Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané hestroy

Nalezeno 3334 příspěveků, 16 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.04.2009 12:09

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Pražák, už jsem jich tady usvědčil z mnoha lží. V podstatě každej jejich příspěvek je drzá lež. Takže bych přinejmenším očekával omluvu vod nich. Dle mého i jejich tvrzení, že se jmenujou Pražák je další lež.

A co mysleli tím přičmoudlým policajtem? Nejsou voni tak trochu rasista? Ale co by od nich měl člověk čeka jiného, že?

189124

22.04.2009 12:20

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

A teď jsem si ještě uvědomil jednu věc. Kde voni přišli na to, že ti lidé tancovali na střeše vanu? To si vycucali z prstu?

Maria says the three young men were kneeling on the roof of a white van. It was parked right here. They were taking pictures of each other with the World Trade Center burning in the background.

Rozuměj anglicky? Co znamená kneeling? Tancování? Jestli voni vědí o všem tak dobře, jak uměj anglicky, pak je mi už vše jasné.

Ale ve skutečnosti voni mlžej a snažej se odvádět diskusi jinými zmatenými směry, soustředit se na nepodstané detaily a ty pak předkládat jako hlavní smysl diskuse.

189126

22.04.2009 12:34

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Díky za článek

hestroy 77.?.?.?

Já si naopak myslím, že ačkoliv článek pojednává o známých skutečnostech, je perfektně logicky podložený, nezaujatý a pěkně shrnuje všechny klasické "zbraně" lidí, kteří se chovávají za štít "antisemitismu".

Mezinarodni zid

A co si o židech myslel Jan Neruda? Pro strach židovský

189128

22.04.2009 12:51

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

Přesně tak, Jane! Naprosto s tebou souhlasím. Právě proto čekám, kdy se křesťanská církev, stejně jako církev židovská, začne dožadovat svého vlastního státu. Předpokládám, že výlučně křesťanský stát by měl vzniknout v Turecku, kolébce křesťanství. Jsou tam sice nějací Turci, ale to jsou dnes muslimové, takže nemají právo na "svatou křesťanskou" zemi.

Jde jen o to, založit nějakou organizaci a ideologii, například debilismus, která by ze všech křesťanů mávnutím kouzelného proutku udělala jeden národ.

Neboť vše je "historicky" doloženo: Původ křesťanství a hledání historického Ježíše Krista. Byl Ježíš člověk, mýtus nebo Bůh?

A teď něco pro zasmání: David After Dentist

189129

22.04.2009 15:01

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

Díky Mirdo, musím se přiznat, že tohle jsem netušil. Proto jsem nechápal, jak to mohlo být na FoxNews odvysíláno...

189134

22.04.2009 15:06

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: ano

hestroy 77.?.?.?

Co to melete? Uvědomujete si, že plácáte nesmysly a lži? Kdy vás nějaký gang napadl? Citujte místo, kde Korán vybízí ke zločinům. Znáte osobně nějakého muslima? Jste nemocný člověk.

Cituji ze Starého zákona:

Když pak tebe uvede Hospodin Bůh tvůj do země, do kteréž již vcházíš, abys vládl jí, a vyplení národy mnohé od tváři tvé, Hetea, Gergezea, Amorea, Kananea, Ferezea, Hevea a Jebuzea, sedm národů větších a silnějších nežli jsi ty, a dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypleníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.

189135

22.04.2009 15:38

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Z jineho soudku: Atentat v roce 1993 na WTC, take to spachala US administrativa?

hestroy 77.?.?.?

Complete 911 Timeline

Zde si to můžete přečíst. FBI o všem věděla, záměrně vždy přerušila vyšetřování.

Otázka zní. Kdo má největší prospěch z těchto akcí? Kdo na těchto akcích vydělá nejvíce peněz? Vzhledem k tomu, že podezřelými jsou vždy muslimové a zejména Palestinci (nebo také Iráčané), odpověď je na snadě. Propojení s Mossadem a pákistánskou ISI je skutečně zajímavé.

Mossad Link To 1st WTC Bombing Raises Eyebrows

Mossad - Black Ops and False Flags

Did Israel Assassinate Brad Doucette?

John O'Neill - Head Investigator Of The USS Cole Attack - Assassinated

189137

22.04.2009 15:41

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: :-(

hestroy 77.?.?.?

Díky za upřesnění. Tím pádem je jasné, že to byl obyčejný antisemita, co nenáviděl židy. Stejně jako Hitler, jehož osobní doktor byl žid a jeho astrolog rovněž.

189139

22.04.2009 16:12

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Do roku 1987 to bylo 80 miliard marek.

West Germany's Holocaust payoff to Israel and world Jewry

Cituji: Goldman řekl v roce 1976: Bez německých reparací by Izrael neměl ani polovinu současné infrastruktury. Každý vlak, každá loď je německá, stejně tak energetická síť, velká část průmyslu. Nepočítám individuální odškodnění přeživším (pozn. hestroy - Kolik jich asi muselo být, když jich 6.000.000 zemřelo v plynových komorách?)... V jistých letech množství peněz poslaných z Německa do Izraele přesáhlo dvakrát až třikrát množství peněz vybraných od mezinárodního židovstva...

Dejme tomu, že to bylo cca 100.000.000.000 marek. Jojo, když podojit, tak podojit... A dojí se stále... Inu, holokaust je skvělý kšeft...

189141

22.04.2009 17:43

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: DOPORUČUJI TOTO VIDEO

hestroy 77.?.?.?

Souhlas!

189157

22.04.2009 17:48

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Tak jsem napsal prof. Harritovi

hestroy 77.?.?.?

Pražák, poslouchaj, kde přišli na to, že někdo tancoval na autě? Tuhle lež sem přinesli zase voni, nikdo jinej. Ale byl to od nich dobrej pokus, jak odvést pozornost k nepodstatným kravinám... Už jsem jim to psal níže... Chvilku nám trvalo, že jim nejde o tančící Izraelce, ale o jejich lež o tom, že tancovali na autě... Nikdo jiný sem tuhle lež nezatáhl, tedy kromě nich... Takže se zase předvedlli, jako poctivý rozbíječ diskusí... Uvědomujou si to vůbec, že jedinej, kdo mluvil o Izraelcích tančících na autě byli voni?

189159

22.04.2009 18:25

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

Omlouvám se všem katolíkům, zejména panu Latincovi, za to, že jsem se odvážil zapochybovat o pravdě tak jasné, že Kristus se narodil panně. Samozřejmě je to historická osobnost, která založila křesťanskou církev. Ježíš celou dobu usiloval o to, aby se z jeho učení stala církev, v čele s papežem, přímým zástupcem Boha na Zemi.

Samozřejmě, že křesťanství, jako státní náboženství nebylo založeno v Turecku, protože Konstantinopol se v Turecku nenachází. Bible byla koneckonců napsaná již po smrti Ježíše, asi tak do dvou let. Takže je jisté, že musí být pravdivá. Nehledě na to, že NZ jsou asi tak z 99% Ježíšova vlastní slova. Ačkoliv je psali lidé několik století po jeho smrti, byli inspirováni tím, co jim diktoval.

Jsem rád, že pan Latinec sem dal odkaz, který je nade vší pochybnost autentický, je dokonce možné, že ten vykopaný kámen pan Latinec viděl na vlastní oči.

Stejně tak je jasné, že semitští židé měli modré oči, stejně jako většina lidí na BV.

189164

22.04.2009 18:33

SCIO píše Zvědavci: Porušili jste autorský zákon

RE: Vyměňte si slipy

hestroy 77.?.?.?

Jste velmi vtipný, to je jisté... Ale odpovím vám jednoduše. Rothschield, jako hlavní viditelná postava, není semitský žid (Sephardi), nýbrž chazarský konvertita (AshkeNazi). Stejně jako většina židů na nejvyšších místech (zejména ti s modrýma očima). Jinak je ta otázka dost nesmyslná. Narodí se křesťan jako křesťan? Má novorozenec od malička příslušnost k nějaké náboženské sektě? Kdy se o židech začalo mluvit jako o národu? Kdy se o křesťanech začne mluvit jako o národu?

189167

22.04.2009 18:41

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: to pan Stwora

hestroy 77.?.?.?

Ale Vojta samořejmě ví, o čem mluvím. Rozmělňovat diskusi je jeho oblíbená činnost. Od podstaty problému přejít k nepodstatným detailům. Chytat druhého za slovíčka a odvádět tak pozornost... Je jich tu víc takových...

189168

22.04.2009 18:52

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Myslím, že samotná možnost

hestroy 77.?.?.?

A ještě jsem zapomněl napsat něco o tom Publiovi...

http://en.wikipedia.org/wiki/Publius_Lentulus

Nevím proč, ale někdo se odvážil tvrdit, že je to smyšlená postava. Což je samozřejmě také nesmysl, protože jak jinak by o něm mohl Ludolph Carthusian již v roce 1491 (sic!) napsat zmínku v jeho díle Život Krista?

"Lentulus, the Governor of the Jerusalemites to the Roman Senate and People, greetings. There has appeared in our times, and there still lives, a man of great power (virtue), called Jesus Christ. The people call him prophet of truth; his disciples, son of God. He raises the dead, and heals infirmities. He is a man of medium size (statura procerus, mediocris et spectabilis); he has a venerable aspect, and his beholders can both fear and love him. His hair is of the colour of the ripe hazel-nut, straight down to the ears, but below the ears wavy and curled, with a bluish and bright reflection, flowing over his shoulders. It is parted in two on the top of the head, after the pattern of the Nazarenes. His brow is smooth and vary cheerful with a face without wrinkle or spot, embellished by a slightly reddish complexion. His nose and mouth are faultless. His beard is abundant, of the colour of his hair, not long, but divided at the chin. His aspect is simple and mature, his eyes are changeable and bright. He is terrible in his reprimands, sweet and amiable in his admonitions, cheerful without loss of gravity. He was never known to laugh, but often to weep. His stature is straight, his hands and arms beautiful to behold. His conversation is grave, infrequent, and modest. He is the most beautiful among the children of men."

Zajímavé je, že archeologické práce se prováděly již 15. století!!!

Takže nakonec máte zcela jistě pravdu, pane Latinče...

189170

22.04.2009 19:02

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

Škoda, že nežijem v době nacistického Německa. To byste mi tu tvrdil, že německé zbraně vítězí, i kdyby už děla hřměla u Berlína. A na základě čeho byste mi to tu tvrdil? Že to říkali v rádiu nebo psali v novinách? Nenechte se vysmát!!!

Ale dobře, dám si tu práci a zopakuji, co byl skutečný výrok, na jehož základě světová média mluvila o vymazání Izraele z mapy.

Imam (Khomeini) ghoft (said) een (this) rezhim-e (regime) ishghalgar-e (occupying) qods (Jerusalem) bayad (must) az safheh-ye ruzgar (from page of time) mahv shavad (vanish from).

The Imam said this regime occupying Jerusalem must vanish from the page of time...

Česky by se to dalo přeložit takto: Imám řekl, že režim okupující Jeruzalém by měl zmizet v propadlišti dějin.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=4527

Takže kde je ta mapa? Kde je slovo Izrael? Kde je slovo vymazat?

189171

22.04.2009 19:14

Historický průlom: výbušnina super-termit nalezena v troskách z WTC

RE: Jeste doplnek

hestroy 77.?.?.?

> To co rekl terorista Ahmedinezad, slysel cely svet. Doslova rekl vybicovat, neboli zahnat bicem do more.

Odkaz? Pokud nedaj odkaz, považuji to za sprostou lež.

> Takze dokud se nebudou Hamasaci a Hezbollah chovat jako lide, Golanske vysiny zustanou jako strategicke uzemi pod kontrolou Izraele. Si myslim ja.

Golanské výšiny podle mého patří Sýrii... Je vidět, že o tom vědí opravdu prd.

> Dokonce uz byly ucineny pro izraelske usedliky v Gaze dost drasticke presuny a uzemi bylo vydano k zdevastovani Palestincum.

Ano, Gaza nebyla nikdy v oblasti, která měla patřit Izraeli. Osidlování této půdy bylo nelegální.

> Dnes je z kvetoucich osad rumiste a poust.

Ano, ale až poté, co se po nich projelo pár buldozerů IDF.

>Budete jen na strane chamtivych arabu, kteri nechali zidum s celeho stredniho vychodu a historickeho uzemi na kterem zili, sestinu jednoho procenta. Z puvodniho Palestinskeho mandatu pod spravou Britanie, ktery jim mel pripadnout jako domov jen deset procent. Devadesat shrabli palestinci. Ale i ten poledni kousek, ktery zidum nechali se jim zda moc.

Tak tohle už ani nemůžu komentovat. Buď je to projev totální negramotnosti, případně demence, nebo obojího. Jestli mluvěj o VELKÉM IZRAELI, pak jsou fanatickej sionista...

Uvědomujou, si Pražák, že už se tu totálně zdiskreditovali? Vždyť oni tu jen pemanentně lžou a pak o sobě ještě tvrdí, že jsou snad křesťan, nebo co... Zkusej si po sobě někdy přečíst, jaké nesmysly a lži píšou. Vždyť to o ni něco vypovídá. A není to nic hezkého...

189172

22.04.2009 19:22

Znalecký posudek na knihu Mezinárodní Žid od Henryho Forda

RE: Petr Fus v Klubu Proxy

hestroy 77.?.?.?

Nebylo to v Roxy? Ta budova patří židovské obci...

Co se týká druhé části příspěvku, je to prostě nechutné... [bliji]

189175

24.04.2009 12:59

Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu

RE: Demagogie - neverte mu ..

hestroy 77.?.?.?

Pane Steve, koukám, že dnes jste to s tou ironií trochu přehnal. Podívejte se, kolik lidí vás vzalo za slovo... [chechtot] [chechtot]

Jinak, co se týká projevu prezidenta Ahmadinejada, můžu jen říci, že jako vždy šel přímo k věci, nevěšel nikomu bulíky na nos a vystihl jádro problému. Je to sympaťák!

189300

24.04.2009 13:06

Jan Fischer

Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje

hestroy 77.?.?.?

Ještě je třeba se zbavit zbytku soudců, kteří neslaví Chanuku, Ovládnout zbytek školství, aby se vyučovalo jen o holokaustu a Izraeli a máme to z krku. Teprve pak se Česká Republika stane plnoprávným židovským státem, hned po Izraeli. Koneckonců již máme ve vlajce část Davidovy hvězdy. A tak to má být. Teprve pak náš stát bude zkvétat, gojim budou tvrdě pracovat, aby byla každý rok veselá a šťastná Chanuka a Haman aby se naší zemi vyhýbal obloukem. [bliji]

189301

24.04.2009 13:13

Jan Fischer

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Je to velmi divné, ale pokud nevznikne jiný strana, který by byla volitelná, KSČM skutečně prosazuje to, co chci já. Nezapoměňme ale, že hlasovat proti špatným zákonům, které stejně projdou, je jedna věc, nezačít pak po zvolení dělat něco úplně jiného, to je druhá věc. Ale pokud by měl člověk tuto věc opominout, rozhodovat se dle volebních programů a dle toho, jak poslanci hlasovali, zapomenout na to, jak se bolševici předtím chovali, pak, kupodivu vychází jediná možnost a to právě KSČM.

Doporučuji malý test, abyste věděli, která strana je vám nejblíže.

Koho volit?

189302

24.04.2009 13:47

Jan Fischer

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Naštěstí máme konečně premiéra, který se nestydí za to, že je žid a bolševik, takže si myslím, že už nás čekají jen světlé zítřky.

189304

24.04.2009 18:41

Ztratili jsme už úplně morální kompas

RE: Hestroy, až se někdy podíváte do Prahy, mrkněte se na Pražské Jezulátko

hestroy 77.?.?.?

Jistě, ale rozhodně nemá smysl někoho vychovávat tak, že ho budeme mučit a zabíjet. Jinak samozřejmě chci, aby se lidé, například muslimové, kteří se stěhují do Evropy, chovali podle našich pravidel. Na druhou stranu nemáme co mluvit do toho, jak si jejich státy organizují oni.

A rozhodně nesmíme někomu něco diktovat na základě lží (9/11) a moci.

189332

24.04.2009 22:12

Jan Fischer

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Naprostý souhlas!

189350

24.04.2009 22:25

Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu

RE: Demagogie - neverte mu ..

hestroy 77.?.?.?

Evropan má náboženskou svobodu? Tím myslíte konkrétně které náboženství?

Může se goj stát židem? Může goj pochybovat o jiném náboženství, které ovšem zcela ovlivňuje jeho život, jeho výchovu ve škole, jeho denodenní vymývání mozku sonistickou propagandou? Ano, mluvím o náboženství zvaném HOLOKAUST. Stačí říci veřejně, že někdo pochybuje o tom, jak holokaust proběhl a kolik bylo mrtvých, jestli byly nějaké plynové komory a jak to vůbec bylo a jde do basy. Ano, to je opravdová svoboda. A HOLOKAUST je nové světové náboženství, o tom není pochyb. Na jeho základě umírají milióny lidí a utrácí se bilióny. Toto náboženství je od malička vyučováno na školách, každý den se o něm píše v novinách. Dokonce i každá zpráva o Íránu je jeho částí.

Jinak se můžete podívat, jak to funguje v Saúdské Arábii, která je skvělým přítelem USA a koneckonců i Izraele. V Íránu žije početná židovská komunita, kterou se přes všechny snahy zatím nepodařilo přestěhovat do Izraele.

Takže co se týká možnosti výběru, myslím, že jsme na tom ještě hůře.

A nevkládejte sem prosím linky na nacistické weby. Díky.

189351

Truhlice šekelů... To je dobrý termín... Jakou má asi taková truhlice hodnotu bez miliard marek a dolarů, které musí do Izrahelle téci? [chechtot] [chechtot] [chechtot] Asi jako slovo vyvoleného, ne? [oči v sloup]

189352

24.04.2009 22:41

Německo 1940, Izrael 2009

RE: israel = nacisti?

hestroy 77.?.?.?

Máte pravdu, ti na to šli chytřeji přes ekonomické zotročení. Tím zasáhli celou německou poulaci, nikoliv jen pár Chazarů v restauraci.

189354

25.04.2009 16:48

Jan Fischer

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Panbože, to jsou zase kydy. To by mě vážně zajímalo, co je Pražák zač. Jeho sprosté lži, které prezentuje v každém příspěvku jsou opravdový hnus.

Poslouchaj, Pražák, co voni dělaj za zaměstnání? Že voni dělaj něco s penězma. U tzoho se schopnost sprostě lhát vždy náramně hodí.

Samozřejmě, že voni budou stát na straně sionacistických kolonialistů. Ač se zde veřejně prezentujou jako křesťan, to jediné, co je spojuje s křesťanama, je Starej zákon.

Voni se slušným lidem do očí nemůžou podívat už ani teď, poté, co se tu vyprofilovali jako sprostej lhář, rasista, nacista a antisemita. Vomi totiž semiti jsou i Palestinci, vědí?

Je to celkově hnus a kdyby editor tyhle lidi typu naciPražáka bloknul, tak by tu to alespoň tolik nepáchlo...

Speciálně tahle věta je tak nechutnej sionacistickej gnůj, že se mi obrací žaludek:

>Vzhledem k zakernosti palestinskych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Vždyť voni tu větu úplně obrátili. Ta věta správně zní:

Vzhledem k zakernosti sionacistickych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Je mi z nich na blití [bliji]

189396

25.04.2009 18:10

Jan Fischer

RE: Že je žid nevadí

hestroy 77.?.?.?

Počkejte... Vy mícháte náboženkou skupinu s národem. Vy mi chcete říci, že někdo se narodí jako příslušník nějaké náboženské sekty? Co tím myslíte? Že křesťanům se narodí křesťan?

Snad už to konečně pochopíte, až si přečtete, co si o tom myslí jeden z moudrých židů - Dr. Alfred M. Lilienthal: Židé nejsou rasa

189404

25.04.2009 18:31

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

Neuvěřitelné!!!

hestroy 77.?.?.?

Tohle je skutečně neuvěřitelné!!! Kde to žijeme? To už není česká země, ale židovská. Kdo jiný by měl zájem na jeho zatčení?

1. Málokdo o Dukeovi vůbec něco ví.
2. I kdyby o něm někdo něco věděl, tak je mu to stejně u zadku.
3. Komu nejvíce vadí, co Duke píše?

Takže ještě jednou. Čech nemá důvod Dukea zatýkat. To může mít jedině potrefená husa.

Ale není se čemu divit. Pokud máme premiéra, který se veřejně chlubí, že místo Ježíška slaví Mojžíška, už je možné všechno. Kontrolu nad naším státem definitivně přebírají lidé s úzkými vazbami na Izrahell, nacistický rasistický stát, který všem okolo, včetně Evropy, hrozí nukleárními zbraněmi.

V české historii se zatím židé na nejvyšších místech ke svému židovství příliš nehlásili. To, že se tato věc změnila, něco musí znamenat. Nevím jak to je s přísahou věrnosti českému národu u premiérů, ale opravdu by mě zajímalo, zda je pro české židy na prvním místě jejich vlast (Česká Republika), nebo Izrahell. Také by mě zajímalo, jestli se čeští židé považují za Čechy s židovským vyznáním, nebo si hrají na Židy, tedy jediný "národ" založený na náboženském přesvědčení.

Topolánek si hlavu o zeď nářků otloukal jen dvakrát do roka, jsem zvědavý na Fishera, s čím příjde. Mojžíšek asi brzy kompletně nahradí Ježíška a v našem českém kráteru budeme žít šťastně až do smrti.

Ale abych nebyl takový škarohlíd, raději sem zde zase frknu odkaz na velmi zábavné video, které by se také mohlo jmenovat "Strašidlo antisemitismu nechodí po horách, ale po ovcích.".

189407

26.04.2009 15:15

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Good Bye Herr Duce!!!

hestroy 77.?.?.?

Mám pocit, že Steve mluvil o Pražákovi. Sice nevím, proč ho tak přecěňuje, ale to se nedá nic dělat... [chechtot]

189500

26.04.2009 15:28

Jan Fischer

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

hestroy 77.?.?.?

Poslouchaj, Pražák, voni už jsou tak zoufalý, že něvědí, co píšou? Každý zde ví, že jejich sionacistické příspěvky jsou jen hromady smradlavých lží. Už jsem jim to několikrát dokázal, takže se nebudu zbytečně namáhat. Voni si stejně budou opakovat svoji písničku, co jich rábi naučil.

A jestlipak Pražák vědí, proč jim nikdo nevěří, že jsou křesťan? Protože křesťan nesmí lhát. Zatímco žid může dle Talmudu gojovi lhát, až se mu od huby práší. Ale to voni jistě vědí. Zkusej jít na svůj oblíbený web spolku dementních nacistů a nevotravujou tady slušný lidi. Nikdo jim ty jejich bláboly nežere.

189501

26.04.2009 15:41

Jan Fischer

RE: Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?

hestroy 77.?.?.?

Dejte panu Stworovi čas. V Kanadě je časový posun, takže když my píšeme, on ještě spí. Až vstane, tak to pustí...

189503

26.04.2009 23:54

Stwora a drozdi

RE: Ptáci

hestroy 77.?.?.?

Ano, ano, také by mě to velmi zajímalo [smích]

189568

26.04.2009 23:56

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: ale ved.. KKK

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

189569

27.04.2009 00:09

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Upřesnění

hestroy 77.?.?.?

To je velmi zajímavé... [pláč]

189574

27.04.2009 09:19

Projev íránského prezidenta Ahmadinejada na Durbanské konferenci OSN o rasismu

RE: Demagogie - neverte mu ..

hestroy 77.?.?.?

>"v Evropě jsme na tom s náboženskou svobodou hůř"

Já nevím, proč si to myslíte. Já nic takového nenapsal.

Zkuste se stát muslimem a pak jděte diskutovat na svoji oblíbenou Euarabii... Jsem zvědavý, jestli vás pochválí, nebo vám budou nadávat. To také souvisí se svobodou vyznání. Nevím sice, jak často nadávají židům v Íránu, ale myslím, že je respektují víc, než vy muslimskou komunitu.

189602

Ano, rozumní židé, tedy ti, kteří mají židovství jako náboženství a nepovažují se za nějakou nesmyslou rasu, by měli vystoupit proti tomu, co dělá Izrael již dnes, ne až jim na dveře zaklepe pogrom.

Zejména by se měli vyjádřit čeští židé (neboť ti zřejmě chtějí žít v Čechách, jak jsem tak pochopil) a jednoznačně odmítnout nacistický rasistický stát Izrahell.

Snad se najdou čeští židé, tedy Češi s židovským vyznáním, kteří si uvědomují, že je ostatní lidé budou akceptovat, jen, když se nebudou povyšovat a považovat ostatní za nějaký odpad.

Před WWII zde tací byli, to by mě zajímalo, co by třeba Čapek dnes napsal o genocidě Palestinců.

189631

27.04.2009 17:33

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Cenzura v akci

hestroy 77.?.?.?

Asi je zbytečné vás prosit, abyste tu nevystupoval anonymně, že? Policajti číhají na každém rohu... [pláč]

189632

27.04.2009 17:34

Izraelský ministr zahraničí: Amerika akceptuje jakékoliv rozhodnutí Izraele

RE: kdo plati ten jede

hestroy 77.?.?.?

Přesně tak. Nechápu, jak někdo může říci, že peněžní služby něco vytváří...

189633

27.04.2009 17:42

Jak Věci veřejné kandidují do Evropského parlamentu

RE: kandidátky do EP

hestroy 77.?.?.?

Příště nebuďte tak netrpělivý, zbytečně to tady tapetujete. Pro všechny, kdo jsou nervózní, že se jim příspěvek hned nezobrazí, znovu a znovu dokola opakuji, že v Kanadě, kde pan Stwora sídlí, je časový posun a když to píšete ráno, tak tam mají ještě noc. Dejte panu Stworovi čas, aby se mohl v klidu vyspat, hned jak vstane, tak vám váš příspěvek uvolní. Zbytečně si vyplácáváte volné příspěvky.

Koneckonců by se mohl pan Stwora již konečně poučit a ke zprávě, že příspěvek bude uveřejněn, až ho editor schválí, připsat i informaci o časovém posunu. Jinak se to tu bude opakovat dokola, pořád si někdo bude stěžovat, že mu editor neuvolnil příspěvek...

Případně pošlete nějaký peníz a příspěvek se vám zobrazí ihned. Ale jistě existuje mnoho jiných věcí, za které pár stokorun utratit a pak brouzdat hodiny na Zvědavci zadarmo... [mrknutí jedním okem]

189634

28.04.2009 18:19

Antirasismus

Tleskám!

hestroy 77.?.?.?

Vynikající článek, který přesně vystihuje naprosto zofalou úroveň současné "české" společnosti. Jelikož je v článku vše rozvedeno, nemá smysl, abych cokoliv dodával. Snad jen to, že snad se jednou opět pozdvihneme z tohoto morálního balastu, do kterého nás zavedli čistokrevní bolševici a následně "kapitalisti". Je velká škoda, že Češi na sobě nechají dříví štípat...

189744

28.04.2009 18:27

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: Virus jde...

hestroy 77.?.?.?

Tenhle anonym je politická korektnost sama. Na rozdíl od něj se však většina lidí nepídí po různých drobných chybách, ale zaměřuje se na podstatu. Navíc se nebojí, že je policajt za rohem a vystupuje pod nějakým nickem. Zaplaťpánbů za to. Kdyby na světě byli jen političti korektní anonymové, to by bylo hodně smutné.

189747

28.04.2009 18:36

Jak Věci veřejné kandidují do Evropského parlamentu

RE: S ČESKOU KORUPCÍ JDEME DO CELOSVĚTOVÉ KORUPCE.

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak, velmi výstižné!

189752

28.04.2009 18:39

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: zese nesouhlasím s článkem...

hestroy 77.?.?.?

Zato ty vaše politicky korektní slinty jsou zárukou pravdy, že? Důkazy? Nemáte. Takže je to tvrzení proti tvrzení, jen s tím rozdílem, že vy Systém slepě podporujete a odmítáte připustit jakoukoliv jinou variantu, co nebyla v hlavních médiích, i kdyby to bylo naprosto nabíledni. Ale co bychom od vás měli čekat jiného, že? Od někoho, kdo podporuje GMO, věří na pohádku 911 a podporuje výstavbu vojenské základny u nás.

189753

28.04.2009 18:42

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: Virus jde...

hestroy 77.?.?.?

Já jsem si to myslel, že jste to vy. Váš styl je vždy dokonale politicky korektní, i kdyby na chleba nebylo. Škoda, že někdy nenapíšete svůj názor na věc a rozmatláváte detaily.

Nevím, proč by pan Stwora nevěděl o čem píše, já jeho článek považuji za jeho názor, s kterým se ztotožňuji... A roušky jsou nepodstatný detail, který mi je u zadní části těla.

189755

28.04.2009 18:48

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: Zijeme v globalizaci, takze je takove pandemie budou stale castejsi.

hestroy 77.?.?.?

To zkuste vyprávět vveteránům z první války v Iráku... A také se můžete zeptat Francouzů, proč odmítli americkou vakcínu...

189756

29.04.2009 10:37

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

Nadřazená rasa vládne nejen Palestině

hestroy 77.?.?.?

Jsou ti vojáci, co chladnokrevně vraždí civilisty ještě lidé? Někteří (Pražák, Pergill, Guldstein, Vojta49, Jirka Koubků a další) jistě řeknou, že ano. Že vraždění "teroristů", jejich žen, jejich dětí, je v pořádku. Že zabít malé dítě v zájmu velkého Izraele je nejen nutné, ale hlavně chvályhodné. Že chovat se jako nacista, hůře než ti nejdivočejší příslušníci SS na pervitinu, hůře než si kdokoliv normální může představit, je normální.

Ano, pro Pražákay a Pergilly je vraždění lidí jen pouhým nástrojem k dosažení jistých cílů. Tihle Pražáci, kteří nemají žádné svědomí, žádnou morálku, žádnou lidskost, jsou hlavním problémem současnosti. Protože díky nim, je to vraždění, loupení, ponižování, vůbec možné. Protože kdyby takoví Pražáci a Pergillové, poslušní gojímští sionisté, jak o sobě sami mluví, nebyli, nemohla by si banda zuřivých Chazarů vybíjet svoji zlost na původním obyvatelstvu Palestiny. Kdyby nebyli psychopati typu Bush, Obama, Pražák, Leho, Maule, nemohlo by odehrávat vyvražďování Iráku a dalších zemí.

Tihle lidé typu Pražáka jsou přímo zodpovědní za morální bídu, která se snesla na lidský svět. Oni jsou dokonce horší, než ti, co z bezprostřední blízkosti zastřelí pětileté dítě. O takové zrůdě se nechá říci, že je že to mentálně postižený jedinec, který je schopen pouze jíst, spát, zabíjet a tlouct hlavou o zeď. Ale o lidech, kteří tyhle věci stoprocentně podporují, píší všude své hnusné lži, se dá říci, že to jsou morální zrůdy. Oni nejsou nemocní. Nikdo jim od mládí nevštěpoval, že jsou nadřazení vyvolení. On se přidali sami, protože podporují systém, který jim garantuje nějaké jistoty, které jsou zaplaceny krví.

A nakonec je to právě o těchto "lidech". To by si měl každý uvědomit. A od těchto psychopatických zrůd se držet dál. Vyloučit je z lidské společnosti. Nevšímat si jich, nereagovat na ně, dokud nezmizí v odpadu historie.

189824

29.04.2009 10:39

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: zese nesouhlasím s článkem...

hestroy 77.?.?.?

Děkuji, vysvětlovat to někomu politicky korektnímu, je pro mě ztráta času. Jsem rád, že takových politicky korektních je tu zanedbatelná menšina.

189825

29.04.2009 10:52

Světoznámý klavírní umělec prohlásil, že se do USA nevrátí

RE: At je rad,

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Tak s takhle naivním názorem jsem se nesetkal už hodně, hodně dlouho. Je zbytečné cokoliv vysvětlovat, je to stejné jako vysvětlovat starému naivnímu komunistovi, že komunismus je vlastně tak trochu nesmysl.

Kdyby tenhle anonym věděl, že USA je ve svobodě tisku na pěkném 36. místě, možná by mu to pomohlo se začít orientovat ve světovém dění...

189828

29.04.2009 14:00

Antirasismus

RE: Buditele naroda ?

hestroy 77.?.?.?

Svatá pravda!

189837

Přesně tak. Také by mě zajímalo, proč se v poslední době všechna média hemží slovy žid, holokaust, sionismus, Izrael... Zkuste si otevřít noviny a spočítat ta slova. Každý den, ráno, večer, pořád dokola jedna písnička. Co se to chystá? [zmaten]

189922

30.04.2009 11:23

Projev, který jste neměli slyšet

RE: newspeak ČT

hestroy 77.?.?.?

Je vidět, kdo řídí a ovládá Českou televizi. A je to tak dobře. Protože židé jsou ti nejčestnější a nejslušnější lidé s intelektem daleko převyšujícím intelekt všech podřadných gojim dohromady.

189923

30.04.2009 11:24

Projev, který jste neměli slyšet

RE: Take je to

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

189924

30.04.2009 11:40

Projev, který jste neměli slyšet

RE: Umlčování dlouho nevydrží

hestroy 77.?.?.?

Souhlasím, ale přeci bych něco dodal. NAPROSTÁ VĚTŠINA židů rasistickou nacistickou politiku Izrahelle podporuje. Sice mají kebulky vymyté propagandou, jako většina gojim, ale měli by si uvědomit, že pokud se od svých sionistických vůdců nedistancují hned teď, nebudou se moci divit, že je pak rozzuření gojim začnou trestat plošně.

Ti židé by si měli uvědomit, že je jejich sionističtí vůdci obětují jako vždy předtím, na základě vět typu jedna kráva v Palestině má větší cenu než milión židů v Polsku, a ještě si přitom namastí své kapsy bilióny.

Je to úplně stejné, jako případ nacistického Německa, kdy byla aplikována kolektivní vina a to židům vůbec nevadilo, ba naopak. Lidé, kteří neměli s koncentračními tábory nic společného, museli platit ze svých daní miliardy marek.

Proto vyzývám všechny židy, aby se jednoznačně distancovali od jejich náboženských vůdců, kteří šíří myšlenku velkého Izrahelle, aby se distancovali a ze své náboženské obce vyloučili lidi typu Rothschielda, Greenspana, Maddofa, Laudera a další zloděje, kteří parazitují na gojímské společnosti.Aby konečně pochopili, že jejich soudržnost je jim na obtíž, že krytí těchto grázlů náboženstvím holokaustu je povede jen k dalším pogromům.

189928

30.04.2009 12:09

Světoznámý klavírní umělec prohlásil, že se do USA nevrátí

RE: At je rad,

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] Né, já už nemůžu!!! Ještě chvíli a asi se pokadím smíchy...

189932

30.04.2009 12:10

Projev, který jste neměli slyšet

RE: Umlčování dlouho nevydrží

hestroy 77.?.?.?

Stačí se podívat na výsledek voleb v Izrahelli. To už leccos naznačuje...

189933

30.04.2009 12:59

Projev, který jste neměli slyšet

RE: Umlčování dlouho nevydrží

hestroy 77.?.?.?

Máte pocit, že se rozhodovali na základě ekonomických otázek? Nebo dle toho, která strana zvolila tvrdší přístup k Palestincům? Pokud tím, že lidé volili toho, kdo jim dá víc, máte na mysli další palestinskou půdu, pak ano, hlasovali pro toho, kdo jim dá víc... [smích]

189936

30.04.2009 13:18

Projev, který jste neměli slyšet

RE: Umlčování dlouho nevydrží

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak. Přesně o tom mluvím [smích]

189939

30.04.2009 14:41

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: Izraelská chřipka

hestroy 77.?.?.?

[chechtot]

189943

30.04.2009 16:24

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Je trestným činem schvalování holocaustu?

hestroy 77.?.?.?

Poslouchaj Pražák, voni maj tu kebuli jen na parádu, aby na ní mohli pejzy, že? Mohli by už konečně přestat s tím nekonečným lhaním? Vždyť voni se tu projevujou jak vopravdovej dement. Pražák, poslouchaj, svoji reputaci už si víc zkazit nemůžou, ale nedělaj ze sebe debila...

>3,5 tisice zavrazdenych lidi v WTC a ctyrech letadlech unesenych palestinci

Poslouchaj Pražák, že voni jsou jedinej sionistickej dement na světě, kterej si myslí, že do WTC nabourali Palestinci? Mohli by tu svoji hnusnou lež doložit alespoň jedním jediným důkazem? Ne, nemohli...

A už konečně by mohli přiznat, že ta jejich nenávist k Palestincům pramení z toho, že jsou žid. Normální člověk a ještě k tomu křesťan by se nikdy nesnížil k takovým ubohostem, jako se snižujou voni. Vždyť voni jsou nejen prolhanej rasistickej nacista, ale navíc úplně hloupej.

Přestanou konečně dokola lhát, vždyť už je to k zblití... Už jsem jich usvědčil, že každej jejich příspěvek je sprostá smradlavá lež, ale voni jedou jak zaseklej kolovrátek. [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

189951

30.04.2009 17:44

Česká policie zatkla (a pustila) Davida Duka

RE: Je trestným činem schvalování holocaustu?

hestroy 77.?.?.?

Mirdo, chápu tvojí chvályhodnou snahu, ale obávám se, že tenhle "člověk" žádné svědomí nemá. Jistě jsi četl to pojednání o psychopatech...

Zde se píše o tom, jak poznat psychopata:

- výmluvnost a povrchní šarm - přehnané sebevědomí a pocit důležitosti

- neustálé hledání prožitků, pocit nudy - chorobné lhaní

- podvodné a manipulativní jednání - absence svědomí a pocitu viny

- citová povrchnost - chlad, nedostatek empatie

- příživnický životní styl - oslabená sebekontrola

- promiskuita - problematické chování od raného věku

- absence reálných dlouhodobých cílů - impulzivnost

- nezodpovědnost - neschopnost přijmout důsledky vlastního jednání

- početné manželské (nebo manželství podobné) vztahy - kriminalita v mladistvém věku

- nerespektování pokynů a úkolů - různorodá kriminalita

Jistě ti nedá moc práce zjistit, které body na Pažáka pasují.

„Svět má jen jeden problém. Psychopaty. Jsou dva základní druhy psychopatů: sociální a asociální. Jejich základním rysem je pronikavá, utkvělá a nutkavá touha vnutit své bludy druhým. Psychopaté jsou zcela lhostejní vůči a narušují práva druhých, obzvlášť svobodu spolčování, která zahrnuje právo se nespolčovat a právo milovat.”

189960

30.04.2009 17:53

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Hrozné žvásty

hestroy 77.?.?.?

Hmmm... A kolik myslíte, že bylo židovských obětí během všech jejich válek? No kolik myslíte, když byl údajně Izrael na pokraji vyhlazení? Kolik to tak mohlo být, když bojovali o přežití?

10.000! Ve všech válkách, kterí Izrael vedl!

To je číslo naprosto odpovídající blízkému vyhlazení Izraele, že?

Jen egyptských zajatců postřílela židovská sebranka 15.000 a bagry je nahrnuli do masových hrobů...

Už vám svítá? [zmaten]

189962

30.04.2009 20:11

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Nadřazená rasa vládne nejen Palestině

hestroy 77.?.?.?

Díky Korutane za skvělé shrnutí!!! [smích]

189971

30.04.2009 20:31

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Nadřazená rasa vládne nejen Palestině

hestroy 77.?.?.?

Ale no tak, Vojto, chcete nějaké odkazy na Pergilla a Pražáka? Tady je pár jejich majstrštyků:

Pergillova nenávist:

>Každý, kdo se pokouší aktivně šířit islám do zemí, které touto zrůdnou nákazou nejsou dosud postiženy, by měl být fyzicky zlikvidován, a to takovým způsobem, aby to pokud možno odradilo další šiřitele.

>Pokud bude takovým odrazujícím prostředkem mučení, pak jsem pro mučení. Pokud něco jiného, pak jsem pro to "něco jiného", ať je to cokoli.

Pražákovy lži:

>3,5 tisice zavrazdenych lidi v WTC a ctyrech letadlech unesenych palestinci

>To co rekl terorista Ahmedinezad, slysel cely svet. Doslova rekl vybicovat, neboli zahnat bicem do more.

>Budete jen na strane chamtivych arabu, kteri nechali zidum s celeho stredniho vychodu a historickeho uzemi na kterem zili, sestinu jednoho procenta. Z puvodniho Palestinskeho mandatu pod spravou Britanie, ktery jim mel pripadnout jako domov jen deset procent. Devadesat shrabli palestinci. Ale i ten poledni kousek, ktery zidum nechali se jim zda moc.

>To ovsem znamena, ze terorista a unosce Ahmedinezad, ktery vyhrozoval Izraeli vymazanim na verejnych mediich dvakrat, za tu dobu co je diktatorem Iraku, je lhar.

>Pani Jarmilo Izrael je demokraticky stat a zadny zakon nezakazuje Izrealskemu obcanu snatek s partnerem jine viry, rasy nebo narodnosti. Velke procento Izrelskych rodin jsou smisena manzelstvi Arabu, krestanu atd.

>Cerveny kriz, ani mezinarodni humanisticke organizace, ktere si na Guantanamu podavaji denne dvere, do dnesniho dne zadne zavady nezjistili.

Takže pane Vojto. Buď potvrďte Pražákovy lži, vyvraťte Pergillovu nenávist, nebo se omluvte, že jste neinformovaný. Dokážete se omluvit za vaši lež? Nebo nebudete raději vůbec reagovat? Ukažte své pravé já, milý Vojto. Nebo si opravdu myslíte, že pokud někdo řekne, že je potřeba někoho fyzicky zlikvidovat a mučit, tak to není obhajování násilí?

A opravdu si myslíte, že do WTC nabourali Palestinci? Opravdu si myslíte, že Červený kříž na Guantanamu nenašel žádné pochybení? Opravdu si myslíte, že si v Izraeli může nežid vzít židovku? Opravdu si myslíte, že devadesát procent Blízkého východu shrábli Palestinci?

Jsem na vás velmi zvědav, jak se z toho vykroutíte... Mám pocit, že sám nevíte, koho se vlastně zastáváte...

189974

01.05.2009 11:32

Lékaři podávají mrazivá svědectví o zvěrstvech v Gaze

RE: Nadřazená rasa vládne nejen Palestině

hestroy 77.?.?.?

Tenhle Joch, to je pěknej dobytek. Onehdy jsem mu napsal kvůli jeho článku v BL.

Zde je ještě jeden článek o Jochovi: MUDr. Roman Joch (Občanský institut): Legalizujme mučení

Co na to říci? Že je to blázen? Že by potřeboval chvíli "zostřený výslech", aby se probral?

190044

01.05.2009 11:43

Projev, na který se nezapomíná

Havel je zrůda

hestroy 77.?.?.?

Děda mi říkal, těsně po revoluci, když jsme u něj byli s rodiči a mluvili o Havlovi, jakej je to slušněj člověk a hodnej, že o rodině Havlů se za okupace po Praze říkalo, že spolupracují s Gestapem. My jsme mu to nechtěli věřit.

Inu, člověk byl hrozně naivní. Havel je jeden z nejhorších zmetků v české historii.

Mimochodem, tenhle projev mi nedávno přišel mailem a tak jsem přemýšlel, že by ho stálo za to uveřejnit na Zvědavci. Jsem rád, že se tak stalo i bez mého přičinění [smích]

190046

02.05.2009 19:53

Projev, na který se nezapomíná

RE: Sliby se občas i naplňují

hestroy 77.?.?.?

Tak to je dobrý!!!

190179

04.05.2009 09:35

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

Technická poznámka

hestroy 77.?.?.?

>legislativu, která kriminalizuje politicky korektní anekdoty s maximálním trestem až sedm let vězení

Pokud by kriminalizovala politicky korektní anekdoty, tak by to bylo velice zvláštní. V originále je samozřejmě politicky nekorektní...

190292

04.05.2009 09:54

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

Příšerné!!!

hestroy 77.?.?.?

Orwell by zaplakal.

Zaujalo mě několik věcí. Soudce Finestein, zřejmě žid, se projevil jako rozumný člověk, jistě ho dnes židé z organizací typu ADL označují za sebenenávidějícího se žida. Je vidět, že své soukmenovce, kteří jsou nepohodlní, jsou schopni hodit přes palubu bez mrknutí oka.

Dále mě zděsilo, že existují učenbice obhajující manželství homosexuálů.

Co se týká satanistických záležitostí, je zajímavé, jak s tím sionacisté drze lezou na veřejnost.

Celkově je to natolik neuvěřitelné, že se raduji, že u nás zatím ideošmejdi teprve vystrkují růžky. Nedokážu si představit, co se bude dít dál. Svobodná společnost zažívá své poslední roky...

190295

04.05.2009 17:09

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: chybi

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Na to už došlo. V Emérice je stíhaná nějaká náctiletá holčina, že si dala svoji obnaženou fotku na gesichtbook...

190313

04.05.2009 17:11

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: Nevim, jak v Britanii.

hestroy 77.?.?.?

Silně pochybuji, že to na lidech typu Clintonové zanechalo nějaké stopy. René, já obdivuji tvůj nezdolný optimismus...

190314

04.05.2009 17:29

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: Babylon

hestroy 77.?.?.?

To je dost smutné. Otázkou zůstává, kdo za těmito nesmysly stojí. Bílí to asi nebudou... Ti organizace typu ADL nezakládají...

190315

04.05.2009 17:29

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: a zotročení trvá ;-)

hestroy 77.?.?.?

Bingo! [chechtot]

190316

05.05.2009 08:23

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: Nevim, jak v Britanii.

hestroy 77.?.?.?

René, opět opakuji, že jsi velký optimista. K provedení nějaké sviňárny není zapotřebí souhlas všech státních úředníků. Stačí jen pár zasvěcenných, kteří misi provedou, šikovně nastrčí viníka a jede se dál...

Pokud by to bylo, tak jak říkáš ty, pak by se už jistě ozvala nějaká oficiální autorita. To, že se tu na Zvědavci schází pár lidí, kteří například ví, že za 911 stáli výrobci zbraní a bankéři (Qui bono?), ještě neznamená, že je to většina. Naopak. Je to zanedbatelná menšina. Možná se ty pohybuješ mezi lidmi, kteří jsou stejně osvícení jako ty. Ale já takových lidí znám naprosté minimum, a přitom se dá říci, že se pohybuji mezi mladými lidmi, kteří zažili bolševickou propagandu a dnes nejsou schopni uvěřit, že by jim média lhala.

190367

05.05.2009 08:33

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Děkuji pane Nevím (jak příhodný nick), za váš 100% politicky korektní příspěvek. Věštím vám velkou budoucnost, jsem si jistý, že pokud již nejste, pak jistě budete patřit buď do státní správy, případně do spolků typu ADL. A to jistě na vedoucí pozici. Tam se vždy hodí lidé, kteří o něčem zasvěceně vyprávějí, ohánějí se propagandou a přitom mají mozek vypraný až na kost.

Rozepsal bych se více, ale je mi jasné, že s někým jako jste vy, nemá cenu o ničem diskutovat, to jsem si již vyzkoušel v dobách bolševismu, v tu dobu vy byste byl na místě předsedy SSM, pokud jste mladý, případně kádrovák, pokud jste starý.

Navíc jsem si jistý, že už se tady k tomu vyjadřovat nebudete, protože je vám jasné, že jste se ztrapnil dostatečně. Ale svůj stranický úkol jste splnil, obhájil jste nástup totalitní moci, takže díky a zase někdy...

190369

05.05.2009 08:37

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Smutně děsivé, však pravdivé. Naštěstí to má vtipný závěr. Líbí se mi, jak píšete, Steve! [chechtot]

190370

05.05.2009 12:00

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Toto

hestroy 77.?.?.?

Naprostý souhlas!!!

190380

05.05.2009 12:15

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: chybi

hestroy 77.?.?.?

To je příšerné!!!

Takže znova. Pořád se bavíme, že musíme rozlišovat židy a sionisty. Je voják IDF, který zastřelí úmyslně dítě sionista nebo žid? Jsou všichni vojáci IDF sionisté? Nebo jsou to jen židé? Jak říkám, pokud se židé nezačnou sami distancovat od vrahů z IDF, pokud je neodsoudí a nezavřou do vězení, pokud neodsoudí své politické a náboženské vůdce, pak pravím, jsou odpovědní a měli by nést hořké plody jejich odpovědnosti!!! Vyzývám všechny židy, aby se okamžitě distancovali od nacistického státu Izrael, dokud je čas. Jinak budou těžko někoho přesvědčovat, to my ne, to my ne, až pogrom zaklepe na dveře.

Ten dolní odkaz frknu do krátkých zpráv...

190381

05.05.2009 16:05

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Máte slovo - 30.4.2009 Česká televize - online

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] Pokud mluvíte o Langrovi, pak máte jistě pravdu... Dneska jste bavič no. 1! [chechtot]

190405

05.05.2009 16:08

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Toto

hestroy 77.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

190406

05.05.2009 18:02

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: Autor bohužel v tomhle případě píše o něčem, o čem ví starou bačkou.

hestroy 77.?.?.?

Pane Stehlíku, mohl byste prosím doložit důkaz?

>Mexická chřipka je prostě chřipka. AIDS je prostě AIDS. Nejsou to žádné vládní projekty.

Vypadá to, že to víte jistě. Dle vašich slov to mám chápat tak, že lidé nikdy žádné viry uměle nevyvíjeli? Biologická válka je nesmysl?

Prosím odkazy, rád se vzdělám. A s razítkem od notáře, aby to byla tutovka. Děkuji.

190413

05.05.2009 18:18

Jedna dvě, virus jde, virus si jde pro tebe

RE: zdravý rozum

hestroy 77.?.?.?

Nevím, možná jste nepochopil, o čem je řeč...

Tenhle článek jste zřejmě nezaznamenal...

Vytahuji jen podnadpis: Kupte si tamiflu, Rumsfeld potřebuje více peněz

190416

07.05.2009 10:41

Krátky rozhovor s Petrom Fussom o jeho výstave „Achtung!“

A jsme opět u toho

hestroy 77.?.?.?

Rozdíl mezi židem a sionistou. Pořád dokola si tady opakujeme, jak si musíme dávat pozor, abychom za židovské prasárny neobviňovali židy, ale sionisty.

Takže se táži. Ti lidé, co zuřili na výstavě byli židé nebo sionisté? Pokud by nastal zvrat ve společnosti a ta by už nebyla schopná dál akceptovat židovské vraždění, loupení, ponižování a další svinstva v jejich nacistickém rasistickém státě Izrahell, jak se bude posuzovat vina těch židů, kteří tento zrůdný satanistický stát podporují?

Je schvalování vraždění trestný čin? Morálně zcela jistě ano. Pak by měli být všichni židé potrestáni úplně stejně, jako byli potrestáni obyvatelé Německa, kteří museli po generace plnit kapsy přeživších holokaust. Samozřejmě, že holokaust se vztahuje jen a pouze na židy, jelikož žádní jiní lidé v koncentrácích nebyli, to už jsme se od představitelů židovské obce dozvěděli natvrdo.

Budou tedy platit židé (sionisté) odškodnění všem státům, které zlovolně zatahují do jejich satanistického plánu další světové války? Budou snad platit nám, za to, že nyní finančně podporujeme jejich agresivní výboje do Iráku a Afghánistánu?

Opravdu jsou židé tak namyšlení a nadřazení, že si neuvědomují, že tohle není jejich stát, že sem přišli jako hosté, že se tady nenarodili, že by tedy měli žít podle našich pravidel, nezávisle na tom, kolik soudců, politiků a úředníků jsou židé? Že přesto, že náš premiér je žid, je tohle stále ještě česká země?

Opravdu si neuvědomují, že když z našeho státu udělají druhý Izrahell, nečeká je nic dobrého? Opravdu si neuvědomují, jak byli neustále vyháněni ze státu do státu, vždy po určité době, kdy se z hostů stali pijavice, které ovládly celé řízení země?

Židům u nás se povedl majstrštyk. Po první světové válce přebrali řízení našeho státu, již při založení to nebyl stát český, ale židovský. Je zajímavé, že přesto, že je v naší vlajce, původně červenobílé, kus modré Davidovy hvězdy, málokdo si tuhle skutečnost uvědomuje.

Opravdu je jejich arogance a schopnost lichvy důkazem jejich inteligence, díky níž se dostávají nahoru?

Prosím všechny židy, aby se distancovali od rasistického nacistického státu Izrahell, kde má IDF dovoleno zastřelit každého, kdo dovršil věk 12 let! Opravdu jim přijde nodmální, když ostřelovač zabije malou holčičku? Máme je pak považovat za lidi, nebo za zrůdy? Máme pak brát nějaké ohledy?

A když vidíme jejich agresivitu, jejich nenávist, jejich vraždění, jejich soustavné sprosté lhaní... Nemáme se sami sebe ptát, zda "antisemitismus" není zcela na místě? Nemáme snad židy odsoudit šmahem jako neonacisty, bolševiky, rasisty, a morální zrůdy? A nemáme je odsoudit všechny, bez výjimky, jako to dělají oni těm, jejichž území okupují?

190581

07.05.2009 11:19

Policejní zastrašování v Brně

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Pane Steve, opět vám musím vyseknout poklonu, za to jak hezky jste to napsal [chechtot] Jen mě mrzí, že je to bohužel svatá pravda, ze které by šlověk spíš zaplakal...

190583

07.05.2009 13:55

Proč nemůže Senát schvalovat ratifikaci Lisabonské smlouvy

RE: Lisabonská smlouva dnes ratifikována Senátem...

hestroy 77.?.?.?

Dnes vám dávají za pravdu? Alespoň že tak. A už s vámi zase komunikují a omluvili se vám?

Je jasné, kdo stojí za touhle smlouvou a kam ty nitky vedou... Jelikož je nyní řada evropských států již pod plnou oficiální kontrolou vyvolených nadřazených, kde stejně jako u nás, místo Ježíška budou slavit Mojžíška, očekávám, že se chytá něco velkého.

SŽŘ zřejmě začíná dostávat konktrétní obrysy.

Co se týká těch sviní, co odhlasovali tuhle smlouvu, která z nás dělá naprosto bezvýznamnou kolonii vhodnou tak maximálně jako výrobní dílnu a odbytiště německého zboží a zbavuje nás národní suverenity, považuji je za vlastizrádce a vlastizrada se vždy trestala jak?

Lisabonská smlouva je druhý Mnichov, tentokráte zabalený do růžové mašličky, s malou čepičkou navrch. Příští rok všichni povinně slaví Chanuku.

190592

07.05.2009 14:14

Policejní zastrašování v Brně

RE: Ochotnici - stranici ...

hestroy 77.?.?.?

Steve, samozřejmě, že to můžete vložit sám... Dnes trochu nestíhám, mrknu na to později... [mrknutí jedním okem]

190594

07.05.2009 16:54

Krátky rozhovor s Petrom Fussom o jeho výstave „Achtung!“

RE: Banksy

hestroy 77.?.?.?

Hmmm, tak to je moc hezké...

Pro neangličtináře přeložím jen tohle:

Chlapík, u kterého jsem bydlel, dostal 5 dnů špinavého pytle za to, že mával z okna palestinskou vlajkou. Špinavý pytel je pytel, do kterého se vykadí členové izraelské bezpečností služby a nasadí vám ho na hlavu, když máte spoutané ruce za zády. Vyprskl jsem svůj falafel, když mi to povídal, ale on jen řekl: "To nic není, můj bratranec ho měl dva týdny bez přestávky."

Je Izrahell civilizovaná země? Nebo je to prostě jen Satanova země?

190602

07.05.2009 17:02

Proč nemůže Senát schvalovat ratifikaci Lisabonské smlouvy

RE: Nejen LS

hestroy 77.?.?.?

Souhlasím s vámi. Je to nechutné, podlé a ti grázlové, kteří to provádějí, by si měli odpracovat své hříchy právě v těch uranových dolech, kam jejich taťkové posílali své odpůrce.

Je to hnůj a jsem si jistý, že tihle grázlové jednoho dne pochopí, ale to už budou převtěleni do mrzáků a otroků...

190603

07.05.2009 17:05

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Obávám se, že Steve je proti vám genius doby. Vy jste jen bývalý předseda SSM, co se nyní snaží dostat k lizu. Možná by bylo lepší, abyste šel unisono kvíkat se svými soukmenovci na Spolčení nacistických kreatur.

190604

07.05.2009 17:08

Vláda táhne do boje proti extremismu

RE: Hloupost.

hestroy 77.?.?.?

Panebože, jděte si hrát na písek s podobně postiženými jedinci. Zde mezi dospělými lidmi nemáte co dělat, pane předsedo SSM! [bliji]

190605

07.05.2009 17:18

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

RE: Zatím jim to vychází

hestroy 77.?.?.?

Správně Mirdo, ještě bych našemu milému Vojtovi doporučil, aby si zopakoval, jak to tehdy ve Francii bylo. Nějaký ministr spravedlnosti, tuším, že se jmenoval Sarkozy, si na tom riotu udělal hezkou kariéru. Také vykřikoval, jako Vojta, že je potřeba přitvrdit. No a jak to dopadlo? Kdo na tom nejvíce vydělal? Ejhle, Sarkozy... Takový novodobý Hitler. Základní věc má s Adolfem společnou, mají chazarskou krev.

Ale trochu se obávám, že tohle je Vojtu moc, aby dokázal číst mezi řádky. On umí jen doslova opakovat, co si kde přečetl. Bohužel mu Pánbů nenadělil schopnost samostného myšlení.

190606

07.05.2009 19:14

Krátky rozhovor s Petrom Fussom o jeho výstave „Achtung!“

Trochu offtopic, ale přeci je...

hestroy 77.?.?.?

Dostal jsem hezký mail od Voyty, tak to sem frknu, i kdybych měl být OT.

Nedávno proběhla v krátkých zprávách zmínka o tom, že Obama je zednář.

A co jeho ženuška? Dle mého není moc hezká, ale zato se orientuje v tlačenici.

Vložený obrázek

Více o znamení bestie zde...

190610

08.05.2009 17:48

Policejní zastrašování v Brně

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Samozřejmě, že lidem vašeho ražení, kteří neví, LS vyhovuje. Stejně jako vám vyhovuje vše, co přináší totalitní společnost, že soudruhu svazáku? [bliji]

190680

08.05.2009 17:50

Policejní zastrašování v Brně

RE: Zajímavý postřeh - článek

hestroy 77.?.?.?

Ano, i tady se najdou lidi vašeho ražení, typičtí siobolševici, kteří věří psychopatům jejich bláboly. Kdybyste tady nebyl, tak by to tu tolik nesmrdělo lží...

190681

08.05.2009 18:05

Krátky rozhovor s Petrom Fussom o jeho výstave „Achtung!“

RE: USS Liberty - Spáchal Izrael jeden válečný zločin, aby zakryl jiný?

hestroy 77.?.?.?

Díky za upřesnění, Mirdo. Pokud by někoho zajímalo, jak to možná bylo, zkuste si přečíst, co si o tom myslí jeden z moudrých "sebenenávidějících se " židů Alfréd M. Lilienthal.

Vyjímám tuto část:

Pro tento předem plánovaný izraelský útok na americkou loď existovaly dvě motivace. Podle izraelského autora Zeeva Schiffa vypracoval ministr obrany Moše Dajan plán, podle kterého měla být všechna vítězství a úspěchy Izraele utajovány, aby se zabránilo intervenci za účelem uzavření příměří, které by bylo inspirováno Sovětským svazem nebo OSN. 6/ Liberty svým dokonalým vybavením monitorovala ze svého postavení blízko Gazy všechna vysílání Arabů a Izraelců a přímo informovala generální štáb ve Washingtonu o úplném vítězství Izraelců, které zahrnovalo rovněž obsazení Jeruzaléma a západního břehu Jordánu. Takové informace, získané lodí Liberty, zvyšovaly možnost uzavření příměří, které Dajan rozhodně nechtěl.

Jestliže Spojeným státům Šlo skutečně pouze o to, aby konspirativně svrhly Násira, pak by informace získané lodí Liberty mohly posloužit jako dostatečný důkaz pro to, že byly přelstěny a že Jordánsko, jehož území mělo zůstat nedotčeno, bylo vtaženo do války z toho důvodu, že Izraelci pronikli do jeho kódu a "vařili" dezinformace. Ještě důležitější než zbavení se nenáviděného egyptského nepřítele bylo však pro izraelskou vládu to, aby likvidovala jakoukoli možnost vytvoření palestinského státu. Proto se také Izraelci zmocnili západního břehu a pásma Gazy, aby ani územně neumožnili Palestincům vytvoření státu.

...

Je však úplně jisté a stojí mimo veškeré pochybnosti, že v případě úspěšnosti izraelského záměru potopit Liberty, byla by tato zrůdnost připsána Egypťanům a vyprovokovala by v USA reakci typu Pearl Harbor. Když první zprávy o Liberty, resp. útoku na ni dostihly Šestou flotilu, byli si Američané jisti, že útok provedli Egypťané, a tak poslali peruť tryskových letadel, které jakoby v předehře války přeletěly nad Káhirou. Dajan byl v roce 1967 rozhodnut otřást vztahy mezi USA a Egyptem, eventuálně i vztahy americko-arabskými.

190683

11.05.2009 09:45

Irácké „Probuzení“: Dva příběhy ilustrující jeho zrození a pomalou smrt

Co je to irácká Al-Kajda?

hestroy 77.?.?.?

Může mi někdo vysvětlit, co je irácká Al-Kájda a kdo ji má pod kontrolou? Přijde mi to jako nějaký nesmysl! Vzhledem k tomu, co provádí, bych předpokládal, že je řízena sionisty a slouží jen jako rozbuška k umělému udržování násilí v Iráku.

190855

12.05.2009 09:47

Lisabonský hon na Klause Zdroj: CTK

RE: Najdou si cestu k prosazeni

hestroy 77.?.?.?

Aby ne, když je Havel takové sprosté ulhané hovado.

Masaryk to také myslel velmi dobře, se založením prvního židovského státu v Evropě.

190943

12.05.2009 10:02

Život morčat

Tleskám!

hestroy 77.?.?.?

Pane Lischko, opět jste nezklamal. Velmi pěkně napsáno a co víc, do písmene pravda...

190944

13.05.2009 09:10

Dejiny Domu Rothschildovcov

RE: zaujimavy clanok

hestroy 77.?.?.?

Možná vám to osvětlí jeden výrok, teď nevím, přesně, který z předních sionisů to řekl, musel bych dohledat, ale to je jedno.

Tento dobrý, moudrý a vzdělaný muž totiž řekl: "Jedna kráva v Palestině má větší cenu než milión židů v Polsku."

Už vám to dochází? Vy byste se z Evropy stěhoval do pouště? Co by vás k tomu přinutilo? Šel byste po dobrém? Opustil svůj dům, svoje dlužníky? [chechtot]

191027

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 0

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Zajímavý projev poslankyně Sary Cunialové v italském parlamentu 14.5.202018.07.20 12:50 Itálie 0

Ve Francii už zase hoří katedrála18.07.20 11:04 Francie 10

Nikdo nezemřel na koronavirus! Důležitá odhalení Dr. ​​Stojana Alexova, titulky CZ15.07.20 19:46 Bulharsko 9

Lidé, s koronavirem je to jinak!15.07.20 18:51 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,38 Kč
Euro
26,30 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,69 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
24,34 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,21 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 057,21 Kč
1 unce stříbra
542,56 Kč
Bitcoin
254 521,27 Kč

Poslední aktualizace: 3.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 53 236 294