Jak to dokázat?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

On by to, samozřejmě, popřel. Ta rodina je to, čemu se říká slušná rodina. Ale přesto jsem se pokusil. Začal jsem připravovat fotodokumentaci. Ta fotka zde uveřejněná je jednou z nich. Bohužel, jakmile Bob zjistil, že se motám kolem domu s fotoaprátem, dával si dvojnásobný pozor. Nikdy se mi pak už nepodařilo zachytit něco usvědčujícího. [pláč]

1488

23.04.2002 15:27

Život psa

RE: RE: Jak to dokázat?

Vladimír Stwora 24.*.*.*

S bitím psa samozřejmě nesouhlasím, nicméně poznamenávám, že pan
Stwora začíná šmírovat sousedy i když proti šmírování je zaujatý. Sám
může, protože ví, co je správné - že by byl taky velký bratr.

Vážený pane,

domnívám se, že to není totéž. Já jsem se nepokoušel zjistit, co si Bob myslí. Nekontroloval jsem mu poštu, ani jsem se nesnažil zjistit, kam chodí na Internet. V popisovaném případě očividně došlo k přestupku a já jsem se snažil sebrat důkazy, kterými bych to mohl doložit.

V případě velkého bratra jde o "zločin myšlení" a u něj jsme všichni podezřelí.

1498

26.04.2002 21:08

V. Kanadský žert

Kanadský vzdělávací systém...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

... je postaven na dobrovolnosti. Kdo se chce naučit,naučí se hodně. Kanaďané mají skvělé učebnice i učební pomůcky, zájemce o studium má dveře otevřené. Věřím, že z těchto lidí se pak rekrutují účastníci mezinárodních soutěží.

Ale kdo se učit nechce (a těch je 95% populace),projde školou jako snem. A titul dostane také bez problému.

1538

27.04.2002 01:03

Le Pen postoupil bez ztráty květinky - Evropa je prý zděšená

Nahrál jste mi na smeč

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Ano, jsem přistěhovalec. Ale takový, který své nové zemi není na obtíž. Naopak. Od kanadského státu jsem nikdy nevzal ani dolar. I tu letenku, na kterou mi půjčili, jsem jim musel zaplatit. Od doby, co jsem zde začal žít, jenom platím a platím a platím, aniž bych cokoliv od státu dostal zpátky.

Kanada byla vybudována přistěhovalci (stejně jako Amerika). Ale ne těmi, kteří přicházejí dnes.

Nemám nic proti přistěhovalcům, ať jsou odkudkoliv. Ale nesmějí očekávat, že (a) nová země je bude živit, (b) nová země se bude přizpůsobovat jim a jejich zvykům.

V článku jsem to vlastně opomněl zdůraznit: mimo přetíženého sociálního systému mají ve Francii obrovský problém s rostoucí kriminalitou. Za tu jsou do značné míry zodpovědní právě nově příchozí. Právě strach z rostoucí kriminality do značné míry vynesl Le Penovi tolik hlasů. Problémem je, že každé poukázání původce kriminality okamžitě vyvolá nařčení z rasismu. [pláč]

1540

27.04.2002 05:48

V. Kanadský žert

Doplnění vydavatele

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nedá mi to, abych se k článku nevyjádřil. Něco málo o tom také vím. Mám dva kluky, jednomu je šestnáct a je na highschool (střední škola), druhému je devatenáct a studuje univerzitu. Oba navštěvovali třídy s rozšířenou výukou, tzv. ELC (Enhanced Learning Class). A výsledek? Dosti bídný.

Studenti nemají jednotlivé předměty jako zeměpis, biologii, chemii, zeměpis a fyziku apod. Místo toho mají tzv. science - vědy, kde je vše sloučeno. Je to něco jako vlastivěda v páté obecné. Průměrný absolvent zdejší střední školy není schopen rozeznat jediný strom nebo květinu, nedokáže jmenovat žádného světového spisovatele, natož rozebrat jeho dílo. Má velmi povrchní přestavy o biologii, historii, či zdravovědě.

Matematika je kapitola sama pro sebe. Samostatný předmět toho jména ještě existuje a dokonce se dále dělí na "specializace": Calculus, Geometry (namísto rýsování jen náčrtky rukou), Personal Finance, Data Management a Applied Math. Nedejte se zmýlit širokou škálou názvosloví. To jsou Potěmkinovy vesnice. Před několika roky uveřejnily noviny Toronto Star statistiku, ze které vyplývalo, že čtyři z pěti absolventů střední školy mají potíže přepočítat si výpis z bankovního účtu.

Jediné, co studenti po absolvování zdejší školy mají, je obrovské sebevědomí.

Pan Buchta měl štěstí na kvalitní školu. Anebo se situace od doby jeho návštěvy zhoršila. Podle mého názoru jsou studenti v kanadských školách minimálně pět let pozadu za stejně starými studenty v Čechách, co se matematiky týče. Ostatní předměty vůbec nelze porovnat, protože je prostě nemají.

1541

02.05.2002 05:39

Promiňte, páni Židé,...

RE: Promiňte, páni Židé,...

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Moudrá slova. Vystihl jste to přesně. [pláč]

1577

07.05.2002 23:33

Promiňte, páni Židé,...

RE: Promiňte, páni Židé,...

Vladimír Stwora 194.*.*.*

"davejte si pozor na pana "redaktora" (soudruha Stworu)
me poslal ne jeden virus, ale zrovna 48 viru

Opravdu? Opravdu 48? To je divné. Já jsem jich posílal 49. Kam se ten jeden zatoulal? [smích]

1650

11.05.2002 17:27

Rodinky

RE: Rodinky

Vladimír Stwora 194.*.*.*

zatím váš bezkonkurenčně nejhorší článek pane Stworo.Že by nedostatek

inspirace?



Vidite, a ja si myslel, ze to je jeden z tech lepsich, co jsem kdy vypotil. [smích]

1761

12.05.2002 17:02

Rodinky

Zobrazování IP adres diskutujících

Vladimír Stwora 194.*.*.*

Pro zveřejnění IP adresy přispivatelů jsem se rozhodl po té, co se ukázalo, že diskutující neumí být slušní. Zvlášť když mají pocit falešné anonymity. (Ostatně takto postupuje i Neviditelný pes, Idnes a Britské listy, pokud vím.)

Nemyslím si, že jde o porušením jakékoliv Vaší svobody. Vaše skutečné jméno i adresa zůstává neznámá. I když se IP adresa dá použít k vysledování Vaší skutečné identity, tato možnost je spíše teoretická. Provideři nesdělují tyto informace bez soudního příkazu.

A co se týče možnosti hackerských útoků, ta existuje od prvního okamžiku, kdy se připojíte na Internet. Hackeři většinou skanují rozsah adres zcela automaticky. Je to rychlejší než pomalé hledání možných IP adres v existujících webových stránkách.

1765

30.05.2002 07:42

Ostny nenávisti

RE: RE: Ostny nenávisti

Vladimír Stwora 24.*.*.*

A jeste poznamka k tomu srovnavani ktere se vam nelibi. Dle meho soudu
se tu pan Stwora nesrovnava s Karlem Capkem v profesni strance, ale
pouze v oblasti zivotni zkusenosti s lidmi jakymi jste napriklad Vy.

Přesně tak. Děkuji za doplnění.

1946

29.05.2002 14:40

Mám na kočky smůlu

RE: Mám na kočky smůlu

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Mne sa ešte ani jedna mačka nestratila.
Zato třikrát vypadla z balkonu z posledního (čtvrtého, pátého?)patra. Pokaždé měla vnitřní zranění a naposledy si dokonce zlomila pánev.

1948

30.05.2002 07:48

Ostny nenávisti

RE: Re: V. Stwora

Vladimír Stwora 24.*.*.*

Nesouhlasim ale s vyjadrenim, ze "zavedl cenzuru". Prispevky
obsahujici absolutni nesmysly nebo nevybirave osobni utoky Zajicek
prislusne "oznamkoval" a beznemu ctenari se nezobrazily. Ty prispevky
ale NIKDO NEMAZAL (kdosi ho z toho tenkrat obvinoval, ale pokud k tomu
doslo, tak si nemyslim, ze umyslne) a PO ZMEME "SPODNIHO LIMITU" SE
OBJEVILY.

To jsem nevěděl!

Nemyslim si, ze takova obrana je cenzura.

Jistě, v tom případě nejde o cenzuru.

Pri cteni mnoha
prispevku na Zvedavci mam casto intenzivni pocit, ze neco podobneho by
nebylo spatne zavest i tady. A ani by se takovym hodnocenim nemusel
"vysilovat" autor - clanky tady cte typicky nekolik set ctenaru a ti
by svym hlasovanim celkem snadno rozhodli, ci prispevky za cteni stoji
a ci naopak vubec ne (ty nesmysly sem posila jen par jednotlivcu).

Dobrý nápad. Popřemýšlím nad tím. [smích]

1992

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Káva pro Zvědavce

89

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 108 čtenářů částkou 26 682 korun, což je 89 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Nová studie navrhuje nadrogovat Němce oxytocinem, aby lépe akceptovali migranty17.08.17 23:03 Německo 3

Okamura: ČSSD chce kupovat cizincům byty místo toho, aby se starali o naše občany17.08.17 21:52 Česká republika 1

Barcelona: Do davu najela dodávka, nejméně 13 lidí je mrtvých17.08.17 19:19 Španělsko 7

Robert Fico políbil Brusel a slíbil mu věrnost17.08.17 02:44 Slovensko 1

Aktivisté v Durhamu ničí konfederační sochu - video17.08.17 02:35 USA 2

Petice Češi pomáhají vyzývá vládu k přijetí syrských dětí - asi těch, co zahodily pasy a oholily si vousy16.08.17 00:01 Česká republika 4

Korporace chtějí nyní do obchodních mezinárodních smluv (NAFTA) zahrnout Agendu 203015.08.17 23:42 Kanada 0

Průzkum:69,8 % Němců chce trvrdší postup proti migrantům a jejich návrat do Libye15.08.17 22:53 Německo 1

Předvolební průzkum INSA - CDU/CSU 37 %, SPD 25 %, AFD 10 %15.08.17 22:37 Německo 1

V Hessenu Merkelovou vypískali a vybučeli - realita je jiná než předvolební průzkumy15.08.17 22:04 Německo 4

Počet migrantů z Libye do Itálie za červenec poklesl na polovinu - stačilo pár výstražných výstřelů15.08.17 19:07 Evropská unie 1

Venezuelská opozice při protestech zapálila nejméně 23 lidí - kvůli politickému názoru15.08.17 01:38 Venezuela 3

Čína vyzvala USA, aby u Venezuely respektovaly zásadu nezasahování do vnitřních záležitostí jiných zemí15.08.17 00:57 Čína 0

Venezuelský prezident Maduro na protestu v Caracasu: Venezuela nebude poslouchat příkazy imperialistů!15.08.17 00:46 Venezuela 2

Pokusil se podvést ISIL - dostal dva roky. V Německu14.08.17 10:19 Německo 4

Merkelová podpořila navýšení roční OSN přesídlovací kvóty migrantů do Evropy na 40.000 migrantů ročně14.08.17 00:35 Evropská unie 3

Livorno: Severní Afričané na Piazza Cavour13.08.17 23:02 Itálie 0

Co dělají muslimové v mešitách?13.08.17 21:54 USA 0

Prahou mašíruje pochod omylů přírody12.08.17 15:15 Česká republika 3

Berlín chce zaviesť na verejných toaletách pisoáre pre ženy12.08.17 11:32 Německo 10

Měnové kurzy

USD
22,15 Kč
Euro
26,05 Kč
Libra
28,52 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
17,57 Kč
Švýcarský frank
22,96 Kč
100 japonských jenů
20,28 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
37,58 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 458,54 Kč
1 unce stříbra
376,48 Kč
Bitcoin
92 147,08 Kč

Poslední aktualizace: 19.8.2017 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 32 804 377