Všechny příspěvky podepsané Oli63
Nalezeno 217 příspěveků, 3 různé IP adresy
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
sa mi ako slovákovi veľmi dobre počúvali Ficove slová na margo gruzínskej agersie aj keď si myslím, že pri počte cca 5 mil. obyvateľov sme tiež len bábika, ktorá síce padne ale hrdo..
Super opis dnešnej reality. Za sociku sme aspoň poznali nepriateľa. Ak človek niečo urobil vedel odkiaľ príde úder. Dnes je tých frontov stále viac a viac, a rafinovanosť úderov je obrovská. No spánom bohom ... čo s našim potomstvom?
14.10.2008 19:47
Zadržení dr. Töbena by nás mělo probudit
RE: .Jen chci říct, že by lidi neměli rezignovat.
Oli63 88.?.?.?
Nerezignujem, ale ako si to nerezignovanie predstavujete pri dvoch školopovinných deťoch, zatiaľ zamestnanej manželke a mojom drobnom podnikaní?? v ktorom to ide od 10 k 5?? Tu je postavená otázka asi skôr tak, ČO môže byť prezentované navonok tak, aby Vas za gule nechytili daniari, sociálka atď. Stále je totiž v dnešnej DEMOKRACII a SLOBODE nespočetne veľa možností seknúť po krku nie priamo ale cez najbližších. Ak TO má byť ten impulz tak neviem...
20.10.2008 14:28
Kdo stojí za pádem burzy?
Priklad General Motors klesly akcie o 20%, ihned se ocekaval celosvetovy pokles cen automobilu
Oli63 88.?.?.?
Takže ak tomu dobre rozumiem, pri tých istých vstupných a režijných nákladoch je vykalkulovaná cena s patričnou maržou pre výrobcu a predajcu v podstate na nič. Všetko je závislé do pohybu akcií na burze ?? Reálna cena výrobných síl a prostriedkov je závislé do pohybu akcií na burze ??
Burza je jedna veľká špekulantská hra, kde pár nenažraných idiotov dokáže odjesť z už tak malého koláča nevyvoleným ešte viac.
21.10.2008 07:14
Austrálie cenzuruje internet
Dokud jim doma funguje televize nesexují
Oli63 88.?.?.?
U Vás nie sú cigánske getá? Kde na kostre zo strechy trčia 3-4 satelitné antény a dvor je v januári posiaty nádherným polonahým počerným potomstvom?
Ale pravda to je, čím viac TV tým menej sexu - vlastná skúsenosť
23.10.2008 19:07
Existuje tajný plán přivést do EU 50 milionů afrických dělníků
Zde Vám věnuji píseň Hej Slováci
Oli63 88.?.?.?
ďakujem, už som ju stiahol.
evokuje to vo mne zaujímavé pocity . . .
sme fakt (slovania) takí slabí, aby sme si nechali rozosr..ť národy ??
24.10.2008 20:03
Spojené státy shodily v roce 1991 u Basry atomovou bombu, tvrdí veterán
To su konflikty politikov
Oli63 88.?.?.?
Nože si skočte do Komárna kúpiť chlieb. Zaručujem Vám, že zhorkne v ústach. A nepredáva Vám ho politik ale pekná 20 ročná po maďarsky hovoriaca cica.
25.10.2008 08:34
Spojené státy shodily v roce 1991 u Basry atomovou bombu, tvrdí veterán
RE: To su konflikty politikov
Oli63 88.?.?.?
ďakujem google, hovoríte mi z duše. Nemám čo dodať. Ale myslím si, že tomu pňakovi už vlak odišiel...
27.10.2008 20:01
Spojené státy shodily v roce 1991 u Basry atomovou bombu, tvrdí veterán
RE: To su konflikty politikov
Oli63 88.?.?.?
Pán anonym. Súhlasím s Vami.
>>>Dobre, vyženiete maďarov nazad do Ázie<<<
A či si padneme do náručia? alebo nie je nepodstatné
29.10.2008 07:06
Prezident Bush tvrdí, že má právo kontrolovat iráckou ropu
RE: Zdvorile se ptam,
Oli63 88.?.?.?
>>>>aby si vybrali alespon co INVESTOVALI
Do iraku niečo okrem vojenskej techniky na prevrat a zabijanie civilneho obyvateľstva INVESTOVALI????
TO JE INVESTÍCIA???? do vojny, vraždenia a genocídy pôvodného obyvateľstva????
napadajú ma také sprosté odpovede na Vás PÁN ANONYM, že sa hambím sám pred sebou.
>>>Nemělo se to stát.
Nechcem polemizovať hestroy, ale dovolím si čo sa týka rozdelenia s Vami nesúhlasiť.
Nechcem polemizovať o veciach typu kto na koho doplácal.
Pozitívum vidím v temer bezproblémovom rozdedlení - tu sa ukazuje
inteligencia a životaschopnosť oboch národov (nemenit s inteligenciou politikov a vládcov). To čo sa deje dnes je otupenosť kde by nás dohnali či už vo federácii alebo nie.
Riešiť treba podľa môjho názoru presne tú otupenosť a odovzdanosť ľudí voči prejavom agresivity našich židovských vládcov.
29.10.2008 15:43
Americký volební systém
Heh, tím jsem nemyslel, že my jsme byli plus a vy mínus...
Oli63 88.?.?.?
Ani som to tak nepochopil....
http://zpravy.idnes.cz/skupina-utocniku-postrelila-stryce-pohresovane-divky-pgm-/krimi.asp?c=A070718_105229_krimi_mad
k tomu ma zaujal hlavne záver článku a to
>>>>Omlouváme se všem slušným čtenářům za to, že jsme zrušili diskusi pod článkem. Někteří jiní ji bohužel zneužívali k opakovaným rasistickým a vulgárním výpadům, které už nešlo mazat jednotlivě.
K článku nemám čo dodať.
K súčastnej situácii je bezpodmienečne nutné aby orgány činné v trestnom konaní konali čo majú a nie čo chcú alebo musia chcieť - to v dnešnej dobe vyžaduje od nich asi veľkú odvahu a obetu.
K cigánom ako etniku len jedno foto z Košíc-Luník IX.
K nám, ak si dáme dole chazarské okuliare z očí a pozrieme sa na súčastnú situáciu zdravým rozumom a úsudkom zistíme, že tento stav musí naplno dopadnúť na držku, lebo nie sme schopní konať, kým nie je PRIAMO ohrozená existencia nášho bytia ale nie skupiny ale jednotlivca. A tento stav ešte nie je.
Blíži sa . . .
Akurát počúvam správy na TA3. Klasické hlúposti o voľbách v USA.
Redaktorka začala svoj komentár slovami "
"Celý SVET sa teší víťazstvu Obamu"
Zaujali ma tri veci :
1. Izrael sa teší že vyhral Obama - to je povážlivá reakcia!!
2. Fico sucho konštatoval, že chlieb u nás nezlacnie - to je potešiteľná reakcia (aj keď sa v podstate nič nezmení)
3. Štáty EU sa už pchajú do Obamovej riti (hlavne Francúzi) - to je očakávaná reakcia??
..... no uvidíme........
Článok som si prečítal. Reakciu BL nie, ale osobne ma presvedčil a situácia bude podľa môjho názoru veľmi vážna.
Bude to riadna mela.
.....uvidíme........
To sedí od človeka, ktorý si nie je schopný vymyslieť ani nick, aby sa zapojil do diskusie nie ako bezmenný prvook ale niekto s vlastným názorom
4 pics enclosed
In late May or early June (2007) I read a short article by Henry Makow in his site Save The Males (henrymakow.com) where he showed a picture of Tony Blair shaking the hand of Pope Benedict XVI which I copied (see attached picture 04.jpg).
Makow explained how that appeared to be a "secret handshake" of the type used by Freemasons or other secret societies obstensibly to show a New World Order type connection between Blair and the Vatican (however I did a Google search for the article within Makow's site to get the link and refer to it, but could not find it, it must have been removed).
Well with that fresh on my mind at the time, I saw a video of Bill Maher's 5/25/07 show (obtained from Conspiracy Central) where Ron Paul was the special guest, and noticed that as Ron Paul was introduced and came on stage, his handshakes to the two other guests appeared VERY similar to the one of the Pope and Tony Blair in Makow's article! (see attached pics, 01.jpg and 02.jpg). Ron Paul also shook Bill Maher's hand but that looked like a normal handshake (03.jpg).
At the time this struck me as odd and potentially interesting, copied all these pictures, and since I was not knowledgeable enough on "secret handshakes" or their significance wrote Makow an email to show him the pictures and ask him what he thought of this.
I reasoned since after all Makow thought enough of the handshakes topic to write a little article about it when the Pope did it, seeing Ron Paul do it too might be of interest to him.
But I received no reply at all from Makow, and as mentioned I just noticed his original article on the Pope's "secret handshake" appears to have been removed. I've noticed that Henry Makow has been generally very positive about Ron Paul.
My curiosity has not left me. Do these pictures show Ron Paul using "secret handshakes"? If so, what if anything does that mean?
[img=http://img232.imageshack.us/img232/81/03bq8.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/6336/04nz9.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/1717/02st6.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/7843/01fk4.th.jpg]
09.11.2008 15:21
Sláva šéfovi prezidentské kanceláře
RE: Nastoleni Obamy je casti dablova planu
Oli63 88.?.?.?
Podľa mňa je v tomto momente úplne irelevantné či je Obama beloch, černoch alebo hotentoten.
Jediná relevantná vec je to kto, resp. ČO je jeho ŠÉFOM kancelárie - vzhľadom k jeho právomociam vo vládnucej hierarchii.
A myslím, že vec sa pomaly vyjasňuje a zase raz Chazarské mimikry dokázali vyje.ať s gojimami.
....uvidíme...
Z celého textu je k zamysleniu iba jedna malá časť a to
>>Havla a Dinstiera si komunisti pěstovali pro budoucí časy, nebyli to žádní mučedníci<< ... čo podľa mňa je skutočnosť.
Pán Pazderka sa nimi hrdí ako disident, spolubojovník proti vtedajšiemu režimu ???
A propos, Havel dával interwiev pre Slobodnú Európu ešte aj priamo z väzenía .... tí komunisti boli riadni idioten, že ??
Protokly siónskych mudrcov mimo iného uvádzajú :
strana 37/5-ty protokol/bod 14
K ovládnutí veřejného mínění především musíme masy neustále uvádět
v úžas předkládáním zcela protichůdných názorů tak dlouho, až Nežidé v tomto labyrintu
úplně zabloudí, a usoudí, že je nejlepší nemít vůbec žádné politické přesvědčení.
Vždyť politickým otázkám lid nesmí vůbec rozumět, nýbrž jenom ten,
kdo vládne. To je první tajemství.
zdroj (R. Helebrandt; Protokoly sionských mudrců)
......ináč je to fakt hrôza............................
12.11.2008 08:03
Realita dneška
asi i na našem území 1000 let před objevením Ameriky ???
Oli63 88.?.?.?
ASI??
Takže predvečer všetkých svätých a pamiatky zosnulých je načim OSLAVOVAŤ, chodiť ako spiderman a dostávať cukríky a nie si pietne spomenúť na svojich najbližších a zapáliť za ich duše sviečku?? aspoň raz do roka??
Kresťanstvo nepozná SantaKlausa (pardón, jeden sedí v Prahe a nosí jednému národu darčeky).
Už ste sa pokúšal vysvetliť deťom vy baran (ja som kozorožec ) , kto nosí pod stromček darčeky?? a ak nie, už ste odpovedal?? na otázku ako to že darčeky sú tu a mi nemáme krb??? alebo ježiško je satanklaus??(pardon santaklaus).
Ano AMERICKÝ NÁROD, AMERICKÁ KULTÚRA to je zmes všetkého dokopy, kde ani boh nevie kto je kto, alebo čo je čo. Pletú sa tu rasy, náboženstvá, viery. Ale jedna vec mi je jasná. Ak Darwin hovoril o vývoji jedincov, kde z dvoch (samozrejme nie buzerantov alebo lesbičiek) vznikne život na relatívne vyššom stupni, tak v tej Vašej modernej Amerike kurefsky downgroadoval za posledných 100 rokov.
12.11.2008 10:08
Německá televize RTL uveřejnila dokument, jak členové Evropského parlamentu podvádí daňové poplatníky
Založit stranu
Oli63 88.?.?.?
To nepomôže.
Scenár :
8:00 založená strana,zverejnenie stanov na príslušnom ministerstve
10:00 stanovy prechádzajú mašinériou veľkého vládcu
10:35 vo všetkých masmédiách začínajú kolovať správy typu, fašisti, rasisti atď., t.j. všeobecná nezhoda!!!
11:00 podanie na generálnu prokuratúru o zrušenie strany vzhľadom k jej profilovaniu
11:30 návrh prokuratúry na zrušenie strany (s kopou dôkazov a výstrižkov z masmédii, poprípade osobné zložky zakladateľov)
12:00 rozhodnutie súdu o zrušení strany
12:30 obedňajšia prestávka
13:00 príkladné a hlavne verejné gilotinovanie zakladateľov
14:00 ako výstrahu pre inovercov zintenzívnenie verklikovania pojmov holokaust, antisemita, neznášanlivosť a iné.
16:00 ešte stihnú pozrieť zaujímavú a 300x opakovamú časť komisárar Rexa.
18:00 prečítať pokyny na nasledujôci deň
21:00 zaspať spánkom spravodlivých
Uvažujem už hodne dlho nad nejakým východiskom, ale väzba na EU je takmer dokonalá a zatiaľ som nenašiel nič čoho by sa dalo reálne, ale fakt reálne chytiť.
Bohužiaľ, sionsky mudrci majú zase raz pravdu. Dojebali, a to doslovne, Nežidov. A stačilo im k tomu necelých 10 strieborných....
....AVE CÉZAR.....
12.11.2008 10:27
Německá televize RTL uveřejnila dokument, jak členové Evropského parlamentu podvádí daňové poplatníky
RE: Navrhuji jediné
Oli63 88.?.?.?
Snáď jediné východisko je
1. dvojtvárnosť voči sionizmu
2. vytvoriť si "čisté národné banky", nie prázdne ale čisté
3. prestať v národnom štáte fungovať na systéme pôžička+úrok, ale pôžička a odmena banke po úspešnom štarte a následnom fungovaní-nie je predsa možné tvoriť bankami imaginárne temer 30% HDP štátu
4. prestať už konečne vylizovať zvierač a dvanásťtorník (riť) vyvoleným
Tých bodov je samozrejme podstatne viac ale dôležitý je Človek, jeho systém hodnôt a morálnych zásad a nie Judáš. Tým nechcem naznačiť že by to mal byť kresťan alebo moslim.
Proste taký novodobý Abrahám v podaní gojima.
Po prečítaní článku (súhlasím s ním do bodky) sa môj pcit o siahodlhých diskusiách o všemožných problémoch sveta javí ako úplne zbytočný. Prečo? Lebo kruh sa uzavrel a v týchto diskusiách (aj keď sú podnetné a doteraz mali zmysel) nenachádzam jedno - aspoň náznak riešenia (psi brešú a karavána ide ďalej). To platí aj pre mňa. Len čítam a čítam a čím viac čítam tým som viac presvedčený, že riešenie už nie je. Bohužiaľ.
Ešte pred 3 mesiacmi som len tušil rozsah toho Chazarského despotizmu.
Dnes to prekonáva moje najhoršie obavy (OBAMY???).
Komu môžem veriť? Priateľom, politikom, rodine ? Veď všetko je v príkladnom rozklade. Akým smerom vychovávať deti, statočnosťou, poctivosťou, pracovitosťou ??? alebo v súlade s dobou - dvojtvárnosťou, klamstvom a zlodejinou a ak som neschopný ich učiť s dobou, nechať to na tú židovskú chamraď?
Toto sú napríklad jedny z otázok o ktorých sa oplatí diskutovať. Nie o nejakých šlapkách (Pardon, Jarmilka vážim si Vaše príspevky).
Ako ďalej? Čo sme s tým schopní spraviť?
Bez urážky, buďte konkrétny.
Čím začnete VY?
14.11.2008 11:23
Jak prodat lidem podvod
Republikáni jednoducho tieto voľby vyhrať nechceli.
Oli63 88.?.?.?
Ide tu len o voľby v Amerike? Fakt si myslíte, že keby vyhral ktokoľvek iný, bolo by to ináč? Kto je preboha ktokoľvek iný, R.PAUL ?? Pri všetkej úcte, ak majú pod kontrolou len a len financie a masmédiá kto je ten náš (ICH) spasiteľ??
Celá tá ich kríza je niečo presne načasované (ešte stále neviem presne čo, vojny? hlad? AIDS? epidéme? zemetrasenia?) čo dopadne na nás, nie na nich. ONI sú za vodou a to bez ohľadu na akékoľvek voľby na svete. Tu už pôjde len o živých prispôsobivých(sluha-gojim) a neprispôsobivých (nepotrebný-plyn).
Ak si myslíte, že z tohto marazmu môže niečo nové vyklíčiť alebo vzniknúť ste prinajlepšom idealista.
.........s pánom bohom
STR.36
12-ty protokol
4) Žádná zpráva se nesmí dostat na veřejnost, aniž by prošla naší kontrolou.
Tohoto úspěchu jsme dosáhli již dříve tím, že všechny zprávy světa jsou dodávány
prostřednictvím několika tiskových agentur, které navzájem spolupracují. Tyto
agentury brzy přejdou úplně do našich rukou a uveřejní jen takové zprávy, které
jim předepíšeme.
(R. Helebrandt; Protokoly sionských mudrců)
Nie som si istý, lebo ich obludnosť je v tom, že po vzniknutom chaose ich ešte MY budeme prosiť aby nám ONI vládli. Aby urobili konečne poriadok na zemi, bez ohľadu na to, že ONI tento stav navodili. ONI budú totiž jediní, ktorí budú mať reálny majetok, moc a stabilnú sociálnu komunitu.
Asi sme si svojou chamtivosťou spôsobili to, že ten antichrist tu bude onedlho.
Jediná axióma je však istá a nemenná :
Božie mlyny melú pomaly, veľmi pomali ALE ISTO.
Toje už asi jediné východisko - veriť v božie dobro a spravodlivý súd.
Panebože, už hovorím ako kazateľ, asi si založím vlastnú cirkev. a za trest budem musieť počúvať sám seba.
Pani Jarmilka, za to že sa komunizmus rozpadol môžu zas len ONI alebo nie ? Nebola to súčasť ICH hry s nami?
Mám dva drobce v tesne pubertálnom veku. Končia ZŠ. Od malička sme s manželkou otvorene doma preberali problémy doby. Od istého času,asi 7 rokov nazad, sme zvolili taktiku dvojtvárnosti.
Čo sa doma politicky(dobre čítate-politicky) povie na verejnosť nesmie prísť. Bolo im to povedané. Iste, nechápali to, ale hrali hru dospelých.
Áno, je paranoidné začať pri takých malých deťoch, ale ovocie už je tu.
Zrazu majú vlastný názor na veci o ktorých sa ich spolužiakom môže iba zdať. Ich názor je tvorený nie nami, ale rozporom činov a slov spolužiakov, učiteľov a iných ľudí okolo nich.
MAJÚ VLASTNÝ NÁZOR, síce na svojom stupni vedenia, ale vlastný, ktorý vychádza z POROVNANIA rečí, skutkov a stavu vecí okolo nich.
Stálo to veľa trpezlivosti, času a sebazaprenia.
Či je to pre ich ďalší vývoj(v intenciách súčastnej doby) dobré alebo zlé, neviem.
To, a nič viac, sme im nevedeli dať.
Pozoruhodné je to, že za sociku to moji rodičia so mnou robili tak isto. Vtedy to však bolo podstatne jednoduchšie - nepriateľ bol jeden a jasný.
...uvidíme čo bude ďalej
17.11.2008 06:56
Havlova ztráta paměti o jeho spolupráci s komunisty
re. Zbyněk Čeřovský
Oli63 88.?.?.?
Podľa mňa je takýchto ťažko skúšaných ľudí viac. Majú moju úctu.
Stačí ak sa zameriame len a LEN na jednu časť Dolejšího 28 stranovej Analýzy....
Finančné prostriedky pre činnosť Charty 77 a najmä pre súkromnú potrebu členov, predovšetkým
vodcov Charty, zhromažďoval v Nadácii Charty 77 v Stockholme zať akademika Amošta Kolmanna -
František Janouch. Tieto prostriedky pochádzali predovšetkým od židovských mecenášov
z medzinárodného PEN-klubu, Rotary-klubu, Jewish Agency, Guggenheimovej nadácie v USA, B'nai
B'rith, Masarykovej nadácie pri Masarykovom múzeu v Izraeli, židovských odborových zväzov najmä v
USA a vo Švédsku atď.
... vieme o čo ide, že?
17.11.2008 07:17
Genocida formou GM semen
Neznám nikoho ze svého oboru, kdo by tvrdil, že GMO jsou škodlivé...
Oli63 88.?.?.?
...môžem Vám zodpovedne povedať, že ani ja.
Ak tú škodlivosť spoznáme, bude už neskoro.
Jedno Však viem. Aj napriek SERIÓZNYM vedeckým štúdiám o neškodnosti vysokých prenosových frekvencií pri používaní mobilných telefónov je rozdiel medzi ním a mikrovlnnou rúrou na varenie jedla len vo výkone a nie frekvencii.
Čo som tých chcel povedať. Mikrovlnnú techniku (rozšírenie do všeobecného používania) tu máme cca. 20 rokov. Do DNES nie je jasné či a ako poškodzuje naše najjemnejšie synaptické prepojenia v mozgu.
Ako to môžete tvrdiť o ešte horšej pliage, kde sa manipuluje so živou hmotou na úrovni DNA? a negatívne dopady nie sme schpný ani odhadnúť?
To nie je evolúcia to je hranie sa na boha.
Kde budete Vy aj tý Vaši z oboru, keď za 50-siat rokov budú mať naši potomkovia napr.4 nohy vďaka genetickej manipulácii.
Aha, potom to bude evolúcia
17.11.2008 12:34
Genocida formou GM semen
RE: Neznám nikoho ze svého oboru, kdo by tvrdil, že GMO jsou škodlivé...
Oli63 88.?.?.?
Skúste si zvýšiť výkon svojho mobilu z 2w na 3w a telefonujte veselo ďalej.
Po čase zistíte o čom hovorím.
Tie 2W výkonu je teoretická, opakujem TEORETICKÁ hranica, pri ktorej sa TEORETICKY nič nemôže pokaziť.
Prakticky je to vo hviezdach a čas ukáže degeneratívne zmeny.
Aj pekne čerstvo rozmrazené mäsko v mikrovlnke na najnižší výkon má pekný uvarený pásik po obvode, ináč je celé surové.
Áno ten pásik je možno IBA 3% z celého objemu.
Genetický rozdiel medzi opicou a človekom je niekde na hranici 2-3%.
>>všechny potraviny obsahují geny, nejen ty s GMO<<
Ďakujem za poučenie, doštudujem si to. Vážne.
Opravte ma, GMO neznamená GENETICKY MODIFIKOVANÉ ???
Nie je gén vtáčej chrípky modifikovaný tak, aby rušil účinky ľudských bielkovín??
Ako je možné, že ešte pred polstoročím existovala tkz. druhová bariéra, ktorá zaručovala medzidruhovému prenosu vírusov a dnes už nie je?
To je len začiatok tej Vašej neškodnosti GMO.
Na záver ma napadá už azda len titulok jedného talianskeho filmu, ktorý s GMO nesúvisí
............................Zbohom a Amen
.......howgh
>>Prostě se sebrat a vypadnout ze systému. Tvořit si systém vlastní je jediný způsob jak se nestát součástí systému jiného<<
Plne s Vami súhlasím, rozoberme to na drobné a poďme to rozdiskutovať :
1. Kde a hlavne ako by by ste začal to vypadnutie zo systému ?
2. Ako sa nestať súčasťou iného ?
Priznám sa, neviem si to akosi predstaviť, ak mi pomôžete som absolútne ZA.
20.11.2008 11:08
Američané: Je to chyba Tálibánu, že masakrujeme děti
RE : Chyba Talibanu
Oli63 88.?.?.?
>> že ozbrojenci „zaútočili na koaliční bezpečnostní hlídku střelbou z pušek, kulometů, raketami a minometnými střelami“<<
Otázka : Je vôbec možné, že nezhodní strieľajú po "mierových jednotkách" z takým arzenálom zbraní?
Odpoveď : Áno, Požičali im aby si ich mohli od nich kúpiť. A ak bude málo, požičajú viac. Len nech tie tlačiarne pekne tlačia a zbrojovky zbroja.
Otázka : Dokedy ešte budú "mierotvorné sily zabíjať"? Kde je TÁ hranica, kedy už netreba zabíjať ale začať BUDOVAŤ?
Odpoveď : Ešte stále je čo rozbiť a koho zabiť. Keď budú už len zhodní, potom im požičajú na to, čo zbúrali.
Otázka : Dobre, nezhodných zabili, ale prečo búrať?
Odpoveď : Lebo keď si na to požičajú, bude to v podstate naše.
Akurát som si pozrel 9.časť 5-tej série Mestečko South Park s názvom Us..a b.. L...n.
Celkom som sa pobavil ale má to aj hlbší zmysel. Asi....
20.11.2008 11:24
Stanovisko Iniciativy Ne základnám k policejnímu zásahu u památníku na Národní třídě
RE: Hruba chyba organizace Ne zakladnam
Oli63 88.?.?.?
>>Oni od te moci doslova utekli kdyz uz nebylo co ukrast<<
Človeče a čím sa zaoberali po 89? Tí istí čo utiekli od moci začali kradnúť. Kradli tam kde nič nebolo??
Prečo nezaje.ávajú do krovákov? TAM niet čo ukradnúť. Všetko cenné majú totiž tí divosi v HLAVÁCH a SRDCIACH.
20.11.2008 11:51
Kolik peněz vlastně nalila americká vláda do současné krize?
RE: Co radíte?
Oli63 88.?.?.?
nie dostatok tvrdej euromeny?
alebo žeby ešte len natvrdlej?
ináč ten benzín a náboje mi spôsobili mimoriadne dobrú náladu
ďakujem
(Máte už 25 příspěvků tento měsíc a jak vidím, máte tendenci tlachat. Další takovéto projevy pouštět nebudu. Editor.)
03.01.2009 10:20
Rok 2008 za námi, co nás čeká v tom novém?
oba Zeitgeisty jsou rafinované dílka architektů NWO
Oli63 88.?.?.?
Hlavne dvojka mi smrdí. Neviem, ale mám pocit,že keby ostali len pri jednotke, asi by som nezačal pochybovať. Mať vyriešené šmahom ruky všetky problémy sveta mi smrdí (viď. GURU). Naučil som sa jedno, každá sranda niečo stojí (nie stále sa jedná o finančné vyjadrenie). A o tom sa nehovorí. Ak mám niečo dostať zákonite musím niečo dať.
Až tak hlboko som sa na to nepozrel, ale znie to príšerne logicky. Internet je minimálne určený na mapovanie neposlušných z dôvodu velmi zdanlivej anonymity. A zdanie klame, viď. Charta 77. Možnosti na obmedzovanie slobody internetu je veľa a pri súčastnom stave techniky v podstate neobmedzené. Otázka znie čoho sa tak veľmi boja? Zopár rebelov ako sme trebárs my, ktorí im vlastne ani nemôžu ublížiť? Asi im slúžime v tom, že buď budíme zdanie slobody slova alebo budú neposlušné ovce zodpovedné za všetko čo príde lebo rebelovali? Čoskoro uvidíme, či to mainstream začne podávať v tejto rovine.
03.01.2009 12:40
Rok 2008 za námi, co nás čeká v tom novém?
rušit lidem víru považuji za nebezpečný cíl
Oli63 88.?.?.?
Plne v Vami súhlasím. Tiež nie som veriaci v zmysle katolicizmu, budhizmu alebo hinduizmu.....atď. Podľa mňa náboženstvo môže byť zodpovedné za vojny, ale náboženstvo nie je viera. Je to filozofia. Postavená síce na viere v boha, ale stále filozofia. Takže asi by som to nespájal.
Brať ľuďom vieru v boha je nešťastné slovné spojenie.
Viera v boha sa nedá jednoducho zobrať. Buď ju mám (bez ohľadu na náboženstvo) alebo nie.
Vojna v mene čohokoľvek je následok havárie osobnosti ľudí, ktorí ju vyprovokovali. Ich pohnútky môžu byť akékoľvek ale výsledok je stále rovnaký. Ničenie a devastácia.
Jediná výmimka je snáď obrana.
Aby som to zhrnul. Tento stav je následok odklonu ľudskej rasy od viery v boha, v dobro. Dali sme sa na cestu menšieho odporu a to nám vyhovuje. Síce nás to nenaplní, ale vyhovuje. Mamon je síce pekný ale veľmi zlý boh.
03.01.2009 13:29
Kdy nám imponují naši vůdci
Izraelské vládě a armádě JDE o zabíjení dětí
Oli63 88.?.?.?
po zhliadnutí tohoto
http://www.liveleak.com/view?i=3b3_1230864719
na prop.sk mi prišlo nevoľno
sú to skurvysyni sionistickí, ani zvery nedokážu urobiť niečo podobné
týmto pozdravujem aj Obamu a jeho zasraný sionistický ansámbl, ktorý to schvaluje
boh s nami
S Vami to vôbec nepohlo???
To ma fakt mrzí a je mi Vás úprimne ľúto.
Zbohom
04.01.2009 15:29
Rok 2008 za námi, co nás čeká v tom novém?
Nemůžeme zabránit globalizaci ale možná můžeme ovlivnit její výsledek
Oli63 88.?.?.?
Ak nemôžeme zabrániť globalizácii neovplyvníme ani jej výsledok.
Budúcnosť je podľa mňa len a len v spolupráci menších plne autonómnych (národných?) celkov, spolupracujúcich na základe vzájomnej prospešnosti a nie účelových zoskupení, ktoré prinášajú úžitok len globálnym zlodejom.
To ale vyžaduje od vedenia týchto celkov úplnú zmenu hodnotového rebríčka. A to je kameň úrazu.
06.01.2009 06:41
Kdyby Hamas neexistoval
Co Vás opravňuje k tvrzení, že Vaše názory jsou správné a mé zvrácené?
Oli63 88.?.?.?
Realita dneška.
A vôbec nejde o presadenie (správneho/nesprávneho) názoru.
Ide o činy jednej militantnej rasy Abrahámovej od čias dávno minulých. Ak nie ste schopný sledovať ich kontinuitu do dnešných čias, tak Váš názor plne zodpovedá súčastnému obrazu sveta.
06.01.2009 07:03
Kdyby Hamas neexistoval
Je len zaujímavé ze tých palestíncov nikto nechce
Oli63 88.?.?.?
Ani cigánov nikto nechce, ale neznamená to že vybombardujeme ich domovy s nimi. Keď mám nevyliečiteľný vred, ktorý ma životne neohrozuje, len je nepríjemný, musím sa s ním naučiť žiť. A nie snažiť sa o amputáciu ruky, ktorou jem, lebo sa môže stať že sa bez cudzej pomoci nenaobedujem.
Bohužiaľ sionizmus nie je vred ale rakovina metastázovaná po celom svete.
A postihnutý svet sa ju ani nepokúša liečiť...
Človeka s takouto diagnózou je možné zachrániť ak sa nájde a odstráni primárny nádor s následnou liečbou sekundárnych.
Prosím, aký je kurz k EUR ?
Možno by som mal zmeniť rétoriku....
07.01.2009 07:18
Co mi nejvíce vadí na současné izraelské agresi
A přece se tento konflikt v něčem liší
Oli63 88.?.?.?
Som veľký pesimista.
Už sme zabudli na Kosovo?
Nie čo do počtu mrtvych na kilometer štvorcový, ale principiálne.
Aj napriek mrtvym srbským deťom a civilnému obyvateľstvu (tie zábery si budem pamätať ešte dlho)
sa neudialo nič. NIČ.
PREČO???
Izrael sa môže fakticky vykadiť na reči.
PREČO???
Lebo sme vážení v riadnej riti.
Rakovina sionizmu bujnie ďalej. Bezohľadne.
Prichádza posledná fáza - rozpad viery.
Rakovina začína poledný agresívny útok na fundament ľudstva - náboženstvo.
Nemôže byť nezaujímavý scenár finálnej likvidácie náboženstva tak, že sa do seba
pustia jednotlivé smery?? Nie je to tkzv. Židovská politika ?
Moslim proti kresťanovi ? Kresťan proti moslimovi??
Len Žid zalezie a bude sa vytešovať, výsledok bude pre neho famózny.
PREČO???
S vojenskými technológiami ktoré majú v rukách je náboženstvo pre nich posledná hrádza.
Síce deravá ale posledná.
Nedá sa bombardovať ani vyvraždiť.
Ale njhoršie na tom je to, že Židák hrádzu nepotrebuje rozbiť vlastnými rukami.
Sami si ju rozbijeme a ešte mu poďakujeme.
Skurvený svet
Mám vážny problém z angličtinou, neexistuje niekde preložený Talmud do SK alebo CZ??
K ničomu som sa nedopracoval. Ď
08.01.2009 23:38
Předseda židovské obce v Římě omylem vyzradil sionistický trik
RE: kto pre Boha je Sebej?
Oli63 88.?.?.?
prečítaj si ho od zadu
Na toto sa už teda nedá nereagovať.
Počúvaj ty hňupe.K 10-tim dňom výmeny len toľko, že DatArt vedel presne pri kúpe môjho LCD to, že je v ňom vadný firmware. Predali mi ho bez upozornenia. Za prvé - na druhý deň mi ho už nechcel vymeniť kus za kus a na piaty (bola sobota, nedeľa) ma odkázal bezostyšne priamo na servis. A aby toho nebolo málo, tak na reload nového firmwaru som sa s ním musel terigať na druhý koniec mesta.....pritom stačilo 10 minút času servisáka s notebookom.
Takže, KDO JE TADY HŇUP, TY HŇUPE???
31.01.2009 19:24
Výrobky, výrobci, prodejci..a kam to povede
se znackovym motherboardem
Oli63 88.?.?.?
Sám ste to vo svojom príspevku niekde hore povedal. Parafrázujem "v plecháči pri ryžovom poli vyrába Kim na dennej smene motherboard ASUS, na poobednajšej smene v tom istom plecháči ale už Sen vyrába motherboard MSI alebo Intel.
Takže ak to zhrniem (ja môžem ) Dnes je jedno v akej cenovej relácii sa pohybujete. Kupujete brak. Nejdem to rovádzať-bolo by to na dlho. Konkrétne som kupoval v septembri 2008 dosku ASUS P5Q deluxe a až tretia bola v poriadku cena cca 7500 Sk, čo je na MB už hodne. A uplne na koniec, nemá I/O LPT ani COM.
Apropo tie redukcie USB na LPT sú sporné. Niektoré idú, niektoré nie, ale to je na inu diskusiu.
02.02.2009 08:02
Výrobky, výrobci, prodejci..a kam to povede
Me jeste zadna motherboard neodesla
Oli63 88.?.?.?
Tak to Vám Váš entuziazmus závidím. Odíde, nebojte sa a práve vtedy, keď to bude najviac bolieť a najmenej to budete čakať. Potom si pozriete na tej kvalitnej 7000 tisicovej doske kondenzátory a pochopíte. Ak si ich pozriete na takej 2 ročnej doske pochopíte tiež.
Pardon, to bolo pre Prazaka
Ano. Musím sa polepšiť, lebo vidím, že technicky som asi na úrovni priemerného krováka. To, že mám doma dvere a okná neznamená že viem na čo sú však?
Dobré ráno.
Problém je v úžitkovej hodnote tovaru ktorý kupujem. Ak si kúpim niečo lacnejšie v danom designovom rade apriori to nemôže znamenať nižšiu kvalitu. Môže to mať menej úžitkových vlastností, ktoré mi vyhovujú a stačia.
Ale nie kvalitu.
Kvalita by mala byť nemenná axióma. Kvalita nemôže byť meraná výškou kúpnej ceny výrobku. Výberom výšky kúpnej ceny výrobku múžem diferencovať moju potrebu a nároky na užitkové vlastnosti výrobku.
Ale nie kvalitu.
Chápete to vôbec?
Tu predsa nejde o paranoju drobného šporivca, aj keď sú mi bližšie tieto typy ľudí ako ľudia pachtiaci sa za peniazmi aby si mohli zabezpečiť raj na zemi, keď im už v nebi nehrozí.
Zbohom
03.02.2009 20:37
Výrobky, výrobci, prodejci..a kam to povede
RE: Nehnevajte sa mili prispievatelia, ale ja stale nerozumiem
Oli63 88.?.?.?
Súhlasím s Vami, ale . . .
Potrebujeme sa proste vykecať o tom čo nás trápi. A téma je pochopiteľná a hlavne zrozumiteľná na rozdiel od výborných, ale spôsobujúcich závitobolesti, článkov pána Lischku.
Aj Vás to trápi, zrejme na inom leveli a pri iných témach, ale mám pocit že vetko so všetkým súvisí. Chazari, gojimi, kvalita, kvantita alebo trebárs vývojová špirála ľudstva.
Ináč by ste nereagoval.
Aj napriek tomu, že matematika je tvrdo exaktná veda myslím, že platí
1+1 = toľko, koľko chcú ONI aby sme si MY mysleli.
Definovať konštantu ONI a premennú MY je úlohou inej diskusie, asi..
Podľa mňa nie. Jav je zrejme zapríčinený poruchou riadenia tranzistorov, ktoré riadia samotnú zmenu farby kryštálov.
Ľudovo povedané, máte tam niekde chujový kontakt. Len by ma zaujímalo či sa to prejavovalo od začiatku, či len sporadicky alebo po nejakej nezvyklej príhode, poprípade zmene gafickej karty.
Ešte skúste monitor šupnúť na inú grafickú kartu. Mal som už aj taký prípad a monitor presne vykazoval tento typ chyby, čo bola v podstate chyba grafiky.
16.02.2009 11:46
Finanční expert Michail Chazin: „Ekonomika padne na dno v dubnu! Kdy se zvedne?“
RE: Zajímavý článek
Oli63 88.?.?.?
Vy(Češi) máte ešte relatívnu možnosť rozhodovať (ešte stále máte vlastnú menu) a nepchať peniaze do cudzích krachujúcich bánk ale vopchať ich do vlastnej zeme (poľnohospodárstvo, živočíšna výroba).
My(Slováci) sme úplne v riti Paľovej aj s celým Eurom.
19.02.2009 06:36
Odhalené podvody: Vzdělání (Hrozný humor)
pro vetsinu lidi tezko ztravitelny a obsahove neakceptovatelny
Oli63 88.?.?.?
Áno, správne. O tom je ten článok.
Ak ho niekto strávi a akceptuje zaradí sa mimo väčšinu.
A ak s ním, hoci aj čiastočne, súhlasí je to malý krok k jeho uzdraveniu.
19.02.2009 06:49
Jak český stát pečuje o své děti
Pojďte, začneme se spojovat, co říkáte?
Oli63 88.?.?.?
Súhlasím.
Nie že by som tak lipol na živote ale už je čas na obete?
Lebo ak obeť nemá priniesť nič len koniec existencie je zbytočná a nezmyselná.
Mám silné svrbenie, že ešte nie je ten čas.
Ale príde čo nevidieť
19.02.2009 07:29
Jak český stát pečuje o své děti
RE: To není rodinná tragédie,to je v podstatě tragédie vymírajícího národa.
Oli63 88.?.?.?
S reakciou plne súhlasím. A chcem dodať, že rodinný život nie je možné sledovať cez antagonistické okuliare. To predsa nemúže byť boj autorít ako sa nám to snažia nahovoriť.
Rodina je súlad, kde každá činnosť má svoje prirodzené miesto.
Tak ako nemôže žena suplovať mužskú prácu ani muž nemôže suplovať tú jej. Je to dané prírodou-anatomická stavba tela, jedinčné funkcie mozgových hemisfér.
Ak si niekto myslí, že starostlivosť o domácnosť a výchova detí je niečo menej ako manažovať firmu, nech si to skúsi. Ja som tým prešiel-bolo to potrebné, a poviem Vám skláňam sa pred ženou v domácnosti. Výsledok jej vplyvu na rodinu sa nedá nakresliť grafom alebo vyjadriť 13-tym platom. Ale spokojná a dobre fungujúca rodina, čisté a slušne vychované deti, ktoré sú schopné sa Vám pozdraviť je pre mňa to čomu sa hovorí numero uno.
Nie že by to muž nedokázal ale vynaložená námaha na dosiahnutie výsledku by bola podstatne väčšia.
Takže prečo máme stále snahu niečo niekomu dokazovať, keď to príroda prirodzene rozdelila?
>> Bylo by absurdní opět ženám zakázat vzdělání, odebrat jim i volební právo a zahnat je násilím zpět do domácností.
O čom to tu pre boha hovoríte??????
Ako si to predstavujete? Že stavbou tela útla sústružníčka si bude sústružiť a ťažko pracovať, kým manžel stavbou tela prispôsobený na prácu v bani bude kojiť potomka?
>> Vedení domácností musí být DOBROVOLNÉ, nikoliv vynucené násilím
Nikto tu o ničom vynútenom nehovoril.
>> To si vážně nedovedu představit, že by mi manžel něco nařídil a já bych bez odmluvy respektovala jeho nařízení. Proč bych to dělala? Copak jsem nějaké nesvéprávné hovado, kdežto on je nějaký můj nadřízený nebo co?
Tak to máte fakt perné a hlavne funčné manželstvo.
Otázka znie, prečo používate také tvrdé výrazy na niečo, čo sa dá povedať aj milo s nádychom irónie.
Neviem ako u Vás ale u nás je to tak, že sa dohodneme.
Raz ustúpi jeden, raz druhý.
To neznamená, že sa občas nerafneme !
S manželkou sme 16 rokov spolu, máme dve dospievajúce deti a nepotrebovali sme si nič nariaďovať-podotýkam manželka pracuje a pred rokom skončila VŠ-ja som tých 6 rokov zastával jej úlohu v domácnosti, vzhľadom k tomu že som živnostník a môžem pracovať aj v noci. A môžem Vám zodpovedne povedať, bola to drina.
Manželstvo je stav, kde sa láska čiastočne musí pretransformovať na porozumenie.
Nechápem ako to môže fungovať pri dvoch extrémne rozdielnych názoroch. Tu predsa prestávajú fungovať priateľstvá, nie to ešte rodiny...
>>Mám dvě dcery, takže znám všechny důvody rozkladu dnešních poměrů
Poznám ich aj ja, preto sa divím, že nehovoríte o svornost a porozumení v rodine, ktorá je základ.
Ako si to každý v manželstve zariadi, tak to bude mať. Ovšem eliminovať snahu vládnucej elity o rozvrat rodiny pre vyšší princíp je nepokúšať meniť prírodu a genetické predpoklady rodičovstva (mám na mysli aj emancipovaných buzerantov a alesbičky).
Pani Jarmila, Vy prácu okolo domácnosti, detí a rodiny považujete za ľahkú?? alebo nebodaj podradnú pre mentálne vyspelé ženy??
No to snáď nie. V čom sa potom názorovo líšite od súčastnej všeobecnej propagandy ne funkcie rodiny?
>>kozoroh-Představte si situaci,že by Vám něco manžel nařídil a Vy byste bez odmluvy respektovala jeho nařízení, to je dnes ,úplně něco nemyslitelného
Toto Vás tak naštartovalo? Necelý jeden riadok z 15-tich. Čo Vám tým vlastne povedal ženy, nemiešajte sa medzi ľudí?
Prečo Vás nezaujala táto veta potom přišly údernice a to byl počátek toho,co máme dnes,koncem je zkutečnost,děti bezrodičů,oba musí pracovat, v rámci pokroku to nie je silnejší popis reality?
>> takže jeho chování se řídí většinou memy, morálkou a zákony, nikoliv geny
Takže žena v domácnosti je zlé, lebo je využívaná a neuplatní svoj intelekt ale deti bez rodičov je dobré, lebo rodičia sa riadia svojim rozumom, prípustnou morálkou a zákonmi?
Podľa mňa je práca ženy v fomácnosti podstatne namáhavejšia a zodpovednejšia ako ktorákoľvek iná. Ako fyzicky tak aj psychicky. Ona je pre potomstvo mainstreem a plní jeho výchovnú úlohu.
Môžem Vám zodpovedne povedať, že si viac vážim ženu v domácnosti, ktorá dokáže tkz. ukočírovať rodinu a vychovať potomstvo odolné voči tomu dnešnému hnoju, ako manažérku s miliónovým kontom ktorá kočíruje firmu. Apropo aj tu sa príroda pohrala a manažérka zistí v 45-ke že chce dieťa.
Keď je priemerný vek žien 65 rokov a potomok bude zdieľať jej názor, nedožije sa sivovlasá menežérka vnúčat ktorím by prečítala rozprávku alebo tajne kupovala sladkosti.
O to všetko je menežérka ukrátená za predpokladu, že jej tehotenstvo v 45-ke prebehne a potomok nie je mongoloid alebo ináč narušený.
Ak si myslíte, že to je zmysel života tak s Vami bytostne nesúhlasím.
A sivovlasá menežérka Vám to potvrdí - spýtajte sa jej. Máme ich v okolí dosť a dosť.
Áno používame rozum. Niekto na zabezpečenie pokojného rodinného zázemia, niekto na naplnenie svojho konta alebo svojich prianí. Treba si ovšem uvedomiť na čo sme tu na tomto svete a určiť si priority.
Pani Jarmila. Viem čítať. Verte mi, že Vás nechcem provokovať. Myslím že práve vy by ste si to nezaslúžila. Podťa mňa tu nastalo nie nepochopenie pôvodných článkov kozoroha ale trošku iný uhol pohťadu na problematiku s podčiarknutím úplne iných častí jeho príspevkov.
Ja som si pod feminizmom predstavil bezohladnú ženu schopnú kôli dokázaniu nejakých svojích ideí zapredať sa aj diablovi.
Vy si pod feminizmom predstavujete zrejme uznať ženu rovnoprávne k mužovi a hlavne snahu o uznanie jej úlohy v rodine.
V tom sa zhodneme.
To, že ste boli duchom rodiny si nesmierne vážim a nebudem sa opakovať (viď.hore môj príspevok - Podľa mňa je práca ženy v fomácnosti podstatne namáhavejšia a zodpovednejšia ako...).
To, že štát sa správa k ženám tak ako popisujete som v podstate ani nespomínal, lebo je to súčasťou jeho plánu likvidácie rodiny a je mi to absolútne jasné.
Aj na tom sa zhodneme.
Takže neviem kde nastáva skrat.
Možno je to zapríčinené mojím zlým a nejasným vyjadrovaním sa v horeuvedených príspevkoch.
Výborné liky. Obe.
Fakt, že cez Van Allenove pásy neposlali do r.1969 ale v podstate dodnes živú hmotu,
len zvýrazňuje obludnosť podvodu. A myslím tým všetky tkzv. kozmické veľmoci.
Desí ma fakt, že podvod takýchto rozmerov dokázali uhrať už v roku 1969.
V akom MATRIXE žijeme dnes ?
Reči o tom, že mesiac je zbytočné skúmať ľuďmi sú zaujímavé tým, že začali po "návšteve človeka na mesiaci".
Do roku 1990 sa môj názor ztotožňoval s p.Jarmiliným (viď. nižšie - 1.odstavec)
Od roku 1990 sa môj názor ztotožňoval s p.Jarmiliným (viď. nižšie - 2.odstavec)
Dôvod na mlčanie môže byť rôzny.
Pravý a Ľavý je schopný sa navzájom zabiť pred televíznymi kamerami.
Sú to len chazarské mimikry.
Nič podstatné pre nás z toho totiž nevzniká okrem obrovského divadla pre masy.
A po skončení vysielania idú na pivo za naše peniaze, kde rozhodnú
ako, kedy, prečo, kto a hlavne čím zabaví publikum.
A publikum tlieska.
v roku 2020 ideme na Mars alebo priam do súhvezdia Andromédy.
Alebo sa modelári doby ešte vlastne musia dohodnúť (niekde na pive) kde ?
Pozrite si clanok na tomto linku a slovné spojenie
>> S tim "neprekonatelnym" prosim opatrne
používajte opatrnejšie.
http://www.astronomiaonline.org/view.php?nazevclan...
Len malý citát z článku :
Hlavnou úlohou projektu Fobos-Grunt je odber približne 100 gramov vzoriek horniny z povrchu Marsovho mesiaca Phobos. Hlavnými účastníkmi tejto expedície budú rôzne kmene mikroorganizmov. Tento experiment má vedcom pomôcť určiť stupeň nebezpečenstva pôsobenia kozmickej radiácie na živé organizmy. Práve tieto poznatky by mali zohrať dôležitú úlohu pri budúcom pilotovanom lete ľudí na Mars.
Prečo sa nevyužijú bohaté poznatky o ceste cez radiačné pásy a korpuskulárne žiarenie od roku 1969 z archívou NASA ???
02.03.2009 09:57
Odvrácená tvář Měsíce
vyfotografuje cely Mesic.Vcetne zbytku pristavacich modulu, Roveru a dalsich zarizeni.
Oli63 88.?.?.?
Pane, nič z toho nie je živá hmota. Mali 40 rokov na navláčenie nepoužiteľného harampádia na mesiac.
Za podstatne menej penazí Vám vyfotografujem svoju pivnicu a možno nájdem potkana. Síce bez Roveru a dalsich zarizeni ale snáď živého.
06.03.2009 16:15
Vychováváme generaci „slabých idiotů“ ?
RE: Velká iluze českého školství
Oli63 88.?.?.?
Tak toto je silný článok.
Trochu odbočím.
K školstvu možno pridružiť aj lekárske fakulty, že ?
S čím kto bojuje, tým hynie.
Plne súhlasím aj s autorom pôvodného článku. Nejaký čas 89-92 som vyučoval a môžem zodpovedne potvrdiť, že ak študent niečo vyviedol čakal trest. Ak trest neprišiel, dosť ho to zmiatlo. Ak to vyviedol znova a trest prišiel už ho nebral ako trest ale obmedzovanie slobody prejavu.
Modelári sveta vedia presne čo robia, vedia aj to, že s touto generáciou si jednoduchšie poradia vzhľadom na ich morálne hodnoty.
09.03.2009 07:41
Skutočné príčiny svetovej finančnej krízy
RE: hlavná pasca na chumajov
Oli63 88.?.?.?
Takže dráteničina hej?
Asi by si si to radšej prekladal z hebrejčiny že?
S pozdravom Slovakomil
Osobne mám veľký problém s vyjadrením svojho názoru a myšlienok v zrozumiteľnej písanej forme.
Asi mi to nie je dané zhora, tak len čítam.
Ale to, že táto diskusia sklzla z podstaty despotizmu mocných na bezmocných do roviny práva ženy v rodine,
v spoločnosti, na svete.
To je buď maximálne nepochopenie autora článku alebo zámerné smerovanie diskusie
len a len tým jedným smerom.
Asi by som od zrejme rozhladenejších ludí ako ja očakával skôr pernú diskusiu k právam a povinnostiam pre nás vytvorených
a aplikovaných na rôzne vrstvy obyvateľstva (ako muži, ženy, detí amblok) alebo diskusiu k problému práva, nepráva, dobra, zla, povinností.
Diskusiu o celkovom stave ľudskej spoločnosti.
Diskusiu o možných východiskách z tohto židovského lajna. Miesto toho je jedno velké vlákno venované nezmyselnému dokazovaniu
niečoho niekomu. Pritom 90% dokazujúcich niekomu niečo v tom vlákne ide jedným smerom.
Ale čosi som pochopil.
Židia sa medzi sebou nehryzú na maličkostiach ako my. Berú to komplexne a od podlahy.
Môžu si to dovoliť, keď sa gojimovia idúci jedným a tým istým smerom medzi sebou tlčú na slovíčkach.
To je naša slabosť.
Kým žid plánuje a pozerá dopredu, my si riešime svoje s prepáčením mindráky (síce zapríčinené židom) ale už vzniknuté.
Akoby nás ani nezaujímalo čo žid už dosiahol, čo na nás chystá, čo tým chce dosiahnuť a ako to chce dosiahnuť.
Sme kilometre pozadu a pribrzďujeme sa žabomišími vojnami, ktoré nič nevyriešia, akurát diskusné vlákno rastie.
Prepáčte mi moje extempore, som na konci a teraz asi chápete moje prvé dve vety.
S článkom nesúhlasím.
Médiá sú len spolu zodpovedné, len kolaborujúce.
Oni len vytvárajú to, čo ich majitelia chcú aby sme vedeli.
Neviem kde autor žije, ale práve oficiálne médiá sú posledné od ktorých sa dozviete skutočnosť, takže zvaliť vinu za globálnu katastrofu na ne je pekne povedané nerozum.
Určite v tejto hre hrajú svoju nemalú úlohu (niekto predsa musí povedať čo sa deje ) ale tlačenie papierikov s pyramídou a okom na vrchu nezvládajú.
Tak isto ako streľbu do žien a detí alebo kóšer popravy dobytka.
Myslím že downgrade ľudskej spoločnosti začal dňom ukrižovania.
Hovoriť o médiách ako o hlavnej zložke súčastného konca je neprimerané.
Ich úlohou nie je vyvolať niečo čo nie je, ich úlohou je tvrdo usmerňovať downgrade tam, kam treba, kam si to želajú naši novodobí obrezaní hrdinovia.
>>Lidé méně utrací, firmy mají menší odbyt zboží a menší zisky, proto musí firmy propuštět a proto je ještě více lidí bez práce - opět více lidí musí začít šetřit atd. atd. Je to začarovaný kruh
Áno, ale zamyslime sa nad tým, že ak by sme aj dnes prestali vyrábať napr autá, počítače, televízory atď., na skladoch toho je habadej. Tým chcem povedať, že naša spotreba nie je skutočná. Je len umelo vytvorená za účelom bezpečného a šťastného behu na vrchol špirály.
Netreba sa pozerať na spotrebu ako na potrebu. To sú dve odlišné veci.
A tu nám médiá ukazujú, že je to to isté (to je ich úlohou).
Načo mám kupovať keď to nepotrebujem ?
Všimnite si, že jediná oblasť kde sú vládne subvencie mizivé resp. minimálne, je oblasť poľnohospodárstva a výroby potravín.
A tu nám médiá hovoria, že mlčia (nič).
Investície do týchto odvetví sú však investície do budúcnosti na rozdiel od automobilových gigantov. Som si temer istý, že aj ten najmäkší konektor z auta je pre nás nestráviteľný.
A subvencie neuvoľňujú médiá ale vlády. A vlády nie na základe rozhodnutia médií alebo nedajbože potrieb ľudí.
Prečo je dnes najdôležitejšie mať nové auto s cenou zníženou o šrotovné ako 10 hektárový pozemok na dopestovanie aspoň zopár zemiakov alebo nejakej kukurice?
Niekdo presne stanoví našu spotrebu, vydá na to spločnosť-ruinujúci zákon a médiá to už usmernia tak, že keď zistíme čo tým chceli obrezaní bratia dosiahnuť, sme hlboko, naozaj hlboko v diere 3cm od riti.
Áno máte plnú pravdu.
Ale ...
>>Musime zabezpecit spravodlive rozdelenie tejto obrovskej produkcie a environmentalne udrzatelne fungovanie spolocnosti
Kto je My ? MY ? My obrezaní alebo My väčšina.
Ak myslíte MY väčšina odporúčm prečítať si toto tu
Ak si myslíte MY obrezaní odporúčam prečítať protokoly, bude to jasnejšie.
Takže je úplne jasné čo MY môžeme.
A to sa ešte MY väčšina delíme na rôzne názorové frakcie, kde každý prst na jednej ruke nevie čo robí druhý, nechce vedieť čo robí druhý alebo ho dokonca vedome amputuje pre vyšší princíp spotreby. A to aj napriek tomu, že ruka potrebuje 5 prstov.
Tak to by bolo úplne super, ale ako sledujem okolie, ani smrť nie je dostatočný dôvod na MY väčšina...
Ďakujem za link.
Veľmi dobre urobené, ale hlavne pravdivé a poučné.
Veľmi deprimujúce pre čo i len trochu rozmýšľajúceho človeka. Tu si vlastne uvedomíme v akých sračkách sme.
Ale je to hlavne pochopiteľné pre typy ako Vojta49, aj keď pre nich to však možno vyzerá ako východisko.
07.04.2009 07:26
Na sumitu G20 se rozhodli tancovat podle USA
RE: Nebudeme tancovať podľa obrezaných!
Oli63 88.?.?.?
Takže šrotovné pre záchranu českých, nemeckých a francúzkych automobiliek nie je tanček??
Už mi to došlo. Je to tanec zvaný PACIFIK - paci paci Fiiik
07.04.2009 09:09
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
RE: americké hodnoty
Oli63 88.?.?.?
Človeče, hamburgery, teplé psy, coca-cola a hypotéky. To sú tie Vaše hodnoty veľkej Ameriky, ktorá vznikla vyvraždením pôvodného obyvateľstva. Medzi ďalšie, nie menej významné, patrí aj výdatná pomoc pri vzniku Izraela a paprče vo všetkých konfliktoch sveta, kde išlo o peniaze, ropu, plyn, heroin alebo iné nerastné bohatstvo.
Človeče, uvedomujete si, že v období keď Kolumbus r.1492 len objavil Ameriku (o Amerických hodnotách sa zatiaľ nebavím), tak napr mesto Košice (Slovensko) malo za sebou už temer 270 rokov existencie?? Ste si istý, že nemalo vlastný rebríček hodnôt??
Ste si istý, že ten rebríček hodnôt nebol lepší ako ten Americký, ktorý dokázal do dnešnej doby prežiť tak akurát cca.200 rokov a teraz sa rozsypal na prach ??
07.04.2009 17:10
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace
Oli63 88.?.?.?
Čo si prosím predstavujete pod výdobitkom civilizácie ? NWO?
A ešte ako vplýva elektrina, žiarovka alebo napríklad lietadlo na slobodu spoločnosti a človeka ako druhu ?
A vzhľadom k faktu, že Vaše hodnoty sô mimo moju stupnicu, k poslednej vete sa radšej nevyjadrím.
07.04.2009 22:21
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace
Oli63 88.?.?.?
Myslým že Hestroy Vám odpovedal ale nedá mi zopár otázok :
Aký je prosím Vás rozdiel medzi toaletným papierom alebo lopúchom vzhľadom k jeho použitiu ?
Ste fakt taký civilizovaný, že bez hajzelpapiera sa ani nevyseriete? Fakt si necháte vyvaliť bok??
Prečo si myslíte, že rozdiel medzi duchovne vyspelým domorodcom ktorý serie do trávy a riť si utiera trávou a Vami je vo Váš prospech ?
Máte svoju plazmu a nechávate si tlačiť do hlavy tie židovské nezmysly o civilizovanom človeku, to je výdobitok civilizácie ?
Panebože, blahoslavení duchom chudobní, kedy pochopíte konečne že najväščím pokrokom ľudstva a výdobitkom civilizácie je NWO ?
09.04.2009 06:49
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
RE:mám svůj názor že svobodu společnosti lze měřit podle výdobitků civilizace
Oli63 88.?.?.?
Ako ? Preboha, srať bez výdobitkov civilizácie ?? To ide ??
Asi máš pravdu, ide
Len sa dobre povoz na tom svojom Americkom výdobitku civilizácie, ktorý vynašiel škót. Ale možno ho vynašiel tiež v Amerike špeciálne pre teba. Len tak pre radosť z tvojej jazdy.
Amerika je zlo. Bez ohľadu na svetlé chvíle v jej novodobej histórii. Je to zlo exportované do celého sveta ekonomicky a vojensky.
Ten export má len jeden účel. Ovládať a riadiť. Takž NWO nie je ani moje ani tvoje. Je to, ovšem veľmi zjednodušene povedané, ICH.
Ja si tiež pamätám na jednu testovú otázku z čias minulých :
Máte rád Sovietsky Zväz ?
1. Ak ÁNO - 3 body
2. Ak NIE - 3 roky
Izrael sa tam síce nespomína, ale v podstate nemusí. Vtedy ICH bolo viac v SSSR ako v Izraeli.
A ešte jedna vec. Už z odpovedi sme MY a ONI vedeli čo bude nasledovať.
Dnes sú ďalej. Čo bude nasledovať vedia len ONI.
MY sa len domnievame.
11.04.2009 17:40
Blíží se konec nezávislého myšlení na internetu?
Doporučujem prečítať
Oli63 88.?.?.?
Doporučujem prečítať predmetný článok.
http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=13159&Itemid=89&limit=1&limitstart=0
Ak sa prekúšete prvé dva odstavce uvidíte, že sa to vyplatilo čítať. Autor síce neodpovedá na svoje otázky, ale podľa mňa vie prečo.
16.04.2009 08:00
Izraelský bestseller prolamuje národní tabu
vysli by Slovaci z valky jako porazeny narod a museli by platit reparace.
Oli63 88.?.?.?
K tomuto som mal pripravenú reakciu, ale rozhodol som sa to nechať tak. Len jednu otázku.
Prečo sy myslíte, že protestant-kolaborant je viac ako klerik chrániaci svoj národ a ostatné národnosti (všetky !! bez rozdielu náboženského presvedčenia) žijúce v štáte ?
16.04.2009 08:03
Izraelský bestseller prolamuje národní tabu
RE: vysli by Slovaci z valky jako porazeny narod a museli by platit reparace.
Oli63 88.?.?.?
A ako by po Vašej excelentnej analýze toho obdobia dopadli Maďari ?
Howgh
Ďakujem.
Aj keď som u Vás zvyknutý na nepomerne ostrejšie reakcie.
17.04.2009 17:25
Izraelský bestseller prolamuje národní tabu
Měli Slováci v polovině 19. století jednotý jazyk?
Oli63 88.?.?.?
Zabudol si ešte na jednu vec.
Dokonca aj federálne spolužitie bolo a je len dejinami Českého národa. Prečo sa potom čuduješ, že nemáme dejiny ?
Aj po rozdelení ste na medzinárodnej úrovni začali písať naše dejiny napr. v športe (hokej). Napriek dohodám ste si nechali spoločnú vlajku. Je toho veľa.
Mám rád tento kus zeme s bohatou históriou a nemám potrebu to donekonečna každému dokazovať.
Ale prosím pred akýmkoľvek atakom na historické skutočnosti Slovenska si okrem mainstreemu treba preštudovať aj iné dokumenty.
A hlavne rozmýšľať a rozmýšľať.
A pýtať sa.
A porovnávať.
Dejiny nám písali a píšu stále iní. Píšu aj Vaše dejiny. Obracajú si ich na svoj obraz.
Ak si schopný toto pochopiť, znamenná to pre mňa viac ako spor o akýchkoľvek dejinách.
20.04.2009 20:32
Basilejská věž: Tajný plán pro světovou měnu
Dávam do pozornosti a plne odporúčam
Oli63 88.?.?.?
Keby mi bolo bohom dané tak presne sformulovať svoje myšlienky na papier ako p. Korutan, asi by som to lepšie neurobil.
Ďakujem za vyjadrenie mojich pocitov.
Mňa upútala najviac jedna veta
"Na celom svete teraz zostáva už len 5 národov bez Rothschildovcami kontrolovanej centrálnej banky: Irán; Severná Kórea; Sudán; Kuba; a Líbya."
Vážení, ako by povedal znechutený farár - je to v piči, milí veriaci.
Pripomína mi to taliansky seriál "Chobotnica", len je to hodne sofistikovanejšie a hlavne bezohľadnejšie.
Ako z tých sračiek von ???
16.05.2009 12:06
Firmy přestaly propouštět, bez práce jsou už všichni Češi
RE: Aby povraždili intelektuální elitu národa
Oli63 88.?.?.?
Neviem ako u Vás ale u nás je to samý žid a poturčenec.
Takže ak začnú s tou ELITOU u Vás, mohli by pokračovať u nás.
1. http://beo.sk/sloboda-prejavu/922-uprimna-obianska...
2. http://nebudovca.wordpress.com/2009/02/12/hovorme-...
K tomu snáď ani netreba nič dodať.
Akurát by sme sa mali zaujímať, koľko vynakladá vláda z EU (na liku 2 je video) fondov na resocializáciu tých ľudí. Čo si vláda predstavuje pod pojmom resocializácia, kedy, kde a na čo sú, boli a budú vynaložené tie peniaze. A hlavne ako chápu resocializáciu cigáni. Možno by sa našiel 1 zo 7-mych statočných a pustil by chlp. A to už by bol argument aspoň na verejnu diskusiu ktorá.
To je asi tak všetko čo môžeme, zatiaľ beztrestne, od nej žiadať.
28.05.2009 20:21
Vzhůru do vaječné revoluce!
RE: Ale vajíčko není nátlak, je to v podstatě fyzický útok s cílem zesměšnit.
Oli63 88.?.?.?
Nemáte pocit drahá Alexa, že si z Vás robia politici srandu už nejaké to desaťročie ?
Nemáte ten absolútny pocit bezmocnosti niečo zmeniť ?
Ja áno.
Preto som prežíval istú formu ukojenia pri pohľade na vajcia stekajúce z politicky špinavých pyskov (a je mi jedno, že je to Česká politická scéna).
Áno, nič to nevyrieši, dokonca som presvedčený že v tom majú prsty sami politici.
Ale pohľad to bol kráľovský.
Na rozdiel od ostatných dovolených hier je táto skutočne naplňujúca a zmysluplná.
P.S. Po postupe na vyšší level by som navrhoval "skazené vajcia".
Nech vedia koľko smradu dokážu ľuďom narobiť svojími rozhodnutiami.
na vec získame tým, ak začneme uvažovať v intenciách toho psíka.
Čo ak ten psík ani nechcel žiť na dvoch nohách ? Veď jeho prirodzenosťou je behať po štyroch. A myslým si že po strate končatiny by bolo jeho prirodzenosťou behať po troch. Veď tak je to prirodzené a ak si všimnete v okolí je dosť domácich zvierat behajúcich na troch. Tak im to nadelila príroda, stavbou tela.
Ak sa mi snaží niekto nahovoriť, že pes je šťastný že môže žiť na dvoch, že ho teší ako si nevie pridržať v zuboch ani tú kosť, čo by mal vedieť obhrýzť, tak mu neverím. Je to proti povahe šelmy psovitej.
Áno dotyčnej pani sa podaril husársky kúsok. Fak pekný. Až na to, že nenávidím cirkus s veĺkým C. Aj tam sú spokojné zvieratá, ktoré robia len to, čo ich naučili.
A my, ako sme na tom my ?
Nech si každý odpovie sám.
>>dojemné a velký příklad oddanosti a přátelství
Mám rád zvieratá, dokonca som mal psíkov. Oddanosť a priateľstvo medzi zvieraťom a človekom sa ale nebuduje na neprirodzenej jednostrannej drezúre za účelom fotografovania.
Ale na vzájomnej dôvere a pochopení. Funguje to presne tak ako medzi ľuďmi.
Asi by ste neprechovával veľa priateľstva a úcty k človeku, ktorý by vás v prípade amputácie vašich nôh drezúroval v chôdzi na rukách.
Aj keby mal najčistejšie úmysly.
02.06.2009 06:59
Nikdy se nevzdávat
RE: Zvirata se stejne jako clovek dokazou s hendikepem vyrovnat
Oli63 88.?.?.?
To sa s tým v tomto prípade nevyrovnalo zviera ale jeho majitel. Zviera sa s tým len zmierilo.
Treba povedať, že zákony prírody sú jasné aj keď sú kruté.
Prežíva len zdravý jedinec, ktorý sa dokáže o seba postarať. To my sme si vytvorili hranice a navliekli sme do nich všetko.
>>Lide dokazou zit slepi, hlusi, nemi, nebo treba bez nohou, nebo bez rukou
Niekde dole vo vlákne som sa pýtal, ak by Vám amputovalo nohy šiel by ste na vozík alebo by ste sa dobrovoľne učil presúvať na rukách?
>>U zvirat stejne jako u lidi neexistuje prirozenost zit na ctirech nohach, nebo na dvou
Človeče, máte aspoň základné vzdelanie v biológii ?