Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jarmila

Nalezeno 4198 příspěveků, 799 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

16.06.2009 19:56

Plat 300 milionů ročně

RE: mimo nazor

Jarmila 83.?.?.?

Tak tohle je kvalitní názor. Akorát si myslím, že byste tu trávu hulit nemusel.Na druhou stranu, já zase piji víno. Takže těžko říct, co je lepší nebo horší. [oči v sloup]

193427

16.06.2009 21:03

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

To máte pravdu, musíte se ještě sakra hodně učit, abyste pochopil svět. Svět je řízen nelidským dobytkem, který je spolu spolčen už od starověku.

193431

17.06.2009 06:53

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Jasně, jak se říká: Unda proti vodě, utáhne tři lodě. [smích] Ale tohle není o podceňování se. V partnerských vztazích existují určité zákonitosti, které závisí i na finanční situaci páru. Vůdčí je ten z partnerů, který víc vydělá. Vzpomeňte si na ten slavný slogan v tom kterémsi českém filmu: Neživíš, tak nepřepínej!

193463

17.06.2009 07:05

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Pochopitelně se mýlíte. Ale jenom jste podlehl mainstreamové propagandě, kde manipulátor davů Weiss a jemu podobní evolucionisté prostřednictvím mainstreamu již 20 let lidem vtloukají do hlav, že ženy jdou ve vztahu jenom po prachách. Tak tomu ale rozhodně není. Ženy chtějí především LÁSKU a věrného životního partnera. K čemu je dobrý bohatý partner, když s ním život není hezký? Ale některé ženy se přesto rozhodnou žít s velkým boháčem i za cenu toho, že on si dělá co chce. To jsou týpky, které jsou skutečně zištné (tzv. zlatokopky), jsou prostě zkorumpované dobrým bydlem a na lásku a hezký partnerský vztah rezignovaly.

193465

17.06.2009 15:19

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Fakt jste mě dneska pobavil: [chechtot] [chechtot] [chechtot]

193501

17.06.2009 15:32

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Tak Vám to vysvětlím trošku jinak, když pořád jaksi nechcete pochopit. Vy byste dal přednost starší, škaredé, ale velmi bohaté ženě před krásnou dvacitkou? Vy byste si za manželku vzal tu bohatou šeredu kvůli majetku? A tu mladou byste odkopl? Že nevzal? Pak vězte, že mladé dívky uvažují úplně stejně jako Vy. Taky by si prachatého pupkatého plešouna za manžela nevzaly. Že existuje asi 10 procent vyčůraných ženských typu herečky Brožové, to ještě neznamená, že budete generalizovat a vztahovat to na těch 90 procent normálních dívek. A přesně tohle evolucionisti typu Weisse dělají: vsugerovali mužům, že v podstatě všechny ženy jsou od přírody zištné a jdou, jak on říká, po zdrojích. A já Vám říkám, že to není ABSOLUTNĚ pravda. Jestliže ONI mají mezi sebou takovéhle móresy a jdou i v partnerských vztazích především po prachách, tak my, normální lidé, tzv. gojové (pro ně zvířata) takoví nejsme.

193502

17.06.2009 15:40

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Já jsem ve svých názorech naprosto konzistentní, akorát Vy nic nechápete.[smích] Samozřejmě, že kdo víc vydělá, ten bývá vůdčí ve vztahu. A právě z toho důvodu bych boháče nikdy nechtěla, protože mám ráda svobodu a rovnoprávný vztah. Takhle podobně to cítí i spousta dnešních mladých lidí. Muži nestojí o to dělat někomu vola a živitele, a ženy nestojí o to být někým živené.

Ale zdá se mi, že jsme trochu OT, tak toho radši necháme.

193503

17.06.2009 15:55

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Mě ty články až zas tak šílené nepřipadají. V každém případě ale jakmile vidím v mainstreamu příliš masivní reklamu na něco, co nemá žádné opodstatnění, tak vždycky zbystřím. Zatímco normální lidé musí za reklamu vydat obrovské částky, aby mohli něco inzerovat, tak někteří prazvláštní prominenti to mají kupodivu zadarmo a dlouhodobě ve formě různých oslavných článků. A tak se můžeme ptát: co bylo dřív- slepice nebo vejce? Bylo napřed masivní vymývání mozků reklamou- a pak se teprve zrodila spisovatelská hvězda Rowlingová? Nebo je ta Rowlingová tak super, že sama od sebe bez mainstreamu celosvětově prorazila, a teprve až potom si jí tedy mainstream milostivě všiml? Já dávám přednost první verzi.

Vidím to všude kolem sebe: někteří lidé mohou být nadaní jako bohové, ale nic jim to není platné- mainstream si jich ani nevšimne. Ale jiní jsou podprůměrní, ale mainstream o nich nepřetržitě referuje, nepřetržitě je propaguje. Čili někteří vyvolení lidé mají v mainstreamu jasnou tlačenku.

193504

17.06.2009 18:28

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Tak nejprve Vás musím pochválit, jak jste to hezky nandal těm dvěma osmdesátipětkám.[smích] Ale jinak, bohužel, se v ničem dalším neshodneme. Nezlobte se na mě, ale Vy jste vážně strašlivým způsobem podlehl maistreamové propagandě. Zdá se, že skutečně věříte té neuvěřitelné lži, že většina žen jde po majetku muže. Možná si tímto velmi ošklivým míněním o ženách komplikujete nechtěně i svůj osobní život, aniž byste měl o tom tušení. Nahodil jste příliš témat najednou, velmi ráda bych o tom začala hned s chutí rozkládat[smích], ale bohužel, článek je o něčem jiném. Nechme si to pane Novákneu na jindy, až tu bude zase článek podobný tomu mému o té lásce, kterou někteří mainstreamoví manipulátoři nazývají chorobou.[smích]

193518

17.06.2009 18:51

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Já jsem se zařekla pane hestroy, že už nikdy na nikoho vztekle nevyjedu, ale budu tyto lidi brát vždy s humorem. [smích] Jinak Vaše názory se mi líbí a mám Vás ráda.[smích]

193521

18.06.2009 07:22

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Tak jsme si prý zahrdličkovali, jak tvrdí závistivá osmdesátipětka.[smích] Bohužel, musím přiznat, že již zdaleka nejsem radikální odpůrce Systému. Jak stárnu, tak si čím dál víc říkám- ať bojují mladí za lepší svět, je to jejich život. Já už jsem se v životě snažila dost a teď už budu jenom pozorovat, co a jak.

Svým způsobem tohle je úžasná přelomová doba, kdy jsme svědky neuvěřitelného technického rozvoje. Když si uvědomím, že celé mé dětství bylo ještě bez televize- a dnes náhle existuje tolik technických zázraků včetně internetu. Na druhou stranu, jak správně píšete, žijeme v obrovské lži a iluzi, kde ve skutečnosti je všechno jinak- tak jako v tom filmu Matrix. Generaci, která žila mezi dvěma světovými válkami se říkalo Ztracená generace. A já si říkám: Nejsme my náhodou taky taková ztracená generace, která jen čeká až se všechno zhroutí a skončíme v pekle třetí světové války, kterou nám uspořádají ti co stále hořekují nad holocaustem?

Ale ať je to jak je to, když nemůžeme změnit svět, snažme se alespoň my sami žít v pravdě a podle svých vlastních morálních norem. Jak říkává jansmith, všichni začněme především u sebe, a pak nebudou mít šanci placení manipulátoři s námi mávat.

193551

18.06.2009 07:22

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

[vyplazený jazyk]

193552

18.06.2009 07:36

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Bylo by dobré, kdybyste ten článek na Zvědavce napsal přímo Vy.[smích] Mohl by být úplně kraťoučký- třeba ve stylu toho Vašeho včerejšího příspěvku, co jste mi zde napsal, co si myslíte o ženách. Já si myslím, že vztahy mezi muži a ženami jsou dnes tak málo prodiskutované, že spousta lidí by si v diskusi na tohle téma mohla všechno lépe ujasnit.

193554

18.06.2009 07:44

Plat 300 milionů ročně

RE: Za vším hledej bankéře

Jarmila 83.?.?.?

Ne, to jsem já nebyla, nevím o jakou knihu se jedná.

193555

19.06.2009 07:12

Jak vlčí máky prohrály s odborem ochrany životního prostředí a starostkou městečka C.

RE: Ach, editore, z celého srdce děkuji

Jarmila 83.?.?.?

Pane Kramáři, my jsme jako pionýři zpívali tu píseň trošilinku jinak:

nikoliv píseň letí
ale letí píseň

Ale to je nepodstatný detail, jenom jsem se chtěla zeptat, jestli jste taky z vlčího máku vyráběli jako děti makové panenky (ale možná to byly makové cikánky[smích]). To jsme vohnuli ty hebké rudé okvětní lístky dolů, vzali kousek trávy a pevně tím kouskem trávy to převázali. Pak jsme vzali druhý tuhý stvol trávy, přiměřeně zaštípli a zasunuli do svázaných okvětních lístků tak, že ta tráva vytvořila dvě ručičky. A panenka (cikánka) byla na světě. Měla tmavězelenou hlavičku, ozdobenou černými vlásky a rudé šaty přepásané zeleným páskem. Byla to vlastně taková miniloutka, protože místo noh byla na špejli (stonek máku).

193650

19.06.2009 10:04

Plat 300 milionů ročně

RE: Tito lidé – všimněte si – neprodukují žádné hodnoty.

Jarmila 83.?.?.?

No jistě, vždyť je to všechno tak velmi prosté. Když se mi nelíbí, že ČEZ si zvyšuje své pohádkové zisky tím způsobem, že mi zase zvýšil elektřinu o 400 Kč, tak bych tu jejich předraženou elektřinu měla odhlásit a začít si vyrábět svou vlastní. Anebo žít při svíčkách. To samé udělat i s plynem. Odhlásit ho, koupit si kamna na dřevo a vařit na nich.

193664

19.06.2009 10:09

Jak vlčí máky prohrály s odborem ochrany životního prostředí a starostkou městečka C.

RE: Ach, editore, z celého srdce děkuji

Jarmila 83.?.?.?

Vidím, že jste byli pěkně vypečení pionýři.[smích]

193665

19.06.2009 15:55

Převrat v Íránu? Nevíme

RE: Pár připomínek:

Jarmila 83.?.?.?

Vy nějak pořád jaksi nechápete pane Pergille, že většinová společnost na celém světě je úplně všude stejná. To znamená, že se lidé chtějí mít dobře, žít v míru a vychovávat v pohodě své děti. Kdo dělá peklo na Zemi jsou bohaté světové „elity“, jinak řečeno psychopati, kteří si z vyvražďování řadových občanů udělali takovou legrační sportovní disciplínu. Je to proto, že se na tom ohromně vydělává. My řadoví občané jsme pro tyto elity pouze jen takový hmyz- chápete to?

Bez velkých peněz by si tito parazitičtí psychopati ani neškrtli. A oni to dělají následovně: nejprve velké peníze investují do válek a revolucí, ale pak se jim ty investované peníze minimálně desetkrát vrátí zpět. A to se jim vyplatí- co myslíte? Si pořád velmi naivně myslíte, že se Hitler dostal k moci jen tak zničehožnic jenom kvůli svým krásným řečem? Nikoliv. Byl financován horem dolem těmi nejbohatšími zbrojaři.

Co se týče šáha, tak tam je to velmi zajímavé. Ono totiž se západním parazitickým sviním, co nám vládnou, v některých zemích nedaří najít pořádné zrádce podle svých představ. Proto tolik třeba narazili v Srbsku- že ať hledali, tak nemohli najít. Šáh byl jejich, prozápadní, ale nelíbilo se jim, že je za jeho vlády až taková svoboda. Proto tam radši sami vrátili tvrdou náboženskou totalitu, aby byl iránský lid pěkně tvrdě pod kontrolou- to jim z nějakého důvodu vyhovovalo víc. To samé třeba nedávno udělali i v Pákistánu, když nechali sundat svého poslušného nohsleda Mušarafa.

Takže Ahmedinežád je možná jejich, ale stále se jim ještě možná v něčem nezdál jako to pravé vořechové.

193689

20.06.2009 08:48

Převrat v Íránu? Nevíme

RE: Pár připomínek:

Jarmila 83.?.?.?

Děláte velkou chybu, že náboženskou víru přirovnáváte ke komunismu. Muslimové se v cizí zemi nevzdávají své islámské víry, tak jako se jí nevzdávají ani katolíci či talmudisti. Pořád šíleným způsobem strašíte muslimama, jako by to byli nějací krvežízniví netvorové, ale za 20 let od revoluce já v Praze pozoruji něco jiného. Nevidím zde žádné roztahující se agresivní muslimy, zato zde vidím, jakou šílenou moc mají talmudisti. Ovládají i veškerý tisk. I můj muž tuhle řekl: Já proti holocaustu vůbec nic nemám, ale už to snad stačilo, už ho mám až nad hlavu. Se posrali, kdo to má furt číst, furt jen o holocaustu? Chcete to snad popřít, že tomu tak není?

193718

20.06.2009 09:02

Plat 300 milionů ročně

RE: Tito lidé – všimněte si – neprodukují žádné hodnoty.

Jarmila 83.?.?.?

S Vámi se vážně nedá rozumně bavit. Jste hrozný demagog.

Představte si scénu, že je člověk od narození v železných okovech přikován v zamřížovaném vězení. A k němu chodí dozorce, hodí mu tam vždycky misku se žrádlem a posmívá se mu: kdybys byl chytrý tak jako já, tak by ses mohl zařídit v životě daleko lépe. Přitom ten vězeň i ten dozorce se už do takových poměrů narodili. Dozorce se narodil kastě dozorců a vězeň se narodil vězňům. A běží to tak už tisíce let.

Ale Vy nám tady stále tvrdíte, že ten vězeň je hloupý, že se neumí vymanit ze svých okovů a ten dozorce je chytrý, protože se uměl narodit.

193719

Tak to je fakt, že odplivnout si tady nemůžete. Zato se můžete rovnou vyzvracet.

193866

23.06.2009 16:47

Dôkaz o izraelskom úsilí destabilizovať Irán

RE: izrael

Jarmila 83.?.?.?

A kdo si vydržuje ten teokratický režim? To mě moc zajímá. Tak jako mě zajímá, kdo si vydržuje teokratický režim v Egyptě či Pákistánu.

193872

25.06.2009 18:38

Osmnáct kritických postřehů z USA

RE: V USA jsem nebyl,

Jarmila 83.?.?.?

Kdo zde píše zbytečně hrozné cancy jste Vy a nikdo jiný. Jsem přesvědčena, že jste za ty nehorázné kecy někým placený, Vy všehoschopný nelítostný demagogu. Ohánět se přírodou, to by Vám šlo.

193998

25.06.2009 18:53

Osmnáct kritických postřehů z USA

RE: Anglictina

Jarmila 83.?.?.?

On spíš ten problém bude v tom, že v Americe i v Anglii je prokazatelně nejvíce tlustých lidí. To mají z těch MC donaldů, ne proto, že mluví anglicky.

194001

29.06.2009 07:27

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

Pořád mi ta situace kolem holocaustu z historického hlediska není vůbec jasná. Za socialismu (to je až do revoluce r.1989) žádný holocaust neexistoval- to slovo bylo v socialismu neznámé. Každý se může přesvědčit nahlédnutím do všech existujících socialistických slovníků, že tam to slovo skutečně vůbec není. Existovala pouze genocida a neurčený počet obětí. Ani ve škole, na základní i na střední, jsme se neučili počet obětí, protože zkrátka nebyl tehdy znám. A teď se ptám: jak to mohli až za 50 let po válce tak dobře v celé Evropě spočítat? A proč tak dobře přesně nespočítali, kolik ve válce umřelo násilnou smrtí třeba Čechů? To by mě jako Češku zajímalo mnohem víc, a přesto nemám šanci se tak přesnou informaci dozvědět. Proč ne?

A ještě jedna věc mi není jasná. Zda mohou Češi soudit kanadského občana?

194223

29.06.2009 20:45

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

Tak teď teprve díky.[smích]

Znovu tedy zopakuji, že máte mou plnou podporu, neboť to bylo taky smazáno.

194376

30.06.2009 07:06

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

No vidíte, že to jde chovat se slušně. Doufám, že se takto ukáznite i v budoucnu a nebudete tady dělat pořád zbytečné dusno.

Jinak se pochopitelně mýlíte, já nikdy nelžu. Již to tady bylo v minulosti hodně prodiskutované všemi směry, že skutečně za celou dobu socialismu se v ŽÁDNÉM socialistickém slovníku slovo holocaust nevyskytuje. Jestli někde v nějakém slovníku ten termín najdete, dejte mi vědět. Já mám doma 4 staré komunistické slovníky včetně Malé československé encyklopedie (která je ve skutečnosti vemi výpravná, protože se skládá ze 6 tučných velkých knih) a nikde tam ten termín není. Poprvé se to slovo objevilo až v Akademickém slovníku cizích slov, vydaném roku 2000. U holocaustu je tam napsáno přesně toto: (v letech 1933-1945) vyhlazování Židů, příslušníků jiných národů n.národností nacisty; úplná zkáza, zničení vůbec.U termínu genocida tam píšou toto: vyhlazování, vyhlazení (úplné n.částečné) národních, etnických, rasových n.náboženských skupin obyvatelstva.

Je možné, že Vy jste to slovo v socialismu později, někdy v 80 letech, už někde slyšel. Ale ve slovnících to slovo zaručeně nebylo- a to je směrodatné. A jak sám píšete, že genocida a holocaust jsou podobná slova. A právě z toho důvodu budu používat i v případě židů slovo genocída, protože není třeba, aby měli pro svůj případ nějaké extra výrazy, když zde existují národy, které prožily daleko horší vyhlazování než oni. Třeba 60 milionů vyhlazených Slovanů v Rusku, nebo 20 milionů Číňanů v Číně, atd., atd.

194452

30.06.2009 07:55

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

To, že se nějaké klíčové slovo 40 let nevyskytuje ve slovnících, to je velmi důležité- a né že ne. Dovedete si představit, že by se v komunistických slovních vůbec nevyskytovala třeba slova fašismus, nacismus či komunismus?[smích]

194458

30.06.2009 14:18

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

>Malá československá encyklopedie není jen tak "nějaký
>slovník", ale velmi precizně a podrobně zpracovaná
>encyklopedie.

Přesně tak. Ta Malá československá encyklopedie je velice cenný dokument, protože vypovídá o tehdejší komunistické době prakticky všechno. Zrovna nedávno o sestavování té encyklopedie psala v mainstreamu jedna editorka, jak tam sebemenší napsaný detail procházel několikastupňovou kontrolou a složitým schvalovacím procesem. Absolutně nic nebylo ponecháno náhodě, takže když jim zrovna tehdy utekl zpěvák Matuška na Floridu, tak museli kvůli němu předělávat 16 stran. Místo toho tam dali dva sovětské soudruhy a encyklopedie byla zachráněna.

Teď se to zdá až neskutečné, že v socialismu se smělo horem dolem nadávat na Ameriku. Co smělo- přímo muselo! Novináři to měli patrně jako stranický úkol, že museli povinně popisovat, jak hrozný je život v Americe. To samé Izrael. Na Izrael se v masmédiích stále jen nadávalo, jaký je to velký agresor a jak strašně utlačuje palestinský lid. Jestli pan 85 nevěří, ať si přečte třeba knihu od Borovičky: Mafie. Popisuje v ní velmi podrobně, jak nejen italská, ale i izraelská mafie řádila v Americe. Měla patrně prsty i ve vraždě JFK, vždyť Ruby, který zastřelil Oswalda se jmenoval ve skutečnosti Rubistein.

Tak takhle to bylo v socialismu. Nadávalo se na Ameriku a Izrael, na nějakou genocidu židů si nikdo, jak byl rok dlouhý, ani nevzpomněl. Takže člověk nic neslyšel ani o holocaustu, ani o genocidě. Zato teď to máme přesně naopak. Jak při té polce, když Pepíček zavolá: A teď Mařenko zase doprava! Dříve povinně rádi SSSR, teď povinně rádi Ameriku a Izrael. Dříve Izrael zločinci- ale teď tu máme dnes a denně: holocaust, holocaust, holoucast a zase holoucast.

194502

30.06.2009 14:50

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: Trestní stíhání bude odloženo, nebo jej zastaví soud...

Jarmila 83.?.?.?

A já bych ještě k tomu dodala, že zrůdná myšlenka sama o sobě svět nikdy neovládne. On tu zrůdnou myšlenku vždycky musí někdo hodně finančně podpořit. Musí do ní hodně napřed investovat, aby pak mohl sklízet desetkrát větší úrodu, desetkrát větší zisky. Tak jako v případě Hitlera- bankéři do něj hodně investovali, aby pak z války získali neskutečné zisky. Takže ne zrůdné myšlenky, ale prachy v rukou zločinců vytvářejí peklo na zemi.

194504

30.06.2009 15:01

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: Článok

Jarmila 83.?.?.?

Jestli máte na Slovensku Raiffeisen banku, tak z téhle banky se to velmi pohodlně posílá v hotovosti. Nemusíte nic vyplňovat, stačí říct pokladníkovi jméno pana Stwory a jeho účet číslo: 500 114 0171/5500. Konstatní symobl je: 0558
Do variabilního symbolu jim řekněte, ať napíšou mt-svk, a tak bude pan Stwora vědět, od koho ty peníze dostal.

194506

30.06.2009 15:16

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

Hezky jste to celé shrnul. Mě by tedy zajímalo, jestli popírání genocidy je trestné u VŠECH genocíd, které kdy v historii proběhly? Nebo to platí jen u židovské genocidy a nikoho jiného? A můžeme nazývat třeba bezuzdné vraždění Palestinců holocaustem? Vždyť podle Akademického slovníku cizích slov, jak jsem tu zveřejnila, je genocida vysvětlena jako úplně totéž co holocaust. Takže kdyby novináři MFD zase někdy zlehčovali genocidu, popřípadě holocaust Palestinců, tak by za to měli být trestní, ne?

194509

01.07.2009 09:16

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

Ano, správně MéďoBéďo, je to tak, spletla jsem si Wiesenthala s Weiselem. Teď už si to snad budu pamatovat.

Mám dojem, že jim samotným se přestal termín holocaust líbit, protože jak píšete, to starořecké vyjádření nemá moc logiku, takže šoa jim patrně připadá jako výhodnější termín. Odhaduji do budoucna, že nejprve budou v mainstreamu používat oba termíny současně,dokud se ten termín šoa všeobecně nevžije, a posléze pak budou už pořád jen používat termín šoa. To proto, aby se výrazně odlišili od jiných (obyčejných) genocid,a měli ten svůj extra biblický výraz.

194600

01.07.2009 09:19

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: je to paradox

Jarmila 83.?.?.?

Aha, tak už je mi to definitivně jasné.[smích]

Komunisti měli svůj paragraf o pobuřování a tihle zase mají tohle. Je to tak, spadli jsme z deště pod okap.

194601

01.07.2009 09:28

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: Dokončení

Jarmila 83.?.?.?

Moc hezky napsáno pane Vandale. Ten jejich Talmud je patrně příčinou všeho zla. Ale kolem toho Talmudu nemám ještě úplně jasno. Se mi zdá, že podle něho nežijí několik tisíc let, ale že byl Talmud vytvořen někdy v pátém století po Kristu. Takže se jím řídí asi 1500 let. Celé generace, snad těch 1500 let, si tajně, ústní formou, předávali instrukce, jak mají účinně vysávat gojimy a ničit je.

194602

01.07.2009 09:43

Trestní stíhání vydavatele Zvědavce zahájeno

RE: Trestní stíhání bude odloženo, nebo jej zastaví soud...

Jarmila 83.?.?.?

Takže v tom se Martine shodneme, že žádná akce se nedá uskutečnit bez finančních investic. Kdysi jste tu napsal krásný článek o tom, jak si o Vánocích podali ruce vojáci z nepřátelských zákopů- že udělali ve válčení dojemnou mírovou vánoční přestávku. V tom je ten zakopaný pes, že normální lidé na obou stranách válčit nechtějí, ale jsou jak ten dobytek do těch válek násilně nahnáni. Odmítneš jít vojáčku do války? Tak tedy budeš zastřelen za odmítnutí rozkazu. Pyramida moci je za těch mnoho staletí tak dokonale propracovaná, že z ní není úniku. Podřízený musí poslouchat nadřízeného až do toho nejvyššího oka v pyramidě.

V TV teď dávají pořád různé bitvy, co se děly ve válce. Když jsem se tak dívala na ty fotky těch mladých, dvacetiletých rozesmátých kluků, co si mysleli, že bojují za svou vlast, tak mi bylo z toho smutno. Ve skutečnosti šlo o to, aby bylo rozmláceno co nejvíc letadel. Čím víc zničených lodí a letadel, tím víc se bankéřům plnily žoky dolarama. Některé země pak splácely válečné dluhy i třeba 50 let po válce.

194604

03.07.2009 13:10

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Jarmila 83.?.?.?

[mrknutí jedním okem] [smích] [chechtot]

194820

03.07.2009 13:16

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Jarmila 83.?.?.?

Mám takový pocit, že pro Vás je looser každý normální člověk, který nepatří mezi tzv. "vyvolené", to znamená mezi parazity a zloděje.

194821

03.07.2009 13:22

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Jarmila 83.?.?.?

Pane Andreejko, měl byste si konečně uvědomit, že Zemi vládnou na základě instrukcí v talmudu organizovaní zločinci již nejméně 1500 let.Tito psychpatičtí zločinci mají ve své moci úplně všechno, takže je proti nim 6,5 miliard prostých obyvatel této planety naprosto bezmocných.

194823

03.07.2009 13:32

Něco pro příznivce multikulti

RE: poradte

Jarmila 83.?.?.?

Mohl byste upřesnit v kterém bohu je ta pravá největší jistota? Vládci této planety sázejí víc než na boha na moc peněz- a zatím se jim to sakra daří. Prostě pro tyto lidi jsou peníze a mamon bohem, kterému se klanějí.

Teď mě napadlo- je zajímavé, že slovo Izrael znamená v překladu: ten, který zápasil s bohem. Jsou vůbec věřící ti Izraelci, když vlastně furt zápasí s bohem? Asi na něho moc nevěří, když s tím bohem zápasí. Co Vy na to?

194824

07.07.2009 07:05

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

Ruský a americký lid jsou mimo rozhodování o své zemi

Jarmila 83.?.?.?

Zastávám úplně stejný názor jako cyp, který napsal:

Rusko i USA vydělává nejvíce na zbraních. Kdyby neměli Rusové USA a USA Rusy, výrobci zbraní by neměli takové kšefty. Je to všechno divadlo, podle mě. Možná se pletu, ale myslím si, že to tak je.

A jenom bych doplnila, že není dobré, když se píše, že Amerika udělala to, a Rusko tamto. Stamiliony občanů Ruska i Ameriky nemá nic společného s americkou i ruskou oligarchií, protože ta se lidu na nic neptá, dělají si co chtějí. Je to mainstreamový newspeak, když se píše způsobem, jako by občané velmocí souhlasili s tím, co si jejich vládnoucí potentáti mezi sebou potají domluví. Je to totéž, jako když se ještě nedávno psalo, že Česko souhlasí na svém území s radarem. Jak známo, 70 procent občanů s radarem nesouhlasilo, pouze pár zkorumpovaných politiků a mainstreamových novinářů. Takže žádné Česko, jen pár zrádců! A žádné Rusko, či Amerika, jen pár domluvených oligarchů.

195033

08.07.2009 07:02

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

RE: Ruský a americký lid jsou mimo rozhodování o své zemi

Jarmila 83.?.?.?

Přesně tak to je jansmithi, jak píšete. Je důležité vyjadřovat se přesně, nikoliv podvodným slovníkem mainstreamu, protože cíle vládců jsou jiné, než cíle ovládaných. A taky je obrovský rozdíl v počtu: vládců je asi tak 1 procento, ovládaných 99 procent. Je určitě rozdíl, když se v dějepise děti učí, že Amerika svrhla atomovku na Hirošimu. Než kdyby se učili skutečnou pravdu: že prezident Truman a pár zbrojařů kolem něho se rozhodli vyzkoušet si atomovku na bezbranném civilním obyvatelstvu.

195120

08.07.2009 07:07

Obama přišel nasadit Rusku smyčku

RE: Rus

Jarmila 83.?.?.?

Bingo! Konečně vynikající příspěvek od Vás. Světová oligarchie (zednáři a Ilumináti) má dlouhodobé cíle, nikam nespěchá, a podle mě jsou Putin i Medveděv stejně poslušné figurky jako Obama.

195121

10.07.2009 07:29

Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

Ano, tuhle větu napsal pan Kučera velmi výstižně: Není spíše náhodou tímto upřednostňováním židovských obětí znevažováno utrpení všech ostatních obětí 2.světové války, kterých bylo mnohonásobně více než bylo židů?

Já si rovněž myslím, že upřednostňování pouze židovských obětí je velké znevažování všech ostatních obětí. Tím nám dává mainstream najevo, jako by ty oběti v minulosti ani nebyly. Vymazává je z paměti národa. Všichni cítíme ten obrovský nepoměr, jak všechna masmédia se zabývají dnes a denně pouze genocidou židů a všechny ostatní holocausty nechávají bez povšimnutí. Dodnes například ani nevíme, kolik bylo celkem vyhubeno v Evropě Romů. Kdo by se s tím taky počítal, že?

Ten jejich holocaust už nám všem leze i ušima, všichni do jednoho už toho máme až nad hlavu, je to zkrátka příšerné. Člověk otevře noviny: holocaust. Pustí si rádio: holocaust. Otevře televizi: holoucaust. Skloňuje se to všude ve všech pádech: holocaust, bez holocaustu, k holocaustu, o holocaustu s holocaustem. A když jsem si přečetla článek o ukončení předsednictví ČR v EU, kde opět vzývali holocaust, tak jsem si uvědomila, že jim jde vlastně jen o získání miliardových majetků- pro začátek se vrhli na lukrativní budovy, kde sídlí ruské velvyslanectví.

Ten sochař Černý je také skandální. On nejen že ten památník natřel na růžovo, ale později ten památný tank ještě rozmlátili. A pak byl ještě tak sprostý a drzý, že kus toho rozmláceného růžového tanku zpátky vrátil na Kinského náměstí. Tam se povaloval vedle fontány na trávníku až do nedávné doby. Když mu poručili, aby to torzo na vlastní náklady odstranil, tak měl v mainstreamu ještě ukřivděné kecy.

195323

10.07.2009 14:22

Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

To je mi jasné vážený pane Jiří, že úkolem nás, pouhých hovad, jen připomínajích svým vzhledem člověka, je o ničem nepochybovat.[smích] Přesto však už zase se nemohu obránit tomu o kdečem pochybovat, či kdeco přepočítávat.[smích] Tak například jsem objevila tento link:
http://wikipedie.blogspot.com/2008/12/romov.html
kde píšou, že bylo zholokaustováno 90 procent českých Romů ze 6000. Teď by mě ale zajímalo, kolik bylo zholokaustováno českých židů a z jakého původního počtu. Jistě to mají tam někde nahoře velmi dobře všechno spočítané, když je to spočítané i u českých Romů.

195364

11.07.2009 07:24

Kdo by rád viděl kacíře Stworu na hořící hranici?

RE: vyborny clanok,

Jarmila 83.?.?.?

A nevíte náhodou pane Kramáři kolik tenkrát zahynulo v Mikulově křesťanů? Nebo ty křesťany nikdo ani nepočítal? Ale jistě se taky již od války tradovalo, kolik těch mrtvých bylo, jenom v tuto dobu se na ně již zapomíná, jako by nebyli a jako by trpěli za války pouze židi. A takový přístup se mi hrubě nelíbí. Jak říkám, je to znevažování ostatních válečných obětí.

195418

11.07.2009 07:50

Co čtete?

kniha na dovolenou

Jarmila 83.?.?.?

Mám doma knihu nazvanou: Štětec lásky aneb život a dílo penisu. Je to dvěstěpadesátistránkové dílo a je celé věnované výhradně jen tomu jednomu mužskému údu. Takže jak vidíte, existují knihy i o opačném pohlaví.[smích]

Jinak na dovolenou bych doporučila třeba tuto knihu:
http://knihy.abz.cz/prodej/denik-plejboje-nad-hrob...

Je velmi vtipná, zaručeně se pobavíte.

195419

18.07.2009 15:03

Jsou Izraelci krvelační?

RE: domisska

Jarmila 83.?.?.?

To nikdo neví, ale když tam není židáček Fisher, tak asi ne. Teď před chvílí mi sestra volala, že přišli díky němu o dovolenou v Egyptě. Já osobně si myslím, že takovéhle lidi, kteří VĚDOMĚ podvodně zkazí dovolenou 10 000 lidí by měl někdo odprásknout. Anebo alespoň zavřít až zčerná. Támhle odsoudili malého podvodníčka na 7 let za to, že okradl církev. Tady zloděj a podvodník vědomě řádí jako černá ruka a nic se neděje.

195965

20.07.2009 07:01

Dostal zaplaceno a nedodal

RE: Blábol

Jarmila 83.?.?.?

Prozraďte mi pane Pacnere, co si myslíte o zboření třech mrakodrapů. Byl to inside job, který provedla CIA s Mossadem, nebo to provedli vousatí mužíčci z jeskyní s nožíkama v ruce? Musíte si uvědomit, že svět už je nějakou dobu tahán v mnoha oblastech života za nos. Někde jsem četla, že i SSSR měl máslo na hlavě, neb prý Gagarin ve vesmíru taky nebyl. Prostě Amerika i Sovětský svaz potřebovaly čerpat neomezené množství peněz a musely vykázat za to nějaké "kosmické úspěchy."

Ale abych se vyjádřila k článku: je to skutečně blábol, který nestojí za komentář. Z psychologického hlediska je jednání všech zúčastněných osob nepravděpodobné.

196025

20.07.2009 07:07

Dostal zaplaceno a nedodal

RE: Historka je poučná, je jen zabalena v humoru ;)

Jarmila 83.?.?.?

Tak to jo, já jsem si neuvědomila, že to má být humor. Ale počítám, že se tomu moc lidí nezasmálo.

196026

21.07.2009 19:18

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek je naprosto perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

Tak mě až tak moc perfektní nepřipadá. Sice tomu autorovi článku rozumím, co chtěl tak nějak vyjádřit- ale má ten svůj článek nepřehledně a zmateně napsaný, že nevím, které společenské jevy bych měla přednostně rozebrat.

Historii manželství jsem rozebrala v kapitole nazvané Kdysi, dnes a... zítra? Takže pokud to někoho zajímá, tak si to může přečíst zde:
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap16.htm

196123

22.07.2009 13:26

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek je naprosto perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

>dalším nepominutelným důvodem neschopnosti mas vládnout si,
>je nejednotnost (a nesjednotitelnost), roztříštěnost zájmů
>a názorů. pak je vláda chytrých, bystrých elit (žel často
>i deprivantů) velmi snadná (rozděl a panuj + chléb a hry) -a
>pak si mohou dělat co chtějí. ve skutečnosti tedy žádná
>demokracie nikdy neexistovala a existovat nebude. vždy se
>vyprofilují chytřejší vůdčí individuality, než mdlá
>lidová masa.

Dovolte, abych se Vašim názorům upřímně zasmála. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Zejména mne rozesmály ty chytřejší vůdčí individuality. Když si tak vzpomenu na Paroubka, Topolánka a na všechny ty zkorumpované figurky v parlamentu, tak skutečně, podle Vás, je to intelektuál vedle intelektuála. Žádná mdlá lidová masa, ale géniové jeden vedle druhého. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

196183

22.07.2009 13:46

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek je naprosto perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

Mýlíte se. Nejsem s panem jansmithem v žádných bližších vztazích, i když bych ho velmi ráda osobně poznala. Já pana jansmitha absolutně neznám, je pro mě stejně záhadný jako pro Vás, ale ten člověk je mi velmi milý, ale není to proto, že mě tak rád pořád chválí.[smích] Je to proto, že je moudrý a má podobný náhled na svět jako já.

Já Vám neberu Váš názor, že mé psaní jsou samé kraviny. Existuje ovšem větší počet lidí, které mé psaní za kraviny nepovažují. Asi je to tím, že mě vývoj lidstva a evoluce zajímá minimálně od 20 let, tedy 38 let. Přečetla jsem na to téma hezkou řádku knih a z toho pak vyvodila nejlogičtější závěry vývoje.

196185

22.07.2009 16:21

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek je naprosto perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

No a co má jako být, že jde o inženýra? Takových inženýrů máme v Česku nepočítaně. Ale je pravda, že tak vyčůraných jako je on zas tady tolik není. A právě kvůli své nezměrné vyčůranosti se tento člověk dostal na vrchol politiky. V RAJi kradl pouze salámy, teď má možnost zpronevěřit miliardy. Že se prosadil po stejně bezcharakterním Standovi, to mě tedy fakt těší. A to je právě ta největší tragédie, že se takovíhle asociálové a deprivanti dostávají do čela stran. On je úspěšný ve svém snažení ne proto, že by ho mdlá lidová masa zbožňovala, ale proto, že byl vybrán jako vhodná figurka k rozkrádaní miliard loutkaři ze zákulisí. Osvěžím Vám trochu paměť, přečtěte si pana Miroslava Dolejšího a jeho Analýzu 17.listopadu. Fakt poučné. Po sametovce jsem mu vůbec nerozuměla, za deset let od sametovky jsem zjistila, že měl v mnohém pravdu, a za 20 let od sametového podvodu zjišťuji, že ten člověk byl vizionář a viděl i do budoucnosti. Zde prosím:
http://casodej.cz/analyza17.htm
Bystrý Topolánek? Ten samý bezcharakterní zmrd co Paroubek. Ten se taky vyloupl z lidové masy jen proto, že je dostatečně bezcharakterní. To je mi dnes již naprosto jasné, že já bych nikdy neměla šanci se do vrcholové politiky vyloupnout. Jsem příliš zásadová a charakterní. Takovou figurku tam nepotřebují ani náhodou. Opět se velmi mýlíte. Schopnosti, odvahu, cíl i motivaci mám a dnes už znám i herní pole i mechanismy- ale jak říkám, takoví lidé jako já, se vládnoucím sviním do krámu prostě nehodí.

S neexistencí demokracie s Vámi samozřejmě souhlasím. To si dnes uvědomuje kdekdo, v tom nejsem vůbec sama.

196193

22.07.2009 16:55

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek není vůbec perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

Je to prostě takový bublák. [smích]

196195

24.07.2009 16:41

Partnerský život, manželská morálka

RE: Hm

Jarmila 83.?.?.?

Pokud toužíte mít doma poslušnou subku, tak si ji pořiďte, nic Vám v tom nebrání- a nemusíte tady psát takovéhle hloupé a nesmyslné traktáty.[velký smích] Ale nemůžete jiným lidem nakazovat, jak mají žít. Nebo jim to dokonce ukládat zákonem. Každý ať si žije tak jak to vyhovuje jemu.

Pokud chcete zlepšit stávající situaci a dosáhnout toho, aby hodně žen zůstalo v domácnosti a nechodilo do práce, pak apelujte na ty Vaše geniální poslance, které tak milujete, na tu Vaši slavnou elitu, aby započítávali práci v domácnosti do důchodu alespoň minimálně do 15 let věku dítěte. V opačném případě tady můžete básnit od rána do noci a stejně ženy budou chodit všechny do práce a to z jednoduchého důvodu- nemají na výběr.

196302

24.07.2009 19:26

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Dneska jsem objevila video na afinabul blogu, které mi vzalo dech. Je to asi hodinová přednáška paní Anity Petekové, která je velmi nevšední. Tato odvážná žena dokonalým způsobem kritizuje všechna očkování a vakcíny a jasně dokazuje, že je to stoletý podvod, na kterém se pakují světové farmaceutické firmy a korporace, bez ohledu na to, že třeba i těm nejmenším miminům ničí zdraví.

To video s přednáškou je až to čtvrté v pozadí, s tou paní v černém obleku:
http://afinabul.blog.cz/0907/korporacne-lobby

Kdyby se vám to nedařilo otevřít, tak jako teď mě, tak zde je to video ještě jinde, ale bohužel jenom v němčině:
http://video.google.com/videoplay?docid=2472456726...

196308

24.07.2009 19:37

Partnerský život, manželská morálka

RE: Hm

Jarmila 83.?.?.?

Já mám zavřít zobák? A proč ho nezavřete Vy? [velký smích] Protože se patrně cítíte příliš dominantní. Proto asi k sobě potřebujete nějakou tu submisivní chudinku, abyste se pak mohl cítit vedle ní jak Napolen Bonaparte.

196309

24.07.2009 19:50

Partnerský život, manželská morálka

RE: Hm

Jarmila 83.?.?.?

Máte ty samé ruce jako žena. Čili všechny ty práce v domácnosti můžete dělat i Vy. Když žijete sám,taky Vám nikdo neutírá zadek. Ale můžete si zpívat písničku: sám si vařím, sám si peru... [chechtot]

196310

25.07.2009 07:43

Partnerský život, manželská morálka

RE: Hm

Jarmila 83.?.?.?

Vy jste Josephofovo alter ego, že mu hned pokaždé přispěcháte na pomoc? Tady už se dostáváme nikoliv k plodné diskusi, ale k tomu, že vy dva se VŽDY uchýlíte k hádkám a urážkám.

Já tvrdím, že kdyby ženy měly nastavené jen trošku SLUŠNĚJŠÍ PODMÍNKY k tomu, aby mohly být dlouhodobě v domácnosti, tak by se velká část z nich pro tu domácnost skutečně rozhodla.Jednou z takových podmínek by bylo, že by se jim práce v domácnosti počítala do důchodu. Ale Joseph i Vy, ani jednoho z vás nenapadne, že by to mohla být hlavní příčina. Vůbec o tom nemíníte diskutovat, nebo alespoň nad tím trošku uvažovat. Místo toho tady zejména Joseph kváká jen samé fráze a nesmysly, které k žádnému rozumnému řešení problému nevedou. A jako korunu tomu nasadíte vždycky navrch ještě urážky. Jestli to stále ještě nevíte, tak jsem 32 let šťastně vdaná za hodného muže, kterého by v životě nenapadlo se nad ženskou povyšovat a něco jí z pozice hrubé síly rozkazovat. Vy hlavo rodiny!

196326

25.07.2009 07:57

Partnerský život, manželská morálka

RE: tak jinak... nebudeme jmenovat

Jarmila 83.?.?.?

On už je Joseph takový, že dokáže napsat třístránkový diskusní příspěvek o tom, že je žena povinna sedět doma na prdeli, že je v pořádku, aby byla sociálně státem nezajištěná- měla by se v životě prostě jen spolehnout na blahovůli toho svého muže. A když tento mužíček od ní jednoho krásného dne uteče za mladší ženou, tak je to její smůla- protože si takového muže neměla brát. Takové podružnosti, že by ta ženská zůstala bez prostředků, bez peněz a bez důchodu, to už Joseph neřeší.

Ale aby jednou větou napsal, že se Izrael dopustil zcela jasných válečných zločinů na nevinném civilním obyvatelstvu, to prostě není schopen napsat. Zbabělec jeden! [bliji]

196328

25.07.2009 08:05

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Ona v té přednášce JASNĚ vysvětluje, proč některé choroby v civilizovaných zemích vymizely- očkováním to ale nebylo. Je vidět, že jste tu přednášku nezhlédl až do konce- a to je škoda. Mě například velmi zaujmula problematika tetanu. Jestli je pravda, co tam o tom říká, tak je celé to očkování proti tetanu jedna velká, přímo obrovská fraška, vedoucí jen k tomu, že si farmaceutické firmy, na úkor všech obyvatel, nezřízeně mastí kapsy.

196329

25.07.2009 10:37

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Pokud vím, tak pravé neštovice vymizely samy od sebe i v těch nejzaostalejších zemích světa, a to i ve státech, kde obyvatelstvo zná tak nanejvýš kmenového šamana, nikdy v životě neviděli lékaře, natož aby kdy byli proti něčemu očkováni.

Jinak paní Anita velmi přesvědčivě vysvětlila, z jakých důvodů zmizela z civilizovaných zemí třeba turbekulóza. Nebylo to kvůli očkování, ale kvůli zásadně přeměněným životním podmínkám.

196335

25.07.2009 10:49

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Ano, zdá se, že tentokrát jde hodně do tuhého a podle toho jak mainstream šílí, tak se zdá, že ten článek o zločineckém spiknutí světových elit proti lidstvu není až zas taková fantasmagorie.

Zrovna jsem se před chvílí v MFD dočetla, že válečná zločinkyně Madlein Olbrichtová tady v Praze lobuje za to, aby všechny české dívky byly očkovány proti rakovině děložního čípku plošně a aby to měly zaplaceny státem. Dovedete si představit zase ten snadný a obrovský zisk farmaceutických firem? Za halířovou záležitost (množí vakcínu z buněk zemřelé ženy, která před lety zemřela na rakovinu a stojí je to minimální výrobní náklady) vyfasují od státu za každou dívku 20 000Kč čistého zisku. Tomu se říká kšeft. Kam se hrabe výroba zbraní. Přitom výsledek vakcinace je nejistý, neověřený a nezkontrolovaný.

196337

25.07.2009 11:08

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Chcete mi pane Vanguarde tvrdit, že třeba v miliardové Indii či v přelidněném Bangladéši a stejně přelidněném Pákistánu, se někdo staral o stamiliony bezprizorných chudáků a očkoval je tam vakcínou proti neštovicím? V tom článku se nic nepíše o tom, že by bylo celé lidstvo v sedmdesátých letech minulého století plošně očkováno proti pravým neštovicím. To silně pochybuju. A to by potom znamenalo jediné: pravé neštovice byly samy od sebe z nějakých příčin tak jako tak na ústupu. Vymizely by i bez vakciny.

196338

25.07.2009 17:32

Partnerský život, manželská morálka

RE: Článek je naprosto perfektní!

Jarmila 83.?.?.?

>Obdivuješ individua, která jsou schopna se orientovat ve
>špíně, do které by se slušný člověk neodvážil - ti jsou
>pro tebe pak lúza.

Naprosto přesně!!!

196353

26.07.2009 08:38

Novinářka žaluje světové elity za bioterorismus

RE: Přednáška paní Anity Petekové

Jarmila 83.?.?.?

Máte pravdu, odsuzovat šmahem veškerou vakcinaci je chyba. U některých nemocí je vakcinace skutečně prospěšná. A přesně jak píšete, důležité je rozlišovat případy, kdy si z nemocí nenažrané farmaceutické korporace vytvářejí obrovský byznys- dělají si z lidí již zcela nezastřeně dojnou krávu. A jak je vidět z případu rakouské firmy Baxter, tak se dokonce neštítí jako ti největší organizovaní zločinci úmyslně rozšiřovat ptačí chřipku po světě, aby byl případný zisk ještě větší. Jak je vidět, jsou si jisti i svou naprostou beztrestností- všichni jen žasneme, jak je možné, že nedošlo k žádnému vyšetřování a popohnání firmy před soud. A to se ještě může stát, že ten český vědec, který je nachytal na hruškách, na to nějakým způsobem doplatí. Třeba tak, že ho nešťastnou náhodou přejede auto.

196380

26.07.2009 15:21

Partnerský život, manželská morálka

RE: Hm

Jarmila 83.?.?.?

No jo, zase jen samé nicneříkající a nic neřešící fráze.[oči v sloup] A že jsem šťastně vdaná za fešáckého muže, s krásnýma modrýma, bezelstnýma očima, ještě k tomu o tři roky mladším než já, tak tomu fakt klidně věřte. [smích]

196391

26.07.2009 15:36

Partnerský život, manželská morálka

RE: tak jinak... nebudeme jmenovat

Jarmila 83.?.?.?

Vy stále tvrdíte, že finance jsou ve vztahu dvou lidí podružné. A já zase tvrdím, že jsou velmi důležité. Ne nějaké Vaše přihlouplé ideály, ale právě ta finanční stránka celé věci je ze všeho nedůležitější, ta je klíčová. Vy tvrdíte, že se žena má ve všem spolehnout na svého partnera a nemyslet na žádná zadní kolečka. Dobrá, pokud mi zde odsouhlasíte, že souhlasíte s tím, že když se nějaký muž se svou padesátiletou ženou rozvede, bude ZE ZÁKONA povinen ji až do smrti živit, protože ona nebude mít žádný nárok na důchod, tak není co řešit, já s Vašimi řečmi beze všeho budu souhlasit šéfe! [velký smích] To znamená, že pokud on bude třeba brát 30 tisíc čistého, tak aby jí zachoval stejnou životní úroveň jako má on, tak by jí měl odevzdat 15 tisíc. Pokud ale zase budete mít hlody, že chci pro ženy nějaké výhody, tak jděte někam, protože fakt uvažujete naprosto nereálně a v rozporu s realitou života.

196392

26.07.2009 21:37

Partnerský život, manželská morálka

RE: tak jinak... nebudeme jmenovat

Jarmila 83.?.?.?

Teď já Vám Ajo momentálně nějak vůbec nerozumím. Mohla byste mi svou otázku nějak víc vysvětlit?

196406

27.07.2009 18:05

Včelí medvídci jsou neonacisté

Rasistická sestra

Jarmila 83.?.?.?

To jsme takhle jednou vtrhli do jednoho pražského podniku, kde šatnáře v šatně dělal černoch. Moje sestra měla již dost naváto a tak se ho rozverně zeptala: Proč jsi tak černý? On jí na to odpověděl: A proč ty jsi bílá? A ona řekla: Protože piji mlíčko. A on jí na to řekl: Tak jdi do prdele.

No, nemá to žádnou zvláštní pointu, akorát vždycky od té doby říkáme, že ségra je bílá, protože pije mlíčko. [smích]

196442

28.07.2009 07:55

Byl jsem u výslechu

RE: Nedávná zkušenost s policií

Jarmila 83.?.?.?

>
>Musím přiznat, že mě to úplně rozhodilo. Myslel jsem, že
>dnešní policie je profesionální, akceschopná a hlavně
>úplně někde jinde než před dvaceti lety. Bylo pro mě
>skutečným šokem zjištění, že se nic nezměnilo. Skákají
>teď jen podle pískání někoho jiného. Jejich hesla na autech
>jsou prázdnou frází a výsměchem všem lidem, kteří musí s
>Policií jednat. Proto přeji Vladimírovi hlavně pevné nervy
>při jednání s lidmi, kteří svůj vlastní mozek evidentně
>nepoužívají. Teprve potom jsem pochopil, jak je to
>stresující. Něco tak únavného a marného bych už nikdy
>nechtěl zažít.

Kam až moje paměť sahá, tak si nevzpomínám, že by policie v něčem pomohla okradeným občanům. Sepíší znuděně protokol a tím pro ně celá věc definitivně zhasne. Ochrana majetku občanů je nezajímá, na občany zvysoka kašlou. Jejich hlavním úkolem dneška je buzerovat slušné lidi a vybírat od nich za kdeco pokuty- protože je to velmi ziskové a bez jakýchkoliv rizik.

A pak ještě pracují na objednávku mocných. Když dostanou zezhora příkaz někoho skřípnout, tak ten rozkaz poslušně vyplní. Můj bratr se přátelí s jedním čechokanaďanem, který si tu koupil byt a chtěl tu dožít. Teď se ale rozmýšlí, že se radši vrátí zpět do Kanady, protože říká, že v takovém bordelu, v jakém prý Česko momentálně je, odmítá žít.

196463

28.07.2009 15:08

Byl jsem u výslechu

RE: zdroj

Jarmila 83.?.?.?

Malá československá encyklopedie
Academia 1986
heslo „Osvětim“

Osvětimí prošli příslušníci nejméně 27 národů a zahynuly zde asi 4 miliony lidí, z toho 173 000 čs. občanů.

196513

28.07.2009 15:33

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: .

Jarmila 83.?.?.?

Ona ta strategie voldemortů může být nakonec úplně jiná. Že totiž se mezi širokými vrstvami lidí úmyslně rozšíří velká averze vůči vakcinaci. ONI si budou hrát pochopitelně na velké demokraty a nakonec rozhodnou, že ta vakcinace není povinná. 90 procent lidí se rozhodne, že žádnou vakcinaci nechce a 10 procent poslušných si ji nechá vpíchnout. Těch 10 procent přežije, ale z těch neočkovaných třeba jen každý druhý. (protože to nebude ve skutečnosti žádná prasečí chřipka, ale daleko smrtonosnější biologická zbraň). Mějme stále na paměti, s jakými zrádnými hady má co lidstvo do činění.

196516

28.07.2009 15:43

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: eugenika naruby...

Jarmila 83.?.?.?

> Podle zásad vědecké eugeniky
>by se měli sterilizovat především "nepřizpůsobiví"
>(nemyslím pouze Cikány) jedinci - mentálně retardovaní,
>duševně nemocní, sexuálně deviantní jedinci. O tom se však
>nesmí říci nahlas, že. Radši se vypustí nekontrolovatelná
>sterilizační vakcína, která tady udělá pěknej bordel...

Vy jste tedy fakt dobračka. [oči v sloup]

196517

29.07.2009 10:30

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

Přidám další perly z českého překladu příbalového letáku tamiflu:

Tento lék byl předepsánVám, a proto jej nedávejte žádné další osobě. Mohl by jí ublížit, a to i tehdy, má-li stejné příznaky jako Vy. (mně ublížit nemůže, protože jsem si ho zakoupila bez předpisu v lékárně a vysolila za něj 2000 Kč.)
Léčivou látkou je oseltamivir-fosfát (dál nijak nevysvětlují léčivost toho oseltamiviru- asi je to odvozeno od slova osel [smích])
Výrobce: Hoffmann (klasické jméno vyvolených)
Neužívejte tamiflu, jestliže jste přecitlivělý(á) na oseltamivir nebo jakoukoliv další složku přípravku (jsem to ale osel, když ani nevím, jestli jsem nebo nejsem přecitlivělá na oseltamivir či další složky přípravku)
Těhotenství: možné účinky tamiflu na nenarozené děti nejsou známy. (A proč nejsou známy?) Proto musíte lékaře informovat v případě, že jste těhotná nebo se snažíte otěhotnět, aby se mohl rozhodnout, zda je tamiflu pro vás vhodným lékem (Jasně! Hodíme odpovědnost za průsery na doktora a je to vyřízené)
Kojení: Účinky tamiflu na kojené děti nejsou známy (A proč nejsou známy?) Proto musíte lékaře informovat..a bla bla bla (zase hodili odpovědnost na lékaře)
Přípravek tamiflu může být užíván spolu s paracetamolem, ibuprofenem nebo aspirinem (když nic jiného, alespoň se vám srazí horečka, pokud je účinnost tamiflu nulová)
Přípravek tamiflu není náhradou očkování proti chřipce. Přípravek tamiflu neovlivňuje účinnost chřipkové vakcíny. Přípravek tamiflu vám může být předepsán i v případě, že jste by(a) očkován(a) proti chřipce (račte si uvědomit, že jsme nenasytní a nikdy nemáme dost- a švihejte šmejdi i na na injekce!).
Prevence: Přípravek tamiflu může být také užíván pro prevenci chřipky (ideální by bylo, aby ho preventivně sežral každý ovčan)
Jestliže jste užil(a) více tamiflu, než jste měl(a): Vyhledejte okamžitě lékaře nebo lékárníka (Pane doktore, spaste mě!!)
Nejčastějšími nežádoucími účinky přípravku tamiflu jsou nucení na zvracení, zvracení a bolest břicha (když se najím jedovatých hub, je to podobné)
Méně časté nežádoucí účinky tamiflu jsou: alergické kožní reakce a poruchy funkce jater (třeba mě to nepotká, třeba se mi to vyhne)
Děti (ve věku 1-12 let): Dalšími méně častými nežádoucími účinky, které také mohou být způsobeny samotným onemocněním chřipkou, jsou průjem, zánět ucha, zánět plic, zánět vedlejších nosních dutin, zánět horních cest dýchacích, zhoršení existujícího onemocnění astmatem, krvácení z nosu, jiná onemocnění ucha, kožní záněty, zduření lymfatických uzlin, zánět spojivek, závratě, únavnost, bolesti hlavy a poruchy spánku (svede se vše na chřipku a je to opět vybavené).

196587

30.07.2009 06:59

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Zapomněli v tom článku napsat, kolik nás ta sranda, nákup těch vakcín, stála peněz. Jen ať se nestydí, jen ať to klidně napíšou, kolik miliard na to padlo. Vždyť daňový poplatník je nejbohatší ze všech, unese jakýkoliv tunel, jakoukoliv finanční zátěž.

Teď mám takové dilema. Mám to tamiflu, které jsem si v roce 2006 zakoupila za 2000 Kč vyhodit, nebo v případě potřeby v tom listopadě použít? Asi zahodit, že jo. A už vůbec ne ho nabídnout svým dcerám.Poradí mi nějaký zdejší doktor?[smích]

196655

30.07.2009 11:09

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

>> Jenom osel-tam-i-vir
>by to zakoupil....kolik že to stálo, paní Jarmilo? [velký smích]

To mi poradil brácha.[smích] Apeloval na mě, abych zachránila alespoň své děti. Sám se předzásobil hned několika krabičkami tamiflu (tam-i-flue) najednou, aby v budoucnu nestrádal.

To s tou horečkou jsem to již četla taky. Proto jsem přestala kupovat i acylpyrin- není nad to, když tělo bojuje s nemocí samo. Lidových receptů na chřipku je mnoho, třeba i mléko s medem a cibulí a tak podobně. Když jsem to ale kdysi nabídla dětem, tak ten lektvar striktně odmítly. Jisté ovšem je, že ani horečka nesmí růst donekonečna- příliš vysoké teploty nevratně ničí některé orgány v těle. V tom případě je pak výborný starý známý Preiznitz. Zabalit rozpálené tělo do ledového prostěradla- náhle ho od horečky zchladit.

196680

30.07.2009 11:17

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Když já ani mouše neublížím, takže nemohu to tamiflu ani dát nějakému hajzlovi, abych mu taky neublížila.

Teď ale já jsem taková šetřivá hospodyňka, která přes plot i pro pírko skočí, která schraňuje roky i staré ponožky, každou jinou, že by se snad mohly někdy v budoucnu přece jenom hodit, a najednou mám vyhodit předražené tamiflu za tisíce? To ho radši sežeru sama, i kdybych měla z toho zhebnout.[naštvaný]

196681

30.07.2009 14:51

Příběh o Myší zemi

RE: bolshevik != extremista

Jarmila 83.?.?.?

To je jasné, že zastupitelská demokracie smrdí- a to tak že velmi. Není to vůbec žádná demokracie, ale bezvadně vypracovaný mafiánský systém vládnutí koček, čili ve své podstatě totalita jako prase, namířená proti většinové společnosti.

196718

30.07.2009 14:59

Příběh o Myší zemi

RE: Kdo cetl clanek pozorne

Jarmila 83.?.?.?

No a zde je opět prostor, abych začala svou agitaci pro přímou internetovou demokracii. Myšky by měly přestat definitivně chodit k volbám, protože vždy a zásadně mohou volit jen tučné mafiánské kočky a nikoho jiného. Místo toho by měly začít ve velkém požadovat internetovou přímou demokracii, kde si samy zvolí správné podmínky k životu.

196720

30.07.2009 15:05

Příběh o Myší zemi

RE: Kočky neexistují

Jarmila 83.?.?.?

Jo, to máte velkou pravdu, ve skutečnosti to nejsou kočky, ale pejzaté myši. [velký smích] Takové ty brýlaté, okloboukované, které ovládají kdekoho, možná i prezidenta Iránu.

196722

30.07.2009 15:31

USA nemají v byznysu vraždění co dělat

RE: Par poznamek o clanku

Jarmila 83.?.?.?

Vzhledem k tomu, že žádná al kajda ve skutečnosti neexistuje, protože si ji vymyslela CIA, tak celý problém honění lidí, za účelem jejich zavraždění byl ten, že se chtěli tajné služby zbavit jakýchkoliv svědků z 11/9. To samé se totiž dělo i při zavraždění JFK. Po jeho atentátu bylo odstraněno nejméně 30 lidí, kteří se jakýmkoliv způsobem nachomýtli u jeho atentátu a něco viděli. Třeba taxikář, který vezl Oswalda v době, kdy měl údajně ze skladiště zrovna mířit na Kenedyho. Všimněte si, že to 9/11 mají skutečně neskutečně dobře ohlídané- dodnes se nikde nevyskytl jediný svědek, který by svým svědectvím zpochybnil bláznivou oficiální verzi o padání domků jen tak z plezíru.

196726

31.07.2009 07:31

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

To je velká škoda, že na chamtivost a blbost neexistuje žádná bylina.[smích]

Tuhle v TV nedávno dávali životopisný dokument o panu Priessnitzovi a byl velmi zajímavý. On prostě celý život vsadil na léčivé účinky ledové vody a neprohloupil- i jemu samotnému to zachránilo život. Tuto metodu prý odkoukal od srnky v lese, která si chodila léčit zranění nohy ke studánce. Namáčela si zraněnou nohu v ledové vodě tak dlouho, až si ji úplně vyléčila.

196799

31.07.2009 07:39

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Ano, velmi správně, česnek a cibule jsou perfektní, proto je při vaření hodně používám. Nedávám je akorát do koláčů.[smích]

Ten web o bylinkách je úžasný. Přečetla jsem si tam o řepíku lékařském, šalvěji lékařské, třezalce tečkované a mátě peprné, protože jsou to byliny, které mi rostou na zahrádce. Jsem však líná je sklízet, protože je pohodlné si jakýkoliv bylinný čaj si kdykoli koupit v lékárně. Poslední dobou jsme si navykli s mužem každé ráno si po kafi ještě uvařit velký hrnek bylinného čaje. A musím zaklepat- jsme oba zdraví. Ty bylinky nepřetržitě střídám, nepijeme stále stejný druh.

Moje matka však celé roky popíjela řepík lékařský a ten ji vyléčil prakticky ze všech nemocí- tak jak to popisují i v příhodách ze života na tom webu.Dokonce i žaludeční vředy si vyléčila.

196800

31.07.2009 18:35

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Jen tak dál, Vy jste geniální bič na pana Vojtu. [velký smích]

196869

31.07.2009 18:53

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Nemusíte psát vo..vinou. Vojtovina není sprosté slovo. Vojtovina, to je něco jako čertovina. Ale nesouvisí to s tím, když někdo něco zvojtí.

196873

31.07.2009 19:01

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Prostá otázka

Jarmila 83.?.?.?

Napsal jste to moc dobře. Ano, když si člověk přečte, jak si politici na jachtách domlouvají kšefty s bysnysmeny za miliardy, a jak darovali ČEZu 68 miliard, tak problém s Romy vnímám jako zástupný problém, který má odvádět pozornost od těchto skutečných velkozlodějů, ožebračujích podstatným způsobem celou společnost.

196876

31.07.2009 19:23

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Jarmila 83.?.?.?

>Cesi jsou vubec velmi nexenofobni a nehomofobni narod, to je tez
>znama vec.

Tím bych si tak jistá nebyla pane djb.[smích] Z Čechů uměle vyrábí nexenofobní a nehomofobní národ mainstream. Tisíckrát jsem četla v mainstreamu falešné hlášky, jak prý jsou Češi ve všem tolerantní. Pak stačilo ale nahlédnout do diskuse na Novinkách a bylo po iluzi. Však taky právě přesně z tohoto důvodu ty svobodné diskuze zrušili- aby nám zase mohli vyprávět, jak jsme my Češi ve všech sférách života smířliví a neuvěřitelně toleratní.

196883

31.07.2009 19:31

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Jak najít řešení

Jarmila 83.?.?.?

To vzniklo tím, že na Slovensku dodnes žijí pořád uzavřeni v cikánských osadách. Kdežto v Česku již byli poměrně zcivilizovaní- ale ty zas vyhubil Hitler. To co teď tady máme jsou právě z velké většiny slovenští necivilizovaní Romové z těch osad.

196886

31.07.2009 19:53

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Je to smutné

Jarmila 83.?.?.?

Cítím s Vámi, máte moje sympatie. Myslím si, že není snadné být člověkem s tmavší pletí, že tu diskriminaci skutečně pociťuje na každém kroku. Třeba i v tramvaji, že si k němu nikdo nepřisedne a tak podobně.

196889

01.08.2009 08:04

Máme se připravit na válku s Romy?

RE: Nevím kde Dan Kučera viděl průzkum ...

Jarmila 83.?.?.?

Souhlasím se vším, co jste zde napsal.[smích]

Už dávno jsem si všimla, kolika rafinovanými způsoby mainstream zpracovává masu ovčanů. Je to na moc dlouhé povídání. Mají to dnes již tak dobře vše vědecky propracované, že kdykoliv si zamanou, tak celkem bez problému přesvědčí většinovou společnost, že černá je bílá a bílá je černá.

196921

01.08.2009 17:23

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: jo to sem cetl

Jarmila 83.?.?.?

Ještě že nejsem závislej kuřák, on ten chlast úplně stačí.

196950

01.08.2009 18:40

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Lidé musí sami pochopit, že kouření se nevyplácí

Jarmila 83.?.?.?

Kuřáci mě nechávají naprosto chladnou,vůbec mi nevadí. Co mě ale v poslední době velmi zneklidňuje je to, že nad Prahou se opět objevily čáry- chemtrals. V pondělí, 27.7. bylo ranní nebe doslova křížem krážem zbrázděno těmi podivnými mraky z letadel, které na nás kdosi sype. Proč to proboha ti piloti dělají? A proč mainstream o tom zarytě mlčí? To si vážně myslí, že jsme slepí a že to nevidíme, nebo co? Čtvrtý den po tom rozprášení podivných chemikálií jsem zjistila, že řepík lékařský na mé zahrádce je zničehožnic na listech napaden podivnou plísní- vypadá to, jako by ty listy byly něčím spáleny, což v pondělí nebylo, rostliny byly normálně zdravé. A tak se znovu ptám: čím nás to proboha práškují? A proč?

196952

01.08.2009 18:57

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Nedá mi to, abych se do toho nevmísil

Jarmila 83.?.?.?

Opět se vším souhlas jansmithi, jak jinak.[smích] Ještě bych podotkla, že mám silné podezření, že ta prohibice v Americe byla připravena záměrně na nejvyšších místech ne proto, aby uchránila americký lid od chlastu, ale proto, aby si mafie tenkrát pořádně a mimořádně namastila kapsu. A pak si samozřejmě přišli na své i zkorumpovaní politici, kteří tu prohibici odsouhlasili. Dodnes mám v paměti film Někdo to rád horké, kde mafiáni na té prohibici měli zlaté žně.

196954

01.08.2009 19:15

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Zajímavá slepota

Jarmila 83.?.?.?

Vážně jsem uznávaný expert? To jsem nevěděla, ale člověka to rozhodně potěší. [chechtot]

196955

01.08.2009 19:27

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Svobodne srani - svobodne srani

Jarmila 83.?.?.?

Tak to je přece samozřejmé, není nad svobodné sraní.

196957

02.08.2009 07:48

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Lidé musí sami pochopit, že kouření se nevyplácí

Jarmila 83.?.?.?

Těch podivných plísní na rostlinách jsem si taky již všimla loni, ale nedávala jsem to dohromady s chemtralsem. Ovšem teď, když jsem viděla to pondělní masivní rozprašování- a najednou po čtyřech dnech vidím zničehožnic zplesnivělé rostliny, které byly do té doby prokazatelně zdravé- tak co si mám o tom všem myslet?

196986

02.08.2009 07:53

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Lidé musí sami pochopit, že kouření se nevyplácí

Jarmila 83.?.?.?

Když se mohou spiknout třeba novináři mainstreamu a všichni píšou poslušně jako jeden muž, proč by se nemohlo spiknout pár pilotů, kteří jsou všichni do jednoho členy tajných služeb a berou za své mlčení i práškování obrovské peníze?

Já bych hrozně ráda uvítala ze strany mainstreamu nějaké pěkné vysvětlení, co se to děje, že místo obyčejných mraků máme občas nad hlavami rovnoběžné mříže. Jistě novináři také chodí na internet a čtou si také všechny ty konspirace o chemtrals, tak je podivné, proč o tom v masmédiích nenapíšou ani řádku.

196989

02.08.2009 08:04

Zvrhlá demokracie a nekuřáčtí fašisté

RE: Nedá mi to, abych se do toho nevmísil

Jarmila 83.?.?.?

Poté, co jsme byli svědky rovněž dokonalého podvodu, připraveného promyšleně již přímo na půdě českého parlamentu, tak přesně tak to mohlo být i s tou americkou prohibicí. Vzpomínáte si jansmithi na lehké topné oleje? Poslanci tenkrát odsouhlasili dvě odlišné ceny pro dvě naprosto podobné tekutiny. Mafiáni nejen v Česku ale i v Maďarsku a snad i v Polsku, si pak přišli na desítky nezdaněných miliard. A našim poslancům to strašně dlouho trvalo, než ty dvě rozdílné ceny zrušili- pořád otáleli, nějak se jim do toho vůbec nechtělo.

196991

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
172 910,34 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 690 892