Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Zvirak

Nalezeno 88 příspěveků, 22 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

16.03.2014 23:57

Ukrajina, kvantitativní uvolňování a 42,3 tuny zlata

RE: . Troll MartinO (z LehoŽumpy?!)

Zvirak 89.?.?.?

Velice živě si umím představit, že ty (MartinO), máš nějaké ekonomické VŠ vzdělání. Ovšem podle tvých slov soudím, že toho moc nevíš a škola v tobě zanechala pouze zbytnělé sebevědomí, soustu lživých axiomů a pevnou víru ve své znalosti. Takových jako je hodně a je o to smutnější, že spousta jich má takové vzdělání, jež jim umožní vlivná místa. Reaguji tak, protože vidím ve svém okolí spoustu takových.

306817

18.03.2014 12:03

11. září 2001 - aneb Velká konečná ruská hra

Kdo hodnotí vyzbrojenost?

Zvirak 89.?.?.?

S článkem se ztotožňuji, ale povšiml jsem si jedné konkrétní věci, která často všude (i jinde) opakuje. Tou věcí je vyzbrojenost ruské armády. Ač nám bylo a je ze všech stran podsouváno, že co je ruské je zastaralé, nefunkční, k smíchu atd, a že vědci z emeriky týden co týden objevili další nové hi-tech vymoženosti. Já bych byl s takovými soudy opatrnější. Ona totiž situace může být klidně opačná.
K těm protiraketovým deštníkům.
Už když Vondra, Parkanová a spol. prosili o radar, většina lidí, věděla proti komu a proč se to chce. Nejvíc mě dostalo, když Zora Jandová v neděli ráno v české televizi v pořadu Jů Hele neděle říkala dětem, že už chce, aby tu ten radar byl a my mohli žít zase v bezpečí.. Vlastně mi ještě nikdo nezdůvodnil, proč tu radar nakonec nepostavili. Samo USA o něj ztratilo zájem, zajímalo by mě důvod.
Dále mám silné pochybnosti, když slyším, že by měla být čína na jaderném poli novicem. Pokud vím, energíí budoucna by měly být elektrárny na jadernou fůzi, kde je čína průkopníkem (daleko větší výkony, žádný jaderný odpad atd.), jedna se staví právě v číně (mam cca 7 let staré info).
Takže jestli dojde z nukleárnímu konfliktu rozhodně nebude mít USA převahu. Bojím se, že ty nadutí ignoranti ze zámoří neví jak jsou na tom ostatní a klidně ten cirkus spustí.

306920

Jak se cítí sudetoněmec? Jestli se cítí ukřivděn majetkem a odsunem, v první řadě by (němci) měli stydět za své činy. Přál bych Vám slyšet pamětníky té doby, abyste si udělal o sudeťákách reálný obrázek.
(Vrchol byl, když se Havel jezdil do němec sudeťákum omlouvat a slibovat zrušení dekretu.)

307025

19.03.2014 17:43

Ukrajina, kvantitativní uvolňování a 42,3 tuny zlata

RE: . Troll MartinO (z LehoŽumpy?!)

Zvirak 89.?.?.?

Tak týhle snůšce keců se jde jen smát. Smát se primitivitě a naivitě uživatele MartinO.
Když už takhle básníš o nejlepších USA tak se tam zajeď podívat. Ono by tě to přešlo.

Nejvíc mě baví body 3 a 4.

Špičkové školství v USA? [velký smích] Kde žiješ?

307028

23.03.2014 06:08

Kdo hájí tradiční hodnoty a kdo ne

RE: No máme několik možných vývojů

Zvirak 31.?.?.?

Nevím přesně kde se to vzalo, ale mezi vysokoškolákama před volbou prezidenta 2013 bylo přesně něco takového jak popisujete.
Většina (!!) studentů z naprosto imbecilních důvodů věřila v knížete, ale hlavně agresivně tyto myšlenky rozšiřovali mezi ostatní a běda, když někdo řekl něco negativního o knížeti. Byl "exkomunikován" a označen za hlupáka. Bylo v tom víc, kdo ho opěvoval, byl IN.

Studenti jsou inteligentní, ale naivní a bez zkušeností. A když si k tomu přidáte zbytnělé sebevědomí dodané touhle propagandou je dokonáno. Pak to také umocňují sociální sítě.

Volbu prezidenta a tehdá, když vstupoupila TOP09 do vlády, provázela stejná propaganda mezi studentama. Evidentně ji měl na starosti šláfenbergův tým.

Upřímně se mi z toho chce zvracet. Nejvíc mi vadí, že se všichni tváří, že je to v pořádku.

307226

28.03.2014 10:05

Rabování Ukrajiny začalo

S.T.A.L.K.E.R.

Zvirak 89.?.?.?

Jak tak brouzdám po netu a koukám na videa z tej Ukrajiny, z toho rabování, rozkrádání státu, beznadějnými vyhlídkami do budoucnosti napadá mě paralela s PC hrou STALKER Shadow of Chernobyl. Přijde mi, že rozčarování a nasranost obyvatel je skoro totožná jako atmosféra v té hře. Je až tragikomické, že je to hra o dění na Ukrajině a vytvořená samotnými ukrajinci. Kdyby tehdy tušili, že něco "podobného" bude v blízké době u nich realitou..

307505

01.04.2014 15:55

Jak (ne)přicházejí peníze

Pár nápadů

Zvirak 89.?.?.?

Já jsem poslal 40,-Kč (17.3.) co se mi válely na Paypalu. Rozumím panu Stworovi, že chce aby mu každý symbolicky přispěl na provoz servru. Vidím tam několik ale, kvůli kterým se dostává do tohoto neutěšeného stavu:
1) Určitě nestačí malá lišta v levém sloupečku.Dle mého by to chtělo trochu nenásilně "zviditelnit".
2) Pokud chce aby mu lidé přispívali, jednoznačně musí být transparentnost nákladů.
3) Pokud větší část nákladů jsou překlady, zkusil bych využít čtenáře. Podle příspěvků pod články soudím, že sem chodí vzdělanější (nebo alespoň s otevřenější myslí) část obyvatelsva a předpokládám vyšší gramotnost i v jiných jazycích.

Rád bych tak popřál pevné nervy všem kdo se tomto server starají, chodím se čím dál častěji, protože jsem byl mile překvapen kvalitou a kultivovaností informací a necenzurou. Rozšířil jsem povědomost o zvědavci i známým.

307698

01.04.2014 22:42

Úvaha: Společný jmenovatel reakcí Evropy a USA na Rusko a Putina

RE: No, ano.

Zvirak 89.?.?.?

S Babišem má ale pravdu. Ten člověk NIC nevytvořil. Skupuje firmy, po částech je prodává (většinou pod pojmem fúze). Několikrát se dostal do bankrotu, ale vždy mu pomohli spolužáci ze švýcar. Toto NENÍ JPP, ale z ověřeného zdroje.
A nedá se říct, že by začal od píky, jak před volbama prezentoval jeho PR tým. Nebudu tu rozepisovat podrobnosti, kdo umí alespoň trochu hledat najde vše.
btw. Babiš chce expandovat do Německa a dekrety nejsou pro něj překážkou. Toho se nejvíc bojím.

307720

02.04.2014 10:03

Jak (ne)přicházejí peníze

RE: Pár nápadů

Zvirak 89.?.?.?

Nevím proč na můj příspěvek reagujete tak podrážděně.
Pár desítek korun opravdu považuji za symbolický, když se sejde cca od 500 a více lidí už může fakticky pomoci.
Transparentností myslím rozepsání nákladů alespoň v hrubých rysech, aby bylo jasno, co všechno je třeba platit. Ovšem jména a bydliště s tím mají pramálo společného. (Nevím jak jste na tohle přišel)
Na překlad bych si troufnul, ale jistější jsem si v němčině (pracoval jsem v D).
Tu větu jsem četl dle Vás několikrát i tak ale nechápu, kam míříte [smích]

307743

02.04.2014 11:08

Úvaha: Společný jmenovatel reakcí Evropy a USA na Rusko a Putina

RE: No, ano.

Zvirak 89.?.?.?

Ale já mám info od člověka, který od revoluce pracuje pro Babiše, proto mám informace z první ruky. Hodně by ses divil.
Pravda firmu jsem neřídil, ale selský rozum mi říká, že takhle se to nedělá. Nebo mi chceš říct, že uspěšný podnikatel znamená, že skoupí firmy, část lidí propustí, kdo remcá jde taky, zbytku sebere peníze. Pouze takhle vykazuje zisk nikoliv prací..
Spíš jako politolog nebo filosof mi přijdeš ty [smích]
K bodu 2, já bych spíš řekl, že Babiš pravděpodobně sleduje svoje zájmy, proto asi bude v hledáčku ostatních.

307749

03.04.2014 10:22

Ukrajina jako důvod energetické války USA proti Rusku

RE: Mapa Evropy....1000 let...až nyní

Zvirak 89.?.?.?

Je to hezké video, ale mám podezření, že se správností už to tak slavné nebude. Dle toho videa jsme až do roku 1958 byli jako protektorát Čechy a Morava součástí německé říše.

307825

17.04.2014 08:35

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Aha - Srytá historie lidstva

Zvirak 89.?.?.?

Já bych být Vámi nebyl tak hrr.
Zrovna archelogie a antropologie (přírodní vědy nevyjímaje, i spoustu dalších odvětví) jsou vystavěny na neuvěřitelně chatrných základech.
Když se podíváte do minulosti, téměř všechny objevy "té doby" byly v rozporu s tehdejšími vědeckými fakty. Ono to ale funguje i dnes, když se najde něco co neodpovídá současnému vykládání historie (a mohlo by to dnes uznávanou historii/teorii změnit), je to pečlivě uschováno před zraky všech někde hluboko v depozitáři.

308628

17.04.2014 12:39

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Aha - Srytá historie lidstva

Zvirak 89.?.?.?

a dnes jsou v rozporu s dogmaty dnešní doby..
dnešní vzorec: nepohodlný objev = pomluva, diskreditace autora atd.


Kdo by si nechal ujít příležitost "vytřít zrak" ostatním?

Nezlobte se, ale to je do nebe volající naivita..
Uvedu dva konkrétní případy z mnoha:

1) Mitochondriální DNA, (skrz její mutace se dají vystopovat původy národů do daleké, ale i blízké minulosti)
Doporučuji literaturu: Bryan Sykes: Sedm dcer eviných.

2.) Geologický průzkum Sfingy v Egyptě, bohužel si nevzpomenu vědce a literaturu, který vedl výzkum (určitě nebude problem jej dohledat).
Dokázal, že Sfinga je daleko starší než pyramidy bylo to tuším několik DESÍTEK tisíc let nazad. A to díky nevyvratitelným rozsáhlým stopám VODNÍ eroze. Což poodhaluje, že celé dnes vykládané dějiny Egypta je snůška lží.(Ostatně to dokazují souvislosti z více stran). Při publikaci jeho výsledků dostal snad zákaz zkoumat egyptské památky (nějaký zákaz tam byl, nevím už přesně jaký)

Tyto dva případy považuji za největší průsery "našich" dějin. Protože ve světle těchto skutečností naše historie není ničím jiným než snůška lží a polopravd. Na které se nanášelo další bahno a to do takové míry, že se domeček z karet brzo sesype. Dnes už snad každý alespoň průměrně inteligentí člověk používají rozum musí tušit že tu spoustu věcí neštimuje.

Být v tomhle naivní a věřit názoru odborné veřejnosti je dle mého NEBEZPEČNÉ.

308639

17.04.2014 15:35

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Nerozumím vaší argumentaci.

Zvirak 89.?.?.?

ad bod jedna, ano další sřípek, překonaný asi ano (ale v jakém smyslu) Ale chápete, co z výsledku tohoto výzkumu plyne?

ad bod dva 8.tis let? Tvrzení na základě čeho? Poučte mne. Blesk ani podobné plátky nečtu, vy ano?
Pokud vám jde o verifikaci, toto BYLO verifikováno. Právě proto se o tom zmiňuji.

Co tyto příklady dokládají? Schválně, zkuste nad tím sama pouvažovat.

Já se rozhodně nespoléhám na tvrzení odborníků, ale pokouším se použít vlastní úsudek.

308651

27.04.2014 11:12

Čtvrtá politická teorie

RE: Po demokracii nastoupí harmonie

Zvirak 89.?.?.?

Tak tenhle příspěvek mě absolutně dostal [chechtot]
Takhle brilantně bych to nedokázal formulovat.
Ale bohužel je to pravda.

309057

29.04.2014 00:27

Čtvrtá politická teorie

RE: Drobné opomenutí

Zvirak 89.?.?.?

Konkurenční boj je evoluční vynález, paní Kateřino. Bez něj bychom zde nebyli. Jsou lidé, např. pan Lama, který si jej plete s třídním bojem. Vy také?

Tak tímhle blábolem jste se dobrovolně degradoval do nejnižších hlubin naivity a nadlehčující nekonečné blbosti.

309133

29.04.2014 16:25

Putinovo dilema

RE: Co článek opomíjí - a co bere příliš zhurta

Zvirak 89.?.?.?

Co se tyka zneuzivani drog, ve svete populace zahaknute na tech nejhorsich vedou Moudrostrakem propagovane staty, Rusko a Iran. Neverte mu ani slovo...

No tak zrovna žebříčky zneužívání drog budou zaručeně pravdivé [velký smích]
Mě by zajímalo kam na tyhle informace chodíte.

309167

30.04.2014 09:54

Putinovo dilema

RE: Co článek opomíjí - a co bere příliš zhurta

Zvirak 89.?.?.?

Vy jste zase skeptik, který si neumí dát dvě a dvě dohromady přesto, že evidentní souvislosti stojí přímo před vámi.

při čtení vašich příspěvků mě napadá parafráze p.Wojnara
má oči a nevidí, má uši a neslyší...

309205

03.05.2014 10:47

Posun blíže k válce

RE: Kdo tomu besneni udela konec

Zvirak 85.?.?.?

Kdyby rozdělení síly bylo takhle jednoznačně ve prospěch US, už by Rusko, jak ho dnes známe, dávno na mapě nebylo.
Např. Přelet neozbrojeného Suchoje blízko křižníku vyděsilo celou US army vyřazením jejich systémů...
Osobně pořád nechápu, proč se evropské státy nevymaní z US vlivu. Spojenectví s US nepřinese v evropě nikomu nic dobrého,US bárka se pomalu (dnes už možná rychle), ale jistě potápí. Krysy z potápějící se lodi přece také utíkají.
Západ rozhodně nebude váhat obětovat "pitomce" z evropy v zájmu vlastní záchrany.
Pod dlouhé době jsem viděl ČT24 a nestačil jsem se divit, jak ČT dělá nechutně štvavou válečnou kampaň.

To u nás nemá nikdo sílu tohle zarazit?

309343

06.05.2014 12:34

Washington usiluje o zánik Ruska

RE: Myslím, že toho PCR zbytečně démonizujete

Zvirak 89.?.?.?

Byla by židovská? Opravdu? To jste asi už dokonale zpracovaný židovskou propagandou. V koncetrákách nebyli a neumírali jen židé, ikdyž se poslední dobou vehementněji tvrdí opak, ale spolu se slovanama-nežidama.
Já se zeptám tak trochu jinak. Kolik židů umřelo za války v boji a kolik slovanů?

Selkým rozumem pak přijdu na to, že ve druhé světové válce umřelo daleko víc slovanů než židů.
Takže DŮRAZNĚ neslouhlasím, že by byla dnes evropa židovská a cikánská, přičemž by původní obyvatelstvo neexistovalo.

309722

06.05.2014 16:01

Neschopnost telepatie neomlouvá!

RE: exekuce

Zvirak 89.?.?.?

K tomu bych měl jen takovou poznámku. Za lékařské úkony atp., platí pojišťovny. A pokud chtějí nemocnice vymahat exekucí ty stupidní poplatky 30 Kč, tak je to nehorázná drzost.

309742

06.05.2014 16:05

Washington usiluje o zánik Ruska

RE: Ruská propaganda infiltrovala čtenářské diskuze na webech.

Zvirak 89.?.?.?

Jen by mě zajímalo, jestli si stěžují čtenáři, nebo ti, kterým začíná téct do bot..
Tou organizovanou kampaní jsem se fakt pobavil [smích] Tomu už snad nemůže věřit ani naprostej idiot.

309744

07.05.2014 14:26

Obama se připravuje rozbít BRICS během posledních let v úřadu

RE: Ad Kaliningrad

Zvirak 89.?.?.?

Kdybyste studoval tu fyziku jak píšete, tak byste musel dospět k názoru, že to MUSELA být řízená demolice. Ono totiž kdyby celé letadlo i prostor pro cestující bylo naplněno kerosinem, nevyvinulo by takový žár, aby natavilo žáruvzdorné nosníky a předepnuté armatury. A už vůbec by se budova nezačala bortit od základu.
Kdyby letadlo obsahovalo nějakou výbušninu či nějaké "drsnější" látky, že by konstrukce mrakodrapu povolila (v místě srážky), mohla by se začít bortit horní polovina NIKOLI od spodu !!!!

309810

09.05.2014 09:58

USA se staly horším policejním státem, než si Orwell dokázal představit

RE: Překotný technický rozvoj zastavit nelze

Zvirak 31.?.?.?

Jako byste mi mluvil z duše. Vždycky když jsem tyhle otázky nakousnul, ostatní se na mě dívali vyloženě jak na debila.

Možná znáte, ale doporučím literaturu od Ing. Ivo Wiesnera.
http://www.databazeknih.cz/vydane-knihy/ivo-wiesner-11019

Je to velice kvalitní čtení. Nejvíce mě zarazilo, když v jedné knize rozebíral DETAILNĚ výrobu kamene mudrců (transmutace těžkých prvků). Je toho i daleko víc. Líbilo se mi hlavně jak psal o historii starověku / dávnověku, a narážel i na Atlantidu.
V knihách nabídne spoustu faktů, které jinde nenajdete.

309911

Zajímavý pohled, ale jestli už jsme v pekle, tak je to peklo příjemné pouze po materiální stránce (a dnes příjemné být přestává), a po duchovní stránce dostojí peklo svému významu.


Řekl bych, že obecně dnes duch trpí tím, že člověk většinu doby svého života promrhá honbou za materiálním mamonem, který je ve výsledku bezvýznamný.
Samozřejmě musí člověk zabezpečit rodinu atd., měl jsem na mysli bezuzdné hromadění majetku. Ze zkušenosti vím, že takový člověk bývá svým mamonem posedlý, vůči ostatním bezohledný a duchem prázdný.
Koho mi to jen v dnešní době připomíná čím dál víc ? ...

V nedávné době jsem viděl nějaký dokument odněkud z Asie, asi Číny. Popisovali život lidí, kteří žijí někde na úpatí hor a opravdu daleko od civilizace, živí se pěstováním rýže. V tom dokumentu líčili v jak nezměrné chudobě žijí. Že si sice na jídlo a pití vydělají (vypěstují), bydlí v tradičních obydlích a zima jim není. Zajímavé bylo, že nemocnost byla prakticky nulová. Ti lidé byli mnohem zdravější, nikdo nikam nepospíchal. Tak jsem o tom začal přemýšlet, jestli oni se vlastně nemají lépe než my. Žijí v souladu s přírodou, nejsou součástí dnešního otrokářského systému (alespoň ne, tak jako my). Dalo mi to dost podnětů k přemýšlení co vlastně dnes prožíváme. Ikdyž jejich styl života je jistě drsnější, je mi možná tak nějak bližší.

Řekl bych, že pokud budou svět ovládat málo početné elitářské skupiny hnané mamonem hromadění majetku, tak se nic nezlepší. Bohužel tito bezohlední psychicky nemocní se svého vlivu nevzdají jinak než silou.

309951

Já si v tomhle nedělám iluze [smích]
Možná jsem to nezdůraznil, ale chtěl jsem poukázat, že žijou mnohem blíž spjati s přírodou, a v tomhle to bude vážně lepší, ale jak jsem již psal, je to určitě daleko drsnější.
Navíc pochybuju, že maj strach, že přijdou o práci, nebudou moct splácet hypotéku a přijde na ně exekutor [smích]

309955

10.05.2014 21:02

USA se staly horším policejním státem, než si Orwell dokázal představit

RE: Překotný technický rozvoj zastavit nelze

Zvirak 31.?.?.?

Jde o to, že vývoj techniky jde dopředu daleko rychleji než vývoj našeho ducha tj. inteligence, odpovědnost, schopnost pochopit všechny důsledky objevů. Bohužel spousta vědců/organizací se zajímá o to, jestli to "dokážou vymyslet".
Pak s těmi objevy to dopadá, jako když dáte dítěti do ruky samopal..

Internet jednoznačně ku prospěchu.. u toho bych byl osobně opatrný.
Dnes je internet ve fázi plošné integrace do celé společnosti.
Možná sýčkuju, ale jsem zvědavý až bude pro život doslova nepostradatelný.


Souhlasím, že lidský rozvoj není v protikladu s vývojem techniky, ale bohužel silně za tou technikou pokulhává.

309961

13.05.2014 11:26

MMF jde na Ukrajině do války

RE: OverUnity (alias Free Energy hardware)

Zvirak 89.?.?.?

máte svatou pravdu ohledně získávání energie. Dnešní věda se snaží o co největší získávání energie ze štěpení jádra, nebo jadernou fúzi.
"Úzké hrdlo" celého dnešního systému výroby elektrické energie je přeměna tepelné energie na mechanickou, tady je účinnost pod 40 % !! Tudy cesta dál zřejmě nevede.
(přeměna mech. energie na eletrickou už je kolem 98-99 %)

Osobně si myslim, že o Teslovi v budoucnu ještě hodně uslyšíme. Také sdílím názor viz rezonance. Mimochodem jeho smrt je velice podezřelá..
A ohledně Einsteina.. Někde jsem četl, že prý teorie relativity nebyl jeho nápad, ale že pouze publikoval práce několika vědců před ním.

310059

26.05.2014 16:16

Globalizace zvláštních jednotek

RE: strycek strach a teta obava...

Zvirak 89.?.?.?

K tomu čtvrtému rozměru bych měl jen poznámku.
Matematika vícerozměrná pole zná. Je tu ale jeden dost zásadní problém a to, že si člověk nedokáže 4 a vícerozměrné pole představit. A z toho důvodu většina hned smete tuto myšlenku ze stolu.
Čtvrtý rozměr není čas. Ale onehdy jsem četl pár knih od Ivo Wiesnera, konkrétně mám na mysli: Alchymie theurgie svatého ohně. Kde se zabýval transmutací těžkých kovů. Jestli si to dobře pamatuji, údajně se měla energie uvolnivší ze spojení atomů mimo jiné emitovat pomocí "čtvrtého" rozměru a působit na psychiku člověka, navozovat stav podobný nirvaně.
Což bylo podstatou výroby kamene mudrců
Toto je minimálně zajímavé.

310690

26.05.2014 16:26

EU ztrácí ruský plyn z východní Sibiře ve prospěch Číny – historické selhání

RE: Je to malinko slozitejsi.

Zvirak 89.?.?.?

Spousta lidí si neuvědomuje, že "úzké hrdlo" výroby elektrické energie je přeměna tepelné energie na pohybovou => turbíny. Kde je účinnost nad 40% utopií.
Spíš bychom potřebovali jiný mechanismus této přeměny, než vymýšlet lepší zdroje tepla-energie, protože stále bude tento potenciál narážet na výrazně omezené možnosti parních turbín.

310691

15.06.2014 09:57

Politické procesy padesátých let

RE: Priciny antisemitismu...

Zvirak 31.?.?.?

Tak, milý naivní moralisto:

Když už tedy zmiňuješ genocidu páchanou na židech, tak si uvědom, že oficiálně jich zahynulo 6 milionů, (což je mezi námi již doložená blbost a v koncentrákách nebyli JEN židi). Ale slovanů zahynulo MNOHEM více za druhé světové války. Samozřejmě budete těžko hledat nějaká "oficiální" čísla, protože je to pro jistou skupinu (ne národ) unapetitlich. Představte si jak bych cca 6 milionů židu vypadalo proti 30 milionům slovanů...
A použijete potom slovo genocida

Vy mě přijdete jako takový užitečný hlupák, který bohužel v dnešní době těmito názory pro své okolí nebezpečný.

Pro Vás, jakožto nevěřícího Tomáše, doporučuji literaturu Finkelstein - průmysl holocaustu, abyste si trochu udělal obrázek.
Je to slabý odvar toho co vlastně bylo, ale tento židovský spisovatel celkem trefně, ikdyž opatrně kritizuje celý ten (smyšlený) holocaust.

A ohánět se antisemitismem, příp. rasismem..
Takové nálepky většinou používají pitomci s vymytou hlavou, nebo manipulátoři.

Omlouvám se, že je můj příspěvek možná trochu útočný, ale na takové názory zkrátka nelze reagovat blahosklonně.

311672

13.07.2014 16:28

Skutečný příběh Gazy, který Izraelci neříkají

RE: otazka

Zvirak 89.?.?.?

To si děláte srandu?!
Takže je to vina Palestinců ?!!!
Za 2. sv prý údajně podlehlo genocidě 6 milinů židů, což je rozporu s dostupnými fakty a počet mrtvých věděli už víc jak 20 let dopředu..
A tohle tedy opravňuje k téměř 70-ti leté trvalé a brutální genocidě Palestinců ze strany Izraele, navíc na Palestinském území, které okupují ?

Palestinci posledních 70 let jsou ve STEJNÉM postavení jako židi ve Varšavském ghettu za 2.sv.
Byli násilně přesunuti do pásmu gazy, kde jsou systematicky decimováni, vražděni a vyhlazováni.
Vlastně jsou na tom daleko hůře, protože vlastně židé svou válku vyhráli. Palestinci bohužel to štěstí nemají, protože neexistují žádné stínové vlády a vlivné kruhy složené z Palestinců.
To znamená, že Palestinci jsou odkázáni sami na sebe. Nikdo jim nepomůže, alespoň ne dokud se na světě globálně nezmění poměr sil.
Doba se mění, mnohé konflikty eskalují, končí dekáda, kdy se všechny válečné zločiny daly omlouvat Holokaustem. Tahle karta již přestává platit. Většina států už to odmítá tolerovat.
Bude téct krev a nebude to dlouho trvat. Já jen doufám, že dnešní agresoři a váleční štváči budou odstaveni od moci a poraženi. A že to přežiju a dožiju se doby, kdy zvítězí rozum a ohleduplnost(pozor neplést s naivníma pravdoláskařema [smích] )

A nakonec k té debilitě..
Debilita je před touto drsnou realitou zavírat oči a nalhávat si, že se nic neděje.
Na nás na všechny gojímy je uplatňován princip žáby a horké vody.
Když hodíte žádu do horké vody, vyskočí.
Když ji dáte do studené vody a budete pomalu zahřívat, žába nevyskočí a uvaří se.

313201

28.07.2014 23:06

Svět odsouzen k zániku kvůli bezstarostnosti Západu

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Zvirak 31.?.?.?

Tak tohle bych lépe nedokázal napsat. Bohužel je to až mrazivě přesné a plně se s tím ztotožňuji.
Co mě tak napadá tak, proti nám Slovanům, jim chybí - a nedokáží pochopit, jakousi ohleduplnost, úctu, srdečnost, částečně sounáležitost.. Nedokážu to přesně pojmenovat.
Lépe to možná vyjádří slovanské přísloví: Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem.
Je to právě cesta pasivní rezistence. Minulost nám ukazuje, že je to nejúčinnější způsob k dosažení cílů.
Jímá mě takové tušení, že právě tato vlastnost, se v nadcházejím konfliktu ukáže jako klíčová.

Vlastně, neprobíhá zrovna politika Ruska právě v tomto duchu?

A když si uvědomím, že Slované v posledních desetiletích (WW1+WW2), dále do středověku i mnohem dříve vždy čelili četným útokům germánů, dalších výbojných kmenů, atd. Nikdy se nezlomili. Aspoň toto mě trochu utěšuje, věřím, že se jen tak nedáme [smích]
Ikdyž se ve školách "nesmí" učit o vzdálenější historii Slovanů. Nebo se dětem vtlouká do hlav, že jsme byli podrobenými otroky.

314235

03.08.2014 18:12

Svět odsouzen k zániku kvůli bezstarostnosti Západu

RE: Článek vynikající - hlavní váleční štváči označeni velmi chybně

Zvirak 31.?.?.?

Tak zrovna ty by ses měl nad tím, co jsi napsal, zamyslet. Pak nad sebou a můžeš pokračovat dál. Ten kdo má všech pět pohromadě, musí tušit, že s dnešním světonázorem není něco v pořádku. Můžeš-li, zkus se v myšlenkách odprostit od "vlivu socializace" a znovu se zamysli, např. nad tím proč asi vznikl člověk. Ptej se sám sebe na podobné kacířské otázky a nespokoj se s odpovědmi, které znáš jako postuláty ze školy a života.

Pak si přečti bibli pokud možno nejpůvodnější (nejméně změn), u nás tuším bible Kralická.
Při čtení měj na paměti, že byla bible sepsána z mnohem starších příběhů a co je důležitější. Byla psána jazykem alegorickým.
Osobně si myslím, že je to minimálně ze dvou důvodů. Prvním je snaha popsat primitivním jazykem věci, události a stroje, které jsou pro tento jazyk mnohem sofistikovanější.
Druhým je svým způsobem ukrýt jistá sdělení pro ty, kteří budou natolik inteligentní (a nebudou mít deformované myšlení již zmíněnou socializací), aby jim porozuměli. Ale nehledej v tom nic záhadného. Nejilustrativnější je asi příklad sodomy a gomory.

Důležitým faktem, aby nevymizel všechen obsah bible, byl zákaz jakkoli text upravovat. Už jen toto svědčí o snaze autorů cosi zachovat.

Samozřejmě, že bible se stala prostředkem k rozšíření a udržení moci. (křesťanství) to vše měly na svědomí choré mozky mdlého rozumu, které pak z bible vyňaly vše, co by mohlo ohrozit celou demagogii, pravdou, na kterou původně poukazovaly.

Dnes, bych řekl, je vidět celkem analogie s totálně překopanou biblí, která má nyní úroveň nějakých smyšlených pohádek, a totálním úpadkem západní (křesťanské) společnosti.
(Kdo na tomto má zájem, si každý odpoví sám...)

A bych se vrátil k původní myšlence:
imperátore, než začneš někoho celkem hystericky posílat na psychiatrii, jen kvůli tomu, že používá SVŮJ mozek. Měl by ses nad sebou vážně zamyslet.
A navíc odsuzování bible bez její alespoň elementární znalosti poukazuje na to, že pomoc bys potřeboval spíše ty.

Omlouvám se, že můj příspěvek postrádá hlavu a patu a odbočuje od tématu, celkem mě vytočil příspěvek imerátora.

314699

03.08.2014 19:45

Knoflík

RE: A co teprve taková stará dobrá česká pohotovost...

Zvirak 31.?.?.?

Dělají to hlavně užiteční idioti. Hloupí a nevzdělaní. Pokud jim to budeme trpět, mohlo by se vygradovat až do takového absurdna, jako je teď na západě ukrajiny....

314706

19.08.2014 09:51

O víkendu je na iDnes všechno jinak

RE: Ja jsem napsal prispevek

Zvirak 80.?.?.?

ona i středověká inkvizice neměla problémy usvědčit někoho ze lži...

315738

21.08.2014 09:47

Ani zrno nazmar

RE: Odpověď je snadná

Zvirak 80.?.?.?

To já jsem byl zase svědkem, jak se obilí vykoupené od sedláků vozí do německa do lihovarů, nebo tepláren, kde s ním topí...
A k těm dotacím, sedláci se maj jak prasata v žitě, pořád brečí jak se maj špatně (protože jsou zvyklí brečet) a co dva - tři roky si kupují nová BMW X5, aby s nima mohli jezdit na poli. To mi hlava nebere. A tohle neni ojedinělý případ, to se děje plošně.

Celou direktivu z EU (dotace atd.) bych zrušil včetně jejich užitečnýho idiota Babiše u nás. Díky tomu Slovákovi se zrychluje likvidace našeho zemědělství geometrickou řadou...

315877

28.08.2014 22:32

Éra chimér

RE: pandorina skrinka je už otvorená

Zvirak 80.?.?.?

MichaleD, než budeš někoho osočovat, nejdříve si zameť před vlastním prahem. V prvé řadě si zkontroluj pravopis, z článku opravdu nic nevyplívá, nýbrž vyplývá (od slovesa plynout). Ono to potom vypadá blbě, když někoho obviňuješ, že z tebe dělá blbce a pak napíšeš takovou hrubku... [oči v sloup]

A k obsahu příspěvku, na který reaguješ:
Nejprve by ses měl trochu zkusit zabývat literaturou pojednávající o dávnověku / starověku (Wojnar, Wiesner, atd.), abys získal trochu rozhled. Pak hodnoť obsah odkazovaného článku. Netvrdím, že je to vše pravé (nedivil bych se).
Nicméně, řekl bych, že tady více než jinde platí pořekadlo:
Na každém šprochu, pravdy trochu..

316320

07.09.2014 09:46

Porošenko v hrsti Washingtonu již od r. 2006

RE: Výzvy a petice proti putinismu - GO, Prague Majdan, GO!

Zvirak 89.?.?.?

Smekám, kde jsi se Roberte dostal k těmto informacím? Velice rád bych si tu literaturu též přečetl..
Jinak TOHLE cos napsal, by se mělo povinně vyučovat ve škole.
To co se dnes v těch školách cpe dětem do hlavy neuvěřitelnej hnus. [bliji]

316888

21.09.2014 21:46

Devizové swapy v současném světě, vznik globálního devizového kartelu (I)

RE: článek je mimo

Zvirak 89.?.?.?

oni ty experti mají totiž namemorované poučky z VŠ ekonomické apod., proto si myslí, že tomu rozumí...
realita je to, že pro stromy nevidí les, čili netuší, jak a komu to vlastně slouží..

317806

24.09.2014 22:03

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Zvirak 80.?.?.?

Já jsem na rozdíl od Vás přesvědčen, že žijeme v tom nejlepším světě a nejlepší možné době ze všech. Na důkaz tohoto svého tvrzení předkládám fakt, že dosud nikdo v těchto diskuzích nebyl schopen určit jiné místo a čas, kdy se lidé na této planetě měli lépe, než zde a dnes.

Tak toto je donebevolající rouhání !!

Velice důležítá otázka je, co považujete za "lépe". Zdravěji, více peněz, harmonické soužití s přírodou, dominantni vojenské postavení nad ostaními národy nebo technickou (a morální) vyspělost?

Já si myslím, že "lépe" se žilo v minulosti již mnohokrát.
Mezi prvními mě napadnou Olmékové, Sumer, starý Egypt, atd.
Jsem toho názoru, že zrovna výše jmenované říše byly po VŠECH stránkách mnohem dále než my.
Ovšem každá říše zažila svůj pád. (V dnešní době to není jiné a blíží se to čím dál rychleji viz dění posledních dnů.)
Úpadek šel VŽDY ruku v ruce s mocichtivostí, dobyvačností (lidově nenažraností) a s NEPOCHOPENÍM / ZAPOMENUTÍM (velice pokročilých) znalostí té doby.

Myslet si, že se máme dnes nejlépe, může jen opravdu sluníčkový člověk. Jak víme, blbost nadnáší (netíží ji znalost a odpovědnost) a v tomto duchu tito sluníčkoví lidé dnes se zapálením podporují šíření pravdy a lásky, ikdyž zbraněmi, krutostmi, násobnou genocidou.
K tomu oslava homosexuálů, rozvrat rodiny, vykořenění tradičních (přirozených) hodnot.
Toto vše je trvalá kulminující dekadence dneška. Civilizace již "nestoupá po spirále", ale propadá se rychlostí geometrické řady.
A vy, VojtoIL, si při tom všem myslíte, že se máme lépe než kdykoli předtím ?! To mi vážně hnulo žlučí, taková domýšlivost..

Apropos: Důkaz není nevědomost !!

317985

25.09.2014 16:31

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

RE: Když člověk vidí to nesmyslný námořní a letecký úsilí,

Zvirak 80.?.?.?

Nezlobte se, to je přesně ta chyba, již se naše civilizace dopouští. Nadutost, nadřazenost, představa, že všechny minulé civilizace byly nutně primitivní. Dnes si každý myslí, že (Mayové, Olmékové) běhali nazí po lese a lovili zvěř.

Dle všeho co jsem měl možnost číst, to s nimi bude trochu jinak než oficiálně předkládáno [smích]

Navzdory dnešnímu názoru na ně bohužel zanechali nesmazatelné odkazy v kameni nesoucí stopy vyspělé technické úrovně a znalostí, leckdy přesahující ty naše.
Např. co se týká architektury, matematiky, astronomie. Je toho opravdu mnoho. Navíc to, co zanechali, vydrželo přes několik tisíc let. (Zajímalo by mě, co zůstane po nás po pár tisících.)

A pokud byli více spjati s přírodou, o čemž jsem přesvědčen, myslím, že byli o mnoho dál před námi třeba co se týká lékařství.
A když zmiňujete ty nemoci, velice by mě zajímalo, jak ta jejich populace na tom byla se zdravím a nemocemi. Možná bychom se divili.

Jsou tyto myšlenky natolik kacířské, že se raději budete držet verze s primitivy, kteří běhají po lese s klackem v ruce?

A nakonec, proč bych měl být překvapen?

Tak a do mě [smích]

318027

06.10.2014 16:23

Dopis Sobotkovi

Benesh-dekrete

Zvirak 89.?.?.?

Zrušit Benešovy dekrety? To by nejprve museli vrátit život všem zavražděným Čechům a narovnat všechny křivdy - že je jich nebylo málo..
A to nemluvim o tom, že těmi dekrety jim byly poníženy válečné reparace vůči českým zemím

Jinak tu sudeťáckou pakáž (u nás v Čechách) bych hnal svinským krokem. A ještě všechny z nich pranýřoval..

Dr. Beneš v Lidicích:
http://www.youtube.com/watch?v=TtpxzUSdAtk

318633

16.01.2015 22:53

IDěs opět útočí na pana prezidenta

Technická

Zvirak 89.?.?.?

Při pohledu na graf mě napadá jen taková technická poznámka:
A. Babiš a skupina Penta (jsou jedna parta - spolužáci ze Švýcar), spojení s JaT neznám, ale také bude podchycené.. čili jeden kartel né-li monopol. Chce se mi zvracet už jen při letmém pohledu na graf. Jsou vidět otěže pro zaslepená stáda. Upřímně pořád čekám na chvíli, kdy většině přeteče tzv. pohár trpělivosti, ale poslední dobou se bojím, že k tomu nedojde a je už v zárodku potlačeno..

325329

02.02.2015 11:05

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Všechno je to o voličích

Zvirak 89.?.?.?

Jen taková technická, většina má 2-3 auta, barák, nebo byt. Ale NA PŮJČKU nebo HYPOTÉKU. tzn. maj to na dluh na celej život.. a balancujou na laně, pod kterým čeká lačný exekutor..
To rozhodně není žádné měřítko. Ve skutečnosti je většina dost chudá, ikdyž si to nikdo nechce přiznat.

326250

05.02.2015 15:28

Velká americká slepá ulička

RE: jak se sedí na lopatě

Zvirak 89.?.?.?

" fuck them" kdyby poslouchali a delali co chceme tak by si mohli zit jako politici v cesku


to si dnad děláte srandu?! vy, že jste zmoudřel? Spíš bych řekl, že s takovým názorem se z Vás stalo bezpáteřní neohleduplné hovado. A ještě to veřejně hlásáte.
A k tomu zmoudření.. ono nepřijde s věkem..

Vám přijde normální zaštítit se velkou armádou a rozkazovat ostatním: Bud budete poslouchat nebo vás zničíme???


(omlouvám se editorovi za invektivu, ale zde je velice příhodná)

326435

18.03.2015 18:22

CNN buší do válečných bubnů

RE: Kovbojkonvoj

Zvirak 89.?.?.?

já jsem zvědavý, kdy pojedou Plzeň - Rozvadov, každý den tudy jezdím do práce. Až je uvídím, celou kolonu u nás patřičně přivítám prostředníčkem vztyčeným z okýnka

329401

29.03.2015 19:13

Jízda v protisměru

RE: oslobodili Plzeň???

Zvirak 89.?.?.?

Chlapče, ty by ses měl probrat. Začnu trochu odzadu, mě by zajímal ten počet lidí, kteří toto osobně prožili a hovoří opačně. Nemluvim o těch, co jim v té době bylo cca 10 let, ale o těch, kteří byli v tu dobu schopni vidět věci i mezi řádky.

Nebudu říkat, že Vám nevěřím, protože možná nelžete, ale spíše bych zpochybnil toho daného pamětníka. Protože ta historická fakta o "osvobozování" Plzně jsou daná a jejich případným ohýbáním, události, které se udály nezměníte.

O americkém osvobození se můžeme dohadovat třeba doaleluja, ale tyto osvoboditele mluví jejich skutky.

Přeneseně by se dalo i užít rčení: "dle skutků jejich poznáte jich" (ovšem teď mám na mysli tu armádu, jež po celém světe šíří vznešenou demokracii na hlavni zbraně)

330062

18.04.2015 18:07

Normand Hodges (CIA) se přiznal k vraždě Merilyn Monroe

RE: fake

Zvirak 31.?.?.?

tady někdo zuby nehty brání svůj domeček z karet, kterému bezmezně věří a který se hroutí..
to nedáte [smích]

331436

31.05.2015 20:34

Z hlediska vyššího principu mravního zabití okupanta není zločin

RE: Z hlediska...

Zvirak 89.?.?.?

Franto nemáš pravdu, český voják nemá na zahraničních misích co dělat. Protože je to v KAŽDÉM případě okupant. BEZ VÝJIMKY.
Afghánistán nás nijak neohrožoval a tím, že tam posíláme vojáky si z nich obchodní partnery či přátele rozhodně neuděláme.
A už vůbec nevěřím, že naši vojáci jeli sluníčkově pomáhat a šířit lásku nebo nás, Čechy, ochraňovat atp. Tomu může věřit pouze, s prominutím, myšlení neschopný debil.
Naše armáda má bránit naši zem a ne napadat cizí suverénní státy, (pardon působit na zahraničních misích).
Když se občas od známého (voják z povolání, letectvo) mimořečí dozvídám, kde všude ti naši "kluci" šíří tu pravdu a lásku, chce se mi zvracet. A ani bych se vlastně nedivil, kdyby k nám šli pak taky afghánci šírat pravdu lásku a demokracii.
Navíc, proč by měli nějací vojáci (žoldáci) působit někde v pr*eli, když je nedostatek vojáků tady u nás doma?
Ať vrátí hranice, (vystoupí ze schengenu), vystouí z nato a eu.
Pak bude mít naše armáda smysl, protože pak budou konečně čeští vojáci vojákama a ne žoldákama.

333836

31.05.2015 20:39

USA zahájily nový útok na Rusko

RE: ▬

Zvirak 89.?.?.?

Vašku z Moravy, nevěřím, že vaše příspěvky i v jiných vláknech jsou vašimi osobními nározy a postoji, které se za poslední chvíli ve velkém množství vyrojili teměř pod každým článkem.

Nemohu se ubránit pocitu, že jste k této činnosti motivován jinak než vnitřním přesvědčením. Nemusíte mi to vyvracet, spíš by mne zajímalo, co na to říká vaše svědomí.

Zdraví

Vašek z Čech [smích]

333837

11.06.2015 21:42

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Neúplné krytí bankovních závazků?

Zvirak 89.?.?.?

Průměrný zaměstnanec sice nejsem (programátor), ale věřte, že ty peníze nejsou zadarmo, v konečném důsledku trávím v prácí denně (i s cestou) 13 hodin !!! Pracuji v zahraničí - daně a zdrav. a soc. pojištění jsou stejné jako v ČR.
Dojíždím do práce celkem dost a já si odepsat z daní auto apod. jako osvč nemůžu..

Samozřejmě, že toto téma není černobílé, jen jsem chtěl poukázat na polopravdy a ve výsledku jsou na tom dle mého soudu zaměstnanci o něco hůře.

Např. opravář pračky z vás vždycky trochu odře kůži, součástku za řádově desetikoruny a hodinu práce si účtujou v řádech tisíců - běžná realita.
Při mém ročním nájezdu mám bohatézkušenosti s automechaniky, kteří se mi starají o auto. Většina z nich dělá na černo a nemají moc na výběr. A když někdo dělá na osvč, tak jsou běžnou praktikou takový podvody na zákazníky, jak se je snaží natahovat, že by vám přecházel zrak.
Naštěstí jsem časem sehnal kamaráda, kterému důvěřuji, ale ten mi poodkryl praktiky, které automechanici používají..
Při rekonstrukci baráku u nás pracovali pokrývači a zedníci.. To samé..

k té nemocenské, který si osvč nemůže vzít, protože by přišel o peníze.. Ono je to u zaměstnanců v čr stejně špatné - první tři dny nedostanou nic a pak 60%, výsledek? Každý chodí do práce ikdyž je nemocný, protože by o práci přišel.

A ikdyž se může zdát, že si "žiju nad poměry", rozhodně to tak nevidím a už vůbec mi není lhostejno, jaká se tady svádí ekonomická bitva nejvíce proti té nejpočetnější skupině, kterou jsou lidi s o trochu vyšším platem než minimálním. A tito lidé si to většinou vůbec neuvědomují co se děje, jen si všímaj, že pomalu nemají co jíst.

A k osvč, když někdo není schopen se uživit, ať se jde raději zaměstnat. Na první pohled to zní jako výrok hurvínka, ale v okolí jsem viděl řemeslníky, jejichž práce byla otřesná kvalitou i cenou. pak ale chodí a na všechny strany brečí..
Na druhou stranu taky vím, že to i s prominutím "odsrávají" živnostníci, kteří pracují poctivě atd, ale velké firmy je likvidují.

Další rozdál osvč/zaměstnanec. Když se živnostníkovi poraří nějaký výnosnější kšeft, dostane více zaplaceno atd. vše je tedy v pořádku. Jak dopadn zaměstnanec? Dostane pochvalu před nastoupenou jednotkou a vedení firmy najednou podobně kvalitní práci se tímto nasazením požadují od všech zaměstnanců, ale za stejnou mzdu. Defacto tím zaměstnanec "zpevní normu". A ve firmě stačí jeden takovej debil a je hotovo..

Před pár měsíci jsem četl tady na zvědavci názor jednoho slovenského bratia, se kterým se ztotožnuji. Placení minimální mzdy je cesta do pekla, postupné udušování ekonomiky. Řešením by bylo zvednutí minimální mzdy a zkrácení pracovního týdne. Práce by byla "pro všechny",vystoupení z eu, schengenu atd. Podpora české výroby státem, atd.

334526

12.06.2015 07:28

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Neúplné krytí bankovních závazků?

Zvirak 89.?.?.?

opusi, to se nedá číst ty tvoje slinty. Pětipéčko a Vopice se ti snažili velice trpělivě vysvětlit, jak se věci mají. Ty jsi vůči nim naprosto hluchý a pořád omíláš svoje nastudované poučky.
Pětipéčko to, myslím, teď správně nakousl, že jsi dvacetník a zapálený student ekonomky, ale bez kouska životních zkušenosti, ale za to naivní.

334549

12.06.2015 11:45

Bezhotovostní demokracie nebo bankovní koncentrák?

RE: Neúplné krytí bankovních závazků?

Zvirak 37.?.?.?

Naprosty souhlas s kazdym slovem. Je udivujici, ze pres celou tu polistopadovou analogii, kazdodenni strasti dnesni doby a vsudypritomnou ss najdou nemyslici jedinci, kteri povazuji vh za jakehosi bojovnika za lidska prava a ze byl inspiraci k revoluci. Do toho lisopadu o nem vedelo jen PAR lidi v Praze. Nebo co mi taktez nadzvedlo mandle, jak nam v televizi sdelil p. Sverak, ze by chtel za prezidenta sudetaka a landsmansaftaka KS. Mluvil za sebe jakozto reditel divadla. Bylo mi blivno, ze toto divadlo Jary Cimrmana, ktere povazuji za cesky klenot plny inteligentniho ceskeho humoru spojil s tou ostudnou a vlastizradnou propagandou.
Trochu jsem odbocil, ale je spousta veci co me u nas v cechach stve.

334568

16.06.2015 13:21

Revitalizace Zvědavce

RE: CMS systemy netreba celkom odsudzovat

Zvirak 89.?.?.?

Já se připojuji, nynější vzhled Zvědavce mi plně vyhovuje!! Vzhled je vážně povedený. Dle mého netřeba žádné změny, alespoň co se vzhledu a obsahu týče.

334791

16.06.2015 13:50

Revitalizace Zvědavce

RE: Já si tady vážně připadám čím dál více jako v klubu důchodců

Zvirak 89.?.?.?

Vladimíre, v klubu důchodců nejsi. Ale s tím oslovením mladší generace (ke které se počítám i já), je to ošemetné. Určitě nebude správnou cestou zaujmout pozlátkem, když je tvým cílem objektivně informovat a probudit myslící lidi. Ostatně problém není ve vzhledu tvých strínek, ale v postupném hloupnutí, které může každý vidět kolem sebe. Myslím, že spíše než nový vzhled by mělo být na nás ostatních, abychom rozšiřovali povědomost o zvědavci jakožto o objektivním zdroji informací.

Nový vzhled neodmítám, ale ten starý mi vyhovuje. Je vážně přehledný i líbivý, barvy perfektní. I na telefonní placce se zobrazuje Zvědavec perfektně. Z mého pohledu nevidím důvod proč vzhled měnit.
Ale na druhou stranu chápu, že máš Zvědavce jako dítě a tendenci ho vylepšovat a zvelebovat [smích]
Po výplatě ti taky přes paypal něco pošlu.

334798

26.07.2015 08:20

Válka v Sýrii v bodě zlomu?

RE: právě v bodech zlomu vyjíždějí čeští turisté kam jim sionista určí

Zvirak 89.?.?.?

budu-li předpokládat, že to byli skutečně turisti, pak by mne zajímala jejich motivace navštívit tuto zemi. Nikdo si jen tak takhle ráno neřekne: "Hele zitra jedu do Libanonu". Když chce někdo navštívit zemi jako je Libanon, má alespoň elematární znalosti o tom státě a jak to tam asi funguje. 100% by musel vědět, že v Sýrii to vře a ostatní okolní státy jsou časovaná bomba. Pokdu by to byli opravdu jen turisti, pak to jsou / byli sluníčkáři a vhodní adepti na Darwinovu cenu.

337129

09.08.2015 18:23

Módní teror

Ponožky a sandály

Zvirak 31.?.?.?

Vladimíre, my - silné osobnosti, se vůbec nemusíme ohlížet na nějaké přihlouplé a porvchní módní trendy [smích] .
Mám pochopení pro ponožky v sandálech, sice je nenosím, ale rozhodně s nimi nemám problém. A když se někdo v davu pak pohoršuje nad takovým "buranem", zpravidla je to nějaká fiflena nebo homo/metrosexuál, která je ráda, že si vůbec natáhla spoďáry a i to byl její inteligenční vrchol dne.
Taková rejpavá poznámka: Mně osobně ohledně módní policie vadí, když někdo v obleku čeká velkou vodu.. To je ta pravá známka buranství.. Kalhoty nad kotníky, jako to jelito s vlastním letištěm..

Vladimíre vydrž, nedej se a hlavně si z toho nic nedělej [smích]

337813

12.08.2015 09:37

70 let od svržení atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki

RE: Ale životy ušetřeny byly

Zvirak 37.?.?.?

Kontrolni otazka, povezte Kefalin:
Odkedy nieje Skoda, Pilsner a Budvar ceskym podnikem.

Patrej a zjistis, ze drtiva vetsina ceskych firem ma zahranicni vlastniky..
Cili jsme se dobrovolne degradovali na narod monteru a nadeniku.
A jeste u toho par vypatlancu zvonilo klicema. Nekterym to prineslo american dream, pak spousta dalsich zijicich v chudobe na american dream veri. To je pak tezky, aby takovy narod provedl sebereflexi. Ale cim bude hur, tim vic lidi se bude probouzet. Snad nebude pozde..

337990

12.08.2015 12:13

70 let od svržení atomových bomb na Hirošimu a Nagasaki

RE: Ale životy ušetřeny byly

Zvirak 37.?.?.?

Omlouvam se, blbe jsem si precetl prispevek nade mnou. 25 let po.... Ve me hrklo, a po valcjsem em prehledl..

337997

23.08.2015 14:30

Rukavice Františka Kriegla

RE: Věnováno odvratitelům sametové lži o 21 let

Zvirak 31.?.?.?

těch 100 lidí.. to mi nedá spát.. kruci proč jen v Praze (a okolí) ?
Nebude to tím, že Praha byla vždy "jiná" ?
(viz např. mediální hysterie při volbě prezidenta, atp.. )

Další nepřesný výraz je záludná.. Je třeba mít na mysli tehdejší reálie, nelze to hodnotit jen tak od stolu. Důvodem byla globální politika, šašci v Praze byli sovětům ukradení. A rozhodně nejeli tankama přes třetinu evropy, aby tady zavraždili 100 lidí v Praze.. To jen tak pro probuzení a trochu nadhledu

338515

14.09.2015 21:32

Migrantes ante portas

RE: Zajímavý dotaz.

Zvirak 89.?.?.?

Taky si myslím, že pan Hlavsa uvidí mešity až na západ od Chebska, ikdyž si v Praze jistí performeři budou mešitu ze srdce přát.

Pořád jsme Slované, na rozdíl od jiných národů nejsme tak dalece vykořeněni jako západnější sousedi, ikdyž se vícero tisíce let vyskytuje trvalý tlak na zotročení, vykořenění, vyhlazení. České kmeny vytrvaly do dnešních dnů. Zajímavý je i fakt, že přijetí křesťanství jsme dlouho odolávali, (např déle než němci). Spousta slovanských zvyků se nepodařilo vymýtit, tak je církev překryla svými zvyky.
Několik století po přijetí křesťanství byla proti Čechům vyhlášena křížová výprava..
Ikdyž se nám to ze všech stran, někdy více někdy méně podprahově snaží vnutit, slovanům není křesťanství vlastní.

Proč o církvi vlastně píšu? Protože v tom vidím vlastnosti našeho národa, který stále spí a pomalu se začíná probouzet. Až drsná realita vyvede z letargii většinu, bude to celkem mazec.

K těm vlastnostem bych dodal, že další charakteristickou českou vlastnost národa bych viděl schopnost přežít. Zlí jazykové budou tvrdit, že češi jsou zbabělci, podlézači atd. Já bych to zas viděl v souvislostech. Historie čechů je plná výbojů germánů. Nikdy jsme nebyli pokořeni nebo vyhnáni a vždy uhájili naše území. Pokud germáni nějaké území dobyli dlouho je neudrželi.
Problém je, že češi časem čelili větší a větší přesile. A když už nebyla možnost válku vyhrát, zvolil národ jiný způsob jak přežít. I po stovkách let cizázké lucemburské, jagellonské, habsburské nadvládě, byli češi pevní, věděli, kdy ohnout hřbet, ale národ zlomen nebyl. Je to strategie, kdy malý národ odolá mnohem většímu a nepřijde o svoji identitu.

Já bych o nás tolik nepochyboval jako někteří, co nás nazývají čecháčkama, atd..
Jak to už bývá, pravdu se dovíme až se bude lámat chleba, půjde do tuhého..

Navíc jak o těch dnešních připluvších a příchozích mohamedánech přemýšlím, napadá mne zajímavá otázka:
Jakáže to byla podmínka vyjetí blanických rytířů z Blaníku?

339438

15.09.2015 14:08

Migrantes ante portas

RE: Provolání národu

Zvirak 89.?.?.?

Tak teď opravdu nevím, zda je to sarkasmus nebo opravdová lidská hloupost..
V. Havel by se v první řadě měl stydět sám za sebe.

339487

15.09.2015 18:13

Nový trend v porno průmyslu: ponižování bílého muže

RE: žid - vynálezce pornografie

Zvirak 89.?.?.?

jen k té hře.

existuje ještě mnohem horší a dekadentnější hra. Jmenuje se Postal nebo Postal 2 (neplést s logickou hrou Portal).

Postal je hra kde máte hlavní úkol jít koupit mléko (tenhle úkol trvá až do konce hry). Ale cestou můžete (máte) umlátit babičku lopatou, a další horší a horší věci. Dekadentnost graduje. Jen jsem četl recenzi, ani jsem to nezkoušel hrát.. Nechutnost..

Když jsem slyšel v MHD jak se o téhle hře baví 13-leté děti, bylo mi špatně od žaludku. Náramně se jim to líbilo.

339509

27.09.2015 12:46

Victoria Nuland coby učitelka Evropy

RE: zlý človek

Zvirak 89.?.?.?

to je velice zajímavé, také si toho začínám všímat. Ale pozor, má to blízko k antitismu

339987

24.10.2015 23:12

Obama odmítá v Sýrii „spolupráci“ s Putinem

RE: Velice dobre a pravdive napsanej clanek

Zvirak 89.?.?.?

zajímalo by mne, jakou máte představu o Keltech a jejich území a jejich vztahu k polabským Slovanům. Pokud mne pamět neplete, Keltové se smísili s národem Árjů (modroocí blonďáci neplést s árijci !! ), který do střední Evropy putoval z východu (podobnost prasánskrtu z češtinou). Keltové o tom dle legend velmi dlouho dopředu věděli a vítali je jako své příbuzné (byli pokrevní příbuzní) měli i podobné zvyky, filosofii atd. Jejich splynutím vznikli Slované. to jen poznámka ke keltům a slovanům

a mohu rozšířit i o kmen chbanů, delší časový úsek byly české země až po Bayreuth, když se o tom s němci bavím, prskají a nevěří [smích]

341013

28.10.2015 07:47

Lež jako nový světový řád?

RE: Zamyšlení nad dalším výročím 28.října.

Zvirak 37.?.?.?

Velice trefne, pravdive a vazne. Jenze ja si nemuzu pomoct a porad se smeju, je to dokonalé... [smích]

341102

07.11.2015 19:52

Konspirační teorie? Ne, neznám...

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

Zvirak 89.?.?.?

pětipéčko, nejsi sám kdo má vysoké technické vzdělání. Už delší dobu si všímám tvých příspěvků. Občas s tebou souhlasím, ale co týká tvých názorů na "technično", jak tu někdo v jiné diskuzi velice trefně použil, velmi silně s tebou nesouhlasím. Naprosto nechápu, jak můžeš obhajovat a překrucovat technické záležistosti a aspekty 9/11. Dále Tesla je srbský fenomén, dle mého nepochopený dobou a ani tou naší..
Vtip je v tom, že nikdo nedokázal, že pravdu nemá. Dle mého jeho myšlenky mají obrovskou budoucnost. To, že to dnes nechápeme neznamená, že jsou to blbosti.
Velice zvláštní jsou i okolnosti jeho smrti jen tak na okraj.
(taková drzost, že nějaký slovan/slave by měl takové vynálezy o kterých se za mořem nikomu ani nezdálo, tím méně nýmandovi Edisonovi. Příčí se mi použít termín jeho přotějšek. To by byla urážka Tesly)

Přijdeš mi jako taková technická inkvizice dneška. Poslední dobou si toho začínám všímat víc a víc. Spoustu inteligentních a vzdělaných lidí se schovává za svůj titul a odmítá použít svůj vlastní rozum. Možná ze strachu, že by se jim zbořil svět z karet, nebo z ostudy, že by se ukázalo, že neměli pravdu (ach to ego).

Ještě bych zkusil napsat, jak říká Pjakin, se díváš na věc předem stanovenou matricí, takže vidíš zkreslenou realitu. Nehodící fakta ignoruješ..

Navíc to zatvrzelé zastávání akademicko-politických stanovisek a vědomé přehlížení jasných a zásadních faktů má analogii ve vztahu -- věda x víra.
Pětipéčko, tvé obhajující příspěvky (zvlášť 9/11) jsou daleko více vírou než vědou.

V tom je ostatně problém současných věd i technických (ovšem zvláště žvanivých věd). Všechny postuláty a axiomy by měly být podrobeny kritice.

341544

15.11.2015 21:23

A pak, že nemáme u nás pracanty

RE: Hasek je duvod proc Sobotka jedna jak posranej

Zvirak 89.?.?.?

já bych to řekl jinak, než:

nelze ukázat horšího !!

To, že ho někdo považuje za slušného je hrubá neznalost jeho činnosti !

341892

02.01.2016 14:45

Prezident Zeman svým projevem pomohl této zemi

RE: Prezident s ručením omezeným - škoda

Zvirak 89.?.?.?

Davide, mohl bys, prosím, specifikovat v čem je přesně socialismus nejnespravedlivější? Chápu-li to dobře, ty bys chtěl, aby tu byl kapitalismus v té nejryzejší a nejčistší podobě? Tj bohatí si žili silně nad poměry většiny, která je chudá. Pokud můžeme vůbec tvrdit tak máme zkušenosti jak se socialismem a dnešním kapitalismem.
Po tom co tyto dva režimy předvedly, můžu s čistým svědomím říct, že kapitalismus vytváří daleko větší podhoubí pro lidské hyeny a svině. Dokonce jsou pak tito oslavováni jako úspěšní a vzorem pro ostatní. To je to dle mého ten nejnespravedlivější systém.

Děkuji za odpověď

Vašek

343770

23.01.2016 18:31

Genderová analýza filmu Sněhurka a lovec

RE: Chyba hned na začátku

Zvirak 89.?.?.?

že umí autorka česky ovšem nic nemění na tom, že má naprosto vymytý mozek. Je to prostě blbka.

344817

28.02.2016 16:29

Vodíková budoucnost lidstva: věda, hospodářské a politické souvislosti

RE: Obnovování

Zvirak 89.?.?.?

že neznáš část cyklu, znamená to, že neexistuje? To je ale velmi hloupé..

je to podobný přístup jako má ppppp. Bohužel se vždycky chytne evidentního doočíbijícího nesmyslu a pak vytváří nejrozstodivnější konstrukty, aby obhájil těžkotonážní teorii na hliněných nohou. Jak říkal Pjakin. Říkat pravdu je snané..
Ale dokola lhát... (i sám sobě)

345972

29.02.2016 20:40

Vodíková budoucnost lidstva: věda, hospodářské a politické souvislosti

RE: Obnovování

Zvirak 89.?.?.?

Asi jsi mi neporozumněl, v mém příspěvku nebyla žádná invektiva, jen jsem uvedl, že tento způsob přemýšlení je hloupý. Proč? Protože považovat pouhé nedokázané dohady za postuláty je nedospělé, ne-li přímo hloupé. Na tom není nic osobního, je to fakt. Pokud bychom se na toto téma bavili, primárně bys musel dokázat, že je tento "postulát" pravdivý, čili bys musel najít fakta. Pak bychom mohli diskutovat dále. O tom jak vypadá země směrem do svého jádra jsou také jen teorie, které se hodněkrát se změnily a stejně to vypadá, že se ještě budou měnit. Čili tvrdit, že známe proces výroby/tvorby ropy je stejně domýšlivé jako tvrdit, že známe původ života na Zemi. Jsou to jen dohady. Které se v případě ropy navíc ukázaly být liché. Ve čtrnáctém století se "tehdejší vědecká špička" dušovala, že je země placka. A kde byla pravda? Tu znalo povícero starověkých civilizacích a my ji objevili tepre nedávno. V dnešní době si stále více všímám (v akademické obci ovšem nejvíce) řekněme vědecké nadutosti. Mnohokrát jsme se mohli přesvědčit, jak omylná je naše věda a jak je chybné spoléhat se na axiomy vědeckých kapacit. Např. geologie, egyptologie, antropologie, astronomie....

Abych to shrnul, stačí selský rozum a kritické myšlení.

345994

06.03.2016 23:05

Uvězněn v autě

RE: agenti Škodovky

Zvirak 89.?.?.?

šel jsem podobnou cestou, poohlížel jsem se po novém autě a byl jsem rozčarován, co dnešní trh s novými auty (ne)nabízí. Nakonec jsem našel srdcovku Saab 9-5 2.3 Turbo MY04, který jsem nechal předělat na LPG. Je to ještě poctivá konstrukce a z dob, kdy ještě auta odolávala moderním kurvítkům. Svezení naprosto komfortní a pohodlné, motor velice silný (184kW+) a přitom úsporný a ekologický. A má ještě čudlíky ve dveřích [smích]

346488

nemůžu si pomoci, ale jak tam nastoupila a začala mluvit, tak mi něco strašně připomněla. Takovej topornej zjev, působí takovým divným dojmem, mluví jak retard. Pak mi to došlo. K tomu jejimu sestřihu chyběl už jen knírek - muška pod nosem. Jak řekli kolegové nade mnou, začíná bejt jistě nepohodlná a oligarchové ji budou chtít hodit přes palubu. Ale kdože to potřebuje na ukrajine válku? Která by se následně přenesla jak do ruska tak do evropy? Myslím, že strýček Sam tuší velkou šanci a chce tuhle vygumovanou "svidomou" všehoschopnou pizdu postavit do čela a bojovat s ní do posledního ukrajince proti rusku.
Uvidíme, zda oligarchové pocítí pud sebezáchovy a odstaví jí dřív, než se dostane moci. Nejlepší by bylo udělat z ní debila, aby ji už nikdo nebral vážně.

349131

19.06.2016 13:43

Windows 10 si prostě nainstalovat musíte!

RE: Nástroj na odstraňování nežádoucích aktualizací

Zvirak 89.?.?.?

Jsem pouze pokročilý uživatel, ale prošel jsem si ručně ty vyjmenované aktualizace a odinstaloval, příjemný bonus byl ve zmizení dosti otravné hlášky o W10. Rád bych ale věděl, co jsem vlastně odinstaloval a mám pocit, že těch problémových věcí bude v aktualizacích určitě více (o samotných W7 natož W10 nemluvě). Kdybych neměl slabost si občas zahrát nějakou hru (WoT, Assassins creed, atd.) Už bych asi běhal na nějaké distribuci Linuxu, Ve WM Playeru jsem si vyzkoušel Ubuntu a velice mě to překvapilo (i v článku zmíněný Mint).
Vlastně ani nevím jak je to s kompatibilitou např. Inventoru apod.

349730

23.06.2016 20:02

NATO říká, že nyní má důvod pro útok na Rusko

RE: Situace je svým způsobem napjatá, ale především v ekonomice.

Zvirak 89.?.?.?

Censored, teď nevim jestli je to ironie, vtip, nebo jen nebetyčná hloupost (a nevědomost ?).

Lidský život:
Kdyby církvi šlo o lidský život netáhla by proti nám slovanům pěti křížovými výpravami + inkvizice.
A přikázání nezabiješ? Účel světí prostředky, že? Tady někdo káže vodu a pije víno. Apropos nežehnal náhodou papež hitlerovým zbraním?

Svoboda:
jedním slovem inkvizice. Navíc slovanům nebylo otroctní vlastní. Ona vlastně KC byla sama otrokářem.

Vzdělání:
V době husitské bylo běžné, že i prostí lidé uměli číst (na tu dobu dokonce i ženy).
K. H. Borovský to vyjádřil třeskutě a přesně:
Českých knížek hubitelé lítí - plesnivina, moli, jezuiti.
Jezuité můžou za dobu temna, to nemá se vzděláním nic společného, ba naopak. Např Tábor, založili gamnázium, kde se vyučovalo v latině. Čeština byla zakázána, ve výsledku velký úpadek, protože bylo vzdělání jen pro hrstku a ne pro všechny.
To je jako by nám tu dnes někdo násilně zavedl americké školství, stejně jako tehdy, by to významně zvedlo procento negramotnosti.

Censored, zmýlil jsi se hodně..

349883

25.07.2016 07:34

O strachu

RE: o hrdinstvi

Zvirak 95.?.?.?

Prave hrdinstvi spociva v tom nenechat se vycukat a zautocit v tu pravou chvili, a spravnymi [smích]


Tohle bych vypichnul jako vlastnost nas Cechu, kterou je mozno videt opakovane v nasi historii a ktera nam umoznila preziti do dnesnich dnu.

S tim Svejkem mi to taky uplne nehraje, prijde mi to posmesne az zesmesnujici a nepravdive, protoze: viz to co jsem napsal vyse.

Myslim, ze s horakovou a salzmannem jste se opravdu netrefil. Nicmene s tou zbabelosti bohuzel souhlasim.

Kde urcite a hodne nesouhlasim je soft power. To neni uplne pravda. Pokud chteji nekoho zlikvidovat, staci exekucni mafie a lidi, co zijou "z ruky do huby" jsou vyrizeni, ikdyby se jim povedlo se z toho vykroutit. A co se tyka prace, co jsem pracoval jako programator v nemecku, nebal jsem se a ptal jsem se jich,proc nic nedelaj, ze to je selbstmord. Casto jsem s nima o tom diskutoval a nekolika z nich jsem otevrel oci. Pak za mnou prislo vedeni a opatrne se mne vyptavali proc jsem to delal atd. (bali se odboru) a pak mi dali vypoved (a pekne odstupne) a naznacili ze mam mlcet a odejit.

Vladimire, nemam dar jako Ty, psat zaujmout i burcovat. Ale dovolil jsem si otevrit hubu (v tom samozrejme zadna odvaha neni) a byl jsem odplacen.
Ja se sice umim prat, ale to je naprosto zbytecne, protoze kdyz to bude potreba, bude uz pozde. Aneb jak rika Pjakin (DOTU) kdo bojuje na 6. priorite prohral na vech vyssich.

Abych to nejak zakoncil, ikdyz se nekolik generaci snazi j-elita lid debilizovat, odrodit atd. Stale verim, ze vlastenectvi a hrdost v genech a vychove jsou silnejsi. Nepodcenoval bych nas, Cechy.

350757

26.07.2016 19:47

O strachu

RE: o hrdinstvi

Zvirak 89.?.?.?

Kterou traumu z 68 máš na mysli? Ono první co havloidi po 89 udělali je, že obsadili školství a z 68 se stal jeden pilířů jejich vymývání mozků. Symbol okupace pouze ruskými komunisty. Lhostejno, že to byla symetrická reakce na soustředění sil NATO v Německu. Kamarád z pohraničí, tou dobou byvší celník, říkal, jak na sebe koukali s "naťákama" přes čáru. Nevím o jediném zastřeleném Čechovi vojákem sssr při obsazení. To, že po 68 se nacpali české bezpáteřní svině na vlivná místa je věc jiná. Pro ně toto byla pouze příležitost. Většina dnešní mladší generace si myslí, že v 68 přijeli jen zlí rusáci aby nás mohli okupovat a zpřísnili komunistický režim, prostě že přijeli jen kvůli nám čechům aby nás vraždili. To si nedělám prdel.

Zároveň jsem si všiml, že ta povýšenost vůči bratům slovákům se vyloženě pěstuje u té samé mladší generace (viz výše) a navíc i agrese. Je to očividné. Netuším kde se to bere..

Zároveň jsem si také všiml, že většina lidí, co začla po 89 podnikat a nezkrachovala, žije v naprosté iluzi. Jako by ani v nejmenším neviděli, co se tu přes 25 let děje. Při pouhém pokusu o diskuzi na daná témata jsem vždy označen za komunistu, jako by to bylo tabu o tom vůbec mluvit.

350882

26.07.2016 21:18

Válka s mloky

RE: skryté poselství Čapka

Zvirak 89.?.?.?

to je sice pravda, ale i těch 95% prostě bohužel ani v nejmenším prostě nepůjde integrovat. Už z principu.

Po válce si němci do země natahali Turky (museli), a integrace se ošklivě nepodařila. Ale s růžovými brýlemi si nalhávali, že je to úspěch.
Ted se děje to samé v daleko drsnějším měřítku a oni (teda ona) furt tvrdí:
Wir schafen das! To je na blití.

Jednak hned po válce měl záměr tam tahat muslimy a věděl proč, měl dlouhodobé plány. Teď to zintenzivnil. Bojim se, že Pjakin měl pravdu co se týká toho, že měl být touto dobou již v evropě islámký chalífát. (Z různých důvodů tento dlouhodobý proces musel být zakonzervován)

Muslimové jsou použiti (v drtivé většině nevědomky) jako zbraň. Jediné co umí je násilí. Na stvoření wahabistů měli vliv GB/USA a také jsem se už setkal s info, že saudi i částečně wahabisté jsou židi. Rozhodně bych se nedivil, těch souvistlostí je mnoho. Cui bono? ...

350890

30.07.2016 07:43

Slované

RE: Slovanství je mýtus

Zvirak 89.?.?.?

zbožné přání odrodilců a kolaborantů. Zde je přání otcem myšlenky.
máme málo společného ? co třeba jazyk, kultura, zvyky, mentalita i vzhled atd. ..

350974

30.07.2016 07:45

Slované

RE: Slovanství je mýtus

Zvirak 89.?.?.?

navíc mne trkly také ta roky, ve kterým byly ty knihy publikovány, to snad v kontextu té doby hovoří za vše. Zajímalo by mne, jestli autoři (zvlášť UK) nosili také bíle dlouhé podkolenky a štětku na klobouku.

350975

30.07.2016 08:22

Slované

RE: Slovanství je mýtus

Zvirak 89.?.?.?

Rakušákům jsme si podobní pouze v tom rámci, že jsme spolu MUSELI sdílet jeden stát. Máme snad podobnější jazyk a mentalitu s rakušáky nebo s jiným slovanským státem? Mentalita němců i rakušáků (ikdyž jsou nám společným soužitím TROCHU bližší než němci) je diametrálně odlišná od nás. Probudte se.

350978

31.07.2016 10:05

Slované

RE: To je zase jednou lhotákovina

Zvirak 89.?.?.?

babo Blažková, tradiční vůdčí role vychází z kmenového uspořádání, kde v čele seděl staršina. Ženu nikdo nezadupal do země ani nenazval podřadnou. Ten problém právě opačný, zvláště u tebe. Často hystericky reaguješ na toto téma, vždy když se objeví v diskuzi. Asi si něco kompenzuješ, když ti to tak nedá spát.

Máš pravdu, že u Slovanů byla ženská a mužská božstva. a že mužskou nadřazenost dotáhla monoteistická naboženství.

Pro Tebe by však ta tvoje rovnoprávnost znamenala, že bys nožičkama do země zadupala podřadnou bytost jménem muž. To je ovšem stejná hloupost.

Ta rovnoprávnost bývá zpravidla tak, že muž bývá vůdčí osobností v práci / politice. A žena pak šéfuje tomuto muži v domácnosti. Je to nejčastější model a dle mého soudu pravděpodobně nejspravedlnější.

351011

01.10.2016 13:05

AMO v akci

Podívejte se na jejich členy

Zvirak 77.?.?.?

Při pohledu na jejich členy musím říct, že 95% členů jsou od pohledu blbci nebo mají vygumováno. Celkem se dá říct, že zde platí, že oči jsou oknem do duše.
Troufám si říct, že drtivá většina z nich jsou absolventy filosofie, humanistiky, antropologie, mediální analytiky, genderových studiií a dalších uměle vytvořených nesmyslů. V inženýringových firmách zoufale chybí technicky vzdělaní lidé. Zato je tu spousta ekonomů, pedagogů i těchto filosofůů. Chce se mi zvracet..

352304

06.11.2016 19:36

Hillary Clinton, FBI a skutečné listopadové překvapení

RE: že by zasiahol Globálny prediktor ?

Zvirak 89.?.?.?

Jen bych to trochu doplnil, GP by Mordor chtěl, až PO TOM, co opustí zem na materiálních nebiologickém nosiči. Do té doby potřebuje, aby na zemi byl klid, proto ted má podobné cíle jako Rusko, tj. klid a mír + pokud možno klidnou a mírovou přeměnu rozežrané společnosti, která nadměrně spotřebovává zdroje planety.

353150

17.11.2016 08:12

Odsun Němců po druhé světové válce

co školy?

Zvirak 89.?.?.?

Velice by mne zajímalo, jak se toto vyučuje ve školách. Jak je možné, že hlavně Brňáci se chtějí omlouvat němcům a vracet jim možné i nemožné. Proč si tam brňáci neudělají pořádek.
Ale jestli se někdo pohybuje ve školství, dejte vědět, jak se to podává ve školách. A jestli vlastně vůbec.

353410

24.02.2017 21:30

Obludná mystifikace dějin: Mongolské impérium a tatarské jho na Rusi

RE: skutečně

Zvirak 89.?.?.?

Nedivím se, že takových ignorantov Pjakin a Zaznobin irituje [smích]
Jen houšť !!
Holt někdo nesnese pohled pravdě do tváře neřkuli otevřít oči.
Jen bych poprosil pana Lhotáka o odzdrojování (knihy), velmi rád bych si o těchto událostech a minulosti početl mnohem více.
Takové literatury je totiž jako šafránu.

356012

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Konzervativci v Británii zvítězili. Drtivě. Brexit bude!13.12.19 10:53 Británie 5

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 1

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 3

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 3

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
30,52 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,27 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,98 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 803,92 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
162 312,08 Kč

Poslední aktualizace: 15.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 49 544 766